Verwijderd
Zo, helemaal nu dat ze naast elkaar worden gefilmd.
Dat taxieeen duurt nog best lang, voor een verlaten vliegveld.
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
* AW_Bos stilte gaat houden
Misschien een stomme vraag, maar hoe koelen ze die kisten nu? Tis bijna 30 graden...
[ Voor 17% gewijzigd door MikeyMan op 23-07-2014 16:09 ]
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
RoD schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 15:59:
Even een slotje, tot 16:01.
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Dank RoD! Mooi gebaar.RoD schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 16:08:
Het duurde wat langer, maar weer open.
Eigenlijk wel een goede vraag jaMikeyMan schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 16:09:
Misschien een stomme vraag, maar hoe koelen ze die kisten nu? Tis bijna 30 graden...
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Well done, en op zijn plaats, RoD!RoD schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 15:59:
Even een slotje, tot 16:01.
Verwijderd
Koelelementen in de kist. Dat deden ze bij mijn oma toentertijd ook. Toen was het ook bloedjewarm.MikeyMan schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 16:09:
Zeer indrukwekkende ceremonie...
De zogenaamde peltier koelers.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2014 16:12 ]
Verwijderd
En de maar al te goed bekende lijkwagens.w0utje89 schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 16:10:
En nu komen de kisten..
Vast dat daar een koelinstallatie in zit. Een deftige airco ofzo.
Pijnlijk, maar dat is wel de juist en meest dichtije source van informatie, ja.Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 16:10:
[...]
Koelelementen in de kist. Dat deden ze bij mijn oma toentertijd ook. Toen was het ook bloedjewarm.
Nederlands leger in een notendop voor je.Damian schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 16:09:
oeh, trompet meneer met zijn pet aan het knutselen en valse noten
Ik zie het alleen van de goede kant. Soldaten welke niet kunnen marcheren of al dat soort formele handelingen perfect doen hebben bij mij een streepje voor. Het kan namelijk best wel eens zo zijn dat ze dat niet kunnen omdat ze andere dingen getraint krijgen zoals gevechtstraining.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
never argue with a moderator, he will shut your account down.
fridgeman?Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 16:11:
[...]
En de maar al te goed bekende lijkwagens.
Vast dat daar een koelinstallatie in zit. Een deftige airco ofzo.
dit zal ik niet snel vergeten..
Verwijderd
Welke kosten?Damian schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 16:12:
Rare vraag weer, maar wie betaalt de kosten van dit alles eigenlijk? Overheid? Verzekeringen?
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
I'm an Ironman!
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Wat...een...idioot...Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 16:12:
Een grappenmaker van Associated Press
https://twitter.com/AP/status/491943480407883777
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik denk gewoon een (pijnlijk) foutje.Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 16:12:
Ik moet zeggen dat op mij deze beelden, het landen van de vliegtuigen, de lijkwagens etc, meer indruk maken dan de beelden van de crash. Het is net alsof het nu echt wordt, ofzo.
[ Voor 6% gewijzigd door RoD op 23-07-2014 16:14 ]
Doohhhhh. Dat kán niet expres zijn.Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 16:12:
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Wij kregen om 15:54 mailtje van de directeur dat we er rekening mee moesten houden. Erg netjes.DennusB schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 16:12:
Ik ben woest. Precies op de minuut stilte beginnen 2 collega's hier in discussie te gaan over iets van werk, en dat terwijl er iemand aan boord was die ik ken.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
moet zijn crash, lands inVerwijderd schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 16:12:
Ik weet niet of dat nou opzettelijk fout geschreven is ...
Ik denk dat je daar op dat moment weinig mee bezig bent, maar het lijkt me ook zo'n gevoel ja.L1nt schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 16:13:
Lijkt me eigenlijk best wrang om straks als eerste je dierbare terug te krijgen. Ok je kunt verder maar je weet dat er nog zoveel anderen zijn die langer moeten wachten en misschien wel nooit hun dierbare echt kunnen begraven.
Ja sommige mensen kunnen echt geen klok kijken... "Is de minuut stilte al begonnen"DennusB schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 16:12:
Ik ben woest. Precies op de minuut stilte beginnen 2 collega's hier in discussie te gaan over iets van werk, en dat terwijl er iemand aan boord was die ik ken.
Stadia was beter....
Tijd voor ontslag.
Lijkenwagens, vervoer, militairen, vliegtuigen enz...
Pijnlijke zin...Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 16:12:
'Crash lands...' lijkt me geen echt geweldige schrijfwijze. Als ze zou 'crashed' zouden zeggen...
Een vliegtuig kan landen OF crashen.
Een ongelukkige zinsfout dus.
[ Voor 27% gewijzigd door AW_Bos op 23-07-2014 16:16 ]
Work hard & be brave.
Bij ons in de fabriek gingen ze zelfs met de taptoe op de radio gewoon door met de haakse slijpers...DennusB schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 16:12:
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
En ik ben dan dyslectisch.
[ Voor 7% gewijzigd door DaniëlWW2 op 23-07-2014 16:16 ]
Is een heel gangbaar model, worden waarschijnlijk uit heel Nederland opgetrommeld.Jolke schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 16:14:
Waar komen al die lijkwagens vandaag? Het lijken bijna allemaal dezelfde wagens te zijn.
De minuut stilte begon blijkbaar ook niet om 16:00. Ik heb hier (Geneve) geen NL stream bij de hand, dus ik ging op de klok af om om 16:00 even een momentje niets te doen (stil was ik toch al). Toen zag ik 5 minuten later op het liveblog van nu.nl dat het momentje stilte net was begonnen.artificial_sun schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 16:14:
[...]
Ja sommige mensen kunnen echt geen klok kijken... Is de minuut stilte al begonnen
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Verwijderd
Eeuhm, uit heel nederland? Er zijn niet zoveel bouwers van die dingen dus de kans dat er vaak een zelfde platform word gebruikt is groot dan.Jolke schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 16:14:
Waar komen al die lijkwagens vandaag? Het lijken bijna allemaal dezelfde wagens te zijn.
Die zijn misschien geselecteerd op uniformiteit.Jolke schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 16:14:
★ What does that mean? ★
Niet direct maar ik kan me wel voorstellen dat je dat de dagen erna gaat achtervolgen.Jolke schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 16:14:
[...]
Ik denk dat je daar op dat moment weinig mee bezig bent, maar het lijkt me ook zo'n gevoel ja.
T werk gaat gewoon door, hier ook. Niks meer en niet minder.DennusB schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 16:12:
Nee er zijn ook andere bij maar de meeste lijkwagens zien er nou eenmaal ongeveer exact hetzelfde uit…MrMonkE schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 16:16:
[...]
Die zijn misschien geselecteerd op uniformiteit.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Ik vind het respectloos.MarkoAlmelo schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 16:16:
[...]
T werk gaat gewoon door, hier ook. Niks meer en niet minder.
Het is dezelfde discussie of je het vandaag wel of niet een dag van nationale rouw vindt.
Verwijderd
Lijkenwagens: Lijkt me overheid/belastingbetaler of het moet aangeboden zijnDamian schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 16:14:
[...]
Lijkenwagens, vervoer, militairen, vliegtuigen enz...
vervoer: zie hier boven.
militairen: worden al betaald ze krijg geld voor hun werk dus overheid/belastingbetaler
vliegtuigen: Die van Nederland door defensie dus overheid/belastingbetaler die van australie door hun zelf.
Nee, het is onhandig geformuleerd maar de zin klopt.
Dat vind ik wel een beetje klootzakken dan, die collega's van jou.DennusB schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 16:12:
★ What does that mean? ★
Doet dat er toe verder? Als ik morgen een acceptgiro zou krijgen of ik 500 euro wil lappen hier voor doe ik dat met plezier. Man man manVerwijderd schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 16:17:
[...]
Lijkenwagens: Lijkt me overheid/belastingbetaler of het moet aangeboden zijn
vervoer: zie hier boven.
militairen: worden al betaald ze krijg geld voor hun werk dus overheid/belastingbetaler
vliegtuigen: Die van Nederland door defensie dus overheid/belastingbetaler die van australie door hun zelf.
Vaak bu'j te bang!
Begreep dat bij de volgende vluchten altijd iemand van het kabinet aanwezig is maar of het zo uitgebreid gaat durf ik niet te zeggen.Goron schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 16:18:
Is dit trouwens een unieke ceremonie? Of gaat dat elke keer gebeuren wanneer de vliegtuigen terug komen?
Volgens mij uniek. Dit is de start van de terugkomst van de overledene.Goron schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 16:18:
Is dit trouwens een unieke ceremonie? Of gaat dat elke keer gebeuren wanneer de vliegtuigen terug komen?
Stadia was beter....
*knip* verkeerd gelezenGoron schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 16:18:
[ Voor 16% gewijzigd door Deveon op 23-07-2014 16:21 ]
Idiocracy: it is real!
Deveon schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 16:19:
[...]
Er worden niet zo vaak commerciele vliegtuigen neergeschoten, dus vrij uniek ja.
I'm an Ironman!
Inderdaad, erg respectloosMrMonkE schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 16:19:
[...]
Dat vind ik wel een beetje klootzakken dan, die collega's van jou.
Hij bedoelde wanneer de andere slachtoffers van deze ramp ook aankomen.Deveon schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 16:19:
[...]
Er worden niet zo vaak commerciele vliegtuigen neergeschoten, dus vrij uniek ja.
De vraag was of dit voor de volgende luchtbrugvluchten ook geldt. Ik verwacht van niet, maar het zal vast nog steeds op een officiële en respectvolle manier gebeuren.Deveon schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 16:19:
[...]
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Het lopen gaat wel wat ongemakkelijk. Komt mogelijk omdat ze vrij dicht op elkaar lopen ivm 4 personen per kant.
Dat is absoluut te begrijpen. Want als je de verhalen van de afgelopen dagen hebt gehoord of gelezen, dan weet je dat je iets heel "bijzonders" vast hebt. Een mens, een leven....iemand die ging voor vakantie, werk, samen zijn met partner of gezin... plotseling levenloos is.......wat verder niet te beschrijven is.Leejow(saait) schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 16:22:
Erg indrukwekkend. Kreeg de indruk dat een van de dragers het emotioneel gezien ook even niet volhield.
Respect kun je op vele manieren tonen, je hoeft niet per sé te gaan staan.Jolke schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 16:21:
Ben ik de enige die het raar vindt dat de hele goegemeente er bij zit te kijken? Ik zou juist - uit respect - gaan staan.
Mooie, en eenvoudige ceremonie trouwens. Ik ben zelf niet zo van de poeha die er vaak bij komt kijken. En gelukkig geen saluutschoten...
Indrukwekkend om al die kisten de auto in te zien gaan, en ik hoop echt dat we álle lichamen op Nederlandse bodem kunnen krijgen en de nabestaanden zonder onzekerheid achterblijven...
care to explain? geen beelden hier.
Verwijderd
Zeer mooie en waardige ceremonie dit. Ik hoop voor de nabestaanden dat er nog iets over is van de persoon/personen die ze hebben moeten laten gaan. Lijkt mij verschrikkelijk als iemand in dermate slechte staat is dat de kist niet meer open mag en dat afscheid nemen helemaal niet meer kanNyarlathotep schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 16:26:
[...]
Respect kun je op vele manieren tonen, je hoeft niet per sé te gaan staan.
Mooie, en eenvoudige ceremonie trouwens. Ik ben zelf niet zo van de poeha die er vaak bij komt kijken. En gelukkig geen saluutschoten...
Indrukwekkend om al die kisten de auto in te zien gaan, en ik hoop echt dat we álle lichamen op Nederlandse bodem kunnen krijgen en de nabestaanden zonder onzekerheid achterblijven...
Camera ging langs de aanwezige. Onze koning had de hand van Maxima vast. Maar niet zoals een moeder met kind, meer als wanneer je vriendin verdrietig is. lastig uit te leggen
Zag je hem bijten... kauwen... ik kijk het op de zaak want ik wil het wel zien, maar dat valt me wel zwaar....Leejow(saait) schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 16:22:
Erg indrukwekkend. Kreeg de indruk dat een van de dragers het emotioneel gezien ook even niet volhield.
Koningin Maxima en Koning Willem-Alexander houden elkaars hand vast.
My favorite programming language is solder.
Verwijderd
DennusB schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 16:12:
Zeker. Ik vind het ook zeer netjes dat de commentatoren ook stil blijven op dit moment.Viper® schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 16:27:
Het geluid van windgeruis i.c.m. de beelden versterkt juist het gevoel....
Dan zou een grote foto van diegene (in bijvoorbeeld een krans) een mooi eerbetoon zijn. Ik verwacht niet dat de kisten op de uiteindelijke uitvaarten nog geopend zullen worden. Die lichamen zullen behoorlijk gehavend zijn, iets wat je niet op iemands netvlies wilt branden.Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 16:28:
[...]
Zeer mooie en waardige ceremonie dit. Ik hoop voor de nabestaanden dat er nog iets over is van de persoon/personen die ze hebben moeten laten gaan. Lijkt mij verschrikkelijk als iemand in dermate slechte staat is dat de kist niet meer open mag en dat afscheid nemen helemaal niet meer kan
Ga er ook nog wel even melding van maken bij hun teamleider, want ik vind dat echt niet kunnen.Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 16:29:
[...]
pfff, blij dat ik geen collega's zoals jou heb.
Nu die crosssmotoren nogSleepkever schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 16:30:
[...]
Zeker. Ik vind het ook zeer netjes dat de commentatoren ook stil blijven op dit moment.
Het tikken van de vlaggen tegen de mast. De wind die je hoort, de motor die uitgaat van het vliegtuig en langzaam tot stilstand komt.Viper® schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 16:27:
Het geluid van windgeruis i.c.m. de beelden versterkt juist het gevoel....
Dan de ceremonie, de trompet. De laatste toon die afzwakt en verdwijnt. Dan weer de stilte totdat de eerste kist getoond word, kippenvel verschijnt, tranen komen naar boven en dan hoor je in de achtergrond de nabestaanden huilen, die daar met 1000 man staan. Allemaal wachtend op dit beeld, het verlossende beeld. Die ene persoon word met iedereen geïdentificeerd. In die ene kist zit een familielid van iedereen.
Ja ik ben er van onder de indruk.
Dit topic is gesloten.
![]()
- Denk svp na voor je foto's of filmpjes plaatst. Zet ze achter een link zodat mensen zelf kunnen beslissen of ze ze willen zien. Geef een kleine samenvatting wat er te zien is zodat men niet uren aan YT voor de kiezen krijgt.
- Schokkende beelden svp achter een waarschuwing / spoiler tags.
- Geen persoonsinformatie plaatsen, respecteer de privacy van de slachtoffers.
- Houd de discussie netjes zonder allerlei conspiracy theories.
- Geen opmerkingen over straffen, wraak nemen, aanpakken Ukraine/Rusland
- DON'T FEED THE TROLLS. Als iemand iets ongepast plaatst, reageer daar dan niet op in het topic maar gebruik een topicreport (handje linksboven). Reageren in het topic maakt het werk van de moderators er alleen maar lastiger op.
- Lees in ieder geval de laatste pagina('s) door voor je informatie post waarvan je denkt dat die nieuw is; dit om te voorkomen dat meerdere keren vrij kort na elkaar het zelfde wordt gezegd...
- Geen slow chat (hele rits oneliners vlak na elkaar). Om dit te voorkomen, plaats dus gewoon geen oneliners. Dit is een discussietopic en met één of twee zinnetjes is een bericht nauwelijks een toevoeging aan de discussie.
De website van Malaysia Airlines met persberichten: http://www.malaysiaairlin...s.com/my/en/site/mh17.htm