Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elinx
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-09 19:55
Ik hoop dat iemand een antwoord heeft op de volgende vraag

Is het mogelijk om te voorkomen dat de 1S reboot als je de powerknop langer dan 10 sec ingedrukt houdt?

Waarom vraag ik dit. Het is me nu al enkele keren overkomen als ik de 1S uit mijn zak haal dat ik de SIM pin moet intoetsen en ik dus enige tijd geen verbinding had.
Onderzoek naar dit probleem levert op dat het een "feature" van Miui v5 is dat je op deze manier kan rebooten, om te voorkomen dat je de batterij eruit moet halen als alles vast zit.
Echter heb ik er momenteel meer last van dan voordeel dus wil ik of eoa manier dit rebooten voorkomen.

In het instellingmenu / toets kan ik geen optie vinden die dit rebooten voorkomt.

[ Voor 13% gewijzigd door elinx op 18-08-2014 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoekds20
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22:39
Volgend probleempje... ik wil een andere beltoon en bij selecteren springt het scherm naar het home scherm terug :S dit is ook bij veranderen bij sms toon. iemand een idee. Voorheen deed hij het goed, kon ik kiezen uit 1000 chinese ringtones. (maar daar zat ik niet op te wachten). Telefoon al herstart en beveiliging gedraaid, geen succes.

[ Voor 9% gewijzigd door snoekds20 op 19-08-2014 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3ckmate
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20-09 10:58
Misschien geen handige oplossing maar installeer zedge eens en kijk of je daarmee je beltoon en sms toon kan aanpassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
(overleden)
snoekds20 schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 23:44:
Volgend probleempje... ik wil een andere beltoon en bij selecteren springt het scherm naar het home scherm terug :S dit is ook bij veranderen bij sms toon. iemand een idee. Voorheen deed hij het goed, kon ik kiezen uit 1000 chinese ringtones. (maar daar zat ik niet op te wachten). Telefoon al herstart en beveiliging gedraaid, geen succes.
Cache wipe gedaan nadat je er de nieuwe rom op gezet hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06:12
wat vinden jullie?

is deze telefoon wel een verbetering tov cbot gt99?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoekds20
Law0070 schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 11:08:
Misschien geen handige oplossing maar installeer zedge eens en kijk of je daarmee je beltoon en sms toon kan aanpassen
Zedge had ik al geïnstalleerd, de chinese ringtone aangepast met een ringtone van Zedge, evenals de notificatie tone(o.a sms). dit heeft het allemaal goed gedaan maar nu kan ik dus geen andere ringtone kiezen, bij het selecteren springt scherm naar home scherm. Vreemd ineens.

ook is er een cache wipe gedaan na nieuwe rom.

[ Voor 4% gewijzigd door snoekds20 op 19-08-2014 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Aggressor schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 13:46:
wat vinden jullie?

Uhm. Ja. En niet zo'n kleine verbetering ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
snoekds20 schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 13:46:
[...]

Zedge had ik al geïnstalleerd, de chinese ringtone aangepast met een ringtone van Zedge, evenals de notificatie tone(o.a sms). dit heeft het allemaal goed gedaan maar nu kan ik dus geen andere ringtone kiezen, bij het selecteren springt scherm naar home scherm. Vreemd ineens.

ook is er een cache wipe gedaan na nieuwe rom.
Lijkt er op dat een andere app de boel blokkeert, of in je instellingen heeft zitten rommelen.

Maar waarom dat Zedge? Je kunt elke toon die je maar wil op de telefoon zetten en instellen. Daar heb je geen app voor nodig. In het ergste geval mag je opnieuw beginnen en de rom opnieuw installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3ckmate
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20-09 10:58
starcopy schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 14:09:
[...]

Lijkt er op dat een andere app de boel blokkeert, of in je instellingen heeft zitten rommelen.

Maar waarom dat Zedge? Je kunt elke toon die je maar wil op de telefoon zetten en instellen. Daar heb je geen app voor nodig. In het ergste geval mag je opnieuw beginnen en de rom opnieuw installeren.
dat was maar een tussenstapje, een simpel appje met 1000'en notificaties en ringtones en die vervangt dan zelf je tonen...

spaart wat tijd ipv een hele rom overnieuw te installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Momus schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 13:46:
[...]

Uhm. Ja. En niet zo'n kleine verbetering ook.
Aggressor schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 13:46:
wat vinden jullie?

En toch...

Ik heb mijn 1s weer verkocht en heb mijn gt99 weer in de armen gesloten. De verbeteringen die er absoluut zijn in de 1s tov de cubot (GPS, bouw kwaliteit, camera) waren voor mij persoonlijk niet belangrijk genoeg om de overstap te maken. Het dagelijks gebruik v(emailen, internet, bellen,SMS) merk je het verschil nauwelijks. Spellen draaien soepeler op mijn cubot als op de 1s.

Er is dus verschil, maar het is afhankelijk van waar je de telefoon voor gebruikt. Ik vind het de extra uitgave van geld niet waard in ieder geval, en wacht nog even op de volgende generatie chineesjes, tot die tijd met veel plezier gebruik makend van mijn gt99 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Law0070 schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 14:25:
[...]

dat was maar een tussenstapje, een simpel appje met 1000'en notificaties en ringtones en die vervangt dan zelf je tonen...

spaart wat tijd ipv een hele rom overnieuw te installeren
Ik bedoelde waarom uberhaupt? Zit standaard gewoon in de instellingen. Als je daar voortijd al niet bij kunt is die app maar een lapmiddel, en had je voortijd al een probleem. Dat is gewoon uitstel van het onvermijdelijke. En hoe meer je gesleuteld hebt, hoe lastiger om uit te vinden wat en waar het nu precies fout is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 15:06:
[...]

[...]

En toch...

Ik heb mijn 1s weer verkocht en heb mijn gt99 weer in de armen gesloten. De verbeteringen die er absoluut zijn in de 1s tov de cubot (GPS, bouw kwaliteit, camera) waren voor mij persoonlijk niet belangrijk genoeg om de overstap te maken. Het dagelijks gebruik v(emailen, internet, bellen,SMS) merk je het verschil nauwelijks. Spellen draaien soepeler op mijn cubot als op de 1s.

Er is dus verschil, maar het is afhankelijk van waar je de telefoon voor gebruikt. Ik vind het de extra uitgave van geld niet waard in ieder geval, en wacht nog even op de volgende generatie chineesjes, tot die tijd met veel plezier gebruik makend van mijn gt99 ;)
Dat moet een reden hebben, want de 1s heeft ook gewoon een betere processor. Dus dat zou niet mogen. Op alle fronten hoort hij gewoon beter te zijn. Wellicht dat de software hem minder laat presteren, maar dat is aanpasbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08:22

Chocoball

瞧好吧!

Had dit artikel http://en.miui.com/thread-29015-1-1.html gevonden. Deze update vervangt de MIUI camera app met een versie die wel een DCIM folder op de SD kaart aamaakt en daar de foto's in bewaard. Wel 1 ding de app is alleen Engelstalig.

Iemand al toevallig deze camera app al geprobeerd?

[ Voor 7% gewijzigd door Chocoball op 19-08-2014 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Chocoball schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 20:09:
Had dit artikel http://en.miui.com/thread-29015-1-1.html gevonden. Deze update vervangt de MIUI camera app met een versie die wel een DCIM folder op de SD kaart aamaakt en daar de foto's in bewaard. Wel 1 ding de app is alleen Engelstalig.

Iemand al toevallig deze camera app al geprobeerd?
Als ik dit zo lees, lijkt het me een beetje zinloos.

Ok, now I,m here. The pach work only with ROM v.25 and NOT with other. Im try to instal via system update program, like normal rom, and return back to original cam with reflash all ROM without wipe.So everything works fine.

Staat in het bericht met daaraan de download. Bovendien vervangt die de Chinese versie, voor de Engelse. En dat gaat misschien weer niet werken met de ML .eu versie. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoekds20
starcopy schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 19:23:
[...]

Zit standaard gewoon in de instellingen. Als je daar voortijd al niet bij kunt is die app maar een lapmiddel, en had je voortijd al een probleem. Dat is gewoon uitstel van het onvermijdelijke. En hoe meer je gesleuteld hebt, hoe lastiger om uit te vinden wat en waar het nu precies fout is gegaan.
zat idd standaard in de instellingen, ik kon tig geluiden selecteren. Het vreemde is dat nu bij geluiden selectie pats het scherm naar home springt. (ook bij sms etc, overal waar je een andere toon kon instellen)
Nu vervang ik bijna nooit de ringtone maar toch... Ik heb nu gewoon via een app een ringtone gedownload en die pakt hij dan op. Maar ff switchen via geluidsinstelling naar hongmiii chinees ring ring of tjilp of weet ik veel is er niet meer bij. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
snoekds20 schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 20:17:
[...]

zat idd standaard in de instellingen, ik kon tig geluiden selecteren. Het vreemde is dat nu bij geluiden selectie pats het scherm naar home spring. (ook bij sms etc, overal waar je een andere toon kon instellen)
Nu vervang ik bijna nooit de ringtone maar toch... Ik heb nu gewoon via een app een ringtone gedownload en die pakt hij dan op. Maar ff switchen via geluidsinstelling naar hongmiii chinees ring ring of tjilp of weet ik veel is er niet meer bij. :(
Je kon daar ook je eigen geluiden selecteren die je op een map van het toestel hebt staan. Maar ik vrees dat je de boel een beetje om zeep hebt geholpen. Want als ik je goed begrijp, kun je nu dus helemaal niet meer in die instelling komen. Iets soortgelijk is al eerder gebeurt, alleen was het bij diegene met de updater app. Enige oplossing was toen de boel opnieuw flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Momus schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 19:33:
[...]

Dat moet een reden hebben, want de 1s heeft ook gewoon een betere processor. Dus dat zou niet mogen. Op alle fronten hoort hij gewoon beter te zijn. Wellicht dat de software hem minder laat presteren, maar dat is aanpasbaar.
Wellicht dat de adreno gpu bij bepaalde spellen iets minder draait, al zou die ook beter moeten zijn als de powerVR. Ik weet het verder ook niet eerlijk gezegd.

Maar ook de toch wat warm wordende batterij, het gedoe met het niet kunnen aansluiten op Windows XP, het woog voor mij nog even niet op tegen de voordelen. Althans, ik vond hem niet heel veel merkbaar beter in mijn persoonlijke gebruik (GPS gebruik ik toch niet, en de camera is met de Lenovo ROM die ik nu gebruik ook best redelijk). Laat ik zo zeggen, ik had het algemene verschil veel groter verwacht.

Dus vandaag een nieuwe batterij besteld voor de gt99, en ik ben er gewoon weer even tevreden mee.

Maar ik ben wel van mening dat de 1s een veel beter toestel is over de hele linie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoekds20
Nou maar weer een vraag, in het scherm links boven staat vodafone met logo :) maar achter vodafone staan soms -dus niet altijd- 3 puntjes (of bolletjes) wat betekent dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domokun
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10-10-2021
snoekds20 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 18:43:
Nou maar weer een vraag, in het scherm links boven staat vodafone met logo :) maar achter vodafone staan soms -dus niet altijd- 3 puntjes (of bolletjes) wat betekent dit?
Dat je een melding hebt in je notificatiecentrum. Even naar beneden swipen op je home screen dus :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil graag deze telefoon na de zte blade, yiagu g2 en cubot gt99 . nu weet ik niets van roms en rooten en heb de telefoons tot tevredenheid out of the box gebruikt.
bij deze telefoon wordt de multi language afgeraden. mijn vraag is kan deze totale leek makkelijk de rom erop zetten met de nederlandse taal en kan er ook iets volledig misgaan???

of is er een webshop die de goede versie er voor een paar dollar opzet? is nederlands per definite nodig want met engels red ik me ook prima . google playstore moet in ieder geval er al op staan ans rooten lastig is .

ik wil graag de pink versie .

is dit dan een goede versie??
http://www.coolicool.com/...-42-3g-smartphone-g-33595

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2014 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 21:34:
ik wil graag deze telefoon na de zte blade, yiagu g2 en cubot gt99 . nu weet ik niets van roms en rooten en heb de telefoons tot tevredenheid out of the box gebruikt.
bij deze telefoon wordt de multi language afgeraden. mijn vraag is kan deze totale leek makkelijk de rom erop zetten met de nederlandse taal en kan er ook iets volledig misgaan???

of is er een webshop die de goede versie er voor een paar dollar opzet? is nederlands per definite nodig want met engels red ik me ook prima . google playstore moet in ieder geval er al op staan ans rooten lastig is .

ik wil graag de pink versie .

is dit dan een goede versie??
Geen geld uitgeven aan alles wat met de software te maken heeft. Je hebt zelfs met 10 linkerhanden de xiaomi.eu multirom er binnen 5 minuten opstaan. In het topic staat al zeker 5x keer precies beschreven hoe het werkt, en kom je er niet uit dan leggen we het wel uit.

In die rom die je er dan op zet, zit alles in. Dus geroot en voorzien van de standaard google apps.

De link die je aangeeft is de goede versie. Ik ken de shop echter niet, en kan ook niet zeggen of deze betrouwbaar is. Maar in het topic staan meerdere shops genoemd waar men ze gekocht heeft. Prijs is in elk geval wel aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

super dan ga ik het gewoon proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Daar is hij al duurder. En je moet met CC betalen ipv Paypal. Niet iedereen heeft er 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoekds20
Ik ben een beetje aan het loeren voor een hoesje/protector case. Er zijn tig soorten kleuren type's etc. Ik had een goedkoop rubber ding erbij gekocht maar die is niet fijn. Natuurlijk is het persoonlijk wat men fijn vind maar wat hebben jullie zoal voor bescherming voor de redmi 1S? tpu protector, sleeve, hard case, leren boekje...?

ik vond deze wel misschien iets voor mij, nu nog goedkoper vinden en niet bij Aliexpress want heb geen CC meer en jammergenoeg gaat het niet met paypal lukken bij hun.

[ Voor 29% gewijzigd door snoekds20 op 20-08-2014 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elinx
Nadeel van een volledige aluminium cover is dat dit ten koste gaat van je ontvangst. Het aluminium schermt nl de antennes af.
Ik heb een aluminium/glass back cover en een tempered glass screenprotector, verder niks er meer omheen.Bevalt me prima en ziet er fraai uit.
Het is een van de weinige uitvoeringen waar het Mi logo achterop staat.
Minpunten van de cover zijn:
1. De knopjes rammelen, Bij veel back covers zit daar meestal iets van een siliconen stripje over de knopjes, wat hier ontbreekt, maar dat heb ik opgelost met een stukje tape aan de binnenzijde die als een veer werkt en de knopje keurig terug laat veren
2. Backcover is een vingeafdrukken magneet, maar is eenvoudig weer glad te vegen.

De tempered glass protector daarentegen is nauwelijks gevoelig voor vingerafdrukken, maar heeft wel weer een hoge spiegelwaarde.

[ Voor 5% gewijzigd door elinx op 20-08-2014 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoekds20
zoiets is ook mooi en idd beter voor ontvangst. maar helaas weer bij aliexpress :? dus geen betalingsmogelijkheid voor mij.
iets anders, kan ik het bolletje om scherm te openen veranderen in een ander teken of poppetje of zoiets? Ik heb dit ergens gezien op youtube maar weet niet of dat bij mijn tel ook kan en waar vind ik dat dan?

[ Voor 11% gewijzigd door snoekds20 op 20-08-2014 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
snoekds20 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 22:54:
Ik ben een beetje aan het loeren voor een hoesje/protector case. Er zijn tig soorten kleuren type's etc. Ik had een goedkoop rubber ding erbij gekocht maar die is niet fijn. Natuurlijk is het persoonlijk wat men fijn vind maar wat hebben jullie zoal voor bescherming voor de redmi 1S? tpu protector, sleeve, hard case, leren boekje...?

ik vond deze wel misschien iets voor mij, nu nog goedkoper vinden en niet bij Aliexpress want heb geen CC meer en jammergenoeg gaat het niet met paypal lukken bij hun.
Die dingen vind je te kust en te keur bij bijna elke shop die Xiaomi verkoopt, en op Ebay. Maar vaak gelezen klacht: knopjes rammelen, pasvorm niet altijd even strak.

Mijn vrouw heeft een leren flipcase van:

http://www.ibuygou.com/p-...ctive_case_blue-5726.html

Was eigenlijk qua uiterlijk 1 van de betere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elinx
snoekds20 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 23:35:.............kan ik het bolletje om scherm te openen veranderen in een ander teken of poppetje of zoiets? .............
Met de "Theme"app (het kleurdoosje) Kan je een thema downloaden voor het vergrendelscherm. Misschien dat daar een ander bolletje bijzit.
Open de app
kies categorie,
kies gemixt (onderin),
kies vergrendelthema

Probleem is dat je het plaatje moet beoordelen, want veel is Chineestalig.

Andere manier is om Miui v5 thema's van XDA te downloaden, maar die kan je helaas niet meer zomaar installeren zonder een WSMmodule. (themeauthorization) Er is nog een andere WSMmodule (Mithemes), die zorgt ervoor dat de theme app geen installatie beperkingen oplegt.
Met een download theme moet je eerst het thema importeren voor installeren
Open app
kies lokaal
push linksonder
kies importeren van SD kaart

Vervolgens weer de installatie via de eerstgenoemde procedure

[ Voor 25% gewijzigd door elinx op 21-08-2014 00:10 ]

• snoekds20
ok, ziet er ook goed uit, was niet van de "boekjes" maar deze houd de knopje vrij en zit in een rand geklikt. Gaat de flap niet vouwen als je de telefoon in de broek steek? ofwel is deze wel een beetje stevig.

• snoekds20
Dank aan Elinx,

ik had de thema app uitgeschakeld (die met dat kwastje), weer ingeschakeld (herstellen) en nu heb ik alle chinese ringtones etc weer terug. dus probleem met het selecteren van geluiden voor notifications, ringtones stukje terug besproken is nu ook opgelost:)

• elinx
snoekds20 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 00:11:
.....ik had de thema app uitgeschakeld (die met dat kwastje), ..............
Niet slim dus.
Dat kwastje is inderdaad het Miui icoon, maar ik heb andere iconen, dus een kleurdoosje

[ Voor 17% gewijzigd door elinx op 21-08-2014 00:14 ]

• snoekds20
klopt, maar was op aanraden van zoon i.v.m. batterij verbruik volgens hem. weer wat geleerd

• elinx
Om dit te beperken heb ik oa "AVG wifi assistent" geinstalleerd die wifi (en het voortdurend scannen) automatisch uit/in schakeld als je buiten/binnen bereik van je bekende wifi accespoints komt .
Ook "CPUtuner" geeft een bijdrage om zonder opgelegde beperkingen de batterij te ontzien, maar dat is geen eenvoudig programma. Ik heb een standaardscript gekozen (algemeen) zonder verdere aanpassingen.

• elinx
De systeem apps die ik "bevroren" heb zijn Miuihome (de Miui launcher) Mikey, Micloud en Misync en een Chinese app (waarschijnlijk chatapp). Ik heb wel eerst Apex launcher geinstalleerd, anders heb je een probleem.
Eerder zat er ook nog een app "transfer"in die bekend is geworden in het nieuws en je contactgegevens ongevraagd verzond zodra je SIM kaart erin ging. Als dan Wifi uitstond mopperde deze dat het niet lukte om je contacten te versturen. De gegevens werden alvast tbv de chattapp verzonden. Beetje hetzelfde wat skype en Whatsapp doen, maar dan pas na toestemming.

[ Voor 6% gewijzigd door elinx op 21-08-2014 00:36 ]

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
snoekds20 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 00:00:
ok, ziet er ook goed uit, was niet van de "boekjes" maar deze houd de knopje vrij en zit in een rand geklikt. Gaat de flap niet vouwen als je de telefoon in de broek steek? ofwel is deze wel een beetje stevig.
Ik ga er van uit dat die stevig zat is. Ding moet het zien te overleven in diverse modellen handtasjes. Zit dus vaak in de knel tussen sleutels, knip en andere zaken. Maar ziet er nog steeds uit als nieuw. Zelfs het pennetje wat er bij aan hangt, blijft netjes. 8)7

http://www.ebay.nl/itm/390817969302

• snoekds20
ga me eens beraden welke bescherming het wordt...

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
snoekds20 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 00:39:
ga me eens beraden welke bescherming het wordt...
Hieronder een linkje naar wat afbeeldingen. Mocht je voor een case met tempered glass/gorilla glass achterkant gaan, pas dan goed op. Ik was er ook naar op zoek, maar een hoop verkopen ze als glass. Terwijl het in werkelijkheid plastic is. Maar dat zie je op de foto's zo niet.

https://www.google.nl/sea...gQ_AUoAQ&biw=1920&bih=950

In elk geval succes met zoeken. Ik werd er op het laatst gestoord van. :)

• snoekds20
haha herkenbaar.

• Aggressor
http://www.aliexpress.com...-4/106530_1207163598.html

hier staat "add mikey button"
wat is dat precies? of weet iemand anders waar pink goedkoper is?

• snoekds20
mikey button is een schakelaar 3.5 mm jack (voor in hoofdtelefoonaansluiting) waarmee je snelkoppelingen kunt instellen. bv. 1x drukken is camera, 2x indrukken is whats-app. Is een klein plugje.

• Aggressor
oke thanks, dat zit er standaard niet bij dus ;) is ook niet nodig.
nu ff kijken waar de pink voordelig vekrijgbaar is

• snoekds20
etotalk geprobeerd, of pandawill?

voor deze prijs bij etotalk

[ Voor 59% gewijzigd door snoekds20 op 21-08-2014 21:30 ]

• Aggressor
http://www.etotalk.com/xiaomi-redmi-1s-wcdma_p5758.html

als die kies en full pink kies, dan kom ik op 144 dollar.
maar etotalk heeft toch geen gratis verzenden? (moet nog een account aanmaken daar)

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Aggressor schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 21:19:
oke thanks, dat zit er standaard niet bij dus ;) is ook niet nodig.
nu ff kijken waar de pink voordelig vekrijgbaar is
Ah, dus jij bent Gudu?

En nog steeds, jouw AE link is duurder dan die van coolicool.

Overigens, bij etotalk kost de pink 149 en mag je er ook nog 20 dollar verzendkosten bij betalen. Een gratis optie is er niet. En of je het wil of niet, die waardeloze etotalk rom krijg je er dan standaard op.

[ Voor 18% gewijzigd door starcopy op 21-08-2014 21:57 ]

• snoekds20
maar etotalk heeft toch geen gratis verzenden? (moet nog een account aanmaken daar)

jawel, maar ik heb het met DHL(kost wel extra) laten versturen binnen na 5 dagen.
en betalen met paypal, wel zo makkelijk maar aan jou de keus.

en ik ben nog steeds in de hoesjes, case etc 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door snoekds20 op 21-08-2014 22:03 ]

• Aggressor
starcopy schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 21:52:
[...]

Ah, dus jij bent Gudu?

En nog steeds, jouw AE link is duurder dan die van coolicool.

Overigens, bij etotalk kost de pink 149 en mag je er ook nog 20 dollar verzendkosten bij betalen. Een gratis optie is er niet. En of je het wil of niet, die waardeloze etotalk rom krijg je er dan standaard op.
gudu? nee ... maar is coolicool wel betrouwbaar?
die op aliexpress is maar een paar dollar duurder

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
snoekds20 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 22:01:
[
[/quote]
jawel, maar ik heb het met DHL(kost wel extra) laten versturen binnen na 5 dagen.
en betalen met paypal, wel zo makkelijk
Ook voor versturen met alleen een T&T nr via een gewone Chinese shipper rekenen ze 20 Dollar. ik heb net ff een bestelling tot aan gegevens invullen gedaan, maar zelfs met alle extra's uitgeschakeld die geld kosten bleef de teller op 149 staan. Met verzendkosten en de lagere prijs aanhoudend van 144, kom ik nog steeds op 164 uit.

Coolicool lijkt goedkoper, maar geeft alleen nergens wat aan over verzendkosten. :(
Aggressor schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 22:05:
[...]

gudu? nee ... maar is coolicool wel betrouwbaar?
die op aliexpress is maar een paar dollar duurder
En die op Ali is wel betrouwbaar? Na de afgelopen seven seas deal heb ik ff mijn neus vol van die verkopers daar.

Maar op onderstaande kun je kijken welke shop betrouwbaar zijn. Ook al blijft het altijd subjectief in mijn ogen.

http://www.resellerratings.com/

Houdt er wel rekening mee dat er geen enkele seller is die de pink op voorraad heeft, dus het zal ff duren voordat je die hebt.

[ Voor 27% gewijzigd door starcopy op 21-08-2014 22:20 ]

• Aggressor
ik ga hem hier bestellen http://www.aliexpress.com...4GB-ROM-4/1207163598.html

dan zit ik op 153.87 dollar inclusief verzenden.
En hij heeft goeie feedback.

• snoekds20
heel mooi, kun je bij Ali ook anders betalen dan met een Creditcard, ik heb de mijne net opgezegd..

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Aggressor schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 22:17:

Vraag hem eerst maar eens over de voorraad en levertijd. Niemand heeft ze in pink voor zover ik kan achterhalen.
snoekds20 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 22:20:
heel mooi, kun je bij Ali ook anders betalen dan met een Creditcard, ik heb de mijne net opgezegd..
Nee. Voor Europeanen op dit moment niet. Ze hebben een wallet systeem, maar daar kunnen we (nog) geen gebruik van maken.

Er is wel een soort taobao agent die paypal accepteert. Maar dat is weer geen AE.

[ Voor 35% gewijzigd door starcopy op 21-08-2014 22:25 ]

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
dubbel

[ Voor 97% gewijzigd door starcopy op 21-08-2014 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3meter
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-09 19:10
Aggressor schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 22:17:

http://www.aliexpress.com/store/712948 daar heb ik 2 van die Hongmi's vandaan. Gratis geroot en chinese rommel eraf, ingesteld op NL, wel goeie service. Heb nu een Infocus310 onderweg van ze, ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball

Chocoball

瞧好吧!

Er is nu een update voor Redmi Note zodat je eindelijk je foto's, video's en muziek op de externe SD kunt opslaan.

http://www.soyacincau.com...d-videos-to-microsd-card/

Hopelijk kunnen we dit binnenkort ook op de Hongmi/Redmi en Redmi 1S verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoekds20
ehhm dat kan nu toch ook al op de redmi 1S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball

Chocoball

瞧好吧!

Op de interne SD wel maar niet externe SD (mijn vorige post aangepast).

Afbeeldingslocatie: http://en.miui.com/data/attachment/forum/201408/21/113437e0cvaj3nhi43na9w.png.thumb.jpg

Ik heb deze setting (nog) niet op mijn 1S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.nld
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
3meter schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 16:23:
[...]

http://www.aliexpress.com/store/712948 daar heb ik 2 van die Hongmi's vandaan. Gratis geroot en chinese rommel eraf, ingesteld op NL, wel goeie service. Heb nu een Infocus310 onderweg van ze, ben benieuwd
Twijfel nog op ik een 1S of een M310 moet bestellen voor vervanging van Jiayu G3:) welke van de twee?
Welke is doorslaggevend.

[ Voor 3% gewijzigd door dr.nld op 22-08-2014 20:56 ]

Don't Dream it, Be it! | 🔋 Tesla Model 3 LR 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
dr.nld schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 20:55:
[...]

Twijfel nog op ik een 1S of een M310 moet bestellen voor vervanging van Jiayu G3:) welke van de twee?
Welke is doorslaggevend.
Hardwarematig is de 1S beter, alleen is die weer een paar euro duurder. Ligt er aan welke zaken voor jou meer tellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem bij coolicool gekocht voor geloof 144 dollar met een coupon . betaald met paypal via cc zodat ik zowel bij paypal of via cc een geschil kan starten .

lees nu alleen dat hij nergens op voorraad is :( dat was niet bedoeling . ik leen nu de telefoon van mijn dochter die net op het VO gestart is en niet blij is met mijn leenactie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 22:11:
ik heb hem bij coolicool gekocht voor geloof 144 dollar met een coupon . betaald met paypal via cc zodat ik zowel bij paypal of via cc een geschil kan starten .
Die constructie zal niet gaan werken. Je kunt alleen bij Paypal een geschil starten, want dat is uiteindelijk de betalende partij. Zij halen het alleen van je CC af. Dus goed de 45 dagen grens in de gaten houden. En indien nodig op dag 44 een geschil openen. Dan komen er nog weer 20 dagen bij. Is iets dan nog niet geleverd, kun je het escaleren.

Pink is nu eenmaal geen dagelijkse kleur voor een mobiel, althans niet hier. ;)
In Azië zul je er meer zien, maar die werken op een andere 3G band. En daar kun je hier niets mee.

Ik heb hier nog wel een Nokia liggen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

starcopy schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 22:16:
[...]

Die constructie zal niet gaan werken. Je kunt alleen bij Paypal een geschil starten, want dat is uiteindelijk de betalende partij. Zij halen het alleen van je CC af. Dus goed de 45 dagen grens in de gaten houden. En indien nodig op dag 44 een geschil openen. Dan komen er nog weer 20 dagen bij. Is iets dan nog niet geleverd, kun je het escaleren.

Pink is nu eenmaal geen dagelijkse kleur voor een mobiel, althans niet hier. ;)
In Azië zul je er meer zien, maar die werken op een andere 3G band. En daar kun je hier niets mee.
bedankt voor je tip . ik hou het in de gaten. sowieso heb ik niet zoveel tijd om te wachten op een telefoon

I love pink :P vind het wel geinig . de rode achterkant van mijn cubot bracht velen in verwarring wat voor telefoon ik had :*)

mocht het te lang duren koop ik een lead 3 en schuif die door naar mijn dochter. de huawei die ze nu heeft wordt steeds trager

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2014 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

starcopy schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 22:16:
[...]

Die constructie zal niet gaan werken. Je kunt alleen bij Paypal een geschil starten, want dat is uiteindelijk de betalende partij. Zij halen het alleen van je CC af.
Niet helemaal waar. Je kunt eerst bij PayPal geschil indienen, maar indien nodig, altijd ook nog bij CC maatschappij, althans bij ICS.

Hoe dan ook, zekerheid genoeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 22:35:
[...]

Niet helemaal waar. Je kunt eerst bij PayPal geschil indienen, maar indien nodig, altijd ook nog bij CC maatschappij, althans bij ICS.

Hoe dan ook, zekerheid genoeg!
Jij wil dan een geschil bij ICS starten over paypal? :?

Ics gaat echt niet bij die Chinese webshop aankloppen, want paypal heeft die Chinees betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murfie121
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-01-2022
Ik heb de Redmi 1s ook besteld als vervanging van mij Jiayu G3 die helaas door een gebroken scherm niet meer bruikbaar is heb hem besteld bij Coolicool voor $144 plus die verzeker service die ze bieden voor eventuele inklarings kosten. Wel gewoon de gray versie dus die moet op voorraad zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.nld
  • Niet online
starcopy schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 21:15:
[...]

Hardwarematig is de 1S beter, alleen is die weer een paar euro duurder. Ligt er aan welke zaken voor jou meer tellen.
1S besteld voor USD 158 bij CoolICool, incl tax insurance conventional registred shipping :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kl570
  • Laatst online: 26-09-2024
starcopy schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 23:36:
[...]

Jij wil dan een geschil bij ICS starten over paypal? :?

Ics gaat echt niet bij die Chinese webshop aankloppen, want paypal heeft die Chinees betaald.
Zou je Paypal hier niet gewoon als betaalprovider kunnen zien? Anders kan je toch zo goed als nooit terecht bij je kredietkaartmaatschappij? Heel veel websites (of het nu in China is of hier in Europa) gebruiken immers een betaalprovider zoals bv. Ogone. Kan je dan bij al die websites ook niet bij je kredietkaartmaatschappij terecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vannacht terug gekomen van vakantie, vanmiddag de postbode aan de deur met mijn 1s die ik op 10 augustus had besteld bij Pandawil!

Mooi pakketje, geen extra kosten. Ik wil gelijk aan de slag, helaas is de batterij leeg. Aan de oplader, logo in beeld voor een paar seconden. Daarna 0% in beeld en hij gaat laden!!! Dus niet. Na een half uur nog steeds 0%. Mijn Samsung lader met 2100 mA geprobeerd (de Xiaomi is 1000 mA), maar die lustte hij niet. Kabeltje verwisselen werkte ook niet.

Ik heb trouwens nog gecheckt of ik een echte of een fake 1s heb, alles wijst er op dat het een echte is. Alleen het lukt me niet om via xiami.com het IMEI- en S/N te checken waardoor ik zeker weet dat ik een echte heb. Deze link (http://order.xiaomi.com/service/imei) verwijst namelijk naar een Chinese pagina.

Iemand een tip voor het opladen? Ik wil met mijn telefoon spelen!!! ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 17:35:
Vannacht terug gekomen van vakantie, vanmiddag de postbode aan de deur met mijn 1s die ik op 10 augustus had besteld bij Pandawil!

Mooi pakketje, geen extra kosten. Ik wil gelijk aan de slag, helaas is de batterij leeg. Aan de oplader, logo in beeld voor een paar seconden. Daarna 0% in beeld en hij gaat laden!!! Dus niet. Na een half uur nog steeds 0%. Mijn Samsung lader met 2100 mA geprobeerd (de Xiaomi is 1000 mA), maar die lustte hij niet. Kabeltje verwisselen werkte ook niet.

Ik heb trouwens nog gecheckt of ik een echte of een fake 1s heb, alles wijst er op dat het een echte is. Alleen het lukt me niet om via xiami.com het IMEI- en S/N te checken waardoor ik zeker weet dat ik een echte heb. Deze link (http://order.xiaomi.com/service/imei) verwijst namelijk naar een Chinese pagina.

Iemand een tip voor het opladen? Ik wil met mijn telefoon spelen!!! ;-)
Sticker van de batterij contactjes afgehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

starcopy schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 17:35:
[...]

Sticker van de batterij contactjes afgehaald?
Och och......ik had m nog niet open gemaakt, wilde zsm aan de slag 8)7

Bedankt voor de snelle reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 17:47:
[...]

Och och......ik had m nog niet open gemaakt, wilde zsm aan de slag 8)7

Bedankt voor de snelle reactie!
Troost je, je bent niet de enige. ik vergat die sticker ook. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 17:46
starcopy schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 18:11:
[...]

Troost je, je bent niet de enige. ik vergat die sticker ook. :P
Haha, ik herken hem hier ook ;) .. Had het wel vrij snel door, maar inderdaad zo snel dat ding aan willen slingeren dat je zoiets vergeet!

Krijg trouwens steeds meldingen dat er een nieuwe stabiele MIUI versie uit is (26), is dit een ML?

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
yorkick schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 18:56:
[...]

Haha, ik herken hem hier ook ;) .. Had het wel vrij snel door, maar inderdaad zo snel dat ding aan willen slingeren dat je zoiets vergeet!

Krijg trouwens steeds meldingen dat er een nieuwe stabiele MIUI versie uit is (26), is dit een ML?
Nope. de xiaomi.eu zit al op versie 36.

http://celogeek.miuiandro..._armani_36.0.0_jb-4.3.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-08 21:20
ik hbe de telefoon ook besteld en been erg benieuwd. jammer dat er geen andere roms voor te krijgen zijn maar goed.

ik ga proberen deze link toe te passen om multi language toe te passen of is dat niet nodig?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2791267

kan een andere launger proberen natuurlijk maar hou gewoon erg van vrij spel op mijn androids.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
raydekok schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 20:01:
ik hbe de telefoon ook besteld en been erg benieuwd. jammer dat er geen andere roms voor te krijgen zijn maar goed.

ik ga proberen deze link toe te passen om multi language toe te passen of is dat niet nodig?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2791267

kan een andere launger proberen natuurlijk maar hou gewoon erg van vrij spel op mijn androids.
Je hoeft die link niet te gebruiken. 1 bericht boven je staat al een rechtstreekse link naar de goede ML rom van xiaomi.eu zelf. Die er op en klaar. Ook zit je niet vast aan Miui. Ik kon er niet aan wennen en heb er gewoon Nova launcher opgezet. En eerlijk gezegd merk ik geen verschil net Nova tussen de 1S, Mi3, en een stock android toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-08 21:20
starcopy schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 20:56:
[...]

Je hoeft die link niet te gebruiken. 1 bericht boven je staat al een rechtstreekse link naar de goede ML rom van xiaomi.eu zelf. Die er op en klaar. Ook zit je niet vast aan Miui. Ik kon er niet aan wennen en heb er gewoon Nova launcher opgezet. En eerlijk gezegd merk ik geen verschil net Nova tussen de 1S, Mi3, en een stock android toestel.
Super thanks

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vreesie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-09 15:54
Hoe lang doen jullie gemiddeld met de batterij.
Ik ga ook een chinese telegoon bestellen voor mijn schoonzus en ik twijfel tussen deze en de jiayu g4s.
Ik begrijp dat je met deze telefoon een kortere batterijduur hebt dan bij de g4s maar hij moet zeker wel een dag mee gaan.

En is miui echt zo fantastisch? Alle apps op je homescreens zoals ios lijkt mij irritant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elinx
Vreesie schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 10:32:
Hoe lang doen jullie gemiddeld met de batterij...................
En is miui echt zo fantastisch? Alle apps op je homescreens zoals ios lijkt mij irritant...
Schermtijd totaal meestal ca 4 a 5 uur, dat is voor mij ruim voldoende om de dag door te komen. Bij matig gebruik haal ik 2 dagen. (2 simkaarten, sync, wifi aan)

Miui is gewoon een schil om Android heen, waarbij de Miui launcher het meest in het oog sprngt.
Als je een andere launcher installeert heb je dus ook gewoon de Android omgeving met een applicatie menu.
Dat is het voordeel van Android tov IOS dat je niet gebonden bent aan de meegeleverde launcher.
Zelf heb ik Apex launcher erop gezet en bij instellingen als voorkeurslauncher ingesteld.

Alleen bij het instellingen-menu zal je dan nog specifieke Miui opties vinden, maar een rom zoals van CM voegt ook daar vaak zaken bij.

[ Voor 12% gewijzigd door elinx op 24-08-2014 11:27 . Reden: configuratie toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kl570
Is er een manier om in te stellen dat de contacten-app vanop mijn Google account enkel "Mijn contacten" synct, en niet ook "Andere contacten"? "Mijn contacten" zijn de contactpersonen die je zelf hebt toegevoegd, in "Andere contacten" staat iedereen die je ooit eens gemaild hebt. "Andere contacten" wordt gebruikt om o.a. in Gmail automatisch e-mailadressen aan te vullen.

Het is handig dat Gmail die e-mailadressen automatisch aanvult (daarom wil ik niet de "Andere contacten"-groep leegmaken), maar ik heb er geen behoefte aan dat op mijn telefoon elke persoon/organisatie die ik ooit gemaild heb als contactpersoon verschijnt. Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-09 19:33
Heb je in adres boek geen optie 'visible contacts'. Daar zit normaliter dan een customize optie in waar je groepen kan selecteren en oa. de 'other contacts' kan uitvinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertp
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-03-2023
dr.nld schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 09:20:
[...]

1S besteld voor USD 158 bij CoolICool, incl tax insurance conventional registred shipping :D
Huh hoe regel je dat dan? Zie de 1S niet bij de EU warehouse staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.nld
  • Niet online
robbertp schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 11:45:
[...]

Huh hoe regel je dat dan? Zie de 1S niet bij de EU warehouse staan?
China warehouse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertp
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-03-2023
Oke..voor de gein eens geprobeerd maar zie geen optie voor de tax verzekering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janar
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-08 20:15

Janar

Geen

kl570 schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 11:50:
Is er een manier om in te stellen dat de contacten-app vanop mijn Google account enkel "Mijn contacten" synct, en niet ook "Andere contacten"? "Mijn contacten" zijn de contactpersonen die je zelf hebt toegevoegd, in "Andere contacten" staat iedereen die je ooit eens gemaild hebt. "Andere contacten" wordt gebruikt om o.a. in Gmail automatisch e-mailadressen aan te vullen.

Het is handig dat Gmail die e-mailadressen automatisch aanvult (daarom wil ik niet de "Andere contacten"-groep leegmaken), maar ik heb er geen behoefte aan dat op mijn telefoon elke persoon/organisatie die ik ooit gemaild heb als contactpersoon verschijnt. Iemand een oplossing?
Ik gebruik alleen de Google sync en krijg alleen mijn echte eigen contactpersonen te zien. Niet de occasional mailer.

Verwarming: Daiking Altherma Hybride 8kW met vloerverwarming & Jaga Strada radiatoren § Domotica Domoticz, Z-wave, Hue, Slimme meter § Audio/HT Linn Majik DSM, Linn Majik 140, Apple TV 4K, Sony PS4 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elinx
robbertp schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 12:29:
[...]

...............zie geen optie voor de tax verzekering?
Na checkout en inloggen, krijg je de keuze resp. voor invoeren van een couponcode, de betalingsmethode, het verzendadres, verzender en de verzekering.
Momenteel het beste is om af te rekenen in Euro's, want de wisselkoers Coolicool is gunstiger dan van Paypal.

[ Voor 30% gewijzigd door elinx op 25-08-2014 17:18 . Reden: compleet gemaakt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kl570
Lord_Dain schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 22:07:
Heb je in adres boek geen optie 'visible contacts'. Daar zit normaliter dan een customize optie in waar je groepen kan selecteren en oa. de 'other contacts' kan uitvinken.
Dit is wat ik krijg als ik in de contacten app kies voor Instellingen > Contact Weergave > Contacten om weer te geven

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/VJHTJBHl.png

Ik zie geen optie om verder binnen het Google-account te selecteren. Als ik op Google klik, kom ik terug in Contact Weergave. Ik kan er ook niet voor kiezen om verschillende accounts te selecteren (enkel Alle contacten)

Zoals je ziet staat er dat ik 677 contacten heb in mijn Google-account, maar ik heb maar 118 "echte" contacten...

[ Voor 6% gewijzigd door kl570 op 25-08-2014 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Dat bepaal je niet in je telefoon, maar in je google account. Daar kun je aangeven wat wel en wat niet. Maar wordt je FB er soms bij meegenomen? Die kan dacht ik ook gmail accounts importeren, of omgekeerd.

Hier synchroniseer ik alleen mijn contacten in gmail, de rest zoals andere contacten niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kl570
Waar in je Google account kan je dat dan aanpassen? Ik vind die instelling alleszins nergens.

FB synchroniseert op dit moment niet met mijn telefoon, daar aan licht het volgens mij echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
kl570 schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 19:09:
Waar in je Google account kan je dat dan aanpassen? Ik vind die instelling alleszins nergens.

FB synchroniseert op dit moment niet met mijn telefoon, daar aan licht het volgens mij echt niet.
Ik moet toegeven dat ik lui was. Heb gewoon een export vanuit Gmail gedaan van mijn contacten. Heb die vervolgens in mijn Mi3 en 1S geïmporteerd en sync aangezet. Je kunt ook vanuit je account laten sync'en, maar dat is ff zoeken. Als ik wat tijd over heb zal ik wel kijken hoe het precies zit. Maar kan ff duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kl570
Ik denk dat het toch vooral aan MIUI ligt: http://xiaomi.eu/communit...ntacts.19752/#post-156956

Eventuele oplossing die ik al gelezen heb is een apart Gmail-account aanmaken enkel voor je contacten. Dan heb je geen last van de other-contacts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
kl570 schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 20:10:
Ik denk dat het toch vooral aan MIUI ligt: http://xiaomi.eu/communit...ntacts.19752/#post-156956

Eventuele oplossing die ik al gelezen heb is een apart Gmail-account aanmaken enkel voor je contacten. Dan heb je geen last van de other-contacts.
Ik heb eens zitten kijken bij mijn eigen contacten, en kom tot de ontdekking dat je verdorie gelijk hebt. Had er al een hele tijd niet meer op gelet omdat ik een favorietenlijst op mijn Mi3 gebruik, maar de standaard staat vol met 1malige adressen. En op de 1S precies zo. Ik heb meerdere Gmail accounts, maar ben niet van plan om er nog 1 te nemen alleen voor mijn contacten. ik ga maar eens op zoek naar een andere oplossing. Als ik wat vind dan laat ik dat zeker weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariebakker
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 09:38
Hallo ik heb sinds kort een probleem met m`n redmi1s.
Het geluid van de microfoon is héél erg zacht.
Al geprobeerd om de instellingen te veranderen en ook andere software versie rom maar helaas zonder succes.
De telefoon in juni dit jaar gekocht via Antelife maar daar wordt ik ook niet wijzer van.
Daar kan je de telefoon naar toe terug sturen voor reparatie maar dan moet je maar afwachten of deze ook goed aankomt daar.Daarom wil ik hem graag zelf maken.Volgens mij is het gewoon een kwestie van een nieuw microfoontje erin zetten. Maar helaas kan ik hiervan niks vinden op you tube.Alleen maar uitpakken uit de verpakking maar niet van het openmaken van de telefoon zelf.Heeft iemand hier toevallig ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
ariebakker schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 21:54:
Hallo ik heb sinds kort een probleem met m`n redmi1s.
Het geluid van de microfoon is héél erg zacht.
Al geprobeerd om de instellingen te veranderen en ook andere software versie rom maar helaas zonder succes.
De telefoon in juni dit jaar gekocht via Antelife maar daar wordt ik ook niet wijzer van.
Daar kan je de telefoon naar toe terug sturen voor reparatie maar dan moet je maar afwachten of deze ook goed aankomt daar.Daarom wil ik hem graag zelf maken.Volgens mij is het gewoon een kwestie van een nieuw microfoontje erin zetten. Maar helaas kan ik hiervan niks vinden op you tube.Alleen maar uitpakken uit de verpakking maar niet van het openmaken van de telefoon zelf.Heeft iemand hier toevallig ervaring mee.
Geef eerst eens aan welke rom versie je hebt, en van welke site je die gehaald hebt. Zelf repareren zal tegenvallen, aangezien je niet makkelijk aan de goede onderdelen komt. Het is niet ff een soldeerbout er in zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/zKR0Fvc.png
Ik heb echt geen last van telefoonboekspam :s (Hide incomplete numbers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
weet iemand nog een webshop waar pink op vooraaad is rond 155 dollar? hoe goedkoper hoe beter, en die snel verzenden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Aggressor schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 12:25:
weet iemand nog een webshop waar pink op vooraaad is rond 155 dollar? hoe goedkoper hoe beter, en die snel verzenden?
Je vraagt nu zo ongeveer de 3 onmogelijkheden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
waarom? bij coolicool is deze rond 155 dollar verzenden binnen 2 dagen?
is de pink zo zeldzaam dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Aggressor schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 12:32:
waarom? bij coolicool is deze rond 155 dollar verzenden binnen 2 dagen?
is de pink zo zeldzaam dan?
Hier wel, die kleur kom je in de Aziatische landen meer tegen. Maar aan die uitvoering heb je niets.
Op voorraad? Zou me zwaar verwonderen. Ik heb vorige week een paar navragen gedaan omdat er nog iemand was die een pink wilde hebben, maar er was geen shop die hem ook daadwerkelijk op voorraad had. Alleen de tcdma versie was op korte termijn te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Er staat bij 1 sowieso "in stock". Dus ik ga ervan uit dat dat betekent dat ie op voorraad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Momus schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 12:40:
Er staat bij 1 sowieso "in stock". Dus ik ga ervan uit dat dat betekent dat ie op voorraad is.
En op het moment dat je besteld is dat ding net verkocht. Story of the Chinese webshops. :)

En gezien de garanties die ze geven, (zie hieronder van alle 3) heb je dat ding niet binnen een week of 2 in huis.

Seller Guarantees:
On-time Delivery60 days
Estimated Delivery Time: 15-60 days (ships out within 4 business days)

Seller Guarantees:
On-time Delivery39 days
Estimated Delivery Time: 15-39 days (ships out within 5 business days)

Seller Guarantees:
On-time Delivery60 days
Estimated Delivery Time: 15-60 days (ships out within 7 business days)

[ Voor 15% gewijzigd door starcopy op 27-08-2014 13:04 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 15 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van Ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Bestellen, levertijd en prijzen: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.
- Rooten & Custom ROM's: Het grote MIUI custom-ROM-topic
- Unlocken van de Bootloader: [Centrale topic] Xiaomi Bootloader unlocken