Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Die optie is er juist dit jaar eruit gehaald. Het was mogelijk om een "bod" te doen op een kaart met 4 slots.GAITii schreef op donderdag 18 september 2014 @ 12:51:
Ik ga na jaren van PC nu naar PS4. Iemand die mij wil adden? PSN is GAITii
Een mooie functie verder in FUT zal zijn als je gewoon spelers kon ruilen zonder er ook maar dat er geld bij te pas komt... Of zie ik iets over het hoofd?
Dus je zou bijvoorbeeld tegen Ronaldo; Gerrard, Lampard, Rooney en Sturridge.
Wesside
So what, game komt pas volgnde week uit toch.? Of zie ik iets over het hoofd..
Wesside
Vrijdag kunnen mensen met een seasonpass al spelen.HaWkY61 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 14:36:
Wat is er eigenlijk aan de hand dan? Dat de web app nog niet uit is..?
Fifa had aangekondigd dat de webapp 17 sept online zou zijn... Heel community heeft daarop gewacht en fifa failttt. DattttHaWkY61 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 14:36:
Ze hadden eerst zelfs aangekondigd dat hij op 12 september online zou komen, werd 5 dagen uitgesteld naar de 17e en nu minimaal een dag maar kan ook wel zijn dat het later word..xamirz schreef op donderdag 18 september 2014 @ 14:39:
[...]
Fifa had aangekondigd dat de webapp 17 sept online zou zijn... Heel community heeft daarop gewacht en fifa failttt. Datttt
Hey, Hey jij daar, dit is mijn signature :) #UnitedWeAre
Zoals Skylanders (dacht ik?) tochUberoon schreef op donderdag 18 september 2014 @ 11:44:
Ben ik de enige die het vet zou vinden dat je FUT spelers net zoals pokemon kaarten zou kunnen aanschaffen?
Dat je dan zo'n speler echt als kaartje hebt en als je hem wil gebruiken dat je dan een QR code kan inscannen ?
[ Voor 12% gewijzigd door Maichel op 18-09-2014 18:19 ]
PSN: Maichel
Nou, je zou iedere dag een pakje krijgen (diverse soorten...pakje kaarten, consumable items...enzovoort). Nu dus al een dag minder, en dus -misschien- minder items om te beginnen. Zeker geen ramp nee, maar wel zo netjes als EA zich eens aan een belofte houdt of gewoon uitlegt wat er aan de hand isHaWkY61 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 14:36:
Nee, dan is het effect van 'packopenings' weg en dat is juist wat mensen aanspreekt om te kijken aangezien je geen geklooi met kaartjes hebt die je kwijt kan raken en dan zou je ze eerst moeten halen. Er zijn mensen die er 4 miljoen coins in stoppen, moeten die dan naar de winkel gaan en zo'n 500 a 600 van die kaartenpakketjes halen en open maken? lijkt me niet verstandig nee, en zo gaan mensen er minder grote bedragen in stoppen en pakt ea minder winst.Uberoon schreef op donderdag 18 september 2014 @ 11:44:
Ben ik de enige die het vet zou vinden dat je FUT spelers net zoals pokemon kaarten zou kunnen aanschaffen?
Dat je dan zo'n speler echt als kaartje hebt en als je hem wil gebruiken dat je dan een QR code kan inscannen ?
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Dat hij weer 2 uur uitgesteld wordpeeweeherman schreef op donderdag 18 september 2014 @ 20:48:
Nog maar 15 minuten + wat vertraging totdat we weer gefrustreerd worden met een nieuwe update...
heb jij al wel verbinding gehad?
[ Voor 76% gewijzigd door peeweeherman op 18-09-2014 21:15 ]
Gaat nog een paar uur duren voordat je er echt makkelijk op kanpeeweeherman schreef op donderdag 18 september 2014 @ 21:14:
nu nog reactie van de server...
Dat kon in vroegere FUT series wel. Je kon dan via een trade offer met iedereen je speler traden. In FUT 13 (geloof ik) is dit traden teruggebracht tot alleen je friendlist en nu dus helemaal weg ivm coin selling.GAITii schreef op donderdag 18 september 2014 @ 12:51:
Ik ga na jaren van PC nu naar PS4. Iemand die mij wil adden? PSN is GAITii
Een mooie functie verder in FUT zal zijn als je gewoon spelers kon ruilen zonder er ook maar dat er geld bij te pas komt... Of zie ik iets over het hoofd?
raar dat ze het daar voor doen aangezien je nog steeds een non-rare bronze er voor 4 mill op kan zetten en zo coins kopenRiemer schreef op donderdag 18 september 2014 @ 21:20:
[...]
Dat kon in vroegere FUT series wel. Je kon dan via een trade offer met iedereen je speler traden. In FUT 13 (geloof ik) is dit traden teruggebracht tot alleen je friendlist en nu dus helemaal weg ivm coin selling.
Edit: Zit al bij het inlog gedeelte
[ Voor 4% gewijzigd door Bananendoos op 18-09-2014 21:25 ]
Seasonpass werkt niet meer. Je kunt (als ik me niet vergis) Fifa alleen nog eerder dan de officiële release spelen door op je Xbox one EA access te kopen. (dat heb ik gedaan)goosche schreef op donderdag 18 september 2014 @ 14:38:
[...]
Vrijdag kunnen mensen met een seasonpass al spelen.
Heb vandaag mijn Xbox even op regio USA gezet en dus al lekker twee uurtjes FUT gedaan. Kon gewoon packs kopen met coins / fifa punten en werkte prima. Heb net 3 potjes online gedaan en valt me volgende op:
- Als het regent zie je ook echt regen opspatten en je spelers worden weer wat trager
- Maakt volgens mij dit jaar meer uit dan in verleden dat je spelers chemistry met elkaar hebben
- Keepers zijn lomp… prachtige kopbal van mijn verdediger terup naar keeper was direct een eigen goal
- Loan spelers is lachten. Je komt direct al tegen veel spelers met Messi / Lewandowski. Ik denk althans dat zij te leen zijn (kon ze vinden in EA catalogus) Mijn 1e wedstrijd speelde ik direct tegen Ronaldo… Damn!!
- Hoge ballen over verdediging zijn makkelijker te verdedigen. Je centrale verdediger staat gewoon dieper naar mijn mening
Nou ga eerst maar ff wat relaxen want het is helaas maar 6 uur al denk ik daar ook wel weer een oplossing voor te hebben door te switchen van user. Ik had nl. de indruk dat hij aangaf dat je per account 6 uur hebt. Gaan we dus dit weekend maar even proberen.
Samenvattend:
- Ben overgestapt van PC naar Xbox one en moet zeggen dat de feel erg goed is. Beelden zien er ook prachtig uit en speelt tot nog toe lekker weg. Helaas speel je online nog steeds tegen dezelfde *** die alleen maar hoge ballen naar voren spelen.
Ja klopt, je kunt nog steeds een bronzen speler kopen voor 5 of zelfs 15 miljoen coins. EA gaat dit alleen strak monitoren en doordat je nu niet meer spelers onderling kan ruilen is het voor de munten verkopers moeilijker geworden hun spelers / munten te verdelen over meerdere accounts. Dit zal er (wellicht) voor zorgen dat het verkopen van munten moeilijker wordt. Nu zal de verkopende partij eerst moeten achterhalen welke verkopen de sniffers bij EA alarmeert en hier op in gaan spelen.Bananendoos schreef op donderdag 18 september 2014 @ 21:22:
[...]
raar dat ze het daar voor doen aangezien je nog steeds een non-rare bronze er voor 4 mill op kan zetten en zo coins kopen
Edit: Zit al bij het inlog gedeelte
jup en als ze dit doen zullen de grootste coin kopers overstappen op pes aangezien ea ze kan striken op yt aangezien ze nooit rechten hebben afgegevenRiemer schreef op donderdag 18 september 2014 @ 21:29:
[...]
Ja klopt, je kunt nog steeds een bronzen speler kopen voor 5 of zelfs 15 miljoen coins. EA gaat dit alleen strak monitoren en doordat je nu niet meer spelers onderling kan ruilen is het voor de munten verkopers moeilijker geworden hun spelers / munten te verdelen over meerdere accounts. Dit zal er (wellicht) voor zorgen dat het verkopen van munten moeilijker wordt. Nu zal de verkopende partij eerst moeten achterhalen welke verkopen de sniffers bij EA alarmeert en hier op in gaan spelen.
Edit: Als ik hem open krijg ik een scherm te zien wat weergeeft dat de inhoud word geblokkeerd, wat moet ik nu doen? ...
[ Voor 7% gewijzigd door Bananendoos op 18-09-2014 21:32 ]
Tsja.. Ik weet het niet. Hoeveel online spelen PES en heeft PES ook een soort FUT? Dat levert EA miljoenen op dus zij hebben er belang bij dat er geen andere partij is die munten verkoopt. Packs worden hierdoor echter wel weer meer waard dus wij hebben er ook belang bij. Denk niet dat coinsellers snel zullen overstappen. Denk eerder dat ze op zoek gaan naar een andere manier om munten te verkopen. Er is altijd vraag naar en EA zou de packs ook goedkoper moeten maken om hier op in te spelen.Bananendoos schreef op donderdag 18 september 2014 @ 21:31:
[...]
jup en als ze dit doen zullen de grootste coin kopers overstappen op pes aangezien ea ze kan striken op yt aangezien ze nooit rechten hebben afgegeven
Edit: Als ik hem open krijg ik een scherm te zien wat weergeeft dat de inhoud word geblokkeerd, wat moet ik nu doen? ...
op zich is Caceres wel een speler die me goed bevalt, speel er nog steeds mee in mijn serie a team
hoeveel pakjes krijg je?
Caceres was op 14 redelijk op, dus ik zou hem toch de kans geven
Gelukt, in elk geval nog op tijd voor de zilver pack gift van vandaag...
Beste speler is Julio Cesar, kreeg verder nog 1000 coins uit een kaartje.
Heb gelijk mijn favo speler van 14 maar gekocht: Andy Carrol
Zal nu wel minder goed performen als cross abuse is aangepakt, maar dat zien we dan wel
Zo alles in de verkoop
[ Voor 79% gewijzigd door peeweeherman op 18-09-2014 22:51 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Eerste speler gekocht en verkocht. Nu weer 2 spelers in de verkoop. Heb geen fut points en geen fifa 14 om fut points aan te schaffen en over te zetten
triesvan schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 08:58:
Werkt de webapp niet meer? of kunnen jullie wel inloggen?
Je kunt ook gewoon FUT coins via de FUT 15 web-app kopen, heb zelf net 1050 gekochtiCy schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 09:03:
Ja ben inmiddels al aan het handelen geslagen
Eerste speler gekocht en verkocht. Nu weer 2 spelers in de verkoop. Heb geen fut points en geen fifa 14 om fut points aan te schaffen en over te zetten
[...]
Bovenaan op "Meer" klikken.
hoidoei
Ik vermoed dat ik in moet loggen bij Origin oid om in de daadwerkelijke web app te komen, alleen gaat dat niet lukken zonder mijn pc, vanuit Frankrijk
Als ik op "Meer/More" klik kom ik gewoon op de beginpagina van FUT...Remcom00 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 09:43:
[...]
Je kunt ook gewoon FUT coins via de FUT 15 web-app kopen, heb zelf net 1050 gekocht.
PSN: LinQ-NL
Wat doe je dan ook in FrankrijkJapieTalent schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 09:48:
Had ik me nog zo op de web app verheugd: kom ik helaas niet eens verder dan het "Fut companion app" reclame scherm (nadat ik wel in heb gelogd met mijn origin gegevens)
Ik vermoed dat ik in moet loggen bij Origin oid om in de daadwerkelijke web app te komen, alleen gaat dat niet lukken zonder mijn pc, vanuit Frankrijk
Waarom zijn alle transfers +10 min, ff wennen dit, ARMOEDE.
Wauw, dat is wel nice. Ik kreeg maar 3 packs. Dit is waarschijnlijk omdat ik alleen FUT 13 & 14 heb gespeeld. Aan de andere kant, vriend van mij heeft alleen FUT 14 gespeeld, maar wel 5 packs gekregen. Stomme EASupermach schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 09:48:
Toch even Blaczykowski uit mn start packs gevist! Verder helaas niet veel soeps. Had maar liefst 8 packs, waarvan 1 silver bonus, 2 player packs en 5 gold packs. Helaas voor de rest allemaal vrij matige spelers (en Virgil van Dijk)
chengbondkwok schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 09:52:
[...]
Wauw, dat is wel nice. Ik kreeg maar 3 packs. Dit is waarschijnlijk omdat ik alleen FUT 13 & 14 heb gespeeld. Aan de andere kant, vriend van mij heeft alleen FUT 14 gespeeld, maar wel 5 packs gekregen. Stomme EA
**For our returning FUT players, the number of Returning User reward packs you receive is based only upon your FUT 14 gaming activity. Unfortunately we will not be issuing more reward packs beyond this
In de web-app?Odieus schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 09:51:
[...]
Als ik op "Meer/More" klik kom ik gewoon op de beginpagina van FUT...

Ik speel op PC dus misschien dat dat er iets mee te maken heeft
Ik wacht nog met uitgeven tot ik Fifa 15 heb, zijn er ook wat meer IF's en is de markt al wat op gang.
Verder niks bijzonders uit m'n starter packs gekregen, wat redelijke BPL non-rare spelers.
[ Voor 6% gewijzigd door Remcom00 op 19-09-2014 09:56 ]
hoidoei
Hier heb ik ook last van, nog niet kunnen inloggen....batsenbv. schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 09:53:
Ik zie nog steeds het scherm dat de server niet beschikbaar zijn. Heb fifa 13 gespeeld op de pc maar geen fifa 14. Kan ik er dan vanuit gaan dat ik geen recht heb op de vervroegde toegang tot FUT
Misschien was een paar honderd uur in FUT niet voldoende......
Die knop heb ik niet eensRemcom00 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 09:56:
[...]
In de web-app?
[afbeelding]
Ik speel op PC dus misschien dat dat er iets mee te maken heeft
Ik wacht nog met uitgeven tot ik Fifa 15 heb, zijn er ook wat meer IF's en is de markt al wat op gang.
Verder niks bijzonders uit m'n starter packs gekregen, wat redelijke BPL non-rare spelers.
[ Voor 5% gewijzigd door Odieus op 19-09-2014 09:57 ]
En wel fifa 14 gespeeld?triesvan schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 09:57:
[...]
Hier heb ik ook last van, nog niet kunnen inloggen....
of ik even op de PC of console wil inloggen op FUT...
Damn it!
Dan ben ik benieuwd of ik wel kan spelen haha. Heb alleen fifa 13 gespeeld.
NopeOdieus schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 09:57:
[...]
Die knop heb ik niet eensHeb je early access of zo? Ah waarschijnlijk met PC versie te maken dan...
Op PC is voor zover ik weet ook geen early-acces, heb ook nog geen pre-order.
Zal wel zijn omdat ik op PC speel.
hoidoei
Ja als je een (ex) PC fifa player ben wel, maar ik ben een console gamer en heb dus de knop niet:Remcom00 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 09:43:
[...]
Je kunt ook gewoon FUT coins via de FUT 15 web-app kopen, heb zelf net 1050 gekocht.

Wat kosten eigenlijk de fifa points? Nooit eerder aangeschaft namelijk.
[ Voor 8% gewijzigd door Meneer iCy op 19-09-2014 10:10 ]
VakantieUberoon schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 09:51:
[...]
Wat doe je dan ook in Frankrijk.
Waarom zijn alle transfers +10 min, ff wennen dit, ARMOEDE.
Maar dacht gisteravond even in te loggen om te kijken, maar dat zat er dus niet in. Deze ochtend zelfde probleem, helaas.
Denk dat het wachten is totdat we weer thuis zijn..
Gebruiken jullie deze..?shoombak schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 10:13:
ik heb fifa 14 op de ps4 gespeeld maar kan alsnog niet inloggen op de webapp..
Want bij mij werkt alles gewoon
https://www.easports.com/nl/fifa/ultimate-team/web-app
Access Deniedxamirz schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 10:15:
[...]
Gebruiken jullie deze..?
You don't have permission to access "http://www.easports.com/nl/fifa/ultimate-team/web-app" on this server.
Reference #18.9eb54117.1411114576.1bbd5b8
yes,xamirz schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 10:15:
[...]
Gebruiken jullie deze..?
Sorry!
Onze servers zijn tijdelijk niet beschikbaar wegens onderhoud.
Probeer het later nog eens.
Heb nu een discard Serie A team, wanneer ik coins heb wil ik wel weer graag een Bundesliga teamind0mi schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 10:15:
met welk team gaan jullie allemaal beginnen? SerieA, Eredivisie, BPL, Bundesliga, BBVA... ?
Ik denk dat ik dit jaar ga beginnen met een Primeira Liga (Portugese League) team ga beginnen, of een hybrid daarvan.ind0mi schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 10:15:
met welk team gaan jullie allemaal beginnen? SerieA, Eredivisie, BPL, Bundesliga, BBVA... ?
4-4-2 met 2x een cm, een rm en een lm.
Snelle RB/LB, sterke CV's, CM's met goede passing, LM/RM met goede crossing en pace en twee spitsen met goede pace, dribbling en shooting.
Had al een Primeira Liga/Ligue 1 hybrid gebouwd, maar ik ben er nog niet uit.
Gelukkig hebben we nog even totdat de game uit is zodat je lekker wat coins op kunt sparen
Ik heb al wel een aantal aardige BPL spelers dus misschien komt er ook nog een BPL team bij.
Had ik eerst ook.triesvan schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 10:16:
[...]
Access Denied
You don't have permission to access "http://www.easports.com/nl/fifa/ultimate-team/web-app" on this server.
Reference #18.9eb54117.1411114576.1bbd5b8
Wat gebeurt er als je eerst naar http://www.easports.com/nl/fifa gaat en dan op "Fut Web App" klikt?
[ Voor 21% gewijzigd door Remcom00 op 19-09-2014 10:25 ]
hoidoei
Verwijderd
Zit je op een tablet? Zo ja, probeer eens te kijken of je ook kunt switchen naar " pc mode" Ik doe dat met Puffin. EA denkt nl. dat je met een tablet inlogt (klopt dan dus ook) en je wilt dat ze denken dat je een PC hebt.JapieTalent schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 09:48:
Had ik me nog zo op de web app verheugd: kom ik helaas niet eens verder dan het "Fut companion app" reclame scherm (nadat ik wel in heb gelogd met mijn origin gegevens)
Aan het begin is het vooral met de bende die je krjgt, en daar moet je zo snel mogelijk geld mee verdienen om een beetje een team op te bouwen. De focus op een land/competitie komt pas later, maar ik vind zelf in FUT 14 een Bundesliga team het fijnst spelen. Italiaans speelt niet fijn, en in de Eredivisie is het niveau voor een goede chemistry te laag.ind0mi schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 10:15:
Ik weet niet wat er gebeurde, maar het werkt!Riemer schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 10:33:
[...]
Zit je op een tablet? Zo ja, probeer eens te kijken of je ook kunt switchen naar " pc mode" Ik doe dat met Puffin. EA denkt nl. dat je met een tablet inlogt (klopt dan dus ook) en je wilt dat ze denken dat je een PC hebt.
Ik zit niet op een tablet, maar op de kleine (11") laptop van mijn vriendin. Zojuist wilde ik een screenshot maken van het scherm dat ik kreeg nadat ik inlog met mijn Origin gegevens, maar vanwege de resolutie en het scherm kon ik niet alles vangen: toen ik uitzoomde naar 75% functioneerde het ineens haha.. Het leek wel alsof het scherm wat ik steeds kreeg een soort van reclame pop up was of zoiets..
Vage shit, maar ik ga aan de slag
[ Voor 6% gewijzigd door Jaap. op 19-09-2014 10:46 ]
Nee het klopt wat je zegt. Het schijnt idd. een zoom probleem te zijn. Ik heb er al meer over gelezen. werk zelf vaak vanaf tablet en het lukt me nog niet om het via puffen goed te krijgen omdat ik niet kan uitzoomen. Iemand een oplossing hiervoor?JapieTalent schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 10:45:
[...]
Ik weet niet wat er gebeurde, maar het werkt!
Ik zit niet op een tablet, maar op de kleine (11") laptop van mijn vriendin. Zojuist wilde ik een screenshot maken van het scherm dat ik kreeg nadat ik inlog met mijn Origin gegevens, maar vanwege de resolutie en het scherm kon ik niet alles vangen: toen ik uitzoomde naar 75% functioneerde het ineens haha.. Het leek wel alsof het scherm wat ik steeds kreeg een soort van reclame pop up was of zoiets..
https://www.easports.com/...howoffId=fonvPZVWnLePz:pc
Net 2200 verloren
Remcom00 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 10:22:
Had ik eerst ook.
Wat gebeurt er als je eerst naar http://www.easports.com/nl/fifa gaat en dan op "Fut Web App" klikt?
Sorry!
Our servers are temporarily down while we work on making things better.
Please come back later.
Ik ervaar hetzelfde, kan inderdaad in de web app nu: maar kan rechts en onder niet volledig zien. Het openen van mijn packs gaat dus ook niet. Hopelijk wordt hier nog eea voor bedachtRiemer schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 10:53:
[...]
Nee het klopt wat je zegt. Het schijnt idd. een zoom probleem te zijn. Ik heb er al meer over gelezen. werk zelf vaak vanaf tablet en het lukt me nog niet om het via puffen goed te krijgen omdat ik niet kan uitzoomen. Iemand een oplossing hiervoor?
Ja klopt, dat is een responsive design, maak de Tweakers website maar eens kleiner/groter dan veranderd ie ook.JapieTalent schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 10:45:
[...]
Ik weet niet wat er gebeurde, maar het werkt!
The shit
Andere browser, andere pc al geprobeerd?
Anders weet ik het ook niet
hoidoei
Toch al een best team, vergeleken met de mijnegoosche schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 11:21:
Mijn teampie![]()
Net 2200 verlorenkan ik weer opnieuw beginnen.
https://www.easports.com/...owoffId=co0dNeFlnLeRh:ps3
Chrome, Firefox, IE, Pale Moon, Opera, allemaal dezelfde foutThe shit.
Andere browser, andere pc al geprobeerd?
Anders weet ik het ook niet
Hoe precies 2200 verloren dan?goosche schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 11:21:
Mijn teampie![]()
Net 2200 verlorenkan ik weer opnieuw beginnen.
En wat als je op je tablet een browser gebruikt waarmee je de user agent naar Desktop kunt veranderen?triesvan schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 11:47:
[...]
Chrome, Firefox, IE, Pale Moon, Opera, allemaal dezelfde foutOp mijn tablet lijkt het ook niet te werken.
Op Android heb je standaard de Android user agent waardoor websites weten dat je een Android toestel gebruikt en je de mobiele versie krijgt voorgeschoteld, als je dus op je tablet de user agent veranderd denkt ie dat je gewoon achter je PC zit.
Ik gebruik zelf Dolphin op Android maar ik geloof dat het met Chrome ook kan dus als je een iPad hebt zou ik het met Chrome proberen.
hoidoei
Ik heb al verschillende browsers en computers geprobeerd. Ook heb ik mijn cookies en cache gewist.
Wat moet ik nu doen??
Geboden/ gewonnen en geen speler gekregen. had ik ook heel veel last van in fifa 14. Je krijgt je coins wel terug maar dat kan maanden duren.
Ik zie zelf geen mijn packs, krijg je packs ofzo als je de eerste inlogt? Want ik heb wel spelers gekregen maar geen pack en de spelers kan ik niet traden.JapieTalent schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 11:28:
[...]
Ik ervaar hetzelfde, kan inderdaad in de web app nu: maar kan rechts en onder niet volledig zien. Het openen van mijn packs gaat dus ook niet. Hopelijk wordt hier nog eea voor bedacht
Je hebt toch wel zilvere spelers gekregen? Die kan wel wel gewoon verkopen dat had ik gisteren meteen gedaan. Leverde me 1500 coins op.iCy schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 12:01:
[...]
Ik zie zelf geen mijn packs, krijg je packs ofzo als je de eerste inlogt? Want ik heb wel spelers gekregen maar geen pack en de spelers kan ik niet traden.
1 zilveren speler die ik niet mag verhandelen. Ben vanochtend pas ingelogd.goosche schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 12:03:
[...]
Je hebt toch wel zilvere spelers gekregen? Die kan wel wel gewoon verkopen dat had ik gisteren meteen gedaan. Leverde me 1500 coins op.
Heb geen enkele verhandelbare item gekregen. Heb wel 250 coins gekregen, speler voor gekocht en doorverkocht.
Ben wel een PS3 user en geen PC user, wellicht daar het verschil?
[ Voor 21% gewijzigd door Meneer iCy op 19-09-2014 12:05 ]
hoidoei
Alles Brons en Zilver nu te koop staan voor 200 buy nowgoosche schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 12:11:
200 buy now zetten.
Hopelijk werkt het
* de tweede is al verkocht
[ Voor 7% gewijzigd door Kluit op 19-09-2014 13:28 ]
Steam: McKluit
Het aantal loyalty packs is dit jaar alleen gebaseerd op je FUT14 activiteit. Als jij weinig tot geen wedstrijden hebt gespeeld, krijg je ook geen loyalty packs.iCy schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 12:34:
Meer mensen geen pack gekregen bij het inloggen en enkel de FUT15 team met spelers die je niet kan traden?
En EA heeft neem ik aan ook een bepaalde peildatum aangehouden. Als dat 1 augustus is geweest, dan is het logisch dat je niks hebt gekregen.iCy schreef op woensdag 17 september 2014 @ 10:54:
[...]
Hoe ik begon 4 weken geleden met FUT14 : Brons packs kopen en de spelers voor 150 aan te bieden met uitzonderingen van zeldzame spelers die wat meer waard zijn.
Duidelijk, heb wel een flink aantal games gedaan maar als dat inderdaad een peildatum is van een tijdje terug dan heb ik er niks aan :-)SR8 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 13:28:
[...]
Het aantal loyalty packs is dit jaar alleen gebaseerd op je FUT14 activiteit. Als jij weinig tot geen wedstrijden hebt gespeeld, krijg je ook geen loyalty packs.
[...]
En EA heeft neem ik aan ook een bepaalde peildatum aangehouden. Als dat 1 augustus is geweest, dan is het logisch dat je niks hebt gekregen.
Ligt er aan welke competitie. Barclays doet het wel aardig. Heb inmiddels al 150 winst!!!!BB333 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 14:29:
Bronzen buy now 200 raak je onmogelijk kwijt merk ik. Silver wil nog wel een slopen idd.
Kassa!iCy schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 14:39:
[...]
Ligt er aan welke competitie. Barclays doet het wel aardig. Heb inmiddels al 150 winst!!!!
Maar de markt loopt nu ook nog niet zo snel. Zal na het uitkomen van de volledige game wel beter gaan vermoed ik. Dan gaan mensen bronzen en zilveren teams bouwen voor toernooien etc.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Kreeg er 7 packs bij, en 2500 tokens als start bedrag.
Ben maar eens begonnen met een bundesliga team, aangezien 9 gold spelers van de bundesliga in de packs zaten. Vooral blij met v.d. Vaart, Perisic & Schmelzer.
https://www.easports.com/...howoffId=cv55bZMxbz4y:360
Oef, ik las even van PersieJPM85 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 15:19:
Net ook eens ingelogd op de web app.
Kreeg er 7 packs bij, en 2500 tokens als start bedrag.
Ben maar eens begonnen met een bundesliga team, aangezien 9 gold spelers van de bundesliga in de packs zaten. Vooral blij met v.d. Vaart, Perisic & Schmelzer.
https://www.easports.com/...howoffId=cv55bZMxbz4y:360
Vraagje he...stel je verhandeld alle spelers nu...krijg je als je FUT op PC/Console start sowieso dan wel nieuwe kaarten zodat je zeker kan beginnen?
Hij zal vast ook een untradable team krijgenMaichel schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 15:27:
[...]
Oef, ik las even van Persie
Vraagje he...stel je verhandeld alle spelers nu...krijg je als je FUT op PC/Console start sowieso dan wel nieuwe kaarten zodat je zeker kan beginnen?
Dit verschijnt in beeld als ik de fifa 15 web app wil opstarten.
Ik weet dat de web app het bij anderen wel doet, maar bij mij wil ie maar niet werken! Ik heb al meerdere PC's en browsers geprobeerd.
Weet iemand wat ik hier aan kan doen?
Bedankt voor de hulp!
Ik had die melding zonet ook, maar na ~10x F5en kwam ik er toch op.
Die heb ik nog, straks leuk als brons team om toernooi mee te spelen. Daarna gewoon weg gooien.iCy schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 15:31:
[...]
Hij zal vast ook een untradable team krijgen
Valt wel op hoeveel grote spelers er al op de markt zijn. (Bv Lewandowski, staan er al een groot aantal op)
Heb nu 3k om mee tehandelen lol inplaats van mijn 6 mil in fifa 14
Ik heb nog geen enkele keer gehad dat ik er niet in konSR8 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 15:53:
Ik heb zo'n gevoel dat ze een user limit op de webapp hebben zitten.
Ik had die melding zonet ook, maar na ~10x F5en kwam ik er toch op.