[Multi] FIFA 15 Ultimate Team

Pagina: 1 2 ... 63 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:10
Afbeeldingslocatie: https://farm3.staticflickr.com/2926/14465525060_549fe936c5_b.jpg

Wat is Fifa Ultimate Team?

FIFA Ultimate Team (FUT) is een speltype dat gratis bij FIFA 15 zit. In FUT verdien, koop, verhandel en verkoop je FIFA-spelers om je Ultimate Team samen te stellen. Coach je teams en speel tegen andere gamers in dynamische online en offline toernooien en seizoenen voor één speler. Je hebt overal waar je over een internetverbinding beschikt via je Android smartphone, iPhone, Windows Phone of PC toegang tot je gegevens.

Inhoudsopgave

Enkele begrippen

• Coins
    De muntjes die je verdient in Ultimate Team door middel van het spelen van wedstrijden of het handelen van spelers.
  • TOTW
    Team of the Week / Team van de Week. Spelers op een zwarte kaart.
  • TOTY
    Team of the Year / Team van het Jaar. Spelers die in TOTY zitten bevatten een kaart met een speciale kleur. Een speler die in dit team zit kan ook worden aangeduid als TOTY-player/speler. Dit team wordt door de FIFA samengesteld, en daar heeft EA geen invloed op.
  • TOTS
    Team of the Season. Spelers met een blauwe kaart. In tegenstelling tot TOTY, worden er voor de grote competities een elftal opgesteld die het gehele seizoen uitmuntend / verrassend hebben gepresteerd. Deze spelers worden door de community samengesteld, waarbij de stats door EA bepaald worden.
  • MOTM
    Man of the Match. Spelers met een oranje kaart, welke vaak uitgegeven worden tijdens bekerfinales, de Champions League en de Europa League.
  • IF
    In Form, speler die geüpgraded is omdat hij in TOTW zit.
  • Rare
    Een speler of item die zeldzaam zijn. Te herkennen aan de glans over een kaart heen.
  • Chemistry
    Teamgeest van het team welke bepaalt wordt door hoe de connecties zijn van bepaalde speler met zijn omringende medespelers, of de speler de juiste opstelling bevat en op de correcte positie staat.
  • Pacewhore
    Speler die alleen maar speelt met snelle spelers en vaak gebruikt maakt van een lobje om zo door je verdediging te komen. Zeer moeilijk te verdedigen in FUT13, maar hoogstwaarschijnlijk niet aangepakt in FUT14, en EA kennende nog steeds niet in FUT15.

Nieuw! Concept Squads

Afbeeldingslocatie: http://media-titanium.cursecdn.com/attachments/thumbnails/58/944/650/650/fut-concept-squad-screen.jpg
Nieuw in FUT 15 zijn concept squads, waarbij je je selectie kan 'versterken' met spelers die je niet in bezit hebt om te kijken of ze in je team passen. Je hebt nu toegang tot de gehele database van spelers vanuit het squad building scherm, waarbij je spelers toe kan voegen aan je elftal netzolang tot het naar wens is. Elke speler die je niet in bezit hebt worden ook getoond als 'niet in bezit' en met een enkele klik kan je naar de transfer markt gestuurd worden om je zoektocht te starten en de gaten te vullen. Logischerwijs kan er niet gespeeld worden met je concept squad, zowel online als offline, maar het is een mooie manier om een idee te krijgen of je team speelbaar is zonder het spel af te sluiten / te verlaten.

Nieuw! Squad Sharing

EASFC is nu vanuit overal toegankelijk in het spel. Wanneer je EASFC binnen FUT 'activeert', krijg je een speciale scherm, waarbij je je squad kan delen met vrienden. Vanuit EASFC binnen FUT kan je 'liken' of een comment plaatsen. Verder kan je nu ook een elftal kopiëren aan het einde van een wedstrijd. Stel je het volgende scenario voor: je hebt net een wedstrijd gespeeld tegen iemand en hij/zij had een geweldig team welke je ook wilt uitproberen. Je kan dan nu aan het einde van de wedstrijd de squad van je tegenstander kopiëren naar je concept squads, waarbij alle spelers die je al in bezit hebt in het elftal terechtkomen.

Nieuw! Loan Players

Afbeeldingslocatie: http://media-titanium.cursecdn.com/attachments/thumbnails/58/946/650/650/fifa-15-fut-loanplayer_updated.jpg
Één aspect die spelers erg frustrerend vinden zijn de prijzen voor FUT spelers. Als je geen coins koopt en je hebt weinig geluk met pakjes dan biedt deze nieuwe feature mogelijkheden. Je kan nu spelers lenen. Er is een kleine trade-off tussen spelers kwaliteit en mogelijke speeltijd. Bijvoorbeeld: als je Ronaldo leent, dan zal deze voor minder wedstrijden beschikbaar zijn dan wanneer je Lewandowski leent. Elke speler heeft een blauwe icoon welke aangeeft voor hoeveel wedstrijden deze beschikbaar is.

Van tijd tot tijd zal EA verschillende 'loan players' beschikbaar maken via EASFC, waarbij je een speler kan lenen met je EASFC munten. Hierdoor kan je spelers lenen zonder je kostbare coins te spenderen. Elke EASFC speler is slechts éénmalig te leen.

Nieuw! Friendly Seasons

Afbeeldingslocatie: http://media-titanium.cursecdn.com/attachments/thumbnails/58/945/650/650/fut-friendlies.jpg
Je kan nu ook friendly seasons wedstrijden spelen in FUT, welke een leuke en nuttige toevoeging is.

Nieuw! Heading vervangen door Physical

Afbeeldingslocatie: http://www.fifabenelux.com/wp-content/uploads/2014/08/New_FUT_attribute-450x215.jpg
Sinds de introductie van FIFA Ultimate Team was “koppen” één van de zes attributen op het kaartje, dit is in FIFA 15 verandert. Met de introductie van “fysiek” (afkorting PHY), wat een samenstelling van “kracht”, “uithoudingsvermogen” en “springen” is, zal deze de plaats in nemen van “koppen” op de FUT-kaarten. Fysieke duels worden vaker uitgevochten dan kopduels, vandaar dat EA gekozen heeft voor deze verandering.

Chemistry Styles

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
HOW CHEMISTRY STYLES WORK IN FIFA 14 ULTIMATE TEAM

De chemistry / teamgeest is een belangrijk onderdeel van FUT. Het is belangrijk om een zo hoog mogelijk chemie. Hoe hoger de chemie, hoe beter de spelers presteren. Zo zal een speler met een chemie van 10 ook spelen met de stats die hij heeft. Speelt hij echter met een chemie van 7, dan rendeert hij slechts op 70% van zijn kunnen. Dit merk je dan ook in het spel. De chemie is afhankelijk van nationaliteit, competitie en sinds dit jaar loyaliteit.

Loyaliteit werkt alsvolgt:
Spelers die je in je pakjes hebt gevonden hebben sowieso een loyaliteit chemie boost, maar spelers gekocht op de transfermarkt niet. Deze spelers moeten op z'n minst 10 wedstrijden spelen, voordat ze loyaal zijn.

Geïntroduceerd in FUT 14 is de toevoeging van chemistry styles. Dit zijn kaartjes die de stats een specifieke boost geven. Zo kan je met de chemistry style Shadow je speler +3 Pace en +3 Verdediging geven. Handig als je snelle vleugelspelers en spitsen tegenkomt. De kaartjes zijn eeuwigdurend. De 'boost' vervalt alleen wanneer er een nieuwe Chemistry Style wordt toegepast.

N.B. Voorlopig zijn er geen wijzigingen aangekondigd voor het chemistry style systeem in FUT 15. Mocht dit wel het geval zijn, dan wordt dit geüpdatet.

Onderstaand tabel geeft de beschikbare chemistry styles weer.
AfkortingVolledigPaceShootingPassingDribblingDefendingPhysical
SENSentinel    +3+3
GRDGuardian   +3 +3
GLAGladiator +3  +3 
BACBackbone  +2 +2+2
ANCAnchor+2   +2+2
ARTArtist+3+3
ARCArchitect+3+3
PWRPowerhouse+3+3
MAEMaestro+2+2+2
ENGEngine+2+2+2
SNISniper+3+3
BASBasic+1+1+1+1+1+1
FINFinisher+3+3
EYEDeadeye+3+3
MRKMarksman+2+2+2
HWKHawk+2+2+2
HUNHunter+3+3
CTACatalyst+3+3
SHAShadow+3+3

AfkortingVolledigDivingHandlingKickingReflexesSpeedPositioning
BASGK Basic+1+1+1+1+1+1
SLDShield+2+2+2
WALWall+2+2+2
CATCat+2+2+2
GLOGlove+2+2+2

Een handige guide over Chemistry is hier te vinden.

Legends (XBOX exclusive)

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
FIFA 14 [PEGI 3] Ultimate Team Trailer -- Legends

Op 20 augustus 2013 werd aangekondigd dat de XBOX exclusieve content kreeg voor FIFA 14. Wat blijkt: zij krijgen toegang tot de FUT Legends voor FUT.

Hier een overzicht van alle Legends:
Afbeeldingslocatie: http://media-titanium.cursecdn.com/attachments/52/723/bshsfeniqaaaz1z-jpg-large.jpg

Op 23 oktober 2013 werden de laatste 4 Legends bekend gemaakt: Pele, Figo, Romario en Nedved. Het totaal aantal Legends komt hiermee op 42 stuks.

Afbeeldingslocatie: https://scontent-b-cdg.xx.fbcdn.net/hphotos-ash4/1382312_10151956917834288_1986663464_n.jpg

Nu het tijd is voor FUT 15, zijn er opnieuw nieuwe Legends geïntroduceerd, die jammergenoeg nog steeds alleen verkrijgbaar zijn op de XBOX.

Bekijk op YouTube
FIFA 15 Ultimate Team | [PEGI 3] New Legends on Xbox

Afbeeldingslocatie: http://media-titanium.cursecdn.com/attachments/thumbnails/58/880/650/650/bu1l7siiyaaswcw.jpg

De nieuwe legends zijn: Shearer, Beckenbauer, Schmeichel, Roy Keane, Michael & Brian Laudrup, Baresi, Sir Bobby Moore, Roberto Carlos, Stoichkov, Brehme, Valderrama, Laurent Blanc, Butragueno en Jay Jay Okocha.

Door licentie problemen is Romario niet meer beschikbaar als legend.

Tips voor FUT

• Let op de EA Tax/belasting bij het verkopen van je spelers!

Bij het verkopen van je speler, moet je 5% belasting afstaan van het eindbedrag. Hier gaan veel beginners de fout in. Stel je koopt een speler voor 300 coins, maar blijkt achteraf toch tegen te vallen. Als je het weer voor 300 coins verkoopt, dan heb je niet break-even gedraaid, maar een verlies van 15 coins (300 x 0,05). Dus als je spelers verkoopt, doe dan het volgende: je gewenste bedrag * 1,05. Zo hou je altijd rekening met 5% belasting.
  • Verkoop niet meteen de slechte spelers!

Met slechte spelers kan je behoorlijk wat coins verdienen op de volgende manier. Speel een offline wedstrijd met de slechte spelers, totdat zij geen contracten meer over hebben. De nieuwe spelers vers uit een pakje kunnen 7 wedstrijden spelen, voordat ze niet meer mogen spelen. Gemiddeld krijg je 300 coins per wedstrijd, waardoor je toch 2100 coins kunt binnenharken. Vervolgens moet je zelf bepalen of je ze op de transfermarkt zet, of ze snel verkoopt / quick sell. Zo verdien je toch nog wat aan slechte spelers.
  • Koop aan het begin geen pakjes!

De kans dat je iets goeds krijgt uit de pakjes is vrij klein. Het is zonde van je coins. Probeer vooral te handelen om aan spelers te komen. Dat is vaak goedkoper dan pakjes kopen.
  • Koop de goedkoopste bronzen pakjes om aan coins te komen

Een methode die in FUT13 heeft gewerkt. Koop de goedkoopste bronzen pakjes en verkoop de contracten. Alleen al via de contracten kun je vaak de kosten van zo'n bronzen pakje eruit halen. Als je geluk hebt zit er nog een goede bronzen speler of item in, die je voor redelijk wat kunt verkopen. Ideaal voor in het begin.
  • Staar je niet blind op de overall ratings van spelers ! Een speler van 85 hoeft niet per se beter te zijn dan een speler van 83. Een voorbeeld is zijn de twee CDM's Busquets en Song. Hoewel Busquets een hogere rating heeft, ziet Song er toch iets beter uit voor die positie.
  • Gebruik Futhead's Squad Creator om je team uit te pluizen, prijzen op te zoeken, stats te bezichtigen en om je elftal te delen op dit forum.
Nog meer tips die je hebt, wilt delen, maar niet ziet staan? Stuur dan een DM naar een van de topicstarters, en wij zetten het erin voor je!

Handige links

FUT 15 Spelers

Wil je in onderstaand tabel komen, stuur dan een DM naar een van de auteurs van dit topic, zodat een van ons je kan toevoegen. Vermeld daarbij je Gamenaam en Platform, zodat een mede-tweaker je kan vernederen uitdagen.
Tweaker-nameGamenaamPlatform
chengbondkwokcbkwokPC
pruimmanpruimmanPC
DaimenDaiov97PS3
ML17altius17PS4
frenklin49StrawTrout84662Xbox One
BinaryRunBinaryRunXbox One
daantjecooldiederothXbox 360

De topic-start is nog in aanbouw aangezien er nog een kans is dat er nieuwe features worden toegevoegd. Zodra er nieuwe informatie binnenkomt over FUT 15, dan zal dit topic geüpdatet worden. Opmerkingen en/of toevoegingen aan dit topic? Stuur dan een DM!

Bronvermelding:
http://www.fifabenelux.co...or-fifa-15-ultimate-team/
http://news.futhead.com/p...9-fifa-15-new-fut-details

[ Voor 5% gewijzigd door chengbondkwok op 24-01-2015 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Erg uitgebreide startpost. UT blijft toch het leukste onderdeel van Fifa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:47

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Waarom is er geen topic voor FIFA World Beta, waarin alleen het FUT gedeelte centraal staat, en iedereen dit gratis spelen kan?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
sain onez schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 16:58:
Waarom is er geen topic voor FIFA World Beta, waarin alleen het FUT gedeelte centraal staat, en iedereen dit gratis spelen kan?
Het valt een beetje tussen reguliere FIFA en FUT in. Daarvoor zou je een van de twee main topics kunnen gebruiken. Verder vind ik de beta vies tegenvallen. Ik heb vaak last van incomplete selecties bij de aftrap of totaal andere opstelling dan ingesteld. Het speelt wel vloeiend, daar niet van, maar nog teveel bugs om het minder frustrerend te maken (FUT zelf is al frustrerend genoeg :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:18
Goed dat je een nieuwe topic gestart bent. Startpost ziet er netjes uit. Zal je straks nog even wat aanvullingen sturen. Heb nu zelf nog een PC maar stap over op Xbox one. T.z.t. stuur ik mijn gamenaam nog wel even, dan heb ik weer wat vriendjes op de Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:35
Ben benieuwd naar de veranderingen in FUT. Sinds een paar maanden gestart op de XB360, maar vanaf september op de XBone. Tzt zal ik mijn gamertag ook wel DM-en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Er zijn voor wat betreft FUT nog niet veel veranderingen bekend gemaakt. Hoopte dat ze het chemistry systeem weer veranderen maar dat zal wel niet. Ben ook wel benieuwd naar het 'lenen' van spelers. Op zich een goed idee omdat we op deze manier toch eerder met de ster-spelers kunnen spelen. Wat veranderingen betreft vind ik het belangrijkste dat ze de servers aanpakken. Ik speel nu op de PC maar hoor dezelfde verhalen van Xbox en Playstation.

Maar goed, kan niet wachten tot ik weer een mooi nieuw team kan samenstellen in FUT15!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 26-05 18:32
Een paar kleine opmerkingen voor de TS, het gaat om FIFA 15, bij het stukje 'pacewhore' word nog gesproken over wat er misschien in FIFA 14 zal zijn ;) En je kan ook overal op je playstation en xbox toch? :P

Hey, Hey jij daar, dit is mijn signature :) #UnitedWeAre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
Bananendoos schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 21:08:
Een paar kleine opmerkingen voor de TS, het gaat om FIFA 15, bij het stukje 'pacewhore' word nog gesproken over wat er misschien in FIFA 14 zal zijn ;) En je kan ook overal op je playstation en xbox toch? :P
First one fixed, sort of :+

Op je tweede vraag heb ik geen commentaar :+

Van de tot nu toe aangekondigde nieuwe features word ik niet heel erg warm. Concept Squads is misschien handig voor de mensen die op een console zitten en geen zin hebben om de PC even erbij te pakken voor Futhead.

Wat mij alleen nog onduidelijk is, is of je ook spelers kan uitlenen, om zo wat coins te verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Ik speel zelf voornamelijk FUT en ben ook niet heel erg onder de indruk van de vernieuwingen maar wacht de eerste weken wel af. Het uitlenen van spelers is niet mogelijk. Ook is het lenen van spelers zoals ik het begrijp beperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
chengbondkwok schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 10:03:
[...]

First one fixed, sort of :+

Op je tweede vraag heb ik geen commentaar :+

Van de tot nu toe aangekondigde nieuwe features word ik niet heel erg warm. Concept Squads is misschien handig voor de mensen die op een console zitten en geen zin hebben om de PC even erbij te pakken voor Futhead.

Wat mij alleen nog onduidelijk is, is of je ook spelers kan uitlenen, om zo wat coins te verdienen.
Teammanagement ziet er anders wel veel beter uit en carrière is ook erg vooruit gegaan, toen ik wat gameplay zag en wat nieuws van fifabenelux liep ik toch al wel warm voor FIFA 15 wat ik nooit heel erg voor een game heb gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
De vernieuwingen die je omschrijft zijn idd prima maar niet FUT gerelateerd. Ik heb het idee dat er binnen FUT minder aandacht is voor vernieuwingen. Maar dat hoeft niet uit te maken als ze de gameplay verbeterd hebben en als ik de reviews mag geloven dan lijkt het daar wel op. Nog ff geduld….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
Korreltje zout, of toch echt?

Het zou heel erg fijn zijn om dit soort praktijken aan te pakken, maar ik vraag me af of EA ook de YouTubers gaat aanpakken. Die promoten ook coin selling websites, waarbij de YouTubers gesteund worden met coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 615693

Dat las ik ook, vraag me af hoe ze iedereen willen pakken. Zou iig top zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royrs
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-05 16:40
chengbondkwok schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 18:14:
Korreltje zout, of toch echt?

Het zou heel erg fijn zijn om dit soort praktijken aan te pakken, maar ik vraag me af of EA ook de YouTubers gaat aanpakken. Die promoten ook coin selling websites, waarbij de YouTubers gesteund worden met coins.
Waarschijnlijk wel aangezien dit direct terug te vinden is in de tekst (coin promoters).

Goed dat ze eindelijk aandacht besteden aan deze praktijken, mocht het ze lukken de bovenstaande punten op te lossen (vooral de autobuyers) zou FUT een heel stuk leuker worden. Stabielere economie en maakt traden iig leuker met de kans hier en daar een bargain te scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Nou ik ben benieuwd. Op zich veranderd er niets. Het was al niet toegestaan om coins te kopen. Ze hebben er echter nu een mooie vormgeving aan gegeven. Ik heb geen idee hoeveel spelers er zijn online maar lijkt me toch om meerder miljoenen te gaan. Om hier toezicht op te houden wordt volgens mij best lastig. Ik kan me voorstellen dat coinfarmers, die volgens mij veel meer invloed hebben dan autobuyers van alle tijd zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NO2
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

NO2

Is er ook iets bekend over meenemen van teams/coins? Ik heb het 2 jaar volgehouden met fifa13UT en wil nu overstappen naar fifa15. Kan ik m'n team en/of coins ook meenemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
NO2 schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 13:10:
Is er ook iets bekend over meenemen van teams/coins? Ik heb het 2 jaar volgehouden met fifa13UT en wil nu overstappen naar fifa15. Kan ik m'n team en/of coins ook meenemen?
Dat kan nooit. Alleen Fifa Points kan je meenemen dacht ik, maar geen coins en spelers. Wel je clubnaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-04 12:57
NO2 schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 13:10:
Dat kan inderdaad nooit... dit zou ook direct het verdienmodel van EA hard aanpakken.

Ik ben trouwens wel benieuwd wanneer we weer online je FUT team kan gaan samenstellen in handelen. Meestal is dit één week voor release echter heb ik hier nog niets van vernomen. Iemand die al wel hierover iets voorbij heeft zien komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
Remmetje schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 13:19:
[...]

Dat kan inderdaad nooit... dit zou ook direct het verdienmodel van EA hard aanpakken.

Ik ben trouwens wel benieuwd wanneer we weer online je FUT team kan gaan samenstellen in handelen. Meestal is dit één week voor release echter heb ik hier nog niets van vernomen. Iemand die al wel hierover iets voorbij heeft zien komen?
Dit is volgens mij bevestigd dat dit niet mogelijk is maar heb even geen link, telefoon enzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-05 09:24
Wow nice! Wil dit jaar ook serieus gaan UT'en dus goed topic :)

Vraag me wel af wat je precies kan verhandelen als je al van te voren kan handelen. Veel goeie spelers zullen nog niet "op de markt" zijn...

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Bananendoos schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 14:18:
[...]

Dit is volgens mij bevestigd dat dit niet mogelijk is maar heb even geen link, telefoon enzo :P
Wat niet mogelijk is? Muntjes of vooraf handelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Ik heb nog niets over "early acces" gehoord. Vorige jaren konden bestaande gebruikers 1 week vooraf al via de webap inloggen en handelen met de gratis loyalty packs e.d. Op deze manier kun je al redelijk snel betere spelers krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
Maichel schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 15:08:
[...]

Wat niet mogelijk is? Muntjes of vooraf handelen?
Volgens mij vooraf handelen en als ze het al gaan maken zal het wel net zo zijn als nu, namelijk uit de lucht voor drie maanden ;/ alles kan behalve handelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Bananendoos schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 17:34:
[...]

Volgens mij vooraf handelen en als ze het al gaan maken zal het wel net zo zijn als nu, namelijk uit de lucht voor drie maanden ;/ alles kan behalve handelen...
Hmm ja zie het nu. Ik dacht, ik zal het eens proberen maar kreeg deze foutmelding:

Afbeeldingslocatie: http://oi61.tinypic.com/2mmgw3b.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 478239

De eerste ratings zijn bekend :D
http://www.easports.com/f...-15-player-ratings-top-50

Geen pirlo en mata meer voor mij, zijn nu wel erg slecht geworden

• Riemer
En hebben jullie de eerste ratings al gezien van de top 50 spelers? Ik ben erg benieuwd naar Neymar. Zal hij een spits of een vleugel aanvaller zijn?

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:52
Hooguit valse spits, CA, net als Messi. Maar ik verwacht als basis Linksbuiten en dan ook inzetbaar op de rechterflank.

• Riemer
Ja daar ben ik ook bang voor. Speel nu met Neymar als spits in 433 opstelling en dat werkt prima. Hoop dat hij toch een Cf of Striker kaart krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:05
Heb weer zin om FUT te spelen dit jaar, na 1 jaar ps4 toch maar weer terug naar de PC.
Hoe laat komen de nieuwe speler rankings uit, was toch 6 uur?

[ Voor 26% gewijzigd door Ruudox op 05-09-2014 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TictaCNL
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-11-2023
Hier staat de volledige lijst: http://www.easports.com/f...-15-player-ratings-top-50

En ratings van Nederlandse spelers in FUT: YouTube: FIFA 15 - Dutch Legends Squad Builder ft. New 5 Star Skiller!

[ Voor 46% gewijzigd door TictaCNL op 08-09-2014 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KontI
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-01-2024
Neymar toch links buiten. Op zich wel relaxt. Kan je dit jaar eindelijk een fatsoenlijk barca team maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 619898

Nog even, kan niet wachten. _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 619898 op 09-09-2014 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Laatst online: 23-05 13:53

Meneer iCy

swarma

Maichel schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 16:37:
[...]

Hmm ja zie het nu. Ik dacht, ik zal het eens proberen maar kreeg deze foutmelding:

[afbeelding]
Handelen is via de webapp weer mogelijk voor fifa 2014. Volgende week eens langs de gamemania en Fifa2014 inclusief een andere game inwisselen en 19 euro bijbetalen en dan fifa 15 pre-orderen :-)

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TictaCNL
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-11-2023
FIFA 15 demo is trouwens te downloaden voor alle consoles. Je kunt er ook FUT mee spelen (offline). Messi, Ibra en Neymar zijn allemaal te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberoon
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-12-2024
Ik speel nu net een jaar Ultimate team, aardig team samengesteld al zeg ik het zelf.

Maar lees ik nu goed dat ik van Fifa 14 (PS3) naar Fifa 15 (PS4) mijn FUT team NIET kan meenemen ?
Hopelijk ben ik scheel geweest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
Dat lees je idd goed. je neemt alleen je fifa punten mee naar het volgende deel, de rest gaat weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberoon
pruimman schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 21:07:
Dat lees je idd goed. je neemt alleen je fifa punten mee naar het volgende deel, de rest gaat weg.
Dus beter verkoop ik alles nu het nog wat waard is :| .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Uberoon schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 21:12:
[...]

Dus beter verkoop ik alles nu het nog wat waard is :| .
En dan? Wat ga je met je coins doen in FUT 15? Je kunt alleen je Fifa punten (die je met echt geld gekocht hebt) meenemen naar FUT 15. Al je spelers + coins blijven actief in FUT 14. Zou vanuit EA standpunt ook niet echt slim zijn dat je spelers meegaan naar de volgende editie (van mij mag het hoor). Ik geloof dat de diverse Ultimate Team games voor EA nogal wat oplevert!

• Uberoon
Ja duidelijk, ik lees wederom niet goed 8)7 ..

Het heeft ook wel wat om weer opnieuw een team op te bouwen, dan gaan de illegaal bij elkaar gekochte teams ook een keer uit de roulatie . Dat is mits het plan van aanpak werkt bij EA.
Riemer schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 22:06:
[...]

En dan? Wat ga je met je coins doen in FUT 15? Je kunt alleen je Fifa punten (die je met echt geld gekocht hebt) meenemen naar FUT 15. Al je spelers + coins blijven actief in FUT 14. Zou vanuit EA standpunt ook niet echt slim zijn dat je spelers meegaan naar de volgende editie (van mij mag het hoor). Ik geloof dat de diverse Ultimate Team games voor EA nogal wat oplevert!

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07:08

two

Di Natale is 78 .. Kom op! Die man scoorde er vorig jaar 15 in de Serie A als ik het goed heb. 8)7

Signature

• Riemer
mimang schreef op donderdag 11 september 2014 @ 08:15:
Di Natale is 78 .. Kom op! Die man scoorde er vorig jaar 15 in de Serie A als ik het goed heb. 8)7
Vind ik ook wel erg laag. Heb op de PC zijn TIF (3e) IF kaart (88 rating). Nu heeft hij vorig jaar niet een geweldig seizoen gehad. Pas aan het eind kwam hij op dreef en als ik me niet vergis is de beste man ook al rond de 36 dus een downgrade ok, maar dit...

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Web-app gaat de 17e online:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BxPmtOlIYAAnxPx.png:large

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberoon

Bekijk op YouTube
FIFA 15 Ultimate Team | New Features
_

[ Voor 26% gewijzigd door Uberoon op 16-09-2014 18:46 ]

• Maichel
Als vandaag de web app weer open gaat (wat nu overigens nog niet is) zal dan ook de Android app vandaag geupdatet worden? Die geeft uiteraard nog gewoon FIFA14 aan.

Tweede vraag, weet iemand of die EA catalogus al ergens te bekijken is? Kan/kon m niet vinden nog online.

[ Voor 22% gewijzigd door Maichel op 17-09-2014 08:19 ]

• HaWkY61
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2024
Ik neem aan dat je de FUT15 web app kan benaderen als je Fifa 15 in de pre-order hebt staan toch?

Wesside

• chengbondkwok
HaWkY61 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 08:54:
Ik neem aan dat je de FUT15 web app kan benaderen als je Fifa 15 in de pre-order hebt staan toch?
Sterker nog, je kan gewoon FUT15 web app benaderen, zonder Fifa 15 te kopen.

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

HaWkY61 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 08:54:
Staat volgens mij helemaal los van elkaar.

Heb ergens gelezen dat rond 14u (meen Engelse tijd) de boel weer online zou zijn, ben benieuwd!

Ik vind sommige nieuw ratings van spelers waar ik veel mee speelde wel erg laag, misschien tijd voor andere namen. Vervangen van Heading door Physics is ook wel even wennen.

[ Voor 19% gewijzigd door peeweeherman op 17-09-2014 09:06 ]

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

• HaWkY61
Dus je zou in princiepe gewoon kunnen traden zonder ooit het spel te kopen..?

Wesside

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

HaWkY61 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 09:08:
Dus je zou in princiepe gewoon kunnen traden zonder ooit het spel te kopen..?
Ja, vorige jaren in elk geval wel.

Ben overigens wel blij met loan players, heb nog enorm veel punten en veel spelers vallen me tegen.
Nu hoef ik ze in elk geval niet eerst te kopen.

De servers voor de app op de ipad liggen er ook uit, alles lijkt nog op schema.

[ Voor 9% gewijzigd door peeweeherman op 17-09-2014 09:16 ]

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
chengbondkwok schreef op woensdag 17 september 2014 @ 09:04:
[...]

Sterker nog, je kan gewoon FUT15 web app benaderen, zonder Fifa 15 te kopen.
mits je FUT14 hebt gespeeld

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-05 22:15
Het zou vandaag toch online gaan?? k kan er nog niet in

• HaWkY61
FUT14 heb ik veel gespeeld, hoveel packs krijg je dan "gratis" of krijg je helemaal niks? Heb begrepen dat je van FUT14 niks kan meenemen naar 15.

Vanmiddag om 15:00 uur komt FUT15 vrij als het goed is.

Edit: 2PM UK time wordt er gezegd op twitter.

[ Voor 10% gewijzigd door HaWkY61 op 17-09-2014 09:28 ]

Wesside

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

HaWkY61 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 09:25:
FUT14 heb ik veel gespeeld, hoveel packs krijg je dan "gratis" of krijg je helemaal niks? Heb begrepen dat je van FUT14 niks kan meenemen naar 15.

Vanmiddag om 15:00 uur komt FUT15 vrij als het goed is.

Edit: 2PM UK time wordt er gezegd op twitter.
preorder bij sommige (web) shops (zie ea sports site welke shops) krijg je 15 weken lang 1 gold pack per week bij de standaard uitvoering.

• xamirz
iCy schreef op woensdag 17 september 2014 @ 09:33:
[...]

preorder bij sommige (web) shops (zie ea sports site welke shops) krijg je 15 weken lang 1 gold pack per week bij de standaard uitvoering.
Klopt. Dit had ik voorgaande jaren ook.. Alleen nooit wat leuks uit die pak gehaald. Dit jaar ga ik voor de gewone versie..

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

xamirz schreef op woensdag 17 september 2014 @ 09:35:
[...]

Klopt. Dit had ik voorgaande jaren ook.. Alleen nooit wat leuks uit die pak gehaald. Dit jaar ga ik voor de gewone versie..
Dit is met de gewone versie bij diverse (web)shops. De ultimate heeft 40 weken 1 gold pack.

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

In de 2de helft van het seizoen is het niet erg interessant meer om packs te krijgen. Normale spelers zijn niet veel waard en dure krijg je zelden, normale versie en in het begin een extra boost met wat fifa punten heeft toch mijn voorkeur. Geen zin om met bronzen elftal te beginnen.

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

peeweeherman schreef op woensdag 17 september 2014 @ 10:02:
In de 2de helft van het seizoen is het niet erg interessant meer om packs te krijgen. Normale spelers zijn niet veel waard en dure krijg je zelden, normale versie en in het begin een extra boost met wat fifa punten heeft toch mijn voorkeur. Geen zin om met bronzen elftal te beginnen.
Ik zit er ook over na te denken om wat fifa points aan te schaffen. Heb Fifa 14 4 weken geleden gekocht (en inmiddels ingeruild voor preorder fifa15 (game mania preorder aktie)) maar om idd snel wat fifa coins te verdienen moet je echt goed in de transfermarkt zoeken. Spelers uit de goldpacks zijn gewoonweg 9 van de 10 keer niets waard en van de 10 packs die ik heb gekocht heb ik maar 1 zeldzame speler gehad, andere keren enkel zeldzame items/contracten/etc oftewel, je krijgt vrijwel niets uit je goldpack.

Hoe ik begon 4 weken geleden met FUT14: Brons packs kopen en de spelers voor 150 aan te bieden met uitzonderingen van zeldzame spelers die wat meer waard zijn. Daarna ben ik voornamelijk op de speler Karim Benzema wezen zoeken voor doorverkoop. Heb zelfs voordat ik naar het werk ging 10x Benzema gekocht voor 2000 en alle 10 verkocht voor 3500 (of meer!).

Maar goed je merkt dat het inderdaad aan het einde velen malen lastiger is dan in het begin.

[ Voor 11% gewijzigd door Meneer iCy op 17-09-2014 10:56 ]

Anoniem: 621617

Je hebt het spel pas 4 weken. maar weet wel dat het traden op het eind moeilijker is dan op het begin.

Apart ;)

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Anoniem: 621617 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 11:01:
Je hebt het spel pas 4 weken. maar weet wel dat het traden op het eind moeilijker is dan op het begin.

Apart ;)
FUT13 vanaf het begin meegemaakt en FUT14 meegeleefd met een kameraad van me en het is had, want ik heb hem al ingeruild. :-)

[ Voor 6% gewijzigd door Meneer iCy op 17-09-2014 11:19 ]

• chengbondkwok
Overigens is het misschien handig om je packs te openen na 19:00, want dan komt TOTW uit. Niet dat de kans dat je iets leuks krijgt heel groot is, maar toch het is het proberen waard :+

• Maichel
Zo, mn order voor de Ultimate versie net geannuleerd en ga nu bij de Saturn voor 49 de gewone halen tijdens de nacht-launch. Scheelt toch weer 24 Eurotjes en zo boeiend is die Ultimate versie niet. Kans dat je met een van die gouden pakjes iets supers krijgt is toch klein en die overige bonussen....care :)

Vrouwtje van de Saturn wist overigens niet of de gewone versie daar geldt als de preorder versie, en of je dus een voucher met code krijgt of niet. Ach ja, we gaan het zien :)

• Maichel
chengbondkwok schreef op woensdag 17 september 2014 @ 11:31:
Overigens is het misschien handig om je packs te openen na 19:00, want dan komt TOTW uit. Niet dat de kans dat je iets leuks krijgt heel groot is, maar toch het is het proberen waard :+
Ik ben best nieuw met FUT hoor, althans...met t TOTW gebeuren. Maar, die zitten toch minder/bijna nooit in de gewone gouden pakjes die we krijgen (misschien dan...) maar eerder in die "speciale pakjes"?

• BB333
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-11-2024
De kans zal wellicht kleiner zijn, maar ik heb vorig jaar veel 5k pakketjes opengemaakt (de goedkoopste, toen ik ze gratis kreeg bij WC pakketjes) en heb daar van de 200 wel ongeveer 2 in forms ingekregen. Heb zelfs Neymar erin gehad. De kans is klein dat je iets goeds krijgt, maar het wachten tot 19:00 loont wel wat mij betreft.

• Maichel
BB333 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 12:19:
De kans zal wellicht kleiner zijn, maar ik heb vorig jaar veel 5k pakketjes opengemaakt (de goedkoopste, toen ik ze gratis kreeg bij WC pakketjes) en heb daar van de 200 wel ongeveer 2 in forms ingekregen. Heb zelfs Neymar erin gehad. De kans is klein dat je iets goeds krijgt, maar het wachten tot 19:00 loont wel wat mij betreft.
Ik denk dat het wachten tot 19:00 haast wel gaat moeten, als je op de Twitter van EA kijkt dan worden ze overspoeld met vragen hoelaat die live gaat....gevolg...de servers gaan vast crashen :)

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

De mobiele app doet het wel, weet niet of die het ooit niet gedaan heeft tijdens deze onderhoudswerkzaamheden.

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Overigens is het maar de vraag of je pakjes kunt kopen als je momenteel geen fifa points hebt.
Op dit moment verkopen ze bij origin alleen fifa points voor 14 only...

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

iCy schreef op woensdag 17 september 2014 @ 13:36:
De mobiele app doet het wel, weet niet of die het ooit niet gedaan heeft tijdens deze onderhoudswerkzaamheden.
Zag ik ook net, deze lag er wel degelijk uit, misschien volgt de rest nu ook, zal direct checken :)

• Maichel
peeweeherman schreef op woensdag 17 september 2014 @ 13:36:
Overigens is het maar de vraag of je pakjes kunt kopen als je momenteel geen fifa points hebt.
Op dit moment verkopen ze bij origin alleen fifa points voor 14 only...
Als ik Twitter goed begrijp krijgt iedereen een 50k pakje

• Maichel
Jajaja hij is Live! Kreeg net een Tweet

@MaichelNL The Web App is now live! Use this link to get there! linkje maar even weg :)

Link werkt alleen niet :)

[ Voor 26% gewijzigd door BM op 17-09-2014 14:30 ]

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Maichel schreef op woensdag 17 september 2014 @ 14:00:
Jajaja hij is Live! Kreeg net een Tweet

@MaichelNL The Web App is now live! Use this link to get there! [WEGLINK]

Link werkt alleen niet :)
Iemand zonder recentste tweets, gratis hosting en vrijwel geen volgers? Denk dat hij misbruik wilde maken. Zou zijn link niet eens proberen mocht er uberhaupt een inlogpagina nog komen.

O wacht je bent een retweeter.

Het bericht komt volgens mij niet van de officiele EA Sports FIFA account, maar vanaf EA Sports FIFA 88 . Denk dat het iets te mooi om waar te zijn en zou er niet op inloggen mocht er uberhaupt iets online komen.

Dit is de officiele EA Sports FIFA twitter: https://twitter.com/EASPORTSFIFA

[ Voor 30% gewijzigd door Meneer iCy op 17-09-2014 14:17 ]

• Maichel
iCy schreef op woensdag 17 september 2014 @ 14:12:
[...]

Iemand zonder recentste tweets, gratis hosting en vrijwel geen volgers? Denk dat hij misbruik wilde maken. Zou zijn link niet eens proberen mocht er uberhaupt een inlogpagina nog komen.

O wacht je bent een retweeter.

Het bericht komt volgens mij niet van de officiele EA Sports FIFA account, maar vanaf EA Sports FIFA 88 . Denk dat het iets te mooi om waar te zijn en zou er niet op inloggen mocht er uberhaupt iets online komen.

Dit is de officiele EA Sports FIFA twitter: https://twitter.com/EASPORTSFIFA
Wilde t net zeggen ja! Die link wijst naar iets met marocwebs.com :P

• HaWkY61
sowieso url is gewoon te vinden via google..?

Wesside

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

HaWkY61 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 14:22:
sowieso url is gewoon te vinden via google..?
Welke, de fake site of de echte? :-)

@Maichel haal de link gewoon weg.

• HaWkY61
Als het goed is allebei, maar bedoel natuurlijk de FUT15 url..

Wesside

• xamirz
Ik heb fifa ultimate jaren op de xbox360 gespeeld.. Nu op de pc ook next gen is ga ik overstappen op de PC. Kan ik mijn ultimate acc omzetten naar pc.. Weten jullie hoe dit werkt?

• Ruudox
Ja, Je account wel. ik ben van PC naar ps4 gegaan en nu weer naar de PC en het is allemaal 1 account.

• Riemer
xamirz schreef op woensdag 17 september 2014 @ 14:33:
Ik heb fifa ultimate jaren op de xbox360 gespeeld.. Nu op de pc ook next gen is ga ik overstappen op de PC. Kan ik mijn ultimate acc omzetten naar pc.. Weten jullie hoe dit werkt?
Ik ben vorige week van PC naa Xbox one gegaan en had gratis fifa 14. Heb mijn account op origin omgezet en mijn ervaringanlevel is hetzelfde gebleven. Ik kan nu met 1 account zowel op pc als xbox spelen.

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

pfff, wachten duurt lang...

• jonhy
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-02 14:16
Ik ben van jaren lang pc, dit jaar voor het eerst over gestapt naar de PS4. Hoe zit het als ik straks we Webapp voor de release al wil gaan gebruiken? Kan ik dan zelfde account gebruiken en Fifa 15 op PSN pre orderen? Of werkt vroegtijdige toegang tot de webapp alleen met origin (pc) ?

• Maichel
Nou ja, inmiddels is al wel TOTW Week 1 bekend!

Afbeeldingslocatie: http://www.fifabenelux.com/wp-content/uploads/2014/09/fut-totw-sept-17-starting-xi.jpg

Ben nog niet zo bekend met het TOTW verhaal, maar wel gek dat ie nu al bekend is terwijl er nog best veel CL matches gespeeld moeten worden (en EL). Of gaat het zo dat die deze week goed presteren, volgende week dan TOTW zijn?

Ben benieuwd wie er als eerste een heeft :D

[ Voor 47% gewijzigd door Maichel op 17-09-2014 17:16 ]

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:22
TOTW is toch normaal gesproken van de week ervoor?

• chengbondkwok
HamburgerHenk schreef op woensdag 17 september 2014 @ 17:20:
TOTW is toch normaal gesproken van de week ervoor?
Dit. TOTW wordt op basis van de prestaties van de voorgaande week tussen woensdag en dinsdag bepaald, waarbij beker en oefenwedstrijden niet meetellen.

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07:31
Maichel schreef op woensdag 17 september 2014 @ 17:14:
Ben nog niet zo bekend met het TOTW verhaal, maar wel gek dat ie nu al bekend is terwijl er nog best veel CL matches gespeeld moeten worden (en EL). Of gaat het zo dat die deze week goed presteren, volgende week dan TOTW zijn?
Gaat volgens mij op basis van competitievoetbal, dus van afgelopen weekend. Wel apart dat Di Maria blijkbaar een CM is tegenwoordig..

Ben benieuwd wanneer alles live gaat, bij de aankondiging van de TOTW stond "Available from 6pm UK" dus, vanaf 7 uur zou het sowieso beschikbaar moeten zijn. :)

• Bananendoos
Maichel schreef op woensdag 17 september 2014 @ 17:14:
Nou ja, inmiddels is al wel TOTW Week 1 bekend!

[afbeelding]

Ben benieuwd wie er als eerste een heeft :D
Elke week is er 1 op woensdag rond een uur of 6 of 8, dus als er woensdag om 20.30 een wedstrijd begint is hij voor volgende week

• Royrs
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-05 16:40
TOTW: Championsleague van dinsdagavond wordt niet meegenomen voor de release van de volgende dag (woensdag).

• Supermach
  • Laatst online: 08:28
JapieTalent schreef op woensdag 17 september 2014 @ 17:24:
[...]

Gaat volgens mij op basis van competitievoetbal, dus van afgelopen weekend. Wel apart dat Di Maria blijkbaar een CM is tegenwoordig..

Ben benieuwd wanneer alles live gaat, bij de aankondiging van de TOTW stond "Available from 6pm UK" dus, vanaf 7 uur zou het sowieso beschikbaar moeten zijn. :)
Daar speelt hij dan ook gewoon bij Man Utd :)

• Jaap.
  • Laatst online: 07:31
Supermach schreef op woensdag 17 september 2014 @ 17:55:
[...]

Daar speelt hij dan ook gewoon bij Man Utd :)
Voorbarig.. Hij heeft slechts één/enkele wedstrijd(en) meegedaan. (Van der Hoorn was enkele wedstrijden geleden ook stormram bij Ajax, maar ik zet m'n geld er toch maar op dat 'ie CV is ;) )
Daarnaast speelde/speelt Di Maria bij Real Madrid/Argentinië ook aan de buitenkant. Desondanks vind ik het prima hoor: des te meer mogelijkheden :)

• Ruudox
JapieTalent schreef op woensdag 17 september 2014 @ 18:06:
[...]

Voorbarig.. Hij heeft slechts één/enkele wedstrijd(en) meegedaan. (Van der Hoorn was enkele wedstrijden geleden ook stormram bij Ajax, maar ik zet m'n geld er toch maar op dat 'ie CV is ;) )
Daarnaast speelde/speelt Di Maria bij Real Madrid/Argentinië ook aan de buitenkant. Desondanks vind ik het prima hoor: des te meer mogelijkheden :)
De totw spelers kunnen een andere positie hebben dan dat ze origineel hebben.

• chengbondkwok
[...]

http://www.futhead.com/15/players/27612/mike-van-der-hoorn/

Uw inleg: €0.00
Quote: 10000000
Uw winst: €0.00

Op welk rekeningnummer moet het gestort worden? :+

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:52
[...]

Bij Real speelde hij ook al veel centraal hoor ;)
Sinds de komst van Bale was hij zijn plek op de rechterflank kwijt, en speelde hij daar alleen als Bale niet kon spelen. Di Maria is niet voor op de bank en ze hadden ook nog geen Kroos en James, waardoor hij veel als centrale middenvelder speelde. Dus wel iets meer dan een enkele wedstrijd..
Net als Van Der Hoorn, die wel speelt, als centrale verdediger, maar in jong ajax :+

• Riemer
pruimman schreef op woensdag 17 september 2014 @ 18:35:
[...]

De totw spelers kunnen een andere positie hebben dan dat ze origineel hebben.
Juist dit. Neem Robben als voorbeeld in FUT14. Zijn positie is bij Bayern altijd RW maar in het nederlands elftal deze zomer als spits. Derhalve waren zijn in-forms ook als spits.

Anoniem: 478239

De web app duurt weer een eeuwigheid zoals altijd bij EA..

• Riemer
Anoniem: 478239 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 21:22:
De web app duurt weer een eeuwigheid zoals altijd bij EA..
Nou ja, vorig jaar was hij drie dagen vroeger dan aangegeven. Even geduld….. Al zit ik ook al de hele avond klaar!

• Bananendoos
UT lag er al 2 uur uit, zal het dan toch?

• Riemer
Helaas. Vanavond om 19:00 uur nederlandse tijd volgt meer informatie van EA. En weer afwachten..

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-03 05:49

Remcom00

hij is gek

Beetje aan het bouwen geweest voor een starter team, nu nog lastig natuurlijk omdat je geen prijzen weet maar dit lijkt me wel een aardig team.
Misschien wel wat duur, maar als ik goede spelers in packs krijg kan ik die gewoon verkopen.
Misschien bouw ik ook wel gewoon een team op basis van m'n packs.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/eKFYf0V.png

hoidoei

• Uberoon
Ben ik de enige die het vet zou vinden dat je FUT spelers net zoals pokemon kaarten zou kunnen aanschaffen?

Dat je dan zo'n speler echt als kaartje hebt en als je hem wil gebruiken dat je dan een QR code kan inscannen ?

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Uberoon schreef op donderdag 18 september 2014 @ 11:44:
Ben ik de enige die het vet zou vinden dat je FUT spelers net zoals pokemon kaarten zou kunnen aanschaffen?

Dat je dan zo'n speler echt als kaartje hebt en als je hem wil gebruiken dat je dan een QR code kan inscannen ?
Je hebt/had een kaartspel met soortgelijk idee, helaas werd hier (goed) misbruik door gemaakt. Kaarten kopieeeren etc. Wellicht op te lossen door een unieke code per kaart ongeacht dat ze een miljoen keer een training hebben gemaakt, elke training gewoon uniek maken dan.

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:04
Ik ga na jaren van PC nu naar PS4. Iemand die mij wil adden? PSN is GAITii

Een mooie functie verder in FUT zal zijn als je gewoon spelers kon ruilen zonder er ook maar dat er geld bij te pas komt... Of zie ik iets over het hoofd?

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Pagina: 1 2 ... 63 Laatste