De sjcam (sj4000 wifi) vorig jaar ergens gekocht en nooit gebruikt eigenlijk. Nu weer eens uit de kast gehaald en gebruikt als "dashcam".
Doet het best leuk, al moet je in het filmpje wel even de YouTube compressie wegdenken. Is denk ik minder geschikt als permanente dashcam al kan het wel. Hangt nu gewoon aan de linker buitenspiegel.
Heb nu de sj6 legend besteld, eens kijken of die met de gyro stabilisatie nog beter functioneert, die kan iig 1080p60 op zijn sloffen doen.
Die gaat een wat permanentere plek krijgen op het dashboard denk ik. Daar zit een ook remote bij.
En dan de 4000 misschien als achteruitkijk camera gebruiken op de voorruit (cabrio dus boven het "dak" uit naar achteren, mocht ik het zo af en toe nodig vinden.
[Edit] damn, aangezien ik wel te spreken was over de sjcams en ik las dat er binnenkort een sjdash komt en daarna op Ali een "presale" tegenkwam dat icm de geringe zelfbeheersing van mijn kant.... Yep, de sjdash is onderweg, ziet er wel goed uit, ben heel benieuwd.
[
Voor 19% gewijzigd door
Flagg op 09-07-2017 22:46
]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.