[Multi] FIFA 15 Ultimate Team

Pagina: 1 ... 56 ... 63 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

'
webdavid schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 00:08:
De prijzen verschillen niet veel.
Kun je directe namen noemen voor mn verdediging. Ik houd wel graag 100 teamgeest
http://www.futhead.com/15/squads/22228535/

Dit zou ik er van maken, iets meer scorend vermogen op de vleugels en een snellere verdediging.

Houdt Juan Mata op de bank als je wat meer scorend vermogen vanuit het middenveld nodig hebt. Iniesta en Fabregas zijn twee wereld passers, die de ballen aanvoer richting Sturridge en Costa zullen verzorgen. Costa de stormram, en Sturridge de Sonic.
N.Uckerman schreef op maandag 09 februari 2015 @ 22:22:
[...]

Hoe bedoel je als je merkbaar tegen wordt gewerkt? Noem eens voorbeelden dan. Ik ga het spel sws kopen, maar nu ben ik ook nieuwsgierig :P
Google/YouTube maar is op FIFA scripting/handicap. Het spel is verder leuk hoor! Vooral in het begin als je veel wint, maar gelang je record op loopt richting de 100-150 wedstrijden wordt het spel "moeilijker". Handelen blijft echter leuk, en packs zijn verslavend.

http://www.fifauteam.com/category/rule/ Hier is veel te lezen en te leren!

[ Voor 32% gewijzigd door bbblije op 10-02-2015 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cwookie
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01-10 07:55
Ferra schreef op maandag 09 februari 2015 @ 22:22:
Ik vind het geen stomme vraag, maar blijkbaar mag een beginner zulke vragen niet stellen.
Net als op de rest van tweakers wordt er van je verwacht zelf wat inzet te tonen. In de tijd dat je dat bericht typte had je ook op Google een uitgebreide uitleg kunnen vinden. Hoe dan ook, welkom! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NakedDutchy
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23-09 15:06
Haha gisteren toch weer gelachen, NOT!! Je heb nu dat carnaval toernooi, dus ik een 83 team in elkaar geflanst met braziliaanse spelers. eerste potje gaat perfect, kom binnen 30 min op 2-0 en die gozer gaat er gelijk vandoor.

2e potje tegen een op papier echt matig team, wisselst ie bij de aftrap gelijk Ronaldo, Messi en Iniesta toty. Hoe dat kan weet ik ook niet als je een brazil team moet hebben, of kan ej wel andere spelers op de bank zetten?
Spel liep aardig over en weer, en ineens als ik een giga kans krijg en druk om te schieten loopt de game vast en ben ik opeens weer in het menu. Ik start FUt weer en ja hoor, ik heb verloren...

[ Voor 15% gewijzigd door NakedDutchy op 10-02-2015 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaWkY61
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2024
Hoe weet je eigenlijk dat hij TOTY spelers inwisselt en niet de reguliere?

Wesside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supermach
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-10 12:26
Cwookie schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 01:23:
[...]

Net als op de rest van tweakers wordt er van je verwacht zelf wat inzet te tonen. In de tijd dat je dat bericht typte had je ook op Google een uitgebreide uitleg kunnen vinden. Hoe dan ook, welkom! :)
Dit. :) Maar neemt natuurlijk niet weg dat er wel normaal op gereageerd kan worden.
HaWkY61 schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 08:33:
Hoe weet je eigenlijk dat hij TOTY spelers inwisselt en niet de reguliere?
Zou je dat niet aan de rating kunnen zien in het pauze menu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaWkY61
Supermach schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 09:21:
[...]

Dit. :) Maar neemt natuurlijk niet weg dat er wel normaal op gereageerd kan worden.

[...]

Zou je dat niet aan de rating kunnen zien in het pauze menu?
No die rating wordt niet aangepast a.h.v een update o.i.d

Wesside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Waarschijnlijk een IF Depay deze week als de voorspellingen van Futhead een beetje kloppen. Past heel mooi in mijn huidige team dus ik hou mijn vingers gekruist.

Heb geinvesteerd in Kevin de Bruyne en in Menez en Williams. Verwacht zelf dat KDB zijn prijs gaat stijgen richting de 1M en Menez richting de 300k. Williams is een gok alleen op basis van de statistieken is hij de op 1 na beste CB in de BPL en daarnaast de enige IF CB in de BPL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-10 12:52
Ferdi_lwd schreef op maandag 09 februari 2015 @ 11:18:
Wauw, Rakitic SIF is al gestegen naar 520k :)
:*)

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:39
wildcardxl schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 10:13:
Waarschijnlijk een IF Depay deze week als de voorspellingen van Futhead een beetje kloppen. Past heel mooi in mijn huidige team dus ik hou mijn vingers gekruist.

Heb geinvesteerd in Kevin de Bruyne en in Menez en Williams. Verwacht zelf dat KDB zijn prijs gaat stijgen richting de 1M en Menez richting de 300k. Williams is een gok alleen op basis van de statistieken is hij de op 1 na beste CB in de BPL en daarnaast de enige IF CB in de BPL.
Heeft Jagielka ook niet een IF kaart? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

dutchgio schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 11:02:
[...]

Als ik ze zo vergelijk, dan heb ik liever Williams naast Kompany staan. Jagielka kost nu ongeveer 200K, lijkt me dat Williams daar ook langzaam naartoe gaat.

Nu is het wachten op die IF van Vertonghen, dan kunnen we echt los!

[ Voor 7% gewijzigd door bbblije op 10-02-2015 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
dutchgio schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 11:02:
[...]

Forgot about that one :) moet zeggen dat ik nog niet zo heel lang in to IF trading ben, mijn vermogen was daar gewoon niet genoeg voor. Heb 500k gekocht en ben daarmee begonnen met IF traden en daarmee is het uiteindelijk naar 2 mill gegroeid. Daarmee een Nederlands team met een aangepast centraal verdediging duo gekocht en het restant gebruikt om weer opnieuw te beginnen.

Het spel is tegenwoordig meer een trade-simulator dan dat ik daadwerkelijk veel speel :)

(SIF lacazette destijds voor 300k verkocht nadat ik hem voor 140k had gekocht... damn dat was een inschattingsfout)

[ Voor 8% gewijzigd door wildcardxl op 10-02-2015 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaWkY61
2,3 miljoen voor SIF Lacazette....

Gaat echt nergens meer over, gelukkig zit er een max van 15M coins op markt anders was het nog erger.
Dat prijzen zo hoog zijn in vergelijking met Fifa14 heeft volgens mij te maken met die coinsellers.

Wesside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
wildcardxl schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 12:06:
[...]

Forgot about that one :) moet zeggen dat ik nog niet zo heel lang in to IF trading ben, mijn vermogen was daar gewoon niet genoeg voor. Heb 500k gekocht en ben daarmee begonnen met IF traden en daarmee is het uiteindelijk naar 2 mill gegroeid. Daarmee een Nederlands team met een aangepast centraal verdediging duo gekocht en het restant gebruikt om weer opnieuw te beginnen.

Het spel is tegenwoordig meer een trade-simulator dan dat ik daadwerkelijk veel speel :)

(SIF lacazette destijds voor 300k verkocht nadat ik hem voor 140k had gekocht... damn dat was een inschattingsfout)
vind het wel een achievement dat ik 100K uit niks heb weten te maken, nu weet ik alleen niet meer wat ik ermee moet aangezien het spelen in FUT niet zo leuk meer is door de EA downgrade mess. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er_Damn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-10 11:02
HaWkY61 schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 12:26:
2,3 miljoen voor SIF Lacazette....
Gelukkig heb ik er nog steeds twee. Maar andere spelers worden ook met de dag duurder, dus veel heb ik er ook niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thisisjazz
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-10 11:54
Uxstyle schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 13:31:
[...]

Gelukkig heb ik er nog steeds twee. Maar andere spelers worden ook met de dag duurder, dus veel heb ik er ook niet aan.
ik vraag me wel af waar het naartoe gaat met de markt. De prijzen stijgen met de dag bijzonder hoog en ik heb sterk het idee dat er niet ineens mensen masaal zijn gaan kopen en verkopen,. Het zullen wel de coin sellers zijn. Het maakt het er niet echt leuker op, maar ja wat doe je eraan.

Ik hoop dat de prijzen nog een keer gaan zakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supermach
thisisjazz schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 13:35:
[...]

ik vraag me wel af waar het naartoe gaat met de markt. De prijzen stijgen met de dag bijzonder hoog en ik heb sterk het idee dat er niet ineens mensen masaal zijn gaan kopen en verkopen,. Het zullen wel de coin sellers zijn. Het maakt het er niet echt leuker op, maar ja wat doe je eraan.

Ik hoop dat de prijzen nog een keer gaan zakken
Ik mag zeker hopen dat de prijzen nog gaan zakken, anders is de lol er snel af. De markt is totaal niet meer in evenwicht. Het zal me niet verbazen als EA besluit de upgrades niet toe te passen op de IF's om zodoende die prijzen weer te normaliseren. Of anders op een andere manier proberen in te grijpen.

Maar wat ik wel vervelend vind is dat er dus meerdere maatregelen genomen zijn om coinsellers en bots tegen te gaan, maar de markt nog meer explodeert dan voorgaande jaren (heb ik het idee). Faal voor EA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thisisjazz
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-10 11:54
Ik zag gisteren een filmpje dat de 'winter patch' niet voor vrijdag uitkomt omdat er nog meer upgrades komen dan de voorgaande jaren, aldus iemand die bij EA werkt en het op twitter poste. Ben benieuwd wat er dan gaat gebeuren met de markt. alle IF's nog duurder.... tenzij iedereen massaal heeft geinvesteerd en er teveel aanbod is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaWkY61
E.e.a is wel te verklaren:

Niemand wilt van de IF's af die een update (waarschijnlijk) gaan krijgen. Anderzijds wilt nog iedereen snel er van profiteren. Schaarste dus, prijsstijging is te verklaren.

Maar waarom stijgt een Ibrahimovic (NIF)?
Was voor de marketcrash 800K, tijdens crash iets van 580 op dieptepunt. Nu is hij 1.5M.

Wesside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Was hij in die periode niet geblesseerd en speelt hij nu weer gewoon, en staat ook extra in de aandacht door die opvallende uitspraken van hem? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er_Damn
Supermach schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 13:39:
[...]

Ik mag zeker hopen dat de prijzen nog gaan zakken, anders is de lol er snel af. De markt is totaal niet meer in evenwicht. Het zal me niet verbazen als EA besluit de upgrades niet toe te passen op de IF's om zodoende die prijzen weer te normaliseren. Of anders op een andere manier proberen in te grijpen.

Maar wat ik wel vervelend vind is dat er dus meerdere maatregelen genomen zijn om coinsellers en bots tegen te gaan, maar de markt nog meer explodeert dan voorgaande jaren (heb ik het idee). Faal voor EA?
Same here, lol is er nu al van af. Mijn Lacazettes zijn leuk, maar als je er niets voor terug kan kopen, heb je er ook weinig aan. Zonder deze SIF's wordt het zelfs nog lastig om je team verder op te bouwen. Ik zit serieus te twijfelen of ik mijn teams ga verkopen (met o.a. ribery, zlatan en robben) en even met een goedkoop team ga spelen.

Zodra de prijzen dalen, weer eens maar inkopen. Maar het is natuurlijk de vraag of de prijzen nog zullen dalen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Uxstyle schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 14:02:
[...]

Same here, lol is er nu al van af. Mijn Lacazettes zijn leuk, maar als je er niets voor terug kan kopen, heb je er ook weinig aan. Zonder deze SIF's wordt het zelfs nog lastig om je team verder op te bouwen. Ik zit serieus te twijfelen of ik mijn teams ga verkopen (met o.a. ribery, zlatan en robben) en even met een goedkoop team ga spelen.

Zodra de prijzen dalen, weer eens maar inkopen. Maar het is natuurlijk de vraag of de prijzen nog zullen dalen..
Er komen nog een hoop MOTM kaarten en straks TOTS kaarten aan. Er komen nog genoeg dips om toe te kunnen slaan.

Zeker straks met de upgrades gaan mensen ook weer massaal packs openen. Vanuit het verleden krijgen enkel de (S)IF's een upgrade. Jouw oude non IF kaarten worden dus minder waard, gezien er een betere versie op de markt is. Zelfde als de transfer kandidaten, echter daalt nu de waarde omdat ze mindere stats hebben dan hun nieuwe kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supermach
bbblije schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 14:09:
[...]

Er komen nog een hoop MOTM kaarten en straks TOTS kaarten aan. Er komen nog genoeg dips om toe te kunnen slaan.

Zeker straks met de upgrades gaan mensen ook weer massaal packs openen. Vanuit het verleden krijgen enkel de (S)IF's een upgrade. Jouw oude non IF kaarten worden dus minder waard, gezien er een betere versie op de markt is. Zelfde als de transfer kandidaten, echter daalt nu de waarde omdat ze mindere stats hebben dan hun nieuwe kaart.
Er zal inderdaad wel weer een dipje komen met de upgrades, maar of de NIF kaarten daadwerkelijk zo dalen omdat er een betere is, betwijfel ik (al is de theorie natuurlijk juist). De NIF Robben is bijvoorbeeld ook van 400K naar 850K gegaan (XBO) terwijl er een IF, een SIF en een TOTY versie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Supermach schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 14:14:
[...]

Er zal inderdaad wel weer een dipje komen met de upgrades, maar of de NIF kaarten daadwerkelijk zo dalen omdat er een betere is, betwijfel ik (al is de theorie natuurlijk juist). De NIF Robben is bijvoorbeeld ook van 400K naar 850K gegaan (XBO) terwijl er een IF, een SIF en een TOTY versie is.
Dat moet haast wel markt inflatie zijn. Wss ook een beetje de "hype" rondom de TOTY kaarten. Zo zag je eigenlijk dat alle kaarten tijdens TOTY goedkoper waren, behalve de verschillende versies van de TOTY spelers.

Er is tijdens TOTY zoveel geopend, en mensen hebben zoveel coins/points gekocht. Dat de koopkracht zo enorm is toegenomen en de markt reageert hier op. Ik denk dat veel mensen die hier posten al in het bezit zijn van meerdere miljoenen.

Het is alleen jammer dat spelers die na TOTY zijn begonnen eigenlijk al enorm in het nadeel zijn. Gelukkig bestaat er voor mensen zoals hen scripting en handicap ;)

[ Voor 4% gewijzigd door bbblije op 10-02-2015 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er_Damn
bbblije schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 14:21:
[...]
Er is tijdens TOTY zoveel geopend, en mensen hebben zoveel coins/points gekocht. Dat de koopkracht zo enorm is toegenomen en de markt reageert hier op.
Huh? De koopkracht is toegenomen? Er zou meer aanbod dan vraag moeten zijn. Juist nu zouden de prijzen van individuele spelers lager moeten zijn dan voorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaWkY61
Dus jouw koopkracht stijgt als je veel koopt?

Wesside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Uxstyle schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 14:25:
[...]

Huh? De koopkracht is toegenomen? Er zou meer aanbod dan vraag moeten zijn. Juist nu zouden de prijzen van individuele spelers lager moeten zijn dan voorheen.
Iedereen houdt z'n goede spelers vast. Er is maar relatief weinig aanbod en coins zijn "niets" meer waard door inflatie. Robben is niet duurder geworden, coins zijn minder waard geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

HaWkY61 schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 14:26:
Dus jouw koopkracht stijgt als je veel koopt?
In Fifa wel. Omdat de spelers die je koopt/wint in waarde stijgen. En er ook nog een factor geluk bij zit. Het kan zo zijn dat je met 1000k aan coins TOTY Ronaldo hebt "gewonnen".

Coins blijven coins. En Fifa point zet je enkel om in coins door packs te kopen. Dus ja, binnen Fifa stijgt je koopkracht als je koopt.

[ Voor 49% gewijzigd door bbblije op 10-02-2015 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 30-09 19:27
GGWP fifa, ik speel met mn 100K team en kom tegen een dude met TOTY Messi, TOTY Robben, TOTY Di Maria, TOTY Ramos, SIF Neymar en ook nog Ronaldo... Niet echt een eerlijke kans om mezelf in divisie 1 te houden. Wat doet de kerel ook nog eens de laatste 10 minuten? Lekker achterin rondspelen... Dit gebeurt echt alleen maar in de laatste 10 minuten als ik net achter sta of gelijk sta zo facking frustrerend.

Hey, Hey jij daar, dit is mijn signature :) #UnitedWeAre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaWkY61
bbblije schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 14:30:
[...]

In Fifa wel. Omdat de spelers die je koopt/wint in waarde stijgen. En er ook nog een factor geluk bij zit. Het kan zo zijn dat je met 1000k aan coins TOTY Ronaldo hebt "gewonnen".

Coins blijven coins. En Fifa point zet je enkel om in coins door packs te kopen. Dus ja, binnen Fifa stijgt je koopkracht als je koopt.
Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/usericons/433078/facepalm.jpg

Wesside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Nu wil ik jouw verhaal wel eens horen.

Door inflatie zijn de coins minder waard, dus de spelers worden duurder. Veel spelers hebben miljoenen coins die ze beter in spelers kunnen steken omdat anders hun kapitaal niet mee groeit. Je verliest dus koopkracht als je nu je coins niet investeert = koopkracht groeit als je koopt (en later weer verkoopt). Dit is handel drijven, en de reden waarom kapitaal in vastgoed e.d. wordt geïnvesteerd.

Wat is hier onlogisch aan? ;w

[ Voor 48% gewijzigd door bbblije op 10-02-2015 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Koopkracht stijgt als je speelt misschien? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

dutchgio schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 14:38:
Koopkracht stijgt als je speelt misschien? ;)
Niemand speelt meer joh :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NakedDutchy
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23-09 15:06
HaWkY61 schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 10:03:
[...]

No die rating wordt niet aangepast a.h.v een update o.i.d
Klopt, kan je niet zien. Maar ik weet wel het verschil tussen een normale Iniesta en een TOTY. een toty Iniesta die ineens zo hard sprint tov een normale Iniesta valt gelijk op. Hij had overigens ook Thiago Silva en David Luiz toty in de basis staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:10
Het hele inflatie probleem zou nog niet zo erg zijn als er geen 15 miljoen cap is. Nu zie je dat sommige spelers (High end legends als Pele en Gullit) maar ook al TOTY Ronaldo en over 1 of 2 weken steeds meer gewoon niet meer in FUT voorkomen.

Je moet je coins wel investeren in spelers omdat door de hyperinflatie je coins een dag later ongeveer 12% minder waard zijn.

Het lijkt erop dat EA de strijd tegen coinsellers voor dit jaar definitief verloren heeft. Ik ben erg benieuwd hoe ze dit volgend jaar willen oppakken want ze verliezen behoorlijk veel geld door de aankoop van coins en niet FIFA points.

Welke oplossingen kunnen we bedenken voor dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-10 16:45

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Hier nog even een tip voor de handelaren op de PSN markt.

Vejinovic IF is bijna uit de markt. Zijn er op dit moment nog stuk of 4 a 5 van.
Ik heb helaas zelf de coins niet meer om hem te pricefixen.

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cwookie
Riemer schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 16:04:
Hier heb ik zelf ook al eens over zitten nadenken. Misschien denk ik wel veel te simpel, maar zou het weghalen van de naam van de verkoper in de markt alles niet oplossen? Het heeft uberhaupt al 0,0 toegevoegde waarde om de naam van de verkoper te vermelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Malanda op ps 80k, niet respectvol…

R.I.P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan

The DenMan

Cwookie schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 18:38:
[...]

Hier heb ik zelf ook al eens over zitten nadenken. Misschien denk ik wel veel te simpel, maar zou het weghalen van de naam van de verkoper in de markt alles niet oplossen? Het heeft uberhaupt al 0,0 toegevoegde waarde om de naam van de verkoper te vermelden.
Dat zou allicht al iets helpen, zat zelf nog te denken aan iets van een max van 5x lowest bin of 10x lowest bin. Stel je wil dan 1.000.000 aan coins kopen, dan kan je iig geen cheape bronze speler aanbieden voor 1.000.000

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
Riemer schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 16:04:
Het hele inflatie probleem zou nog niet zo erg zijn als er geen 15 miljoen cap is. Nu zie je dat sommige spelers (High end legends als Pele en Gullit) maar ook al TOTY Ronaldo en over 1 of 2 weken steeds meer gewoon niet meer in FUT voorkomen.

Je moet je coins wel investeren in spelers omdat door de hyperinflatie je coins een dag later ongeveer 12% minder waard zijn.

Het lijkt erop dat EA de strijd tegen coinsellers voor dit jaar definitief verloren heeft. Ik ben erg benieuwd hoe ze dit volgend jaar willen oppakken want ze verliezen behoorlijk veel geld door de aankoop van coins en niet FIFA points.

Ik verwacht een andere manier van coins, dit wordt ook lastig om tegen te houden maar als ze er echt 100% tegen zijn zou je ervoor moeten zorgen dat je niks kan verkopen zodat je ook geen coins kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
The DenMan schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 18:45:
[...]

Dat zou allicht al iets helpen, zat zelf nog te denken aan iets van een max van 5x lowest bin of 10x lowest bin. Stel je wil dan 1.000.000 aan coins kopen, dan kan je iig geen cheape bronze speler aanbieden voor 1.000.000
Het zou al wel wat helpen maar de verkoop sites vragen je dan gewoon een speler voor een heel specifiek bedrag met gekke chem en positie te koop te zetten. Zelf zat ik weer aan bid tokens te denken en een max aantal aankopen en verkopen per dag. Misschien dat een progressief tax stelsel ook wat kan bijdragen aan de inflatie. En als laatste denk ik dat EA echt aan de slag moet om de coinsites tegen te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Dat is dus juist lastig om aan te pakken, dat hebben ze bij EA ook wel door.

Je zou haast al een systeem moeten hebben waar je een niet bijzondere bronzen speler niet voor 700K coins kunt aanbieden, echt alleen voor wat de speler waard is en daar een beperkt % boven of onder.

Of zoals met de WK FUT: geen transfermarkt, en geen coins als verdienmiddel , maar pakjes als verdienmiddel. Dan kun je alleen via EA zelf pakjes kopen. Maar haal je met de transfermarkt een vrij groot onderdeel uit FUT, wat ze niet in dank afgenomen zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
The DenMan schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 18:45:
[...]

Dat zou allicht al iets helpen, zat zelf nog te denken aan iets van een max van 5x lowest bin of 10x lowest bin.
Dit zou ook niet werken, stel je wilt een wager doen met een vriend van je voor 500K, dan ga je niet een Di Maria voor 500K erop zetten maar liever een Dirk Kuyt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan

The DenMan

Bananendoos schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 21:32:
[...]

Dit zou ook niet werken, stel je wilt een wager doen met een vriend van je voor 500K, dan ga je niet een Di Maria voor 500K erop zetten maar liever een Dirk Kuyt.
Dan moeten ze een wager modus maken, met 5% tax erover zo halen ze ook nog weer wat coins uit de markt, wat de inflatie ook weer tegen zou moeten gaan.

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
The DenMan schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 22:00:
[...]

Dan moeten ze een wager modus maken, met 5% tax erover zo halen ze ook nog weer wat coins uit de markt, wat de inflatie ook weer tegen zou moeten gaan.
Maar dan koop je toch coins onder de naam van een wager?
Tis lastig om het te dichten hoor, geen transfermarket gooit heel fifa dicht en dan gaat iedereen naar pes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er_Damn
dutchgio schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 21:18:

Je zou haast al een systeem moeten hebben waar je een niet bijzondere bronzen speler niet voor 700K coins kunt aanbieden, echt alleen voor wat de speler waard is en daar een beperkt % boven of onder.
Dit zou nog het beste zijn. Traden zal dan wel wat minder zijn, maar goed. Zoiets als bij OSM (ken ik nog van een aantal jaren terug).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:09
Robben inmiddels 1.7 miljoen. Kan hier wel een flinke winst maken. Helaas heeft het weinig zin om hem verkopen, want ik zie hem ook niet snel flink in prijs dalen zodat ik hem terug koop. Messi was rond 3.6 miljoen tijdens TOTY. Nu bijna 10 miljoen. Hoewel ik zelf ook coins heb gekocht, hoop ik toch dat er voor de volgende FIFA een oplossing komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Wellicht is het voor EA een idee om:

- twee verschillende valuta's te introduceren. (is in beginstadium qua idee van mij)

- Matchcoins kun je gebruiken om packs mee te openen maar geen spelers op de transfermarkt te kopen.
- Fifa punten kun je nog steeds kopen met echt geld.

Spelers die je uit een pack krijgt zijn wel weer verhandelbaar. Hierdoor krijg je dat met name de spelers die de coins glitch gebruiken minder effectief hun coins kunnen verhandelen.

mah ben benieuwd naar jullie mening. Was zomaar een ideetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-07-2023
Lekkerboeie86 schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 09:06:
Robben inmiddels 1.7 miljoen. Kan hier wel een flinke winst maken. Helaas heeft het weinig zin om hem verkopen, want ik zie hem ook niet snel flink in prijs dalen zodat ik hem terug koop. Messi was rond 3.6 miljoen tijdens TOTY. Nu bijna 10 miljoen. Hoewel ik zelf ook coins heb gekocht, hoop ik toch dat er voor de volgende FIFA een oplossing komt.
Ja zo zit ik ook te denken, heb een Zlatan die nu dik 1.5 miljoen waard is. Maar ja, als ik 'm verkoop schiet ik er 0,0 mee op want alles is duurder. Maar verkoop 'm maar niet, want ben net gewend... Heeft wel een draaicirkel van een Volvo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er_Damn
Zlatan is baas! Speelt samen met Tevez bij mij, dubbele bazen voorin. Steekpasjes komen altijd aan :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Zlatan zou ik best is willen proberen. Speel nu met oa. Hazard, robben, Di maria. Maar valt me echt tegen. Verloor 4x op rij. Ook nauwelijks loopacties. Kom er gewoon niet langs.

Als ik met depay en wijnaldum speel gaat al veel beter. Is een team van 15k

Serie a in 3-5-2 gaat me ook steeds beter af. Moet wel verdedigen met mn cdm anders heb ik een gatenkaas.

Lang verhaal kort, met mijn miljoenen team stelt me erg teleur :( tijd voor aanpassingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Lekkerboeie86 schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 10:08:
Zlatan zou ik best is willen proberen. Speel nu met oa. Hazard, robben, Di maria. Maar valt me echt tegen. Verloor 4x op rij. Ook nauwelijks loopacties. Kom er gewoon niet langs.

Als ik met depay en wijnaldum speel gaat al veel beter. Is een team van 15k

Serie a in 3-5-2 gaat me ook steeds beter af. Moet wel verdedigen met mn cdm anders heb ik een gatenkaas.

Lang verhaal kort, met mijn miljoenen team stelt me erg teleur :( tijd voor aanpassingen.
Formaties als 4-2-2-2 en 4-3-3(3) doen het bij mij erg goed. Middenveld rondom Lahm/Schwein, Touré/Ramires of Pogba/Vidal. Spelers met genoeg stamina om de gehele wedstrijd druk te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
Uxstyle schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 09:55:
Zlatan is baas! Speelt samen met Tevez bij mij, dubbele bazen voorin. Steekpasjes komen altijd aan :-).
Hoe ziet jouw team eruit met Zlatan?
Ik heb 'm zo: http://www.futhead.com/15/squads/22489580/

Zoek alleen nog een beter alternatief voor Cabaye.
Voor Nasri heb ik ook nog Griezmann en Ribery ga ik daar ook nog proberen.

Als je het over bazen hebt, dan heb je het trouwens ook over Pogba en Vidal, die schieten (bijna) alles erin van grote afstand, en verdedigen ook erg goed mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er_Damn
Sorry EA servers zijn down, dus kan m niet posten. Zal m later nog wel posten.
Misschien een idee om lacazette op CAM te zetten en benzema in de spits?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
Uxstyle schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 10:43:
Sorry EA servers zijn down, dus kan m niet posten. Zal m later nog wel posten.
Misschien een idee om lacazette op CAM te zetten en benzema in de spits?
Ok, ben benieuwd!
Ik zelf kan het ook nog zo proberen... http://www.futhead.com/15/squads/22493033/
Heb er de spelers wel voor, op Thiago Silva na.
Thiago Silva en Zlatan heb ik dan op 8 chemistry maar lijkt me wel voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Ferdi_lwd schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 11:05:
[...]

Ok, ben benieuwd!
Ik zelf kan het ook nog zo proberen... http://www.futhead.com/15/squads/22493033/
Heb er de spelers wel voor, op Thiago Silva na.
Thiago Silva en Zlatan heb ik dan op 8 chemistry maar lijkt me wel voldoende.
Zo kan je hem ook nog spelen http://www.futhead.com/15/squads/22496837/

Idem Zlatan op 8 chem, maar er zijn maar weinig spelers die ik ambieer en die goed met hem linken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
bbblije schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 10:30:
[...]

Formaties als 4-2-2-2 en 4-3-3(3) doen het bij mij erg goed. Middenveld rondom Lahm/Schwein, Touré/Ramires of Pogba/Vidal. Spelers met genoeg stamina om de gehele wedstrijd druk te zetten.
Mijn Serie A squad met Pogba/Vidal als CDM is heel lekker ja. 352 met Tevez en Ibarbo in de de spits. Ja een btje pacewhore, maar je moet wat :P

Heb ook een BPL 352 met Ramires/Felliaini als CDM. Rooney op CAM. Daar ben ik nog zoekende naar het beste spitsen duo. Ik heb Sturridge/Costa geprobeerd. Ging best lekker, maar ook Falcao, van Persie, zitten nog in mn club.

Daarnaast heb ik nog 2 teams in 443 (5). In het begin was ik helemaal overtuigd van deze formatie. Met Wijnaldum als CF bijna in divisie 1 gekomen. Was een erg goedkoop team, maar loopt als een trein.

Toen kocht ik een peperduur team in 443 (5) en dat krijg ik niet draaiende. Met de custom tactics heb ik het veel meer in de war gegooid. Denk dat ik maar terug ga naar de standaard instellingen. Met die sliders schuiven werkte voor mij nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-10 22:50

Jelte,89

Woodworking

Lekkerboeie86 schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 11:37:
[...]

Heb ook een BPL 352 met Ramires/Felliaini als CDM. Rooney op CAM. Daar ben ik nog zoekende naar het beste spitsen duo. Ik heb Sturridge/Costa geprobeerd. Ging best lekker, maar ook Falcao, van Persie, zitten nog in mn club.
Sturridge/Aguerro

Toch redelijk wat pace, maar geen overkill, op LM/RM zou je dan Hazard/Silva en William/Sanchez kunnen zetten.

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Lekkerboeie86 schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 11:37:
[...]

Mijn Serie A squad met Pogba/Vidal als CDM is heel lekker ja. 352 met Tevez en Ibarbo in de de spits. Ja een btje pacewhore, maar je moet wat :P

Daarnaast heb ik nog 2 teams in 443 (5). In het begin was ik helemaal overtuigd van deze formatie. Met Wijnaldum als CF bijna in divisie 1 gekomen. Was een erg goedkoop team, maar loopt als een trein.

Toen kocht ik een peperduur team in 443 (5) en dat krijg ik niet draaiende. Met de custom tactics heb ik het veel meer in de war gegooid. Denk dat ik maar terug ga naar de standaard instellingen. Met die sliders schuiven werkte voor mij nog niet.
Het is ook maar net wat je speelstijl is. Ik pass snel en ben afhankelijk van driehoeken en 1-2 passen naar het doel. Zo nu en dan wat dribbels en steek passen als ze me vast zetten. Ik zet vanuit het middenveld veel druk zowel aanvallen als defensief.

http://www.futhead.com/15/squads/22499822/

Dit is eigenlijk mijn go 2 squad. Waar ik momenteel het overgrote deel van de wedstrijden mee win.

Williams, Kompany en Zabaleta blijven altijd achter, Clichy bouwt mee op en heeft zelfs doelpunten op z'n naam staan. Ramires blijft ook op het middenveld, en is eigenlijk de man waar ik gelijk naartoe switch als ik balverlies lijd. Door zijn snelheid heb ik de bal dan 9/10 rond de middenlijn terug. Zeker als Touré mee helpt te containen. Op de vleugels helpen Clichy en Zabaleta me hierbij. Door de laatste update valt je verdediging automatisch terug, van wat ik ervaar is het meest effectief om deze niet uit positie te trekken. De AI zet het redelijk goed dicht en ik dek dan een schot of eventuele pass met Ramires of Touré. Daarna is het weer opbouwen met Ramires, Touré, Silva en Di Maria. Qua spitsen duo heb ik ook eerst zitten kloten. Maar Aguero en Costa vormen voor mij het beste duo. Costa is echt een stormram, als de tegenstander het dicht zet dan beuk ik er met Costa doorheen. En alle gaatjes die ze laten vallen vult Aguero op met geweldig inzicht en aanspeelbaarheid richting de 16 meter. Lukt het echt niet om er doorheen te komen dat zijn Silva en Di Maria er om de dribbels te maken. Silva heeft meer controle en behendigheid. Veel mensen vindend dat hij niet bal vast is, maar ik vind hier totaal het tegenovergestelde van. Di Maria is snel en wendbaar, iets minder balvast, maar daarentegen schiet hij er op den duur onmogelijke longshots in. Zo heb ik een team met jing-jang duo's.

Die balans zoek ik in mijn teams. 1 aanvallende 1 defensieve LB/RB. CB's gaan redelijk gelijk op, hier wil ik vooral uithoudingsvermogen en onderscheppingen. http://www.futhead.com/15...kompany/compare/14-41807/ Williams is wel de gene die de gele kaarten pakt, soms wat frustrerend maar hij is voor mij wel 1 van de beste BPL CB's door zijn snelheid, defensieve stats en passing. Toure en Ramires gaan ook redelijk gelijk op, echter Ramires is een stuk sneller wat hem op het gebied van onderscheppen/druk zetten erg bruikbaar maakt. Beide hebben ze scorend vermogen. Silva en Touré zijn mijn vrije trappen specialisten. Silva en Di Maria, duo behendigheid dat ruimte maakt als die er niet is. Costa en Aguero, stormram en controle. Zo probeer ik ieder team dat ik maak samen te stellen, aansluitend om speelstijl en effectiviteit. Dit werkt na een losingstreak van 50 (ja 50 matches verloren) eindelijk weer.

(Illustreert wel gelijk hoe effectief scripting/handicap is. Als je verliest ga je uitzoeken wat er scheelt, en net zo lang door tot je weer wint. Keeping you addicted!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
Ik zit nu ook te twijfelen om er toch maar 20 euro tegen aan te smijten en wat coins te kopen, kan er nu 3 miljoen voor krijgen terwijl dit tijdens TOTY nog max 1 miljoen was. Zullen de prijzen voor coins nog verder zakken dus kan ik beter nog een weekje of 2 wachten?
En is het handig om 3 miljoen in 1x te kopen of is het beter om het te spreiden?
Wat zijn jullie ervaringen daarmee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Bananendoos schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 12:34:
Ik zit nu ook te twijfelen om er toch maar 20 euro tegen aan te smijten en wat coins te kopen, kan er nu 3 miljoen voor krijgen terwijl dit tijdens TOTY nog max 1 miljoen was. Zullen de prijzen voor coins nog verder zakken dus kan ik beter nog een weekje of 2 wachten?
En is het handig om 3 miljoen in 1x te kopen of is het beter om het te spreiden?
Wat zijn jullie ervaringen daarmee?
Je kan het beste gelijk zoveel mogelijk kopen. Als ze je pakken dan krijg je de eerste keer een waarschuwing. Val je een tweede keer door de mand, dan heb je een "reset" te pakken.

Het slimste is om een discard IF te kopen en deze te koop aan te bieden aan de coinseller. Dit valt minder snel op dan een bronzen speler die voor 2 miljoen verkocht wordt.

Verder maakt het niet echt uit wanneer je koopt, prijzen zullen fluctueren. Maar de markt fluctueert gezellig mee. Spelers zijn nu nog duurder dan ze waren bij de release. Inflatie maakt de markt bijna onbruikbaar. Ik vermoed wel dat EA nu bovenop coinsellers/-buyers zit. Gezien de huidige markt voor EA ook erg nadelig is. Alles wat hen in de weg staat winst te maken krijgt prioriteit. Dus als je het doet, doe het slim! Koop 2 à 3 miljoen en zet een discard IF te koop voor de coinseller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
bbblije schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 12:44:
[...]

Je kan het beste gelijk zoveel mogelijk kopen. Als ze je pakken dan krijg je de eerste keer een waarschuwing. Val je een tweede keer door de mand, dan heb je een "reset" te pakken.

Het slimste is om een discard IF te kopen en deze te koop aan te bieden aan de coinseller. Dit valt minder snel op dan een bronzen speler die voor 2 miljoen verkocht wordt.

Verder maakt het niet echt uit wanneer je koopt, prijzen zullen fluctueren. Maar de markt fluctueert gezellig mee. Spelers zijn nu nog duurder dan ze waren bij de release. Inflatie maakt de markt bijna onbruikbaar. Ik vermoed wel dat EA nu bovenop coinsellers/-buyers zit. Gezien de huidige markt voor EA ook erg nadelig is. Alles wat hen in de weg staat winst te maken krijgt prioriteit. Dus als je het doet, doe het slim! Koop 2 à 3 miljoen en zet een discard IF te koop voor de coinseller.
Dankjewel!
Ga ik morgen denk ik ff een paysafekaartje ergens oppikken en gooi ik er ook maar wat op. Speelt toch beter dan teams van 100K denk ik :+
Hebben jullie een site waar jullie vaak kopen en nu ook erg goedkoop is? Heb er zelf wel een met 3 mill vor 18 euro namelijk maar als er een goedkoper is die ik niet ken komt dat wel uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan

The DenMan

Ferdi_lwd schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 09:52:
[...]

Ja zo zit ik ook te denken, heb een Zlatan die nu dik 1.5 miljoen waard is. Maar ja, als ik 'm verkoop schiet ik er 0,0 mee op want alles is duurder. Maar verkoop 'm maar niet, want ben net gewend... Heeft wel een draaicirkel van een Volvo :+
Tip: Wanneer je niet aan het spelen bent, je speler te koop zetten bv Zlatan voor 2 mil. en dan met looptijd van 1 uur. Ik heb zo robben ook al 2x verkocht voor 2 mil. Daarna gelijk voor 1.5 of 1.6 terugkopen. Zo heb je toch weer paar ton winst. Meestal zal je niks verkopen, maar gebeurd het wel is het mooi meegenomen

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
Zal het gelijk eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
The DenMan schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 14:05:
[...]

Tip: Wanneer je niet aan het spelen bent, je speler te koop zetten bv Zlatan voor 2 mil. en dan met looptijd van 1 uur. Ik heb zo robben ook al 2x verkocht voor 2 mil. Daarna gelijk voor 1.5 of 1.6 terugkopen. Zo heb je toch weer paar ton winst. Meestal zal je niks verkopen, maar gebeurd het wel is het mooi meegenomen
Ik zette iedere avond mijn hele team te koop tot ik weer ging spelen, met echt zeer hoge bedragen. Werkt inderdaad vaak goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Maichel schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 14:11:
[...]

Ik zette iedere avond mijn hele team te koop tot ik weer ging spelen, met echt zeer hoge bedragen. Werkt inderdaad vaak goed.
Handelen zonder gevoelens ;) Ik stop toch teveel emotie in het spel om dit te doen. Hecht sowieso waarde aan first-owner kaarten. En als mijn 2nd owner kaarten hebben enkel wedstrijden in mijn team gespeeld. Fifa 2016 gaat anders worden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
bbblije schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 14:52:
[...]

Handelen zonder gevoelens ;) Ik stop toch teveel emotie in het spel om dit te doen. Hecht sowieso waarde aan first-owner kaarten. En als mijn 2nd owner kaarten hebben enkel wedstrijden in mijn team gespeeld. Fifa 2016 gaat anders worden :p
Haha ja...ben sowieso wel benieuwd of er echte grote veranderingen komen in de nieuwe UT, al duurt t nog maanden natuurlijk....

Ik zou ook wel graag die Legends hebben op de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
bbblije schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 12:24:
[...]

Het is ook maar net wat je speelstijl is. Ik pass snel en ben afhankelijk van driehoeken en 1-2 passen naar het doel. Zo nu en dan wat dribbels en steek passen als ze me vast zetten. Ik zet vanuit het middenveld veel druk zowel aanvallen als defensief.

http://www.futhead.com/15/squads/22499822/

Dit is eigenlijk mijn go 2 squad. Waar ik momenteel het overgrote deel van de wedstrijden mee win.

Williams, Kompany en Zabaleta blijven altijd achter, Clichy bouwt mee op en heeft zelfs doelpunten op z'n naam staan. Ramires blijft ook op het middenveld, en is eigenlijk de man waar ik gelijk naartoe switch als ik balverlies lijd. Door zijn snelheid heb ik de bal dan 9/10 rond de middenlijn terug. Zeker als Touré mee helpt te containen. Op de vleugels helpen Clichy en Zabaleta me hierbij. Door de laatste update valt je verdediging automatisch terug, van wat ik ervaar is het meest effectief om deze niet uit positie te trekken. De AI zet het redelijk goed dicht en ik dek dan een schot of eventuele pass met Ramires of Touré. Daarna is het weer opbouwen met Ramires, Touré, Silva en Di Maria. Qua spitsen duo heb ik ook eerst zitten kloten. Maar Aguero en Costa vormen voor mij het beste duo. Costa is echt een stormram, als de tegenstander het dicht zet dan beuk ik er met Costa doorheen. En alle gaatjes die ze laten vallen vult Aguero op met geweldig inzicht en aanspeelbaarheid richting de 16 meter. Lukt het echt niet om er doorheen te komen dat zijn Silva en Di Maria er om de dribbels te maken. Silva heeft meer controle en behendigheid. Veel mensen vindend dat hij niet bal vast is, maar ik vind hier totaal het tegenovergestelde van. Di Maria is snel en wendbaar, iets minder balvast, maar daarentegen schiet hij er op den duur onmogelijke longshots in. Zo heb ik een team met jing-jang duo's.

Die balans zoek ik in mijn teams. 1 aanvallende 1 defensieve LB/RB. CB's gaan redelijk gelijk op, hier wil ik vooral uithoudingsvermogen en onderscheppingen. http://www.futhead.com/15...kompany/compare/14-41807/ Williams is wel de gene die de gele kaarten pakt, soms wat frustrerend maar hij is voor mij wel 1 van de beste BPL CB's door zijn snelheid, defensieve stats en passing. Toure en Ramires gaan ook redelijk gelijk op, echter Ramires is een stuk sneller wat hem op het gebied van onderscheppen/druk zetten erg bruikbaar maakt. Beide hebben ze scorend vermogen. Silva en Touré zijn mijn vrije trappen specialisten. Silva en Di Maria, duo behendigheid dat ruimte maakt als die er niet is. Costa en Aguero, stormram en controle. Zo probeer ik ieder team dat ik maak samen te stellen, aansluitend om speelstijl en effectiviteit. Dit werkt na een losingstreak van 50 (ja 50 matches verloren) eindelijk weer.

(Illustreert wel gelijk hoe effectief scripting/handicap is. Als je verliest ga je uitzoeken wat er scheelt, en net zo lang door tot je weer wint. Keeping you addicted!)
Bedankt voor je uitgebreide analyse :) ik ga het roer ook maar is omgooien. Heb de volgende teams gemaakt.

BPL 4222: https://www.easports.com/...owoffId=hRZ9Vyk7nLNi1:ps3

Serie A: https://www.easports.com/...owoffId=bsnH0VbHnLNi3:ps3

Bundesliga: https://www.easports.com/...owoffId=iNi5Rb1jnLNi6:ps3 De laatste kans voor Robben :p

Zooitje: https://www.easports.com/...owoffId=hIDaxLeCnLNi7:ps3
hier heb ik wel het meeste succes in gehad.

Hazard en IF Oscar en Courtois hebben de club verlaten. Dit leverde toch ff 1.2 miljoen op.
Vanavond maar is een paar potjes spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Lekkerboeie86 schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 15:18:
[...]

Bedankt voor je uitgebreide analyse :) ik ga het roer ook maar is omgooien. Heb de volgende teams gemaakt.

BPL 4222: https://www.easports.com/...owoffId=hRZ9Vyk7nLNi1:ps3

Serie A: https://www.easports.com/...owoffId=bsnH0VbHnLNi3:ps3

Bundesliga: https://www.easports.com/...owoffId=iNi5Rb1jnLNi6:ps3 De laatste kans voor Robben :p

Zooitje: https://www.easports.com/...owoffId=hIDaxLeCnLNi7:ps3
hier heb ik wel het meeste succes in gehad.

Hazard en IF Oscar en Courtois hebben de club verlaten. Dit leverde toch ff 1.2 miljoen op.
Vanavond maar is een paar potjes spelen!
Ga na hoe je graag speelt, je zegt succes te hebben met "het zooitje" analyseer hoe je speelt. Analyseer de spelers aan de hand van balbezit, passes etc. Kijk welke workrates het beste uitpakken binnen je stijl.

Als ik jou was dan zou ik die 1.2 investeren in spelers die in waarde stijgen. En/of spelers die je graag zou willen hebben/proberen.

http://www.futhead.com/15/squads/22534316/ zet je spelers in Futhead en kijk wat ze voor kwaliteiten hebben. Zo kan je ook spelers vergelijken en zien waar je dingen kan verbeteren. Je hebt een goede voorraad aan spelers, nu is het zoeken naar wat je het beste ligt. Robben is niet altijd een god, omdat hij enkel effectief is bij bepaalde speelstijlen. Zo zul je ook wel eens tegenstanders tegenkomen waar jouw opstelling niet tegen werkt. Het spel heeft dan ook nog is handicap en scripting. Door slimme wissels te maken en eventueel je formatie aan te passen kan je hier tegen vechten en de wedstrijd alsnog winnen. Zo merk ik keer op keer dat Fifa probeert te simuleren dat mijn team inkakt als ik vroeg een goal score, waardoor de tegenstander terug kan komen. Het eerste wat ik dan doe is via de D-pad mijn team op attacking zetten, en druk zetten. Als je dan nog merkt dat je team inkakt niet accuraat meer passt of sloom doet dan gooi je er een wissel in.

Van wat ik aan jouw teams zie moet dit je ook goed liggen. http://www.futhead.com/15/squads/22537376/

Laat Lahm verdedigen en je middenveld iets statisch, pass de ballen af naar de vleugels die naar binnen kappen. Kom je wat defensief te kort breng dat Ramires in. Ik las dat je Courtois net verkocht hebt :P Mss moet je daar dan nog even puzzelen. Hart doet het ook niet slecht en is een goedkope speler om deze opstelling even te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cwookie
Ik heb 20k (pc) voor de persoon die Kompany uit dit team (http://www.futhead.com/15/squads/21666911/) kan weten te halen, en er een goede verdediger voor in de plaats kan zetten. Zonder de chemistry kapot te maken uiteraard :)

Ik overdrijf niet wanneer ik zeg dat kompany in 40% van de tegendoelpunten de oorzaak is door een of andere vage verdedigingsfout. Mangala is het beste wat ik tot nu toe heb weten te vinden.Maarja, ook hij heeft zo zijn beperkingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Mangala, de makkelijkste vervanger want die speelt ook bij City en dan heb je dus dezelfde links. ;)

Ik speel alleen op de PS4, dat is dan wel weer jammer. :o

[ Voor 23% gewijzigd door dutchgio op 11-02-2015 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMuijs
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-06-2023
Ik heb momenteel nog 2,8 miljoen (handelen tijdens deze aparte markt kan soms erg makkelijk gaan).

Ik heb een paar weken terug mijn strategie volledig omgegooid. Ik speel nu veel meer met balbezit en gebruik veel L2. Het gaat me verrassend goed af. Ik gebruik de volgende tams:

Dit team vind ik het fijnst om mee te spelen: http://www.futhead.com/15/squads/21657815/
Verdedigend erg goed. Schmelzer is niet de beste verdediger, maar ik geef hem de kans en eigenlijk heb ik niet heel veel problemen met hem.
Middenveld perfect in balans. Gundogan is de zwakste schakel op het middenveld en Pogba speelt in dit team fantastisch. En Vidal doet zijn verdedigende taak erg goed en staat zelfs soms aan het eind van een aanval.
De aanval is op elk vlak goed. Menez is heel balvast, en staat vaak op de goede plek ( anders staat Pogba al op de perfecte plek). Biabiany is gewoon 1 en al snelheid en stuur hem afentoe een keer diep weg. Reus valt me een beetje tegen. Hij kan een goede actie maken, maar in dit elftal doet hij het gewoon niet zo voor me.
Teamrating: 9/10

2de team: http://www.futhead.com/15/squads/22576274/
Dit team wil ik weg doen.
Verdedigend: Het staat gewoon niet goed, te vaak gatten in de verdediging en te trage omschakeling.
Middenveld: De linker- en rechtermiddenvelder zijn oke. Snel zijn ze maar niet heel balvast en geen perfecte passing. M'Vila is er voor teamgeest maar wat een drama is die jongen. Ik heb ook al Diarra geprobeerd maar ze zijn gewoon elke keer veelte laat met de omschakeling, ook is de passing niet goed. Valbuena, vooral voor teamgeest, pakt soms zijn doelpuntjes mee, en heeft al over de 50 assisten in 100 wedstrijden, maar is te snel van de bal te zetten. Met 1 schouderduw is hij de bal kwijt.
Aanval: 1 woord ''Perfect'' het is een beetje pace-abuse, maar met een startersteam kan dat. Doumbia ondertussen 125 uit 105 wedstrijden & Lacazette 110 uit 100 wedstrijden. Aanval heb ik niks op aan te merken.

Ik vraag dus een beetje hulp voor een nieuw 2de team. Mijn budget is 2,8 miljoen. 4-3-3 (5) Vind ik een erg fijne opstelling met mijn nieuw tactiek. Ik wil wel wat snelheid, maar vooral balvast en een team dat veel past. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Cwookie schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 18:14:
Ik heb 20k (pc) voor de persoon die Kompany uit dit team (http://www.futhead.com/15/squads/21666911/) kan weten te halen, en er een goede verdediger voor in de plaats kan zetten. Zonder de chemistry kapot te maken uiteraard :)

Ik overdrijf niet wanneer ik zeg dat kompany in 40% van de tegendoelpunten de oorzaak is door een of andere vage verdedigingsfout. Mangala is het beste wat ik tot nu toe heb weten te vinden.Maarja, ook hij heeft zo zijn beperkingen
Hoe verdedig je? Laat je Kompany uit de linie komen dmv de contain knop? Kompany is een van de sterkste verdedigers die ik gebruikt heb, samen met Boateng mijn favorieten.

Verder echt een heel vet team! Hoe is IF Rooney? IF Benatia zou ik ook graag hebben. Ik had hem eerder moeten kopen, nu is hij te duur. Gelukkig wel SIF Naldo in m'n bezit ;)

[ Voor 10% gewijzigd door bbblije op 11-02-2015 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cwookie
bbblije schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 18:38:
[...]

Hoe verdedig je? Laat je Kompany uit de linie komen dmv de contain knop? Kompany is een van de sterkste verdedigers die ik gebruikt heb, samen met Boateng mijn favorieten.

Verder echt een heel vet team! Hoe is IF Rooney? IF Benatia zou ik ook graag hebben. Ik had hem eerder moeten kopen, nu is hij te duur. Gelukkig wel SIF Naldo in m'n bezit ;)
Ik verdedig door Toure te selecteren, hem op de achterlijn te houden als laatste man en dan andere spelers dmv contain de bal proberen af te laten pakken. Mocht een van de verdedigers de bal niet af kunnen pakken dan sta ik altijd nog met Toure op de achterlijn. Het lijkt gewoon alsof Kompany af en toe een IQ verlaging krijg van 50 punten. Random naar voren rennen terwijl zijn man wordt aangespeeld. Hij dekt aan de verkeerde kant, rent parallel met ballen mee maar weigert ze aan te nemen, weigeren te springen bij kopduellen en ga zo nog maar even door. Buiten zijn derp momenten om is het een geweldige solide verdediger. Maar zijn derp momenten hebben me in zijn 400 wedstrijden toch zeker 200 doelpunten gekost.. Dit terwijl dit bij Koscielny in dezelfde 400 wedstrijden nog geen 20 doelpunten is..

Rooney is naar mijn mening de beste CAM dit jaar in fifa. Ik merk om eerlijk te zijn geen verschil met zijn NIF. Zijn prijs is hij dus naar mijn mening niet echt waard. Wel heeft hij in 113 wedstrijden 48 doelpunten. Komt ook mede omdat hij mijn vrije trappen neemt en er behoorlijk wat in weet te krijgen.

SIF Naldo leek me ook heerlijk! Ik denk dat hij nauwelijks wat onderdoet voor IF Benatia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Echt een beetje opgewonden van jouw squad! Mis je niet wat snelheid bij je CAMs? Heb veel van de spelers die jij gebruikt ook, zit er aan te denken dit ook eens te proberen. SIF Silva ipv Rooney (heb non IF Rooney dan als sub). Gotze aan de andere kant gezien ik ook SIF De Bruyne niet heb :/ Misschien mis ik ook wel wat snelheid op het middenveld.

[ Voor 6% gewijzigd door bbblije op 11-02-2015 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cwookie
bbblije schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 19:35:
[...]

Echt een beetje opgewonden van jouw squad! Mis je niet wat snelheid bij je CAMs? Heb veel van de spelers die jij gebruikt ook, zit er aan te denken dit ook eens te proberen. SIF Silva ipv Rooney (heb non IF Rooney dan als sub). Gotze aan de andere kant gezien ik ook SIF De Bruyne niet heb :/ Misschien mis ik ook wel wat snelheid op het middenveld.
Meh, niet echt. Ik ga vaak de duels aan waardoor een middelmatige snelheid er niet echt tot doet. De flanken blijven in mijn opbouw ongebruikt. Daarom heb ik Rooney en De Bruyne ook, ze kunnen geweldig dribbelen, pasen en worden niet snel van de bal gedrukt omdat ze ook nog goede physical stats hebben. Finesse afstands schoten gaan er ook steeds vaker in nu ik deze twee op CAM heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Robben op RF is in 4321 is toch wel ff andere koek. Hij komt veel meer voor de goal. Maakt goeie loopacties en rond ook fijn af! Echt wel een verbetering. Aguero en Costa is ook een lekker stel :P had nog nooit eerder met Aguero gespeeld. Had ik veel eerder moeten doen. Bedankt voor alle tips bbblije

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

RonaldMuijs schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 18:26:
Ik vraag dus een beetje hulp voor een nieuw 2de team. Mijn budget is 2,8 miljoen. 4-3-3 (5) Vind ik een erg fijne opstelling met mijn nieuw tactiek. Ik wil wel wat snelheid, maar vooral balvast en een team dat veel past. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Lijkt dit je wat? http://www.futhead.com/15/squads/22644665/
Lekkerboeie86 schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 22:14:
Robben op RF is in 4321 is toch wel ff andere koek. Hij komt veel meer voor de goal. Maakt goeie loopacties en rond ook fijn af! Echt wel een verbetering. Aguero en Costa is ook een lekker stel :P had nog nooit eerder met Aguero gespeeld. Had ik veel eerder moeten doen. Bedankt voor alle tips bbblije
Leuk om te horen!

[ Voor 33% gewijzigd door bbblije op 11-02-2015 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMuijs
Ziet er wel speelbaar uit! Ga hem binnenkort maar is maken. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

RonaldMuijs schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 22:48:
[...]

Ziet er wel speelbaar uit! Ga hem binnenkort maar is maken. Bedankt!
Ik heb even zitten puzzelen met spelers die ik nog in mijn club heb zitten http://www.futhead.com/15/squads/22658339/

• dutchgio
Pace whore to the max, in de aanval dan. ;)
Hoe dit het eigenlijk met de oude kaarten van spelers die een transfer hebben gemaakt, worden die ook vervangen of blijft dat de oude club??

• RonaldMuijs
Blijft oude club, je hebt nu bijv 2 soorten kaarten van Doumbia. 1 bij CSKA & 1 bij Roma
Dus als je nog een CSKA versie in je club hebt hou je die gewoon en je kan eventueel z'n Roma kaart erbij kopen.

• Ferdi_lwd
IF Depay 365k?!

• Er_Damn
Ferdi_lwd schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 10:39:
[...]

Hoe ziet jouw team eruit met Zlatan?
Ik heb 'm zo: http://www.futhead.com/15/squads/22489580/

Zoek alleen nog een beter alternatief voor Cabaye.
Voor Nasri heb ik ook nog Griezmann en Ribery ga ik daar ook nog proberen.

Als je het over bazen hebt, dan heb je het trouwens ook over Pogba en Vidal, die schieten (bijna) alles erin van grote afstand, en verdedigen ook erg goed mee!
Hierbij mijn team met Zlatan, speelt opzich prima, maar ik merk dat Evra een beetje achterblijft in aanvallend opzicht. iemand een alternatief zonder dat ik Chiellini eruit moet halen?

https://www.easports.com/...owoffId=bI955Gq6nLNov:ps3

En hier mijn Bundesliga team, met een vleugje BBVA. Hier irriteer ik me meer aan de traagheid van Kroos. Iemand een alternatief voor Kroos? Liefst met Benzema in de voorhoede. Helaas heeft de Bundesliga niet veel top spitsen.

https://www.easports.com/...owoffId=iSyFr9J0nLNou:ps3

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:08
Uxstyle schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 09:35:
[...]

Hierbij mijn team met Zlatan, speelt opzich prima, maar ik merk dat Evra een beetje achterblijft in aanvallend opzicht. iemand een alternatief zonder dat ik Chiellini eruit moet halen?
Cole?

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:38
Zeker een optie, die speelt erg fijn.
Of Santon.

• Ferdi_lwd
Heb gister 1 potje kunnen spelen met dit team
Heb nog noooooit een team gehad dat zo lekker speelt.. 8)
Kwam tegen een team met o.a. Gervinho, Cuardado en Ibarbo en alle snelle rakkers al vrij snel 2-0 achter (tuurlijk de hele replay afgekeken en irritant juichen) maar goed, gewoon doorspelen en kwam nog in de eerste helft op 2-2! 2e helft heb ik 'm weggespeeld naar 4-2 om vervolgens te winnen met 4-3. (3x mijn maat Aguero _/-\o_ )

• Er_Damn
Niet aan Cole of Santon gedacht. Ga het zeker proberen!

Thanks.

Nog een alternatief voor Kroos?

[ Voor 31% gewijzigd door Er_Damn op 12-02-2015 13:09 ]

• dutchgio
Modric?
Ligt aan je team, weet niet of ie per se Real of Duits of iets dergelijks moet zijn?!

• pleister
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-10 14:52
If Depay nu kopen of wachten tot hij goedkoper wordt?

• Rutgertje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-09 10:45
pleister schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 13:45:
If Depay nu kopen of wachten tot hij goedkoper wordt?
Pas in het weekend kopen joh
Veel te duur nu.

Age of Empires III - Definitive Edition

• Bananendoos
En natuurlijk is het weer zo ver dat fifa weer kloot.
Ik sta de hele wedstrijd 1-0 voor, krijg echte 'game-finishers' in de laatste 10 minuten maar Cerci krijgt een spasme in zijn been en kan niks meer finishen, hij komt er voor de eerste keer uit -> goal. Team gaat slecht spelen en hij scoort nog een keer... Slaat helemaal nergens op...

• HaWkY61
Ik kan me helemaal niet vinden in al die "complot-theorien"

Als ik 1-0 voor sta en in de 90e minuut een goal tegen heb gekregen heeft dat echt niks te maken met EA die ergens iets doet o.i.d. Maar gewoon slecht verdedigd.

Wedstrijd goed uitspelen, goed verdedigend staan, niet te snel happen enz. Als je dat goed beheerst krijg je niet snel een doelpunt tegen. Of het nou de 1e of 90e minuut is maakt niet uit.

Doelpunt maken ben ik sowieso nooit goed in geweest, ik zorg er voor dat ik daarom meer creer of dat ik een spits er in zet die beter kan finishen. Dat scheelt echt een hoop..

[ Voor 3% gewijzigd door HaWkY61 op 12-02-2015 15:32 ]

Wesside

• Cwookie
Ik merk wel dat de ene wedstrijd mijn team minder strak kan passen en lichtelijk slomer is. Dit merk je gelijk bij de eerste paar passen en loop acties van de wedstrijd. Zelf ga ik dan meteen in de eerste vijf minuten ultra defensive en spelen op de counter. Hierdoor weet ik over het algemeen de winst alsnog te pakken. Het lijkt alsof FIFA je af en toe forceert een andere speelstijl te gebruiken. Dit is trouwens niet 'alleen' van toepassing op de rating van mijn tegenstander. Dit komt zowel voor bij 78 rated als 86 rated teams waar ik tegen speel.

Uiteindelijk is FIFA gewoon een kwestie van anticiperen op je eigen team en dat van de tegenstander. Doet je eigen team niet wat het normaal wel doet? Pas dan je tactiek aan zodat je wel kansen kan creëren op andere manieren.

[ Voor 15% gewijzigd door Cwookie op 12-02-2015 16:01 ]

• Bananendoos
HaWkY61 schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 15:31:

Als ik 1-0 voor sta en in de 90e minuut een goal tegen heb gekregen heeft dat echt niks te maken met EA die ergens iets doet o.i.d. Maar gewoon slecht verdedigd.

Wedstrijd goed uitspelen, goed verdedigend staan, niet te snel happen enz. Als je dat goed beheerst krijg je niet snel een doelpunt tegen. Of het nou de 1e of 90e minuut is maakt niet uit.

Doelpunt maken ben ik sowieso nooit goed in geweest, ik zorg er voor dat ik daarom meer creer of dat ik een spits er in zet die beter kan finishen. Dat scheelt echt een hoop..
Dit moet wel, de hele wedstrijd hetzelfde gedaan en mn verdedigers liepen gewoon weg bij hem...
Nu weer een potje, ik heb 55% balbezit 6 schoten op doel en nog verlies ik 2-0 doordat hij 3x op doel kan schieten... Denk dat ik even tevez ga halen ipv cerci ofzo...

• The DenMan

The DenMan

Ik ben er eindelijk achter dat EA de transfer list bug opgelost heeft, ik kan eindelijk weer meer dan 30 tegelijk relisten. Ik heb nu een transferlist van 50. Ik zag echter dat er nog 2 upgrades mogelijk zijn, alleen ik ben zelf maar lvl 45. Dus duurt nog wel even voordat ik die zelf kan halen.

Is er misschien iemand die mij die 2 upgrades cadeau kan doen? Zou namelijk wel erg veel baat hebben bij een grotere transfer list.

Mijn iRacing Profiel

• Er_Damn
HaWkY61 schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 15:31:
Toch merk ik het ook wel. Gisteren bijv. twee potjes gespeeld:

Eerste pot: Tegen zuid korea met een gemiddelde rating van 74. Ik kom op 1-0 voor in de eerste 10 min., maar daarna gaat alles mis. Spelers die een bal niet kunnen aannemen, pasen over een paar meter komen niet aan, spelers die niet op positie staan, verdedigers die overal lopen waar de bal niet is en keeper die alles door laat. Zelfs mijn snelste spelers konden zijn spelers echt niet bijbenen. Uiteindelijk met 3-1 verloren tegen iemand, die echt maar wat deed en gewoon paniekvoetbal speelde.

Tweede pot: Tegen een team met iemand met een rating van 90 (bijna alleen maar toty spelers o.a. messi en Ronaldo, Iniesta etc). In dit wedstrijd speel ik die gast echt helemaal kapot. Alles loopt precies hoe ik wil, terwijl ik toch echt het gevoel had dat hij best een aardig potje kon spelen. Eindstand 3-1, met een geweldig aantal schoten, balbezit en hoge passing.

Het kan echt niet zo zijn dat alleen de tegenstander zo een groot verschil maakt, maar er zit echt wat scripting in het spel. En dat is gewoon best jammer, dan wel onrealistisch.

• Cwookie
Zojuist de befaamde waarschuwing van Origin gehad voor het kopen van coins (na 4x coins gekocht te hebben) O-) Dit betekend dat ik me toch maar eens moet gaan verdiepen in het handelen van spelers.

• Rutgertje
The DenMan schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 16:09:
Ik ben er eindelijk achter dat EA de transfer list bug opgelost heeft, ik kan eindelijk weer meer dan 30 tegelijk relisten. Ik heb nu een transferlist van 50. Ik zag echter dat er nog 2 upgrades mogelijk zijn, alleen ik ben zelf maar lvl 45. Dus duurt nog wel even voordat ik die zelf kan halen.

Is er misschien iemand die mij die 2 upgrades cadeau kan doen? Zou namelijk wel erg veel baat hebben bij een grotere transfer list.
Er is helemaal niets structureel opgelost. Het is gewoon puur toeval. Dat gaf een EA medewerker laatst nog bij me aan.

Ik heb de upgrade naar 80 aangeschaft, maar mijn transfer list staat nog steeds op 40.
Ze zijn hier al sinds het begin van FIFA 15 zogenaamd een oplossing voor aan het zoeken.

Blijkbaar heeft geld verdienen meer prioriteit dan een game volledig af te hebben.
Het is half februari!!!!

• Rutgertje
Het lijkt wel alsof Depay gepricefixt wordt. 450k nu :o
Best een hoop voor een speler met rating 80 en weak foot 2.

Sneijder (86) daarentegen zakt wel erg ver terug --> 94k

• EnzymeNL
  • Laatst online: 25-06 01:12

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Bananendoos schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 16:08:
[...]

Nu weer een potje, ik heb 55% balbezit 6 schoten op doel en nog verlies ik 2-0 doordat hij 3x op doel kan schieten... Denk dat ik even tevez ga halen ipv cerci ofzo...
Dat is juist wat ze willen |:(

PSN ID: Enzyme-NL

Pagina: 1 ... 56 ... 63 Laatste