[Multi] FIFA 15 Ultimate Team

Pagina: 1 ... 57 ... 63 Laatste
Acties:

• Bananendoos
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07-09 07:31
Rutgertje schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 17:03:
Het lijkt wel alsof Depay gepricefixt wordt. 450k nu :o
Best een hoop voor een speler met rating 80 en weak foot 2.

Sneijder (86) daarentegen zakt wel erg ver terug --> 94k
5 star skill moves, 90+ pace, markt naar de klote, is dan een aardige prijs voor hem ;)
Tja, heb hem gekocht, morgen even uitproberen en dan eventje 3 miljoen 'traden'

Hey, Hey jij daar, dit is mijn signature :) #UnitedWeAre

• Cwookie
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12-09 17:54
En toen verloor ik de cup final.... In de 120e minuut... Omdat de bal door de paal naar binnen vliegt....

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/uT9Su8f.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Cwookie op 12-02-2015 19:25 ]

• RonaldMeer
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 01-09 20:29
Wie vinden jullie beter, SiF Perisic of Reus? En als perisic geupgraded wordt, wat wordt dan de keuze? Ze zijn bijna even duur en ik kwijfel welke ik wil..

• RonaldMuijs
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-06-2023
RonaldMeer schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 19:25:
Wie vinden jullie beter, SiF Perisic of Reus? En als perisic geupgraded wordt, wat wordt dan de keuze? Ze zijn bijna even duur en ik kwijfel welke ik wil..
Sif Perisic niet geprobeerd, meeste mensen vinden Reus geweldig, maar ik kan het gewoon niet met hem. Ik heb Biabiany op de rechterkant en daar kan ik veel meer mee. Terwijl ik vooral veel over paas en speel in de klein ruimtes.
Reus laat elke keer de bal van zijn voet springen ect. Misschien ligt het aan het team, maar voor mij is Reus niet echt zijn prijs waard.

• RonaldMuijs
Sneijder jan zomaar een TiF krijgen 2 fantastische goals vanavond

• Cwookie
Inderdaad, wat een doelpunten! Het is zo zonde dat die vent in de Süper Lig speelt. Zijn kaart zou het tien dubbele waard zijn als hij in een betere competitie speelde.

• Bananendoos
Hmm, aardige kaarten zitten bij het TOTT, maar loop er niet heel warm voor om eerlijk te zijn...,

• RonaldMuijs
Nee idd geen goede kaarten, maar ik en er wel blij mee hebben we morgen:
Totw
Tott
Upgrades
Allemaal in pakjes gaan spelers weer dalen :)) Kan ik nieuwe teams maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-07-2023
Wanneer komen die upgrades eigenlijk voor bv. SIF Rakitic (als die een ugrade krijgt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cwookie
Ferdi_lwd schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 08:58:
Wanneer komen die upgrades eigenlijk voor bv. SIF Rakitic (als die een ugrade krijgt)
EA medewerkers hebben laten weten dat ze op zijn vroegst vandaag geupgraded worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
Ok thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:35
Cwookie schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 09:01:
[...]

EA medewerkers hebben laten weten dat ze op zijn vroegst vandaag geupgraded worden.
Chuboi (EA medewerker) heeft eerder deze week aangegeven dat de grades zeer waarschijnlijk pas volgende week komen i.v.m. TOTT.

Sneijder krijgt geen TIF voor zijn goals gisteren. Dit was een beker wedstrijd en die tellen niet mee voor TOTW. Hij had wel een MOTM kaart kunnen krijgen maar naar mijn mening niet in deze ronde. Als het een halve finale of finale was geweest dan was de kans zeer groot maar nu niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
Awesome! Heb net Zlatan verkocht voor 1.620.000 8)
Twijfel of ik 'm terug zal kopen voor 1.480.000 of dat ik voor een ander ga..
Wat zouden jullie doen? Zlatan is wel een baas, maar echt gehecht was ik er niet aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:37
Opnieuw kopen voor 1,4 en dan weer verkopen voor 1,62. En nog een keer... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
Haha ik weet niet of het me nog een keer gaat lukken, maar misschien is dat een goed idee :D

Wie weet, ik heb er eentje teruggekocht voor 1.454.000 :*)

[ Voor 25% gewijzigd door Ferdi_lwd op 13-02-2015 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutgertje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-08 10:13
Gelukkig is Depay (80) weer aan het zakken.
Zal dit weekend wel rond de 150k te krijgen zijn.

Age of Empires III - Definitive Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
Ik hoop het, dan komt die zeker in één van mijn teams!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
Als je op Futbin kijkt bij welke (dure) speler dan ook, dan zie je dat opeens de lijn stijl naar beneden gaat. Maar de prijzen zijn toch echt nog hoog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
Ferdi_lwd schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 14:08:
Als je op Futbin kijkt bij welke (dure) speler dan ook, dan zie je dat opeens de lijn stijl naar beneden gaat. Maar de prijzen zijn toch echt nog hoog...
Dan kijk je waarschijnlijk naar de tijd onderin, deze word een paar uur erna pas echt geregistreerd dus dan staat er gemiddelde bin 0 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cwookie
Op pc zijn sommige spelers echt zwaar aan het dalen.. Zelf heb ik TOTY Neuer op het oog. In een week tijd is hij al bijna 35% omlaag gegaan.. http://www.futpc.com/player/21465/manuel-neuer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:35
Cwookie schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 15:08:
Op pc zijn sommige spelers echt zwaar aan het dalen.. Zelf heb ik TOTY Neuer op het oog. In een week tijd is hij al bijna 35% omlaag gegaan.. http://www.futpc.com/player/21465/manuel-neuer
Ik heb zelf TOTY Neuer (XBOX). Heb hem gekocht tijdens TOTY voor 1 miljoen en hij gaat nu voor rond de 4 miljoen. Ik moet zeggen dat hij zeker die coins niet waard is. Ik zou als ik jou was gewoon NIF Neuer kopen. Je coins investeren in hem is wel een idee maar koop hem niet met het idee dat hij geen domme goals doorlaat want ik kan je verzekeren dat hij dat wel zal doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMuijs
Net nu ik het handelen door had en 300k+ maakte via de web app, halen ze de web app er uit :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webdavid
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 16:05
Origin start bij mij niet eens meer op...

daviddebestnl @ tweakers2 clash of clans || i5 4690 ~ gtx 750 ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMuijs
Op de console doet hij het nog wel, alleen via console handelen is te traag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denken jullie dat SIF Lopes ( Portugese keeper ) een upgrade krijgt?
( wss wel maar, Ik vraag het voor de zekerheid )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMuijs
Met upgrades weet je het nooit zeker, er zijn dit jaar heel veel spelers al met 2 IF's. Dus het hangter van af wat EA beslist. Maar ik denk dat Lopes er wel 1 krijgt aangezien er niet heel veel keepers zijn met 2 IF's. Maar met upgrades weet je het nooit zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Liggen de EA servers eruit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RonaldMuijs schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 11:30:
Met upgrades weet je het nooit zeker, er zijn dit jaar heel veel spelers al met 2 IF's. Dus het hangter van af wat EA beslist. Maar ik denk dat Lopes er wel 1 krijgt aangezien er niet heel veel keepers zijn met 2 IF's. Maar met upgrades weet je het nooit zeker
Oke, thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pleister
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-09 17:10
Zou motm Bony nog gaan stijgen of nu verkopen? Had hem in een pack maar speelt niet geweldig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaafM
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-12-2020
Welk team zouden jullie met 7 miljoen maken!? (Liefst 4-2-2-2 en 4-1-2-1-2 / Playstation) en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Coins kopen, teams laten maken... Moeten we de wedstrijden ook nog voor je spelen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cwookie
StaafM schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 14:38:
Welk team zouden jullie met 7 miljoen maken!? (Liefst 4-2-2-2 en 4-1-2-1-2 / Playstation) en waarom?
Hoe speel je, hoe verdedig je? hoe creëer je kansen? Wat is je favoriete spits en waarom? Je zult ons toch echt meer info moeten geven over je speelstijl voor wij zo lief kunnen zijn een squad voor je in elkaar te zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of de webapp down is om coins verkoop websites tegen te gaan, zoals bij Fifa 14 in de laatste maanden of komt dit nog steeds door de storing van EA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 14:19
Irritant dat de companion app niet werkt momenteel. Hopelijk komt de app snel weer online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
Verwijderd schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 15:43:
Weet iemand of de webapp down is om coins verkoop websites tegen te gaan, zoals bij Fifa 14 in de laatste maanden of komt dit nog steeds door de storing van EA?
The Jackel schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 16:05:
Irritant dat de companion app niet werkt momenteel. Hopelijk komt de app snel weer online
Ik denk dat dit beide is gedaan om de coins tegen te gaan, de website waar ik gister nog 3 mill heb kunnen kopen voor €15,00 en dit is nu al gestegen naar €30,00. Al deze websites maakten gebruik van de web app want dat gaat was sneller. Prijzen stijgen nu aardig en dat zal nog even doorgaan. Minpunt dat je in de web app niet meer kan handelen maar spelers gaan wel dalen denk ik. Hoop dus dat ik precies op het goede moment gekocht heb :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bananendoos schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 16:42:
[...]

[...]

Ik denk dat dit beide is gedaan om de coins tegen te gaan, de website waar ik gister nog 3 mill heb kunnen kopen voor €15,00 en dit is nu al gestegen naar €30,00. Al deze websites maakten gebruik van de web app want dat gaat was sneller. Prijzen stijgen nu aardig en dat zal nog even doorgaan. Minpunt dat je in de web app niet meer kan handelen maar spelers gaan wel dalen denk ik. Hoop dus dat ik precies op het goede moment gekocht heb :D
Ik heb voor één van de grootste coins verkoop website gewerkt en wij gebruikte een programma dat de spelers automatisch binnen 30 secondes kocht. Dit programma was gekoppeld aan de webapp en vorig jaar hadden we dit probleem ook (dat de webapp niet meer werkte), maar toen werd het programma gekoppeld aan de mobiele app en bleven de prijzen ongeveer hetzelfde.

Verwacht dat dit nu ook gaat gebeuren als de transfermarkt op de webapp zo blijft. Overigens zijn de prijzen wel belachelijk laag dit jaar. Toen ik voor die website begon te werken vroegen we in februari 24 pond per 100k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
Verwijderd schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 16:52:
[...]

Ik heb voor één van de grootste coins verkoop website gewerkt en wij gebruikte een programma dat de spelers automatisch binnen 30 secondes kocht. Dit programma was gekoppeld aan de webapp en vorig jaar hadden we dit probleem ook (dat de webapp niet meer werkte), maar toen werd het programma gekoppeld aan de mobiele app en bleven de prijzen ongeveer hetzelfde.

Verwacht dat dit nu ook gaat gebeuren als de transfermarkt op de webapp zo blijft. Overigens zijn de prijzen wel belachelijk laag dit jaar. Toen ik voor die website begon te werken vroegen we in februari 24 pond per 100k.
Beide zijn down dus moeten ze meer vragen want ze moeten alles manueel doen. Coins stijgen in waarde -> Spelers worden goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bananendoos schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 16:55:
[...]

Beide zijn down dus moeten ze meer vragen want ze moeten alles manueel doen. Coins stijgen in waarde -> Spelers worden goedkoper.
Oké, ik wist niet dat de mobiele app ook down was, dan zullen de prijzen zeker gaan stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 14:19
Bananendoos schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 16:42:
[...]

[...]

Slechte zaak! Heb nooit een coin gekocht en persoonlijk vind ik het puur verneukerij van de transfermarkt. Ik heb mijn team keurig bij elkaar gespeeld en gehandeld op een nette manier. Op deze manier hecht ik veel meer waarde aan het opgebouwde team.

Ik speel regelmatig tegen spelers met de meest dure teams (ook legend), maar meestal kunnen ze niet eens voetballen. Dit geld niet voor iedereen natuurlijk, maar wel voor een grote groep.

Hopelijk is de coin verkoop te stoppen, maar ik ben er bang voor. Ik gebruik zowel de web als companion app, maar door Sellers kan ik hier straks misschien niks meer mee waardoor ik alleen nog een enkele keer kan verkopen als ik FIFA speel ipv het opnieuw aanbieden van spelers via de app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
The Jackel schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 16:59:
[...]

Slechte zaak! Heb nooit een coin gekocht en persoonlijk vind ik het puur verneukerij van de transfermarkt. Ik heb mijn team keurig bij elkaar gespeeld en gehandeld op een nette manier. Op deze manier hecht ik veel meer waarde aan het opgebouwde team.

Ik speel regelmatig tegen spelers met de meest dure teams (ook legend), maar meestal kunnen ze niet eens voetballen. Dit geld niet voor iedereen natuurlijk, maar wel voor een grote groep.

Hopelijk is de coin verkoop te stoppen, maar ik ben er bang voor. Ik gebruik zowel de web als companion app, maar door Sellers kan ik hier straks misschien niks meer mee waardoor ik alleen nog een enkele keer kan verkopen als ik FIFA speel ipv het opnieuw aanbieden van spelers via de app.
Ik koop ze ook nooit hoor maar vond 3 miljoen voor 15 euro wel erg aannemelijk om een keer te kopen, speel normaal ook met goedkope team en handelen lukte me niet erg goed. Een keertje mag vij mij :)
Ik speel tegen deze ook wel hoor, win er ook van met goedkopere teams dus ben niet een koper die het altijd doet :P

Maar als de prijzen nu flink dalen ben ik er wel blij mee:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Bananendoos schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 16:55:
[...]

Minder coins in omloop, minder vraag naar coins door de hogere prijzen, dus worden er minder spelers gekocht. > prijzen stijgen, toch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
dutchgio schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 17:03:
[...]

Minder coins in omloop, minder vraag naar coins door de hogere prijzen, dus worden er minder spelers gekocht. > prijzen stijgen, toch? ;)
Minder coins in omloop -> minder vraag naar coins -> minder coins te besteden -> spelers die weg moeten gaan voor minder omdat anders niemand hem koopt. Dus als het goed is zullen de prijzen dalen al is de markt al helemaal naar de klote xD

Wil dit team gaan maken: http://www.futhead.com/15/squads/23285405/
Als robben nog veel daalt zal hij op de plek van muller komen, hebben jullie nog tips?

[ Voor 13% gewijzigd door Bananendoos op 14-02-2015 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMuijs
Bananendoos schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 17:11:
[...]

Minder coins in omloop -> minder vraag naar coins -> minder coins te besteden -> spelers die weg moeten gaan voor minder omdat anders niemand hem koopt. Dus als het goed is zullen de prijzen dalen al is de markt al helemaal naar de klote xD

Wil dit team gaan maken: http://www.futhead.com/15/squads/23285405/
Als robben nog veel daalt zal hij op de plek van muller komen, hebben jullie nog tips?
Alaba > Aogo
Destijds in mijn Bundesliga team ging ik met Aogo omdat hij 20k was en Alaba 80k. Nu zijn ze alle 2 100k+ en was ik voor Alaba gegaan omdat Aogo niet echt goed was in mijn team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-09 21:35
Worden spelers vaak meer waard als ze in TOTW zitten? Ik heb net naar Bayern zitten kijken en heb toch wel een vermoeden wie er in het TOTW komt. Wil m alvast aankopen, maar weet juist niet of die meer of minder waard wordt als die daadwerkelijk in het team van de week zit.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
PM_Petrol schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 18:14:
Worden spelers vaak meer waard als ze in TOTW zitten? Ik heb net naar Bayern zitten kijken en heb toch wel een vermoeden wie er in het TOTW komt. Wil m alvast aankopen, maar weet juist niet of die meer of minder waard wordt als die daadwerkelijk in het team van de week zit.
Meestal worden ze wel wat meer waard maar je moet niet aan tienduizenden denken. dat is te veel van het goede.
RonaldMuijs schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 18:02:
[...]

Alaba > Aogo
Destijds in mijn Bundesliga team ging ik met Aogo omdat hij 20k was en Alaba 80k. Nu zijn ze alle 2 100k+ en was ik voor Alaba gegaan omdat Aogo niet echt goed was in mijn team.
Zat ik ook aan te denken maar scheelde nogal wat, denk dat hij wel komt omdat alle prijzen omlaag gaan. Dankjewel :)

[ Voor 36% gewijzigd door Bananendoos op 14-02-2015 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaafM
dutchgio schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 14:41:
Coins kopen, teams laten maken... Moeten we de wedstrijden ook nog voor je spelen? :+
Graag, wanneer heb je tijd? Gaat me meer om dat ik wat inspiratie kan opdoen, heb bijna alle spelers en formaties al geprobeerd, was benieuwd naar jullie bevindingen, en mocht het 4-1-2-1-2 of 4-2-2-2 zijn kan ik hem eventueel ook proberen, maar ben meer benieuwd Naar jullie favoriete team en waarom
dutchgio schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 14:41:

[ Voor 4% gewijzigd door StaafM op 14-02-2015 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thisisjazz
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 22:27
Nu de webapp er al een dag uit ligt zijn de prijzen van de spelers onwijs omlaag gegaan. Aantrekkelijk om te kopen dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thisisjazz schreef op zondag 15 februari 2015 @ 01:05:
Nu de webapp er al een dag uit ligt zijn de prijzen van de spelers onwijs omlaag gegaan. Aantrekkelijk om te kopen dus!
Ben bang dat de webapp down blijft net zoals vorig jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cwookie
StaafM schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 20:02:
[...]

Graag, wanneer heb je tijd? Gaat me meer om dat ik wat inspiratie kan opdoen, heb bijna alle spelers en formaties al geprobeerd, was benieuwd naar jullie bevindingen, en mocht het 4-1-2-1-2 of 4-2-2-2 zijn kan ik hem eventueel ook proberen, maar ben meer benieuwd Naar jullie favoriete team en waarom
[...]
Omdat ik in zo'n goede bui ben. HET beste wat je kunt halen voor 7 mil: http://www.futhead.com/15/squads/23369429/

Twee spitsen die zowel kunnen heerlijk kunnen dribbelen, veel loopacties maken, snel zijn, en redelijke tot goede strength hebben waardoor ze niet snel van de bal afgepest zullen worden. Twee HEERLIJKE cam's die het spel geweldig kunnen verdelen én geweldige afstandsschoten hebben. Twee cdm's die je volledige team dragen, beide H/H workrates waardoor je ze zowel bij de aanval als tijdens de verdediging kan gebruiken. Ook zijn deze twee heerlijke verdedigers. Tijdens het verdedigen heb je daardoor eigenlijk 2 geweldige extra verdedigers en tijdens het aanvallen twee geweldige spelverdelers. Tja, je twee CB's spreken voor zich. Muren zijn het. Je LB en RB zijn voornamelijk gekozen vanwege hun snelheid. Dit om snelle wingers van je tegenstanders bij te kunnen houden bij counters.

Mocht je nog een goudpotje vinden dan zijn er altijd nog 4 upgrades mogelijk in de vorm van: http://www.futhead.com/15/squads/23370929/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:57
Gisteren weer eens tijd gehad voor een potje FUT online. Eerste wedstrijd stond ik na 10 minuten met 3-0 voor, rage quit hij en krijg ik een verlies op mijn conto :')

Vervolgens wel 5 wedstrijden op rij gewonnen :) En voor het eerst 5 wedstrijden achter elkaar geen / zeer minieme lag in de wedstrijden. Zou dit misschien komen doordat er geen traffic meer is naar de webapp? Want dan mag de webapp voor mijn part down blijven :) Lost meteen een boel problemen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chengbondkwok schreef op zondag 15 februari 2015 @ 10:27:
Gisteren weer eens tijd gehad voor een potje FUT online. Eerste wedstrijd stond ik na 10 minuten met 3-0 voor, rage quit hij en krijg ik een verlies op mijn conto :')

Vervolgens wel 5 wedstrijden op rij gewonnen :) En voor het eerst 5 wedstrijden achter elkaar geen / zeer minieme lag in de wedstrijden. Zou dit misschien komen doordat er geen traffic meer is naar de webapp? Want dan mag de webapp voor mijn part down blijven :) Lost meteen een boel problemen op.
Fifa Ultimate Team zonder de webapp maakt de hele game een stuk minder leuk en bij mij vielen de lags reuze mee. Ze moeten echt een andere manier vinden om coins verkoop websites tegen te gaan en moet niet ten kosten gaan voor iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
Zo, die Haller krijgt ook wel een IF, eindelijk een Utrecht speler met een IF :D
Helaas heeft hij nog geen utrecht kaart, ziet er nog wel redelijk uit in zijn Auxerre kaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Bas Dost een aantal keer gekocht. Ik weet bijna zeker dat hij in het team van de week gaat komen na z'n wedstrijd gisteren. Jerome Boateng ook voor wat mooie prijsjes gekocht om mee te handelen. Neuer is helaas alleen maar duurder geworden, nu al rond de 700k ipv 350k voor de TOTY.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMuijs
Ik ben benaderd door een youtuber om een pinkslips tegen hem te spelen. De beste uit 3 wedstrijden wint, ik moet 3x met een ander team spelen. Ik heb nu 1 team en heb nog 2.8 mil. Ik vraag hulp voor de 2 sweatieste teams. Ik
Kan onder andere Messi, MOTM Yaya en TOTY Sergio Ramos winnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lumberman80
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 07-10-2022
Kan iemand mij helpen. Ik ben op kneuzenniveau aan het spelen (semi-pro) en verlies dan nog wel eens een pot. Nu auto saved dat ding én ik kan niet overspelen omdat dit gelocked is. Hoe kan ik dat activeren?

En nog zoiets....waarom houden die cpu gasten de bal gewoon altijd bij zich en kom ik met normaal verdedigen niet bij de bal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
RonaldMuijs schreef op zondag 15 februari 2015 @ 17:48:
Ik ben benaderd door een youtuber om een pinkslips tegen hem te spelen. De beste uit 3 wedstrijden wint, ik moet 3x met een ander team spelen. Ik heb nu 1 team en heb nog 2.8 mil. Ik vraag hulp voor de 2 sweatieste teams. Ik
Kan onder andere Messi, MOTM Yaya en TOTY Sergio Ramos winnen :)
Wat is je eerste team?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 23:45

StrongArmLance

Endless flow

Verwijderd schreef op zondag 15 februari 2015 @ 10:31:
[...]

Fifa Ultimate Team zonder de webapp maakt de hele game een stuk minder leuk en bij mij vielen de lags reuze mee. Ze moeten echt een andere manier vinden om coins verkoop websites tegen te gaan en moet niet ten kosten gaan voor iedereen.
Gaat ook om autobuyers. Dat heeft zo'n gigantische impact op de markt.

Zou mij niet heel veel uitmaken eerlijk gezegd. Als het normale prijzen betekend.

Coin sellers ga je echt niet tegen houden hoor, die kunnen ook werken via een console.

[ Voor 16% gewijzigd door StrongArmLance op 15-02-2015 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMuijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
Dit team gebruik ik:
http://www.futhead.com/15/squads/11917958/

Dit team gebruik ik niet, maar is ook vliegensvlug:
http://www.futhead.com/15/squads/20569092/
StrongArmLance schreef op zondag 15 februari 2015 @ 18:18:
[...]

Gaat ook om autobuyers. Dat heeft zo'n gigantische impact op de markt.

Zou mij niet heel veel uitmaken eerlijk gezegd. Als het normale prijzen betekend.

Coin sellers ga je echt niet tegen houden hoor, die kunnen ook werken via een console.
Dit. Maar autobuyers via de game gaat veel moeilijker dan via de webapp, volgens mij. De coins zullen in ieder geval niet spotgoedkoop zijn.

[ Voor 43% gewijzigd door chengbondkwok op 15-02-2015 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
Wanneer wordt de tijd om weer gewoon te gaan kopen? Heb nog 3 miljoen staan die ik precies op tijd gekocht heb, (dag ervoor en is nu al 3x zo duur :+) Nog even 2-3 dagen wachten tot de prijzen nog verder dalen?

Winterupgrades komen eraan!! :D

https://www.easports.com/...id=35873&ts=1424030319954
Mooie upgrades imo, een speler krijgt een +25 upgrade xD van 58 naar 73 :P

[ Voor 49% gewijzigd door Bananendoos op 15-02-2015 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Brace yourselves, winter updates are coming. ;)

Een heel klein tipje van de sluier is al opgelicht in de FAQ.

Kane wordt een gouden kaart, en Depay gaat van 78 naar 79.
De IF kaart van Kane blijft zilver. De IF kaart van Depay is 80, en wordt dus niet ge-upgrade.

Zoals ik het lees worden alleen de nieuwe kaarten uit pakjes voorzien van een upgrade, en dus niet de spelers die je al hebt. Dat geldt dan alleen voor niet-IF kaarten.

[ Voor 6% gewijzigd door dutchgio op 15-02-2015 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
dutchgio schreef op zondag 15 februari 2015 @ 20:53:

De IF kaart van Kane blijft zilver. De IF kaart van Depay is 80, en wordt dus niet ge-upgrade.

Zoals ik het lees worden alleen de nieuwe kaarten uit pakjes voorzien van een upgrade, en dus niet de spelers die je al hebt. Dat geldt dan alleen voor niet-IF kaarten.
Dit klopt inderdaad, hierboven staat de hele lijst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cwookie
dutchgio schreef op zondag 15 februari 2015 @ 20:53:

Heb je een linkje/ waar lezen jullie dit? Als de IF kaarten niet geupgrade worden gaan zo gigantisch veel mensen verlies maken.. Ik heb zelf nog 4 SIF De Gea's liggen waarvan ik hoopte dat ze geupgrade zouden worden |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
Cwookie schreef op zondag 15 februari 2015 @ 20:56:
[...]

Heb je een linkje/ waar lezen jullie dit? Als de IF kaarten niet geupgrade worden gaan zo gigantisch veel mensen verlies maken.. Ik heb zelf nog 4 SIF De Gea's liggen waarvan ik hoopte dat ze geupgrade zouden worden |:(
https://www.easports.com/...id=35873&ts=1424030310781

IF kaarten worden wel geupgraded, met uitzondering van een paar spelers. Er is namelijk een regel dat als de upgrade waarde de IF waarde niet overstijgt, de IF niet geupgraded wordt. Denk aan Depay, die krijgt nu een normale upgrade van 78 naar 79. Omdat zijn IF 80 is, en daardoor groter dan de geupgrade waarde is, krijgt IF Depay geen upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
IF wel, en die van De Gea ook uiteraard!
Het gaat er alleen om bij Depay dat zijn NIF 78 was, die wordt 79. Zijn IF is 80 en die blijft dus gelijk.

Maar De Gea maakt een flinke sprong omhoog en daardoor zijn IF kaarten ook.

Edit: hierboven dezelfde uitleg. ;)

Wel jammer dat de gewone kaarten die je al hebt geen upgrade krijgen, nu moet je die dus verkopen en de verbeterde versie kopen. :+

[ Voor 27% gewijzigd door dutchgio op 15-02-2015 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
Willems is nu ook een gouden LB :D
Morgen zal de markt wel op zn dieptepunt zijn met gewone spelers, dan ff een teampje bouwen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cwookie
Ah ok! Mijn huidige team gaat een gigantsiche boost krijgen zie ik! http://www.futhead.com/15/squads/23521856/

Lacazette +3
De Bruyne +2
Payet +2 (IF +1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
Cwookie schreef op zondag 15 februari 2015 @ 21:07:
Ah ok! Mijn huidige team gaat een gigantsiche boost krijgen zie ik! http://www.futhead.com/15/squads/23521856/

Lacazette +3
De Bruyne +2
Payet +2
Direct verkopen, nu hypen ze op hem, over 3 tot 7 dagen terugkopen met veel winst ;)

Iemand al iets gehad qua updates? Heb der ook wat geopend en kreeg Dante :(

[ Voor 10% gewijzigd door Bananendoos op 15-02-2015 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Niet online
PM_Petrol schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 18:14:
Wat ik niet snap; stel je hebt robben in je team en hij komt in het totw... Dan wordt jouw robben geen totw kaart toch? Of mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cwookie
Ferra schreef op zondag 15 februari 2015 @ 21:32:
[...]

Wat ik niet snap; stel je hebt robben in je team en hij komt in het totw... Dan wordt jouw robben geen totw kaart toch? Of mis ik iets?
Nee, dat klopt. Daarom snap ik petrol zijn berichten ook niet helemaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Klopt wel hoor.
Spelers die goed spelen > in FUT meer interesse voor die speler > waarde stijgt naar aanloop van IF kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
Cwookie schreef op zondag 15 februari 2015 @ 21:35:
[...]

Nee, dat klopt. Daarom snap ik petrol zijn berichten ook niet helemaal..
Als een speler in het TOTW zit is zijn normale kaart niet te krijgen is voor een week. Hierdoor wordt hij een beetje zeldzamer en dus duurder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cwookie
Bananendoos schreef op zondag 15 februari 2015 @ 21:39:
[...]

Als een speler in het TOTW zit is zijn normale kaart niet te krijgen is voor een week. Hierdoor wordt hij een beetje zeldzamer en dus duurder ;)
Aaah, op die manier. Enig idee om hoeveel procent dit ongeveer gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMeer
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 01-09 20:29
Wordt Perisic nou niet geupgraded?:(
Had extra SiF's gekocht..
Of kijk ik er overheen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
Cwookie schreef op zondag 15 februari 2015 @ 21:42:
[...]

Aaah, op die manier. Enig idee om hoeveel procent dit ongeveer gaat?
Heel weinig, hooguit 5-10% maar dat halen de meeste niet eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
Rakitic ook geen upgrade volgens mij. Jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Niet online
Ik zoek een snelle, sterke beweeglijke spits... Ik speel nu met Torres (en cazorla en lamela op de flanken) en heb ook Sturridge... Maar ik vind het net niks allemaal... Idem voor een verdediger... Ik ben net pas begonnen en zit op niveau 7 online seizoen... Maar ik merk dat ik er vaak op snelheid wordt uitgelopen... Zowel voorin als achterin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Waarom ook Torres? Linkt niet met Cazorla en Lamela. Dat zijn dan ook weer geen echte buitenspelers.
Zet je team anders eens in FutHead.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaafM
Mijn sif godins 4 dagen terug verkocht, gelukkig maar, naar nu blijkt. De markt stort in én geen upgrade voor de beste man. Sif naldo's ook verkocht, krijggt wel een update maar gezien de markt ook hier de juiste keuze gemaakt. Edit: zie dat naldo maar +1 krijgt en dus zijn sif niet wordt geupdate, maximale winst behaald dus. Wat een geluk =D

[ Voor 20% gewijzigd door StaafM op 15-02-2015 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cwookie
Ferra schreef op zondag 15 februari 2015 @ 22:27:
Ik zoek een snelle, sterke beweeglijke spits... Ik speel nu met Torres (en cazorla en lamela op de flanken) en heb ook Sturridge... Maar ik vind het net niks allemaal... Idem voor een verdediger... Ik ben net pas begonnen en zit op niveau 7 online seizoen... Maar ik merk dat ik er vaak op snelheid wordt uitgelopen... Zowel voorin als achterin
Misschien zijn tevez/martinez/emnenike iets voor je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 23:45

StrongArmLance

Endless flow

Zucht. Ik had SIF menez en een paar Nainggolan IFs, op de Nainggolans gelukkig redelijke winst kunnen maken al eerder (gekocht voor 35k, maanden geleden, ik wist dat die geüpgraded zou worden) helaas menez if niet geüpgraded, alleen de NIF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lacazette is geupgrade :) Tijdens TOTY crash gekocht voor 157k en nu heb ik een spits met:
90 pace
88 shooting
88 dribbling
Ik ben blij! Ondanks dat ik er achter kwam dat ik een aantal IFs wat langer had moeten vast houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cwookie
Doka van 48 naar 73. What the hell?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMuijs
RonaldMeer schreef op zondag 15 februari 2015 @ 21:42:
Wordt Perisic nou niet geupgraded?:(
Had extra SiF's gekocht..
Of kijk ik er overheen haha
Helaas!

Ik had een SiF Menez gekocht krijgt die een upgrade! Veranderd zijn IF's niet omdat de upgrade te laag is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cwookie
Afgelopen uur 1mil aan packs geopend. De spelers die meer waard waren dan hun pack:

88 Van Persie
87 Modric
86 IF Busquets
86 Gotze
86 Reus
84 Handanovic
82 Filipe Luis
81 IF Lopes

Geen vetpot, maar ontevreden ben ik niet :]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Niet online
dutchgio schreef op zondag 15 februari 2015 @ 22:30:
Waarom ook Torres? Linkt niet met Cazorla en Lamela. Dat zijn dan ook weer geen echte buitenspelers.
Zet je team anders eens in FutHead.
Lamela en Cazorla spelen lekker. Snel, beweeglijk en kunnen naar binnen trekken en uithalen....

Torres kon ik betalen, de rest is nog wat duur... Ik heb 10.000 coins nog maar...

Ps. Met welke toets verdedigen jullie? Ik merk dat ik de kunst van het verdedigen nog niet lekker beheers...met name het meteen druk zetten...

[ Voor 3% gewijzigd door Ferra op 16-02-2015 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-08 16:30

Jelte,89

Woodworking

Iemand een idee hoelang de web app eruit blijft?

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangsat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-07 20:11
Jelte,89 schreef op maandag 16 februari 2015 @ 13:12:
Iemand een idee hoelang de web app eruit blijft?
Tot de markt terug is naar een normale staat. Of ze besluiten hem weer te openen met Fifa 16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Cwookie schreef op maandag 16 februari 2015 @ 01:13:
Afgelopen uur 1mil aan packs geopend. De spelers die meer waard waren dan hun pack:

88 Van Persie
87 Modric
86 IF Busquets
86 Gotze
86 Reus
84 Handanovic
82 Filipe Luis
81 IF Lopes

Bij lange je 1 miljoen niet terug verdient dus :'(
Van Persie is nog geen 100k waard. De IF's zijn waarschijnlijk meer waard dan Van Persie.
Reus kan je ook voor een aardig bedrag verhandelen, +100k met een beetje geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 13:02
Was een tijdje gestopt met UT (week of 3) maar toen ik weer eens effe wilde kijken kwam ik er dus achter dat de web-app down is. Nu weet ik nog dat bij de versie van vorig jaar de app niet meer terug kwam nadat deze een "tijdje" down was...

Echt jammer, zonder (web) app is UT wel veel minder leuk.

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 13:02
Bananendoos schreef op zondag 15 februari 2015 @ 21:00:
Willems is nu ook een gouden LB :D
Morgen zal de markt wel op zn dieptepunt zijn met gewone spelers, dan ff een teampje bouwen :)
Dat is goed nieuws! Als je een gouden NL team wilde maken was er nooit een gouden LB, tot nu toe dan :)

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 16:58

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Maichel schreef op maandag 16 februari 2015 @ 14:44:
Was een tijdje gestopt met UT (week of 3) maar toen ik weer eens effe wilde kijken kwam ik er dus achter dat de web-app down is. Nu weet ik nog dat bij de versie van vorig jaar de app niet meer terug kwam nadat deze een "tijdje" down was...

Echt jammer, zonder (web) app is UT wel veel minder leuk.
helemaal mee eens, maar geloof niet dat ze bij EA naar "ons" luisteren. Het enige wat ik nog kan hopen is dat ze echt "maintenance" aan het doen zijn. bv door de old-gen en current-gen markt te scheiden van elkaar.

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDutchMrLQ
  • Laatst online: 12-09 13:43
Cwookie schreef op maandag 16 februari 2015 @ 01:13:

88 Van Persie
87 Modric
86 IF Busquets
86 Gotze
86 Reus
84 Handanovic
82 Filipe Luis
81 IF Lopes

Daarin tegen had ik met ongeveer 500k een
Kouyate if
Neymar voor upgrades
Ayew discard inform
Aubameyang SIF

Blij dat pack luck een keer meezit haha _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NakedDutchy
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22-05 15:35
Rakitic geen update ;(

Sanchez overigens wel, dus gelukkig is de schade nog beperkt |:(

[ Voor 60% gewijzigd door NakedDutchy op 16-02-2015 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:31
Zowel Isco, Griezman en Carvajal IF een update van mijn BBVA team als ik het goed gezien heb op futhead :)

Ik de overgebleven upgrades zijn onbetaalbaar voor mij, maar een IF James Rodriquez zou echt nice zijn!

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naif0n
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-08 20:38
Even een vraagje, je krjjgt dus niet de upgraded speler (rare gold)?

2023 R1250GS Adventure trophy | 2020 M340i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supermach
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:09
Naif0n schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 01:42:
Even een vraagje, je krjjgt dus niet de upgraded speler (rare gold)?
Zoals ik het begrijp:

Als je de rare gold speler in je club had, veranderd hij inderdaad niet. Alleen IF spelers binnen je club veranderen.

Als je die speler nú uit een pakje trekt, krijg je de geüpgrade versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laan1988
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 09:04
Ik heb een De Gea op de kop getikt en het is zo'n gouden kaart met een zilver stuk linksbovenin.
Zijn stats zitten ook enorm hoger. Wat houdt zo'n kaart precies in.
Is dit bijvoorbeeld voor 1 wedstrijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OinkOink
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-11-2023
Laan1988 schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 10:25:
Ik heb een De Gea op de kop getikt en het is zo'n gouden kaart met een zilver stuk linksbovenin.
Zijn stats zitten ook enorm hoger. Wat houdt zo'n kaart precies in.
Is dit bijvoorbeeld voor 1 wedstrijd?
Inderdaad wat je al gezegt die stats zijn hoger voor 1 wedstrijd daarna weer normaal
Pagina: 1 ... 57 ... 63 Laatste