Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Kijk even naar je eigen signature en onderschriftRoyK schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:08:
[...]
Als het zo erg zou zijn als je beweer, zijn we een nog zieliger land dan hoe ik er nu al tegenaan kijk (naar onze politiek) Jullie zijn natuurlijk kanjers.
Vroeger gingen er nog mensen protesteren met zn allen. Toen was ik nog klein. Ik voel me zoals deze vent YouTube: I'm mad as Hell and I'm not going to take this anymore haha... man man man... ik need a break! Het is te warm op zolder..
Juist dit soort momenten zijn bij uitstek geschikt om je handen van het toetsenbord te houden en pas te reageren wanneer je rationeel over de situatie hebt nagedacht.RoyK schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:08:
[...]
Als het zo erg zou zijn als je beweer, zijn we een nog zieliger land dan hoe ik er nu al tegenaan kijk (naar onze politiek) Jullie zijn natuurlijk kanjers.
Vroeger gingen er nog mensen protesteren met zn allen. Toen was ik nog klein. Ik voel me zoals deze vent YouTube: I'm mad as Hell and I'm not going to take this anymore haha... man man man... ik need a break! Het is te warm op zolder..
Aan emotie heb je vrij weinig in dit soort situaties.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
En wat heeft het voor nut? nog meer levens op het spel zetten? Nog meer onschuldige mensen dood? Meer belastingen betalen? Meer geweld? Meer Politieke discussies? Is dat het allemaal waard? Denk eens na wat je allemaal zegt en relativeer het dan. Zolang onderzoek niets heeft uit gewezen en het niet bevestigd is dat het daadwerkelijk uit de lucht geschoten is, is het toestel gewoon naar beneden gegaan met een defect.RoyK schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:08:
[...]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Het is wel bevestigd dat die uit de lucht geschoten is, maar goed..Quad schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:11:
[...]
En wat heeft het voor nut? nog meer levens op het spel zetten? Nog meer onschuldige mensen dood? Meer belastingen betalen? Meer geweld? Meer Politieke discussies? Is dat het allemaal waard? Denk eens na wat je allemaal zegt en relativeer het dan. Zolang onderzoek niets heeft uit gewezen en het niet bevestigd is dat het daadwerkelijk uit de lucht geschoten is, is het toestel gewoon naar beneden gegaan met een defect.
Dat is een ding; mijn Russisch is slecht genoeg om niet te begrijpen waar het is opgenomen
Het is een nogal dubieus standpunt, de NAVO verschuilt zich hier nu achter terwijl het een gecombineerde vlucht met de KLM was. Wanneer het een toestel van de KLM was geweest hadden ze ook niet ingegrepen.wildhagen schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:08:
[...]
Nope. Alleen de eigenaar en de plek van het ongeval, niet waar hij vandaan kwam of waar hij is gebouwd. Zie Wikipedia: Tokyo Convention
Dat is dus voor gewelddadige incidenten.
Voor reguliere ongevallen is het idd een andere zaak, dan zou idd ook de VS (Boeing) erbij komen en evt Nederland. In deze situatie heeft NL een waarnemers-rol, meer niet.
Ach man. Rusland's officials, zeker de warhawks, trekken achter elkaar keihard van leer tegenover iedereen die ook maar scheef naar hun kijkt. Nazi's dit, manipulators dat, imperialisten, etc. Westen is het kwaad, zo zwart-wit hebben ze het ook al vaak genoeg stelt.L1nt schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:07:
[...]
Of gewoon even rustig de feiten afwachten. Je kunt nu wel van leer gaan tegen Putin maar zal verdorie maar wel Oekraine zelf zijn geweest. Kun je flink door het stof en zet je jezelf zwakker weg tegenover Rusland.
Fuck em. Pis maar over ze heen.
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Wel zo'n type, of het hem is weet je natuurlijk nooit. Zo te zien is die wel 1 van z'n raketten kwijt, kunnen er 4 op.
[ Voor 4% gewijzigd door SgtPoen op 18-07-2014 13:13 ]
Zuur. Dat blijft je wel even bij...Mx. Alba schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:10:
Mijn zusje werkt bij een reisbureau en is daar verantwoordelijk voor "verre reizen"... Ze had vier klanten aan boord van dat vliegtuig...
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Dat was alleen codesharing, wat zoveel gebeurt in de luchtvaart, en dat is om marketingredenen. Er was verder geen KLM-personeel oid bij betrokken, en KLM had met het toestel zelf ook niks te maken.tweaker2010 schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:12:
[...]
Het is een nogal dubieus standpunt, de NAVO verschuilt zich hier nu achter terwijl het een gecombineerde vlucht met de KLM was. Wanneer het een toestel van de KLM was geweest hadden ze ook niet ingegrepen.
Malaysian Airlines was de operating carrier, KLM slechts de marketing carrier.
Virussen? Scan ze hier!
Had ik al gepost, maar inderdaad, als het klopt dat het seperatisten waren lijken mij dit logische gevolgen.Mx. Alba schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:14:
Goed analytisch artikel in de Volkskrant:
http://www.volkskrant.nl/...tml#.U8jrOAdFtxs.facebook
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Ik ben gewoon een burger, een boze burger. Emoties! Die mag ik uiten. vind ik.Quad schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:11:
[...]
En wat heeft het voor nut? nog meer levens op het spel zetten? Nog meer onschuldige mensen dood? Meer belastingen betalen? Meer geweld? Meer Politieke discussies? Is dat het allemaal waard? Denk eens na wat je allemaal zegt en relativeer het dan. Zolang onderzoek niets heeft uit gewezen en het niet bevestigd is dat het daadwerkelijk uit de lucht geschoten is, is het toestel gewoon naar beneden gegaan met een defect.
Verklaar waarom de Australische, de VS en de Britse overheid wel kritisch en een strenge toon kan uiten, en onze Nederlandse politiek zo braaf is. Ik mis de emotie totaal!
Codesharing staat hier los van. Het is Malaysian die de vlucht uitvoert.tweaker2010 schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:12:
[...]
Het is een nogal dubieus standpunt, de NAVO verschuilt zich hier nu achter terwijl het een gecombineerde vlucht met de KLM was. Wanneer het een toestel van de KLM was geweest hadden ze ook niet ingegrepen.
/edit: wat wildhagen zegt dus..
[ Voor 4% gewijzigd door Bolk op 18-07-2014 13:15 ]
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Die zal wel niet zo fijn slapen dan...Mx. Alba schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:10:
Mijn zusje werkt bij een reisbureau en is daar verantwoordelijk voor "verre reizen"... Ze had vier klanten aan boord van dat vliegtuig...
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Ik sluit nooit wat uit (vervolg-ongeregeldheden in de lucht) maar het opent wel de deur voor de partijen om in een ground-offensive het conflict de wereld uit te helpen. En ja, Ukraine heeft dan de beste papieren in handen qua manschappen & bewapening.XanderDrake schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:14:
[...]
Had ik al gepost, maar inderdaad, als het klopt dat het seperatisten waren lijken mij dit logische gevolgen.
Dus die dode lichamen zijn 'brokstukken'? Er staat nog niet eens een waarschuwing bij! Ik had net op een andere pagina een 'discussie' over respectloos en passend reageren... dat zijn mensen geweest en geen brokstukken, ik vind het een totaal gebrek een respect.beany schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:07:
[...]
Het is wel de realiteit. Zo ligt het er daar bij. En zolang slachtoffers niet herkenbaar in beeld zijn zie ik geen reden om het niet te doen. De media filtert al te veel, niks mis mee om de realiteit te tonen!
Overigens wat versta jij onder 'herkenbaar'? Ik kan bijvoorbeeld zien dat daar een lichaam ligt van een vrouw met kort donker haar, een blanke huidskleur, een zwarte broek en een blauw topje... dat vind ik herkenbaar genoeg en voor naasten zal dat ook meer dan genoeg zijn om familie of vrienden te herkennen.
?Hogader schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:10:
[...]
Kijk even naar je eigen signature en onderschrift
http://www.dumpert.nl/med...lden_uit_vlucht_mh17.html
Echt bizar om daar naar te kijken.
GTA VI - All aboard the hype train!!
En dat is juist mooi. Politiek is geen emotie, politiek is nadenken en zorgen dat je het beste eruit krijgt. Als iedereen met zijn emoties zou gaan reageren wordt de wereld niet mooier.RoyK schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:15:
[...]
Ik ben gewoon een burger, een boze burger. Emoties! Die mag ik uiten. vind ik.
Verklaar waarom de Australische, de VS en de Britse overheid wel kritisch en een strenge toon kan uiten, en onze Nederlandse politiek zo braaf is. Ik mis de emotie totaal!
Ben het wel eens dat jij als burger je emotie wel mag/moet uiten.
Wilde altijd al iets over computers weten
Dit past volledig bij de tactiek die Nederland de afgelopen maanden heeft gehanteerd. Economische belangen eerst, daarna mensenrechten. "Wij" lagen ook constant dwars bij het opstellen van nieuwe sancties.RoyK schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:15:
[...]
Ik voel me hetzelfde, maar ik ben blij dat onze politiek niet op emotie reageert. Ben wel met je eens dat de toon tot nu toe wel heel lief is. Iets meer veroordeling van de daad (ongeacht wie het gedaan heeft) had geen kwaad gekund mijns inziens.RoyK schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:15:
[...]
Dat kan wel zo zijn, maar de KLM en Malaysian Airlines hebben zakelijk hier beiden voordeel van.wildhagen schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:14:
[...]
Dat was alleen codesharing, wat zoveel gebeurt in de luchtvaart, en dat is om marketingredenen. Er was verder geen KLM-personeel oid bij betrokken, en KLM had met het toestel zelf ook niks te maken.
Malaysian Airlines was de operating carrier, KLM slechts de marketing carrier.
Dus in geval van schade(claims) lijkt me dat juridisch ook dat beide partijen hiervoor op moeten draaien.
Dat zal wel gemaakt zijn voor vertrek en toen geupload naar FB of zo?Sir_Hendro schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:18:
Wat is de bron van deze video?
http://www.dumpert.nl/med...lden_uit_vlucht_mh17.html
Echt bizar om daar naar te kijken.
Misverstand over contact Rutte en Poetin
In tegenstelling tot eerdere berichten vanuit het Kremlin en van Russische persbureaus bellen premier Rutte en president Poetin pas vanmiddag met elkaar over de vliegramp in Oekraïne.
RoyK, ik begrijp dat je boos bent, je bent niet de enige.RoyK schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:15:
[...]
Maar instinctief reageren op emoties in dit soort situaties is geen goed idee.
Eerst moet de informatie boven tafel komen, daarna moet bedacht worden welke gevolgen dit moet gaan hebben.
Wees blij dat cooler heads de macht hebben en we niet bij elk ding een oorlog worden ingerommeld.
DennusB schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:19:
[...]
Dat zal wel gemaakt zijn voor vertrek en toen geupload naar FB of zo?
[ Voor 12% gewijzigd door anandus op 18-07-2014 13:21 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
[ Voor 88% gewijzigd door anandus op 18-07-2014 13:20 ]
Maar andere kant is Ukraine wel erg gebaat bij dit hele 'blame the rebellion' verhaal, en tot op heden blijven met man en macht ontkennen en 'bewijzen' aandragen dat het 'die anderen' geweest zijn. Laat eerst dat onderzoek maar beginnen, waar en bij wie, boeit me weinig als het maar open is.MAX3400 schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:16:
Ik sluit nooit wat uit (vervolg-ongeregeldheden in de lucht) maar het opent wel de deur voor de partijen om in een ground-offensive het conflict de wereld uit te helpen. En ja, Ukraine heeft dan de beste papieren in handen qua manschappen & bewapening.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Enig idee op wie z'n instagram dit stond?
Edit : Een Maleisisch iemand dus
[ Voor 8% gewijzigd door DennusB op 18-07-2014 13:22 ]
DennusB schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:21:
[...]
Enig idee op wie z'n instagram dit stond?
Edit : Een Maleisisch iemand dus
The caption reads: “Bismillah… #hatiadasikitgentar (In the name of God … feeling a little bit nervous)”.
[ Voor 14% gewijzigd door MAX3400 op 18-07-2014 13:23 ]
Dat lees ik ook idd. Gelukkig die bekenden zijn er van mij niet op te zien geloof ik..MAX3400 schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:22:
[...]
spoiler:The video, which has yet to be verified, was posted to the Instagram account of Malaysian passenger Md Ali Md Salim, who was apparently returning home to Malaysia from a holiday in the Netherlands.
En denk jij dan wel na over wat jij dan zegt? Je vind het het belangrijkste om de vrede te bewaren, zelfs al vallen er straks nog meer doden. Ik snap wel dat men liever geen conflict wil, maar ik vind het persoonlijk nogal ver gaan om maar even elk slachtoffer, en die komen gaan, te accepteren onder het mom van we willen geen conflict. Moet er kost wat kost de vrede bewaard blijven, ook gebeuren er incidenten als deze? Dus nog 10 van deze incidentjes is...te slikken?Quad schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:11:
[...]
En wat heeft het voor nut? nog meer levens op het spel zetten? Nog meer onschuldige mensen dood? Meer belastingen betalen? Meer geweld? Meer Politieke discussies? Is dat het allemaal waard? Denk eens na wat je allemaal zegt en relativeer het dan.

[ Voor 8% gewijzigd door JeroenNietDoen op 18-07-2014 13:24 ]
Natuurlijk is het niet juist als Rutte zijn emoties laat zien zoals ik ze nu laat zien haha. Dat zou op een gepaste manier moeten zijn. Ach., ik ga hier maar vandaan. We zitten gevangen in onze eigen economie, kunnen geen potje breken zonder zelf in de problemen te komen. Het zal de temperatuur ook wel zijn.anandus schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:19:
[...]
RoyK, ik begrijp dat je boos bent, je bent niet de enige.
Eerst moet de informatie boven tafel komen, daarna moet bedacht worden welke gevolgen dit moet gaan hebben.
Wees blij dat cooler heads de macht hebben en we niet bij elk ding een oorlog worden ingerommeld.
Een oorlog starten kan altijd nog, eentje eindigen die je liever niet was begonnen is een stuk lastiger!Kaap schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:23:
[...]
En denk jij dan wel na over wat jij dan zegt? Je vind het het belangrijkste om de vrede te bewaren, zelfs al vallen er straks nog meer doden. Ik snap wel dat men liever geen conflict wil, maar ik vind het persoonlijk nogal ver gaan om maar even elk slachtoffer, en die komen gaan, te accepteren onder het mom van we willen geen conflict. Moet er kost wat kost de vrede bewaard blijven, ook gebeuren er incidenten als deze? Dus nog 10 van deze incidentjes is...te slikken?
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Ach, ik begrijp ook de reacties wel op de ontzettend lauwe "goh, da's jammer" reactie van die ruggegraatloze zak hooi die ons land bestuurt.Quad schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:11:
Een wat stevigere reacie in wat minder laffe bewoordingen zou op zijn minst een hart onder de riem zijn van de mensen die kennisen, vrienden, familie verloren zijn. Wat ze nu van hun eigen regering horen is is eigenlijk "goh, pech voor je, het interesseert ons uitermate weinig".
Doen alsof we op dit soort zaken niet mogen reageren is wel heel wrang. Kan iemand me even uitleggen waarom Rusland geen gevalletje Lusitania riskeert als blijkt dat zij of hun croonies er achter zaten?
Wikipedia: RMS Lusitania
Tuurlijk, Maleisie is in geen positie om boos te gaan doen, maar om nou alles maar over je kant te laten gaan, want economische belangen kun je ook niet volhouden.
En straks gaan de cool heads aan tafel in spoedvergadering. Daar zal hun statement besproken worden tegen rusland en de rebellen.anandus schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:19:
[...]
RoyK, ik begrijp dat je boos bent, je bent niet de enige.
[...]
Ik vind het eigenlijk positief dat er met verdriet, maar toch nuchter gereageerd wordt. Reageren vanuit een primaire emotie doet vaak meer kwaad dan goed. Als burger mag je uiteraard boos zijn. Alleen niet als je een volk vertegenwoordigd moet je voorzichtig zijn met je beschuldigingen.RoyK schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:15:
[...]
http://hawvie.deviantart.com/
True, true..helaas!HawVer schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:25:
[...]
Ik vind het eigenlijk positief dat er met verdriet, maar toch nuchter gereageerd wordt. Reageren vanuit een primaire emotie doet vaak meer kwaad dan goed. Als burger mag je uiteraard boos zijn. Alleen niet als je een volk vertegenwoordigd moet je voorzichtig zijn met je beschuldigingen.
Met beelden en een Engelse verslaggever.
Op het moment markeren ze alle lichamen met een stok met een witte 'vlag' eraanvast.
[ Voor 29% gewijzigd door Servertje op 18-07-2014 13:28 ]
http://www.aljazeera.com/watch_now/Servertje schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:27:
Al Jazeera doet (denk ik) live verslag vanaf de plek des onheils.
Met beelden en een Engelse verslaggever.
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
And it goes BRAAAAAPP!
Volgens The New York Times. Opvallend detail.The Malaysian plane was flying on an active route used by commercial airlines every day. Hours before the crash, Russia closed four airways near the Ukrainian border, including one that was a continuation of Flight 17’s route.
Uurtje geleden ook al gepost hier...ROFLASTC schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:29:
ko-lere wat een pech hee:
http://www.powned.tv/nieu...troffen_door_twee_ma.html
Klopt, is hier al voorbij gekomen.ROFLASTC schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:29:
ko-lere wat een pech hee:
http://www.powned.tv/nieu...troffen_door_twee_ma.html
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Gisteren circuleerde er een foto rond op twitter van een kindje die nog in de stoel op straat lag. Vol met gezicht in beeld gebracht. Ongelofelijk.. Hoe haal je het in je botte hoofd om daar dan een foto te gaan maken en dan op twitter te zetten. Ik word er weer boos om als ik dit zit in te typen.MicGlou schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:17:
[...]
Dus die dode lichamen zijn 'brokstukken'? Er staat nog niet eens een waarschuwing bij! Ik had net op een andere pagina een 'discussie' over respectloos en passend reageren... dat zijn mensen geweest en geen brokstukken, ik vind het een totaal gebrek een respect.
Overigens wat versta jij onder 'herkenbaar'? Ik kan bijvoorbeeld zien dat daar een lichaam ligt van een vrouw met kort donker haar, een blanke huidskleur, een zwarte broek en een blauw topje... dat vind ik herkenbaar genoeg en voor naasten zal dat ook meer dan genoeg zijn om familie of vrienden te herkennen.
http://hawvie.deviantart.com/
oh haha, topic gaat hard
And it goes BRAAAAAPP!
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=BbyZYgSXdyw]
Het is niet te vergelijken maar het is net zo ziek als gaan staan filmen dat er iemand doodgaat ipv de gvd ambulance bellen. Nou ja, je kent de filmpjes wel uit binnen/buitenland.HawVer schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:30:
[...]
Gisteren circuleerde er een foto rond op twitter van een kindje die nog in de stoel op straat lag. Vol met gezicht in beeld gebracht. Ongelofelijk.. Hoe haal je het in je botte hoofd om daar dan een foto te gaan maken en dan op twitter te zetten. Ik word er weer boos om als ik dit zit in te typen.
Is al verscheidene malen gepost en besproken. Overigens niet de eerste keer dat er telefoongesprekken worden onderschept.tweaker2010 schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:31:
Gespreksgeschiedenis tussen de seperatisten. Bizar dit.
[video]
Niet lullig bedoeld, maar.. je schakelt net in?tweaker2010 schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:31:
Gespreksgeschiedenis tussen de seperatisten. Bizar dit.
[video]
Dit was gisteren al op TV etc.
Verwijderd
Volgens deze site zou het nep zijn: http://gmorder.livejournal.com/1113736.htmlRoD schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:32:
[...]
Is al verscheidene malen gepost en besproken. Overigens niet de eerste keer dat er telefoongesprekken worden onderschept.
Bij de vliegramp is ook het Eerste Kamerlid Willem Witteveen van de sociaaldemocratische PvdA om het leven gekomen. Dat heeft de Eerste Kamer (de Nederlandse Senaat) op zijn website bekendgemaakt.
Voorzitter Ankie Broekers-Knol van de Eerste Kamer laat weten "ontsteld te zijn door dit bericht''. Witteveen (1952) was sinds 15 januari 2013 lid van de sociaaldemocratische fractie van de Eerste Kamer. Hij was al eerder lid van de Senaat van 8 juni 1999 tot 12 juni 2007.
beany in "Boeing 777 stort neer in Oekraïne"Soulshaker schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:34:
Ook een lid van jullie Kamer zit bij de slachtoffers.
Het gaat zoooo snel hier
@all: check even goed of het nieuwsitem niet al langs is geweest
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Ik begrijp je woede. Misschien moet je, net als mij, gewoon geen filmbeelden en foto's bekijken anders dan bij gerenommeerde media die dit soort dingen niet op deze manier tonen. Soms wordt ik evengoed nog met iets geconfronteerd, zoals dat Palestijnse jongetje op geenstijl. Daar kom ik voorlopig dus niet meer. Die zetten dat soort dingen -ook van deze vlucht- gewoon op de eerste pagina die je ziet.HawVer schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:30:
[...]
Gisteren circuleerde er een foto rond op twitter van een kindje die nog in de stoel op straat lag. Vol met gezicht in beeld gebracht. Ongelofelijk.. Hoe haal je het in je botte hoofd om daar dan een foto te gaan maken en dan op twitter te zetten. Ik word er weer boos om als ik dit zit in te typen.
Ik zei het gisteren al eens: That what is seen, can never be unseen.
Dus wees voorzichtig met wat je ziet.
★ What does that mean? ★
De twee mannen droegen Russische paspoorten en identificatiekaarten van het Russische leger. Daarop zou staan dat het verkenners zijn. Ze probeerden te reizen naar Rusland. De mannen worden door de veiligheidsdienst ondervraagd. (ANP)''
Ik heb echt geen idee wat daar besproken wordt behalve een paar timestamps. Iemand met meer info?Verwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:33:
[...]
Volgens deze site zou het nep zijn: http://gmorder.livejournal.com/1113736.html
Als ik het goed begrijp heeft diegene het Youtube-filmpje gedownload in mp4 en dan zou daaruit blijken dat de datum toevallig van eergisteren was? ErmmmVerwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:33:
[...]
Volgens deze site zou het nep zijn: http://gmorder.livejournal.com/1113736.html
Makkelijker gezegd dan gedaan, een ware karrevracht van reacties. Kijk je 30 min niet komen er 5 a 10 pages bijFalcon schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:34:
@hierboven: oud nieuws
Soulshaker schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:38:
[...]
Makkelijker gezegd dan gedaan, een ware karrevracht van reacties. Kijk je 30 min niet komen er 5 a 10 pages bij
Daarom hebben we bovenaan het topic een zoekbalk
spuit 11Falcon schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:34:
[ Voor 29% gewijzigd door Madstorm op 18-07-2014 13:39 ]
I'm an Ironman!
Ja, en als mensen die nieuwe reacties niet lezen en hetzelfde linkje nogmaals posten, worden het NOG meer posts.Soulshaker schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:38:
Makkelijker gezegd dan gedaan, een ware karrevracht van reacties. Kijk je 30 min niet komen er 5 a 10 pages bij
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Mijn tactiek is oude posts niet lezen en alleen nieuwer nieuwer nieuws posten/discussieren...Soulshaker schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:38:
[...]
Deze Vrijheid is ook, in tegenstelling tot de historie, dat we niet honderdduizenden mensen de dood in jagen en een land in de as leggen om dit soort dingen.Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:39:
Wel een prettige gedachte dat we zo gevangen zitten in ons systeem dat we niets kunnen doen. Pappen en nat houden ivm. onze economie. Zand er over. Als dat vrijheid is?
★ What does that mean? ★
Nee, dat land leggen ze zelf al in de asMrMonkE schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:41:
[...]
Deze Vrijheid is ook, in tegenstelling tot de historie, dat we niet honderdduizenden mensen de dood in jagen en een land in de as leggen om dit soort dingen.

Nee, merp!
Dat is behoudend? De vrijheid houdt ook in dat we wel ervoor kunnen kiezen om als (underdog) landje de oorlog te verklaren aan land X of Y.MrMonkE schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:41:
[...]
Deze Vrijheid is ook, in tegenstelling tot de historie, dat we niet honderdduizenden mensen de dood in jagen en een land in de as leggen om dit soort dingen.
Dat winnen wij als Nederland toch niet, dus bespaar de moeite.MAX3400 schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:42:
[...]
Dat is behoudend? De vrijheid houdt ook in dat we wel ervoor kunnen kiezen om als (underdog) landje de oorlog te verklaren aan land X of Y.
⏩ PVOutput☀️
Volgens mij is een reality check wel handig. Nederland heeft het 77e leger ter wereld. Rusland het 5e.MAX3400 schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:42:
[...]
Dat is behoudend? De vrijheid houdt ook in dat we wel ervoor kunnen kiezen om als (underdog) landje de oorlog te verklaren aan land X of Y.
Maar laten we realistisch blijven en het niet weer over carpet bombing en ander computerspelletjestaal gaan hebben
http://www.flightradar24.com/KLM1386/3d84f72
Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.
Nee, en dat vliegtuig komt uit Kiev. Hoe wil je zonder over Oekraïne te vliegen naar Nederland komen vanuit Kiev?Biersteker schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:45:
Vliegt KLM er nu ook gewoon nog doodleuk overheen?
De kans dat er nu nog iemand een raket afschiet op eender welk vliegtuig lijkt me nu toch wel nihil. Of er moeten toch wel heel domme / gewensloze mensen rondlopen daar.Biersteker schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:45:
Je kan in oorlog zijn zonder daadwerkelijk de grens van het andere land over te trekken. Neemt niet weg dat het over vrijheid ging; Nederlanders hebben de vrijheid op een mening, die reflecteert zich in verkiezingen en dat reflecteert het beleid als land (is de theorie); wij (de Nederlandse bevolking) kunnen kiezen voor oorlog.
Ik vond de post van MrMonkE behoudend dus.
Und?Biersteker schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:45:
Een beetje onpartijdige invloed is daar hard nodig al zeg ik het zelf. Dat die nep-russen met hun vingers aan het vliegtuig en de slachtoffers zitten vind ik al erg genoeg.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Volgens mij heb jij het nieuws niet echt gevolgd, het gebied dat afgesloten is, zit in oost oekraine.Biersteker schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:45:
Is nog onduidelijk. Het hoofd van het terroristenclubje daar heeft al gezegd dat een staakt het vuren "niet nodig" is. Dus daar ga je al.3raser schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:47:
Misschien een domme vraag hoor, maar er wordt gesproken over nabestaanden die naar het rampgebied mogen reizen. Worden die mensen begeleid door VN troepen of iets dergelijks? Of is het op goed geluk een oorlogsgebied binnen rijden en hopen dat alle 14 jarige strijders hun AK47 onder controle kunnen houden?
Een beetje onpartijdige invloed is daar hard nodig al zeg ik het zelf. Dat die nep-russen met hun vingers aan het vliegtuig en de slachtoffers zitten vind ik al erg genoeg.
hij had wel eerst noord kunnen vliegen en dan dit gebied vermijden..Remz schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:46:
[...]
Nee, en dat vliegtuig komt uit Kiev. Hoe wil je zonder over Oekraïne te vliegen naar Nederland komen vanuit Kiev?
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Een ongeluk is voor mij als je rem stopt met werken en je tegen je voorligger botst. Zo'n raket afvuren is geen ongeluk. Maar totaal onverantwoord omgaan met wapens welke je hebt. (als je daar al verantwoord mee om kan gaan)Quad schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:47:
Ik persoonlijk blijf erbij dat het een ongeluk was en dat het vliegtuig niet neergeschoten is, tenzij het bewezen is. Anders krijg je van die achterlijke complottheorieën, elkaar de schuld wijzen en weet ik het. De eerste en belangrijkste is de zorg voor de nabestaanden, het veilig stellen en bergen van de overledenen en onderzoeken naar wat er gebeurd is.
Daarbij zijn de complot theorieën net zo serieus te nemen als "een ongeluk". Beide onbewezen, dus je gist net zo hard.
Wilde altijd al iets over computers weten
Kan niet. Lees even terug. Tokyo agreement...Verwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:49:
Heeft de Nederlandse overheid al de zwarte doos op opgeeist?
Nee, daar hebben ze helemaal geen recht op.Verwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:49:
I intend to live forever. So far, so good.
Occams razor.Quad schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:47:
Ik persoonlijk blijf erbij dat het een ongeluk was en dat het vliegtuig niet neergeschoten is, tenzij het bewezen is.
De kans dat een vliegtuig in mid air zomaar explodeert is een op een miljoen, als het niet minder is.
De kans dat een vliegtuig boven betwist gebied per ongeluk wordt neergeschoten door een van de vechtende partijen, die bovendien in de dagen ervoor drie militaire vliegtuigen heeft neergehaald, lijkt mij vele malen waarschijnlijker...
GTA VI - All aboard the hype train!!
Verwijderd
Was die niet in de handen gevallen van de seperatisten?Verwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:49:
4 squads paramilitair droppen, backup van heli's en Ukr troepen. Zwarte dozen halen, inladen, weg. In and out in 15 minutes. Als dat betekent dat er geschoten wordt, dan wordt er geschoten. Niemand ter wereld zal het ons kwalijk kunnen nemen, dus politiek gezien zit je redelijk veilig. Eenieder die Nederland voor zo'n actie zou veroordelen, bombardeert zichzelf onmiddelijk tot laughing stock voor de rest van de wereld.
Gewoon om een punt te maken. Dozen naar TNO, full disclosure voor alle informatie wat er op staat, ongeacht in welke richting dat wijst.
Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!
Wij hebben geloof ik geen recht op die doos. Alleen Maleisie en Oekraine hebben (internationaal) recht om het onderzoek te leiden.Verwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:49:
Nee KLM mijdt nu een flink gebied:Biersteker schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:45:

http://news.klm.com/en/in...-airlines-flight-mh017-e/
Malaysia Airlines wilde eerst de nabestaanden als groep die kant op laten reizen maar dat gaat ivm de (on)veiligheid op de grond niet lukken. Het is geen frontlinie daar natuurlijk maar er zijn wel roadblocks ed.3raser schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:47:
Misschien een domme vraag hoor, maar er wordt gesproken over nabestaanden die naar het rampgebied mogen reizen. Worden die mensen begeleid door VN troepen of iets dergelijks? Of is het op goed geluk een oorlogsgebied binnen rijden en hopen dat alle 14 jarige strijders hun AK47 onder controle kunnen houden?
Geen idee of individueel reizen wel is toegestaan richting de rampplek.
Nee, zal ook niet gebeuren, omdat NL er geen legitieme claim op heeft. Dat is aan Maleisië en Oekraine.Verwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:49:
Virussen? Scan ze hier!
Ik moet zeggen dat ik blij ben dat jij die beslissingen niet kan nemenObiter dictum schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:50:
Maar euhm... Misschien dat ik hele domme dingen roep, maar zou Nederland niet gewoon die black boxes moeten claimen?
4 squads paramilitair droppen, backup van heli's en Ukr troepen. Zwarte dozen halen, inladen, weg. In and out in 15 minutes. Als dat betekent dat er geschoten wordt, dan wordt er geschoten. Niemand ter wereld zal het ons kwalijk kunnen nemen, dus politiek gezien zit je redelijk veilig. Eenieder die Nederland voor zo'n actie zou veroordelen, bombardeert zichzelf onmiddelijk tot laughing stock voor de rest van de wereld.
Gewoon om een punt te maken. Dozen naar TNO, full disclosure voor alle informatie wat er op staat, ongeacht in welke richting dat wijst.
Verwijderd
Wat is er zo gevaarlijk aan het gebied ten westen van Kiev? Het afgesloten luchtruim ligt in oost oekraine.ToolkiT schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:49:
[...]
hij had wel eerst noord kunnen vliegen en dan dit gebied vermijden..
Teveel tv/films gezien ?Obiter dictum schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:50:
Maar euhm... Misschien dat ik hele domme dingen roep, maar zou Nederland niet gewoon die black boxes moeten claimen?
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Dit topic is gesloten.
- Denk svp na voor je foto's of filmpjes plaatst. Zet ze achter een link zodat mensen zelf kunnen beslissen of ze ze willen zien. Geef een kleine samenvatting wat er te zien is zodat men niet uren aan YT voor de kiezen krijgt.
- Schokkende beelden svp achter een waarschuwing / spoiler tags.
- Geen persoonsinformatie plaatsen, respecteer de privacy van de slachtoffers.
- Houd de discussie netjes zonder allerlei conspiracy theories.
- Geen opmerkingen over straffen, wraak nemen, aanpakken Ukraine/Rusland
- DON'T FEED THE TROLLS. Als iemand iets ongepast plaatst, reageer daar dan niet op in het topic maar gebruik een topicreport (handje linksboven). Reageren in het topic maakt het werk van de moderators er alleen maar lastiger op.
- Lees in ieder geval de laatste pagina('s) door voor je informatie post waarvan je denkt dat die nieuw is; dit om te voorkomen dat meerdere keren vrij kort na elkaar het zelfde wordt gezegd...
- Geen slow chat (hele rits oneliners vlak na elkaar). Om dit te voorkomen, plaats dus gewoon geen oneliners. Dit is een discussietopic en met één of twee zinnetjes is een bericht nauwelijks een toevoeging aan de discussie.
De website van Malaysia Airlines met persberichten: http://www.malaysiaairlin...s.com/my/en/site/mh17.htm