Malaysia Airlines vlucht MH17 - de nasleep Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 46 ... 102 Laatste
Acties:
  • 329.736 views

• cmndr_adama
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 02-12 12:50
Tristan schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 10:04:
[...]

Deze zin zegt toch al wie de schuld heeft?

"Donderdagmiddag hadden onze commandanten ons opdracht gegeven op de vrachtwagens te klimmen met wapens en een hoeveelheid munitie. Een paar minuten daarvoor, misschien tien, hadden we in de lucht een grote klap gehoord. Ze zeiden tegen ons dat we net een vliegtuig van de fascisten in Kiev hadden geraakt, met de opdracht om goed te letten op berichten dat op zijn minst een deel van de bemanning zich had gered met een parachute. Er waren witte voorwerpen tussen de wolken gezien."
Een interview in een krant vindt ik niet direct bewijs, als het verhaal al waar is.

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06:51

McBoom

Broem

Livecrew011 schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 10:11:
Ik weet niet wat ik hier nou van moet denken (excuus als dit al eerder is gepost maar kwam het niet tegen)

Leverancier van raket MH17 zetelt op de Amsterdamse Zuidas.
http://www.volkskrant.nl/...-Amsterdamse-Zuidas.dhtml

Blijft een ethische kwestie, ben je als leverancier ook verantwoordelijk voor hetgeen wat er met jou producten (wapens in dit geval) gebeurd?
Nee. Is de producent van een keukenmes verantwoordelijk als er een moord voor gepleegd wordt? Of anders: Smith & Wesson kon dan ook wel inpakken.

The ramblings of an idiot

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:13

User

S3

Ik weet niet wat ik hier nou van moet denken (excuus als dit al eerder is gepost maar kwam het niet tegen)

Blijft een ethische kwestie, ben je als leverancier ook verantwoordelijk voor hetgeen wat er met jou producten (wapens in dit geval) gebeurd?
Neen.

Als het wapen gebruikt wordt door mensen in dienst van een regering, is de regering verantwoordelijk.
Indien het wapen gebruikt wordt door iemand die niet in dienst staat van een regering, is die persoon verantwoordelijk.

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:27
Goner schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 10:01:
[...]

Dus die spook Sukhoi zat zelfs 5 km van de MH17 vandaan ... en recht eronder, lastige plek om een raket af te vuren op een doel 5 km hoger (snel en steil klimmen op grote hoogte zijn niet echt kenmerken van ground attack vliegtuigen).
En zoals gister hier ook al gezegd is de raket (waarmee zou zijn geschoten) niet eens in staat die afstand te overbruggen.

Net zo'n waterdichte theorie dus als dat van dat vliegtuig van poetin, dat normaal altijd van Warshaw naar Moskou vliegt via Oost-Oekraine en raketten kan laten tijdreizen.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
cmndr_adama schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 10:13:
[...]

Een interview in een krant vindt ik niet direct bewijs, als het verhaal al waar is.
Waarom zou dit gelogen zijn? Denk je dat zij in het complot zitten? Het is geen bewijs, maar wel weer een extra puzzelstukje.

NYT heeft trouwens een analyse van de mogelijke impact van een SA-11 op basis van de gevonden brokstukken. Klik. Ik ben geen expert, maar het is wel een duidelijk verhaal. Onderzoek blijft natuurlijk noodzakelijk, want op basis van foto's kun je geen conclusies trekken.

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-12 12:36

HaterFrame

Well... Poo came out!

Ik had hem al op Youtube gezien. Maar wat een held! Hij weet het precies zo te verwoorden dat het een gevoelige snaar weet te raken bij iedereen maar wel respectvol blijft. Erg mooi, werd er zelfs een beetje emotioneel van :)

I am the great Cornholio!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
tweaker2010 schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 10:09:
[...]
PS: ben ik de enige die al die Breaking News alerts van de NOS over die trein overdreven vindt?
offtopic:
De NOS strooit inderdaad ruimhartig met die alerts. Je kan overigens notificaties uitzetten.
Ik heb ook de BBC-app en de BNR-app en word echt doodgegooid met alerts, gaat nergens meer over :P

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-12 16:04

Damian

Insane Obtrusion

fsfikke schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 01:35:
Wat me wel opvalt is dat bij een van de twee FDR's de underwater locator beacon niet meer aan de FDR vast zit. Het lijkt me toch zeer onwenselijk als dit makkelijk zou kunnen gebeuren? Bij MH370 is een maand lang gezocht naar het signaal van die beacon...
The beacon sends out pulses at 37.5 kilohertz (kHz) and can transmit sound as deep as 14,000 feet (4,267 m). Once the beacon begins "pinging," it pings once per second for 30 days. This beacon is powered by a battery that has a shelf life of six years. In rare instances, the beacon may get snapped off during a high-impact collision.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:52

beany

Meeheheheheh

MetaFrame schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 10:18:
[...]

Ik had hem al op Youtube gezien. Maar wat een held! Hij weet het precies zo te verwoorden dat het een gevoelige snaar weet te raken bij iedereen maar wel respectvol blijft. Erg mooi, werd er zelfs een beetje emotioneel van :)
En dan te bedenken dat die man inmiddels in Brussel is gearriveerd. Hij maakt behoorlijk wat kilometers momenteel! Eerst naar Oekraïne, terug naar Nederland, naar de VS, naar Brussel... en dat in een paar dagen tijd.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

.... en toen stonden er bijna 300 namen bij de overlijdensberichten in de krant :/

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:33

Player1S

Probably out in the dark

cmndr_adama schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 10:13:
[...]

Als je gewoon alles op een rijtje zet kun je heel veel weg strepen.

- VS en de NAVO hebben nog niet direct gedreigd met ingrijpen. Dat ijzer moet je smeden nu het nog heet is. Als je te lang wacht is de publieke opinie tegen ingrijpen. Daarbij zitten de VS en de NAVO niet te wachten op een escalatie met Rusland. Dit kun je dus weg strepen als mogelijke dader.

- Oekraïne heeft nog op geen enkel toestel geschoten. Logisch want de rebellen hebben geen vliegtuigen. Wel zijn er verwijten dat de Russen het luchtruim schenden met gevechtstoestellen maar ook hier is niet opgeschoten. Logisch want dan geef je Rusland een excuus voor een groot grondoffensief en kun je Oekraïne als nieuwe provincie van Rusland noteren.
Zelfs als ze het doen om de rebellen een oor aan te naaien is het erg riskant. Als dat uit komt kunnen ze werkelijk de steun van de VS en de NAVO vergeten. En Rusland zou met beter bewijs komen dan waar ze nu mee komen

- Rusland zit niet te wachten op zo'n blunder. Ze hebben het niet bewust gedaan. Ik acht de Russen hoger in dan dat ze een passagiersvliegtuig aanzien voor een vrachtvliegtuig.

- De rebellen hebben BUK systemen buit gemaakt. Zitten oud-militairen bij dus mogelijk de kennis om het apparaat te bedienen met gebrek aan kennis om IFF te begrijpen.
Hebben al meerdere Oekrainse vliegtuigen beschoten. Dus meest logische daders.
Let wel: geen bewuste actie maar een fout. Werd aangezien voor Oekrains vrachtvliegtuig.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-12 15:46

Tourniquet

Hiya, fellas!

beany schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 10:23:
[...]

En dan te bedenken dat die man inmiddels in Brussel is gearriveerd. Hij maakt behoorlijk wat kilometers momenteel! Eerst naar Oekraïne, terug naar Nederland, naar de VS, naar Brussel... en dat in een paar dagen tijd.
Dat is zo'n beetje zijn normale schema, ik volg hem op Facebook en word vaak al moe bij het alleen al lezen wat hij allemaal doet over de hele wereld. ;)

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• Badtothebone
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Badtothebone

hatsieflatsie

Tourniquet schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 10:28:
[...]

Dat is zo'n beetje zijn normale schema, ik volg hem op Facebook en word vaak al moe bij het alleen al lezen wat hij allemaal doet over de hele wereld. ;)
Hij is dan een van de weinige ministers waar ik veel respect voor heb. Ik zeg niet dat de anderen niets doen maar hij straalt echt het ministerschap uit wat het moet zijn.

https://valid.x86.fr/xhfd5e

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-11 15:26

MrMonkE

★ EXTRA ★

Alleen als het illegale leveranties zijn lijkt mij dat ze aansprakelijk kunnen worden gesteld voor zo iets.
Waar houdt het anders op? Bij de leverancier van de printplaten? De boutjes fabrikant?

★ What does that mean? ★

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
De trein is aangekomen in Charkov volgens nu.nl

• anandus
  • Niet online
Vorkie schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 10:32:
De trein is aangekomen in Charkov volgens nu.nl
Goed nieuws.

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Mooi.

Het zal me benieuwen hoeveel lichamen aan boord zijn.

March of the Eagles

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

XWB schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 10:34:
Mooi.

Het zal mij benieuwen wat het met de toon van Rutten gaat doen. De lichamen zijn in ons bezit dus nu kan ie los gaan.

Australie gaat blijkbaar helpen met vervoer naar Nederland lees ik op Nu.nl

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 30-11 09:04

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

XWB schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 10:34:
Mooi.

Een stuk of 200 volgens Radio 1. Overigens vraag ik me af wat er met de lijken van andere nationaliteiten gaat gebeuren? Worden deze apart vervoerd of is alles willekeurig in die trein gelegd? En waar is de rest?

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
L1nt schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 10:36:
[...]

Het zal mij benieuwen wat het met de toon van Rutten gaat doen. De lichamen zijn in ons bezit dus nu kan ie los gaan.

Australie gaat blijkbaar helpen met vervoer naar Nederland lees ik op Nu.nl
Lijkt me niet, nog niet alle lichamen zijn geborgen plus er is nog een onderzoek (waar ook Nederlanders aan deelnemen) in volle gang - in het bezette gebied.

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

tweaker2010 schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 10:36:
[...]

Een stuk of 200 volgens Radio 1. Overigens vraag ik me af wat er met de lijken van andere nationaliteiten gaat gebeuren? Worden deze apart vervoerd of is alles willekeurig in die trein gelegd? En waar is de rest?
Ik begreep dat alle lichamen naar Nederland gaan en daar geïdentificeerd worden.

• Rannasha
  • Laatst online: 02-12 09:59

Rannasha

Does not compute.

[...]

Alle lichamen worden naar NL gevlogen. Daar worden ze pas geidentificeerd en vervolgens gaan de lichamen van andere nationaliteiten naar het desbetreffende land.

Er is blijkbaar een 2e koeltrein in het gebied voor de volgende lading. Maar nog niet alle 298 lichamen zijn gevonden en geborgen.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
[...]

Ik begreep dat alle lichamen naar Nederland gaan, de identificatie zal hier plaatsvinden.

March of the Eagles

• RoD
  • Niet online

RoD

[...]

Als ik het goed begrijp worden de lichamen naar Nederland vervoerd en daar geïdentificeerd. Daarna gaan ze naar het land van herkomst. Australië heeft al gezegd dat ze het identificatieproces in Nederland eerst afwachten, om te voorkomen dat de verkeerde personen worden meegenomen.

• voske
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-11 19:41
[...]

Een stuk of 200 volgens Radio 1.
Volgens de Oekraïense minister van infrastructuur zouden er 286 zakken met menselijke resten in de trein liggen.

Be yourself, no matter what they say ...

• Aardwolf
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:17
Razr schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 10:37:
[...]

Lijkt me niet, nog niet alle lichamen zijn geborgen plus er is nog een onderzoek (waar ook Nederlanders aan deelnemen) in volle gang - in het bezette gebied.
Precies ja, lijkt me nog steeds niet slim om nu wel hoog van de toren te blazen. Zal nog wel even op zich moeten wachten.

Overigens: wat kunnen ze exact doen zonder resultaten van het onderzoek zelf, wat misschien wel maanden duurt? Stel dat ze Rusland sancties opleggen en het blijkt dat toch een andere partij het heeft gedaan? lijkt me nou niet bepaald iets wat je slim kunt noemen.

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Hogader schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 10:16:
[...]

En zoals gister hier ook al gezegd is de raket (waarmee zou zijn geschoten) niet eens in staat die afstand te overbruggen.
Volgens mij zou het technisch nog wel allemaal kunnen, een SU-25 kan in de buurt komen, en er kunnen r-60 of r-73 air2air missiles onder. Vooral de r-73 heeft genoeg bereik lijkt me: http://www.enemyforces.net/missiles/r_73.htm (neus omhoog, infrarood lock, en schieten?)

Maar die A2A raketten werken met een heel andere warhead dan en SA-11 uit zo'n BUK. Infrarood dus ze home-en op de motoren en doen schade door een snijdende ring staal, niet door shrapnel.

Ik vind het (schietende SU-25) scenario al niet plausibel, maar als je dan de shrapnel schade op de cockpit ziet, dat lijkt me niet het soort schade en de plek van hoe een R-73 werkt.

Mocht er een SU-25 geweest zijn dan zoek ik het veel meer in de hoek van het creëren van verwarring bij de grondcrews van de schietende BUK bijv.

specs

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 30-11 09:04

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

voske schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 10:39:
[...]
Volgens de Oekraïense minister van infrastructuur zouden er 286 zakken met menselijke resten in de trein liggen.
286 zakken hoeft niet automatisch 286 lichamen te betekenen. Er zijn genoeg zakken met alleen ledematen.

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
[...]

Hm, dat is tegenstrijdig met andere berichten (die hebben het over +- 200 lichamen).

[edit]
tweaker2010 schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 10:46:
[...]

286 zakken hoeft niet automatisch 286 lichamen te betekenen. Er zijn genoeg zakken met alleen ledematen.
Uiteraard :)

[ Voor 28% gewijzigd door XWB op 22-07-2014 10:47 ]

March of the Eagles

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

anandus schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 10:22:
[...]
offtopic:
De NOS strooit inderdaad ruimhartig met die alerts. Je kan overigens notificaties uitzetten.
Ik heb ook de BBC-app en de BNR-app en word echt doodgegooid met alerts, gaat nergens meer over :P
Een poosje geleden had de BBC een stagair die op het alerts knopje mocht drukken leek het wel.. bij elke poep of scheet ging mijn telefoon weer af... nu is het een stuk beter gelukkig..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

• RoD
  • Niet online

RoD

XWB schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 10:46:
[...]

Hm, dat is tegenstrijdig met andere berichten (die hebben het over +- 200 lichamen).
Beide berichten circuleren al een tijdje. Aangezien de trein al dagen geleden is verzegeld zal nadere inspectie moeten uitwijzen hoeveel lichamen er daadwerkelijk in zitten.

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:17
Wordt die recente verklaring van Rusland via RT niet ergens anders opgepakt in de media? Lees er in NL nog niets over.

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
tweaker2010 schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 10:46:
[...]

Ik neem zelfs aan dat elk ledemaat apart verpakt is en niet de zak vol proppen tot die nog maar net dicht kan...

Is er trouwens iemand met een link naar de toespraak bij de VN met ondertiteling of geschreven? Ik heb op m'n werk geen beschikking over audio :(

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

maratropa schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 10:50:
[...]

Haha die vent/fotograaf in beeld: "HEY!"
_/-\o_

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
MetaFrame schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 10:18:
[...]

Idd, het mag gezegd worden wat voor respectloos gesjoemel er is met die lichamen. Dat is gewoon echt t ergste voor de nabestaanden.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• voske
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-11 19:41
Dit zei Rutte gisteravond:
Het gaat, lijkt het, om een substantieel aantal slachtoffers. Het precieze aantal moet nog worden vastgesteld als de trein in Charkov zou aankomen. Gisteren is door de OVSE een telling gedaan en zij kwamen in de richting van 200 slachtoffers. In ieder geval 200 body bags. Dan is het nog niet zeker dat dat ook per body bag 1 slachtoffer is. Maar dat geeft wel de richting aan van een fors aantal, in de buurt van twee derde. Maar er zijn vandaag ook onbevestigde berichten dat het aantal mensen waar het hier om gaat verder fors is opgelopen. Maar dat zijn onbevestigde berichten.
De telling van 200 dateert van zondag.

Be yourself, no matter what they say ...

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Satellietfoto's rampplek: "DigitalGlobe heeft satellietfoto's vrijgegeven van de rampplek." https://drive.google.com/...NHS1hGZzhJbmc&usp=sharing

[ Voor 23% gewijzigd door Raven op 22-07-2014 10:52 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• 3p0x
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-12 16:42
Raven schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 10:51:
Satellietfoto's rampplek: "DigitalGlobe heeft satellietfoto's vrijgegeven van de rampplek." https://drive.google.com/...NHS1hGZzhJbmc&usp=sharing
Zouden ze dan ook foto's hebben van vlak voor de ramp?...

• anandus
  • Niet online
MailMan schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 10:49:
Wordt die recente verklaring van Rusland via RT niet ergens anders opgepakt in de media? Lees er in NL nog niets over.
http://www.nu.nl/vliegram...tsvliegtuig-bij-mh17.html

• Bacchus
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-12 13:03
RonaldDesigns schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 10:51:
[...]
Idd, het mag gezegd worden wat voor respectloos gesjoemel er is met die lichamen. Dat is gewoon echt t ergste voor de nabestaanden.
Rutte verklaarde gisteren dat volgens het Nederlandse team de Oekraïnse reddingswerkers de stoffelijke overschotten juist wèl respectvol hadden behandeld.

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

Bacchus schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 10:56:
[...]

Rutte verklaarde gisteren dat volgens het Nederlandse team de Oekraïnse reddingswerkers de stoffelijke overschotten juist wèl respectvol hadden behandeld.
Ja, die mensen die daar wonene hebben natuurlijk ook wel zo iets van dat je het niet kunt laten liggen. Dat zou ook heel onrespectvol zijn volgens mij, dus misschien hebben ze netjes naar eer en geweten gehandeld.

★ What does that mean? ★

• 3p0x
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-12 16:42
MrMonkE schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 10:58:
[...]

Ja, die mensen die daar wonene hebben natuurlijk ook wel zo iets van dat je het niet kunt laten liggen. Dat zou ook heel onrespectvol zijn volgens mij, dus misschien hebben ze netjes naar eer en geweten gehandeld.
En ondertussen alle waardevolle spullen meenemen, erg respectvol inderdaad :|

• Tourniquet
  • Laatst online: 02-12 15:46

Tourniquet

Hiya, fellas!

Deveon schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 10:50:
[...]

Is er trouwens iemand met een link naar de toespraak bij de VN met ondertiteling of geschreven? Ik heb op m'n werk geen beschikking over audio :(
Hier staat hij uitgeschreven: Tourniquet in "Malaysia Airlines vlucht MH17 neergestort in Oekraïne"

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

3p0x schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 11:00:
[...]

Er zullen gerust mensen bij zijn die dat niet hebben gedaan.

★ What does that mean? ★

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
3p0x schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 11:00:
[...]

Waren het niet de rebellen die spullen gejat hebben? Ik kan me geen berichtgeving van stelende reddingswerkers herinneren.

March of the Eagles

• Tupac
  • Laatst online: 30-11 18:47

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

Niet onverwacht.
Ik zat eigenlijk te wachten op nep crowdfunding.

★ What does that mean? ★

• 3raser
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-12 15:00

3raser

⚜️ Premium member

Als je die luchtfoto's bekijkt dan zie je in dat graanveld nog genoeg plekjes waar nog niemand gekeken heeft. Je ziet duidelijk kleine gaten in het graan waar mogelijk brokstukken liggen. Ik weet niet van welke datum die foto's zijn maar er zou iemand even met een helikopter overheen moeten vliegen. Dan zie je iets beter waar je moet zoeken lijkt me.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

NOS
Er komen vanmiddag extra Journaals op Nederland 1: om 14, 15, 16 en 17 uur. De Tour-etappe wordt daarom uitgezonden op Nederland 2.
De OVSE heeft een tijdlijn gemaakt van de eigen werkzaamheden in Oekraïne. Hij is hier te bekijken.

[ Voor 35% gewijzigd door Raven op 22-07-2014 11:13 ]

Oscar Wilde

• mindcre8r
  • Laatst online: 21-11 12:17

mindcre8r

Tradepedia

Overheids instanties (gemeenten) worden continue gespammed met condoleance's, procedures voor nabestaanden uit naam van de overheid etc, hier zit dan een credential catcher in.
De mailing wordt door officieel lijkende G-mail accounts verstuurd, hidden. Echt super smerig.
Lager dan laag ben je dan.

Bears and Bulls

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

mindcre8r schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 11:13:
[...]

overheids instanties (gemeenten) worden continue gespammed met condoleance's, procedures voor nabestaanden uit naam van de overheid. zit een credential catcher in.
mailing wordt door officieel lijkende G-mail accounts verstuurd hidden. echt super smerig.
lager dan laag ben je dan.
wat zeg je?

★ What does that mean? ★

Verwijderd

Over lijkenpikkerij gesproken:
http://www.nrcreader.nl/a...t-mh17-europa-s-9-11-zijn
Deze gast kan er ook wat van.

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:27
maratropa schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 10:42:
Volgens mij zou het technisch nog wel allemaal kunnen, een SU-25 kan in de buurt komen, en er kunnen r-60 of r-73 air2air missiles onder. Vooral de r-73 heeft genoeg bereik lijkt me: http://www.enemyforces.net/missiles/r_73.htm (neus omhoog, infrarood lock, en schieten?)
Naar mijn weten zou het volgens die zelfde berichtgeving als dat het een SU-25 was gaan om een R-60 raket. Zo'n ding heeft in absoluut beste omstandigheden een bereik van 8km (en schuin omhoog is dat verrevan), maar in de normale omstandigheden minder dan 4km. 5+4 = 9 en dus niet 10.

Overigens hoeven we het niet eens over de raketten te hebben om het verhaal van de russen weg te kunnen gooien. Ze zeggen namelijk: "Het gevechtsvliegtuig zou de Boeing 777 van Malaysia Airlines tot drie kilometer hebben genaderd." en "Het militaire toestel was volgens hen een Oekraïense Soechoj Soe-25. Het toestel was volgens de Russen van raketten voorzien."

Pakken we dan de service ceiling (daarboven ga je niet vliegen ivm Coffin's Corner) van een SU-25 met raketten (5km) dan is 10-3 nog altijd geen 5.

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Bacchus schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 10:56:
[...]

Hij zei niet zozeer respectvol maar eerder "respectvoller dan vooraf verwacht". Ik hoor daarin dat ze absoluut niet tevreden zijn maar dat het tevens niet zo extreem was als vooraf verwacht".

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-12 17:54

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

[...]
Nu is de grote vraag hoe goed de inhoud gesorteerd is.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

Freee!! schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 11:19:
[...]

Doet niet echt terzake denk ik.

★ What does that mean? ★

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Hogader schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 11:18:
[...]

Naar mijn weten zou het volgens die zelfde berichtgeving als dat het een SU-25 was gaan om een R-60 raket. Zo'n ding heeft in absoluut beste omstandigheden een bereik van 8km (en schuin omhoog is dat verrevan), maar in de normale omstandigheden minder dan 4km. 5+4 = 9 en dus niet 10.

Overigens hoeven we het niet eens over de raketten te hebben om het verhaal van de russen weg te kunnen gooien. Ze zeggen namelijk: "Het gevechtsvliegtuig zou de Boeing 777 van Malaysia Airlines tot drie kilometer hebben genaderd." en "Het militaire toestel was volgens hen een Oekraïense Soechoj Soe-25. Het toestel was volgens de Russen van raketten voorzien."

Pakken we dan de service ceiling (daarboven ga je niet vliegen ivm Coffin's Corner) van een SU-25 met raketten (5km) dan is 10-3 nog altijd geen 5.
Buiten al die feiten. Als Oekraine MH17 heeft neergeschoten waarom pakken ze dan een SU-25? Een uiterst ongeschikt vliegtuig voor die taak.
Je gaat ook niet Russische Bear's onderscheppen met A-10 tank killers. :')

• anandus
  • Niet online
Een pleidooi voor antiproliferatie van raketten en een coherenter Europees strategisch beleid is 'lijkenpikkerij'?
Ik denk dat je een verkeerd linkje geplakt hebt?

[ Voor 6% gewijzigd door anandus op 22-07-2014 11:22 ]

• wouterwouter2
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-09-2021
Freee!! schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 11:19:
[...]

Lekker belangrijk, dat kunnen ze straks ook in Nederland sorteren.

• Stoney3K
  • Laatst online: 27-11 17:50

Stoney3K

Flatsehats!

wouterwouter2 schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 11:21:
[...]

Lekker belangrijk, dat kunnen ze straks ook in Nederland sorteren.
Jij verwacht dat ze alles weer in elkaar gaan puzzelen zodat er zo veel mogelijk hele personen over blijven?

Lijkt me nog best een uitdaging om uit te vissen welke onderdelen dan bij elkaar horen...

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

dat lees je toch? of bedoel je zoeits als dat meen je niet? ja dat meen ik wel.
ze zijn zelfs zo slim dat ze per gemeente indexeren welke remote opties deze bied en deze nabouwen onder een spoofed url die eindgebruikers het gevoel geven echt bij de eigen organisatie in te loggen.
helaas voor hen hebben wij een 2 way auth.

Bears and Bulls

• Stoney3K

Stoney3K

Flatsehats!

mindcre8r schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 11:24:
[...]

dat lees je toch? of bedoel je zoeits als dat meen je niet? ja dat meen ik wel.
ze zijn zelfs zo slim dat ze per gemeente indexeren welke remote opties deze bied en deze nabouwen onder een spoofed url die eindgebruikers het gevoel geven echt bij de eigen organisatie in te loggen.
helaas voor hen hebben wij een 2 way auth.
Ik denk dat hij meer refereerde aan je zinsbouw, woordgebruik en gebrek aan leestekens waardoor er weinig chocola meer van te maken valt.

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

oh excuses, had geen dictee verwacht. ik zie wel meer brij voorbij komen.
en leestekens zijn wel mdegelijk gebruikt, en ik reageer inhoudelijk. ik zie geen probleem.

[ Voor 38% gewijzigd door mindcre8r op 22-07-2014 11:27 ]

Bears and Bulls

• anandus
  • Niet online
Stoney3K schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 11:25:
[...]

Ik denk dat hij meer refereerde aan je zinsbouw, woordgebruik en gebrek aan leestekens waardoor er weinig chocola meer van te maken valt.
Inderdaad, ik snapte ook al geen hol van die post.

• krietjur
  • Laatst online: 21:11

krietjur

Where am I?

Stoney3K schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 11:22:
[...]

Jij verwacht dat ze alles weer in elkaar gaan puzzelen zodat er zo veel mogelijk hele personen over blijven?

Lijkt me nog best een uitdaging om uit te vissen welke onderdelen dan bij elkaar horen...
Dat is volgens mij vrij gebruikelijk om te doen hoor. Van alle gevonden menselijke resten zullen ze gaan proberen uit te zoeken bij welke persoon dat hoorde.

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-12 14:44

mrsar

waar een sar is,is een wodka

de toespraak van Timmermans heb ik ook veel respect voor,heel mooi en vooral goed gedaan,heerlijk die snauw naar rusland over politieke spelletjes,zat er met tranen in de ogen naar te luisteren daar het gevoel voor mij erg dichtbij is met in totaal 4 bekenden.

mijn telefoon is op dit moment erg onrustig met alle berichten over de trein en dat het erop lijkt dat de lichamen van de bekende eindelijk richting "thuis" lijken te gaan waardoor de families hopelijk nu wat rust kunnen krijgen.

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

• arie_papa
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22:42

arie_papa

Running on Ubuntu

Al dagen bekend dat er raket-installaties in het gebied waren.
http://www.ad.nl/ad/nl/31...leef-luchtruim-open.dhtml

Statistieken zijn als bikini's: wat ze tonen is erg suggestief, wat ze niet tonen is essentieel

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

De foto, met daarop de trein die geopend, enkele onderzoekers, enkele gewapende mannen en hoofdonderzoeker van Vliet die naar de lichamen kijkt met een blik van absolute... Tsjah, omschrijf het maar eens. Die foto heeft enorme indruk op mij gemaakt, maar ik kan hem niet meer vinden. Heeft iemand die voorhanden?

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Welke foto mag dat zijn?

March of the Eagles

Verwijderd

Dat muisje moet nog een staart gaan krijgen.

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Volgens mij bedoelt hij de foto met daarop de trein die geopend, enkele onderzoekers, enkele gewapende mannen en hoofdonderzoeker van Vliet die naar de lichamen kijkt met een blik van absolute... Tsjah, omschrijf het maar eens.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:52

beany

Meeheheheheh

Obiter dictum schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 11:43:
De foto, met daarop de trein die geopend, enkele onderzoekers, enkele gewapende mannen en hoofdonderzoeker van Vliet die naar de lichamen kijkt met een blik van absolute... Tsjah, omschrijf het maar eens. Die foto heeft enorme indruk op mij gemaakt, maar ik kan hem niet meer vinden. Heeft iemand die voorhanden?
Staat ie hier ergens tussen? https://www.google.nl/sea...iw=1920&bih=1109#imgdii=_

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Gevonden:

Afbeeldingslocatie: http://www.geenstijl.nl/archives/images/mh17forexp51500.jpg

Geen gewapende mannen, geen fotografisch hoogstandje. Wel een totaalplaatje dat op mij een diepe indruk achterlaat.

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-12 16:31

RMX

Afbeeldingslocatie: http://www.geenstijl.nl/archives/images/mh17forexp5.jpg

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

Ik denk dat hij de foto die ook in dit topic ergens staat. Daar staan ze respectvolr voor de geopende wagon, met handen voor zich zoals grafdragers. Mensen die meer naar achteren staan hebben handen voor de mond en neus, en de bewakers dacht ik ook. Waarom laat zich wel raden. ZIjn wel veel foto's van rond de wagons waarom mensen de hand voor mond of op neus hebben.

-edit: die ja-

★ What does that mean? ★

• Aardwolf
Raven schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 11:13:
NOS
[...]
Er komen vanmiddag extra Journaals op Nederland 1: om 14, 15, 16 en 17 uur. De Tour-etappe wordt daarom uitgezonden op Nederland 2.
[...]
Pfff wat een mediageile gekken daar. Toch niet normaal meer die overhypte shit. En wat willen ze continue gaan zeggen dan, ipv de 300 speculaties die half NL over de zeik brengt?

Ik walg er zo langzamerhand van. Serieus, als je bekijkt hoeveel vingerwijzen er overal in staat. Kotsmisselijk word je van al die speculaties. Viel me gisteren ook op bij Ned 2 waar de discussieleider zijn zogenaamde experts in het nauw drijft met vragen die onmogelijk kunnen worden beantwoordt. Ik dacht echt: hoe komt het in je kop op om telkens weer naar de onbekende weg te vraag die niemand weet te beantwoorden MITS HIJ EERLIJK IS!!!

De theorieën die hier zijn gesproken en het lezen van andere bronnen geeft me meer gevoel van de waarheid dan de NL media met hun vingerwijzen en domme lulverhalen ons probeert wijs te maken. mja... het zal wel aan mij liggen. bah, walgelijk gewoon. :r :r

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

Dit is geen plek voor discussies over spelling.

[ Voor 88% gewijzigd door Mx. Alba op 22-07-2014 12:08 ]

★ What does that mean? ★

• Aardwolf

[ Voor 79% gewijzigd door Mx. Alba op 22-07-2014 12:08 ]

• ko9
  • Laatst online: 23:33

ko9

marcel87 schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 11:53:
[...]

Pfff wat een mediageile gekken daar. Toch niet normaal meer die overhypte shit. En wat willen ze continue gaan zeggen dan, ipv de 300 speculaties die half NL over de zeik brengt?

Ik walg er zo langzamerhand van. Serieus, als je bekijkt hoeveel vingerwijzen er overal in staat. Kotsmisselijk word je van al die speculaties. Viel me gisteren ook op bij Ned 2 waar de discussieleider zijn zogenaamde experts in het nauw drijft met vragen die onmogelijk kunnen worden beantwoordt. Ik dacht echt: hoe komt het in je kop op om telkens weer naar de onbekende weg te vraag die niemand weet te beantwoorden MITS HIJ EERLIJK IS!!!

De theorieën die hier zijn gesproken en het lezen van andere bronnen geeft me meer gevoel van de waarheid dan de NL media met hun vingerwijzen en domme lulverhalen ons probeert wijs te maken. mja... het zal wel aan mij liggen. bah, walgelijk gewoon. :r :r
Ligt niet aan jou, ik heb precies hetzelfde.
Er is te veel zendtijd voor de beperkte hoeveelheid feitelijke informatie die beschikbaar is/komt

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

[ Voor 90% gewijzigd door Mx. Alba op 22-07-2014 12:08 ]

• Aardwolf

[ Voor 77% gewijzigd door Mx. Alba op 22-07-2014 12:08 ]

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:33

FunkyTrip

Funky vidi vici!

[ Voor 83% gewijzigd door Mx. Alba op 22-07-2014 12:08 ]

Dit dus.

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
marcel87 schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 11:53:
[...]

Gister een poll bij EditieNL waarbij 50% Puttin wil straffen en 58% hier zelfs een financiele offer voor over heeft. Zijn we even vergeten dat we eerst moeten weten wat er gebeurd is voordat je de wereldeconomie om zee helpt? I know, lichtelijk overdreven, maar wat ben ik teleurgesteld in de gemiddelde Nederlander.

Als je afvraagt waarom ik je quote; De gemiddelde Nederlander is gewoon achterlijk en daar wordt de media op aangepast. Ik ben blij dat het nieuws volgen hier op GoT van een stuk hoger en objectiever niveau is.

• Bacchus

[ Voor 87% gewijzigd door Mx. Alba op 22-07-2014 12:08 ]

• Stoney3K

Stoney3K

Flatsehats!

Deveon schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 11:58:
[...]
Als je afvraagt waarom ik je quote; De gemiddelde Nederlander is gewoon achterlijk en daar wordt de media op aangepast. Ik ben blij dat het nieuws volgen hier op GoT van een stuk hoger en objectiever niveau is.
Tja, als je het aan Henk en Ingrid vraagt, die hebben natuurlijk gelijk de hand op de grote rode knop.

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

[ Voor 86% gewijzigd door Mx. Alba op 22-07-2014 12:08 ]

• krietjur
  • Laatst online: 21:11

krietjur

Where am I?

[ Voor 81% gewijzigd door Mx. Alba op 22-07-2014 12:07 ]

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-11 00:09

Decennia

VECTORHEAD

Obiter dictum schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 11:52:
[...]

Gevonden:

[afbeelding]

Geen gewapende mannen, geen fotografisch hoogstandje. Wel een totaalplaatje dat op mij een diepe indruk achterlaat.
Een samenvatting in beeld van de afgelopen week. Vreselijk om naar te kijken.

Gegroet!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:52
ko9 schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 11:55:
[...]

Ligt niet aan jou, ik heb precies hetzelfde.
Er is te veel zendtijd voor de beperkte hoeveelheid feitelijke informatie die beschikbaar is/komt
Daar erger ik me vanaf de eerste uitzending al aan. Constant vragen stellen waarvan je weet dat niemand die kan beantwoorden. En dan ook nog vaak de vragen zo stellen dat het wel duidelijk is dat ze proberen al een schuldige aan te wijzen.

[removed]

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

[ Voor 80% gewijzigd door Mx. Alba op 22-07-2014 12:07 ]

★ What does that mean? ★

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-11 12:18
Obiter dictum schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 11:52:
[...]

Gevonden:

[afbeelding]

Wat een bizarre foto.. echt indrukwekkend om te zien.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Bacchus
redwing schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 12:03:
[...]

Daar erger ik me vanaf de eerste uitzending al aan. Constant vragen stellen waarvan je weet dat niemand die kan beantwoorden. En dan ook nog vaak de vragen zo stellen dat het wel duidelijk is dat ze proberen al een schuldige aan te wijzen.
Meest tragische illustratie daarvan vond ik de eerste vraag die gesteld werd: "Hoeveel Nederlanders zitten er op die vlucht?" en het antwoord van de expert, een piloot, "Normaal gesproken zitten op zo'n vlucht ongeveer 20%, dus in dit geval zo'n 55, Nederlanders." Om dan een paar uur later te horen dat het er minstens drie keer zoveel (toen 155?) zijn.

Verwijderd

anandus schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 11:21:
Een pleidooi voor antiproliferatie van raketten en een coherenter Europees strategisch beleid is 'lijkenpikkerij'?
Ik denk dat je een verkeerd linkje geplakt hebt?
Wat dacht je van een ramp misbruiken om je eigen politieke ideeën te promoten. Om nog maar te zwijgen van die misselijkmakende vergelijking.

• 3raser
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-12 15:00

3raser

⚜️ Premium member

redwing schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 12:03:
[...]

Ja, dat hoort er blijkbaar bij. Er komt een reactie van Willem-Alexander en die wordt vervolgens geanalyseerd alsof hij iets vreemds heeft gezegd. "De koning zei zojuist dat..." Ja hallo, ik zat toch te kijken. Dan hoef je het niet te herhalen!

Anderzijds vind ik dat je er niet genoeg aandacht aan kan besteden. Het feit dat morgen het leven weer verder gaat is vooral voor de nabestaanden een vreselijke gedachte. Nu is er internationale aandacht en lijkt het even alsof iedereen om je geeft. Als de lichamen straks begraven zijn heeft niemand het er meer over en zijn er weer "belangrijkere" zaken. Maar voor de mensen die hun geliefden moeten missen zal elke dag als een NOS uitzending zijn die tot irritatie toe herhaald wordt.

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

3raser schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 12:08:
[...]

Ja, dat hoort er blijkbaar bij. Er komt een reactie van Willem-Alexander en die wordt vervolgens geanalyseerd alsof hij iets vreemds heeft gezegd. "De koning zei zojuist dat..." Ja hallo, ik zat toch te kijken. Dan hoef je het niet te herhalen!
EXCACT hetzelfde deden ze gisteren na de persconferentie van Premier Rutte.
Daarvoor hadden ze al, in de periode voor de persconferentie die was uitgesteld, 20 minuten zitten raaskallen.
Als je niets te zeggen hebt, zeg dan niets. Maar ze blaten maar door. Gary the Goat heeft meer inhoud dan hen.

★ What does that mean? ★

• Aardwolf

@ 3raser: ja dat wel. Maar laten ze het dan aub zoveel mogelijk bij de feiten houden. Hoe vaak hebben we de laatste dagen al gezien dat wat ze 3 uur ervoor vertelden dan opeens anders bleek te zijn. Gewoon niet zeggen als je het niet weet, is niet erg... jij en ik weten het ook niet, dus waarom een lulverhaal?
Deveon schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 11:58:
[...]

Gister een poll bij EditieNL waarbij 50% Puttin wil straffen en 58% hier zelfs een financiele offer voor over heeft. Zijn we even vergeten dat we eerst moeten weten wat er gebeurd is voordat je de wereldeconomie om zee helpt? I know, lichtelijk overdreven, maar wat ben ik teleurgesteld in de gemiddelde Nederlander.

Dat klopt, maar dat lees je ook overal. Ik vraag me ook af of het nu door de media komt (eerste oorzaak)en dat zij op de mensen inspelen of dat mensen de eerste oorzaak zijn en dat de media daar uiteindelijk op inspeelt.

Het blijkt wel hoeveel mensen zich simpelweg door emoties laten sturen. Ik heb de hele tijd niets in dit topic gezegd, heb wel grotendeels alles gevolgd. En ik snap de nabestaanden ook heel goed, maar dat de rest van NL blijkbaar hun verstand ook verloren heeft is gewoon opmerkelijk.

Zeker als je nagaat dat de overblijfselen bij de Tripolo ramp 15 dagen duurde voordat het weer terug was in NL, vind ik het uitermate triest gesteld dat men nu zo zeikt (want anders kan ik het niet noemen) over het verplaatsen van lichamen en de trein. Alsof ze daar rekening hadden gehouden dat er even 300 doden zouden vallen die vanaf daar in 2 dagen naar NL zou moeten... lekker realistisch is dat. Je kan daar uren met zulke mensen over hebben, maar die houden zich toch vast aan hun eigen waanbeelden en de zogenaamde onverhoopte waarheid die media ons voorspiegeld. triest is het, walgelijk... Ik kan me daar wel aan ergeren, dat geef ik toe.

Al met al kwam ik afgelopen zaterdag erachter dat een oudklasgenoot van mij ook is omgekomen. Dus ik kan me best wel de frustraties voorstellen, maar vind tegelijk objectiviteit en met verstand er naar kijken nog steeds het belangrijkst.

[ Voor 5% gewijzigd door Mx. Alba op 22-07-2014 12:14 ]

• Aardwolf
Onnodig commentaar geknipt.

Wat ik er nog bij wilde zeggen is dat er een hoop kapot te maken valt door ondoordachte acties te doen die gebaseerd zijn op niets, wilde geruchten, zogenaamde bewijzen van de Amerikanen, etc. Snap niet dat zoveel NL-ers dat niet zien. Zouden de reacties ook hetzelfde zijn geweest als er slechts 3 NL-ers waren omgekomen vraag ik mezelf steeds af?

[ Voor 13% gewijzigd door Mx. Alba op 22-07-2014 12:24 ]

Pagina: 1 ... 46 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Denk svp na voor je foto's of filmpjes plaatst. Zet ze achter een link zodat mensen zelf kunnen beslissen of ze ze willen zien. Geef een kleine samenvatting wat er te zien is zodat men niet uren aan YT voor de kiezen krijgt.
- Schokkende beelden svp achter een waarschuwing / spoiler tags.
- Geen persoonsinformatie plaatsen, respecteer de privacy van de slachtoffers.
- Houd de discussie netjes zonder allerlei conspiracy theories.
- Geen opmerkingen over straffen, wraak nemen, aanpakken Ukraine/Rusland
- DON'T FEED THE TROLLS. Als iemand iets ongepast plaatst, reageer daar dan niet op in het topic maar gebruik een topicreport (handje linksboven). Reageren in het topic maakt het werk van de moderators er alleen maar lastiger op.
- Lees in ieder geval de laatste pagina('s) door voor je informatie post waarvan je denkt dat die nieuw is; dit om te voorkomen dat meerdere keren vrij kort na elkaar het zelfde wordt gezegd...
- Geen slow chat (hele rits oneliners vlak na elkaar). Om dit te voorkomen, plaats dus gewoon geen oneliners. Dit is een discussietopic en met één of twee zinnetjes is een bericht nauwelijks een toevoeging aan de discussie.

De website van Malaysia Airlines met persberichten: http://www.malaysiaairlin...s.com/my/en/site/mh17.htm