Malaysia Airlines vlucht MH17 - de nasleep Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 23 ... 102 Laatste
Acties:
  • 329.341 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 13:56

beany

Meeheheheheh

MicGlou schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:17:
[...]

Dus die dode lichamen zijn 'brokstukken'? Er staat nog niet eens een waarschuwing bij! Ik had net op een andere pagina een 'discussie' over respectloos en passend reageren... dat zijn mensen geweest en geen brokstukken, ik vind het een totaal gebrek een respect.

Overigens wat versta jij onder 'herkenbaar'? Ik kan bijvoorbeeld zien dat daar een lichaam ligt van een vrouw met kort donker haar, een blanke huidskleur, een zwarte broek en een blauw topje... dat vind ik herkenbaar genoeg en voor naasten zal dat ook meer dan genoeg zijn om familie of vrienden te herkennen.
Ik kan de foto's overigens niet vinden op nu.nl, kan je ze linken/aanwijzen??

Toch blijf ik erbij dat ik vind dat media nieuws moeten brengen zoals het is, en niet de boel moeten verbloemen. Ik hoor namelijk ook niemand klagen als er lijken van Irakezen in beeld zijn, terwijl er genoeg Irakezen in Nederland wonen. Maar als het ras echt Hollanders zijn dan is het ineens respectloos :?

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 14:44
ToolkiT schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:49:
[...]

hij had wel eerst noord kunnen vliegen en dan dit gebied vermijden..
Dat doet de KLM niet.
https://pbs.twimg.com/media/Bs0ZqsbIYAA40Bm.jpg (afgesloten gebieden via Twitter KLM, veilig te klikken)

Daarnaast is het vliegtuig o.a. op Flightradar nog gezien toen het meer naar het oosten was. Waar de berichten vandaan komen dat het vliegtuig contact kwijt was in het westen van Oekraïne weet ik even niet.

[ Voor 5% gewijzigd door Remz op 18-07-2014 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Obiter dictum schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:50:
Maar euhm... Misschien dat ik hele domme dingen roep, maar zou Nederland niet gewoon die black boxes moeten claimen?

4 squads paramilitair droppen, backup van heli's en Ukr troepen. Zwarte dozen halen, inladen, weg. In and out in 15 minutes. Als dat betekent dat er geschoten wordt, dan wordt er geschoten. Niemand ter wereld zal het ons kwalijk kunnen nemen, dus politiek gezien zit je redelijk veilig. Eenieder die Nederland voor zo'n actie zou veroordelen, bombardeert zichzelf onmiddelijk tot laughing stock voor de rest van de wereld.

Gewoon om een punt te maken. Dozen naar TNO, full disclosure voor alle informatie wat er op staat, ongeacht in welke richting dat wijst.
Dat zou idd de beste oplossing zijn geweest maar daar is NL nu te laat mee en politiek ligt het ook te gevoelig. Denk ook aan die helicopter in Libie.

De black boxes zijn nu allang richting Moskou, de Russen gaan zelf eerst wat belastend bewijs wissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11:45
''Rusland laat weten dat het de zwarte dozen van vlucht MH17 niet zal aannemen van de pro-Russische separatisten. (Reuters)''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Verwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:51:
[...]

Wat is er zo gevaarlijk aan het gebied ten westen van Kiev? Het afgesloten luchtruim ligt in oost oekraine.
je hebt gelijk, ik zat te denken dat de gevaren zone noord west was, maar is juist zuid-oost..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 22:46
tweaker2010 schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:52:
[...]

Dat zou idd de beste oplossing zijn geweest maar daar is NL nu te laat mee en politiek ligt het ook te gevoelig. Denk ook aan die helicopter in Libie.

De black boxes zijn nu allang richting Moskou, de Russen gaan zelf eerst wat belastend bewijs wissen.
Rusland laat weten dat het de zwarte dozen van vlucht MH17 niet zal aannemen van de pro-Russische separatisten. (Reuters)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Maar euhm... Misschien dat ik hele domme dingen roep, maar zou Nederland niet gewoon die black boxes moeten claimen?

4 squads paramilitair droppen, backup van heli's en Ukr troepen. Zwarte dozen halen, inladen, weg. In and out in 15 minutes. Als dat betekent dat er geschoten wordt, dan wordt er geschoten. Niemand ter wereld zal het ons kwalijk kunnen nemen, dus politiek gezien zit je redelijk veilig. Eenieder die Nederland voor zo'n actie zou veroordelen, bombardeert zichzelf onmiddelijk tot laughing stock voor de rest van de wereld.

Gewoon om een punt te maken. Dozen naar TNO, full disclosure voor alle informatie wat er op staat, ongeacht in welke richting dat wijst.
Je hebt in de gaten dat we in de realiteit leven en niet in Hollywood, right? Is nogal een verschil namelijk.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:08

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

beany schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:52:
[...] Ik hoor namelijk ook niemand klagen als er lijken van Irakezen in beeld zijn, terwijl er genoeg Irakezen in Nederland wonen. Maar als het ras echt Hollanders zijn dan is het ineens respectloos :?
Er is een verschil tussen "slachtoffer van aktieve oorlog" en "something went terribly wrong".

Ik geef je wel gedeeltelijk gelijk hoor; op alle zenders waren gisteren daadwerkelijk griezelige foto's te zien, behalve op de NOS...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:53

XanderDrake

Build the future!

lubbertkramer schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:53:
[...]

Rusland laat weten dat het de zwarte dozen van vlucht MH17 niet zal aannemen van de pro-Russische separatisten. (Reuters)
OK, dus dan houden ze ze zelf... Hopelijk denken de separatisten heeeeeel goed na over hun volgende stap.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:19

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

MAX3400 schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:53:
Ik geef je wel gedeeltelijk gelijk hoor; op alle zenders waren gisteren daadwerkelijk griezelige foto's te zien, behalve op de NOS...
En waarom is dat? Omdat de NOS het niet moet hebben van sensatie en schreeuwen om meer kijkcijfers te halen...

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

[...]

Neem aan dat ze ze wel aannemen maar gelijk doorsturen? Anders weet je zeker dat ze verdwijnen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3raser
  • Laatst online: 08:20

3raser

⚜️ Premium member

SgtPoen schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:53:
''Rusland laat weten dat het de zwarte dozen van vlucht MH17 niet zal aannemen van de pro-Russische separatisten. (Reuters)''
Op zich een goed bericht. Maar wat gaat er dan met die dozen gebeuren? Ik hoop zo dat die separatisten even hardop gaan nadenken en de juiste partijen gaan uitnodigen voor onderzoek en berging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Mx. Alba schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:54:
[...]

En waarom is dat? Omdat de NOS het niet moet hebben van sensatie en schreeuwen om meer kijkcijfers te halen...
Volgens mij waren we er ook al achter in dit topic dat de NOS (en gelieerde programma's) niet alleen spelfouten maakt maar ook pertinent incorrecte informatie verspreid. In ander nieuws (vorige week) werden essentiele zaken van bepaalde items ook niet getoond terwijl elke andere zender/media dat wel deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:49:
[...]

Kan niet. Lees even terug. Tokyo agreement...
:( ... vraag me af hoeveel druk we uit oefenen op maleisie...
maar dan kunnen de sepratisten de doos toch niet naar rusland sturen :?

ps wat bedoelen ze precies met de initiator?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

[...]
Really? Met als gevolg dat die zwarte dozen straks spoorloos zijn (want belastend bewijs voor beiden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:55

Zewatanejo

Fine Thanks!

SgtPoen schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:53:
Volgens mij had Rusland die zwarte dozen beter kunnen accepteren en vervolgens overhandigen aan Malaysia Airlines. Daarmee kunnen ze in elk geval tonen dat ze mee willen werken.

Nu verdwijnen ze waarschijnlijk ergens in oost-oekraine.

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birelissimo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-09 17:02
tweaker2010 schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:56:
[...]

Really? Met als gevolg dat die zwarte dozen straks spoorloos zijn (want belastend bewijs voor beiden).
Gewoon naar Boeing die doos?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
ZeRoC00L schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:51:
[...]

Teveel tv/films gezien ?
Opzich zijn dit soort dingen wel waarvoor onze krijgsmacht wordt opgeleid. Bij de luchtmachtdagen hadden ze precies zo'n dergelijke operatie als show. (gebied zekeren, en troepen landen) Ze zijn naast het kapotbezuinigen toch al jaren bezig om de krijgsmacht om te vormen van een staande legermacht naar een mobiele interventie eenheid voor dit soort operaties?

Als je van tevoren aankondigt dat je eraan komt aan die rebellen dan gaan die echt niet zomaar schieten hoor. Dan kunnen we tenminste de slachtoffers bergen en identificeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:56:
[...]

Malaysia of Ukraine... Zij mogen/moeten uitvechten wie naar de crash toe kan en wie er nog meer wordt "uitgenodigd" om te komen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
[...]

Waarom zouden we druk op Maleisië uit moeten voeren? Afaik werken die helemaal niet tegen en zijn we gewoon qua relaties bevriend met ze?
Birelissimo schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:57:
[...]

Gewoon naar Boeing die doos?
Boeing is geen partij in het geval van een aanslag. Alleen bij 'normale' ongevallen.

[ Voor 27% gewijzigd door wildhagen op 18-07-2014 13:58 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

wildhagen schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:53:
Je hebt in de gaten dat we in de realiteit leven en niet in Hollywood, right? Is nogal een verschil namelijk.
Operation Neptune Spear, Operation Entebbe, Raid at Cabanatuan, Maersk Alabama Rescue... Moet ik nog even doorgaan? Het is niet alsof er nooit dergelijke militaire raids uitgevoerd worden. Sterker nog; in, capture an out operaties wordt vrij heftig op getraind onder bepaalde militaire takken.

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:19
[...]

Volgens mij begint het lampje te branden, ze beginnen zich te distantieren. Vliegtuig viel op Ukraiens grondgebied en niet in Rusland, dus seperatisten moeten het over dragen aan Ukraiense overheid. Enige wat Rusland mogelijk wel heeft gedaan is de BUK raketten terughalen, scheelt weer uitleggen hoe het kwam dat een stel rebellen zo'n raket konden afvuren - die raket is sinds vanochtend 'onvindbaar'. (nb: wel weer foto/filmpjes van onbevestigde anti-Rusland sites, dus wat die info waard is).

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Laatst online: 13:28
Modbreak:Mag ik op de topicwarning wijzen? Geen filosofieën over Nederlandse commando's die de zwarte doos van een Maleisisch(!) toestel gaan halen of allerlei andere vormen van vergelding.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Teveel tv/films gezien ?
tja als ik president was zou ik ieder geval niet echt stil zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
Obiter dictum schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:57:
[...]
Operation Neptune Spear, Operation Entebbe, Raid at Cabanatuan, Maersk Alabama Rescue... Moet ik nog even doorgaan? Het is niet alsof er nooit dergelijke militaire raids uitgevoerd worden. Sterker nog; in, capture an out operaties wordt vrij heftig op getraind onder bepaalde militaire takken.
Gast.. er liggen 174 dode nederlanders.. Zullen we die eerst naar Nederland halen? :?

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Teveel tv/films gezien ?
tja als ik president was zou ik ieder geval niet echt stil zitten. want onderzoeken grond onderzoek kan ook veel opleveren van de crash site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo
  • Laatst online: 16:55

Zewatanejo

Fine Thanks!

Verwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:58:
[...]

tja als ik president was zou ik ieder geval niet echt stil zitten.
Kop je hem zelf in, of zal ik het doen?

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:13

Pierre

Van nature lui!

Gisteren zag ik een Twitter bericht dat iemand mh17.nl geregistreerd heeft als domain naam ;w

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Edit: Zewatanejo was me voor :)

[ Voor 92% gewijzigd door anandus op 18-07-2014 14:01 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

HawVer schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:59:
[...]

Gast.. er liggen 174 dode nederlanders.. Zullen we die eerst naar Nederland halen? :?
+ 121 andere doden toch? Of zijn die ineens minder belangrijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-08 00:10

MrMonkE

★ EXTRA ★

MAX3400 schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:46:
[...]

Je kan in oorlog zijn zonder daadwerkelijk de grens van het andere land over te trekken. Neemt niet weg dat het over vrijheid ging; Nederlanders hebben de vrijheid op een mening, die reflecteert zich in verkiezingen en dat reflecteert het beleid als land (is de theorie); wij (de Nederlandse bevolking) kunnen kiezen voor oorlog.

Ik vond de post van MrMonkE behoudend dus.
Een oorlog starten voor iets wat overduidelijk een vergissing was vind ik achterlijk. Daar is niemand mee gediend, ook de families en slachtoffers niet. Ik vraag me af mensen wel beseffen wat voor leed een oorlog kan voortbrengen. :N

★ What does that mean? ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jiffy
  • Laatst online: 09:56

Jiffy

God, you're ugly!

paramilitairen? Dus je wilt de Studentenweerbaarheid er op af sturen?

Áls je als NL al zo stom zou zijn om iets dergelijks te doen (op welke grond trouwens?), zou je het dan niet beter aan professionals over kunnen laten?

Kijk gewoon minder films, dat helpt veel beter...

Life sucks. Then you die. Then they throw mud in your face. Then you get eaten by worms. Be happy it happens in that order...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-09 15:47
Pierre61 schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:59:
Gisteren zag ik een Twitter bericht dat iemand mh17.nl geregistreerd heeft als domain naam ;w
Wat is daar erg aan? Misschien wil diegene er een eerbetoon aan de overleden mensen voor maken?

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grootstyr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-08 19:40
MAX3400 schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 14:00:
[...]

+ 111 andere doden toch? Of zijn die ineens minder belangrijk?
Nee niet minder belangrijk maar die moeten niet naar Nederland gehaald worden maar naar hun eigen nabestaande in desbetreffende landen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

HawVer schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:59:
Natuurlijk niet in waarde uit te drukken, maar daarvoor is geen militair ingrijpen vereist. Die lichamen die krijgen we wel (erg lugubere zin, weet niet hoe ik dat respectvoller uit kan drukken). Die zwarte dozen kunnen van grote waarde blijken voor het vaststellen van de dader, waardoor óók die informatie niet in waarde is uit te drukken. Wat mij betreft komt die informatie aan ons toe, linksom of rechtsom.

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
NiGeLaToR schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:58:
[...]

Volgens mij begint het lampje te branden, ze beginnen zich te distantieren. Vliegtuig viel op Ukraiens grondgebied en niet in Rusland, dus seperatisten moeten het over dragen aan Ukraiense overheid. Enige wat Rusland mogelijk wel heeft gedaan is de BUK raketten terughalen, scheelt weer uitleggen hoe het kwam dat een stel rebellen zo'n raket konden afvuren - die raket is sinds vanochtend 'onvindbaar'. (nb: wel weer foto/filmpjes van onbevestigde anti-Rusland sites, dus wat die info waard is).
Je merkt inderdaad dat Rusland begint te draaien en toch doorheeft dat dit internationaal nu zo opgepakt gaat worden dat ze niet veel anders kunnen dan alles internationaal af te handelen. Rusland zal nu alles doen om niet te laten lijken dat ze betrokken waren bij deze ramp.

Feit blijft dat Amerika en Rusland beide al bevestigd hebben dat er een raket is afgevuurd ten tijde van het neerkomen van MH17, verschil zat er alleen in dat Rusland gelijk een schuldige aanwees en Amerika dat nog in het midden liet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Railgunner schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 14:00:
[...]

Wat is daar erg aan? Misschien wil diegene er een eerbetoon aan de overleden mensen voor maken?
Hopelijk, maar het kan ook cybersquatten zijn voor financieel gewin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
niet gelijk iets negatief bekijken voordat je de bedoelingen weet van deze persoon :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:15
Quad schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:47:
Ik persoonlijk blijf erbij dat het een ongeluk was en dat het vliegtuig niet neergeschoten is, tenzij het bewezen is. Anders krijg je van die achterlijke complottheorieën, elkaar de schuld wijzen en weet ik het. De eerste en belangrijkste is de zorg voor de nabestaanden, het veilig stellen en bergen van de overledenen en onderzoeken naar wat er gebeurd is.
Feit 1: Er stond een SAM installatie daar, anders hadden ze eerder ook niet die AN-26 vanaf 7 km hoogte neer kunnen halen.
Feit 2: Het filmpje toont aan dat er een enorme steekvlam uit de rechter motor kwam.

Maar blijf maar lekker gewoon naief denken dat het een ongeluk was, dat is wishful thinking terwijl je zelf het besef hebt dat het niet zo is.
Voor mij is het gewoon duidelijk een voorbeeld van mistaken identity. De daders zullen ervoor moeten boeten, ben er echt kwaad en ontdaan over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zewatanejo schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:59:
[...]

Kop je hem zelf in, of zal ik het doen?
per ongeluk op post gedrukt maar het was halve zin.. tja als ik president was zou ik ieder geval niet echt stil zitten. want een grond onderzoek kan ook veel opleveren van de crash site

regels zijn er om gebroken te worden, doen genoeg landen of moeten we de braafste jongens van de klas zijn. terwijl er 150 nederlanders zijn gestorven moeten we aan de regels houden pff.

Nee het lijkt me dat we recht hebben om wat antwoorden ook al moeten er paar regels worden gebroken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Ik hoop inderdaad dat mh17.nl bedoeld is voor een condoleanceregister of een ander eerbetoon aan de slachtoffers / steun aan de nabestaanden...

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Misschien iemand van de nabestaanden oid die een site wil maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iblies
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-02-2023
RoD schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:48:
[...]

Is nog onduidelijk. Het hoofd van het terroristenclubje daar heeft al gezegd dat een staakt het vuren "niet nodig" is. Dus daar ga je al.
De geschiedenis wordt geschreven door de overwinnaars.

Nederland hoort daar geen partij in te zijn, maar op een of andere manier nodigen we onszelf altijd uit bij dergelijke akkefietjes.
Who of what the fuck is Ukraine. Zie je een typetje als Victoria Koblenko druk doen omdat ze daar vandaan komt. Zoals gewoonlijk zitten de beste stuurlui aan wal.

De partijen daar zijn te groot om een ander te laten domineren. Die stupide les vergeten we altijd, terwijl uitgerekend Nederland kampioen is in excessen maar ook formeren.

Als we onze mond opendoen, dan alleen om aan te geven dat je met overleg een stuk verder komt dan de extremen op te zoeken. En al kun je niet door een deur, dan zoek je de raakvlakken op.

Personen die jij terrorist noemt,
die heeft per definitie geen recht meer van spreken. Zelfs in westerse landen is hun mond gesnoerd en worden ze vastgezet zonder vorm van proces.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponz
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Sponz

nul nest parfait saif moi

De zwarte dozen zullen niet veel bijdragen denk ik.

Wat je volgens mij wil vinden zijn resten van de raket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3raser

3raser

⚜️ Premium member

tweaker2010 schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 14:03:
[...]

Misschien iemand van de nabestaanden oid die een site wil maken?
Misschien iemand die wil voorkomen dat een ander er slechte dingen mee gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:36
Breaking News: Putin calls for a ceasefire by opposing sides in eastern Ukraine to allow for negotiations
Bron: Reuters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

anandus schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 14:01:
[...]

Hopelijk, maar het kan ook cybersquatten zijn voor financieel gewin.
Metaregistrar.

Lijkt erop puur een post-adres te hebben; Streetview heeft geen mooi kantoor gevonden, alleen ouderwetse tussenhuisjes aan het water.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Laatst online: 13-09 16:51
Vlassie1980 schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 14:03:
[...]
Feit 2: Het filmpje toont aan dat er een enorme steekvlam uit de rechter motor kwam.
Welk filmpje? Ik heb er veel over gelezen maar dit is de eerste keer dat ik hoor dat er een enorme steekvlam bij een motor te zien zou zijn in een filmpje?

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:17

RBH

Sponz schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 14:04:

Heb er zelf geen verstand van, maar: in hoeverre is het mogelijk dat er nog resten van die vermoedelijke raket gevonden worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Sponz schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 14:04:

Die raket is ook al gevonden (heb even geen foto bij de hand). Tevens is er ook gat in de vleugel te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

HawVer schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 14:08:
[...]

Welk filmpje? Ik heb er veel over gelezen maar dit is de eerste keer dat ik hoor dat er een enorme steekvlam bij een motor te zien zou zijn in een filmpje?
MAX3400 in "Boeing 777 stort neer in Oekraïne"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer

Meer onbevestigde beelden van een BUK-luchtdoelraketsysteem op transport in het oosten van Oekraïne.
Bron: nu.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16-07 14:42
RBH schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 14:09:
[...]

Heb er zelf geen verstand van, maar: in hoeverre is het mogelijk dat er nog resten van die vermoedelijke raket gevonden worden?
Dat is mogelijk.
Maar het is wel zoeken naar een naald in een hooiberg.

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:06

Rannasha

Does not compute.

HawVer schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 14:08:
[...]

Er is een vaag filmpje van een vliegtuig waarbij aan een vleugel een flink brand woedt. Is gisteravond ook op de NOS uitgezonden. Maar het blijkt dat dit geen filmpje is van MH17, maar van een vliegtuig dat eerder is neergeschoten door de separatisten.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
[...]

maar dan kunnen de sepratisten de doos toch niet naar rusland sturen :?

De separatisten doen waar zij zin in hebben hoor. Het is niet alsof ze zich in de afgelopen maanden iets hebben aangetrokken van buitenlandse druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Dat is toch een compleet ander filmpje? Helemaal niet van dit vliegtuig,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

lubbertkramer schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 14:09:
[video]

Meer onbevestigde beelden van een BUK-luchtdoelraketsysteem op transport in het oosten van Oekraïne.
Dit zou hem zijn:

Afbeeldingslocatie: http://static1.nydailynews.com/polopoly_fs/1.1870560.1405614701!/img/httpImage/image.jpg_gen/derivatives/article_970/correction-ukraine.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Razr schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 14:10:
[...]

Dat is toch een compleet ander filmpje? Helemaal niet van dit vliegtuig,
Lees nou eens... Het ene filmpje wordt MH17 genoemd, het andere filmpje AN-30. Het is hetzelfde filmpje wat de NOS gisteren toonde.

Ergo, als men dus over DAT filmpje praat, is het NIET van MH17
[video]

DennusB in "Boeing 777 stort neer in Oekraïne"

/edit: sorry als ik wat kribbig over kom *;

[ Voor 35% gewijzigd door MAX3400 op 18-07-2014 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

[video]

Zullen ze nu echt in daglicht met zo'n ding door de straten rijden, en de mensen laten filmen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birelissimo
PWM schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 14:15:
[...]

Zullen ze nu echt in daglicht met zo'n ding door de straten rijden, en de mensen laten filmen?
Tja, je moet iets als je het wilt verbergen. Laten staan is ook geen optie..

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
[video]

Er missen in ieder geval raketten, als er nu weer vier op zouden liggen was dat op zich al vreemd.
Birelissimo schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 14:16:
[...]

Tja, je moet iets als je het wilt verbergen. Laten staan is ook geen optie..
Bovendien; tenzij de VS met heldere satelietbeelden komt zegt zo'n filmpje niets. Al is het wel typisch dat het dezelfde oplegger is als op eerdere beelden van vanochtend. Maar zonder dat je de plek weet, datum/tijd, zegt het weinig en zelfs dan.. Lastig van 'denk te weten' en 'zeker weten'.

[ Voor 38% gewijzigd door NiGeLaToR op 18-07-2014 14:18 ]

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 22:42

Damian

Insane Obtrusion

Mx. Alba schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:48:
Bij de Vierdaagse zijn alle feestelijkheden afgelast. Ook de muziekkorpsen, al dan niet geüniformeerd (politie, douane, marechaussee, etc.), die zouden meelopen zijn afbesteld.
Onzin, hier het bericht uit de Gelderlander:

http://www.gelderlander.n...uit-bij-intocht-1.4454605

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

PWM schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 14:15:
[...]

Ik sluit het niet uit. Dat ding moest toch zo snel mogelijk de grens over. Maargoed, het kan nog niet bevestigd worden.

Verder:

Verder geen info. Eens kijken of dit bevestigd gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:45
In het filmpje zie ik er 2 of 3 raketten op liggen, maar op de foto geen? Of het komt door de hoek van de foto.

[ Voor 26% gewijzigd door MailMan op 18-07-2014 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
MailMan schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 14:21:
In het filmpje zie ik er twee raketten op liggen, maar op de foto geen?
Die foto is van paar weken geleden, doe maar een reverse image search (en ik weet ook niet of het dezelfde is, dat '321' is niet te zien op het filmpje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Eerste raket is gebruikt voor de AN-26 en de tweede voor de 777....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

"Attempts to call the plane crash a terrorist act are unacceptable" -
Russian Foreign Minister Sergei Lavrov.

Hm, vanwaar deze krasse woorden? Wat weet hij meer dan ons?
En inderdaad, als het een ongeluk was, dan is dat geen terrorisme.

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birelissimo
Het filmpje zou de daadwerkelijke unit kunnen zijn geweest. De foto is slechts een 'foto' van zo'n type unit.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

NiGeLaToR schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:58:
[...]

meteen einde opstand dus als Rusland de handen eraf trekt.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

De Gelderlander zegt het een, een marechaussee die mee zou lopen in het muziekkorps van wie ik het had zegt het ander. De waarheid in het midden? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulshaker
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17:23
In het filmpje zie ik er 2 of 3 raketten op liggen, maar op de foto geen? Of het komt door de hoek van de foto.
De vraag is , is het dezelfde (hebben ze er meerdere buks ?) en is het op dezelfde dag ?
Er staat geen datum op die foto of filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-09 14:53

Rub3s

+3 , omdat het kan

Ik denk dat het twee verschillende buk's zijn. Ook twee verschillende vrachtwagens.

Overigens kunnen er bij die buk op die foto ook nog raketten zitten onder die groene kap (voor zover ik weet, ben geen expert)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

XanderDrake schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 14:22:

Rusland ziet (gedeelten van) Ukraine nog steeds als Russisch. Als er al geschoten zou zijn door seperatisten, zijn het in de ogen van Rusland geen terroristen maar landgenoten.

/politiek correct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
anandus schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 14:22:
[...]

Die foto is van paar weken geleden, doe maar een reverse image search (en ik weet ook niet of het dezelfde is, dat '321' is niet te zien op het filmpje).
Foto is idd oud, zie http://www.haaretz.co.il/news/world/europe/1.2367505 waar hij ook op staat. Dat is al een artikel van 5 juli, dus 2 weken geleden.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 18:53

User

S3

MAX3400 schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 14:23:
[...]

Rusland ziet (gedeelten van) Ukraine nog steeds als Russisch. Als er al geschoten zou zijn door seperatisten, zijn het in de ogen van Rusland geen terroristen maar landgenoten.

/politiek correct.
Dan zijn het dus terroristische landgenoten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3raser

3raser

⚜️ Premium member

Video van Ruptly TV met extreem schokkende beelden. Lichamen worden extra goed in beeld gebracht.
Niet kijken als je een zwakke maag hebt.

Nogmaals: ZEER SCHOKKEND! Er zijn ernstige verwondingen en verbrande lichamen van dichtbij te zien.

[ Voor 14% gewijzigd door 3raser op 18-07-2014 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakvis
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:33

bakvis

Tweakers.Nerd

3raser schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 14:24:
Video van Ruptly TV met extreem schokkende beelden. Lichamen worden extra goed in beeld gebracht.

Gekeken ondanks je waarschuwing. Had ik beter niet kunnen doen.. Bah bah!

Mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3raser

3raser

⚜️ Premium member

Er waren 189 Nederlanders aan boord van vlucht MH 17.
Bron: Persconferentie Malaysia Airlines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

User schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 14:24:
[...]
Dan zijn het dus terroristische landgenoten. :+
In Russische ogen zijn de Oekraïense separatisten vrijheidsstrijders. Voor zo ver ik weet hebben de separatisten niet moedwillig terroristische aanslagen gepleegd. Ze zijn een militaire organisatie die vecht om een bepaald doel te bereiken. Het lijkt mij het meest aannemelijk dat het neerschieten van dit vliegtuig een vergissing was - maar wel een vergissing met zware gevolgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Mx. Alba schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 14:26:
[...]

In Russische ogen zijn de Oekraïense separatisten vrijheidsstrijders. Voor zo ver ik weet hebben de separatisten niet moedwillig terroristische aanslagen gepleegd. Ze zijn een militaire organisatie die vecht om een bepaald doel te bereiken. Het lijkt mij het meest aannemelijk dat het neerschieten van dit vliegtuig een vergissing was - maar wel een vergissing met zware gevolgen...
De scheidslijn tussen terroristische of militaire daden is dun. In de afgelopen maanden zijn toch de nodige dingen gebeurd die ik wel onder de noemer van terroristische daden zou willen scharen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

Jezus, dat is wel heel erg dichtbij! Bizar eng om te zien

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 18:30

Volledig conform verwachting (schaamteloze zelfquote ;) :
Dr. Strangelove schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 11:26:
Ik weet niet wat er op moment voor ironclad proof is dat het inderdaad een missile strike is geweest. Alles wijst erop maar ik sluit niet uit dat de Russen en de separatisten dit zoveel mogelijk in twijfel willen laten, een plannetje maken om desinformatie te verstrekken en dat de zwarte dozen daar een onderdeel van zullen gaan vormen.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke_Niels
  • Laatst online: 13-09 12:49

Jij bent duidelijk niet bekend met uitspraken van Lavrov, die is op zijn zachts gezegd áltijd hard in zijn bewoordingen :)

User Error -- Please Replace User

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3raser schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 14:26:
[...]

Toch elke keer weer verbazingwekkend, hoe de NL media het voor elkaar krijgen om te beginnen met roepen over enkele tientallen verongelukte Nederlanders en dat achteraf blijkt dat ze er een factor 9 naast zitten. Het lijkt wel of NL journalistiek meer een wedstrijdje roeptoeteren geworden is. "Het maakt niet uit of je bericht klopt, als het maar het eerste bericht is!!!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
RoD schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 14:19:
[...]

Ik sluit het niet uit. Dat ding moest toch zo snel mogelijk de grens over. Maargoed, het kan nog niet bevestigd worden.

Verder:
[html]<blockquote class="twitter-tweet" lang="en"><p>CNN reporting US intellgence: missile from pro Russian separatists <a href="https://twitter.com/hashtag/mh17?src=hash">#mh17</a></p>— Laura Rozen (@lrozen) <a href="https://twitter.com/lrozen/statuses/490107683413172224">July 18, 2014</a></blockquote>
<script async src="//platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>[/]Verder geen info. Eens kijken of dit bevestigd gaat worden.
Ah, de VS komen over de brug. Dat zou de discussie snel beslechten. Wordt een warme zomer voor Poetin.

Enfin, denk alleen dat ie meer last van Australiers krijgt dan van NL, geloof niet dat er vanuit NL echt fel gereageerd gaat worden. Weet ook niet of dat zin heeft - hoewel voortvloeiend uit een oorlogshandeling, lijkt het nog steeds een ontzettend tragisch ongeval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

RoD schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 14:27:
[...]

De scheidslijn tussen terroristische of militaire daden is dun. In de afgelopen maanden zijn toch de nodige dingen gebeurd die ik wel onder de noemer van terroristische daden zou willen scharen.
Zien wij tegenwoordig een daad sneller als terroristisch door voortschrijdend inzicht? In recente conflicten (ook waarbij westerse mogendheden "meededen"), zijn voldoende voorbeelden, foto's en video's te vinden waarbij onschuldigen (burgers) het slachtoffer worden van misvattingen of collateral damage.

Denk dat "terroristisch" in eye of beholder is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

NiGeLaToR schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 14:28:
[...]

Ah, de VS komen over de brug. Dat zou de discussie snel beslechten. Wordt een warme zomer voor Poetin.

Enfin, denk alleen dat ie meer last van Australiers krijgt dan van NL, geloof niet dat er vanuit NL echt fel gereageerd gaat worden. Weet ook niet of dat zin heeft - hoewel voortvloeiend uit een oorlogshandeling, lijkt het nog steeds een ontzettend tragisch ongeval.
Lijkt het ook op. Australië heeft de verbale aanvallen op Rusland al geopend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iSpaceman
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-09 20:20

Had beter niet kunnen klikken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11:45
''189 Nederlanders, 44 Maleisiërs, 27 Australiërs, 12 Indonesiërs, 9 Britten, 4 Belgen, 4 Duitsers, 3 Filipijnen, 1 Canadees en 1 Nieuw-Zeelander aan boord.'' Weer gestegen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Verwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 14:28:
[...]

Toch elke keer weer verbazingwekkend, hoe de NL media het voor elkaar krijgen om te beginnen met roepen over enkele tientallen verongelukte Nederlanders en dat achteraf blijkt dat ze er een factor 9 naast zitten. Het lijkt wel of NL journalistiek meer een wedstrijdje roeptoeteren geworden is. "Het maakt niet uit of je bericht klopt, als het maar het eerste bericht is!!!!"
Huh? Ze werkten toen gewoon met alle info die ze hadden. 25 van D-reizen, nog wat van andere reisbureaus etc. Niks wees er toen op dat er zoveel zouden zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07:37

PauseBreak

derp!

3raser schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 14:26:
[...]

Directe link naar het document: http://www.malaysiaairlines.com/my/en/site/mh17.html

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Vice-president Huib Gorter van Malaysia Airlines spreekt.:

189 Nederlanders, 44 Maleisiërs, 27 Australiërs, 12 Indonesiërs, 9 Britten, 4 Belgen, 4 Duitsers, 3 Filipijnen, 1 Canadees en 1 Nieuw-Zeelander aan boord.

Malaysia Airlines geeft een voorlopige schadevergoeding 5000 dollar (3696 eure) per inzittende aan de nabestaanden.

Het vluchtplan van MH17 was goedgekeurd door Eurocontrol.

Alle systemen van de Boeing 777 functioneerden normaal, tot het toestel van de radar verdween, zegt Malaysia Airlines.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Ikke_Niels schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 14:28:
[...]

Jij bent duidelijk niet bekend met uitspraken van Lavrov, die is op zijn zachts gezegd áltijd hard in zijn bewoordingen :)
Het gaat mij niet om de hardheid, het gaat mij om de specifiekheid. Als het Oekrainse leger per ongeluk het vliegtuig hadden neergehaald, dan was het volgens Lavrov zeker weten een terroristische aanval. Dit klinkt alsof hij weet dat het de separatisten waren en hij de omstandigheden wil verzachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
Kiev, Ukraine (CNN) -- [Breaking news alert, 8:18 a.m.]

The missile that hit Malaysia Airlines Flight 17 most likely was fired by pro-Russian separatists inside eastern Ukraine, a preliminary classified U.S. intelligence analysis concluded, according to a U.S. defense official with direct access to the latest information. The official declined to be identified due to the sensitivity of the information. Earlier, a senior U.S. official said the United States concluded that a missile shot down the plane.

Cnn site, zojuist in navolging op de tweet hierboven. Nu nog bevestiging, we zitten er allemaal op te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
[...]

Zoiezo is het achterlijk wat we ons druk maken over hoeveel Nederlanders er in het vliegtuig zaten. Dat je het wil weten oke, maar is dat nou echt het eerste wat je wil weten na zo een ramp?

De vraag "Hoe?" en in dit geval "Waarom?" zijn toch vele mate belangerijker(/interessanter)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3raser

3raser

⚜️ Premium member

[...]

De eerste berichten werden gebaseerd op reisorganisaties de melden hoeveel boekingen er waren. Lang niet alle partijen hebben hier aan mee gedaan dus het totale aantal blijft gokken. De media wil toch iets melden en meld daarom maar wat ze weten. Op zich logisch. Bij de beelden van de paspoorten hadden we ons al hardop kunnen afvragen waarom de stapel uit vrijwel alleen maar Nederlandse paspoorten bestond. Blijkbaar spraken die beelden al voor zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knetterhard
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-09 20:37

Knetterhard

Dedicated

Te erg voor woorden dit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Goron schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 14:30:
[...]

Huh? Ze werkten toen gewoon met alle info die ze hadden. 25 van D-reizen, nog wat van andere reisbureaus etc. Niks wees er toen op dat er zoveel zouden zijn
Het gaat erom hoe het wordt gebracht, ik kreeg gisteravond een push bericht van nu.nl dat er minstens 20 Nederlanders aan boord waren.

Als je dat leest en vervolgens bij de persconferentie het getal 154 hoort dan schrik je daar echt behoorlijk van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoestVrijStaal
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 00:30
Domein linkt door naar mijndomein.nl, dus echt lucratief gaat de registrant er niet mee om. Het zal waarschijnlijk gaan om iemand die of hoopt dat hij het domein voor een paar mille aan een gedenk-stichting kan kwijtraken, of het is zo'n gedenk-stichting zelf.

Ontopic:
Van de andere kant komt dit Oekraïne geweldig uit. De separatisten zijn gedwongen om hun deuren te openen. Oekraïense geheim agenten hoeven enkel voor te doen als journalisten en kunnen in kader van nieuwsberichtgeving alles inventariseren. Het zal me niet verbazen als na dit vliegtuigramp-circus het Oekraïense leger de genadeklap uitdeelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
Doe jezelf en mij een plezier, als je per se dooie landgenoten wil kijken moet je dat zelf weten, maar hou even voor je hoe erg het is als je toch per se moest kijken. Stel ramptoeristen.

Pagina: 1 ... 23 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Denk svp na voor je foto's of filmpjes plaatst. Zet ze achter een link zodat mensen zelf kunnen beslissen of ze ze willen zien. Geef een kleine samenvatting wat er te zien is zodat men niet uren aan YT voor de kiezen krijgt.
- Schokkende beelden svp achter een waarschuwing / spoiler tags.
- Geen persoonsinformatie plaatsen, respecteer de privacy van de slachtoffers.
- Houd de discussie netjes zonder allerlei conspiracy theories.
- Geen opmerkingen over straffen, wraak nemen, aanpakken Ukraine/Rusland
- DON'T FEED THE TROLLS. Als iemand iets ongepast plaatst, reageer daar dan niet op in het topic maar gebruik een topicreport (handje linksboven). Reageren in het topic maakt het werk van de moderators er alleen maar lastiger op.
- Lees in ieder geval de laatste pagina('s) door voor je informatie post waarvan je denkt dat die nieuw is; dit om te voorkomen dat meerdere keren vrij kort na elkaar het zelfde wordt gezegd...
- Geen slow chat (hele rits oneliners vlak na elkaar). Om dit te voorkomen, plaats dus gewoon geen oneliners. Dit is een discussietopic en met één of twee zinnetjes is een bericht nauwelijks een toevoeging aan de discussie.

De website van Malaysia Airlines met persberichten: http://www.malaysiaairlin...s.com/my/en/site/mh17.htm