Bericht was verwijderd
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Dozen zijn waarschijnlijk gevonden door separatistenVasZaitsev schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:35:
[...]
Dichtstbijzijnde land met de knowhow hoe je die dingen kan uitlezen. En er is blijkbaar/uiteraard al een Russisch team daar. Een Europees/Amerikaans/Maleisisch team kan daar pas morgen, op z'n vroegst, zijn.
En waar zouden die de dozen anders heen moeten sturen. Lijkt me vrij duidelijk dat ze Oekraïners niet vertrouwen.Carfanatic schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:36:
[...]
Dozen zijn waarschijnlijk gevonden door separatisten
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Wat bedoel je?Gamebuster schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:37:
N.a.v. dat facebook postje hierboven... Opeens zijn die funpics waarbij de 2e wereld oorlog gespeeld wordt met facebook messages niet zo gek meer.
Ach ja, ik kijk nieuwsgierig toe
Je weet daar daar honderden/duizenden seperatisten in dat gebied? Met tanks, RPG's, Artillerie, GRAD's?Goron schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:33:
[...]
Tja dan maar een zooi commandotroepen meesturen ofzo. De lijkenpikkerij is niet om aan te zien.
Maar ja je hebt gelijk dit is waarschijnlijk onrealistisch
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Het is natuurlijk wel heel convenient omdat Rusland die data redelijk makkelijk kan en wil manipuleren...VasZaitsev schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:35:
[...]
Dichtstbijzijnde land met de knowhow hoe je die dingen kan uitlezen. En er is blijkbaar/uiteraard al een Russisch team daar. Een Europees/Amerikaans/Maleisisch team kan daar pas morgen, op z'n vroegst, zijn.
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Dat dus inderdaad, zoals ook zojuist gemeld op het JournaalCarfanatic schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:36:
[...]
Dozen zijn waarschijnlijk gevonden door separatisten
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Gezien conflict tussen Oekraine en Rusland zeker niet door deze 2 landen.Makkelijk schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:37:
[...]
En waar zouden die de dozen anders heen moeten sturen. Lijkt me vrij duidelijk dat ze Oekraïners niet vertrouwen.
Is die data wel makkelijk te manipuleren?Stoney3K schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:38:
[...]
Het is natuurlijk wel heel convenient omdat Rusland die data redelijk makkelijk kan en wil manipuleren...
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
sja. Ik heb iig de twitter foto groot bijgevoegd. Als je inzoomed op de bovenkant van dat ding dan zie je wat lichtgroene dingen ala die raketten.User schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:34:
[...]
Achterste loopwiel van de BUK zit verder van de sprocket bij de Tunguska.
[ Voor 15% gewijzigd door ROFLASTC op 17-07-2014 20:40 ]
And it goes BRAAAAAPP!
De data niet, maar de conclusie wel. de ruwe data wordt vast niet vrijgegeven door de russen.andries.t.net schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:39:
[...]
Is die data wel makkelijk te manipuleren?
http://www.aljazeera.com/watch_now/Xepos schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:40:
Hoe kun je de Al Jazeera live stream bekijken? Volgens hun moet ik de Amerikaanse bekijken maar op de Amerikaanse is er geen stream?
Kan zijn dat er in dat paspoort een visum zit, dat nog geldig is na de verloopdatum van het paspoort. Door een gat te maken in het paspoort, behalve de visa, mag je nog op dat visum inreizen.Tristan schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:16:
[...]
[afbeelding]
Denk je? Ziet er uit als een gat die de gemeente maakt, heb er ook wel eens een paar gekregen in mijn oude paspoort.
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Anoniem: 172410
Ik heb toentertijd vergeleken wat CNN, Al Jazeera, BCC en Euronews lieten zien bij het bericht over lijkplassende militairen. Opvallend was dat wat geblurred werd steeds verschilde, van (niet respectievelijk) niets, via alleen de straal plas naar de lijken en het hele plaatje.Makkelijk schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:39:
Al Jazeera laat überhaubt geen afbeeldingen zien die schokkend zijn, ook niet geblurred. Kennelijk hebben ze betere normen en waarden dan de NOS...
Ik ga er eigenlijk wel vanuit dat er Nederlandse luchtvaartonderzoekers naar Rusland mogen om er bij te zijn.soundtrack schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:39:
[...]
Gezien conflict tussen Oekraine en Rusland zeker niet door deze 2 landen.
Ik weet niet hoe jij daar over denkt, maar ik vertrouw die Russen voor geen meter, al helemaal sinds ze zonder fatsoenlijke reden een stuk Oekraine in gepikt hebben (ik geloof dat Duitsland dat ook ooit eens geprobeerd heeft, meer dan eens zelfs).Makkelijk schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:37:
[...]
En waar zouden die de dozen anders heen moeten sturen. Lijkt me vrij duidelijk dat ze Oekraïners niet vertrouwen.
Natuurlijk wel.Tito129 schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:40:
[...]
De data niet, maar de conclusie wel. de ruwe data wordt vast niet vrijgegeven door de russen.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Mijn gebruik van het woord 'beter' is natuurlijk onterecht omdat je normen en waarden heel persoonlijk zijn, maar ik vond het totaal onnodig van de NOS om überhaubt die dingen te laten zien. Zeker gezien er absoluut mensen zullen kijken die slachtoffers kennen.Anoniem: 172410 schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:41:
[...]
Ik heb toentertijd vergeleken wat CNN, Al Jazeera, BCC en Euronews lieten zien bij het bericht over lijkplassende militairen. Opvallend was dat wat geblurred werd steeds verschilde, van (niet respectievelijk) niets, via alleen de straal plas naar de lijken en het hele plaatje.
Ik heb me daarbij toch afgevraagd of je daaruit verschillende morele standaarden kon afleiden.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Dat verbaasde mij ook van de NOS eigenlijk.Makkelijk schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:44:
[...]
Mijn gebruik van het woord 'beter' is natuurlijk onterecht omdat je normen en waarden heel persoonlijk zijn, maar ik vond het totaal onnodig van de NOS om überhaubt die dingen te laten zien. Zeker gezien er absoluut mensen zullen kijken die slachtoffers kennen.
Ja dat is moeilijk uit elkaar te houden vanaf de grond 10km lager....Damian schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:45:
[afbeelding]
De vergelijking tussen het vliegtuig van Putin en MH17. Ze speculeren dat hij het doelwit was.
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Waarom zou Putin over Oekraïne vliegen...Damian schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:45:
[afbeelding]
De vergelijking tussen het vliegtuig van Putin en MH17. Ze speculeren dat hij het doelwit was.
Sterk staaltje propagandaDamian schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:45:
[afbeelding]
En hij feit dat het verschil tussen 4 en 2 motorig ook wel vanaf de grond is te zien bij 10km hoogte..
Omdat het ze nu uitkomt...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Mja. Als je me het vanmiddag had gevraagd had ik gezegd dat het er relatief rustig was.... ik zie dat hele punt dus niet zo, eigenlijk.RemcoDelft schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:09:
Als het kalf verdronken is...
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
Het roept bij mij vooral de vraag op of Putin het waagt over Oekraïne te vliegen. Ik moet er toch vanuit gaan dat dat een enorme fout zou zijn, gezien Putin een van dé gezichten in dit conflict is.Damian schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:45:
Lijkt niet eens op elkaar, zo'n 777 en een IL-96... als je kan tellen tot 4 motoren zie je het verschil sowieso al, en de staart is ook compleet anders.Damian schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:45:
[afbeelding]
Virussen? Scan ze hier!
Denk niet dat de NL-overheid daar iets over te zeggen heeft, het is een Maleisisch toestel, dus de Maleisische overheid zal dan maatregelen moeten nemen.3raser schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:47:
Ik mag hopen dat de Nederlandse overheid druk op de Russen zet om de zwarte dozen direct te overhandigen en niet zelf onderzoek te gaan doen.
Virussen? Scan ze hier!
Ik ben het volkomen met je eens, maar denk jij da Rusland zich daar en fluit van aantrekt dan, ik niet helaas.3raser schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:47:
Ik mag hopen dat de Nederlandse overheid druk op de Russen zet om de zwarte dozen direct te overhandigen en niet zelf onderzoek te gaan doen. Ik vind het al een gruwel dat er nu geen professionele hulp is voor het bergen van de lichamen en het onderzoeken van het vliegtuig. Het zal je kind of kleinkind maar zijn die daar wordt opgeraapt door iemand wie het geen zak kan schelen wat er met die lichamen gebeurt.
Dat vind ik ook. Maar het zal weer zo'n soft theekrans praatje worden dat ze vertrouwen hebben in de Russische expertise blablablaaaaaaa3raser schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:47:
Ik mag hopen dat de Nederlandse overheid druk op de Russen zet om de zwarte dozen direct te overhandigen en niet zelf onderzoek te gaan doen. Ik vind het al een gruwel dat er nu geen professionele hulp is voor het bergen van de lichamen en het onderzoeken van het vliegtuig. Het zal je kind of kleinkind maar zijn die daar wordt opgeraapt door iemand wie het geen zak kan schelen wat er met die lichamen gebeurt.
Gokje wegens flight path? Tenzij jij motoren kan tellen van 10km afstand.wildhagen schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:47:
[...]
Lijkt niet eens op elkaar, zo'n 777 en een IL-96... als je kan tellen tot 4 motoren zie je het verschil sowieso al, en de staart is ook compleet anders.
Daarnaast, de kans dat Putin over de Oekraine zal vliegen is natuurlijk kleiner dan 0.
Ik vraag me af welke druk Nederland kan zetten, mijns inziens vrijwel geen, en waarom ze gediend zouden zijn bij het overhandigen van de zwarte dozen. Zij vertrouwen ons net zo min met dergelijk materiaal.3raser schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:47:
Ik mag hopen dat de Nederlandse overheid druk op de Russen zet om de zwarte dozen direct te overhandigen en niet zelf onderzoek te gaan doen.
Daarnaast, als je deze theorie volgt kan het eigenlijk alleen het Oekrainse regime zijn, de Russen zelf, of de pro-russische seperatisten zouden nooit Putin aanvallen (tenzij je een laagje aluminium folie verder gaat, en een false-flag aanval verdenkt)
Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings
kweenie, als je op de foto inzoomt zie je wel wat lichtgroens in het midden vd raketten en de opbouw klopt ook wel.
And it goes BRAAAAAPP!
En welk pressiemiddel heeft de Nederlandse overheid daarvoor? Sturen we anders een granaatje terug door de gasleiding?3raser schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:47:
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Om ukraine te beschuldigen.CynicRelief schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:50:
waarom zouden separatisten op hun Putin schieten?
★ Lijkt joop.nl wel hier ★
De Russen suggereren dat het vliegtuig door Oekraïnse straaljagers is onderschept.CynicRelief schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:50:
waarom zouden separatisten op hun Putin schieten?
Dan nog is het nog steeds op grondgebied van Oekraïne geloof ik, dus wat de Russen met die recorders moeten. Nu hebben de Russen de recorders, die we waarschijnlijk nooit meer terug gaan zien en Russen die een rapportje maken over hoe het fly by wire systeem van de Amerikanen gefaald heeft, of wat dan ook voor uit de duim gezogen oorzaakwildhagen schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:48:
[...]
Denk niet dat de NL-overheid daar iets over te zeggen heeft, het is een Maleisisch toestel, dus de Maleisische overheid zal dan maatregelen moeten nemen.
Dat is een Russisch statement he, toevallig nu ook op Al Jazeera.Coltrui schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:51:
Nu zijn we onderhand wild aan het speculeren, ja.
Eitje, vaak kan je aan de condenssporen vlak achter het toestel al makkelijk zien hoeveel motoren het heeft, en met een verrekijker kan je het toestel helemaal duidelijk zien.Coltrui schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:49:
[...]
Gokje wegens flight path? Tenzij jij motoren kan tellen van 10km afstand.
Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings
nvmColtrui schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:51:
Nu zijn we onderhand wild aan het speculeren, ja.
[ Voor 3% gewijzigd door Daniel36 op 17-07-2014 20:52 ]
Met wat? Boos boe roepen en niet meer uitnodigen op een feestje? Er zaten ws ook amerikanen in, die hebben iets meer 'macht' om de zwarte box te krijgen, wij zijn slecht bijstanders en 'collateral damage'3raser schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:47:
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Zou kunnen.Makkelijk schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:51:
[...]
De Russen suggereren dat het vliegtuig door Oekraïnse straaljagers is onderschept.
En nu deze twee vliegtuigen op 10 kilometer hoogte vanaf de grond gezienDamian schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:45:
[afbeelding]
And to think they once said that computers would take away jobs.
Makkelijk schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:51:
[...]
De Russen suggereren dat het vliegtuig door Oekraïnse straaljagers is onderschept.
ok, ja de oorlogspropagandamachine draait op volle toeren, van beide kanten
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Tja er valt natuurlijk genoeg diplomatieke druk te zetten. Al zal Rusland er uiteindelijk niets mee doen, ik hoop niet dat Nederland zomaar over zich heen laat lopen.SinergyX schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:52:
[...]
Met wat? Boos boe roepen en niet meer uitnodigen op een feestje? Er zaten ws ook amerikanen in, die hebben iets meer 'macht' om de zwarte box te krijgen, wij zijn slecht bijstanders en 'collateral damage'
Is er een pressiemiddel nodig? Ik mag hopen dat iedere Rus snapt dat er met burgerdoden niet te spotten valt. Als Rusland een spelletje speelt over de lijken van vlucht MH017 dan is dat reden genoeg voor een oorlog al zeg ik het zelf.Stoney3K schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:49:
[...]
En welk pressiemiddel heeft de Nederlandse overheid daarvoor? Sturen we anders een granaatje terug door de gasleiding?
Ik denk dat er voor Rusland genoeg redenen zijn dit ook 'goed' op te lossen, zeker als zij hier niet eens achter zitten. US heeft al bijna unaniem besloten dat Rusland hierachter zit, het anti-rusland is ook weer op dreef.Goron schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:54:
[...]
Tja er valt natuurlijk genoeg diplomatieke druk te zetten. Al zal Rusland er uiteindelijk niets mee doen, ik hoop niet dat Nederland zomaar over zich heen laat lopen.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
No nog even een jaar of 10 om weer een leger op te bouwen.3raser schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:55:
[...]
Is er een pressiemiddel nodig? Ik mag hopen dat iedere Rus snapt dat er met burgerdoden niet te spotten valt. Als Rusland een spelletje speelt over de lijken van vlucht MH017 dan is dat reden genoeg voor een oorlog al zeg ik het zelf.
Realistisch gezien hebben we bar weinig te zeggen, aangezien Europa totaal overgeleverd is aan de gasleveranties van die kant. Nederland kan hooguit plagen, Rusland kan slaan.Goron schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:54:
Tja er valt natuurlijk genoeg diplomatieke druk te zetten. Al zal Rusland er uiteindelijk niets mee doen, ik hoop niet dat Nederland zomaar over zich heen laat lopen.
Ik denk dat een handelsboycot echt wel pijn doet hoor. Zeker als de rest van Europa en de Amerikanen ook meedoen. De Russische economie heeft al een fikse tik gehad door recente economische sancties vanwege andere redenen...Stoney3K schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:49:
[...]
En welk pressiemiddel heeft de Nederlandse overheid daarvoor...?
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Jij wil serieus een Derde Wereldoorlog ontketenen? Met ontelbare doden?3raser schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:55:
[...]
Is er een pressiemiddel nodig? Ik mag hopen dat iedere Rus snapt dat er met burgerdoden niet te spotten valt. Als Rusland een spelletje speelt over de lijken van vlucht MH017 dan is dat reden genoeg voor een oorlog al zeg ik het zelf.
Virussen? Scan ze hier!
Rusland wil zijn gas maar al te graag verkopen. Ze hebben dat geld hard nodig...Anoniem: 172410 schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:56:
[...]
Realistisch gezien hebben we bar weinig te zeggen, aangezien Europa totaal overgeleverd is aan de gasleveranties van die kant. Nederland kan hooguit plagen, Rusland kan slaan.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
oekraine heeft al aangedrongen op internationaal onderzoek en je mag hopen dat rusland ook zo verstandig is nadat dat losgeslagen zootje sepraratisten de zwarte dozen naar Moskou sturenSinergyX schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:55:
[...]
Ik denk dat er voor Rusland genoeg redenen zijn dit ook 'goed' op te lossen, zeker als zij hier niet eens achter zitten. US heeft al bijna unaniem besloten dat Rusland hierachter zit, het anti-rusland is ook weer op dreef.
Alleen kraken we daarmee ook onze eigen economie, we drijven best wel wat handel met Rusland.Fiber schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:56:
[...]
Ik denk dat een handelsboycot echt wel pijn doet hoor. Zeker als de rest van Europa en de Amerikanen ook meedoen. De Russische economie heeft al een fikse tik gehad door recente economische sancties vanwege andere redenen...
Virussen? Scan ze hier!
Dat geld kan wel heel even wachten, zonder gas is de schade hier gelijk enorm. Zolang de ander je met gemak harder kan treffen heb je niets te winnen met sancties.Fiber schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:57:
Rusland wil zijn gas maar al te graag verkopen. Ze hebben dat geld hard nodig...
Het gaat ook helemaal niet om Nederland alleen. Dit is Amerika en Europa die duidelijkheid willen lijkt me. Het zijn Europese lijken die daar liggen. Als Rusland niets te verbergen heeft dan werken ze gewoon mee. Zo niet dan zijn serieuze maatregelen nodig die verder gaan dan het verdedigen van Oekraïne.Fiber schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:56:
[...]
Ik denk dat een handelsboycot echt wel pijn doet hoor. Zeker als de rest van Europa en de Amerikanen ook meedoen. De Russische economie heeft al een fikse tik gehad door recente economische sancties vanwege andere redenen...
[ Voor 46% gewijzigd door Berkeley op 17-07-2014 21:00 ]
Ik zeg ook niet dat ik daar voor ben... Ben ik nog niet helemaal uit, denk van niet eigenlijk. Maar we kunnen ze op die manier best pijn doen hoor, als we dat echt willen.wildhagen schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:57:
[...]
Alleen kraken we daarmee ook onze eigen economie, we drijven best wel wat handel met Rusland.
Makkelijk roepen dit soort dingen, maar denk eerst eens over de consequenties van dat soort zaken na...
Nederland heeft gas genoeg. Wij hebben Rusland niet nodig. En als we ons eigen gas verkopen verdienen we nog meer ook.Anoniem: 172410 schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:58:
[...]
Dat geld kan wel heel even wachten, zonder gas is de schade hier gelijk enorm. Zolang de ander je met gemak harder kan treffen heb je niets te winnen met sancties.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
En dan? Alles opgelost? Ah je edit gmist.RobHaz schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:59:
Ik hou het op zwaartekracht....
edit: tot het tegendeel bewezen is.
[ Voor 5% gewijzigd door Tristan op 17-07-2014 21:01 ]
Als de Europese economie op zijn gat gaat zijn wij ook het haasje. Dan kunnen we hier en in een klein stukje om Nederland voorzien zijn, daar hebben we dan alsnog weinig aan.3raser schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 21:00:
Nederland heeft gas genoeg. Wij hebben Rusland niet nodig. En als we ons eigen gas verkopen verdienen we nog meer ook.
Als je je alles maar laat gebeuren...wildhagen schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:57:
[...]
Alleen kraken we daarmee ook onze eigen economie, we drijven best wel wat handel met Rusland.
Makkelijk roepen dit soort dingen, maar denk eerst eens over de consequenties van dat soort zaken na...
People as things, that’s where it starts.
20 minutes ago my Pentagon source suggested missile originated from Russian territory. I think that may become official soon.
— Raymond Pritchett (@Galrahn) July 17, 2014
Ben benieuwd of dit bevestigd gaat worden.
Dan lijkt het me zeker handig om de zwarte doos niet naar Moskou te sturen..RoD schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 21:01:
[html]<blockquote class="twitter-tweet" lang="en"><p>20 minutes ago my Pentagon source suggested missile originated from Russian territory. I think that may become official soon.</p>— Raymond Pritchett (@Galrahn) <a href="https://twitter.com/Galrahn/statuses/489846120185462786">July 17, 2014</a></blockquote> <script async src="//platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>[/]Ben benieuwd of dit bevestigd gaat worden.
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Je zou hopen van niet, als dat de officiële lezing wordt kan het conflict daar alleen maar snel escaleren.RoD schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 21:01:
Ben benieuwd of dit bevestigd gaat worden.
Is het toestel niet ~50km van de russische grens neergestort? Dan zou het al bijna geen SAM geweest kunnen zijn, die hebben het bereik daarvoor niet.RoD schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 21:01:
[html]<blockquote class="twitter-tweet" lang="en"><p>20 minutes ago my Pentagon source suggested missile originated from Russian territory. I think that may become official soon.</p>— Raymond Pritchett (@Galrahn) <a href="https://twitter.com/Galrahn/statuses/489846120185462786">July 17, 2014</a></blockquote> <script async src="//platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>[/]Ben benieuwd of dit bevestigd gaat worden.
Een Westers/Aziatisch vliegtuig uit de lucht schieten lijkt me toch geen goede PR. Hooguit voor binnenlands gebruik...VasZaitsev schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 21:01:
[...] dit is bijna een ultiem PR-moment voor Rusland als ze het goed spelen...
Ik heb nog even wat BUK varianten nagezocht en je hebt het bijna goed. Het is een Buk-M1-2, de url van je plaatje zegt dat het een Buk-M1 is. Hoewel ik hem op andere sites ook als Buk-M1-2 zie staan. Anyway, om precies te zijn is het de TELAR 9A310M1-2.ROFLASTC schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:49:
[...]
kweenie, als je op de foto inzoomt zie je wel wat lichtgroens in het midden vd raketten en de opbouw klopt ook wel.
Tunguska website: http://www.armyrecognition.com/forum/viewtopic.php?t=966
SA-11
[afbeelding]
Je zou ff de JPG large van twitter moeten downloaden, dan zie je wel iets meer. Toolbox aan de voor/achterkant klopt ook wel.
edit, hier: [afbeelding]
Ik zeg dat het weldegelijke zo'n SA-11 is/was
[ Voor 5% gewijzigd door User op 17-07-2014 21:05 ]
De SA-5/S200 heeft een bereik van 300 kilometer, een kolossale Koude-Oorlog raket om B-52's mee neer te halen maar nog steeds in dienst.vectormatic schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 21:03:
[...]
Is het toestel niet ~50km van de russische grens neergestort? Dan zou het al bijna geen SAM geweest kunnen zijn, die hebben het bereik daarvoor niet.
Maar Nederland heeft geen olie. En de prijs aan de pomp is menig Nederlander ook wat waard3raser schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 21:00:
[...]
Nederland heeft gas genoeg. Wij hebben Rusland niet nodig.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Dat kan volgens mij niet, ligt 200km van de dichstbijzijnde grensRoD schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 21:01:
Stadia was beter....
Het pentagon als enige bron vind ik na Irak ook niet echt te vertrouwen. Ik hoop toch dat Nederland/Europa ook zelf onderzoek kan doen.RoD schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 21:01:
Aangezien de Oekraine geen NAVO-lid is, heeft de NAVO daar niet zoveel te zoekenartificial_sun schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 21:06:
De Oekrainers verklaren dat ze niet bij het vliegtuig kunnen omdat het bezet gebied is. Het lijkt me dat als ze de NAVO toestemming geven er naartoe te gaan, niemand ze meer kan tegenhouden.
Virussen? Scan ze hier!
Wat bedoelen ze met Russian Territory? Is dat Rusland of gewoon gebied in handen van pro-Russen?RoD schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 21:01:
I stand corrected, was er vanuit gegaan dat we nog steeds over dat BUK systeem bezig waren, ik had inderdaad even moeten checken wat ze nog meer hadden.IJzerlijm schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 21:06:
[...]
De SA-5/S200 heeft een bereik van 300 kilometer, een kolossale Koude-Oorlog raket om B-52's mee neer te halen maar nog steeds in dienst.
Niemand, maar dan ook niemand gaat Rusland de oorlog verklaren. Mensen hebben na WO II toch echt wat geleerd.3raser schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:55:
[...]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq