Formule E - Deel 1

Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Het is weer een leuke race :) Jammer van Frijns, dat zag er niet heel lekker uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappelbakker
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:50
Wtf! Hoe kan dit gebeuren?! Safety car naar binnen terwijl ze nog bezig zijn met werken op de baan. Z

Wat een amateuristische bende is dat zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckeh
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Hmm...haalde Vandoorne hier Di Grassi in voor de S/F lijn?

Hier ben ik 't wel eens met Ronald van Dam; die straf voor Evans is dikke onzin.

edit: en Mortara ook vermoed ik.

[ Voor 11% gewijzigd door Luckeh op 23-11-2019 13:47 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:45
De Vries under investigation...

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Mooie race. Ik kijk over een twee uur wel weer wat de werkelijke uitslag is; zijn nog zoveel mensen "under investigation".

Vandoorne kwam met 0.2% batterij over de streep. Je kon goed zien dat het twee keer weer omhoog liep door het regenereren.

[ Voor 34% gewijzigd door Luckeh op 23-11-2019 13:56 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Wat is er eigenlijk met De Vries? Iets met de batterij, maar wat dan? Stiekem een te grote batterij erin gezet ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

RoD schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 13:55:
Wat is er eigenlijk met De Vries? Iets met de batterij, maar wat dan? Stiekem een te grote batterij erin gezet ofzo?
Waarschijnlijk over-usage van energie; of dat ze de "straf energie" van de safetycars er niet goed afgetrokken hebben? De Vries kwam met opvallend veel batterij (3+%) over de streep.

Ik moest overigens wel even gniffelen van de eerste drive-throughs vanwege een "fuel map" overtreding.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:23
Al die gasten die de attack mode aanzetten tijdens de safety car zullen nog wel een straf krijgen.

Wint di grassi hem dan alsnog?

[ Voor 14% gewijzigd door MrOleo op 23-11-2019 14:00 ]

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Nu online
Edit: oorspronkelijke uitslag hier verwijderd, niet meer van toepassing door tijdstraffen.

[ Voor 78% gewijzigd door U123456 op 24-11-2019 15:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lukadad
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:44
De Vries, Vandoorne en Frijns gaan dringend een baard moeten laten groeien...enkel D'Ambrosio komt al in aanmerking voor de overwinning.

Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

PatrickC schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 13:27:
Wellicht hadden ze de regels wat betreft attack mode en safety cars nog verder kunnen aanpassen zodat als je ‘m al geactiveerd had, er tijdens de safety car geen gebruik van gemaakt kan worden en dus ook de tijd dat je ‘m nog mag gebruiken niet terugloopt?

Update: Dit lijkt mij een gat in de regels? De attack mode activeren op het moment dat de safety car naar binnen gaat maar er nog niet ingehaald mag worden?
Het zag er idd vreemd uit. Er werd volgens mij ook al met een groene vlag gezwaaid terwijl de herstart nog niet had plaatstgevonden. Het blijft af en toe toch erg rommelig en onoverzichtelijk allemaal.

Die helmet-cam met Massa was voor mij hét moment van de race 🥴

Afijn, we hebben nu 2 maanden de tijd om te bekomen van dit spektakel 👍

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Nyck is inmiddels één plekje omhoog.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EKEAovDXkAIFEx0?format=jpg&name=small

Results not steeds provisional.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

Luckeh schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 15:19:
Nyck is inmiddels één plekje omhoog.
[Afbeelding]

Results not steeds provisional.
Mja jammer dat je nergens kunt vinden waar ze mee bezig zijn en wat er nog staat te wachten. Weet ook niet welke bronnen ik kan gebruiken (anders dan de site). Lopen er geen journalisten rond?

[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 23-11-2019 15:34 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001

Edd

https://m.gpupdate.net/nl...oorne-alsnog-naar-podium/

De Vries en Gunther hebben een penalty gekregen.
Ik vind het sowieso vreemd dat je de attack mode niet mag activeren tijdens de safety car, maar wel als deze eindigt.

Daarnaast was voor mij echt onduidelijk dat de safety car lijn blijkbaar na start/finish lag?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Inderdaad; veel post race penalties...

Ook fraai, Vergne nog op plek #8 geëindigd. Die moest als laatste starten én ook nog eens een 10s stop/go doen omdat hij een nieuwe batterij moest. Safety cars en een flinke sloot penalties gedurende/na de race brachten hem toch nog punten.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EKEjWlqWoAI4IoO?format=png&name=small

[ Voor 50% gewijzigd door Luckeh op 23-11-2019 18:35 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
De actie van Guenther die hem uiteindelijk de straf opleverde, zorgde er wel voor dat Di Grassi de eerste plaats van Sims niet meer kon aanvallen. Team strategie van BMW?

PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Misschien voortaan het podium doen in het weekend van de opvolgende race :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
TheBrut3 schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 18:55:
Misschien voortaan het podium doen in het weekend van de opvolgende race :+
Kunnen ze in de Formule 1 ook nog even doen... kan Sainz alsnog van z’n eerste podium genieten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
Absurde beslissingen en situaties vandaag.
Tijdens een safety car mag je geen attack mode gebruiken.
Tijdens safety car mag je geen auto inhalen.
De safety car situatie eindigt zodra de auto de pits in is en je de control/finish lijn passeert.

Vreemd dat degene die de attack mode activeerden onder safety car, dan geen penalty kregen. Zeker aangezien er hierdoor een gevaarlijke situatie ontstond incl rondvliegend bodywork, doordat auto's willekeurig moesten inhouden etc om niet in te halen.
De marshalls begonnen ook allemaal overal met groene vlaggen te zwaaien, terwijl dat hoort te gebeuren vanaf de lijn, waar de race wordt vrijgegeven.

En dan ook nog eens de 2e safety car naar binnen halen terwijl de marshalls nog volop op de baan aan het werk zijn....
Amateuristich gedoe of ik snap het gewoon niet...
Vandoorne hoort hier de 1e plek te krijgen wat mij betreft.
De races waren wel redelijk leuk, maar de banen mogen wat minder krap.

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:32
Amateuristich gedoe of ik snap het gewoon niet...
Precies dat. De blunder met de safety car terug roepen sloeg echt als een tang op een varken. Gelukkig dat race control snel ingreep om een fcy uit te roepen. Ik denk dat er de nodige woorden zijn gewisseld hierover. Vorig jaar was het op deze baan ook al zo'n rommeltje als ik het mij goed herinner. Ondanks alles vond ik de races toch vermakelijk om naar te kijken.

helaas nu moeten we tot volgend jaar wachten :(

[ Voor 5% gewijzigd door Webgnome op 24-11-2019 09:02 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joach1m
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Kun je de races ergens volledig terugkijken? Formula E op YouTube heeft alleen de highlights

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Giesber
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-09 12:06
Joach1m schreef op maandag 25 november 2019 @ 21:01:
Kun je de races ergens volledig terugkijken? Formula E op YouTube heeft alleen de highlights
Ik dacht dat Eurosport een week lang af en toe een herhaling uitzendt, vooral 's avonds of 's nachts. Dat was vorig jaar tenminste zo. Het zou kunnen dat dat samenvattingen zijn, maar dan zijn het lange samenvattingen (een halve race lang of zoiets).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukadad
Joach1m schreef op maandag 25 november 2019 @ 21:01:
Op https://www.rtbf.be/auvio/ kun je beide races integraal herbekijken. Maar dan moet je wel een Belg zijn, of een Virtuele Postadres Nederlander in België zijn. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Over een tijdje komen ze op YouTube

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

De dagen van de F1 zijn geteld.. :+

FE is een officieel FIA World Championship vanaf volgend seizoen..

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:20

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Edd schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 12:44:

[Twitter]
Door het zo te noemen, maakt het de auto's nog steeds geen kloot sneller :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Edd schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 12:44:

[Twitter]
Ff wachte....

Het was "ABB FIA Formula E Championship" en het wordt nu "ABB FIA Formula E World Championship"?

Wat een "World" van verschil ;)

@Edd hieronder. Daar heb je het al, nu kan ik niet meer slapen 's nachts :+

[ Voor 8% gewijzigd door hardware-lover op 03-12-2019 13:33 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

hardware-lover schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 13:15:
[...]

Ff wachte....

Het was "ABB FIA Formula E Championship" en het wordt nu "ABB FIA Formula E World Championship"?

Wat een "World" van verschil ;)
Vergeet niet dat ze dan onder het kopje "World Championships" op de FIA site zijn terug te vinden ;)

-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Wow, volgende generatie gaat naar 600+ PK (huidige gen: 340pk).
The concept for the next generation of Formula E cars has been largely agreed between stakeholders in the championship and will be introduced by the FIA for the 2022-23 season.

E-racing365 has learned that the Gen 3 powertrain is likely to be built around an increase to a 450 kW power output, while electrical brake-by-wire systems will replace mechanical brakes on the rear axle.
Bron met meer details: E-Racing 365

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Luckeh schreef op woensdag 4 december 2019 @ 18:18:
Wow, volgende generatie gaat naar 600+ PK (huidige gen: 340pk).

[...]

Bron met meer details: E-Racing 365
An ambitious 600 kW package is also known to have been discussed but this is thought to have been largely dismissed due to a lack of regenerative balance through such a potent powertrain."

Ik lees "dismissed"

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Dan is het racen op de stadsbaantjes ook wat minder interessant lijkt me, hoe harder ze gaan, hoe meer ze moeten slipstreamen. Volgens mij verhoog je daar de inhaal-delta alleen maar meer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

streamnl schreef op woensdag 4 december 2019 @ 20:18:
[...]

An ambitious 600 kW package is also known to have been discussed but this is thought to have been largely dismissed due to a lack of regenerative balance through such a potent powertrain."

Ik lees "dismissed"
600kw = 816pk. Het voorstel is nu 450kw wat ruim 600pk is. Ze doen het dit seizoen met 200-250kw.

De meeste huidige powertrains zouden al meer dan 250kw kunnen leveren maar zijn begrensd op 200 of iets meer bij Fanboost en de 2x4mins aan extra die per race hebben.

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Nog een anderhalve week te gaan voordat het circus in Chili weer verder gaat...

Onder de Formule-E komt er nu ook een entry klasse, gebaseerd op de F4. Zo is te lezen op
e-racing365.

Afbeeldingslocatie: https://18wrn3200ig72f9piofsiswx-wpengine.netdna-ssl.com/wp-content/uploads/2020/01/ERAAims.jpeg

175pk (130kw) en 24kWh batterij. Met niet te brede banden eronder kan dit een leuke, competitieve klasse worden. Ook open voor universiteits- en bedrijventeams die willen innoveren met electrische aandrijvingen.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-09 16:38

basvn

Breezand - NHN

Luckeh schreef op maandag 6 januari 2020 @ 14:57:
Nog een anderhalve week te gaan voordat het circus in Chili weer verder gaat...

Onder de Formule-E komt er nu ook een entry klasse, gebaseerd op de F4. Zo is te lezen op
e-racing365.

[Afbeelding]

175pk (130kw) en 24kWh batterij. Met niet te brede banden eronder kan dit een leuke, competitieve klasse worden. Ook open voor universiteits- en bedrijventeams die willen innoveren met electrische aandrijvingen.
Jammer dat het gebasseerd is op F4 en niet op F3.
W-series is gebaseerd op F3, en zie F3 wel als een goede instapklasse voor een nieuwe serie

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

basvn schreef op maandag 6 januari 2020 @ 15:05:
[...]
W-series is gebaseerd op F3, en zie F3 wel als een goede instapklasse voor een nieuwe serie
Keuze zal wel kosten gedreven zijn. Jaarlijke kosten voor een F4 wagen is 50k-70k euro. Een F3 wagen is al ruim 500k op jaarbasis. Een F3 wagen heeft ook al 380pk these days. Dan heb je al een flinke accu nodig wil je daar 20 minuten mee racen.

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
basvn schreef op maandag 6 januari 2020 @ 15:05:
Dan zou de klasse gelijk sneller zijn dan de FE zelf, dat lijkt mij niet de bedoeling! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ff de "liefhebbers" wakker schudden, het is weer zover vandaag. Kwalificatie is inmiddels al achter de rug.

Edit: Frijns mag het weer eens van achteruit gaan proberen, mooie 360 maar dat is vaak niet werkelijk sneller 🤡

[ Voor 35% gewijzigd door hardware-lover op 18-01-2020 17:18 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Hij ging voor de reversed grid. :+

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Bijna succesvol 👌

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Jammer voor De Vries, net een paar watt te kort voor een podium -O-

Edit: Oh het was een 5 sec penalty, maar ik heb even gemist waarvoor dan ?

[ Voor 36% gewijzigd door u_nix_we_all op 18-01-2020 21:09 ]

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PatrickC
u_nix_we_all schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 21:05:
Jammer voor De Vries, net een paar watt te kort voor een podium -O-

Edit: Oh het was een 5 sec penalty, maar ik heb even gemist waarvoor dan ?
Jammer dat Nyck bij de start wat terugviel. Na een reclame blok op Eurosport lag hij ineens 7e en die commentator bij Eurosport zei er niets over. Hierna zag de commentator ook niet dat Nyck een 5sec penalty kreeg en snapte hij niet waarom Nyck 5e werd ipv 3e. De penalty was voor technical infringement, wat meestal betekent dat hij teveel energie heeft verbruikt op een gegeven moment. Jammer, want Nyck reed een goede race en z’n eerste podium was erg mooi geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

PatrickC schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 21:27:
[...]

Jammer dat Nyck bij de start wat terugviel. Na een reclame blok op Eurosport lag hij ineens 7e en die commentator bij Eurosport zei er niets over. Hierna zag de commentator ook niet dat Nyck een 5sec penalty kreeg en snapte hij niet waarom Nyck 5e werd ipv 3e. De penalty was voor technical infringement, wat meestal betekent dat hij teveel energie heeft verbruikt op een gegeven moment. Jammer, want Nyck reed een goede race en z’n eerste podium was erg mooi geweest.
Dan is Ziggo idd beter, daar was alles normaal te zien en zonder reclames.

De penalty was voor een probleem met de deployment van zijn energy, al werd er niet echt in detail getreden over hoe of wat. Waarschijnlijk niet alle energie opgemaakt van de Attack Mode. Al zag ik tijdens de uitzending hier ook geen issue dat ie ineens uit was, maar de graphics vertellen wel meer niet (zoals de gaps waardoor je niet kunt zien of De Vries gaat terugvallen of niet). Of herhalingen met waarom mensen terugvallen. Erg chaotisch dus.

Maar verder een leuke race om te kijken. Gebeurde genoeg. Snap nog niet waarom Evans en Gunter aan het eind ineens weg leken te vallen. Snelheid was eruit. Toch wat teveel batterij gevraagd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EOu0I42X0AAbjxG?format=jpg&name=small

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EOu1JnGXUAYqJIh?format=jpg&name=large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EOu1JnJWAAUso_J?format=jpg&name=large

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Kosten tussen de 70k en 100k euro voor het eerste seizoen. Daarmee koop je ook de auto en is het tweede seizoen een stuk goedkoper. Eind deze maand volgt een proefrace op Zolder.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Martinspire schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 22:41:
[knip]

De penalty was voor een probleem met de deployment van zijn energy, al werd er niet echt in detail getreden over hoe of wat. Waarschijnlijk niet alle energie opgemaakt van de Attack Mode. Al zag ik tijdens de uitzending hier ook geen issue dat ie ineens uit was, maar de graphics vertellen wel meer niet (zoals de gaps waardoor je niet kunt zien of De Vries gaat terugvallen of niet). Of herhalingen met waarom mensen terugvallen. Erg chaotisch dus.

[knip]
Te koud, de accu was te koud (voor de start).

https://nl.motorsport.com...-in-santiago/4661881/amp/

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Tussen F3 en F4 in dus

Mooie opstap klasse!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-09 19:15

Racing_Reporter

Contentmaker

99 procent kans (alleen bevestiging vanuit FE organisatie midt nog) dat Sanya E-Prix in maart niet doorgaat. Vanwege corona liggen alle motorsportactiviteiten tot 1 april stil.

[ Voor 20% gewijzigd door Racing_Reporter op 23-01-2020 17:06 ]

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Gen2evo gaat komen
(kleine)update op de V2 auto

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams4-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/s960x960/83654122_3025711787468682_3000089253880266752_o.jpg?_nc_cat=100&_nc_ohc=l2mS53DQqV8AX9sce8q&_nc_ht=scontent-ams4-1.xx&oh=960d116e789e3f35c4c17f30693497a4&oe=5E93FDF3

Gaat een hoop spatborden en neuzen schelen!
4 feb word de nieuwe auto?(versie) aangekondigd

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-09 05:38

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Nou, dan maar even meedoen. Hier is mijn "inschrijving" voor de Formula E. Volledig gemaakt van recyclebaar materiaal!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/AnAahlQlfc5n5O6yhiTjXanM/thumb.jpg

Het licht staat op groen! (nou ja, aan de andere kant van de tafel dus)

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/ixbti0jheqe41.png?width=640&crop=smart&auto=webp&s=6713bf2a7ab4fb52ce6a86a241d95df8eb7cf792
V2Evo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Laatst online: 08:27

Damian

Insane Obtrusion

Nog steeds jammer dat ze niet op slicks rijden :(

Ja ja, kosten enz, wisselen bij regen enz.. Extra personeel nodig enz.. Extra transport enz... :P

[ Voor 57% gewijzigd door Damian op 04-02-2020 10:02 ]

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EP7H1AfXkAQZTib?format=jpg&name=large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EP7H1aIWAAUQyiO?format=jpg&name=large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EP7H17uWoAA1wly?format=jpg&name=large

V2 vs V2evo
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EP7KtELXUAA0328?format=jpg&name=large

[ Voor 16% gewijzigd door basvn op 04-02-2020 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukadad
Zelf doe ik niet mee met #fanboost, maar mocht je nog geen stem uitgebracht hebben :
https://sporza.be/nl/2020/02/14/fanboost-stoffel-vandoorne/

Kies maar tussen Stoffel, Nyck, Robin en Jérome !

[ Voor 0% gewijzigd door lukadad op 15-02-2020 13:42 . Reden: Autocorrect ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Nog 2 minuten voor de race....

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:08

Vuvuzela

My spire is forming

Wat een actie van De Vries... :X

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Frijns en de Vries rijden elkaar uit de race! |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Oei Nyck. Ik heb het idee dat z'n regen achter niet werkte en hij enkel op de voorremmen aan het remmen was. Maar dat zag er niet fraai uit.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
PatrickC schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 23:31:
Frijns en de Vries rijden elkaar uit de race! |:(
Naja Frijns deed niet zoveel fout. Die had ineens de Vries in zich.

Balen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Luckeh schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 23:31:
Oei Nyck. Ik heb het idee dat z'n regen achter niet werkte en hij enkel op de voorremmen aan het remmen was. Maar dat zag er niet fraai uit.
Die was zowat de hele race zijn remmen naar de vaantjes aan het werken. Eigen schuld, maar zonde dat ie Frijns zijn race moest verpesten.

Frijns maar 1x zijn AM gebruikt?

Was weer ouderwets knotsen deze race.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Fraai spektakel, misschien wel iets teveel... Puike race van Da Costa ook. Vandoorne met een domme fout;
terwijli hij daarvoor zo goed ging!

Ik moet zeggen, Mexico is top; deze layout is ook erg fijn voor de Formula E.

Die arme Bird ook! Moest 5 minuten stil blijven zitten terwijl het hele veld achter 'm langs raced.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Leuke race, jammer van de Nederlanders. Al iets bekend over wat er nou met DEV gebeurde? Of was het gewoon een domme remfout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

RoD schreef op zondag 16 februari 2020 @ 00:39:
Leuke race, jammer van de Nederlanders. Al iets bekend over wat er nou met DEV gebeurde? Of was het gewoon een domme remfout?
Het zag eruit als keihard verdedigen, en daarbij te laat op zijn remmen, met mogelijk een defect tot gevolg?

Misschien was er eerder al iets mis omdat ie vanaf de start al diverse keren de rook van zijn bolide liet komen. Of hij wilde simpelweg te veel en was te gretig, dat heb ik al wat vaker gezien bij de Vries.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

RoD schreef op zondag 16 februari 2020 @ 00:39:
Hij zei dat ie niet kon niet sturen, zijn remweg was 4x zo lang en je ziet zijn wiel rechtsvoor zelfs ver na de remactie nog stilstaan. Dat was geen normale actie nee. Ik zie ook niet hoe het daar zo gebeurde, voor zover ik kon zien werd zijn auto voor het incident niet geraakt (maar wellicht is er eerder in de ronde wat gebeurd).

[Twitter: https://twitter.com/MercedesEQFE/status/1228861306972901377]

Wel weer een "I appologize, but " |:(

Ik vond het commentaar van die Van Dam wel enorm slecht deze keer. Kon tot 5x toe de situatie eerder zien dan hij en hij had ook het incident met De Vries helemaal verkeerd gezien.
Vorig jaar zat er nog iemand naast hem, dat ging al wel wat beter, maar nu mist ie keer op keer teveel en ziet ie situaties gewoon verkeerd. Ook dat De Vries ingehaald werd, ging hem compleet voorbij.

Mich Evans staat nu dus (terecht) bovenaan in de stand met 47 punten, 1 erachter staat Sims en Da Costa en Vandoorne staan ook nog wel dichtbij. Daaronder wordt het toch al wel lastig om erbij te komen denk ik. Maar het lijkt me duidelijk dat Vergne nog een behoorlijke kluif heeft om nog resultaten te halen. Met 16 punten staat de regerend wereldkampioen er ver achter. De DS loopt ook niet zo lekker als vorig jaar, zo lijkt het. Maar zijn maatje Da Costa doet het wel beter. Onderaan het veld zien we trouwens nog Massa en Hartley met 2 punten. Die vallen ook tegen (al had ik het persoonlijk wel verwacht).

BMW Staat ook nog mooi bovenaan met 71 punten, gevolgd door Jaguar, Mercedes Benz en DS. Daaronder wordt het ook lastiger voor Nissan, Audi of bv Porsche om nog aanspraak te maken op de titel.

Overall volg ik vooral vanwege De Vries, Vandoorne en Frijns. Daarvan had Vandoorne aardig wat punten kunnen pakken, maar door een enorm domme fout (iets wat hem te vaak lijkt te gebeuren) red ie het weer niet. De Vries doet nu leuk mee en lijkt zich beter in de serie te vinden dan de eerste races. De uitval was erg jammer, hij was goed bezig tot dat moment, maar had wellicht bij de start wat beter zijn plek moeten verdedigen. Dat ie met die actie ook Frijns meteen benadeeld was erg jammer.

[ Voor 55% gewijzigd door Martinspire op 16-02-2020 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Leuk bedacht :+

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NyceNL
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 12-09 15:05
Hallo lieve mensen! Als F1 van heb ik een hele tijd terug een race gekeken van FE. Dit was volgens mij New York, ik vond deze race redelijk saai maar ik ben toch stiekem nogsteeds wel een beetje geinteresseerd in FE.

Dus een paar vraagjes, was de race van New York een saaie race en had ik pech dat dat mijn eerste race was of lag mij FE in dit geval gewoon niet.

Is er veel veranderd sinds dien en zijn er veel veranderingen binnen een seizoen?

Is er een race welke echt een aanrader is om zo er een beetje in te komen? (En kan ik deze ergens legaal terug kijken?)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

@NyceNL, je kunt het e.e.a. bekijken via het officiele YT kanaal waarnaar in dit topic al wordt gelinkt.

Volledige race (er staan er diversen op).
[YouTube: 2020 Santiago E-Prix (S06 R03) FULL RACE | ABB FIA Formula E Championship]

[ Voor 4% gewijzigd door hardware-lover op 17-02-2020 14:06 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Webgnome
Ligt het nou aan mij? Of is het commentaar op Eurosport echt ontzettend ruk?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
En jawel hoor... Nyck krijgt weer een technische penalty... race nu kansloos. Vorige keer koste hem dat nog een podium.

[ Voor 21% gewijzigd door PatrickC op 29-02-2020 15:18 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 18:51

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Webgnome schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 15:16:
Even naar BBC 2 zappen dan, die zenden het vandaag ook live uit :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Orion84 schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 15:28:
[...]

Even naar BBC 2 zappen dan, die zenden het vandaag ook live uit :)
Thanks. Dit is echt een heel stuk beter inderdaad.

De regie is dit keer wel een stuk beter dan het meestal is. De drivers eye camera is een goede toevoeging

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Ik kijk nu voor het eerst Formule E

Begrijp ik het volgende goed?

De % wil zeggen hoeveel batterij ze nog hebben.
Die blauwe pijlen is de resterende "attack mode"

Hoe vaak mogen/kunnen ze dat doen? En wat houdt "fan boost" in?
En wat is "regen"?

Tot nu toe vind ik het nog niet net zo tof als F1 of GP. Ik mis iets waardoor ik blijf kijken. Misschien is het de kennis...

[ Voor 12% gewijzigd door streamnl op 29-02-2020 15:43 ]

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Webgnome
streamnl schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 15:42:
Ik kijk nu voor het eerst Formule E

Begrijp ik het volgende goed?

De % wil zeggen hoeveel batterij ze nog hebben.
Die blauwe pijlen is de resterende "attack mode"

Hoe vaak mogen/kunnen ze dat doen? En wat houdt "fan boost" in?
En wat is "regen"?

Tot nu toe vind ik het nog niet net zo tof als F1 of GP. Ik mis iets waardoor ik blijf kijken. Misschien is het de kennis...
Blauwe pijlen: hoeveel minuten heb je nog in de attack mode. Aantall keer is verschillend per track. Meestal 2 of 3 keer die je moet doen

Fanboost: door sociale media kun je stemmen op een coureur. Dan krijg je een aantal seconden een soort attach mode. Alleen de energie die daar voor nodig is staat los van wat je gedurende de race mag gebruiken. Bij attack mode gaat het af van je batterij.

Regen: als je afremt dan krijg je energie terug. Het gaat dus om het zo slim mogelijk omgaan met je batterij. Zoals nu ook. Je ziet dat veel met 0 over de lijn komen. Dat was in vorige seizoenen anders.

----

De race was echt leuk vandaag. Ik het begin van de race veel straffen voor , naar mijn gevoel, niks. Maar het gevecht om plaats 1, 2 en 3 was super

[ Voor 6% gewijzigd door Webgnome op 29-02-2020 15:56 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456
  • Nu online
Webgnome schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 15:16:
Je doelt op het Nederlandse commentaar? Want het Engelse commentaar op Eurosport vind ik best okay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Weer gedoe met DEV. Weer een race die niets oplevert. Zonde want hij stond er erg goed voor, had een goeie pace, en liet na de drive through ook zien dat hij best wel wat in z'n mars had met zijn inhaalrace.

Heeft iemand overigens enig idee waar die regen-overtreding door werd veroorzaakt? Ik heb er weinig verstand van :)

Spannend slot overigens nog, en met weinig uitvallers.

[ Voor 8% gewijzigd door RoD op 29-02-2020 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
U123456 schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 16:20:
[...]
Je doelt op het Nederlandse commentaar? Want het Engelse commentaar op Eurosport vind ik best okay.
Het Nederlandse commentaar is om te huilen. Constant mensen door elkaar halen, berichten verkeerd interpreteren etc..

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Webgnome schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 15:53:
[...]

Blauwe pijlen: hoeveel minuten heb je nog in de attack mode. Aantall keer is verschillend per track. Meestal 2 of 3 keer die je moet doen

Fanboost: door sociale media kun je stemmen op een coureur. Dan krijg je een aantal seconden een soort attach mode. Alleen de energie die daar voor nodig is staat los van wat je gedurende de race mag gebruiken. Bij attack mode gaat het af van je batterij.

Regen: als je afremt dan krijg je energie terug. Het gaat dus om het zo slim mogelijk omgaan met je batterij. Zoals nu ook. Je ziet dat veel met 0 over de lijn komen. Dat was in vorige seizoenen anders.

----

De race was echt leuk vandaag. Ik het begin van de race veel straffen voor , naar mijn gevoel, niks. Maar het gevecht om plaats 1, 2 en 3 was super
Ik kan het heel erg waarderen als men met een lege accu over de finish komt. Dan heb je alles goed gepland.

Van Fanboost ben ik dan geen fan ( :+ )
Ik houd er niet van als een populaire persoon meer voordeel kan hebben dan een minder populaire persoon.

Ik zal formule E eens een paar wedstrijden de kans geven. Misschien ga ik dit daarna ook meer volgen. Het wordt toch de toekomst...

Bedankt voor je uitleg

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Webgnome schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 17:21:
[...]

Het Nederlandse commentaar is om te huilen. Constant mensen door elkaar halen, berichten verkeerd interpreteren etc..
Mja zowel Ziggo als Eurosport vind ik dit jaar erg slecht. Die Van Dam bij Ziggo mist echt de helft en die bij Eurosport moet ook nog even oefenen. Reclame erdoor daar helpt ook niet.

En idd zonde van De Vries. Weer laat Mercedes punten liggen. Bij elkaar nu al een overwinning en 2 podiums. Dus WCC gaat ook al lastig worden nu en volgens mij zijn De Vries en Vandoorne ook al aardig kansloos aan het worden voor de WDC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giesber
streamnl schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 18:22:
[...]
Van Fanboost ben ik dan geen fan ( :+ )
Ik houd er niet van als een populaire persoon meer voordeel kan hebben dan een minder populaire persoon.
Het voordeel van de fanboost is verwaarloosbaar. Daar gebeuren praktisch nooit inhaalbewegingen mee. De fanboost is eigenlijk een marketingmiddel om tweets te genereren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 14:34
Bij gebrek aan F1 toch FE nog een keer een kans gegeven. Via de website zelfs de races gesynct met Google Calendar. Dus ik zat er zaterdag helemaal klaar voor. Duurde wat mij betreft allemaal erg lang voordat er dan eindelijk gestart werd. Ook de startopstelling laten zien duurt super lang.

Maar uiteindelijk onderweg..... 20 min gekeken. Niet echt enthousiast. Mis ik ook net waarom De Vries teruggevallen was, volgens mij was dat net tijdens de reclame op Eurosport. De baby begon te huilen en toen ben ik die maar een flesje gaan geven en was mijn aandacht weg. Einde van de race niet gehaald.

Toch ga ik het volgende keer nog eens proberen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Giesber schreef op maandag 2 maart 2020 @ 11:12:
[...]

Het voordeel van de fanboost is verwaarloosbaar. Daar gebeuren praktisch nooit inhaalbewegingen mee. De fanboost is eigenlijk een marketingmiddel om tweets te genereren.
Elk voordeel is een voordeel. Hoe klein (verwaarloosbaar) het ook is. En in een sport waar je soms met tiendens werkt, vind ik dit niet fair.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Leuk topic, ook de race zaterdag weer bekeken. Geluid is echt niks voor mij helaas. ;)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Webgnome
#DutchEprix . Het zit er waarschijnlijk echt aan te komen. Een Formule E race in Eindhoven

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Webgnome schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 13:09:
#DutchEprix . Het zit er waarschijnlijk echt aan te komen. Een Formule E race in Eindhoven
Gaaf, zou er zo heen gaan

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Laatst online: 08:27

Damian

Insane Obtrusion

https://www.omroepbrabant...l-Formule-E-wereldprimeur

Gaat een nachtrace worden als het goed. Lijkt me erg stoer :D

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Nachtrace in de lichtstad, erg cool!

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giesber
De race in de lichtstad blijft gewoon overdag ;) .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mKfdtgbAyLgRbSmtcehZvXyFD-U=/f/image/u4aMTRqoFOl82fmipweIPcbp.jpg

En de volgende.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Bizar. Weinig races in de Formule E op deze manier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
Hallo 6 juni pas. Dat is nog 3 maanden weg. Lijkt me voorbarig. Als je naar China kijkt is het virus alweer bijna weg.
Tegen die tijd zou het alweer grotendeels over zijn.

Maar ja we zullen zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Jelte schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 08:57:
Hallo 6 juni pas. Dat is nog 3 maanden weg. Lijkt me voorbarig. Als je naar China kijkt is het virus alweer bijna weg.
Tegen die tijd zou het alweer grotendeels over zijn.

Maar ja we zullen zien.
Ik denk eerder dat de gevolgen (veel) verder zullen gaan dan Jakarta. Totdat een (betaalbaar) vaccin beschikbaar komt en <10% van de wereld het virus gehad heeft zullen verregaande maatregelen nodig blijven.
Pas als landen als we in Europa en de VS het virus onder controle krijgen denk ik dat we opgelucht kunnen ademhalen en weer volop kunnen racen. De laatste twee weken worden de problemen echter alleen maar groter.

Maar ik begin wel te vrezen dat dit een flinke tik gaat zijn voor veel raceklassen, inclusief Formula E. Niet racen betekent geen exposure voor sponsoren. Daarnaast zal ook menig sponsor financieel de gevolgen wel gaan voelen van de impact van het virus. Dat betekent dat ook sponsoren gaan afhaken vanwege geld-issues, en teams die niet meer kunnen rondkomen daardoor.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ik had het nog niet meegekregen, maar (logischerwijze) wordt ook de introductie van het volgende E (body)model alvast één jaartje uitgesteld; https://nl.motorsport.com...2-evo-uitgesteld/4779215/

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
Best grappig die race @ home challange.

De sim racers rijden wel veel netter dan de real racers haha.
YouTube: Pre-Season Race! ABB Formula E Race At Home Challenge In Support Of ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
Jelte schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 22:10:
Best grappig die race @ home challange.

De sim racers rijden wel veel netter dan de real racers haha.
YouTube: Pre-Season Race! ABB Formula E Race At Home Challenge In Support Of ...
Met damage maar op 25% wordt het meer arcade racen helaas. Ik begrijp wel dat je onervaren sim racers niet met 100% damage kunt laten racen, maar persoonlijk zou ik ze liever zien racen met damage op een hoger percentage. De eerste races heb je dan misschien wel meer uitvallers, maar het dwingt ze wel om serieuzer te rijden en je zult zien dat het elke race wat beter wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
Daarom was dit ook een test race. Ook heel verstandig van de organisatie. Misschien schuiven ze de damage wel wat omhoog voor de volgende races.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Ik heb het gisteren niet echt meegekregen. Wel hierdoor rFactor 2 gekocht. Wat ik niet wist is dat je dan nog de formule e auto's los er bij moet kopen...

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Webgnome schreef op zondag 19 april 2020 @ 09:19:
Ik heb het gisteren niet echt meegekregen. Wel hierdoor rFactor 2 gekocht. Wat ik niet wist is dat je dan nog de formule e auto's los er bij moet kopen...
Ja, zowel de Formula E als de Monaco track zijn DLC die niet in de basis game zitten. Je zou kunnen wachten op een Steam sale, met het aanschaffen hiervan. Scheelt meestal 50%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Dat ga ik dan ook doen. Had direct een refund aangevraagd (en gekregen).

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• U123456
  • Nu online
Ontslag Daniel Abt (Formula E) door Audi na simrace:
Audi feuert den erfolgreichsten deutschen Formel-E-Fahrer – weil er bei einem virtuellen Rennen im Simulator geschummelt hat...
https://www.bild.de/sport...t-raus-70877516.bild.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:20

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nu.nl praat over schorsing, niet ontslag (en lijkt hier ook het geval: to suspend Daniel Abt with immediate effect).

Spicy: According to BILD information, Abt (contract expired) wanted to end his motorsport career after this season anyway. Audi now denies him a self-determined departure because of his virtual misdemeanour

Vervroegde contractsbeëindiging is ook een optie :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste

Let op:
Het aanbieden van of linken naar illegale (live)streams is niet toegestaan.