Zijn er ook genoeg bij die tactisch het spelletje ook niet helemaal door hebben. Dan kun je wel een voorhoede met Robben, Suarez en Neymar hebben, met 3-5-2 tegenover 4-3-3 sta je achterin volledig open door de buitenspelers op de flanken.
Stuur me maar een friend request dan.Maichel schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 14:23:
[...]
Ik wil wel een keer tegen jouw spelen! Maaspoort Cup!
PSN: ButsMG
Net de Bronze Challenge online gewonnen, man wat een finale, in blessuretijd 2 keer scoren en met 2-1 winnen. Ik moet trouwens zeggen dat ik met bronzen spelers veel leukere wedstrijden zie.
speel nu al 3 seizoenen in Div 1 met dit heerlijk team
steeds net niet kampioen maar gaat wel lekker

steeds net niet kampioen maar gaat wel lekker
[ Voor 6% gewijzigd door ind0mi op 07-04-2015 09:36 ]
Verwijderd
De meeste mensen hadden al een heel goed team voor de price range, dus het wordt voor jou pas echt leuk in Fifa 16. Dan is het echt moeilijk om een wereld elftal te krijgen.Masegate schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 11:23:
Jammer voor jullie. Ik vind FUT stukken leuker dan voorheen.
Ik had FUT (en dus Fifa15) een tijdje aan de kant gelegd omdat de markt zo ongelofelijk verziekt was door de coin buyers en sellers... Nu heb ik het weer opgepakt. Ik vind de aanpassingen positief uitpakken en hoop dat ze dit volgend jaar gewoon doorzetten.
Dat er nu een forum-topic dood is, is ondergeschikt.
Wat kan ik doen met mijn TOTY? Ik gebruik hem nooit meer ?
Het is Kroos maar ik hou niet van BBVA speel alleen maar met mijn BPL ik verkoop hem gewoondutchgio schreef op woensdag 08 april 2015 @ 13:49:
Wel gebruiken?
kan je een leuk team van maken 2,5 miljoen
En als de prijs ranges toch nooit meer weggaan kan ik hem wel verkopen ja .. Anders is het ook zonder.
Nu koop prijs is 3,7miljoen
[ Voor 6% gewijzigd door llovesoccerx7 op 08-04-2015 14:07 ]
Saai, ik wil het beetje leuk houden met underrated players
Vraagje, ik lees overal dat TOTS eraan komt.
Ik heb nog een supergoed team met Messi/Neymar IF etc., maar speel op dit moment amper.
Is het slimmer om deze spelers nu te verkopen? Of kan ik ze beter houden?
Ik heb nog een supergoed team met Messi/Neymar IF etc., maar speel op dit moment amper.
Nu verkopen. Als TOTS er straks aankomt verkoopt iedereen zijn spelers en worden er meer pakjes geopend waardoor de prijzen gaan zakken. (In theorie)Protax schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 11:53:
Dat hangt er volledig vanaf wat je straks terug wilt halen tijdens TOTS.Protax schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 11:53:
Doordat er price ranges zijn, zal het moeilijker zijn om dezelfde spelers als TOTS terug te kopen.
Indien je van plan bent om Neymar IF/Messi in te ruilen voor 1 TOTS, zou je de kans kunnen hebben dat het kan. Maar eerst alles zien te verkopen, dat is ook al lastig in de huidige markt.
Ik heb heel FIFA 15 opgegeven en heb sinds half februari geen speler meer verkocht / gekocht. Lekker spelen met wat ik heb, en zo nu en dan een pakje openen met de wedstrijdpremies.
Ik las op de web-app vanmorgen dat die ook weer binnekort open gaat om te handelen, zou tof zijn!
PSN: Maichel
Volgens mij ben ik een van de weinigen die de veranderingen op de transfer market wel als positief beschouwd. Heb sinds de price ranges goed geld kunnen verdienen aan de handel. Waar ik vroeger een eeuwigheid moest handelen om een IF van rond de 84 te willen daar zijn nu opeens Legends binnen handbereik gekomen.
Hoop stiekem dat ze de webapp toch echt niet gaan online gooien, dan gaan er waarschijnlijk weer scripts draaien die de markt zullen verstoren. Snap dat het voor de mensen die er veel gebruik van maakten zuur is dat de webapp niet meer werkt, maar het is en blijft gewoon een consolegame.
Hoop stiekem dat ze de webapp toch echt niet gaan online gooien, dan gaan er waarschijnlijk weer scripts draaien die de markt zullen verstoren. Snap dat het voor de mensen die er veel gebruik van maakten zuur is dat de webapp niet meer werkt, maar het is en blijft gewoon een consolegame.
Ben na paar weken ook wel weer begonnen en gaat inderdaad lekker. Spelers die eerst ziek duur waren kan je nu makkelijk(er) kopen...zeker fijn!Rogierr schreef op woensdag 15 april 2015 @ 20:46:
Volgens mij ben ik een van de weinigen die de veranderingen op de transfer market wel als positief beschouwd. Heb sinds de price ranges goed geld kunnen verdienen aan de handel. Waar ik vroeger een eeuwigheid moest handelen om een IF van rond de 84 te willen daar zijn nu opeens Legends binnen handbereik gekomen.
Handelen deed ik eigenlijk alleen via mn telefoon of de web-app en nooit op console zelf, dus dat is voor mij wel een dik nadeel.
En ik speel hem op de pc en zelfs dan gebruikte ik om te handelen lekker de webapp op mijn telefoon dus heel dat console verhaal slaat kant noch walMaichel schreef op donderdag 16 april 2015 @ 12:02:
[...]
Ben na paar weken ook wel weer begonnen en gaat inderdaad lekker. Spelers die eerst ziek duur waren kan je nu makkelijk(er) kopen...zeker fijn!
Handelen deed ik eigenlijk alleen via mn telefoon of de web-app en nooit op console zelf, dus dat is voor mij wel een dik nadeel.

FUT is iig zo dood als een pier dus dat heeft ea goed geregeld

Ik vind handelen nog steeds bijzaak.Scavy schreef op donderdag 16 april 2015 @ 18:23:
[...]
En ik speel hem op de pc en zelfs dan gebruikte ik om te handelen lekker de webapp op mijn telefoon dus heel dat console verhaal slaat kant noch wal![]()
FUT is iig zo dood als een pier dus dat heeft ea goed geregeld
Doel van het spel is het spel SPELEN.
Goede zaak dat EA de bijzaken uit de webapp en mobiele app heeft gesloopt.
Zo is het spel veel eerlijker, kunnen coins minder makkelijk worden gekocht en verkocht en gaan we terug naar de basis --> SPELEN.
Age of Empires III - Definitive Edition
Klopt niet helemaal, want dan zou je door te spelen betere spelers moeten krijgen, en niet coins waar je onder andere spelers van kunt kopen op de transfermarkt.
Door die eenheid en de markt is er een groot deel juist om coins te verdienen buiten het spelen om, en dat is eruit gehaald.
De basis is niet spelen, maar de basis is je eigen team creëren. Op wat voor manier dan ook, zij het door te spelen of door te handelen.
Door die eenheid en de markt is er een groot deel juist om coins te verdienen buiten het spelen om, en dat is eruit gehaald.
De basis is niet spelen, maar de basis is je eigen team creëren. Op wat voor manier dan ook, zij het door te spelen of door te handelen.
Dit klopt niet helemaal. Je kunt zeker nog wel handelen (zie een paar posts terug hierboven). In veel gevallen is het makkelijker dan voorheen met al die coin sellers.dutchgio schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 10:22:
Klopt niet helemaal, want dan zou je door te spelen betere spelers moeten krijgen, en niet coins waar je onder andere spelers van kunt kopen op de transfermarkt.
Maar goed, in mijn ogen is FIFA gewoon een console game die je speelt. Hopelijk blijft dat vanaf nu zo.
Maar het handelen is niet leuk meer, want de prijs wordt je al opgelegd.
En zonder web app kan het alleen op de console zelf, en als je daar FUT in opstart doe je dat om een potje te spelen.
De coin sellers zijn bemoeilijkt, maar ze hebben daarmee ook een deel van de functionaliteit van FUT eruit gehaald.
En zonder web app kan het alleen op de console zelf, en als je daar FUT in opstart doe je dat om een potje te spelen.
De coin sellers zijn bemoeilijkt, maar ze hebben daarmee ook een deel van de functionaliteit van FUT eruit gehaald.
Ik gooi regelmatig even de PS4 met FUT aan om alleen maar even de kaartjes op de markt te zetten. Kan dus wel!dutchgio schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 13:07:
Precies, het kan zeker. Maar sommige mensen zijn vastgeroest in bepaalde patronen. Think out of the box!Masegate schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 13:18:
[...]
Ik gooi regelmatig even de PS4 met FUT aan om alleen maar even de kaartjes op de markt te zetten. Kan dus wel!
Juist omdat het niet meer kan met de webapp en mobiele app zijn er veel meer mogelijkheden qua handelen op de console/pc.
Ik ben zo iemand die tegen beter weten in maar gouden pakjes blijft kopen in de hoop er ooit iets bijzonders uit te halen (Messi please, Messi please!). Voorheen haalde ik uit elk pakje van 7500 coins gemiddeld met moeite 2000 coins. Nu zit dat meer rond de 4000 coins wat dus een behoorlijke verbetering is. Zo kan ik dus effectief meer pakjes kopen om mijn verslaving te voeden.

Ben wel benieuwd waarom je het handelen hier voor wel leuk vond. Toen had ik het idee dat er scripts draaiden van de coin sellers die zelf de prijzen automatisch omhoog dreven. Nu zijn de limieten inderdaad niet altijd goed bepaald, maar hiervoor was het erger in mijn opinie.dutchgio schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 13:07:
Ik merk ook dat ik FUT minder speel en zeker minder handel (of probeer te handelen) sinds de implementatie van price ranges. Het spelen vind ik nog even leuk, maar ik merk dat doordat er minder winst te behalen valt met handelen, ik minder naar een bepaald doel toe werk. Ik ben minder met FUT bezig dan voorheen. Leuke alternatieven als Cities Skylines en Pillars of Eternity spelen daar overigens ook een rol in.Rogierr schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 16:56:
[...]
Ben wel benieuwd waarom je het handelen hier voor wel leuk vond. Toen had ik het idee dat er scripts draaiden van de coin sellers die zelf de prijzen automatisch omhoog dreven. Nu zijn de limieten inderdaad niet altijd goed bepaald, maar hiervoor was het erger in mijn opinie.
De teams die ik heb zijn meer dan prima, en ik kan, op Messi en Ronaldo na, elke normale kaart aanschaffen met de coins die ik op dit moment heb. Ik moet daarmee wel zeggen dat ik mazzel heb gehad - toen de price ranges werden ingevoerd had ik niet heel veel informs in mijn transferlijst. Ik ben daardoor relatief weinig coins kwijtgeraakt. De kaartjes met hoge waarde die ik op dat moment wel had (bv Robben) zijn inmiddels in waarde gehalveerd, maar daar heb ik praktisch al die tijd meegespeeld. Die waren nooit bedoeld als handelswaar.
Price ranges op zich zijn volgens mij niet eens zo erg en op de lange termijn misschien zelfs wel de redding van FUT. Ik zie het als een noodzakelijk kwaad om de hyperinflatie tegen te gaan, die inderdaad werd veroorzaakt door de coinsellers. Voor price ranges was het praktisch onmogelijk om bv een Robben 'bij elkaar te spelen'. De opties waren grofweg handelen (bv met de IF methode, zoals ik heb geprobeerd), Fifa points te kopen bij EA of coins kopen bij coinsellers. Wat dat betreft lijkt FUT 16 misschien een stuk eerlijker te kunnen gaan worden. De FUT 15 markt is echter redelijk gekilled met de maatregel (en eerder met het verlies van de belangrijkste functionaliteit van de webapp).
Ik heb zelf nooit coins gekocht van een coinseller (wel 1 keer van een gebruiker hier op Tweakers in Fifa 13, waar ik achteraf spijt van had - de uitdaging was weg), maar ik profiteerde op een bepaalde manier wel mee van coinsellers: er waren door de coinsellers enorm veel transacties op de markt en daar profiteerde ik door veel en slim te handelen van. En dat deed ik vooral via de webapp, bijvoorbeeld door op werk om de zo veel tijd mijn kaartjes weer opnieuw aan te bieden. Dat kan nu niet meer, want ik ben toch echt niet altijd bij mijn console.
Butt-kicking! For goodness!
Jongens, even een vraag: heeft niet met FUT te maken maar met online vriendschappelijk. Een maat van mij heeft net een ps4 en wij willen graag tegen elkaar spelen. We krijgen wel verbinding want ik zie de groene verbindingsbalkjes maar dan opeens valt de verbinding weg. Als we apart van elkaar een season match willen spelen lukt dit wel. Heeft iemand enig idee? (Op de ps3 hadden we nooit problemen)
http://www.futhead.com/15/squads/30848711/
Doen?
Onuoha nu nog puur omdat hij in mijn club stond en ik heb hem nog niet gebruikt
Zou cahill er evt willen neerzetten.
Prijs zou nog omhoog kunnen maar wil het liefst Robben in mijn club houden xD
Doen?
Hey, Hey jij daar, dit is mijn signature :) #UnitedWeAre
Ik zou mata vervangen voor navas.Bananendoos schreef op zondag 26 april 2015 @ 17:28:
http://www.futhead.com/15/squads/30848711/
Doen?
Verwijderd
Ben van het weekend weer lekker begonnen met FUT , kreeg er 2200 fifa punten bij en daar heb ik meteen een lekker team van kunnen neerzetten (met o.a 2 team of the week spelers)
Maar ik probeer nou al heel de dag een nieuwe selectie te maken , alleen ik krijg continu "communicatiefout met de fifa ultimate team servers".
Never mind ...
opgelost
Maar ik probeer nou al heel de dag een nieuwe selectie te maken , alleen ik krijg continu "communicatiefout met de fifa ultimate team servers".
Never mind ...
opgelost
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2015 14:13 ]
Ik kan amper Nederlandse IF spelers vinden (ps4)..
had een aantal verkocht maar wil toch weer een NL IF team
Waarom nu een if team kopen als er over 2 dagen 7 (sorry, geen 4) nl TOTS worden vrij gelaten?Ferdi_lwd schreef op maandag 27 april 2015 @ 14:46:
Ik kan amper Nederlandse IF spelers vinden (ps4)..had een aantal verkocht maar wil toch weer een NL IF team
Eerlijk gezegd wist ik dat niet eens.. Maar die zullen ook vast onbetaalbaar zijn(?)Bananendoos schreef op maandag 27 april 2015 @ 15:27:
[...]
Waarom nu een if team kopen als er over 2 dagen 7 (sorry, geen 4) nl TOTS worden vrij gelaten?
Scheelt je weer wat geldFerdi_lwd schreef op maandag 27 april 2015 @ 17:27:
[...]
Eerlijk gezegd wist ik dat niet eens.. Maar die zullen ook vast onbetaalbaar zijn(?)
Betaalbaar zullen ze wel zijn, eerder niet krijgbaar.
Er komt wss ook nog een tots Depay bij maar later pas. Dus minimaal 8 nl tots verwacht ik.
Nice, thanx voor de tip! Heb nog 920k daar kan ik vast nog iets leuks mee doen. Gelukkig heb ik al IF Karim reki-iek Karim rekik

Verwijderd
Ligt het aan mij ,
Of zijn de offline toernooien vanaf Prof moeilijkheid echt gewoon bijna onmogelijk...
Ik word echt van het veld getikt soms.
Of zijn de offline toernooien vanaf Prof moeilijkheid echt gewoon bijna onmogelijk...
Ik word echt van het veld getikt soms.
Iemand die hier een oplossing voor heeft?Ferdi_lwd schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 19:38:
Jongens, even een vraag: heeft niet met FUT te maken maar met online vriendschappelijk. Een maat van mij heeft net een ps4 en wij willen graag tegen elkaar spelen. We krijgen wel verbinding want ik zie de groene verbindingsbalkjes maar dan opeens valt de verbinding weg. Als we apart van elkaar een season match willen spelen lukt dit wel. Heeft iemand enig idee? (Op de ps3 hadden we nooit problemen)
Ik heb dit zelf al eens meegemaakt enkele jaren geleden (op fifa 12 of 13 denk ik), zij het op de ps3.
Ik weet niet meer hoe ik dit destijds opgelost heb, maar als ik mij niet vergis had dit te maken met mijn modem (de firewall op mijn modem, als ik mij niet vergis, ken er niet zoveel van). Ik had hier ook geen last van bij gewone 'season' games, maar enkel bij 1 bepaalde persoon.
Ondanks dat mijn teams een paar miljoen waard zijn, speel ik nu vooral toernooien met mijn spelers die untradable zijn. Vind het eigenlijk veel leuker om de messi's, bale's, cristiano ronaldo's weg te tikken met spelers waarvan ik nog nooit heb van gehoord, gemiddelde rating 77 is en teamgeest onder de 90 is.
Kan je het nog een weekje vasthouden? Hoorde de geruchten dat het maandag kwam maar geldwolf ea wil nog een weekje wachtenFerdi_lwd schreef op maandag 27 april 2015 @ 19:46:
Nice, thanx voor de tip! Heb nog 920k daar kan ik vast nog iets leuks mee doen. Gelukkig heb ik al IF Karim reki-iek Karim rekik![]()
O ja hoor dat moet wel lukken, speel nu voornamelijk seasons
Gisteren voor het eerst een team tegengekomen met:
Bale
Robben
Messi
Ronaldo
Suarez
Mijn vrij simpele PL team had er totaal geen moeite mee. Dat "nerfen" is wel echt zo erg he? Ik heb het zelf ook vaak andersom, dat teams van in de 77/80 mij weer totaal wegspelen.
Ergens is dat nerfen ook wel goed natuurlijk anders zouden we geen kans meer maken tegen die top-teams, maar frusterend is t soms wel
Bale
Robben
Messi
Ronaldo
Suarez
Mijn vrij simpele PL team had er totaal geen moeite mee. Dat "nerfen" is wel echt zo erg he? Ik heb het zelf ook vaak andersom, dat teams van in de 77/80 mij weer totaal wegspelen.
Ergens is dat nerfen ook wel goed natuurlijk anders zouden we geen kans meer maken tegen die top-teams, maar frusterend is t soms wel
Ja precies. Net als dat na een paar verliespartijen achter elkaar je blijkbaar zo erg in 'score' zakt dat je vervolgens bij voorbaat bij wijze van al 1-0 voor staat, dan zie je gewoon aan het spel dat je of tegen een veel mindere tegenstander speelt, of dat het ineens veel makkelijker is. Dan kun je eigenlijk niet verliezen.
Dat nerfen/matchmaking is dan behoorlijk irritant.
Dat nerfen/matchmaking is dan behoorlijk irritant.
Ik heb een vraag over FUT.
Ik heb een paar conditie trainers, maar waar moet ik die plaatsen? Moet ik die op een speler zetten of iets anders? Ik weet dus dat ik ze heb, omdat ze in mijn club staan, maar geen idee wat ik ermee moet doen verder. (xbox one)
edit: Ah laat maar. volgens mij gaat het erom dat deze personen je bonus conditie opleveren als je een kaartje gebruikt.
Is er misschien een manier om bij personen dan de conditie wat minder snel achteruit te laten gaan?
Ik heb een paar conditie trainers, maar waar moet ik die plaatsen? Moet ik die op een speler zetten of iets anders? Ik weet dus dat ik ze heb, omdat ze in mijn club staan, maar geen idee wat ik ermee moet doen verder. (xbox one)
edit: Ah laat maar. volgens mij gaat het erom dat deze personen je bonus conditie opleveren als je een kaartje gebruikt.
Is er misschien een manier om bij personen dan de conditie wat minder snel achteruit te laten gaan?
[ Voor 32% gewijzigd door nexhil op 30-04-2015 13:10 ]
Juist, als je ze in je club hebt en je past een training toe, dan krijg je de bonus van die trainer (zoals bijvoorbeeld 3% conditie of wat dan ook).nexhil schreef op donderdag 30 april 2015 @ 11:20:
Ik heb een vraag over FUT.
Conditie minder snel op laten gaan...je kan spelers wisselen in de rust bijvoorbeeld, of ze minder laten rennen.
Aait thanks! Hoopte eigenlijk dat ik wat over het hoofd had gezienMaichel schreef op donderdag 30 april 2015 @ 16:15:
[...]
Juist, als je ze in je club hebt en je past een training toe, dan krijg je de bonus van die trainer (zoals bijvoorbeeld 3% conditie of wat dan ook).
Conditie minder snel op laten gaan...je kan spelers wisselen in de rust bijvoorbeeld, of ze minder laten rennen.
Hallo allemaal,
Na ongeveer alle fifa´s wel in mij bezit te hebben heb ik dan nu eindelijk besloten om FUT te gaan spelen.
Ik zat op twitch even wat streams te kijken en werd daar wel enthousiast van. Ik was benieuwd of jullie wat beginners tips voor me hebben om geld op te bouwen etc.
Wat ik heb gedaan:
Offline seasons (zit nu in 7)
Paar offline toernooien.
Ik heb nu een random brons team met avg 70 en tg 50.
En ik heb een Premiership team.
4-2-3-1
Remý
Cabella - Mata - Bronze nobody
Fernandinho - Lucas Leiva
Clichy - Mangala - Kompany - Johnson
Hart
Als ik dan streams zit te kijken hebben die kerels ongeveer 100 contracten en teamgeesten in hun reserve. Ik neem aan dat ze die uit pakketten halen, maar dat lijkt me voor mij geen goed idee?
Wat ik nu doe is Vincent Kompany kopen voor een laag bedrag en hem elke keer proberen te verkopen voor meer. Is dat een snelle vorm om geld te verdienen of zijn er meer?
Zijn er een aantal dingen die ik over het hoofd zie en must-have zijn om te beginnen?
Mijn gamertag is: HetIsDeBers (als er ergens een tool is om mijn team te zien
Na ongeveer alle fifa´s wel in mij bezit te hebben heb ik dan nu eindelijk besloten om FUT te gaan spelen.
Ik zat op twitch even wat streams te kijken en werd daar wel enthousiast van. Ik was benieuwd of jullie wat beginners tips voor me hebben om geld op te bouwen etc.
Wat ik heb gedaan:
Paar offline toernooien.
4-2-3-1
Remý
Hart
Als ik dan streams zit te kijken hebben die kerels ongeveer 100 contracten en teamgeesten in hun reserve. Ik neem aan dat ze die uit pakketten halen, maar dat lijkt me voor mij geen goed idee?
Wat ik nu doe is Vincent Kompany kopen voor een laag bedrag en hem elke keer proberen te verkopen voor meer. Is dat een snelle vorm om geld te verdienen of zijn er meer?
Zijn er een aantal dingen die ik over het hoofd zie en must-have zijn om te beginnen?
Voorheen, toen de web-app en de telefoon-app er nog waren kon je erg veel en erg snel coins verdienen met handelen. Nu is dat een stuk minder omdat je alleen nog op de PC/Console zelf kan handelen (in het spel). Het is zeker nog wel te doen, maar wel veel moeilijker. Het voordeel is dan wel weer dat er geen bizare bedragen meer zijn.DeBers schreef op donderdag 30 april 2015 @ 22:02:
Hallo allemaal,
Wat ik heb gedaan:
Paar offline toernooien.
4-2-3-1
Remý
Hart
Je zegt dat je al heel lang FIFA speelt. Dan heb je denk ik ook veel FIFA coins (en dan bedoel ik dus niet FUT coins!). Hiermee kan je in de catalogus onder andere coin boosts kopen waardoor je bijvoorbeeld 5 of 10 matches 1000 extra coins per wedstrijd krijgt. dat kan fijn zijn om een start kapitaal te maken.
En verder natuurlijk....gewoon matches spelen! Offline toernooien enzo werken goed om aan coins te komen.
Succes!
Thanks! Ga ik dat doen. Ik merk inderdaad dat handelen lang niet zo snel gaat zoals dat op de telefoon app ging (al had ik daar een ander team).
En klopt. Ik krijg nu een aantal wedstrijden 1000 en 200 munten al per wedstrijd extra. Levert wel wat op.
En klopt. Ik krijg nu een aantal wedstrijden 1000 en 200 munten al per wedstrijd extra. Levert wel wat op.
Nvm.Ferdi_lwd schreef op maandag 27 april 2015 @ 19:46:
Nice, thanx voor de tip! Heb nog 920k daar kan ik vast nog iets leuks mee doen. Gelukkig heb ik al IF Karim reki-iek Karim rekik![]()
Gaat nog wel even duren. Wordt wss een maandje uitgesteld...
Zijn er ook nog mensen die online pro spelen?
Ik heb dit in fifa 13 wel eens gedaan. Was wel erg leuk met bekenden. Heb het nu in fifa 15 gespeeld, maar met randoms gaat helemaal bergens over. Die zijn nog egoistischer dan CR7.
Ik heb dit in fifa 13 wel eens gedaan. Was wel erg leuk met bekenden. Heb het nu in fifa 15 gespeeld, maar met randoms gaat helemaal bergens over. Die zijn nog egoistischer dan CR7.
Ja precies, dat moet je niet spelen. Is niet goed voor je controllers, daar ga je mee willen gooien. Zo irritant is het.
Hier op tweakers zijn er voor de 3 platformen Tweakers clubs opgericht.DeBers schreef op zondag 03 mei 2015 @ 18:36:
Zijn er ook nog mensen die online pro spelen?
PS4 is volgens mij nog het actiefste van allemaal, Xbox is redelijk stil de laatste weken.
Ik heb heel Fifa15 FUT voor het eerste links laten liggen. Teveel mensen die middels bots aan het traden waren. Markt compleet verziekt. Heel erg benieuwd naar FUT16. Dat ze er maar zoveel mogelijk aan doen om te zorgen dat het voor traders zo moeilijk mogelijk gemaakt wordt. En dus iedereen de kans geven op dezelfde manier een team te vergaren.
Wellicht moeten ze de rewards voor wedstrijd winnen etc omhoog gooien. Dan is de noodzaak om "vals" te spelen minder aanwezig.
Te lachwekkend dat je tegen een sterrenteam met Ronaldo, Messi etc. zonder probleem wint omdat die persoon weer ergens 2 mil coins gekocht heeft. Zowel grappig als triest eigenlijk.
Heel erg benieuwd naar de nieuwe opzet.
Wellicht moeten ze de rewards voor wedstrijd winnen etc omhoog gooien. Dan is de noodzaak om "vals" te spelen minder aanwezig.
Te lachwekkend dat je tegen een sterrenteam met Ronaldo, Messi etc. zonder probleem wint omdat die persoon weer ergens 2 mil coins gekocht heeft. Zowel grappig als triest eigenlijk.
Heel erg benieuwd naar de nieuwe opzet.
Craft beer specialist
Waarom is het nu zo veel makkelijker om van die teams te winnen? Ik heb mij nooit echt verdiept in updates etc.
Als er een groot verschil in teams zit dan wordt het betere team generfed. Slaat nergens op. Ofwel als je laf wil zijn (zoals sommige) haal je een zeer snel zilver team en je speeld elk 85+ team compleet weg
[ Voor 38% gewijzigd door Xenophoben op 05-05-2015 12:41 ]
Met een goed team kun je er ook gebruik van maken; zet allemaal bronzen spelers op je bank en je totale rating gaat omlaag, waardoor je onder het 'nerfen' komt.
Toch blijft het wel, want als je zelf speelt merk je ook best dat er wedstrijden zijn die je wel 'moet' winnen en dat het je soms zo lastig wordt en het niet loopt dat er ook meer aan de hand is, en je juist niet 'mag' winnen.
Zo'n systeem zit er in om ervoor te zorgen dat de mindere speler niet 10 keer op rij onderuit gaat, en de goede speler niet alles wint.
Toch blijft het wel, want als je zelf speelt merk je ook best dat er wedstrijden zijn die je wel 'moet' winnen en dat het je soms zo lastig wordt en het niet loopt dat er ook meer aan de hand is, en je juist niet 'mag' winnen.
Zo'n systeem zit er in om ervoor te zorgen dat de mindere speler niet 10 keer op rij onderuit gaat, en de goede speler niet alles wint.
Dit dus.dutchgio schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 13:08:
Met een goed team kun je er ook gebruik van maken; zet allemaal bronzen spelers op je bank en je totale rating gaat omlaag, waardoor je onder het 'nerfen' komt.
Verloor laatst een wedstrijd 2-0.
Schoten waren 3 om 15
Schoten op Doel was 3 om 10
Balbezit 46% om 54%
Ik was dus de rechter...
Zit zelf gewoon te denken om een fc utrecht/eredivisie team te maken en laat ze maar komen
dat bronze team op de bank is grappig maar dan heb je snel conditie problemen.
Ik heb nu een liga en premier team waarbij ik om de wedstrijd wissel. (86 avg)
Ik heb nu een liga en premier team waarbij ik om de wedstrijd wissel. (86 avg)
Eredivisie is veel zilver en die zijn nog duurder dan de meeste gouden spelers. 
Kun je beter een goedkoop Premier Leaque team met een rating van 78-80 en spelers met redelijke snelheid maken.
Voor de bronzen spelers op de bank heb je dan geen wissels, wel reserves. Maar dat hoeft niet, je kunt dan ook investeren in conditiekaarten.
Kun je beter een goedkoop Premier Leaque team met een rating van 78-80 en spelers met redelijke snelheid maken.
Voor de bronzen spelers op de bank heb je dan geen wissels, wel reserves. Maar dat hoeft niet, je kunt dan ook investeren in conditiekaarten.
Mwa, heb nog wat investeringen staan á 150K, daarnaast nog een robben in mn club dus kan wel ergens heen maar met die 150K kom ik al verdutchgio schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 14:25:
Eredivisie is veel zilver en die zijn nog duurder dan de meeste gouden spelers.
pff spel gaat helemaal nergens meer over. Van Div1 naar Div3. Kan gewoon geen wedstrijd meer winnen. Nu in Div 3 4x verloren en 2 gelijk
Herken het..ind0mi schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 15:36:
pff spel gaat helemaal nergens meer over. Van Div1 naar Div3. Kan gewoon geen wedstrijd meer winnen. Nu in Div 3 4x verloren en 2 gelijk
Afgelopen week van Div. 4 naar Div. 2, na een tijd niet meer gespeeld te hebben.
Gisterenavond een paar potjes in D2, en gelijk 0-0-5.
Waarbij ik er 2 eerlijk heb verloren met 0-1 en 1-2, maar de andere 3 gingen echt nergens over. Zeker 40x op de paal of lat geschoten, en verdedigers die de andere kant op lopen dan ik wil.
Tja. De eeuwige discussie of het scripted is of niet. Dit is het eerste jaar, dat ik meer dan 100 potjes heb gespeeld en ben er nu 100% van overtuigd dat er een zekere zin van scripting in zit. Voor je gevoel heb je er het vaakst last van (en verlies je idd met 25 schoten op goal), maar soms gaat er bij mij ook echt onterecht een bal in en win ik onterecht een paar potjes.
Je zou ook kunnen stellen dat het de 'wetten van het voetbal' zijn, maar heb me vaak in moeten houden niet een controller kapot te gooien...
Je zou ook kunnen stellen dat het de 'wetten van het voetbal' zijn, maar heb me vaak in moeten houden niet een controller kapot te gooien...
Weet je, het hele gescripte zou me gestolen kunnen worden, indien EA een aantal belangrijke zaken uit FIFA online halen.
- Doelpunt, direct door met aftrap. Herhalingen kan je lekker na de wedstrijd bekijken, ik ben hier om te spelen, en wil gelijk door. Daarnaast hoef ik ook dat intikkertje van jou of mezelf niet 3x te zien. EA kan herhalingen opslaan in een soort cinema die alles voor je opslaat. Kan je lekker een herhaling/samenvatting in je eigen tijd gaan bekijken.
- Pauzeren eruit/ danwel max 1x per helft. Een game duurt 2x 6 minuten, lekker zo laten en niet 2x 10 minuten doordat je zo'n eikel tegenover je hebt die 16x pauzeert. Wisselen doe je lekker in de rust (max 30 seconden), of 1 maal per helft.
Andere optie zou zijn om alleen te kunnen pauzeren bij stilstaande situatie (ingooi / doeltrap / vrije trap).
Instructies & tactieken kan EA lekker onder de d-pad kwijt, kansloos dat anno 2015 dit er niet meer in zit.
- Animaties. Leuk voor offline, of tegen je broer/zus/vriend(in), maar haal het lekker uit online. Dat duw en trekwerk voor een gele kaart heb ik na 6000x wel gezien.
Ik heb geen problemen met online verliezen, maar 90% zijn van die irritante figuren die ieder moment pakken om irritant te zijn. Animaties niet skippen, herhalingen 3x bekijken, LB+Y en direct pauzeren. Zorg voor een snelle ervaring, daarvoor is het spel ook ingesteld op 2x 6 minuten.
Bij shooters ga je na een kill ook geen 30 seconden zitten te wachten, daar ga je door en respawn je binnen 5 seconden.
- Doelpunt, direct door met aftrap. Herhalingen kan je lekker na de wedstrijd bekijken, ik ben hier om te spelen, en wil gelijk door. Daarnaast hoef ik ook dat intikkertje van jou of mezelf niet 3x te zien. EA kan herhalingen opslaan in een soort cinema die alles voor je opslaat. Kan je lekker een herhaling/samenvatting in je eigen tijd gaan bekijken.
- Pauzeren eruit/ danwel max 1x per helft. Een game duurt 2x 6 minuten, lekker zo laten en niet 2x 10 minuten doordat je zo'n eikel tegenover je hebt die 16x pauzeert. Wisselen doe je lekker in de rust (max 30 seconden), of 1 maal per helft.
Andere optie zou zijn om alleen te kunnen pauzeren bij stilstaande situatie (ingooi / doeltrap / vrije trap).
Instructies & tactieken kan EA lekker onder de d-pad kwijt, kansloos dat anno 2015 dit er niet meer in zit.
- Animaties. Leuk voor offline, of tegen je broer/zus/vriend(in), maar haal het lekker uit online. Dat duw en trekwerk voor een gele kaart heb ik na 6000x wel gezien.
Ik heb geen problemen met online verliezen, maar 90% zijn van die irritante figuren die ieder moment pakken om irritant te zijn. Animaties niet skippen, herhalingen 3x bekijken, LB+Y en direct pauzeren. Zorg voor een snelle ervaring, daarvoor is het spel ook ingesteld op 2x 6 minuten.
Bij shooters ga je na een kill ook geen 30 seconden zitten te wachten, daar ga je door en respawn je binnen 5 seconden.
He mannen,
Ik ben druk bezig met een nieuwe hybrid. De enige twee spelers die ik er perse in wil hebben zijn:
Van Persie
Naldo (2nd IF)
Wie heeft een leuk ideetje? Ik heb er zelf al heel wat gemaakt, maae nog geen perfect gevoel. Heb nu 90k en opzich wel wat te sellen nog. Daarnaast heb ik RvP en Naldo al. Ook hou ik stiekem wel van flink wat Pace. Met name omdat RvP best traag is..
Ik ben druk bezig met een nieuwe hybrid. De enige twee spelers die ik er perse in wil hebben zijn:
Van Persie
Naldo (2nd IF)
Wie heeft een leuk ideetje? Ik heb er zelf al heel wat gemaakt, maae nog geen perfect gevoel. Heb nu 90k en opzich wel wat te sellen nog. Daarnaast heb ik RvP en Naldo al. Ook hou ik stiekem wel van flink wat Pace. Met name omdat RvP best traag is..
[ Voor 11% gewijzigd door PetrCech_3 op 11-05-2015 20:50 . Reden: Pacepacepacepace! ]
http://www.futhead.com/15/squads/31909295/PetrCech_3 schreef op maandag 11 mei 2015 @ 20:48:
He mannen,
Van Persie
Naldo (2nd IF)
Zoiets goed?
Alleen midden van middenveld wat minder maar er om heen is toch aardig wat pace lijkt me
[ Voor 8% gewijzigd door Bananendoos op 11-05-2015 21:18 ]
http://www.futhead.com/15/squads/31938503/
Dit is hem geworden.. Zal misschien nog niet alles in één keer kunnen kopen, maar het grootste deel heb ik inmiddels al
Dit is hem geworden.. Zal misschien nog niet alles in één keer kunnen kopen, maar het grootste deel heb ik inmiddels al
Di Maria kun je beter vervangen voor Coutinho IF, vele malen fijner en Coutinho komt meer voor de goal imho.
Revive the guild!
Rooney op het middenveld is ook een optie.
Ziet er goed uit idd. Nu nog geen prio, maar zeker iets om voor te sparen!Jelte,89 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 11:17:
Di Maria kun je beter vervangen voor Coutinho IF, vele malen fijner en Coutinho komt meer voor de goal imho.
Fut voor het eerst sinds lange tijd weer eens gespeeld en heb naast mijn la liga team een premier league team gemaakt.
Zoals vrijwel iedereen met een PL team kan de coin grind voir Aguero en Toure beginnen.
Het valt me overigens wel op hoe goedkoop spelers zijn geworden ivm met een paar maanden terug.
Iemand nog tips mbt een PL team?
Zoals vrijwel iedereen met een PL team kan de coin grind voir Aguero en Toure beginnen.
Het valt me overigens wel op hoe goedkoop spelers zijn geworden ivm met een paar maanden terug.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ja, Rooney als CAMBospa01 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 19:27:
Fut voor het eerst sinds lange tijd weer eens gespeeld en heb naast mijn la liga team een premier league team gemaakt.
Heb Rooney en Ramirez al, Fabregas kan ik wel van de transfermarkt plukken.
Ik speel momenteel 5-2-1-2 met Ramirez / fernandinho? voor mijn defense, voornamelijk alleen omdat ik met mijn La Liga lekker speel in deze formatie.
Zal vanavond mijn squad ff toevoegen in futhead en hier delen.
Uit het hoofd:
De Gea
Zabaleta, Koscielny, Kompany, Vertonghen, Luis? (Chelsea, eerst Athletico)
Ramirez, Fernandinho
Oscar
Rooney, Costa
Ik speel momenteel 5-2-1-2 met Ramirez / fernandinho? voor mijn defense, voornamelijk alleen omdat ik met mijn La Liga lekker speel in deze formatie.
Zal vanavond mijn squad ff toevoegen in futhead en hier delen.
Uit het hoofd:
De Gea
Zabaleta, Koscielny, Kompany, Vertonghen, Luis? (Chelsea, eerst Athletico)
Ramirez, Fernandinho
Oscar
Rooney, Costa
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Felipe Luis is linksback, je kunt dan ook gaan voor Walker van Tottenham.
[ Voor 8% gewijzigd door dutchgio op 20-05-2015 13:30 ]
Vraagteken is voornamelijk omdat ik ff moet checken of dat idd Luis is.dutchgio schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 13:29:
Felipe Luis is linksback, je kunt dan ook gaan voor Walker van Tottenham.
Ik heb die back die samen met Costa van Athletico naar Chelsea is gegaan.
Ja klopt wel, maar die speelt op links.
Zabaleta daarentegen speelt weer op rechts bedenk ik nu dus dst moet kunnen.
Idd, als je het spiegelt is opeens links, rechtsdutchgio schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 14:48:
Ja klopt wel, maar die speelt op links.
Bizar
Het is gebruikelijk om vanaf rechts te beginnen, daardoor raakte ik even in de war. 
Maar met je CV's klopt het dan ook meer, Vertonghen is stijf links.
Dat zou best kunnen, ik ga vanavond het ff verduidelijken mbv futheaddutchgio schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 14:57:
Het is gebruikelijk om vanaf rechts te beginnen, daardoor raakte ik even in de war.
http://www.futhead.com/15/squads/32531755/
[ Voor 6% gewijzigd door Bossie op 20-05-2015 21:04 . Reden: Update -> Fut link ]
Voor Koscielny zou ik die kaart met 82 rating pakken
Revive the guild!
Gedaan, hetzelfde voor zabaleta en Costa.Jelte,89 schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 00:20:
Voor Koscielny zou ik die kaart met 82 rating pakken
Tevens vandaag TotS Schneiderlin uit een pakje getrokken, vraag me alleen af of ik deze moet houden of verkopen. Met de huidige prijzen zou ik Yaya Toure + Aguero hiervoor terug kunnen halen
updated:
http://www.futhead.com/15/squads/32614885/
Yaya en Aguero meteen halen! Aan tots en totw merk je dit jaar haast tot geen verschil. Alleen TOTY Luiz op middenveld merk je dat hij echt beter is. Verdder ziet het er alleen mooi uit ^^Bospa01 schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 20:58:
[...]
Gedaan, hetzelfde voor zabaleta en Costa.
Tevens vandaag TotS Schneiderlin uit een pakje getrokken, vraag me alleen af of ik deze moet houden of verkopen. Met de huidige prijzen zou ik Yaya Toure + Aguero hiervoor terug kunnen halen
updated:
http://www.futhead.com/15/squads/32614885/
Heb schneiderlin helaas nog, hoge prijs in transfermarket komt door max minimale prijsRonaldMuijs schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 16:55:
[...]
Yaya en Aguero meteen halen! Aan tots en totw merk je dit jaar haast tot geen verschil. Alleen TOTY Luiz op middenveld merk je dat hij echt beter is. Verdder ziet het er alleen mooi uit ^^
Hopelijk raak ik deze alsnog voor een leuk bedrag kwijt als de minimale list price war afgezakt is.
yay tots gonalons, maar verkoopt natuurlijk niet door die rare voorgestelde prijzen
Verratti TOTS in een untradeable pakje!
Online Community toernooi gewonnen maandagochtend
Online Community toernooi gewonnen maandagochtend
[ Voor 40% gewijzigd door Rutgertje op 26-05-2015 15:42 ]
TOTS Matic én TOTS Bellarabi in een 15,000 pack. Mijn eerste fatsoenlijke pack dit jaar, maar wel meteen goed raak.
Eerder al TOTS Willems in untradeable pakje na winnen community toernooi
Eerder al TOTS Willems in untradeable pakje na winnen community toernooi
Mag ik aan iemand vragen wat er gebeurd is met FuT op de pc? de prijzen schrik ik gewoon van zo laag zijn ze geworden zeg.
2023 R1250GS Adventure trophy | 2020 M340i
Zelfde op de PS4, geen idee waarom.Naif0n schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 18:21:
Mag ik aan iemand vragen wat er gebeurd is met FuT op de pc? de prijzen schrik ik gewoon van zo laag zijn ze geworden zeg.
Misschien omdat TOTS BPL uit is en iedereen graag packs wil kopen in de hoop dat ze een speler scoren. Dus verkoopt iedereen alles wat ie heeft en daardoor gaat de prijs omlaag.
wist trouwens niet dat EA de minimum en maximum prijzen van spelers aanpassen. Of is dat alleen wanneer er een TOTS of IF van deze speler uitkomt?
Nee, EA past dit aan zonder aankondiging, ze monitoren de markt, en zien dat player A met een range van 100k - 150k niet verkocht wordt. dus passen ze deze aan naar 75k - 125k bijvoorbeeld.ind0mi schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 08:00:
wist trouwens niet dat EA de minimum en maximum prijzen van spelers aanpassen. Of is dat alleen wanneer er een TOTS of IF van deze speler uitkomt?
Had voor dit hele gebeuren 3x SIF Rakitic gekocht in de hoop op de upgrade... die kwam er niet en had ze voor 225k per stuk gekocht, met de pricefix in het begin kon ik ze met relatief weinig verlies van de hand doen. 200k ofzo... maarja, verkocht ze maar niet, uiteindelijk 60-70k voor gekregen per stuk.. Doei 600k
Revive the guild!

Stond gisteren op hun Facebook...ben benieuwd!
Ik dus met Aguero (86).. vorige week gekocht voor 133k staat nu voor 80k