Dan maar even de nu.nl link https://www.nu.nl/sport-o...ijdens-virtuele-race.html
Want Bild doet moeilijk over tracking blockers en prive modus.
https://www.auto-motor-un...indel-audi-suspendierung/Jelte schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 15:01:
Dan maar even de nu.nl link https://www.nu.nl/sport-o...ijdens-virtuele-race.html
Testing, one, two ...
Link: https://www.bild.de/sport...t-raus-70877516.bild.htmlIntegrität, Transparenz und die konsequente Einhaltung geltender Regeln haben für Audi oberste Priorität – dies gilt ausnahmslos für alle Aktivitäten, an denen die Marke beteiligt ist. Aus diesem Grund hat Audi Sport entschieden, Daniel Abt mit sofortiger Wirkung zu suspendieren.“
Das Thema damit erledigt? Mitnichten. Nur einen Tag später entschied sich sein Arbeitgeber Audi zur sofortigen Trennung. Abt wird nach sechs Jahren und 63 Rennen (Siege in Berlin und Mexiko City plus zehn Podiums-Plätze) nicht mehr in der Formel E fahren.
Daniel Abt will make a statement in a video re: getting suspended for drafting in a ringer for a sim race. I just hope he goes the whole hog and gets an actor to play his part.
— Ben Hunt (@benjhunt) 26 mei 2020
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Testing, one, two ...
[ Voor 30% gewijzigd door soeppie op 05-08-2020 12:03 ]
Ikke nie begrijpe? Als je het via Eurosport kunt kijken dan bekijk je het via Eurosport, of bedoel je er wat anders mee?soeppie schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 12:02:
[knip]
De kwalificatie is live op youtube. Ik wil graag de formule E kijken maar heb geen ziggo. Het kan ook via eurosport. Heeft iemand hier ervaring mee?
Testing, one, two ...
Het lijkt er niet op of het op youtube te bekijken is. https://www.fiaformulae.c...6b4434661b0096d1c5074639fhardware-lover schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 13:17:
[...]
Trouwens, de races zelf worden zeer waarschijnlijk ook live via YT uitgezonden, zoals de kwalificatie. Is YT dan geen optie voor je?
Idd, niet live via YT zo te zien.soeppie schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 13:58:
[...]
Het lijkt er niet op of het op youtube te bekijken is. https://www.fiaformulae.c...6b4434661b0096d1c5074639f
Ik vroeg me voornamelijk af of iemand ervaring heeft met eurosport player (de internet zender van eurosport volgens mij).
Testing, one, two ...
Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad
Vaak komt er aan het einde nog flink wat actie. Ik vond het geen saaie race. Ze haalden het net met de energie.TheBrut3 schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 19:43:
Is dit nou een saaie baan met weinig potentie? Of wordt het saai in beeld gebracht?
[ Voor 6% gewijzigd door soeppie op 05-08-2020 20:13 ]
Heb je de hele race gezien? Ik mag aannemen dat je de staart van de race genoeg hebt kunnen genieten van het gevecht tussen Lott en Bird.TheBrut3 schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 19:43:
Is dit nou een saaie baan met weinig potentie? Of wordt het saai in beeld gebracht?
dat vond ik ook geen handige actie. Aan de andere kant als je al ingezet hebt om die AM te pakken dan kan ik wel begrijpen dat je het alsnog doet. En kun je van dat punt zien dat massa zichzelf uit de race zet?P.O. Box schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 20:00:
niet echt snugger van de vries dat hij de attack mode pakt terwijl hij massa nota bene 100m ervoor in de vangrail ziet staan.
[ Voor 26% gewijzigd door Webgnome op 05-08-2020 20:26 ]
[ Voor 42% gewijzigd door soeppie op 06-08-2020 15:15 ]
Die krijgt iig een straf. Je moet in je auto blijven zitten tot je een teken krijgt om eruit te komen. Dat was weer een wat ondoordachte actie. Goedbedoeld verwacht ik, maar niet slim.Webgnome schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 20:09:
De race was een stukje minder spectaculair als gisteren. Echter het gevecht in de top 6 was toch wel weer om te smullen hoor. Jammer voor de vries dat zijn auto er de brui aan gaf. Even afwachten op wat dat nu was. Ben wel benieuwd.
Testing, one, two ...
Gezien de full courtion periode die maar bleef duren (waarom zo lang?), heeft dat weinig effect gehad. Volgende keer maar weer blijven zitten Nick, als het weer eens mocht gebeuren.Webgnome schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 07:03:
Ik ben het wat dat betreft wel eens met de Nederlandse commentator. Die vroeg zich af waarom. Volgens de regels mag het niet maar door zijn hulp is die auto wel een stukje sneller van de baan gehaald.
Testing, one, two ...
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
is de regel toevallig omdat je nDarkFire1985 schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 18:23:
Dan snap je context ook niet echt lijkt me. Geef die gozer een waarschuwing, hij probeert goed te doen...
Ja natuurlijk maar daar zijn die lichten toch voor?P.O. Box schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 19:20:
[...]
is de regel toevallig omdat je n
met elektrische wagens niet kunt zien of er bij een probleem wellicht spanning op de wagen staat en je daarom jezelf als coureur in gevaar kan brengen? dan snap ik het regel=regel principe wel.
Dat niet alleen, maar hij staat ook nog eens op de baan terwijl ze racen. Ja, er hangt een gele vlag, maar coureurs liften dan niet.P.O. Box schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 19:20:
[...]
is de regel toevallig omdat je n
met elektrische wagens niet kunt zien of er bij een probleem wellicht spanning op de wagen staat en je daarom jezelf als coureur in gevaar kan brengen? dan snap ik het regel=regel principe wel.
De regel bestaat al zolang als deze klasse er is volgens mij. Het is gemakkelijker om voor te schrijven dat het niet is toegestaan als dat ze moeten gaan beoordelen, nu kon het wel, nu kon het niet.DarkFire1985 schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 18:23:
Dan snap je context ook niet echt lijkt me. Geef die gozer een waarschuwing, hij probeert goed te doen...
Testing, one, two ...
[ Voor 43% gewijzigd door Theswitch op 08-08-2020 20:31 ]
[ Voor 31% gewijzigd door Webgnome op 08-08-2020 21:06 ]
Lijkt er wel op. Tijd dat ze zich gaan terugtrekken uit de F1 lijkt mij.lukadad schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 19:42:
Krijgen we ook een 1-2 Mercedes in de Formula E?
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
[ Voor 3% gewijzigd door Theswitch op 13-08-2020 19:58 ]
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
iRacing Profiel Racing, competing is in my blood....
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Na dit seizoen, en dat zal beslist ook met het volgende te maken hebben (vwb investeringen).Webgnome schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:38:
Waar heb je dat gelezen? Als ik op de officiële site kijk zie ik daar nog niets van terug? Het zal in ieder geval nog nit dit jaar zijn aangezien ze net de eerste tests achter de rug hebben. En ik zou het gek vinden als je eerst dingen gaat zitten testen met de wetenschap dat je het komende seizoen er toch mee stopt.
Testing, one, two ...
[ Voor 47% gewijzigd door Webgnome op 26-02-2021 18:35 ]
De wagens zijn niet compleet identiek, maar zitten inderdaad wel dicht bij elkaar. Het kwalificatie concept wat ze hebben zorgt er wel voor dat het veld enigszins door elkaar geschud gaat worden. Dus dit kunstje herhalen morgen wordt erg lastig.Holk schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 18:57:
Mooi begin, overduidelijk de snelste vandaag. Serie heeft helaas wel weer aan dat identieke wagens op straatcircuits =/= inhalen, maar soit; champagne!
Holk schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 14:11:
Alle Mercedes powered auto’s zijn preventief uit de kwalificatie gehaald na een raar ongeval van Montara in de vrije training. Na een proefstart wilde de auto niet meer afremmen en reed hij recht een muur in (met stootkussens maar toch)
The two Mercedes-EQ-powered ROKiT Venturi drivers and two Mercedes-EQ Team drivers are not taking part in qualifying, as Mercedes-EQ engineers investigate the problem that caused Edo Mortara's scary crash.
— Vincent Bruins 🧡 (@VincentJBruins) 27 februari 2021
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
[ Voor 5% gewijzigd door Holk op 27-02-2021 15:29 ]
[ Voor 53% gewijzigd door streamnl op 27-02-2021 18:54 ]
Ik zou het doen!
Mjah, die had denk ik geen kans voor de overwinning meer gehad. Denk eerder dat hij van het podium was afgegaan met twee teamgenoten achter hem aan.rammes schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 19:19:
sneu voor Frijns
streamnl schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 18:52:
Rode vlag?
Was heel even weg... wat heb ik gemist?
Ik heb vandaag geprobeerd om live te kijken. Maar het is het (nog) niet voor mij.
Houd het wel bij F1 en MotoGP
فيديو حصري للحظة وقوع الحادث المروع وإنقلاب سيارة فريق ماهيندرا الذي تسبب في إيقاف السباق الثاني. السائق خرج بسلام. #فورمولا_إي_الدرعية #DiriyahEPrix pic.twitter.com/KCBTrt04fE
— سعودي شفت (@SaudiShift) 27 februari 2021
Altijd fijn om te weten dat we er met de Formule 1 ook nog komen, in dat gekke land.Holk schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 21:27:
En volgens de geruchten heeft het afweergeschut van Riyadh ook nog een raket onderschept die de houthi rebellen op de stad hadden afgeschoten
Bron?Holk schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 21:27:
En volgens de geruchten heeft het afweergeschut van Riyadh ook nog een raket onderschept die de houthi rebellen op de stad hadden afgeschoten
Deze had ik even gemist. Wat is daar aan voorafgegaan. Hoe krijg je zo'n zwaar ding op zijn kop?streamnl schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 21:26:
[...]
Gelukkig zeggen beelden meer dan woorden
Thanks
Kijk eens een post of 6 naar boven in dat tweetjeRoD schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 22:33:
Die code rood kwam Frijns niet slecht uit. Met een beetje pech was hij nog buiten het podium beland. Wat ik nog niet helemaal kan plaatsen is de code rood: wat was er nou zo ernstig dat ze niet door konden rijden? Was het echt die paar auto's die daar stonden?
Ja maar die beelden leggen mij niet uit waarom het code rood is. Of heb ik iets gemist?Holk schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 22:34:
[...]
Kijk eens een post of 6 naar boven in dat tweetje
[ Voor 28% gewijzigd door Edd op 27-02-2021 22:37 ]
-
Ah. Die beelden had ik wel gezien, maar ik had er even niet aan gekoppeld dat dan de hulpverleners de baan op moeten. Maar dat is eigenlijk best logischEdd schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 22:37:
@RoD Even het tweetje van @Holk bekijken. Als het goed is zie je daar een aantal filmpjes en een auto die op zijn kop lag. Dus rescue-team op track = code rood.
Dit is ook niet live uitgezonden. Het schijnt dat de commentatoren daar iets over gezegd hebben, maar ik heb het niet meegekregen.
Ik dacht, die kruipt er onder de safety car, eventueel met een beetje hulp, wel uit. Maar dat was wat te simpel gedacht uiteraardHolk schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 22:40:
Komt een auto ondersteboven voorbij die de barrière in gaat; dat is in alle klassen code rood toch
Tijdstraf gekregen, is nu als 12de gefinished. Da Costa nu de beker voor plek 3Afke schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 18:54:
Hoe zit met Vergne? Die heeft de attack mode niet gebruikt
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Ja eens. Ik snap ergens wel dat ze het doen (geld) maar het is niet logisch als je bedenkt dat ze verder veel doen om mensen erbij te betrekken. Gisteren op sat1 gekeken. Dat was best aangenaam al was ik wel vergeten dat die ook midden in de race reclames doen.Firesphere schreef op zondag 28 februari 2021 @ 09:07:
Het is zo irritant, dat ze, na de race, niet direct de race publiceren.
Het is zo van "Kijk live op YouTube", maar dat is midden in de nacht voor mij. En nu moet ik wachten en hopen dat ze de volledige race maar publiceren....
STATEMENT: Following precautionary hospital checks @alexlynnracing has been discharged. He will back racing with the team in Rome
— Mahindra Racing (@MahindraRacing) 27 februari 2021
Really nice that @mitchevans_ left the race to see if Alex Lynn was OK!
— Alessia Koua N’zi (@mariealessiak) 27 februari 2021
Get well soon, Alex.#DiriyahEPrix #ABBFormulaE pic.twitter.com/Pgto20u5Es
#حصريا 📸 :
— Abdulrahman Rammal | عبدالرحمن الرمّال (@AGRammal) 27 februari 2021
لحظة وقوع حادث سيارة فريق ماهيندرا والذي تسبب في ايقاف السباق ورفع العلم الاحمر وانهائه اليوم#DiriyahEPrix #فورمولا_إي_الدرعية pic.twitter.com/WF6lZ3nzF8
لحظة سحب السيارة وإنقاذ سائق فريق ماهيندرا @MahindraRacing #DiriyahEPrix #فورمولا_إي_الدرعية pic.twitter.com/mzBIf3qUOO
— سعودي شفت (@SaudiShift) 27 februari 2021
[ Voor 19% gewijzigd door Martinspire op 28-02-2021 13:07 ]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
We are thankful that Alex Lynn is well after this accident. Testament to the medical staff, marshals and the @FIA who keep our sport safe. 🙌 to Mitch Evans who abandoned his race to run to Alex’s aid. #ABBFormulaE #DiriyahEPrix
— Formula E (@FIAFormulaE) 28 februari 2021
@alexlynnracing @mitchevans_ pic.twitter.com/hp7FTNYR8w
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Naar wat ik begreep had de FIA zelfs al gevraagd of ze niet al dit jaar een race konden organiseren, maar was dit blijkbaar te snel. De layout van het circuit is inmiddels ook al goedgekeurd. Ben benieuwd, zal in de komende maanden duidelijk moeten worden of en wanneer er een race komt.Chakotay schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 10:32:
Hm, interessant... Ik ben benieuwd of er ook daadwerkelijk concrete interesse vanuit de FE-organisatie is. Al heb ik nog steeds veel liever dat ze nou eindelijk eens naar echte circuits gaan (en dus ook met auto's gaan rijden die daarvoor geschikt zijn).
[ Voor 32% gewijzigd door Jelte op 20-03-2021 18:46 ]
Nee, al wel ontworpen door Hermann Tilke maar nog niet openbaar gemaakt.Jelte schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 18:43:
@Stefie2010 is het al bekend gemaakt wat het rondje wordt?
Flight forum wordt al regelmatig als circuit gebruikt
Op de HTC heb je enkel smalle wegen en echt haakse 90 graden bochten. Als er nu een wagen staat te laden en lossen loopt het verkeer al vast in de ochtend. Het is niet breed genoeg om in te halen denk ik.Niellie41 schreef op maandag 22 maart 2021 @ 17:06:
Ik geloof dat ik in het ED had gelezen dat de omgeving van High Tech Campus een kandidaat is.
We gaan het zien. Ik ben dan ook van de partij!
[ Voor 30% gewijzigd door Jelte op 23-03-2021 10:16 ]
Klopt, de weg eromheen is niet echt breed, maar de promenade is op zich wel breed genoeg om tussendoor te gaan, maar ik dacht dat ze juist in het centrum wilden racen. De parkeerplaatsen van HTC zijn wel weer handig, maar ik dacht dat juist het andere tech-park ten oosten de serie wilden hebben?Luckeh schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 09:48:
[...]
Op de HTC heb je enkel smalle wegen en echt haakse 90 graden bochten. Als er nu een wagen staat te laden en lossen loopt het verkeer al vast in de ochtend. Het is niet breed genoeg om in te halen denk ik.
[Afbeelding]
[ Voor 43% gewijzigd door Martinspire op 23-03-2021 10:45 ]
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq