Hey, Hey jij daar, dit is mijn signature :) #UnitedWeAre
Even een vraag, wat voor nadelen heeft het als ik een RW bijv SP zet, of een LW op LM? ik wil kunnen switchen als ik mijn tactiek verander dus eigenlijk wil ik de posities ook niet definitief veranderen.
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Mijn ervaring? Niks. Tis hoe je zelf speelt. Een echte fifa pro kan met alles spelen. Ik speel vaak met Tevez op LW... Werkt prima. Soms ook Cazorla.Royz schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 15:38:
Die site klopt toch niet? Is al een paar dagen niet meer geindexeerd als ik het goed zie?
Even een vraag, wat voor nadelen heeft het als ik een RW bijv SP zet, of een LW op LM? ik wil kunnen switchen als ik mijn tactiek verander dus eigenlijk wil ik de posities ook niet definitief veranderen.
Kortom; posities zijn niet heilig!
Ben ik met je eens. Zolang je maar boven de 4 chem zit is het wel goed. Ik heb zelf alleen wat last van OCD en moet eigenlijk altijd alles op full chemistry hebben…Ferra schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 19:24:
[...]
Mijn ervaring? Niks. Tis hoe je zelf speelt. Een echte fifa pro kan met alles spelen. Ik speel vaak met Tevez op LW... Werkt prima. Soms ook Cazorla.
Na ja, ik dacht dat als je bijv een RW op SP zet dat er een vaardigheid omlaag gaat ofzo... maar goed dat is dus alleen chemFerra schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 19:24:
[...]
Mijn ervaring? Niks. Tis hoe je zelf speelt. Een echte fifa pro kan met alles spelen. Ik speel vaak met Tevez op LW... Werkt prima. Soms ook Cazorla.
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Verwijderd
http://www.futhead.com/15/squads/24994514/
Verwijderd
MOTM Suarez nu die uit is?Verwijderd schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 20:44:
Iemand nog upgrade tips? Heb 4 miljoen te besteden + eventuele verkoop van een speler.
Word ook een leuk TOTW deze week, TIF Robben en David Silva
Die site kan niet meer kloppen, want die waardes kwamen uit de web-app en die is dus down.Bananendoos schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 15:17:
[...]
Zou mooi zijn als die site klopt, toch weer 200K op Robben en 100K op Aubameyang gemaakt
PSN: Maichel
Ja maar dan moet je ze wel hebben... :-)Bananendoos schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 09:38:
[...]
MOTM Suarez nu die uit is?
Word ook een leuk TOTW deze week, TIF Robben en David Silva
Man... wat wil je nog anders.... dit is toch om GEIL van te wordenVerwijderd schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 20:44:
Iemand nog upgrade tips? Heb 4 miljoen te besteden + eventuele verkoop van een speler.
De prijzen zijn wel veranderd volgens mij. Vanochtend zat er een onder de 1.4 mill bij robben en nu allemaal erboven.Maichel schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 10:06:
[...]
Die site kan niet meer kloppen, want die waardes kwamen uit de web-app en die is dus down.
Ja duuuuh.
Hij heeft een geweldig schot, probeer maar met hem van afstand te schieten, schiet echt geweldigRoyz schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 12:32:
Ik zie veel belangstelling voor Kroos, maar ik kan echt moeilijk met Kroos (de normale) spelen. Erg traag en ik zie weinig toegevoegde waarde voor hem. Kan hem eigenlijk ook niet verkopen want de waarde is 2/3 gedaald
Verwijderd
kijk dan hij klopt (alleen voor PS) als je leest….Maichel schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 10:06:
[...]
Die site kan niet meer kloppen, want die waardes kwamen uit de web-app en die is dus down.
'Sorry, we can't update Xbox prices at the moment.
Playstation prices are updating slowly.'
Ik zou er dit van maken http://www.futhead.com/15/squads/25070459/Verwijderd schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 20:44:
http://www.futhead.com/15/squads/17061359/
Voor 50K zou ik iets in de trant doen van;Royz schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 21:07:
Stel ik heb 50k, wat zouden jullie dan doen? (geen tonnen helaas)
http://www.futhead.com/15/squads/25137866/
Maar je hebt momenteel al een prima team draaiende, erg Pace abusive en daarom vals. Maar je ziet in divisie 3 t/m 1 niet anders. Als je gaat investeren heeft dat met 50K niet erg veel zin.
Een IF Clichy, Pogba en/of Lahm gaat meer voor je doen. Maar dat red je niet met 50K.
Als je nu lekker als pace whore speelt zou ik dat ook zo houden, als je ineens echt voetbal moet spelen is het ineens een stuk lastiger en de kans op degraderen wordt dan groot.
Kun je beter het middenveld en verdediging ook Serie A maken, en dan in 4-3-3 zodat de posities van Gervinho en Ibarbo kloppen, met goede chemistry.
Hoe kom je trouwens aan Kompany en Courtois en toch maar 50K te besteden?
FIFA Benelux Administrator

Iemand een idee of er nog een enige versie van de webapp/mobile transfermarkt terug komt?
Tsja, als ik speel tegen een C.Ronaldo begin ik niks... ik ken de visies op pace whore maar goed, ik irriteer me ook aan Lewandowski die elke bal raak kopt (oh is dat wel een kwaliteitbbblije schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 22:33:
[...]
Maar je hebt momenteel al een prima team draaiende, erg Pace abusive en daarom vals. Maar je ziet in divisie 3 t/m 1 niet anders. Als je gaat investeren heeft dat met 50K niet erg veel zin.
.
Ik heb jaren lang Seasons gespeeld, en het nivo daar ligt echt velen malen hoger hoordutchgio schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 22:47:
Als je nu lekker als pace whore speelt zou ik dat ook zo houden, als je ineens echt voetbal moet spelen is het ineens een stuk lastiger en de kans op degraderen wordt dan groot.
Toen ik begon met FUT heb ik een ton coins gekocht, maar volgens mij had ik ondertussen ook qua prijzengeld die 2 al kunnen halen hoor. Kompany is geloof ik nog maar 34k tegenwoordig...[b]dutchgio schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 22:47:
Hoe kom je trouwens aan Kompany en Courtois en toch maar 50K te besteden?
Ga ik niet van uit. Vorig jaar was precies hetzelfde, en toen kwam de web-app pas weer terug bij de release van de nieuwe editie (2015).bbblije schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 23:52:
Iemand een idee of er nog een enige versie van de webapp/mobile transfermarkt terug komt?
Dus ze laten het spel nu een soort van doodbloeden? De winst is gemaakt, op naar 2016...Maichel schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 15:28:
[...]
Ga ik niet van uit. Vorig jaar was precies hetzelfde, en toen kwam de web-app pas weer terug bij de release van de nieuwe editie (2015).

Dat je verbaasd bent over het feit dat hij mee naar voren komt. In het echt zie ik hem dat ook vrij vaak doen, moet direct even denken aan zijn wedstrijd tegen duitsland….RonaldMuijs schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 18:33:
Gister TOTY David Luiz gehaald, hij is erg goed, wint veel duels. Maar manman hij rent soms tijdens een aanval als een kip zonder kop mee naar voren. En daarom maar over gegaan op 5 verdedigers. Gister gekocht voor 1,8 miljoen BIN 59ste minuut en hij is nu 2.15 miljoen)
Daarom is het ook belangrijk om te kijken naar de workrates. Hij heeft zo uit me hoofd een high attacking en medium defensive workrate. Zet je er bv Ramos ook nog eens naast die dezelfde workrates heeft en het is 1 groot gatenkaas achterin. Ik heb zelf daarom liever de attack workrate niet hoger dan medium en dan defensive op high.RonaldMuijs schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 18:33:
Gister TOTY David Luiz gehaald, hij is erg goed, wint veel duels. Maar manman hij rent soms tijdens een aanval als een kip zonder kop mee naar voren. En daarom maar over gegaan op 5 verdedigers. Gister gekocht voor 1,8 miljoen BIN 59ste minuut en hij is nu 2.15 miljoen)
Mja het spel zelf niet...je kan natuurlijk nog handelen op de console zelf, al doet 90% het liever op de web-app/app.bbblije schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 16:56:
[...]
Dus ze laten het spel nu een soort van doodbloeden? De winst is gemaakt, op naar 2016...?
Ik denk inderdaad ook dat ik 75% van de tijd die ik aan Fifa bestede op de (web)app zat, de rest voetbalde. Sowieso is het trading menu op de (web)app veel beter en overzichtelijker. Speel nu zo weinig, geen idee wat de prijzen allemaal zijn. M'n trading ligt ook helemaal stil.Maichel schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 08:55:
[...]
Mja het spel zelf niet...je kan natuurlijk nog handelen op de console zelf, al doet 90% het liever op de web-app/app.
Ja heel veel mensen die ik spreek zijn gestopt, of gestopt met handelen. Jammer welbbblije schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 09:55:
[...]
Ik denk inderdaad ook dat ik 75% van de tijd die ik aan Fifa bestede op de (web)app zat, de rest voetbalde. Sowieso is het trading menu op de (web)app veel beter en overzichtelijker. Speel nu zo weinig, geen idee wat de prijzen allemaal zijn. M'n trading ligt ook helemaal stil.
Het is leuk dat je team nooit echt af is, en je altijd kan verbeteren. Maar doordat je nu zo moeilijk kan traden heb ik 0 budget om geupgrade spelers te kopen. Je moet nu haast heel je club te koop zetten en maar afwachten omdat je er niet bovenop kan zitten met het kopen en verkopen van spelers. Ieder uur je pc opstarten om de boel te relisten gaat gewoonweg niet.Maichel schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 10:14:
[...]
Ja heel veel mensen die ik spreek zijn gestopt, of gestopt met handelen. Jammer wel
Inderdaad. Ik speel zelf op console maar daarop heb ik vrijwel nooit gehandeld. Handelen deed ik altijd op de telefoon app. Steeds FIFA opstarten om wat kaartjes aan te bieden gaat 'm inderdaad niet worden.bbblije schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 10:20:
[...]
Het is leuk dat je team nooit echt af is, en je altijd kan verbeteren. Maar doordat je nu zo moeilijk kan traden heb ik 0 budget om geupgrade spelers te kopen. Je moet nu haast heel je club te koop zetten en maar afwachten omdat je er niet bovenop kan zitten met het kopen en verkopen van spelers. Ieder uur je pc opstarten om de boel te relisten gaat gewoonweg niet.
Maar goed, vorig jaar was het dus zo dat de app niet meer terug kwam ("Temporary offline"), maar nu misschien wel. Duurt nog een hele tijd tot de nieuwe FIFA dus....
Ik hou absoluut niet van PES, maar misschien toch maar eens gaan kijken hoe die Ultimate Team versie daarvan is.
wat adviseren jullie. Ik heb Robben gekocht voor bijna 1.3 miljoen, hij tikt nu al de 1.7 miljoen aan, zou ik hem moeten verkopen en even met muller spelen en daarna wanneer hij weer omlaag gaat terug kopen of zal hij alleen maar blijven stijgen?
Moeilijk in te schatten zonder futhead/bin etc. Dit is momenteel echt koffiedik kijken.Bananendoos schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 15:48:
Jongens,
wat adviseren jullie. Ik heb Robben gekocht voor bijna 1.3 miljoen, hij tikt nu al de 1.7 miljoen aan, zou ik hem moeten verkopen en even met muller spelen en daarna wanneer hij weer omlaag gaat terug kopen of zal hij alleen maar blijven stijgen?
www.futfocus.com werkt voor playstation. Ik zie Robben niet dalen. Hij gaat denk pas weer dalen zodra de TOTS uit is.bbblije schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 16:23:
[...]
Moeilijk in te schatten zonder futhead/bin etc. Dit is momenteel echt koffiedik kijken.
Dan ga ik hem mooi nog even houden =)RonaldMuijs schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 16:57:
[...]
www.futfocus.com werkt voor playstation. Ik zie Robben niet dalen. Hij gaat denk pas weer dalen zodra de TOTS uit is.
ik ben ook gaan googlen naar dit probleem. sinds de web app offline is heb ik ineens onwijs veel wedstrijden verloren. van divisie 2 naar 6 gedegradeerd en ik dacht echt wow wat ben k slecht geworden. alles voelde raar. de paal en de lat waren mn beste vrienden geworden... tot ik even ging googlen en toch een opluchting om te zien dat er meer mensen zijn met het probleembbblije schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 01:50:
Full rage aids spel! Je ziet het van te voren gewoonweg aankomen. Een 81 chem team met loan spelers, ik verlies 4-1. 11 schots op doel, de tegenstander 3 en een penalty. Waarom speel ik nog? Ik ben nu in staat iemand neer te stekenTerwijl het vermakelijk zou moeten zijn. GTA is nog rustgevender.
http://forums.futhead.com...-fucking-mode-vs-fut-what
http://forums.futhead.com...ed-seeing-my-last-matches
er worden steeds meer van die posts neergezet. Ik speel helaas hierdoor geen fut meer... ik kan best tegen mijn verlies, maar soms is het wel heel erg veel 'ongeluk' . Hopelijk wordt hier ooit wat aan gedaan. In het begin voelde het zo goed :)!
Ik speel nog wel met vrienden en ook online. Heel apart dat ik van hun dik win 9/10 keer en de meeste spelen divisie 1 maar dan wel met een minder team dan die van mij, misschien moet ik met zilver spelen ofzo
[ Voor 8% gewijzigd door thisisjazz op 28-02-2015 02:54 ]
In dit team speel ik hem:
http://www.futhead.com/15/squads/25453157/
Echt een heel fijn team! Ben er erg tevreden mee.
Edit. 45 minuten later
En hij is al 2,6 mil
[ Voor 4% gewijzigd door RonaldMuijs op 28-02-2015 12:23 ]
Dit ^bbblije schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 01:50:
Full rage aids spel! Je ziet het van te voren gewoonweg aankomen. Een 81 chem team met loan spelers, ik verlies 4-1. 11 schots op doel, de tegenstander 3 en een penalty. Waarom speel ik nog? Ik ben nu in staat iemand neer te stekenTerwijl het vermakelijk zou moeten zijn. GTA is nog rustgevender.
Ik pleur na de 2e/3e aids game van de dag meestal MW3 erin of GTA V om ff af te koelen en agressie kwijt te kunnen, werkt goed moet ik zeggen. Dit seizoen heb ik eindelijk weer vooruitzicht om misschien divisie 1 te halen nadat ik normaal gesproken op 1 punt in divisie 2 bleef --'

Same here. Je wilt niet wetn hoevaak ik al tegen zuid korea heb verloren met mijn 86 rating team.Bananendoos schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 15:09:
[...]
Dit ^
Ik pleur na de 2e/3e aids game van de dag meestal MW3 erin of GTA V om ff af te koelen en agressie kwijt te kunnen, werkt goed moet ik zeggen. Dit seizoen heb ik eindelijk weer vooruitzicht om misschien divisie 1 te halen nadat ik normaal gesproken op 1 punt in divisie 2 bleef --'

Zuid korea is een heel ander verhaal, dat zijn gewoon pacewhores, kunnen verder niet veelUxstyle schreef op zondag 01 maart 2015 @ 09:57:
[...]
Same here. Je wilt niet wetn hoevaak ik al tegen zuid korea heb verloren met mijn 86 rating team.
Klopt, ik had in het begin ook een Korea team. Echt geen reet aan.Bananendoos schreef op zondag 01 maart 2015 @ 10:05:
[...]
Zuid korea is een heel ander verhaal, dat zijn gewoon pacewhores, kunnen verder niet veel
Toch blijf ik kansloos tegen dit soort teams. Terwijl de doumbias, gervinhos en de musas er bij mij niet doorheen komen.Bananendoos schreef op zondag 01 maart 2015 @ 10:05:
[...]
Zuid korea is een heel ander verhaal, dat zijn gewoon pacewhores, kunnen verder niet veel
Verwijderd
Rooney
Bolasie IF - Cuadrado
Toure
Van aanholt - smalling IF - kouyate IF - Walker
Courtois
Beste team voor mij tot nu toe deze fifa, heb het idee dat ik hiermee niet benadeelt wordt. Lekkere snelheid voorin, skillers aan de zijkant, sterke centrum spelers. Die kouyate IF is veruit de beste cb van de BPL
Verwijderd
Hoeveel kost dat ongeveer bij elkaar? ( Playstation )Verwijderd schreef op maandag 02 maart 2015 @ 00:32:
Aguero - Agbonlahor
Rooney
Bolasie IF - Cuadrado
Toure
Van aanholt - smalling IF - kouyate IF - Walker
Courtois
Beste team voor mij tot nu toe deze fifa, heb het idee dat ik hiermee niet benadeelt wordt. Lekkere snelheid voorin, skillers aan de zijkant, sterke centrum spelers. Die kouyate IF is veruit de beste cb van de BPL
Alvast bedankt!
Verwijderd
Op de site van FutFocus heb je een squad calculator. Het team even in futhead zetten, opslaan, link kopiëren en je hebt de prijzen per speler en totaal.Verwijderd schreef op maandag 02 maart 2015 @ 07:48:
[...]
Hoeveel kost dat ongeveer bij elkaar? ( Playstation )
Alvast bedankt!
Heb nu dit team: http://www.futhead.com/15/squads/25777952/
En zou 'm wel om willen bouwen naar:
http://www.futhead.com/15/squads/25777661/
of:
http://www.futhead.com/15/squads/25778267/
Of toch met Zlatan die het prima doet:
http://www.futhead.com/15/squads/25778762/
Hmmm... keuzes...
Verwijderd
Oja, sorry, was ik ff vergetenVerwijderd schreef op maandag 02 maart 2015 @ 14:54:
[...]
Op de site van FutFocus heb je een squad calculator. Het team even in futhead zetten, opslaan, link kopiëren en je hebt de prijzen per speler en totaal.

Heb net zelf ook nog even zitten puzzelen om een 9 a 10 chem variant te krijgen, maar dat is met die formatie best lastig zeg.
Ik werd van het weekend helemaal scheel getikt door iemand met 67 chemistry met de meest onmogelijke passes en goals, volgens mij maakt dat inderdaad niet zoveel uit. Dit is inderdaad een vrij lastige opstelling om alles perfect te linken, maar als iemand een goeie variant heeft hou ik mij ook aanbevolen.The DenMan schreef op maandag 02 maart 2015 @ 16:07:
Ik zou persoonlijk geen van 3 willen, omdat de chemistry niet helemaal 100% is. Ik weet dat sommigen zeggen dat het niet zoveel uit maakt, maar toch heb ik zelf liever iedereen op 9 of 10 chem.
Heb net zelf ook nog even zitten puzzelen om een 9 a 10 chem variant te krijgen, maar dat is met die formatie best lastig zeg.
Prijzen gaan echt nergens meer over...
Wesside
Verwijderd
Net met een IF Kouyaté, laagste BIN was 660k (gebruikte) en een 'schone' was 849k.
Die van 849k was verkocht en die andere was er nog..
Helaas ben ik ook zo'n 1, ik wil liever met een 'schone' speler spelen ook al betaal ik er meer voor.
Ik heb liever een spits die er al 200 heeft ingelegd, ervaring noemt men dat.
Vind je dat IF Kouyate zoveel waard is? Als je het hebt liggen in het leuk, maar ik ga er Hazard, SIF Clichy, SIF Silva en Di Maria niet voor verkopen.Verwijderd schreef op maandag 02 maart 2015 @ 20:36:
Sommige mensen betalen meer voor een 'schone' speler dan een al gebruikte..
Net met een IF Kouyaté, laagste BIN was 660k (gebruikte) en een 'schone' was 849k.
Die van 849k was verkocht en die andere was er nog..
Helaas ben ik ook zo'n 1, ik wil liever met een 'schone' speler spelen ook al betaal ik er meer voor.
IF Williams, Koscielny en Kompany zijn minstens zo goed. En de duurste uit dit rijtje is 1/24 van de prijs die je voor Kouyate moet neerleggen.
[ Voor 11% gewijzigd door bbblije op 03-03-2015 14:19 ]
Laatst nog wel een mooi dealtje gemaakt, IF Haller van Utrecht gekocht voor 13K, volgende BIN is 25K. maar hij blijft in mn team
Ik had hem gekocht voor 9,1k, eergister werd die gepricefixed naar 60k. Toen heb ik hem verkocht voor 38k :0Bananendoos schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 14:18:
Damnnn robben op de 2.1 miljoen, hopelijk stijgt hij maar door tot de 5 en verkoop ik hem voor TOTS
Laatst nog wel een mooi dealtje gemaakt, IF Haller van Utrecht gekocht voor 13K, volgende BIN is 25K. maar hij blijft in mn team
Mja, ik verkoop hem niet meer, blijft mooi op mn bank. Toch een beetje trots op een utrecht informRonaldMuijs schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 18:25:
[...]
Ik had hem gekocht voor 9,1k, eergister werd die gepricefixed naar 60k. Toen heb ik hem verkocht voor 38k :0
Hij zal binnenkort wel de 50K voorbij gaan, zilvere Franse IF zijn gewild
[ Voor 10% gewijzigd door Bananendoos op 03-03-2015 18:33 ]
Heb duidelijk de verkeerde console gekozen dit jaar.
4 maanden fut niet aangeraakt maar nu weer helemaal verslaafd.
Net dit team gekocht http://www.futhead.com/15/squads/25869434/
Maar zie echt lompe teams voorbij komen en meeste teams gebruiken spitsen op het middenveld, is dat new de Hype/ rage ofzo??? F......... pace sletten.
Waarom ligt die Webapp now weeruit kan niet handelen zo >><< EA Ga je werk eens goed doen!!!!!
Zien jullie nog verbeteringen. Heb nog ongeveer 20k liggen.
daviddebestnl @ tweakers2 clash of clans || i5 4690 ~ gtx 750 ti
Thiago Silva voor Mirandawebdavid schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 14:18:
Dit is momenteel mijn team: http://www.futhead.com/15/squads/26033627/
Zien jullie nog verbeteringen. Heb nog ongeveer 20k liggen.
Behalve shurle maar ik vind silva ook wel chill
Bolasie? Eventueel zijn IF.webdavid schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 16:04:
Kan ik allemaal niet betalen
Behalve shurle maar ik vind silva ook wel chill
Koscielny (82) als CB op RB zet je dan fuck her right in Debuchy.
http://www.futhead.com/15/squads/26050964/
Wel mooie pun. Alleen daarom al kun je ook voor dat duo gaan.
[ Voor 27% gewijzigd door dutchgio op 04-03-2015 16:53 ]
Hoeveel wedstrijden heb je in totaal gespeeld? Zoals je het beschrijft lijkt het erop dat EA weer een slachtoffer heeft gemaakt met zijn scripting/momentum/handicap/matchmaking gekloot.Royz schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 13:52:
Mijn team speelt heel vreemd sinds woensdag. Spelers lopen verkeerd, ballen komen niet aan en loopacties zijn ook niet echt OK als voorheen. Ben nu ook gedegradeerd van 2 naar 3. Zit me nu te bedenken dat de manager al een tijdje geen nieuw contract meer heeft gehad, zou daar iets mee te maken kunnen hebben? Mijn chemistry ligt wel op 95 ofzo
EA gaat er vanuit dat je na een hoeveelheid wedstrijden beter bent geworden. Zodoende word je tegen betere tegenstanders gematcht. Zijn die er niet dan zorgt EA er voor dat jouw team minder goed speelt om te tegenstander een betere kans te geven. Zo wil EA het speelveld recht trekken, zodat iedere wedstrijd die je speelt uitdagend blijft. Maar dit zorgt voor veel woede bij spelers, omdat je duidelijk kan merken wanneer je spelers ingehouden worden. Dit geeft een gevoel van onmacht, agressie en teleurstelling, maar omdat je nog wedstrijden wint ga je akkoord met al deze BS en blijf je spelen. FUT is digitale heroïne.
Is dit bewezen? Bron o.i.d? Want iedereen heeft het erover..bbblije schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 14:04:
[...]
Hoeveel wedstrijden heb je in totaal gespeeld? Zoals je het beschrijft lijkt het erop dat EA weer een slachtoffer heeft gemaakt met zijn scripting/momentum/handicap/matchmaking gekloot.
EA gaat er vanuit dat je na een hoeveelheid wedstrijden beter bent geworden. Zodoende word je tegen betere tegenstanders gematcht. Zijn die er niet dan zorgt EA er voor dat jouw team minder goed speelt om te tegenstander een betere kans te geven. Zo wil EA het speelveld recht trekken, zodat iedere wedstrijd die je speelt uitdagend blijft. Maar dit zorgt voor veel woede bij spelers, omdat je duidelijk kan merken wanneer je spelers ingehouden worden. Dit geeft een gevoel van onmacht, agressie en teleurstelling, maar omdat je nog wedstrijden wint ga je akkoord met al deze BS en blijf je spelen. FUT is digitale heroïne.
Ik kan me er eigenlijk totaal niet in vinden..
Wesside
Het is een beetje natte vinger werk, maar menig spreker herkend die verhalen wel.
Qua matchmaking ben je als betere speler benadeeld, het loopt minder etc.
Niet goed genoeg? Gewoon 1st division ik degradeer vrijwel nooit, ik win hem soms, soms niet..dutchgio schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 14:14:
Dan ben je niet goed genoeg
Het is een beetje natte vinger werk, maar menig spreker herkend die verhalen wel.
Qua matchmaking ben je als betere speler benadeeld, het loopt minder etc.
En ik heb geen TOTY of weet ik veel wat voor teaam..
Wesside
Ik merk het inderdaad ook bij vrienden onderling. Als ik met mijn FUT team speel won ik altijd met grote cijfers maar sinds afgelopen woensdag verlies ik zelfs terwijl zij echt niet beter zijn geworden. Frustrerend is wel het juiste woord inderdaad...bbblije schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 14:04:
[...]
Zijn die er niet dan zorgt EA er voor dat jouw team minder goed speelt om te tegenstander een betere kans te geven. Zo wil EA het speelveld recht trekken, zodat iedere wedstrijd die je speelt uitdagend blijft. Maar dit zorgt voor veel woede bij spelers, omdat je duidelijk kan merken wanneer je spelers ingehouden worden. Dit geeft een gevoel van onmacht, agressie en teleurstelling, maar omdat je nog wedstrijden wint ga je akkoord met al deze BS en blijf je spelen. FUT is digitale heroïne.
Ik gok trouwens dat ik nu tegen de 150/200 wedstrijden aan zit...
[ Voor 3% gewijzigd door Royz op 05-03-2015 14:51 ]
EA gaat het nooit toegeven, wat het precies is weet niemand. Er zijn bronnen voor andere EA sports spellen waar developers aangeven dat deze dingen in de spellen zijn geïmplementeerd.HaWkY61 schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 14:12:
[...]
Is dit bewezen? Bron o.i.d? Want iedereen heeft het erover..
Ik kan me er eigenlijk totaal niet in vinden..
Het heeft met verschillende factoren te maken en het is vanaf FIfa 13 echt zichtbaar aanwezig. De dingen die invloed hebben zijn:
- Overall team rating
- Aantal gespeelde wedstrijden
- Chemistry
- Speler rating (sommige mensen beweren ook dat het aantal IFs invloed heeft)
Ik kan me niet voorstellen dat je nog nooit een wedstrijd hebt verloren die je op papier zou moeten winnen. Het verschil tussen een wedstrijd winnen omdat je tegenstander beter is of omdat jouw team compleet zaad speelt is duidelijk zichtbaar. Een wedstrijd verliezen omdat ik uit gespeeld wordt vind ik totaal niet erg, ik kan zelf genieten van mooie tegen doelpunten. Maar als ik een wedstrijd verlies waarin ik 10+ schoten op doel heb en 2-0 verlies omdat de tegenstander 2 counters heeft gehad, ga ik door het lint.
Ik heb mezelf momenteel terug gevochten naar Divisie 2, maar hiervoor heb ik mijn top squads thuis moeten laten. Ik heb momenteel een kleine 400 wedstrijden gespeeld. Ik begon ook met een zaad squad, waar ik relatief makkelijk mee won. Later Sturridge erbij en ik zat al snel in Divisie 2. Echter toen ik duurdere spelers ging kopen en de 100+ games passeerde begon de BS. Ik degradeerde helemaal naar divisie 6 en kon geen cup meer winnen. Sinds dien heb ik alles geprobeerd, en merk dat ik met een team vol lagere spelers veel beter speel dan met Aguero en de gang. Dit komt mede door matchmaking en door scripting/handicap. Het speelveld op deze manier recht willen trekken is super krom. Enorm frustrerend dat je het spel zo moet spelen om te winnen.
Nu zijn er spelers die goed genoeg zijn om ondanks handicap/scripting wedstrijden te blijven winnen met hogere teams. Dit omdat ze zoveel ervaring hebben dat ze merken wanneer het omslaat en dan anders gaan spelen. Als passes niet meer aankomen gaan ze meer dribbelen en enkel korte passes spelen. Als spelers geen runs maken dan houden ze balbezit en wachten tot ze er doorheen kunnen dribbelen. Schieten ze alles naast etc. dan gaan ze anders proberen te scoren. Of ze creëren zoveel kansen dat de bal er wel een keer in moet. (je ziet ze dan veel van afstand gaan schieten om de schoten op doel te verhogen, er vanuit gaande dat hier een verhouding in zit.) Ook is een bekende tactiek om tot de 45-90 minuut zoveel mogelijk balbezit te houden en in die laatste minuut toe te slaan. Op de een of andere manier kan je in die laatste minuut onmogelijke dingen klaarspelen.
Maar de doorsnee speler, zoals ik, kan het op z'n buik schrijven. Ik speel niet genoeg om zo te kunnen anticiperen. Als mijn passes niet aankomen en de tackles die ik maak op bizarre wijze weer bij de tegenstander terecht komen dan ben ik klaar. Keeper is dan vaak ook een pak karamel vla, en je verdedigers zijn met elkaar aan het worstelen. Hoe vaak zie je niet een onverklaarbaar gat in je verdediging. Verliezen is niet erg, maar onterecht verliezen is frustrerend!
Iets te lastig om bij te houden maar geeft wel aan dat er werkelijk sprake is van een mate van scripting.
Uiteindelijk toch mijn alba en casillas verkocht. Dus heb ik ook kompany kunnen kopen. Mijn squad nu:
http://www.futhead.com/15/squads/26177459/
Ben redelijk tevreden. Behalve over van persie. Hij is gewoon te sloom om in mijn squad te passen
1 kanttekening aan je verhaal waar ik me totaal in kan vinden. Je kan misschien zelf wel op dingen anticiperen, maar dan werkt dat spel simpelweg totaal niet mee. Het komt echt zo vaak voor dat ik al dingen voorzie die gebeuren gaan en zelf het gat wil dichtlopen maar ik kan die desbetreffende verdediger die dat kan maar niet selecteren. Hoe irritant is datbbblije schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 15:16:
[...]
EA gaat het nooit toegeven, wat het precies is weet niemand. Er zijn bronnen voor andere EA sports spellen waar developers aangeven dat deze dingen in de spellen zijn geïmplementeerd.
Het heeft met verschillende factoren te maken en het is vanaf FIfa 13 echt zichtbaar aanwezig. De dingen die invloed hebben zijn:
- Overall team rating
- Aantal gespeelde wedstrijden
- Chemistry
- Speler rating (sommige mensen beweren ook dat het aantal IFs invloed heeft)
Ik kan me niet voorstellen dat je nog nooit een wedstrijd hebt verloren die je op papier zou moeten winnen. Het verschil tussen een wedstrijd winnen omdat je tegenstander beter is of omdat jouw team compleet zaad speelt is duidelijk zichtbaar. Een wedstrijd verliezen omdat ik uit gespeeld wordt vind ik totaal niet erg, ik kan zelf genieten van mooie tegen doelpunten. Maar als ik een wedstrijd verlies waarin ik 10+ schoten op doel heb en 2-0 verlies omdat de tegenstander 2 counters heeft gehad, ga ik door het lint.
Ik heb mezelf momenteel terug gevochten naar Divisie 2, maar hiervoor heb ik mijn top squads thuis moeten laten. Ik heb momenteel een kleine 400 wedstrijden gespeeld. Ik begon ook met een zaad squad, waar ik relatief makkelijk mee won. Later Sturridge erbij en ik zat al snel in Divisie 2. Echter toen ik duurdere spelers ging kopen en de 100+ games passeerde begon de BS. Ik degradeerde helemaal naar divisie 6 en kon geen cup meer winnen. Sinds dien heb ik alles geprobeerd, en merk dat ik met een team vol lagere spelers veel beter speel dan met Aguero en de gang. Dit komt mede door matchmaking en door scripting/handicap. Het speelveld op deze manier recht willen trekken is super krom. Enorm frustrerend dat je het spel zo moet spelen om te winnen.
Nu zijn er spelers die goed genoeg zijn om ondanks handicap/scripting wedstrijden te blijven winnen met hogere teams. Dit omdat ze zoveel ervaring hebben dat ze merken wanneer het omslaat en dan anders gaan spelen. Als passes niet meer aankomen gaan ze meer dribbelen en enkel korte passes spelen. Als spelers geen runs maken dan houden ze balbezit en wachten tot ze er doorheen kunnen dribbelen. Schieten ze alles naast etc. dan gaan ze anders proberen te scoren. Of ze creëren zoveel kansen dat de bal er wel een keer in moet. (je ziet ze dan veel van afstand gaan schieten om de schoten op doel te verhogen, er vanuit gaande dat hier een verhouding in zit.) Ook is een bekende tactiek om tot de 45-90 minuut zoveel mogelijk balbezit te houden en in die laatste minuut toe te slaan. Op de een of andere manier kan je in die laatste minuut onmogelijke dingen klaarspelen.
Maar de doorsnee speler, zoals ik, kan het op z'n buik schrijven. Ik speel niet genoeg om zo te kunnen anticiperen. Als mijn passes niet aankomen en de tackles die ik maak op bizarre wijze weer bij de tegenstander terecht komen dan ben ik klaar. Keeper is dan vaak ook een pak karamel vla, en je verdedigers zijn met elkaar aan het worstelen. Hoe vaak zie je niet een onverklaarbaar gat in je verdediging. Verliezen is niet erg, maar onterecht verliezen is frustrerend!
Telkens als ik FUT opstart zijn mijn settings veranderd de speelduur van 1 helft staat op 6 min ( default 4 min is normale carriere ) en het commentaar is in het NL ipv ENG , ik zie ook nergens aparte instellingen voor FUT wie weet hoe ik dit op kan lossen ?
STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/
Console? PC?jenpet schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 08:26:
Goedemorgen allen,
Telkens als ik FUT opstart zijn mijn settings veranderd de speelduur van 1 helft staat op 6 min ( default 4 min is normale carriere ) en het commentaar is in het NL ipv ENG , ik zie ook nergens aparte instellingen voor FUT wie weet hoe ik dit op kan lossen ?
Default match duur in FUT is 12min (6 per helft). Hoezo het commentaar terug springt weet ik niet, kan samenhangen met je landcode/Origin. Als verder alles in NL staat dan kan je geen Engels commentaar in FUT hebben.
[ Voor 6% gewijzigd door bbblije op 06-03-2015 12:26 ]
Klopt, daarom kies ik zodra ik fifa opstart gelijk GB als vlag ipv de nederlandse vlag. Ook scheelt het met de kormme vertalingen van de chemistry cards.bbblije schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 12:25:
[...]
Console? PC?
Default match duur in FUT is 12min (6 per helft). Hoezo het commentaar terug springt weet ik niet, kan samenhangen met je landcode/Origin. Als verder alles in NL staat dan kan je geen Engels commentaar in FUT hebben.

http://www.futhead.com/15/squads/26420390/
We got SpeeD

Heb ongeveer hetzelfde http://www.futhead.com/15/squads/26423075/goosche schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 12:47:
New Teampie![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.futhead.com/15/squads/26420390/
We got SpeeDen iedereeen heeft een shadow kaartje ook nog
Sinds ik met dit team speel geen pot meer verloren zelfs niet tegen de ronaldo's bales en messi's, wel nog een paar keer gelijk gespeeld.
http://www.futhead.com/15/squads/25869434/ En wat is Costa een bagger speler zeg 4 wedstrijden gespeeld met die gast schiet alles naast ben dus over gestapt naar Remy. Is ook goeie maar beter dan Costa.
En klopt dat er over 6 weken de TOTS spelers uitkomen? En wie kan me een coinboost geven speel op de PC. Kan ik goed gebruiken loop een beetje achter in coins. Ben nu level 85 dus ik kan jullie ook coinsboost geven 10 x 1000 coins.
Origin: Protoz-SeXy

Verwijderd
Squad:http://www.futhead.com/15/squads/26500730/
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2015 21:50 ]
Excuses ps4 en ik heb altijd engels commentaar maar bij fut gaat dat alleen als ik dus fifa zelf ook op engel zet ? Thx voor tipsbbblije schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 12:25:
[...]
Console? PC?
STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/