Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22:34
De laatste dagen weer veel FIFA gespeeld.
Het valt me op dat wanneer je seasons speelt maar weinig mensen een 4 sterren team kiest.
Zelf vind ik dit vele malen leuker dan een team als Madrid met belachelijk onrealistisch sterke spelers die met 1001 tricks gewoon door je verdediging heen dansen.
Zeker in 2vs seasons duurt het helaas vaak erg lang voordat je een tegenstander vindt met een 4 sterren team.

Welk team gebruiken jullie het liefst?
Momenteel speel ik meestal met PSV.

Zaterdag nog gelachen met deze 'schop onder de reet' fail >:)

[YouTube: http://youtu.be/eo1qlgNuO9g]

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:53
Wat is dit spel een draak om tegen de AI te spelen zeg, ik wordt er echt pissig van als ik met pijn en moeite @ professional een gelijkspelletje eruit sleep.

- Ik schiet zo vaak naast, op de keeper en op paal of lat.
- AI is amper te verdedigen
- De passing gaat heel stroperig

Ligt het aan mij of was dit laten we zeggen 3 weken geleden niet zo? Alsof ze iets gepatched hebben waardoor het allemaal anders is. Het gaat momenteel echt voor geen meter in ieder geval. En ik heb al jarenlang ervaring met footie games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:47
Grr krijg hele tijd berichten over NAT als ik een online game wil starten.

"your NAT is set to OPEN but your opponents network may be moderate or restrictive".
bij mij staat alles goed dan toch.. waarom kan ik nu geen game starten?

iemand anders ook last van??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrik A
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 01-07 14:46
Crysania schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 16:58:
Grr krijg hele tijd berichten over NAT als ik een online game wil starten.

"your NAT is set to OPEN but your opponents network may be moderate or restrictive".
bij mij staat alles goed dan toch.. waarom kan ik nu geen game starten?

iemand anders ook last van??
op de PC wil opnieuw opstarten helpen.

De eerste seasons in mn leven gaat goed. Nu in divisie 2 met manual/semi settings. Veel mensen snappen weinig van de positionele aspecten van voetbal en rennen maar wat. Die zijn het makkelijkst >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:47
Hendrik A schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 21:06:
[...]

op de PC wil opnieuw opstarten helpen.

De eerste seasons in mn leven gaat goed. Nu in divisie 2 met manual/semi settings. Veel mensen snappen weinig van de positionele aspecten van voetbal en rennen maar wat. Die zijn het makkelijkst >:)
ik speel op Xbox One en opnieuw opstarten had ik al geprobeerd.. haalde niets uit.. zal vanavond nog maar eens een keer proberen. Gister avond ging het ook gewoon goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrik A
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 01-07 14:46
Kan je eigenlijk iets bereiken met seasons of is het alleen voor jezelf..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pachacuti
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-04 10:20
Vlassie1980 schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 00:45:
Wat is dit spel een draak om tegen de AI te spelen zeg, ik wordt er echt pissig van als ik met pijn en moeite @ professional een gelijkspelletje eruit sleep.

- Ik schiet zo vaak naast, op de keeper en op paal of lat.
- AI is amper te verdedigen
- De passing gaat heel stroperig

Ligt het aan mij of was dit laten we zeggen 3 weken geleden niet zo? Alsof ze iets gepatched hebben waardoor het allemaal anders is. Het gaat momenteel echt voor geen meter in ieder geval. En ik heb al jarenlang ervaring met footie games.
Ik heb ook dat idee ja.
Ik speel zelf 4 jaar fifa en ik win op pro normaal makkelijk met 3-0 maar nu is het huilen met de pet op.

- Verdedigen lukt niet want de milliseconde dat je de tackleknop indrukt kapt de aanvaller weg en als je containt dan dribbelen ze gewoon overal langs.
- Bal gaat zeker 5 keer per match tussen een speler zijn benen
- Als ik de bal afpak is het 9/10 een fout, als de cpu mij keihard onderuit maait is het nooit een probleem.
- Passen lukt amper nog. Je kan enkel passen naar een speler waar je naartoe kijkt. Draaien en passen gaat amper want de spelers draaien trager dan een bus.
- Soms wil je naar speler x passen en gaat de bal naar speler y. Dit gebeurt zelf als passing assistance af staat
- wil je scoren is een snelle spits en lange steekballen zowat de beste optie en zo speel ik niet graag.

Nu eindig ik dus mijn matchen met 70% babezit en 10 schoten op doel, cpu heeft 1 schot op doel, eindscore: 0-1 voor cpu.

Voor het moment heb ik dus niet veel zin meer in fifa te spelen tegen de cpu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-07 13:55
is er een optie om niet tegen bepaalde teams te spelen in seasons?

Ik kots Borussia Dortmund inmiddels wel uit. :')

[ Voor 4% gewijzigd door ikbengoofy op 04-01-2015 00:59 ]

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:57
Kies een ander team, met andere sterrenscore ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:03
Afgelopen kerstperiode weer veel Fifa gespeeld, maar ben me toch meer en meer gaan ergeren aan bepaalde zaken:

- Ik speel met een 4-2-3-1 opstelling. De RAM en LAM bevinden zich altijd achter mijn CAM waardoor ik bij het opbouwen altijd mijn spits moet gebruiken als aanspeelpunt. Als mijn spits dan de bal heeft lijkt het alsof middenvelders zich constant inhouden, alsof de AI ze achter de spits houdt. Als gevolg dat mijn spits dus maar een solo moet gaan doen. Ik kan me herinneren dat in Fifa 14 de AI wel degelijk runs naar voren maakte.

Ik heb al geëxperimenteerd met de tactiek, meer vrijheid bij de opbouw, meer kansen creeeren etc. Tevens in het teamsheet aangepast dat de LAM en RAM vrije rol hebben, mogen dus overal heen spelen. Het helpt niks.

Lijkt alsof er een magische barriere ingebouwd zit waardoor middenvelders niet dieper op het veld mogen komen dan spitsen. Ben bijna geforceerd om met 4-2-1-3 te gaan spelen.

- De voorspelling van de AI is bizar. Passed altijd op het moment dat je met je verdediger inzet. Vrijwel instant kapt de AI me altijd uit als ik met een verdediger inkom. Reactiesnelheid van de AI is te hoog, of de AI spiekt op welke knoppen ik indruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:42
Regelmatig loop ik tegen de irritante situatie aan dat een speler van de tegenpartij tegen een speler of de keeper aanloopt binnen de 16 en dat de tegenpartij dan een penalty mee krijgt.

Gisteravond hield de keeper de bal met een mooie duik uit de hoek en stootte de bal weg, maar de aanvaller bleef doorlopen en viel over de keeper met als gevolg dat ik wederom een penalty tegen kreeg.

Hopelijk fixen ze dit nog zodat alleen echte overtredingen bestraft worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:00
Hebben mensen toevallig ook last van dat de cpu altijd sweaty scoort? Meer dan 90% van de doelpunten tegen mij door de cpu is gewoon langs de goal spelen en er in tikken. Ook al laat ik mijn keeper staan... Ik dacht ik win wel even wat van die 15k pakketjes maar de eerste wedstrijd via penaltys en 2e 6-7 in de laatste seconde (minimaal 6 sweaty goals waren die wedstrijd door de cpu gemaakt)

Hey, Hey jij daar, dit is mijn signature :) #UnitedWeAre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 03-07 23:41
Wat mij juist opvalt is dat het lijkt alsof de moeilijkheid van het spel soms midden in het seizoen fors omhoog kan gaan.

Ik speel inmiddels in seizoen 2020-2021 en laat ik eerlijk zeggen: Ik ben geen wereldster, maar op niveau prof gaat me goed af.

Dit is al het tweede seizoen dat ik in de eerste helft van het seizoen veel wedstrijden met 2-0, 3-0 win (soms nog wel meer), maar dat opeens ergens in de tweede helft van het seizoen het allemaal nipt 1-0, veel gelijkspellen zijn en ook vaak nederlagen. Hoe kan dit?

Nog een voorbeeld: In de competitie speelde ik tegen Crystal Palace. 0-4 uit overwinning voor mij. Direct erna speel ik tegen ze in de Beker (niet de FA Cup maar die andere) en verlies met 1-3... Alle ballen gaan opeens naast, keeper maakt de meest bizarre reddingen etc etc.

Wanneer ik de boel een niveautje hoger wil zetten dan doe ik dat zelf wel, ik hoef geen spel te hebben die dat voor mij beslist. Of ik zie spoken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
  • Laatst online: 22:34
ikbengoofy schreef op zondag 04 januari 2015 @ 00:59:
is er een optie om niet tegen bepaalde teams te spelen in seasons?

Ik kots Borussia Dortmund inmiddels wel uit. :')
Bestond er maar een optie om in te stellen welk team je per se niet wil ontmoeten. Ik speel dus nooit met 5 sterren teams omdat ik melig wordt van het anti-voetbal dat met name (veel) Real Madrid spelers hanteren. De bal naar voren rammen en maar rennen met Ronaldo of Benzema }:|

Zelf speel ik nu altijd met PSV. Niet mijn favoriete team, maar het is gewoon een goed 4 sterren team en past goed bij mijn speelstijl. Dan online search opties op match opponent 'Restrictive' zetten, zodat je enkel andere 4 sterren teams ontmoet.
Af en toe wel een aantal keer proberen om een tegenstander te vinden, maar dan heb je meestal wel een die leuk voetbal speelt met bv. Lyon, Marseille, Porto, Ajax of Feij.

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvEs0r
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22-06 00:50
Zijn er hier toevallig nog mensen geïnteresseerd in een pro club voor de ps4? Ons team Hungry Dutchies is nog op zoek naar nieuwe leden! :) We zitten nu in Divisie 3, met uitzicht op een terugkeer in Divisie 2, dus we hebben een sterke voorkeur voor de wat ontwikkeldere pro's!

Nee, ik ben géén Belg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-07 01:10
Met welke camerasettings spelen jullie?
Ik speelde tot gisteren alles standaard, maar heb eens geprobeerd op co-op max hoogte en dat is een wereld van verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01-07 11:15
Drossie schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 09:33:
Met welke camerasettings spelen jullie?
Ik speelde tot gisteren alles standaard, maar heb eens geprobeerd op co-op max hoogte en dat is een wereld van verschil.
De nieuwe camera op de next gen geeft een mooi beeld voor de sfeer.
Maar het meest duidelijk is voor mij al sinds begin van de fifa reeks, tele :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:57
Steefmeister schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 08:43:
Wat mij juist opvalt is dat het lijkt alsof de moeilijkheid van het spel soms midden in het seizoen fors omhoog kan gaan.

Ik speel inmiddels in seizoen 2020-2021 en laat ik eerlijk zeggen: Ik ben geen wereldster, maar op niveau prof gaat me goed af.

Dit is al het tweede seizoen dat ik in de eerste helft van het seizoen veel wedstrijden met 2-0, 3-0 win (soms nog wel meer), maar dat opeens ergens in de tweede helft van het seizoen het allemaal nipt 1-0, veel gelijkspellen zijn en ook vaak nederlagen. Hoe kan dit?

Nog een voorbeeld: In de competitie speelde ik tegen Crystal Palace. 0-4 uit overwinning voor mij. Direct erna speel ik tegen ze in de Beker (niet de FA Cup maar die andere) en verlies met 1-3... Alle ballen gaan opeens naast, keeper maakt de meest bizarre reddingen etc etc.

Wanneer ik de boel een niveautje hoger wil zetten dan doe ik dat zelf wel, ik hoef geen spel te hebben die dat voor mij beslist. Of ik zie spoken ?
Dat is ook zo. De eerste wedstrijden van het seizoen zijn goed te doen, maar halverwege is het ineens een stuk moeilijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
EvEs0r schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 09:13:
Zijn er hier toevallig nog mensen geïnteresseerd in een pro club voor de ps4? Ons team Hungry Dutchies is nog op zoek naar nieuwe leden! :) We zitten nu in Divisie 3, met uitzicht op een terugkeer in Divisie 2, dus we hebben een sterke voorkeur voor de wat ontwikkeldere pro's!
Frisse wind zou inderdaad lekker zijn, en een DM helemaal :*)

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-07 13:55
Maverick! schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 08:44:
[...]

Bestond er maar een optie om in te stellen welk team je per se niet wil ontmoeten. Ik speel dus nooit met 5 sterren teams omdat ik melig wordt van het anti-voetbal dat met name (veel) Real Madrid spelers hanteren. De bal naar voren rammen en maar rennen met Ronaldo of Benzema }:|

Zelf speel ik nu altijd met PSV. Niet mijn favoriete team, maar het is gewoon een goed 4 sterren team en past goed bij mijn speelstijl. Dan online search opties op match opponent 'Restrictive' zetten, zodat je enkel andere 4 sterren teams ontmoet.
Af en toe wel een aantal keer proberen om een tegenstander te vinden, maar dan heb je meestal wel een die leuk voetbal speelt met bv. Lyon, Marseille, Porto, Ajax of Feij.
Ik vind ajax/psv vaak wat traag gaan. zit niet echt snelheid in de spelers naar mijn idee alsof je met lood in hun schoenen lopen. haalt de mooie acties er wat uit.

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z500
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-06 08:35
wij spelen wel eens toernooien met computers erbij. Maar de computers stellen soms hele rare teams op, niet hun sterkste. Bijvoorbeeld een bayern munchen zonder robben/zweinsteiger. Ook kan je niet alle spelers meenemen om te kunnen gebruiken.

Weet iemand of dit ergens ingesteld kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 03-07 16:32
Het is me eindelijk eens gelukt een aardige reeks met online seasons te behalen. Op dit moment 27-4-0, Divisie 4 nu en al bijna zeker van promotie. Gaat erg lekker moet ik zeggen. Speel dan wel met Real want dat speelt voor mij echt top. Ronaldo is gewoon een beest, kroos passed altijd goed, benzema is kopsterk rodriquez is snel en wendbaar enz enz. Heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvEs0r
gday schreef op maandag 01 december 2014 @ 17:25:
Zijn er ook mensen met compilaties zónder al die stomme trucjes, maar met gewoon goed voetbal en een mooie aanval ...? Het is vast wel knap hoor, die rare trucjes, maar die hebben toch niets met voetbal te maken, jongens ... De verhouding trucjes vs passen is ongeveer 25:1. :?

Het is ijdele hoop, maar ik zou het prettig vinden als EA die stromme trucjes gewoon uit FIFA zou slopen en lekker in FIFA Street houdt.
Vind persoonlijk dat we hier wel wat lekker uitgespeelde goals tussen hebben zitten, zonder fratsen :)
Met hier en daar wel wat geluk...

Nee, ik ben géén Belg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
EvEs0r schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 08:42:
[...]

Vind persoonlijk dat we hier wel wat lekker uitgespeelde goals tussen hebben zitten, zonder fratsen :)
Met hier en daar wel wat geluk...

[video]
Missen ondertussen wel aardig wat andere schitterende goals, maar blijft een leuk filmpje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Arwintju schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 22:44:
Het is me eindelijk eens gelukt een aardige reeks met online seasons te behalen. Op dit moment 27-4-0, Divisie 4 nu en al bijna zeker van promotie. Gaat erg lekker moet ik zeggen. Speel dan wel met Real want dat speelt voor mij echt top. Ronaldo is gewoon een beest, kroos passed altijd goed, benzema is kopsterk rodriquez is snel en wendbaar enz enz. Heerlijk!
Doe je goed :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01-07 15:13
Maverick! schreef op maandag 29 december 2014 @ 09:18:
De laatste dagen weer veel FIFA gespeeld.
Het valt me op dat wanneer je seasons speelt maar weinig mensen een 4 sterren team kiest.
Zelf vind ik dit vele malen leuker dan een team als Madrid met belachelijk onrealistisch sterke spelers die met 1001 tricks gewoon door je verdediging heen dansen.
Zeker in 2vs seasons duurt het helaas vaak erg lang voordat je een tegenstander vindt met een 4 sterren team.

Welk team gebruiken jullie het liefst?
Momenteel speel ik meestal met PSV.

Zaterdag nog gelachen met deze 'schop onder de reet' fail >:)

[video]
Ik speel zelf met Feyenoord, ik kan me soms wel ergeren aan de tegenstanders. Veel spelers die met PSV spelen spelen vaak alleen op de snelheid van Narsingh/Depay. Zéér irritant. :9

Zelf speel ik met Manu in de spits, niet vanwege de snelheid. Maar omdat Te Vrede en Kazim gewoon niks goed kunnen doen op FIFA. 8)7

Ook altijd leuk als je dan tegen een landenteam moet, kom af en toe wel tegen een Uruguay (Suarez) en Polen (Lewandowski). Raar maar eens welke speler continue balbezit heeft. :)

Maar ach, jezelf ergeren aan de tegenstander is een onderdeel van het online spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvEs0r
Ricloo86 schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 09:01:
[...]

Missen ondertussen wel aardig wat andere schitterende goals, maar blijft een leuk filmpje :)
Had zo snel geen andere :D

Nee, ik ben géén Belg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Gaan wel weer een nieuwe compilatie maken, worden genoeg mooie goals gemaakt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18:47
Zijn er nog mensen die met mij een potje(s) via PC willen spelen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Gisteren op toernooi toch een mooie goal gezien, vrije trap vanaf de middenlijn :)

instagram.com/p/xuIGl-gTKE/?modal=true

[ Voor 17% gewijzigd door Mars18 op 12-01-2015 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:22

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mwah laat eerder weer de duidelijke retarded AI van de keeper zien :D

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
SinergyX schreef op maandag 12 januari 2015 @ 11:38:
Mwah laat eerder weer de duidelijke retarded AI van de keeper zien :D
Hij stond op legendarisch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-03 05:49

Remcom00

hij is gek

Exterminator schreef op zondag 11 januari 2015 @ 11:12:
Zijn er nog mensen die met mij een potje(s) via PC willen spelen? :)
Sure.
Weet alleen niet wanneer ik weer kan spelen, ben gebanned voor coins verkopen (waarom zou ik dat ik godsnaam doen :X).
Ze zijn het nu blijbaar aan het onderzoeken.
Origin ID is geloof ik KamikazeNerdNL.

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterjula
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-03-2024
Hey daar! Ik volg dit forum echt al vanaf het begin en heb veel grappige, leuke en vette dingen langs zien komen. Ik dacht opeens; weet je wat, ik maak ook eens een eigen compilatie! :9

Enjoy!

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=oI21iIIxmkM]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supermario1231
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-07 13:30
Arwintju schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 22:44:
Lekker zo'n reeks had ik ook ongeveer, maar ik speelde dan wel met Bayern maar begin nu ook meer met Real te spelen, speel je op de PS4? Kunnen we ooit eens een potje spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 03-07 16:32
supermario1231 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 00:22:
[...]

Lekker zo'n reeks had ik ook ongeveer, maar ik speelde dan wel met Bayern maar begin nu ook meer met Real te spelen, speel je op de PS4? Kunnen we ooit eens een potje spelen :P
Nee, speel op PC :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07:36
Ik speel ook alleen 3,5 of 4 sterren teams, division 3 momenteel. Tot en met division 4 vond ik het een eitje, in division 4 heb ik nu het idee dat ik eindelijk goede tegenstand ontmoet.

Zelf speel ik met Feyenoord, juist wel met Kazim in de spits. Als je hem goed gebruikt is het een beest in Fifa. Ik kom inderdaad ook veel PSV tegen die alleen maar gokken op Narsingh en Depay en verdacht veel Wales waarbij elke bal naar Bale gaat. Strontvervelend.

Ik herken volledig wat gezegd wordt over spelers die met Madrid, Barca, Bayern en dat soort teams spelen. Ik vind er gewoon niks aan omdat het bijna niet meer met voetbal te maken heeft maar gewoon met rennen en schieten met een goede speler. Komt ook doordat pace deze Fifa zwaar overpowered is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik heb een probleem met het spelen van FIFA (Xbox One). Ik krijg het maar niet voor elkaar om spelers de diepte in te sturen. Volgens mij zou het indrukken van LB spelers moeten vertellen de diepte in te gaan. Ik heb het kort, lang en op alle mogelijke manieren geprobeerd, maar ze blijven een beetje hangen. Erg lastig spelen. Wat doe ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 467839

krijgen jullie ook de melding dat "de ea-servers zijn op dit moment niet beschikbaar"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Same here inderdaad, wou net ff paar potjes Seasons spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supermario1231
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-07 13:30
PWM schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 16:01:
Ik heb een probleem met het spelen van FIFA (Xbox One). Ik krijg het maar niet voor elkaar om spelers de diepte in te sturen. Volgens mij zou het indrukken van LB spelers moeten vertellen de diepte in te gaan. Ik heb het kort, lang en op alle mogelijke manieren geprobeerd, maar ze blijven een beetje hangen. Erg lastig spelen. Wat doe ik verkeerd?
Dat heb ik ook geprobeerd maar werkt niet(PS4), weet ook niet waarom maar 't staat wel bij de controller instellingen(ofzo), je moet eigenlijk gewoon de speler die je de diepte in wilt sturen selecteren, dan LB inhouden en een Pass geven, en dan zal die de diepte wel inrennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
Het zit iets genuanceerder. Druk LB in als je met een speler een pass geeft en hij zal na het geven van de pass doorlopen de diepte in. Niet random spelers omdat je op LB drukt.

Handig voor een-tweetjes of om bijvoorbeeld je backs buitenom over je vleugels heen te sturen, of om een middenvelder door het centrum heen richting goal verdedigers mee te laten trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
EA bedankt stelletje !@#$/. Ik zit al een tijdje in divisie 1 ben verder nog nooit gedegradeerd.. nu start ik fifa op en zie tot mijn volle verbazing dat ik in divisie 8 zit... stats zijn verder ongewijzigd.. ik voor de grap eens kijken wat erbgebeurd als ik een divisie afmaak en promoveer en ja hoor gewoon divisie 7. Kan ik helemaal opnieuw beginnen.. het rare is er staat nu dat ik 10x gepromoveerd ben en 0x gedegradeerd dit zou feitelijk dus niet kunnen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Ik zit nog steeds met FUT in de laagste divisie en speel meestal online. Heel frustrerend als je 6 keer achter elkaar verliest. Ik speel op PS4 en merk wel dat als ik in de aanval ben mijn spelers niet graag naar voren lijken te lopen. Ik weet wel hoe je een 1-2tje doet maar ik wil gewoon mijn vleugelaanvallers meer diep laten spelen. Hoe doe ik dat?

Verder vroeg ik me af wat je kan doen tegen spelers die vanaf de aftrap door je verdediging heen proberen te slalommen? Als ik te snel op O druk en de bal mis dan lukt het ze soms ook nog om 1 op 1 met de keeper te komen en dat is mega frusti :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:13

StrongArmLance

Endless flow

Je kan bij instructies van je spelers kiezen 'achter linies kruipen' dat blijft dat staan, ook de volgende wedstrijden.

Verdedigen: gewoon mee lopen, de linker en rechter trigger ingedrukt houden en met de linker stick mee lopen met bewegingen en dan wachten op een goed moment of op RB klikken om een tweede speler te laten helpen.

De techniek heet jockeying geloof ik, kijk maar even op youtube

[ Voor 54% gewijzigd door StrongArmLance op 15-01-2015 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Mijn spelers werden zomaar aangevallen door een hond... 8)7

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/H8htqGAl.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door Scavy op 16-01-2015 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 20:58
Het is wel vrij irritant dat iedereen naar de middencirkel rent bij de aftrap en je vleugels dan open leggen. Ben altijd als een wilde bezig om de spelers aan de zijkant te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zizou10
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01-01 16:17
http://www.futhead.com/15/squads/17245508/
Weet iemand verbetering? geen mega dure opties zoals toty Robben aub:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
418O2 schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 16:23:
Het is wel vrij irritant dat iedereen naar de middencirkel rent bij de aftrap en je vleugels dan open leggen. Ben altijd als een wilde bezig om de spelers aan de zijkant te houden.
De aftrap is heel slecht uitgewerkt dit jaar, scoor zo vaak vanaf de aftrap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Laatst online: 21:19

Niku

Alagaesii

Speel nu een paar weken Fifa 15 (PS4), en ik vroeg me af hoe je ervoor zorgt dat de game je instellingen onthoudt. Zodat ik bijvoorbeeld niet elke keer als ik een vriendschappelijk seizoen speel als een malle binnen 60 seconden alles aan moet passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-07 14:21
voeg me toe voor de mensen die eens een leuk potje vriendschappelijk willen spelen op de ps4

psn : jenpetje

[ Voor 5% gewijzigd door jenpet op 19-01-2015 22:29 ]

STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterjula
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-03-2024
Geldt ook voor mij (heb mijn compilatie hierboven geüpload, dus misschien kennen jullie me nu al wel).
Ik heb wel interesse in het proberen van 2VS2 online, speel zelf divisie 1/2 dus iemand die qua niveau ook ongeveer daar zit en het leuk lijkt; voeg me even toe!

Of gewoon 1VS1 in FUT, ook leuk hoor.

PSN naam : GEK_jula

[ Voor 6% gewijzigd door masterjula op 20-01-2015 01:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 241612

Vanmiddag voor het eerst in ik denk 3 a 4 jaar weer ns een fifa gekocht.
Nu al spijt van, kan hem denk ik morgen weer terug brengen.

Heb hem gehaald op de 360 omdat ik nog geen nieuwe console heb en vermaak me de weinige keren dat ik speel er nog wel mee.
Tot nu toe is het een grote ergernis, ik weet niet hoe jullie elk jaar trouw kunnen blijven.
Wat mij opvalt, verdedigen is belachelijk geworden.
Ik weet niet wat ik verkeerd doe maar alles wat ik destijds ik denk bij fifa 12 als "het nieuwe revolutionaire verdedigen" geleerd heb zorgt er nu voor dat ik online soms zo 5 goals tegen krijg.
Dit kreeg ik nooit, stond altijd hoog met de oude delen wat ik speelde.
De balcontrole is ook zo vreemd, elke bal lijkt wel of te hard of van de voet te springen.
Ook op tempo spelen met steekpaasjes is gegarandeerd balverlies.
Gewoon overspelen zorgt vaak voor te korte ballen die vaak onderschept worden, niet lekker in de voet komen of alle tempo eruit halen?
Daarbij, ik sta voor online en tegenstander ragequit, resultaat ik verlies.. Dit is toch niet serieus he? Nu al twee keer gehad.
Enigste wat ik merk waar deze fifa om draait is op een goed punt rond de 16 staan en schieten, helemaal met een speler van niveau.
Ze vliegen allemaal raak.
Ook spelers met enig niveau dribbelen langs alles en iedereen zonder problemen?

En als laatste wat ik merk, de keepers wat verbeterd zouden zijn? Ik merk juist mega veel blunders van de goalies, echte blunders.
Is dit bewust toegevoegt? Want irriteer me dood dat ik door een "marsmannetje" de pot verlies.

Speel ik het verkeerd of is fifa gewoon erg afgegleden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Laatst online: 21:19

Niku

Alagaesii

Wat betreft het laatste, geen van beide. Als je het al zo lang niet gespeeld hebt: oefenen. Fifa is nog steeds erg tof, de gameplay is echter wel veranderd inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
Anoniem: 241612 schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 00:16:

Heb hem gehaald op de 360 omdat ik nog geen nieuwe console heb en vermaak me de weinige keren dat ik speel er nog wel mee.
Tot nu toe is het een grote ergernis, ik weet niet hoe jullie elk jaar trouw kunnen blijven.
Ik weet niet wat ik verkeerd doe maar alles wat ik destijds ik denk bij fifa 12 als "het nieuwe revolutionaire verdedigen" geleerd heb zorgt er nu voor dat ik online soms zo 5 goals tegen krijg.
De balcontrole is ook zo vreemd, elke bal lijkt wel of te hard of van de voet te springen.
Gewoon overspelen zorgt vaak voor te korte ballen die vaak onderschept worden, niet lekker in de voet komen of alle tempo eruit halen?
Daarbij, ik sta voor online en tegenstander ragequit, resultaat ik verlies.. Dit is toch niet serieus he? Nu al twee keer gehad.
Enigste wat ik merk waar deze fifa om draait is op een goed punt rond de 16 staan en schieten, helemaal met een speler van niveau.

En als laatste wat ik merk, de keepers wat verbeterd zouden zijn? Ik merk juist mega veel blunders van de goalies, echte blunders.
Is dit bewust toegevoegt? Want irriteer me dood dat ik door een "marsmannetje" de pot verlies.

Het ligt niet aan jou en oefenen maakt voor fifa 15 niet uit. Helaas wordt fifa na fifa 12 slechter en slechter..
- hoe makkelijk is het om met 1 speler met skillmoves hele veld door te lopen en te scoren..
- blunders van keepers, vooral korte hoek...
- hoe erg veranderd een wedstrijd wanneer je achter staat of juist gescoord hebt (scripting).
- hoe makkelijk is het om van 30 m een doelpunt te maken zolang je maar van de juiste positie schiet.
- merkt niemand hier dat elke wedstrijd hetzelfde is? Zelfde doelpunten, zelfde aanvallen..
- hoe vaak maakt de AI (vooral profclubs) een overtreding waardoor je een penalty tegen krijgt.

Ik kan zo nog wel doorgaan, ben die hard fifa fan, dus erg teleurgesteld in fifa15, overstappen naar PES is geen optie omdat ze daar geen profclubs hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
Ik word ook helemaal leip van de overpoweredness van sommige attributen van spelers in FIFA15. Neem nu gisteren, online seasons niveau 4, ik met Feyenoord, kom Wales tegen. Nu weet ik dat Gareth Bale een goede speler is, maar:
- hij is in het echt niet zo sterk dat hij elke bal van elke verdediger gewoon afpakt door er tegen aan te lopen;
- hij is in het echt lang niet zo goed dat 5 schoten meteen 5 doelpunten opleveren, met een prima keeper als Vermeer in de goal.

Het is gewoon echt lachwekkend. Dat je er voor moet zorgen dat hij niet gelanceerd wordt in de diepte, ok, maar dat je maar als een gek de bal weg moet gaan schieten als hij richting een verdediger met de bal loopt, no way.

Ik vermaak me prima met FIFA15 hoor, maar dan wel met gewoon normale 3,5 a 4 sterren teams zonder echte sterspelers. Als je een speler tegenkomt die heel goed is maar in een middelmatig elftal zit, zoals Bale bij Wales, is er geen beginnen aan om hem te verdedigen. Speel zat leuke potjes tegen Aston Villa, West Ham, PSV, Celtic, Ajax, 1. FC Köln, Lyon, etc., maar de ontzettende overpoweredness van top spelers begint me meer en meer tegen te staan.

Die jongen van gisteravond met Wales kon helemaal niets. Elke bal ging zo hard mogelijk naar voren in de hoop dat Bale een duel won. Geen uitgespeelde aanval gezien. Dat is niet leuk spelen meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-06 14:44

MetalPool

Boe!

PWM schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 16:01:
Ik denk ik ga eens kijken hier op tweakers voor bovenstaand probleem en hoppa meteen raak.
Ook ik heb van alles geprobeerd en blijkbaar kan je dus niet met RTS een mannetje besturen :P
LB heb ik volgens mij ook al ik weet niet hoe vaak geprobeerd maar goed blijkbaar is dat toch echt de manier.

Waar ik mij ook aan stoor met AI is dat het ze allemaal net goed uitkomt op het veld.

*Ik heb de bal en tegenstander komt met een block. We vallen allebei maar AI staat eerder op en verovert zo de bal. Dat gebeurd echt te vaak.

*Ik maak een mooie actie, tegenstander blocked de bal. Scheidrechter fluit en vrije trap tegen?!?!
Oh ja natuurlijk. Fluiten want de tegenstander moet natuurlijk wisselen.

*Ballen die gewoon van je voet afglijden ook al pass je gewoon op een rustige manier.
Zou kunnen dat dit te maken heeft met teamgeest maar die is 100.....en de speler zelf is goed genoeg.

*Opkomende verdedigers van de tegenpartij die gewoon mijn hele verdediging uitkappen alsof ze er niet staan. Niet dat mijn medespelers enig initiatief tonen. Neuh gewoon blijven staan als een bal 1 meter langs je rolt.

Misschien ligt het aan mijn teaminstellingen hoor dan zou ik daar graag wat aan doen.
Iemand tips m.b.t het verdediging`s verhaal?

Ik heb het spel toen gekocht ook vanwege de sfeer die ik niet proefde bij PES. FIFA is een leuk spel verder hoor.....maar af en toe zoooo frustrerend.

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
FIFA 15 probeer ik nu al maanden te modden, de transfers werken daardoor beter, etc.
Maar het blijft niet realistisch. Ik hoop nog altijd dat de career mode een flinke upgrade gaat krijgen.. maar EA kennende blijven ze liever investeren in UT.

Als ik FIFA 15 met PES vergelijk dit jaar, komen ze wel in de buurt, maar zijn ze nog niet op hetzelfde niveau. Zeker de licenties vind ik een groot issue bij PES.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
  • Laatst online: 29-04-2022
Anoniem: 241612 schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 00:16:

Voor mij is 15 de eerste sinds 13 en ik raak m al een maand of 2 niet meer aan. Ik heb 1 seizoen Career gespeeld (online boeit me niet) en ik raak zo gefrustreerd tijdens het spelen ervan dat ik het beter niet kan doen.
Alle lol die ik ooit heb gehad met Fifa is helemaal weg. Erg jammer want in potentie is het een geweldige game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supermach
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:28
donleone83 schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 11:51:
Ik word ook helemaal leip van de overpoweredness van sommige attributen van spelers in FIFA15. Neem nu gisteren, online seasons niveau 4, ik met Feyenoord, kom Wales tegen. Nu weet ik dat Gareth Bale een goede speler is, maar:
- hij is in het echt niet zo sterk dat hij elke bal van elke verdediger gewoon afpakt door er tegen aan te lopen;
- hij is in het echt lang niet zo goed dat 5 schoten meteen 5 doelpunten opleveren, met een prima keeper als Vermeer in de goal.

Het is gewoon echt lachwekkend. Dat je er voor moet zorgen dat hij niet gelanceerd wordt in de diepte, ok, maar dat je maar als een gek de bal weg moet gaan schieten als hij richting een verdediger met de bal loopt, no way.

Ik vermaak me prima met FIFA15 hoor, maar dan wel met gewoon normale 3,5 a 4 sterren teams zonder echte sterspelers. Als je een speler tegenkomt die heel goed is maar in een middelmatig elftal zit, zoals Bale bij Wales, is er geen beginnen aan om hem te verdedigen. Speel zat leuke potjes tegen Aston Villa, West Ham, PSV, Celtic, Ajax, 1. FC Köln, Lyon, etc., maar de ontzettende overpoweredness van top spelers begint me meer en meer tegen te staan.

Die jongen van gisteravond met Wales kon helemaal niets. Elke bal ging zo hard mogelijk naar voren in de hoop dat Bale een duel won. Geen uitgespeelde aanval gezien. Dat is niet leuk spelen meer.
Ik loop ook vaak tegen dit probleem aan. Maar het blijft wel een spel. Er spelen zóveel mensen online FIFA, dat er ook heel veel bijzitten die het niet om de spelvreugde doen (Lees: leuk voetballen, mooie aanvallen opzetten en dan oprecht tevreden zijn als het resulteert in een goal) maar puur om het zo snel mogelijk naar voren rammen, exploiten van de fouten in de engine en scoren. En als die gasten daar blij van worden, so be it.

Ik heb me lange tijd ook kapot geërgerd aan de Bales, Ronaldos en pacewhores die maar 1 ding doen, maar je kan het ook simpelweg accepteren. Zo lang er online FIFA is, zal je deze gasten tegenkomen. Probeer zelf beter te worden en hún te frustreren door ze gewoon met mooi voetbal kapot te spelen. En ja, dat zal vaak niet lukken. Maar de keren dat het wel lukt, levert het meer voldoening op dan dat die gastjes ooit zullen hebben. (Gastjes, ik ga er vanuit dat degenen die dit leuk vinden puberteit niet overstegen zijn)

Dus ja, I hear you, overpowered sterspelers, snelheid dat te belangrijk is en de standaard lobpassjes/steekballen vanaf eigen helft het is allemaal frustrerend. Maar laten we ons als "leuke" spelers er niet door ontmoedigen, want als wij er allemaal mee stoppen, komen we nooit meer aan mooie online potjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
Supermach schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 13:07:
[...]

Ik loop ook vaak tegen dit probleem aan. Maar het blijft wel een spel. Er spelen zóveel mensen online FIFA, dat er ook heel veel bijzitten die het niet om de spelvreugde doen (Lees: leuk voetballen, mooie aanvallen opzetten en dan oprecht tevreden zijn als het resulteert in een goal) maar puur om het zo snel mogelijk naar voren rammen, exploiten van de fouten in de engine en scoren. En als die gasten daar blij van worden, so be it.

Ik heb me lange tijd ook kapot geërgerd aan de Bales, Ronaldos en pacewhores die maar 1 ding doen, maar je kan het ook simpelweg accepteren. Zo lang er online FIFA is, zal je deze gasten tegenkomen. Probeer zelf beter te worden en hún te frustreren door ze gewoon met mooi voetbal kapot te spelen. En ja, dat zal vaak niet lukken. Maar de keren dat het wel lukt, levert het meer voldoening op dan dat die gastjes ooit zullen hebben. (Gastjes, ik ga er vanuit dat degenen die dit leuk vinden puberteit niet overstegen zijn)

Dus ja, I hear you, overpowered sterspelers, snelheid dat te belangrijk is en de standaard lobpassjes/steekballen vanaf eigen helft het is allemaal frustrerend. Maar laten we ons als "leuke" spelers er niet door ontmoedigen, want als wij er allemaal mee stoppen, komen we nooit meer aan mooie online potjes.
Helemaal eens met je betoog. Ik speel zat leuke online potjes en stop er echt niet mee, maar ik vind het voor het eerst echt gewoon niet kloppen en daar word ik helemaal leip van. Gisteren een potje tegen PSV, waarbij Depay inmiddels denk ik in form verklaard is en ook Kongolo en Van Beek er uit rent en opzij zet alsof ze gewoon niet bestaan. Dat klopt gewoon echt niet.

Het is inderdaad heerlijk om dat soort kereltjes kapot te spelen met goed voetbal, wat me vaak ook wel lukt, maar de pest is dan dat of hun keeper alles er uit haalt of mijn spelers de meest ongelooflijke kansen missen, terwijl het eerste de beste lucky shot van 30 meter met zo'n topspeler standaard de kruising in vliegt, waar 5 minuten daarvoor de mee opgekomen Clasie het voor de derde keer op rij voor elkaar krijgt om op de penaltystip de bal recht tegen de keeper aan te schieten (ondanks dat ik duidelijk een hoek kies).

Gisteren weer zo'n pot verloren dus, 4-1 dit keer tegen PSV. Ik 16 shoten, 12 op doel, hij 5 schoten, 4 op doel, 4 goals. Drie keer Depay vanuit onmogelijke hoeken. Op dat soort momenten ben ik bijna in staat mijn controller door de TV heen te gooien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine
  • Laatst online: 01-07 14:08

Falastine

Think about my signature...

Probeer pes2015 eens zelf ook overgestapt!

Experience is what you get when you don't get what you want.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchelFC
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21-05-2023
.

[ Voor 124% gewijzigd door MitchelFC op 01-02-2015 18:46 ]

http://www.instagram.com/mitcheldenkers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two
  • Laatst online: 04-07 12:15

two

MitchelFC schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 20:55:
Paar uurtjes mee bezig geweest maar eindelijk me nieuwe online goals compilation af!
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden, ik zelf ben blij met het resultaat!
Maar het gaat om de mening van jullie _/-\o_

[video]
Zitten pareltjes tussen zeg! Mooi! :D

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-07 16:35
donleone83 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 13:43:
[...]

Helemaal eens met je betoog. Ik speel zat leuke online potjes en stop er echt niet mee, maar ik vind het voor het eerst echt gewoon niet kloppen en daar word ik helemaal leip van. Gisteren een potje tegen PSV, waarbij Depay inmiddels denk ik in form verklaard is en ook Kongolo en Van Beek er uit rent en opzij zet alsof ze gewoon niet bestaan. Dat klopt gewoon echt niet.

Het is inderdaad heerlijk om dat soort kereltjes kapot te spelen met goed voetbal, wat me vaak ook wel lukt, maar de pest is dan dat of hun keeper alles er uit haalt of mijn spelers de meest ongelooflijke kansen missen, terwijl het eerste de beste lucky shot van 30 meter met zo'n topspeler standaard de kruising in vliegt, waar 5 minuten daarvoor de mee opgekomen Clasie het voor de derde keer op rij voor elkaar krijgt om op de penaltystip de bal recht tegen de keeper aan te schieten (ondanks dat ik duidelijk een hoek kies).

Gisteren weer zo'n pot verloren dus, 4-1 dit keer tegen PSV. Ik 16 shoten, 12 op doel, hij 5 schoten, 4 op doel, 4 goals. Drie keer Depay vanuit onmogelijke hoeken. Op dat soort momenten ben ik bijna in staat mijn controller door de TV heen te gooien :)
Is toch ook realistisch dat jij het balbezit hebt en PSV de 3 punten? >:)

Ik speel online bijna alleen met PSV maar dat is gewoon een superfijn team met snelle backs, technisch middenveld, snelle buitenspelers en een kopsterke spits. In Ultimate Team heb ik dus ook gewoon PSV + strootman, van der wiel en Vlaar voor iets meer kwaliteit en een volledig Nederlands team maar daar speel ik ook in divisie 3 mee en win vaak van de Real Madrid teams omdat je met goed verdigen en trucjes om de tegenstander uit te spelen verre van kansloos ben. Enige is dat als er iemand doorheen is op snelheid je deze nooit meer kan achterhalen en jezelf regelmatig grote kansen mist omdat je toch mindere spelers hebt maar het spelplezier is er stukken hoger door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
MitchelFC schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 20:55:
Paar uurtjes mee bezig geweest maar eindelijk me nieuwe online goals compilation af!

[video]
Begrijp me niet verkeerd, want ik kom je online liever niet tegen, maar je hele compilatie is wat mij betreft juist weer een voorbeeld van hoe slecht FIFA15 in elkaar zit. Zo ongeveer alle goals die je daar met Ronaldo scoort zijn goals die in het echt nooit zouden vallen. Je ziet continu dat skillmoves ongeveer niet te verdedigen zijn omdat je niet kort kan verdedigen zonder met 3 man in te stappen en het bos in gestuurd te worden, en je ziet hoe zwak de keepers eigenlijk zijn. FIFA15 is arcade geworden, en dat vind ik doodzonde.

Weer terug overstappen naar PES begin ik weer een optie te vinden, terwijl ik in 2009 juist terug overgestapt naar FIFA omdat PES2009 zo belachelijk slecht was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Laatst online: 24-06 22:48

gday

TENACIOUS D TIME!!!

donleone83 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 09:59:
[...]

Begrijp me niet verkeerd, want ik kom je online liever niet tegen, maar je hele compilatie is wat mij betreft juist weer een voorbeeld van hoe slecht FIFA15 in elkaar zit. Zo ongeveer alle goals die je daar met Ronaldo scoort zijn goals die in het echt nooit zouden vallen. Je ziet continu dat skillmoves ongeveer niet te verdedigen zijn omdat je niet kort kan verdedigen zonder met 3 man in te stappen en het bos in gestuurd te worden, en je ziet hoe zwak de keepers eigenlijk zijn. FIFA15 is arcade geworden, en dat vind ik doodzonde.

Weer terug overstappen naar PES begin ik weer een optie te vinden, terwijl ik in 2009 juist terug overgestapt naar FIFA omdat PES2009 zo belachelijk slecht was.
Inderdaad. No offense, maar dat filmpje laat precies zien wat er allemaal mis is met FIFA15 ...

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 04-07 10:31

Freshnezz

Why so serious?

Wat een klote spel is dat FIFA toch af en toe en dan met name online.

Het slaat nergens op hoe ik af en toe verlies (zowel offline als online). Het lijkt er gewoon soms op dat er van tevoren bepaald wordt dat ik niet mag winnen en dat merk ik aan het volgende:

- Passing gaat de ene wedstrijd gewoon goed, het volgende potje gaat alles fout. Passes naar een speler naast me gaat opeens over de lijn of keihard naar de speler die er achter staat. Of een hele wedstrijd wordt alles onderschept of paas je de bal de hele tijd rechtstreeks naar de tegenpartij

- Soms zijn er potjes dat je 10x de paal raakt en de tegenpartij gewoon twee kansen krijgt en twee goals maakt. Dat je gewoon dik verliest terwijl je zelf gewoon twee keer zoveel meer shots en shots on goal hebt

- Tegenstander die gewoon de hele tijd tegen je aan lopen en je tegen de grond beuken zonder dat er voor wordt gefloten of iets dergelijks

- Tegenstanders die gewoon door je verdediging lopen met de meest belachelijke spelers alsof ze messi of CR7 zijn donder toch op man

- Sommige potjes lijkt het alsof je mn spelers 3 seconden nodig hebben voor dat ze reageren op de dingen die ik op me controller druk terwijl er niet eens zichtbaar lag is of wat dan ook. WTF

- LAG! Gasten die in een derde wereld continent wonen en via een 56k6 inbel modem spelen moeten gewoon permanent gebanned worden, wtf man

- Opzettelijke LAG? Dan heb je van die mensen waarbij de halve wedstrijd gewoon goed loopt, maar toevallig als jij net de bal hebt en richting de goal loopt is er lag?? Hoe the fuck dan?? Gebruiken die iets van een lagswitch ofzo?? Nekschot verdienen die gasten!!!

Dat ik verlies omdat iemand mij kapot speelt omdat ie gewoon goed is vind ik niet erg, maar door dit soort zaken wil ik gewoon mijn controller door mijn TV heen smijten ongelooflijk :( :( 8)7 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:13
Freshnezz schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 15:58:

- LAG! Gasten die in een derde wereld continent wonen en via een 56k6 inbel modem spelen moeten gewoon permanent gebanned worden, wtf man

- Opzettelijke LAG? Dan heb je van die mensen waarbij de halve wedstrijd gewoon goed loopt, maar toevallig als jij net de bal hebt en richting de goal loopt is er lag?? Hoe the fuck dan?? Gebruiken die iets van een lagswitch ofzo?? Nekschot verdienen die gasten!!!
Geen problemen met lag totdat de tegenstander voor komt te staan en dan ineens pats boem LAG!?! Vraag mij inderdaad ook af hoe ze dat doen want geloof niet dat het allemaal toeval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01-07 15:13

Jep, heb soms ook potjes waar het echt ontzettend lagged. Kan gebeuren.

Maar zoals bij punt 2: Hier heb ik ook last van. Maar dat is echt 1 op de 50 potjes. Geen grote ergernis dus.

Ik speel altijd online met Feyenoord, maar waar ik me toch steeds en steeds meer aan erger zijn de tegenstanders die de bal blind naar voren trappen en te gaan rennen, of continue op 1 speler passen om vervolgens twee keer zo goed als Messi en CR7 te worden en richting het doel lopen om te scoren..

Ik zelf kom steeds minder spelers tegen die het 'realistisch' spelen. Dus door goed vrij te spelen en mooie combinaties (proberen) te maken.

Krijg door dat soort tegenstanders ook steeds minder zin om nog online te spelen, dan ga ik liever offline carriere doen ofzo..

[ Voor 11% gewijzigd door JST94 op 29-01-2015 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVersteeg
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 02-12-2024
Ik heb nu het onderstaande team, maar zou misschien een ander team willen, wat is jullie mening van het andere team ten opzichten van mijn huidige?

Huidige:
https://www.easports.com/...howoffId=kAwUYkTGbKCx:360

Mogelijk nieuwe:
http://www.futhead.com/15/squads/19941518/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supermach
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:28
MVersteeg schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 14:08:
Ik heb nu het onderstaande team, maar zou misschien een ander team willen, wat is jullie mening van het andere team ten opzichten van mijn huidige?

Huidige:
https://www.easports.com/...howoffId=kAwUYkTGbKCx:360

Mogelijk nieuwe:
http://www.futhead.com/15/squads/19941518/
ik ben bang dat je in het verkeerde topic zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVersteeg
Haha, ok :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVersteeg
t

[ Voor 99% gewijzigd door MVersteeg op 30-01-2015 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchelFC
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21-05-2023
Post je nu sinds Oktober hetzelfde filmpje een aantal keer?

[ Voor 93% gewijzigd door Chaoss op 05-02-2015 20:02 ]

http://www.instagram.com/mitcheldenkers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine

Falastine

Mijn mening is dat wij dit vroeger FIFA street noemde. Wat een grap zeg waar is het voetbal gebleven? Enkel trucjes met Ronaldo... Koop een echt voetbal spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Laatst online: 24-06 22:48

gday

TENACIOUS D TIME!!!

MitchelFC schreef op zondag 01 februari 2015 @ 18:48:
Eindelijk me nieuwe Online Goals Compilation af!

YouTube: Fifa 15 | Only | Online Goals Compilation
Nog steeds hetzelfde: zo'n compilatie laat zien wat er allemaal mis is met FIFA15. Het moet een leuk spel zijn dat over voetbal gaat, maar uit jouw compilatie blijkt alleen dat het een arcade game is met stomme trucjes en pirouettes.

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
Ik heb mijn mening ook al gegeven toen je hem een paar dagen geleden ook al postte, en aangegeven dat je filmpje precies laat zien wat er mankeert aan deze FIFA. Je bent handig met individuele spelers, maar zoals Falastine hierboven terecht aangeeft lijkt het meer op FIFA street.

De geschiedenis begint zich een beetje te herhalen. Na een aantal FIFA's ben ik definitief geswitcht naar PES 4, waar ik echt heel wat uren lol aan beleefd heb. Bij PES blijven hangen totdat PES2009 zo arcade geworden was dat ik FIFA maar weer eens geprobeerd heb, wat qua gameplay een redelijk realistisch voetbalspel aan het worden was. Jarenlang goed vermaakt met allle FIFA's en zo lang je normale tegenstanders tegenkomt vermaak ik me ook nog met deze editie, maar als je ziet hoe belangrijk trucjes geworden zijn (en hoe slecht de AI op dat vlak is, met drie spelers op lijn die langs de tegenstanden heen rennen) en hoe de wat betere spelers altijd sterker, twee keer zo snel en tien keer zo balvast zijn als de op papier iets mindere, kan ik alleen maar concluderen dat deze FIFA met name gemaakt is om jonge tienerjochies te plezieren die individuele spelers, trucjes, kapsels en manieren om te juichen belangrijker vinden dan een tactisch mooie pot voetbal spelen.

Past mooi bij de ontwikkeling van nu dat individuen steeds meer merken aan het worden zijn. Voor mij betekent het dat ik toch maar eens ga kijkeen of ik de demo van PES kan downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-06 10:23

Zooo! Ik dacht dat het aan mij lag maar dit heb ik ook vaak! Ik speel gewoon, niets aan de hand...maar als de tegenstander voorkomt, bijvoorbeeld net na rust ofzo, ineens MEGA lag terwijl daarvoor alles goed ging....bizar.

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12-06 22:13

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Torrentje aan als je voor staat, zoiets zal het wel zijn. Het meest vervelend is als het tijdens een écht belangrijke wedstrijd is (nog 3 pnt om te promoveren bijvoorbeeld en 1 wedstrijd over) heel het seizoen 'verpest' is.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
donleone83 schreef op maandag 02 februari 2015 @ 09:34:
Ik heb mijn mening ook al gegeven toen je hem een paar dagen geleden ook al postte, en aangegeven dat je filmpje precies laat zien wat er mankeert aan deze FIFA. Je bent handig met individuele spelers, maar zoals Falastine hierboven terecht aangeeft lijkt het meer op FIFA street.

De geschiedenis begint zich een beetje te herhalen. Na een aantal FIFA's ben ik definitief geswitcht naar PES 4, waar ik echt heel wat uren lol aan beleefd heb. Bij PES blijven hangen totdat PES2009 zo arcade geworden was dat ik FIFA maar weer eens geprobeerd heb, wat qua gameplay een redelijk realistisch voetbalspel aan het worden was. Jarenlang goed vermaakt met allle FIFA's en zo lang je normale tegenstanders tegenkomt vermaak ik me ook nog met deze editie, maar als je ziet hoe belangrijk trucjes geworden zijn (en hoe slecht de AI op dat vlak is, met drie spelers op lijn die langs de tegenstanden heen rennen) en hoe de wat betere spelers altijd sterker, twee keer zo snel en tien keer zo balvast zijn als de op papier iets mindere, kan ik alleen maar concluderen dat deze FIFA met name gemaakt is om jonge tienerjochies te plezieren die individuele spelers, trucjes, kapsels en manieren om te juichen belangrijker vinden dan een tactisch mooie pot voetbal spelen.

Past mooi bij de ontwikkeling van nu dat individuen steeds meer merken aan het worden zijn. Voor mij betekent het dat ik toch maar eens ga kijkeen of ik de demo van PES kan downloaden.
100% eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 467839

kunnen jullie online? ik krijg een melding over het niet hebben van een origin account (heb ik al jaren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine

Falastine

Al die mensen die nu klagen staan straks weer braaf bij de mediamarkt als dus
Fifa16 er is ... En dan beginnen we weer van voor af aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
Falastine schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 06:40:
Al die mensen die nu klagen staan straks weer braaf bij de mediamarkt als dus
Fifa16 er is ... En dan beginnen we weer van voor af aan
Heb je ook nog iets nuttigs toe te voegen? Want volgens mij gebeurt in jouw PES topic exact hetzelfde. Vertel anders eens waarom deze PES beter is dan FIFA, want ik ben serieus geïnteresseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine

Falastine

donleone83 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 09:23:
[...]

Heb je ook nog iets nuttigs toe te voegen? Want volgens mij gebeurt in jouw PES topic exact hetzelfde. Vertel anders eens waarom deze PES beter is dan FIFA, want ik ben serieus geïnteresseerd.
Ja ik heb beide spellen op de ps4. Simpele reden al mijn vrienden spelen fifa15 maar zelf speel ik enkel pes15 online. Als ik mijn vrienden voorstel pes15 te spelen dan willen ze dit niet om de simpele reden dat ze fifa gewend zijn. Maar als we dan spelen dan zeuren ze de hele avond over hoe slecht en nep het allemaal is. Als ik dan wederom voorstel kom we spelen pes15 dan willen ze niet omdat ze het niet meer gewend zijn. Terwijl wij van pes 3 tot pes2012 altijd pes speelde. Daarna zwaaaaaaaar teleurgesteld. Maar eerlijk is eerlijk de nieuwe pes2015 is echt heeeeel gruwelijk al zeg ik het zelf.

Ik kom met fifa echt heel makkelijk mee omdat ik simpelweg speel zoals de rest speelt. Zorgen dat ronaldo of ibra de bal hebben en de hele dag de truckendoos opengooien dan als ik in de 16 ben doe ik een geplaatst schot en zo kun je makkelijk goals maken. Wedstrijden van 6-4 en 8-5 krijg je dan.

Op een gegeven moment is het zo erg geworden dat we afspraken moesten maken:

* vanaf afstrap mag je niet meer gelijk naar goal
* Vanaf aftrap schieten of hoge voorzet geven mag niet meer
* truckjes doen mag alleen maar met 1 man en die moet je voordat de wedstrijd begint aangeven

Onzinnig als je het zo bekijkt maar goed dit was uiteindelijk de realiteit. Met PES heb ik in iedergeval nu een stuk meer plezier als ik had met fifa. Me gamertag op psn was Falastine84 daar kun je zelf zien dat ik beide spellen heb dus dat ik hier geen onzin sta te verkondigen.

Daarnaast Kostte pes ook online 28 euro en heb ik deze maar gehaald en voor dat geld krijg je een superlekker spelend spel met diepgang waar je alleen wint als je ook echt voetbal speelt. Dus niks trucjes en diepteballen. Trouwens bij PES kun je alleen trucjes doen met een heel beperkt aantal spelers zlatan ronaldo messi dat kaliber dus geen serero of andersen die de trucendoos open gooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
Falastine schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 09:33:
[...]

Ja ik heb beide spellen op de ps4. Simpele reden al mijn vrienden spelen fifa15 maar zelf speel ik enkel pes15 online. Als ik mijn vrienden voorstel pes15 te spelen dan willen ze dit niet om de simpele reden dat ze fifa gewend zijn. Maar als we dan spelen dan zeuren ze de hele avond over hoe slecht en nep het allemaal is. Als ik dan wederom voorstel kom we spelen pes15 dan willen ze niet omdat ze het niet meer gewend zijn. Terwijl wij van pes 3 tot pes2012 altijd pes speelde. Daarna zwaaaaaaaar teleurgesteld. Maar eerlijk is eerlijk de nieuwe pes2015 is echt heeeeel gruwelijk al zeg ik het zelf.

Ik kom met fifa echt heel makkelijk mee omdat ik simpelweg speel zoals de rest speelt. Zorgen dat ronaldo of ibra de bal hebben en de hele dag de truckendoos opengooien dan als ik in de 16 ben doe ik een geplaatst schot en zo kun je makkelijk goals maken. Wedstrijden van 6-4 en 8-5 krijg je dan.

Op een gegeven moment is het zo erg geworden dat we afspraken moesten maken:

* vanaf afstrap mag je niet meer gelijk naar goal
* Vanaf aftrap schieten of hoge voorzet geven mag niet meer
* truckjes doen mag alleen maar met 1 man en die moet je voordat de wedstrijd begint aangeven

Onzinnig als je het zo bekijkt maar goed dit was uiteindelijk de realiteit. Met PES heb ik in iedergeval nu een stuk meer plezier als ik had met fifa. Me gamertag op psn was Falastine84 daar kun je zelf zien dat ik beide spellen heb dus dat ik hier geen onzin sta te verkondigen.

Daarnaast Kostte pes ook online 28 euro en heb ik deze maar gehaald en voor dat geld krijg je een superlekker spelend spel met diepgang waar je alleen wint als je ook echt voetbal speelt. Dus niks trucjes en diepteballen. Trouwens bij PES kun je alleen trucjes doen met een heel beperkt aantal spelers zlatan ronaldo messi dat kaliber dus geen serero of andersen die de trucendoos open gooit.
Thanks! Was juist benieuwd naar meer inside info. En tuurlijk geloof ik dat je beide spellen hebt.

Wat jij omschrijft is de reden dat ik online alleen maar met 3.5 ster team speel (Feyenoord). Meestal kom je dan andere clubs tegen die ook willen voetballen, in plaats van de tricksters.

Waar ligt de focus bij deze PES? Passen en opbouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine

Falastine

Wat ik leuk vind aan pes als ik een zwak team kies zoals psv dan kan ik nog tegen real madrid spelen. Win ik die wedstrijd dan krijg ik 30 punten en bij de tegenstander gaan er dan juist punten af. Of te wel als je een wedstrijd verliest dan verlies je veel punten. Win je bijvoorbeeld met willem2 van real madrid dan kun je zo 90 punten bijschrijven. Win je met real van barca dan is dit maar 8 punten. Je word daarom echt gestimuleerd of zwakke teams te kiezen en zo proberen te winnen.

De focus ligt echt op opbouwen en passen met trucjes kom je helemaal nergens. En counteren is ook echt lastig want de verdediging ai is heel sterk en de keepers zijn ook heel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:13

StrongArmLance

Endless flow

Mooie verhalen, ik vond de demo wel aardig spelen, denk er al een tijdje aan pes mee te makken.

Dit helpt zeker in ieder geval. Dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caoim
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 28-06 13:47
Mss staat het hier al ergens vermeld, mss ook niet, maar was het vroeger niet mogelijk om met een custom team een online friendly te spelen? Ik meen mij te herinneren dat ik op mijn PS3 in FIFA 12 of 13 nog tegen mijn neef heb gespeeld online, met elk ons eigen samengesteld team. Heb dat gisteren eens geprobeerd in FIFA 15 op de PS4 maar dat werkt niet. Je kan wel "aangepast" kiezen voor de online friendly, maar mijn gedane transfers waren niet toegepast. Beetje jammer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Sinds gisteren Fifa 15 op de PC in bezit en wilde net online gaan spelen. Twee 'wedstrijden' gespeeld met een en al lag en continu gestotter. Hoop niet dat dit continu zo is want dan is het niet speelbaar :(

[ Voor 31% gewijzigd door Aghanim op 05-02-2015 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom. C
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-07 12:00
Aghanim schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 19:54:
Sinds gisteren Fifa 15 op de PC in bezit en wilde net online gaan spelen. Twee 'wedstrijden' gespeeld met een en al lag en continu gestotter. Hoop niet dat dit continu zo is want dan is het niet speelbaar :(
Ik heb er af en toe last van, zonet 3 potjes gedaan waarvan er 2 erg veel lag hadden, daar ben ik dus halverwege maar mee gestopt. Ik krijg er hoofdpijn van.

Ik speel nu met Southampton online en dan is Fifa opeens een veel leuker voetbalspel als je geen Ronaldo of Bale hebt die overal doorheen rent. Nu komt er tenminste nog een beetje tactiek bij kijken. De lobpass is wel zwaar overpowered though. Zit nu in Div 4 en vrijwel iedereen doet niks anders dan hoge steekballen geven. Als ze dat nog fixen beleef ik tenminste eens echt plezier aan deze editie.

EDIT: Fifa 15 maar van mijn computer gegooid. Het gescript is zo ontzettend duidelijk aanwezig. Haalt alle fun weg uit potentieel het beste voetbalspel ooit.

[ Voor 8% gewijzigd door Tom. C op 17-02-2015 00:34 ]

9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | Alienware AW3420DW | Thrustmaster T300 RS | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-07 21:40
Ben ik de enige die zich mateloos stoort aan de houterige animaties bij fifa? Als ik het vergelijk met een pes ofzo dan zijn vooral de celebrations en overgangen van animaties zo tenenkrommend slecht en houterig, waarom is dit anno 2015 nog nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 23:22

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

swoutr schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 22:34:
Ben ik de enige die zich mateloos stoort aan de houterige animaties bij fifa? Als ik het vergelijk met een pes ofzo dan zijn vooral de celebrations en overgangen van animaties zo tenenkrommend slecht en houterig, waarom is dit anno 2015 nog nodig?
Heb net PES aangeschaft, moet zeggen dat de 'transitions' na kaart of vrije trap gewoon direct doorgaan is, het is gewoon lekker continue doorgaan ipv elke keer weer die verplichte animaties en onzin bekijken. Al oogt PES best matig tov Fifa, speelt het wel heerlijk weg.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Mars18
Gisteren tegen vrienden gespeeld, gewoon alles verloren. Valt niet mee haha, speel zo weinig. Maar nog steeds leuk om te spelen :)

• jenpet
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-07 14:21
Mede spelers,

Ik heb een domme vraag maar we krijgen het niet voor elkaar , een vriend van mij is nu hier en we spelen op ps4 nu willen we samen coop seizoen doen maar dat lukt niet.

Wat heb ik gedaan :

Fifa onder mij opgestart ( ook ps plus heb ik )
en daarna andere controller aangezet gast geselecteert hij heeft zich vervolgens met zijn psn aangemeld ( heeft ook psn plus ) vervolgens gekeken onder aanpassen profiel ik ben hoofd profiel en hij is actief.

Echter kunnen we niet met elkaar spelen aangezien hij niet in een lobby is.

wie heeft de manier op het voor elkaar te krijgen ?

EDIT we kunnen wel 2 vs 1 tegen doen als ik dus gast toevoeg met driekhoekje.

maar niet coop online...

[ Voor 8% gewijzigd door jenpet op 20-02-2015 09:33 ]

STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickyoso
  • Laatst online: 11:59
Ik heb een vraagje m.b.t. de manager career.
Als ik inga op een aanbod om een nationaal team te coachen, betekent dit dat ik mijn club ook nog moet coachen of coach dan ik enkel dat nationale team?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Allebei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickyoso
  • Laatst online: 11:59
Dank. Tot nu toe altijd alle aanboden voor nationale teams geweigerd omdat ik bang dat ik dan mijn club niet meer kon coachen, nu maar eens ingaan op zo'n aanbod :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-07 14:23
Wat ik jammer vind aan FIFA is dat je niet een seizoen kan starten met een vriend/vriendin tegen de AI.
Alle opties zijn tegen anderen terwijl ik het leuker vind om samen met anderen te spelen tegen de AI en dan de moeilijkheidsgraad steeds verder op te voeren.

Hopelijk stoppen ze dit een keer in een volgende FIFA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Als er nog mensen zijn die op PC online spelen laat het me even weten in DM aub kunnen we samenspelen :)

Hebben er mensen ook last van als je online als invaller speelt er super veel van die egoïstische spelers bij zitten die de bal niet overspelen en alleen maar dribbelen trucjes doen en proberen te scoren?
En het lulligste is dan dat ik een 6,5 rating heb en hij een 9,3 omdat hij telkens goede passes geeft..

[ Voor 60% gewijzigd door Dopiej op 23-02-2015 08:52 ]

Pagina: 1 ... 27 ... 29 Laatste