Afentoe krijg je voordat je fifa opstart een melding dat er een update is. Meestal rond 30 mb, maar wat zijm dit eigenlijk voor updates? Bug fixes? Heb het over ps3.
Dit geeft eigenlijk alleen maar aan hoe slecht het spel is.MitchelFC schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 06:25:
Eindelijk werkt skillmoves weer goed met fifa ben ik super blij mee natuurlijk!
Hieronder mijn online goals compilatie ^^, wat vinden jullie ervan?![]()
YouTube: Fifa 15 | Drop | Online Goals Compilation
dit is wel echt bullshit inderdaad, slaat he-le-maal nergens op. Alsof Ronaldo zo even door de barca verdediging loopt met een paar trucjes.ratsja schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 10:29:
[...]
Dit geeft eigenlijk alleen maar aan hoe slecht het spel is.
Is dit tegen de cpu?
Ik heb sowieso een hekel aan mensen die alleen maar trucjes doen en dwars overal doorheen willen rennen..
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Wij komen ze regelmatig tegen in Seasons en pro clubs, de scheids is daar echt retarted in en geeft 9/10 gewoon weer een vrije trap tegen.418O2 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 10:33:
dit is wel echt bullshit inderdaad, slaat he-le-maal nergens op. Alsof Ronaldo zo even door de barca verdediging loopt met een paar trucjes.
Is dit tegen de cpu?
Hoe meer ik eigenlijk speel, hoe meer ik merk.. alle drama van 14 zit gewoon nog in 15. Hopelijk patchen ze weer 1 van die dingen in FIFA 16.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Weet iemand waarom dat op de PC niet kan?Metalbuster schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 19:59:
[...]
Tja op de PC kun je herhalingen niet opslaan, anders had ik inmiddels ook zoiets gemaakt.
Komt dit in de toekomst wel?
Met me telefoon in de herhaling gaan filmen, is ook niet top.
Allemaal online divisie 2 of divisie 1418O2 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 10:33:
[...]
dit is wel echt bullshit inderdaad, slaat he-le-maal nergens op. Alsof Ronaldo zo even door de barca verdediging loopt met een paar trucjes.
Is dit tegen de cpu?
http://www.instagram.com/mitcheldenkers
Daarom PRO!
Experience is what you get when you don't get what you want.....
Op pc heb je echter verschillende opties om het op te slaan.kaat17 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 12:36:
[...]
Weet iemand waarom dat op de PC niet kan?
Komt dit in de toekomst wel?
Met me telefoon in de herhaling gaan filmen, is ook niet top.
Dingen als Fraps of Nvidia shadowplay etc
Thanks voor de tip.SmokingCrop schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 16:17:
[...]
Op pc heb je echter verschillende opties om het op te slaan.
Kleine zoektocht gedaan en ga proberen op te nemen met programma 'Snagit'.
Tja Shadowplay alleen daarvoor zou ik al een nieuwe graka willenSmokingCrop schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 16:17:
[...]
Op pc heb je echter verschillende opties om het op te slaan.
Jij was hoop ik toch niet de gene die me filmpje had disliked?418O2 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 10:33:
[...]
Is dit tegen de cpu?
Waarschijnlijk zie ik het helemaal over het hoofd, maar ik kan onder (Nieuw) Toernooi niet de internationale teams vinden. Waar kan ik de landenelftallen vinden?
Ik heb in mijn eerste seizoen in carriere modus een stuk of 10 jeugdspelers gecontracteerd voor het eerste elftal. Ik heb echter geen idee meer wat de potentie was van die spelers
Kan iemand mij vertellen of dit naderhand nog ergens op te vragen is?
Hmm, Courtois wil maar niet groeien bij mij..
Bijna einde van 2e seizoen, zelf Kompany is van 86 -> 88 gegaan terwijl die 0 potential heeft.
of zou die maar op een latere leeftijd echt goed worden?
Bijna einde van 2e seizoen, zelf Kompany is van 86 -> 88 gegaan terwijl die 0 potential heeft.
[ Voor 151% gewijzigd door SmokingCrop op 22-10-2014 23:47 ]
Volgens mij niet. Zelf schreef ik het altijd ergens op zodat ik het later nog wistNecros schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 21:43:
Ik heb in mijn eerste seizoen in carriere modus een stuk of 10 jeugdspelers gecontracteerd voor het eerste elftal. Ik heb echter geen idee meer wat de potentie was van die spelers![]()
Is geen bug, die maat van je moet zich als guest inloggen.Chibi2k schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 23:27:
Ik heb samen met een maat een vage bug op de Xbox One. Namelijk dat we beiden met verschillende controls spelen. Nu probeer de ene met alternatief controls te spelen en de andere met 2-button. Maar als hij bv. 2-buttons kiest dan heeft de andere ook 2-buttons (Zelfde met andersom) Supervaaaag. We hebben telkens het zelfde controls als elkaar
Weet iemand trouwens nog meer sites waar ik me fifa filmpje kan promoten? Behalve fifabenelux? 
Door jullie mede tweakers krijg ik onwijs veel views en ook nog allemaal super positieve reacties!!
Als je hem nog niet gezien heb
Door jullie mede tweakers krijg ik onwijs veel views en ook nog allemaal super positieve reacties!!
Reddit /r/FIFA en Futhead.MitchelFC schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 08:18:
Weet iemand trouwens nog meer sites waar ik me fifa filmpje kan promoten? Behalve fifabenelux?
Als ik een wedstrijd in fut speel dan word deze vaak nier bewaard en kan je de wedstrijd weer opnieuw beginnen in seasons. Dit is sinds de patch van gisteravond..
Meer mensen met het zelfde probleem ?
Meer mensen met het zelfde probleem ?
Ik weet niet of het gefixed zou moeten zijn in Fifa 15, maar in Fifa 14 was dit een bekende bug. Sommige spelers wilde absoluut niet groeien, hoe hoge potential ze ook hadden, en hoe goed ze ook speelde. 1 seizoentje uitlenen en hij zou weer moeten gaan groeien. Het truucje wat je kon doen: speler uitlenen, 1 dag verder gaan en de speler recallen.SmokingCrop schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 23:10:
Hmm, Courtois wil maar niet groeien bij mij..
[ Voor 6% gewijzigd door EricNL op 25-10-2014 22:27 ]
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Als ik met seizoen naar klassement ga en kijk waar ik sta, sta ik niet een in de lijst! Als ik vergelijk met een vriend staat er 0 gespeeld. Hoe kan dit? Had dit trouwens ook met fifa 13/14
Speler growth is altijd al random geweest, komt hoofdzakelijk omdat ze weinig aandacht aan carriere schenken omdat hen dt geen geld opbrengt.
Vind het toch een miskoop. We zjn eind oktober en ik speel het nog maar amper. Carriere is niet interessant meer, en alles online is een sprintfestival en cutscenefeest. Had mijn geld beter aan een andere game gegeven.
Vind het toch een miskoop. We zjn eind oktober en ik speel het nog maar amper. Carriere is niet interessant meer, en alles online is een sprintfestival en cutscenefeest. Had mijn geld beter aan een andere game gegeven.
Dan verkoop je hem. Ik koop het spel ieder jaar, en erger me ook wel aan zaken..maar het blijft imho het beste voetbalspel. Net weer offline een aantal potjes gedaan met vrienden, en dan is het gewoon prachtig; maar, dan zit er voor zover ik zie ook minder willekeur in. Online (Pro Clubs) lijken onze prestaties soms nergens op en soms topklasse, terwijl er aan de speelstijl niets gewijzigd is.AntiChrist7 schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 00:15:
Speler growth is altijd al random geweest, komt hoofdzakelijk omdat ze weinig aandacht aan carriere schenken omdat hen dt geen geld opbrengt.
Volgende week zaterdag wederom een offline clash of the titans. Blijf dat echt de voorkeur geven. Offline is de CPU zo nu en dan heel wispelturig en online vind ik het matchmaking gebeuren ondermaats. Maar, niets gaat boven een bankstel en een gezellige avond.
Verkopen gaat moeilijk als je enkel een gamekey hebt gekocht. Was nooit van plan de volle pot te betalen aan EA en hun pruts-Origin. Het beste voetbalspel zijn is ook niet moeilijk wanneer je enige concurrent het met veel minder budget moet stellen en EA al de licenties opkoop (behalve de braziliaanse dan, want Saoudi arabie en Ierland zijn interessantere competities.....)
Een filmpje vol voorbeelden waarom FIFA 15 eigenlijk best slecht is. Ik bedoel, een 360 tussen 4 verdedigers en de bal blijft gewoon aan je voet geplakt, dat slaat toch helemaal nergen op.[b]MitchelFC schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 08:18:[/b
Ze moeten eens kijken naar hoe 2K dat aanpakt in NBA. Zodra er en speler dicht op je staat is het heel moeilijk om te scoren. Zo iets zou ook wel kunnen werken in FIFA.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Bij elke update hoop ik dat het probleem waar ik steeds tegen aan loop opgelost is. Helaas niet het geval.
Ik heb in co-op wedstrijden dat ik vaker niet dan wel kan wisselen. Als we dus het spel pauzeren om te gaan wisselen komen we in het scherm van de tegenstander terecht. wijzigingen die we daar doorvoeren worden logischerwijs niet doorgevoerd. Irritant, want zo kunnen we dus regelmatig niet wisselen.
Ook overkomt het me steeds vaker dat de shirtjes van een andere ploeg worden geladen. Dit is bijzonder vreemd. Zo heb ik dus een wedstrijd gespeeld met real madrid in de shirts van barcelona.
Komen deze problemen bij jullie bekend voor?
(let niet op kwaliteit van plaatjes, snel met telefoon genomen)

Ronaldo heeft het shirt van Pedro gestolen!

Ik hoop dat dit alles snel opgelost gaat worden
Ik heb in co-op wedstrijden dat ik vaker niet dan wel kan wisselen. Als we dus het spel pauzeren om te gaan wisselen komen we in het scherm van de tegenstander terecht. wijzigingen die we daar doorvoeren worden logischerwijs niet doorgevoerd. Irritant, want zo kunnen we dus regelmatig niet wisselen.
Ook overkomt het me steeds vaker dat de shirtjes van een andere ploeg worden geladen. Dit is bijzonder vreemd. Zo heb ik dus een wedstrijd gespeeld met real madrid in de shirts van barcelona.

Komen deze problemen bij jullie bekend voor?
(let niet op kwaliteit van plaatjes, snel met telefoon genomen)

Ronaldo heeft het shirt van Pedro gestolen!

Ik hoop dat dit alles snel opgelost gaat worden
Van het weekend weer een paar potjes Career gespeeld. Ik blijf me toch verbazen over het verschil wanneer je tegen een topclub speelt en tegen een kleinere club.
Kwartfinale CL tegen Arsenal (ik speel met Ajax). Eerste wedstrijd uit met 1-0 verloren en in de return kwam ik al vroeg op 0-1 achter, dus ik ging er eigenlijk vanuit dat het een verloren zaak was.
Ik weet niet wat er gebeurde maar nog voor de rust stond ik 4-1 voor en uiteindelijk is het zelfs 7-1 geworden. Alles vloog erin. Even twijfelde ik of het niveau wel goed stond, maar hij stond toch echt op Pro.
Vervolgens een wedstrijd tegen Cambuur die ik met heel veel moeite met 1-0 won door een doelpunt in de 90e minuut. Ballen over 3 meter gingen zelfs nog fout, als vanouds tig keer de paal en de lat geraakt en een keeper bij Cambuur op doel waar Buffon nog wat van kan leren.
Kwartfinale CL tegen Arsenal (ik speel met Ajax). Eerste wedstrijd uit met 1-0 verloren en in de return kwam ik al vroeg op 0-1 achter, dus ik ging er eigenlijk vanuit dat het een verloren zaak was.
Ik weet niet wat er gebeurde maar nog voor de rust stond ik 4-1 voor en uiteindelijk is het zelfs 7-1 geworden. Alles vloog erin. Even twijfelde ik of het niveau wel goed stond, maar hij stond toch echt op Pro.
Vervolgens een wedstrijd tegen Cambuur die ik met heel veel moeite met 1-0 won door een doelpunt in de 90e minuut. Ballen over 3 meter gingen zelfs nog fout, als vanouds tig keer de paal en de lat geraakt en een keeper bij Cambuur op doel waar Buffon nog wat van kan leren.
van mij mag je wel ophouden met hetzelfde filmpje promoten. Ik snap dat je een bobbel in je broek krijgt van alle positieve reacties, maar na 4 keer is het wel genoegMitchelFC schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 08:18:
edit: alsnog dankzij mij 1 keer extra gepost

[ Voor 4% gewijzigd door Afvalzak op 27-10-2014 10:32 ]
Zoals afgelopen 6 jaar, er zullen in FIFA 16 wel weer dingen gefixed worden. Ze hebben dit jaar gewoon teveel focus gezet op het gevoel en beleving, maar veel minder op daadwerkelijk spelen. Cutscenes, prescripted animations, reset bij 'doorklikken', compleet onverklaarbare keeper, scheids en verdedigers (weinig beleving daarin..).Phydomir schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 14:21:
Een filmpje vol voorbeelden waarom FIFA 15 eigenlijk best slecht is. Ik bedoel, een 360 tussen 4 verdedigers en de bal blijft gewoon aan je voet geplakt, dat slaat toch helemaal nergen op.
Ze moeten eens kijken naar hoe 2K dat aanpakt in NBA. Zodra er en speler dicht op je staat is het heel moeilijk om te scoren. Zo iets zou ook wel kunnen werken in FIFA.
Om maar niet te spreken over de behoorlijk hoeveelheid bugs.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik heb me nog nooit zo geërgerd aan een Fifa als deze. Bal naar voren poeieren, lopen met je snelle aanvaller en scoren, meer hoef je eigenlijk niet te doen. Ik speel de game alleen nog met vrienden.SinergyX schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 12:18:
[...]
Zoals afgelopen 6 jaar, er zullen in FIFA 16 wel weer dingen gefixed worden. Ze hebben dit jaar gewoon teveel focus gezet op het gevoel en beleving, maar veel minder op daadwerkelijk spelen. Cutscenes, prescripted animations, reset bij 'doorklikken', compleet onverklaarbare keeper, scheids en verdedigers (weinig beleving daarin..).
Om maar niet te spreken over de behoorlijk hoeveelheid bugs.
Deze post legt t wat mij betreft prima uit.
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2959657.page
En hoewel ik t knap vind wat MitchelFC allemaal met de joystick kan laat t wat mij betreft ook precies zien hoe weinig verstand EA Sports van voetbal heeft. Dit heeft helemaal niks met voetbal te maken.
9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250
Ik snap ook heel goed wat jij bedoel met die ik noem het rushes, spelers kunnen zo in 1x door iedereen heen rennen, vroeger kon je bijvoorbeeld er eigenlijk nooit langs als je L2 & X ingedrukt had met 1v1 situaties. nu dus welTom. C schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 17:25:
[...]
Ik heb me nog nooit zo geërgerd aan een Fifa als deze. Bal naar voren poeieren, lopen met je snelle aanvaller en scoren, meer hoef je eigenlijk niet te doen. Ik speel de game alleen nog met vrienden.
Deze post legt t wat mij betreft prima uit.
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2959657.page
En hoewel ik t knap vind wat MitchelFC allemaal met de joystick kan laat t wat mij betreft ook precies zien hoe weinig verstand EA Sports van voetbal heeft. Dit heeft helemaal niks met voetbal te maken.

Gisteren een carrière begonnen met mezelf als prof bij Ajax
Ik wilde verhuurd worden omdat ik toch niet aan spelen toe zou komen. Alleen komen er alleen maar Engelse League One en Two clubs die mij willen huren
Heb een aantal keren Save/Load gedaan, de wedstrijd beginnen en dan tot het einde laten simuleren en zo de hele voorbereiding doorlopen. Dat ging sneller dan alles telkens spelen. Want ik was wel benieuwd of ik naar andere clubs zou kunnen, maar alleen die Engelse wilden me.
Het is toch zo wanneer ik die extra punten voor m'n prof in carrière koop, met de EASCF punten, dat ik dit maar een keer kan gebruiken?

Het is toch zo wanneer ik die extra punten voor m'n prof in carrière koop, met de EASCF punten, dat ik dit maar een keer kan gebruiken?
PSN: Curvaa_
Ik vind het mooie goals, maar ik snap niet dat mensen dit heel tof vinden. Geef Ronaldo (sowieso met Real spelen...Afvalzak schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 10:31:
[...]
van mij mag je wel ophouden met hetzelfde filmpje promoten. Ik snap dat je een bobbel in je broek krijgt van alle positieve reacties, maar na 4 keer is het wel genoeg
edit: alsnog dankzij mij 1 keer extra gepost![]()

Ik vraag me af of er meer mensen last van hebben dat FIFA tijdens een wedstrijd in seasons een verandering in formatie niet onthoudt? Als ik van 4-4-2 naar 3-5-2 wissel dan wordt dit nooit doorgevoerd. Na weer pauzeren staat de formatie weer op de startformatie.
Iemand een idee waar de save games staan op de PC bij Fifa 15?
Bij documenten -> fifa 15 -> 0 -> fifa15 denk ik.
(al is het wellicht makkelijker om gewoon Origin ze in de cloud te laten opslaan)
(al is het wellicht makkelijker om gewoon Origin ze in de cloud te laten opslaan)
[ Voor 6% gewijzigd door SmokingCrop op 28-10-2014 21:56 ]
²; dit is toch geen voetbal? Waar gaat dit over? Ik vind het er ook allesbehalve next gen uitzien. Gallery play, ok, maar je zou niet het hele veld mogen oversteken door gewoon trukjes tec "chainen". Niets aan te merken over je skills natuurlijk, want niet iedereen kan dit, maar het heeft niets met voetbal te maken.Phydomir schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 14:21:
[...]
Een filmpje vol voorbeelden waarom FIFA 15 eigenlijk best slecht is. Ik bedoel, een 360 tussen 4 verdedigers en de bal blijft gewoon aan je voet geplakt, dat slaat toch helemaal nergen op.
De naam van de savegame (in-game) komt nergens in voor. Dat is wel een beetje balen. In My Docs staan dan alleen mapjes met "as89asd786asd6asd" en dan moet ik maar gokken welk mapje bij welke savegame hoort.SmokingCrop schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 21:56:
Bij documenten -> fifa 15 -> 0 -> fifa15 denk ik.
Ik heb gekeken naar de wijzingingsdatum van de mapjes met de gekke namen. En die dan koppelen aan een save. Zo heb ik de nodige saves kunnen verwijderen en plaats gemaakt voor nieuwe. Je kan er ook voor kiezen om ze te knippen en dan in FIFA te checken. Weet niet of dat werkt.
Maar het blijft een beetje gokken. Vroeger waren de mapnamen gewoon de savegame namen. Dat is veel makkelijker.
Maar het blijft een beetje gokken. Vroeger waren de mapnamen gewoon de savegame namen. Dat is veel makkelijker.
Iemand al shareplay geprobeerd ik heb de game niet maar een potje tegen iemand wil ik wel proberen ik ben een echte pes speler. Fifa is te makkelijk voor mij ik speelde fifa 14 op de ps4 een jaar lang teveel truckjes die j ekan doen om te scoren.
Falastine schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 11:21:
Iemand al shareplay geprobeerd ik heb de game niet maar een potje tegen iemand wil ik wel proberen ik ben een echte pes speler. Fifa is te makkelijk voor mij ik speelde fifa 14 op de ps4 een jaar lang teveel truckjes die j ekan doen om te scoren.
Is het spel nu eigenlijk verbeterd qua gameplay sinds de laatste patch?
Ik merk er in pro clubs nog bar weinig van. Keepers zijn nog steeds ronduit slecht en verdedigers lijken hooguit 2 hersencellen te hebben.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ik sluit me hier compleet bij aan. Verdedigen is niet te doen. Dit heeft niks met voetbal te maken.Cityhunter schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 22:45:
[...]
²; dit is toch geen voetbal? Waar gaat dit over? Ik vind het er ook allesbehalve next gen uitzien. Gallery play, ok, maar je zou niet het hele veld mogen oversteken door gewoon trukjes tec "chainen". Niets aan te merken over je skills natuurlijk, want niet iedereen kan dit, maar het heeft niets met voetbal te maken.
Waarom is het niet mogelijk op de Xbox One om de zoom en height van een camera te wijzigen.
Ja het wil wel maar er veranderd helemaal niets.
Ja het wil wel maar er veranderd helemaal niets.
er zijn elk jaar, met elke fifa-release, wel zaken die irritant zijn.
toch vind ik fifa dit jaar niet eens zo heel slecht. het gaat meestal er net wat realistischer aan toe in de game. of zien jullie enkel de topwedstrijden op tv waar er maar weinig fouten worden gemaakt en het veldspel bijna geperfectioneerd is? en dat week in week uit zonder ook maar een mindere wedstrijd?
ik probeer dan ook over de kleine irritatiepuntjes heen te spelen, me meer te focussen op het plezier wat ik ermee beleef. een perfecte voetbalgame zou ook niks zijn denk ik. voetbal zelf is namelijk niet perfect.
toch vind ik fifa dit jaar niet eens zo heel slecht. het gaat meestal er net wat realistischer aan toe in de game. of zien jullie enkel de topwedstrijden op tv waar er maar weinig fouten worden gemaakt en het veldspel bijna geperfectioneerd is? en dat week in week uit zonder ook maar een mindere wedstrijd?
ik probeer dan ook over de kleine irritatiepuntjes heen te spelen, me meer te focussen op het plezier wat ik ermee beleef. een perfecte voetbalgame zou ook niks zijn denk ik. voetbal zelf is namelijk niet perfect.
Zijn er nog mensen waar Friendlies bij werkt ( vriend toevoegen en spelen maar ) Ik krijg het niet aan de prata. Het connect wel , maar dan krijgen we beide de melding dat de verbinding weg is. (left the game & disconnected )
Ik heb al een aantal zaken geprobeert:
1. DMZ aan
2. Firewall uit op de router
Nog te proberen
1. PS3 direct op modem
Ik heb even online gezocht en zie best wat mensen die dit ook niet voor elkaar krijgen.
Mocht er iemand zijn met meer tips - pls let me know
thanks !
Ik heb al een aantal zaken geprobeert:
1. DMZ aan
2. Firewall uit op de router
Nog te proberen
1. PS3 direct op modem
Ik heb even online gezocht en zie best wat mensen die dit ook niet voor elkaar krijgen.
Mocht er iemand zijn met meer tips - pls let me know
thanks !
Volvo XC40 P8, Zeekr 7x Privilege AWD besteld
Verwijderd
Ik heb ook problemen met online Friendlies, echt vervelend. Heb tot nu toe ook geen oplossing gevonden... Btw, ik heb v/d week kleine compilatie gemaakt. Zou tof zijn als jullie m kunnen checken! YouTube: Fifa 15 | 'Football is Beautiful' Compilation
Ik heb sinds gisteren fifa 15 en het is behoorlijk wennen zeg. Speel inmiddels divisie 6 maar de manier van verdedigen, is echt heel anders dan in 14. Spelers lopen gewoon bij de bal weg en een loppie over de verdediging stuurt de verdedigers eigenlijk altijd net de verkeerde kant op. Continu heb ik wedstrijden van 7-6, 5-4, 6-5... serieus
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Man man man, fifa 15 blijft bij mij maar 100% CPU en 100% GPU trekken, geen idee waarom. Het loopt gewoon smooth, behalve totale framedrops bij schoten op doel. Heel vervelend, killt de immersie. En dat met een 2500k en een GTX770. Weet iemand nog iets dat ik kan proberen? Reinstallen ga ik later nog wel doen.
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Gisteren een Fifa avondje gehad met drie vrienden. Normaliter op de PS4, maar heb een controller ter reparatie/vervanging dus het werd noodgedwongen de PS3 versie. Deze viel nogal tegen omdat de PS3 controllers het bezoek niet lag (Xbox 360 spelers), dus vervolgt op de Xbox 360. Staat dat ding ook nog eens aan.
Maar wat is er een enorm verschil tussen de PS3/360 versie en die van de PS4. Niet (uiteraard) alleen qua graphics, maar de hele engine en dus het gevoel. Blij als ik straks de extra controller weer heb.
Maar wat is er een enorm verschil tussen de PS3/360 versie en die van de PS4. Niet (uiteraard) alleen qua graphics, maar de hele engine en dus het gevoel. Blij als ik straks de extra controller weer heb.
Stom dat ik niet eerst wat onderzoek heb gedaan, heb hem vooral voor friendlies gekocht om met wat vrienden in het buitenland te kunnen spelen...Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 21:44:
Ik heb ook problemen met online Friendlies, echt vervelend. Heb tot nu toe ook geen oplossing gevonden... Btw, ik heb v/d week kleine compilatie gemaakt. Zou tof zijn als jullie m kunnen checken! YouTube: Fifa 15 | 'Football is Beautiful' Compilation
maar goed - weet nou ook niet of ik van EA moet verwachten dat ze dit (snel) fixen ?
Volvo XC40 P8, Zeekr 7x Privilege AWD besteld
FIFA is fail had een betere titel geweest, man man wat zie je daar een berg AI fails zegVerwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 21:44:
Fifa15 wil niet vloeiend lopen op een asus laptop met een i7(2) 8gig ram en nvidia 650m
de systeemeisen lijken me eigenlijk ruim voldoende?
settings zijn 60fps lock, en high, vsync on, aa etc off micro stutters vinkje on.
nvidia driver up to date. win 8.1 auto drivers settings off.
Wat zou ik kunnen veranderen om het een beetje beter te laten lopen?
settings zijn 60fps lock, en high, vsync on, aa etc off micro stutters vinkje on.
.Net up to date? Raar genoeg loste dat een en ander aan problemen bij mij op.Hendrik A schreef op maandag 03 november 2014 @ 16:13:
Fifa15 wil niet vloeiend lopen op een asus laptop met een i7(2) 8gig ram en nvidia 650m
Origin in game uitzetten wil ook wel helpen, tenzij je het actief gebruikt natuurlijk
[ Voor 7% gewijzigd door Razorbite op 03-11-2014 16:28 ]
Ik wil een compilatie maken van klote goals. Dus verdedigers die elkaar omver lopen, rare keepersblunders etc.
Ik ben gisteren begonnen net t opnemen dus heb er pas twee. Het zou natuurlijk mooi zijn als meerdere mensen hier aan willen bijdragen. Dus als je mee wilt doen, stuur me een pm en dan bundelen we straks alles aan elkaar tot een mooie compilatie.
Ik ben gisteren begonnen net t opnemen dus heb er pas twee. Het zou natuurlijk mooi zijn als meerdere mensen hier aan willen bijdragen. Dus als je mee wilt doen, stuur me een pm en dan bundelen we straks alles aan elkaar tot een mooie compilatie.
PSN ID Binloading_nl
Raar, ik heb zelf ook een Asus laptop met een i7, 6 GB ram en tevens een Nvidia 650M. Fifa draait hier als een zonnetje. Mijn settings zijn als volgt: 1920x1080, textures high, MSAA 2x en geen limiet op fps. Hoop dat deze setup ook voor jou werkt.Hendrik A schreef op maandag 03 november 2014 @ 16:13:
heeft fifa15 ook weer een oefenarena? waar je zelf de bal bv kunt neerleggen voor een vrije trap of corner? kan het nergens vinden
niet onder skillgames?jakz schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 10:52:
heeft fifa15 ook weer een oefenarena? waar je zelf de bal bv kunt neerleggen voor een vrije trap of corner? kan het nergens vinden
Kon altijd via de arena maar, ze (EA) hebben het er uiteraard uitgesloopt. Niemand gebruikte het omdat men het niet kon vinden. Je kan nog wel vrije trappen nemen in de arena door op een willekeurige plek op de d-pad te drukken.jakz schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 10:52:
There's no school like the old school and i'm the headmaster
Man man man... Elk season weer verlies je na drie wedstrijden alles in careermode. Niet te filmen. Leuke manier om het spannend te houden, not
Ik denk dat ik mezelf maar weer terug laat zakken naar divisie 5-6 of iets dergelijks. In de hogere divisies lijken spelers er alles aan te doen om je te irriteren, zoals: Constant pauzeren van het spel, alle animaties en herhalingen bekijken, uren doen over dode spelmomenten.
Bovendien lijkt er weinig niveau verschil te bestaan. Sterker nog in divisie 5-6 kwam ik qua inzicht en spelerscontrole veel betere spelers tegen dan in de hogere divisies. In de hogere divisies bestaat het spel voornamelijk uit het continue van achteruit geven van steek passen, het is daarom ook geen verassing dat daar ook 80% van de spelers Real Madrid speelt.
Bovendien lijkt er weinig niveau verschil te bestaan. Sterker nog in divisie 5-6 kwam ik qua inzicht en spelerscontrole veel betere spelers tegen dan in de hogere divisies. In de hogere divisies bestaat het spel voornamelijk uit het continue van achteruit geven van steek passen, het is daarom ook geen verassing dat daar ook 80% van de spelers Real Madrid speelt.
Kies zelf een sub-top team uit de BPL, Southampton bijvoorbeeld en je speelt nooit tegen Real/Bayern en de daaraan gelinkte irritante spelers..
Zo ervaar ik het tenminste.
Zo ervaar ik het tenminste.
Heb het recentelijk nog eens opgestart, maar dit is zo triestig slecht... De helft van de input die je doet in je controller wordt gewoon niet geregistreerd/ toegepast zoals het moet... Harde passen die twee meter ver rollen. Lobsteekpassen die altijd naar de dichtstbijzijnde gaan... Spelers die er een halfuur over doen om je instructies uit te voeren...Schoten die compleet de verkeerde kant opgaan...Keepers die uitkomen wanneer je het niet vraagt ....een physics engine die gewoon een random vrijetrap generator is.
Tel daarbij het idiote cutscene gedoe op, de totale verwaarlozing van alles wat niet UT is, en het pacewhoring op.
Echt een enorme miskoop. Vorige fifa's speelde ik tot tot zeker maart van het volgend jaar, maar heb er nu al genoeg van.
Tel daarbij het idiote cutscene gedoe op, de totale verwaarlozing van alles wat niet UT is, en het pacewhoring op.
Echt een enorme miskoop. Vorige fifa's speelde ik tot tot zeker maart van het volgend jaar, maar heb er nu al genoeg van.
[ Voor 3% gewijzigd door AntiChrist7 op 09-11-2014 22:07 ]
Ben het er wel mee eens idd, gelukkig zitten er nog wat modes in waar ik me mee vermaak maar ik deel je frustraties.
Al geprobeerd assistance uit te zetten? Of sommigen op semi zetten? Bij manual is hard altijd hard.AntiChrist7 schreef op zondag 09 november 2014 @ 22:02:
Heb het recentelijk nog eens opgestart, maar dit is zo triestig slecht... De helft van de input die je doet in je controller wordt gewoon niet geregistreerd/ toegepast zoals het moet... Harde passen die twee meter ver rollen. Lobsteekpassen die altijd naar de dichtstbijzijnde gaan... Spelers die er een halfuur over doen om je instructies uit te voeren...Schoten die compleet de verkeerde kant opgaan...Keepers die uitkomen wanneer je het niet vraagt ....een physics engine die gewoon een random vrijetrap generator is.
Meeste staat op semi bij mij, want voor manual ben ik niet accuraat genoeg (dat heb ik gemerkt in de skill games). Maar dan nog. Als ik op doel schiet en mijn stick naar rechtsboven richt (tele-camera en ik loop naar rechts), maar de bal gaat rakelings naast de onderste paal, dan is er gewoon iets mis.
Klinkt bekend. Fifa 13 op de PS3 heb ik helemaal grijs gespeeld, 14 bewust overgeslagen omdat ik een echte next-gen Fifa wou maar ik kom er met 15 echt niet in. Ik speel gemiddeld 2 potjes Carriere en tegen die tijd ben ik alweer zo gefrustreerd door het spel dat ie weer uit gaat.AntiChrist7 schreef op zondag 09 november 2014 @ 22:02:
Ze moeten met 16 wel met hele flinke verbeteringen komen voordat ik die koop.
Kun je eigenlijk een soort dream team samenstellen met Messi en Ronaldo bijvoorbeeld zonder ze bij hun clubs weg te halen. World XII is meestal een mix met veel mindere spelers.
Volgens mij heb ik de vraag wel eens eerder hier gesteld, maar geen antwoord voorbij zien komen.
Klopt dat het dat de landen teams niet aanwezig zijn in Fifa15? Ik zie ze niet bij het starten van een nieuw toernooi. Ik kan uit diverse landen de competities selecteren, maar geen internationaal. Zie ik iets over het hoofd?
Klopt dat het dat de landen teams niet aanwezig zijn in Fifa15? Ik zie ze niet bij het starten van een nieuw toernooi. Ik kan uit diverse landen de competities selecteren, maar geen internationaal. Zie ik iets over het hoofd?
Ja, zitten er gewoon in.meesje schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 20:24:
Volgens mij heb ik de vraag wel eens eerder hier gesteld, maar geen antwoord voorbij zien komen.
Bedankt voor je reactie, maar waar kan ik ze vinden? Als ik een nieuw toernooi opstart, zie ik alleen alle competities van de verschillende landen.
Kan echt niemand mij helpen? Ben ik nu echt blind? Zojuist weer geprobeerd het NL elftal te zoeken, maar nergens kunnen vinden. Of moet ik perse een carrière opstarten?
Uit dit filmpje blijkt dat je ergens 'internationaal' moet kunnen selecteren, maar ik zie dat echt niet.
[ Voor 48% gewijzigd door meesje op 16-11-2014 19:12 ]
Afgelopen weekend mijn eerste seizoen in carriere afgerond. Heb met Ajax de landstitel en de CL gepakt, maar krijg geen aanbiedingen van andere clubs binnen. Is dit een bug of klopt dit? Ik voel er niet zo heel veel voor om elke keer zelf te kijken of er toevallig ergens een vacature is. Wel even gekeken maar echt boeiende clubs stonden daar ook niet tussen (hoewel Heracles wel een transferbudget van 95 miljoen had
)
op hogere speelniveau's krijg je betere aanbiedingen. Als je met Ajax de CL wint in het eerste seizoen stond het niveau waarschijnlijk niet erg hoog.veldkampj schreef op maandag 17 november 2014 @ 08:31:
Afgelopen weekend mijn eerste seizoen in carriere afgerond. Heb met Ajax de landstitel en de CL gepakt, maar krijg geen aanbiedingen van andere clubs binnen. Is dit een bug of klopt dit? Ik voel er niet zo heel veel voor om elke keer zelf te kijken of er toevallig ergens een vacature is. Wel even gekeken maar echt boeiende clubs stonden daar ook niet tussen (hoewel Heracles wel een transferbudget van 95 miljoen had)
Heb FIFA 15 bij mijn PS4 gekregen maar ik ga toch mijn oude liefde PES weer oppakken. Begin me te irriteren aan het (te) snelle voetbal van FIFA. De wedstrijd wordt beslist obv snelle uitbraken en rushes. Terwijl ik juist het gevecht op het middenveld, het pielen totdat je de splijtende paas kan geven waarbij je de verdediging tactisch uitschakelt het mooie aan het voetbal vind.
FIFA 15 voor de PS4 gaat de verkoop in. Heb hem bij vraag & aanbod gezet, pm bij interesse.
V&A aangeboden: FIFA 15, PS4 (incl. ongebruikte FUT code)
FIFA 15 voor de PS4 gaat de verkoop in. Heb hem bij vraag & aanbod gezet, pm bij interesse.
V&A aangeboden: FIFA 15, PS4 (incl. ongebruikte FUT code)
Zo wat is FIFA 15 op de ps4 slecht zeg.
- Steekpas naar de spits gaat altijd dusdanig hard dat de keeper hem netjes randje 16 in zn handen kan pakken.
- Zachte passes gaan erg vaak naar de speler buitenspel achter diegene staat waar die heen bedoelt is.
- Keepers komen stom uit. Als spits kun je ze vaak gewoon voorbij lopen.
- Speler wissel was altijd erg goed. Luchtballen werd door de computer bepaalt en al het andere door mij. En dan werd ik vrijwel altijd de juiste speler. Nu is het meer 50/50.
- Verdediging is niet te doen van tijd tot tijd. Spitsen lopen er zo doorheen. (kan aan mij liggen natuurlijk)
zo zijn er nog een hoop andere frustrerende fouten.
Ik speel al een hele tijd FIFA en bij 14 kon ik echt heerlijk tikken met barca. Maar nu kan ik er echt geen pijl op trekken. Ik heb totaal geen controle over het spel?? Lijkt wel of ik dit spel voor het eerst speel. Heel frustrerend. Ik wil gewoon weer de tegenstander zoek tikken en genieten van leuke potjes. Momenteel is het één en al frustratie.
Wat is er beter sinds FIFA 14? De graphics
- Steekpas naar de spits gaat altijd dusdanig hard dat de keeper hem netjes randje 16 in zn handen kan pakken.
- Zachte passes gaan erg vaak naar de speler buitenspel achter diegene staat waar die heen bedoelt is.
- Keepers komen stom uit. Als spits kun je ze vaak gewoon voorbij lopen.
- Speler wissel was altijd erg goed. Luchtballen werd door de computer bepaalt en al het andere door mij. En dan werd ik vrijwel altijd de juiste speler. Nu is het meer 50/50.
- Verdediging is niet te doen van tijd tot tijd. Spitsen lopen er zo doorheen. (kan aan mij liggen natuurlijk)
zo zijn er nog een hoop andere frustrerende fouten.
Ik speel al een hele tijd FIFA en bij 14 kon ik echt heerlijk tikken met barca. Maar nu kan ik er echt geen pijl op trekken. Ik heb totaal geen controle over het spel?? Lijkt wel of ik dit spel voor het eerst speel. Heel frustrerend. Ik wil gewoon weer de tegenstander zoek tikken en genieten van leuke potjes. Momenteel is het één en al frustratie.
[ Voor 5% gewijzigd door Errieseeka op 18-11-2014 22:49 ]
Ik speel nog steeds FIFA 14 (op pc) en ik krijg nog steeds heel snel een online tegenstander, zelfs in FUT. Je kunt dus zo terug naar FIFA 14Errieseeka schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 22:47:
Speel op ProfessionalHendrik A schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 18:31:
[...]
op hogere speelniveau's krijg je betere aanbiedingen. Als je met Ajax de CL wint in het eerste seizoen stond het niveau waarschijnlijk niet erg hoog.
Ik vond in 2014 jockeying echt héél nuttig, maar gebruikt iemand dit in 2015 nog ? In 2014 werkte dat echt veel beter zover ik me kan herinneren.
Het kan ook in FIFA 15 erg nuttig zijn, mits je het op goede momenten gebruikt. Voornamelijk vind ik het handig als je tegenstander dichtbij een cornervlag staat, zodat je hem goed kan insluiten.
FIFA Benelux Administrator
Ja precies, maar vroeger deed ik alles van de zijkant defenden met jockey, dat lijkt nu amper te doen.
Speel FIFA 15 nu op m'n 360 maar overweg een XBox One of PS4 om van de next-gen te genieten. Ervaren jullie noemenswaardige verschillen tussen FIFA 15 op de PS4 en XBOX One?
Ja dat zeker. Ik speel zelf FIFA15 op de PS4 en heb laatst een avond lang het op de Xbox360 gespeeld. Voor mij speelt FIFA15 op de X360 net zoals FIFA14 op de PS4 speelde. Loopt voor m'n gevoel gewoon een jaar achter..JBS schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 13:11:
Speel FIFA 15 nu op m'n 360 maar overweg een XBox One of PS4 om van de next-gen te genieten. Ervaren jullie noemenswaardige verschillen tussen FIFA 15 op de PS4 en XBOX One?
Dank voor je reactie. Wat ik echter bedoel is verschillen tussen de PS4 en de One, waarbij de 360 buiten beschouwing gelaten wordt. Dat FIFA 15 op de PS4 en One beter is dan op de 360 heb ik gezien, ben nu benieuwd naar verschillen tussen PS4 en One wat betreft FIFA 15mathijs55 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 13:32:
[...]
Ja dat zeker. Ik speel zelf FIFA15 op de PS4 en heb laatst een avond lang het op de Xbox360 gespeeld. Voor mij speelt FIFA15 op de X360 net zoals FIFA14 op de PS4 speelde. Loopt voor m'n gevoel gewoon een jaar achter..
Aah oke. Sorry
Ik weet dat de Xbox One wat aantrekkelijker is voor mensen die veel FUT spelen ivm wat exclusieve spelers. Qua gameplay etc zal het ongetwijfeld gelijk zijn, qua framerate en resolutie durf ik niet te zeggen...
Geen probleemmathijs55 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 13:38:
Aah oke. SorryIk weet dat de Xbox One wat aantrekkelijker is voor mensen die veel FUT spelen ivm wat exclusieve spelers. Qua gameplay etc zal het ongetwijfeld gelijk zijn, qua framerate en resolutie durf ik niet te zeggen...
Heb hem op beiden consoles gespeeld, maar heb zelfs geen verschillen kunnen ontdekken.JBS schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 13:39:
[...]
Geen probleemFUT speel ik overigens ook niet. Benieuwd naar andere ervaringen
Ben zelf nu gestopt met FUT, ergerde me echt zo gigantisch aan van alles en nog wat. Deels onkunde, deels irritante tegenstanders of gewoon het spel zelf.
Tegen de CPU spelen kan ik helemaal de lol niet van inzien. Enige wat die doen is de kappen en draaien. Welke suffe pannekoek bij EA heeft bedacht dat als het 0-0 staat de Ai tijd moet gaan rekken!!! Druist toch tegen alles in dat voetbal aantrekkelijk moet maken.
Denk dat ik de game alleen nog ga spelen tegen vrienden, verder haal ik er geen voldoening uit. Misschien dat ik PES nog een kans ga geven, maar qua gameplay beelden werd ik daar ook nog niet echt wild van.
PSN ID Binloading_nl
Inmiddels begint het ietsje beter te lukken (ps4 speler).
Heb de laatste 3 weken niet meer online gespeeld, daar ik met enkel heel veel kunst en vliegwerk in divisie 7 terecht kwam en eigenlijk meer kans steeds had om weer te degraderen dan promoveren.
Daarnaast verloor ik 5x achter elkaar van een collega een vriendschappelijk seizoen.
In die tijd ben ik enkel nog op professioneel niveau offline carrière gaan spelen met eerst Southampton (winst europa league, 9e in competitie en werd ontslagen) en nu met QPR. Ik merk dat (afkloppen) iets beter gaat. Ik scoor wat makkelijker en krijg ook minder goals tegen. Gisteren de proef op de som genomen tegen mijn collega. 4-1 winst, 2-1 winst en 0-0 wat genoeg was voor de titel, die dus voor de eerste keer naar mij ging.
Nu nog offline een keer kampioen/champions league winnen en dan wordt het weer eens tijd om online te gaan.
Heb de laatste 3 weken niet meer online gespeeld, daar ik met enkel heel veel kunst en vliegwerk in divisie 7 terecht kwam en eigenlijk meer kans steeds had om weer te degraderen dan promoveren.
Daarnaast verloor ik 5x achter elkaar van een collega een vriendschappelijk seizoen.
In die tijd ben ik enkel nog op professioneel niveau offline carrière gaan spelen met eerst Southampton (winst europa league, 9e in competitie en werd ontslagen) en nu met QPR. Ik merk dat (afkloppen) iets beter gaat. Ik scoor wat makkelijker en krijg ook minder goals tegen. Gisteren de proef op de som genomen tegen mijn collega. 4-1 winst, 2-1 winst en 0-0 wat genoeg was voor de titel, die dus voor de eerste keer naar mij ging.
Nu nog offline een keer kampioen/champions league winnen en dan wordt het weer eens tijd om online te gaan.
Ik ga overstappen op PES15. Helemaal klaar met Fifa. 9 van de 10 dingen die gebeuren op het veld heb ik geen invloed op. Pass je terug naar de keeper duurt het 3sec waardoor tegenstander eenvoudig de bal afpakt en weg is. Echt waardeloos.
Balaannames die een bejaarde nog beter kan (en dan hebben we het over 5 sterren spelers). Loopactie inzetten die totaal nergens over gaat (lopen naar de tegenstander ipv weg). En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Balaannames die een bejaarde nog beter kan (en dan hebben we het over 5 sterren spelers). Loopactie inzetten die totaal nergens over gaat (lopen naar de tegenstander ipv weg). En zo kan ik nog wel even doorgaan.
[ Voor 31% gewijzigd door nuker op 21-11-2014 19:13 ]
Ik ben overgestapt op pes2015 daar beslis je nog wel wat je doet op het veld. En krijg je niet standaard goals in de 45e en 90e minuut tegen.
hm, zie dat fifa 15 op pc een patch heeft gekregen, iemand die weet wat er verandert is?
Niet Google maar xamirz is ur best friend 😃SmokingCrop schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 13:53:
hm, zie dat fifa 15 op pc een patch heeft gekregen, iemand die weet wat er verandert is?
http://forum.ea.com/uk/posts/list/0/2972050.page
Wat nog wel leuk is is op allermoeilijkst spelen en dan computer ietsje slechter maken. Dan is het nog ergens reeel het spel...
fifa 15 patch notes (en varianten) met zoeken op laatste week leverde niets opxamirz schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 13:58:
[...]
Niet Google maar xamirz is ur best friend 😃
http://forum.ea.com/uk/posts/list/0/2972050.page
dan is het makkelijker om het gewoon hier te vragen ^^
Ik krijg sinds de nieuwe update een fout (PC)
"Je titelversie is verouderd. Voor toegang tot de online functies van deze titel, moet je eerst naar de meeste recente versie updaten"
Waar doe ik dat? Ik zie binnen Orgin geen functies..
"Je titelversie is verouderd. Voor toegang tot de online functies van deze titel, moet je eerst naar de meeste recente versie updaten"
Verwijderd
FIFA 15 toch maar gehaald voor de PS4 :
Er zitten heel wat verbeteringen in vergeleken met FIFA 14.
De echte voetbal standen in het spel zijn ook erg handig.
Rechtermuisknop op Fifa 15 in Origin en dan op staat daar ergens check for updates tussen.waterfles schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 19:00:
Ik krijg sinds de nieuwe update een fout (PC)
FIFA 15 is gewoon een goede game, krijg er ook veel positieve reacties op tijdens toernooienVerwijderd schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 19:07:
FIFA 15 toch maar gehaald voor de PS4 :
[video]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen