Precies, zowel online als offline in de carriere modus bijvoorbeeld. Speel je bijvoorbeeld in de competitie en champions league 2x achter elkaar tegen dezelfde team, zul je zien dat je makkelijk in de competitie wint en het in de europese competite kapot moeilijk wordt gemaakt. Zo hatelijk.
Wat er mij dan opvalt bij die 'gefixte' wedstrijden:
- je spelers zijn opeens trager dan je tegenstanders
- hebben opeens minder balcontrole en kunnen opeens hele simpele ballen niet eens aannemen
- passes gaan de hele tijd verkeerd, zelfs een simpele pass naar een speler die 2m naast je staat gaat fout
- je mist opeens 100% goals
- je speler pleurt bij elke minimale aanraking op de grond
- je tegenstander kan opeens 100x achter elkaar passen zonder dat jij hem af kan pakken
- je veroorzaakt een overtreding door simpel weg alleen te lopen zonder een knop aan te raken
- de keeper van de tegenstander heeft god-mode aan en tikt elke bal eruit
En vooral online:
- onwijze input lag, mijn spelers reageren laat op de toetsen die ik druk, en dat terwijl er op het eerste gezicht helemaal geen connectie lag schijnt te zijn
- spelers lopen/glijden door terwijl je allang de andere kant gedrukt hebt op je stick
Zo f*ckin frustrerend. Vooral online merk ik dit heel vaak, en soms ook dat ik juist deze punten allemaal mee heb, dat ik dus de 'god mode' heb.
Slaat helemaal nergens op dat je dus verliest of wint omdat de computer dat bepaald, en niet perse de skills van je tegenstander
[
Voor 8% gewijzigd door
Freshnezz op 08-07-2015 13:54
]