[Multi] FIFA 15 Ultimate Team

Pagina: 1 ... 58 ... 63 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-07-2023
Damn, zonder die web-app is het echt een stuk minder aan :(
Af en toe wat handelen, en team(s) hier en daar wat upgraden zit er zo niet meer in aangezien ik niet heel veel tijd heb om achter mijn ps4 door te brengen. Jammer! Want dat handelen voegt echt iets extra's toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 13:02
Ferdi_lwd schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 11:06:
Damn, zonder die web-app is het echt een stuk minder aan :(
Af en toe wat handelen, en team(s) hier en daar wat upgraden zit er zo niet meer in aangezien ik niet heel veel tijd heb om achter mijn ps4 door te brengen. Jammer! Want dat handelen voegt echt iets extra's toe.
Precies dit ja...geen zin meer in zo. Het handelen zelf was sowieso het leukste van UT, leuker als t spelen zelf...en op de PS4 zelf geen zin in om te doen, die web-app was juist tof.

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:57
Maichel schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 14:50:
[...]

Precies dit ja...geen zin meer in zo. Het handelen zelf was sowieso het leukste van UT, leuker als t spelen zelf...en op de PS4 zelf geen zin in om te doen, die web-app was juist tof.
Ik ben dan een van de weinigen die het handelen op een laag pitje heeft staan en juist veel speelplezier wilt hebben. Misschien is het een placebo effect, maar ik merk echt dat het spelen van wedstrijden vele malen vloeiender is nu de webapp is uitgeschakeld. Wat heb ik aan een webapp als ik niet normaal een wedstrijd online kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
chengbondkwok schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 16:29:
[...]

Ik ben dan een van de weinigen die het handelen op een laag pitje heeft staan en juist veel speelplezier wilt hebben. Misschien is het een placebo effect, maar ik merk echt dat het spelen van wedstrijden vele malen vloeiender is nu de webapp is uitgeschakeld. Wat heb ik aan een webapp als ik niet normaal een wedstrijd online kan spelen?
Ik denk dat die zaken weinig met elkaar te maken hebben om eerlijk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
Maichel schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 16:40:
[...]

Autobuyers en spelers die van een bepaalde 'quit'-glitch gebruik maken? Zoals ik zei, het is misschien een placebo effect, maar het afsluiten van de webapp heeft ook voor wat normalere prijzen gezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maichel schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 16:40:
[...]

Misschien is het een placebo effect, maar ik merk echt dat het spelen van wedstrijden vele malen vloeiender is nu de webapp is uitgeschakeld. Wat heb ik aan een webapp als ik niet normaal een wedstrijd online kan spelen?

Hmm gek maar dat idee had ik ook..heb een weekje niet gespeeld, maar alles leek vloeiender te gaan..mischien nog iets..?

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2015 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
Ik begon het handelen juist een beetje door te krijgen laatste twee weken.

Maar goed, mijn NL team (enige team) door die 3 weekjes handelen toch kunnen aanvullen met van Persie, SIF Sneijder, IF Kuyt, IF Depay en upgrade (gold) Willems. Dus ik ben nu wel tevreden met mijn team :)
Sta inmiddels op 4 w 1 g in divisie 2, dus wellicht voor het eerst naar divisie 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:47
Ik ben op zoek naar een versterking, maar weet even niet wat ik het beste kan doen. Heb sowieso 2 teams:

http://www.futhead.com/15/squads/24002582/ (serie a bpl in 4222) en een http://www.futhead.com/15/squads/24002210/ (bundesliga 4222, de 81 de bruyne is inmiddels vervangen door de upgrade, 83). heb mazzel gehad met een TOTY speler en de marktcrash :D.

ik heb nu nog 150000 te besteden, maar geen idee wat ik er het beste mee kan doen. Doorsparen, nog een andere (dure) upgraded speler halen, of wachten?

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07-09 07:31
Mooi TOTW van de week, TIF Messi, SIF Muller, IF Dost, SIF De jong, Guarin, Götze en de beste van allemaal; IF Haller van Utrechtl hij ziet er ook nog goed uit ook 78 pace en 76 schieten ;D

Alle kaarten:
https://twitter.com/EASPORTSFIFA/status/568062424693252096

[ Voor 16% gewijzigd door Bananendoos op 18-02-2015 16:40 ]

Hey, Hey jij daar, dit is mijn signature :) #UnitedWeAre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 16:58

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Bint schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 16:34:
Ik ben op zoek naar een versterking, maar weet even niet wat ik het beste kan doen. Heb sowieso 2 teams:

http://www.futhead.com/15/squads/24002582/ (serie a bpl in 4222) en een http://www.futhead.com/15/squads/24002210/ (bundesliga 4222, de 81 de bruyne is inmiddels vervangen door de upgrade, 83). heb mazzel gehad met een TOTY speler en de marktcrash :D.

ik heb nu nog 150000 te besteden, maar geen idee wat ik er het beste mee kan doen. Doorsparen, nog een andere (dure) upgraded speler halen, of wachten?
je zou het eerste elftal aan kunnen passen door de keeper te vervangen door courtois en dan chilini in de verdediging ipv vidic. Dat is nou eenmaal niet de snelste.

En Rooney zou je kunnen vervangen door di maria, maar daar heb je nog geen coins genoeg voor denk ik.

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naif0n
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-08 20:38
Third in form messi....Oh dear die kaart ziet er goed uit zeg :O.

2023 R1250GS Adventure trophy | 2020 M340i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-07 09:50
Wat is het toch triest gesteld met die transfermarkt zeg. Om te huilen. Neem ik een 15k pakje... Pepe en Barzagli... Dus ik denk: niet slecht!

Pepe onder de 1k
Barzagli onder de 1k

Het is dat ik niet weet wat ik anders met mijn coins moet doen. Maar dit complete ecosysteem zuigt aan alle kanten...

PSN: ButsMG

• JPM85
  • Registratie: September 2012
Achja het is nooit goed.
Zijn de prijzen hoog door gigantische inflatie, en coin sellers, dan kan niemand die het spel normaal speelt met Messi / Ronaldo spelen. Zijn de prijzen laag, dan is het niet meer leuk, want packs leveren niets meer op.

Ik zou voorstander zijn van geen transfermarkt meer (helaas, want ik heb hier ook mijn kapitaal uitgehaald), maar vaste prijzen per speler, afhankelijk van hun rating, IF, Legend etc. Eigenlijk zoals nu de quick sell methode werkt, zo zouden spelers ook ingeschaald kunnen worden.

Een NIF messi zou bijv. 200K moeten kosten, NIF Ronaldo 195K, maar veelvoorkomende spelers zoals Pepe / Pique 4 of 5K. Elke IF boven op een kaart komt dan bijv. 10K bij, TOTY 100K etc.
Dit aantal coins kan je redelijk bij elkaar spelen, en zorgt voor een zuivere beloning van spelen van het spel.

Daarnaast kan je natuurlijk ook nog altijd packs openen, waardoor je theoretisch met 7,5K een Messi zou kunnen hebben.

• Supermach
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 03:54
JPM85 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 07:54:
Achja het is nooit goed.
Zijn de prijzen hoog door gigantische inflatie, en coin sellers, dan kan niemand die het spel normaal speelt met Messi / Ronaldo spelen. Zijn de prijzen laag, dan is het niet meer leuk, want packs leveren niets meer op.

Ik zou voorstander zijn van geen transfermarkt meer (helaas, want ik heb hier ook mijn kapitaal uitgehaald), maar vaste prijzen per speler, afhankelijk van hun rating, IF, Legend etc. Eigenlijk zoals nu de quick sell methode werkt, zo zouden spelers ook ingeschaald kunnen worden.

Een NIF messi zou bijv. 200K moeten kosten, NIF Ronaldo 195K, maar veelvoorkomende spelers zoals Pepe / Pique 4 of 5K. Elke IF boven op een kaart komt dan bijv. 10K bij, TOTY 100K etc.
Dit aantal coins kan je redelijk bij elkaar spelen, en zorgt voor een zuivere beloning van spelen van het spel.

Daarnaast kan je natuurlijk ook nog altijd packs openen, waardoor je theoretisch met 7,5K een Messi zou kunnen hebben.
Eerlijker waarschijnlijk wel ja, maar als je de transfermarkt weghaalt is iedereen na 3 maanden klaar met FUT. Bovendien zou EA veel minder verdienen aan FUT dus lijkt het me voor hen geen optie.

Het grootste probleem is in mijn ogen de coinsellers en iedereen die coins gekocht heeft via die wegen draagt bij aan het probleem en heeft wat mij betreft ook geen recht tot klagen over de markt. Maar goed, EA krijgt het blijkbaar niet voor elkaar daar iets aan te doen dus voorlopig zie ik geen oplossing.

Wat me een goede toevoeging lijkt aan FUT is iets wat EA ook gebruikt in Madden Ultimate Team. Je kan daar ook verzamelen. Zo krijg je een bonus als je alle spelers van bijv. PSV hebt (bijv. contractpack of gold pack), of alle spelers van Kilmarnock. Wekelijks komen er nieuwe collections bij zoals '15 specifieke linksbacks uit de Premier League'. Het houdt de transfermarkt flexibeler omdat ook minder goede spelers ineens een waarde krijgen, mensen hun coins meer zullen spreiden en de echt goede spelers dus waarschijnlijk minder extreem duur worden.

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
Ik heb zelf meer plezier gehaald uit de WK ultimate team in de tijd, juist omdat hier helemaal geen transfer markt was.
Je was voor het bouwen van je team volledig op de pakjes overgeleverd wat veel veelzijdigere teams opleverde. Je moest echt nadenken over hoe je de spelers die je had combineerde.

• HaWkY61
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2024
SIF Godin gisteren voor 640K verkocht.. Waarde is 240 nu..

Beetje geluk gehad denk ik..

Wesside

• The DenMan

The DenMan

HaWkY61 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 09:23:
SIF Godin gisteren voor 640K verkocht.. Waarde is 240 nu..

Beetje geluk gehad denk ik..
Netjes!! Ik was al blij dat ik hem verkocht had voor 499K. Had er gelijk 2 terug gekocht voor 206K en 210K

Mijn iRacing Profiel

• JPM85
  • Registratie: September 2012
Supermach schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 08:36:
[...]

Eerlijker waarschijnlijk wel ja, maar als je de transfermarkt weghaalt is iedereen na 3 maanden klaar met FUT. Bovendien zou EA veel minder verdienen aan FUT dus lijkt het me voor hen geen optie.

Het grootste probleem is in mijn ogen de coinsellers en iedereen die coins gekocht heeft via die wegen draagt bij aan het probleem en heeft wat mij betreft ook geen recht tot klagen over de markt. Maar goed, EA krijgt het blijkbaar niet voor elkaar daar iets aan te doen dus voorlopig zie ik geen oplossing.

Wat me een goede toevoeging lijkt aan FUT is iets wat EA ook gebruikt in Madden Ultimate Team. Je kan daar ook verzamelen. Zo krijg je een bonus als je alle spelers van bijv. PSV hebt (bijv. contractpack of gold pack), of alle spelers van Kilmarnock. Wekelijks komen er nieuwe collections bij zoals '15 specifieke linksbacks uit de Premier League'. Het houdt de transfermarkt flexibeler omdat ook minder goede spelers ineens een waarde krijgen, mensen hun coins meer zullen spreiden en de echt goede spelers dus waarschijnlijk minder extreem duur worden.
Het grote probleem wat je blijft houden is het feit dat waar EA geld verdiend, er andere mensen ook geld willen verdienen. Zolang het mogelijk blijft om een speler te verkopen voor 20miljoen, terwijl de werkelijke marktwaarde 600 coins is, blijven we coin sellers & buyers houden.

Ik zou het persoonlijk ook jammer vinden dat het handelen uit FUT gaat, maar daarbij kan jezelf de vraag stellen, waarvoor handel je? Ik om uiteindelijk Messi en consorten te kunnen kopen, dus als we dat stuk oplossen met vaste prijzen die je kan halen binnen enkele weken per speler, dan gaarne (+/- 100 games voor bijv. Messi)

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-08 16:30

Jelte,89

Woodworking

JPM85 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 10:28:
[...]

Het grote probleem wat je blijft houden is het feit dat waar EA geld verdiend, er andere mensen ook geld willen verdienen. Zolang het mogelijk blijft om een speler te verkopen voor 20miljoen, terwijl de werkelijke marktwaarde 600 coins is, blijven we coin sellers & buyers houden.

Ik zou het persoonlijk ook jammer vinden dat het handelen uit FUT gaat, maar daarbij kan jezelf de vraag stellen, waarvoor handel je? Ik om uiteindelijk Messi en consorten te kunnen kopen, dus als we dat stuk oplossen met vaste prijzen die je kan halen binnen enkele weken per speler, dan gaarne (+/- 100 games voor bijv. Messi)
Ja, Maar na de opbrengst van 100 wedstrijden, dan zouden er veel Messi's in packs moeten komen, en zijn er dus meer gebruikers zijn met een speler ala Messi.

Revive the guild!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:37
Het is al eerder gezegd, maar een limiet op het aanbieden van een bepaalde min/max % van de actuele waarde van spelers instellen zou een mogelijke optie zijn.
Haal daarbij de teamnaam weg en het wordt al een stuk lastiger.

Je kunt bronzen spelers niet meer voor 5 ton aanbieden, en als je met geluk al een goede speler uit een pakje haalt die wel veel waard is, zit er ook maar een beperkte marche op waar je boven de prijs kunt gaan zitten, en verkoop je m dus gewoon en niet aan de coin sellers.

Geen idiaal sysyeem maar je weert er wel de coinsellers mee.

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Ligt alleen de webapp eruit, en niet de ingame transfermarkt? (PC?)

[ Voor 4% gewijzigd door Jelte,89 op 19-02-2015 11:11 ]

Revive the guild!

• Maichel
Jelte,89 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 11:11:
Ligt alleen de webapp eruit, en niet de ingame transfermarkt? (PC?)
ja, alleen de web-app / telefoon app...en ga er maar niet vanuit dat deze nog terug komt ;)

• ButsMG
JPM85 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 07:54:
Achja het is nooit goed.

Het probleem (en dat heb ik hier al eerder aangegeven) is dat de spreiding niet goed is.

80% van de spelers is te krijgen voor minder dan 1200 coins.
15% is pas te krijgen voor meer dan 50000 coins.
2% is onbetaalbaar voor mensen die geen coins kopen.
3% zweeft er ergens tussenin.

Dit is echt een bizarre verdeling. Er zouden veel meer spelers moeten zijn die 10000 tot 40000 zouden moeten opleveren. Denk hierbij aan de voorbeelden die ik hierboven noem (Pepe en Barzagli). Maar eigenlijk alle spelers met een rating tussen de 80 en 84. Dan heb je meer kans op fatsoenlijke pack-opbrengsten, maar moet je nog steeds extreem hard werken om Messi, Ronaldo, Robben etc. te kunnen kopen. Ik vind het bizar dat EA dit niet voor elkaar krijgt.

Het lijkt alsof een normale gouden speler X miljoen keer beschikbaar is en een rare X duizend keer.
Er is geen tussenweg.
Ze zouden op basis van rating het aantal beschikbare kaartjes moeten aanpassen.

Maar goed. Het zal wel aan mij liggen.

Oh, en coin-sellers moeten sowieso dood.
Oh2, en coin-buyers moeten ook harder aangepakt worden (weet dat dat moeilijk is, maar moet iets op te bedenken zijn).

• MJHH93
  • Laatst online: 13-09 23:02
Het is ook een soort domino effect, doordat de prijzen steeds stijgen wil iedereen ook meer coins en door de aantrekkelijke packs worden er nog meer coins verkocht. Misschien moeten ze een soort van level-systeem aan spelers gaan vasthangen. Nu heb je brons, zilver, goud. Maar als je spelers meer gaat indelen en er dan een maximale prijs aan vasthangt dan krijg je niet van de gekke prijzen. En inderdaad teamnaam onzichtbaar maken is een goede optie.

Verwijderd

jongf7 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 08:45:
Ik heb zelf meer plezier gehaald uit de WK ultimate team in de tijd, juist omdat hier helemaal geen transfer markt was.
Je was voor het bouwen van je team volledig op de pakjes overgeleverd wat veel veelzijdigere teams opleverde. Je moest echt nadenken over hoe je de spelers die je had combineerde.
Hier kan ik me ook wel in vinden, je speelde je wedstrijden in afwachting van een pack om je team te kunnen verbeteren! Maar ik betwijfel hoe lang dat leuk is..

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Ligt er alleen maar aan hoe groot je pack luck is denk ik, na 20x (100k) helemaal niks uit je pack gehaald te hebben baal je wel flink denk ik.

Waarom word bijvoorbeeld futpc.com niet meer geupdate als de ingame markt het nog wel doet?

Revive the guild!

• dutchgio
Omdat dat niet bij te houden is, daar wordt de web-app juist voor gebruikt. Al die sites lopen nu niet meer bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Wel appart...

EA sluit de web-app / companion app om FUT te redden, met als gevolg dat heel veel mensen geen FUT meer willen spelen omdat de lol er zo wel af is (en dan bedoel ik niet het kopen van coins, maar de optie om vooral veel te kunnen handelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
Ja erg raar ja, jammer dat dat gedeelte van de game verkracht is.
Het spelen zelf vind ik persoonlijk ook nog wel leuk, dus vermaak me wel met mijn team.
Alleen wel lastig om zo nog wat munten te scoren om mijn team te upgraden. Heb Neuer nog op mijn verlanglijstje. Maar heb nog maar 100k + Rakitic SIF + 5x Kuyt IF + 3x Lustig IF, alleen vind het zo irritant om op de ps4 die spelers weer te koop te zetten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Ferdi_lwd schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 11:37:
Ja erg raar ja, jammer dat dat gedeelte van de game verkracht is.
Het spelen zelf vind ik persoonlijk ook nog wel leuk, dus vermaak me wel met mijn team.
Alleen wel lastig om zo nog wat munten te scoren om mijn team te upgraden. Heb Neuer nog op mijn verlanglijstje. Maar heb nog maar 100k + Rakitic SIF + 5x Kuyt IF + 3x Lustig IF, alleen vind het zo irritant om op de ps4 die spelers weer te koop te zetten :9
Sowieso goed oppassen...want je kan nu nergens meer de prijzen checken (zoals bijvoorbeeld via futbin enzo kon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
Maichel schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 11:00:
Wel appart...

EA sluit de web-app / companion app om FUT te redden, met als gevolg dat heel veel mensen geen FUT meer willen spelen omdat de lol er zo wel af is (en dan bedoel ik niet het kopen van coins, maar de optie om vooral veel te kunnen handelen).
Ik vind dit een rare opmerking. FUT was in de eerste plaats toch meer om je ultieme team te bouwen, zodat je er mee kon pronken online en tegen anderen kon spelen? Als je zo graag wilt handelen, dan raad ik je aan om maar op de beurs te spelen. Primaire functie van FUT is toch het spelen met een eigen samengestelde team. Als EA de basisfuncties niet in orde heeft, dan moeten ze zeker niet de randzaken gaan upgraden.

Overigens moet je dit niet zien als een persoonlijke aanval/belediging oid. Het is meer dat je het handelen als de primaire functie van FUT ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
chengbondkwok schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 11:44:
[...]

Ik vind dit een rare opmerking. FUT was in de eerste plaats toch meer om je ultieme team te bouwen, zodat je er mee kon pronken online en tegen anderen kon spelen? Als je zo graag wilt handelen, dan raad ik je aan om maar op de beurs te spelen. Primaire functie van FUT is toch het spelen met een eigen samengestelde team. Als EA de basisfuncties niet in orde heeft, dan moeten ze zeker niet de randzaken gaan upgraden.

Overigens moet je dit niet zien als een persoonlijke aanval/belediging oid. Het is meer dat je het handelen als de primaire functie van FUT ziet.
Het is zo dat het het grootste deel van de mensen maar zelden/niet spelen met hun team, de meeste mensen handelen alleen maar (kijk maar eens in dit topic).

Je hebt gelijk, het spelen blijft waar het voor gemaakt is....maar het handelen vinden (ook hier) de meeste mensen leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Maarcl hoe kom je aan coins, de spelers die jij wilt, contracten, teamgeest, managers etc.?
Primaire manier van coins verdienen is dan wel wedstrijden spelen, wanneer je dat niet kunt barst het handelen los. Zonder de web app kan dat niet, en mis je toch een stuk functionaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
Je Ultieme team bouw je door te handelen, anders kom je nooit aan een Zlatan, Robben, Messi en noem maar op. Dus is handelen i.m.o wel degelijk een belangrijk onderdeel van FUT (geworden). Als je het alleen met de munten moet doen die je krijgt door wedstrijden te spelen, ben je nog niet klaar als FIFA20 al uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
Maichel schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 11:50:
[...]

Het is zo dat het het grootste deel van de mensen maar zelden/niet spelen met hun team, de meeste mensen handelen alleen maar (kijk maar eens in dit topic).

Je hebt gelijk, het spelen blijft waar het voor gemaakt is....maar het handelen vinden (ook hier) de meeste mensen leuker.
dutchgio schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 11:53:
Maarcl hoe kom je aan coins, de spelers die jij wilt, contracten, teamgeest, managers etc.?
Primaire manier van coins verdienen is dan wel wedstrijden spelen, wanneer je dat niet kunt barst het handelen los. Zonder de web app kan dat niet, en mis je toch een stuk functionaliteit.
Ferdi_lwd schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 11:53:
Je Ultieme team bouw je door te handelen, anders kom je nooit aan een Zlatan, Robben, Messi en noem maar op. Dus is handelen i.m.o wel degelijk een belangrijk onderdeel van FUT (geworden). Als je het alleen met de munten moet doen die je krijgt door wedstrijden te spelen, ben je nog niet klaar als FIFA20 al uit is.
Jullie standpunten begrijp ik, en inderdaad handelen is een snellere manier om aan coins te komen. Maar de huidige situatie werkt simpelweg niet met al die auto-buyers en coin sellers. Maar goed, dit probleem speelde vorig jaar ook al, dit jaar doen ze het met dezelfde 'oplossing', en voor FIFA 16 zie ik waarschijnlijk nog steeds geen oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-09 23:29
Maichel schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 11:00:
Wel appart...

De webapp is gesloten? Mis ik wat, ik kon er gister iig nog op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
HamburgerHenk schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 11:58:
[...]

De webapp is gesloten? Mis ik wat, ik kon er gister iig nog op.
De markt op de webapp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
btw, voordat de webapp eruit ging had ik dit team gebouwd.
Ik wil naar dit team toe.
Zonder te handelen is dat bijna onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Laatst online: 13-09 23:29
Oh daar heb ik toevallig niet naar gekeken, zou wel zonde zijn.

EDIT:

Really EA? penalty geven omdat mijn keeper de bal weg stompt bij een corner?

[ Voor 17% gewijzigd door Terranova op 20-02-2015 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er_Damn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-09 13:21
Ach mijn keeper kopte gisteren de bal zelf in zijn doel bij een corner :-|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Niet online
Man man man... 1000 fifa credits verspild aan gouden packs... Geen 1 sif, totw etc speler... Komt dit omdat ik mezelf nog maar in seizoen 6 bevindt?

Hoe herken je een if speler? Wat is er anders aan het kaartje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Dat zie je wel als je er een krijgt...
Sowieso al dom om credits te kopen natuurlijk, pure geldverspilling. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
Masegate schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 13:02:

Dit is echt een bizarre verdeling. Er zouden veel meer spelers moeten zijn die 10000 tot 40000 zouden moeten opleveren. Denk hierbij aan de voorbeelden die ik hierboven noem (Pepe en Barzagli). Maar eigenlijk alle spelers met een rating tussen de 80 en 84. Dan heb je meer kans op fatsoenlijke pack-opbrengsten, maar moet je nog steeds extreem hard werken om Messi, Ronaldo, Robben etc. te kunnen kopen. Ik vind het bizar dat EA dit niet voor elkaar krijgt.
Dit slaat echt helemaal nergens op, 10000 coins voor een pepe terwijl je zo'n 500-600 coins per wedstrijd krijgt, dan geef ik de hoop al op hoor om dan met zoiets te spelen. Voor packs is het leuk maar ik en vele andere kopen geen packs maar handelen omdat je dan degene krijgt die je wilt. Ook zou het een beetje raar zijn als je de ene barzagli na de andere kan packen voor 7.5K en ze voor 10K+ gaan, EA is en blijft een bedrijf dat winst wil maken en dus gaan zulke prijzen niet omhoog.

Ik ben wel voor om de namen weg te halen, makkelijk maar wel effectief want zo wordt het moeilijker voor de coinbuyers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
Bananendoos schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 10:40:
[...]

Dit slaat echt helemaal nergens op, 10000 coins voor een pepe terwijl je zo'n 500-600 coins per wedstrijd krijgt, dan geef ik de hoop al op hoor om dan met zoiets te spelen. Voor packs is het leuk maar ik en vele andere kopen geen packs maar handelen omdat je dan degene krijgt die je wilt. Ook zou het een beetje raar zijn als je de ene barzagli na de andere kan packen voor 7.5K en ze voor 10K+ gaan, EA is en blijft een bedrijf dat winst wil maken en dus gaan zulke prijzen niet omhoog.

Ik ben wel voor om de namen weg te halen, makkelijk maar wel effectief want zo wordt het moeilijker voor de coinbuyers :)
Dat slaat helemaal niet nergens op. Jij vindt het dus blijkbaar normaal dat je binnen 10 wedstrijden een team met een rating van 83 hebt?

Ik niet in ieder geval. Ik vind het heel normaal dat je pas na een maand spelen een fatsoenlijk team hebt. En dan bedoel ik een team van 81 of 82. Ik vind het dus juist heel bizar dat dat allemaal zo snel gaat.

Na twee maanden een team van 83 of 84. Helemaal prima. Wil je de echte top? Dan lekker 4 tot 6 maanden spelen of heel veel geluk hebben met een pack.

Het is in het echt ook niet zo dat goede spelers heel goedkoop zijn en alleen de allerbeste spelers onbetaalbaar zijn. Spelers met een rating van 84 of hoger zijn ook maar voor een select groepje clubs haalbaar.

Edit: en je krijgt niet de ene na de andere Barzagli. Daar moet je wel wat pakjes voor openen hoor.

[ Voor 3% gewijzigd door ButsMG op 21-02-2015 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
Masegate schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 19:04:
[...]

Dat slaat helemaal niet nergens op. Jij vindt het dus blijkbaar normaal dat je binnen 10 wedstrijden een team met een rating van 83 hebt?

Ik niet in ieder geval. Ik vind het heel normaal dat je pas na een maand spelen een fatsoenlijk team hebt. En dan bedoel ik een team van 81 of 82. Ik vind het dus juist heel bizar dat dat allemaal zo snel gaat.

Na twee maanden een team van 83 of 84. Helemaal prima. Wil je de echte top? Dan lekker 4 tot 6 maanden spelen of heel veel geluk hebben met een pack.

Het is in het echt ook niet zo dat goede spelers heel goedkoop zijn en alleen de allerbeste spelers onbetaalbaar zijn. Spelers met een rating van 84 of hoger zijn ook maar voor een select groepje clubs haalbaar.

Edit: en je krijgt niet de ene na de andere Barzagli. Daar moet je wel wat pakjes voor openen hoor.
Dan moet de indeling zeker opnieuw gemaakt worden, Barzagli is in mijn ogen een gemiddelde speler die nou niet echt uitblinkt, daar heb ik het niet voor over om veel wedstrijden te spelen. Zo maak je het ook nagenoeg onmogelijk om echt goede spelers als robben te krijgen, ik heb namelijk niet de tijd om duizenden wedstrijden te spelen. Ik speel gemiddeld 300-400 wedstrijden wat dus zal betekenen dat ik aan het einde van fifa eindelijk een team heb wat een beetje redelijk is. En daarnaast zijn er vele spelers die nu al fifa spelen niet zo gek om voor een speler die normaal voor max 1000 coins gaat nu in een keer 10000 te betalen, dan koop ik hem wel niet en zoek ik wel een anders spel als het zo moet, Dit is een te grote financiele reden waarom EA dit niet zal aanpassen.
Daarnaast bedoel ik specefiek niet barzagli maar wel goedkopere spelers die een hogere beoordeling hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey Geoff, hoe heb je dit probleem opgelost heb het momenteel ook?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
Wauw, zit in divisie 3, maar wat een pace sletten zitten in deze competitie, echt geen zak aan als je het zo moet spelen. 4 wedstrijdjes gespeeld, alle 4 teams met o.a. Doumbia. Ook nog eens Messi IF maar die heb ik beter in bedwang dan doumbia. Nou ja, whatever, ik moest het even kwijt :+

Is Neuer trouwens de dikke 400k waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Ferdi_lwd schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 22:44:
Wauw, zit in divisie 3, maar wat een pace sletten zitten in deze competitie, echt geen zak aan als je het zo moet spelen. 4 wedstrijdjes gespeeld, alle 4 teams met o.a. Doumbia. Ook nog eens Messi IF maar die heb ik beter in bedwang dan doumbia. Nou ja, whatever, ik moest het even kwijt :+

Is Neuer trouwens de dikke 400k waard?
Ja, en de 2 mil (als je hem daar tenminste voor kunt krijgen) voor de toty Neuer ook :P

[ Voor 4% gewijzigd door Scavy op 22-02-2015 01:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Niet online
dutchgio schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 09:57:
Dat zie je wel als je er een krijgt...
Sowieso al dom om credits te kopen natuurlijk, pure geldverspilling. ;)
Was een cadeautje 👍... Maar ik herken een if sowieso wel? Gouden vierkantje in de linkerbovenhoek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OinkOink
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-11-2023
Ferra schreef op zondag 22 februari 2015 @ 08:21:
[...]

Was een cadeautje 👍... Maar ik herken een if sowieso wel? Gouden vierkantje in de linkerbovenhoek?
Een if is een zwart kaartje. Een motm oranje en een Toty een blauw kaartje. Een gouden vierkantje is dat iemand een trainingkaartje heeft gebruikt dan zijn de stats hoger voor 1 wedstrijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
Ferra schreef op zondag 22 februari 2015 @ 08:21:
[...]

Nee, IF zijn de zwarte kaartjes.

Net overigens even m'n club opgeruimd aan overbodige spelers en 75K overgehouden. Omdat ik mijn 'dream team' toch al heb, heb ik daar 10 packs van gekocht.

Je kan denk ik al raden wat de uitkomst van deze pack opening was...... ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
chengbondkwok schreef op zondag 22 februari 2015 @ 11:02:
[...]

Net overigens even m'n club opgeruimd aan overbodige spelers en 75K overgehouden. Omdat ik mijn 'dream team' toch al heb, heb ik daar 10 packs van gekocht.

TIF Messi, Suarez en Bale? ;) 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMuijs
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-06-2023
Ferdi_lwd schreef op zondag 22 februari 2015 @ 13:09:
[...]

TIF Messi, Suarez en Bale? ;) 7(8)7
.

Ja en nog ene Ronaldo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Niet online
chengbondkwok schreef op zondag 22 februari 2015 @ 11:02:
[...]

Kan je die IF's krijgen als je nog maar op niveau 5 zit en dan een pack opent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMuijs
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-06-2023
Ferra schreef op zondag 22 februari 2015 @ 19:34:
[...]

Kan je die IF's krijgen als je nog maar op niveau 5 zit en dan een pack opent?
Kan wel, maar je kan beter geen Packs openen. Bij mij is 98% van de pakjes zonde van m'n geld. Dit jaar toch zeker 1 miljoen uitgegeven en mijn duurste speler is pogba. Dus beter kan je geen pakjes openen, al is het wel heel verleidelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Niet online
RonaldMuijs schreef op zondag 22 februari 2015 @ 19:53:
[...]

Kan wel, maar je kan beter geen Packs openen. Bij mij is 98% van de pakjes zonde van m'n geld. Dit jaar toch zeker 1 miljoen uitgegeven en mijn duurste speler is pogba. Dus beter kan je geen pakjes openen, al is het wel heel verleidelijk
Dus ik moet maar die ellendige transfermarkt op met mn 30k.... Zo krijg ik nooit een SIF of toty speler...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
Ferra schreef op zondag 22 februari 2015 @ 21:04:
[...]

Dus ik moet maar die ellendige transfermarkt op met mn 30k.... Zo krijg ik nooit een SIF of toty speler...
Als jij nu een toty speler krijgt, krijg je van mij een miljoen. Die moet je namelijk wel kopen is in niet meer beschikbaar :P
SIF Is ook niet altijd beschikbaar, je hebt steeds een ander TOTW Waar een SIF in kan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
Ferra schreef op zondag 22 februari 2015 @ 21:04:
[...]

Soms loont het absoluut niet om een IF te kopen, tenzij het een positieverandering betreft (bijvoorbeeld RM Aubameyang, die een IF heeft op de ST positie). Vaak zijn het maar marginale verbeteringen en spelen ze niet beduidend beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Niet online
chengbondkwok schreef op zondag 22 februari 2015 @ 22:11:
[...]

Soms loont het absoluut niet om een IF te kopen, tenzij het een positieverandering betreft (bijvoorbeeld RM Aubameyang, die een IF heeft op de ST positie). Vaak zijn het maar marginale verbeteringen en spelen ze niet beduidend beter.
Ik ben sowieso van de spelers die 'lekker' spelen... Ik heb een Lamela van 78 op rechtsbuiten en prefereer Wilshere van 81 boven fabregas... Torres van 81 in de spits met falcao 88 en tevez 85 op de bank... Maar ik merk soms dat je geklopt wordt op snelheid door die SIF's... En dat is irritant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ligt er ook aan hoe je speelt en wat voor andere spelers je eromheen hebt staan, qua teamgeest maar ook qua type spelers.

De score is maar relatief, zo zijn Remy, Kane en Onuoha qua rating laag, maar als spelers erg fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 14:19
Op dit moment heb ik een middenveld met Di Maria, Rooney & Toure. Als achtervang heb ik o.a. Fabregas, Oscar & Ramires voor als de basis spelers niet helemaal fit meer zijn. Ik heb nog wel andere spelers, maar deze 3 zijn de standaard vervangers. Ik zit alleen nog te twijfelen of Hazard nog een toegevoegde waarde kan zijn. Laatst had ik Hazard een keer geleend voor 3 wedstrijden, maar toen was ik nog niet echt overtuigd van de speler. Daarnaast is het nog een dure speler ook waar ik weer een tijdje voor moet spelen en traden.

Wat zijn jullie bevindingen met Hazard ? Fernando is ook een zeer fijne speler links op het middenveld namelijk. Deze wissel ik ook nog wel eens af met Fabregas

[ Voor 13% gewijzigd door The Jackel op 23-02-2015 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er_Damn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-09 13:21
Mijn persoonlijke mening, Hazard vind ik best tegenvallen. De LM's waar ik nu mee speel (Ribery en Gervinho), spelen voor mij veel beter. En let op, je vergelijkt nu een LM voor een CM/CAM speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
Uxstyle schreef op maandag 23 februari 2015 @ 09:48:
Mijn persoonlijke mening, Hazard vind ik best tegenvallen. De LM's waar ik nu mee speel (Ribery en Gervinho), spelen voor mij veel beter. En let op, je vergelijkt nu een LM voor een CM/CAM speler.
Dat is waar, maar volgens mij moet Hazard ook uit de voeten kunnen links op het middenveld in een 4-4-3 (4) opstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
The Jackel schreef op maandag 23 februari 2015 @ 09:52:
[...]

Dat is waar, maar volgens mij moet Hazard ook uit de voeten kunnen links op het middenveld in een 4-4-3 (4) opstelling.
Is er ook een 4-4-3 opstelling dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
Ben benieuwd: hoe doen jullie dat als jullie je dreamteam klaar hebben?
Spelen jullie dan alleen met dit team? Of wisselen jullie na 2 wedstrijden naar een ander team met je dreamteam spelers op de bank zodat ze weer fit worden? Ikzelf koop gewoon om de 2 wedstrijden een fitnesskaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
Ferdi_lwd schreef op maandag 23 februari 2015 @ 10:12:
[...]

Is er ook een 4-4-3 opstelling dan? :P
4-3-3 bedoel ik natuurlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Dan komt ie het beste tot z'n recht als linksbuiten, je moet hem dan niet centraal op het middenveld zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
dutchgio schreef op maandag 23 februari 2015 @ 10:35:
Dan komt ie het beste tot z'n recht als linksbuiten, je moet hem dan niet centraal op het middenveld zetten.
Hij komt dan op de plek te staan van Di Maria als deze niet helemaal fit is :

http://www.futhead.com/15/squads/12087920/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Dan moet je m al LM maken, en dan komt z'n chemistry op 6 of 7 oid.
Maar het is een snelle flankspeler met een goede dribbel die naar binnen kan snijden, geen middenvelder.

Je kunt m beter of vervangen voor Silva, of dat bedrag investeren in het fit houden van Di Maria. Met Ramires, Fabregas en Oscar heb je ook goede wissels. Vooral Ramires en Fabregas zijn erg goed en worden nogal eens onderschat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
dutchgio schreef op maandag 23 februari 2015 @ 10:45:
Dan moet je m al LM maken, en dan komt z'n chemistry op 6 of 7 oid.
Maar het is een snelle flankspeler met een goede dribbel die naar binnen kan snijden, geen middenvelder.

Je kunt m beter of vervangen voor Silva, of dat bedrag investeren in het fit houden van Di Maria. Met Ramires, Fabregas en Oscar heb je ook goede wissels. Vooral Ramires en Fabregas zijn erg goed en worden nogal eens onderschat.
Dan kan ik het geld dus beter niet investeren in Hazard. Fernando is ook een zeer goede speler op de plek van Fabregas. Ik zit er nog wel aan te denken om Koscielny op de plek van Mangala te zetten. Heb ook nog Ferdinand, Rojo & Vlaar als CB.

Als LM (op de plek van Silva) heb ik ook nog Elia die ook veel snelheid heeft.

[ Voor 5% gewijzigd door The Jackel op 23-02-2015 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan

The DenMan

The Jackel schreef op maandag 23 februari 2015 @ 09:11:

Wat zijn jullie bevindingen met Hazard ? Fernando is ook een zeer fijne speler links op het middenveld namelijk. Deze wissel ik ook nog wel eens af met Fabregas
Ik zou zeggen, probeer schurrle eens. Kost bijna niks in vergelijking met hazard, maar vind hem wel bijna net zo fijn.

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
The DenMan schreef op maandag 23 februari 2015 @ 10:59:
[...]

Ik zou zeggen, probeer schurrle eens. Kost bijna niks in vergelijking met hazard, maar vind hem wel bijna net zo fijn.
Dat is ook een optie idd. Als hij niet bevalt kan ik hem altijd nog verkopen met winst. Ik weet niet echter wat de huidige prijs is van Schurrle & Hazar op de Xbox One. De prijzen schommelen nog al de laatste weken. Toure was bijvoorbeeld 400k+ en nu kan je hem voor ongeveer 240k kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey iedereen .. Ik heb misschien voor de veteranen van FUT een stomme vraag . Ik heb zojuist FIFA 15 gekocht ultimate team edition .. Nu wil ik mijn pakketten verzilveren ( er loopt een klokje naast hoeveel tijd ik nog heb ) maar ik weet niet hoe ik dat moet doen of waar ik moet zoeken . Kan iemand mijn helpen waar ik in het menu moet zijn ? Thanks alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo iedereen,
Ik wil een team maken en ik denk dat ik dit team ga maken hebben jullie nog verbeteringen??
http://www.futhead.com/15/squads/24802400/

alvast bedant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan

The DenMan

Verwijderd schreef op maandag 23 februari 2015 @ 12:19:
hallo iedereen,
Ik wil een team maken en ik denk dat ik dit team ga maken hebben jullie nog verbeteringen??
http://www.futhead.com/15/squads/24802400/

alvast bedant!
yaya toure zou je nog kunnen gebruiken als cdm. En chauvinistisch als ik ben zou je op de cf van persie kunnen plaatsen en dan di maria voor rooney.

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
The DenMan schreef op maandag 23 februari 2015 @ 12:25:
[...]

yaya toure zou je nog kunnen gebruiken als cdm. En chauvinistisch als ik ben zou je op de cf van persie kunnen plaatsen en dan di maria voor rooney.
De Chemistry tussen Neymar & Di Maria staat in futhead op 9, maar is dit in Fifa ook daadwerkelijk zo ? Zelfde geld voor Kompany & Marcello. Heb al een paar keer meegemaakt dat Futhead niet overeenkomt met Fifa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan

The DenMan

The Jackel schreef op maandag 23 februari 2015 @ 12:42:
[...]

De Chemistry tussen Neymar & Di Maria staat in futhead op 9, maar is dit in Fifa ook daadwerkelijk zo ? Zelfde geld voor Kompany & Marcello. Heb al een paar keer meegemaakt dat Futhead niet overeenkomt met Fifa.
Dit klopt wel. Doordat beide een "strong" link hebben di maria --> rooney en neymar --> marcelo mogen ze ook beide een dead link hebben.

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
The DenMan schreef op maandag 23 februari 2015 @ 12:47:
[...]

Dit klopt wel. Doordat beide een "strong" link hebben di maria --> rooney en neymar --> marcelo mogen ze ook beide een dead link hebben.
Als ik Neymar, Di Maria & Sanchez naast elkaar zet dan heeft Di Maria een chemistry van 2..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Gaat natuurlijk om de rest van het team, Neymar met marcelo, Di Maria met Rooney.

Wel gaat futhead al uit van loyaliteit, maar dat gaat pas in als de speler 10 wedstrijden heeft gespeeld.

Kan dus prima, Zou alleen niet met Di Maria in de spits gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
dutchgio schreef op maandag 23 februari 2015 @ 12:54:
Gaat natuurlijk om de rest van het team, Neymar met marcelo, Di Maria met Rooney.

Wel gaat futhead al uit van loyaliteit, maar dat gaat pas in als de speler 10 wedstrijden heeft gespeeld.

Kan dus prima, Zou alleen niet met Di Maria in de spits gaan spelen.
Dat wist ik niet. Ik hou het toch maar bij een team met alleen maar BPL spelers. Had eerst 3 Barca spelers achterin (en op de goal), maar dit werkte alleen met 2 spelers van de zelfde nationaliteit op de zelfde kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Hybrid vind ik ook maar niks, je moet dan ervoor zorgen dat je basis altijd kan spelen, qua wissels is het zeer beperkt.

1 competitie is makkelijker, dan heb je veel mogelijke combinaties van type spelers en altijd een andere optie achter de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
dutchgio schreef op maandag 23 februari 2015 @ 13:16:
Hybrid vind ik ook maar niks, je moet dan ervoor zorgen dat je basis altijd kan spelen, qua wissels is het zeer beperkt.

1 competitie is makkelijker, dan heb je veel mogelijke combinaties van type spelers en altijd een andere optie achter de hand.
Klopt, dat is ook de reden dat ik het bij 1 competitie hou normaal gesproken. Uit mijn eerste team (deze heb ik steeds weer aangepast) heb ik Huntelaar en Depay nog over. Heel af en toe wissel ik deze nog een keer indien dit nodig is ivm blessures. Ben alles behalve een PSV fan, maar Depay heeft veel snelheid, maar qua chemistry passen beide spelers totaal niet in het team. Huntelaar heb ik achter Costa en Remy.. Zit alleen nog te twijfelen om Sturridge te kopen als 3e spits.

Het is voor mij de eerste keer dat ik FUT doe, ik deed eerst alleen Online Seasons. Het toffe is gewoon om je eigen team te bouwen. Gewoon met beperkte spelers beginnen met een zeer laag budget en door spelen en handelen een mooi team te bouwen. Mijn gehele team heb ik gekocht door spelen en handelen en natuurlijk de free packs vanuit EA met kerst. Heb nooit coins gekocht en dat ga ik ook niet doen. Heb nu veel meer waardering voor mijn team namelijk.

[ Voor 21% gewijzigd door The Jackel op 23-02-2015 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

dutchgio schreef op maandag 23 februari 2015 @ 13:16:

Hybrids zijn niet altijd beperkt.

http://www.futhead.com/15/squads/24809942/

Vidal en Caceras zijn spelers waavan je geen gelijke in de BPL vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
Heb al eens gevraagd of Neuer de dik 400k waard was, maar zit toch met de volgende vraag; Is het verschil in coins van dik 300k het waard om Neuer boven Courtois te verkiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

Ferdi_lwd schreef op maandag 23 februari 2015 @ 13:44:
Heb al eens gevraagd of Neuer de dik 400k waard was, maar zit toch met de volgende vraag; Is het verschil in coins van dik 300k het waard om Neuer boven Courtois te verkiezen?
Hangt ook sterk af of je liever met Boateng, Naldo, Benatia etc of Kompany, Koscielny, Vertongen etc verdedigd.

Ik speel al tijden met Lloris, die ik verkies boven Courtois.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
Ik speel momenteel achterin met Pique - Chiellini - David Luiz en op goal heb ik Sirigu staan.
Maar Sirigu bevalt me totaal niet. Vooral 1 op 1 is die niet zo sterk en afstandschoten heeft hij zelden of nooit klem.

De keeper is eigenlijk de enige positie die ik nog moet/wil verbeteren. En daarbij wordt dus ook de verdediging veranderd. Wie daar staat maakt me niet zoveel uit. Als ze maar kunnen rennen en alles wat aansluit op de rest :)
Spelers met CHE:6 (dus uiteindelijk CHE:8) maakt mij niet uit, speelt prima.
Eigenlijk zijn de enige heiligen in mijn team Pogba, Vidal, Aguero en Zlatan. Al is iedereen vervangbaar.

Maar wat jou betreft is Lloris beter dan Courtois?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Of De Gea, en dan meteen z'n winterupgrade of IF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
Deze kan ik ook nog proberen.
Of heeft hier iemand negative ervaring met Casillas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
Ferdi_lwd schreef op maandag 23 februari 2015 @ 15:17:
Ik heb een tijd Casillas gehad. Maar omdat ik hem een prutser vond heb ik hem ingeruild voor Ter Steegen. Die doet het prima voor mij. De Gea was ik ook niet tevreden over (pre-upgrade was dat wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Niet online
Tim Howard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
Nah, die heb ik in m'n MLS team, vind ik niet hoogstaand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
Di Maria staat bij mij als cm, maar is volgens het kaartje een cam. Nu kan ik wel een positiewijzigingskaart kopen, maar heeft dit effect op de speler ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
The DenMan schreef op maandag 23 februari 2015 @ 10:59:
[...]

Vanavond heb ik Schurrle geprobeerd, maar die speelt idd erg fijn. Koste iets van 2300 terwijl Hazard rond de 275k zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zamory
  • Laatst online: 27-11-2022
Vind casillas zelf niet erg veel doen voor mij, bravo deed het beter bij mij. Probleem is een beetje dat eigenlijk alle keepers op FIFA 15 bij tijden vreselijk zijn, zelf TOTY neuer maakt achtelijke blunders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
zamory schreef op maandag 23 februari 2015 @ 23:22:
[...]

Vind casillas zelf niet erg veel doen voor mij, bravo deed het beter bij mij. Probleem is een beetje dat eigenlijk alle keepers op FIFA 15 bij tijden vreselijk zijn, zelf TOTY neuer maakt achtelijke blunders.
Heb inderdaad ook het idee dat de ene keer alles wordt tegengehouden, en de andere keer laat ie (Sirigu) de meest simpele ballen door. Maakt waarschijnlijk helemaal niks uit wie je erin zet, als je ervoor zorgt dat je kan verdedigen en niks op de keeper afkomt is alles goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Je merkt zelfs aan dit topic dat de markt dicht is (nou ja, bijna dan). Veel minder "te bespreken" hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Negatieve ervaringen met Casillas? Wat een kut vraag :(

Antwoord: JA!

:'(

spoiler:
Afbeeldingslocatie: http://www.bowlphilosophy.com/wp-content/uploads/2010/07/iker_casillas_1677034c.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mensen die niet weten waar je de prijzen kan zien van elke speler (voor playstation) dit is een goede site: futfocus.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
Maichel schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 12:55:
[...]

Negatieve ervaringen met Casillas? Wat een kut vraag :(

Antwoord: JA!

:'(

spoiler:
Sorry, nu je het zo zegt is het inderdaad wel kut ja. Had m anders moeten stellen :X
Heeft iemand in FIFA 15 negatieve ervaring met... :)
Pagina: 1 ... 58 ... 63 Laatste