ik ben al een tijdje opzoek naar een dashcam voor zowel prive als werk auto maar wil ook niet meer uitgeven dan 100 euro .
iemand een tip voor een dashcam die een goede opname heeft overdag en savonds mag maar is niet belangrijk .
het moet wel een cam zijn die makkelijk te verwisselen is van auto. en het liefste met een normale usb aansluiting op de sigaretten aansluiter . ik heb namelijk een sigaretten usb poort waar 2 usb poorten op zitten ,1 voor mijn tomtom en de ander zal dan de dashcam worden .
hoe zit het trouwens met een kijkhoek ? hoe moet ik dit bijvoorbeeld zien , 140 graden tegenover 160 graden ?
kwaliteit overdag belangrijk.
max 100 euro .
makkelijk te verwisselen ivm 2 verschillende auto,s
kijkhoek ?
ik wil eigenlijk de hele rit kunnen opnemen en later terug kijken .
iemand een tip voor een dashcam die een goede opname heeft overdag en savonds mag maar is niet belangrijk .
het moet wel een cam zijn die makkelijk te verwisselen is van auto. en het liefste met een normale usb aansluiting op de sigaretten aansluiter . ik heb namelijk een sigaretten usb poort waar 2 usb poorten op zitten ,1 voor mijn tomtom en de ander zal dan de dashcam worden .
hoe zit het trouwens met een kijkhoek ? hoe moet ik dit bijvoorbeeld zien , 140 graden tegenover 160 graden ?
kwaliteit overdag belangrijk.
max 100 euro .
makkelijk te verwisselen ivm 2 verschillende auto,s
kijkhoek ?
ik wil eigenlijk de hele rit kunnen opnemen en later terug kijken .
psn: taker-mart