Garanties bij gratis verzenden zijn nogal lastig te geven natuurlijk...
Je bent afhankelijk van de post maatschappij. Jij kan wel dingen garanderen, maar als het 3 weken bij de douane blijft liggen, ben je de Sjaak.
Dat is inderdaad een gedeeltelijke oplossing. Maar ik heb ook contacten zonder telefoonnummer die ik wel als contact beschouw, en die komen er dan niet in te staan.Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 01:49:
[afbeelding]
Ik heb echt geen last van telefoonboekspam(Hide incomplete numbers)
Update JHCCNBF37.0 is uit. Zoals al eerder gemeld opslaan op je SD kaart vanuit o.a. de camera app is nu ook mogelijk voor de Redmi 1S.
Das miui.com. Krijg ik weer die Chinese meuk mee. Ik denk dat je hier beter op de aangepaste xiaomi.eu versie kunt wachten. Daar zitten aanpassingen in waar de Chinezen geen aandacht aan besteden. Onze bugs zijn de hunne niet.Chocoball schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 12:46:
Update JHCCNBF37.0 is uit. Zoals al eerder gemeld opslaan op je SD kaart vanuit o.a. de camera app is nu ook mogelijk voor de Redmi 1S.
In mijn geval hoef ik daar niet op te wachten omdat ik de Stable ROM en niet ML ROM gebruikstarcopy schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 13:23:
[...]
Das miui.com. Krijg ik weer die Chinese meuk mee. Ik denk dat je hier beter op de aangepaste xiaomi.eu versie kunt wachten. Daar zitten aanpassingen in waar de Chinezen geen aandacht aan besteden. Onze bugs zijn de hunne niet.
Tja, wie ML wil draaien, moet wachten.Chocoball schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 14:19:
[...]
In mijn geval hoef ik daar niet op te wachten omdat ik de Stable ROM en niet ML ROM gebruik
En voor de Pink en White lovers:
http://www.antelife.com/x...reen-smartphone-pink.html
Ben wel geen Antlife fan, maar via het Spain warehouse in elk geval geen kans op extra kosten.
Zijn er ook Tweakers die klachten hebben of horen over gesprekken die via Bluetooth gaan? Had al een probleem met de kwaliteit van de gesprekken op mijn carkit. Nu heb ik de Xiaomi BT/NFC speaker geprobeerd maar daar is de kwaliteit ook niet om over naar huis te schrijven.
Die speaker schijnt zelf overigens niet zo goed te zijn las ik in het chinashoppen topic, dus wellicht ligt het ook daaraan?
Ik gebruik hem hier op een oude Nokia bluetooth en dat werkt vlekkeloos. Geen storingen, gekraak of andere onduidelijkheden.Chocoball schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 19:13:
Zijn er ook Tweakers die klachten hebben of horen over gesprekken die via Bluetooth gaan? Had al een probleem met de kwaliteit van de gesprekken op mijn carkit. Nu heb ik de Xiaomi BT/NFC speaker geprobeerd maar daar is de kwaliteit ook niet om over naar huis te schrijven.
Ik weet intussen al wel dat sommige Chinaphones problemen kunnen hebben met bepaalde merken carkits. Dus misschien eens testen op een andere?
De 37.0.0 ML is inmiddels ook beschikbaar....starcopy schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 13:23:
[...]
Das miui.com. Krijg ik weer die Chinese meuk mee. Ik denk dat je hier beter op de aangepaste xiaomi.eu versie kunt wachten.
Formuler Z8 Pro, Z10 Pro Max, Epson TW5650 beamer, Logitech Z-5500 Digital speakers | Oculus Quest 2
Ik heb hem ook al binnen, nu nog er op . Thanks.antimos schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 20:13:
[...]
De 37.0.0 ML is inmiddels ook beschikbaar....
En een linkje: versie 37stable ML
Gelijk even getest of de switch "Priority saved to external SD card" in de settings van de Foto app aanwezig is en werkt.
En ja, aanwezig en het werkt, foto wordt in de map DCIM op de SD kaart opgeslagen. :-)
Ik krijg trouwens de laatste paar keer dat ik de rom heb geupdate telkens de melding " SIM card hasn't been bound" anderen hier ook last van?
Bij controle staan de instellingen van de SIM kaart gewoon goed, alles werkt ook gewoon naar behoren....beetje vaag
En ja, aanwezig en het werkt, foto wordt in de map DCIM op de SD kaart opgeslagen. :-)
Ik krijg trouwens de laatste paar keer dat ik de rom heb geupdate telkens de melding " SIM card hasn't been bound" anderen hier ook last van?
Bij controle staan de instellingen van de SIM kaart gewoon goed, alles werkt ook gewoon naar behoren....beetje vaag
Formuler Z8 Pro, Z10 Pro Max, Epson TW5650 beamer, Logitech Z-5500 Digital speakers | Oculus Quest 2
Krijg ik hier regelmatig. Xiaomi wil graag dat jij je simkaart bij ze registreert. Als je dat doet, is de melding weg. Totdat je weer een keer een update draait die net dat stukje mist. Aangezien ik geen behoefte heb dat ze mijn simkaart kennen, sla ik het altijd over. Je ziet het toch alleen maar na een herstart.antimos schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 20:47:
Gelijk even getest of de switch "Priority saved to external SD card" in de settings van de Foto app aanwezig is en werkt.
dutchgio schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 19:20:
Die speaker schijnt zelf overigens niet zo goed te zijn las ik in het chinashoppen topic, dus wellicht ligt het ook daaraan?
Geluid van muziek of video is redelijk via deze speaker alleen is de bas vlak. Heb nog een Note II geprobeerd daarmee is het geluid iets wel beter.starcopy schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 19:35:
[...]
Ik gebruik hem hier op een oude Nokia bluetooth en dat werkt vlekkeloos. Geen storingen, gekraak of andere onduidelijkheden.
Ik weet intussen al wel dat sommige Chinaphones problemen kunnen hebben met bepaalde merken carkits. Dus misschien eens testen op een andere?
Dit is een carkit van VW en deze nog laten nakijken maar het probleem doet zich alleen voor met de Redmi 1S. Wel over BT problemen gelezen in Chinese forums maar dat is meer over problemen met pairing. Ik ga nog verder op onderzoek, dank voor jullie terugkoppeling.
Ik heb in mijn auto een sony mex bt2500 daarbij werkt audio heel goed, totaal geen problemen. Telefoongesprek heb ik nog niet gevoerd via bluetooth ga ik vandaag wel ff proberen.Chocoball schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 10:18:
[...]
[...]
Geluid van muziek of video is redelijk via deze speaker alleen is de bas vlak. Heb nog een Note II geprobeerd daarmee is het geluid iets wel beter.
Dit is een carkit van VW en deze nog laten nakijken maar het probleem doet zich alleen voor met de Redmi 1S. Wel over BT problemen gelezen in Chinese forums maar dat is meer over problemen met pairing. Ik ga nog verder op onderzoek, dank voor jullie terugkoppeling.
Hmm, oke, had hem vannacht op vliegtuigstand staan en toen ik hem vanmorgen uit die stand had gezet kreeg ik die melding ook.starcopy schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 21:07:
[...]
Krijg ik hier regelmatig. Xiaomi wil graag dat jij je simkaart bij ze registreert. Als je dat doet, is de melding weg. Totdat je weer een keer een update draait die net dat stukje mist. Aangezien ik geen behoefte heb dat ze mijn simkaart kennen, sla ik het altijd over. Je ziet het toch alleen maar na een herstart.
Kan iemand me bevestigen dat 3G alleen in 1 van de 2 slots werkt? Mijn huidige DooGee DG350 kan maar in 1 slot 3G actief hebben, maar ik kan wel tussen 2 3G sims switchen.
Chocoball schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 10:18:
[...]
[...]
Geluid van muziek of video is redelijk via deze speaker alleen is de bas vlak. Heb nog een Note II geprobeerd daarmee is het geluid iets wel beter.
Ook bluetooth telefoongesprek ging goed, helder en duidelijk. De test ook nog uitgevoerd met mijn XIaomi Redmi Note, geen verschil in kwaliteit beide even goed. Misschien een sony autoradio kopenIk heb in mijn auto een sony mex bt2500 daarbij werkt audio heel goed, totaal geen problemen.
...
ik heb nu ook eindelijk de redi 1s binnengekregen.
ik heb gewoon de engelse gekozen van to2c.
wat moet ik nu doen voor de laatste versie te installeren? wat is de laatste versie 37?
-edit-
moet ik dan http://xiaomi.eu/community/threads/4-6-20.24673/ hebben of 37stable ML
[/quote]
ik wil graag zonder chinese spul en in het NL
wat moet ik nu doen voor de laatste versie te installeren? wat is de laatste versie 37?
-edit-
moet ik dan http://xiaomi.eu/community/threads/4-6-20.24673/ hebben of 37stable ML
[/quote]
[ Voor 45% gewijzigd door Aggressor op 29-08-2014 16:25 ]
Link naar de goede 37 staat 8 berichten boven je in een bericht van mij.Aggressor schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 16:21:
ik heb nu ook eindelijk de redi 1s binnengekregen.
-edit-
[/quote]
Heb je de updater app er op zitten? Zo nee, dan onderstaande stappen volgen:
Je hebt nu de 37 stable gedownload.
Hernoemen naar update.zip en op de INTERNE sd kaart zetten
Phone helemaal uitzetten. Dan opstarten door de volumeknop omhoog ingedrukt te houden en op de powerknop te drukken.
Je komt dan in een menu terecht met 2 Chinese en 1 Engels talige balk. De Engelse kiezen,
Kiezen voor update installeren, en afwachten.
als je klaar bent terug naar het eerste menu en dan
naar Wipe en reset, vervolgens voor wipe all data. als dit alles klaar is, phone opnieuw opstarten en dan alles instellen.
Reboot en het zou moeten werken.
Als je dit gedaan hebt, kun je root toegang controleren Door dit te doen:
After reboot go to Security app -> Permissions and activate Root permission
[ Voor 34% gewijzigd door starcopy op 29-08-2014 16:36 ]
Helemaal super, ga ik zo kijken of updater er opstaat.
eerst de batterij ff helemaal opladen
-edit-
ik heb nu een zwarte binnen, en de roze is 2 dagen geleden verzonden.
-edit-
thanks voor je uitleg, alles werkt perfect. en echt snelle gps.. super!
heeft iemand ook ervaringen met goedkope glass tempered screenprotectors voor de redmi 1s?
-edit-
-edit-
heeft iemand ook ervaringen met goedkope glass tempered screenprotectors voor de redmi 1s?
[ Voor 62% gewijzigd door Aggressor op 29-08-2014 22:23 ]
ff vraagje, de telefoon is zonet in gebruik genomen.
ingelogd in mijn gmail account enz...
maar als ik nu naar contacten ga dan staan hier alle email adres waar ik ooit contact mee heb gehad. hoe verwijder ik deze?
maar als ik nu naar contacten ga dan staan hier alle email adres waar ik ooit contact mee heb gehad. hoe verwijder ik deze?
Een aantal berichten boven staat dat al. Voorlopig niet dus. Je kunt die er alleen in je Gmail account bij je contacten uitgooien. Maar alles wat daar staat komt dus ook op je device terecht.Aggressor schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 13:49:
je kunt wel instellen om alleen namen met telefoonnummers te weergevenAggressor schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 13:49:
hoe precies? en weet iemand ook hoe de led notificatie werkt??
bij mij werkt deze namelijk niet.. ik heb geprobeerd met whatsapp en gemiste oproep
-edit-
nog een vraag, als ik een whatsapp berichtje stuur, en diegene heeft de redmi 1s in de broekzak.... dan komt het berichtje niet binnen. Pas als het scherm actief wordt, dan komt het berichtje binnen ..
bij mij werkt deze namelijk niet.. ik heb geprobeerd met whatsapp en gemiste oproep
-edit-
nog een vraag, als ik een whatsapp berichtje stuur, en diegene heeft de redmi 1s in de broekzak.... dan komt het berichtje niet binnen. Pas als het scherm actief wordt, dan komt het berichtje binnen ..
[ Voor 42% gewijzigd door Aggressor op 30-08-2014 19:06 ]
Definitief verwijderenstarcopy schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 13:59:
[...]
Een aantal berichten boven staat dat al. Voorlopig niet dus. Je kunt die er alleen in je Gmail account bij je contacten uitgooien. Maar alles wat daar staat komt dus ook op je device terecht.
Open Contacts app - press menu buttons - Settings - Organize contacts - Delete batch
Niet zichtbaar maken (worden pas zichtbaar als je gaat zoeken in je contacten)
from Settings go to Display preferences - turn on Hide incomplete numbers
[ Voor 3% gewijzigd door Chocoball op 30-08-2014 20:46 ]
Wifi staat uit als scherm uit is voor de ontvanger en/of er zijn beperkte rechten voor Whatsapp ingesteld.Aggressor schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 16:54:
............
-edit-
Wifi "altijd aan" kan je instellen bij geavanceerde Wifi instellingen.
Via de app "beveiliging" kan je de machtigingen instellen/intrekken voor geinstalleerde applicaties. Als je alles gewoon wilt laten werken zonder je daar druk om te maken dan kan je met een schakelaar deze optie uitschakelen. Anders moet je Whatsapp meer rechten geven.
Automatisch opstarten (of juist niet) van apps en root toegang kan je daar ook instellen.
[ Voor 17% gewijzigd door elinx op 31-08-2014 08:13 . Reden: Wifi toegevoegd ]
Hier ook onlangs een Redmi 1S aangeschaft. Eerste indruk is fijn toestel, veel value for money. ROM flashen naar de multilang versie was een eitje dankzij de aanwijzingen in dit draadje, terwijl ik nauwelijks Android kennis/ervaring heb. Dank voor alle info en tips hier.
Ik kreeg een gel hoesje mee geleverd. Het past goed, maar het scherm blijft toch wel erg open liggen, grote kans op krasjes of breuk. Sites als dx en to2c hebben diverse insteekhoesjes en flipcovers te koop, in prijs varierend van enkele dollars tot $25. Geen idee hoe de kwaliteit en pasvorm is. Er staan geen reviews bij. Zijn er hier ervaringen met hoesjes en flipcovers voor de Redmi?
Ik kreeg een gel hoesje mee geleverd. Het past goed, maar het scherm blijft toch wel erg open liggen, grote kans op krasjes of breuk. Sites als dx en to2c hebben diverse insteekhoesjes en flipcovers te koop, in prijs varierend van enkele dollars tot $25. Geen idee hoe de kwaliteit en pasvorm is. Er staan geen reviews bij. Zijn er hier ervaringen met hoesjes en flipcovers voor de Redmi?
Als screenprotector zou ik een tempered glass adviseren. Dan is in elk geval je voorkant goed beschermd. Beter dan met zo'n folie uitvoering. Voor de rest is het kijken wat je leuk vind denk ik. Er is zoveel in omloop, maar ik geloof dat er tot nu toe niemand is die ook daadwerkelijk een favoriet heeft gevonden.Antonius schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 19:13:
Hier ook onlangs een Redmi 1S aangeschaft. Eerste indruk is fijn toestel, veel value for money. ROM flashen naar de multilang versie was een eitje dankzij de aanwijzingen in dit draadje, terwijl ik nauwelijks Android kennis/ervaring heb. Dank voor alle info en tips hier.
Mijn Hongmi 1s heeft problemen met de usb port. De kabel wil niet lekker blijven zitten, en opladen wordt vaak onderbroken. Iemand een tip om dit op te losen? En heeft het een kans op garantie bij onze grote vrienden van banggood?
Mijn broertje z'n HTC heeft dat ook vaak met sommige kabels, met andere gaat het wel goed.
Dus als garantie claimen niet werkt, even testen met wat verschillende laders/kabels is misschien een optie.
Dus als garantie claimen niet werkt, even testen met wat verschillende laders/kabels is misschien een optie.
BG doet over het algemeen niet moeilijk over garantie, maar het eerste aanbod zal zijn: Kun je hem lokaal fixen? Zij betalen tot op zekere hoogte dan de kosten. En anders retour sturen met, als je geluk hebt, een(gedeeltelijke) vergoeding van je verzendkosten. Ea heeft wel te maken met hoe lang je hem al hebt denk ik.Pseudoc schreef op woensdag 03 september 2014 @ 20:29:
Mijn Hongmi 1s heeft problemen met de usb port. De kabel wil niet lekker blijven zitten, en opladen wordt vaak onderbroken. Iemand een tip om dit op te losen? En heeft het een kans op garantie bij onze grote vrienden van banggood?
Om het antwoord zelf maar even te geven (heb inmiddels mijn 1S binnen): 3G werkt inderdaad alleen in 1 slot (helaas). Ik kan op de andere wel data activeren, maar dat blijft dan gewoon 2G. Ik zal als ik de andere SIM voor data wil gebruiken dus de SIMS om moeten wisselen...dutchguy schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:15:
Kan iemand me bevestigen dat 3G alleen in 1 van de 2 slots werkt? Mijn huidige DooGee DG350 kan maar in 1 slot 3G actief hebben, maar ik kan wel tussen 2 3G sims switchen.
Ik heb zelf deze tempered glass screenprotector: http://www.aliexpress.com...-HD-clear/1985242632.htmlAggressor schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 16:38:
Helemaal super, ga ik zo kijken of updater er opstaat.
-edit-
-edit-
Komt zonder retailverpakking, maar is wel gewoon wat het moet zijn, en spotgoedkoop. (ik betaalde $2,58, nu $2,88). Verkoper geeft zelf aan dat hij verlies draait op dit item om zijn feedback op te bouwen.
Voor die prijs verkoopt Antelife ze ook.kl570 schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 11:22:
[...]
Ik heb zelf deze tempered glass screenprotector: http://www.aliexpress.com...-HD-clear/1985242632.html
Komt zonder retailverpakking, maar is wel gewoon wat het moet zijn, en spotgoedkoop. (ik betaalde $2,58, nu $2,88). Verkoper geeft zelf aan dat hij verlies draait op dit item om zijn feedback op te bouwen.
Verwijderd
Ik heb zelf deze via Banggood: http://www.banggood.com/D...ongmi-Redmi-p-934336.html[b][message=42810366,noline]
Maximale bescherming, telefoon voelt wel lomp aan, als een blok. $4.88
Andere via BG: http://www.banggood.com/Q...aomi-Hongmi-p-909395.html
Deze is is dunner en biedt dan ook minder bescherming. Ligt wel fijn in de hand door "quiksand" afwerking. $3.08
Verwijderd
Ik krijg sinds gisteren een melding dat versie 37.0.0 te downloaden is (via Installer app). Ik heb dit niet gedaan, aangezien ik de xiaomi.eu versie er op heb staan en de OTA versie voor de Aziaten is.
Ik ben dus naar http://xiaomi.eu/communit...eleases.103/?prefix_id=25 gegaan, de laatste 37.0.0 versie voor de 1s gedownload.
Ik moet dan het volgende doen (post van Starcopy op pagina 3):
Hernoemen naar update.zip en op de INTERNE sd kaart zetten.
Phone helemaal uitzetten. Dan opstarten door de volumeknop omhoog ingedrukt te houden en op de powerknop te drukken.
Je komt dan in een menu terecht met 2 Chinese en 1 Engels talige balk. De Engelse kiezen, kiezen voor update installeren, en afwachten.
Als je klaar bent terug naar het eerste menu en dan naar Wipe en reset, vervolgens voor wipe all data.
Als dit alles klaar is, phone opnieuw opstarten en dan alles instellen. Je bent wel alle oude data kwijt, dus vooraf dan afhalen wat je moet houden.
Als je dit gedaan hebt, kun je root toegang controleren door dit te doen: After reboot go to Security app -> Permissions and activate Root permission
Mijn vraag is de volgende: ik ben dan alle oude data kwijt. Nu heb ik gisteren een lokale back-up (dus op de telefoon zelf) gemaakt via de standaard back-up functie van Miui. Kan ik die data (berichten, apps, contacten enz.) dan gewoon weer terugzetten via de backup functie of moet ik het op een andere manier doen?
Ik ben dus naar http://xiaomi.eu/communit...eleases.103/?prefix_id=25 gegaan, de laatste 37.0.0 versie voor de 1s gedownload.
Je komt dan in een menu terecht met 2 Chinese en 1 Engels talige balk. De Engelse kiezen, kiezen voor update installeren, en afwachten.
Als je klaar bent terug naar het eerste menu en dan naar Wipe en reset, vervolgens voor wipe all data.
Als dit alles klaar is, phone opnieuw opstarten en dan alles instellen. Je bent wel alle oude data kwijt, dus vooraf dan afhalen wat je moet houden.
Als je dit gedaan hebt, kun je root toegang controleren door dit te doen: After reboot go to Security app -> Permissions and activate Root permission
Mijn vraag is de volgende: ik ben dan alle oude data kwijt. Nu heb ik gisteren een lokale back-up (dus op de telefoon zelf) gemaakt via de standaard back-up functie van Miui. Kan ik die data (berichten, apps, contacten enz.) dan gewoon weer terugzetten via de backup functie of moet ik het op een andere manier doen?
Dit hoef je alleen maar te doen als je de updater app niet hebt. Aangezien je al een .eu versie hebt, kun je die gewoon naar je sd copieren en dan via de updater app handmatig installeren. Het enige wat aan te raden is, doe een cache wipe volgens de methode die je zelf aanhaalt. Dus geen volledige wipe. Data en apps blijven gewoon aanwezig. En je merkt er verder niets van.Verwijderd schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 13:31:
Ik krijg sinds gisteren een melding dat versie 37.0.0 te downloaden is (via Installer app). Ik heb dit niet gedaan, aangezien ik de xiaomi.eu versie er op heb staan en de OTA versie voor de Aziaten is.
Verwijderd
Werkt als een zonnetjestarcopy schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 13:35:
[...]
Dit hoef je alleen maar te doen als je de updater app niet hebt. Aangezien je al een .eu versie hebt, kun je die gewoon naar je sd copieren en dan via de updater app handmatig installeren. Het enige wat aan te raden is, doe een cache wipe volgens de methode die je zelf aanhaalt. Dus geen volledige wipe. Data en apps blijven gewoon aanwezig. En je merkt er verder niets van.
Mooi groen is niet lelijk en blijkbaar is mitgroen de nieuwste trend in China (zie ook de IUNI U3). De Redmi 1s is naast zwart, wit, geel en roze dus ook verkrijgbaar in mintgroen.

Weet iemand een site waar originele backcovers voor de RedMi 1S te krijgen zijn? Kan ze echt nergens meer vinden. Of is er toevallig iemand die er nog één (of meer) heeft liggen voor een mooi prijsje?
Ook interesse in de backcovers en de Redmi S1 ook via CoolICool binnengekregen vorige week.
Behoorlijk tevreden met het apparaat!
Alleen de browser is behoorlijk anders dan ik gewend ben.
Zal ik wel gewoon kunnen vervangen met bv chrome
daarnaast china weather app.
Behoorlijk tevreden met het apparaat!
Zal ik wel gewoon kunnen vervangen met bv chrome
daarnaast china weather app.
[ Voor 17% gewijzigd door dr.nld op 08-09-2014 14:26 ]
Don't Dream it, Be it! | 🔋 Tesla Model 3 LR 2019
Miui is een schil om Android heen, met een eigen uiterlijk en apps en een aantal extra instellingsmogelijkheden.dr.nld schreef op maandag 08 september 2014 @ 12:00:
,,,,,,,,,,
Zal ik wel gewoon kunnen vervangen met bv chrome...........
Omdat de basis echter Android is, kan je eea aanpassen naar je wensen, door een andere launcher en/of andere apps te installeren.
Ikzelf heb Apex launcher ipv Miui launcher en Fancy widgets ipv Miui weather en nog een aantal Google apps.
Je kan dan ook kiezen voor een andere browser uit de Google Playstore.
Als je root inschakeld is het zelfs mogelijk om de Miui apps helemaal te verwijderen (hoewel je daar natuurlijk wel voorzichtig mee moet zijn). Na een update zijn echter alle systeemapps weer terug en kan je opnieuw beginnen, daarom kan je ze beter behouden en gebruik maken van je eigen app.keuze.
Bij de meer bekende webshops inderdaad niet meer voorradig. Bij Xiaomi Tmall koop je wel origineel maar moet je een Tmall agent gebruiken om te kunnen kopen. Minideal.net schijnt ze te hebben maar reviews om daar te kopen zijn niet altijd positief. Ik heb nog 1 originele witte cover in high gloss finish liggen.DrsBos schreef op maandag 08 september 2014 @ 11:05:
Weet iemand een site waar originele backcovers voor de RedMi 1S te krijgen zijn? Kan ze echt nergens meer vinden. Of is er toevallig iemand die er nog één (of meer) heeft liggen voor een mooi prijsje?
Verwijderd
Wat Choco zegt; gebruik een agent om via de officiele weg aan backcovers te komen.
Ik gebruik zelf Mallaid.com als tussenpersoon, naar tevredenheid. (Maar er zijn er zat).
Zo heb ik bijv mijn pistons gekocht, weet ik tenminste zeker dat alles origineel is.
Ik gebruik zelf Mallaid.com als tussenpersoon, naar tevredenheid. (Maar er zijn er zat).
Zo heb ik bijv mijn pistons gekocht, weet ik tenminste zeker dat alles origineel is.
coolicool heeft ook geen pink meer...
is volgens mij nergens meer te krijgen
is volgens mij nergens meer te krijgen
Beetje domme vraag.
Maar als ik de MIUI rom van Xiaomi.eu eropgezet heb en de updater geeft aan dat er een update is. Kan ik die met een gerust hart updaten via de updater?
Maar als ik de MIUI rom van Xiaomi.eu eropgezet heb en de updater geeft aan dat er een update is. Kan ik die met een gerust hart updaten via de updater?
Ik zou deze melding alleen als een aankondiging beschouwen, dat er binnenkort waarschijnlijk weer een EU rom beschikbaar komt, die aangepast is voor de westerse markt.
Zodra deze EU rom echt beschikbaar is kan je deze het beste van de website downloaden en via de updater app installeren.
Zodra deze EU rom echt beschikbaar is kan je deze het beste van de website downloaden en via de updater app installeren.
Om mensen even te waarschuwen; Niet deze achterkant kopen bij banggood, want ik heb nu de 2e binnen(gratis als vervanging van de eerste) maar ze komen allebei binnen met krassen erop.
Hij was goed verpakt dus ik denk dat het in de productie al ergens fout is gegaan.
Hij was goed verpakt dus ik denk dat het in de productie al ergens fout is gegaan.
Ik ben nieuw met Android en heb sedert gisteren een Redmi 1s.
Na dit topic verschillende keren te hebben doorgelezen ben ik er in geslaagd om de eu.ml versie erop te krijgen. Misschien dom, maar ik vind de GPS niet terug. Hoe moet dit?
Met dank voor de nuttige info bij het instellen van mijn toestel.
Na dit topic verschillende keren te hebben doorgelezen ben ik er in geslaagd om de eu.ml versie erop te krijgen. Misschien dom, maar ik vind de GPS niet terug. Hoe moet dit?
Met dank voor de nuttige info bij het instellen van mijn toestel.
Verwijderd
Vandaag de Redmi 1s binnen gekregen via ibuygou.com,Koste 170 dollar, 6 dagen geleden besteld (via DHL verstuurd). Zat in een mooi kado papiertje met een factuur van 20 dollar. Dus dat doen ze zeer goed.
Helaas geen updater app maar via de aanwijzingen van Starcopy (starcopy in "[Xiaomi Redmi 1s] Ervaringen & Discussie") was het zo gefixt.
http://www.ibuygou.com/p-...chscreen-6076.html#review
Helaas geen updater app maar via de aanwijzingen van Starcopy (starcopy in "[Xiaomi Redmi 1s] Ervaringen & Discussie") was het zo gefixt.
http://www.ibuygou.com/p-...chscreen-6076.html#review
Via het pulldown menu kan je met de gps schakelaar gps aan/uitschakelen.Nummer2 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 18:04:
................, maar ik vind de GPS niet terug. Hoe moet dit?................
Dit kan ook via instellingen/locatieservices, bovendien kan je daar ook nog rechten mbt gps aan apps. toewijzen.
Om de werking van de gps te controleren kan je gebruik maken van bv de apps. GPS test of AndroiTS GPS test
[ Voor 19% gewijzigd door elinx op 09-09-2014 22:12 ]
Verwijderd
Hallo, ik heb sinds kort de Redmi 1 S binnen. Nu wil ik er graag een rom opzetten zonder alle chinese meuk.
Als ik "xiaomi.eu_multi_armani_37.0.0_jb-4.3.zip" op mijn nieuwe SD kaart plaats, en e.e.a. hernoem naar update.zip en opnieuw opstart in mi-recovery mode, en kies voor update.zip dan geeft hij telkens en fout en loopt niet door....Dit terwijl ik hem echt goed hernoemt heb. Hij geeft aan dat hij hem niet kan vinden.
Wat doe ik fout?
Alvast bedankt
Als ik "xiaomi.eu_multi_armani_37.0.0_jb-4.3.zip" op mijn nieuwe SD kaart plaats, en e.e.a. hernoem naar update.zip en opnieuw opstart in mi-recovery mode, en kies voor update.zip dan geeft hij telkens en fout en loopt niet door....Dit terwijl ik hem echt goed hernoemt heb. Hij geeft aan dat hij hem niet kan vinden.
Wat doe ik fout?
Alvast bedankt
Je moet hem op de interne sd kaart zetten, niet de externe. Staat ook in de diverse handleidingen hier.Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2014 @ 19:22:
Hallo, ik heb sinds kort de Redmi 1 S binnen. Nu wil ik er graag een rom opzetten zonder alle chinese meuk.
Wat doe ik fout?
Alvast bedankt
Zelfde probleem gehad, eerst moeten flashen naar een originele ROM met Fastboot, daarna via updatet app armani ROM kunnen flashen. Wel gehele wipe gedaan.
Je had toch ook meteen de Armani ROM via fastboot kunnen flashen, daar was deze tussenstap niet voor nodig.Birrel schreef op woensdag 10 september 2014 @ 19:41:
.....eerst moeten flashen naar een originele ROM met Fastboot, daarna via updatet app armani ROM kunnen flashen.......
Klopt, maar kreeg hem op mijn werk niet gedownload.
Vandaag ook maar besteld bij to2c
190 Dollar inclusief: original box (english chinese rom), spare battery en DHL shipping 2-6 dagen. Het systeem om DHL daadwerkelijk te selecteren bij Paypal liep wel heel stroef, zeker 7-8x opnieuw moeten invullen.
http://dhl.to2c.com/xiaomi-hongmi-1s-redmi-dhl.html
Iemand enig idee waar je backcovers kunt bestellen. Of misschien beter gezegd waar ik reviews/fotos van de diverse backcovers kan vinden. Heb er nu een silicon case 'bijgekregen"
190 Dollar inclusief: original box (english chinese rom), spare battery en DHL shipping 2-6 dagen. Het systeem om DHL daadwerkelijk te selecteren bij Paypal liep wel heel stroef, zeker 7-8x opnieuw moeten invullen.
http://dhl.to2c.com/xiaomi-hongmi-1s-redmi-dhl.html
Iemand enig idee waar je backcovers kunt bestellen. Of misschien beter gezegd waar ik reviews/fotos van de diverse backcovers kan vinden. Heb er nu een silicon case 'bijgekregen"
[ Voor 2% gewijzigd door Ari70 op 10-09-2014 20:43 . Reden: (rom) ]
Batterij verbruik is momenteel veel hoger dan voorheen met de huidige ML 37.
Ook verdwijnt regelmatig het toetsenbord tijdens het typen.
Hebben andere mensen ook deze problemen?
Verwarming: Daiking Altherma Hybride 8kW met vloerverwarming & Jaga Strada radiatoren § Domotica Domoticz, Z-wave, Hue, Slimme meter § Audio/HT Linn Majik DSM, Linn Majik 140, Apple TV 4K, Sony PS4 Pro
In de vele reviews die ik bekeken heb, werd vaak aangegeven dat het batterij percentage bij de eerste 2-3x opladen verre van accuraat is. Er werd aangedrongen om eerst de batterij ver leeg te trekken (niet helemaal) alvorens in de oplader te doen. Ik hoop dat dit je vraag beantwoord.Janar schreef op woensdag 10 september 2014 @ 20:44:
[ Voor 15% gewijzigd door Ari70 op 10-09-2014 20:49 ]
Batterij verbruik was bij mij veel hoger doordat email anders leek te werken. De wakelock waren compleet maf.Janar schreef op woensdag 10 september 2014 @ 20:44:
Door email sync even volledig uit te zetten en dan wat bescheidener weer aan te zetten heb ik het absurde batterij verbruik weer naar normaal gekregen. Ik had de indruk dat er nog een andere factor in het spel was, maar dat is lastig om te bewijzen.
Ik blijf na elke update een tijdje evalueren met Wakelock Detector.
Het wegvallen van het toetsenbord kan ik niet bevestigen omdat ik systematisch kii keyboard gebruik.
Ik ga zo blij zijn wanneer er eindelijk een custom ROM verschijnt weg van heel dat ongedocumenteerde MIUI gedoe. Op al mijn andere toestellen staat of een versie van CyangenMod of AOSP met Xposed.
cheers
Voor versie 37* kan ik bevestigen dat het wel degelijk écht héél snel leidde tot een platte batterij. Het was niet zomaar een kwestie van foute stats.Ari70 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 20:47:
[...]
In de vele reviews die ik bekeken heb, werd vaak aangegeven dat het batterij percentage bij de eerste 2-3x opladen verre van accuraat is. Er werd aangedrongen om eerst de batterij ver leeg te trekken (niet helemaal) alvorens in de oplader te doen. Ik hoop dat dit je vraag beantwoord.
Hier is het op dat gebied onduidelijk. De ene keer nog geen dag, vervolgens opeens 2 1/2 dag. Met hetzelfde gebruik. Toch eens kijken of csips simple er wat mee te maken heeft.horst schreef op woensdag 10 september 2014 @ 22:22:
[...]
Voor versie 37* kan ik bevestigen dat het wel degelijk écht héél snel leidde tot een platte batterij. Het was niet zomaar een kwestie van foute stats.
Iemand omgeving Amsterdam met een Redmi 1S die mij zijn battery voor een minuutje zou kunnen lenen?
Zit in een PayPal geschil omdat de mijne defect aankwam. Als het aan de batterij ligt zou het me veel problemen besparen
Zit in een PayPal geschil omdat de mijne defect aankwam. Als het aan de batterij ligt zou het me veel problemen besparen
Ik moet momenteel vaak 2 keer per dag opladen. 1 of 2 weken geleden redde ik meestal 1 dag en heel soms even een korte laadperiode voor het laatste uurtje.
Vwb keyboard:en.miui.com/thread-36894-1-1.html?mobile=2
Ik was eerst heel tevreden over de Hongmi en in iets mindere mate over de Redmi 1S. Maar het begint langzaam te knagen. Ik zie weinig verbeteringen en de support van Xiaomi js een stuk minder dan voor de Mi3.
Ik was eerst heel tevreden over de Hongmi en in iets mindere mate over de Redmi 1S. Maar het begint langzaam te knagen. Ik zie weinig verbeteringen en de support van Xiaomi js een stuk minder dan voor de Mi3.
Verwarming: Daiking Altherma Hybride 8kW met vloerverwarming & Jaga Strada radiatoren § Domotica Domoticz, Z-wave, Hue, Slimme meter § Audio/HT Linn Majik DSM, Linn Majik 140, Apple TV 4K, Sony PS4 Pro
De 1s bevalt nog steeds, bouw e.d. is goed. Probleem zoals bij de meeste is de software. En op dit moment zijn ze druk met Miui V6, dus dan bungelt de budget onderaan het lijstje. Hier deed de 36 stable het ook beter dan de 37. Maar zolang mijn vrouw niet klaagt dan ga ik niet terug.Janar schreef op donderdag 11 september 2014 @ 07:58:
Ik moet momenteel vaak 2 keer per dag opladen. 1 of 2 weken geleden redde ik meestal 1 dag en heel soms even een korte laadperiode voor het laatste uurtje.
Ik gebruik het google keyboard als standaard, dus heb op dat gebied geen problemen. Alleen dat snel leeg zijn van de batterij, en consequent tot max 99% laden is hier het enige. Ik hoop dat er nog een 38 stable komt, maar ben bang dat we moeten wachten op V6.En dan kan wel ff duren.
Verwijderd
Hoi,
Bij mijn redmi gaat bij elk telefoongesprek het beeld op zwart. Is er een manier (instelling?), om dit te voorkomen? Ik vindt het vrij irritant. Het gebeurd ook als ik zelf wil gaan bellen,en de telefoon over gaat
Iemand?
Bij mijn redmi gaat bij elk telefoongesprek het beeld op zwart. Is er een manier (instelling?), om dit te voorkomen? Ik vindt het vrij irritant. Het gebeurd ook als ik zelf wil gaan bellen,en de telefoon over gaat
Iemand?
Wat meer info zou handig zijn. Maar als je hem afdekt dan treedt de proximity sensor in werking, en die schakelt dus het beeld uit.Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2014 @ 12:56:
Hoi,
Iemand?
Grootste probleem van de Redmi 1S is dat de laagste kloksnelheid op ca 1000 MHz is geklokt. Dat betekent dat het hard gaat als apps voorkomen dat de 1s in standby gaat (wakelock)
Ik had al vlug in de gaten dat dit anders moest. met NoFrills lukte het niet om vanaf boot de laagste kloksnelheid automatisch te verlagen tot 300 MHz, maar is het me wel gelukt via een Init.d script.
Daarnaast heb ik CPU tuner geïnstalleerd met het profiel "simpel&krachtig" (geen wijzigingen) en als laatste de app Wifi assistent, die op basis van bekende locaties wifi aanzet en anders helemaal uit, zodat er niet meer gescand wordt.
Mijn accu (icm ML36) haalt nu met gemak 2 dagen en gemiddeld gebruik
Omdat ik toch naar bruikbare init.d scripts aan het zoeken was heb ik ook een script toegepast voor het swapgeheugen, waardoor voorkomen wordt dat bij een bijna volle benutting van het Ram werkgeheugen, spontaan apps worden gesloten die je eigenlijk niet wil missen.
Ik had al vlug in de gaten dat dit anders moest. met NoFrills lukte het niet om vanaf boot de laagste kloksnelheid automatisch te verlagen tot 300 MHz, maar is het me wel gelukt via een Init.d script.
Daarnaast heb ik CPU tuner geïnstalleerd met het profiel "simpel&krachtig" (geen wijzigingen) en als laatste de app Wifi assistent, die op basis van bekende locaties wifi aanzet en anders helemaal uit, zodat er niet meer gescand wordt.
Omdat ik toch naar bruikbare init.d scripts aan het zoeken was heb ik ook een script toegepast voor het swapgeheugen, waardoor voorkomen wordt dat bij een bijna volle benutting van het Ram werkgeheugen, spontaan apps worden gesloten die je eigenlijk niet wil missen.
Llama vind ik een nog mooier programma als alternatief voor wifi assistent. Met Llama kan je ook de data connectie stoppen zodra je met wifi verbonden bent en vice versa.
Verwijderd
Het uitvallen van het scherm gebeurd zoda ik op de groene toets voor bellen klik, en met geen mogelijkheid komt het scherm terug totdat het gesprek af is, of er niet wordt wordt opgenomen. Ik heb het ook als ik de telefoon gewoon voor me houdt, en dus niet afdek met me wang o.i.d.
Heel vaag maar niemand erkend met dit probleem?
Dat is inderdaad een mooie app. met aanzienlijk meer instellingen. Beide apps werken met locatiebepaling via de gsm masten, zodat je gps ook niet aan hoeft.Zenix schreef op donderdag 11 september 2014 @ 19:10:
Llama vind ik een nog mooier programma als alternatief voor wifi assistent. .............
[ Voor 5% gewijzigd door elinx op 11-09-2014 20:33 ]
Zou kunnen zijn dat je de sensor opnieuw moet kalibreren. Maar ik weet zo uit mijn hoofd niet waar dat zit. Is dacht ik al eerder in dit topic voorbij gekomen, dus zou je het terug moeten kunnen vinden.Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2014 @ 20:24:
Het uitvallen van het scherm gebeurd zoda ik op de groene toets voor bellen klik, en met geen mogelijkheid komt het scherm terug totdat het gesprek af is, of er niet wordt wordt opgenomen. Ik heb het ook als ik de telefoon gewoon voor me houdt, en dus niet afdek met me wang o.i.d.
Welke rom versie heb je er op staan? Misschien dat het probleem daar ligt.
Verwijderd
Ik heb deze rom erop staan, xiaomi.eu_multi_armani_37.0.0_jb-4.3.zip
Ik heb net gegoogled over deze sensor in relatie met de redmi...ik kom op een site waar ik in allemaal Chinese instellingen moet rommelen...dat wil ik eigenlijk niet doen...
Ik heb net gegoogled over deze sensor in relatie met de redmi...ik kom op een site waar ik in allemaal Chinese instellingen moet rommelen...dat wil ik eigenlijk niet doen...
Die doet het hier (afgezien van de Batterij) prima. Ik zal eens in de 1S van mijn vrouw duiken. Als ik het zo vinden kan, laat ik het weten.Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2014 @ 21:29:
Ik heb deze rom erop staan, xiaomi.eu_multi_armani_37.0.0_jb-4.3.zip
Ik ben toch nog ff het topic in gedoken en vond deze tip van Birrel.
Probeer dat eens.Birrel schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 22:48:
Check www.xiaomi.eu/community/t...-service-test-mode.20165/
In menu 8 is het mogelijk de proximity sensor te kalibreren.
[ Voor 26% gewijzigd door starcopy op 11-09-2014 23:00 ]
Klopt, heeft bij mij de problemen met de sensor opgelost.
Zou ik mogen weten welk init.d script je gebruikt hebt om de cpu naar 300MHz te verlagen?elinx schreef op donderdag 11 september 2014 @ 19:06:
Grootste probleem van de Redmi 1S is dat de laagste kloksnelheid op ca 1000 MHz is geklokt. Dat betekent dat het hard gaat als apps voorkomen dat de 1s in standby gaat (wakelock)
Vanilline heeft op 4pda een aantal init.d scripts geplaatst, waaronder 02setcpumurfie121 schreef op donderdag 11 september 2014 @ 23:35:
....Zou ik mogen weten welk init.d script je gebruikt hebt om de cpu naar 300MHz te verlagen?
Je kan alle scripts via recovery in één keer installeren, maar ook handmatig één of meerdere scripts uit het zip bestand in de init.d map plaatsen met een root explorer.
Verwijderd
Ik kom wel in het menu maar vervolgens is het Chinees , als ik dan 5 kies (wat volgens die website de Proximity sensor is) krijg ik weer een keuze in het Chinees...?
Vraag het eens aan Birrel, misschien kan hij je daar verder helpen.Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 07:10:
Ik kom wel in het menu maar vervolgens is het Chinees , als ik dan 5 kies (wat volgens die website de Proximity sensor is) krijg ik weer een keuze in het Chinees...?
Birrel had het over menu 8, wat op de website staat is van de Mi2. Afhankelijk van het type zijn er meer of minder opties te vinden in het testmode menu en wijzigt dus de volgorde. Vervelend natuurlijk dat het alleen een Chinees menu betreft.Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 07:10:
Meer info:
http://en.miui.com/thread-22289-1-1.html
1. go to phone pad and dail *#*#6484#*#*
2. tap no. 8
3. cover the sensor first. then tap the "开始校准" the button in the middle
4. move your fingers away from the sensor till the number shows 5.0000000 (or any random number)
5. tap "通过" the button on lower left of the screen to pass
6. you will lead to the next test, which is the physical button test. press all the buttons. and tap the 'back' and 'menu' button. and press "通过" lower left button
7. now tap 'back' to exit you will be asked if you want to exit the test, tap 'ok'
[ Voor 59% gewijzigd door elinx op 12-09-2014 11:46 ]
Nummer 8 is inderdaad de proximity sensor. Als het goed is staat er een waarde van 5 punt nog wat en als je je vinger boven de sensor houdt wordt dit 0. Zo niet dan de grijze knop eronder indrukken is opnieuw callibreren. Daaronder de linkertoets is de volgende test en de rechtertoets is terug naar het hoofdmenu.
Edit: Elinx was me net voor.
Edit: Elinx was me net voor.
[ Voor 6% gewijzigd door Chocoball op 12-09-2014 11:55 ]
Redmi 1S bevalt zo goed dat ik er nogmaals één heb besteld voor mijn dochter. Vooral nu ik mijn toestel naar tevredenheid heb aangepast via allerlei tweaks, dacht ik daarmee met haar toestel eenvoudiger aan de slag te kunnen. Deze keer besteld bij Coolicool. Ik dacht fijn, via Netherland Post zal de 1S lekker snel aankomen. Sturen ze hem naar Brazilië. Dat zal dus wel even duren denk ik, eer ik hem mag ontvangen.
[ Voor 3% gewijzigd door elinx op 12-09-2014 17:48 ]
Ik heb geprobeerd de zip file te downloaden maar dit is niet meer mogelijk, ik krijg een foutmelding zou je die zip misschien kunnen opsturen als ik via pm mijn email geef?elinx schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 17:46:
Redmi 1S bevalt zo goed dat ik er nogmaals één heb besteld voor mijn dochter. Vooral nu ik mijn toestel naar tevredenheid heb aangepast via allerlei tweaks, dacht ik daarmee met haar toestel eenvoudiger aan de slag te kunnen. Deze keer besteld bij Coolicool. Ik dacht fijn, via Netherland Post zal de 1S lekker snel aankomen. Sturen ze hem naar Brazilië. Dat zal dus wel even duren denk ik, eer ik hem mag ontvangen.
Heb ik gehad met een hoesje voor mijn Redmi 1s die ging naar de Antillen, ik heb gelijk de verkoper ingelicht hij stuurde dezelfde dag nog een nieuwe
[ Voor 71% gewijzigd door murfie121 op 12-09-2014 17:51 ]
Van 4PDA kan je alleen downloaden als je geregistreerd bent, anders krijg je een 404 scherm.murfie121 schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 17:49:
Ik heb geprobeerd de zip file te downloaden maar dit is niet meer mogelijk, ik krijg een foutmelding ......
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
[ Voor 67% gewijzigd door elinx op 15-09-2014 17:13 ]
Vreemd genoeg werkt nu het keyboard wel weer normaal en ook Google keyboard dus gelukkig wel weer. Dat maakt het leven weer wat relaxter.
De batterij blijft ongewijzigd.
De batterij blijft ongewijzigd.
Thanks, het lijkt goed te werken ik gebruik nu de batterijbesparende scripts 01sysctl, 07media, 09batterylife, 02setcpu.elinx schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 18:05:
[...]
Van 4PDA kan je alleen downloaden als je geregistreerd bent, anders krijg je een 404 scherm.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Deze: 03engine, 05clean, 08fstrim en term-init.sh weet ik eigenlijk niet precies wat ze doen ondanks de beschrijving dus gebruik ik ze nu niet
Ik heb iets soortgelijks gedaan en alleen de scripts toegepast waarvan de functie mij duidelijk is.murfie121 schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 00:48:
,,,,,,,,,,,, term-init.sh weet ik eigenlijk niet precies wat ze doen ondanks de beschrijving dus gebruik ik ze nu niet
mbt de installatie van init.d heb je de keuze om de het zipbestand met een gewijzigde boot.img te installeren , de universal init.d app of via de terminal het script term-init uitvoeren die speciaal voor Android 4.3 geschikt is. Beide laatste zijn gepubliceerd op XDA
[ Voor 3% gewijzigd door elinx op 13-09-2014 01:08 ]
Heb je een screenprotector misschien?Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2014 @ 20:24:
Da was bij mij de oorzaak
vraagje, hoe kan ik zien wat de laatste versie is?
ik vind de site zo onoverzichtelijk .... versie 37 is nog de laatste?
ik vind de site zo onoverzichtelijk .... versie 37 is nog de laatste?
Als je hier naar toe gaat, en dan de bovenste, in dit geval de MULTI 4.9.12 aanklikt (de 4 staat voor 2014, de 9 voor de maand dus september en de 12 voor de dag, gisteren dus), zie je een rijtje downloadlinks staan waaronder:
Xiaomi Redmi 1S WCDMA - Stable 37.0.0 Multilang
deze ML-versie is tot nu toe de meest recente....
Xiaomi Redmi 1S WCDMA - Stable 37.0.0 Multilang
deze ML-versie is tot nu toe de meest recente....
ok dankjewel voor de uitleg.
is de black 1s nog ergens in de aanbieding?
of wat is momenteel de goedkoopste shop?
-edit-
deze kwam ik wel tegen 140 dollar
http://www.aliexpress.com...art-Phone/2035103884.html
maar hij heeft alleen maar feedback voor hoesjes
is de black 1s nog ergens in de aanbieding?
-edit-
deze kwam ik wel tegen 140 dollar
http://www.aliexpress.com...art-Phone/2035103884.html
maar hij heeft alleen maar feedback voor hoesjes
[ Voor 50% gewijzigd door Aggressor op 13-09-2014 15:20 ]
Tja is zo'n 20 dollar goedkoper dan bij een aantal van de bekende Chinese shops...
Enige feedback zou wel prettig zijn.
Wel opletten dat het niet de gewone Hongmi 6589T versie is, kwam ik onderin iets van tegen bij de beschrijving....
Ik bestel nooit bij Aliexpress aangezien ik geen CC heb, ik hou het bij de bekende shops.
Voor 167 dollar heb je hem met een paar dagen in huis via de DHL-shipping site van to2c.com
Enige feedback zou wel prettig zijn.
Wel opletten dat het niet de gewone Hongmi 6589T versie is, kwam ik onderin iets van tegen bij de beschrijving....
Ik bestel nooit bij Aliexpress aangezien ik geen CC heb, ik hou het bij de bekende shops.
Voor 167 dollar heb je hem met een paar dagen in huis via de DHL-shipping site van to2c.com
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van Ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Bestellen, levertijd en prijzen: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.
- Rooten & Custom ROM's: Het grote MIUI custom-ROM-topic
- Unlocken van de Bootloader: [Centrale topic] Xiaomi Bootloader unlocken
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van Ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Bestellen, levertijd en prijzen: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.
- Rooten & Custom ROM's: Het grote MIUI custom-ROM-topic
- Unlocken van de Bootloader: [Centrale topic] Xiaomi Bootloader unlocken