Gelukkig wel ja. Alsnog belachelijk en onverantwoordelijk gedrag.CynicRelief schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 18:24:
[...]
mensen lossen het zelf op, zo kun je 't ook zien; zo te zien past iedereen zich aan, en ik had ook niet anders verwacht
nu maar hopen dat ze dit in Rusland ook uitzenden, en laten zien hoe je de doden (wel) respecteert
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
http://onderzoeksraad.nl/...der-mh17-downloaded#fasen
On Tuesday 22 July 2014 at 22:00 in Kiev, Ukraine, the flight data and cockpit voice recorders (the 'black boxes') from the Malaysian Airlines flight 17 were taken into custody by the Dutch ambassador and a team of investigators led by the Dutch Safety Board. The Dutch Safety Board requested that the Air Accident Investigation Branch of the United Kingdom (AAIB) perform the data download from both the recorders. The recorders were transported to the AAIB's laboratory at Farnborough, arriving 23rd July in the early morning.
An international team of investigators has conducted a thorough examination of the Cockpit Voice Recorder. The Cockpit Voice Recorder was damaged but the memory module was intact. Furthermore no evidence or indications of manipulation of the Cockpit Voice Recorder was found. Following the examination, the Cockpit Voice Recorder data was successfully downloaded and contained valid data from the flight. The downloaded data have to be further analysed and investigated.
A thorough analysis of the information obtained will take time, the results of this will be included in the investigation. Tomorrow the team will start the examination of the Flight Data Recorder. This will show whether this recorder also contains relevant information, in which case the data from both recorders will be combined.
Ik vind het juist wel een mooi gebaar. Een soort minuut stilte en gebaar van respect naar de overledenen.Napo schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 18:24:
[...]
Gelukkig wel ja. Alsnog belachelijk en onverantwoordelijk gedrag.
Verwijderd
Dat wel, maar volg dan het advies van Rijkswaterstaat op, zodat je jezelf niet onnodig in gevaar brengt.brick5492 schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 18:26:
[...]
Ik vind het juist wel een mooi gebaar. Een soort minuut stilte en gebaar van respect naar de overledenen.
mooi dat dit ook gewoon zomaar kan.brick5492 schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 18:26:
[...]
Ik vind het juist wel een mooi gebaar. Een soort minuut stilte en gebaar van respect naar de overledenen.
kijk dan hoeveel mensen.. het is dat ik niet langs de route woon.
Mooi gebaar wellicht ware het niet dat de stoet al lang van te voren was aangekondigd. Toon respect op een verantwoordlijke manier en zoek een plek langs de snelweg ipv op deze wijze.brick5492 schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 18:26:
[...]
Wat een ENORM statement maken we hiermee! Laat ze dit in Rusland ook even zien aub
Ga daar maar niet vanuit. Hier is de propagandamachine van Poetin namelijk niet van gediend.kronolith schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 18:30:
Wat een ENORM statement maken we hiermee! Laat ze dit in Rusland ook even zien aub
ik hoor dat veel parkeerplaatsen vol zijn, en nogmaals, goed om te zien dat mensen op de weg het prima zelf oplossen en zich aanpassenNapo schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 18:29:
[...]
Mooi gebaar wellicht ware het niet dat de stoet al lang van te voren was aangekondigd. Toon respect op een verantwoordlijke manier en zoek een plek langs de snelweg ipv op deze wijze.
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Wat ik ervaar is dat het er eigenlijk 'maar' 40 rouwwagens zijn maar het voelt alsof het er oneindig zijn. Voornamelijk omdat het zo enorm lang en veel is.
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
Dat was van te voren goed te verwachten en had men simpelweg op kunnen anticiperen.CynicRelief schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 18:31:
[...]
ik hoor dat veel parkeerplaatsen vol zijn, en nogmaals, goed om te zien dat mensen op de weg het prima zelf oplossen en zich aanpassen
Op de snelweg moet je niet stil gaan staan, het heeft simpelweg te veel risico's en met het risico dat we nogmaals met lijkwagens kunnen gaan rijden.
Hopelijk zien we die verslaggever bij de A2 Den Bosch niet meer.
nggyu nglyd
Verwijderd
In het buitenland is er niet zoveel interesse meer voor, de hype is voorbij.RoD schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 18:30:
[...]
Ga daar maar niet vanuit. Hier is de propagandamachine van Poetin namelijk niet van gediend.
Op naar het volgende drama ergens anders in de wereld, Mosul wellicht?
Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 18:35:
[...]
In het buitenland is er niet zoveel interesse meer voor, de hype is voorbij.
Zeker in de westerse media staat het nog vol met MH17.
Dat denk ik niet. De aankomst van die vliegtuigen + ceremonie en hoe dit zo netjes georganiseerd wordt gedaan, gaan ze in de rest van de wereld echt wel zien. Behalve in Rusland dan.Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 18:35:
[...]
In het buitenland is er niet zoveel interesse meer voor, de hype is voorbij.
Ze komen ook hier langs toch? http://www.vid.nl/Camera/stream/cam_27
Netjes dat ze die bloemen even aan de kant leggen
Daar is Poetin druk met al die fifa maffioso....kronolith schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 18:30:
Dat zal wel daar op tv zijn. Propaganda machine op volle gang
Had liever gezien dat ze die meenamen ipv de greppel in.
http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-28431943AzzKickah schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 18:36:
[...]
Dat denk ik niet. De aankomst van die vliegtuigen + ceremonie en hoe dit zo netjes georganiseerd wordt gedaan, gaan ze in de rest van de wereld echt wel zien. Behalve in Rusland dan.
Ik zal vanavond kijken of het ook prime-time op het news komt..
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
zijn alle tv-stations in rusland 'gereguleerd' door de overheid - ik mag hopen dat de russen hier beelden van krijgen te zien, om maar te laten zien hoe je de doden (wel) respecteertAzzKickah schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 18:36:
[...]
Dat denk ik niet. De aankomst van die vliegtuigen + ceremonie en hoe dit zo netjes georganiseerd wordt gedaan, gaan ze in de rest van de wereld echt wel zien. Behalve in Rusland dan.
Verwijderd
De enige internationale nieuwszender die ik kan vinden en live verslag v/d rouwstoet doet, is CNN International.
Misschien ook op BBC World, maar die zit niet in m'n pakket.
Vergeet niet dat er de komende dagen nog meer van dit soort "transporten" zal zijn...Stewie! schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 18:38:
[...]
Had liever gezien dat ze die meenamen ipv de greppel in.
Vind het echt indrukwekkend ja hoe dit gedaan is en ik hoop dat de hele wereld dit te zien krijgt!
En toch spookt er nog door mijn hoofd die stickers die op de kisten leken te zitten iemand dat ook gezien en daar ideeën over?
Bild.de heeft ook grote coverageVerwijderd schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 18:39:
De enige internationale nieuwszender die ik kan vinden en live verslag v/d rouwstoet doet, is CNN International.
Do what you love, do it often
Wat ik zag was een kist met daarop HR021.Mirreke schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 18:39:
[...]
Vergeet niet dat er de komende dagen nog meer van dit soort "transporten" zal zijn...
Vind het echt indrukwekkend ja hoe dit gedaan is en ik hoop dat de hele wereld dit te zien krijgt!
En toch spookt er nog door mijn hoofd die stickers die op de kisten leken te zitten iemand dat ook gezien en daar ideeën over?
Neem aan dat HR voor Human Remains staat. Tsja, je moet iets qua basic identificatie.
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Ja dat zat ik dus ook te denken, maar op sommige kisten zaten 3 stickers leek het wel en op sommige 1 of was er geen te zien.. Wat ik ook hoorde was dat dit een vlucht was met de "redelijk goed te herkennen personen" zodat zij zo snel mogelijk naar de nabestaanden kunnen...Bi-zonder schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 18:41:
Stickers: wellicht indicatie delen lichaam, man, vrouw, kind?
Ik heb Ned. 1 weer opgezet. Ik zie nu dus livebeelden van de rouwstoet.
Wel erg lomp dat er op de andere baan serieus auto's stil lijken te staan...
...
Lekker slim... not!
Wel erg lomp dat er op de andere baan serieus auto's stil lijken te staan...
Lekker slim... not!
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Wat ik lomper vind is de mensen die gewoon op de vluchtstrook staan.. er wordt er straks nog eentje aangereden aan de achterkant van de colonne.
https://www.youtube.com/@droommotor
Dat is ook zo tijdens de uittocht van de MotoGP TT Assen, niks nieuws.Denzis schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 18:44:
Wat ik lomper vind is de mensen die gewoon op de vluchtstrook staan.. er wordt er straks nog eentje aangereden aan de achterkant van de colonne.
Gaat eigenlijk altijd wel goed.
Ik vraag me alleen af of die bruggen berekend zijn op duizenden mensen tegelijk die stilstaan.
[ Voor 11% gewijzigd door Viper® op 23-07-2014 18:46 ]
... totdat het eens verkeerd gaatViper® schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 18:45:
[...]
Dat is ook zo tijdens de uittocht van de MotoGP TT Assen, niks nieuws.
Een vriend van me die in de US woont poste net op FB:Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 18:39:
"Even CNN was quiet for 5 minutes..."
Dus dat is de US CNN ga ik van uit..
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Verwijderd
Lees net een Twitter bericht over Australische ouders die nu kindloos zijn.
2 zonen, 1 dochter. Op stap met hun grootvader, die het ook niet heeft overleefd.
Brok in m'n keel nu.
2 zonen, 1 dochter. Op stap met hun grootvader, die het ook niet heeft overleefd.
Brok in m'n keel nu.
Duizenden is overtrokken, maar zo'n brug kan echt wel wat hebben.Viper® schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 18:45:
[...]
Ik vraag me alleen af of die bruggen berekend zijn op duizenden mensen tegelijk die stilstaan.
Nog nooit op de uittocht gelet.. valt me nu gewoon op dat ze snel aan de kant gaan voor de camera. als dat maar goed gaat. Neemt niet weg dat het erg indrukwekkend is. Maar wel erg onverantwoordelijk..Viper® schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 18:45:
[...]
En dan te bedenken dat dit nog vier, vijf of zes keer gaat gebeuren. Morgen rond deze tijd weer zo'n stoet, en overmorgen, etc. Meer dan vreselijk natuurlijk, maar wel indrukwekkend.Quad schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 18:32:
Wat ik ervaar is dat het er eigenlijk 'maar' 40 rouwwagens zijn maar het voelt alsof het er oneindig zijn. Voornamelijk omdat het zo enorm lang en veel is.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ik heb net de livestream weer aangezet, en ik zit met verbazing te kijken hoe idioot sommige mensen op de snelweg/vluchtstrook staan. Wat een stelletje mafkezen, ik begrijp dat mensen het graag willen zien / hun respect willen geven, maar doe dat niet midden op de snelweg..
Daarnaast ook vreemd dat de andere kant van de snelweg auto's gewoon gaan stilstaan. Rij gewoon door mensen..
Daarnaast ook vreemd dat de andere kant van de snelweg auto's gewoon gaan stilstaan. Rij gewoon door mensen..
I'm an Ironman!
We hebben best een mooi land vanuit de lucht eigenlijk. Het weer zit natuurlijk ook wel erg mee.
[ Voor 27% gewijzigd door Goron op 23-07-2014 18:49 ]
Dat verhaal las ik ook van de week. Ik kon me nog maar NET bedwingen op het allerlaatst..Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 18:47:
Lees net een Twitter bericht over Australische ouders die nu kindloos zijn.
Brok in m'n keel nu.
Wat is de reden dat er voor vliegveld Eindhoven gekozen is, ook de komende dagen..?Fiber schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 18:48:
[...]
En dan te bedenken dat dit nog vier, vijf of zes keer gaat gebeuren. Morgen rond deze tijd weer zo'n stoet, en overmorgen, etc. Meer dan vreselijk natuurlijk, maar wel indrukwekkend.
Vind ik ook nogal wat.. Ook ouders met kinderen. Never nooit dat mijn pa me dat had laten doen. Die had me al lang letterlijk aan m'n oor achteruit getrokken.Madstorm schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 18:48:
Ik heb net de livestream weer aangezet, en ik zit met verbazing te kijken hoe idioot sommige mensen op de snelweg/vluchtstrook staan. Wat een stelletje mafkezen, ik begrijp dat mensen het graag willen zien / hun respect willen geven, maar doe dat niet midden op de snelweg..
Hebben we zeker. Het valt alleen niet op omdat we niet kijken en het gewend zijn.Goron schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 18:49:
We hebben best een mooi land vanuit de lucht eigenlijk. Het weer zit natuurlijk ook wel erg mee.
Het is een militair vliegveld, en dit circus op Schiphol doen zou de vliegbewegingen veel te veel verstoren.AW_Bos schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 18:50:
[...]
Wat is de reden dat er voor vliegveld Eindhoven gekozen is, ook de komende dagen..?
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Verwijderd
Goron schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 18:49:
Eindhoven is officieël een militaire vliegbasis volgens mij, misschien dat dat er iets mee te maken heeft. Ook minder verkeer dan schiphol natuurlijk.
Waarschijnlijk omdat dat de thuisbasis van de C-130 Hercules is, met alle bijbehorende staf, materieel etc.AW_Bos schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 18:50:
[...]
Wat is de reden dat er voor vliegveld Eindhoven gekozen is, ook de komende dagen..?
Virussen? Scan ze hier!
Deels militair vliegveld bedoel je? Verder is er ook nog meer dan Schiphol etc...Stoney3K schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 18:51:
[...]
Het is een militair vliegveld, en dit circus op Schiphol doen zou de vliegbewegingen veel te veel verstoren.
maar ik begrijp het.
Verwijderd
Nou, mijn eerdere opmerking dat vrachtwagenchauffeurs wel juist handelen door op de rechterrijbaan stil te gaan staan, houdt niet langer stand.
Maar goed, als al het verkeer dat wil stilstaan 1 baan uitkiest, is de veiligheid niet zo in het geding.
Maar goed, als al het verkeer dat wil stilstaan 1 baan uitkiest, is de veiligheid niet zo in het geding.
Verwijderd
Jammer alleen van die idioten die er met een noodgang rechts voorbij gaanVerwijderd schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 18:56:
...
Gerrie Eykhof is er ook stil van....
.....ah daar is hij.
.....ah daar is hij.
[ Voor 23% gewijzigd door AW_Bos op 23-07-2014 18:59 ]
Er was ook een globemaster bij, die kan echt niet overal landen.
Ik gok enkel schiphol Eindhoven en Groningen airport.
Dat is een best bakbeest, een niet al te volle hercules qua lading en brandstof kan wel kleinere airports aandoen.
Dat is een best bakbeest, een niet al te volle hercules qua lading en brandstof kan wel kleinere airports aandoen.
Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'
Het kan lomper: voetvolk dat op (ja op, niet naast) de A1 gaat staan terwijl je daar gewoon met 120 mag rijden en de politie deed er (zo leek het) helemaal niets aanDenzis schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 18:44:
Zijn ze nu van plan dit nog 7 keer overnieuw te doen of gaan ze wat meer vliegtuigen inzetten om de ceremonie voor grotere aantallen te houden?
[ Voor 4% gewijzigd door Raven op 23-07-2014 19:01 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
offtopic:
Overigens zijn de 2 straaljagers nu vanaf Russisch grondgebied neergehaald:
http://www.powned.tv/nieu...en_halen_2_straaljag.html
[ Voor 6% gewijzigd door Soldaatje op 23-07-2014 19:01 ]
Het militaire gedeelte is volledig afgezonderd van het publieke gedeelte. Het militaire gedeelte schijnt ook makkelijk af te sluiten te zijn.AW_Bos schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 18:53:
[...]
Deels militair vliegveld bedoel je? Verder is er ook nog meer dan Schiphol etc...
maar ik begrijp het.
Verwijderd
Net op @CNN: “God bless the people in The Netherlands for doing this with such grace” #MH17
Ja, er was in de uitzending een shot vanuit de lucht, daar zag je dat die Hercules echt aanzienlijk kleiner was dan die Globemaster.BAS80 schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 18:59:
Lekkere bron haal je aan. Dit is overigens een claim van de Oekraïense autoriteiten die eerder ook al zoiets geroepen hebben. Toen was daar geen enkele aandacht voor. Blijkbaar heeft MH17 de claims van de Oekraïeners geloofwaardiger gemaakt, ofzo.Soldaatje schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 18:59:
[ Voor 34% gewijzigd door RoD op 23-07-2014 19:01 ]
Lijkt me niets meer dan logisch met militaire objecten...pacificocean schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 19:00:
[...]
Het militaire gedeelte is volledig afgezonderd van het publieke gedeelte. Het militaire gedeelte schijnt ook makkelijk af te sluiten te zijn.
Kijk
*voelt zich stiekem een klein beetje trots*
Op Nederland 2 live de herdenkingsdienst vanuit Amersfoort.
nggyu nglyd
Verwijderd
Dat is wat Kiev beweerd en die liegen ook zonder schaamte.Soldaatje schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 18:59:
offtopic:
uitzendinggemist heeft de aankomstplechtigheid en minuut stilte beschikbaar: http://www.npo.nl/nos-journaal/23-07-2014/POW_00879182
Eh, een Globemaster heeft genoeg aan een landingsbaan van 3500 voet (ruim 1060 meter). Volgens mij voldoet elk vliegveld in NL daar wel aan (behalve misschien enkele veldjes voor general aviation dan).BAS80 schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 18:59:
En hij kan ook nog eens op onverharde landingsbanen landen, dus heeft niet eens een echte runway nodig.
Virussen? Scan ze hier!
Om op te stijgen wel iets meer, wat vaak wel weer nodig is.. En wie zegt dat die gegevens op wikipedia correct zijn. Daarnaast is er vast wel een safety minimale lengte ?wildhagen schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 19:04:
[...]
Eh, een Globemaster heeft genoeg aan een landingsbaan van 3500 voet (ruim 1060 meter). Volgens mij voldoet elk vliegveld in NL daar wel aan (behalve misschien enkele veldjes voor general aviation dan).
En hij kan ook nog eens op onverharde landingsbanen landen, dus heeft niet eens een echte runway nodig.
Lijkt me niet erg waarschijnlijk met de ogen van de wereld op Rusland gericht.Soldaatje schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 18:59:
offtopic:
Ik ben net thuis, op kantoor uiteraard een moment stilte vanmiddag. Ik had de beelden niet gezien, slechts de radio gehoord dus net nog even gekeken via npo.nl. Erg indrukwekkend, en een mooie ceremonie zonder teveel poespas. Ook het geluid was erg treffend, kreeg er toch even kippevel van.
Vergeet niet het opstijgen.... 2360mwildhagen schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 19:04:
[...]
Eh, een Globemaster heeft genoeg aan een landingsbaan van 3500 voet (ruim 1060 meter). Volgens mij voldoet elk vliegveld in NL daar wel aan (behalve misschien enkele veldjes voor general aviation dan).
Ja, nu.nl heeft een wat uitgebreider artikel, natuurlijk of het klopt moet allemaal nog maar blijken.RoD schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 19:00:
[...]
Lekkere bron haal je aan. Dit is overigens een claim van de Oekraïense autoriteiten die eerder ook al zoiets geroepen hebben. Toen was daar geen enkele aandacht voor. Blijkbaar heeft MH17 de claims van de Oekraïeners geloofwaardiger gemaakt, ofzo.
Of heeft de Oekraïense overheid de vorige keer daar echt over gelogen?
De Onderzoeksraad voor Veiligheid zegt dat de 'cockpit voice recorder' van vlucht MH17 niet is gemanipuleerd. De afgelopen dagen zei onder meer de Oekraïense vice-premier Groisman dat de pro-Russische separatisten met de zwarte dozen van het neergehaalde vliegtuig hebben geknoeid.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Dat is nog niet bekend, ook moeilijk te achterhalen.Soldaatje schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 19:09:
[...]
Ja, nu.nl heeft een wat uitgebreider artikel, natuurlijk of het klopt moet allemaal nog maar blijken.
Of heeft de Oekraïense overheid de vorige keer daar echt over gelogen?
Het is natuurlijk niet uitgesloten. De grens is op sommige punten zo lek als een mandje. Het kunnen natuurlijk separatisten zijn geweest (of gewoon Russen) die net over de grens hun luchtafweergeschut hebben neergezet. Oekraïne durft daar natuurlijk niet aan te vallen.
Maar het is onduidelijk. Hoe dan ook worden er met geavanceerde wapens vliegtuigen neergehaald.
Shot erna ook, met die brandweermannen.
Verwijderd
Reuters: Ukraine rebel commander acknowledges fighters had BUK missile
http://www.reuters.com/ar...ive-idUSKBN0FS1V920140723
http://www.reuters.com/ar...ive-idUSKBN0FS1V920140723
Supermooi gebaar van die brandweermannen... Zo'n grote vlag, brandweermannen die netjes op een rij staan. Respect.
Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 18:39:

Via http://www.volkskrant.nl/...werden-niet-gedeeld.dhtml@petervheemst
"A ceremony with the utmost dignity for these victims". @BBCWorld live vanuit Eindhoven
[ Voor 15% gewijzigd door Raven op 23-07-2014 19:14 ]
Oscar Wilde
Volgens mij wel, vanaf vandaag dagelijks rond deze tijd, tot alle lichamen overgebracht zijn.Raven schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 18:59:
[...]
Zijn ze nu van plan dit nog 7 keer overnieuw te doen of gaan ze wat meer vliegtuigen inzetten om de ceremonie voor grotere aantallen te houden?
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Hehe, ja, dat was ik vergeten
Maar die 2300 meter is wel op basis van MTOW, waar in dit geval geen sprake van zal zijn, hij is dan immers (zo goed als) leeg.
Denk dat hij bijvoorbeeld op Rotterdam ook wel zou kunnen landen
Maargoed, ik neem aan dat men er wel over nagedacht heeft. Op een militaire basis (zoals in dit geval Eindhoven) verstoort men het reguliere verkeer, dat immers ook gewoon doorgaat, het minste en heeft men de volledige controle over alles.
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2014 19:20 . Reden: Plaatje vervangen zonder flauwe tekst. ]
CNN trouwens maakt wel een mooi reportage van, wat ik niet altijd van CNN gewend ben.
https://valid.x86.fr/xhfd5e
Overigens kun je nu ook goed zien hoe files ontstaan.
Zelfs met een lege weg is het in een stoet van 40 auto's lastig om gelijke afstand te houden met constante snelheid.
Zelfs met een lege weg is het in een stoet van 40 auto's lastig om gelijke afstand te houden met constante snelheid.
Inderdaad, zag er net in een bocht zelfs zowat een paar op elkaar rijden.
Toch vind ik het mooi dat in velden, wegen en bomen mensen van ver en dichtbij toekomen om steun te betuigen aan misschien wel voor hun direct niet bekende mensen.
Exclusive: Ukraine rebel commander acknowledges fighters had BUK missile
(Reuters) - A powerful Ukrainian rebel leader has confirmed that pro-Russian separatists had anti-aircraft missiles of the type Washington says were used to shoot down Malaysia Airlines flight MH17.
In an interview with Reuters, Alexander Khodakovsky, commander of the Vostok Battalion, acknowledged for the first time since the airliner was brought down in eastern Ukraine on Thursday that the rebels did possess the BUK missile system.
He also indicated that the BUK may have originated in Russia and could have been sent back to remove proof of its presence.
"That BUK I know about. I heard about it. I think they sent it back. Because I found out about it at exactly the moment that I found out that this tragedy had taken place. They probably sent it back in order to remove proof of its presence," Khodakovsky told Reuters on Tuesday.
"They knew that this BUK existed; that the BUK was heading for Snezhnoye," he said, referring to a village 10 km (six miles) west of the crash site. "They knew that it would be deployed there, and provoked the use of this BUK by starting an air strike on a target they didn’t need, that their planes hadn’t touched for a week."
"And that day, they were intensively flying, and exactly at the moment of the shooting, at the moment the civilian plane flew overhead, they launched air strikes. Even if there was a BUK, and even if the BUK was used, Ukraine did everything to ensure that a civilian aircraft was shot down."
Samenvatting: Rebellen hadden Buk, is ook gebruikt bij de vermoedelijke locatie waar MH17 is neergeschoten. Waarschijnlijk al teruggestuurd naar Rusland om bewijs te verbergen. Buk was niet afkomstig van Oekraïense leger, want alle gestolen BUK's waren niet functioneel. Toch is Kiev schuldig want die hadden het uitgelokt, enzo.Khodakovsky said it was widely known that rebels had obtained BUKs from Ukrainian forces in the past, including three captured at a checkpoint in April and another captured near the airport in Donetsk. He said none of the BUKs captured from Ukrainian forces were operational.
[ Voor 23% gewijzigd door RoD op 23-07-2014 19:24 ]
Heel indrukwekkend dit. Met mooi weer op een zwarte dag...
Het RD *knip*:
http://www.refdag.nl/nieu...ijn_geen_woorden_1_843484
" Daarom roept ook deze gebeurtenis om terugkeer tot Hem"
"Van harte wensen we als Erdee Media Groep alle nabestaanden van de slachtoffers van de vliegramp dat geloof en die hoop toe"
*knip*
http://www.refdag.nl/nieu...ijn_geen_woorden_1_843484
" Daarom roept ook deze gebeurtenis om terugkeer tot Hem"
"Van harte wensen we als Erdee Media Groep alle nabestaanden van de slachtoffers van de vliegramp dat geloof en die hoop toe"
*knip*
[ Voor 31% gewijzigd door gambieter op 23-07-2014 19:31 ]
Het aantal mensen langs de route is idd erg indrukwekkend, had niet verwacht dat er zoveel zouden komen.
Ben benieuwd hoe dat morgen gaat. Zijn de wegen dan ook tijdelijk weer afgesloten?
@TNW: wat doe je dan op de site van het RD?
Ben benieuwd hoe dat morgen gaat. Zijn de wegen dan ook tijdelijk weer afgesloten?
@TNW: wat doe je dan op de site van het RD?
[ Voor 11% gewijzigd door tweaker2010 op 23-07-2014 19:24 ]
Reken er maar wel op, ik verwacht overigens alleen geen liveuitzending meer.tweaker2010 schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 19:23:
Het aantal mensen langs de route is idd erg indrukwekkend, had niet verwacht dat er zoveel zouden komen.
Ach alsjeblieft... Het is zelfs diep en diep beledigend. Alsof de mensen in dat vliegtuig dit overkomen is omdat ze niet geloofden?? Terugkeer tot Hem? Dafuq?
Kan er beter over ophouden ook gelijk.
[ Voor 46% gewijzigd door gambieter op 23-07-2014 19:27 ]
Ja, in ieder geval morgen en vrijdag wel. De dagen erna weet ik niet.tweaker2010 schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 19:23:
Zie laatste alinea:
Virussen? Scan ze hier!
* Herman mompelt iets over spijkers en laag water
[ Voor 62% gewijzigd door gambieter op 23-07-2014 19:28 ]
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Verwijderd
Ik erger me ook al dagen hoe religie in beeld gebracht wordt.
[ Voor 60% gewijzigd door gambieter op 23-07-2014 19:28 ]
Ref. Dagblad is een zeer Christelijke nieuwssite, zo christelijk gelovig dat ze hem zelfs op zondag sluiten. Wel vreemd, maar hun keuze idd. Gelukkig zijn er nog tal van andere sites....
[ Voor 14% gewijzigd door AW_Bos op 23-07-2014 19:26 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
- Denk svp na voor je foto's of filmpjes plaatst. Zet ze achter een link zodat mensen zelf kunnen beslissen of ze ze willen zien. Geef een kleine samenvatting wat er te zien is zodat men niet uren aan YT voor de kiezen krijgt.
- Schokkende beelden svp achter een waarschuwing / spoiler tags.
- Geen persoonsinformatie plaatsen, respecteer de privacy van de slachtoffers.
- Houd de discussie netjes zonder allerlei conspiracy theories.
- Geen opmerkingen over straffen, wraak nemen, aanpakken Ukraine/Rusland
- DON'T FEED THE TROLLS. Als iemand iets ongepast plaatst, reageer daar dan niet op in het topic maar gebruik een topicreport (handje linksboven). Reageren in het topic maakt het werk van de moderators er alleen maar lastiger op.
- Lees in ieder geval de laatste pagina('s) door voor je informatie post waarvan je denkt dat die nieuw is; dit om te voorkomen dat meerdere keren vrij kort na elkaar het zelfde wordt gezegd...
- Geen slow chat (hele rits oneliners vlak na elkaar). Om dit te voorkomen, plaats dus gewoon geen oneliners. Dit is een discussietopic en met één of twee zinnetjes is een bericht nauwelijks een toevoeging aan de discussie.
De website van Malaysia Airlines met persberichten: http://www.malaysiaairlin...s.com/my/en/site/mh17.htm
- Denk svp na voor je foto's of filmpjes plaatst. Zet ze achter een link zodat mensen zelf kunnen beslissen of ze ze willen zien. Geef een kleine samenvatting wat er te zien is zodat men niet uren aan YT voor de kiezen krijgt.
- Schokkende beelden svp achter een waarschuwing / spoiler tags.
- Geen persoonsinformatie plaatsen, respecteer de privacy van de slachtoffers.
- Houd de discussie netjes zonder allerlei conspiracy theories.
- Geen opmerkingen over straffen, wraak nemen, aanpakken Ukraine/Rusland
- DON'T FEED THE TROLLS. Als iemand iets ongepast plaatst, reageer daar dan niet op in het topic maar gebruik een topicreport (handje linksboven). Reageren in het topic maakt het werk van de moderators er alleen maar lastiger op.
- Lees in ieder geval de laatste pagina('s) door voor je informatie post waarvan je denkt dat die nieuw is; dit om te voorkomen dat meerdere keren vrij kort na elkaar het zelfde wordt gezegd...
- Geen slow chat (hele rits oneliners vlak na elkaar). Om dit te voorkomen, plaats dus gewoon geen oneliners. Dit is een discussietopic en met één of twee zinnetjes is een bericht nauwelijks een toevoeging aan de discussie.
De website van Malaysia Airlines met persberichten: http://www.malaysiaairlin...s.com/my/en/site/mh17.htm