Seasonpass werkt niet meer. Je kunt (als ik me niet vergis) Fifa alleen nog eerder dan de officiële release spelen door op je Xbox one EA access te kopen. (dat heb ik gedaan)
Heb vandaag mijn Xbox even op regio USA gezet en dus al lekker twee uurtjes FUT gedaan. Kon gewoon packs kopen met coins / fifa punten en werkte prima. Heb net 3 potjes online gedaan en valt me volgende op:
- Als het regent zie je ook echt regen opspatten en je spelers worden weer wat trager
- Maakt volgens mij dit jaar meer uit dan in verleden dat je spelers chemistry met elkaar hebben
- Keepers zijn lomp… prachtige kopbal van mijn verdediger terup naar keeper was direct een eigen goal
- Loan spelers is lachten. Je komt direct al tegen veel spelers met Messi / Lewandowski. Ik denk althans dat zij te leen zijn (kon ze vinden in EA catalogus) Mijn 1e wedstrijd speelde ik direct tegen Ronaldo… Damn!!
- Hoge ballen over verdediging zijn makkelijker te verdedigen. Je centrale verdediger staat gewoon dieper naar mijn mening
Nou ga eerst maar ff wat relaxen want het is helaas maar 6 uur al denk ik daar ook wel weer een oplossing voor te hebben door te switchen van user. Ik had nl. de indruk dat hij aangaf dat je per account 6 uur hebt. Gaan we dus dit weekend maar even proberen.
Samenvattend:
- Ben overgestapt van PC naar Xbox one en moet zeggen dat de feel erg goed is. Beelden zien er ook prachtig uit en speelt tot nog toe lekker weg. Helaas speel je online nog steeds tegen dezelfde *** die alleen maar hoge ballen naar voren spelen.