Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-06 17:54

Jelte,89

Woodworking

FiXeR.nl schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 15:23:
[...]

Niet doen, niet vertrouwen en niet mijn spel verpesten. Doordat iedereen coins kocht is FUT nu zo verkloot met price-ranges etc. Lekker zelf handelen en jezelf omhoog spelen. Bovendien is coins kopen illegaal en kun je er voor geband worden.
Daarnaast, hoe wil je de 750k bij elkaar verdienen met 700 coins per wedstrijd? EA bied niet voor niks alleen point aan? ik heb in het begin wel 40 euro verspijkerd aan points, om vervolgens geen niks te krijgen, (ja, ik heb 7000 contracts) en toen ik illegaal voor 2 euro 5m coins kon kopen wist ik het wel, heb nu een top team en een mailtje van EA dat ik een boefje ben, en dit niet weer mag doen :) Prima :)

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Jelte,89 schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 01:17:
[...]

Daarnaast, hoe wil je de 750k bij elkaar verdienen met 700 coins per wedstrijd? EA bied niet voor niks alleen point aan? ik heb in het begin wel 40 euro verspijkerd aan points, om vervolgens geen niks te krijgen, (ja, ik heb 7000 contracts) en toen ik illegaal voor 2 euro 5m coins kon kopen wist ik het wel, heb nu een top team en een mailtje van EA dat ik een boefje ben, en dit niet weer mag doen :) Prima :)
En waarom denk je dat die speler 750k was? 8)7 Omdat auto-buyers de markt verzieken om goedkope coins aan te kunnen bieden waardoor spelers weer duurder waren. Dat was gewoon een vicieuze cirkel waar men altijd dit excuus gebruikt zonder verder te denken. 200k aan coins heb je zo bij elkaar, een beetje handelen en als je een seizoen wint krijg je 10 tot 15k. Daarnaast hoef je maar 1 keer geluk te hebben bij een pakje en je hebt ook veel coins. En spelers in Fifa 16 worden echt niet zo belachelijk duur, dat is nu nog zo omdat het een verziekte markt is die ze hebben proberen te reguleren maar er nog steeds veel "zwarte" coins zijn.

Wat is er nou leuk aan FUT als je voor een paar doller meteen een top-team hebt? Dan is het hele idee van handelen, spelen, geluk hebben weg. Als je met een top-team wil spelen ga je toch lekker met Real seizoenen spelen? :/ Dat is nog gratis ook.

Oja, 7000 contracts * 200 coins = 1.400.000 coins. Voor 40 euro aan points? Dat is goedkoper dan coinsellers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12:05
Precies, daardoor is het hele idee van FUT weg en het opbouwen van je eigen team eruitgegooid.
Die prijzen voor de echte topspelers zijn zo achtelijk hoog geworden door de komst van al die coin sellers
Sterker nog, veel spelers zijn nu niet eens te koop omdat de vastgestelde prijsrange hun inziens te laag is, en daardoor de speler gewoonweg door niemand aangeboden wordt.

Het idee van "started from the bottem, now we're here" principe, beginnend met een brons team, en langzaam aan opbouwen naar de top is er niet bij als je miljoenen coins kunt kopen en weg komt met slechts een waarschuwing.
Zoals hierboven al gemeld, dat werkt niet. Je kunt beter als 1e maatregel teams resetten en gekochte coins verwijderen.

Maar vanaf Fut 16 wordt dat anders, met de standaard price ranges wordt het veel moeilijker om de markt te verzieken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ach, Fut blijft melkkoe van FIFA, alle aandacht van de nieuwe features in 16 zullen hoofdzakelijk wel fut blijven. Vind er zit geen 'fut' aan :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-06 17:54

Jelte,89

Woodworking

Tuurlijk, het is een verdienmodel!

Maar idd, dat is de reden dat het zo duur is, Maar aan de andere kant, ik constateer dat markt verziekt is, en besluit hieraan mee te doen... omdat de spelers anders niet haalbaar zijn.

7000 is wat overdreven, was even gefustreerd... heb bij elkaar zo'n 400 contracts

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01-07 11:15
Zaterdag nog meegedaan aan een FIFA toernooi in Genk.
Had al weken niet meer gespeeld, toch van de 70 deelnemers bij de laatste 16 gekomen.
Verloren van de nr 1 van België.

Was weer leuk om er aan mee te doen.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritske23
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-07 21:43

fritske23

Echte naam Rob

Iemand al een Depay bij Manchester gespot op de transfermarkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritske23
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-07 21:43

fritske23

Echte naam Rob

fritske23 schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 13:03:
Sorry verkeerd topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:12
fritske23 schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 13:03:
Ik heb hem gisteren nog op de transfermarkt gezet, maar hij wordt zo weggesniped voor 9k.
Hij is er al even, maar wordt dus snel gesniped als hij online aangeboden wordt.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:53
Bij FUT, weet iemand of je het volgende kan?
- skillgames uitzetten tussen wedstrijden
- custom tactic saven

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01:57
FIFA 15 is bijna ten einde, dus besloten om eens compilatie te maken van een paar van mijn goals dit jaar.

Benieuwd wat jullie er van vinden en of er nog tips zijn voor een volgende video (dit was eerste video in hele lange tijd)?

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-07 22:22
Ik heb fifa 15 voor de pc. (Windows 7)
Kan al maanden niet online. Cannot connect to servers
Daarvoor nooit geen problemen. Lijkt alsof er iets geupdate is of zo wat het blokt. Speel bekabeld.

Dus firewall uit, antivirus uit, poorten in modem gezet, opnieuw geïnstalleerd
Ea opgebeld... Allemaal geen resultaat.

Ea liet mij een packet tests draaien naar tig verschillende servers. 1 ervan had een loss van 3 op de 100 packets. Dan willen ze je meteen niet meer helpen en dan zou volgens hun het probleem bij de provider moeten liggen. Dus ik als dom vee opgebeld, uiteraard niets loos na testen.
Andere spellen doen ook niet moeilijk.
Er zit iets niet goed maar wat...?

Wordt er een beetje gek van. Iemand nog een ander idee?

[ Voor 37% gewijzigd door Harribo op 02-01-2016 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-07 22:22
Nou! Opeens na maanden opgelost!

Heb Teamviewer en FtpZilla services gestopt en Origin Client service en Upnp weer aangezet.
Verder Dns cache geleegd

En de poorten nog gecheckt (hier en hier).
En Origin gedeinstalleerd en weer geinstalleerd. Wat nu de oplossing was, weet ik niet maar mijn firewall kwam opeens op met de vraag of fifa online mocht, dat bevestigt en voila!
(Wel raar want ik had fifa 15 expliciet er al tussen staan en voor de test ook al paar keer uitgeschakeld)

Hoop dat anderen hier nog wat aan hebben.
Pagina: 1 ... 28 29 Laatste