Malaysia Airlines vlucht MH17 - de nasleep Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 22 ... 102 Laatste
Acties:
  • 329.339 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:08

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

SinergyX schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:08:
[...]

Maar daar zit ook een klein probleem zoals ik van CNN begreep
Grootste probleem is dat noch Ukraine noch Maleisie zaken doen met de seperatisten; of & waar dus overblijfselen van vliegtuig & inzittenden blijven, is erg lastig in goede banen te leiden.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:36
RoyK schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:08:
[...]

Als het zo erg zou zijn als je beweer, zijn we een nog zieliger land dan hoe ik er nu al tegenaan kijk (naar onze politiek) Jullie zijn natuurlijk kanjers.

Vroeger gingen er nog mensen protesteren met zn allen. Toen was ik nog klein. Ik voel me zoals deze vent YouTube: I'm mad as Hell and I'm not going to take this anymore haha... man man man... ik need a break! Het is te warm op zolder..
Kijk even naar je eigen signature en onderschrift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefyu
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
[...]

Als het zo erg zou zijn als je beweer, zijn we een nog zieliger land dan hoe ik er nu al tegenaan kijk (naar onze politiek) Jullie zijn natuurlijk kanjers.

Vroeger gingen er nog mensen protesteren met zn allen. Toen was ik nog klein. Ik voel me zoals deze vent YouTube: I'm mad as Hell and I'm not going to take this anymore haha... man man man... ik need a break! Het is te warm op zolder..
Juist dit soort momenten zijn bij uitstek geschikt om je handen van het toetsenbord te houden en pas te reageren wanneer je rationeel over de situatie hebt nagedacht.

Aan emotie heb je vrij weinig in dit soort situaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:19

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Mijn zusje werkt bij een reisbureau en is daar verantwoordelijk voor "verre reizen"... Ze had vier klanten aan boord van dat vliegtuig... :/

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:09

Quad

Doof

[...]

En wat heeft het voor nut? nog meer levens op het spel zetten? Nog meer onschuldige mensen dood? Meer belastingen betalen? Meer geweld? Meer Politieke discussies? Is dat het allemaal waard? Denk eens na wat je allemaal zegt en relativeer het dan. Zolang onderzoek niets heeft uit gewezen en het niet bevestigd is dat het daadwerkelijk uit de lucht geschoten is, is het toestel gewoon naar beneden gegaan met een defect.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calvinturbo
  • Laatst online: 06-09 00:35
Quad schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:11:
[...]

En wat heeft het voor nut? nog meer levens op het spel zetten? Nog meer onschuldige mensen dood? Meer belastingen betalen? Meer geweld? Meer Politieke discussies? Is dat het allemaal waard? Denk eens na wat je allemaal zegt en relativeer het dan. Zolang onderzoek niets heeft uit gewezen en het niet bevestigd is dat het daadwerkelijk uit de lucht geschoten is, is het toestel gewoon naar beneden gegaan met een defect.
Het is wel bevestigd dat die uit de lucht geschoten is, maar goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

wildhagen schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:08:
[...]
Nope. Alleen de eigenaar en de plek van het ongeval, niet waar hij vandaan kwam of waar hij is gebouwd. Zie Wikipedia: Tokyo Convention

Dat is dus voor gewelddadige incidenten.

Voor reguliere ongevallen is het idd een andere zaak, dan zou idd ook de VS (Boeing) erbij komen en evt Nederland. In deze situatie heeft NL een waarnemers-rol, meer niet.
Het is een nogal dubieus standpunt, de NAVO verschuilt zich hier nu achter terwijl het een gecombineerde vlucht met de KLM was. Wanneer het een toestel van de KLM was geweest hadden ze ook niet ingegrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:53

XanderDrake

Build the future!

L1nt schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:07:
[...]

Of gewoon even rustig de feiten afwachten. Je kunt nu wel van leer gaan tegen Putin maar zal verdorie maar wel Oekraine zelf zijn geweest. Kun je flink door het stof en zet je jezelf zwakker weg tegenover Rusland.
Ach man. Rusland's officials, zeker de warhawks, trekken achter elkaar keihard van leer tegenover iedereen die ook maar scheef naar hun kijkt. Nazi's dit, manipulators dat, imperialisten, etc. Westen is het kwaad, zo zwart-wit hebben ze het ook al vaak genoeg stelt.

Fuck em. Pis maar over ze heen.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11:45
Wel zo'n type, of het hem is weet je natuurlijk nooit. Zo te zien is die wel 1 van z'n raketten kwijt, kunnen er 4 op.

[ Voor 4% gewijzigd door SgtPoen op 18-07-2014 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Mx. Alba schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:10:
Mijn zusje werkt bij een reisbureau en is daar verantwoordelijk voor "verre reizen"... Ze had vier klanten aan boord van dat vliegtuig... :/
Zuur. Dat blijft je wel even bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Goed analytisch artikel in de Volkskrant:

http://www.volkskrant.nl/...tml#.U8jrOAdFtxs.facebook

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
tweaker2010 schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:12:
[...]

Het is een nogal dubieus standpunt, de NAVO verschuilt zich hier nu achter terwijl het een gecombineerde vlucht met de KLM was. Wanneer het een toestel van de KLM was geweest hadden ze ook niet ingegrepen.
Dat was alleen codesharing, wat zoveel gebeurt in de luchtvaart, en dat is om marketingredenen. Er was verder geen KLM-personeel oid bij betrokken, en KLM had met het toestel zelf ook niks te maken.

Malaysian Airlines was de operating carrier, KLM slechts de marketing carrier.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:53

XanderDrake

Build the future!

Had ik al gepost, maar inderdaad, als het klopt dat het seperatisten waren lijken mij dit logische gevolgen.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-09 13:34

RoyK

Hobby tekenaar

[...]

Ik ben gewoon een burger, een boze burger. Emoties! Die mag ik uiten. vind ik.

Verklaar waarom de Australische, de VS en de Britse overheid wel kritisch en een strenge toon kan uiten, en onze Nederlandse politiek zo braaf is. Ik mis de emotie totaal!

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

tweaker2010 schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:12:
[...]

Codesharing staat hier los van. Het is Malaysian die de vlucht uitvoert.

/edit: wat wildhagen zegt dus..

[ Voor 4% gewijzigd door Bolk op 18-07-2014 13:15 ]

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:10

JT

VETAK y0

Mx. Alba schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:10:
Die zal wel niet zo fijn slapen dan...

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

XanderDrake schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:14:
[...]

Had ik al gepost, maar inderdaad, als het klopt dat het seperatisten waren lijken mij dit logische gevolgen.
Ik sluit nooit wat uit (vervolg-ongeregeldheden in de lucht) maar het opent wel de deur voor de partijen om in een ground-offensive het conflict de wereld uit te helpen. En ja, Ukraine heeft dan de beste papieren in handen qua manschappen & bewapening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16:54
beany schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:07:
[...]

Het is wel de realiteit. Zo ligt het er daar bij. En zolang slachtoffers niet herkenbaar in beeld zijn zie ik geen reden om het niet te doen. De media filtert al te veel, niks mis mee om de realiteit te tonen!
Dus die dode lichamen zijn 'brokstukken'? Er staat nog niet eens een waarschuwing bij! Ik had net op een andere pagina een 'discussie' over respectloos en passend reageren... dat zijn mensen geweest en geen brokstukken, ik vind het een totaal gebrek een respect.

Overigens wat versta jij onder 'herkenbaar'? Ik kan bijvoorbeeld zien dat daar een lichaam ligt van een vrouw met kort donker haar, een blanke huidskleur, een zwarte broek en een blauw topje... dat vind ik herkenbaar genoeg en voor naasten zal dat ook meer dan genoeg zijn om familie of vrienden te herkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Hogader schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:10:
[...]

Kijk even naar je eigen signature en onderschrift
?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 00:15
Wat is de bron van deze video?
http://www.dumpert.nl/med...lden_uit_vlucht_mh17.html

Echt bizar om daar naar te kijken.

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirDarkAngel
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 13:33
RoyK schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:15:
[...]

Verklaar waarom de Australische, de VS en de Britse overheid wel kritisch en een strenge toon kan uiten, en onze Nederlandse politiek zo braaf is. Ik mis de emotie totaal!
En dat is juist mooi. Politiek is geen emotie, politiek is nadenken en zorgen dat je het beste eruit krijgt. Als iedereen met zijn emoties zou gaan reageren wordt de wereld niet mooier.

Ben het wel eens dat jij als burger je emotie wel mag/moet uiten.

Wilde altijd al iets over computers weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
[...]

Dit past volledig bij de tactiek die Nederland de afgelopen maanden heeft gehanteerd. Economische belangen eerst, daarna mensenrechten. "Wij" lagen ook constant dwars bij het opstellen van nieuwe sancties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
[...]

Ik voel me hetzelfde, maar ik ben blij dat onze politiek niet op emotie reageert. Ben wel met je eens dat de toon tot nu toe wel heel lief is. Iets meer veroordeling van de daad (ongeacht wie het gedaan heeft) had geen kwaad gekund mijns inziens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

wildhagen schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:14:
[...]
Dat was alleen codesharing, wat zoveel gebeurt in de luchtvaart, en dat is om marketingredenen. Er was verder geen KLM-personeel oid bij betrokken, en KLM had met het toestel zelf ook niks te maken.

Malaysian Airlines was de operating carrier, KLM slechts de marketing carrier.
Dat kan wel zo zijn, maar de KLM en Malaysian Airlines hebben zakelijk hier beiden voordeel van.
Dus in geval van schade(claims) lijkt me dat juridisch ook dat beide partijen hiervoor op moeten draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Dat zal wel gemaakt zijn voor vertrek en toen geupload naar FB of zo?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0utje89
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-07 15:29
Goh, steeds van de russische sites gelezen dat Putin meerdere malen heeft gebeld..

Misverstand over contact Rutte en Poetin

In tegenstelling tot eerdere berichten vanuit het Kremlin en van Russische persbureaus bellen premier Rutte en president Poetin pas vanmiddag met elkaar over de vliegramp in Oekraïne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
[...]

RoyK, ik begrijp dat je boos bent, je bent niet de enige.
Maar instinctief reageren op emoties in dit soort situaties is geen goed idee.
Eerst moet de informatie boven tafel komen, daarna moet bedacht worden welke gevolgen dit moet gaan hebben.

Wees blij dat cooler heads de macht hebben en we niet bij elk ding een oorlog worden ingerommeld.
DennusB schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:19:
[...]

Dat zal wel gemaakt zijn voor vertrek en toen geupload naar FB of zo?
Instagram

[ Voor 12% gewijzigd door anandus op 18-07-2014 13:21 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Dubbelpost :(

[ Voor 88% gewijzigd door anandus op 18-07-2014 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:01

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

MAX3400 schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:16:
Ik sluit nooit wat uit (vervolg-ongeregeldheden in de lucht) maar het opent wel de deur voor de partijen om in een ground-offensive het conflict de wereld uit te helpen. En ja, Ukraine heeft dan de beste papieren in handen qua manschappen & bewapening.
Maar andere kant is Ukraine wel erg gebaat bij dit hele 'blame the rebellion' verhaal, en tot op heden blijven met man en macht ontkennen en 'bewijzen' aandragen dat het 'die anderen' geweest zijn. Laat eerst dat onderzoek maar beginnen, waar en bij wie, boeit me weinig als het maar open is.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Enig idee op wie z'n instagram dit stond?
Edit : Een Maleisisch iemand dus

[ Voor 8% gewijzigd door DennusB op 18-07-2014 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
DennusB schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:21:
[...]

Heeft dumpert geen bronvermelding?

Van Mohamed Ali Mohamed Salim, volgens dit artikel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

DennusB schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:21:
[...]

Edit : Een Maleisisch iemand dus
spoiler:
The video, which has yet to be verified, was posted to the Instagram account of Malaysian passenger Md Ali Md Salim, who was apparently returning home to Malaysia from a holiday in the Netherlands.

The caption reads: “Bismillah… #hatiadasikitgentar (In the name of God … feeling a little bit nervous)”.

[ Voor 14% gewijzigd door MAX3400 op 18-07-2014 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
MAX3400 schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:22:
[...]

spoiler:
The video, which has yet to be verified, was posted to the Instagram account of Malaysian passenger Md Ali Md Salim, who was apparently returning home to Malaysia from a holiday in the Netherlands.
Dat lees ik ook idd. Gelukkig die bekenden zijn er van mij niet op te zien geloof ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:22
[...]
En wat heeft het voor nut? nog meer levens op het spel zetten? Nog meer onschuldige mensen dood? Meer belastingen betalen? Meer geweld? Meer Politieke discussies? Is dat het allemaal waard? Denk eens na wat je allemaal zegt en relativeer het dan.
En denk jij dan wel na over wat jij dan zegt? Je vind het het belangrijkste om de vrede te bewaren, zelfs al vallen er straks nog meer doden. Ik snap wel dat men liever geen conflict wil, maar ik vind het persoonlijk nogal ver gaan om maar even elk slachtoffer, en die komen gaan, te accepteren onder het mom van we willen geen conflict. Moet er kost wat kost de vrede bewaard blijven, ook gebeuren er incidenten als deze? Dus nog 10 van deze incidentjes is...te slikken? :/

[ Voor 8% gewijzigd door JeroenNietDoen op 18-07-2014 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

anandus schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:19:
[...]
Eerst moet de informatie boven tafel komen, daarna moet bedacht worden welke gevolgen dit moet gaan hebben.

Wees blij dat cooler heads de macht hebben en we niet bij elk ding een oorlog worden ingerommeld.
Natuurlijk is het niet juist als Rutte zijn emoties laat zien zoals ik ze nu laat zien haha. Dat zou op een gepaste manier moeten zijn. Ach., ik ga hier maar vandaan. We zitten gevangen in onze eigen economie, kunnen geen potje breken zonder zelf in de problemen te komen. Het zal de temperatuur ook wel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:55
Kaap schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:23:
[...]

En denk jij dan wel na over wat jij dan zegt? Je vind het het belangrijkste om de vrede te bewaren, zelfs al vallen er straks nog meer doden. Ik snap wel dat men liever geen conflict wil, maar ik vind het persoonlijk nogal ver gaan om maar even elk slachtoffer, en die komen gaan, te accepteren onder het mom van we willen geen conflict. Moet er kost wat kost de vrede bewaard blijven, ook gebeuren er incidenten als deze? Dus nog 10 van deze incidentjes is...te slikken? :/
Een oorlog starten kan altijd nog, eentje eindigen die je liever niet was begonnen is een stuk lastiger!

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:16

Dido

heforshe

Ach, ik begrijp ook de reacties wel op de ontzettend lauwe "goh, da's jammer" reactie van die ruggegraatloze zak hooi die ons land bestuurt.

Een wat stevigere reacie in wat minder laffe bewoordingen zou op zijn minst een hart onder de riem zijn van de mensen die kennisen, vrienden, familie verloren zijn. Wat ze nu van hun eigen regering horen is is eigenlijk "goh, pech voor je, het interesseert ons uitermate weinig".

Doen alsof we op dit soort zaken niet mogen reageren is wel heel wrang. Kan iemand me even uitleggen waarom Rusland geen gevalletje Lusitania riskeert als blijkt dat zij of hun croonies er achter zaten?
Wikipedia: RMS Lusitania

Tuurlijk, Maleisie is in geen positie om boos te gaan doen, maar om nou alles maar over je kant te laten gaan, want economische belangen kun je ook niet volhouden.

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulshaker
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17:23
anandus schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:19:
[...]

[...]

Instagram
En straks gaan de cool heads aan tafel in spoedvergadering. Daar zal hun statement besproken worden tegen rusland en de rebellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
[...]

Ik vind het eigenlijk positief dat er met verdriet, maar toch nuchter gereageerd wordt. Reageren vanuit een primaire emotie doet vaak meer kwaad dan goed. Als burger mag je uiteraard boos zijn. Alleen niet als je een volk vertegenwoordigd moet je voorzichtig zijn met je beschuldigingen.

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

HawVer schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:25:
[...]

Ik vind het eigenlijk positief dat er met verdriet, maar toch nuchter gereageerd wordt. Reageren vanuit een primaire emotie doet vaak meer kwaad dan goed. Als burger mag je uiteraard boos zijn. Alleen niet als je een volk vertegenwoordigd moet je voorzichtig zijn met je beschuldigingen.
True, true..helaas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servertje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-07 13:06
Al Jazeera doet (denk ik) live verslag vanaf de plek des onheils.
Met beelden en een Engelse verslaggever.

Op het moment markeren ze alle lichamen met een stok met een witte 'vlag' eraanvast.

[ Voor 29% gewijzigd door Servertje op 18-07-2014 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:17

TommyGun

Stik er maar in!

Servertje schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:27:
Al Jazeera doet (denk ik) live verslag vanaf de plek des onheils.
Met beelden en een Engelse verslaggever.
http://www.aljazeera.com/watch_now/

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-06 06:37

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

The Malaysian plane was flying on an active route used by commercial airlines every day. Hours before the crash, Russia closed four airways near the Ukrainian border, including one that was a continuation of Flight 17’s route.
Volgens The New York Times. Opvallend detail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-09 15:47

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
MicGlou schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:17:
[...]
Dus die dode lichamen zijn 'brokstukken'? Er staat nog niet eens een waarschuwing bij! Ik had net op een andere pagina een 'discussie' over respectloos en passend reageren... dat zijn mensen geweest en geen brokstukken, ik vind het een totaal gebrek een respect.

Overigens wat versta jij onder 'herkenbaar'? Ik kan bijvoorbeeld zien dat daar een lichaam ligt van een vrouw met kort donker haar, een blanke huidskleur, een zwarte broek en een blauw topje... dat vind ik herkenbaar genoeg en voor naasten zal dat ook meer dan genoeg zijn om familie of vrienden te herkennen.
Gisteren circuleerde er een foto rond op twitter van een kindje die nog in de stoel op straat lag. Vol met gezicht in beeld gebracht. Ongelofelijk.. Hoe haal je het in je botte hoofd om daar dan een foto te gaan maken en dan op twitter te zetten. Ik word er weer boos om als ik dit zit in te typen.

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-06 06:37

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

MAX3400 schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:30:
[...]

Uurtje geleden ook al gepost hier... ;)
oh haha, topic gaat hard :P

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Gespreksgeschiedenis tussen de seperatisten. Bizar dit.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=BbyZYgSXdyw]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

HawVer schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:30:
[...]

Gisteren circuleerde er een foto rond op twitter van een kindje die nog in de stoel op straat lag. Vol met gezicht in beeld gebracht. Ongelofelijk.. Hoe haal je het in je botte hoofd om daar dan een foto te gaan maken en dan op twitter te zetten. Ik word er weer boos om als ik dit zit in te typen.
Het is niet te vergelijken maar het is net zo ziek als gaan staan filmen dat er iemand doodgaat ipv de gvd ambulance bellen. Nou ja, je kent de filmpjes wel uit binnen/buitenland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

tweaker2010 schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:31:

[video]
Is al verscheidene malen gepost en besproken. Overigens niet de eerste keer dat er telefoongesprekken worden onderschept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:44

AzzKickah

06-CENSORED

tweaker2010 schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:31:

[video]
Niet lullig bedoeld, maar.. je schakelt net in?
Dit was gisteren al op TV etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:32:
[...]

Is al verscheidene malen gepost en besproken. Overigens niet de eerste keer dat er telefoongesprekken worden onderschept.
Volgens deze site zou het nep zijn: http://gmorder.livejournal.com/1113736.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulshaker
Ook een lid van jullie Kamer zit bij de slachtoffers.

Bij de vliegramp is ook het Eerste Kamerlid Willem Witteveen van de sociaaldemocratische PvdA om het leven gekomen. Dat heeft de Eerste Kamer (de Nederlandse Senaat) op zijn website bekendgemaakt.

Voorzitter Ankie Broekers-Knol van de Eerste Kamer laat weten "ontsteld te zijn door dit bericht''. Witteveen (1952) was sinds 15 januari 2013 lid van de sociaaldemocratische fractie van de Eerste Kamer. Hij was al eerder lid van de Senaat van 8 juni 1999 tot 12 juni 2007.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Soulshaker schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:34:
Ook een lid van jullie Kamer zit bij de slachtoffers.
beany in "Boeing 777 stort neer in Oekraïne" :)

Het gaat zoooo snel hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-09 09:51

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

@hierboven: oud nieuws

@all: check even goed of het nieuwsitem niet al langs is geweest

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-08 00:10

MrMonkE

★ EXTRA ★

HawVer schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:30:
[...]

Ik begrijp je woede. Misschien moet je, net als mij, gewoon geen filmbeelden en foto's bekijken anders dan bij gerenommeerde media die dit soort dingen niet op deze manier tonen. Soms wordt ik evengoed nog met iets geconfronteerd, zoals dat Palestijnse jongetje op geenstijl. Daar kom ik voorlopig dus niet meer. Die zetten dat soort dingen -ook van deze vlucht- gewoon op de eerste pagina die je ziet.
Ik zei het gisteren al eens: That what is seen, can never be unseen.
Dus wees voorzichtig met wat je ziet.

★ What does that mean? ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11:45
''De Oekraïense veiligheidsdienst SBU en grenswachten hebben bij de grens met Rusland in het oosten van Oekraïne twee Russen vastgezet. Het gaat volgens de dienst om waarnemers van het Russische leger. Dat heeft het hoofd Valentin Nalivajtsjenko van de SBU gezegd tegenover het Oekraïense persbureau Interfax.

De twee mannen droegen Russische paspoorten en identificatiekaarten van het Russische leger. Daarop zou staan dat het verkenners zijn. Ze probeerden te reizen naar Rusland. De mannen worden door de veiligheidsdienst ondervraagd. (ANP)''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:45
Ik heb echt geen idee wat daar besproken wordt behalve een paar timestamps. Iemand met meer info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Als ik het goed begrijp heeft diegene het Youtube-filmpje gedownload in mp4 en dan zou daaruit blijken dat de datum toevallig van eergisteren was? Ermmm :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulshaker
Falcon schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:34:
@hierboven: oud nieuws

Makkelijker gezegd dan gedaan, een ware karrevracht van reacties. Kijk je 30 min niet komen er 5 a 10 pages bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Soulshaker schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:38:
[...]

Makkelijker gezegd dan gedaan, een ware karrevracht van reacties. Kijk je 30 min niet komen er 5 a 10 pages bij
offtopic:
Daarom hebben we bovenaan het topic een zoekbalk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

Falcon schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:34:

spuit 11

[ Voor 29% gewijzigd door Madstorm op 18-07-2014 13:39 ]

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Wel een prettige gedachte dat we zo gevangen zitten in ons systeem dat we niets kunnen doen. Pappen en nat houden ivm. onze economie. Zand er over. Als dat vrijheid is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-09 15:47
Ja, en als mensen die nieuwe reacties niet lezen en hetzelfde linkje nogmaals posten, worden het NOG meer posts.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

[...]

Mijn tactiek is oude posts niet lezen en alleen nieuwer nieuwer nieuws posten/discussieren... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-08 00:10

MrMonkE

★ EXTRA ★

Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:39:
Wel een prettige gedachte dat we zo gevangen zitten in ons systeem dat we niets kunnen doen. Pappen en nat houden ivm. onze economie. Zand er over. Als dat vrijheid is?
Deze Vrijheid is ook, in tegenstelling tot de historie, dat we niet honderdduizenden mensen de dood in jagen en een land in de as leggen om dit soort dingen.

★ What does that mean? ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07:37

PauseBreak

derp!

MrMonkE schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:41:
[...]

Deze Vrijheid is ook, in tegenstelling tot de historie, dat we niet honderdduizenden mensen de dood in jagen en een land in de as leggen om dit soort dingen.
Nee, dat land leggen ze zelf al in de as :X

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

MrMonkE schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:41:
[...]

Dat is behoudend? De vrijheid houdt ook in dat we wel ervoor kunnen kiezen om als (underdog) landje de oorlog te verklaren aan land X of Y.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3raser
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08:20

3raser

⚜️ Premium member

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

MAX3400 schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:42:
[...]

Dat is behoudend? De vrijheid houdt ook in dat we wel ervoor kunnen kiezen om als (underdog) landje de oorlog te verklaren aan land X of Y.
Dat winnen wij als Nederland toch niet, dus bespaar de moeite.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
MAX3400 schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:42:
[...]

Volgens mij is een reality check wel handig. Nederland heeft het 77e leger ter wereld. Rusland het 5e.

Maar laten we realistisch blijven en het niet weer over carpet bombing en ander computerspelletjestaal gaan hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14:23
Vliegt KLM er nu ook gewoon nog doodleuk overheen?
http://www.flightradar24.com/KLM1386/3d84f72

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
  • Laatst online: 17-09 14:44
Nee, en dat vliegtuig komt uit Kiev. Hoe wil je zonder over Oekraïne te vliegen naar Nederland komen vanuit Kiev?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlasZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 14:46
De kans dat er nu nog iemand een raket afschiet op eender welk vliegtuig lijkt me nu toch wel nihil. Of er moeten toch wel heel domme / gewensloze mensen rondlopen daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

anandus schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:44:
[...]

Volgens mij is een reality check wel handig.
Je kan in oorlog zijn zonder daadwerkelijk de grens van het andere land over te trekken. Neemt niet weg dat het over vrijheid ging; Nederlanders hebben de vrijheid op een mening, die reflecteert zich in verkiezingen en dat reflecteert het beleid als land (is de theorie); wij (de Nederlandse bevolking) kunnen kiezen voor oorlog.

Ik vond de post van MrMonkE behoudend dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3raser
  • Laatst online: 08:20

3raser

⚜️ Premium member

Misschien een domme vraag hoor, maar er wordt gesproken over nabestaanden die naar het rampgebied mogen reizen. Worden die mensen begeleid door VN troepen of iets dergelijks? Of is het op goed geluk een oorlogsgebied binnen rijden en hopen dat alle 14 jarige strijders hun AK47 onder controle kunnen houden?

Een beetje onpartijdige invloed is daar hard nodig al zeg ik het zelf. Dat die nep-russen met hun vingers aan het vliegtuig en de slachtoffers zitten vind ik al erg genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ik persoonlijk blijf erbij dat het een ongeluk was en dat het vliegtuig niet neergeschoten is, tenzij het bewezen is. Anders krijg je van die achterlijke complottheorieën, elkaar de schuld wijzen en weet ik het. De eerste en belangrijkste is de zorg voor de nabestaanden, het veilig stellen en bergen van de overledenen en onderzoeken naar wat er gebeurd is.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Bij de Vierdaagse zijn alle feestelijkheden afgelast. Ook de muziekkorpsen, al dan niet geüniformeerd (politie, douane, marechaussee, etc.), die zouden meelopen zijn afbesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij heb jij het nieuws niet echt gevolgd, het gebied dat afgesloten is, zit in oost oekraine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

3raser schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:47:
Misschien een domme vraag hoor, maar er wordt gesproken over nabestaanden die naar het rampgebied mogen reizen. Worden die mensen begeleid door VN troepen of iets dergelijks? Of is het op goed geluk een oorlogsgebied binnen rijden en hopen dat alle 14 jarige strijders hun AK47 onder controle kunnen houden?

Een beetje onpartijdige invloed is daar hard nodig al zeg ik het zelf. Dat die nep-russen met hun vingers aan het vliegtuig en de slachtoffers zitten vind ik al erg genoeg.
Is nog onduidelijk. Het hoofd van het terroristenclubje daar heeft al gezegd dat een staakt het vuren "niet nodig" is. Dus daar ga je al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Remz schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:46:
[...]

Nee, en dat vliegtuig komt uit Kiev. Hoe wil je zonder over Oekraïne te vliegen naar Nederland komen vanuit Kiev?
hij had wel eerst noord kunnen vliegen en dan dit gebied vermijden..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft de Nederlandse overheid al de zwarte doos op opgeeist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirDarkAngel
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 13:33
Quad schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:47:
Ik persoonlijk blijf erbij dat het een ongeluk was en dat het vliegtuig niet neergeschoten is, tenzij het bewezen is. Anders krijg je van die achterlijke complottheorieën, elkaar de schuld wijzen en weet ik het. De eerste en belangrijkste is de zorg voor de nabestaanden, het veilig stellen en bergen van de overledenen en onderzoeken naar wat er gebeurd is.
Een ongeluk is voor mij als je rem stopt met werken en je tegen je voorligger botst. Zo'n raket afvuren is geen ongeluk. Maar totaal onverantwoord omgaan met wapens welke je hebt. (als je daar al verantwoord mee om kan gaan)

Daarbij zijn de complot theorieën net zo serieus te nemen als "een ongeluk". Beide onbewezen, dus je gist net zo hard.

Wilde altijd al iets over computers weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:49:
Kan niet. Lees even terug. Tokyo agreement...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18:01

IkWilbert

Het is mij!

Nee, daar hebben ze helemaal geen recht op.

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Quad schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:47:
Ik persoonlijk blijf erbij dat het een ongeluk was en dat het vliegtuig niet neergeschoten is, tenzij het bewezen is.
Occams razor.

De kans dat een vliegtuig in mid air zomaar explodeert is een op een miljoen, als het niet minder is.

De kans dat een vliegtuig boven betwist gebied per ongeluk wordt neergeschoten door een van de vechtende partijen, die bovendien in de dagen ervoor drie militaire vliegtuigen heeft neergehaald, lijkt mij vele malen waarschijnlijker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 00:15
Wat van mij wel mag gebeuren is in plaats van steeds 'foei' roepen richting Rusland / separatisten dat we een vuisten laten zien. Daarmee bedoel ik niet het begin van een oorlog maar wel dat we een grote militair steun gaan bieden aan Oekraïne om separatisten te verdrijven en eventuele Russische troepen tegen te houden mochten ze weer de grens willen naderen. Daarbij ook een zero tolerance regulering in voor bedreigingen en aanvallen binnen Oekraïne of verder richting het westen. Het doel is dan dat we laten zien dat we het nu gewoon spuugzat zijn en eindelijk een eind willen breien aan deze waanzin.

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was die niet in de handen gevallen van de seperatisten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Maar euhm... Misschien dat ik hele domme dingen roep, maar zou Nederland niet gewoon die black boxes moeten claimen?

4 squads paramilitair droppen, backup van heli's en Ukr troepen. Zwarte dozen halen, inladen, weg. In and out in 15 minutes. Als dat betekent dat er geschoten wordt, dan wordt er geschoten. Niemand ter wereld zal het ons kwalijk kunnen nemen, dus politiek gezien zit je redelijk veilig. Eenieder die Nederland voor zo'n actie zou veroordelen, bombardeert zichzelf onmiddelijk tot laughing stock voor de rest van de wereld.

Gewoon om een punt te maken. Dozen naar TNO, full disclosure voor alle informatie wat er op staat, ongeacht in welke richting dat wijst.

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 21:25
Wij hebben geloof ik geen recht op die doos. Alleen Maleisie en Oekraine hebben (internationaal) recht om het onderzoek te leiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

3raser schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:47:

Malaysia Airlines wilde eerst de nabestaanden als groep die kant op laten reizen maar dat gaat ivm de (on)veiligheid op de grond niet lukken. Het is geen frontlinie daar natuurlijk maar er zijn wel roadblocks ed.
Geen idee of individueel reizen wel is toegestaan richting de rampplek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Nee, zal ook niet gebeuren, omdat NL er geen legitieme claim op heeft. Dat is aan Maleisië en Oekraine.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 21:25
Obiter dictum schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:50:
Maar euhm... Misschien dat ik hele domme dingen roep, maar zou Nederland niet gewoon die black boxes moeten claimen?

4 squads paramilitair droppen, backup van heli's en Ukr troepen. Zwarte dozen halen, inladen, weg. In and out in 15 minutes. Als dat betekent dat er geschoten wordt, dan wordt er geschoten. Niemand ter wereld zal het ons kwalijk kunnen nemen, dus politiek gezien zit je redelijk veilig. Eenieder die Nederland voor zo'n actie zou veroordelen, bombardeert zichzelf onmiddelijk tot laughing stock voor de rest van de wereld.

Gewoon om een punt te maken. Dozen naar TNO, full disclosure voor alle informatie wat er op staat, ongeacht in welke richting dat wijst.
Ik moet zeggen dat ik blij ben dat jij die beslissingen niet kan nemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ToolkiT schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:49:
[...]

hij had wel eerst noord kunnen vliegen en dan dit gebied vermijden..
Wat is er zo gevaarlijk aan het gebied ten westen van Kiev? Het afgesloten luchtruim ligt in oost oekraine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Obiter dictum schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:50:

Teveel tv/films gezien ?

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Pagina: 1 ... 22 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Denk svp na voor je foto's of filmpjes plaatst. Zet ze achter een link zodat mensen zelf kunnen beslissen of ze ze willen zien. Geef een kleine samenvatting wat er te zien is zodat men niet uren aan YT voor de kiezen krijgt.
- Schokkende beelden svp achter een waarschuwing / spoiler tags.
- Geen persoonsinformatie plaatsen, respecteer de privacy van de slachtoffers.
- Houd de discussie netjes zonder allerlei conspiracy theories.
- Geen opmerkingen over straffen, wraak nemen, aanpakken Ukraine/Rusland
- DON'T FEED THE TROLLS. Als iemand iets ongepast plaatst, reageer daar dan niet op in het topic maar gebruik een topicreport (handje linksboven). Reageren in het topic maakt het werk van de moderators er alleen maar lastiger op.
- Lees in ieder geval de laatste pagina('s) door voor je informatie post waarvan je denkt dat die nieuw is; dit om te voorkomen dat meerdere keren vrij kort na elkaar het zelfde wordt gezegd...
- Geen slow chat (hele rits oneliners vlak na elkaar). Om dit te voorkomen, plaats dus gewoon geen oneliners. Dit is een discussietopic en met één of twee zinnetjes is een bericht nauwelijks een toevoeging aan de discussie.

De website van Malaysia Airlines met persberichten: http://www.malaysiaairlin...s.com/my/en/site/mh17.htm