Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:29
Ja, niet aan beginnen dat laatste. Zorgt alleen maar voor frustratie.
Zelfs zo egoïstisch dat het gebeurd dat je dan door een van die spelers tijdens de wedstrijd van positie wordt gewisseld en als centrale verdediger wordt neergezet, dan moet je achterin blijven anders loop je constant uit positie en komt je rating ook niet ten goede. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02-07 11:50
dutchgio schreef op maandag 23 februari 2015 @ 10:49:
Ja, niet aan beginnen dat laatste. Zorgt alleen maar voor frustratie.
Zelfs zo egoïstisch dat het gebeurd dat je dan door een van die spelers tijdens de wedstrijd van positie wordt gewisseld en als centrale verdediger wordt neergezet, dan moet je achterin blijven anders loop je constant uit positie en komt je rating ook niet ten goede. ;(
Die rating maakt toch niet zoveel uit, ik heb zelfs dat pijltje uitgezet omdat ik zelf wel bepaal waar ik ga staan en niet dat systeem. Je doet die modus ook om bepaalde verdienste vrij te spelen om je pro beter te maken. Maar het is inderdaad simpelweg niet leuk om te spelen omdat er zelden samengespeeld wordt (er zijn uitzonderingen). Om die reden gebruik doe ik ook alleen maar een invalwedstrijd aan het begin van de competitie om de skill verdiensten vrij te spelen zodat mijn pro iets van trucs kan. Daarna doe ik het echt nooit meer. Als ik de verdiensten vrij wil spelen dan gebeurt dat wel tijdens de gespeelde wedstrijden met de club.

Gisteren eindelijk met seizoenen divisie 1 gewonnen (ik speel eigenlijk altijd clubs en relatief weinig seizoenen) met de statistieken 55-14-10 (w-g-v). Best trots op deze prestatie. Alle divisies (9) achter elkaar de titel behaald :). Maar goed, genoeg veren in mijn eigen reet geschoten :D 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 467839

Ik speel fifa 15 op een PS4, en ik vraag me al langere tijd af hoe ik een bal laat lopen.

Bijv, ik pass de bal over de grond, en er staan 2 spelers in de lijn van de pass. Ik wil dat de speler achter de eerste de bal krijgt, dus de eerste speler de bal laat lopen.

Enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 03-07 16:32

Niku

Alagaesii

Anoniem: 467839 schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 15:52:
Ik speel fifa 15 op een PS4, en ik vraag me al langere tijd af hoe ik een bal laat lopen.

Bijv, ik pass de bal over de grond, en er staan 2 spelers in de lijn van de pass. Ik wil dat de speler achter de eerste de bal krijgt, dus de eerste speler de bal laat lopen.

Enig idee?
Op de PS4: R1 inhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Niku schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 15:55:
[...]

Op de PS4: R1 inhouden.
thx! op de 1 of andere manier kon ik het maar niet vinden _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 02-07 19:07
https://www.dropbox.com/s...03-09%2019.26.12.jpg?dl=0

bij elke co op match wtf is re na die patch aan de hand?

heb die file al verwijderd en help 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

als ik seizoenen wil spelen, krijg ik de melding: "er is een probleem bij het ophalen van je online gegevens. Probeer het nog eens".

weet iemand hoe dit kan? vannacht heb ik gewoon nog kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Anoniem: 467839 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 10:51:
als ik seizoenen wil spelen, krijg ik de melding: "er is een probleem bij het ophalen van je online gegevens. Probeer het nog eens".

weet iemand hoe dit kan? vannacht heb ik gewoon nog kunnen spelen.
Krijg ik ook, en vervolgens gaat alles gewoon door. Vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

doet ie t bij jou wel weer nu?

nu krijg ik de melding: er is een probleem opgetreden bij de controle van de online selectie.

*edit: en nu doet ie t opeens weer

[ Voor 74% gewijzigd door Anoniem: 467839 op 12-03-2015 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• viperkesvp
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-02 09:39
Ik heb hetzelfde probleem. Gisteren ongeveer 70% van de opgestarte matchen direct terug afgesloten door een mismatch in het selectie-bestand. Vandaag kan ik zelfs helemaal niet meer spelen. Ik vind niet direct terug of er een probleem zou zijn aan hun server-zijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06:37
Nou dat lijkt me wel, ik heb er ook al sinds gisteren last van, nu kom ik er helemaal niet meer in..

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 03-07 21:37
Hier hetzelfde probleem. Mismatch eergisteren en nu gewoon niet online kunnen.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224360

Fijn die EA servers.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Mag ik hier reclame maken voor mijn career mode mod?
Zo nee, zoek even op Career Revolution Patch.
Zo ja, dan geef ik graag wat meer info. ;)

De EA servers blijven soms nog moeite hebben, maar blijf het proberen. :)
Allang niet meer FUT gespeeld, zijn de connect problemen bij het spelen tegen iemand opgelost (hangen in Arena)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en hij doet t weer niet -_-

Ik heb net handmatig via aanpassen de nieuwste spelers updates binnengehaald. Ik kreeg 10 foutmeldingen maar op de achtergrond liep de balk wel door tot 100%, ik kan weer spelen!

[ Voor 77% gewijzigd door Anoniem: 467839 op 12-03-2015 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-07 16:34
Vandaag blijven de problemen. Kan verdomme niet meer even een potje doen!

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Hier nog steeds dezelfde problemen. Dan maar weer FUT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224360

Anoniem: 467839 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 23:29:
en hij doet t weer niet -_-

Ik heb net handmatig via aanpassen de nieuwste spelers updates binnengehaald. Ik kreeg 10 foutmeldingen maar op de achtergrond liep de balk wel door tot 100%, ik kan weer spelen!
Dit werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roycerolls
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:45
Beste tweakerende fifa spelers..
Ik heb fifa 15 op windows 8.1 pc
Wanneer ik online seasons 1 vs1 speel dan heb ik vaak, 1 op 4 wedstrijden die dan 'laggy' zijn in de gameplay, niet continue (zoals het aan een videokaart kan liggen (hd7950oc draaien)) maar wel aanwezig en behoorlijk irritant.
Heeft dit alles alleen te maken met de EA FIFA servers..?
en zijn er mogelijke workarounds?
Je zou zeggen de wedstrijd stoppen en dan niet spelen, maar dan verlies je punten. Wanneer je voorbij de intro (voor de wedstrijd op het doel schiten) bent weet je pas of een wedstrijd hakkelend of smooth speelt.
Iemand suggesties of ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ligt volgens mij meer aan de internetverbinding van de tegenstander, die desnoods zelfs moedwillig de verbinding manipuleert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11-06 20:28
Zlatan voor 1,6m gekocht poosje en terug en nu kan hij maar weg voor 1,1m...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
@Roycerolls als je merkt dat je lag hebt, gelijk menu in. Dan naar quit game, rechterpookje eens opzij en je kunt mutual quit kiezen. Als beide spelers dat accepteren verliest niemand punten en telt de wedstrijd niet.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 01-07 14:08

Falastine

Think about my signature...

En maar blijven kopen ondanks alle problemen.

Experience is what you get when you don't get what you want.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roycerolls
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:45
BeefHazard schreef op maandag 16 maart 2015 @ 17:36:
@Roycerolls .. mutual quit kiezen..
Dank je.
En ja blijven kopen, tuurlijk! Daarbij genomen dat het pes of fifa is, dan is het duidelijk Fifa wmb. Maar ben het met je eens dat er te veel troubles zijn bij fifa (altijd eigenlijk wel geweest in elke editie wel wat) maar dan stel ik de vraag welk spel is 100% bij intro of wordt het tijdens plc.\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
  • Laatst online: 06-11-2024
Moest hier wel ff om lachen vooral met het idee dat ik 0 misschien en kwart seconde indrukte om hem gewoon rustig in de hoek te plaatsen. (voor beide kopballen overigens)

https://www.youtube.com/watch?v=hNWHlwkGCOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01-07 11:15
Gedegradeerd naar divisie 7, ben zo slecht tegenwoordig haha.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04-07 14:50
Ik heb samen met 1 vriend online altijd lag issues als we wedstrijden spelen via Origin.

We hebben van alles geprobeerd, poorten open gezet, antivirus uitgezet, drivers up to date.
Maar nog steeds krijgen we lag problemen.

Het is niet zo dat er continue lag aanwezig is , maar elke wedstrijd een paar hik ups die dan
een paar seconden duren wat heel irritant is als je net met een aanval bezig bent.

Wij beide hebben er dan last van dit lijkt me geen grafische probleem maar meer een connection issue.

Iemand bekend met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:54
Mars18 schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 07:39:
Gedegradeerd naar divisie 7, ben zo slecht tegenwoordig haha.
Ik ben juist gepromoveerd naar divisie 5 gisteren, en ik ben een incidentele speler. Maar komt denk ik ook doordat ik altijd met Bayern/Barca speel. Als ik met andere 4~4,5 star teams speel dan krijg ik altijd vet hard klop :P

Wel saai om altijd in die Allianz Arena te spelen, maakt ook niet uit of ik uitshirt of thuisshirt pak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMuijs
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-06-2023
Met ultimate team divisie's lang in 1 gezetten, maar laatste tijd kan ik er geen 1ne bal meer van. Blijf nu elke keer net aan in divisie 4. Iemand enige wonder teams ofzo? Toen er nog geen price ranges waren gehandeld naar ongeveer 7 miljoen, maar door die price ranges is dit ingezakt naar denk maximaal 2,5 miljoen. Dus als iemand een wonderteam heeft voor max 2,5 miljoen houd ik me aanbevolen. Speel overigens op playstation.

Speel met een rustige opbouw, meestal 60-70% balbezit, maar ongeveer elke tegen counter is een tegen doelpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Hujj, ongeslagen gepromoveerd naar divisie 3 in seizoenen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
Da's bijzonder, ik krijg nogal het idee dat alles down is op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

BeefHazard schreef op donderdag 02 april 2015 @ 22:07:
Da's bijzonder, ik krijg nogal het idee dat alles down is op dit moment.
Bij mij staat er dat ik geen verbinding kan maken, maar als ik probeer te spelen lukt het gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-06 23:22
Inmiddels 2 seizoenen bezig met carrière - manager, gaat prima tot het einde van seizoen 2. Daarna krijg ik een crash met de overgang naar seizoen 3, die idiote problemen blijven er dus gewoon in zitten. Speel op de PC trouwens, heb dit nog zo'n beetje met iedere FIFA manager mode gehad.

Helaas, heb je dus 2 seizoenen voor niks gedaan. Forums van EA staan er ook vol me, waarom fixen ze dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idrojsnomis
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 04-09-2024
In fifa 15 carriѐre mode zie ik wel eens dat clubs een speler overnemen als het contract is afgelopen, dus als hij nog 11 maanden contract heeft, dat een club wel al een akkoord heeft, maar dat de speler het seizoen wel nog afmaakt bij die club. Kun je dit zelf ook instellen, dat als je iemand wilt kopen met nog 10 maanden contract, dat je dan de speler overneemt als zijn contract is verlopen en dat die speler de rest van het seizoen afmaakt bij de club waar hij op dat moment speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Geinig. Gisteravond met 4 man Fifa toernooi gehouden, iedereen speelde 2x tegen elkaar. Had ik eerst een oud Excel bestand gebruikt welke ik ooit gebruikt had voor een ander toernooi, kan dat nu via www.fifagenerator.net . Simpel bijhouden op een tablet en klaar :)

Beetje jammer van het resultaat echter, tweede (net) geworden. Kwam er ook pas te laat achter dat de geupdate Bayern selectie een veredeld B elftal was zonder bijv. Robben.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/m5GoHO1uDtCBy8cZ4FN11Rue/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
FIFA speelt daar zelf ook gewoon op in, je kan een aangepast toernooi starten, en dan in competitie vorm.

Houdt de game het zelf allemaal bij, dat scheelt weer. ;)
in competite vorm speel je ook 2 keer tegen iedereen, opties voor knockout etc. Zijn er ook, net als dat je eventueel het aantal wissels en dergelijke kunt instellen. Ook is de volledige selectie aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Niet eens bij stilgestaan, gek genoeg :+. Binnenkort nog een op het program, dan nog maar 's proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:51
idrojsnomis schreef op maandag 27 april 2015 @ 19:10:
In fifa 15 carriѐre mode zie ik wel eens dat clubs een speler overnemen als het contract is afgelopen, dus als hij nog 11 maanden contract heeft, dat een club wel al een akkoord heeft, maar dat de speler het seizoen wel nog afmaakt bij die club. Kun je dit zelf ook instellen, dat als je iemand wilt kopen met nog 10 maanden contract, dat je dan de speler overneemt als zijn contract is verlopen en dat die speler de rest van het seizoen afmaakt bij de club waar hij op dat moment speelt?
11 maanden kan normaal niet, aangezien de UEFA regels over free contract over 6 maanden gaan (daarom dus dat je vanaf 1 januari aanbiedingen moet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ook niet bij alle spelers, maar je kunt je scouts bijvoorbeeld vanaf de transferperiode in januari laten zoeken naar spelers met contract 0-1.
Dan kun je ze voor het seizoen daarna transfervrij binnenhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:04
wil na een tijd weer eens fifa15 online doen(seizoenen). heb nu al twee dagen last van dat er problemen zijn met het ophalen van de online selecties. En kan dus niet verder....

Ben ik de enige op de PS4 met dit probleem?

heb inmiddels bij aanpassen eea verwijderd en kan nu weer spelen, maar ook constant de foutmelding dat mijn online gegevens niet te laden zijn???

[ Voor 25% gewijzigd door supercop7373 op 08-05-2015 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-07 16:22
Hoe moet je nou omgaan met tegenstanders die met Barcelona elke keer met een steekpass Suarez, Messi en Neymar wegsturen? Ze dribbelen altijd mijn hele verdediging door en ik kan ze nooit afstoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:54
MarcoC schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 18:30:
Hoe moet je nou omgaan met tegenstanders die met Barcelona elke keer met een steekpass Suarez, Messi en Neymar wegsturen? Ze dribbelen altijd mijn hele verdediging door en ik kan ze nooit afstoppen.
Volop verdedigen en op de counter spelen. Zo pak ik Barcelona spelers aan. Meestal met succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02:36
Weet iemand waarom ik geen 4-2-3-1 opstelling kan selecteren op mijn PS4 met Real Madrid?

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchelFC
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21-05-2023
Eindelijk weer op goed niveau met fifa 15 :D. Binnnenkort maar weer is meedoen aan een toernooi denk ik :)

http://www.instagram.com/mitcheldenkers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Eindelijk weer eens 4x op rij gewonnen met Barca online. Zit nog steeds in divisie 7.
Maar speel nu af en toe 5-3-2, omdat ik Barca toch kwetsbaar vindt voorin,

Welke formatie spelen jullie met Barca?
Vind de standaard 4-3-3 niet fijn om te werken met buitenspelers. Lijkt me beter om Messi, Suarez en Neymar in het midden te hebben.

Neymar speelt zo lekker.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-12-2024

afca123

PSN Blasterus15

Speel nu carriere met een eigen gemaakte speler. ALG 85. Alleen nu alles gehaald 'als' aanvaller. Dus nu wil ik alles halen van verdediger, middenvelder en keeper. Maar nu kan ik nergens vinden hoe ik mijn speler op een andere positie kan zetten... Iemand die dit weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Gister lange FIFA avond gehad tegen 2 vrienden van mijn. Beide spelen met 5 verdedigers, en zijn dan Chelsea of Real Madrid.

En 1 vriend speelde zelfs met 3 verdedigende middenvelders daar weer voor.

Blijft voor mij lastig om daar door heen te komen, speel zelf met 4 verdedigers maar overweeg over te schakelen naar 5.

Wat is jullie mening over 5 verdedigers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Niet doen, dan maak je het jezelf juist moeilijk omdat je op het middenveld of voorin iets mist, en daardoor heeft je tegenstander veelal balbezit en moet het zelf hebben van diepe ballen in de counter op je snelle spits.
Als je met 4 verdedigers speelt heb je er in principe al 1 extra ten opzien van de aanval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
dutchgio schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 08:45:
Niet doen, dan maak je het jezelf juist moeilijk omdat je op het middenveld of voorin iets mist, en daardoor heeft je tegenstander veelal balbezit en moet het zelf hebben van diepe ballen in de counter op je snelle spits.
Als je met 4 verdedigers speelt heb je er in principe al 1 extra ten opzien van de aanval.
Toch gaan er dan wel veel ballen door de verdediging heen.
Op FIWC spelen ze ook bijna allemaal wel met 5 verdedigers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:46

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

dutchgio schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 08:45:
1x lobje of diepte pass en je hebt de hele verdediging achter je gezet, Fifa15 is ronduit bagger qua verdediging en het gebeurd nog vaker dat je verdediging rustig stapje naar voren doet ipv terug als je een counter krijgt.

Wij hebben zelfs in Pro lang gespeeld met 5 man achterin, je hebt daar altijd wel een verdediger bij de hand om een aanval te stoppen, zelfs met die LB-Y (XBO) ballen. En zeker als jij met clubs als Real of Bayern speelt, die gasten hebben zulke overdreven stats dat die bijna moeiteloos door de verdediging huppelen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Gepromoveerd vrij eenvoudig naar divisie 5.

5x gewonnen 1 gelijk. 1 verloren volgens mij.

Toch met Barca, en 5-3-2 als formatie, bijna geen tegengoals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fazerfreak
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-02-2024
Exorcist schreef op zondag 03 mei 2015 @ 21:11:
Geinig. Gisteravond met 4 man Fifa toernooi gehouden, iedereen speelde 2x tegen elkaar. Had ik eerst een oud Excel bestand gebruikt welke ik ooit gebruikt had voor een ander toernooi, kan dat nu via www.fifagenerator.net . Simpel bijhouden op een tablet en klaar :)

Beetje jammer van het resultaat echter, tweede (net) geworden. Kwam er ook pas te laat achter dat de geupdate Bayern selectie een veredeld B elftal was zonder bijv. Robben.

[afbeelding]
http://www.fifagenerator.com/ -- Goede link ;)

Battle.net :: FazerFreak#2695

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ettie1990
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-07 17:02

ettie1990

PSN:ettiesick

Ik weet niet of je op de PS4 speelt, maar daar is divisie 5 niet heel moeilijk. Inmiddels is het gelukt om COOP divisie 1 kampioen te worden met Barcelona, zelf nog steeds bezig om met ajax divisie 1 kampioen te worden, met PSV is het inmiddels gelukt.
Mars18 schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 06:58:
Gepromoveerd vrij eenvoudig naar divisie 5.

5x gewonnen 1 gelijk. 1 verloren volgens mij.

Toch met Barca, en 5-3-2 als formatie, bijna geen tegengoals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
ettie1990 schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 10:49:
Ik weet niet of je op de PS4 speelt, maar daar is divisie 5 niet heel moeilijk. Inmiddels is het gelukt om COOP divisie 1 kampioen te worden met Barcelona, zelf nog steeds bezig om met ajax divisie 1 kampioen te worden, met PSV is het inmiddels gelukt.

[...]
Ja PS4, en nee het is niet hoog.
Maar ik begon even helemaal op nieuw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 03-07 23:41
Na drie maanden inactief te zijn geweest ben ik gisteren weer eens wat carrière gaan spelen. Wat me nu nog meer irriteert is dat je de tegenstander echt niet kan aanraken in de zestien, want je krijgt zo ontzettend makkelijk een penalty tegen.

Gisteren in de 119e minuut van de CL finale komt mijn keeper uit die heeft de bal, mijn speler valt eroverheen tegen een tegenstander.. en de scheids legt hem op de stip. Weg CL!

Hoop echt dat deze gare bugs eruit gaan met fifa 16.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Is geen bug, dat is gewoon scripted. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
En ik hoop dat er in FIFA 16 gewoon weer head to head wedstrijden komen met 1 groot scoreboard zoals in de vroegere fifa's dus zonder seizoenen. En met een leaderboard voor Nederland

Zou gaaf zijn als dingen van hieronder er in komen:

2. SCHORSINGEN
Heel wat mensen spelen online steeds met hetzelfde team. Op zich geen problemen mee, maar het gebeurt dat er in een wedstrijd twee belangrijke spelers een rode kaart krijgen. De volgende wedstrijd zijn die gewoon weer van de partij, maar zou het niet leuker zijn als die jongens ook effectief eens een schorsing krijgen?

3. BLESSURES
In de onlinemodus zie je ook nooit een speler geblesseerd uitvallen, terwijl dit in de carrière wel kan. Een blessure is erg realistisch en is gewoon een factor die kan meespelen in elke wedstrijd. Het zou dan ook veel leuker zijn dat er jongens effectief geblesseerd naar de kant moeten en die blessure dan ook in de toekomst nog zal meetellen. Te vergelijken met de schorsingen.

7. ONLINE STAND MET TOPSCHUTTERS
Statistieken, daar doen we het toch allemaal voor? Zou het niet leuk zijn mocht je in je onlinemodus kunnen zien welke spelers al hoe vaak hebben gescoord voor je? Als je dit dan ook nog eens kan vergelijken met je vrienden heb je de ideale mix, niet?

9. ONLINE PRESTATIES MET ALLE TEAMS
Het zou ook leuk zijn als je kan zien wat je prestaties waren met bepaalde ploegen. Hoe vaak won je al met FC Barcelona? Hoe vaak met Manchester City? Met welke ploeg heb je al vaak verloren? Op basis daarvan kan je mogelijk ook sneller uitmaken welk team je echt ligt en welke ploeg niet.

10. EEN MANIER OM DIE VERVELENDE HERHALINGEN AF TE ZETTEN
Herkenbaar? Je tegenstander maakt een mooi doelpunt en je moet tot vervelens toe zitten kijken naar die goal. Na één blik had je het al wel begrepen. Je kan niets doen, want je hebt al lang gekozen voor ‘skip’. Het is alleen wachten tot de tegenstander dat ook doet.

Kwam van: http://www.soccernews.nl/...ouden_maken#ixzz3aryiRhNj

[ Voor 83% gewijzigd door Mars18 op 22-05-2015 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Wanneer slopen ze die regen er nou eens uit? Echt debiel dat ik 2/3 van mijn wedstrijden met Real in extreme hoosbuien speel waardoor het een totaal random spel wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-07 11:03

Noq

Laatste tijd vaak FIFA aan het spelen bij vrienden, erg toffe game na zo lange tijd niet gedaan te hebben. Hoe is de online modus op de Playstation3? Graag haal ik FIFA 15 nog even binnen en dan over paar maandjes door te gaan naar FIFA 16.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Mijn neefje wilt graag FIFA 15 spelen op de PC, maar de prijzen gaan van 15 euro tot 60 euro in pricewatch.

https://www.dreamgame.nl/fifa-15.html

Hier staat de "key" voor 15 euro. Ik vind digitale download prima, maar ik moet de game dan nog wel kunnen downloaden. Is de game op origin te downloaden en dan te activeren met deze key? Of hoe moet ik het zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Squ1zZy schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 10:41:
Mijn neefje wilt graag FIFA 15 spelen op de PC, maar de prijzen gaan van 15 euro tot 60 euro in pricewatch.

https://www.dreamgame.nl/fifa-15.html

Hier staat de "key" voor 15 euro. Ik vind digitale download prima, maar ik moet de game dan nog wel kunnen downloaden. Is de game op origin te downloaden en dan te activeren met deze key? Of hoe moet ik het zien?
FIFA 15 Originkey O-)
Werkt dus precies zoals je het zelf al omschrijft.

[ Voor 4% gewijzigd door Scavy op 30-05-2015 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 02-07 10:33
Speel sinds een aantal weken geen FUT meer, alleen seasons en ik moet zeggen dat speelt echt veel beter. Met Ultimate Team lijkt het allemaal net iets sneller, en heb meer pech ofzo.

Seasons zit ik sinds gisteren in Divisie 1 en dan speel je echt tegen gasten die ook leuk fifa spelen. Meer mensen die ook div 1 spelen?

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ak0nnmgn
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 01-07 11:36
Punkbuster schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 10:56:
Speel sinds een aantal weken geen FUT meer, alleen seasons en ik moet zeggen dat speelt echt veel beter. Met Ultimate Team lijkt het allemaal net iets sneller, en heb meer pech ofzo.

Seasons zit ik sinds gisteren in Divisie 1 en dan speel je echt tegen gasten die ook leuk fifa spelen. Meer mensen die ook div 1 spelen?
heb divisie 1 gespeeld, daar gingen mij te veel controllers kapot, FIFA is het enige spel wat bij mij de bloed onder de nagels vandaan kan halen dus ik speel het alleen nog af en toe tegen vrienden ;D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Laatst online: 02-07 10:33
Heb mijn eerste seizoen div 1 uitgespeeld en gelijk de titel, vind het niveau soms echt bedroevend. DIV1 is makkelijker dan DIV2.

Zijn er nog mensen die gewoon een vriendschappelijk pot willen?

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-06 22:48

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Punkbuster schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 10:56:

Ik kom in div1 zelden gasten tegen die gewoon normaal willen spelen. 80% bestaat uit gastjes die alleen maar kunnen rennen, het liefst vanaf de aftrap.

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gruys7
  • Laatst online: 25-11-2024
Volgende irriatie;
In carriere modus speel ik met Napoli, verschijnen vaak berichten dat Hamsik zich niet thuis voelt. Rond transferperiode dient hij een transferverzoek in. Ik krijg leuke biedingen van rond 40 mln en kom uiteindelijk met real transfer overeen voor 55 miljoen. Twee weken later speelt de speler nog steeds bij mij. Ineens krijg ik bericht dat de speler is verkocht aan een andere club voor de helft van het geld...
Super irritant, daarna carriere opnieuw opgestart en steeds op exact dezelfde dag krijg ik hetzelfde bericht.

Vraag; hoe kan dit in godsnaam (er is toch een akkoord met andere club) en hoe kan ik voorkomen dat een speler ZONDER mijn toestemming de club verlaat!
Wellicht hebben meerdere dit probleem al meegemaakt?? Ik vind het echt niet kunnen, je hebt toch zelf de controle in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
gruys7 schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 12:58:
Volgende irriatie;
In carriere modus speel ik met Napoli, verschijnen vaak berichten dat Hamsik zich niet thuis voelt. Rond transferperiode dient hij een transferverzoek in. Ik krijg leuke biedingen van rond 40 mln en kom uiteindelijk met real transfer overeen voor 55 miljoen. Twee weken later speelt de speler nog steeds bij mij. Ineens krijg ik bericht dat de speler is verkocht aan een andere club voor de helft van het geld...
Super irritant, daarna carriere opnieuw opgestart en steeds op exact dezelfde dag krijg ik hetzelfde bericht.

Vraag; hoe kan dit in godsnaam (er is toch een akkoord met andere club) en hoe kan ik voorkomen dat een speler ZONDER mijn toestemming de club verlaat!
Wellicht hebben meerdere dit probleem al meegemaakt?? Ik vind het echt niet kunnen, je hebt toch zelf de controle in het spel.
Een dik contract aanbieden wil nog weleens helpen.

Als je iets meer controle wilt, zou je eens kunnen gaan tweaken. Zelf heb ik dit ook gedaan, waardoor er minder kans is dat het board een bepaalde speler verkoopt of is de kans kleiner te maken (99%). Google even op Career Revolution Mod 15. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
In Fifa 16 moeten ze regen gewoon schrappen.

Fifa 15 zonder regen: leuk spel
Fifa 15 met regen: waardeloos random spel

Het is niet eens dat ik met regen vaker verlies ofzo, het is gewoon niet leuk om te spelen. Weg ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik zit nu te kijken naar Play Like a Legend championship, het is fucking bizar hoe zelfs de commentatoren weten wanneer er dus doelpunt komt, zo brak en bagger zijn dus keepers. Bepaalde manier van inlopen, schot van afstand en het is 100% goal.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gruys7
HollowGamer schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 15:24:
[...]

Een dik contract aanbieden wil nog weleens helpen.

Als je iets meer controle wilt, zou je eens kunnen gaan tweaken. Zelf heb ik dit ook gedaan, waardoor er minder kans is dat het board een bepaalde speler verkoopt of is de kans kleiner te maken (99%). Google even op Career Revolution Mod 15. ;)
Je krijgt toch biedingen en kan daardoor zelf beslissen of je speler verkoopt of niet?
Als dit niet het geval is kan ik dus binnen de keren mijn hele team kwijt zijn??

Die tweak werkt, voor mij niet, ik speel op de ps4.

Iemand nog tips om speler wel voor een goed bedrag verkocht te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Dat eerste is het geval.
Spelers in vorm wordt wel meer en er worden ook hogere bedragen op geboden, maar je kunt het ook gewoon afwijzen.

[ Voor 17% gewijzigd door dutchgio op 13-06-2015 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revertive
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-01 14:03
Ik heb samen met een vriend de Co-op season modus van FIFA 14 met plezier kunnen spelen maar bij FIFA 15 is het 1 grootte Sprint & afleg zooitje, is gewoon niet meer leuk om te spelen. Hebben meer mensen hier last van.

Speler rent naar de linker of rechterkant van de 16 en geeft dan een paasje voorlangs naar zijn mede speler waardoor de keeper altijd verkeerd staat, zou er nou echt zo weinig mensen die nog een leuk potje spelen?

En de matchmaking is nog steeds zo beroerd. Speel je met een 5 sterren team kom je altijd tegen Real, en pak je een 4 sterren team dan kom je opeens wel tegen anders 5 sterren teams te staan :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
gruys7 schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 22:56:
[...]

Je krijgt toch biedingen en kan daardoor zelf beslissen of je speler verkoopt of niet?
Als dit niet het geval is kan ik dus binnen de keren mijn hele team kwijt zijn??

Die tweak werkt, voor mij niet, ik speel op de ps4.

Iemand nog tips om speler wel voor een goed bedrag verkocht te krijgen?
Jammer, de tweaks werken inderdaad niet op de PS. :/

Niet altijd, de board kan bepalen om een speler (geforceerd) te verkopen.
Dat heeft (meestal) als resultaat dat de speler wordt verkocht (ver) onder de marktwaarde.
Ook al (!) is een van de biedingen hoger dan wat de board ervoor krijgt.

Heb je van de board een bericht gekregen? Had je iets van homesick speler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337891

revertive schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 23:31:
Ik heb samen met een vriend de Co-op season modus van FIFA 14 met plezier kunnen spelen maar bij FIFA 15 is het 1 grootte Sprint & afleg zooitje, is gewoon niet meer leuk om te spelen. Hebben meer mensen hier last van.

Speler rent naar de linker of rechterkant van de 16 en geeft dan een paasje voorlangs naar zijn mede speler waardoor de keeper altijd verkeerd staat, zou er nou echt zo weinig mensen die nog een leuk potje spelen?

En de matchmaking is nog steeds zo beroerd. Speel je met een 5 sterren team kom je altijd tegen Real, en pak je een 4 sterren team dan kom je opeens wel tegen anders 5 sterren teams te staan :S
Real speelt vooral tegen Barca en Bayern. Ik speel voornamelijkmet United en kom dan meestal 2 van de 3 top 5 sterren teams in 1 season tegen. Voor de rest een leuke mix van amdere mindere 5 sterren teams als Juve, Chelsea, Arsenal etc.

Blijft wel klote om tegen Real te spelen met United. Op alle posities is je tegenstander sneller en sterker (muv Young, die is even snel als Abeloa en die andere back van ze. Hij is wel veel zwakker). Alle aanvallen zijn schuine hoge doorsteekballen op Bale en Ronaldo. Zo saai.

En dat overspelen voor de keeper is echt triest idd. Ik doe het dan ook alleen tegen mensen die herhalingen kijken en de aftrapglitch gebruiken. ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 14-06-2015 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Aftrapglitch is ook tergend intrigant. ;)
Met een sterke, snelle spits meteen vanaf de aftrap rennen richting het doel en hopen dat je er door komt door verkeerd stappen van de verdediger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powah2k4
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-10-2021
Ik speel voornamelijk met 4 sterren teams op de pc. Kom veelal 4 sterren tegen.

Als mensen vriendschappelijk willen spelen.
Origin=powah2k4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodez
  • Laatst online: 03-07 20:30
Ik heb gisteren dit spel voor de PS3 gekregen. Een beetje gekke vraag misschien, maar hoe kan ik zelf kiezen welke wisselspelers ik wil gebruiken in een wedstrijd? De interface is namelijk toch wel erg anders dan die van FIFA 14.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gruys7
HollowGamer schreef op zondag 14 juni 2015 @ 00:25:
[...]

Jammer, de tweaks werken inderdaad niet op de PS. :/

Niet altijd, de board kan bepalen om een speler (geforceerd) te verkopen.
Dat heeft (meestal) als resultaat dat de speler wordt verkocht (ver) onder de marktwaarde.
Ook al (!) is een van de biedingen hoger dan wat de board ervoor krijgt.

Heb je van de board een bericht gekregen? Had je iets van homesick speler?
Veel berichten dat hij zich niet op zijn plek voelt, uiteindelijk formeel transferverzoek ingediend. Op gegeven moment mooi bod ontvangen en geaccepteerd. 10 dagen later nog steeds niet rond en uit het niets een bericht van de board dat speler wordt verkocht (voor veel minder dus).
Heb nog een keer gedraaid en exact op zelfde dag wordt hij verkocht.
De hamvraag: hoe zorg ik ervoor dat de speler wel voor de volle pond wordt verkocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
gruys7 schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 22:41:
[...]

Veel berichten dat hij zich niet op zijn plek voelt, uiteindelijk formeel transferverzoek ingediend. Op gegeven moment mooi bod ontvangen en geaccepteerd. 10 dagen later nog steeds niet rond en uit het niets een bericht van de board dat speler wordt verkocht (voor veel minder dus).
Heb nog een keer gedraaid en exact op zelfde dag wordt hij verkocht.
De hamvraag: hoe zorg ik ervoor dat de speler wel voor de volle pond wordt verkocht?
Kort antwoord: niet

Dit zijn de bugs die in het spel zitten. Wat ik altijd deed was een save maken voor de transfer-window.
Dan kon ik altijd terug als de speler opeens was verkocht.

Bij de PC versie kan je dit tweaken, helaas bij de PS/Xbox versies niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-06 22:48

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Anoniem: 337891 schreef op zondag 14 juni 2015 @ 09:19:
[...]

Real speelt vooral tegen Barca en Bayern. Ik speel voornamelijkmet United en kom dan meestal 2 van de 3 top 5 sterren teams in 1 season tegen. Voor de rest een leuke mix van amdere mindere 5 sterren teams als Juve, Chelsea, Arsenal etc.

Blijft wel klote om tegen Real te spelen met United. Op alle posities is je tegenstander sneller en sterker (muv Young, die is even snel als Abeloa en die andere back van ze. Hij is wel veel zwakker). Alle aanvallen zijn schuine hoge doorsteekballen op Bale en Ronaldo. Zo saai.

En dat overspelen voor de keeper is echt triest idd. Ik doe het dan ook alleen tegen mensen die herhalingen kijken en de aftrapglitch gebruiken. ;)
Haha, ik doe inderdaad precies hetzelfde. :) Als iemand die aftrapglitch gebruikt of alle herhalingen afkijkt van een saaie goal incl de cut scenes erna, dan doe ik ff iets beter m'n best tot ik voorsta en hou ik de bal lekker vast. Gelukkig lukt dat vrijwel altijd.

"Spelplezier vergallen kan ik ook" denk ik dan bij mezelf.

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 04-07 13:22
Met weer even een potje FUT gespeeld... Wat blijft het toch een verschrikkelijk slecht spel. Hoop echt dat Fifa 16 beter wordt want wat mij betreft is 15 echt het dieptepunt in de hele reeks.

45e minuut en mijn tegenstander had nog niet op doel geschoten. Ach dan doet mijn keeper het toch voor ze?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine

Falastine

Als dit zo slecht is waarom het vervolg halen je snapt toch wel dat de engine exact dezelfde zal zijn. En dat dit soort ramdom fouten er niet uitgehaald kunnen worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

De fouten liggen in bizar veel gevallen gewoon bij de keeper. Hoe gehyped ze waren rond 15 met de nieuwe AI van de keeper, hoe bagger die gewoon is. En ze hebben al aangegeven de AI van de keeper ook te hebben aangepakt, dat wordt gewoon afwachten.

Zoals ik eerder aangaf, play like a legend gaven de commentatoren al een 'GOAL!' voordat die gast überhaupt schoot, maar die wisten vooraf al dat een keeper deze nooit zou hebben.

[ Voor 26% gewijzigd door SinergyX op 19-06-2015 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brambo1233
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 06-01-2024
SinergyX schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 15:41:
De fouten liggen in bizar veel gevallen gewoon bij de keeper. Hoe gehyped ze waren rond 15 met de nieuwe AI van de keeper, hoe bagger die gewoon is. En ze hebben al aangegeven de AI van de keeper ook te hebben aangepakt, dat wordt gewoon afwachten.

Zoals ik eerder aangaf, play like a legend gaven de commentatoren al een 'GOAL!' voordat die gast überhaupt schoot, maar die wisten vooraf al dat een keeper deze nooit zou hebben.
De keepers zijn in vergelijking met vorig jaar verbeterd. Alleen vallen de 'fouten' 'bugs' 'glitches' of wat dan van de keeper erg op omdat dit soort momenten bepalend zijn voor een wedstrijd. Zoals jij vermeld worden de keepers 'getweakt' voor 16 hopen dan dat dit soort gamechangers eruit zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-07 20:33
powah2k4 schreef op zondag 14 juni 2015 @ 13:03:
Ik speel voornamelijk met 4 sterren teams op de pc. Kom veelal 4 sterren tegen.

Als mensen vriendschappelijk willen spelen.
Origin=powah2k4
Afbeeldingslocatie: http://k16.kn3.net/taringa/2/7/1/6/6/1/3/cardanvp/1DC.gif

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ettie1990
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-07 17:02

ettie1990

PSN:ettiesick

Punkbuster schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 21:34:
Heb mijn eerste seizoen div 1 uitgespeeld en gelijk de titel, vind het niveau soms echt bedroevend. DIV1 is makkelijker dan DIV2.

Zijn er nog mensen die gewoon een vriendschappelijk pot willen?
Dat ligt ook een beetje aan het team wat je kiest. Als je Bayern Munchen of Real Madrid of Barcelona pakt heb je zo divisie 1 titel binnen.

Gisteravond is het mij voor het eerst gelukt om met ajax divisie 1 te winnen, geloof me dat is een behoorlijke uitdaging. Met PSV was het namelijk stuk makkelijker.

[ Voor 50% gewijzigd door ettie1990 op 22-06-2015 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01:20
ettie1990 schreef op maandag 22 juni 2015 @ 12:51:
[...]

Dat ligt ook een beetje aan het team wat je kiest. Als je Bayern Munchen of Real Madrid of Barcelona pakt heb je zo divisie 1 titel binnen.

Gisteravond is het mij voor het eerst gelukt om met ajax divisie 1 te winnen, geloof me dat is een behoorlijke uitdaging. Met PSV was het namelijk stuk makkelijker.
knap hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 680522

als je met feyenoord of zelfs ado wales tegenkomt ken je meteen wegaan gaat niet van je punten af als je deftrap maar niet neemt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
9/10 keer dat je iemand met een beter team matcht kan die er niks van, kun je beter gewoon uitspelen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 680522

haha ik zit op xbox 360 nog ik kijk altijd bij die nickname al die players die op de ranking op nr 1 tot 50 staan zijn allemaal viezerikken haha vooral nr 1 tot 10 haha ze gebruiken alleen rb binnekantje voet of ze rennen naar de zijkant met bale of ivoorkust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:38
ik speel nu al tig wedstrijden online, 1 grote ergenis erin: je krijgt zonder slag of stoot zomaar penalties tegen. Zeker als je een wedstrijd probeert vol te houden omdat de tegenstander domineert is dat heel irritant, want dan weet je gewoon zoals goed als zeker dat je hem verloren hebt. En dat door een penalty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Dat is de zogeheten 'matchfixing'. :+
Er zijn zeg maar wedstrijden tegen tegenstanders die je niet mag winnen, dat wordt dan heel moeilijk gemaakt en wordt het heel lastig om dat te verkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12-06 22:13

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

dutchgio schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 15:04:
Er zijn zeg maar wedstrijden tegen tegenstanders die je niet mag winnen, dat wordt dan heel moeilijk gemaakt en wordt het heel lastig om dat te verkomen.
DIe is toch verwijderd met de laatste "Blatter-is-gone-v1" patch? :D

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine

Falastine

Harribo schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 14:59:
ik speel nu al tig wedstrijden online, 1 grote ergenis erin: je krijgt zonder slag of stoot zomaar penalties tegen. Zeker als je een wedstrijd probeert vol te houden omdat de tegenstander domineert is dat heel irritant, want dan weet je gewoon zoals goed als zeker dat je hem verloren hebt. En dat door een penalty.
Toch niet zo tevreden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:38
Jawel hoor, tig keer beter en fijner dan PES met hun cheat ai en houterige speelstijl

[ Voor 19% gewijzigd door Harribo op 26-06-2015 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 04-07 10:31

Freshnezz

Why so serious?

dutchgio schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 15:04:
Precies, zowel online als offline in de carriere modus bijvoorbeeld. Speel je bijvoorbeeld in de competitie en champions league 2x achter elkaar tegen dezelfde team, zul je zien dat je makkelijk in de competitie wint en het in de europese competite kapot moeilijk wordt gemaakt. Zo hatelijk.

Wat er mij dan opvalt bij die 'gefixte' wedstrijden:

- je spelers zijn opeens trager dan je tegenstanders
- hebben opeens minder balcontrole en kunnen opeens hele simpele ballen niet eens aannemen
- passes gaan de hele tijd verkeerd, zelfs een simpele pass naar een speler die 2m naast je staat gaat fout
- je mist opeens 100% goals
- je speler pleurt bij elke minimale aanraking op de grond
- je tegenstander kan opeens 100x achter elkaar passen zonder dat jij hem af kan pakken
- je veroorzaakt een overtreding door simpel weg alleen te lopen zonder een knop aan te raken
- de keeper van de tegenstander heeft god-mode aan en tikt elke bal eruit

En vooral online:
- onwijze input lag, mijn spelers reageren laat op de toetsen die ik druk, en dat terwijl er op het eerste gezicht helemaal geen connectie lag schijnt te zijn
- spelers lopen/glijden door terwijl je allang de andere kant gedrukt hebt op je stick

Zo f*ckin frustrerend. Vooral online merk ik dit heel vaak, en soms ook dat ik juist deze punten allemaal mee heb, dat ik dus de 'god mode' heb.

Slaat helemaal nergens op dat je dus verliest of wint omdat de computer dat bepaald, en niet perse de skills van je tegenstander :(

[ Voor 8% gewijzigd door Freshnezz op 08-07-2015 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ja dat is al vaker genoemd, sommige wedstrijden 'mag' je niet winnen, dan wordt het je wel erg moeilijk gemaakt door dat soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aard01
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:09
Ik wil coins kopen en zie op internet dat er naast de coins van FIFA ook nog andere sites zijn die coins te koop aanbieden zoals ufifa.com bijvoorbeeld?

Heeft iemand hier ervaring mee en zijn deze sites te vertrouwen?

Ik zie overigens dat ze de coins transfereren via de Koop Nu optie, maar dat kan in FIFA 15 toch niet meer? De Koop Nu is immers gelimiteerd tot maar een paar K.

Ieder idee is welkom :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
aard01 schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 15:14:
Ik wil coins kopen en zie op internet dat er naast de coins van FIFA ook nog andere sites zijn die coins te koop aanbieden zoals ufifa.com bijvoorbeeld?

Heeft iemand hier ervaring mee en zijn deze sites te vertrouwen?

Ik zie overigens dat ze de coins transfereren via de Koop Nu optie, maar dat kan in FIFA 15 toch niet meer? De Koop Nu is immers gelimiteerd tot maar een paar K.

Ieder idee is welkom :?
Niet doen, niet vertrouwen en niet mijn spel verpesten. Doordat iedereen coins kocht is FUT nu zo verkloot met price-ranges etc. Lekker zelf handelen en jezelf omhoog spelen. Bovendien is coins kopen illegaal en kun je er voor geband worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-07 17:35
FiXeR.nl schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 15:23:
[...]

Niet doen, niet vertrouwen en niet mijn spel verpesten. Doordat iedereen coins kocht is FUT nu zo verkloot met price-ranges etc. Lekker zelf handelen en jezelf omhoog spelen. Bovendien is coins kopen illegaal en kun je er voor geband worden.
Nou de ban valt wel mee, de eerste keer krijg je waarschuwing, 2e keer krijg je reset van je club(+ al je gekochte fifapoints terug) en de 3e keer pas ban.

Ik zou reset van club met FIFA points terug nog best overwegen om bewust te krijgen. Kans op topspelers is er dan altijd nog en het is dus totaal geen straf.
Pagina: 1 ... 28 29 Laatste