idd. site is ook pokketraagVerwijderd schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 15:39:
En NAF22 is weer onzichtbaar op FR24
Site wilt hier niet meer laden
You and I have memories longer than the road ahead
FlightRadar heeft sowieso wat problemen. Site is erg langzaam en stopt er soms helemaal mee...Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 15:39:
En NAF22 is weer onzichtbaar op FR24
Moet wel zeggen dat die aangepaste programmering op 3FM best wel indruk maakt. Hoe gek dat misschien ook klinkt.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
@Fener33
Goh, misschien omdat teveel mensen die site aan het bezoeken zijn?
Goh, misschien omdat teveel mensen die site aan het bezoeken zijn?
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
half Nederland kijkt er zeker op.eborn schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 15:39:
[...]
FlightRadar heeft sowieso wat problemen. Site is erg langzaam en stopt er soms helemaal mee...
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Er zullen nu 'iets' meer mensen kijken dan normaal gok ik zo.. Kans is groot dat het ding gewoon overbelast is even..eborn schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 15:39:
[...]
FlightRadar heeft sowieso wat problemen. Site is erg langzaam en stopt er soms helemaal mee...
*sowieso
Ik ben alleen op zoek naar een oorzaak die niet afhankelijk is van de domheid van rebellen. Als ze namelijk lukraak op alles locken wat zo maar op hun radarscherm verschijnt, dan vind ik het heel frappant dat MH17 geraakt is, en niet een ander toestel.L1nt schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 15:31:
[...]
Volgens mij is het nu wel vaak genoeg uitgelegd hoe dat ding werkt. Dat jij het niet geloofd is jou probleem.
Op dit moment weiger ik namelijk te geloven dat zo'n vliegtuig, wat een compleet ander vliegpad heeft, andere snelheid, en andere hoogte dan een An-26 waar ze voorheen op hebben gemikt, per ongeluk als doelwit is aangemerkt. Vooral omdat het op dat moment niet de enige commerciële vlucht was binnen het bereik van die Buk, op die route.
Dus de vraag is dan, waarom is MH17 doelwit geworden, afgezien van opzet?
Mijn stelling is dat het een technische oorzaak kán hebben. Hoe die toedracht dan precies is, is even vraag twee, maar ik vermoed dat er door weersomstandigheden of door een storing in de tracking radar wel eens een verkeerd doelwit zou kunnen zijn aangewezen.
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Zal nu wel zo'n beetje beginnen aan z'n final approach..
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Toren heb ik nog niets op gehoord
LilyGo behuizingen | Ontwikkelaar Itho Daalderop Warmtepomp control module
Ik hoop dat men in dit topic ook het respect neemt om een minuut stil te zijn om 16:00
[ Voor 5% gewijzigd door ThinkPad op 23-07-2014 15:42 ]
Mag zich bij tower melden.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Ik stel een modbreak voor dieom 1 voor start en om 1 over eindigt. -of hoe zo'n ding heet-ThinkPadd schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 15:42:
Ik hoop dat men in dit topic ook het respect neemt om een minuut stil te zijn om 16:00
[ Voor 4% gewijzigd door MrMonkE op 23-07-2014 15:43 ]
★ What does that mean? ★
Hij is er, clear to land
Ja idd, hopelijk hier ook stil om 16:00!
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Ben ook benieuwd of Tweakers.net ook op zwart gaat, net zoals tijdens de Nationale dodenherdenking op 4 mei om 20:00....ThinkPadd schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 15:42:
Benieuwd of Tweakers nog op zwart gaat.... Zou wel een mooi gebaar zijn.
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Compleet mee eensMrMonkE schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 15:42:
[...]
Ik stel een modbreak voor dieom 1 voor start en om 1 over eindigt.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ook dat is al vaak genoeg besproken.Stoney3K schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 15:41:
[...]
Ik ben alleen op zoek naar een oorzaak die niet afhankelijk is van de domheid van rebellen. Als ze namelijk lukraak op alles locken wat zo maar op hun radarscherm verschijnt, dan vind ik het heel frappant dat MH17 geraakt is, en niet een ander toestel.
Op dit moment weiger ik namelijk te geloven dat zo'n vliegtuig, wat een compleet ander vliegpad heeft, andere snelheid, en andere hoogte dan een An-26 waar ze voorheen op hebben gemikt, per ongeluk als doelwit is aangemerkt. Vooral omdat het op dat moment niet de enige commerciële vlucht was binnen het bereik van die Buk, op die route.
Mijn stelling is dat het een technische oorzaak kán hebben. Hoe die toedracht dan precies is, is even vraag twee, maar ik vermoed dat er door weersomstandigheden of door een storing in de tracking radar wel eens een verkeerd doelwit zou kunnen zijn aangewezen.
Rebellen hebben geen vliegtuigen. Russen hebben niks in de buurt. Oekraine gebruikt ze wel tegen de rebellen, er komt een vliegtuig recht op ze af.
NPO laat geen live beelden zien?
edit= nu wel
edit= nu wel
[ Voor 17% gewijzigd door Isane op 23-07-2014 15:43 ]
Verwijderd
Op het moment dat ie is geland of om 16:00 ?ThinkPadd schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 15:42:
Basisinformatie zoals hoogte (afstand tot doel), snelheid (in verschillende richtingen) en koers moeten in principe genoeg zijn. Zo'n raket gaan altijd uit van het worst-case-scenario, die gaat niet op halve kracht achter een traag doelwit aan. Die dingen kunnen behoorlijke G-krachten aan en hebben geen moeite met scherpe bochten.Stoney3K schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 15:29:
[...]
Ik heb er dus zo mijn twijfels over of een SA-11 dat in standalone modus wel kan, volgens mij is dat in standalone configuratie een redelijk dom systeem.
Wil je namelijk een vliegtuig voor kunnen blijven, dan heb je ook informatie nodig over de vliegeigenschappen van dat betreffende vliegtuig. Zonder een fatsoenlijke methode tot doelwitidentificatie kan er weinig actief bijgestuurd worden en blijf je altijd achter de feiten aan lopen.
Inmiddels wel.MarkoAlmelo schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 15:43:
NPO laat geen live beelden zien?
Volgens eigen inschatting van piloot nog 3 minuten trouwens.
[ Voor 16% gewijzigd door CyBeR op 23-07-2014 15:44 ]
Inderdaad, gewoon vanaf 15:55 op zwart tot 16:05.AW_Bos schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 15:43:
Hopelijk half NERD Nederland de rest van Nederland is gewoon aan het werk of op vakantie...
never argue with a moderator, he will shut your account down.
Tweakers gaat niet op zwart. Ik geloof dat is besloten om van 15:30 tot 16:30 geen reclames te laten zien. Kijk anders even op @tweakers, daar werd het gemeld.AW_Bos schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 15:43:
Muten dan!MarkoAlmelo schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 15:44:
Tja ik ben aan t werk en ik zal ongetwijfeld gebeld worden ofzo
Dus minuut stilte om 16.00 inderdaad, niet na landingDe twee militaire vliegtuigen met de eerste 40 slachtoffers van de vliegtuigramp in Oekraïne worden om 15.50 uur verwacht op vliegbasis Eindhoven. Als de vliegtuigen naar het platform zijn getaxied wordt zo dicht mogelijk rond 16.00 uur de Last Post gespeeld en meteen erna een minuut stilte gehouden
Verwijderd
Een minuut stilte, is niet 10 minuten stilte.DennusB schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 15:43:
[...]
Inderdaad, gewoon vanaf 15:55 op zwart tot 16:05.
1e toestel live in zicht @ TV.
Daar is de AAF dus ook..
Het luchtruim word gewoon gesloten, best bijzonder?
Persoonlijk zou ik om 16:00 de telefoon gewoon niet opnemenMarkoAlmelo schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 15:44:
Tja ik ben aan t werk en ik zal ongetwijfeld gebeld worden ofzo
Daar komt ie... live in beeld.
Ze wisten niet dat het een airliner was, kregen bevel om te schieten. Zo'n raket vliegt echt niet zomaar naar een ander vliegtuig dan bedoeld hoor. Tenzij MH17 in formatie vloog met een An-26 maar dat was niet zo.Stoney3K schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 15:41:
[...]
Ik ben alleen op zoek naar een oorzaak die niet afhankelijk is van de domheid van rebellen. Als ze namelijk lukraak op alles locken wat zo maar op hun radarscherm verschijnt, dan vind ik het heel frappant dat MH17 geraakt is, en niet een ander toestel.
Alleen 't vliegveld afaik.DennusB schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 15:44:
Het luchtruim word gewoon gesloten, best bijzonder?
Ze zeggen luchtruim...
Hele CTR gaat dicht heb ik begrepen
Presentators zeggen wel vaker dingen verkeerd. Ik zeg niet dat dat nu zo is maar wat ik hoorde is dat 't alleen het vliegveld betrof.
[ Voor 19% gewijzigd door CyBeR op 23-07-2014 15:46 ]
AAF nu ook op TWR.. Zit er vlak achter.. Wow, wat een beeld
(Tweakers)Uit respect voor de minuut stilte en de nabestaanden van #MH17 tonen wij tussen 15.30 en 16.30 geen advertenties.
Ben blij dat ik de connectie totaal niet snap?
Totaal niet als kritiek bedoelt! Maar ik zie de logica niet.
[ Voor 15% gewijzigd door corset op 23-07-2014 15:46 ]
Met een hoogte en een snelheid waarvan je in alle redelijkheid kan bedenken dat het géén jachtvliegtuig of bommenwerper is.L1nt schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 15:43:
[...]
Rebellen hebben geen vliegtuigen. Russen hebben niks in de buurt. Oekraine gebruikt ze wel tegen de rebellen, er komt een vliegtuig recht op ze af.
Bovendien was MH17 niet de eerste, niet het laatste toestel op die route op dat moment. Er zijn dus op die hoogte al meerdere vliegtuigen recht over ze heen gegaan.
De enige vliegtuigen die Oekraïne inzet tegen de rebellen zijn die SU-25 Frogfoots, en die vliegen véél lager dan een passagiersvliegtuig.
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Impressive, beide toestellen tegelijk in beeld.
iddBolk schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 15:46:
AAF nu ook op TWR.. Zit er vlak achter.. Wow, wat een beeld
Ik ook niet mja.lanerios schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 15:46:
[...]
(Tweakers)
Ook net gebaar... Mijn site gaat overigens wel op zwart om 16 uur, voor een minuutje.RoD schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 15:44:
[...]
Tweakers gaat niet op zwart. Ik geloof dat is besloten om van 15:30 tot 16:30 geen reclames te laten zien. Kijk anders even op @tweakers, daar werd het gemeld.
Commerciële zenders tonen ook geen reclame tussen bepaalde tijden, radios geen reclame. Daar proberen ze bij aan te sluiten.lanerios schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 15:46:
[...]
(Tweakers)
En touchdown!
Liever een TR dan een reactie in het topic.
[ Voor 82% gewijzigd door Señor Sjon op 23-07-2014 16:27 ]
Not OP maar toch de daad bij dat woord gevoegd.Viper® schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 15:44:
[...]
Persoonlijk zou ik om 16:00 de telefoon gewoon niet opnemen
Jep, netjes geland. Gelukkig.
Hier doet die ook niks.Jolke schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 15:47:
Ik krijg de livestream op mijn werk niet aan de praat... dat wordt later terugkijken.
Waarschijnlijk drukker dan de WK stream
Liever een TR dan een reactie in het topic.
[ Voor 82% gewijzigd door Señor Sjon op 23-07-2014 16:27 ]
Verwijderd
"DON'T FEED THE TROLLS. Als iemand iets ongepast plaatst, reageer daar dan niet op in het topic maar gebruik een topicreport (handje linksboven). Reageren in het topic maakt het werk van de moderators er alleen maar lastiger op."
De stream op Horizon.tv doet t nog, als je UPC hebt.Viper® schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 15:48:
[...]
Hier doet die ook niks.
Waarschijnlijk drukker dan de WK stream
Misschien wel handig als er geen advertenties zijn die bijzonder smaakloos zijn op dit specifieke moment of uitbundig zijn of iets dergelijks. Anders kan ik het ook niet bedenken.
★ What does that mean? ★
UPC hebben ze hier niet in DuitslandDennusB schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 15:48:
[...]
De stream op Horizon.tv doet t nog, als je UPC hebt.
Het eerste vliegtuig, de Australische Boeing, is geland op vliegbasis Eindhoven. Aan boord zijn 24 kisten met slachtoffers van de ramp met de MH17. Over drie minuten wordt het tweede, Nederlandse toestel verwacht.
Journalisten
Journalisten
Verwijderd
Popcorn opmerkingen zijn nooit goed buiten HK.
[ Voor 96% gewijzigd door Señor Sjon op 23-07-2014 16:28 ]
En tweede ook clear to land
Als beide toestellen geland zijn en de taptoe begint.Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 15:43:
[...]
Op het moment dat ie is geland of om 16:00 ?
Flink vliegtuig trouwens
Passen meerdere tanks in; dus ja, groot toestel
Ze zeggen ook dat hij anders taxiet dan normaal, hoe dan?
Touchdown!!
Verwijderd
Wou net zeggen idd, dat aussies toestel is een flinke jongen.
Komen wij met ons propeller vliegtuig, Australiërs met straalmotoren.
Komen wij met ons propeller vliegtuig, Australiërs met straalmotoren.
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2014 15:52 ]
Die staan er wel vaker, als er dan langs moet met een Cessna 172 dan slik je wel even
Zo hey wat een kanon, dat vliegtuig uit Australie.
Ik heb ooit in zo'n C-17 gezeten, ongelofelijk apparaat.
Man wat een neus heeft dat ding.
Doet die NPO stream het niet
wat een prutswerk is het ook.
toch rare gedachte, die toestellen zo neer zien komen
Afgelopen weekend een C17 in de landing gezien bij Ramstein terwijl ik over de snelweg reed, maar dat zijn iff grote jongens.
Nederland heeft er in samenwerking met nog enkele navo landen ook 3 en Nederland is grootgebruiker.Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 15:51:
Wou net zeggen idd, dat aussies toestel is een flinke jongen.
bij mij wel. probeer anders op je mobiel op de app?Viper® schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 15:51:
Doet die NPO stream het niet![]()
Ze hebben het steeds over een luchtbrug, maar wat houdt dit precies in? Is dit anders dan een vliegroute?
Heb je wel een NL'se ISP?w0utje89 schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 15:52:
[...]
bij mij wel. probeer anders op je mobiel op de app?
Euh... Dijsselbloem die een beetje grapjes loopt te maken? Niet echt gepast imo.
op mobiel zeurt hij over de npo android appw0utje89 schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 15:52:
[...]
bij mij wel. probeer anders op je mobiel op de app?
Ja viel me ook op. Niet echt handig moment.MikeyMan schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 15:53:
Euh... Dijsselbloem die een beetje grapjes loopt te maken? Niet echt gepast imo.
Vervoer van personen of vracht tussen dezelfde twee plaatsen met meerdere vluchten.Teckna schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 15:53:
Ze hebben het steeds over een luchtbrug, maar wat houdt dit precies in? Is dit anders dan een vliegroute?
Het gevoel dat ik krijg bij het zien van de aankomst beelden zijn nogal vreemd. Het voelt als vreugde waar de Nederlanders terugkeren uit een ramp maar de staat moet ik niet vergeten. Het zijn toch echt levenloze lichamen die aankomen. Toch vreemd om dan nog vreugde te voelen.
GTA VI - All aboard the hype train!!
Hier geen problemen met journaal24 via NOS.
npo app doet ook niks.
Misschien maar beter ook. zit bij een klant en de beelden zullen niet echt bijdragen aan een gezellige sfeer
Misschien maar beter ook. zit bij een klant en de beelden zullen niet echt bijdragen aan een gezellige sfeer
De coordinatie en timing.. Ongelofelijk. Dit is zijn toch wel hele indrukwekkende beelden..
Bizar om te zien dit... kan er weinig anders over zeggen
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
- Denk svp na voor je foto's of filmpjes plaatst. Zet ze achter een link zodat mensen zelf kunnen beslissen of ze ze willen zien. Geef een kleine samenvatting wat er te zien is zodat men niet uren aan YT voor de kiezen krijgt.
- Schokkende beelden svp achter een waarschuwing / spoiler tags.
- Geen persoonsinformatie plaatsen, respecteer de privacy van de slachtoffers.
- Houd de discussie netjes zonder allerlei conspiracy theories.
- Geen opmerkingen over straffen, wraak nemen, aanpakken Ukraine/Rusland
- DON'T FEED THE TROLLS. Als iemand iets ongepast plaatst, reageer daar dan niet op in het topic maar gebruik een topicreport (handje linksboven). Reageren in het topic maakt het werk van de moderators er alleen maar lastiger op.
- Lees in ieder geval de laatste pagina('s) door voor je informatie post waarvan je denkt dat die nieuw is; dit om te voorkomen dat meerdere keren vrij kort na elkaar het zelfde wordt gezegd...
- Geen slow chat (hele rits oneliners vlak na elkaar). Om dit te voorkomen, plaats dus gewoon geen oneliners. Dit is een discussietopic en met één of twee zinnetjes is een bericht nauwelijks een toevoeging aan de discussie.
De website van Malaysia Airlines met persberichten: http://www.malaysiaairlin...s.com/my/en/site/mh17.htm
- Denk svp na voor je foto's of filmpjes plaatst. Zet ze achter een link zodat mensen zelf kunnen beslissen of ze ze willen zien. Geef een kleine samenvatting wat er te zien is zodat men niet uren aan YT voor de kiezen krijgt.
- Schokkende beelden svp achter een waarschuwing / spoiler tags.
- Geen persoonsinformatie plaatsen, respecteer de privacy van de slachtoffers.
- Houd de discussie netjes zonder allerlei conspiracy theories.
- Geen opmerkingen over straffen, wraak nemen, aanpakken Ukraine/Rusland
- DON'T FEED THE TROLLS. Als iemand iets ongepast plaatst, reageer daar dan niet op in het topic maar gebruik een topicreport (handje linksboven). Reageren in het topic maakt het werk van de moderators er alleen maar lastiger op.
- Lees in ieder geval de laatste pagina('s) door voor je informatie post waarvan je denkt dat die nieuw is; dit om te voorkomen dat meerdere keren vrij kort na elkaar het zelfde wordt gezegd...
- Geen slow chat (hele rits oneliners vlak na elkaar). Om dit te voorkomen, plaats dus gewoon geen oneliners. Dit is een discussietopic en met één of twee zinnetjes is een bericht nauwelijks een toevoeging aan de discussie.
De website van Malaysia Airlines met persberichten: http://www.malaysiaairlin...s.com/my/en/site/mh17.htm