Als je het zo bekijkt eindig je met een geldverspilling, het gaat er om dat je iemand zoekt die binnen je team goed past. Met maar 50K kun je beter 2 gewone spelers kopen dan 1 IF, puur omdst het een IF is.
Mijn team: http://www.futhead.com/15/squads/26557193/
Weet iemand nog verbeteringen behalve if's?
geef ook even aan waarom
geef ook even aan waarom
Konko misschien in plaats van Debuchy? Meer euh... Dribbling. Ok, sneller en als je niet van opkomende backs houdt, heeft Konko ietwat betere workrates.stomley schreef op zondag 08 maart 2015 @ 11:01:
Mijn team: http://www.futhead.com/15/squads/26557193/
geef ook even aan waarom
Verder zijn er niet echt verbeteringen op te noemen. Misschien een andere CM ipv Toulalan, maar anders ben je wel klaar. En Varane voor of Koscielny (als je hem te zwak vindt) of voor Mangala (als ie te vaak naar voren gaat).
Hahahaha.Ferra schreef op zondag 08 maart 2015 @ 08:45:
Welke IF, waar je wat aan hebt, kan je halen voor 50k?
Trouwens, ik heb vanochtend de knoop doorgehakt, en heb mijn dure niet presterende spelers verkocht...
Maar dit heb ik er voor terug gekocht. Ik wilde geen Doumbia squad, maar wel pace. Dus naar Japes geluisterd en Lacazette gekocht. Wat een beest!
http://www.futhead.com/15/squads/26567375/
[ Voor 47% gewijzigd door bbblije op 08-03-2015 12:23 ]
Ik denk eraan om morgen TOTY Luiz en m'n SiF Muller te verkopen, Luiz gekocht voor 1.8mil is nu 3.5 mil en Müller gekocht voor 750k is nu ong 1.2 mil. Met de 2.2 mil die ik nog heb van investeringen is dat bij elkaar ongeveer 7 miljoen.
Iemand die een goed team weet voor PlayStation voor maximaal 7 mil. Als ik je team gebruik krijg je 100k. Ik gebruik graag 433 teams meestal de 5de variant.
Handelen op deze fifa is te makkelijk, alleen door die coinbuyers kan ik nog steeds geen Messi of Ronaldo ect kopen. Toen ik op 1 mil zat was Messi 3 miljoen, nu zit ik op 7 mil en is die 11 miljoen..
Hele spel is hierdoor verpest.
Iemand die een goed team weet voor PlayStation voor maximaal 7 mil. Als ik je team gebruik krijg je 100k. Ik gebruik graag 433 teams meestal de 5de variant.
Handelen op deze fifa is te makkelijk, alleen door die coinbuyers kan ik nog steeds geen Messi of Ronaldo ect kopen. Toen ik op 1 mil zat was Messi 3 miljoen, nu zit ik op 7 mil en is die 11 miljoen..
http://www.futhead.com/15/squads/26574116/ (Beijing typoRonaldMuijs schreef op zondag 08 maart 2015 @ 12:50:
Ik denk eraan om morgen TOTY Luiz en m'n SiF Muller te verkopen, Luiz gekocht voor 1.8mil is nu 3.5 mil en Müller gekocht voor 750k is nu ong 1.2 mil. Met de 2.2 mil die ik nog heb van investeringen is dat bij elkaar ongeveer 7 miljoen.
Als ik dat voor 7 mil kon krijgen had ik het meteen gedaan, maar die prijzen kloppen niet. Dat team is 23.7 miljoen en dat is nog wel een hele lange tijd handelen
Ziek! http://www.futfocus.com/calculatorRonaldMuijs schreef op zondag 08 maart 2015 @ 13:21:
[...]
Als ik dat voor 7 mil kon krijgen had ik het meteen gedaan, maar die prijzen kloppen niet. Dat team is 23.7 miljoen en dat is nog wel een hele lange tijd handelen
Lacazette kost op de pc max 200K

"Als je een goed team weet voor Playstation..."
Spelen teams per console/pc anders?
Hiermee bedoelde ik dat ik 7 mil op PlayStation had, dat je dus naar die prijzen moest kijken ^^
Dat bedoelde ik ook duidelijk te maken, de PC marktprijs is niet realistisch
Ik speel nu met dit team: http://www.futhead.com/15/squads/26582771/
Speelt echt heerlijk. Geen overpriced IF's.
De basis elf heb je voor 3m op de PS en 2m op de Xbox.
Age of Empires III - Definitive Edition
Net verloren van een iemand met 4-3 en waardoor? Hij had doumbia en mousa. Ea heeft die spelers zo verpest.
Die gozer was belabberd. 2 schoten op doel en 2 kopballen. 16 schoten op doel en ik scoor 3 keer
Die gozer was belabberd. 2 schoten op doel en 2 kopballen. 16 schoten op doel en ik scoor 3 keer
Verwijderd
dit team is niet 7 mil(2,6 mil maar) maar wel op: http://www.futhead.com/15/squads/26602160/RonaldMuijs schreef op zondag 08 maart 2015 @ 12:50:
Nu 1,3 mil, dus waarschijnlijk oude prijzen of spelerd met waarde 0 etc, die prijs klopt in elk gevel niet.
Nu koop prijs is 2.4 mil. Maar vorige bpl teams speelde ik niet heel goed mee.
Ik schommel tussen divisie 1&2 heb denk 400k aan wedstrijden en voor de rest handelen. Is vooral nu makkelijk nu er geen auto-buyers zijn omdat de web app eruit ligt. Alleen vindt ik handelen via console wel irritant, maar zoveel mensen zetten hun spelers zo te koop zonder te weten hoeveel ze op dat moment waard zijn. Voorbeeldje: ik keek gister even hoeveel sif Müller waard was imdat ik de mijne wou verkopen. De goedkoopste was 1.1 mil maar er werd er ook een opgezet voor 900k ik kocht hem meteen en dan heb je 100-150k winst binnen 5 minutenFerra schreef op zondag 08 maart 2015 @ 19:13:
Man, hoe komen jullie toch aan die miljoenen? Ik zit in divisie 5 nu en heb net aan 50K...
Zoiets wilde ik ook maken, maar wat voor instructies geef jij je spelers op welke positie? En geef je de voorkeur aan Gotze of Lewandowski op CF?Rutgertje schreef op zondag 08 maart 2015 @ 14:24:
Ik speel nu met dit team: http://www.futhead.com/15/squads/26582771/
Ik doe niet aan instructiesRonaldMeer schreef op maandag 09 maart 2015 @ 08:45:
[...]
Zoiets wilde ik ook maken, maar wat voor instructies geef jij je spelers op welke positie? En geef je de voorkeur aan Gotze of Lewandowski op CF?
Als ik met Lewandowski speel, dan maak ik er een andere 4-3-3 van, zodat hij speelt als ST.
Je hebt niet zoveel aan Lewandowski als middenvelder.
Age of Empires III - Definitive Edition
Smalling, Kolo Toure en Williams. Zijn allemaal CB's uit de premier leaugue.Ferra schreef op zondag 08 maart 2015 @ 08:45:
Welke IF, waar je wat aan hebt, kan je halen voor 50k?
Normaal gesproken gebruikte ik altijd de webapp om te kijken welke spelers voor welke posities zijn. Nu dat niet meer kan is het best lastig een team te maken in futhead buiten de 'standaard' spelers om. Hoe doen jullie dat? Is hier een maniertje voor?
Futhead, maar hoe zie je dan welke spelers waar spelen, en op welke posities e.d.?
Kan je hele competities en teams bekijken?
Edit: al gevonden.
Kan je hele competities en teams bekijken?
Edit: al gevonden.
[ Voor 8% gewijzigd door Ferdi_lwd op 09-03-2015 15:47 ]
oe, er gaat ingevoerd worden dat je op PC een percentage boven en onder de waarde van een speler hem maar kan verkopen aldus Bateson. Hopelijk gaat dit niet gebeuren want dan daalt alles snel,
Hey, Hey jij daar, dit is mijn signature :) #UnitedWeAre
Zeg maar vaarwel tegen het handelen en flinke profits maken.
https://www.easports.com/...425925144542&sf36827382=1
https://www.easports.com/...425925144542&sf36827382=1
Hebben ze goed meegelezen met onze ideeën hier dus 
Vrijwel het volledige systeem zoals gesuggereerd overgenomen.
Meest ingrijpende: geen open bids meer(!?) alleen Buy-Now.
En geen vrije verkoop van spelers, je zit vast aan de door EA bepaalde prijsranges.
FUT is ook meteen down, apart moment om het NU te introduceren en niet gewoon bij de nieuwe FIFA.
En geen vrije verkoop van spelers, je zit vast aan de door EA bepaalde prijsranges.
FUT is ook meteen down, apart moment om het NU te introduceren en niet gewoon bij de nieuwe FIFA.
Dit is niet geheel onlogisch. De tijd tussen nu en FIFA 16 kan dan gebruikt worden om proeftuintje te spelen in FIFA 15. Dan kunnen ze in FIFA 16 weer zeggen dat ze de transfermarkt weer geoptimaliseerd hebben etc etc.dutchgio schreef op maandag 09 maart 2015 @ 19:34:
Hoop dat het FUT een stuk eerlijker maakt, maar had het dan bij FIFA 16 gedaan. Iedereen heeft nu toch al geprofiteerd van de absurde bedragen. Misschien wordt de normale Messi nu ook betaalbaar?
Ik ben er heel blij mee. Zelfs als het niet blijkt te werken is het goed dat ze het proberen. Ik steun EA in hun strijd tegen de coin buyers en sellers. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren de komende weken.
PSN: ButsMG
De companion-apps en de web-app gaat dus ook down blijven (qua transfermarkt), dat vind ik dan wel weer jammer.
Messi heeft een rating van 5 tot 7 miljoen. Wat je goedkoop vindt.
Jammer dat ze de transfer buiten de app laten, dat was juist erg handig.
Waar haal je dat vandaan, en hoe zit dat met Zlatan?dutchgio schreef op maandag 09 maart 2015 @ 20:01:
Messi heeft een rating van 5 tot 7 miljoen. Wat je goedkoop vindt.![]()
dutchgio schreef op maandag 09 maart 2015 @ 19:34:
Hebben ze goed meegelezen met onze ideeën hier dus
Uit de voorbeeldfoto's uit die post van EAFerdi_lwd schreef op maandag 09 maart 2015 @ 20:33:
[...]
Waar haal je dat vandaan, en hoe zit dat met Zlatan?
Shittt..... Had ik mn toty Luiz, Sif Muller en If Lacazette gister maar verkocht.. Dan had ik nu op 7,5 miljoen gehad en had ik Messi gewoon kunnen kopen... Zal je net zien dat ze Luiz ect. Nu op 1 mil lager zetten... Ik vind het hele idee er achter wel heel goed. Ik heb geen een keer fifa coisn gekocht, en ik wou graag handelen tot Messi. Maar door die coinssites is de prijs steeds hoger en kwam ik alleen maar verder weg inpv dichterbij.
Hopelijk niet te grote verliezen... heb nog heel wat investments staan.
edit.
Ik wordt een beetje heel agressief... Ik zie dat TOTY Luiz 665k - 950k wordt.. Gister kon ik hem verkopen voor 3,3 miljoen. Gekocht voor 1,8 miljoen.. Thanks ea!
edit.
ik kijk even op futwiz.com
Manmanman ik wordt heel depresief.. van 9 miljoen club waarde naar met een beetje geluk 2 miljoen..
Hopelijk niet te grote verliezen... heb nog heel wat investments staan.
edit.
Ik wordt een beetje heel agressief... Ik zie dat TOTY Luiz 665k - 950k wordt.. Gister kon ik hem verkopen voor 3,3 miljoen. Gekocht voor 1,8 miljoen.. Thanks ea!
edit.
ik kijk even op futwiz.com
Manmanman ik wordt heel depresief.. van 9 miljoen club waarde naar met een beetje geluk 2 miljoen..
[ Voor 23% gewijzigd door RonaldMuijs op 09-03-2015 21:17 ]
Nou fijn dit, robben is sindsdien met 500k gedaald, ben er zelf nog niet heel fan van...
1 mill zelfs.. Denk dat een overstap naar pes in de maak is....
1 mill zelfs.. Denk dat een overstap naar pes in de maak is....
[ Voor 26% gewijzigd door Bananendoos op 09-03-2015 21:48 ]
Ik heb dan mazzel gehad dat ik Zlatan heb verkocht voor het weekend voor 1.750.000
En dit bekijken jullie ingame?
*Start fifa maar weer eens op!
edit: aaaaaaaaaand offline
[ Voor 20% gewijzigd door Jelte,89 op 09-03-2015 23:11 ]
Revive the guild!
Verwijderd
Is hier nog iemand met een leuke, goede skill squad? Minimaal de hele voorhoede 5* skills, het liefst 4321
gisteren voor 2,5 miljoen aan spelers gekocht. Dag 2,5 miljoen.
Nani - If Ronaldo - quaresmaVerwijderd schreef op maandag 09 maart 2015 @ 23:31:
Is hier nog iemand met een leuke, goede skill squad? Minimaal de hele voorhoede 5* skills, het liefst 4321
Ik snap het verschil tussen Aguero 86 (max. 290k) en Aguero 87 (max. 900k) niet helemaal.
Moet je voor de gein eens kijken bij de prijzen van Hummels IF en SIF...Ferdi_lwd schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 08:33:
Ik snap het verschil tussen Aguero 86 (max. 290k) en Aguero 87 (max. 900k) niet helemaal.
Dat slaat helemaal nergens op..
PC gamer | AMD Ryzen 7800X3D | AMD Radeon 7900 GRE | Apple IPhone 15 Pro
FutwizJelte,89 schreef op maandag 09 maart 2015 @ 23:01:
En dit bekijken jullie ingame?
Aubameyang op 480K-700K, prepare your anus....
Neymar is dan wel weer 160K-250K, wilde die kopen en ging voor 600K. Fijn als je die net gekocht zou hebben...
LOL, EaFail...CrazY1985 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 09:02:
[...]
Moet je voor de gein eens kijken bij de prijzen van Hummels IF en SIF...
[ Voor 24% gewijzigd door Bananendoos op 10-03-2015 09:04 ]
Hahaha!! lollllll, hetzelfde geldt overigens voor Robben SIF en TIF om teCrazY1985 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 09:02:
[...]
Moet je voor de gein eens kijken bij de prijzen van Hummels IF en SIF...
TOTY Luiz is ook een 'koopje' trouwens.
[ Voor 6% gewijzigd door Ferdi_lwd op 10-03-2015 09:39 ]
IF Sanchez 86 rating: 1.8m - 2.7m
SIF Sanchez 87 rating: 800k - 1.2m
Ea logic!
SIF Sanchez 87 rating: 800k - 1.2m
Ea logic!
Revive the guild!
Sowieso zijn er mensen die dik balen op het moment. Enige wat mij dwars zit is dat ik SIF Silva had verkocht voor 200K en daar SIF Lacazette heb gekocht. Maar die zitten nu toch op de +400K, dus onderaan de streep nog steeds winst gemaakt 
EA logic is fucked. Maar dit zat er aan te komen, ik vind dat ze het nog redelijk hebben gedaan. Fifa 16 zal een betere plek zijn, maar ik zal nooit meer een "betaalde" pack open maken.
EA logic is fucked. Maar dit zat er aan te komen, ik vind dat ze het nog redelijk hebben gedaan. Fifa 16 zal een betere plek zijn, maar ik zal nooit meer een "betaalde" pack open maken.
Alles net op tijd verkocht gelukkig.
edit:
@Jelte, je weet dat dit natuurlijk met zin positie te maken heeft.
Ronaldo ST zal ook duurder worden dan de LW varianten (op de TOTY na natuurlijk)
edit:
Ronaldo ST zal ook duurder worden dan de LW varianten (op de TOTY na natuurlijk)
[ Voor 68% gewijzigd door HaWkY61 op 10-03-2015 10:02 ]
Wesside
Hummels staat nog steeds op cb hoorHaWkY61 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 10:01:
Alles net op tijd verkocht gelukkig.
edit:
Zijn er mensen die aan deze grap miljoenen hebben verdiend? Want zoals ik eerder zei, SIF Lacazette kocht je op de PC voor max 200K. Nu kost hij overal minimaal 400K. Zelfde grap met SIF Silva, en ga zo maar door. Prijzen op de PC/Xbox lagen soms veel lager tov de PS. EA heeft lopen middelen en zo te zien kom ik niet bedrogen uit...
Niet verdiend, maar wel minder verlies geleden,
Destijds heel wat SIF raketic ingekocht voor rond de 180k, gingen voor deze update weg voor 100, nu voor minimaal 160-170k
Zijn nu de prijzen met alle platforms gelijk?
Destijds heel wat SIF raketic ingekocht voor rond de 180k, gingen voor deze update weg voor 100, nu voor minimaal 160-170k
Revive the guild!
Ja alle prijzen zijn gelijk.Jelte,89 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 10:37:
Niet verdiend, maar wel minder verlies geleden,
Ik denk dat dit een goede stap in de richting is! Nu zijn de prijzen misschien nog wat hoog, maar dat komt ook omdat ze de prijzen vast hebben gesteld aan de hand van de transferwaarde die er al was. Ik hoop dat het in 16 allemaal een stuk betaalbaarder wordt zo. Zodat je met alleen spelen al een leuk team kan kopen. Het mooie is nog dat niemand oneerlijk voordeel heeft omdat ze coins hebben gekocht!
Ik kan hier ook prima mee leven, maar ik heb dan ook geen miljoenen coins verloren door deze verandering. hoe dan ook met het oog op de toekomst een goede stap. Het wordt wederom moeilijker voor coinsellers/buyers wat ik alleen maar toejuich. Of het traden nu veel minder leuk/interessant gaat worden zal moeten blijken.
Valt wel mee, je speler is nu echter altijd een minimaal bedrag waard. De marges zijn nog steeds groot genoeg om "winst" te kunnen maken.Supermach schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 11:09:
Ik kan hier ook prima mee leven, maar ik heb dan ook geen miljoenen coins verloren door deze verandering. hoe dan ook met het oog op de toekomst een goede stap. Het wordt wederom moeilijker voor coinsellers/buyers wat ik alleen maar toejuich. Of het traden nu veel minder leuk/interessant gaat worden zal moeten blijken.
Het is echter nog wel onmogelijk om weer echt winst te gaan maken omdat je niet je pc/console ieder uur aan kan/gaat zetten om dingen te (re)listen.
Toen Robben weer in de TOTW zat, Heb ik hem verkocht voor 1.949.000 met het idee om hem later weer goedkoper op te pikken. Nu hoef ik max 1.1 voor hem te betalen. 750k winst na EA Tax. 
Wel wat verlies gemaakt op oa Di Maria, maar totaal kon ik gunstiger uit. Toch vind ik de beslissing van EA jammer. Handelen is wel een onderdeel in FUT. Helaas zien ze geen andere oplossing. Denk dat de interesse in ultimate team wel flink zal afnemen.
Wel wat verlies gemaakt op oa Di Maria, maar totaal kon ik gunstiger uit. Toch vind ik de beslissing van EA jammer. Handelen is wel een onderdeel in FUT. Helaas zien ze geen andere oplossing. Denk dat de interesse in ultimate team wel flink zal afnemen.
Volgens mij had ik een maand geleden een vergelijkbare oplossing aangedragen mbt vaste prijzen van spelers. De range die EA nu gebruikt vindt ik daarop een leuke toevoeging, want je zou bij wijze van winst kunnen maken op dezelfde speler als je hem voor de low range oppakt, en neerzet in de high range.Supermach schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 11:09:
Waar ik voornamelijk benieuwd naar ben is de 'refresh' rate die EA gaat gebruiken om spelers te indexeren. Er wordt namelijk geschreven dat EA gaat analyzeren wat de sell rate van een speler is, wat dus zou kunnen betekenen dat de ranges iedere keer naar beneden (indien een speler vaker verkocht wordt, dichter tegen de low range aan), of omhoog (als een speler vaker bij de high range verkocht wordt) wordt bijgeteld.
Gaan ze dit wekelijks doen, met bijv het releasen van nieuwe IF's, worden ook de nieuwe ranges geupload. Of wordt dit eenmalig, en gaat EA dit updaten op willekeurige momenten, waardoor veel spelers zich bekocht voelen bij het releasen van nieuwe ranges.
Ondanks dat ik een speler ben met meerdere TOTY en hoge NIF spelers, kan ik het alleen maar toejuichen dat de hele markt op deze manier vast gezet wordt. Een team waarvoor je echt hebt moeten sparen, en uiteindelijk aan kan vullen met die speler waarvoor je een maand moet spelen, geeft voldoening, en daar zou FUT om moeten draaien.Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 11:29:
Handelen is wel een onderdeel in FUT. Helaas zien ze geen andere oplossing. Denk dat de interesse in ultimate team wel flink zal afnemen.
Door de gigantische inflatie (door coins sellers) was handelen niet eens meer risicovol.
Ik heb 1 dag gehad waarop ik 2 miljoen verdient heb door enkel spelers als Kluivert, Bergkamp & Crespo te kopen op bid, en verkopen voor minimaal 300K meer op BIN. Sorry maar dit zou gewoon niet moeten kunnen, handelen moet spannend zijn, zonder een gegarandeerde winst van minimaal 15%
In FUT14 had je 200-300K nodig om een Bundesliga team te maken met Lewa, Reus, Neuer etc...daar moet FIFA 16 ook weer naar toe.
Het is nog niet helemaal opgelost mijn inziens,
Nu kun je nog pricefixen, alle spelers laag opkopen, en hoog verkopen lijkt me.
Voor 16 is dit wel een mooie basis, maar je hebt nu al mensen met redelijk wat miljoenen (mogelijk verkregen door coins te kopen) die dit kunnen realiseren.
Nu kun je nog pricefixen, alle spelers laag opkopen, en hoog verkopen lijkt me.
Voor 16 is dit wel een mooie basis, maar je hebt nu al mensen met redelijk wat miljoenen (mogelijk verkregen door coins te kopen) die dit kunnen realiseren.
Revive the guild!
Klopt. Daar ben ik ook wel voorstander van. Toen de inflatie nog niet zo'n rol speelde, kon je (extra) coins vergaren door te handelen of fifa punten kopen. Nu halen ze de handel eruit en blijft spelen en fifa punten over. Er zijn zat spelers die uren per week steken in handelen, maar tegelijk slecht 10 wedstrijden in de week spelen. Het vast zetten van prijzen vind ik ook niet zo leuk. Zeker bij IF/TOTY kaarten.
Haal je de webapp voor altijd offline los je al heel veel op. De grootschalige coinsellers zitten niet op een console hun transacties te doen. En doen ze dit wel valt dat genoeg op om een ban uit te delen.
Haal je de webapp voor altijd offline los je al heel veel op. De grootschalige coinsellers zitten niet op een console hun transacties te doen. En doen ze dit wel valt dat genoeg op om een ban uit te delen.
[ Voor 3% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 10-03-2015 11:58 ]
Ja,
Maar een webapp vind ik altijd wel leuk, om ff te kijken wat een speler kost, gewoon op basis van bieden ipv bin. Niet zo zeer voor handel, maar voor de heb, af en toe een pakketje kopen enz.
Maar een webapp vind ik altijd wel leuk, om ff te kijken wat een speler kost, gewoon op basis van bieden ipv bin. Niet zo zeer voor handel, maar voor de heb, af en toe een pakketje kopen enz.
Revive the guild!
Als EA spelers gaat indexeren lijkt het me niet zo lastig. Ze kunnen gewoon een max bedrag aanstellen van bijv 15%. Als een speler 90k waard is in de index dan is het maximale bedrag 103,5k. Zo hou je ruimte om te profiteren van een bidwar maar niet zo extreem als nu.
Scheelt ook weer heel veel van die onzin mensen die hun speler van 10k te koop zetten voor 50k, allemaal zuivering.
Scheelt ook weer heel veel van die onzin mensen die hun speler van 10k te koop zetten voor 50k, allemaal zuivering.
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
http://www.futhead.com/15/squads/26817272/Verwijderd schreef op maandag 09 maart 2015 @ 23:31:
LOOOLLL Toty Luiz gekocht voor 1,8 miljoen.. gister was die nog 3,3 miljoen. Zettten ze er een max van 950k op, en nu is er geen 1 toty speler meer op de playstation markt! Great job EA. Ik vind het idee goed, maar de prijzen van toty kloppen totaal niet..
Ze beheren nu zelf de markt, dus ze kunnen vast ook wel wat extra spelers op de markt brengen waar nodig
Ik ben er flink op vooruit gegaan. Kleine greep uit mijn selectie:bbblije schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 10:09:
Zijn er mensen die aan deze grap miljoenen hebben verdiend? Want zoals ik eerder zei, SIF Lacazette kocht je op de PC voor max 200K. Nu kost hij overal minimaal 400K. Zelfde grap met SIF Silva, en ga zo maar door. Prijzen op de PC/Xbox lagen soms veel lager tov de PS. EA heeft lopen middelen en zo te zien kom ik niet bedrogen uit...
Pogba IF gekocht voor 300,000 price range nu: 750,000 - 1,1 mil
Griezman SIFgekocht voior 150,000 price range nu: 410,000 - 600,000
Lacazette SIF gekocht voor 103,000 price range nu 550,00 - 800,000
Clichy SIF gekocht voor 150,000 price range nu 370,000 - 550,000
En als klapper: Matuidi IF gekocht voor 500,000 price range nu 850,000 - 1,3 mil
Dan heb je goed aangekocht.lwd-kevin schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 22:42:
[...]
Ik ben er flink op vooruit gegaan. Kleine greep uit mijn selectie:
En als klapper: Matuidi IF gekocht voor 500,000 price range nu 850,000 - 1,3 mil
Ik ben op al mijn goede spelers veel kwijt.
Ik denk dat de interesse in het spel wel wat zal verwateren. Maar echt erg is dat niet, binnenkort komt Battlefield Hardline uit en mag Fifa in de kast.
Verwijderd
Wow netjes, mijn team is echt paar ton/miljoen minder waard.lwd-kevin schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 22:42:
[...]
Ik ben er flink op vooruit gegaan. Kleine greep uit mijn selectie:
Misschien zal Fifa 16 weet hetzelfde worden zoals het begin van FUT, dat je gewoon door middel van wedstrijden spelen een goed team op kan gaan bouwen.
Die 50K packs waren lucratief.
1e Pack - Thiago Silva
2e Pack - Neuer
3e Pack - MOTM Brahimi
1e Pack - Thiago Silva
2e Pack - Neuer
3e Pack - MOTM Brahimi
Wesside
Wat vinden jullie van dit team? http://www.futhead.com/15/squads/26910548/
Kan ik beter een andere IF spits kiezen, en kan ik beter Sneijder op de plaatst van Depay zetten?
Die IF spitsen van Nederland zijn allemaal zo sloom.
Kan ik beter een andere IF spits kiezen, en kan ik beter Sneijder op de plaatst van Depay zetten?
Ik zou persoonlijk meer deze weg inslaan http://www.futhead.com/15/squads/26912234/Ferdi_lwd schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 14:40:
Wordt je niet in tweeën gebroken door Doumbia met 3 verdedigers en zo'n aanvallend middenveld?
Gebruik de gewone El Kabir, een beest en de snelste spits in NL. Heb hem in het begin lang gebruikt en wat een beest _0_Ferdi_lwd schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 14:40:
ik weet dat dit een beetje offtopic is maar het is de meest actieve fifa15 topic. Wanneer ik online seasons 1 vs1 speel dan heb ik vaak, 1 op 4 wedstrijden die dan 'laggy' zijn in de gameplay, niet continue (zoals het aan een videokaart kan liggen) maar wel aanwezig en behoorlijk irritant.
Heeft dit alles alleen te maken met de fifa servers..?
en zijn er mogelijke workarounds?
Je zou zeggen de wedstrijd stoppen en niet spelen, maar dan verlies je punten. Wanneer je voorbij de intro's bent weet je pas of een wedstrijd hakkelend of smooth speelt, tijdens het eerste moment in de intro kan je nog onbestraft stoppen, maar daar weet je nog niks over de gameplay.
Hebben jullie hier ervaring mee met ultimate teams?
Heeft dit alles alleen te maken met de fifa servers..?
en zijn er mogelijke workarounds?
Je zou zeggen de wedstrijd stoppen en niet spelen, maar dan verlies je punten. Wanneer je voorbij de intro's bent weet je pas of een wedstrijd hakkelend of smooth speelt, tijdens het eerste moment in de intro kan je nog onbestraft stoppen, maar daar weet je nog niks over de gameplay.
Hebben jullie hier ervaring mee met ultimate teams?
Thanx voor de tip! Ik wil graag een (bijna) compleet IF team dus dan ga ik voor de IF versieBananendoos schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 17:52:
[...]
Gebruik de gewone El Kabir, een beest en de snelste spits in NL. Heb hem in het begin lang gebruikt en wat een beest _0_
http://www.futhead.com/15/squads/27043274/Ferdi_lwd schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 20:18:
[...]
Thanx voor de tip! Ik wil graag een (bijna) compleet IF team dus dan ga ik voor de IF versie
Wauw top team, bedankt! die ga ik zaterdag maar eens in elkaar draaien
Edit: ik denk trouwens dat ik het zo ga doen: http://www.futhead.com/15/squads/27077288/
Dus geen Robben, want dan kan ik voor mijn andere team Zlatan weer terughalen, die wordt toch wel gemist.
[ Voor 29% gewijzigd door Ferdi_lwd op 13-03-2015 10:12 ]
Reken er op dat el kabir bijna niet te vinden is op de markt.Ferdi_lwd schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 08:29:
[...]
Wauw top team, bedankt! die ga ik zaterdag maar eens in elkaar draaien
Edit: ik denk trouwens dat ik het zo ga doen: http://www.futhead.com/15/squads/27077288/
Dus geen Robben, want dan kan ik voor mijn andere team Zlatan weer terughalen, die wordt toch wel gemist.
Ik reken nergens op, dan valt het altijd meestomley schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 10:42:
[...]
Reken er op dat el kabir bijna niet te vinden is op de markt.
Zou wel jammer zijn maar ik heb geduld dan speel ik eerst met de 'normale'.
Ter info: https://docs.google.com/s...o3GSMmAolnVwsYvJA/pubhtml
[ Voor 14% gewijzigd door Ferdi_lwd op 13-03-2015 11:13 ]
Zelfs de normale kon ik gisteren niet vinden. Hoop dat je meer geluk hebt.Ferdi_lwd schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 10:47:
[...]
Ik reken nergens op, dan valt het altijd mee
Zou wel jammer zijn maar ik heb geduld dan speel ik eerst met de 'normale'.
Ter info: https://docs.google.com/s...o3GSMmAolnVwsYvJA/pubhtml
Verwijderd
Bijna geen kaarten meer te vinden op de markt . Heb de afgelopen dagen een hoop gebeld met mijn persoonlijk contactpersoon in Canada , ze gaan de prijzen de komende periode weer aanpassen .
Het is inderdaad horror op het moment. Ik krijg geen enkele speler verkocht. Die min-bin moet er af! Zo kan EA ook goed blijven pijlen wat een speler volgens de markt waard is, en de max-bin daar op aanpassen.Verwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 13:04:
Bijna geen kaarten meer te vinden op de markt . Heb de afgelopen dagen een hoop gebeld met mijn persoonlijk contactpersoon in Canada , ze gaan de prijzen de komende periode weer aanpassen .
[ Voor 11% gewijzigd door bbblije op 13-03-2015 13:06 ]
#%^}+# EA!
Ondanks de duidelijke scripting die niet meezit een toernooi winnen, en dan in de finale 0 als opbrengst krijgen...
Ondanks de duidelijke scripting die niet meezit een toernooi winnen, en dan in de finale 0 als opbrengst krijgen...
Verwijderd
Vervelend ja, dan is je tegenstander 'team of the tournament' (meer schoten etc.)dutchgio schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 13:34:
#%^}+# EA!
Zullen ze in het echt eens moeten doen. Real Madrid wint de CL finale, maar Atletico had meer schoten dus zij krijgen de prijs
Dat is het niet hoor, is gewoon een bug waardoor je 0,0 wedstrijdinkomsten krijgt.
Verwijderd
Ze werken wel met die regel helaas .dutchgio schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 13:45:
Dat is het niet hoor, is gewoon een bug waardoor je 0,0 wedstrijdinkomsten krijgt.
Maarehh, nu EA z'n zin heeft qua coin sellers e.d, mag de webapp wel weer online toch?
Revive the guild!
Tuulijk niet joh.
Anders zou ik alsnog 600 voor het uitspelen verdienen, en en als je dus volop op goal gaat schieten krijg je dus elke keer de maximale opbrengst en de rest niks.
Anders zou ik alsnog 600 voor het uitspelen verdienen, en en als je dus volop op goal gaat schieten krijg je dus elke keer de maximale opbrengst en de rest niks.
Inderdaad, broodje aap...
Het gebeurd ook wel als je met 20-0 wint, en dubbel zoveel schoten op doel.
Het gebeurd ook wel als je met 20-0 wint, en dubbel zoveel schoten op doel.
Revive the guild!
Hier ben ik het dus echt wel mee eens!Jelte,89 schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 13:53:
Maarehh, nu EA z'n zin heeft qua coin sellers e.d, mag de webapp wel weer online toch?
Ook hier ben ik het volkomen mee eens! Die min-bin heeft imo ook niet heel veel zin. Je mag toch zeker zelf weten of je een robben voor 400k wil verkopenbbblije schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 13:05:
[...]
Het is inderdaad horror op het moment. Ik krijg geen enkele speler verkocht. Die min-bin moet er af! Zo kan EA ook goed blijven pijlen wat een speler volgens de markt waard is, en de max-bin daar op aanpassen.
[ Voor 51% gewijzigd door Ferdi_lwd op 13-03-2015 14:35 ]
Waarom geen luuk de jong IF? Ik ben niet zo'n pacewhore en vind die prima spelen! Verder heb je nog Maher IF. Tijd dat Jetro een keer een IF krijgt want dat verdiend die en zou welkom zijn voor het team al denk ik dat die uiteindelijk wel in TOTS zal zitten. Ook Krul of CIllessen mogen wat mijn team betreft wel een keer een IF krijgen.
Ik ga hiervoor: http://www.futhead.com/15/squads/27098765/Kluutmaran schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 15:09:
[...]
Waarom geen luuk de jong IF? Ik ben niet zo'n pacewhore en vind die prima spelen! Verder heb je nog Maher IF. Tijd dat Jetro een keer een IF krijgt want dat verdiend die en zou welkom zijn voor het team al denk ik dat die uiteindelijk wel in TOTS zal zitten. Ook Krul of CIllessen mogen wat mijn team betreft wel een keer een IF krijgen.
Die lange darm die knikt alle ballen erin van mijn rappe buitenspelers, en Afellay op het middenveld voor de skills. Als alles uitkomt natuurlijk
Verwijderd
Denk dat je verdediging zwaar overlopen gaat worden.... Je middenveld is in verdedigend opzicht al slecht en dan heb je maar 3 verdedigers waarvan 2 een hoge aanvallende workrate hebben...Ferdi_lwd schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 15:42:
[...]
Ik ga hiervoor: http://www.futhead.com/15/squads/27098765/
Die lange darm die knikt alle ballen erin van mijn rappe buitenspelers, en Afellay op het middenveld voor de skills. Als alles uitkomt natuurlijk
Edit: http://www.futhead.com/15/squads/27117587/ Dit lijkt mij een stuk beter. Zijn alleen niet allemaal IF's.. maar ik begrijp ook niet waarom je dat zou willen. Is wss ook nog goedkoper ook.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2015 19:22 ]
Ach ik wil eigenlijk voor de lol allemaal IF's. Dat is de enige reden.Verwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 19:04:
[...]
Denk dat je verdediging zwaar overlopen gaat worden.... Je middenveld is in verdedigend opzicht al slecht en dan heb je maar 3 verdedigers waarvan 2 een hoge aanvallende workrate hebben...
Edit: http://www.futhead.com/15/squads/27117587/ Dit lijkt mij een stuk beter. Zijn alleen niet allemaal IF's.. maar ik begrijp ook niet waarom je dat zou willen. Is wss ook nog goedkoper ook.
Ik laat de cv's achter en de linker en rechter middenvelder meeverdedigen. Sneijder in een vrije rol. We gaan het zien of het werkt, zo niet gaan ze weer weg. Ik heb toch alles voor de "dumpprijs". Heb btw toch niet van rhijn gehaald maar van dijk. Die blijft wat meer achter.
Je hebt nog geen if op rw toch?Ferdi_lwd schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 20:11:
[...]
Ach ik wil eigenlijk voor de lol allemaal IF's. Dat is de enige reden.
Ik laat de cv's achter en de linker en rechter middenvelder meeverdedigen. Sneijder in een vrije rol. We gaan het zien of het werkt, zo niet gaan ze weer weg. Ik heb toch alles voor de "dumpprijs". Heb btw toch niet van rhijn gehaald maar van dijk. Die blijft wat meer achter.
Pak bryan linssen van heracles!
Heb even met if Dirkie Kuijt gespeeld maar die speelt me toch een partij k*t, daar zou ik iemand anders voor zoeken! Ibi if wil ik eigenlijk ook nog ja, maar die is vrij prijzig.Ferdi_lwd schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 15:42:
[...]
Ik ga hiervoor: http://www.futhead.com/15/squads/27098765/
Das een goeie tip!! Bedankt die ga ik eens proberen.Bananendoos schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 21:59:
[...]
Je hebt nog geen if op rw toch?
Pak bryan linssen van heracles!
Kuyt scoor ik wel wereldgoals mee, maar speelt inderdaad als een krant, net als Dost en Afellay.Kluutmaran schreef op zondag 15 maart 2015 @ 20:02:
[...]
Heb even met if Dirkie Kuijt gespeeld maar die speelt me toch een partij k*t, daar zou ik iemand anders voor zoeken! Ibi if wil ik eigenlijk ook nog ja, maar die is vrij prijzig.
Ik ga m'n 3-4-3 opstelling wel aanpassen want dat werkt totaal niet voor mij. Jammer dat er niet een IF linksback is! Ga nu denk ik maar eens 4-3-3 proberen. Welke 4-3-3 is de beste om te spelen?