Ik speel zelf 4-3-3 (3), maar eigenlijk vind ik 4-3-3(4) en 4-3-3(5) ook goed. Ligt ook aan de type spelers wat je opstelt. Met 4-3-3(5) is bv SIF de Bruyne erg goed op de false 9 positie. Of TIF Muller.Ferdi_lwd schreef op maandag 16 maart 2015 @ 08:55:
[...]
Das een goeie tip!! Bedankt die ga ik eens proberen.
[...]
Kuyt scoor ik wel wereldgoals mee, maar speelt inderdaad als een krant, net als Dost en Afellay.
Ik ga m'n 3-4-3 opstelling wel aanpassen want dat werkt totaal niet voor mij. Jammer dat er niet een IF linksback is! Ga nu denk ik maar eens 4-3-3 proberen. Welke 4-3-3 is de beste om te spelen?
Heb dit team nu , iemand nog een aanpassing om betere chemistry te krijgen? Alles is welkom alleen geen wijzigingen bij doumbia en reus en het liefst een snelle rw.
http://www.futhead.com/15/squads/27386717/
[ Voor 11% gewijzigd door jsper op 16-03-2015 17:37 ]
Staat geen link naar je team in je post.jsper schreef op maandag 16 maart 2015 @ 16:55:
Heb dit team nu , iemand nog een aanpassing om betere chemistry te krijgen? Alles is welkom alleen geen wijzigingen bij doumbia en reus en het liefst een snelle rw.
Doumbia... Wellicht word het tijd dat je voetbal gaat spelen.jsper schreef op maandag 16 maart 2015 @ 16:55:
Of koop UFC, dat schijnt ook wel leuk te zijn.
[ Voor 6% gewijzigd door dutchgio op 16-03-2015 19:33 ]
Heeft iemand van jullie ervaring met welbeck IF, of die oranje kaart?
Candreva -> Ibarbojsper schreef op maandag 16 maart 2015 @ 16:55:
de Bruyne -> Gundogan
Mertens -> Pjanic
Zo moeilijk was het niet toch....
Verwijderd
De coins sellers gaan gewoon door, maar op een andere en lastigere manier. Ze maken gebruik van de min en max koopprijs van spelers. Dus jij moet bijvoorbeeld een Di Maria voor 100k kopen en te koop zetten voor de max buy now prijs van 150k. Dan maak je ongeveer 42k winst. En als je dan bijvoorbeeld 500k wil moet je dit dan 12 keer doen. En wanneer EA de webapp weer online brengt kan een groot gedeelte van dit proces automatisch via de scripts die vaak worden gebruikt.Jelte,89 schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 13:53:
Maarehh, nu EA z'n zin heeft qua coin sellers e.d, mag de webapp wel weer online toch?
Ja, Maar om Di Maria 12 keer te kunnen kopen moet je dus al minimaal 1.2m coins hebben. Stel dat je dat al hebt, dan heb je niet echt coins meer nodig. Heb je dit niet, moet je heel veel moeite doen om elke keer 1 Di maria te kopen, en te verkopen.Verwijderd schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 11:16:
[...]
De coins sellers gaan gewoon door, maar op een andere en lastigere manier. Ze maken gebruik van de min en max koopprijs van spelers. Dus jij moet bijvoorbeeld een Di Maria voor 100k kopen en te koop zetten voor de max buy now prijs van 150k. Dan maak je ongeveer 42k winst. En als je dan bijvoorbeeld 500k wil moet je dit dan 12 keer doen. En wanneer EA de webapp weer online brengt kan een groot gedeelte van dit proces automatisch via de scripts die vaak worden gebruikt.
Revive the guild!
Verwijderd
Je hoeft ze niet in 1 keer te kopen natuurlijk. Het duurt wat langer dan eerst, maar als de coins binnen 5 minuten worden geleverd kan jij elke 5 minuten een nieuwe Di Maria kopen. En er zullen waarschijnlijk ook duurdere spelers zijn waar ze het voor grotere bedragen mee doen. Ik weet dat de goedkoopste Xavi is die wordt gebruikt. Uit me hoofd kan je die kopen voor 2800 en verkopen voor 10k.Jelte,89 schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 11:26:
[...]
Ja, Maar om Di Maria 12 keer te kunnen kopen moet je dus al minimaal 1.2m coins hebben. Stel dat je dat al hebt, dan heb je niet echt coins meer nodig. Heb je dit niet, moet je heel veel moeite doen om elke keer 1 Di maria te kopen, en te verkopen.
Toen ik begon met verkopen van coins een aantal jaar geleden was 100k ongeveer 35 euro waart. Ik denk dat je deze prijzen misschien ook weer kan gaan verwachten bij Fifa 16.
inderdaad, het kan nog steeds, het is alleen lastiger en duurt langer.Verwijderd schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 11:16:
[...]
De coins sellers gaan gewoon door, maar op een andere en lastigere manier. Ze maken gebruik van de min en max koopprijs van spelers. Dus jij moet bijvoorbeeld een Di Maria voor 100k kopen en te koop zetten voor de max buy now prijs van 150k. Dan maak je ongeveer 42k winst. En als je dan bijvoorbeeld 500k wil moet je dit dan 12 keer doen. En wanneer EA de webapp weer online brengt kan een groot gedeelte van dit proces automatisch via de scripts die vaak worden gebruikt.
en je moet al een startkapitaal hebben, anders kun je die dure spelers niet inkopen en voor de max. prijs verkopen.
en het is afhankelijk van de markt, spelers moeten wel voor de minimale prijs worden aangeboden anders maak je maar heel minimale winst.
het is moeilijker geworden, maar niet onmogelijk. dat komt pas vanaf de nieuwe FUT, aangezien iedereen dan weer 'clean' begint en je niet zomaar aan 100K komt.
Ik zie toevallig net op een bekende site waar je coins kunt kopen(easyfut) dat zij nu accounts verkopen met bijvoorbeeld 2 miljoen coins (10,36 euro)..
✌
Verwijderd
Maar dan worden de coins ook veel meer waard. Vroeger kon je met 100k echt een heel goed team bij elkaar bouwen en met Fifa 16 kan je al heel snel een aardig team bij elkaar maken. Dan koop je een speler voor 2k verkoopt hem voor 7k, daarna koop je een speler voor 7k en verkoopt het voor 15k enzovoort. Je bent in het begin eventjes mee bezig, maar als jij er een uurtje vrij voor maakt gaat het wel snel.dutchgio schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 11:49:
[...]
inderdaad, het kan nog steeds, het is alleen lastiger en duurt langer.
en je moet al een startkapitaal hebben, anders kun je die dure spelers niet inkopen en voor de max. prijs verkopen.
en het is afhankelijk van de markt, spelers moeten wel voor de minimale prijs worden aangeboden anders maak je maar heel minimale winst.
het is moeilijker geworden, maar niet onmogelijk. dat komt pas vanaf de nieuwe FUT, aangezien iedereen dan weer 'clean' begint en je niet zomaar aan 100K komt.
Wat denken jullie, garantie voor succes? http://www.futhead.com/15/squads/27521912/
Geen enkele squad geeft je garantie voor succes. Het blijft een gemanipuleerd spel, waarin het kunnen van je team er minder toe doet. Het gaat voornamelijk om hoe jij speelt en hoe jij weet om te gaan met de manipulaties die EA je opdraagt. Hoe vaak het niet voorkomt dat je Ronaldo - Messi - Suarez - Bale alle hoeken van het veld laat zien, maar kwijt gespeeld wordt door Vietto - Doumbia - Lacazette - Ibarbo.Ferdi_lwd schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 13:39:
Wat denken jullie, garantie voor succes? http://www.futhead.com/15/squads/27521912/
Verder is het een mooi team. Aguero is echter niet de beste als CF, hier zou ik eerder voor een Rooney - Di Maria - Silva gaan. Of Welbeck en Aguero omwisselen, High/High workrates van Welbeck doen het ook uitstekend in die rol. Dat is ook de rol die hij bij Arsenal op zich neemt, je ziet hem vaak op het middenveld staan. Arsenal - Monaco was een spannende wedstrijd!
[ Voor 31% gewijzigd door bbblije op 18-03-2015 13:57 ]
Je hebt helemaal gelijk het is een manipulatief k*tspel, maar goed het blijft op de een of andere manier toch ook leuk. Ik ga 'm maar eens gewoon proberen, 4-4-1-1 was voor mij een succes formatie in fifa 13.bbblije schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 13:44:
[...]
Geen enkele squad geeft je garantie voor succes. Het blijft een gemanipuleerd spel, waarin het kunnen van je team er minder toe doet. Het gaat voornamelijk om hoe jij speelt en hoe jij weet om te gaan met de manipulaties die EA je opdraagt. Hoe vaak het niet voorkomt dat je Ronaldo - Messi - Suarez - Bale alle hoeken van het veld laat zien, maar kwijt gespeeld wordt door Vietto - Doumbia - Lacazette - Ibarbo.
Verder is het een mooi team. Arsenal - Monaco was een spannende wedstrijd!
Dan wissel ik Aguero inderdaad om met Welbeck. Aguero heb ik al en is een hele goeie.
Jammer dat Arsenal heeft verloren op dat ene uit doelpunt
[ Voor 4% gewijzigd door Ferdi_lwd op 18-03-2015 13:51 ]
Het blijft zeker leuk! Erg veel plezier en frustratie van de Keane cup gehad! Het is nu helaas onmogelijk om nog tegenstanders te vinden, dus ik speel hem nu offline voor de coins. Garantie van 10KFerdi_lwd schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 13:49:
[...]
Je hebt helemaal gelijk het is een manipulatief k*tspel, maar goed het blijft op de een of andere manier toch ook leuk. Ik ga 'm maar eens gewoon proberen, 4-4-1-1 was voor mij een succes formatie in fifa 13.
Jammer dat Arsenal heeft verloren op dat ene uit doelpunt
Ja zonde, ze speelde leuk. Maar Monaco speelde het "slim" stonden met 10 man te verdedigen chip though balls naar voren te spelen. Doumbia mode on!
Ferreira Carrasco kwam een enkele keer in de buurt.dutchgio schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 14:03:
alleen hadden ze niet Doumbia, maar Berbatov. dan scoor je zelf niet en is het 100% verdedigen.
Mourinho is vast trots geweest
Welback is ook meer een dribbelaar, die kun je inderdaad beter een linie terughalen dan Aguero.
Ik heb momenteel dit als nr 1 staan: http://www.futhead.com/15/squads/27523241/ maar de w/l ratio blijft 1. Zeker met die klote losing streak van afgelopen maand(en). Het is wel verslavingsgedrag als je voor lief neemt dat je 10x verliest omdat je die ene keer wint
[ Voor 41% gewijzigd door bbblije op 18-03-2015 14:09 ]
alleen hadden ze niet Doumbia, maar Berbatov. dan scoor je zelf niet en is het 100% verdedigen.
Welback is ook meer een dribbelaar, die kun je inderdaad beter een linie terughalen dan Aguero.
Sinds vandaag werkt mijn Courtois niet meer hele langzame ballen die hoog in de lucht gaan vliegen er gewoon in hij kijkt erna hebben andere hier ook last van?
Ligt het aan mij of gaan die prijzen weer omlaag? Ffs
Hey, Hey jij daar, dit is mijn signature :) #UnitedWeAre
Klopt, alles weer omlaag.Bananendoos schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 21:44:
[...]
Ligt het aan mij of gaan die prijzen weer omlaag? Ffs
Ik ga al mijn spelers verkopen, het team halen wat ik eerder vandaag postte, en op de rest van mijn coins zitten totdat Messi zo gedaald is dat ik die kan halen
Nah ik blijf met dit team spelen, ga niemand verkopen en proberen e handelen. Morgen trouwens even een SIF Auba+Green Keane hybrid maken, iemand suggesties?Ferdi_lwd schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 21:50:
[...]
Klopt, alles weer omlaag.
Ik ga al mijn spelers verkopen, het team halen wat ik eerder vandaag postte, en op de rest van mijn coins zitten totdat Messi zo gedaald is dat ik die kan halen
De prijs ranges zijn blijkbaar nog niet genoeg, je teamnaam wordt nu ook niet meer zichtbaar bij transfers. Nog een maatregel om coin sellers tegen te gaan.
Verwijderd
Ik lees het net op Twitter. Ik weet hoe de coins sellers nu nog kunnen verkopen.dutchgio schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 07:30:
De prijs ranges zijn blijkbaar nog niet genoeg, je teamnaam wordt nu ook niet meer zichtbaar bij transfers. Nog een maatregel om coin sellers tegen te gaan.
Verwijderd
Verwijderd schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 08:02:
[...]
Ik lees het net op Twitter. Ik weet niet hoe de coins sellers nu nog kunnen verkopen.
www.futscope.com kan je kijken hoe je je fut tegenstander het beste kan aanpakken
best grappig
Mooie website
Trots
http://www.futscope.com/PC/Jelte89#/
Edit, link werkt niet, Platform PC, User Jelte89
Trots
Edit, link werkt niet, Platform PC, User Jelte89
[ Voor 28% gewijzigd door Jelte,89 op 19-03-2015 09:26 ]
Revive the guild!
Leuke site, jammer dat ze alleen de online fut seizoenen bijhouden ik speel bijna altijd enkele wedstrijden!
[ Voor 5% gewijzigd door Nix_R op 19-03-2015 11:07 ]
Ook geen seizoenen, Alleen Fut online wedstrijdenNix_R schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 10:50:
Leuke site, jammer dat ze alleen de seizoenen bijhouden ik speel bijna altijd enkele wedstrijden!
Revive the guild!
Ja ik bedoel dat je alleen de fut seizoenen kunt zienJelte,89 schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 11:03:
[...]
Ook geen seizoenen, Alleen Fut online wedstrijden
[ Voor 5% gewijzigd door Nix_R op 19-03-2015 11:06 ]
hebben ze zoiets ook voor online seasons ?ind0mi schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 08:58:
www.futscope.com kan je kijken hoe je je fut tegenstander het beste kan aanpakkenbest grappig
Dat laatste was al genoeg geweest, en nu opdonderen met die price rangesdutchgio schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 07:30:
Coins kopen is en zal makkelijk blijven.
Hmm B- en B-, ben ik trots op ondanks dat ik 42,3% win en 42,8% verliesind0mi schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 08:58:
www.futscope.com kan je kijken hoe je je fut tegenstander het beste kan aanpakkenbest grappig
[ Voor 27% gewijzigd door Bananendoos op 19-03-2015 11:34 ]
Het is nu echt niet meer lucratief om coins te kopen/verkopen. Kost veels te veel tijd/moeite. Vandaar dat de sellers nu accounts verkopen ipv coins.Bananendoos schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 11:32:
[...]
Dat laatste was al genoeg geweest, en nu opdonderen met die price ranges
[...]
Hmm B- en B-, ben ik trots op ondanks dat ik 42,3% win en 42,8% verlies
Dat bedoelde ik ook min of meer hoorpelt schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 11:42:
[...]
Het is nu echt niet meer lucratief om coins te kopen/verkopen. Kost veels te veel tijd/moeite. Vandaar dat de sellers nu accounts verkopen ipv coins.
ze zijn nu het een beetje aan het testen, kijken wat werkt voor de uiteindelijke FUT 16.Bananendoos schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 11:32:
[...]
Dat laatste was al genoeg geweest, en nu opdonderen met die price ranges
[...]
Hmm B- en B-, ben ik trots op ondanks dat ik 42,3% win en 42,8% verlies
Clubnaam weg is wel weer een stap in de goede richting, ik kan het alleen maar toejuichen. Net als het feit dat ze nu ook de disconnects en slechts verbindingen op de Xbox gaan aanpakken, want FUT was vrijwel onmogelijk afgelopen 2 weken.
Ik hoop trouwens wel dat ze mbt de price ranges nog iets aanpassen. Bij het te koop zetten van kaarten staat standaard de max buy now al gevuld waardoor ik zowel mijn startprijs als buy now moet gaan lopen aanpassen. Teveel gedoe.
Ik hoop trouwens wel dat ze mbt de price ranges nog iets aanpassen. Bij het te koop zetten van kaarten staat standaard de max buy now al gevuld waardoor ik zowel mijn startprijs als buy now moet gaan lopen aanpassen. Teveel gedoe.
Brilliant. Ben een elite passer en dominant op balbezitind0mi schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 08:58:
[ Voor 3% gewijzigd door stomley op 19-03-2015 18:40 ]
Ik heb Zlatan gekocht voor 1,6m maar speel er nooit meer mee is het waard op dan toch voro 1,1m te verkopen
?
Als de prijzen toch niet meer stijgen hou ik hem voor altijd..
Voor 1.1 miljoen krijg jij Zlatan niet meer verkocht hoor. Ze stonden er laatst allemaal al op voor 751k BIN.llovesoccerx7 schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 15:08:
Ik heb Zlatan gekocht voor 1,6m maar speel er nooit meer mee is het waard op dan toch voro 1,1m te verkopen?
Maar ik zou 'm dan houden.
Desnoods leg je een ton bij voor de rest van PSG en speel je ermee.
Van zulke sites word ik jammer genoeg mateloos depressief
.
2023 R1250GS Adventure trophy | 2020 M340i
Dit topic sterft flink af na de price ranges en prijsverlagingen 
En dat terwijl we nu iedere dag een gratis (crappy) pakketje krijgen!
Age of Empires III - Definitive Edition
Ik dacht precies zo! Volgens mij sterft heel FUT een beetje, ik krijg ook geen spelers meer verkocht.
pakket zat uiteraard weer niets in.
Je maakt ook kans op een pack na elke gespeelde wedstrijd, EA geeft er per dag 1000 weg. Benieuwd of er een tweaker zo'n pack wint, of ie er überhaupt wat aan heeft, is een tweede.
Gisteren even FIFA opgestart voor die free pack, en inderdaad, niet wat bijzonders. na een online potje duurde het langer dan normaal om een tegenstander te vinden.
Gisteren even FIFA opgestart voor die free pack, en inderdaad, niet wat bijzonders. na een online potje duurde het langer dan normaal om een tegenstander te vinden.
Revive the guild!
Ferdi_lwd schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 10:45:
Ik dacht precies zo! Volgens mij sterft heel FUT een beetje, ik krijg ook geen spelers meer verkocht.
Same here. Toen ik nog veel FUT speelde las ik hier dagelijks en was het hier inderdaad druk. Nu nog maar een paar posts per dag. Nu vraag ik me af...Rutgertje schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 10:39:
Dit topic sterft flink af na de price ranges en prijsverlagingen
- Zal de volgende FUT dan "direct" dood zijn omdat de toffe opties weg zijn? (denk aan handelen via de web-app, ik bedoel niet het coin-sellen).
- Of zal het juist beter en eerlijker zijn, omdat dan vanaf dag 1 gelijk die nieuwe regels gelden (min/max verkoop).
We gaan het zien...
PSN: Maichel
Ik zie het positief tegemoet. Ik merk alleen dat ik, omdat ik nu Robben en Ribery heb, mijn team nu al af heb. Dan ben ik meer met wedstrijden bezig en niet meer met handelen of uitkijken naar een betere speler.Maichel schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 11:10:
[...]
[...]
Same here. Toen ik nog veel FUT speelde las ik hier dagelijks en was het hier inderdaad druk. Nu nog maar een paar posts per dag. Nu vraag ik me af...
- Zal de volgende FUT dan "direct" dood zijn omdat de toffe opties weg zijn? (denk aan handelen via de web-app, ik bedoel niet het coin-sellen).
- Of zal het juist beter en eerlijker zijn, omdat dan vanaf dag 1 gelijk die nieuwe regels gelden (min/max verkoop).
We gaan het zien...
Vanaf FIFA 16 zullen de spelers wat goedkoper zijn en dan is het leuk dat je met spelen zonder handelen ook goede spelers kunt kopen. Ondanks dat handelen zeer leuk is om te doen, ga ik het niet missen. De basis is wedstrijden spelen en teams samen stellen, zo zou het ook moeten zijn en blijven.
Wat bedoel je precies? Dat spelers zo goedkoop zullen zijn dat je ze met alleen je coins van spelen kan kopen?Rutgertje schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 11:19:
[...]
dan is het leuk dat je met spelen zonder handelen ook goede spelers kunt kopen
Juist. Ik denk dat je met 100.000 in FIFA 16 meer kunt halen voor je coins dan nu. En 100.000 heb je al als je alle coin boosts gebruikt en DIV2 haalt.Maichel schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 11:20:
[...]
Wat bedoel je precies? Dat spelers zo goedkoop zullen zijn dat je ze met alleen je coins van spelen kan kopen?
ah zo...ja dat hoop ik ook!Rutgertje schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 11:22:
[...]
Juist. Ik denk dat je met 100.000 in FIFA 16 meer kunt halen voor je coins dan nu. En 100.000 heb je al als je alle coin boosts gebruikt en DIV2 haalt.
En trouwens, in dit tempo blazen we dit topic weer nieuw leven in
Dit zou ook de insteek van FUT moeten zijn.Rutgertje schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 11:22:
[...]
Juist. Ik denk dat je met 100.000 in FIFA 16 meer kunt halen voor je coins dan nu. En 100.000 heb je al als je alle coin boosts gebruikt en DIV2 haalt.
Dat je niet voor 100.000 coins Messi, Ronaldo en Suarez hebt staan, dat is geen probleem. Maar je moet wel voor 100.000 coins een team kunnen bouwen van spelers in de range 82-86.
Dat die speciale spelers zoals IF - TOTY - TOTS per stuk dan 50.000 - 300.000 coins kosten maakt het leuk want dan ga je afwegen of je iets minder team met 1 speciale speler wilt bouwen.
wel grappig om dit te lezen over het handelen in spelers. Ik denk dat het om het even is of mensen het wel of niet willen. Bij PES Myclub heb je het niet, ik vind dat prima hoewel ik waarschijnlijk wel zou gaan handelen als het kon maar het is geen gemis.
Anderen missen dat juist weer heel erg in PES.
Anderen missen dat juist weer heel erg in PES.
Adjust non olet, plerumque...
Waren de coins duur?Verwijderd schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 15:23:
Hoi wat vinden jullie van dit team ik kan het betalen !
http://www.futhead.com/15/squads/28025378/
Lekker team, heb dezelfde voorhoede, middenveld heb ik gundo staan ipv De bruyne dmv coinsVerwijderd schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 15:23:
Hoi wat vinden jullie van dit team ik kan het betalen !
http://www.futhead.com/15/squads/28025378/
Defence heb ik benatia ipv Hummels en Piszeck ipv Dieckmeier maar hij wordt mij steeds aangeraden, hoe zijn jou bevindingen?
Die is duurder dan Piszeck
Verwijderd
Hij is beter (door de paceBananendoos schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 18:04:
[...]
Lekker team, heb dezelfde voorhoede, middenveld heb ik gundo staan ipv De bruyne dmv coins
Defence heb ik benatia ipv Hummels en Piszeck ipv Dieckmeier maar hij wordt mij steeds aangeraden, hoe zijn jou bevindingen?
[...]
Die is duurder dan Piszeck
Ik heb zo'n zelfde team(zelfs nog iets duurder), geen coin gekocht!
Met beetje handelen kon je stinkend rijk worden toen de web-app nog open was en er geen
price ranges waren. Nu gaat het ook nog wel, alleen maar zo'n 100k per dag. Wat opzicht gezien de huidige prijzen ook niet verkeerd is.
Meen je dit nu echt serieus?

Op elk vlak is ie flink slechter, behalve op pace...
Doe mij maar liever gewoon een goede speler dan eentje die slechts op 1 onderdeel beter is en op de rest slechter.
Ik denk dat het voor de ruime meerderheid een stuk leuker gaat worden. Persoonlijk heb ik FUT weer opgepakt nu de priceranges er zijn. Voor mijn gevoel is het een stuk makkelijker om met een klein budget te handelen, weer wat games te spelen en aan het eind van de avond een leuke IF te kopen.Maichel schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 11:10:
[...]
[...]
Same here. Toen ik nog veel FUT speelde las ik hier dagelijks en was het hier inderdaad druk. Nu nog maar een paar posts per dag. Nu vraag ik me af...
We gaan het zien...
Als het vanaf het begin van FIFA16 zo gaat is, is het vooral voor de niet die hard FUTter een stuk leuker omdat het niet al te moeilijk zal zijn leukere spelers te kopen. Met een beetje geluk kom je dan ook stuk minder Doumbias en Sturridge tegen.
FIFA Ultimate Team (FUT) should be fair and fun for every player. That’s why we have implemented a lot of changes to FUT in the past several weeks, including our decision to make the Transfer Market inaccessible via the Web and Companion App, and the introduction of Price Ranges within the Transfer Market.
What are we trying to achieve with these changes? It’s simple – we want to keep the game fair and secure for everyone, and ensure a level playing field for all FUT fans. To accomplish this we have to root out the activities of coin farmers and cheaters who are harming your experience with the game. These exploiters generate coins illegitimately in the FUT economy through the use of bots and phishing scams, creating a flood of fraudulent in-game currency and driving up the cost of players on the Transfer Market. This inflation fundamentally damages the economy, making top players unattainable for the vast majority of FUT fans who are not exploiting the system and who simply want to play the right way.
Since implementing these changes, we’re seeing positive signs of restoring balance to the FUT economy and mitigating some of the negative effects of exploitation within the game.
We’re also delivering on our responsibility to provide you with a safe place to play. We continue to invest in security tools, and promise to continue to find the right ways to fend off coin sellers and farmers who are hurting the game. We imposed a daily limit on matches, which has also had a positive effect in stopping coin farmers from generating illegitimate coins. But we have more work to do.
The game is fun when everyone is playing by the same rules, and all of the changes we’ve been making are designed to bring harmful activities to a halt and bring fun and fairness back to FUT – playing matches, squad building, Transfer Market trading, and making decisions with pack items.
Here’s an update on the next actions we are taking and considering including new changes to Price Ranges, as well as the status of the Web and Companion Apps.
Price Ranges
Since the introduction of Price Ranges, we’ve already made more than 650 adjustments to player pricing, with a focus on the highest value players available in the FUT economy. The introduction of Price Ranges has helped restrict illegitimate coin transfers on the FUT Transfer Market, and balance player item prices so they reflect the current marketplace, but finding that right balance will take some time – we have a team dedicated to finding that balance.
Last Wednesday, we made another important change that will bring better trading balance and fairness to the Transfer Market. We’ve introduced unique Price Ranges on each platform (Xbox, PlayStation, and PC) to reflect the values and dynamics in those unique economies. This will bring minimum and maximum prices better in line with the perceived value within those economies, and make transfers fairer and more enjoyable for all FUT players.
The Web and Companion Apps
We removed access to the Transfer Market from the Web and Companion Apps for maintenance on February 13, for reasons including the urgent need to cut off the fraudulent activity that’s been occurring on those Apps. These Apps became one of the main methods for coin sellers and farmers use to move coins quickly through the FUT economy. By closing Transfer Market access from the Apps our goal was to:
1.Slow down coin selling transactions in order to bring stability to FUT item prices.
2.Locate and ban coin seller accounts.
3.Increase the security and stability of the Apps.
You have been asking – when will Web and Companion Apps access to Transfer Market be restored? We want to do this as quickly as possible, and we are working as hard as we can to bring them back for everyone to use…but we can’t do that until we’ve made them secure and more stable.
We also have more changes coming to make things better: better coin rewards for participating in featured FUT Tournaments, more great promotions and special content in FUT, and more security changes to cut off the exploits.
You’ve sent us lots of questions, so we’ve compiled a list of the most common ones and our answers. You can read it here.
Thanks for taking the time to read this blog and stay tuned for more updates. We’re committed to keeping the updates coming, and committed to continually making changes to better the game. Don’t forget to follow us on @EASPORTSFIFA on Twitter and LIKE us on Facebook to keep up to date on all the news and discussion.
Thanks,
The FIFA Team
What are we trying to achieve with these changes? It’s simple – we want to keep the game fair and secure for everyone, and ensure a level playing field for all FUT fans. To accomplish this we have to root out the activities of coin farmers and cheaters who are harming your experience with the game. These exploiters generate coins illegitimately in the FUT economy through the use of bots and phishing scams, creating a flood of fraudulent in-game currency and driving up the cost of players on the Transfer Market. This inflation fundamentally damages the economy, making top players unattainable for the vast majority of FUT fans who are not exploiting the system and who simply want to play the right way.
Since implementing these changes, we’re seeing positive signs of restoring balance to the FUT economy and mitigating some of the negative effects of exploitation within the game.
We’re also delivering on our responsibility to provide you with a safe place to play. We continue to invest in security tools, and promise to continue to find the right ways to fend off coin sellers and farmers who are hurting the game. We imposed a daily limit on matches, which has also had a positive effect in stopping coin farmers from generating illegitimate coins. But we have more work to do.
The game is fun when everyone is playing by the same rules, and all of the changes we’ve been making are designed to bring harmful activities to a halt and bring fun and fairness back to FUT – playing matches, squad building, Transfer Market trading, and making decisions with pack items.
Here’s an update on the next actions we are taking and considering including new changes to Price Ranges, as well as the status of the Web and Companion Apps.
Price Ranges
Since the introduction of Price Ranges, we’ve already made more than 650 adjustments to player pricing, with a focus on the highest value players available in the FUT economy. The introduction of Price Ranges has helped restrict illegitimate coin transfers on the FUT Transfer Market, and balance player item prices so they reflect the current marketplace, but finding that right balance will take some time – we have a team dedicated to finding that balance.
Last Wednesday, we made another important change that will bring better trading balance and fairness to the Transfer Market. We’ve introduced unique Price Ranges on each platform (Xbox, PlayStation, and PC) to reflect the values and dynamics in those unique economies. This will bring minimum and maximum prices better in line with the perceived value within those economies, and make transfers fairer and more enjoyable for all FUT players.
The Web and Companion Apps
We removed access to the Transfer Market from the Web and Companion Apps for maintenance on February 13, for reasons including the urgent need to cut off the fraudulent activity that’s been occurring on those Apps. These Apps became one of the main methods for coin sellers and farmers use to move coins quickly through the FUT economy. By closing Transfer Market access from the Apps our goal was to:
1.Slow down coin selling transactions in order to bring stability to FUT item prices.
2.Locate and ban coin seller accounts.
3.Increase the security and stability of the Apps.
You have been asking – when will Web and Companion Apps access to Transfer Market be restored? We want to do this as quickly as possible, and we are working as hard as we can to bring them back for everyone to use…but we can’t do that until we’ve made them secure and more stable.
We also have more changes coming to make things better: better coin rewards for participating in featured FUT Tournaments, more great promotions and special content in FUT, and more security changes to cut off the exploits.
You’ve sent us lots of questions, so we’ve compiled a list of the most common ones and our answers. You can read it here.
Thanks for taking the time to read this blog and stay tuned for more updates. We’re committed to keeping the updates coming, and committed to continually making changes to better the game. Don’t forget to follow us on @EASPORTSFIFA on Twitter and LIKE us on Facebook to keep up to date on all the news and discussion.
Thanks,
The FIFA Team
Er zit al wel 2 factor registratie in de app, eerste keer inloggen met SMS code etc. Dat soort dingen moeten ervoor zorgen dat misbruik niet meer voorkomt.
iemand nog wat leuks uit de gratis pakjes gekregen? ik had IF David Villa
Gister een normale Di Maria. Verder ook helemaal niets..
IF Forster. 
Wel een zeldzame in ieder geval, nu hij voor de rest van het seizoen uitgeschakeld is door een blessure.
Wel een zeldzame in ieder geval, nu hij voor de rest van het seizoen uitgeschakeld is door een blessure.
Ik was laatst bij een vriend van me op bezoek. Hij had samen met zijn huisgenoten 1 PS4 met een gezamenlijk Ultimate Team. Ze hadden blijkbaar op Ebay een coinbot gekocht, waarmee ze ontzettend veel coins hebben kunnen farmen. Zo makkelijk gaat dat dus.
Normale Robben dus mag niet klagenind0mi schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 15:38:
Birthday Cup gewonnen... Blijkt het pakje allemaal untradeables te bevatten...
PSN: ButsMG
Ik kreeg de normale Ribery, had ik nog niet dus mag zeker niet klagen!ind0mi schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 15:38:
Vooralsnog mag ik ook niet klagen.
87 Modric
84 Pogba
85 Reus
Ben nu aan het sparen voor Sergio Ramos. Zit al op de helft. Jammer dat spelers niet-tradable zijn.
87 Modric
84 Pogba
85 Reus
Ben nu aan het sparen voor Sergio Ramos. Zit al op de helft. Jammer dat spelers niet-tradable zijn.
Uit free packs deze week:
-Di Maria
-Kompany
-Fabregas
-Di Maria
-Kompany
-Fabregas
Grappig, zit al de hele week te twijfelen of ik een Bundesliga team ga bouwen. Krijg ik uit een gratis pakje IF Raffael
Modric als beste speler uit gratis pakjes, helaas heb ik geen Primera Division team, dus heb er zo weinig aan
Kan iemand uitleggen waarom Bale zo duur is? Robben heeft max van 620K en is 90 rated en veel beter maar Bale heeft min van 500K en max 700K... Waar is de logica....
Omdat de stats van Bale beter zijn als die van Robben....Bananendoos schreef op maandag 30 maart 2015 @ 17:05:
Kan iemand uitleggen waarom Bale zo duur is? Robben heeft max van 620K en is 90 rated en veel beter maar Bale heeft min van 500K en max 700K... Waar is de logica....
http://www.futhead.com/15...jen-robben/compare/14-62/
Lol das me nooit opgevallenMaichel schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 11:20:
[...]
Omdat de stats van Bale beter zijn als die van Robben....
http://www.futhead.com/15...jen-robben/compare/14-62/
Toch wel een aparte rating systeem van EA.
Als Bale betere stats heeft zou dat in zijn algemene rating moeten terugkomen toch?
Maar robben is de nummer 3 veldspeler van de wereld, die rating klopt dus wel maar zijn stats mss nietRutgertje schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 13:59:
[...]
Als Bale betere stats heeft zou dat in zijn algemene rating moeten terugkomen toch?
Mwah Bale is vooral verdedigend beter..Rutgertje schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 13:59:
[...]
Sliding Tackle +36 voor bale
Standing Tackle +39 voor bale.
Ik kies op die positie toch liever voor beter aanvallende stats.
Jammer dat FUT, net als dit topic, dood zijn
Jammer voor jullie. Ik vind FUT stukken leuker dan voorheen. 
Ik had FUT (en dus Fifa15) een tijdje aan de kant gelegd omdat de markt zo ongelofelijk verziekt was door de coin buyers en sellers... Nu heb ik het weer opgepakt. Ik vind de aanpassingen positief uitpakken en hoop dat ze dit volgend jaar gewoon doorzetten.
Dat er nu een forum-topic dood is, is ondergeschikt.
Ik had FUT (en dus Fifa15) een tijdje aan de kant gelegd omdat de markt zo ongelofelijk verziekt was door de coin buyers en sellers... Nu heb ik het weer opgepakt. Ik vind de aanpassingen positief uitpakken en hoop dat ze dit volgend jaar gewoon doorzetten.
Helemaal met je eensMasegate schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 11:23:
Dat is zo, maar mensen die al een super-team hadden zijn nu helemaal sterk omdat als je nu nog een mega-team wilt maken (op een legale manier) dat heel erg moeilijk is.Masegate schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 11:23:
Omdat ik nu veel minder kan handelen (geen web-app) is het veel moeilijker om aan coins te komen en met alleen spelen krijg je niet zoveel coins om de echte toppers te kopen.
FUT markt was al kapot vanaf ongeveer kerst, na TOTY is het helemaal opgeblazen, en waren er zoveel coins in de markt dat alles een mega inflatie had. Daar heeft EA niets aan veranderd, dus kan het alleen maar toejuichen dat ze FUT15 gebruiken om te testen voor FUT16.Maichel schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 11:33:
[...]
Dat is zo, maar mensen die al een super-team hadden zijn nu helemaal sterk omdat als je nu nog een mega-team wilt maken (op een legale manier) dat heel erg moeilijk is.
Omdat ik nu veel minder kan handelen (geen web-app) is het veel moeilijker om aan coins te komen en met alleen spelen krijg je niet zoveel coins om de echte toppers te kopen.
Daarnaast zijn IF's die nu de markt op komen gewoon goed te betalen, pak als voorbeeld IF pique.
Die is nu op de Xbox markt 45-70K, wat je met afhankelijk van de divisie in +/- 5 seizoenen bij elkaar zou kunnen spelen. In de tijd voor price ranges had hij zeker te weten rond de 400-600K gezeten.
Als dit dus prijzen gaan zijn in FUT16, juich ik de huidige situatie alleen maar toe.
Dat zeker, voor FIFA16 is dit zeker goed en vooral veel eerlijker!JPM85 schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 11:43:
[...]
FUT markt was al kapot vanaf ongeveer kerst, na TOTY is het helemaal opgeblazen, en waren er zoveel coins in de markt dat alles een mega inflatie had. Daar heeft EA niets aan veranderd, dus kan het alleen maar toejuichen dat ze FUT15 gebruiken om te testen voor FUT16.
Daarnaast zijn IF's die nu de markt op komen gewoon goed te betalen, pak als voorbeeld IF pique.
Die is nu op de Xbox markt 45-70K, wat je met afhankelijk van de divisie in +/- 5 seizoenen bij elkaar zou kunnen spelen. In de tijd voor price ranges had hij zeker te weten rond de 400-600K gezeten.
Als dit dus prijzen gaan zijn in FUT16, juich ik de huidige situatie alleen maar toe.
Voor FIFA 16 juich ik het inderdaad ook toe, maar FIFA 15 heb ik aan de kant gelegd.
Misschien hadden ze bij EA gewoon per ongeluk op de reset knop moeten drukken... Whooooopssss...

Ach ja... ik heb zelf een 83 rating team zonder echte sterspelers en ik win mijn potjes ook van teams met een rating van 85 of 86. Ben je goed, dan ben je goed. Ben je slecht, dan ben je slecht.Maichel schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 11:33:
[...]
Dat is zo, maar mensen die al een super-team hadden zijn nu helemaal sterk omdat als je nu nog een mega-team wilt maken (op een legale manier) dat heel erg moeilijk is.
Kom geregeld teams tegen met een inform Messi, Suarez, Bale, Ronaldo etc. maar meestal kunnen die gasten niet eens voetballen. Zit nu alweer een tijdje in Div 1 met een niet al te duur team.
Ik wil wel een keer tegen jouw spelen! Maaspoort Cup!Masegate schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 13:48:
[...]
Ach ja... ik heb zelf een 83 rating team zonder echte sterspelers en ik win mijn potjes ook van teams met een rating van 85 of 86. Ben je goed, dan ben je goed. Ben je slecht, dan ben je slecht.