Ik heb gisteren deze uit een pakje gehaald. Is dit een goed kaartje of een hele goede?
Wat kan ik het beste als tactiek hanteren? Wachten tot 'ie meer waard wordt of ze snel mogelijk verkopen?
PSN: ButsMG
http://www.futbin.com/player/94593/demba-baMasegate schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 09:52:
[afbeelding]
Ik heb gisteren deze uit een pakje gehaald. Is dit een goed kaartje of een hele goede?
Wat kan ik het beste als tactiek hanteren? Wachten tot 'ie meer waard wordt of ze snel mogelijk verkopen?
PSN: Maichel
Revive the guild!
2023 R1250GS Adventure trophy | 2020 M340i
PSN ID: Klungeltjee
Gewoon oefenen ja! Tikken is de key...maffeleo schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 10:11:
Goedemorgen,
Sinds 2 weken speel ik FIFA 15 op de PS3. Na lange tijd toch overwogen om te kopen, en ja hoor ik ben "verslaafd" geraakt aan FUT.
Helaas als ik online ga om tegen iemand anders te spelen word ik helemaal weg getikt. Ik baal hiervan aangezien ik maar niet kan bedenken wat ik verkeerd doe. Verschillende sites bezocht, trucjes geleerd, youtube gekeken waar je op moet letten maar toch lukt het me elke keer niet.
Tegen de computer lukt het aardig goed ik speel DIV3 van het seizoen. Maar online zit ik in DIV9 4 wedstrijden kansloos verloren en 1 gelijk.
Ik heb een volledig Spaans team met teamgeest 100, bekende spelers 6 / 23 spelers Barcelona, 3 Chelsea spelers en een aantal Real Madrid. Al met al een sterk team. Verschillende tactieken geprobeerd, 4-3-3, 3-5-2, 4-4-2 maar het mag niet baten.
Heeft iemand tips of trucs waar ik op moet letten ? Of is dit gewoon oefenen, blijven oefenen, en stom van mij dat ik niet alle jaren heb mee gespeeld met FIFA, zodat ik de besturing beter onder controle heb ?
Heeeelp, het is zo'n leuk spel maar het wordt verpest door de besturing/ervaring/beter online spelers!
Post je team eens inclusief bank/reserve spelers.maffeleo schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 10:11:
Goedemorgen,
Sinds 2 weken speel ik FIFA 15 op de PS3. Na lange tijd toch overwogen om te kopen, en ja hoor ik ben "verslaafd" geraakt aan FUT.
Helaas als ik online ga om tegen iemand anders te spelen word ik helemaal weg getikt. Ik baal hiervan aangezien ik maar niet kan bedenken wat ik verkeerd doe. Verschillende sites bezocht, trucjes geleerd, youtube gekeken waar je op moet letten maar toch lukt het me elke keer niet.
Tegen de computer lukt het aardig goed ik speel DIV3 van het seizoen. Maar online zit ik in DIV9 4 wedstrijden kansloos verloren en 1 gelijk.
Ik heb een volledig Spaans team met teamgeest 100, bekende spelers 6 / 23 spelers Barcelona, 3 Chelsea spelers en een aantal Real Madrid. Al met al een sterk team. Verschillende tactieken geprobeerd, 4-3-3, 3-5-2, 4-4-2 maar het mag niet baten.
Heeft iemand tips of trucs waar ik op moet letten ? Of is dit gewoon oefenen, blijven oefenen, en stom van mij dat ik niet alle jaren heb mee gespeeld met FIFA, zodat ik de besturing beter onder controle heb ?
Heeeelp, het is zo'n leuk spel maar het wordt verpest door de besturing/ervaring/beter online spelers!
JPM85 schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 10:21:
[...]
Post je team eens inclusief bank/reserve spelers.
Team rating sowieso onder de 82 houden, liefst onder de 79, want FUT15 staat bekend om hoger rating team tegen te werken.
Verder kunnen we op basis van je spelers en opstelling je tips qua speler instructies meegeven.
edit; Je team kan je maken via Futhead, dan kan je hem met ons delen.
Huntelaar staat op chem:3, dat betekend dat hij geen goede connectie zal hebben met zijn mede spelers, en je hem niet volledig kan benutten hoe je zou willen. (ik hou persoonlijk chem:7 als minimaal aan).maffeleo schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 11:10:
m'n 3-5-2 opstelling: http://www.futhead.com/15/squads/33186688/
M'n 4-4-2 opstelling: http://www.futhead.com/15/squads/33186997/
Alleen m'n wissel spelers weet ik niet precies uit m'n hoofd.
[ Voor 5% gewijzigd door JPM85 op 29-05-2015 11:35 ]
Oke, de meeste tegendoelpunten komen door hun snelle spitsen of via de flanken. Gister keihard geowned omdat hij een voorhoede had van Lewandowski, robben en nog een Mueller op middenveld. Kansloos en dat zacht uitgedrukt. Ik snap niet dat hij in DIV10 speelde.JPM85 schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 11:32:
[...]
Huntelaar staat op chem:3, dat betekend dat hij geen goede connectie zal hebben met zijn mede spelers, en je hem niet volledig kan benutten hoe je zou willen. (ik hou persoonlijk chem:7 als minimaal aan).
Deze zou ik wisselen met Bacca / Rodrigo.
Weet niet precies hoe je tegendoelpunten krijgt, maar 3 CB's kan gevaarlijk zijn als je teams tegen krijgt die x-x-3 spelen, betekend namelijk dat je 3 CB's direct alle aanvallers 1op1 komen. Xabi en Busquets zijn goede onderscheppers, maar missen veel snelheid zoals ook je verdedigers hebben.
Je kan ze beide op 'in verdediging blijven', maar sorteert niet het juiste effect lijkt me. FIFA15 draait om pace, dus zal je het dichter moeten zetten achterin (5-3-2), of meer snelheid zoeken in andere spelers.
optie1 http://www.futhead.com/15/squads/33187861/
optie2 http://www.futhead.com/15/squads/33188017/
Instructies;
Spitsen zou ik op 'get behind' zetten, dit zorgt ervoor dat ze veelal diep zullen gaan, en je de bal achter de verdediging kan leggen.
Instructies how to:maffeleo schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 13:10:
[...]
Oke, de meeste tegendoelpunten komen door hun snelle spitsen of via de flanken. Gister keihard geowned omdat hij een voorhoede had van Lewandowski, robben en nog een Mueller op middenveld. Kansloos en dat zacht uitgedrukt. Ik snap niet dat hij in DIV10 speelde.
In principe kom ik wel aardig goed weg met de 3-5-2 tactiek. Maar ik las net ook een stuk op de futhead.com forum: http://forums.futhead.com...fa-15-div-1-player-on-how. Ik moet zeggen dat zou wel een goede tip voor mij kunnen wezen (aangezien ik wanneer ik een counter attack krijg altijd alle verdedigers erop afstuur met R1 in de hoop dat ze de counter kunnen afkaatsen.
Jou 2e optie qua opstelling bevalt me wel en ga ik eens werk van maken vanavond, eens kijken hoe dat bevalt. Hoe kan ik m'n spitsen op "get behind" zetten ? (sorry ik ben echt een beginnend beginner).
Zijn mijn spitsen wel snel genoeg dan ? Gezien Drogba zit er geen snelheid in.
Pffff zie je wel !! Ik heb nog een hoop te leren met dit spel. Maar dit gaat me zeker helpen beter te worden. Bedankt voor je advies, als ik meer advies nodig heb meld ik me weerJPM85 schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 14:00:
[...]
Instructies how to:
YouTube: FIFA 15 Player Instructions Tutorial | How to Change Player Instructions & Roles | Best FIFA Guide
Wat betreft Drogba, dit is hetzelfde verhaal als Huntelaar. Geen chem, dus zal niet presteren in je team. Haal hiervoor een snelle spits die in Liga BBVA speelt (zoals mijn optie).
Ik krijg deze met geen mogelijkheid verkocht voor de minimale verkoopwaarde. Voor het eerst dat de priceranges mij een beetje tegen zitten te werken.Masegate schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 09:52:
[afbeelding]
wtf nooit geweten dat je roles aan kon passen. Thanks m8!JPM85 schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 14:00:
[...]
Instructies how to:
YouTube: FIFA 15 Player Instructions Tutorial | How to Change Player Instructions & Roles | Best FIFA Guide
Wat betreft Drogba, dit is hetzelfde verhaal als Huntelaar. Geen chem, dus zal niet presteren in je team. Haal hiervoor een snelle spits die in Liga BBVA speelt (zoals mijn optie).
Heb ook TOTS Terry, krijg m zelfs voor het minimale bedrag niet verkocht..Lekkerboeie86 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 16:05:
Uiteindelijk toch het TOTS toernooi gewonnen. Wel de online versie. Van Wereldklasse kan ik gewoon niet winnen. Door de winst krijg je een 50k pack. En daarin zat TOTS Terryaltijd leuk!
Ik kan hem niet eens verkopen, want het pakje wat je wint is "untradable"Uxstyle schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 16:07:
[...]
Heb ook TOTS Terry, krijg m zelfs voor het minimale bedrag niet verkocht..
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Dit is niet toegestaan in FIFA ultimate team ook heeft EA sports stappen gezet tegen deze zogenoemde 'coinsellers' door vele accounts te blokkeren en price ranges te introduceren. EA sports is momenteel bezig met de laatste stappen tegen de 'coinstellers' door het hacken van andermans account tegen te gaan, dit is tot zover bekend nog de enige manier hoe er coins kunnen worden gekocht.Karakartal schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 20:20:
Weet iemand waar je goedkoop coins voor de pc kan kopen ? Ik ben het namelijk helemaal zat om voor ongeveer 20 euro steeds 2200 fifa points te kopen, waar je helemaal geen reet aan hebt als je een fatsoenlijke team wilt samenstellen.
Geniet er nog maar van, ik zat er ook even en daarna liep het niet meer, zit atm in divisie 5 zelfs --'FiXeR.nl schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 17:54:
Net eindelijk voor het eerst Div1 kunne bereiken. De eerste wedstrijd werd ik meteen weggespeeld dus nu weer even focussen op handelen om wat betere spelers te halen. Ik wil graag TOTS Castro, dus dat is m'n nieuwe transfertarget.
Hey, Hey jij daar, dit is mijn signature :) #UnitedWeAre
Volvo XC40 P8, Zeekr 7x Privilege AWD besteld
Thanks !dutchgio schreef op maandag 22 juni 2015 @ 12:12:
Prima team, ik zou alleen Lacazette en M'bia vervangen.
Het is ook makkelijker om een 'goede' competitie te kiezen en daar je spelers op te selecteren in plaats van de nationaliteit, althans dat is mijn oordeel.
Met de BPL werkt dat perfect, dat werkt bij de Franse Ligue 1 wat lastiger.
Late reactie - maar ga naar match lobbies - creeer je eigen kamer ( druk op driehoekje op PS ) - zet er eventueel een ww op - laat je maat daar joinen en dan kan je tegen elkaar spelen - werkt wel.Ferdi_lwd schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 19:38:
Jongens, even een vraag: heeft niet met FUT te maken maar met online vriendschappelijk. Een maat van mij heeft net een ps4 en wij willen graag tegen elkaar spelen. We krijgen wel verbinding want ik zie de groene verbindingsbalkjes maar dan opeens valt de verbinding weg. Als we apart van elkaar een season match willen spelen lukt dit wel. Heeft iemand enig idee? (Op de ps3 hadden we nooit problemen)
pogba begint bij 2k - moet haalbaar zijn met mn coins en Griezmann ook geloof ik.dutchgio schreef op maandag 22 juni 2015 @ 13:01:
Voor M'vila zou ik Pogba neerzetten. Geen idee hoe duur die is maar wel een heel erg goede aanwinst...
Frankrijk heeft eigenlijk geen rechtsbuiten.
Ik zou Griezmann halen, die op linksbuiten zetten en Nasri op rechtsbuiten. Die linkt ook met Sagna.
[ Voor 5% gewijzigd door 4v4t4r op 22-06-2015 13:39 ]
Als rechtsbuiten kan je nog kiezen voor Biabiani (snelheid), Ben Arfa (5* skills), Menez.4v4t4r schreef op maandag 22 juni 2015 @ 13:34:
[...]
pogba begint bij 2k - moet haalbaar zijn met mn coins en Griezmann ook geloof ik.
Ik had al eerder aan Pogba gedacht - maar toen geen coins
Thanks ! Ik ga er eens naar kijken.. wel super irritant dat de webapp geen transfers toe laat..
Ik heb ook toevallig net mijn SIF Aubameyang verkocht voor SIF Schurrle.Bananendoos schreef op maandag 22 juni 2015 @ 10:02:
[...]
Geniet er nog maar van, ik zat er ook even en daarna liep het niet meer, zit atm in divisie 5 zelfs --'
Had ik maar nooit sif auba weg gedaan xD
Hmm, zal over dat team eens nadenken, heb op het moment dit rond lopen;FiXeR.nl schreef op maandag 22 juni 2015 @ 15:17:
[...]
Ik heb ook toevallig net mijn SIF Aubameyang verkocht voor SIF Schurrle.Aubameyang was me te wisselvallig, soms een hattrick en dan 3 wedstrijden helemaal niets. Ik heb nu het volgende team:
[afbeelding]
Herrmann en Castro zijn echt beesten. En Verhaegh is echt de beste RB die ik ooit heb gebruikt. Hij staat namelijk altijd op de goede plek.
Thanks voor ditdutchgio schreef op maandag 22 juni 2015 @ 13:01:
Voor M'vila zou ik Pogba neerzetten. Geen idee hoe duur die is maar wel een heel erg goede aanwinst...
Frankrijk heeft eigenlijk geen rechtsbuiten.
Ik zou Griezmann halen, die op linksbuiten zetten en Nasri op rechtsbuiten. Die linkt ook met Sagna.
Revive the guild!
Alba werkt ook voor mij.. als je hem kan kopen voor 3000-3500 zit je goed.iMac93 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 14:29:
Hoe verdienen jullie tegenwoordig je coins?
Ik koop/verkoop nu steeds lacazette'jes, gaat goed maar zou voor tijdens drukke periodes op de dag nog graag een andere speler vinden die niet te duur is maar wel vlot verkoopt (met behoorlijke winstmarge, ik spreek op lacazette zo'n 500-600 per verkoop). Hebben jullie enig idee?
Ik dacht aan doumbia, maar dat vlotte niet.
Ik bin-snipe wat duurdere spelers. (IF's en TOTS) Daarmee maak ik max 20k mee per sale. Ik snipe er zo'n 5 tot 10 per dag als ik er een uurtje voor ga zitten. Bv. TOTS Herrmann voor 70k terwijl zijn gemiddelde bin op 88k ligt.iMac93 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 14:29:
Hoe verdienen jullie tegenwoordig je coins?
Ik koop/verkoop nu steeds lacazette'jes, gaat goed maar zou voor tijdens drukke periodes op de dag nog graag een andere speler vinden die niet te duur is maar wel vlot verkoopt (met behoorlijke winstmarge, ik spreek op lacazette zo'n 500-600 per verkoop). Hebben jullie enig idee?
Ik dacht aan doumbia, maar dat vlotte niet.
Is hij de afgelopen halve week veel in waarde gestegen? Ik kon er woensdag nog 30 op de kop tikken voor 2500 - 2700. Heb deze nog niet allemaal verkocht, dus zit nog een dikke profit in.4v4t4r schreef op maandag 29 juni 2015 @ 15:14:
[...]
Alba werkt ook voor mij.. als je hem kan kopen voor 3000-3500 zit je goed.
ik zet de buynow op 4500-5000 en pak dus redelijk wat per keer.
Nadeel is wel - tis lasting hem voor die prijs te kopen
hij gaat voor minstens 3500 weg - ik zet ze vaak te koop voor 4k met buynow op 5k.. en heb toch best weleens gehad al dat hij voor 5k gelijk gekocht wordt.iMac93 schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 07:59:
[...]
Is hij de afgelopen halve week veel in waarde gestegen? Ik kon er woensdag nog 30 op de kop tikken voor 2500 - 2700. Heb deze nog niet allemaal verkocht, dus zit nog een dikke profit in.
Ik heb de coins er niet voor...FiXeR.nl schreef op maandag 29 juni 2015 @ 15:26:
[...]
Ik bin-snipe wat duurdere spelers. (IF's en TOTS) Daarmee maak ik max 20k mee per sale. Ik snipe er zo'n 5 tot 10 per dag als ik er een uurtje voor ga zitten. Bv. TOTS Herrmann voor 70k terwijl zijn gemiddelde bin op 88k ligt.
Spelen
dat duurt nog 3 maanden, juist nu is het zo leuk omdat je betere teams kan samenstellen met TOTS spelers!4v4t4r schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 14:52:
heb nu 35k coins dus kan wel dat soort spelers pakken - maar vraag me af hoeveel effort ik er nog in ga stoppen nu fifa16 voor de deur staat
FIFA Benelux Administrator
FIFA Benelux Administrator
Nee. Er zijn zoveel van die zogenaamde "glitches". Maar ze werken geen van alle, en om eerlijk te zijn wil je ook niet dat ze werken. Dan krijgen we weer zo'n fucked-up markt.Karakartal schreef op zondag 05 juli 2015 @ 14:57:
Iemand enig idee hoe die disconnect coins glitch werkt ?
Ben je nu te laat mee. Is er al 1 à 2 weken uit....Karakartal schreef op zondag 05 juli 2015 @ 14:57:
Iemand enig idee hoe die disconnect coins glitch werkt ?
Prijs is te laag, mensen willen hem dus niet voor deze prijs verkopen. veel hogere vraag dan aanbodtheKruid schreef op zondag 05 juli 2015 @ 19:25:
Waarom zie ik geen gewone Robben op de pile, maar alleen maar informs? Die zijn sterves duur.
:)
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Hoe doet Terry het? Is die niet te langzaam met een snelheid van 50? En als rb tots clyne proberen als ik jou was...UrbanWoodz schreef op maandag 06 juli 2015 @ 20:26:
Ik heb op dit moment dit team: http://www.futhead.com/15/squads/36054613/
Heeft iemand nog suggesties/tips?
FUT16 is denk juist de reden dat niemand nu meer FUT speelt. Ik zelf heb niet echt "zin meer" om er tijd in te steken omdat er binnekort toch een nieuwe komtind0mi schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 09:56:
speelt hier iemand nog Fut? het is wel echt saai nu. Ook elk team is bijna hetzelfde online. Denk dat ik Fut in Fifa16 eens skip
Ik speel juist redelijk veel momenteel, tenminste wat voor mij redelijk veel is (paar uurtjes per week).Maichel schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 13:55:
[...]
FUT16 is denk juist de reden dat niemand nu meer FUT speelt. Ik zelf heb niet echt "zin meer" om er tijd in te steken omdat er binnekort toch een nieuwe komt
[ Voor 54% gewijzigd door Bossie op 25-07-2015 18:21 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Wss zoals altijd aan EA. Maar ik heb geen idee al tijden de web app niet meer gebruikt.UrbanWoodz schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 16:41:
Wil de web app bij iemand hier ook niet werken?
Hij blijft de hele tijd op "Loading..." hangen. Ik heb de cache van Google Chrome en Java al gewist.
In andere browsers heb ik hetzelfde probleem.
Weet iemand waar het aan kan liggen?
Elect a clown, expect a circus.
Elect a clown, expect a circus.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq