Jezus. Kan iemand dat nummer van MA herhalen?
Die gast bleef maar nummers opsommen.
Die gast bleef maar nummers opsommen.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Stel je eens voor dat ukranian militairen Nederland komen binnen banjeren omdat hier een ukrainian vliegtuig is neergestort..artificial_sun schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:11:
Ik vind dat er direct Europese militairen het gebied moeten bezetten, en redden wat er te redden valt![]()
Dat gebied mag niet door twijfelachtige mensen geschonden worden.
Smiling as the shit comes down...
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Dat is nou net het probleem, zie daar maar eens de juiste betrouwbare mensen te krijgen, het is midden in een conflictgebied waar continu gevochten word. Wie het eerst komt wie het eerst maalt/steelt/verbergt/ontdekt.artificial_sun schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:11:
Ik vind dat er direct Europese militairen het gebied moeten bezetten, en redden wat er te redden valt![]()
Zodra dat vliegtuig is neergestort zijn de eerste twijfelachtige mensen al ter plaatsen. Voordat wij goed en wel weten wat er gaande is wordt dat vliegtuig al binnenstebuiten gekeerd.artificial_sun schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:11:
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ligt eraan hoe lang het duurde voordat de beelden er waren. De rookstrepen zijn niet permanent.ScrooLoose schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:13:
CNN was er net iemand die sterk twijfelt aan het raket verhaal omdat je geen rook strepen ziet van uit de lucht naar de crash site. Klinkt ook enigszins logisch
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dat dacht ik dus ook. Toch leek het erop dat die journalist zoiets zei..wildhagen schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:12:
[...]
Er zijn er 2 aan boord;
- FDR: Flight Data Recorder
- CVR: Cockpit Voice Recoder
12 is onzin.
NDH Automotive: https://ndh.nu/
Je zou ook niet direct wat zien naar de crash site, het toestel zat op 10km hoogte en beweegt zich met pakweg 900 km/h voort, dat ding komt echt niet recht naar beneden zetten.ScrooLoose schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:13:
CNN was er net iemand die sterk twijfelt aan het raket verhaal omdat je geen rook strepen ziet van uit de lucht naar de crash site. Klinkt ook enigszins logisch
Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings
461943
Jup. Het enige wat ik kan bedenken is dat dit Poetin goed uit komt ( nu kan hij de separatisten neerknallen en dan is hij de held) maar de VS zijn net zo verrot. En wij zitten er midden in.Kecin schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:12:
Ik verwacht wel een soort van optreden vanuit de Westerlingen om het conflict daar op te lossen of een lading bommen op te gooien. WO3 is dichtbij.
Nee, alle partijen zullen ontkennen het gedaan te hebben, het westen gaat verder geen verhaal halen, zullen een zeer stoere sanctie opleggen, en dit verhaal bloed verder dood. Ga het maar vertellen aan de nabestaandenKecin schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:12:
Ik verwacht wel een soort van optreden vanuit de Westerlingen om het conflict daar op te lossen of een lading bommen op te gooien. WO3 is dichtbij.
Gat gekregen tijdens de crash?Tristan schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:14:
Ik zag een paspoort met een gat erin, dat betekend dat hij niet meer geldig is. Hoe kan dat?
2 paspoorten, niet goed in beeld en een boarding-ticket met dacht ik 2 namen erop (jennifer iets?).
[ Voor 22% gewijzigd door SinergyX op 17-07-2014 20:16 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ligt er maar net aan waar ze geraakt worden.ScrooLoose schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:13:
Nee, als het vliegtuig niet fikt gaat er geen rookstreepje naar de grond...ScrooLoose schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:13:
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
[ Voor 19% gewijzigd door Tristan op 17-07-2014 20:16 ]
Opmerkelijk inderdaad, het lijkt heel erg op zo'n gat dat ze er in stampen om hem ongeldig te maken.Tristan schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:14:
Ik zag een paspoort met een gat erin, dat betekend dat hij niet meer geldig is. Hoe kan dat?
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Kan nog een visum inzitten wat geldig isTristan schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:14:
Journalisten roepen wel vaker dingen.Gozertjuhh schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:14:
[...]
Dat dacht ik dus ook. Toch leek het erop dat die journalist zoiets zei..
Virussen? Scan ze hier!
Zag eerder een tweet voorbij komen dat de Russische terroristen de boxen gevonden hebben en dat die onderweg zijn naar Rusland.Gozertjuhh schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:14:
[...]
Dat dacht ik dus ook. Toch leek het erop dat die journalist zoiets zei.. (Black Box)
It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher
Er werd niet bedoelt van de raket zelf maar van de eventuele explosie die zich wel/niet heeft plaatsgevondenStoney3K schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:15:
[...]
Nee, als het vliegtuig niet fikt gaat er geen rookstreepje naar de grond...
De enige rookstreep die je van een raket zou zien is een streep van de grond naar het doelwit...
Smiling as the shit comes down...
[ Voor 117% gewijzigd door Krisp op 17-07-2014 20:19 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Je zag er enkele tientallen. Er waren 295 mensen. Da's nog een flink deel wat verbrand of kapot kan zijn.Tristan schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:17:
Wat ik me ook afvraag, waarom is alles verbrand maar zijn al die paspoorten ongeschonden? Nog geen vlekje te zien..
Korte hevige explosie. Rips stuff apart. Geen brandbaar materiaal meer?Tristan schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:17:
Wat ik me ook afvraag, waarom is alles verbrand maar zijn al die paspoorten ongeschonden? Nog geen vlekje te zien..
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
15 van FOX reizen (ANWB)Quad schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:18:
Uit een belronde blijkt dat er tot nu toe 71 Nederlanders aan boord waren van het toestel: 25 reizigers van D-reizen, 1 van Djoser, 4 van ATP, 30 van Vliegtickets.nl/WTC en 16 van Cheaptickets/Budgetair/Vliegwinkel.
[ Voor 92% gewijzigd door Krisp op 17-07-2014 20:19 ]
Wat ik begrijp van die gast, deel van het vliegtuig ligt dus verderop, er is een 'strook' van spullen voor de impact (waar wel alles weg/verbrand/kapot is). Dit komt dus allemaal uit 'veilig te bereiken' brokstukken.Tristan schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:17:
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Optische illusie? Gewoon een stukje meuk of brandvlekje?Tristan schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:16:
[...]
[afbeelding]
Denk je? Ziet er uit als een gat die de gemeente maakt, heb er ook wel eens een paar gekregen in mijn oude paspoort.
And it goes BRAAAAAPP!
461943
Het is ook niet veilig om Amerikanen te bewapenen met drones, want dan schieten ze mensen neer van 3000KM afstand op basis van telefoongegevens.Goron schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:19:
Ik hoop dat de verschillende machten in de wereld nu gaan inzien dat het niet wenselijk is om rebellen te bewapenen met zwaar materieel
[ Voor 8% gewijzigd door Anauv op 17-07-2014 20:20 ]
Gaten worden veelal verder het midden geschoten, niet zo bizar dicht langs de rand.. zou kunnen dat het steentje is ofzo.ROFLASTC schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:19:
[...]
Optische illusie? Gewoon een stukje meuk of brandvlekje?
Gozertjuhh schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:20:
vrouwtje van Livestream: "Nog een versie wat er gebeurd kon zijn. De ukraieense raket was onderweg naar het vliegtuig van Putin, die het vliegtuig vanuit amsterdam gepasseerd heeft"
Niet echt geloofwaardig imho
Er wordt hard gewerkt aan een smoke-screen...Gozertjuhh schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:20:
vrouwtje van Livestream: "Nog een versie wat er gebeurd kon zijn. De ukraieense raket was onderweg naar het vliegtuig van Putin, die het vliegtuig vanuit amsterdam gepasseerd heeft"
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
http://lifenews.ru/watch-liveAzzKickah schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:21:
Kan ieman de link naar die livestream nog een keer plempen? Thanks!
Welkom bij de Russische media. De meest krankzinnige verhalen doen daar de ronde. Alles staat in het teken van de propagandaoorlog van Poetin.Gozertjuhh schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:20:
Hahahaha, dat er uberhaupt mensen zijn die dit geloven.Gozertjuhh schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:20:
Steam: Grim
Putin vloog natuurlijk met een onzichtbare Stealthski.Gozertjuhh schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:20:
Spaanse tweet gaf dat nieuws al eerder, geen idee waar dit vandaan komt.RoD schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:21:
[...]
Welkom bij de Russische media. De meest krankzinnige verhalen doen daar de ronde. Alles staat in het teken van de propagandaoorlog van Poetin.
Putin was aanwezig in Brazilie he, het zou kunnen..NuCl3aR schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:22:
[...]
Hahahaha, dat er uberhaupt mensen zijn die dit geloven.
Je mag je oude paspoort houden, met gaten er in. Dat kan je meenemen omdat er bijvoorbeeld een visum in zit wat niet in het nieuwe paspoort zit.Tristan schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:14:
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Ja, dat klinkt logisch.RemcoDelft schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:22:
[...]
Je mag je oude paspoort houden, met gaten er in. Dat kan je meenemen omdat er bijvoorbeeld een visum in zit wat niet in het nieuwe paspoort zit.
Dat was afgelopen zondag. Wereldleider vliegen vrij snel rond de aarde.Tristan schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:22:
[...]
Putin was aanwezig in Brazilie he, het zou kunnen..
Alsof Putin via het Oekraïense luchtruim vliegt.Gozertjuhh schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:20:
http://www.luchtvaartnieu...amilieleden-passagiers-opSchiphol vangt familieleden passagiers op
Dakota's Café en Bar
HAARLEMMERMEER - Schiphol vangt nabestaanden van de passagiers van het gecrashte toestel donderdagavond op in Dakota's Café en Bar op de luchthaven. Pers is daar niet welkom.
Kort nadat alle reguliere gasten het café hadden verlaten, druppelden de eerste aangeslagen familieleden binnen, in elk geval een stuk of zes.
Schiphol liet in een officiële verklaring over het gecrashte toestel weten: "Vlucht MH17 van Malaysian Airlines is op de vlucht naar Kuala Lumpur ter hoogte van Oekraïne vermist. De vlucht is om 12.14 uur vanuit Schiphol vertrokken. Voor verwanten van passagiers van vlucht MH17 wordt zo snel mogelijk een telefoonnummer bekendgemaakt voor meer informatie en opvang."
(c) ANP
De enige die wapens levert is Poetin...Goron schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:19:
Ik hoop dat de verschillende machten in de wereld nu gaan inzien dat het niet wenselijk is om rebellen te bewapenen met zwaar materieel
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
[ Voor 121% gewijzigd door RoD op 17-07-2014 20:26 ]
Beauty is in the eye of the beerholder
Absoluut no need om hun Faceboek profielen te publishen hierHellBeast schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:24:
Dit zijn in ieder geval 3 van de slachtoffers Staan op het filmpje van Lifenews die ik eerder postte
Het heeft uren geduurd voordat er op schiphol.nl een statement stond...
Moet dat nou? Beetje respectloos vind je niet?HellBeast schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:24:
Dit zijn in ieder geval 3 van de slachtoffers Staan op het filmpje van Lifenews die ik eerder postte
weg
weg
En
weg
Dan heb je wellicht de helft van de Nederlanders te pakken. Verder iedereen die direct bij de airline boekt, via KLM, andere SkyTeam leden etc.Quad schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:18:
Uit een belronde blijkt dat er tot nu toe 71 Nederlanders aan boord waren van het toestel: 25 reizigers van D-reizen, 1 van Djoser, 4 van ATP, 30 van Vliegtickets.nl/WTC en 16 van Cheaptickets/Budgetair/Vliegwinkel.
Doe eens niet en laat de mensen hun privacy houden.HellBeast schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:24:
*snip*
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Beauty is in the eye of the beerholder
Hij praat tenminste duidelijk.Damian schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:25:
Wat een poepstem heeft die Opstelten toch zeg.
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Hij zegt om de haverklap totaal overbodig 'euh'. Bloedirritant.Damian schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:25:
Wat een poepstem heeft die Opstelten toch zeg.
[ Voor 17% gewijzigd door AzzKickah op 17-07-2014 20:28 ]
Lijkt me overigens strak dat ze die 777 voor een An-26 hebben aangezien, een 777 is twee keer zo groot, en vliegt pakweg twee keer zo snel daarnaast kan een an-26 op max 7,5 KM vliegen, een goed stukje lager dan de ~10 KM waar verkeersvliegtuigen zitten, als dat BUK systeem in de tracking radar systemen al geen classificatie heeft zitten zou een getrainde operator door moeten hebben dat een object op 10km hoogte en ~900kmh geen an26 kan zijn.Makkelijk schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:23:
Overigens wel interessant om de wikipedia van de man die vanmiddag trots twitterde dat hij een Antonov van het Oekraïense leger had neergehaald.
Wikipedia: Igor Girkin
Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings
Ben je nou serieus?AzzKickah schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:26:
[...]
Hij zegt om de haverklap totaal overbodig 'euh'. Bloedirritant.
"en uh familieleden en uh nabestaanden van uh familieleden te uh informeren." My god zeg.
Ongetwijfeld zijn er mensen aan boord waarvan de nabestaanden/vrienden/bekenden niet eens wisten dat ze op dat vliegtuig zaten. Goeie reden om terughoudend te zijn met posten van namen.AzzKickah schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:26:
Wat verschrikkelijk voor de nabestaanden hiervan. Eigenlijk weet je het al zeker, want er zijn geen overlevenden. Verschrikkelijk.
Ja natuurlijk. Zo sprak hij letterlijk die zin uit, ik typte mee.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Dat ehhh viel me meteen al op bij de NOS journaal presentators... Ik heb er jaren niet naar gekeken, en kon het geen paar minuten aanhoren.AzzKickah schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:29:
[...]
Ja natuurlijk. Zo sprak hij letterlijk die zin uit, ik typte mee.
Of mag ik me daar niet aan storen?
Gelukkig kan Black Henk er wel om lachen
Is al onderweg, zeggen ze op de Russische streamGoron schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:30:
Hmm niet erg boeiend interview van Opstelten. Wordt er geen nederlands team naar die plek gestuurd?
Je kan je natuurlijk afvragen of er tussen die rebellen ook serieuze Buk operators zitten in plaats van triggerhappy soldaatjes die graag een raketje slingeren naar het eerste de beste vliegtuig dat binnen hun scope komt...vectormatic schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:28:
[...]
Lijkt me overigens strak dat ze die 777 voor een An-26 hebben aangezien, een 777 is twee keer zo groot, en vliegt pakweg twee keer zo snel daarnaast kan een an-26 op max 7,5 KM vliegen, een goed stukje lager dan de ~10 KM waar verkeersvliegtuigen zitten, als dat BUK systeem in de tracking radar systemen al geen classificatie heeft zitten zou een getrainde operator door moeten hebben dat een object op 10km hoogte en ~900kmh geen an26 kan zijn.
Zover komt het heus niet.
[ Voor 12% gewijzigd door Krisp op 17-07-2014 20:32 ]
Aangezien het gebied een no-mans land is waar zelfs de overheid niet/nauwelijks durft te komen, denk ik niet dat dat heel verstandig zou zijn...Goron schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:30:
Hmm niet erg boeiend interview van Opstelten. Wordt er geen nederlands team naar die plek gestuurd?
[ Voor 7% gewijzigd door wildhagen op 17-07-2014 20:31 ]
Virussen? Scan ze hier!
Al Jazeera geeft uiteraard weer het minst sensatiegerichte en minst politieke nieuws.Basekid schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:26:
Je kan zo te zien beter Al Jazeera of BBC kijken dan de NOS
En hoe gaat het dan verwacht jij met het bergen van de lichamen en terughalen naar Nederland?wildhagen schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:31:
[...]
Aangezien het gebied een no-mans land is waar zelfs de overheid niet/nauwelijks durft te komen, denk ik niet dat dat heel verstandig zou zijn...
Hooguit naar Kiev oid om vandaar uit te onderzoeken.
Zo'n SAM installatie is niet zomaar point/click and shoot, daarnaast zullen ze toch minstens een idee moeten hebben op wie ze nu precies schieten. Kan me niet voorstellen dat ze de hardware hebben en geen getraind personeel.Stoney3K schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:31:
[...]
Je kan je natuurlijk afvragen of er tussen die rebellen ook serieuze Buk operators zitten in plaats van triggerhappy soldaatjes die graag een raketje slingeren naar het eerste de beste vliegtuig dat binneb hun scope komt...
Tja dan maar een zooi commandotroepen meesturen ofzo. De lijkenpikkerij is niet om aan te zien.wildhagen schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:31:
[...]
Aangezien het gebied een no-mans land is waar zelfs de overheid niet/nauwelijks durft te komen, denk ik niet dat dat heel verstandig zou zijn...
Hooguit naar Kiev oid om vandaar uit te onderzoeken.
[ Voor 6% gewijzigd door Goron op 17-07-2014 20:35 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Krisp op 17-07-2014 20:36 ]
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
kweenie, als je op de foto inzoomt zie je wel wat lichtgroens in het midden vd raketten en de opbouw klopt ook wel.
[ Voor 8% gewijzigd door ROFLASTC op 17-07-2014 20:39 ]
And it goes BRAAAAAPP!
Wikipedia: Igor Girkin Lijkt me inderdaad niet een willekeurig soldaatje. Deze man voert het commando daar.vectormatic schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:33:
[...]
Zo'n SAM installatie is niet zomaar point/click and shoot, daarnaast zullen ze toch minstens een idee moeten hebben op wie ze nu precies schieten. Kan me niet voorstellen dat ze de hardware hebben en geen getraind personeel.
Achterste loopwiel van de BUK zit verder van de sprocket bij de Tunguska.ROFLASTC schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:34:
[...]
kweenie, als je op de foto inzoomt zie je wel wat lichtgroens in het midden vd raketten en de opbouw klopt ook wel.
[afbeelding]
Je zou ff de JPG large van twitter moeten downloaden, dan zie je wel iets meer. Toolbox aan de voor/achterkant klopt ook wel.
Dichtstbijzijnde land met de knowhow hoe je die dingen kan uitlezen. En er is blijkbaar/uiteraard al een Russisch team daar. Een Europees/Amerikaans/Maleisisch team kan daar pas morgen, op z'n vroegst, zijn.soundtrack schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:33:
zwarte dozen mogelijk gevonden en onderweg naar Moskou. Waarom naar Rusland ?
People as things, that’s where it starts.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq