[Multi] FIFA 15 Ultimate Team

Pagina: 1 ... 3 ... 63 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 13:02
Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 17:51:
Ik kom er helaas niet in met mijn mobiel. Ben benieuwd met welke spelers ik kan beginnen. Heb al een aantal browsers geprobeerd, maar kom helaas niet verder dan de advertentie van de app die eraan komt. Na mn vakantie los met fifa! Zin in
In je phone browser de pagina laden als "niet mobiel" werkt maybe?

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner_Youri
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-09 22:11
Maichel schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 18:05:
[...]

In je phone browser de pagina laden als "niet mobiel" werkt maybe?
Nee dat wil hier toch niet lukken, ik gebruik Chrome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08:11
Hmm, misschien niet helemaal FUT topic, maar als dit de online belevenis moet gaan worden van FIFA15. Net 2 potjes gespeeld (1x winst, 1x verlies), maar ik krijg gewoon 5 penalties tegen doordat;

- Ik kop mis bij een hoekschop, en speler valt tegen tegenstander aan.
- Duwen, trekken van beide kanten bij een doorgebroken speler.
- 2x Staande tackel op de bal, waardoor tegenstander valt.
- Keeper komt uit, pakt bal + speler.

Laatste zat ook al in 14, maar dit is toch in en in triest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 18:56
Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 17:51:
Ik kom er helaas niet in met mijn mobiel. Ben benieuwd met welke spelers ik kan beginnen. Heb al een aantal browsers geprobeerd, maar kom helaas niet verder dan de advertentie van de app die eraan komt. Na mn vakantie los met fifa! Zin in
Het heeft flash nodig hè. Tenzij je iets anders dan Google Chrome gebruikt, kom je er niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07:37
Ik kan nu wel op de fut webapp komen met mijn ps4 account maar als ik switch naar mijn pc account. krijg ik steeds de melding dat de servers onderhoudt hebben.

Ik heb op de pc ook geen fifa 14 gehad wel 11-12 en 13,.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Ik heb ook Fifa punten gekocht maar het lukt me niet om er pakjes van te kopen.
Willen ze nog wat verdienen of hoe zit dat :-(

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07-09 07:31
peeweeherman schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 20:31:
Ik heb ook Fifa punten gekocht maar het lukt me niet om er pakjes van te kopen.
Willen ze nog wat verdienen of hoe zit dat :-(
early release of web app?
Web app is nog steeds een beetje buggie namelijk

Hey, Hey jij daar, dit is mijn signature :) #UnitedWeAre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Bananendoos schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 20:34:
[...]

early release of web app?
Web app is nog steeds een beetje buggie namelijk
Web app

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-07 15:43

Remcom00

hij is gek

Eerste team af, nog geen packs gekocht en al best een aardig team staan.

Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/623697a0b16b820ccb299a5b4f9ddb61.png

Heb ook nog aardig wat spelers op de transferlijst staan, stuk of 5 non-rare gold en 15 silver.

[ Voor 18% gewijzigd door Remcom00 op 20-09-2014 00:12 ]

hoidoei

• Uberoon
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-06 11:32
Remcom00 schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 00:11:
Eerste team af, nog geen packs gekocht en al best een aardig team staan.

[afbeelding]

Heb ook nog aardig wat spelers op de transferlijst staan, stuk of 5 non-rare gold en 15 silver.
Tweeling spitsen 8)7

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:03
Je ziet de spelers nu al hard duurder worden.

Dit jaar hanteer ik een andere tactiek, ik heb meteen alles verkocht en ben gaan handelen, tot ik de paar spelers kon kopen die ik wilde hebben. De eerste twee dagen waren ze namelijk nog betaalbaar. Nu houd ik ze vast totdat het grote publiek met FIFA aan de slag gaat, je hebt dan meteen echt dure spelers in handen, waarmee je snel, goed en kosteloos kunt uitbouwen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• triesvan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-09 21:16
Ik denk dat ze bij EA gewoon een bepaald aantal gebruikers van de Webapp weghouden. Ik kan er vandaag nog steeds niet op, krijg steeds de onderhoud melding.... :(

• chengbondkwok
triesvan schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 10:59:
Ik denk dat ze bij EA gewoon een bepaald aantal gebruikers van de Webapp weghouden. Ik kan er vandaag nog steeds niet op, krijg steeds de onderhoud melding.... :(
Cookies en history verwijderd? Misschien helpt dat wel. Ik kan al twee dagen probleemloos erop.

• triesvan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-09 21:16
chengbondkwok schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 11:01:
[...]

Cookies en history verwijderd? Misschien helpt dat wel. Ik kan al twee dagen probleemloos erop.
Zelfs op een verse browser werkt het niet. :(

Verwijderd

Ik kan ook nog steeds niet in de web app, de 6 uur van ea access trail zitten er al bijna op en wil nog wel gewoon kunnen handelen :(

Dit jaar ga ik vooral in in-forms handelen, heb nu al 4x totw icardi voor discard price gekocht en die worden binnenkort wel 30k ofzo

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Handelen vind ik momenteel lastig, marges zijn minimaal, max. op een speler is misschien 400
Zal blij zijn als we kunnen beginnen met spelen, dan komt het geld een beetje los en gaat het hopelijk iets minder krampachtig

• SuperCrisz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 23:41
wat is de beste tactiek? Heb al mn spelers die in de gratis packs zaten, verkocht en heb nu 6.500 coins.. maar hoe kan ik daar nu meer van maken? Investeren in een speler en dan weer verkopen lijkt mij, maar wat is de beste tactiek om een relatief goedkope speler te vinden en met winst te verkopen?

• Jumpman
SuperCrisz schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 11:22:
wat is de beste tactiek? Heb al mn spelers die in de gratis packs zaten, verkocht en heb nu 6.500 coins.. maar hoe kan ik daar nu meer van maken? Investeren in een speler en dan weer verkopen lijkt mij, maar wat is de beste tactiek om een relatief goedkope speler te vinden en met winst te verkopen?
Geluk hebben. ;) De meeste spelers die nu al op FUT zitten hebben verstand van zaken, je moet dus het geluk hebben van iemand die al zijn kaartjes dumpt voor spotprijzen.

• SuperCrisz
Jumpman schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 11:24:
[...]

Geluk hebben. ;) De meeste spelers die nu al op FUT zitten hebben verstand van zaken, je moet dus het geluk hebben van iemand die al zijn kaartjes dumpt voor spotprijzen.
en dan met name checken op buy now prijzen? want anders zit iedereen er boven op in de laatste sec.

• Jumpman
SuperCrisz schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 11:25:
[...]

en dan met name checken op buy now prijzen? want anders zit iedereen er boven op in de laatste sec.
Dat valt mee, Je ziet veel spelers op een bepaald bedrag hangen, een paar honderd onder de laagste 'buy now' prijzen.

Maar goedkope spelers, moet je inderdaad met 'buy now' binnen halen.

Verwijderd

Trouwens een vraagke, ik had ingelogd op de FIFA web app en daarna pas FIFA punten gekocht. Kan ik die punten dan nog wel krijgen in FIFA 15 Ultimate Team?

• Bananendoos
Zojuist Ibarra gekocht voor 1300 coins, denk dat dat ook wel lekker op gaat lopen aan het begin van fifa 15, 74 rare silver met 90 pace :)

• Tha-PC-Legend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 19:48
Het begint alweer aardig te kriebelen nu we bezig kunnen met de web app. Ik probeer ieder jaar weer een leuk NL team te maken; dit jaar helaas zonder held Seedorf. Maar gelukkig heel wat spelers die dankzij een goed WK een upgrade hebben gekregen.
A.s. maandag season ticket release (in Europa), right?

• Bananendoos
Tha-PC-Legend schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 11:45:
Het begint alweer aardig te kriebelen nu we bezig kunnen met de web app. Ik probeer ieder jaar weer een leuk NL team te maken; dit jaar helaas zonder held Seedorf. Maar gelukkig heel wat spelers die dankzij een goed WK een upgrade hebben gekregen.
A.s. maandag season ticket release (in Europa), right?
http://fifafan.nl/fifa-15-verschijnt-op-25-september/

Juup. 22 september it is.

• Tha-PC-Legend
Mooi :) Kunnen we fatsoenlijk gaan handelen, want met een brons pakketje per dag kom ik niet ver. Al mag je een gegeven paard... ;)

• Bananendoos
Tha-PC-Legend schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 12:12:
[...]

Mooi :) Kunnen we fatsoenlijk gaan handelen, want met een brons pakketje per dag kom ik niet ver. Al mag je een gegeven paard... ;)
kreeg vandaag al 2500 coins :P

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 20:57
IK net ook :D heb nu 6k oOo

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-07 15:43

Remcom00

hij is gek

Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/09ca7cad88524b1b2662325c86c6d473.png
Eerste potentiele moneymaker al binnen, enige 5-star skiller samen met Cuadrado uit de Serie A met degelijke Pace en Dribbling, ben benieuwd wat ik er voor ga vangen.
Het slimste is zeker om te wachten tot na de release met verkopen?

hoidoei

• Guzanni
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-05 10:08
Tha-PC-Legend schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 12:12:
[...]

Dan hoop ik voor je dat je een PS3 of Xbox360 hebt, want de Season ticket is er niet voor de PS4 (voor Xbone heb je EA Access)

• Tha-PC-Legend
Guzanni schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 12:57:
[...]

Dan hoop ik voor je dat je een PS3 of Xbox360 hebt, want de Season ticket is er niet voor de PS4 (voor Xbone heb je EA Access)
X360 idd. Laatste jaar season ticket. Volgend jaar alleen EA access: http://www.easports.com/f...o-ea-sports-season-ticket

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:48
Mij lukt het niet om de FUT Web app te gebruiken. Hij zegt dat ik geen FUT heb, terwijl deze toch op de xbox one is aangemaakt.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Gunner_Youri
Om te handelen is het toch slimmer om te wachten tot iedereen er mee aan de slag kan niet? Kan je wat makkelijker koopjes doen en is er meer interesse voor jouw kaarten.

Uit mijn 3 pakjes trouwens niet echt iets gehaald. Bangoura, 77, RM, 91 pace is de beste. Samen met hem wel veel bbva spelers, dus kan misschien met zo'n team beginnen. Al gaat de voorkeur wel naar BPL team!

• SuperCrisz
weet iemand hoe het gaat werken met coins die je ontvangt bij winst? Ik hoorde ergens dat er een multiplier in zit,waardoor je meer coins verdiend per wedstrijd... maar hoe je die kan activeren??

• Bananendoos
SuperCrisz schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 14:19:
weet iemand hoe het gaat werken met coins die je ontvangt bij winst? Ik hoorde ergens dat er een multiplier in zit,waardoor je meer coins verdiend per wedstrijd... maar hoe je die kan activeren??
naar de catalogus gaan in de menus, even zoeken en daar kan je ze kopen met eas fc punten ;) is trouwens 500 of 1000 extra coins

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-09 10:43
Kan het kloppen dat die web app nog steeds niet bereikbaar is? Krijg hier nog steeds de melding: "Sorry,..."

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:56
GAITii schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 16:03:
Kan het kloppen dat die web app nog steeds niet bereikbaar is? Krijg hier nog steeds de melding: "Sorry,..."
Heb ik ook. Zou kunnen dat je hetzelfde probleem hebt.
Het schijnt dat (bijna) alle Xbox one gebruikers die EA access hebben en FUT al via de early release speelden niet gebruik kunnen maken van de web app. Erg jammer want zoals hier eerder al vermeld staat zijn juist deze dagen handig om al je duurdere spelers te kopen nu ze nog wat betaalbaar zijn. Vanavond nog maar een paar uur traden via early access en hopen dat ik mijn bundes team wat bijelkaar kan schrapen!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08:57
Eindelijk kon ik mn eerste packs openen. Kreeg 2 golden packs en 2 packs met alleen spelers.
Veel rotzooi uiteraard. Mijn duurste speler is Honda. En die wilt zelfs niet voor 1400 verkopen :p

Als ik alles zou verkopen wat ik heb, kom ik ergens rond de 5k uit denk ik. Handelen klinkt altijd interessant,
maar dit heb ik nooit goed begrepen. Mensen geven soms het idee dat ze met 5k in een paar uur 25K kunnen maken, maar helaas maak ik van die 5k eerder 3k :p

De 5% die erbij verkoop nog af gaat, maakt het nog lastiger een profit te maken.

• Bananendoos
Dacht dat ik een leuke Brasilver had namelik Brandao, wat blijkt nou is vandaag voor een half jaar geschorst.. xD

Edit: Even 5 fitness +30 kaartjes gekocht voor 850, zijn altijd wat duurder aan het begin want iedereen wil ze dan :)

[ Voor 34% gewijzigd door Bananendoos op 20-09-2014 18:47 ]

• SuperCrisz
Om de kans tot winst te vergroten, heeft het nut om een gouden pack te kopen voor 5000, om daarna de inhoud door te verkopen waardoor je meer dan 5000 over houdt? Wat zijn trouwens de zeldzame spelers die in de packs zitten?

• chengbondkwok
SuperCrisz schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 19:39:
Om de kans tot winst te vergroten, heeft het nut om een gouden pack te kopen voor 5000, om daarna de inhoud door te verkopen waardoor je meer dan 5000 over houdt? Wat zijn trouwens de zeldzame spelers die in de packs zitten?
Nee, want de inhoud is vaak minder dan 5000 coins waard. Deze methode werkt echter wel met bronze pakjes.

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:22

lasharor

7 december 2004

Qua type spelers zijn spelers die net niet bekend genoeg zijn vaak goede opties. Zo heb ik in Fifa 13 miljoenen verdient met het traden van Oscar en Santi Cazorla. Ook toendertijd redelijk bekend maar ik had toch vaak het idee dat sommige mensen niet goed wisten wat deze spelers waard waren. Vaak kaarten met 7k+ winst verkocht.

Volgens mij zit dit jaar Liverpool vol met dat soort spelers. Als je je gewoon concentreert op 1 of 2 spelers kan je in de eerste paar weken prima winst maken.

• _superboer_
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Ik krijg continu de volgende melding als ik in de FUT web app probeer te komen:

"Onze servers zijn tijdelijk niet beschikbaar wegens onderhoud.

Probeer het later nog eens."

Iemand een idee waar dat aan ligT?

• Riemer
_superboer_ schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 22:16:
Ik krijg continu de volgende melding als ik in de FUT web app probeer te komen:

"Onze servers zijn tijdelijk niet beschikbaar wegens onderhoud.

Probeer het later nog eens."

Iemand een idee waar dat aan ligT?
Ben je toevallig geswitcht van console? Heb je meerdere personas in 1 account?

• _superboer_
  • Niet online
Riemer schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 22:24:
[...]

Ben je toevallig geswitcht van console? Heb je meerdere personas in 1 account?
Ik wil overstappen van PC naar PS4, maar volgens mij heb ik dat nog nergens aangegeven.

• Riemer
_superboer_ schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 22:32:
[...]

Ik wil overstappen van PC naar PS4, maar volgens mij heb ik dat nog nergens aangegeven.
Dus je hebt nog geen club op de PS4 aangemaakt of iets dergelijk? Heb je al verschillende browsers geprobeerd o.i.d? Heb je je geheime vraag nagekeken en heb je de extra beveiliging op origin aangezet?

• _superboer_
  • Niet online
Riemer schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 22:41:
[...]

Dus je hebt nog geen club op de PS4 aangemaakt of iets dergelijk? Heb je al verschillende browsers geprobeerd o.i.d? Heb je je geheime vraag nagekeken en heb je de extra beveiliging op origin aangezet?
Nog geen club aangemaakt, heb de game nog niet binnen.

Heb verschillende pc's en browsers geprobeerd, heb ook extra beveiliging op origin aanstaan.

• Lekkerboeie86
lasharor schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 20:56:
Qua type spelers zijn spelers die net niet bekend genoeg zijn vaak goede opties. Zo heb ik in Fifa 13 miljoenen verdient met het traden van Oscar en Santi Cazorla. Ook toendertijd redelijk bekend maar ik had toch vaak het idee dat sommige mensen niet goed wisten wat deze spelers waard waren. Vaak kaarten met 7k+ winst verkocht.

Volgens mij zit dit jaar Liverpool vol met dat soort spelers. Als je je gewoon concentreert op 1 of 2 spelers kan je in de eerste paar weken prima winst maken.
Opzich intressante theorie, maar stel je hebt 5k en geen spelers meer. Hoe bouw je dit dan uit?
Als ik nu een speler koop van 5k, kan deze overmorgen 7K opleveren. Dat is opzich leuk, maar de spelers die je in je eigen team wilt worden ook hoger in prijs. Dus waar zit dan je winst? Ken je ook manier waarmee je actief kan kopen en verkopen zonder dat hier een dag of 2 tussen zit?

Wat ik niet begrijp is dat mensen zeggen dat je met een uurtje handelen coins kunnen verdienen. Dat betekend volgens mij nu kopen en direct met winst doorverkopen. Het enige waar ik nu winst mee maak is gouden spelers voor 300 coins kopen. Proberen deze voor 400/450 te verkopen of discard zodat ik nog 10 coins winst maak bij rank 76 of hoger. Speel al jaren FUT, maar het handelen in spelers heeft mij alleen nog verlies op geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
_superboer_ schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 23:18:
[...]

Heb verschillende pc's en browsers geprobeerd, heb ook extra beveiliging op origin aanstaan.
Dat club aanmaken had je dus met FIFA14 moeten doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Belangrijkste tip die al werd gegeven is om te focussen op 1 of 2 spelers, liefst uit de BPL.
Als je dan ook nog in staat bent om van 1 speler de paar goedkoopste kaartjes te kopen, waardoor de laagste prijs stijgt, dan kun je vrij snel verkopen voor die nieuwe laagste prijs. Het is dus tijdelijk en op kleine schaal de markt beïnvloeden. Koop dus ook meerdere goedkope in plaats van 1 dure. Op goedkopere is de marge momenteel vaak ook wat groter, omdat je de 5% er nog af moet trekken van de dunne marge die er is. Alles onder de 1900 voor 100 coins meer verkopen is in elke geval winst.
Verder kijken naar de fluctuaties binnen een dag, ik zag gisteren dat de prijzen overdag een stukje hoger waren dan toen er meer mensen online waren, maar daar kom je dus vooral achter als je 1 of 2 spelers in de gaten houdt. Als je later wat meer geld hebt kun je focussen op duurdere spelers, principe van tijdelijk de markt beïnvloeden blijft gelijk, marges worden dan hopelijk wat beter, ook omdat er meer beginners bijkomen.
Verder koop ik wel wat fifa punten om in elk geval vanaf het begin 2 leuke teams te hebben (ivm fitness) en wat geld voor de handel. Vergeet namelijk niet dat je met spelen ook nog steeds veel coins kunt verdienen, vooral als je in het begin een fit basic gouden team hebt, en de rest nog met brons aan komt zetten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
_superboer_ schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 23:18:
[...]

En je speelde op de PC wel gewoon FUT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
peeweeherman schreef op zondag 21 september 2014 @ 08:05:
Belangrijkste tip die al werd gegeven is om te focussen op 1 of 2 spelers, liefst uit de BPL.
Als je dan ook nog in staat bent om van 1 speler de paar goedkoopste kaartjes te kopen, waardoor de laagste prijs stijgt, dan kun je vrij snel verkopen voor die nieuwe laagste prijs. Het is dus tijdelijk en op kleine schaal de markt beïnvloeden. Koop dus ook meerdere goedkope in plaats van 1 dure. Op goedkopere is de marge momenteel vaak ook wat groter, omdat je de 5% er nog af moet trekken van de dunne marge die er is. Alles onder de 1900 voor 100 coins meer verkopen is in elke geval winst.
Verder kijken naar de fluctuaties binnen een dag, ik zag gisteren dat de prijzen overdag een stukje hoger waren dan toen er meer mensen online waren, maar daar kom je dus vooral achter als je 1 of 2 spelers in de gaten houdt. Als je later wat meer geld hebt kun je focussen op duurdere spelers, principe van tijdelijk de markt beïnvloeden blijft gelijk, marges worden dan hopelijk wat beter, ook omdat er meer beginners bijkomen.
Verder koop ik wel wat fifa punten om in elk geval vanaf het begin 2 leuke teams te hebben (ivm fitness) en wat geld voor de handel. Vergeet namelijk niet dat je met spelen ook nog steeds veel coins kunt verdienen, vooral als je in het begin een fit basic gouden team hebt, en de rest nog met brons aan komt zetten >:)
Okej ik ga het gewoon weer proberen :)
Mijn eerste target is Ben Arfa kan ik af en toe voor 3K kopen. 5* skills enzo. Betaalbare speler om mee te beginnen. Jammer dat mn investering mogelijkheid wat klein is. Zit nu op 8.5K dus kan er steeds maar 2 tegelijk verhandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _superboer_
  • Niet online
Riemer schreef op zondag 21 september 2014 @ 08:15:
[...]

En je speelde op de PC wel gewoon FUT?
Speelde FIFA 13 op de pc, FIFA 14 heb ik niet gespeeld.
Maichel schreef op zondag 21 september 2014 @ 01:28:
[...]

Dat club aanmaken had je dus met FIFA14 moeten doen....
Hoe had ik dat moeten doen als ik FIFA14 niet heb? Mocht dat het probleem zijn, waarom krijg ik dan een melding dat de servers niet beschikbaar zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Lekkerboeie86 schreef op zondag 21 september 2014 @ 11:55:
[...]

Okej ik ga het gewoon weer proberen :)
Mijn eerste target is Ben Arfa kan ik af en toe voor 3K kopen. 5* skills enzo. Betaalbare speler om mee te beginnen. Jammer dat mn investering mogelijkheid wat klein is. Zit nu op 8.5K dus kan er steeds maar 2 tegelijk verhandelen.
ik denk dat je dan toch te hoog instapt, als je er maar 2 kunt kopen kun je de markt niet naar je hand zetten
ik zie trouwens net dat hij ook al voor 2500 staat, verder wel een speler die geliefd is.

wat ik me afvraag is hoe het mogelijk is dat spelers al een contract voor 0 wedstrijden hebben zitten de early access x-boxers op dezelfde marktplaats als de PC gamers? :?

[ Voor 20% gewijzigd door peeweeherman op 21-09-2014 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

peeweeherman schreef op zondag 21 september 2014 @ 12:14:
[...]

ik denk dat je dan toch te hoog instapt, als je er maar 2 kunt kopen kun je de markt niet naar je hand zetten
ik zie trouwens net dat hij ook al voor 2500 staat, verder wel een speler die geliefd is.

wat ik me afvraag is hoe het mogelijk is dat spelers al een contract voor 0 wedstrijden hebben zitten de early access x-boxers op dezelfde marktplaats als de PC gamers? :?
Jup, alle normale fifa gamers zitten in dezelfde markt. De retro fifa's niet zoals de wii/vita/etc

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
iCy schreef op zondag 21 september 2014 @ 12:48:
[...]

Jup, alle normale fifa gamers zitten in dezelfde markt. De retro fifa's niet zoals de wii/vita/etc
Nee, Playstation, Xbox en PC hebben ieder zijn eigen market, misschien nu bij de web app niet maar dan hoort de xb1 spelers er niet tussen te staan. Er staat op futhead niet voor niks prijzen voor PS, Xbox en PC ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
_superboer_ schreef op zondag 21 september 2014 @ 11:57:
[...]

Speelde FIFA 13 op de pc, FIFA 14 heb ik niet gespeeld.

[...]

Hoe had ik dat moeten doen als ik FIFA14 niet heb? Mocht dat het probleem zijn, waarom krijg ik dan een melding dat de servers niet beschikbaar zijn?
Je kunt omdat je fifa14 niet gespeeld hebt niet gebruik maken van de webapp voor je een nieuwe club in fifa15 hebt aangemaakt. De melding die je krijgt is standaard, heb ik ook voor mijn nieuwe xbox account maar niet voor mijn oude pc account. Nog ff geduld. Dinsdag kun je los (althans als je de USA versie speelt op console of een VPN verbinding op pc hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Bananendoos schreef op zondag 21 september 2014 @ 13:31:
[...]

Nee, Playstation, Xbox en PC hebben ieder zijn eigen market, misschien nu bij de web app niet maar dan hoort de xb1 spelers er niet tussen te staan. Er staat op futhead niet voor niks prijzen voor PS, Xbox en PC ;)
Ook in de webapp zijn de markten gescheiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-08 08:25
Ik zit in dubio, heb onlangs een PS4 gekocht omdat ik nu toch weleens een beetje beter wil worden met Fifa (geen ervaring met console gamen)

Nu twijfel ik of ik de Ultimate Team versie of de normale moet kopen.
Wacht voegt het toe? Begreep dat het een soort management achtig iets is?
Kan ik het vergelijken met bijv. Football Manager (dat vind ik helemaal geweldig)?

Hopelijk kunnen jullie me advies geven, zodat ik de juiste versie koop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Protax schreef op zondag 21 september 2014 @ 22:43:
Ik zit in dubio, heb onlangs een PS4 gekocht omdat ik nu toch weleens een beetje beter wil worden met Fifa (geen ervaring met console gamen)

Kan ik het vergelijken met bijv. Football Manager (dat vind ik helemaal geweldig)?

De normale zou ik doen bij de genoemde winkels op de site. Je krijgt bij de ulti 40 weken een gold pack en bij de normale 16 weken een gold pack. Na 16 weken heb je toch wel voldoende punten om je spelers te kopen die je misschien een gold pack zou trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer

Qua spel maakt het geen verschil welke versie je koopt, alle spelmodi zitten in beide versies. De ultimate editie geeft je echter (40?) pakjes met spelers cadeau. Check ff de openingspost van dit draadje om te zien wat ultimate team voir spelmodus is. Ik kan je vertellen dat het erg verslavend is!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45

Ultimate Team zit bij alle versies, zijn alleen een paar pakjes die je krijgt.

Zie de openingspost voor meer uitleg over het onderdeel ultimate team. (het is zoals pokemon maar dan met voetballers dus geen FM achtig iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 09:20
iCy schreef op zondag 21 september 2014 @ 22:52:
[...]

De normale zou ik doen bij de genoemde winkels op de site. Je krijgt bij de ulti 40 weken een gold pack en bij de normale 16 weken een gold pack. Na 16 weken heb je toch wel voldoende punten om je spelers te kopen die je misschien een gold pack zou trekken.
Bij de normale zit geen 16 weken packs :) zover ik weet, Je hebt twee ultimate team edities 1 met 16 weken de andere met 40 weken. en dan heb je nog een versie zonder FUT daar krijg je geen FUT packs bij!!

Pfff.f.. Ik heb Fifa 14 al tijd gespeeld sinds release.. Maar echt goede packs bij FIFA15 mis ik helaas.. Mijn broertje die minder wedstrijden met fut heeft kreeg meer bonus packs dan mij :S

Verder met 1100 coins kan je nog niet echt lekker spelers kopen.. Dan maar goedkoop een stadion gekocht en team badge inc tenue :)
Was lig goedkoper dan in FIFA 14 :)

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuaro
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 16:39
Momenteel 2 leuke teams klaarstaan voor als ik kan beginnen :D
Bundesliga
Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/70b3462978e440dca94e948e31f2e4e8.png

En BPL
Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/543a0273acbecc6bc9706e52b1d0b053.png

Ik speel altijd met 2 squads ivm met fitness en eventuele blessures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
Zuaro schreef op maandag 22 september 2014 @ 00:55:
Bundesliga
[afbeelding]

En BPL
[afbeelding]

gelijk reus? jij hebt er zin in xd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Zuaro schreef op maandag 22 september 2014 @ 00:55:
Bundesliga
[afbeelding]

En BPL
[afbeelding]

Wow man :D Goed bezig...Goed met handelen, of geluk met pakjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Laatst online: 27-08 08:25
Twijfel twijfel... Normale Fifa of de FUT versie bestellen (PS4)...
Schone start voor mij, heb al een aantal jaar geen Fifa gespeeld op een console.

Aanbieding bij Mediamarkt, is wel interessant.
Staat helaas nog niet wat de Ultimate Team versie moet gaan kosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
Ik zal mijn eerste coins met een stuk bescheidener squad bij elkaar moeten gaan harken :)

Maar toch een leuk eredivisie team vind ik zelf.

http://www.futhead.com/15/squads/1233506/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-09 14:12
Ook ik met een heel bescheiden budget toch een leuk team bij elkaar gekregen. Met wat position change kaarten alle individuele player Chemistry op 10 gekregen.

http://www.futhead.com/15/squads/1234760/

Iemand een tip voor een gold linksback die hier binnen past? Kan geen Nederlander vinden :(
Edit: Emanuelson?
Edit 2: Laat maar... Urby kan ik nog lang niet betalen :+

[ Voor 11% gewijzigd door Ronster op 22-09-2014 11:56 ]

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-08 16:59

Odieus

Onuitstaanbaar

Maverick! schreef op maandag 22 september 2014 @ 11:52:
Ook ik met een heel bescheiden budget toch een leuk team bij elkaar gekregen. Met wat position change kaarten alle individuele player Chemistry op 10 gekregen.

http://www.futhead.com/15/squads/1234760/

Iemand een tip voor een gold linksback die hier binnen past? Kan geen Nederlander vinden :(
Blind en Strootman omdraaien en een Serie A LB erin zetten? Ashley Cole of Evra?

Edit: Maar dan zit je nog met het probleem dat je Martins Indi en de Vrij verkeerd om hebt staan...

[ Voor 9% gewijzigd door Odieus op 22-09-2014 11:54 ]

PSN: LinQ-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
Odieus schreef op maandag 22 september 2014 @ 11:53:
[...]

Blind en Strootman omdraaien en een Serie A LB erin zetten? Ashley Cole of Evra?
Goeie! Thanks, alle tips zijn welkom. Ben niet zo'n heel ervaren manager :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuaro
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 16:39
Maichel schreef op maandag 22 september 2014 @ 10:52:
[...]

Wow man :D Goed bezig...Goed met handelen, of geluk met pakjes?
Neuer en Reus uit me pakjes de rest door handelen en paar potjes met early access

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 08-09 21:26
jongf7 schreef op maandag 22 september 2014 @ 11:28:
Ik zal mijn eerste coins met een stuk bescheidener squad bij elkaar moeten gaan harken :)

Maar toch een leuk eredivisie team vind ik zelf.

http://www.futhead.com/15/squads/1233506/
Thomas Necid van PEC is een betere spits dan de Jong , ook qua stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
Die heb ik ook, alleen had ik mijn bank spelers niet in futhead gezet :)

Straks ingame eens kijken met wie ik liever speel, maar ze zullen vanwege vermoeidheid toch wel afwisselen.

Edit:

Snel vergeleken, ik denk dat de Jong mij iets meer ligt omdat hij meer techniek en betere pass heeft. Beetje terug laten zakken. Necid is vooral sneller en wat sterker.

[ Voor 33% gewijzigd door jongf7 op 22-09-2014 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
  • Laatst online: 08-09 14:00
Ik heb ook lekker zitten handelen dit weekend en wat geluk met m'n packs gehad :)
Alleen al m'n coins zijn nu wel op haha
Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/tyzj6.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 08-09 21:26
Wuuuttttt sickkkkk. Had je niet beter kunnen wachten, tot dat prijzen waren gedaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Laatst online: 23:05
Ik kan niets met mijn FIFA punten doen omdat EA faalt. Geprobeerd die gold upgrade te kopen voor 75 punten, maar dat ging fout. Dus ik kan nu helemaal niet die punten uitgeven die ik over heb. Schijnt nog een bekend probleem te zijn ook. Maar er iets mee doen, ho maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Misschien wel haha maarja.

Nog een Touré en Hazard en ik heb mijn team wel bij elkaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samiej6
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
HamburgerHenk schreef op maandag 22 september 2014 @ 15:00:
Ik kan niets met mijn FIFA punten doen omdat EA faalt. Geprobeerd die gold upgrade te kopen voor 75 punten, maar dat ging fout. Dus ik kan nu helemaal niet die punten uitgeven die ik over heb. Schijnt nog een bekend probleem te zijn ook. Maar er iets mee doen, ho maar.
Mijn fifa points staan ook helemaal vast, erg jammer.
Hier kan je er alles over lezen: http://answers.ea.com/t5/...ints-problem/td-p/3540215

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberoon
Weet iemand al hoe het werkt als ik vrijdag Fifa 15 in m'n ps4 ga duwen?

Ik ben al een beetje aan het worstelen met FUT webapp maar dit is van mijn fifa14 op ps3.
Ben ik dan tijd aan het verspillen of dan ik dan nog wel migreren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
Zolang je hier zit:
https://www.easports.com/nl/fifa/ultimate-team/web-app

en linksboven FUT15 ziet staan doe je het niet voor niks :)

Migreren vanuit 14 gaat niet.

[ Voor 10% gewijzigd door Ronster op 22-09-2014 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-09 15:44
Thomas18GT schreef op maandag 22 september 2014 @ 14:46:
Ik heb ook lekker zitten handelen dit weekend en wat geluk met m'n packs gehad :)
[afbeelding]
LV en LV |:(
Linksbuiten of linksback kan niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Laatst online: 23:05
Samiej6 schreef op maandag 22 september 2014 @ 15:22:
[...]

Mijn fifa points staan ook helemaal vast, erg jammer.
Hier kan je er alles over lezen: http://answers.ea.com/t5/...ints-problem/td-p/3540215
Natuurlijk is het helemaal geen probleem volgens EA, want inloggen op FUT in het spel zou het moeten verhelpen, dus waarschijnlijk mogen we een paar dagen creperen en lost het probleem zichzelf op |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberoon
Maverick! schreef op maandag 22 september 2014 @ 16:16:
Zolang je hier zit:
https://www.easports.com/nl/fifa/ultimate-team/web-app

en linksboven FUT15 ziet staan doe je het niet voor niks :)

Migreren vanuit 14 gaat niet.
Oke cool, ik maakte me zorgen omdat er zo links en rechts nog wel eens PS3 wil staan :*) .

https://www.easports.com/...owoffId=co0dNeFlnLeRh:ps3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Thomas18GT schreef op maandag 22 september 2014 @ 14:46:
[afbeelding]
Kan je misschien een tip hoe je 500K bij elkaar kan handelen in een weekend? Ik ben van 6500 naar 10.500 gegaan. Iedereen is op zoek naar de koopjes zo lijkt het. ben soms al blij als ik 400 coins op een speler verdien. Maar maak ook vaak verlies op een speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand ongeveer wat tijden dat ik WEL op de web app kan?
Nog geen een keer erop kunnen komen, al hoewel ik als nog een voorsprong heb op een aantal.

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/2ikb6ug.png
Mijn team die ik nu heb + 5x TOTW Icardi voor discard price ingekocht, over paar weken hopen op 120/150k.

Fer en Welbeck zijn echt aan te raden, verder zoek ik nog een goede vervanger van Delph. Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Lekkerboeie86 schreef op maandag 22 september 2014 @ 16:45:
[...]

Kan je misschien een tip hoe je 500K bij elkaar kan handelen in een weekend? Ik ben van 6500 naar 10.500 gegaan. Iedereen is op zoek naar de koopjes zo lijkt het. ben soms al blij als ik 400 coins op een speler verdien. Maar maak ook vaak verlies op een speler.
Ach ik begon met maar 250 munten en kan ook niets erbij kopen, want ik heb fifa14 weggedaan en heb een console FUT account.

Begon ook pas begin augustus dus mijn games zullen wel niet hebben meegeteld met de loyaliteitsbonus, want heb tenslotte enkel 250 gekregen.

Heb inmiddels het thuisteneu van het team wat ik wilde, nu nog het uitshirt maar die is belachelijk duur. De badge wellicht ook over 8 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberoon
Verwijderd schreef op maandag 22 september 2014 @ 17:15:
Weet iemand ongeveer wat tijden dat ik WEL op de web app kan?
Nog geen een keer erop kunnen komen, al hoewel ik als nog een voorsprong heb op een aantal.

[afbeelding]
Mijn team die ik nu heb + 5x TOTW Icardi voor discard price ingekocht, over paar weken hopen op 120/150k.

Fer en Welbeck zijn echt aan te raden, verder zoek ik nog een goede vervanger van Delph. Iemand suggesties?
Fer is echt MEGA duur , minimaal 4000, vind ik veel ..
Ik ben nu eerst een bronzen team aan het bouwen. Heb nog nooit FUT vanaf het begin gespeeld dus ga vrijdag eerst zoveel mogelijk (bronzen) toernooien spelen .

En wat betreft je vraag over de webapp, volgensmij zijn en geen piek momenten van de webapp, ik denk juist dat relatief weinig mensen de webapp nu nog gebruiken. Ik kan hem altijd en overal zonder problemen gebruiken en blijkbaar is het een beetje alles of niets. Of hij werkt altijd of hij werkt helemaal niet. Wellicht iets met koppeling origin of iets in die richting :? ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
@ Uberoon
Op CAM vind ik Oscar heerlijk spelen, ook Atsu vind ik wel fijn als je van snelheid houdt, die is ook wat goedkoper. Eventueel gaan voor Walcot/sterling op RM, 2 toppertjes vind ik, jammer dat niet 1 van de 2 links is.

@lekkerboeie86
Dat team was rond de 250k in totaal ;)
Je moet gewoon geluk hebben, ik had 3 falcao's voor 35k gekocht en hij was vanmiddag over de 100 waard. Dat was al een Kompany winst.
dutchgio schreef op maandag 22 september 2014 @ 16:20:
[...]

LV en LV |:(
Linksbuiten of linksback kan niet meer?
Haha nu je het zegt, was me nog niet eens opgevallen..
Misschien dat het aan die webapp ligt.

[ Voor 37% gewijzigd door Thomas18GT op 22-09-2014 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberoon
Thomas18GT schreef op maandag 22 september 2014 @ 17:42:
@ Uberoon
Op CAM vind ik Oscar heerlijk spelen, ook Atsu vind ik wel fijn als je van snelheid houdt, die is ook wat goedkoper. Eventueel gaan voor Walcot/sterling op RM, 2 toppertjes vind ik, jammer dat niet 1 van de 2 links is.

@lekkerboeie86
Dat team was rond de 250k in totaal ;)
Je moet gewoon geluk hebben, ik had 3 falcao's voor 35k gekocht en hij was vanmiddag over de 100 waard. Dat was al een Kompany winst.
Oscar <3 .

In FUT14, tientallen goals, bijna vanaf de middenlijn niet eens een uitzondering (!) EN geweldige passes en voorzetten.

*PLOP*

Droom voorbij ;w , gemiddeld 10.000 muntjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Uberoon schreef op maandag 22 september 2014 @ 17:52:
[...]

Oscar <3 .

In FUT14, tientallen goals, bijna vanaf de middenlijn niet eens een uitzondering (!) EN geweldige passes en voorzetten.

*PLOP*

Droom voorbij ;w , gemiddeld 10.000 muntjes.
Haha je laat me schrikken!
Op de PS is hij op dit moment goedkoopste 14.750, ik heb zelfs 16 betaald vanmiddag :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner_Youri
Ik heb gisteren enkele Fifa points gekocht via de web app. Daarmee al enkele pakjes opengedaan. Vandaag wil ik de rest gebruiken maar mijn aantal points staat op 0...
Weet iemand meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
youri_69 schreef op maandag 22 september 2014 @ 18:09:
Ik heb gisteren enkele Fifa points gekocht via de web app. Daarmee al enkele pakjes opengedaan. Vandaag wil ik de rest gebruiken maar mijn aantal points staat op 0...
Weet iemand meer?
Kan je fifa points via de web app kopen dan?
Ik heb wel al meer gehoord dat er problemen mee zijn..
Een paar reacties terug staat een link naar een forum van EA volgens mij.

http://answers.ea.com/t5/...ints-problem/td-p/3540215

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner_Youri
Thomas18GT schreef op maandag 22 september 2014 @ 18:32:
[...]

Kan je fifa points via de web app kopen dan?
Ik heb wel al meer gehoord dat er problemen mee zijn..
Een paar reacties terug staat een link naar een forum van EA volgens mij.

http://answers.ea.com/t5/...ints-problem/td-p/3540215
Ja hoor, als je in de web app naar winkel gaat staat onderaan "je hebt geen fifa punten meer, koop meer punten." Ik speel het wel altijd op pc.

Alleen zijn die nu weg... Had er nog zo'n 1500 over

EDIT: opgelost, app opnieuw opstarten werkte niet maar volledig uitloggen en inloggen wel.

[ Voor 10% gewijzigd door Gunner_Youri op 22-09-2014 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-08 19:33
Hoe handelen jullie nu precies?..Ik heb helaas alleen Stefan de Vrij en Aduriz uit me pakketjes gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ik kan wel inloggen met mijn account wat hoort bij m'n verkochte xbox one, maar met mijn standaard account blijf ik maar de volgende melding houden.
Sorry!
Our servers are temporarily down while we work on making things better.

Please come back later.
Zou het kunnen komen doordat hier meerdere persona's onder vallen, PS4 en PC account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

llovesoccerx7 schreef op maandag 22 september 2014 @ 19:47:
Hoe handelen jullie nu precies?..Ik heb helaas alleen Stefan de Vrij en Aduriz uit me pakketjes gekregen.
indien weinig geld, 400 pakjes en de spelers in de market gooien en hopelijk andere items die ook wat waard zijn, de rest ineens verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
shoombak schreef op maandag 22 september 2014 @ 20:17:
Ik kan wel inloggen met mijn account wat hoort bij m'n verkochte xbox one, maar met mijn standaard account blijf ik maar de volgende melding houden.
[...]

Zou het kunnen komen doordat hier meerdere persona's onder vallen, PS4 en PC account?
Wanneer heb je de club opgericht van je PC account? Als deze voor 1 augustus dit jaar is opgericht en gebruikt kun je toegang krijgen tot de webapp anders niet. Ik heb dit met mijn xbox account, deze is opgericht na 1 augustus en krijg ik dezelfde melding die jij hebt. log ik in met mijn pc account dan kom ik gewoon op de webapp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
llovesoccerx7 schreef op maandag 22 september 2014 @ 19:47:
coins krijgen door in te loggen en dan zoeken op zilveren bpl spelers die wat waard zijn en je goedkoop kan krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 09:20
Hmmm Consol even op Australia gezet.. maar helaas dat werkt ook niet :P
Dan maar wachten tot morgen :+
Jammer :)

Hmm zit net te lezen;

US 23Sep
UK 26Sep
NL 25Sep

Beetje vaag!!

[ Voor 25% gewijzigd door To_Tall op 22-09-2014 22:13 ]

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onimal
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 02-06 10:25
Hallo,

Ik ben van plan FIFA weer een beetje op te pakken, nadat ik FIFA 13 UT veel heb gespeeld op de PS3. Nu ben ik van plan FIFA 15 voor de PC te kopen.

Alleen heb ik een vraagje: is de community op de PC een beetje active op FUT? Ik begrijp dat jullie dat nu niet kunnen zeggen voor FIFA 15, maar de vraag is meer gericht op hoe dit bij FIFA 14 was.
Pagina: 1 ... 3 ... 63 Laatste