Ik had ook problemen met de kabels. Er zijn meerdere USB-C-kabels meegeleverd. Heb je ze allemaal geprobeerd? Ik weet niet meer hoe het precies was, maar wel dat het een verrassing voor me was.Arunia schreef op zondag 18 januari 2026 @ 20:58:
Vandaag de Dashcam in de auto geplakt. 2x FFFuuu (ja en nee verkeerde topic).
USB-c kabel voor de voeding van de A329S doet niets. Ook niet met bijvoorbeeld mijn telefoon om te laden. Dus die is stuk.
Als ik het goed herinner was het kortere kabeltje specifiek voor aansluiting van een SSD.
EN IK BEDENK ME NU: de voeding zit bovenaan de GPS-module die op het raam geplakt zit; dat weet je?
De rest (de camera) kan eraf geklikt worden. Die kan ook gevoed worden aan de linker (?) kant, bij de aansluiting voor de SSD. Ook geprobeerd?
Schrijf Viofo aan hierover. Ik had de indruk dat ze best coöperatief zijn.En de USB-c die bij de spiegel zit, lijkt naar achteren geduwd te zijn. Ofwel, contact met Viofo en met de dealer voor mijn auto.
Gaat lekker en stom dat ik de camera al geplakt heb. Beetje schuin naast de spiegel. Dan zit hij voor mij uit het zicht, moet toch zijn werk zelf doen verder.
Verdraagzaamheid is het hoogste gebod
en wie dat niet eert die schoppen we rot.
<John O`Mill>
:strip_exif()/f/image/i07r8o9kTFxBwgZxc4aiWk3E.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/ObMTHkkLFsl7MgrGoD1jhaHp.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/gXyKZRiIXDvnIooilKAvqEoS.jpg?f=fotoalbum_large)