Ja op toernooien zie je ook alleen mensen die de game nog spelen. Iedereen met wie ik FIFA speelde in de vorige jaargangen is al gestopt, terwijl we vroeger altijd tot maart en verder speelden. Zal ook wel iets zeggen denk ik....
Iemand al opgemerkt dat na de update als je een neiwu seizoen begint, bakkali er niet meer is?
Komt omdat hij bij PSV ook niet meer bij de selectie zit, waarschijnlijk wel Jong PSV maar de Jupiler leaque zit er niet in helaas
Wat is er zo bijzonder aan een penalty?
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Zal ik een filmpje posten van mijn eerste paas?
Experience is what you get when you don't get what you want.....
Falastine schreef op woensdag 26 november 2014 @ 14:35:
Zal ik een filmpje posten van mijn eerste paas?

Los van het feit dat de meeste mensen Fifa 15 inmiddels wel kennen, welk niveau is dat? Want die verdedigers lopen bijna van je wegVerwijderd schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 19:07:
FIFA 15 toch maar gehaald voor de PS4 :
[video]
Er zitten heel wat verbeteringen in vergeleken met FIFA 14.
De echte voetbal standen in het spel zijn ook erg handig.
[ Voor 59% gewijzigd door Afvalzak op 26-11-2014 14:39 ]
Dennis speelt altijd op de makkelijkste 'moeilijkheidsgraad'
Verwijderd
Nee hoor , ik speel op amateur moeilijkheid omdat ik nog een beginner ben in het console voetballen.
Binnenkort zet ik de moeilijkheidsgraad wel wat hoger als ik al wat meer ervaren ben in FIFA 15.
Binnenkort zet ik de moeilijkheidsgraad wel wat hoger als ik al wat meer ervaren ben in FIFA 15.
Wat is het probleem dat hij op amateur speelt? Speel ik regelmatig omdat je daarmee de leukste goals kan maken, ipv compleet retarted en onrealistische (of online misbruikmakende) AI.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Amateur is toch de makkelijkste?
Anyway, ik vind deze fifa ook geen verbetering ten opzichte van 14.
Maar ik speel alleen 2 vs cpu, of 2vs2.
Anyway, ik vind deze fifa ook geen verbetering ten opzichte van 14.
Maar ik speel alleen 2 vs cpu, of 2vs2.
Wat mij betreft niets. Ik heb het zelf na 2 min. gehad met zo'n amateur match maar kwa goals is het zeker fun.SinergyX schreef op woensdag 26 november 2014 @ 15:02:
Wat is het probleem dat hij op amateur speelt? Speel ik regelmatig omdat je daarmee de leukste goals kan maken, ipv compleet retarted en onrealistische (of online misbruikmakende) AI.
Ik vond het vreemd omdat hij toch wel als een promising youngster is aangemerkt.dutchgio schreef op woensdag 26 november 2014 @ 11:27:
Komt omdat hij bij PSV ook niet meer bij de selectie zit, waarschijnlijk wel Jong PSV maar de Jupiler leaque zit er niet in helaas
Maar wel cool, zal dat joch goed doen
Het doet hem pijn:muffstuff schreef op woensdag 26 november 2014 @ 15:34:
[...]
Ik vond het vreemd omdat hij toch wel als een promising youngster is aangemerkt.
Maar wel cool, zal dat joch goed doen

[ Voor 12% gewijzigd door Afvalzak op 26-11-2014 16:10 ]
Niet per se mensen die de game nog spelen, maar merk gewoon onder alle kinderen van 8 tot 16 jaar dat ze alleen maar fifa 15 spelen en het een goed spel vinden.AntiChrist7 schreef op woensdag 26 november 2014 @ 09:39:
Ja op toernooien zie je ook alleen mensen die de game nog spelen. Iedereen met wie ik FIFA speelde in de vorige jaargangen is al gestopt, terwijl we vroeger altijd tot maart en verder speelden. Zal ook wel iets zeggen denk ik....
http://www.youtube.com/ch..._Wfl39Zq0vQ?feature=watch
Check die filmpjes maar
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Is er trouwens nog een goede pro clubs speler?
PSN: Mitchel-93
Ik heb net een Online Pro Club Goals Compilation gemaakt!
Wat vinden jullie van het resultaat?
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=4ZzYmITtL20]
PSN: Mitchel-93
Ik heb net een Online Pro Club Goals Compilation gemaakt!
Wat vinden jullie van het resultaat?
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=4ZzYmITtL20]
[ Voor 17% gewijzigd door MitchelFC op 27-11-2014 23:20 ]
http://www.instagram.com/mitcheldenkers
Volgens mij heb ik een bug in career. Het contract van Schöne is afgelopen (hij ging met pensioen), maar hij zit nog in mijn selectie, vraagt zelfs om te spelen, maar heeft dus geen contract meer.
Jammer dat je een xbox heb. Had ik je laten zien hoe je fifa moet spelenSinergyX schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 13:37:
Ik zie het probleem niet, om zelfs eerlijk te zijn, kijk ik liever naar zulke filmpjes dan die van Mitchel. Online Pro en dan zo ego lopen stunten? Hoef ik niet mee in een club te zitten.
Ik heb 80+ filmpjes op m'n xbox van goals en spul, maar krijg ze niet makkelijk op mn PC om er eens een compilatie van te maken.

Hoezo kan dat uploaden dan eigenlijk niet? Misschien moet je dan even op google zoeken. Op de playstation is alles heel makkelijk met die share knop
http://www.instagram.com/mitcheldenkers
Iemand zin om een fifa 15 ps4 toernooitje te spelen vanavond ? We hebben nu 3 man met headset dus als je zin hebt voeg me ff toe Scrooge-NL. We beginnen rond 22.30 uur.
Scrooge NL
Dan moet je ook geen compilatie maken waar 90% anders blijkt, Geweldig dat je heel goed bent, ik speel voor de lol en hoofdzakelijk in teamverband, niet simpel AI uitspelen met wat trucjes, zeker niet zonder Any speler. En 'even laten zien hoe je FIFA moet spelen'? Sorry, maar dat is een mooieMitchelFC schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 14:22:
Jammer dat je een xbox heb. Had ik je laten zien hoe je fifa moet spelen, me speelstijl is alles behalve egoïstisch, soms leg ik af, soms ga ik voor me eigen succes. Een simpele aflegpass voor het goal dat is natuurlijk niet spectaculair. Dus die laat ik niet zien in me compilaties. The key is om totaal iets onverwachts te doen! Heb met fifa 14 zelfs 100 winst behaald zonder maar 1 potje te verliezen met pro clubs!
![]()
Hoezo kan dat uploaden dan eigenlijk niet? Misschien moet je dan even op google zoeken. Op de playstation is alles heel makkelijk met die share knopik zelf vind het echt leuk om het soms erbij te doen het editen van filmpjes ( Werk wel met het simpelste programma "Windows movie maker"
)
Ik zeg verder nergens dat ik niet kan uploaden, heb ik google niet voor nodig, zeg alleen dat het niet makkelijk gaat, dus ik doe er geen moeite voor.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
what the hell, batshuayi wilt vertrekken van de club en krijg een transfer offer binnen van PSG voor 104 miljoen, ik probeer hem nog wat te verhogen en ze doen weer een counter offer etc.
opeens: "batshuayi verkocht voor 40 miljoen aan Zenit"
"I think we made a good deal bla bla bla..."
lekker naar een vorige safe gegaan...
edit: WTH, PSG gaat akkoord met 115 miljoen en paar dagen later: "verkocht aan chelsea voor 55 miljoen"
edit: dan maar gewoon direct verkocht voor die 104 miljoen.. dan ging het vlug genoeg
Wat een faal van de Developers.
opeens: "batshuayi verkocht voor 40 miljoen aan Zenit"

"I think we made a good deal bla bla bla..."
lekker naar een vorige safe gegaan...
edit: WTH, PSG gaat akkoord met 115 miljoen en paar dagen later: "verkocht aan chelsea voor 55 miljoen"
edit: dan maar gewoon direct verkocht voor die 104 miljoen.. dan ging het vlug genoeg
Wat een faal van de Developers.
[ Voor 26% gewijzigd door SmokingCrop op 28-11-2014 23:28 ]
Met hoeveel mensen kan je coop seizoenen doen? Tot nu toe alleen met iemand anders gespeeld, maar kan dit ook met 3 mensen? Dus 3vs3?
Zijn er ook mensen met compilaties zónder al die stomme trucjes, maar met gewoon goed voetbal en een mooie aanval ...? Het is vast wel knap hoor, die rare trucjes, maar die hebben toch niets met voetbal te maken, jongens ... De verhouding trucjes vs passen is ongeveer 25:1. 
Het is ijdele hoop, maar ik zou het prettig vinden als EA die stromme trucjes gewoon uit FIFA zou slopen en lekker in FIFA Street houdt.
Het is ijdele hoop, maar ik zou het prettig vinden als EA die stromme trucjes gewoon uit FIFA zou slopen en lekker in FIFA Street houdt.
[ Voor 30% gewijzigd door gday op 01-12-2014 17:33 ]
ingen vill veta var du köpt din tröja
Ik combineer gewoon beide, moesten ze de truukjes eruit doen dan koop ik fifa alvast niet.
Wat een saaie boel zou het dan wel niet worden.. (single player career speel ik vooral)
online is het toch al altijd pass naar voren? geen truukjes nodig daar
Wat een saaie boel zou het dan wel niet worden.. (single player career speel ik vooral)
online is het toch al altijd pass naar voren? geen truukjes nodig daar
Ik kom eigenlijk niet zo veel lui tegen die een overpowered through pass gebruiken. Maar die zijn wel irritant ja.
Maar minder irritant dan al die trucjes. Man, soms lijkt het wel alsof ik een aflevering van Holland's Got Talent kijk, zoveel circustrucjes halen sommigen uit. Gaat echt nergens over ...
Maar minder irritant dan al die trucjes. Man, soms lijkt het wel alsof ik een aflevering van Holland's Got Talent kijk, zoveel circustrucjes halen sommigen uit. Gaat echt nergens over ...
Ik heb geen compilatie voor je, maar wel een bijzondere goal vond ik zelf. Eigenlijk gewoon een stift over de keeper, maar wel op een bijzonder moment en bijzonder goed uitgevoerd.gday schreef op maandag 01 december 2014 @ 17:25:
Zijn er ook mensen met compilaties zónder al die stomme trucjes, maar met gewoon goed voetbal en een mooie aanval ...?
Helaas wat lag (online div3) waardoor het filmpje ook schokt.
[YouTube: http://youtu.be/U_lo2bjNiC0]
Is dit Div2 op PS4?jongf7 schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 18:36:
[...]
Ik heb geen compilatie voor je, maar wel een bijzondere goal vond ik zelf. Eigenlijk gewoon een stift over de keeper, maar wel op een bijzonder moment en bijzonder goed uitgevoerd.
Helaas wat lag (online div2) waardoor het filmpje ook schokt.
Tegenstander zet totaal geen druk, en laat je maar een beetje lopen. Geen inschuivende verdediger die Depay blokt.
Heb het voor de zekerheid even gecheckt, het blijkt dat ik pas in divisie 3 zit (ps4).
Maar dan nog niet best verdedigd idd. Hij was te druk met zijn keeper uit laten komen denk ik, na de 3-1 was hij ook ineens offline.
Maar dan nog niet best verdedigd idd. Hij was te druk met zijn keeper uit laten komen denk ik, na de 3-1 was hij ook ineens offline.
Die keeper is ook een josti, gaat een kilometer voor zijn doel staanjongf7 schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 18:36:
[...]
Ik heb geen compilatie voor je, maar wel een bijzondere goal vond ik zelf. Eigenlijk gewoon een stift over de keeper, maar wel op een bijzonder moment en bijzonder goed uitgevoerd.
[video]
Heb verder nog geen ervaring met online, speel nu alleen maar offline Premier League @ Professional met Manchester United en ik vind dat verder ook lastig zat. Heb net een PS4 en wist ook niet dat je nog PS + aan moest schaffen voor je online kon
Verder heb ik offline erg veel moeite met scoren, ik schiet nagenoeg alles op de keeper. Heb veel kansen tijdens de wedstrijd maar ik krijg er vaak maar een of twee in en dan ook nog na een rebound. Iemand nog tips daarvoor?
En tijdens corners kop ik ook altijd over, is dat een kwestie van iets korter de schiet knop indrukken?
Fifa 15 inmiddels verkocht en ook overgestapt op PES 2015. Wat een verademing zeg, gewoon een realistisch voetbalspel waar ik kan spelen zonder frustratie en waar duidelijk geen scripting aanwezig is. FIFA is op alle punten beter vergeleken met PES maar qua gameplay heeft EA het flink verneukt dit jaar.
80% van de spelers die ik tegenkom in FUT heeft het bizarre idee dat het handig is om vanaf de aftrap als een dolle naar voren te rennen met de bal. Kan iemand me dat uitleggen? Ik denk dat dat echt in 1 op de 100 gevallen een goal oplevert door fouten van mijn kant. Wat is daar in godsnaam het nut van?
Het komt vaker voor dat ik dan in mijn aanval die daarop volgt scoor. Is het een beetje de vervangende tactiek voor de mensen die in FIFA14 hun spits vanaf de aftrap naar voren lieten rennen en dan met een CVM/CM/CV een hoge throughball geeft naar voren? Net zo waardeloos ongeïnspireerd en ineffectief.
Ik speel nu in div2 maar je ziet dit gedrag volgens mij bij alle divisies?
[ Voor 6% gewijzigd door gday op 04-12-2014 13:30 ]
Goed uitgevoerd, maar wel waardeloos verdedigd zoals iemand anders al noemde inderdaad.jongf7 schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 18:36:
[...]
[video]
Je kan heel simpel vanaf de aftrap scoren door naar voren te rennen. Beetje schuin lopen en je komt heel ver.gday schreef op donderdag 04 december 2014 @ 13:27:
80% van de spelers die ik tegenkom in FUT heeft het bizarre idee dat het handig is om vanaf de aftrap als een dolle naar voren te rennen met de bal. Kan iemand me dat uitleggen? Ik denk dat dat echt in 1 op de 100 gevallen een goal oplevert door fouten van mijn kant. Wat is daar in godsnaam het nut van?Het komt vaker voor dat ik dan in mijn aanval die daarop volgt scoor. Is het een beetje de vervangende tactiek voor de mensen die in FIFA14 hun spits vanaf de aftrap naar voren lieten rennen en dan met een CVM/CM/CV een hoge throughball geeft naar voren? Net zo waardeloos ongeïnspireerd en ineffectief.
Is voor mij het grootste minpunt aan FIFA 15
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Het ligt deels aan de opstelling van de tegenstander, maar met een goede, snelle balvaste spits kun je vanaf de aftrap rennend richting het doel gaan.
De aanval en middenlinie ben je dan zo door, en met een gelukje stapt hij verkeerd met een verdediger en kun je zo door op doel.
Je kunt vrij makkelijk en heel eind komen, er ook daadwerkelijk uit scoren is een tweede.
De aanval en middenlinie ben je dan zo door, en met een gelukje stapt hij verkeerd met een verdediger en kun je zo door op doel.
Je kunt vrij makkelijk en heel eind komen, er ook daadwerkelijk uit scoren is een tweede.
Heel de achterkant van een team bestuurd door AI is compleet ruk, lijkt dat ze alle aandacht hebben gehad aan de animaties van 2 ruziënde spelers en scheids braaf staat te wachten om geel te geven, dan enige vorm van aandacht van AI van verdedigers of de keeper. Online Pro is nu al 4x voorgekomen dat iemand cirkel middenstond op doel schiet en keeper maakt een brainfart om of de bal over te tikken of zelfs door te laten gaan.dutchgio schreef op donderdag 04 december 2014 @ 14:36:
Het ligt deels aan de opstelling van de tegenstander, maar met een goede, snelle balvaste spits kun je vanaf de aftrap rennend richting het doel gaan.
Weet iemand of er een regiolock zit op Fifa 15 voor de PS4? Ik heb hem in de US gezocht en wil even zeker weten dat ik hem in Nederland kan spelen voordat ik terug ga.
Bedankt!
Bedankt!
Ik zou het niet doen 
Vaak werken dingen als multiplayer of interactie met de store enzo niet.
Vaak werken dingen als multiplayer of interactie met de store enzo niet.
Kan gewoon hoor, zit geen regiolock op.
Alleen FIFA points die je met echt geld moet kopen kan niet, maar dat moet geen blokkade zijn voor de aanschaf aangezien je dat waarschijnlijk toch niet gebruikt, is volledig optioneel.
Alleen FIFA points die je met echt geld moet kopen kan niet, maar dat moet geen blokkade zijn voor de aanschaf aangezien je dat waarschijnlijk toch niet gebruikt, is volledig optioneel.
Sinds dat ik Fifa 15 in mijn bezit heb (op de PS4) kon ik vrij snel op Semi-Pro niveau (ik weet het, het is nog geen hoog niveau.... ;-) ) met de betere ploegen (PSG, Bayern, Barca) met grote cijfers winnen, ook al beheers ik nog lang niet alle traptechnieken (finesse shot is meer toeval, uit corners scoor ik nooit, en een vrije trap heeft als beste resultaat de lat...).
Toen ben maar eens begonnen met een mindere ploeg (in dit geval Feyenoord). Zo hee, wat een verschil was dit, je moet nu echt veel meer over spelen. Het lijkt nu meer op voetbal. Ook op Semi-Pro niveau doe ik het aardig met deze ploeg. Maar wat me nu het meest opvalt is dat veel van passes achter de aanvaller terecht komt. Op een gegeven moment steekt een aanvaller z'n hand op en dan probeer ik te passen (op PS4 de X knop), maar heel vaak komt de bal achter de aanvaller terecht. Ik heb al veel geprobeerd met langer of korter de X knop in te drukken.
Hebben jullie advies om beter een steekbal/pass te geven? Doe ik iets verkeerd, of is dit een onhebbelijkheid van het spel? Kan ik nog iets in de instellingen aanpassen?
Of kan ik het beste met de Kerst deals (28 euro, met PS+ korting) overstappen naar PES.....? Sorry, ik kon deze opmerking niet laten, maar aub heen PES/Fifa discussie opstarten. ;-)
Toen ben maar eens begonnen met een mindere ploeg (in dit geval Feyenoord). Zo hee, wat een verschil was dit, je moet nu echt veel meer over spelen. Het lijkt nu meer op voetbal. Ook op Semi-Pro niveau doe ik het aardig met deze ploeg. Maar wat me nu het meest opvalt is dat veel van passes achter de aanvaller terecht komt. Op een gegeven moment steekt een aanvaller z'n hand op en dan probeer ik te passen (op PS4 de X knop), maar heel vaak komt de bal achter de aanvaller terecht. Ik heb al veel geprobeerd met langer of korter de X knop in te drukken.
Hebben jullie advies om beter een steekbal/pass te geven? Doe ik iets verkeerd, of is dit een onhebbelijkheid van het spel? Kan ik nog iets in de instellingen aanpassen?
Of kan ik het beste met de Kerst deals (28 euro, met PS+ korting) overstappen naar PES.....? Sorry, ik kon deze opmerking niet laten, maar aub heen PES/Fifa discussie opstarten. ;-)
Druk op driehoekje voor een steekpass in de loop, dan komt de bal voor hem.
Is het zo simpel?dutchgio schreef op zondag 07 december 2014 @ 14:33:
Druk op driehoekje voor een steekpass in de loop, dan komt de bal voor hem.

Vanmiddag dan maar eens uitproberen. Thanks!
Edit: Net uitgeprobeerd. Werkt super. Dat ik hier niet eerder aan gedacht heb.
[ Voor 13% gewijzigd door meesje op 07-12-2014 17:26 ]
Nog een andere vraag. Mijn corners zijn nul komma nul effectief. Het lukt me echt nooit om hieruit een doelpunt te maken. Wat ik doe is: een beetje wegdraaien van het doel en op halve kracht trappen. Maar nooit valt de bal goed. Als ik 'm al (met het hoofd) raak, kop ik altijd over...
Een beetje frustrerend. Ik weet ook wel dat niet elke corner een goal hoort te zijn, maar mij is het nog nooit gelukt. Hebben jullie nog tips?
Een beetje frustrerend. Ik weet ook wel dat niet elke corner een goal hoort te zijn, maar mij is het nog nooit gelukt. Hebben jullie nog tips?
Als je de aanvaller eerst met l1 de diepte instuurt gaat t nog betermeesje schreef op zondag 07 december 2014 @ 14:37:
[...]
Is het zo simpel?![]()
Vanmiddag dan maar eens uitproberen. Thanks!
Edit: Net uitgeprobeerd. Werkt super. Dat ik hier niet eerder aan gedacht heb.
Dit kende ik (ook) nog niet. Hoe doe je dit? Als ik google op L1+'driehoekje' dan zie ik dat deze combi zorgt voor lob-steekpass. Hoe stuur ik met L1 een aanvaller de diepte in? Of doel je ook op de lob/steekpass?418O2 schreef op zondag 07 december 2014 @ 17:56:
[...]
Als je de aanvaller eerst met l1 de diepte instuurt gaat t nog beter
Vergeef me aub, misschien allemaal domme (basic) vragen, maar ik ben echt een beginner met Fifa (in mijn geval op PS4; ooit wel eens Fifa gehad op een Xbox360, maar toen vond ik al die knoppen te complex, ik begin het nu eindelijk een beetje door te krijgen....).
Idd dat komt in elke divisie voor. Ik speel nu in 4 maar in 10 kwam ik het ook tegen. Het is stront irritant, daarom stel ik mn poppetjes al zo op dat er een soorr muur ontstaat voor de tegenpartij bij de aftrap. Meestal komen ze niet ver maar er zijn situaties geweest waarbij ze gelijk scoren. Mij lukt het niet om zo door de verdediging te lopen dus ik doe het ook niet. Ik speel wel op een normale manier zonder bugs als deze. Het kan alleen bij de aftrap dat je zo makkelijk door de verdediging heen loopt.gday schreef op donderdag 04 december 2014 @ 13:27:
80% van de spelers die ik tegenkom in FUT heeft het bizarre idee dat het handig is om vanaf de aftrap als een dolle naar voren te rennen met de bal. Kan iemand me dat uitleggen? Ik denk dat dat echt in 1 op de 100 gevallen een goal oplevert door fouten van mijn kant. Wat is daar in godsnaam het nut van?Het komt vaker voor dat ik dan in mijn aanval die daarop volgt scoor. Is het een beetje de vervangende tactiek voor de mensen die in FIFA14 hun spits vanaf de aftrap naar voren lieten rennen en dan met een CVM/CM/CV een hoge throughball geeft naar voren? Net zo waardeloos ongeïnspireerd en ineffectief.
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Ik ben al druk aan het googlen geweest maar ik kan geen oplossing vinden.
Weet iemand of je de launcher kan skippen?
Deze lijkt het probleem dat ik Fifa 15 niet kan starten via In Home Streaming met steam.
Althans hij start wel op de game-pc maar daarna stopt IHS direct omdat hij de launcher blijkbaar niet kan streamen.
Weet iemand of je de launcher kan skippen?
Deze lijkt het probleem dat ik Fifa 15 niet kan starten via In Home Streaming met steam.
Althans hij start wel op de game-pc maar daarna stopt IHS direct omdat hij de launcher blijkbaar niet kan streamen.
L1 + driehoekje is een lob-steekpass idd, maar een speler de diepte insturen is alleen L1 indrukken (en weer loslaten). Dan gaat de speler diep en (als je L1 los hebt gelaten) doe je driehoekje om een grond-steekpass te doen. Je kunt dus ook L1 indrukken, loslaten en dan L1+driehoekje voor een lob-steekpass richting een diepgaande speler.meesje schreef op zondag 07 december 2014 @ 18:07:
[...]
Dit kende ik (ook) nog niet. Hoe doe je dit? Als ik google op L1+'driehoekje' dan zie ik dat deze combi zorgt voor lob-steekpass. Hoe stuur ik met L1 een aanvaller de diepte in? Of doel je ook op de lob/steekpass?
Vergeef me aub, misschien allemaal domme (basic) vragen, maar ik ben echt een beginner met Fifa (in mijn geval op PS4; ooit wel eens Fifa gehad op een Xbox360, maar toen vond ik al die knoppen te complex, ik begin het nu eindelijk een beetje door te krijgen....).
Ik heb wel soms dat de 'verkeerde' speler diep gaat als ik L1 doe.
Verwijderd
Ik schiet ze precies zoals de speler al staat op 2 balkjes schotkracht. Schietknop indrukken als de bal een meter of 10 van de kopper is. Kop in de richting waar de bal vandaan komt. Ze liggen er bij mij zo redelijk vaak in.meesje schreef op zondag 07 december 2014 @ 17:28:
Nog een andere vraag. Mijn corners zijn nul komma nul effectief. Het lukt me echt nooit om hieruit een doelpunt te maken. Wat ik doe is: een beetje wegdraaien van het doel en op halve kracht trappen. Maar nooit valt de bal goed. Als ik 'm al (met het hoofd) raak, kop ik altijd over...
Die Duitse commentator patrickhdgaming heeft een corner tutorial op youtube die wel handig is.
Bedankt voor je reactie. De youtube tutorial had ik ondertussen ook gevonden. Het is me gelukt om een keer goed op doel te koppen, maar helaas van de lijn gehaald door een veldspeler. Maar het leek tenminste ergens op... ;-)Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 11:52:
[...]
Ik schiet ze precies zoals de speler al staat op 2 balkjes schotkracht. Schietknop indrukken als de bal een meter of 10 van de kopper is. Kop in de richting waar de bal vandaan komt. Ze liggen er bij mij zo redelijk vaak in.
Die Duitse commentator patrickhdgaming heeft een corner tutorial op youtube die wel handig is.
Nog wel een vraag over "Kop in de richting waar de bal vandaan komt". De bal komt van 'beneden' of 'boven', betekent dit dat ik dan respectievelijk met de linker pook naar beneden of boven moet laten wijzen?
Verwijderd
Precies. Als de bal van boven komt houd je de pook schuin naar boven. Dus wel op doel gemikt maar terug naar boven. De keeper loopt namelijk mee in de richting van de bal. Hij reageert veel trager op ballen die uit zijn looprichting gaan als op ballen in zijn looprichting.meesje schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 12:23:
[...]
Bedankt voor je reactie. De youtube tutorial had ik ondertussen ook gevonden. Het is me gelukt om een keer goed op doel te koppen, maar helaas van de lijn gehaald door een veldspeler. Maar het leek tenminste ergens op... ;-)
Nog wel een vraag over "Kop in de richting waar de bal vandaan komt". De bal komt van 'beneden' of 'boven', betekent dit dat ik dan respectievelijk met de linker pook naar beneden of boven moet laten wijzen?
Succes en vast veel voldoening gewenst bij je eerste goal uit een corner.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2014 13:26 ]
ja die moet je wel een beetje mikken, maar dat is geen garantie voor succesilhanko schreef op maandag 08 december 2014 @ 10:04:
[...]
L1 + driehoekje is een lob-steekpass idd, maar een speler de diepte insturen is alleen L1 indrukken (en weer loslaten). Dan gaat de speler diep en (als je L1 los hebt gelaten) doe je driehoekje om een grond-steekpass te doen. Je kunt dus ook L1 indrukken, loslaten en dan L1+driehoekje voor een lob-steekpass richting een diepgaande speler.
Ik heb wel soms dat de 'verkeerde' speler diep gaat als ik L1 doe.
Heb nu een maand geleden FIFA verkocht omdat ik mij teveel irriteerde aan het belang van dribbelen/snelheid, en dat het ook nog eens bijna niet meer te verdedigen was (+ kleine andere irritatiepunten). In FIFA 13/14 was dit ook al deels, maar vond ik het nog te doen, FIFA 15 gooide er weer een stap bovenop.
Las dat er een nieuwe patch uit was die ook een aantal gameplay zaken heeft aangepakt, zijn bovenstaande punten ondertussen iets verbeterd?
Las dat er een nieuwe patch uit was die ook een aantal gameplay zaken heeft aangepakt, zijn bovenstaande punten ondertussen iets verbeterd?
[ Voor 18% gewijzigd door Matedeor op 09-12-2014 13:38 ]
Een patch gaat een game echt niet zo drastisch omgooien als jij nodig vindt, dan zou ik m verkopen
Hoorde op het ea forum een aantal mensen klagen dat dribbelen moeilijker is geworden en verdedigen makkelijker, vandaar dat ik weer hoop kreegdutchgio schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:42:
Een patch gaat een game echt niet zo drastisch omgooien als jij nodig vindt, dan zou ik m verkopen
Merk niet echt drastisch verschil na een patch, dus lijkt me niet.
Is denk ik meer dat men nu wel een beetje gewend is aan het spel en het verdedigen dan ook beter onder de knie krijgt
Is denk ik meer dat men nu wel een beetje gewend is aan het spel en het verdedigen dan ook beter onder de knie krijgt
Oké, dat zal het misschien wel zijn, ja. Kreeg verdedigen ook wel beter onder de knie, ging zelf 75% van mijn wedstrijden winnen , maar irriteerde mij er gewoon aan dat je teams met snelle/behendige spelers altijd in het voordeel zijn. Heb geen zin om bijvoorbeeld Doumbia in mijn team te hebben, maar wil gewoon met een: van persie of higuan kunnen spellen. In FIFA 13/14 ging dat nog wel, maar in FIFA 15 was je dan wel heel zwaar in het nadeel.dutchgio schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:47:
Merk niet echt drastisch verschil na een patch, dus lijkt me niet.
Heeft iemand hier toevallig ervaring met Pro Clubs Online, maar dan "local"? Wat uitleg is misschien wel handig:
Samen met 3 maten speelde ik altijd FIFA 14 / FIFA 15, en dan een seizoen met een bepaalde club. Sinds we Pro Club ontdekt hebben en een eigen club gestart hebben, viel de laatste keer bij iemand gamen nogal tegen, omdat we tegen de computer spelen gewoon wat minder leuk vinden. Bovendien werkt het verslavend om steeds maar weer een divisie hoger te komen, of degradatie te ontlopen. Inmiddels zijn we hard op weg naar divisie 2.
Maar omdat het toch wel leuk is om zo nu en dan bij iemand af te spreken, en niet alleen op je eigen bank en met koptelefoon te gamen, zat ik erover te denken naast mijn standaard TV, nog 2 TV's en een monitor neer te zetten. Deze heb ik al beschikbaar en kan ik makkelijk even neer zetten. Als iedereen dan zijn eigen PS4 mee neemt, kunnen we met ons team Pro Club Online wedstrijden spelen, maar toch met z'n allen bij mij thuis. Potjes bier erbij, hapjes, en gaan!
Ik zat dan alleen te denken hoe het moet met geluid, wat daarin handig is. Bijvoorbeeld alleen mijn dolby set aan en de rest van de TV's uit, zodat je geen last hebt van elkaars geluid? Zou dit idee een beetje gaan werken?
Jammer dat Pro Clubs niet local kan
Samen met 3 maten speelde ik altijd FIFA 14 / FIFA 15, en dan een seizoen met een bepaalde club. Sinds we Pro Club ontdekt hebben en een eigen club gestart hebben, viel de laatste keer bij iemand gamen nogal tegen, omdat we tegen de computer spelen gewoon wat minder leuk vinden. Bovendien werkt het verslavend om steeds maar weer een divisie hoger te komen, of degradatie te ontlopen. Inmiddels zijn we hard op weg naar divisie 2.
Maar omdat het toch wel leuk is om zo nu en dan bij iemand af te spreken, en niet alleen op je eigen bank en met koptelefoon te gamen, zat ik erover te denken naast mijn standaard TV, nog 2 TV's en een monitor neer te zetten. Deze heb ik al beschikbaar en kan ik makkelijk even neer zetten. Als iedereen dan zijn eigen PS4 mee neemt, kunnen we met ons team Pro Club Online wedstrijden spelen, maar toch met z'n allen bij mij thuis. Potjes bier erbij, hapjes, en gaan!
Ik zat dan alleen te denken hoe het moet met geluid, wat daarin handig is. Bijvoorbeeld alleen mijn dolby set aan en de rest van de TV's uit, zodat je geen last hebt van elkaars geluid? Zou dit idee een beetje gaan werken?
Jammer dat Pro Clubs niet local kan

Ben nu halverwege het Premier League seizoen @ professional en sta met 3 punten voorsprong bovenaan.
Begin het spelletje nu aardig goed door te krijgen maar heb nog steeds moeite met scoren, ik schiet altijd op de keeper of de keeper tikt alle ballen uit alle hoeken. Zijn de keepers OP of doe ik iets fout?
Begin het spelletje nu aardig goed door te krijgen maar heb nog steeds moeite met scoren, ik schiet altijd op de keeper of de keeper tikt alle ballen uit alle hoeken. Zijn de keepers OP of doe ik iets fout?
Oei, ik zit nu op Semi-pro. Met Bayern, Barca, PSG, maar ook Feyenoord win ik altijd. Professional wordt waarschijnlijk dan wel een stuk zwaarder. Ik ben erg benieuwd welke adviezen je krijgt.Vlassie1980 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 12:24:
Ben nu halverwege het Premier League seizoen @ professional en sta met 3 punten voorsprong bovenaan.
Vrije trappen heb ik trouwens nog niet onder de knie. Hoekschoppen gaan nu wel beter, ik heb al een keer raak gekopt.
Schiet je altijd met O of B(geen idee wat het exact op de Xbox is?) of gebruik je ook wel eens R1/RB om een geplaatst schot te doen of L2/LT om een krachtig/zwabberschot te doen? Dit werkt in veel gevallen wel goed.Vlassie1980 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 12:24:
Ik kan niet voor Vlassie spreken, maar ik vind een geplaatst schot al best moeilijk. In de oefeningen lukt het wel aardig, maar in de wedstrijd..... De combi met L2 ken ik niet. In het weekend maar eens uitproberen.mathijs55 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 12:52:
[...]
Schiet je altijd met O of B(geen idee wat het exact op de Xbox is?) of gebruik je ook wel eens R1/RB om een geplaatst schot te doen of L2/LT om een krachtig/zwabberschot te doen? Dit werkt in veel gevallen wel goed.
Als je wat vaker speelt kan je de combinatie met L2+R1 ook nog gebruikenmeesje schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 13:04:
[...]
Ik kan niet voor Vlassie spreken, maar ik vind een geplaatst schot al best moeilijk. In de oefeningen lukt het wel aardig, maar in de wedstrijd..... De combi met L2 ken ik niet. In het weekend maar eens uitproberen.
Er is toch maar 1 schietknop?mathijs55 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 12:52:
[...]
Schiet je altijd met O of B(geen idee wat het exact op de Xbox is?) of gebruik je ook wel eens R1/RB om een geplaatst schot te doen of L2/LT om een krachtig/zwabberschot te doen? Dit werkt in veel gevallen wel goed.
Ik speel op PS4 en druk dus op O. Heb wel eens een geplaatst schot geprobeerd maar die waren vaak te zacht. Wist niet dat je ook een krachtig schot kunt doen?
Ik schiet de bal wel eens naar de rand van de 16 waar 2 mannetjes staan. Dan pass ik met het mannetje waar de bal aankomt naar het andere mannetje en schiet m hard in. Dit werkt ook wel eens. Meestal staan de centrale middenvelders op de rand van de 16. De tegenstander verwacht dit vaak niet dus je kan vrij inschieten.meesje schreef op zondag 07 december 2014 @ 17:28:
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Na 1.5 week weg zijn geweest wilde ik weer een potje spelen (PC).
Maar bij het starten van de game staat mijn profiel er niet meer tussen.
Moet een nieuwe aanmaken voordat ik kan spelen.
Iemand een idee of ik dit probleem kan oplossen?
Blijft echt een geweldige FIFA vindt ik, ziet er prachtig uit op de PS4. Speel nu tijdelijk op een 24 inch scherm, maar lekker scherp.
Alleen de ea servers waren van het weekend veel aan het kloten, maar de wedstrijden die ik kon spelen gingen goed.
Bayern speelt echt heerlijk, nog beter dan Real
Op toernooien zie ik nu bijna alleen maar wedstrijden tussen Real en Bayern.
Wat is Robben goed
Alleen de ea servers waren van het weekend veel aan het kloten, maar de wedstrijden die ik kon spelen gingen goed.
Bayern speelt echt heerlijk, nog beter dan Real
Op toernooien zie ik nu bijna alleen maar wedstrijden tussen Real en Bayern.
Wat is Robben goed
Had hetzelfde, ik ben gewoon gebanned zonder enige notificatie (ook op Battlelog)...ChiMan schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 18:30:
Na 1.5 week weg zijn geweest wilde ik weer een potje spelen (PC).
Heb je dit al gedaan? http://help.ea.com/nl/art...verification-information/
hoidoei
Ik snap echt niet waarom EA de carreer mode zo verpest heeft met het jeugd systeem.
Fysiek ontwikkeld totaal niet bij 'eigen-jeugd'.
Zeker als je van low-league clubs houdt, en met eigen jeugd wilt werken is dit echt vervelend.
Als je 16/17 jarige bij andere clubs vandaan haalt is dit probleem er totaal niet.
Heb meerdere exciting prospect en potential to be special, technisch ontwikkelen ze allemaal super, mentaal gaat nog wel.. maar fysiek staat gewoon stil.
Zeker als je van low-league clubs houdt, en met eigen jeugd wilt werken is dit echt vervelend.
Als je 16/17 jarige bij andere clubs vandaan haalt is dit probleem er totaal niet.
Heb meerdere exciting prospect en potential to be special, technisch ontwikkelen ze allemaal super, mentaal gaat nog wel.. maar fysiek staat gewoon stil.
Best hinderlijk inderdaad, waarschijnlijk word de CM in FIFA 16 wel een stuk beter.Confusius-nl schreef op maandag 15 december 2014 @ 12:23:
Ik snap echt niet waarom EA de carreer mode zo verpest heeft met het jeugd systeem.
Doe nu een Career Mode met Wimbledon (laagste league), financiele overname gedaan en zo veel mogelijk spelers uit de jeugd aan het gebruiken, speel nu PL na 3 seizoenen.
Heerlijk team, zal later eens een screenshot posten, erg leuke challenge.
hoidoei
Snap niet dat men zo blij is met fifa online... Ik speel eigenlijk alleen maar seasons en ik vin er echt geen bal aan... Het verdedigen is gewoon slecht uitgewerkt. Kies je een verdediger blijft hij altijd even staan of rent de verkeerde kant op.
Tegenstanders spelen alleen maar op de counter, dus lobpass naar voren werkt nog steeds.. mooi voetbal loont niet meer in fifa... het is echt een drama game geworden in mijn ogen.
Wil best graag aan de PES maar kwa GFX en presentatie is fifa wel weer heel erg goed...
Tegenstanders spelen alleen maar op de counter, dus lobpass naar voren werkt nog steeds.. mooi voetbal loont niet meer in fifa... het is echt een drama game geworden in mijn ogen.
Wil best graag aan de PES maar kwa GFX en presentatie is fifa wel weer heel erg goed...
Dat zie je na een uur niet meer, dan telt gameplayJedi Geub schreef op maandag 15 december 2014 @ 17:30:
Wat is julie W-D-L tijdens normale seizoen, dus geen FUT ??
Die van mij is tot nu toe 42-8-3
Ik speel op de PS4 btw
Die van mij is tot nu toe 42-8-3
Ik speel op de PS4 btw
Ik speel nu voor het eerst weer fifa sinds 12 jaar, m'n vorige deel was dus 2003 (weetjewel, met davids op de voorkant). Nu moet ik duidelijk nog oefenen maar waar ik het meeste moeite mee heb, is het feit dat ik lastig scoor wanneer ik 1 op 1 op de keeper af kom. Ik probeer een beetje uit te wijken en dan schiet ik er soms langs maar te vaak ook niet. (ik speel op de xbox one btw)
Hoe pakken jullie dit meestal aan?
Curved schot (r1 + schieten), of lob als hij uitkomt (l1 + schot volgens mij)Gammort schreef op woensdag 17 december 2014 @ 17:05:
Ik speel nu voor het eerst weer fifa sinds 12 jaar, m'n vorige deel was dus 2003 (weetjewel, met davids op de voorkant). Nu moet ik duidelijk nog oefenen maar waar ik het meeste moeite mee heb, is het feit dat ik lastig scoor wanneer ik 1 op 1 op de keeper af kom. Ik probeer een beetje uit te wijken en dan schiet ik er soms langs maar te vaak ook niet. (ik speel op de xbox one btw)
Ik kan de controls nooit uitleggen want ik heb geen idee wat het is als ik niet aan het spelen ben
Keeper, afhankelijk van niveau, is vrij makkelijk 1 op 1. Of je loopt eerst rustig tot keeper komt, vervolgens rechterstick links of rechts (evt met RT in gehouden), heb je precies genoeg ruimte om gewoon plat schot te geven, je kan dit trouwens goed oefenen in de Arena.
Finesse schot (RB+B) en lob (LB+B) willen nog wel eens eigen leven gaan leiden.
Finesse schot (RB+B) en lob (LB+B) willen nog wel eens eigen leven gaan leiden.
De keeper is in FIFA15 superzwak in 1-op-1. Het enige dat je hoeft te doen is kruislings op de goal aflopen richting de plek waar de lijn van het doelgebied samenkomt met de achterlijn. De keeper komt dan uit maar loopt niet mee om de korte hoek af te dekken. Je kunt dan heel simpel scoren.
Toch zijn de keepers echt veel beter dan vorig jaar.
Nee.Mars18 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 07:08:
Toch zijn de keepers echt veel beter dan vorig jaar.
Wel, ze maken reddingen die ze vorig jaar niet hadden gemaakt.
https://www.youtube.com/watch?v=I6AjwpwxhoQ
Kijk het filmpje maar.
Ze laten nu ook ballen erin die een kind van 10 jaar kan tegen houden..dat ze moeilijke reddingen maken klopt maar dat ze nu veel makkelijkere ballen erin laten klopt ook!Mars18 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 10:42:
[...]
Kijk het filmpje maar.
M.i. zijn de keepers over het algemeen genomen realistischer geworden, maar ze doen zeker nog onverklaarbaar domme dingen.
Zoiets als het erg makkelijk scoren in de korte hoek is weer heel onrealistisch.
Alles heb ze voors en ze tegens.
Zo ook de FIFA 15 keepers
Zoiets als het erg makkelijk scoren in de korte hoek is weer heel onrealistisch.
Alles heb ze voors en ze tegens.
Zo ook de FIFA 15 keepers
[ Voor 14% gewijzigd door Ronster op 18-12-2014 10:53 ]
Geloof die filmpjes nou niet.Mars18 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 10:42:
[...]
Kijk het filmpje maar.
Dat de keepers ballen redden die ze eerst niet redden betekent sowieso niet dat het allemaal beter is. Zeker niets al ze, zoals hierboven terecht opgemerkt, belachelijk reageren bij veel situaties, zoals bij de eerste paal, waar de keeper dan de bal wegblockt, maar dit naast de bal doet.. (Edit; oh zoals hierboven ook al terecht opgemerkt
[ Voor 4% gewijzigd door StrongArmLance op 18-12-2014 11:07 ]
Ik speel fifa op de PS4. Ik moet zeggen dat het promoveren erg verslavend werkt. Ik speel nu divisie 3 met FUT. Wat wel echt belachelijk is dat je moet betalen voor goede spelers, wil je die krijgen. (coins...)
Om me te mengen met de discussie over de keepers:
Ik vind dat ze hoge ballen richting de kruising er goed uithalen, maar de lage ballen zijn een drama. De keepers lijken wel een sprinkhaan die van het ene naar het andere hoek springen duiken om de bal te redden.
Om me te mengen met de discussie over de keepers:
Ik vind dat ze hoge ballen richting de kruising er goed uithalen, maar de lage ballen zijn een drama. De keepers lijken wel een sprinkhaan die van het ene naar het andere hoek springen duiken om de bal te redden.
Probeer eens net na dat iemand schiet een heel klein beetje uit te komen, werkt bij mij goed.
Zo, jij trapt ook makkelijk in die marketing-bullshit zeg.Mars18 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 10:42:
[...]
Kijk het filmpje maar.
Edit: ter illustratie heb ik zelf even een filmpje gemaakt waarin je kunt zien hoe zwak de keeper nu is in 1-vs-1.
http://youtu.be/xDFV6bS1Ly0
[ Voor 18% gewijzigd door gday op 19-12-2014 15:05 ]
Nadat ik een jaar overgeslagen had, heb ik—tegen beter weten in—dit jaar weer FIFA gekocht. Valt mij tegen dat er nog altijd niks is verbeterd aan de presentatie—commentaar e.d.—en beleving. Het commentaar is nog altijd herhaaldelijk en shots tussendoor voelen nutteloos en levenloos. Dit is iets wat ze bij 2k met NBA een stuk beter aanpakken, laat EA daar eens naar kijken.
Denk eerlijk gezegd dat ik hem in de PW zet, dus als iemand nog een FIFA 15 voor de PS4 wil
Denk eerlijk gezegd dat ik hem in de PW zet, dus als iemand nog een FIFA 15 voor de PS4 wil
Fifa 15 staal al in de PW 
Commentaar in het nederlands is inderdaad achterhaald, je kunt m beter op Engels of Spaans (gooollllllll) zetten
Commentaar in het nederlands is inderdaad achterhaald, je kunt m beter op Engels of Spaans (gooollllllll) zetten
Ik bedoelde de V&Adutchgio schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 14:21:
Fifa 15 staal al in de PW
Hij staat bij mij standaard op het Engels; Nederlands houd ik nog geen helft vol
Ik heb een paar wingers die groeien wel na hun 20e een beetje door. Wordt alleen stront ziek van het feit dat alle jeugdspelers weg willen op een gegeven moment. Dan verkoopt het bestuur ze voor een stuntprijsje....Remcom00 schreef op maandag 15 december 2014 @ 12:26:
[...]
Best hinderlijk inderdaad, waarschijnlijk word de CM in FIFA 16 wel een stuk beter.
Doe nu een Career Mode met Wimbledon (laagste league), financiele overname gedaan en zo veel mogelijk spelers uit de jeugd aan het gebruiken, speel nu PL na 3 seizoenen.
Heerlijk team, zal later eens een screenshot posten, erg leuke challenge.
Ik doe niet aan financiele overname en super talenten scouten. Vooral financiele overname vind ik het te makkelijk maken. Met Portsmouth ben ik nu kampioen geworden en een keer tweede.
Heb nu best een ziek team!
Waar ik volgende carreer mode op ga letten is gewoon alles in salarissen pompen en dan in januari alles aantrekken voor aflopende contracten. Daarmee heb ik o.a. Ramsey ( 88 ) mee gesigned.
Pffff, ben ik eindelijk kampioen geworden in de Premier League, bijna 40 wedstrijden gebald en dan is het seizoen over en geeneens iets van een prijsuitreiking. Gewoon Game Over en succes ermee 
Wat een bummer zeg.... Lekker motiverend
Er is nochtans een prijsuitreiking na je laatste matchVlassie1980 schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 14:10:
Pffff, ben ik eindelijk kampioen geworden in de Premier League, bijna 40 wedstrijden gebald en dan is het seizoen over en geeneens iets van een prijsuitreiking. Gewoon Game Over en succes ermee
Die heb ik dan gemist waarschijnlijk, maar ook suf dat je als je al niet meer bent in te halen dan niet alvast de prijs krijgt?Waxy schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 14:40:
[...]
Er is nochtans een prijsuitreiking na je laatste matchMet beker in de lucht en podium en alles erbij
Verwijderd
Ik heb weer na lange tijd een ps4, ik wil online spelen met mn fifa. Alleen daarvoor moet je abo afsluiten van een maand/3 mnden/1 jaar. Wat raden jullie aan? Koop je zo een abo alleen of kan je ook met andere gebruikers delen?
Jaar coupon kopen via een site, is 40 euro of zo, dan die activeren op een account, dan heeft de rest van de accs op de console ook toegang tot online spelen.Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 17:50:
Ik heb weer na lange tijd een ps4, ik wil online spelen met mn fifa. Alleen daarvoor moet je abo afsluiten van een maand/3 mnden/1 jaar. Wat raden jullie aan? Koop je zo een abo alleen of kan je ook met andere gebruikers delen?
Gisteren overdag veel FIFA 15 online gespeeld met een vriend thuis. 2 vs 2 online ging echt dramatisch (divisie 5) liepen veel tegen elkaar aan, en de tegenstander scoorde alles. Bij ons ging het niet zo lekker 
Blijft wel mooi om te spelen, als je wint krijg je echt voldoening.
Blijft wel mooi om te spelen, als je wint krijg je echt voldoening.
Iemand enig idee hoe het kan dat als ik fifa op engels heb staan het commentaar toch in het nederlands is (xbox one)
Bugje die al sinds '14 in FIFA zit.
Zodra je FUT opstart is het weer gereset.
EA lijkt er niet zo mee te zitten aangezien het ook gewoon in fifa 14 zit.
Wel te omzeilen door het hele spel bij het opstarten in het engels te zetten... Maarja, ook niet echt een oplossing...
Zodra je FUT opstart is het weer gereset.
EA lijkt er niet zo mee te zitten aangezien het ook gewoon in fifa 14 zit.
Wel te omzeilen door het hele spel bij het opstarten in het engels te zetten... Maarja, ook niet echt een oplossing...