Natuurlijk zijn er overeenkomsten, maar toch is de test niet 1 op 1 vergelijkbaar vanwege die verschillen die van invloed zijn op de uitkomst van bijvoorbeeld inslagen. Met deze test wilden ze volgens mij oa aantonen dat de vorm van de metaaldelen niet overeen zou komen.Damian schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 09:21:
[...]
En ze zien geen overeenkomsten? Lijkt mij toch erg duidelijk...
Sowieso begrijp ik niet geheel waarom die Russen nou boos zijn, in principe beaamt de OVV nu grotendeels de lezing van de fabrikant. Het verschil zit hem in afschietlocatie en gebruikte kop. Waarbij de OVV zegt, de deeltjes die op de grond en in lichamen gevonden zijn, komen, gezien de nummers e.d. overeen met het nieuwe type (dat Oekraine niet heeft), terwijl de fabrikant zegt dat het het oude type moet zijn (dat Rusland niet meer zou hebben).
Ze geven echter als verklaring voor de vondst van raketdelen van het nieuwe type dat die "daar dan gestrooid moeten zijn".
Lijkt me een sterk verhaal, de berging is door en onder controle van de Pro-Russen gedaan, zouden die dan nieuwe raketdeeltjes op de grond en in lichamen geplaatst moeten hebben?
Wel lachen om Graham Phillips, die ondanks dat zijn kameraadjes nu ook het BUK-verhaal maar omarmd hebben, blijft beweren dat het geen BUK was.