Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:54
En dat spelers bij een hoge bal diep blijven gaan en niet stoppen om naar de bal te kijken en dan verder gaan, dat is bruut irritant.

Of als een bal op de paal komt niet gelijk stoppen met lopen en teruggaan, maar doorlopen, onder de bal door (kan ook bij weggewerkte ballen door verdedigers). Soms zie je nog 4 man naar voren lopen, terwijl ze bal over ze heen vliegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20:05
Natuurlijk bijzaak, maar ik zou er blij van worden als er elke 2 maanden nieuwe liedjes worden toegevoegd. Als je veel Fifa speelt is het vervelend om steeds hetzelfde te horen. Verder lijkt met tof als je bij een longshot of andere doelpoging en andere camera positie krijgt.

Ben best tevreden over Fifa 14. Verwacht ook geen grote verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25
Fifa 14 op de PS4 is echt leuk om te spelen, maar zoals al eerder hier aangegeven wil ik meer sfeer.
inderdaad andere camara posities bij herhalingen etc, zou een leuke toevoeging zijn.

@SinergyX: Ik vindt het stront vervelend als je er een bal naar de keerper gaat en er is niemand in de buurt, dat hij opeens op de bal gaat duiken :S dit kost zoveel tijd.
In Fifa moeten ze gewoon ervoor zorgen dat de keeper de bal gewoon kan oppakken van de grond en niet altijd moet duiken. of zelfs gewoon de bal aannemen met de voet.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Lekkerboeie86 schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 14:37:
Natuurlijk bijzaak, maar ik zou er blij van worden als er elke 2 maanden nieuwe liedjes worden toegevoegd. Als je veel Fifa speelt is het vervelend om steeds hetzelfde te horen. Verder lijkt met tof als je bij een longshot of andere doelpoging en andere camera positie krijgt.

Ben best tevreden over Fifa 14. Verwacht ook geen grote verschillen.
Je kunt je eigen playlist in FIFA 14 stoppen, dus een beetje onnodig en geldverspilling.

Dus als je andere muziek wilt, verander het gewoon lekker zelf :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:12
iPodKiller schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 15:09:
[...]

Je kunt je eigen playlist in FIFA 14 stoppen, dus een beetje onnodig en geldverspilling.

Dus als je andere muziek wilt, verander het gewoon lekker zelf :+
Op de PS4 kan niet hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Maar toch wel wanneer er mp3 ondersteuning komt? Of die is er al.. Misschien in FIFA 15 dat die feature weer terugkomt.

[ Voor 42% gewijzigd door iPodKiller op 16-07-2014 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
iPodKiller schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 15:16:
Maar toch wel wanneer er mp3 ondersteuning komt? Of die is er al.. Misschien in FIFA 15 dat die feature weer terugkomt.
Wat bedoel je nu te zeggen ?

Je begint je zin, alsof dit aangekondigd is in Fifa 15 (14? wellicht)
Vervolgens weet je niet of deze er al is (omdat je geen PS4 hebt)
en daarna geef je aan of deze feature weer terug komt misschien ? (Hoezo terug komt als je zegt dat het er niet is of dat je niet weet of het er is, dan kan het ook niet terug komen op de PS4)

Tip : Zet ingame muziek uit en draai gewoon muziek vanaf een andere apparaat.
Telefoon, PC, TV, Stereo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
iPodKiller schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 15:16:
De PS4 zelf kan nu zelf niets met mp3tjes etc, maar dat wordt hoogstwaarschijnlijk later nog toegevoegd.
Maar die kun je nu dus in Fifa ook niet selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En weer een nieuwe trailer:

Hoop dat we snel meer gameplay te zien krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er wel weer mooi en strak uit, maar had toch liever gezien dat ze bepaalde game modes uit-breidde ipv weer de zoveelste toevoeging.

Liever een MyCarrier zoals NBA2K het doet dan 22 spelers die hun emoties met elkaar delen. Leuke toevoeging en op het veld zal het er ook wel vet uit zien, maar had toch wel wat meer verwacht.

Zelfde als dat filmpje met de "Incredible Visuals", lijkt me nogal logisch dat het spel er beter uit ziet dan zijn voorganger, maar echt iets nieuws is er volgens mij niet.

Mis dit ook al jaren bij bijvoorbeeld een COD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 12:46:
Ziet er wel weer mooi en strak uit, maar had toch liever gezien dat ze bepaalde game modes uit-breidde ipv weer de zoveelste toevoeging.

Liever een MyCarrier zoals NBA2K het doet dan 22 spelers die hun emoties met elkaar delen. Leuke toevoeging en op het veld zal het er ook wel vet uit zien, maar had toch wel wat meer verwacht.

Zelfde als dat filmpje met de "Incredible Visuals", lijkt me nogal logisch dat het spel er beter uit ziet dan zijn voorganger, maar echt iets nieuws is er volgens mij niet.

Mis dit ook al jaren bij bijvoorbeeld een COD.
Heb je helemaal gelijk in natuurlijk, maar wie weet worden game modes wel gewoon uitgebreid. Het hoeft niet het één of het ander te zijn. De eerste twee filmpjes gaan idd alleen maar over de graphics en sfeer, maar ik verwacht wel wat meer toevoegingen. De geruchten gaan al een tijdje dat FIFA Manager deels verwerkt wordt in de career mode van FIFA 15.

Wat je precies bedoelt met MyCareer in NBA 2K weet ik niet. Heb de game zelf wel, maar dit is toch gewoon dat je een club kunt leiden? Welke extra dingen zou je dan graag zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 11:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kijk dat is een mooie trailer, meer animaties, meer gevoel :) Dat is hoe een wedstrijd moet zijn, niet wanneer je 14-0 scoort je team nog helemaal uit hun dak gaat omdat je scoort..

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 12:54:
[...]

Heb je helemaal gelijk in natuurlijk, maar wie weet worden game modes wel gewoon uitgebreid. Het hoeft niet het één of het ander te zijn. De eerste twee filmpjes gaan idd alleen maar over de graphics en sfeer, maar ik verwacht wel wat meer toevoegingen. De geruchten gaan al een tijdje dat FIFA Manager deels verwerkt wordt in de career mode van FIFA 15.

Wat je precies bedoelt met MyCareer in NBA 2K weet ik niet. Heb de game zelf wel, maar dit is toch gewoon dat je een club kunt leiden? Welke extra dingen zou je dan graag zien?
Dat je bij je eigen carrière, dus als je je eigen poppetje hebt. Je ook tussen door scènes krijgt en beslissen moet maken over je carrière. Hier en daar een persconferentie. Zo bouw je je eigen speler en zijn persoonlijkheid. Voegt toch iets toe. Anders is het speel deze wedstrijd en dan deze en dan deze.

Ik hoop dat meer van die toevoegingen doen dan die zo veel animatie meer. Het spel wat meer diepte geven als het ware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 20:52:
Dat je bij je eigen carrière, dus als je je eigen poppetje hebt. Je ook tussen door scènes krijgt en beslissen moet maken over je carrière. Hier en daar een persconferentie. Zo bouw je je eigen speler en zijn persoonlijkheid. Voegt toch iets toe. Anders is het speel deze wedstrijd en dan deze en dan deze.

Ik hoop dat meer van die toevoegingen doen dan die zo veel animatie meer. Het spel wat meer diepte geven als het ware.
My bad, ik gooide MyGM door elkaar met MyCareer. MyCareer is idd veel uitgebreider en ook meer interactie. Deze modus valt in FIFA zeker tegen. Het is echter de vraag of deze modus door genoeg mensen gespeeld wordt en of het het waard is om hierin te investeren (vanuit EA's oogpunt), waar bij NBA MyCareer misschien wel de populairste modus is. Helaas lijken ze zich vooral te focussen op FUT, omdat dit nou eenmaal veel geld in het laatje brengt.

Vergeleken met NBA2K vind ik enkel als je eigen poppetje spelen sowieso stukken minder leuk. Dit komt voornamelijk doordat je in NBA continue in het spel bent betrokken, terwijl je in FIFA de helft van de tijd (hangt af van je positie) maar aan het afwachten bent, maar dat hoort nou eenmaal bij voetbal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 12:54:
[...]

FIFA Manager like carrière met multiplayer mogelijkheden in FIFA, dat zou pas geweldig zijn. d:)b Ik weet niet of dat perfect mogelijk is, maar alles is mogelijk tegenwoordig.

Ook wil ik dat virtual pro meer RPG elementen krijgt, net zoals in Football manager dat uitspraken op interviews van invloed kunnen zijn op andere personen, dat je daadwerkelijk op het veld moet gaan trainen om je stats aan te scherpen, o.a. dus ook fitness voor conditie. Het kan alle kanten op, alleen is EA bereid om risico's te nemen of juist helemaal niet? (zie het succes van FUT).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 21:10:
[...]

My bad, ik gooide MyGM door elkaar met MyCareer. MyCareer is idd veel uitgebreider en ook meer interactie. Deze modus valt in FIFA zeker tegen. Het is echter de vraag of deze modus door genoeg mensen gespeeld wordt en of het het waard is om hierin te investeren (vanuit EA's oogpunt), waar bij NBA MyCareer misschien wel de populairste modus is. Helaas lijken ze zich vooral te focussen op FUT, omdat dit nou eenmaal veel geld in het laatje brengt.

Vergeleken met NBA2K vind ik enkel als je eigen poppetje spelen sowieso stukken minder leuk. Dit komt voornamelijk doordat je in NBA continue in het spel bent betrokken, terwijl je in FIFA de helft van de tijd (hangt af van je positie) maar aan het afwachten bent, maar dat hoort nou eenmaal bij voetbal.
Hier erger ik me ook erg aan, leg al €70 neer voor het spel, willen ze dat in nog punten voor packs ga kopen ook. Bij COD is dit ook erg irritant, non stop word je dood gegooid met koop dit en koop dat.
Daarom zie ik liever dat een ''offline'' mode een keer wordt aangepakt, omdat je nu als het ware word gedwongen om FUT te spelen.

Denk dat ze het alleen spelen wel een stuk leuker kunnen maken. Een rating systeem erin gooien en een beloning als je defensief ook goed bezig bent, iedereen blij.
iPodKiller schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 21:26:
[...]

FIFA Manager like carrière met multiplayer mogelijkheden in FIFA, dat zou pas geweldig zijn. d:)b Ik weet niet of dat perfect mogelijk is, maar alles is mogelijk tegenwoordig.

Ook wil ik dat virtual pro meer RPG elementen krijgt, net zoals in Football manager dat uitspraken op interviews van invloed kunnen zijn op andere personen, dat je daadwerkelijk op het veld moet gaan trainen om je stats aan te scherpen, o.a. dus ook fitness voor conditie. Het kan alle kanten op, alleen is EA bereid om risico's te nemen of juist helemaal niet? (zie het succes van FUT).
Hier een groot fan van FM, en dat zou een perfecte combinatie zijn. Ik zou graag gewoon wat meer diepgang willen in de seizoen die je speelt. Die doelstellingen die worden gesteld lijken vaak ook maar uit de lucht te zijn gegrepen.

Zou ook graag zien dat je zelf kun kiezen welke attributen je gaat upgraden. Ipv schiet 2000 ballen erin en krijg +1 Power.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 20 juli 2014 @ 11:37:
[...]

Hier een groot fan van FM, en dat zou een perfecte combinatie zijn. Ik zou graag gewoon wat meer diepgang willen in de seizoen die je speelt. Die doelstellingen die worden gesteld lijken vaak ook maar uit de lucht te zijn gegrepen.

Zou ook graag zien dat je zelf kun kiezen welke attributen je gaat upgraden. Ipv schiet 2000 ballen erin en krijg +1 Power.
Wist je dat je in de 2014 fifa world cup game ook in mindere mate attributen verbeteren door middel van skill games? Het is een experiment, maar ik hoop dat we dit soort skill games nog gaan zien:

vanaf 3:23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iPodKiller schreef op zondag 20 juli 2014 @ 14:15:
[...]

Wist je dat je in de 2014 fifa world cup game ook in mindere mate attributen verbeteren door middel van skill games? Het is een experiment, maar ik hoop dat we dit soort skill games nog gaan zien:

vanaf 3:23

[video]
Euh dit kan ook al in fifa 14 hoor, volgens mij ook al in 13, gewoon skilgames doen kom je hem vanzelf tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 03:13:
[...]

Euh dit kan ook al in fifa 14 hoor, volgens mij ook al in 13, gewoon skilgames doen kom je hem vanzelf tegen.
Klopt maar die hadden geen nut, niet in je carriere.

Ik bedoelde meer dat je als je je eigen speler hebt gemaakt, je dan bepaalde games, of in game geld moet gebruiken om de stats te verbeteren die jij belangrijk vind.
En dat er ook meerdere momenten komen die belangrijk zijn in je carriere.

Dat je maar bepaalde clubs kan kiezen om te beginnne, en dat je daar dan speeltijd krijgt en zo je speler kunt verbeteren. Dat je dan echt een carriere mee maakt.

Seizoen 1: begint bij Willem 2 (woon zelf in Tilburg)
Seizoen 2: basisplek bij Willem 2, in winterstop transfer naar FC Groningen
Seizoen 3: basisplek bij FC Groningen
Seizoen 4: transfer naar Arsenal

Zodat je echt als talent begint en zo een hele loopbaan krijgt als speler. Die misschien uitvloeit in een carriere als manager.

Ik heb gewoon het gevoel dat er vooral in de off-line modussen weinig tot geen verandering zit. Terwijl bij andere spellen zulke modussen vaak de rede van de koop zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 17:09:
[...]

Klopt maar die hadden geen nut, niet in je carriere.

Ik bedoelde meer dat je als je je eigen speler hebt gemaakt, je dan bepaalde games, of in game geld moet gebruiken om de stats te verbeteren die jij belangrijk vind.
En dat er ook meerdere momenten komen die belangrijk zijn in je carriere.

Dat je maar bepaalde clubs kan kiezen om te beginnne, en dat je daar dan speeltijd krijgt en zo je speler kunt verbeteren. Dat je dan echt een carriere mee maakt.

Seizoen 1: begint bij Willem 2 (woon zelf in Tilburg)
Seizoen 2: basisplek bij Willem 2, in winterstop transfer naar FC Groningen
Seizoen 3: basisplek bij FC Groningen
Seizoen 4: transfer naar Arsenal

Zodat je echt als talent begint en zo een hele loopbaan krijgt als speler. Die misschien uitvloeit in een carriere als manager.

Ik heb gewoon het gevoel dat er vooral in de off-line modussen weinig tot geen verandering zit. Terwijl bij andere spellen zulke modussen vaak de rede van de koop zijn.
Haha ik kan niet wachten tot Fifa 15 uitgekomen is met Willem II er weer in :D
en ik ga er ook als prof speler mee beginnen.

Ik speel nu met me speler bij Ajax, maar dat systeem in Fifa 14 is grappig.
Ik heb een gemiddelde van 9,8 en ik win de meeste partijen en toch krijg ik geen basisplaats :P
mijn eerste officiele duel was een Champions league wedstrijd en daarna moesten ze tegen heracles en mocht ik weer niet mee doen.

Ik sta nu ook op de leenlijst.

Het zou mooi zijn als je zelf kunt aangeven om verkocht te worden (als je nu op de leenlijst staat, dan kom je er niet vanaf)
Of het zou leuk zijn als je als speler contact kunt maken met andere clubs om tot een deal te komen.

Zoveel uitbreidingen mogelijk haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moeten genieten zolang het kan, met Willem II weet je het nooit haha.

Maar idd, zoveel uitbreidingen mogelijk, en elk jaar is het maar minimaal wat ze veranderen.
Nog niks kunnen vinden over eventuele uitbreidingen, alleen de filmpjes die al gepost waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 19:31:
Moeten genieten zolang het kan, met Willem II weet je het nooit haha.

Maar idd, zoveel uitbreidingen mogelijk, en elk jaar is het maar minimaal wat ze veranderen.
Nog niks kunnen vinden over eventuele uitbreidingen, alleen de filmpjes die al gepost waren.
We kunnen toch zeggen dat we in een Next-gen game zitten ;)
kunnen we niet zeggen van Roda JC (fifa 14 is geen next-gen game)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07-09 07:31
Iemand al leuke aanbiedingen gevonden om FIFA 15 te pre-orderen?

Hey, Hey jij daar, dit is mijn signature :) #UnitedWeAre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazY1985
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19:59
Ik heb zelf de Ultimate Team edition voor Xbone besteld bij gamedumper.nl
€ 58,16 destijds.

Nu zit hij op een prijs van € 62,98 waar € 81,99 de adviesprijs is.

PC gamer | AMD Ryzen 7800X3D | AMD Radeon 7900 GRE | Apple IPhone 15 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Voor de mensen zonder console:
Er is een XboxOne versie zonder Kinect met de pre-order van Fifa 15 en Forza 5(zeer leuke race game)

ik baal dat ze thuis boos worden als ik met een XboxOne kom aanzetten omdat ik al een PS4 heb, maar dit was een zeer interessante aanbod van ze.

Jammer dat fifa nooit special edtions heeft, behalve met Fut.
Lijkt me leuk om een Steelcase te hebben en andere extratjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Zowel FIFA13 als FIFA14 had een collectors edition met steelbook en een (echte) bal.
Afbeeldingslocatie: http://img.tarad.com/shop/g/gamestart/img-lib/spd_2013092550905_b.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door SR8 op 26-07-2014 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Bananendoos schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 18:57:
Iemand al leuke aanbiedingen gevonden om FIFA 15 te pre-orderen?
Hoop dat Mediamarkt weer op 44 / 49 euro zit.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
SR8 schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 14:44:
Zowel FIFA13 als FIFA14 had een collectors edition met steelbook en een (echte) bal.
[afbeelding]
Ik heb er nu nog niks overgelezen, ik ga het dan goed in de gaten houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Ik denk dat ik een PS4 Fifa 15 bundle ga scoren, als die komt. Goede reden om te upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
418O2 schreef op maandag 28 juli 2014 @ 09:50:
Ik denk dat ik een PS4 Fifa 15 bundle ga scoren, als die komt. Goede reden om te upgraden.
XboxOne heeft Fifa15 + Forza 5 bundel, als je opzoek bent naar een XboxOne is dat een geweldige bundel.
ik heb zelf sinds februari mijn PS4 in huis en speel er voornamelijk fifa 14 op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Laatst online: 11:25
Same here, speel bijna alleen fifa... Deze heb ik op de xbox one... Mijn ps4 staat stof te happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ettie1990
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20:51

ettie1990

PSN:ettiesick

verkoop je mij je PS4 dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dageeknerd
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:57
FIFA15 wordt weer een feest als madrid falcao nog gaat halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-09 16:50
dageeknerd schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 18:15:
FIFA15 wordt weer een feest als madrid falcao nog gaat halen...
Je bedoelt in de multiplayer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-08 16:30

Jelte,89

Woodworking

Kan ik mijn Fut team en coins meenemen naar FIFA 15?

Heb hier even gekeken, en gegoogled, maar vind zo gauw niks.

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jovael
  • Laatst online: 10-09 13:30
nee volgens mij alleen die fifa punten ofzo die je moet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Was er al bekend wanneer de demo gaat komen? EA Acces zou wel een 'preview' krijgen (5 dagen voor launch?), maar verder is het nog best stil rond FIFA 15.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-08 16:30

Jelte,89

Woodworking

Oke,

Mijn FUT team wat ik nu heb is straks dus weg, er kan niks mee worden genomen?
Hoe ervaren jullie dat? Je bent een jaar bezig, eindelijk mooi team en constant aan het verbeteren, en dan komt er een nieuwe game en mag je overnieuw beginnen?!

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySee89
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01-08 14:06
haha allemaal reacties van de PS4 en XOne, ik speel hem gewoon op mijn pc met Xbox360 controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jovael
Tsja, zo gaat het er in de eredivisie toch ook aan toe.
Je hebt eindelijk een goed functionerend team aan het eind van de competitie en dan wordt de helft weggekocht en kan je weer opnieuw beginnen ;)

Maar dit maakt het natuurlijk wel eerlijk.
Want anders zou iemand die net nieuw begint het nooit meer kunnen winnen van mensen die al sinds 2010 aan FUT doen.

[ Voor 28% gewijzigd door jovael op 05-08-2014 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Jelte,89 schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 11:30:
Oke,

Hoe ervaren jullie dat? Je bent een jaar bezig, eindelijk mooi team en constant aan het verbeteren, en dan komt er een nieuwe game en mag je overnieuw beginnen?!
je bent niet verplicht FIFA15 te gaan spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:02
Jelte,89 schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 11:30:
Oke,

Daar zat ik van de week ook aan te denken. Ben er maar mee opgehouden aangezien we over paar weken toch weer bij nul moeten beginnen. Je zou je "Gold" eigenlijk moeten kunnen bewaren ofzo dan heb je nu nog iets voor om te spelen.

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
RiCkii1989 schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 11:35:
haha allemaal reacties van de PS4 en XOne, ik speel hem gewoon op mijn pc met Xbox360 controller.
Op de consoles wordt de game meer gespeeld dan op de PC ;)
Ik ga fifa 15 weer halen op de PS4, dat speelt toch het fijnst.

Fifa 14 op de PC is echt heel anders dan Fifa 14 op de PS4.(next-gen)
Er zit veel mee sfeer in de game, doordat het publiek echt beweegt etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jovael
Pykow schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 12:05:
[...]

Op de consoles wordt de game meer gespeeld dan op de PC ;)
Ik ga fifa 15 weer halen op de PS4, dat speelt toch het fijnst.

Fifa 14 op de PC is echt heel anders dan Fifa 14 op de PS4.(next-gen)
Er zit veel mee sfeer in de game, doordat het publiek echt beweegt etc.
Dat is nu nog wel zo ja, alleen vanaf fifa 15 niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
jovael schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 12:06:
[...]

Dat is nu nog wel zo ja, alleen vanaf fifa 15 niet :)
Bron ? ik heb nog geen cijfers gezien van de voor verkoop ?

Heel veel lui van PC zijn naar de Playstation of xbox gegaan.
dit komt omdat de PC versie al een tijdje achter liep op de console versies.
er zit meestal 1 a 2 jaar tussen voordat het gelijk getrokken wordt.

ik verwacht niet dat er veel gamers die een Next-gen console hebben, terug gaan naar de PC versie.
ze zijn straks identiek en men is toch gewent om op de next-gen consoles te spelen lijkt me.

Ik heb de game zelf op de PC, PS Vita en PS4.

Er is 1 voordeel op de PC en dat is Customization.
ik mis soundpacks op de console ;)

-------------------------
We hebben nog steeds geen informatie over de demo terwijl het nog 1,5 maand is voor de release.
daarnaast denk ik dat we bij FIFA 16 flinke veranderingen gaan zien in de verschillende game modes.

ik ben zeer benieuwd naar de emotionele gedrag van de spelers. Hoe meer sfeer, hoe leuker het gaat worden voor mij. steeds een speler gek maken en dat je gewoon ziet dat de AI agressief wordt en je steeds moet ontwijken.

Buiten de zaken die ik veranderd wil zien in de carreer mode (ik speel alleen Offline)
zijn dit mijn wensen voor de gameplay.

1 ) Zwakke teams nemen of veel risico bij een gelijke stand of gaan echt volledig in de verdediging.
2 ) de mogelijkheid tot het maken van schwalbes.
3 ) agressief en gevaarlijke tackels maken (denk aan Fifa 99)
4 ) Keeper die niet steeds duikt bij een rollende bal, waarbij niemand in de buurt is
5 ) bij dode spel momenten een simpele knop of menu (zoals je nu van trapper kunt wisselen) een andere opstelling kiezen voor het doel
6 ) mogelijkheid om een vrije trap naar achteren te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jovael
Ik bedoel dat hij op de pc next gen wordt he vanaf 15.
http://www.pcgamer.com/20...-on-pc-about-bloody-time/

Ik denk juist dat sommige current-gen gamers liever overstappen op een pc dan op een nieuwe console.
Zo zullen er toch weer een aantal bijkomen op de pc.

[ Voor 16% gewijzigd door jovael op 05-08-2014 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
SinergyX schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 11:05:
Was er al bekend wanneer de demo gaat komen? EA Acces zou wel een 'preview' krijgen (5 dagen voor launch?), maar verder is het nog best stil rond FIFA 15.
Denk gewoon zoals altijd 2 weken voor de release, fifa 15 komt 25/26 september uit, (wss op een donderdag dus 25e) dus dan zou de demo dinsdag 5 september of woensdag 6 september moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:02
Demo datum is ook al zo goed als bekend

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
iPodKiller in "[Multi] FIFA 15"

OP is aangepast, heb het niet te uitgebreid gedaan ivm Gamescom volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes! Alle 20 stadions uit de Premier League in FIFA 15! (+nieuwe faces)

+ doellijntechnologie (lol)

Afbeeldingslocatie: http://vassets.ea.com/Assets/Resources/Image/fifa-15-goal-line-tech.png

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2014 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Pykow schreef op maandag 28 juli 2014 @ 09:51:
[...]

XboxOne heeft Fifa15 + Forza 5 bundel, als je opzoek bent naar een XboxOne is dat een geweldige bundel.
ik heb zelf sinds februari mijn PS4 in huis en speel er voornamelijk fifa 14 op.
Ik wil geen Xbox, want ik heb een Logitech G25 en die doet het niet op de Xbox, helaas. Na 2 generaties Xbox maar naar de PS als hoofdconsole (heb nu een ps3 naast mijn xbox voor Gran Turismo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Goal Line Decision System

For the first time in a FIFA title we’ve implemented goal-line technology. Replay animations will emulate TV broadcasts after close calls and goal line clearances leaving you in no doubt about whether the ball crossed the line.
Maar nog wel dezelfde millimeter nauwkeurige buitenspel bepaling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Verwijderd schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 16:32:
Yes! Alle 20 stadions uit de Premier League in FIFA 15! (+nieuwe faces)

[video]
+ doellijntechnologie (lol)

[afbeelding]
Dit is echt geweldig nieuws, dit zal de sfeer echt flink verhogen.

hopelijk gaat dit niet tenkoste van de aantal verschillende stadions die erin komen.

Natuurlijk hoop ik als nederlander, dat Jupiler league en meer nederlandse stadions erin komen.
als is het maar de ArenA, De kuip en Philips stadion.

Ik speel liever met clubs die ook een eigen stadion hebben, dan heb je echt het gevoel dat je thuis speelt in de game ipv dat je zowel uit als thuis in dezelfde stadion speelt.
In FIFA 14 had je gelukkig meer stadions in nederland.
in FIFA 13 speelde je altijd in het NEDER. STADION en dat was echt saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
SinergyX schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 16:38:
[...]

Maar nog wel dezelfde millimeter nauwkeurige buitenspel bepaling?
Ik heb wel eens het idee dat je door mag als je toch buitenspel staat, maar dat kan aan mij liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Ziet er wel goed uit zeg! Duidelijk dat ik een vaste fifa klant ben. Ben benieuwd of de game iets sneller aanvoelt. Hoewel ik Fifa 14 een goede game vond, zijn er kleine verbeter punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ron vlaar en Krul :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Wat dacht je van het GOAL/NO GOAL systeem: YouTube: FIFA 15 - GOAL DECISION SYSTEM

GEWELDIG dat soort features.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Dit word de eerste Fifa die ik op release wil hebben, ben nu helemaal verslaafd aan seasons/ FUT en pro en steek er vele uren in en nu dat de pc versie ook wordt uitgerust met de Ignite engine is het helemaal een must buy geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Nog meer spelers van NL of NL team:
Alexander Büttner, Ron Vlaar, Marco Van Ginkel, Tim Krul, Leroy Fer, Erik Pieters, Jozy Altidore, Wilfried Bony, Jonathan de Guzman, Michel Vorm, Nacer Chadli, Christian Eriksen, Karim El Ahmadi, Oussama Assaidi, Vurnon Anita, Jos Hooiveld, Marko Arnautovic, Dwight Tiendalli, Moussa Dembele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
Ziet er allemaal goed uit zeg!

Weet iemand wat er met de PS3 versie gaat gebeuren? Niet veel zeker?
Denk dat ik em voor de PC ga halen dit keer..

http://steamcommunity.com/id/teupje/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Leuk voor de turken onder ons.
Hopelijk maken ze het niet te realistisch mbt het publiek.
In nederland is het altijd rellen of maken ze de stadions kapot.
Dat hebben ze al 3x gedaan in het Willem II Stadion.

Verder heb ik helemaal niks met de turkse competitie.
ik weet alleen dat er een kabouter (Wesley snijder) speelt en dat er een oudje uit katwijk daar rondt huppelt als Doelman tegenwoordig (Dirk kuyt) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royrs
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-08 14:13
Gelukkig zat hij niet in 14 O-) (WK update uitgezonderd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:06
Pykow schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 16:34:
[...]

Leuk voor de turken onder ons.
Hopelijk maken ze het niet te realistisch mbt het publiek.
In nederland is het altijd rellen of maken ze de stadions kapot.
Dat hebben ze al 3x gedaan in het Willem II Stadion.

Verder heb ik helemaal niks met de turkse competitie.
ik weet alleen dat er een kabouter (Wesley snijder) speelt en dat er een oudje uit katwijk daar rondt huppelt als Doelman tegenwoordig (Dirk kuyt) ?
Ach, hoeveel spelers uit de braziliaanse competitie kende je? of de engelse lagere divisies? Wel leuk voor de Turkse spelers en het schijnt dat die er behoorlijk veel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Hebben de scheidsrechters ook een spuitbus scheerschuim? :+
Inmiddels ook geïntroduceerd in de Nederlandse competitie, waar doellijntechnologie toch iets moeilijker lijkt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Laatst online: 09-09 17:35
dutchgio schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 21:51:
Hebben de scheidsrechters ook een spuitbus scheerschuim? :+
Inmiddels ook geïntroduceerd in de Nederlandse competitie, waar doellijntechnologie toch iets moeilijker lijkt. ;)
Halverwege fifa 15... als DLC... met uitgebreide trailer.. en nextgen shavingfoam physics.

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
RiemerDas schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 21:37:
[...]

Ach, hoeveel spelers uit de braziliaanse competitie kende je? of de engelse lagere divisies? Wel leuk voor de Turkse spelers en het schijnt dat die er behoorlijk veel zijn.
De clubs komen me meer bekend voor dan van de Aziatische competitie.

Ja turkije zit niet in EU en er ligt een deel in azie, dus ik noem ze Aziaten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:06
Pykow schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 15:51:
[...]

De clubs komen me meer bekend voor dan van de Aziatische competitie.

Ja turkije zit niet in EU en er ligt een deel in azie, dus ik noem ze Aziaten :P
Toch ken ik zelf meer Turkse clubs en er spelen nu ook wel wat nederlanders en andere voetballers die wat over hun top zijn in Turkije.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14:31
is er al iets bekend over de soundtrack?
Elk jaar verbaast het me weer dat ze zulke goede muziek hebben.

Ik zou iig graag
Dotan - Home er in zien/horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
rejer schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 18:17:
is er al iets bekend over de soundtrack?
Elk jaar verbaast het me weer dat ze zulke goede muziek hebben.

Ik zou iig graag
Dotan - Home er in zien/horen.
Dotan - Home wil ik liever niet in Fifa 15 tegenkomen.

Ik vindt dat het meest verschrikkelijke nummer van het afgelopen jaar.
je hoort hem te vaak op de radio.

ik hoor liever wat onbekende nummers (die dan weer later in de huidige top 40 staan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Geweldig al dat nieuws over fifa 15.

eind sep gaan we spelen :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 21:45
Pykow schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 19:12:
[...]

Dotan - Home wil ik liever niet in Fifa 15 tegenkomen.

Ik vindt dat het meest verschrikkelijke nummer van het afgelopen jaar.
je hoort hem te vaak op de radio.

ik hoor liever wat onbekende nummers (die dan weer later in de huidige top 40 staan)
Exactly. A.u.b. geen huidige top 40 nummers er in. Je hoort elke plaat gemiddeld 3 keer per uur al terug komen, laat staan als ik ze dan ook nog eens 5 keer voor bij hoor komen tijdens het spelen van Fifa.

Blijf het toch vet vinden dat er vaak tracks uit Fifa vervolgens wel de top 40 halen inderdaad. Één van de betere nummers als voorbeeld: The Veronica's - Untouched.

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
EricNL schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 09:21:
[...]

Exactly. A.u.b. geen huidige top 40 nummers er in. Je hoort elke plaat gemiddeld 3 keer per uur al terug komen, laat staan als ik ze dan ook nog eens 5 keer voor bij hoor komen tijdens het spelen van Fifa.

Blijf het toch vet vinden dat er vaak tracks uit Fifa vervolgens wel de top 40 halen inderdaad. Één van de betere nummers als voorbeeld: The Veronica's - Untouched.
typ foutje, bedoelde te zeggen:
Later in de top 40

en niet
later in de Huidige top 40.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxiootje
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-03 22:12
Zit er iemand in de beta? Invites zijn volgens de community manager al uitgedeeld via email.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viavia28
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09-07 20:58
Straks om 17:00 weer nieuws van EA. En vrijdag wordt nog veel meer duidelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:13

tuinïnen

Eventus stultorum magister

De focus gaat wel enorm op de BPL, bijna alle teams real faces en alle stadions.

Verder blijf ik de berichtgeving wazig vinden wat er nou in X1/PS4 komt en wat er in 360/PS4 komt. Veel wordt aangekondigd als 'in Fifa 15' zonder verdere toelichting over het platform.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
tuinïnen schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 16:26:
De focus gaat wel enorm op de BPL, bijna alle teams real faces en alle stadions.

Verder blijf ik de berichtgeving wazig vinden wat er nou in X1/PS4 komt en wat er in 360/PS4 komt. Veel wordt aangekondigd als 'in Fifa 15' zonder verdere toelichting over het platform.
Alles zal erin zitten wat ze hebben benoemt.
Uitgezonderd: publiek en de Engine van FIFA14.(egonite ofzo ?)

Gamefaces, stadions heb je ook gewoon in FIFA14 en zal natuurlijk allemaal grafisch veel minder zijn, maar wel aanwezig.

Weer nieuwe informatie:
http://www.fifabenelux.co...-nieuw-uiterlijk-fifa-15/

[ Voor 8% gewijzigd door Pykow op 11-08-2014 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Meer emotie is [nog] meer scripting.
Fifa 14 stond al bol van de doelpunten in de 90e minuut b.v., daar zullen nu wel een hoop afgekeurden ook tussen zitten.
EA Canada mag nogal graag doorslaan als het om nieuwe features gaat.
Die goal line technologie zal ook wel minimaal 3x per wedstrijd getoond worden puur omdat het er in zit en dat zal de speler weten ook.
Laat ze dingen zoals gelijkgekleurde shirts er eens uithalen, niets is zo erg als de scheids met dezelfde kleur shirt als een van de 2 clubs of de grijze bal tijdens een donkere regenwedstrijd.
Na een aantal versie zal dat nu toch wel een keer tijd worden, zo moeilijk kan dat niet zijn.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
LoneRanger schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 19:40:
Meer emotie is [nog] meer scripting.
Fifa 14 stond al bol van de doelpunten in de 90e minuut b.v., daar zullen nu wel een hoop afgekeurden ook tussen zitten.
EA Canada mag nogal graag doorslaan als het om nieuwe features gaat.
Die goal line technologie zal ook wel minimaal 3x per wedstrijd getoond worden puur omdat het er in zit en dat zal de speler weten ook.
Laat ze dingen zoals gelijkgekleurde shirts er eens uithalen, niets is zo erg als de scheids met dezelfde kleur shirt als een van de 2 clubs of de grijze bal tijdens een donkere regenwedstrijd.
Na een aantal versie zal dat nu toch wel een keer tijd worden, zo moeilijk kan dat niet zijn.
op de PS4 heb ik eigenlijk nog nooit last gehad van een scheids met de zelfde kleur uniform.
op de PC had ik daar wel last van. De kleuren op de PC zijn heel wat doffer/donkerder dan op de PS4 en inderdaad op de PC is de bal vaak donker grijs in een mistige stadion, maar dat vindt ik niet erg.

Goal line technologie kan je toch gewoon door skippen lijkt mij, maar hopelijk doen ze het wel realistisch en niet wanneer het duidelijk is wanneer de bal ruim voor de lijn weggehaald is.
De eerste wedstrijden op het WK was ook een drama. ze lieten het maar steeds zien op tv, terwijl de teams er verder niks mee konden doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gisteren berg filmpjes gemaakt met 'fouten' in FIFA, varierend van een schot op goal die geblokkeerd wordt en jij krijgt geel, buitenspel wat geen buitenspel was (moment van schieten) en de leukste.. hands en gewoon doorspelen :/

Lijkt er weer op dat ze de flaws van FIFA weer gaan maskeren met nieuwe gimmicks, hoevaak is het nu werkelijk voorgekomen dat je twijfel had of er een doelpunt was of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
De FIFA was er op het WK ook zo trots op, dat ze het bij het minste of geringste lieten zien, waar dat helemaal niet nodig was. Zo zal dat in Fifa ook wel gaan, met wat scripted goals die net wel of net niet zitten. Dat kan natuurlijk uitermate goed in een game, op het WK zelf red je dat zelfs met de beste belchinezen niet. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
SinergyX schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 11:27:
Gisteren berg filmpjes gemaakt met 'fouten' in FIFA, varierend van een schot op goal die geblokkeerd wordt en jij krijgt geel, buitenspel wat geen buitenspel was (moment van schieten) en de leukste.. hands en gewoon doorspelen :/

Lijkt er weer op dat ze de flaws van FIFA weer gaan maskeren met nieuwe gimmicks, hoevaak is het nu werkelijk voorgekomen dat je twijfel had of er een doelpunt was of niet?
links ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-09 19:39
Maxiootje schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 15:15:
Zit er iemand in de beta? Invites zijn volgens de community manager al uitgedeeld via email.
Voorheen was het altijd alleen voor Engelsen. Ook heb ik gehoord dat ditmaal alleen voor Xbox One is.

Nieuwe Legends voor FIFA 15 aangekondigd

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik moet hem nog in upload studio bewerken tot 1 geheel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
MyUtd4Life schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 16:04:
[...]

Voorheen was het altijd alleen voor Engelsen. Ook heb ik gehoord dat ditmaal alleen voor Xbox One is.

Nieuwe Legends voor FIFA 15 aangekondigd
EA verdient weer goed zo te zien aan Microsoft pff.
Hekel aan multiplatform games, die dan opties beperken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Vandaag om 10:00 uur de pers conf van FIFA 15.
Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
ik hoop op meer mooie nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
ik ga er ook maar is voor zitten. Gisteren vrij weinig kunnnen zien ivm. werk. Kijk enorm uit naar fifa 15!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Nieuwe trailer is sowieso los!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Keepers zien er beter uit, ik ben benieuwd hoe dit uitpakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-09 10:43
Volgens mij is dit toch wel 1 van de beste FIFA's met de meeste veranderingen van de laatste 4 jaar? Logisch eigenlijk ook dankzij Next-Gen die nu echt benut gaat worden.

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Ze hebben de focus echt gelegd op de gameplay en sfeer en dat is echt geweldig.

ik hoop eigenlijk nog iets te horen van de carreer mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:16
Ik ben benieuwd naar het transferssysteem, dat was vorig jaar een ramp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dageeknerd
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:57
Pykow schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 10:55:
Ze hebben de focus echt gelegd op de gameplay en sfeer en dat is echt geweldig.

ik hoop eigenlijk nog iets te horen van de carreer mode.
Vind er niks geweldigs aan, enige waar we echt iets aan hebben is de keeper die aangepakt is en online friendlies in ultimate team.... niet echt veel lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Mooie trailer van de keepers.
Eind september is het zover!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

dageeknerd schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 11:00:
Vind er niks geweldigs aan, enige waar echt iets aan hebben is de keeper die aangepakt is en online friendlies in ultimate team.... niet echt veel lijkt me
Dit eigenlijk. Ik irriteer me nu al kapot aan de 'verplichte camera-pans', lompe vertraging bij een uitgooi of vrije trap, ik wil voetballen.

Ik zie liever meer marge op buitenspel, hands is een overtreding, blokkeren is een vrije trap, keepers die de bal aanraken en tóch in het doel gaan (dat is in Fifa14 gewoon zeldzaam), gewoon QoL punten die in FIFA 14 gewoon irritant waren.

Hele FUT, legends, doellijn camera.. kan me gestolen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Hands kan nu al, moet je even handmatig aanzetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
SinergyX schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 11:07:
[...]

Dit eigenlijk. Ik irriteer me nu al kapot aan de 'verplichte camera-pans', lompe vertraging bij een uitgooi of vrije trap, ik wil voetballen.

Ik zie liever meer marge op buitenspel, hands is een overtreding, blokkeren is een vrije trap, keepers die de bal aanraken en tóch in het doel gaan (dat is in Fifa14 gewoon zeldzaam), gewoon QoL punten die in FIFA 14 gewoon irritant waren.

Hele FUT, legends, doellijn camera.. kan me gestolen worden.
ik ben zeer benieuwd naar je filmpje, ik heb hier niks van gezien nog.
in Fifa 14 heb ik maar paar probleempjes, maar die zitten er al jaren in.

1. Keepers die duiken naar de bal, terwijl er niemand in de buurt is (te overdreven)
2. Als je keeper laat uitkomen is het vaak panalty (dit lijken ze dus aan te pakken)
3. bij een sliding waarbij de tegenstander gewoon blijft staan, maar dat je toch een vrije trap krijgt (in real gebeurd dit ook, door fouten van de scheids)
4. AI in Be-a-Pro die steeds achteruit lopen en niet altijd de bal afpakken.
5. Spelers die de bal zomaar over de zijlijn trappen (WTF)
6. Als je tussen twee tegenstanders loopt en je geven toch gewoon een pass, dan kan je vaak niet onderscheppen, terwijl je 100% zeker weet dat je hem tegen kan houden.
7. bij Be-a-Pro niet aan kunnen geven dat ze de bal moeten afpakken, je kan alleen zeggen dat ze druk moeten zetten, maar dan loopt altijd net de verkeerde mee en doen ze verder HELEMAAL niets.

Pagina: 1 2 ... 29 Laatste