Bron ? ik heb nog geen cijfers gezien van de voor verkoop ?
Heel veel lui van PC zijn naar de Playstation of xbox gegaan.
dit komt omdat de PC versie al een tijdje achter liep op de console versies.
er zit meestal 1 a 2 jaar tussen voordat het gelijk getrokken wordt.
ik verwacht niet dat er veel gamers die een Next-gen console hebben, terug gaan naar de PC versie.
ze zijn straks identiek en men is toch gewent om op de next-gen consoles te spelen lijkt me.
Ik heb de game zelf op de PC, PS Vita en PS4.
Er is 1 voordeel op de PC en dat is Customization.
ik mis soundpacks op de console
-------------------------
We hebben nog steeds geen informatie over de demo terwijl het nog 1,5 maand is voor de release.
daarnaast denk ik dat we bij FIFA 16 flinke veranderingen gaan zien in de verschillende game modes.
ik ben zeer benieuwd naar de emotionele gedrag van de spelers. Hoe meer sfeer, hoe leuker het gaat worden voor mij. steeds een speler gek maken en dat je gewoon ziet dat de AI agressief wordt en je steeds moet ontwijken.
Buiten de zaken die ik veranderd wil zien in de carreer mode (ik speel alleen Offline)
zijn dit mijn wensen voor de gameplay.
1 ) Zwakke teams nemen of veel risico bij een gelijke stand of gaan echt volledig in de verdediging.
2 ) de mogelijkheid tot het maken van schwalbes.
3 ) agressief en gevaarlijke tackels maken (denk aan Fifa 99)
4 ) Keeper die niet steeds duikt bij een rollende bal, waarbij niemand in de buurt is
5 ) bij dode spel momenten een simpele knop of menu (zoals je nu van trapper kunt wisselen) een andere opstelling kiezen voor het doel
6 ) mogelijkheid om een vrije trap naar achteren te nemen.