enige nadeel wat ik ervaar maar niet geheel extreem storend is is dat de radio stoort als de dashcam is aangesloten , nu weet ik niet of dit aan de cam ligt of aan de stekker van de dashcam , of aan de plug van de aansteker
ik denk niet de plug aangezien ik met de tomtom geen last heb
valt me trouwens ook op dat de snelheid niet word aangegeven , als ik gps aanzet wel volgens mij . zal dat morgen nog is even testen ..
ik lees ook dat het niet word aangeraden om de cam uit de auto te halen , maar ja ik heb geen keus
ik laat mijn cam savonds echt niet in de auto zitten A omdat het opvalt en B omdat ik de video,s terug wil kijken als er iets gebeurd en daarnaast verwissel ik de cam per dag maximaal 6x . 1ste x als ik vertrek ,2de en 3de x als ik aankom dan wissel ik van auto , 4 en 5de x wissel ik weer van auto , 6de x als ik thuis kom doe ik m in een doosje en kijk ik thuis de filmpjes na als er wat boeiends op staat .
valt me trouwens ook op dat de snelheid niet word aangegeven , als ik gps aanzet wel volgens mij . zal dat morgen nog is even testen ..
ik lees ook dat het niet word aangeraden om de cam uit de auto te halen , maar ja ik heb geen keus
[ Voor 53% gewijzigd door taker1987 op 12-05-2017 01:07 ]
psn: taker-mart