Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Mede-auteur:
  • MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01:57

MyUtd4Life

Afbeeldingslocatie: https://farm3.staticflickr.com/2926/14465525060_549fe936c5_b.jpg

Platformen: PC, PS3, X360, XONE, PS4
Ontwikkelaar(s): EA Canada
Uitgever(s): Electronic Arts
Spelserie: FIFA
Releasedatum: 23 september Noord-Amerika / 25/26 September Europa
Genre(s): Sport, voetbal
Speelmodus: Singleplayer, multiplayer, online multiplayer
Leeftijdsklasse: ESRB: E
PEGI: 3+

Globale cover:
Last gen = Rode Logo / Next gen = Gele Logo
Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/fe952917eb24264b86496579336cc1e4.png

FIFA 15 Voorlopige Features snel samengevat:

EMOTIONELE INTELLIGENTIE
Voor het eerst hebben spelers een geheugen en laten ze hun emoties zien aan de hand van de context van de wedstrijd. Met meer dan 600 nieuwe emotionele reacties reageren spelers nu op sleutelmomenten op het veld - smerige tackles, gemiste kansen, fantastische doelpunten - zoals ze dat in het echt ook zouden doen.

DYNAMISCHE WEDSTRIJDPRESENTATIE
Wedstrijddag is dynamisch en meeslepend. Het verbeterde commentaar schijnt een nieuw licht op de unieke reacties van de fans, terwijl het gezang en gedrag van de supporters afhankelijk zijn van het land of zelfs je club. Je blijft opgaan in het verhaal van de wedstrijd dankzij nieuwe reacties vanaf de bank, geanimeerde personages langs de zijlijn, vreugdedansen met tien man en meer.

TEAMTACTIEKEN
Je teamgenoten en tegenstanders hebben nu precies door wat er allemaal gebeurt tijdens de wedstrijd en zullen, net als echte spelers, hun tactieken hierop aanpassen. Parkeer de bus, In de blender en Tijdrekken zijn enkele van de teamtactieken die je in FIFA 15 zult aantreffen.

AUTHENTIEKE SPELERWEERGAVE
De voetballer van de volgende generatie is gearriveerd. Gezichten van spelers zijn enorm gedetailleerd, terwijl personagemodellen er krachtig en atletisch uit zien en ook zo aanvoelen. Tenues bewegen op een realistische manier en veranderen met de omgeving mee: naarmate de wedstrijd vordert, worden ze vies met modder en gras.

LEVEND VELD
Stadions komen tot leven en zitten boordevol met emoties, zoals je die alleen in het voetbal vindt. Het speeloppervlak vertoont slijtage: naarmate de wedstrijd vordert, zie je schoenafdrukken, de sporen van slidings en afval op het veld verschijnen. Hoekvlaggen bewegen, doelpalen schudden en geanimeerde LED-reclameborden brengen FIFA 15 tot leven.

LENIGHEID & CONTROLE
Stuur verdedigers het bos in of controleer de bal zoals de beste voetballers ter wereld dat doen. Als spelers in balbezit zijn, komen ze explosief in beweging met verbeterde balans, effectballen en de mogelijkheid om de bal dichter bij zich te houden. Hierdoor reageren de supersterren in het spel nog sneller en krijgen ze meer persoonlijkheid. Ervaar de briljante controle als je een sprint trekt met de bal of als je op zoek bent naar een opening, wanneer de ruimtes klein zijn.

MAN-TEGEN-MAN-GEVECHTEN
Het is lonender dan ooit om de bal van je tegenstander af te pakken! Onderschep en behoud de bal met balveroverende tackles en nieuwe schouderduwtjes. Voel de klap van een val met de harde-val-fysica; dankzij de verbeterde textieltechnologie kun je het ook zien als er aan shirts wordt getrokken. De manier waarop je strijdt om de bal is fundamenteel veranderd in FIFA 15.

CORRECTE BALCONTACTEN
De balfysica is authentiek. Je ziet de bal realistischer draaien, krullen en vliegen, doordat deze na elk contact op een authentieke manier beweegt. In FIFA 15 evolueert het spel doordat de bal zich in een verbluffend realistische baan en met levensechte effecten voortbeweegt wanneer je dribbelt, passt, de bal aantikt of een schot blokkeert.

ZELF SPELSITUATIES OPZETTEN
Nu heb jij het voor het zeggen bij spelsituaties. Positioneer de spelers zonder bal tijdens inworpen, hoekschoppen en vrije trappen, zodat ze op de optimale plek staan om een pass te ontvangen en aanvalsmogelijkheden te creëren.

Trailers:

[ Voor 94% gewijzigd door iPodKiller op 05-08-2014 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
---=

[ Voor 99% gewijzigd door iPodKiller op 09-06-2014 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-07 09:03
Ik ben benieuwd naar de eerste infomatie! Pc=ps4 versie is in ieder geval goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Team Tactics

Your AI teammates and opponents now recognize what’s happening in the match and will adjust their tactics just like real players. Park the Bus, In The Mixer, and Time Wasting are some of the Team Tactics you’ll come up against in FIFA 15.

Park the bus. Ik heb er nu al zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Weet iemand al of Fifa 15 voor de PS Vita ook wordt verbeterd of word het weer net als Fifa 14 alleen team updates?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Naaaaaaah Vita is al afgeschreven, FIFA 14 op de Vita werd ontwikkeld door een EA Studio in Roemenië. Die verzorgden ook de FIFA 14 versie op de PS3 en Xbox 360. Denk dat Vita EOL is voor FIFA, alleen maar rebrand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01-07 11:15
Eindelijk dus weer met een gast op de bank ranked online spelen.
Trailer ziet er tof uit,

Ben benieuwd naar gameplay filmpjes van de ps4 of xbox one

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:57
Men spreekt ook van nieuw commentaar, ook de nederlandse site...
El Sierd in FIFA 15? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-06 16:04
Er moet nog heel wat gebeuren wil Fifa 15 (voor mij) niet nu al uitlopen op een mislukking:

- Wéér geen Champions League en Europa League? Ik weet dat het licentiegebonden is, maar het is een hot-item onder de fans en spelers, dus maak op z'n minst iets bekend of het wel of niet komt.
- Uitbreiding aan teams/competities? Bedankt EA, ook hier (nog) geen bericht over.
- Aanpassingen Impact Engine en intelligentie spelers? Bedankt EA, ook hier (nog) geen bericht over. Gelukkig is het totaal niet erg als je een zacht balletje terug speelt op je keeper en door onverklaarbare redenen loopt je keeper een compleet andere kant op.
- Aanpassingen scheidsrechters en regels? Bedankt EA, ook hier (nog) geen bericht over.
- Aanpassingen dode spel momenten? Bedankt EA, ook hier (nog) geen bericht over. Serieus, het "snelle" ingooien is echt waardeloos. Bal ligt stil voor je voeten -> speler probeert te pakken -> mept de bal 30 meter verder -> gaat er vervolgens als een idioot achter aan lopen -> loopt vervolgens naar EXACT dezelfde plek terug om de ingooi te nemen.

Maar wat mogen we dan wel verwachten? Nou, hou je vast jongens. Na een jaar werken aan een spel waarvan het fundament er al is (moet je nagaan, het is niet eens een "nieuw" spel), krijgen we het volgende:
- Realistischere gezichten
- Realistischere bewegingen
- "Intelligent" publiek en emotie's.

Alleen het laatste vind ik echt noemenswaardig. Al is het nog maar de vraag wat EA onder intelligent verstaat, want je mede spelers en de scheidsrechters zijn nou ook niet bepaald "intelligent".

Tuurlijk is mijn bericht één en al gebash, maar punt blijft dat ik het spel toch wel zal kopen. Fifa is het enige spel wat ik vrijwel nog steeds elke dag speel. Maar het moet echt tijd worden dat één van het volgende gebeurd:
- Nieuwe Fifa's met kleine wijzigingen als dit verkopen voor €20, of max €30.
ÓF
- Maak een Fifa die de volle €60 waard is. Maar wijzigingen als dit is gewoon een patch. En dan nog niet eens een echt grote patch. Dat is tevens ook iets wat ik mis bij Fifa: patches. Hoe moeilijk is het om te fixen dat je gewoon weer de naam van de speler te zien krijgt als je hebt gescoord. Normaal gesproken kreeg je altijd de naam van de speler te zien en de minuut waarin je had gescoord.

Het lullige is gewoon dat je als consument in dit geval machteloos staat. Het is gewoon pure geldklopperij wat EA doet, maar je kunt er niets aan doen, en zoals ik zullen 99% van de Fifa 14 spelers Fifa 15 toch ook weer kopen.

Oh ja, niet te vergeten: de corner vlag kan nu bewegen! Hulde aan de ontwikkelaars, na bijna 300 dagen hebben ze het voor elkaar gekregen om een paaltje met een vlag te laten bewegen _/-\o_ !!!!!

[ Voor 4% gewijzigd door EricNL op 10-06-2014 09:29 ]

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
EricNL schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 09:26:
Er moet nog heel wat gebeuren wil Fifa 15 (voor mij) niet nu al uitlopen op een mislukking:

- Wéér geen Champions League en Europa League? Ik weet dat het licentiegebonden is, maar het is een hot-item onder de fans en spelers, dus maak op z'n minst iets bekend of het wel of niet komt.
- Uitbreiding aan teams/competities? Bedankt EA, ook hier (nog) geen bericht over.
- Aanpassingen Impact Engine en intelligentie spelers? Bedankt EA, ook hier (nog) geen bericht over. Gelukkig is het totaal niet erg als je een zacht balletje terug speelt op je keeper en door onverklaarbare redenen loopt je keeper een compleet andere kant op.
- Aanpassingen scheidsrechters en regels? Bedankt EA, ook hier (nog) geen bericht over.
- Aanpassingen dode spel momenten? Bedankt EA, ook hier (nog) geen bericht over. Serieus, het "snelle" ingooien is echt waardeloos. Bal ligt stil voor je voeten -> speler probeert te pakken -> mept de bal 30 meter verder -> gaat er vervolgens als een idioot achter aan lopen -> loopt vervolgens naar EXACT dezelfde plek terug om de ingooi te nemen.

Maar wat mogen we dan wel verwachten? Nou, hou je vast jongens. Na een jaar werken aan een spel waarvan het fundament er al is (moet je nagaan, het is niet eens een "nieuw" spel), krijgen we het volgende:
- Realistischere gezichten
- Realistischere bewegingen
- "Intelligent" publiek en emotie's.

Alleen het laatste vind ik echt noemenswaardig. Al is het nog maar de vraag wat EA onder intelligent verstaat, want je mede spelers en de scheidsrechters zijn nou ook niet bepaald "intelligent".

Tuurlijk is mijn bericht één en al gebash, maar punt blijft dat ik het spel toch wel zal kopen. Fifa is het enige spel wat ik vrijwel nog steeds elke dag speel. Maar het moet echt tijd worden dat één van het volgende gebeurd:
- Nieuwe Fifa's met kleine wijzigingen als dit verkopen voor €20, of max €30.
ÓF
- Maak een Fifa die de volle €60 waard is. Maar wijzigingen als dit is gewoon een patch. En dan nog niet eens een echt grote patch. Dat is tevens ook iets wat ik mis bij Fifa: patches. Hoe moeilijk is het om te fixen dat je gewoon weer de naam van de speler te zien krijgt als je hebt gescoord. Normaal gesproken kreeg je altijd de naam van de speler te zien en de minuut waarin je had gescoord.

Het lullige is gewoon dat je als consument in dit geval machteloos staat. Het is gewoon pure geldklopperij wat EA doet, maar je kunt er niets aan doen, en zoals ik zullen 99% van de Fifa 14 spelers Fifa 15 toch ook weer kopen.
FIFA heeft bijna alle teams ter wereld al. Wat wil je nog meer dan? Behalve Jupiler...

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Mars18 schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 09:28:
[...]
FIFA heeft bijna alle teams ter wereld al. Wat wil je nog meer dan? Behalve Jupiler...
Ok, ben het met je eens. Jupiler League zou ik een leuke toevoeging vinden, maar verder zijn er niet echt veel competitie's die ik graag zou willen zien. Maar dan nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:22

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mars18 schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 08:06:
Eindelijk dus weer met een gast op de bank ranked online spelen.
Trailer ziet er tof uit,

Ben benieuwd naar gameplay filmpjes van de ps4 of xbox one
Is dat nu 100% confirmed? Enige reden nog waarom ik hem niet zou gaan kopen, als het er wéér niet in zit.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 05-07 17:00
EricNL schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 09:26:

Denk dat je hierover toch maar even op youtube mensen als kazooie94 moet bekijken die hebben het spel persoonlijk gespeeld en daar is toch echt wel erg veel veranderd in de dode spelmomenten. Dingen zoals dat je vanaf nu de spelers die bij een hoekschop voor de goal staan nu kan verplaatsen naar de plek die je wil, verder vind ik dat er toch wel wat leuke nieuwe dingen bij zitten met het gras bijvoorbeeld wat na een tijd gewoon kapot kan zijn, het zou helemaal leuk zijn als je dan in carrière 1x per 3 a 4 maanden een nieuwe grasmat zou kunnen kopen :)

Hey, Hey jij daar, dit is mijn signature :) #UnitedWeAre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
dutchgio schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 09:11:
Men spreekt ook van nieuw commentaar, ook de nederlandse site...
El Sierd in FIFA 15? :+
youri mulder zou weer het commentaar doen(opname in studio), had hij gezegd voordat het afscheidsduel van boschker begon een tijdje geleden alweer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

iPodKiller schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 10:02:
youri mulder zou weer het commentaar doen(opname in studio), had hij gezegd voordat het afscheidsduel van boschker begon een tijdje geleden alweer.
Hij zet een tackle in, daar komt een tackle, wat een tackle, zou hij nu iets meer variatie gaan doen? :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
SinergyX schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 10:06:
[...]

Hij zet een tackle in, daar komt een tackle, wat een tackle, zou hij nu iets meer variatie gaan doen? :P
"He Evert, JONGUH"

Dat zinnetje is zo mooi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
SinergyX schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 09:39:
[...]

Is dat nu 100% confirmed? Enige reden nog waarom ik hem niet zou gaan kopen, als het er wéér niet in zit.
Ja, 100%. Tournooi en guest mode keert terug, was al bekend gemaakt voor de persconferentie aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02-07 11:18

hmr

EricNL schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 10:09:
[...]

"He Evert, JONGUH"

Dat zinnetje is zo mooi :P
"Ja, Oud-international ja"

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
NL commentaar is een no-go zone voor mij. Ténenkrommend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Gewoon altijd op Engels zetten.. Martin Tyler is gewoon de primaire stem van FIFA, meeste variatie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

En andy grey toch? Is hij die 'cannonblast!' knakker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
maar als je dan FUT gespeeld hebt staat het commentaar weer op Nederlands.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
dutchgio schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 15:02:
Sorry, speel geen FUT! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Laatst online: 00:10
Zit 2v2 Co-Op Seasons erin? Nog niet kunnen vinden namelijk...

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
dutchgio schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 15:02:
Gewoon je systeemtaal op Engels zitten, heb je dat probleem niet meer.
Sn3gG3l schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 16:20:
Zit 2v2 Co-Op Seasons erin? Nog niet kunnen vinden namelijk...
Hoewel dit nog niet officieel is aangekondigd lijkt me niet dat ze deze mode eruit halen.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dingen 'lijken' soms niet logisch, maar toch gebeurd het (guest 1vs1 bv? :P). Het is per saldo EA, die doet gewoon rare dingen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Ze zeggen ook dat de Team Tactics beter worden. Dat mag ook wel, want om eerlijk gezegd heb ik nog NOOIT wat gemerkt van die Quick Tactics. Kies je voor "CB valt mee aan", dan zie je misschien je CB één keer tot de middenlijn opkomen en dat was het dan wel weer. Swap Wingers is dan misschien de enige merkbare tactic die je kunt kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ja, je kunt dan "parkeer de bus" selecteren :+
Ik speel vaak hoge druk, counter of druk zetten met team, maar of het nou echt wat uitmaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Je moet eens proberen een 5-3-2 met hoge backs te maken! (wat in principe een mooie tacktiek is voor FIFA) Die backs staan nog liever achter de keeper..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Dan kun je beter op z'n Italiaans kiezen voor een 3-5-2 met 3 centrale en de backs op het middenveld zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-06 10:23
Weet iemand misschien of de Ultimate Edition al ergens te pre-orderen is? De gewone zie ik wel, maar de Ultimate Edition niet. Vind die wekelijkse gratis-pakjes wel relaxed, had ik vorige keer ook :)

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:41

v8power67

Psn: Mausosaurus

Zit beetje fifa 14 te spelen en zat te bedenken wat ik graag zou zien in een fifa 15:

Graphics moeten gewoon beter. Textures enz moeten hoger.

Dynamische weersomstandigheden. Laat het gewoon beginnen als een zonnige wedstrijd, maar het kan na een uurtje ineens keihard regenen met dus tot gevolg dat er plassen komen etc. Zeker icm het nu veschadigen van het veld zou dit heel tof zijn. Ineens een hagelbui, of dikke onweersbui. Maakt het veel realistischer. Zeker door bv een random event te doen dat een wedstrijd even stil gelegd worst door bliksem etc. Geef het een meer realistischer gevoel.

In spanje spelen ze vaak wel eens om 11uur een wedstrijd. Nou in de zomer zou het dan nog deels licht kunnen zijn(of bv om 10uur nog). Laat het dan real time donker worden icm overgang naar stadion verlichting. Zou een realiatischer gevoel geven.

Scheidsrechters moeten realistischer. Hoe vaak krijg ik wel niet buitenspel wat echt zo randje is dst in het echt niet gefloten was. Laat ze soms een foutje maken. In het echt mag er geen hulp gebruikt worden maar hier hebben ze een computer die alles perfect ziet. Onrealistisch dus.

Geef het gewoon een meer gevoel.alsof het echt is. Nu is het zo saai en niet realistisch.

Doe een randdom event erin dst de bal een keertje lek gaat bv. Zie je soms wel eens en nogmaals maakt het wat echter.

Doe soms als een team verliest dat de manager ervan weggestuurd wordt door zijn gedrag ofzo. Of spelers op de bank etc. Geeft het meer detail.

Doe weer eens offline cheats. Geloof fifa 2001 ofzo met de ufo cheat etc. Maakt het weer fun.

Dit alles zal vooral offline tegen cpu leukste zijn. Wat voor mij perfect zou zijn speel niet online.
Naja kan wel hele lijst erbij maken maar dit is voor mij belangrijkste.
En natuurlijk maak de.cpu een stuk realiatischer heel belangrijk... zie vaak genoeg een speler van een matig team en zelf ook niet special is die een maradonna actie doet en mn verdediging even vernedert ook al sta ik 9-0 voor.... erg realistisch...
Naja just my thoughts :)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
v8power67 schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 13:56:
Zit beetje fifa 14 te spelen en zat te bedenken wat ik graag zou zien in een fifa 15:

Graphics moeten gewoon beter. Textures enz moeten hoger.

Dynamische weersomstandigheden. Laat het gewoon beginnen als een zonnige wedstrijd, maar het kan na een uurtje ineens keihard regenen met dus tot gevolg dat er plassen komen etc. Zeker icm het nu veschadigen van het veld zou dit heel tof zijn. Ineens een hagelbui, of dikke onweersbui. Maakt het veel realistischer. Zeker door bv een random event te doen dat een wedstrijd even stil gelegd worst door bliksem etc. Geef het een meer realistischer gevoel.

In spanje spelen ze vaak wel eens om 11uur een wedstrijd. Nou in de zomer zou het dan nog deels licht kunnen zijn(of bv om 10uur nog). Laat het dan real time donker worden icm overgang naar stadion verlichting. Zou een realiatischer gevoel geven.

Scheidsrechters moeten realistischer. Hoe vaak krijg ik wel niet buitenspel wat echt zo randje is dst in het echt niet gefloten was. Laat ze soms een foutje maken. In het echt mag er geen hulp gebruikt worden maar hier hebben ze een computer die alles perfect ziet. Onrealistisch dus.

Geef het gewoon een meer gevoel.alsof het echt is. Nu is het zo saai en niet realistisch.

Doe een randdom event erin dst de bal een keertje lek gaat bv. Zie je soms wel eens en nogmaals maakt het wat echter.

Doe soms als een team verliest dat de manager ervan weggestuurd wordt door zijn gedrag ofzo. Of spelers op de bank etc. Geeft het meer detail.

Doe weer eens offline cheats. Geloof fifa 2001 ofzo met de ufo cheat etc. Maakt het weer fun.

Dit alles zal vooral offline tegen cpu leukste zijn. Wat voor mij perfect zou zijn speel niet online.
Naja kan wel hele lijst erbij maken maar dit is voor mij belangrijkste.
En natuurlijk maak de.cpu een stuk realiatischer heel belangrijk... zie vaak genoeg een speler van een matig team en zelf ook niet special is die een maradonna actie doet en mn verdediging even vernedert ook al sta ik 9-0 voor.... erg realistisch...
Naja just my thoughts :)
GRAPHICS ..... dat is wel het allernoodzakelijkste. Er zit totaal geen sfeer in FIFA14. Het winnen van een cup is nog het ergste!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Sterke punten inderdaad, nog zo groot in de reclame 'dat je het moet voelen', dat valt allemaal wel erg mee.

Maar ook technisch mogen ze nog flink wat doen
-kopduel met elk willekeurig speler, niet 2 vooraf ingestelde spelers.
-het 'ik pas naar jouw dus alleen jij mag de bal aannemen' idiote gedoe.
-fluiten bij obstructie, daar wordt werkelijk nooit voor gefloten.
-keeper, is nog steeds compleet retarted.
-bizar onrealistisch doorrollen van een bal richting achter/zijlijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dageeknerd
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-07 10:35
Toch grappig, een van de meestgebruikte features eruit halen en vervolgens weer aankondigen als feature....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 00:25
Ik vind het persoonlijk vrij stom dat omstandigheden niet wisselen.

Het wordt niet donker tijdens een wedstrijd. En als het regent, regent het altijd de hele wedstrijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Voor FIFA Benelux een interview gehouden met de bekende Nederlandse FIFA YouTuber Kazooie94, die ook bij de eerste hands-on van FIFA 15 in Parijs was. In dit interview worden verschillende grafische en gameplay aspecten besproken. Als jullie nog vragen heb zal ik die proberen beantwoord te krijgen.

Interview is hier te bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Replay gameplay:

[ Voor 89% gewijzigd door iPodKiller op 12-06-2014 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Razorbite schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 14:56:
[...]

GRAPHICS ..... dat is wel het allernoodzakelijkste. Er zit totaal geen sfeer in FIFA14. Het winnen van een cup is nog het ergste!
Ik weet niet waar jullie op spelen.

Maar fifa 14 is gewoon prachtig op de PS4. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Fifa 14 ziet er heel anders uit en speelt compleet anders op de ps4 dan op de 360 idd. Heb hem zelf op de 360 maar al een paar avonden op de ps4 gespeeld en dat is een onwijs verschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Mars18 schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 07:19:
[...]

Ik weet niet waar jullie op spelen.

Maar fifa 14 is gewoon prachtig op de PS4. :)
PC - maar daar heb ik bij de review al over geraged dus zal ik niet nog een keer doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:41

v8power67

Psn: Mausosaurus

Vind hem op de ps4 soms echt super lelijk. Heb je gescoord wordt er een camera dicht bij de spelers gekozen. Zie je een paar bomen qua texture die gewoon zo in minecraft kunnen....
En vind vooral raar dat een blonde.speler vanaf de speel camera.soms heel donker haar heeft. Lastig soms spelers te herkennen.
Tuurlijk de ps4 versie versus 360 versie is al snel veel beter. Maar alsnog voor een nieuwe console mag het echt heel stuk mooier van mij.
Maar zoals.ik hierboven heb aangegeven er moet veel meer realisme in qua graphics. En veel meer sfeer.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
v8power67 schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 13:56:

Dit zit er geloof ik al gedeeltelijk in, heb zelf ook wel eens gehad dat ik buitenspel stond en de bal kon aannemen, kon ook mijn fout zijn xd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Ik heb ook wel eens dat ik dacht dat t buitenspel was en er niet werd gefloten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:51
FIFA 15 heeft vast weer net genoeg veranderingen om te updaten, maar waar ik het meest bang voor ben:

1. De ondersteuning vanuit EA, patchen gaat (bewust) traag. Het geld is toch al binnen mentaliteit (mijn gevoel).

2. FUT en aanverwanten. EA pushed voornamelijk dit gedeelte (Zie je nu ook bij Brazil 2014 op de PS4 en X1), omdat hier heel veel in te verdienen is voor EA. Waar zijn de gewone toernooi modussen binnen FIFA gebleven. Het lijkt wel een Free2Play game waar je toch € 50,00 á € 60,00 startgeld voor moet betalen. Alles moet gewoon ook beschikbaar zijn voor 1 t/m 4 spelers op de bank.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Die gewone toernooi modi komen wel terug; men noemde het zelf tijdgebrek als reden waarom het niet in de next-gen versies van 14 zat. Maar dan is het inderdaad weer de mentaliteit die het laat afweten om het later alsnog door middel van een update toe te voegen, als wel als de financiele kant om het pas in 15 als 'nieuwe' mode toe te voegen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jynxter
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-07-2023
Ik hoop dat de verdedigers nu eens een keer geen volslagen idioten zijn. Ook in 2014 nog te veel top-verdedigers die hele domme dingen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-07 09:51
Wellicht dat EA eens een keer Pro Clubs kan aanpakken en wat meer functies toevoegt. Bovendien mogen de spelers ook wat meer diepgang krijgen, zodat je niet louter tegen mannetjes van 173 cm staat omdat deze snelheid hebben. Laten we wel wezen, snelheid is nog steeds troef in Fifa, leuk dat je krachtiger wordt bij de toename van lengte/gewicht, maar het haalt niets uit tegen snelheid.
En mij aansluitend bij enkele posts hierboven, hoop ik dat de focus niet ligt bij FUT, puur vanwege het feit dat het geld in het laatje brengt, maar bij de algehele gameplay. Er is namelijk een duidelijk verschil waarneembaar tussen FUT en de andere gamemodes.
(en uiteraard hetzelfde geleuter als altijd: kopballen/standaardsituaties, steekpasses door de lucht, verdedigen met a/b[xbox knoppen], steekballen vanaf de aftrap, inworpen etc.)

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:03
Ik hoop ook dat de focus iets minder op FUT ligt. Ik speel Fifa, en verzamel geen voetbal plakplaatjes.

Daarnaast zou ik het nog steeds fijn vinden als de AI op hogere skillniveau's eens niet zo absurd perfect zou zijn. Een speler van FC Schubbekutteveen kan op de plek 360 kappen tegen spelers als Koscielny en Vidic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Kaap schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 12:27:
Daarnaast zou ik het nog steeds fijn vinden als de AI op hogere skillniveau's eens niet zo absurd perfect zou zijn. Een speler van FC Schubbekutteveen kan op de plek 360 kappen tegen spelers als Koscielny en Vidic.
Ze moeten toch ergens de moeilijkheid vandaan halen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Nog nergens gameplay beelden vanaf een tv he ? :(
Hij was toch speelbaar op de e3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Mars18 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 15:54:
Nog nergens gameplay beelden vanaf een tv he ? :(
Hij was toch speelbaar op de e3?
Ja dat vind ik ook zo storend. Die scenes tussendoor zijn allemaal leuk enzo....maar ik zie ook liever "gewone" gameplay zoals wij dat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Hier een minimaal filmpje met offscreen gameplay.

Daarnaast is bekend geworden dat de FIFA 15 Ultimate Team Legends opnieuw exclusief voor Xbox zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Niet echt wat van te zien; kwaliteit is zo laag en filmpje zo kort dat je het ook zou geloven als er staat dat het FIFA 14 is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Klopt, enige wat ik wel leuk vond om te zien is die reclameborden waar je wel de verschillen van ziet. Daarnaast lijkt de belichting in het stadion en het veld ook een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Reclame borden zijn erg mooi ja.
Wanneer komt de demo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:17

Polycom

Poes van goud

Ik weet niet hoe jullie FIFA spelen maar het enige wat ik eigenlijk doe is online en 1 vs1 met vrienden. De andere modi interesseren me dus niet.

Wat ik graag zou willen zien;
-Ander corner systeem.
Voor mijn gevoel is de aanvallende partij zwaar in het voordeel. Soms kan ik al zien als de bal onderweg is wie hem gaat koppen en probeer ik met man en macht te voorkomen dat een speler van de tegenpartij kan inkoppen maar 9/10 kan ik niets doen. Erg frustrerend.
- Quick subs
Direct ingame (bij doodspel momenten) kunnen wisselen. Mogelijkheid om een soort van quicklist te maken met je beste subs.
- Ingooien
In de 'nextgen' versie werkt dit al iets beter maar het is nog steeds erg lomp allemaal.
-Graphics
Stadions, publiek, spelers, gras, belichting.. kan allemaal een stuk beter.
- Echte coaches + echte scheidsrechters
Zal wel niet gebeuren maar dit zou ik een leuke toevoeging vinden.

Verder ben ik wel tevreden over FIFA, zeker als je het vergelijkt met PES.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Mijn "wenslijstje" van dingen die echt beter moeten:

- Snelle handelingen bij dode spelmomenten (vrije trappen/ingooien): Dit is op dit moment gewoon waardeloos. Er is niets snels aan. Je speler loopt eerst 300 meter heen en weer om vervolgens te authistisch te zijn om een bal die tussen z'n benen ligt op te kunnen pakken. Daarnaast is het mij opgevallen dat je echt altijd pas in kan gooien als de CPU goed gepositioneerd staat. Ik heb maar een enkele keer gezien dat je ook echt voordeel haalde uit een snelle inworp. Zelfde geld voor de snelle vrije trappen.

- Voordeel geven door scheidsrechters. Met name bij buitenspel. Dit zou echt een top toevoeging zijn. Hoevaak er wel niet voor buitenspel wordt gefloten terwijl de bal totaal niet bij de betreffende speler komt.

- Scheidsrechter 2.0. Doorgebroken man van achter vasthouden tot die valt -> vrije trap, en in een enkel geval een gele kaart. Doorgebroken man van achter neerhalen -> rood. Dit kan dus gewoon niet. Beide gevallen moeten gewoon rood zijn, of het nou lichtjes vast houden is of brute tackle: doorgebroken speler hinderen = rood.

- Groei van spelers gebugged. Vervelende bug die gewoon gefixed moet worden. Soms koop je een speler die gewoon niet wilt groeien. Ook niet na 5 seizoenen.

- Grote wens: Champions League en Europe League. Ben benieuwd of het nou waar is of alleen geruchten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Het is heel schraal dat de Champions League licencie niet in handen van EA is. (Is het exclusief ofzo??) Dit zou een fantastische toevoeging aan FIFA15 zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Razorbite schreef op maandag 23 juni 2014 @ 09:53:
Het is heel schraal dat de Champions League licencie niet in handen van EA is. (Is het exclusief ofzo??) Dit zou een fantastische toevoeging aan FIFA15 zijn!
De CL en EL licentie waren/zijn in handen van Konami. Er gaan verschillende geruchten rond dat die licentie dit jaar zou verlopen, en ook verschillende geruchten dat EA de licentie('s) zou hebben gekocht. Wat hier nou echt van waar is weet ik niet, maar zou het zeker tof vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-06 00:43

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

EricNL schreef op maandag 23 juni 2014 @ 12:46:
[...]
De CL en EL licentie waren/zijn in handen van Konami. Er gaan verschillende geruchten rond dat die licentie dit jaar zou verlopen, en ook verschillende geruchten dat EA de licentie('s) zou hebben gekocht. Wat hier nou echt van waar is weet ik niet, maar zou het zeker tof vinden.
Er gaan ook geruchten dat Konami verlengd zou hebben, dus dat blijft even afwachten. Ik denk niet dat de CL in FIFA 15 zit. Overigens zou er volgens geruchten wel sprake zijn van de Jupiler League in FIFA 15. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 03-07 21:59
tweaker2010 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 11:26:
[...]

Er gaan ook geruchten dat Konami verlengd zou hebben, dus dat blijft even afwachten. Ik denk niet dat de CL in FIFA 15 zit. Overigens zou er volgens geruchten wel sprake zijn van de Jupiler League in FIFA 15. ;)
Belgische competitie ja.
Het zou wel mooi zijn, wel nederlandse commentaar verwerken in de game, maar niet alle seizoenen.
terwijl ze wel alle competities in de landen om ons heen erin hebben zitten.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Voor dat Nederlandse commentaar hoef je het sowieso niet te doen, al schijnt het wel 'vernieuwd' te zijn in 15.
Uiteraard wel de Jupiler league in Nederland :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Mwah de CL en EL licenties vind ik niet zo heel erg, zolang de licenties voor de competities en spelers maar kloppen. Voor mij is manager mode het belangrijkste.

Sowieso ben ik benieuwd of in Fifa 15 ook een bijt-optie zit :+

[ Voor 17% gewijzigd door JeroenNietDoen op 25-06-2014 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Die heeft Suarez alleen als very special skill move ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Arjen Robben met Turbo optie en de Chilenen een val-knop. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
tweaker2010 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 11:26:
[...]

Verdient konami nog aan pes eigenlijk? Ik ben in 2009 overgestapt omdat die pes erg slecht was en heb het idee dat t verschil steeds groter wordt. Niet zo gek, aangezien ea meer geld en meer franchises heeft die engines delen (bijv de physicsengine die fifa en bf delen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 01-07 14:08

Falastine

Think about my signature...

418O2 schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 01:38:
[...]

Verdient konami nog aan pes eigenlijk? Ik ben in 2009 overgestapt omdat die pes erg slecht was en heb het idee dat t verschil steeds groter wordt. Niet zo gek, aangezien ea meer geld en meer franchises heeft die engines delen (bijv de physicsengine die fifa en bf delen)
Pro Evolution Soccer is nog heel groot. Vooral in Azie en Latijns America. Pes heeft de licenties van de CL en de Zuid Amerikaanse en Aziatische Variant. Verder is het probleem van fifa 15 denk ik dat mensen tevreden zijn en het spel toch wel kopen en daardoor niks veranderd. Het zal FIFA 14 worden maar dan met team updates.

Experience is what you get when you don't get what you want.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik koop Fifa juist vanwege de managermode. Ik heb wel een aantal jaren PES geprobeerd naast Fifa, maar had altijd het gevoel dat PES niet af was, voelde niet compleet. De core van de game was prima, maar alsof je een kerstboom zonder ballen, slingers en lichtjes had staan. Vreemde spelersnamen, vreemde managermode.

Sinds Fifa 12 heb ik PES ook nooit meer geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Het schijnt dat de manager/carreer modus in 15 uitgebreider wordt, doordat ze zijn gestopt met FIFA Manager. Functies daarvan zouden dan in De carreer mode van fifa 15 zijn verwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jovael
  • Laatst online: 05-07 06:46
Ik hoop dat je weer zelf je tegenstanders mag kiezen voor vriendschappelijke wedstrijden en dat de clubs die je uitnodigt dan ook gewoon kunnen weigeren. Dit kon vroeger wel al.
Ook hoop ik dat ze die algemene rating van spelers gewoon weer terugdoen in de careermode, want het zoekt voor geen meter zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Er zijn maar paar wensen die ik heb in Fifa 15:

1) Jupiler league (Nederland)
2)een sterke verbetering van het nederlandse commentaar, misschien alles opnieuw in laten spreken of tenminste een nederlandse werknemer laten mee helpen aan deze functie. nu worden er te veel fouten gemaakt.
3) VEEL meer sfeer in het stadion (vlaggen, spandoeken, spreekkoren)
4) uit wedstijden ook het gevoel geven dat je uit speelt en niet dat je eigen supports meer hoort dan de thuis spelende team.
5) Muziek in de stadions (opkomst tunes)
6) Algemene score weer terug.
7) Transfers helemaal uit kunnen zetten, ik wil voetballen en meer niet
8) zelf een aantal vriendschappelijke wedstrijden kunnen toevoegen in het seizoen.
9) Stakingen, denk daarbij aan geweld in de tribune of door weer, dus wedstrijden moeten uitspelen of spelen zonder publiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
1 is afwachten, maar alle Nederlandse fifa spelers hopen erop, of bedoel je de Vlaamse competitie? :+
2 is deels; Youri Mulder had volgens mij wel aangegeven dat ze nieuw commentaar hadden ingesproken, maar dat zal waarschijnlijk alleen een aanvulling op het huidige worden.
3 daar lag de focus op de E3 presentatie ook op; het publiek. Ik verwacht dat dat wel goed komt.
4 zou moeten aansluiten bij 3 ;)
5 niet heel belangrijk, verwacht het niet
6 dat is wel heeeel erg nodig; dat huidige scouten is echt gewoon slecht ;)
7 je bent manager of je bent het niet :+
Die vriendschappelijke wedstrijden zelf regelen kan in de mobiele Fifa14 game dan weer wel...
9 geweld komt er niet, aangezien het een 3+ Game is het publiek erg verschilt.

Ik hoop op wat grafisch genot m.b.t. Buiten het veld, zoals het publiek en spelers kijken vaak nogal statisch uit hun ogen, dat moet ook beter.
Daarnaast het huidige scouting systeem aanpassen, en meer opties in de career modus.

Jupiler league, Champions League, beter commentaar (van El Sierd ;) ) is een hoop maar blijft even afwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 04-07 11:09
PuDy schreef op zondag 22 juni 2014 @ 23:57:

- Quick subs
Direct ingame (bij doodspel momenten) kunnen wisselen. Mogelijkheid om een soort van quicklist te maken met je beste subs.
Dit zouden ze ook makkelijk op kunnen lossen met een second screen app voor je mobiel of tablet.
Zou het spel in ieder geval gigantisch versnellen.

Daarnaast zouden ze ook het pauzeren tijdens de wedstrijd moeten stoppen (online). Pauzeren kan bij intrap, ingooi of overtreding. Gigantisch irritant als iemand pauzeert tijdens een pass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
JPM85 schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 12:58:
[...]

Dit zouden ze ook makkelijk op kunnen lossen met een second screen app voor je mobiel of tablet.

Daarnaast zouden ze ook het pauzeren tijdens de wedstrijd moeten stoppen (online). Pauzeren kan bij intrap, ingooi of overtreding. Gigantisch irritant als iemand pauzeert tijdens een pass.
En stel je telefoon gaat in 1 keer of de deurbel? als je dan moet wachten tot het spel dood is dan kan je soms nog wel eens even moeten wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
JPM85 schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 12:58:
[...]

Gewoon pauzeren wanneer iemand bijna kan schieten :Y) })

ok ik speel zelf nooit online meer, vindt ik niet zo interresant, zoals je wellicht las ga ik meer voor SFEER en goede besturing dan het daadwerkelijk winnen enzo.

Fifa 2005 is de laatste fifa die ik onlinee speelde en dan vooral vriendschappelijk tegen VnX en Barthino.
Dat waren toen de beste nederlandse gamers, bart was trouwens een school kamaraat van me, dus zo ben ik er in gerold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Betthen
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-09-2022
Pykow schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 17:32:
[...]

Gewoon pauzeren wanneer iemand bijna kan schieten :Y) })

ok ik speel zelf nooit online meer, vindt ik niet zo interresant, zoals je wellicht las ga ik meer voor SFEER en goede besturing dan het daadwerkelijk winnen enzo.

Fifa 2005 is de laatste fifa die ik onlinee speelde en dan vooral vriendschappelijk tegen VnX en Barthino.
Dat waren toen de beste nederlandse gamers, bart was trouwens een school kamaraat van me, dus zo ben ik er in gerold.
hahaha VnX en barthino de beste nederlandse gamers van die tijd 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Betthen schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 08:05:
[...]

hahaha VnX en barthino de beste nederlandse gamers van die tijd 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 :X
Ze wonnen steeds de WRC in nederland, dus schat ik ze aardig hoog in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-06 00:43

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

jovael schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 10:52:
Ik hoop dat je weer zelf je tegenstanders mag kiezen voor vriendschappelijke wedstrijden en dat de clubs die je uitnodigt dan ook gewoon kunnen weigeren. Dit kon vroeger wel al.
Dat zou wel fijn zijn ja. Tegenwoordig krijg je allemaal van die pauper teams. Ik wil gewoon tegen Inter ofzo. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jovael
tweaker2010 schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 09:23:
[...]

Dat zou wel fijn zijn ja. Tegenwoordig krijg je allemaal van die pauper teams. Ik wil gewoon tegen Inter ofzo. ;)
Ik vind het juist gaar als je met Ado tegen Barca moet ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Simpel maar klein dingetje wat van mij toch echt wel gefixed mag worden:
- Als je scoort zou ik graag weer willen zien wie er heeft gescoort en in welke minuut.

Dit zat er t/m Fifa 13 gewoon netjes in, en ik denk ook dat het gewoonweg een bug is in Fifa 14.
Ik ken gigantisch veel spelers van clubs, maar na 3-4 seizoenen speel ik vaak met onbekende talenten enzo, en dan vind ik het toch wel fijn om tijdens (of net ná) de celebration even te zien wie er heeft gescoord en in welke minuut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jovael
ik kijk dan altijd gewoon even de herhaling en zoom in op de speler, de naam staat meestal op zijn rug :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 01-07 14:08

Falastine

Think about my signature...

Kunnen ze iets doen aan die irritante inworpen. Soms moet je 10 sec wachten omdat er een bal in het veld ligt dit irriteert alleen maar.

Experience is what you get when you don't get what you want.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
jovael schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 11:39:
ik kijk dan altijd gewoon even de herhaling en zoom in op de speler, de naam staat meestal op zijn rug :P
Ja, ik snap dat dat allemaal kan, maar het spel wordt al vertraagd door al die onnodige (unskippable) cinematics, "snelle" spel-hervattingen en een vrij traag menu, dat ik niet ook nog eens zin heb om bij elke goal de herhaling(en) te gaan bekijken en in te zoomen etc.

Het is een functie die er echt al jaaaaaaaaaren in heeft gezeten, en niemand kwaad deed. Waarom het er dan uithalen? Gewoon tijdens of net na de goal celebration een kleine banner onderin met minuut en speler die scoore is voldoende. Of desnoods bij de aftrap na een goal, dat doen ze in het echt ook vaak/altijd. Zoiets als dit, maar dan gewoon wat "lager":

Afbeeldingslocatie: http://3.bp.blogspot.com/-7LJ37tong3A/UVHT4ZBd-GI/AAAAAAAAPuU/1G9v7wYD1Ms/s1600/7-uefa-champions-league-final-2005.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
EricNL schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 13:50:
[...]

Ja, ik snap dat dat allemaal kan, maar het spel wordt al vertraagd door al die onnodige (unskippable) cinematics, "snelle" spel-hervattingen en een vrij traag menu, dat ik niet ook nog eens zin heb om bij elke goal de herhaling(en) te gaan bekijken en in te zoomen etc.

Het is een functie die er echt al jaaaaaaaaaren in heeft gezeten, en niemand kwaad deed. Waarom het er dan uithalen? Gewoon tijdens of net na de goal celebration een kleine banner onderin met minuut en speler die scoore is voldoende. Of desnoods bij de aftrap na een goal, dat doen ze in het echt ook vaak/altijd. Zoiets als dit, maar dan gewoon wat "lager":

[afbeelding]
Op de PS4 verschijnt het ook bij de aftrap na een goal, maar dan moet je eerst alle herhalingen af kijken. Dus na de goal celebration en alle herhalingen (niet doorklikken) zoomt 'ie in op de speler en komt het balkje. Dan zie je ook hoe vaak hij heeft gescoord tijdens die competitie (competitie/bekertoernooi/interlands). Duurt dus wel even, veel liever gewoon gelijk na het scoren inderdaad! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixio
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-06 09:13
Enigste wat ik wil zijn wager matches in FUT.

Correcties:

Wil ook de Jupiler League erbij ;)

[ Voor 37% gewijzigd door Fixio op 27-06-2014 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:53
Ik wil vooral dat het spel sneller gaat worden.

Sneller in de menu´s en sneller het spel ansich (svp geen draaicirkels van een vrachtwagen anymore...)

Dan ben ik al heeeel gelukkig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Fixio schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 14:15:
Enigste wat ik wil zijn wager matches in FUT.

Correcties:

Wil ook de Jupiler League erbij ;)
Dat je aantal munten kan inzetten bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
Maichel schreef op maandag 30 juni 2014 @ 15:50:
[...]

Dat je aantal munten kan inzetten bedoel je?
Dat zijn inderdaad 'wager matches' ;)

Als je zou willen 'wageren' kan je ook naar deze website gaan, vanaf 10K dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
ipv mooie naampjes en minuutjes.
ik wil jack van gelder als commentator in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 411893

Niet heel veel (nieuws) te zien overigens.

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 411893 op 30-06-2014 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Mijn grote fifa 15 wens.

Het kunnen wisselen van clubs in seizoenen !!

midden in een seizoen, kan je maar uit beperkt aantal clubs kiezen, maar als seizoen is afgelopen en ik heb alle gewonnen, kan ik daarna geen andere club kiezen :S echt vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxiootje
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-03 22:12
Wat mij betreft mag het hele dribbel-systeem herzien worden: als je kijkt naar dribbelaars zoals Messi, Hazard etc. dan is dat totaal anders dan je in FIFA kan doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Laatst online: 04-07 14:42
Hoe bedoel je anders dan wat je in fifa kan doen?
Als je goed kan dribbelen en tricks kent kom je een heel eind!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Hopelijk zorgen ze ook voor een eenvoudige trickstick oplossing.

De eerste oplossing van Fifa 14, was het verwijderen van de tweede trickstick knop die je ingedrukt moest houden.

nu wil ik nog een vast patroon zien in de trickstick.

Je moet met je trickstick rekening houden met de kant waar naar je naar toe kijkt en dat maakt het nogal lastig als je een truck wilt uithalen.
de ene keer moet je naar linksdraaien en de andere keer moet je eerst naar boven.
Dan heb ik het nog niet gehad als je een Beetje schuiner loopt, want dan is het gewoon te lastig om een trick uit te voeren.

Of een simpele schaar die messi en andere top spelers, zo kunnen uitvoeren.
maar speel je met een middelmatige speler van ajax (ok zijn allemaal zwak) dan kan je niet eens een schaar uitoefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ergens snap ik niet helemaal waarom ze zelfs tot de stoppels op het gezicht aan detail maken, 90% speelt 'full pitch' camera punt waar je net je spelers kan onderscheiden, enkel in herhalingen kan je wat details bekijken.

Ze komen imho beetje in de uncanned valley te zitten, ziet er wel mooi uit, maar gezichtsuitdrukkingen zijn nog steeds best ruk (zie je in het filmpje ook grappig).

Ik zie liever dan 'snelle animaties', als iemand wordt neergehaald meteen opstaat en wat boos reageert richting scheids, of een keeper die ook normaal een bal aanneemt ipv alles moeten vangen terwijl hij statisch op een plek staat te wachten tot de bal in z'n voeten rolt. Meer animaties bij het schieten, te vaak krijg je die standaard animatie die je speler 'vast zet' op z'n plek, terwijl de bal inmiddels al aan de andere kant van het veld is.

Pagina: 1 2 ... 29 Laatste