[Multi] FIFA 15 Ultimate Team

Pagina: 1 ... 55 ... 63 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ferdi_lwd schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 12:26:
Ik wil nadat ik m'n SIF Rakitic en IF Kuytjes e.d. heb verkocht een IF NL+Eredivisie team maken:
http://www.futhead.com/15/squads/20584979/
Vind het echt jammer dat die verdediging hier zo om te janken is.. Het middenveld is volgens mij ijzersterk zo en de spits, tja, denk dat een RVP daar beter tot z'n recht komt. Maar we gaan het zien..
Dit is mijn Nl team;

http://www.futhead.com/15/squads/20605163/

Speelt heerlijk, ook in div 1 kan ik goed meekomen met dit team, scoor heel veel goals, 4-5 per wedstrijd, krijg er daarentegen ook aardig wat tegen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-07-2023
Maichel schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 13:03:
[...]

SIF Rakitic had je beter nog even kunnen bewaren joh...na de upgrade veel meer waard, dan had je RVP zeker ook kunnen kopen :)
O maar ik heb mijn SIF Rakitic nog wel hoor. Ik wil graag zoiets bouwen wanneer ik die heb verkocht ;)
Misschien is het al genoemd, maar wanneer kan ik Rakitic het beste verkopen? Hij brand in m'n trade lijst >:)

Edit: Rakitic is inmiddels al 410k volgens Futbin :)
En waar ik helemaal van achterover val: Zlatan! gekocht voor 700k, is nu dik 1.5 miljoen! :D

[ Voor 13% gewijzigd door Ferdi_lwd op 03-02-2015 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
dutchgio schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 12:36:
[...]

Vlaar?
Robben?

Huntelaar heeft zo te weinig pace, dan moet je al 4-3-3 gaan spelen en vanaf de flanken voorzetten zodat ie m erin kan koppen.
Robben heb ik momenteel de coins niet voor helaas. En TOTY Robben al helemaal niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Bij de bio van spelers kan je zien hoe vaak een speler gewisseld is van eigenaar. Heeft het aantal eigenaren nog invloed op de speler ? Ik vermoed van niet echter van niet, maar zeker weten doe ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:39
Nee dat maakt echt niet uit, is puur voor de statistiek en degenen die zich te goed voelen voor 'tweedehandse' spelers. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
  • Nu online
Haha ja dat kan ook nog idd :-)

Zelf kijk ik er normaal nooit naar , maar was even nieuwsgierig hoe vaak een aantal spelers van eigenaar gewisseld waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-10 12:52
Ferdi_lwd schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 14:24:
[...]

O maar ik heb mijn SIF Rakitic nog wel hoor. Ik wil graag zoiets bouwen wanneer ik die heb verkocht ;)
Misschien is het al genoemd, maar wanneer kan ik Rakitic het beste verkopen? Hij brand in m'n trade lijst >:)

Edit: Rakitic is inmiddels al 410k volgens Futbin :)
En waar ik helemaal van achterover val: Zlatan! gekocht voor 700k, is nu dik 1.5 miljoen! :D
Sowieso pas na de upgrade, futbin in de gaten houden, en ik zal het hier wel melden ook :*)

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaWkY61
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2024
Doumbia (Roma) is 278K :o :o :o
Markt is echt niet normaal..

Wesside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Een tipje!

IF Lustig is/was net voor 9000 op te pikken. Detailtje...als je 'm quick-selled krijg je al 9200 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
Ik heb een speler gevonden die met een bepaalde positiewisseling altijd binnen 1 seconde verkocht is als ik hem een BIN van max €2500,- geef.
Is dit een bot ofzo die deze spelers dan opkoopt?

Ik koop hem (met de juiste positie) tussen de €1500,- en €2000,-, dus voor mij een leuke winst (voor de meeste hier een lachertje geloof ik :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Maichel schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 16:24:
Een tipje!

IF Lustig is/was net voor 9000 op te pikken. Detailtje...als je 'm quick-selled krijg je al 9200 :P
En als je twee weken wacht krijg je het dubbele :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
dutchgio schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 16:30:
[...]

En als je twee weken wacht krijg je het dubbele :+
Dat sowieso, maar hier is het dus onmogelijk om verlies te maken (dom van de verkoper ook....). :)

Soms ook leuk om massaal 650 te bieden op gouden spelers van 78 (alleen de shineys). Als je die wint en je quickselled ze, heb je sowieso 30 coins winsts. Gaat natuurlijk traag, maar ja.

[ Voor 25% gewijzigd door Maichel op 03-02-2015 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
Maichel schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 16:24:
Een tipje!

Ik had er vanochtend ook een aantal gehaald. kaaaachiiiinnnggg 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een zieke hybrid! Deze wil ik echt uitproberen, maar dan met David luiz toty. Iemand ervaringen met deze formatie? Dat is m'n enige zorg.. Bedankt alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:38
Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 11:39:
[...]

Je moet even op de console inloggen. Jouw verbinding van de web app met de server is een soort van verbroken. Even naar fut op je pc/xbox/ps en dan moet het weer werken
Dat was inderdaad de oplossing! Dank je wel. 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijgt een MOTM ook een upgrade? Heb MOTM Bony gekocht namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cwookie
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01-10 07:55
Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 22:30:
Krijgt een MOTM ook een upgrade? Heb MOTM Bony gekocht namelijk.
Alleen spelers die de eerste helft van het seizoen uitmuntend hebben gespeeld krijgen een upgrade. Bony heeft weinig bijzonders verricht. Reken er dus maar niet op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirWInsalot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-10 13:15
Cwookie schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 00:02:
[...]

Alleen spelers die de eerste helft van het seizoen uitmuntend hebben gespeeld krijgen een upgrade. Bony heeft weinig bijzonders verricht. Reken er dus maar niet op
No offence, maar misschien moet je vaker Premier League wedstrijden (of op z'n minst MOTD) kijken ipv Bony beoordelen op basis van het aantal keer dat hij in de TOTW zit/zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
  • Nu online
De prijzen zakken ook allemaal weer momenteel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cwookie
SirWInsalot schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 01:48:
[...]

No offence, maar misschien moet je vaker Premier League wedstrijden (of op z'n minst MOTD) kijken ipv Bony beoordelen op basis van het aantal keer dat hij in de TOTW zit/zat.
Ik volg de Premier League al jaren. Ja hij sloot het jaar af als topscorer van de Premier League. Hij doet wat hij moet doen als spits en hij zou een upgrade ook meer dan verdienen. Maar kijkend naar wat EA in het verleden heeft gedaan met spelers die een upgrade verdienen zie ik de kans zeer klein in dat hij ook werkelijk een upgrade krijgt.

[ Voor 19% gewijzigd door Cwookie op 04-02-2015 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaWkY61
Verwijderd schreef op maandag 02 februari 2015 @ 23:46:
[...]

Onpopulaire Leauge, onpopulair land, veel te traag voor een flank speler. Je mag van geluk spreken als wat jij beweert uitkomt. Even een voorbeeld uit de totw van 2 weken terug, aangezien kuyt volgens jou dan 25/30k is. Joaquin van fiorentina, Spaanse nationaliteit, veel betere stats, zelfde positie. Is 13,5k ;)
Niet helemaal waar:
- Onpopulaire leage is deels waar, toch heb je daar SIF Sneijder, IF Emenike, IF Melo en een paar goede zilvers spelen.
- Weinig tot geen goede alternatieven op rechts voor de Turkse comp.
- Nou is Kuyt natuurlijk niet de beste speler, maar zijn H/H workrates en redelijke fysiek maakt hem een ideale speler voor 3-5-2. Ook komt hij goed tot zijn recht als RF bij een 4-3-2-1 formatie.
- Joaquin daartegen is een middelmatige vleugelspeler voor zijn comp: Cuadrado, Ibarbo, Callejon, Shaqiri enz. zijn veel betere alternatieven
- Ook vind ik Kuyt een ideale speler voor hybirds.

Wesside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
HaWkY61 schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 09:12:
[...]

Niet helemaal waar:
- Onpopulaire leage is deels waar, toch heb je daar SIF Sneijder, IF Emenike, IF Melo en een paar goede zilvers spelen.
- Weinig tot geen goede alternatieven op rechts voor de Turkse comp.
- Nou is Kuyt natuurlijk niet de beste speler, maar zijn H/H workrates en redelijke fysiek maakt hem een ideale speler voor 3-5-2. Ook komt hij goed tot zijn recht als RF bij een 4-3-2-1 formatie.
- Joaquin daartegen is een middelmatige vleugelspeler voor zijn comp: Cuadrado, Ibarbo, Callejon, Shaqiri enz. zijn veel betere alternatieven
- Ook vind ik Kuyt een ideale speler voor hybirds.
Precies dit ja!

En, alle IF's stijgen na verloop van tijd puur omdat het IFs zijn en mensen daar -schijnbaar- graag in handelen. Meeste mensen kopen IFs sowieso niet eens om te spelen, maar puur om te handelen...dus daarom maakt het denk ik ook minder uit of een speler fijn is, of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NakedDutchy
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23-09 15:06
Maichel schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 16:38:
[...]

Dat sowieso, maar hier is het dus onmogelijk om verlies te maken (dom van de verkoper ook....). :)

Soms ook leuk om massaal 650 te bieden op gouden spelers van 78 (alleen de shineys). Als je die wint en je quickselled ze, heb je sowieso 30 coins winsts. Gaat natuurlijk traag, maar ja.
Vergeet je die 5%? Want voor 9000 kopen en 9200 verkopen maak je verlies he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
NakedDutchy schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 09:52:
[...]

Vergeet je die 5%? Want voor 9000 kopen en 9200 verkopen maak je verlies he
Ik heb het over quicksellen (dus: weggooien) dan gaat er geen tax af.

Check dit:

http://www.fifauteam.com/...e-team-quick-sell-values/

[ Voor 13% gewijzigd door Maichel op 04-02-2015 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NakedDutchy
Maichel schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 10:18:
[...]

Ik heb het over quicksellen (dus: weggooien) dan gaat er geen tax af.

Check dit:

http://www.fifauteam.com/...e-team-quick-sell-values/
O echt, dat wist ik dus niet _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Oh :) Dat is echt een hele oude manier om snel aan coins te komen hoor. Vooruit, ik zal je nog wat tips geven :P

Zoek shiney gouden spelers van 78 (en hoger natuurlijk). Enkele voorbeelden zijn:

- Wijnaldum
- Insigne
- Markovic

Bied zodra ze aangeboden worden maximaal 600 coins. Je zult zien dat je er een heleboel wint. De gewonnen kaartjes kan je hierna "gewoon" verhandelen maar als dit na een tijd niet lukt...dan kan je ze gewoon quick sellen en krijg je 624 coins, dus zelfs als je de kaart weg gooit maak je 24 coins winst.

24 coins lijkt weinig, maar doe je dit iederen uur met een volle list (a 80 gewonnen kaarten voor 600 coins) dan maak je per uur toch 80x24= 1920 winst. Vaak meer, want ik probeer de kaarten meestal eerst een paar keer aan te bieden voor 700 open bid, en je verkoopt er altijd wel een paar. Verkoop je ze niet, dan quicksellen en zeker winst.

Nu het mooie, vaak zijn "slechte IF's" in hun pack-week voor 9000 te koop. Als je ze vervolgens direct weg gooit (quicksellen) krijg je direct 9200, dus 200 winst. Uiteraard zou ik proberen ze eerst gewoon te verkopen maar die quick-sell zorgt er dan voor dat je sowieso nooit verlies maakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NakedDutchy
ja dat van die 600 bids wist ik, maar begreep het alleen nooit. Nu is het me duidelijk:P

Naja, ik ga liever voor het grote geld;-) ga geen uur zitten kutten om 2000 coins :P
Meestal zoek ik ff 10-15 min naar een paar goeie spelers die ik voor meer verkoop met veel meer winst.

Maar deze manier is wel handig als je net begint met sparen inderdaad

[ Voor 11% gewijzigd door NakedDutchy op 04-02-2015 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Ik vind de MOTM Gomez wel leuk voor de heb maar wordt die aan het eind van de dag nog goedkoper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
homernt schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 12:38:
Ik vind de MOTM Gomez wel leuk voor de heb maar wordt die aan het eind van de dag nog goedkoper?
Tegen de avond is alles juist vaak duurder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirWInsalot
Cwookie schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 08:53:
[...]

Ik volg de Premier League al jaren. Ja hij sloot het jaar af als topscorer van de Premier League. Hij doet wat hij moet doen als spits en hij zou een upgrade ook meer dan verdienen. Maar kijkend naar wat EA in het verleden heeft gedaan met spelers die een upgrade verdienen zie ik de kans zeer klein in dat hij ook werkelijk een upgrade krijgt.
Dat zou best kunnen, maar ik denk toch dat Wilfried een upgrade gaat krijgen, als is het maar omdat ie voor Manchester City gaat spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Cwookie schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 08:53:
[...]

Puur ter info, heb net al 2 Kuyt's verkocht met 5K winst (15000) terwijl de BIN nog gewoon 10000K is :P

Mensen letter niet op....mooi man. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cwookie
Hahah, niet verkeerd. Ik heb de gok gewaagd om m'n laatste miljoen te investeren in sif sneijder's.. Helaas zakt zijn prijs tot nu toe alleen nog maar sinds ik ze heb aangeschaft.. Zijn stats zijn echt niet grappig meer. Het lijkt zo ongeveer De beste non toty CAM die er is. http://www.futhead.com/15/players/41510/wesley-sneijder/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Cwookie schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 14:35:
Hahah, niet verkeerd. Ik heb de gok gewaagd om m'n laatste miljoen te investeren in sif sneijder's.. Helaas zakt zijn prijs tot nu toe alleen nog maar sinds ik ze heb aangeschaft.. Zijn stats zijn echt niet grappig meer. Het lijkt zo ongeveer De beste non toty CAM die er is. http://www.futhead.com/15/players/41510/wesley-sneijder/
Maar, SIF Sneijders zit tot en met vandaag nog in packs he, dan is t logisch dat de prijs niet daalt, omdat er nog steeds nieuwe uit packs bijkomen.

Over weekje of twee zal je zien dat ze minimaal verdubbeld zijn...hoe langer ze niet meer in packs zitten, hoe beter....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cwookie
Klopt, even rustig afwachten wat zijn prijzen gaan doen te komende weken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
  • Nu online
Veel prijzen zakken momenteel. Is de verwachting dat de prijzen op korte termijn weer zullen stijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
The Jackel schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 14:41:
Veel prijzen zakken momenteel. Is de verwachting dat de prijzen op korte termijn weer zullen stijgen ?
Kan je niet echt weten. De prijzen van spelers die deze week in TOTW zitten zullen uiteraard wel weer stijgen (als ze uit packs zijn). Gewone spelers...geen idee. Misschien dat de winter-upgrade wel weer wat doet met de prijzen maar dat weet ik niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Cwookie schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 14:41:
Klopt, even rustig afwachten wat zijn prijzen gaan doen te komende weken :)
Geduld is het aller belangrijkste ja :) Zelfs de meest slechte IF's verdubbelen in prijs als ze een tijdje uit packs zijn....kan je gewoon op Futbin terug zien :)

Ik gooi er een voorbeeld tegenaan :)

Neem Janmaat...bij far niet een van de beste RB's uit t spel...in zn pack-week was die rond de 20K en nu enkele weken verder al rond de 50....

http://www.futbin.com/player/21304/daryl-janmaat

Of neem O'Shea...een zeer slechte CB (slechte stats althans).

In het begin (pack week): Rond de 20K
Nu: 150K en meer

http://www.futbin.com/player/21237/john-o'shea

[ Voor 37% gewijzigd door Maichel op 04-02-2015 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
Maichel schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 14:30:
[...]

Puur ter info, heb net al 2 Kuyt's verkocht met 5K winst (15000) terwijl de BIN nog gewoon 10000K is :P

Mensen letter niet op....mooi man. :)
Ah, thanx voor de tip, heb ze er ook maar opgeklapt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
  • Nu online
Maichel schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 14:43:
[...]

Kan je niet echt weten. De prijzen van spelers die deze week in TOTW zitten zullen uiteraard wel weer stijgen (als ze uit packs zijn). Gewone spelers...geen idee. Misschien dat de winter-upgrade wel weer wat doet met de prijzen maar dat weet ik niet zeker.
Even afwachten zeg maar. De afgelopen 2 week ging het lekker met de verkopen, maar sinds gisteren zijn de prijzen weer gedaald. Hopelijk stijgen de prijzen weer een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er_Damn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-10 11:02
SIF Lacazette, van 250k naar 1,7 mil. Vandaag weer 1,1 mil.

What's going on en verkopen of afwachten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Uxstyle schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 15:23:
SIF Lacazette, van 250k naar 1,7 mil. Vandaag weer 1,1 mil.

What's going on en verkopen of afwachten??
Ja wanneer de piek is kan je moeilijk zeggen...

Maar, Lacazette is wel een topper van de laatste tijd dus de kans op een winter upgrade is aanwezig. Als dat zo is stijgt ie weer als een dolle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er_Damn
Ik zit nu ook wat te lezen op andere fora's en niemand heeft geen idee of 1,8 de piek was of niet. We gaan het afwachten. Het ziet er wel naar uit dat de markt vandaag behoorlijk aan het crashen is vanwege de TOTW en mega packs.

[ Voor 30% gewijzigd door Er_Damn op 04-02-2015 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
De markt is ook echt wel aan het crashen, o.a. Robben en Zlatan in een dag 400k naar beneden, Rakitic SIF is gezakt naar 280k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaWkY61
Prijzen zakken volgens mij door 2 dingen.
- 35K packs, die best lucratief zijn i.c.m de nieuwe Ibarbo's, Doumbia's en Cuadrados die voor veel geld weg gaan.
- De hype omtrent de vermoedelijke updates is een beetje verdwenen.

Ik denk dat dit een mooi moment is om een paar SIF's te kopen..

Wesside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
He He! fucking eindelijk pack luck...en gelijk massive ook :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/n9Vg83J.jpg

http://www.futbin.com/player/3097/sergio-ag%C3%BCero

Nu is de vraag...team eromheen bouwen...of sellen.

[ Voor 13% gewijzigd door Maichel op 04-02-2015 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaafM
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-12-2020
Wow. dost! Nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Hahaha ik wist dat iemand dat zou gaan zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cwookie
Maichel schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 16:10:
He He! fucking eindelijk pack luck...en gelijk massive ook :)

[afbeelding]

http://www.futbin.com/player/3097/sergio-ag%C3%BCero

Nu is de vraag...team eromheen bouwen...of sellen.
Ik kon er zelf niet mee spelen. Ik heb hem dan ook verkocht nadat hij in 82 gespeelde wedstrijden maar 24 doelpunten scoorde. Misschien zegt dit meer over mij dan over Aguero maar zijn mede spits Sturridge wist in hetzelfde aantal wedstrijden het vierdubbele te scoren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:10
Volgens mij zijn de prijzen al behoorlijk hoog en lijkt het erop dat de bel gebarsten is. Het is daarnaast voor mij nog steeds de vraag of de spelers waarvan wij denken dat ze een upgrade krijgen (bijv. Lacazete) na het bekendmaken duurder worden. Ik kan mij dit gewoon niet meer voorstellen. Hij is al 1.8 zoals ik hier hoor. Ik denk daarnaast dat velen met jullie investeren in zijn upgrade en dat als het eenmaal bekend wordt het wel eens averechts kan werken. De markt wordt overspoeld met Lacatezes en daardoor gaat iedereen elkaar onderbieden.

Ik heb ze gelukkig allemaal al verkocht, inclusief mijn SIF Isco's en SIF Rakitic, etc. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren de komende dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Riemer schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 16:32:
Volgens mij zijn de prijzen al behoorlijk hoog en lijkt het erop dat de bel gebarsten is. Het is daarnaast voor mij nog steeds de vraag of de spelers waarvan wij denken dat ze een upgrade krijgen (bijv. Lacazete) na het bekendmaken duurder worden. Ik kan mij dit gewoon niet meer voorstellen. Hij is al 1.8 zoals ik hier hoor. Ik denk daarnaast dat velen met jullie investeren in zijn upgrade en dat als het eenmaal bekend wordt het wel eens averechts kan werken. De markt wordt overspoeld met Lacatezes en daardoor gaat iedereen elkaar onderbieden.

Ik heb ze gelukkig allemaal al verkocht, inclusief mijn SIF Isco's en SIF Rakitic, etc. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren de komende dagen.
Ja t blijft altijd gokken. Vorig jaar werden de SIF's die een winter-upgrade kregen wel veel meer waard, maar ja...kan nu zomaar anders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er_Damn
SIF Lacazette was 1,8 mil, nu zelfs 906k. Als hij een rating krijgt van 84-85, zie ik hem daarna best nog stijgen eerlijk gezegd. Maar zoals hierboven vermeld, het blijft idd gokken.

[ Voor 7% gewijzigd door Er_Damn op 04-02-2015 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Maichel schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 16:40:
[...]

Ja t blijft altijd gokken. Vorig jaar werden de SIF's die een winter-upgrade kregen wel veel meer waard, maar ja...kan nu zomaar anders zijn.
Dat klopt idd. 2014 was echter het eerste jaar waarin EA de IF's ook een upgrade gaf. Voorheen was dit niet zo. Daarom is iedereen dit jaar zo aan het 'investeren' in IF's en SIF's van spelers die 'wellicht' een upgrade krijgt. Vorig jaar was het niet verwacht en hadden mensen met een SIF Suarez dikke mazzel. Dit jaar verwachten we het allemaal en ik denk daarom dat de prijs vlak voor de upgrade uitkomt wellicht wel eens het hoogst kan zijn. Maar goed, mijn glazen bol heeft ook wel eens barstjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-10 13:50
Iemand op het forum van EA had een interessante theorie over de pricedrop van vandaag.

i think this was done by coin sellers personally, crash the market, buy players cheap, reinflate the market, sell more coins lol.

zit wel iets in. Bergkamp was binnen een dag naar 4.2mil gedaald. Had hem gister nog voor 7mil gekocht :) . Nu schijnt alles weer te stijgen.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer komen de totw spelers van vandaag in packs, 8 uur? Speel al heel lang fut, maar open zelden pakketjes, vandaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaafM
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-12-2020
Héél men transferlijst staat nu vol met Sneijder (86, CAM). en nu ong. week of 2 wachten +)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een tip voor de mensen die Ibrahimovic niet kunnen betalen, Pogba in de spits is net de zwarte Ibra!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
Verwijderd schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 08:55:
Een tip voor de mensen die Ibrahimovic niet kunnen betalen, Pogba in de spits is net de zwarte Ibra!
Maar Pogba op het middenveld achter Zlatan is nog beter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ferdi_lwd schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 09:02:
[...]

Maar Pogba op het middenveld achter Zlatan is nog beter ;)
Dat kan ik zeker niet ontkennen haha. Maar mijn tip was dan ook voor de mensen die Zlatan niet kunnen betalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DENNIS79
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-10 21:48
Kr44nVogel schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 18:36:
Iemand op het forum van EA had een interessante theorie over de pricedrop van vandaag.

i think this was done by coin sellers personally, crash the market, buy players cheap, reinflate the market, sell more coins lol.

zit wel iets in. Bergkamp was binnen een dag naar 4.2mil gedaald. Had hem gister nog voor 7mil gekocht :) . Nu schijnt alles weer te stijgen.
Ik heb maar één vraag: In godsnaam hoe?

Als ze dure kaarten (die ze dus voor meer coins gekocht hebben), voor minder coins gaan verkopen om de markt te crashen, maken ze meer verlies dan ze ooit weer goed kunnen maken! Het zou alleen werken als buiten hun handelen om de prijzen vervolgens blijven dalen, om vervolgens weer te stijgen tot waardes boven de oorspronkelijke waarde... Ik heb geen hogere economie gestudeerd, maar deze theorie lijkt me klinklare onzin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baexed
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-10 14:20
DENNIS79 schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 09:22:
[...]

Ik heb maar één vraag: In godsnaam hoe?

Als ze dure kaarten (die ze dus voor meer coins gekocht hebben), voor minder coins gaan verkopen om de markt te crashen, maken ze meer verlies dan ze ooit weer goed kunnen maken! Het zou alleen werken als buiten hun handelen om de prijzen vervolgens blijven dalen, om vervolgens weer te stijgen tot waardes boven de oorspronkelijke waarde... Ik heb geen hogere economie gestudeerd, maar deze theorie lijkt me klinklare onzin!
De prijzen leken op hun hoogtepunt te zitten, waardoor mensen minder geneigd zijn deze te kopen (al dan niet met gekochte coins). Als er een crash plaats vindt dan willen mensen hiervan profiteren. Dit kan met het kopen van coins. Veel mensen kopen dus coins als ze merken dat er een crash is wat cashen betekent voor de coinssellers.

PSN ID: Baexed | Battlelog: Baexed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DENNIS79
Baexed schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 09:58:
[...]

De prijzen leken op hun hoogtepunt te zitten, waardoor mensen minder geneigd zijn deze te kopen (al dan niet met gekochte coins). Als er een crash plaats vindt dan willen mensen hiervan profiteren. Dit kan met het kopen van coins. Veel mensen kopen dus coins als ze merken dat er een crash is wat cashen betekent voor de coinssellers.
Dat is mijn vraag niet... Mijn vraag is hoe die coinsellers die markt kunnen beïnvloeden?

Uiteindelijk is het een kwestie van vraag en aanbod. Als er veel vraag is en weinig aanbod, stijgen prijzen, en als er meer aanbod dan vraag is dalen prijzen. Een producent kan invloed uitoefenen op het aanbod, maar een coinseller is geen producent en "maakt" geen kaarten, maar moet ze ook "gewoon" kopen. Als ze duur kopen en goedkoop verkopen, crashen ze weliswaar de markt, maar maken ze er meer verlies dan met de omgekeerde beweging goedgemaakt kan worden.

Inflatie heeft ook nog een rol in de prijsstelling in een markt. En dat is -mijns inziens- dan ook de enige manier waarop coinsellers invloed zouden kunnen uitoefenen. Door coins goedkoper of duurder te maken. Maar om een crash te veroorzaken zouden ze zelf (bewust) geen/minder coins moeten verkopen, waardoor de vraag (namelijk de moeglijkheid om kaarten te kopen) wordt beperkt, waardoor prijzen weer lager worden. Vervolgens zouden coinsellers dan kaarten tegen lagere prijzen kunnen kopen, die ze vervolgens voor meer coins kunnen verkopen, zodra ze de markt weer (meer) beschikking geven over hun eigen coins. Een dergelijk scenario geldt bovendien alleen als de grote meerderheid kaarten koopt met behulp van gekochte coins, en dan nog lijkt het mij echter veel en veel te ver gezocht. Dit omdat het alleen werkt als alle coinsellers er aan meewerken. Als er eentje namelijk niet meewerkt, zal hij de enige zijn die klandizie heeft, extreem veel verdienen, en het effect voor de rest zal te verwaarlozen zijn.

Bovendien had je het dan kunnen merken aan de prijzen die je betaalt voor coins, die zouden flink gestegen moeten zijn. Ik koop geen coins, dus ik weet het niet, maar ik heb over dergelijke verschijnselen in ieder geval niets gelezen op de diverse fora...

Maar goed, als je er wel in gelooft prima en laat het dan een impuls zijn om nooit coins te kopen, maar alleen "eerlijk" te verdienen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
DENNIS79 schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 10:30:
[...]

Dat is mijn vraag niet... Mijn vraag is hoe die coinsellers die markt kunnen beïnvloeden?

Uiteindelijk is het een kwestie van vraag en aanbod. Als er veel vraag is en weinig aanbod, stijgen prijzen, en als er meer aanbod dan vraag is dalen prijzen. Een producent kan invloed uitoefenen op het aanbod, maar een coinseller is geen producent en "maakt" geen kaarten, maar moet ze ook "gewoon" kopen. Als ze duur kopen en goedkoop verkopen, crashen ze weliswaar de markt, maar maken ze er meer verlies dan met de omgekeerde beweging goedgemaakt kan worden.

Inflatie heeft ook nog een rol in de prijsstelling in een markt. En dat is -mijns inziens- dan ook de enige manier waarop coinsellers invloed zouden kunnen uitoefenen. Door coins goedkoper of duurder te maken. Maar om een crash te veroorzaken zouden ze zelf (bewust) geen/minder coins moeten verkopen, waardoor de vraag (namelijk de moeglijkheid om kaarten te kopen) wordt beperkt, waardoor prijzen weer lager worden. Vervolgens zouden coinsellers dan kaarten tegen lagere prijzen kunnen kopen, die ze vervolgens voor meer coins kunnen verkopen, zodra ze de markt weer (meer) beschikking geven over hun eigen coins. Een dergelijk scenario geldt bovendien alleen als de grote meerderheid kaarten koopt met behulp van gekochte coins, en dan nog lijkt het mij echter veel en veel te ver gezocht. Dit omdat het alleen werkt als alle coinsellers er aan meewerken. Als er eentje namelijk niet meewerkt, zal hij de enige zijn die klandizie heeft, extreem veel verdienen, en het effect voor de rest zal te verwaarlozen zijn.

Bovendien had je het dan kunnen merken aan de prijzen die je betaalt voor coins, die zouden flink gestegen moeten zijn. Ik koop geen coins, dus ik weet het niet, maar ik heb over dergelijke verschijnselen in ieder geval niets gelezen op de diverse fora...

Maar goed, als je er wel in gelooft prima en laat het dan een impuls zijn om nooit coins te kopen, maar alleen "eerlijk" te verdienen!
Jij denkt dat coinsellers hun coins krijgen door te handelen? Of snap ik je verkeerd?

Dat gebeurd (voorheen in ieder geval) met omgebouwde PS3's waar je een heleboel wedstrijden tegelijk mee kan laten spelen, bijvoorbeeld 100 ofzo...met speciale tools. De markt van de PS3 en PS4 is het zelfde. Die tools werken alleen op omgebouwde/speciale consoles.

Check maar is van een coinseller zijn trade-profit, dit is vaak vele miljarden...dat krijg je natuurlijk nooit via gewoon handelen.

Chech hier bijvoorbeeld:

http://www.reddit.com/r/F..._sellers_get_their_coins/

PS: En natuurlijk buy-bots

[ Voor 10% gewijzigd door Maichel op 05-02-2015 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DENNIS79
Maichel schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 10:48:
[...]

Jij denkt dat coinsellers hun coins krijgen door te handelen? Of snap ik je verkeerd?

Dat gebeurd (voorheen in ieder geval) met omgebouwde PS3's waar je een heleboel wedstrijden tegelijk mee kan laten spelen, bijvoorbeeld 100 ofzo...met speciale tools. De markt van de PS3 en PS4 is het zelfde. Die tools werken alleen op omgebouwde/speciale consoles.

Check maar is van een coinseller zijn trade-profit, dit is vaak vele miljarden...dat krijg je natuurlijk nooit via gewoon handelen.
Neen, dat snap je verkeerd. Ik heb geen idee hoe ze aan hun coins komen, en dat is ook niet relevant voor mijn verhaal.

Ik reageerde op iemand die wel dacht dat coinsellers zo aan hun coins komen, en sterker nog, dat ze de markt bewust laten crashen om goedkoop spelers te kopen...

Mijn verhaal betoogt slechts dat ze op die manier (markt laten crashen en goedkoop spelers kopen) in ieder geval niet te werk gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
DENNIS79 schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 10:54:
[...]

Neen, dat snap je verkeerd. Ik heb geen idee hoe ze aan hun coins kopen, en dat is ook niet relevant voor mijn verhaal.

Ik reageerde op iemand die wel dacht dat coinsellers zo aan hun coins kopen, en sterker nog, dat ze de makrt bewust laten crashen om goedkoop spelers te kopen...

Mijn verhaal betoogt slechts dat ze op die manier (martk laten crashen en goedkoop spelers kopen) in ieder geval niet te werk gaan.
Ok, clear :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaWkY61
Ik denk dat jullie te ver doordenken m.b.t market crash.

- De hype rondom de voorspelde upgrades is een beetje ingedut -> Potentiele upgraded (SIF) prijzen dalen.
- Beetje stilte voor de storm m.b.t aankomenede updates.
- The kids zijn weer beetje klaar met de de feestedagen + vakantie en zijn meer gefocut op school (?)

Ik vermoed eigenlijk dat prijzen nog verder zullen dalen tot de uiteindelijke upgrades komen..

Wesside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NakedDutchy
Ik denk eerder dat de markt weer wat stabiliseert na weken van 'onrust'.
En daar komt dan vaak bij dat sommige spelers wat dalen.
Maar met de upgrade's gaan al die speler prijzen echt wel omhoog.

Pak Rakitic SIF, die bijna zeker een upgrade krijgt. De originele kaart is niet heel bijzonder, de meeste gingen dan voor Modric bijv, maar met zijn SIF en de upgrade straks is het 1vd beste, zo niet, de beste cm voor een spaans team. Dan gaan mensen hem echt wel kopen.

(En laat ik nou 8 stuks hebben, allemaal gekocht tussen de 200k-250k. En hij word minimaal 450k-500k waard :-)

Ik geloof niks van coin sellers die de markt zwaar beinvloeden. De markt was beinvloed door de TOTY periode, en begint nu eindelijk weer wat te stabiliseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Laatst online: 29-09 09:14
Ik las net dat je met windows 10 tegen xbox players kan gamen.... Dit is best huge voor fut fans... We zijn eindelijk af van die belachelijk dure PC transfermarkt spelers... I am happy

nieuws: Gamers kunnen Xbox One-games streamen naar Windows 10-apparaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Goed lezen, het houdt wat anders in. ;)
Als je een Xbox one hebt kun je bijvoorbeeld Fifa naar je laptop/pc streamen.
Je speelt dan niet de PC versie tegen xbox gamers, maar speelt de xbox versie op je pc/laptop.

Maar met game streamen zul je ongetwijfeld te maken krijgen met input lag, waardoor online gamen wat lastig wordt. Denk dat het meer voor de singleplayer games is en al helemaal niet dat je op je PC fifa opstart en tegen Xbox spelers gamed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJHH93
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:28
dutchgio schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 14:33:
Goed lezen, het houdt wat anders in. ;)
Als je een Xbox one hebt kun je bijvoorbeeld Fifa naar je laptop/pc streamen.
Je speelt dan niet de PC versie tegen xbox gamers, maar speelt de xbox versie op je pc/laptop.

Maar met game streamen zul je ongetwijfeld te maken krijgen met input lag, waardoor online gamen wat lastig wordt. Denk dat het meer voor de singleplayer games is en al helemaal niet dat je op je PC fifa opstart en tegen Xbox spelers gamed...
Iets verder staat:

Daarnaast kunnen gamers op Windows 10 spelen tegen Xbox-gamers, heeft Microsoft bekendgemaakt. Daarvoor zullen ontwikkelaars dan wel ondersteuning moeten inbouwen; het is daarom nog onzeker of alle spellen daar ondersteuning voor krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Oh vandaar, my bad.
Dat stuk had ik nog niet gelezen. ;)

Maar alsnog, je kunt gamen tegen xbox one spelers, en per game afhankelijk.
Dat zou dan qua matchmaking bij potjes kunnen zijn, maar dan is de handel-markt nog steeds gescheiden.
EA kennende... Implementeren ze die ondersteuning sowieso niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NakedDutchy
Dit is toch wel mooi. Zoals eerder gezegd had ik gezocht naar iemand van het developing team en vond een mailadres van de head chief developers van fifa 15. Ik heb een mail gestuurd met problemen waar ik en duizenden anderen last van hebben. Een hoop noemen het scripting/momentum. In ieder geval is er (nog) geen oplossing.

Ik had niet verwacht een reactie te krijgen, maar na 2 dagen kreeg ik zojuist een bericht terug dat hij het netjes vond dat ik een mail gestuurd had naar hem, en dat hij dit door ging geven en dat ze er naar gaan kijken. Ook zei hij dat een aantal problemen wel bekend zijn, maar het scripting gedeelte een mythe isxD

Uiteraard zegt dit nog niks, maar dat hij reageerde is al netjes, had het niet verwacht eerlijk gezegd:P Ben benieuwd wat er uit komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutgertje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-09 10:45
Kr44nVogel schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 18:36:

Volgens mij was het gewoon door een combinatie van 1) de mega packs (35k) en 2) de TOTW die daarna uitkwam.

Age of Empires III - Definitive Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cwookie
Hmm, Sanchez of de nieuwe Chelsea Cuadrado op RM in een BPL squad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:08
Cwookie schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 21:32:
Hmm, Sanchez of de nieuwe Chelsea Cuadrado op RM in een BPL squad?
IF Cabella!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NakedDutchy
Ik kreeg een bericht op de app over fifa united. Wat houd dat precies in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cwookie
NakedDutchy schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 22:54:
Ik kreeg een bericht op de app over fifa united. Wat houd dat precies in?
Je kan dit weekend een verheel verzorgde trip winnen om de wedstrijd FC Barcelona tegen Real Madrid te zien door simpelweg FUT te spelen. Niet te snel, haal die lach maar weer van je gezicht. Door de Nederlandse wetgeving kunnen we helaas niet mee doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thisisjazz
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-10 11:54
Cwookie schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 23:01:
[...]

Je kan dit weekend een verheel verzorgde trip winnen om de wedstrijd FC Barcelona tegen Real Madrid te zien door simpelweg FUT te spelen. Niet te snel, haal die lach maar weer van je gezicht. Door de Nederlandse wetgeving kunnen we helaas niet mee doen ;)
leg uit :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cwookie
dit:
Q: This contest is valid for which countries ?
A: Austria, Bulgaria, Canada (excluding Quebec) Chile, France, Germany, New Zealand, Norway, South Africa, South Korea, Taiwan, Thailand, United Kingdom, the United States (including the District of Columbia and excluding Florida and New York).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thisisjazz
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-10 11:54
Lame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NakedDutchy
Heb ff zitten zoeken, vorige keer kon het wel volgens een bericht op futhead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

Vliegen vanaf Dusseldorf :P In America maken ze vaak genoeg de fout dat wij Nederlanders, Duitsers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-04-2024
Dag iedereen,

Ik wilde fifa15 voor de pc gaan aanschaffen? maar heeft de pc-versie wel een groot aantal actieve gebruikers? Fifa 15 is namelijk een typische console game..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
N.Uckerman schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 17:26:
Dag iedereen,

Ik wilde fifa15 voor de pc gaan aanschaffen? maar heeft de pc-versie wel een groot aantal actieve gebruikers? Fifa 15 is namelijk een typische console game..
Ik kan je alleen aangeven dat er naar mijn mening nog genoeg actieve PC gamers zijn. Als ik dit forum + EA forum mag geloven duurt het nooit lang voor je een tegenstander hebt. (minder dan 15 seconden). Lijkt me dus geen probleem. Ga je FUT spelen of een ander onderdeel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
Ik ga FUT spelen en vaak gewoon 1v1 online. Hoezo?

[ Voor 7% gewijzigd door N.Uckerman op 07-02-2015 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Speel dagelijks fifa op de pc in diverse speltypes en heb 7 dagen per week en op ieder tijdstip binnen enkele seconden een tegenstander dus maak je niet druk en schaf die game gewoon aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cwookie
Heren, ik zit op het moment met dit team (http://www.futhead.com/15/squads/21627422/) te schommelen tussen divisie 1 en 2. Ik degradeer eigenlijk standaard zodra ik in divisie 1 kom en promoveer weer standaard wanneer ik in divisie 2 zit. Nu zag ik op youtube deze hybrid (http://www.futhead.com/15/squads/21666911/) voorbij komen. De teams zijn qua kosten bijna identiek op PC. Denken jullie met dit tweede team beter of slechter in divisie 1 te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
N.Uckerman schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 18:07:
Het is wel handig om te weten dat er heel veel inflatie zit op de FUT markt van de PC. Je moet dus in verhouding veel meer wedstrijden spelen voor betere spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirWInsalot
Cwookie schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 18:48:
Heren, ik zit op het moment met dit team (http://www.futhead.com/15/squads/21627422/) te schommelen tussen divisie 1 en 2. Ik degradeer eigenlijk standaard zodra ik in divisie 1 kom en promoveer weer standaard wanneer ik in divisie 2 zit. Nu zag ik op youtube deze hybrid (http://www.futhead.com/15/squads/21666911/) voorbij komen. De teams zijn qua kosten bijna identiek op PC. Denken jullie met dit tweede team beter of slechter in divisie 1 te spelen?
Iets meer spelers met een hogere defensive workmate misschien?

http://www.futhead.com/15/squads/21708026/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

N.Uckerman schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 18:07:
Ik zou er niet aan beginnen ;) Het zal uitlopen op anger management therapie en wat onvoorziene reparatie-/vervangingskosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
bbblije schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 23:27:
[...]

Ik zou er niet aan beginnen ;) Het zal uitlopen op anger management therapie en wat onvoorziene reparatie-/vervangingskosten.
Hoezo er niet aan beginnen? Omdat er in de pc versie zoveel bugs zitten of omdat fifa gewoon irriterend kan zijn?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

N.Uckerman schreef op zondag 08 februari 2015 @ 00:22:
[...]

Hoezo er niet aan beginnen? Omdat er in de pc versie zoveel bugs zitten of omdat fifa gewoon irriterend kan zijn?:P
PC versie is an sich niets mis mee. Maar het spel bevat op alle platformen bugs. Natuurlijk is het vermakelijk, maar daarentegen ook erg verslavend. En hoe verder je komt hoe frustrerender het wordt als je verliest, zeker als dit komt omdat je merkbaar tegen wordt gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
ik zie veel zwartgoude kaartjes.... Developen spelers zichzelf naar dat niveau?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
Wauw, Rakitic SIF is al gestegen naar 520k :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Ferra schreef op maandag 09 februari 2015 @ 07:14:
U serious :| ?

http://www.fifauteam.com/...or-fifa-15-ultimate-team/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cwookie
Ferra schreef op maandag 09 februari 2015 @ 07:14:
Ja, Fifa is eigenlijk pokemon in een voetbal jasje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
bbblije schreef op zondag 08 februari 2015 @ 22:40:
[...]

PC versie is an sich niets mis mee. Maar het spel bevat op alle platformen bugs. Natuurlijk is het vermakelijk, maar daarentegen ook erg verslavend. En hoe verder je komt hoe frustrerender het wordt als je verliest, zeker als dit komt omdat je merkbaar tegen wordt gewerkt.
Hoe bedoel je als je merkbaar tegen wordt gewerkt? Noem eens voorbeelden dan. Ik ga het spel sws kopen, maar nu ben ik ook nieuwsgierig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Ik vind het geen stomme vraag, maar blijkbaar mag een beginner zulke vragen niet stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webdavid
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 09-10 16:14
N.Uckerman schreef op maandag 09 februari 2015 @ 22:22:
[...]

Hoe bedoel je als je merkbaar tegen wordt gewerkt? Noem eens voorbeelden dan. Ik ga het spel sws kopen, maar nu ben ik ook nieuwsgierig :P
Ik heb het spel sinds vrijdag. Echt super leuk! Als je hem eenmaal hebt stuur me ff een pb'tj. Kunnen we een keer tegen elkaar met fut :P

http://www.futhead.com/15/squads/22215278/

dit is mijn squad. Ik had al het geluk van de wereld om direct hazard uit een pakketjes te krijgen 8)
Hebben jullie nog verbeterpunten. Heb nog 65k over ( rest aan een vriend gegeven )

[ Voor 22% gewijzigd door webdavid op 09-02-2015 23:25 ]

daviddebestnl @ tweakers2 clash of clans || i5 4690 ~ gtx 750 ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
webdavid schreef op maandag 09 februari 2015 @ 23:15:
[...]

Ik heb het spel sinds vrijdag. Echt super leuk! Als je hem eenmaal hebt stuur me ff een pb'tj. Kunnen we een keer tegen elkaar met fut :P

http://www.futhead.com/15/squads/22215278/

dit is mijn squad. Ik had al het geluk van de wereld om direct hazard uit een pakketjes te krijgen 8)
Hebben jullie nog verbeterpunten. Heb nog 65k over ( rest aan een vriend gegeven )
Lekker teampje! Klopt het dat op de pc de spelers wat goedkoper zijn dan op console? vrienden van mij zeggen dat. Je mag trouwens wel wat aan je verdediging doen :P Die lopen naar mijn mening nogal wat achter op de rest van het team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webdavid
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 09-10 16:14
De prijzen verschillen niet veel.
Kun je directe namen noemen voor mn verdediging. Ik houd wel graag 100 teamgeest

daviddebestnl @ tweakers2 clash of clans || i5 4690 ~ gtx 750 ti

Pagina: 1 ... 55 ... 63 Laatste