Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
Curva schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 08:36:
[...]

Handige video's :)
Ik verdedigde nooit met L1/LT. Het is even wennen, maar je bent wat wendbaarder en niet direct uitgeschakeld als je verkeerd timed.
Houd je dan ook nog A (xbox) ingedrukt? Want anders loopt ie er niet naar toe toch, dat doet ie alleen maar als je A ingedrukt houdt..:?

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Nu online
Had ik blijkbaar Origin op beta deelname staan, nu kan ik niet meer met mensen praten die niet in de beta zijn ingeschreven... wat een lui ontwerp zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-09 13:52
FireFoz schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 16:18:
[...]

Houd je dan ook nog A (xbox) ingedrukt? Want anders loopt ie er niet naar toe toch, dat doet ie alleen maar als je A ingedrukt houdt..:?
Ik loop er veelal zelf achteraan en druk af en toe op A.
Ik ben niet echt een pro in het verdedigen, ben het zelf ook nog een beetje aan het uitvogelen.

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:51
Verdedigen is niet mijn probleem, maar scoren. Mijn god, ik krijg er geen bal meer in.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:52
carpebios schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 17:05:
Verdedigen is niet mijn probleem, maar scoren. Mijn god, ik krijg er geen bal meer in.
Lange hoek en gaan! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Al staat er geen keeper in, dan nog gaat die erover enzo :p

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorank
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:37
Heb sinds kort ook FIFA 15 en wil wel wat potjes online doen alleen heb niemand in m'n vrienden lijst haha.

M'n gamertag is NinetyGosling

II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 20:08
Weet iemand hoe je hands aan zet op de ps3? Ik heb nog nooit hands gehad terwijl het dat wel was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yur400
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-09 08:32
Same here, volgens mij is het bugged.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
carpebios schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 17:09:
Al staat er geen keeper in, dan nog gaat die erover enzo :p
Dat heb ik ook soms. Ook al druk ik het schiet knopje heeeeel kort in, dan gaat de bal alsnog huizenhoog over. Alsof er een random factor in zit.

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukkerrandy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-11-2023
jorank schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 21:03:
Heb sinds kort ook FIFA 15 en wil wel wat potjes online doen alleen heb niemand in m'n vrienden lijst haha.

M'n gamertag is NinetyGosling
Voor PS4 of Xbox One?

Deze FIFA is overigens een teleurstelling geworden zeg. Er is een hoop verbeterd, maar daar tegenover staan weer net zoveel fouten. De keepers zijn 1 op 1 belachelijk slecht wanneer de aanvaller geplaatst schiet of de keeper omspeelt, simpel beuken met sterke, snelle spelers is vet overpowered, vrijwel iedereen in hogere divisies spelen op Park the bus, waar vaak geen doorkomen aan is, buitenspelers blijven vaak op het middenveld hangen, kunstmatige intelligentie om diepte te zoeken bij spelers is ook behoorlijk waardeloos geworden.. En zo zijn er nog wel een hoop meer punten. Jammer dat PES al jaren enorm is afgegleden, niemand die EA nog een reden geeft om eens écht een goeie voetbalgame te maken zonder belachelijke fouten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12:11
Heb het naar 2 weken wel al een beetje gehad met FIFA 15 (en dat zeg ik als iemand die vanaf FIFA 9, elke FIFA het hele jaar door heeft gespeeld). Andere versies hadden ook problemen maar bleven altijd nog wel speelbaar, dat is bij deze niet het geval vind ik. Ze zijn in de balans echt volledig doorgeschoten.

- Alles draait om snelheid en dribbelen
- Verdedigen is veel te moeilijk gemaakt
- Goed dat ze de keepers proberen te verbeteren maar het werkt gewoon nog niet
- Veel te veel herhalingen in online multiplayer die je niet kan overslaan, als je tegenstander het niet doet
- Foutjes die al jaren in de game zitten en nog steeds niet zijn opgelost.

Vooral het feit dat alles draait om snelheid en dribbelen verpest de game mijn inziens volledig. De game is zo onrealistisch, zo eentonig en zo weinig tactisch hierdoor geworden dat de lol er binnen een paar weken gewoon volledig van af is. Terwijl ik normaal het sterke punt van sportgames vind dat ze juist het hele jaar speelbaar en verslavend blijven.

De game is in de basis niet slecht maar de balans is gewoon volledig zoek

[ Voor 4% gewijzigd door Matedeor op 15-10-2014 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukkerrandy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-11-2023
Matedeor schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 12:01:
Heb het naar 2 weken wel al een beetje gehad met FIFA 15 (en dat zeg ik alles iemand die vanaf FIFA 9, elke FIFA het hele jaar door heeft gespeeld). Andere versies hadden ook problemen maar bleven altijd nog wel speelbaar, dat is bij deze niet het geval vind ik. Ze zijn in de balans echt volledig doorgeschoten.

- Alles draait om snelheid en dribbelen
- Verdedigen is veel te moeilijk gemaakt
- Goed dat ze de keepers proberen te verbeteren maar het werkt gewoon nog niet
- Veel te veel herhalingen in online multiplayer die je niet kan overslaan, als je tegenstander het niet doet
- Foutjes die al jaren in de game zitten en nog steeds niet zijn opgelost.

Vooral het feit dat alles draait om snelheid en dribbelen verpest de game mijn inziens volledig. De game is zo onrealistisch, zo eentonig en zo weinig tactisch hierdoor geworden dat de lol er binnen een paar weken gewoon volledig van af is. Terwijl ik normaal het sterke punt van sportgames vind dat ze juist het hele jaar speelbaar en verslavend blijven.

De game is in de basis niet slecht maar de balans is gewoon volledig zoek
Precies. De echte liefhebber wordt met deze game ook gewoon enorm tekort gedaan, omdat het nu loont o m maar gewoon dom lomp te beuken met sterke, snelle spelers. Dit is ook het eerste jaar waarbij ik liever andere games speel dan FIFA, en dat terwijl de game net enkele weken uit is.. Heb zelfs de neiging gewoon weer terug te gaan naar FIFA 14. EA kennende gaan ze die shit namelijk toch niet of nauwelijks patchen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickertsnaak
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Gister nieuwe patch uitgebracht (PS4 at least), eindelijk de "wissels" bug in Seasons opgelost, super. Wat ik nog steeds vervelend vind is de camera. Als ik de sliders handmatig aanpas heeft dit amper effect. Mis m'n Tele camera uit Fifa 14 :( Nu heb je bijna een vergrootglas nodig.. Probeer momenteel Dynamic, maar dat is weer erg dichtbij.. Oh oh first world problems :( ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Hoe doen jullie het met de fitness van je spelers? Ik heb een carriere gestart met Liverpool. Ongeveer 3 weken in de maand speel ik 2 wedstrijden per week. Ik kan 1 elftal ongeveer 2 wedstrijden laten staan, maar voor een 3e wedstrijd hebben zij gewoon te weinig energie. Soms is dit al het geval bij de 2e wedstrijd als ze kort op elkaar zitten. Dit resulteert dat ik door de weeks (vaak Europees) met mijn sterkste elftal aantreed maar dat ik in de BPL met mijn 2e elftal speel. Zodat ik die dagen erna een fit 1e elftal heb. Ik vind het een beetje jammer en onrealistisch. IRL spelen de topclubs vaak met dezelfde spelers, met uitzondering van een aantal wissels.
Als ik in de BPL tegen een Arsenal, of ander team dat Europees speelt, speel, dan hebben zij gewoon hun basiselftal met volle energiebalkjes.
Ondervinden jullie dit ‘probleem’ ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Ik wissel gewoon door. Met name de CVM is vaak moe. Alle plekken dubbel bezet (al dan niet met talenten in het geval van Ajax). Ik heb niet 2 elftallen ofzo. Ik speel met een fitte 11 en die samenstelling wisselt nogal.
rickertsnaak schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 13:49:
Gister nieuwe patch uitgebracht (PS4 at least), eindelijk de "wissels" bug in Seasons opgelost, super. Wat ik nog steeds vervelend vind is de camera. Als ik de sliders handmatig aanpas heeft dit amper effect. Mis m'n Tele camera uit Fifa 14 :( Nu heb je bijna een vergrootglas nodig.. Probeer momenteel Dynamic, maar dat is weer erg dichtbij.. Oh oh first world problems :( ;)
Je hebt gewoon een te klein beeld :P Ik heb nergens last van, maar mijn scherm is ook 2 meter breed.

[ Voor 57% gewijzigd door 418O2 op 15-10-2014 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathanchunkie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-02 22:53

nathanchunkie

Developer

In mijn eerste pack had ik direct Bale! Ook maar direct verkocht voor 1.000.000 FUT. :)

Front-end developer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
nathanchunkie schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 14:05:
In mijn eerste pack had ik direct Bale! Ook maar direct verkocht voor 1.000.000 FUT. :)
[Multi] FIFA 15 Ultimate Team
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Nu online
Ik hoop echt dat de persoon die zei "weet je wat fifa nodig heeft? Meer cutscenes die je niet kan skippen" ontslagen is. Ik speel enkel maar proclubs en SP omdat je er daar meer in controle over bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickertsnaak
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Je hebt gewoon een te klein beeld :P Ik heb nergens last van, maar mijn scherm is ook 2 meter breed.
Schermgrootte is het probleem niet ;) Het gaat erom dat de sliders om je camera aan te passen geen effect hebben, of althans amper effect. Zijn al aardig wat topics over, o.a.: http://answers.ea.com/t5/...Camera-Error/td-p/3610247

Gewoon irritant dit, al jaren is Tele een goede camera eenmaal wat aangepast, maar nu is het gewoon veel te ver weg (IMO) en niet aanpasbaar. Waarom ze dit veranderen is voor mij een raadsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Ik word echt agressief van alles kansen die ik maar mis voor open goal. Wat hebben ze gedaan met deze versie van FIFA?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

kansen afmaken etc. gaat echt beter naar mate je veel speelt, althans, bij mij werkt dit.
Hoe vaker ik speel hoe meer feeling ik krijg met het afwerken, verdedigen idem dito.

Tevens helpen de fifa15 turtorials op youtube enorm!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Echt al 50x op rij kom ik 16x alleen voor de goal, en alles schuift 1cm naast of gaat tegen de lat. Ben ik nou de enige die hier echt last van heeft? Mijn tegenstander komt 2x voor de goal en schiet er twee in. Mijn lol in FIFA is helemaal weg zo.

[ Voor 24% gewijzigd door carpebios op 15-10-2014 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3 weken geleden gehackt, nog steeds geen spelers en munten teruggehad. Lekkere service....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Vind iemand hier het verschil ook zo groot tussen Professioneel en Wereld Klasse? Ik speelde eerst op Professioneel, maar ik was het na een half seizoen carriere al beu, omdat elke wedstrijd té makkelijk gewonnen heb. Maar nu ik heb geswitched naar Wereld Klasse is alles in een keer 3x zo moeilijk, tegenstander scoort véél makkelijk, creëert ook veel sneller kansen, maar het lijkt wel alsof je eigen spelers ineens gedowngrade zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Nu online
JST94 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 15:59:
Vind iemand hier het verschil ook zo groot tussen Professioneel en Wereld Klasse? Ik speelde eerst op Professioneel, maar ik was het na een half seizoen carriere al beu, omdat elke wedstrijd té makkelijk gewonnen heb. Maar nu ik heb geswitched naar Wereld Klasse is alles in een keer 3x zo moeilijk, tegenstander scoort véél makkelijk, creëert ook veel sneller kansen, maar het lijkt wel alsof je eigen spelers ineens gedowngrade zijn.
Sla je meteen de nagel op de kop. de AI wordt enorm gebuffed op wereldklasse, zeker als het 1-0 wordt, zodanig dat stats niet meer uitmaken. En jouw spelers gaan dan meestal derp, vooral in de verdediging waar ze veel te veel ruimte laten en altijd kopduels verliezen.

Beste wat je kan doen is wat met de sliders spelen. De AI iets trager, jouw verdedigers die wat beter dekken, etc.... tot je iets vindt wat realistisch lijkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
AntiChrist7 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 16:40:
[...]

Sla je meteen de nagel op de kop. de AI wordt enorm gebuffed op wereldklasse, zeker als het 1-0 wordt, zodanig dat stats niet meer uitmaken. En jouw spelers gaan dan meestal derp, vooral in de verdediging waar ze veel te veel ruimte laten en altijd kopduels verliezen.

Beste wat je kan doen is wat met de sliders spelen. De AI iets trager, jouw verdedigers die wat beter dekken, etc.... tot je iets vindt wat realistisch lijkt
Eens, maar dan is het toch eigenlijk geen wereld klasse meer als ik de tegenstander zwakker ga maken? :9 Het rare is gewoon ook dat ik de ene week met 4-0 van bijvoorbeeld PSV win, maar een wedstrijd later 3-1 op mn broek krijg van bijvoorbeeld Dordrecht.

En als je dan naar het spelbeeld kijkt lijkt het wel alsof Dordrecht hun veldspel 23x beter is als dat van PSV. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-04-2022
carpebios schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 15:10:
Echt al 50x op rij kom ik 16x alleen voor de goal, en alles schuift 1cm naast of gaat tegen de lat. Ben ik nou de enige die hier echt last van heeft? Mijn tegenstander komt 2x voor de goal en schiet er twee in. Mijn lol in FIFA is helemaal weg zo.
I know that feel bro.. Ik heb het schieten inmiddels op Semi gezet ipv Assisted omdat je er dan wel wat meer controle over lijkt te hebben.
Op Assisted ging bij mij alles net naast, recht op de keeper af of tegen de paal/lat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:44
In carrière zit er een lijn in, naarmate je wint wordt het steeds moeilijker. Wijn je eerst makkelijk met 4-0 mag je een hal seizoen verder blij zijn als je uberhaupt weet te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
dutchgio schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 17:06:
In carrière zit er een lijn in, naarmate je wint wordt het steeds moeilijker. Wijn je eerst makkelijk met 4-0 mag je een hal seizoen verder blij zijn als je uberhaupt weet te winnen.
Ik speelde carriere eerst op Professioneel, maar omdat het te makkelijk was had ik hem omhoog gezet naar Wereldklasse. Maar sindsdien is het véél moeilijker geworden.

Naar mijn mening is het gat tussen Professioneel -> Wereldklasse veels te groot. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 13:02
Deze goal wil ik toch graag even met jullie delen....mijn mooiste ooit :D

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=uv9ywBWiQhM]

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Nu online
JST94 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 16:59:
[...]

Eens, maar dan is het toch eigenlijk geen wereld klasse meer als ik de tegenstander zwakker ga maken? :9 Het rare is gewoon ook dat ik de ene week met 4-0 van bijvoorbeeld PSV win, maar een wedstrijd later 3-1 op mn broek krijg van bijvoorbeeld Dordrecht.

En als je dan naar het spelbeeld kijkt lijkt het wel alsof Dordrecht hun veldspel 23x beter is als dat van PSV. 8)7
Wel ik plaats me niet ergeren aan lui game design boven de puurheid van een difficulty :p

Die physics engine soms.... krijgen we een penalty tegen vanwege een random normaal kopbalduel, en 20 minuten later wordt de goal uit een corner aan de overkant ervoor afgefloten.

Moesten ze ervoor zorgen dat borstaanname niet 80% van de tijd wint van een koppende verdediger, zou proclubs heel wat aangenamer en minder pacehoeren worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Maichel schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 22:50:

[video]
Mooi schot, maar keeper is ook raar bezig

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:32
Afgelopen weekend was m'n schoonzusje op visite en die wilde wel een potje FIFA15 spelen. Ze was Barcelona en op een gegeven kreeg ze een vrije trap op zo'n 30 meter van het goal denk ik. Ik vertelde hoe ze een beetje moest richten op goal en hoe lang ze ongeveer de schietknop in moest drukken.

En raad eens?? Ze scoorde ook nog haha! Ik heb in een heel jaar nauwelijks een vrije trap kunnen scoren in FIFA14 en zij doet het ff bij d'r eerste vrije trap :( Was een redelijk frustrerend momentje :+

En voor de rest eens met het commentaar hierboven, scoren van kansen is dramatisch. Heel veel gaat naast, recht op de keeper of op de paal en/of lat. Je word voorbij gedribbeld alsof er geen spelers van je staan enz.. Van het weekend maar eens online spelen, beginnend in divisie 9 volgens mij.

[ Voor 10% gewijzigd door sjorremans op 16-10-2014 08:52 ]

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
AntiChrist7 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 23:22:
[...]

Wel ik plaats me niet ergeren aan lui game design boven de puurheid van een difficulty :p

Die physics engine soms.... krijgen we een penalty tegen vanwege een random normaal kopbalduel, en 20 minuten later wordt de goal uit een corner aan de overkant ervoor afgefloten.

Moesten ze ervoor zorgen dat borstaanname niet 80% van de tijd wint van een koppende verdediger, zou proclubs heel wat aangenamer en minder pacehoeren worden
Haha.

Die penaltys kloppen inderdaad niet. Laatst kwam er een voorzet en mijn keeper bokste die bal weg in de lucht, nadat hij de bal had weggebokst viel hij tegen een speler aan. Toen kreeg ik een penalty tegen. Ja, wat kan ik daar nou aan doen. In een echte wedstrijd zou hier NOOIT een strafschop voor worden toegekend. :F
Maichel schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 22:50:

[video]
Haha toffe goal. Alleen denk ik wel dat de keeper erbij had moeten kunnen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 21:45
sjorremans schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 08:50:
Afgelopen weekend was m'n schoonzusje op visite en die wilde wel een potje FIFA15 spelen. Ze was Barcelona en op een gegeven kreeg ze een vrije trap op zo'n 30 meter van het goal denk ik. Ik vertelde hoe ze een beetje moest richten op goal en hoe lang ze ongeveer de schietknop in moest drukken.

En raad eens?? Ze scoorde ook nog haha! Ik heb in een heel jaar nauwelijks een vrije trap kunnen scoren in FIFA14 en zij doet het ff bij d'r eerste vrije trap :( Was een redelijk frustrerend momentje :+

En voor de rest eens met het commentaar hierboven, scoren van kansen is dramatisch. Heel veel gaat naast, recht op de keeper of op de paal en/of lat. Je word voorbij gedribbeld alsof er geen spelers van je staan enz.. Van het weekend maar eens online spelen, beginnend in divisie 9 volgens mij.
Dan vergeet je nu denk ik alleen even dat in Fifa 14 vrije trappen bijna onmogelijk waren, terwijl in Fifa 15 bijna elke vrije trap super accuraat is. Ik heb er ook al behoorlijk wat in liggen via vrije trappen.

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Ik kreeg sinds de release telkens geen XP en FC Credits toegewezen als ik een wedstrijd gespeeld had. Gisteren had ik voor het eerst dat ik dit wel kreeg na mijn 6 gespeelde wedstrijden (Career).
Toch wel jammer, heb zo’n 60 wedstrijden gespeeld (FUT & Career) en gemiddeld kreeg ik gisteren 145 FC Credits. Ik ben nog maar level 25 en wat meer upgrades voor m’n pro en extra coin bonussen in FUT zijn nooit weg.

Vrijetrappen heb ik er nog maar 1 in geschoten, Gerrard, hard onderkant lat en de bal stuiterde ook weer de goal uit. Toen kreeg ik de mooie doellijntechniek te zien. Dat vond ik wel grappig :+

[ Voor 18% gewijzigd door Curva op 16-10-2014 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJRS7
  • Laatst online: 21-05-2024
Ik speel de laatste 2 dagen co-op seizoenen met een vriend van me en zelfs na de patch voor de ps4 heb ik nog steeds last van de wissel bug. Krijg nog steeds het elftal van de tegenstander te zien en kan dus geen wissels toepassen. Heeft iemand anders hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• just88just
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08-09 14:31
JST94 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 16:59:
[...]

Jup, ik was Norwich en won alles inclusief de FA Cup op Professioneel. Toen maar een nieuwe carriere begonnen en gestart op Wereldklasse. In de voorbereiding op mn broek gekregen met 5-0 van chelsea B-team met Ajax. Daarna kwam in de CL van het A-team met 3-1 gewonnen. :/ Daarna weer veel potjes punten verspeeld en toch maar weer een nieuwe carriere gestart. Nu sta ik met Marseille bovenaan op wereldklasse. Vooral de 5-4-1 opstelling is fijn. Twee DM's die gaten dicht kunnen lopen als de verdediging verzaakt. Verdediging heeft aardige stats en heb natuurlijk Batshuayi als spits _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yur400
Damn it, 2 seizoenen verder en Depay is slechts met 1 puntje gegroeit! Zijn form is excellent en hij is happy. Wat kan ik meer doen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
yur400 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 13:33:
Damn it, 2 seizoenen verder en Depay is slechts met 1 puntje gegroeit! Zijn form is excellent en hij is happy. Wat kan ik meer doen?!
http://sofifa.com/player/150237-memphis-depay

je bent niet de enige. Loan glitch gebruiken? Gewoon short loan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
Heb dit spel voor mijn broertje gekocht alleen staat er op een briefje bij het spel 'haal hier je startpakket' alleen staat er niet bij hoe en wat ;( Iemand die me dit kan uitleggen?

Hoe herken ik zo'n startpakket bijvoorbeeld?

edit: Op het kaartje word ik trouwens verwezen naar de website van fifa, en daar kan ik (zelfs na inloggen en goed zoeken) ook niets vinden over startpaketten. Ook als ik bij het pakketten-overzicht kijk ingame zie ik niets anders dan goud/zilver/brons/speciale pakketten die allemaal punten/coins kosten.

Je zou toch verwachten dat het of in de web-app of op de pagina van Fifa Ultimate team te vinden is maar het tegendeel is waar, ook een code die je kan redeemen op de PS Store ontbreekt.

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:44
Als je FUT opstart, dan krijg je een basisteam van bronzen spelers met 40+ contract.
Dat is je startpakket ;)

En je krijgt ook een pakketje als je alle taken onder: mijn club > managertaken voltooid, wellicht wordt dat bedoeld.
Het is in ieder geval geen code die je moet inwisselen >:)

[ Voor 45% gewijzigd door dutchgio op 16-10-2014 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Tijdje geen Fifa's meer gespeeld maar moet zeggen dat het niveau van prof naar wereldklasse wel heel groot is. Ik zal er vast geen klap van kunnen maar speelde net met Bayern op prof en win alles vrij makkelijk soms met 4/5-0. Ben nu een nieuw eigen toernooi begonnen met Real met 6 andere 5 sterren teams maar kan werkelijk niet eens meer scoren. Twee gelijk (0-0), vervolgens kansloos onderuit tegen Man utd en daarna weer 0-0 tegen Juventus. Misschien kan ik niet spelen met Real? Zal eens met Barca of Beyern proberen op wereldklasse. Maar scoren lijkt in ieder geval een stuk moeilijker van prof naar wereldklasse.

[ Voor 7% gewijzigd door Metalbuster op 16-10-2014 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom. C
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-09 20:22
(jarig!)
Nou eindelijk ook gekocht, is het onspeelbaar op mijn PC.

Nadat ik de taal heb geselecteerd keldert mijn FPS naar 1 of 2 waardoor de intro net een diashow is. Duurt zowat 5 minuten voordat ik in het hoofdmenu ben wat vervolgens ook op een paar FPS draait.

De demo deed het hier prima. Herkent iemand dit? Mijn PC moet dit spel met 2 vingers in zijn vierkante neus kunnen draaien.

EDIT: Ben er inmiddels achter wat de oorzaak is. Bovenstaande gebeurt als je MSI Afterburner of iets dergelijks aan hebt staan. De demo kon hier wel prima mee overweg.

[ Voor 18% gewijzigd door Tom. C op 17-10-2014 00:31 ]

9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yur400
418O2 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 13:38:
[...]

http://sofifa.com/player/150237-memphis-depay

je bent niet de enige. Loan glitch gebruiken? Gewoon short loan?
hmm, ja. Jammer dat mijn transfer periode net afgelopen is. Dan maar in de winterperiode proberen. Echt zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom. C
(jarig!)
Online is een beetje een frustrerende ervaring voor me. Ik zal niet zeggen dat ik gigantisch goed in Fifa ben, maar ik kan toch een aardig partijtje voetbal op de mat leggen en combinaties gaan me goed af maar dit lijkt niet te worden beloond in Fifa. De tegenstander schiet van afstand op goal en mijn keeper stompt de bal vrijwel altijd in de voeten van een tegenstander, op deze manier krijg ik minstens elke wedstrijd een goal tegen. Daarnaast is verdedigen een frustrerende bezigheid tegen mannen als Ronaldo en Bale. Ik hap niet te snel, wacht rustig af maar ze lopen me gewoon zo voorbij. Als ze vanaf de zijkant naar binnen trekken (al dan niet met een trucje) is verdedigen gewoon bijna niet te doen.
Mijn verdedigers lopen vaak gewoon naar voren en compleet uit positie, zelfs wanneer ik de tactiek instel op 'Ultra Defensive' .

Nogmaals, ik heb het idee dat voetbal niet echt wordt beloond in Fifa, de bal naar voren poeieren naar een van je snelle spitsen lijkt de beste manier om een wedstrijd te winnen.
Als iemand tips heeft voor het verdedigen zijn die natuurlijk altijd welkom. Aanvallen gaat me verder prima af maar ik moet enorm veel scoren om het aantal tegengoals te compenseren.

9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15:54

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:13
Tom. C schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 13:36:
Online is een beetje een frustrerende ervaring voor me. Ik zal niet zeggen dat ik gigantisch goed in Fifa ben, maar ik kan toch een aardig partijtje voetbal op de mat leggen en combinaties gaan me goed af maar dit lijkt niet te worden beloond in Fifa. De tegenstander schiet van afstand op goal en mijn keeper stompt de bal vrijwel altijd in de voeten van een tegenstander, op deze manier krijg ik minstens elke wedstrijd een goal tegen. Daarnaast is verdedigen een frustrerende bezigheid tegen mannen als Ronaldo en Bale. Ik hap niet te snel, wacht rustig af maar ze lopen me gewoon zo voorbij. Als ze vanaf de zijkant naar binnen trekken (al dan niet met een trucje) is verdedigen gewoon bijna niet te doen.
Mijn verdedigers lopen vaak gewoon naar voren en compleet uit positie, zelfs wanneer ik de tactiek instel op 'Ultra Defensive' .

Nogmaals, ik heb het idee dat voetbal niet echt wordt beloond in Fifa, de bal naar voren poeieren naar een van je snelle spitsen lijkt de beste manier om een wedstrijd te winnen.
Als iemand tips heeft voor het verdedigen zijn die natuurlijk altijd welkom. Aanvallen gaat me verder prima af maar ik moet enorm veel scoren om het aantal tegengoals te compenseren.
Een deel van je frustraties herken ik heel erg, met name het bijna onmogelijk op kunnen boksen tegen echt snelle spelers. Persoonlijk lukt me dat nu een stuk beter. Ik heb de custom tactics aangepast waardoor mijn team verder naar voren verdedigt (tegen de middellijn aan) en er korter op zit (meer afjaagt). Op die manier haal ik de pass er uit in plaats van 1 op 1 te komen. Tuurlijk komen er ook wel eens mensen door, maar met een redelijk snel centraal duo en een anticiperende keeper is niet elke uitbraak meteen een goal tegen.

Op dezelfde manier creeër ik veel meer kansen door in te stellen dat er meer snel en over de grond gepasst moet worden in plaats van een voorzet vanaf de flanken en dat de aanvallende spelers free flow positie mogen wisselen. Echt even waard om te kijken wat voor jou goed voelt.

Ik speel overigens Online Seasons met Feyenoord. Ik vind de 3,5-4 sterren teams veel leuker spelen: niet alles gaat vanzelf en naar mijn gevoel moet je meer skill hebben om goed te zijn. Dribbelen, afstandsschoten, etc. zijn namelijk simpel met jongens als Ronaldo. Goed voetballen is lastiger met jongens als Nelom :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timper
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 24-06 23:01
Iemand al een idee waar je je Club rating kan zien in carrière of heeft EA dat er weer uit gehaald?

[ Voor 174% gewijzigd door timper op 18-10-2014 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

donleone83 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 14:58:
[...]

Een deel van je frustraties herken ik heel erg, met name het bijna onmogelijk op kunnen boksen tegen echt snelle spelers. Persoonlijk lukt me dat nu een stuk beter. Ik heb de custom tactics aangepast waardoor mijn team verder naar voren verdedigt (tegen de middellijn aan) en er korter op zit (meer afjaagt). Op die manier haal ik de pass er uit in plaats van 1 op 1 te komen. Tuurlijk komen er ook wel eens mensen door, maar met een redelijk snel centraal duo en een anticiperende keeper is niet elke uitbraak meteen een goal tegen.

Op dezelfde manier creeër ik veel meer kansen door in te stellen dat er meer snel en over de grond gepasst moet worden in plaats van een voorzet vanaf de flanken en dat de aanvallende spelers free flow positie mogen wisselen. Echt even waard om te kijken wat voor jou goed voelt.

Ik speel overigens Online Seasons met Feyenoord. Ik vind de 3,5-4 sterren teams veel leuker spelen: niet alles gaat vanzelf en naar mijn gevoel moet je meer skill hebben om goed te zijn. Dribbelen, afstandsschoten, etc. zijn namelijk simpel met jongens als Ronaldo. Goed voetballen is lastiger met jongens als Nelom :P
Ik had excact dezelfde frustraties, echter naarmate ik meer heb gespeeld en beter ben geworden lukt het ook goed om de snelle mensen te verdedigen.

Speel een beetje met tactiek/opstellingen etc. en je zult zien dat overpoweredness best meevalt. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just smile
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:01
Verwijderd schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 11:22:
[...]

Ik had excact dezelfde frustraties, echter naarmate ik meer heb gespeeld en beter ben geworden lukt het ook goed om de snelle mensen te verdedigen.

Speel een beetje met tactiek/opstellingen etc. en je zult zien dat overpoweredness best meevalt. :*)
Mee eens! Hoe meer je speelt, hoe beter je door hebt hoe je de snelle mensen moet verdedigen. Hoewel het wel realistisch is dat als een aanvaller sneller is dan de verdediger, dat die er ook echt langs kan lopen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutterd
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09-09 14:51

Nutterd

PSN: MRVleisboeketje

ik weet niet of dit hier de bedoeling is maar wat zijn nog leuke talentjes(en een goeie keeper) voor mijn fulham carrierre team? ik heb nu Cuero(SP) en Thomsen(LM) gekocht...die zijn beide erg lekker en groeien redelijk...

ik heb niet meer zoveel transferbudgete n zit bijna in de winterstop maar ik verwacht wel een aantal aanbiedingen op rodalega of mccormack...

[ Voor 4% gewijzigd door Nutterd op 18-10-2014 13:02 ]

Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Just smile schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 11:48:
[...]

Mee eens! Hoe meer je speelt, hoe beter je door hebt hoe je de snelle mensen moet verdedigen. Hoewel het wel realistisch is dat als een aanvaller sneller is dan de verdediger, dat die er ook echt langs kan lopen ;).
precies! als je een beetje balans kunt vinden is het realistisch omdat Ronaldo gewoon sneller is dan Terry,maar Terry 'm wel tactisch kan verdedigen zodat Ronaldo t moeilijk heeft!

Ik hoop wel dat ze de olie van de handschoenen van de keepers afhalen in een patch, aangezien ze nu zelf aangewaaide strandballen loslaten zodat deze kunnen worden ingetikt door 1 van de 11 tegenstanders. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom. C
(jarig!)
donleone83 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 14:58:
[...]

Gisteravond goed geoefend en het gaat inderdaad beter. Ik snap dat Ronaldo in het echt ook een mannetje kan passeren maar de manier waarop dat hier gaat is af en toe gewoon frustrerend.

Toch vind ik Fifa geen realistische weergave van het spelletje, finesse shots zijn veel te makkelijk, trucjes bepalen te veel wat er gebeurt op het veld en hoge ballen over 80 meter komen altijd perfect aan. Daarnaast kun je gewoon op full speed richting een verdediger rennen en een trucje doen, je zult zien dat de aanvaller vrijwel nooit de bal kwijtraakt. Terwijl op volle snelheid de bal onder controle houden een bijzonder lastig iets is in het echt.
Ik vind Fifa heel erg lekker spelen en het ziet er gelikt en soepel uit, maar heb af en toe het gevoel dat ik niet genoeg invloed op het verloop van het spelletje heb, waar ik dit vroeger bij PES nooit had. Helaas laat die laatste game het al jaren afweten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tom. C schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 14:02:
[...]

Gisteravond goed geoefend en het gaat inderdaad beter. Ik snap dat Ronaldo in het echt ook een mannetje kan passeren maar de manier waarop dat hier gaat is af en toe gewoon frustrerend.

Toch vind ik Fifa geen realistische weergave van het spelletje, finesse shots zijn veel te makkelijk, trucjes bepalen te veel wat er gebeurt op het veld enhoge ballen over 80 meter komen altijd perfect aan.. Daarnaast kun je gewoon op full speed richting een verdediger rennen en een trucje doen, je zult zien dat de aanvaller vrijwel nooit de bal kwijtraakt. Terwijl op volle snelheid de bal onder controle houden een bijzonder lastig iets is in het echt.
Ik vind Fifa heel erg lekker spelen en het ziet er gelikt en soepel uit, maar heb af en toe het gevoel dat ik niet genoeg invloed op het verloop van het spelletje heb, waar ik dit vroeger bij PES nooit had. Helaas laat die laatste game het al jaren afweten.
Welke modus speel je? dit vond ik in 14 wel het geval, in 15 komt bijna niets aan bij mij. (online seizoenen, divisie 6-8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom. C
(jarig!)
Verwijderd schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 14:13:
[...]

Welke modus speel je? dit vond ik in 14 wel het geval, in 15 komt bijna niets aan bij mij. (online seizoenen, divisie 6-8)
Ik vond dit in 14 juist moeilijker dan in 15, onder andere omdat de bal aannemen moeilijker was in 14.
Wat bedoel je precies met modus? Behalve 'shots' staat alles op 'Assisted'. Ik speel nu gewoon Seasons waarbij je random tegen iemand moet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tom. C schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 14:20:
[...]

Ik vond dit in 14 juist moeilijker dan in 15, onder andere omdat de bal aannemen moeilijker was in 14.
Wat bedoel je precies met modus? Behalve 'shots' staat alles op 'Assisted'. Ik speel nu gewoon Seasons waarbij je random tegen iemand moet spelen.
Met modus bedoelde ik idd seasons of career oid.

In fifa 14 namen ze alle ballen blind aan, en nu draaien ze zich om en nemen ze m op de borst aan enzo waardoor ze even stilstaan. Dat vind ik iig moeilijker maar ik ben blij dat niet iedereen dit vindt ;)

Hoe vind je het geven en afmaken van voorzetten t.o.v. 14?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just smile
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:01
Verwijderd schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 13:31:
[...]

precies! als je een beetje balans kunt vinden is het realistisch omdat Ronaldo gewoon sneller is dan Terry,maar Terry 'm wel tactisch kan verdedigen zodat Ronaldo t moeilijk heeft!

Ik hoop wel dat ze de olie van de handschoenen van de keepers afhalen in een patch, aangezien ze nu zelf aangewaaide strandballen loslaten zodat deze kunnen worden ingetikt door 1 van de 11 tegenstanders. 8)7
In diezelfde patch mogen ze ook gelijk een ander 'probleem' van de keeper aanpakken.. Van de zijkant naar binnenlopen kan je de bal rustig in de korte hoek schieten. Die laat de keeper namelijk altijd open!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom. C
(jarig!)
Verwijderd schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 15:29:
[...]

Met modus bedoelde ik idd seasons of career oid.

In fifa 14 namen ze alle ballen blind aan, en nu draaien ze zich om en nemen ze m op de borst aan enzo waardoor ze even stilstaan. Dat vind ik iig moeilijker maar ik ben blij dat niet iedereen dit vindt ;)

Hoe vind je het geven en afmaken van voorzetten t.o.v. 14?
Voorzetten vind ik wel goed aanvoelen eigenlijk, ik speel niet vaak via de flanken omdat het afmaken van voorzetten niet altijd veel oplevert. Ik vind Fifa 15 heerlijk spelen, soms is het net alsof je naar een echte wedstrijd zit te kijken, maar soms lijkt het spel niet veel verstand van voetbal te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timper
  • Laatst online: 24-06 23:01
Nutterd schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 13:01:
ik weet niet of dit hier de bedoeling is maar wat zijn nog leuke talentjes(en een goeie keeper) voor mijn fulham carrierre team? ik heb nu Cuero(SP) en Thomsen(LM) gekocht...die zijn beide erg lekker en groeien redelijk...

ik heb niet meer zoveel transferbudgete n zit bijna in de winterstop maar ik verwacht wel een aantal aanbiedingen op rodalega of mccormack...
Ik heb ook Fulham. Aanvallers nu: Iturbe , ben yedder en berardi. Mid: morrisson, roberts(zit al bij Fulham, erg groot talent), vilhena. Def: tah, heintz, obita en nog een. Bijna allemaal talentjes die aan het begin erg goedkoop zijn, misschien is de aanval wat duur, maar die heb ik ook later gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazienza
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18:25
Ik zit nu in seizoen 5 met FC Dordrecht, heb de Euro league gewonnen in seizoen 4.

Mijn team:

Hahn(76), Ramirez(74), Beugelsdijk(77), Van beek(78), leerdam(73), Vilhena(80), Goretzka(80), een of andere Noor met 81 op CAM, Manu(71), Zivkovic(80), Ibarra (75)

En dan heb ik nog Guidetti, van nieff, achahbar, antonia, en nog meer spelers als back up. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tom. C schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 19:30:
[...]

Voorzetten vind ik wel goed aanvoelen eigenlijk, ik speel niet vaak via de flanken omdat het afmaken van voorzetten niet altijd veel oplevert. Ik vind Fifa 15 heerlijk spelen, soms is het net alsof je naar een echte wedstrijd zit te kijken, maar soms lijkt het spel niet veel verstand van voetbal te hebben.
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom. C
(jarig!)
Vind t lastig om voorzetten af te maken. Woordenkeuze was beetje onhandig.

Speelt iedereen online met Real Madrid ofzo? Moet bijna altijd tegen ze. Ben zelf Bayern Munchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga me steeds meer irriteren aan dat hele Fifa15.
Vandaag even gespeeld, moest tegen een tweede divisie club uit Engeland. Ik had echt moeite om ze te verslaan op pro, terwijl het normaal best een makkie is. Bronzen verdedigers die Oscar eruit rennen.
Spelers die weggebeukt worden. Soms lijkt het wel rugby. En als ik een keer wat doe, heb ik gelijk een kaart.
Het lijkt wel hoe beter mijn spelers zijn die ik koop, hoe hopelozer ze gaan spelen.
En dat dribbelen van de tegenstander gaat echt nergens meer over.
Zo'n shitteam heb ik nou ook weer niet.
http://www.futhead.com/15/squads/5115846/

Weet iemand trouwens hoelang het duurt voordat je je munten en spelers terugkrijgt als je gehacked ben?
Ik wacht al sinds eind september. Ze hadden m'n DiMaria en Yaya Touré gejat plus ongeveer 100.000 munten. En al mijn zeldzame spelers waren ook verkocht. Deze kan ik goed gebruiken.
Die case blijft maar 'in behandeling' staan.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2014 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Nu online
Heb je geluk dat je niet op wereldklasse speelt, daar is het tien keer erger.

En zou niet teveel verwachten van EA support. Laatste keer dat ik met hen in contact was, moest ik mijn probleem aan drie verschillende indiers uitleggen, die alleen readymade antwoorden konden geven, en wanneer ik zei dat ik dat allemaal al gedaan had, was de afsluiter: "oh, dan lig het aan uwe kant, prettige dag verder"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AntiChrist7 schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 20:39:
Heb je geluk dat je niet op wereldklasse speelt, daar is het tien keer erger.

En zou niet teveel verwachten van EA support. Laatste keer dat ik met hen in contact was, moest ik mijn probleem aan drie verschillende indiers uitleggen, die alleen readymade antwoorden konden geven, en wanneer ik zei dat ik dat allemaal al gedaan had, was de afsluiter: "oh, dan lig het aan uwe kant, prettige dag verder"
Heb je niks terug gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrik A
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 29-08 10:39
eerste moddingway is uit. Eerste potje met ekte CL intro en dito ads voelde toch wel lekker.. PC gaming met modden is wat dat betreft wel echt een stapje voor op de consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchelFC
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 19:22
Eindelijk werkt skillmoves weer goed met fifa ben ik super blij mee natuurlijk!
Hieronder mijn online goals compilatie ^^, wat vinden jullie ervan? :)

YouTube: Fifa 15 | Drop | Online Goals Compilation

[ Voor 44% gewijzigd door MitchelFC op 20-10-2014 06:27 ]

http://www.instagram.com/mitcheldenkers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Ik had dit weekend een Fifa tournooitje.

Waar ik de meeste moeite mee had was de steeds nattere controllers ^^, maar dat terzijde.

Er was 1 nieuweling bij die hiervoor nog geen Fifa gespeeld had en daar won ook iedereen in het begin gewoon van. Daarna is hij een soort 5-4-1 gaan spelen... niemand kwam er meer doorheen! Zelfs de voortijdig gekroonde kampioen niet.

- corners blijft mijn zwakke punt, heb er 2 goals uit tegen gekregen. Ook had mijn keeper weer zo'n momentje van "ik kom uit" waardoor de tegenstander simpel kon scoren >.<
- Scoren in het algemeen ben ik vrij slecht in, altijd al geweest. Ik moet het vooral hebben van goed positiespel en de bal snel heroveren.Geduldig rondspelen tot er een kans komt (en die dan voortaan ook afmaken)

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutterd
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09-09 14:51

Nutterd

PSN: MRVleisboeketje

timper schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 10:41:
[...]

Ik heb ook Fulham. Aanvallers nu: Iturbe , ben yedder en berardi. Mid: morrisson, roberts(zit al bij Fulham, erg groot talent), vilhena. Def: tah, heintz, obita en nog een. Bijna allemaal talentjes die aan het begin erg goedkoop zijn, misschien is de aanval wat duur, maar die heb ik ook later gekocht.
thanks vooral de verdedigers ga ik even naar kijken... Roberts is idd :9~

Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Laatst online: 16:23

Meneer iCy

swarma

Ps3 heeft net een Update naar 1.02

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gstoffers
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17:18
iCy schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 14:12:
Ps3 heeft net een Update naar 1.02
This update addresses the following:

- Adjustments and improvements to shooting and goalkeepers.
- (PS4) Fix for fans experiencing stuttering during online and offline gameplay.
- Added ability to call out the keeper in Pro Clubs.
- Fix for instances where Player Instructions in Seasons mode were not carrying over into gameplay via Team Management.
- Further improvements to Player Search in Career Mode.
- Adjusted Legendary difficulty in gameplay.
- Improvements to Goal Line Technology.
- Fix for match length issues in FIFA Ultimate Team Single Player Seasons matches.
- Updated real-world injuries and suspensions in Match Day Live.
- Improvements to ‘Looking Ahead’ audio in Career.
- Fixes to Player selection in Team Management in multiplayer matches.
- Tuned player specific audio speech in all modes.
- (XB1) Improvements to motion blur effects.
- (XB1) Fix to the display of FIFA Ultimate Team Legend players in the EA SPORTS Football Club widget.

http://forum.ea.com/uk/posts/list/2961126.page

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R J
  • Laatst online: 15:48

R J

MitchelFC schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 06:25:

Door dit soort spelers krijg ik dus de neiging mijn controller door m'n tv te gooien 8)7
Zieke shit die je daar doet hoor.

Daar heb je denk ik wel even op moeten oefenen?
Als ik wat skillmoves wil doen draai ik meestal wat rond met mijn rechter stick, werkt soms. vind het nog lastig daar echt (herhaaldelijk) wat effectiefs mee te kunnen doen.

tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:09

Christiano007

Ich bin der champion

R J schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 14:34:
[...]

Door dit soort spelers krijg ik dus de neiging mijn controller door m'n tv te gooien 8)7

Als ik wat skillmoves wil doen draai ik meestal wat rond met mijn rechter stick, werkt soms. vind het nog lastig daar echt (herhaaldelijk) wat effectiefs mee te kunnen doen.

tips?
hehe dat doe ik ook. Maar een beetje met de rechterstick draaien oid en hopen dat er iets nuttigs uit komt :')

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusius-nl
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-03 12:35
Drie keer op rij gepromoveerd met Portsmouth, speel nu Premier League. ( wereldklasse alles ).
Bij elkaar geraapt zooitje :)

Heb nu wat leuke jeugdspelertjes waar ik op bouw. Heb totaal geen geld, want je krijgt geen ruk als je promoveerd in die lagere divisies.

Allemaal gratis spelers die ik verkocht heb om me salarissen omhoog te halen en hier en daar wat huren. Hopelijk kan ik nu top 6 spelen, dan kan ik volgend seizoen me team een beetje versterken :P

Heb een super keepers talent, 17 jaar al 76, ze boden al 25.000.000$ maar heb ik niet geaccepteerd ondanks dat ik me hele elftal kan versterken. Die gast kan 95 halen ofzo en heeft zieke reddingen.

Verder nog 16/17 jarige aanvallende back, rechtsbuiten, am, spits en linksbuiten allemaal rond de 70/75.

De rest van me elftal is prutsers :P Heb ook maar een selectie van 16/17 man wat in de buurt van de 68/75 komt.

Elke stuiver gaat nu de jeugd scouting of salarissen van spelers in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
en daarvoor registreer je je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pas
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-06 16:34

pas

Nu wou ik voor mijn zoontje FIFA 15 aanschaffen via Origin, kost 59,99 daar terwijl ik hier zie dat je het bij Dreamgame voor 36,99 kan downloaden. Is dat een andere versie of een versie met minder pacs die je dan alsnog moet bijkopen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
pas schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 18:23:
Nu wou ik voor mijn zoontje FIFA 15 aanschaffen via Origin, kost 59,99 daar terwijl ik hier zie dat je het bij Dreamgame voor 36,99 kan downloaden. Is dat een andere versie of een versie met minder pacs die je dan alsnog moet bijkopen ?
Nope, fysieke winkelprijzen voor pc zijn serieus overpriced.(edit: daar horen ook origin, uplay en steam bij release bij) ;)
Neem eens een kijkje op deze thread:
Online Gamekeys kopen - Deel II

Niet al die winkels zijn even veilig te noemen, daarom koop je best enkel bij de shops waar er al heel veel positieve reacties zijn op die thread (check eerste post voor een overzicht). bv op G2Play:
http://www.g2play.net/category/10006/fifa-15-origin-key/ (worldwide versie met nederlandse taal)
(tip: enkel kopen als er 1) global of europese key staat, 2) geen Russian version is -> staat dat niet op de website? Gewoon ergens anders kopen)

Alle nieuwe spellen zijn bij release al voor 20 à 37,50 euro te kopen op pc (afhankelijk van welk spel het is).

Je krijgt dan via email de key die je kan ingeven in Origin (links boven: origin -> productcode inwisselen) en voila, je kan de officiële Fifa 15 downloaden.

[ Voor 87% gewijzigd door SmokingCrop op 20-10-2014 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pas
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-06 16:34

pas

ah dank u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bibi2205
  • Laatst online: 31-08 12:02
Wow, er zitten weer enkele erg knappe goals in die compilatie op Youtube.. :)

YouTube: FIFA 15 - Best Goals of the Week - Round 3

[ Voor 16% gewijzigd door bibi2205 op 20-10-2014 20:37 ]

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchelFC
R J schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 14:34:
[...]

tips?
Bedankt! Ik had gewoon een keer toen met fifa 09 ofzo het boekje erbij gepakt, en dan alle skillmoves 1 voor 1 uitgeprobeerd, je moet alleen wel weten, bijvoorbeeld als Ronaldo de bal heb dan kan je 5 sterren skillmoves doen, en die zijn vaak spectaculair, heeft Pepe de bal dan weet je er gaan niet zoveel skillmoves lukken, ook met 3 sterren skillmoves players eigenlijk niet, alleen 4 en voornamelijk 5. :+
Nu heb je volgens mij geen boekje meer dus ik zou een keer gewoon op youtube fifa skillmoves tutorials bekijken, en hou het bij het begin vooral simpel, de schaar, schijnbeweging, hak naar hak, en de 360 roulette. Kappen kan voor mensen die niks willen doen met hun rechterstick ook leuk werken :) ,

Had vanmorgen nog 128 kijkers op me filmpje nu 192 :o :o :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchelFC
bibi2205 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 20:37:
Wow, er zitten weer enkele erg knappe goals in die compilatie op Youtube.. :)

YouTube: FIFA 15 - Best Goals of the Week - Round 3
Ik had meegedaan, ze hadden niet me goal erop gezet helaas van me youtube kanaal, gewoon nog een keer meegedaan en hopen op ronde 4 dat ik ertussenzit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom. C
(jarig!)
pas schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 18:23:
Ik heb Fifa 15 ook bij Dreamgame gekocht, eerst beetje wantrouwig vanwege de spelfouten op de website. Maar na alle positieve shopreviews hier uiteindelijk toch maar gekocht. Had binnen 2 minuten de code in de mail. Goede ervaring dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chibi2k
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 17:58

Chibi2k

www.radicalbirds.nl

Ik heb samen met een maat een vage bug op de Xbox One. Namelijk dat we beiden met verschillende controls spelen. Nu probeer de ene met alternatief controls te spelen en de andere met 2-button. Maar als hij bv. 2-buttons kiest dan heeft de andere ook 2-buttons (Zelfde met andersom) Supervaaaag. We hebben telkens het zelfde controls als elkaar

Radical Birds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

MitchelFC schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 06:25:

Wooh, echt dikke skills heb je man.
Hoop echt ook ooit die skills goed onder de knie te krijgen, vooral weten wanneer je welke skill moet gebruiken enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchelFC
donvalentino schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 08:18:
[...]

Wooh, echt dikke skills heb je man.
Hoop echt ook ooit die skills goed onder de knie te krijgen, vooral weten wanneer je welke skill moet gebruiken enz.
Ik overdrijf wel hoor met de skillmoves. Gaat vaker fout dan goed, maar als het lukt is het geniaal _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Laatst online: 16:23

Meneer iCy

swarma

Gister had ik iemand met een laghack volgens mij. Elke keer als hij op mijn kant van het veld was, dan ging het spel normaal soepel. Was ik aan zijn kant van het veld ging het hakken/stoten. Penalty is dan echt niet te doen. Wel het potje gewonnen met 2-1, maar had 3-1 kunnen wezen met de penalty.

Als dit een paar keer voor komt in de match qua hakkerig/stoten oftewel lag dan maakt het niet zoveel uit. Maar het was echt letterlijk elke keer als ik in de Aanval was.

Zal ongetwijfeld 1 of ander ddos tooltje zijn op zijn computer om zijn eigen verbinding vol te laten lopen, maar het was wel verrekte irritant.

[ Voor 13% gewijzigd door Meneer iCy op 21-10-2014 11:18 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:13
Even een vraag. Ik gebruik Custom Tactics en Custom Formation in Fifa 15 Online Seasons, maar dan is er telkens weer een updated squad file waardoor ik mijn Custom Formation en Custom Tactics kwijt ben... Nu is het drie poppetjes wisselen bij mij en 40 seconden bezig zijn met de sliders voordat ik naar Play Match ga, maar ik vind het verdomde onhandig. De updated squad file overruled dus blijkbaar mijn Custom instellingen. Is daar iets aan te doen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-04-2022
gstoffers schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 14:14:
[...]

This update addresses the following:

- Adjustments and improvements to shooting and goalkeepers.

http://forum.ea.com/uk/posts/list/2961126.page
Ik hoop dat dit betekent dat ik wat minder op de paal/lat schiet.. Dat is echt niet normaal :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R J

R J

veldkampj schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 12:29:
[...]

Ik hoop dat dit betekent dat ik wat minder op de paal/lat schiet.. Dat is echt niet normaal :/
Ah, dus ik ben niet de enige! De persoon waar ik co-op mee speel wordt helemaal gek van mijn schoten die constant op het aluminium landen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:17

hmr

Misschien even een domme vraag, maar kan je die cooop online modus ook met zijn tweeën op dezelfde PS4 spelen?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R J

R J

hmr schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:45:
Misschien even een domme vraag, maar kan je die cooop online modus ook met zijn tweeën op dezelfde PS4 spelen?
Nee. Wat je dan volgens mij wel kunt doen is online friendlies, daar kan je dan een lokale speler toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
  • Laatst online: 13:04
Hallo,

Ik krijg de melding als ik FIFA 15 op de One online wil spelen : Je beschikt niet over de juiste rechten in je profiel,wtf,ik heb gisteren nog online gespeeld en geen problemen gehad en nu sinds vanmiddag deze melding.

Weet iemand wat je hier aan kan doen.

Gr,Maurieske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
Probleem is alweer opgelost.
2 uur ervoor zitten klote en nu opeens doet die het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchelFC
Voor de mensen die me online goals compilation nog niet gezien hadden :).
Nogmaals bedankt voor de positieve feedback iedereen :D !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
MitchelFC schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:53:

Mooie goals man,top!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
MitchelFC schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:53:

Tja op de PC kun je herhalingen niet opslaan, anders had ik inmiddels ook zoiets gemaakt.
Pagina: 1 ... 24 ... 29 Laatste