[Multi] FIFA 15 Ultimate Team

Pagina: 1 ... 54 ... 63 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand goede if om te pricefixen (PS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NakedDutchy schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 11:44:
[...]

als je een vraag heb over opstellingen en spelers dan kan je dat toch gewoon vragen? Daar krijg je dan gewoon antwoord op.

ik speel atm geen fut potjes meer omdat ik schijtziek word van al dat lag/momentum gezeik. Heb er zoveel last van. Ik kan niet eens normaal meer verdedigen omdat ik 1 a 2 sec achter loop op mijn tegenstander
Meer gehoord, zelf geen last van maar je zou deze tutorial kunnen proberen:
http://fifaaddiction.com/fifa-issues/fifa-gameplay-issues/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-06 01:12

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Ik vind het nu ook wat interessanter om te lezen hoe je snel coins kunt verdienen (en zo je team kunt verbeteren) dan 10 pagina's vol met opstellingen die mensen gebruiken.

PSN ID: Enzyme-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NakedDutchy
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23-09 15:06
Verwijderd schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 13:14:
[...]

Meer gehoord, zelf geen last van maar je zou deze tutorial kunnen proberen:
http://fifaaddiction.com/fifa-issues/fifa-gameplay-issues/
Welke Divisie speel je? En wat is je team rating?
Van wat ik gehoord en gelezen hebt schijnt het icm met bovenstaande te zijn, samen met je laatste w/l streak en nog wat factoren.

Ik heb hier de laatste 2 weken echt flink last van. Ik ben seizoenen gaan doen. Op FIFA 15 alleen nog maar seizoenen gespeeld met iemand anders naast me, dus mijn stats waren niet hoog. Ik heb vanaf woensdag 12x op rij gewonnen en kwam zo in divisie 3 terecht. eerste 2 potjes gewonnen, en vanaf toen ging het spelen ineens ook drama met eerder aangegeven issues. Op een gegeven moment haalde Xabi Alonso zelfs Di maria in, niet door vasthouden, hij lag echt achter op hem. Daar zakt mijn broek echt vanaf |:(

Ik speel pc overigens, dus die account online/offline tip gaat helaas niets worden, maar tnx voor de tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:39
Op Ps4 ook merkbaar hoor, zonder bovenstaande tips nog.
Maar ook geforceerd aan seasons eigenlijk.

Spelen in FUT is niet leuk meer, tenzij ik m'n 78' rated teampje pak met alleen gouden non rare spelers, en dan hooguit gelijkspeel tegen 80-83 rated teams puur vanwege het kwaliteitsverschil in spelers.
Met zo'n minder team loopt het wel ineens een stuk beter, maar doordat de tegenstander zoveel betere spelers heeft is het alsnog erg lastig.

[ Voor 18% gewijzigd door dutchgio op 31-01-2015 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

Het lijkt erop dat iedereen in het begin minimaal beïnvloed is geweest, zowel positief als negatief. Na gelang er meer wedstrijden zijn gespeeld 150-200+ komen de echte opmerkelijke ingrepen. Zoals ook hier boven beschreven, mijn Tevez werd er vanavond uitgelopen door Mertesacker. 87 acc vs 29 acc. Onbegrijpelijk, hoe kan dit zo gecodeerd zijn. Dit is toch onacceptabel!

Daarbij won ik deze wedstrijd met mijn Seria A team 80 overall tegen zijn di maria, rooney, aguero 86 overall. Hij kon de bal slecht vast houden en zijn spelers liepen rommelig over het veld. De 2 goals die hij scoorde waren op de 45ste en de 90ste minuut. De rest van zijn kansen waren naast of op de lat/paal. In de 5+ extra tijd maakte ik de 7-2. Dit spel is een grap! Hoe kan ik van divisie 3 naar 5 degraderen met een top team. En iedereen kwijt spelen met een Serie A squad van max 20K.

EA zou zich kapot moeten schamen voor wat ze hebben uitgebracht. Maar ik vermoed dat ze onderuit geleund zitten te kijken naar hoe de bankrekening vol loopt. FIFA 2015 = E-heroïne, verslavende rotzooi!

Ik doe nog even een potje voor het slapen gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Hoe gebruik je eigenlijk de kaartjes van de trainers die je spelers bijv 5% meer verdediging stats geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou heb ik neymar paar maanden geleden uit pack gehaald. Vind het heerlijk spelen met hem maar destijds was die rond de 300k en laatste weken na de 600k. Zal die nog stijgen? Of nu moment om hem tog te verkopen. Twijfel vanwege dak hem lekker vind spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NakedDutchy
bbblije schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 23:09:
Het lijkt erop dat iedereen in het begin minimaal beïnvloed is geweest, zowel positief als negatief. Na gelang er meer wedstrijden zijn gespeeld 150-200+ komen de echte opmerkelijke ingrepen. Zoals ook hier boven beschreven, mijn Tevez werd er vanavond uitgelopen door Mertesacker. 87 acc vs 29 acc. Onbegrijpelijk, hoe kan dit zo gecodeerd zijn. Dit is toch onacceptabel!

Daarbij won ik deze wedstrijd met mijn Seria A team 80 overall tegen zijn di maria, rooney, aguero 86 overall. Hij kon de bal slecht vast houden en zijn spelers liepen rommelig over het veld. De 2 goals die hij scoorde waren op de 45ste en de 90ste minuut. De rest van zijn kansen waren naast of op de lat/paal. In de 5+ extra tijd maakte ik de 7-2. Dit spel is een grap! Hoe kan ik van divisie 3 naar 5 degraderen met een top team. En iedereen kwijt spelen met een Serie A squad van max 20K.

EA zou zich kapot moeten schamen voor wat ze hebben uitgebracht. Maar ik vermoed dat ze onderuit geleund zitten te kijken naar hoe de bankrekening vol loopt. FIFA 2015 = E-heroïne, verslavende rotzooi!

Ik doe nog even een potje voor het slapen gaan ;)
Net ook weer paar potjes gedaan. Het lijkt steeds erger te worden. Ben inmiddels gedegradeerd uit divisie 1, en kon net staande blijven in de 2e met 12 punten. Nu de eerste weer verloren tegen een 88 rated team met robben, kroos en lahm toty. Aubemeyang en de rest van de top bl. Aktie's maken lukt me gewoon niet meer met messi, bale, neymar, sanchez sif, rodriquez etc. schoten van afstand verdwijnen huizenhoog of ver naast. Keeper die de meest simpele balletjes laat lopen. Verdedigers die ipv de bal weg passen ertegenaan stoten waardoor een eigen goal. Kroos die even 3x! van afstand een houdbare bal erin schiet. Een strafschop tegen gekregen terwijl ramos de bal speelt en die speler niet eens raakt. En dat allemaal in 1 potje. Oja, Messi die de bal naast schiet terwijl ik hem heel rustig in de linkerhoek plaatst.

Het probleem is dat op deze manier je echt gewoon sago en soms zelfs agressief word. We lachen allemaal om die YouTube filmpjes waar van die ventjes alles aan gort slaan, maar die neiging krijg ik ook vaak. FIFA 14 was het al aanwezig, maar FIFA 15 spant de kroon. Het is gewoon niet speelbaar op deze manier. En telkens probeer je opnieuw met de hoop dat het over is. Maar bij mij duurt het zo al 20+ wedstrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

NakedDutchy schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 23:47:
[...]

Net ook weer paar potjes gedaan. Het lijkt steeds erger te worden. Ben inmiddels gedegradeerd uit divisie 1, en kon net staande blijven in de 2e met 12 punten. Nu de eerste weer verloren tegen een 88 rated team met robben, kroos en lahm toty. Aubemeyang en de rest van de top bl. Aktie's maken lukt me gewoon niet meer met messi, bale, neymar, sanchez sif, rodriquez etc. schoten van afstand verdwijnen huizenhoog of ver naast. Keeper die de meest simpele balletjes laat lopen. Verdedigers die ipv de bal weg passen ertegenaan stoten waardoor een eigen goal. Kroos die even 3x! van afstand een houdbare bal erin schiet. Een strafschop tegen gekregen terwijl ramos de bal speelt en die speler niet eens raakt. En dat allemaal in 1 potje. Oja, Messi die de bal naast schiet terwijl ik hem heel rustig in de linkerhoek plaatst.

Het probleem is dat op deze manier je echt gewoon sago en soms zelfs agressief word. We lachen allemaal om die YouTube filmpjes waar van die ventjes alles aan gort slaan, maar die neiging krijg ik ook vaak. FIFA 14 was het al aanwezig, maar FIFA 15 spant de kroon. Het is gewoon niet speelbaar op deze manier. En telkens probeer je opnieuw met de hoop dat het over is. Maar bij mij duurt het zo al 20+ wedstrijden.
Ik heb nou toch het rage quit wapen in elkaar gedraaid! Ik was naar Nick28T http://youtu.be/scM7rWg9awM aan het kijken en zag hoe hij zijn ideale team heeft draaien. Paar spelers op 7 chem, maar schijt. Dus ik dacht daar gaan we!

http://www.futhead.com/15/squads/20224478/ Iedereen boven de 7 chem met een Franse coach uit de Serie A. Verloor het eerste potje 2-3 tegen een 91 rated TOTY team. Daarna 5 potjes achter elkaar gewonnen. Ruffier maakt wonderbaarlijke reddingen. Middenveld staat als een huis. Silva verbind, en Higuan en Aguero maken waanzinnige runs. Dit is mijn ideale handicap/momentum/scripting squad. 99 chem team FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Beat the EA system ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NakedDutchy
bbblije schreef op zondag 01 februari 2015 @ 01:06:
[...]

Ik heb nou toch het rage quit wapen in elkaar gedraaid! Ik was naar Nick28T http://youtu.be/scM7rWg9awM aan het kijken en zag hoe hij zijn ideale team heeft draaien. Paar spelers op 7 chem, maar schijt. Dus ik dacht daar gaan we!

http://www.futhead.com/15/squads/20224478/ Iedereen boven de 7 chem met een Franse coach uit de Serie A. Verloor het eerste potje 2-3 tegen een 91 rated TOTY team. Daarna 5 potjes achter elkaar gewonnen. Ruffier maakt wonderbaarlijke reddingen. Middenveld staat als een huis. Silva verbind, en Higuan en Aguero maken waanzinnige runs. Dit is mijn ideale handicap/momentum/scripting squad. 99 chem team FTW!
Dat is ook wel een gek middenveld :9
Ik ga ook is proberen mijn team te verbouwen naar minder chem. Thanks voor de tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NakedDutchy schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 21:55:
[...]

Welke Divisie speel je? En wat is je team rating?
Van wat ik gehoord en gelezen hebt schijnt het icm met bovenstaande te zijn, samen met je laatste w/l streak en nog wat factoren.

...
Ik speel met zilveren teams in de bekers, dus geen divisies. Team rating atm is 73 :+ misschien dat ik daarom nergens last van heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NakedDutchy
Hoe kan ik het makkelijkst een screenshot hier plaatsen? had namelijk net weer een belachelijk potje, net verloren met 0-1 tegen een kak team dat ook nog is superslecht was, maar de game haperde en alles zat weer is tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 30-09 19:27
Ben ik de enige die nog niet tegen een TOTY heeft gespeeld? Ben divisie 2 (3x) en 3 (1x) door geweest en na 5 wedstrijden in divisie 1 nog niet.

Ik heb nu ook de laatste tijd precies hetzelfde als hierboven, gelukkig kan ik de meeste op een gelijkspel houden. 1x stond ik tot de 70e minuut 2-0 voor, hij komt tot 2-2 en ik scoor toch nog in de laatste seconden, dat is dan wel weer fijn :+

Hey, Hey jij daar, dit is mijn signature :) #UnitedWeAre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-06 01:12

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

NakedDutchy schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 23:47:
[...]

Een strafschop tegen gekregen terwijl ramos de bal speelt en die speler niet eens raakt.
Gisteravond 3 van zulke strafschoppen tegen gekregen in 1 helft |:( 8)7
Toen vond ik het wel weer even mooi geweest met FUT.

PSN ID: Enzyme-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cwookie
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01-10 07:55
Sinds ik Aguero heb vervangen door IF Welbeck lijken mijn 'ea scripting' problemen ineens verholpen te zijn.. Kan ook komen dat ik alle onnodige wissels heb vervangen voor de laagst gewaardeerde bronze spelers waardoor mijn squad rating op 81 uit komt :]

Squad: http://www.futhead.com/15/squads/20297894/

Iedereen speelt weer zoals hij zou moeten spelen. Verdedigers verdedigen, middenvelders lopen vrij en geven heerlijke pases, aanvallers vinden elk mogelijk gaatje.. De logica snap ik nog niet helemaal, maar ik heb de laatste 30+ wedstrijden niks te klagen gehad.

Nu alleen nog aan het sparen voor IF Baines. Helaas is het aanbod hiervan zo laag op PC dat mensen absurde bedragen vragen..

[ Voor 10% gewijzigd door Cwookie op 01-02-2015 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
83 is sowieso een 'magic number', daar moet je onder zien te blijven.
Zo rond de 78-80 speelt het ook heel anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchelFC
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-09 04:07
Je hoeft je filmpje niet in meerdere topics te posten

[ Voor 91% gewijzigd door Chaoss op 02-02-2015 12:47 ]

http://www.instagram.com/mitcheldenkers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Maar naar die meningen luister je niet? :+
Lekker dubbel-cross-posten terwijl het 0,0 toegevoegde waarde heeft in het FUT topic. ;)
Alles voor de views...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaafM
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-12-2020
MitchelFC schreef op zondag 01 februari 2015 @ 18:45:
Eindelijk me nieuwe Online Goals Compilation af!
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden, ik zelf ben blij met het resultaat!
Maar het gaat om de mening van jullie _/-\o_

https://www.youtube.com/watch?v=-3jVgmo7Nvk
Hahaha je bent aardig op weg om de nieuwe "IAmNice' te worden; irritant (zoals je juichen) en valt geregeld in herhaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogierr
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 24-09-2024
Dag Tweakers,

Sinds september speel ik ook vrij intensief FUT. Met eigenlijk twee teams. Een Nederlands Elftal in 4-3-3 opstelling (zie link: http://www.futhead.com/15/squads/20400126/). En nog een BPL budget squad in 4-4-2 opstelling met vooral snelle spelers.

Nu heb ik gelukkig al kunnen profiteren van de TOTY crash, daar heb ik IF Huntelaar en van Persie aan overgehouden. Zelf zit ik er op dit moment aan te denken om van der Wiel te vervangen voor IF Janmaat. Heeft iemand toevallig ervaring met deze kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-10 12:52
dutchgio schreef op zondag 01 februari 2015 @ 15:07:
83 is sowieso een 'magic number', daar moet je onder zien te blijven.
Zo rond de 78-80 speelt het ook heel anders.
Kijk, dat is een zeer handige tip :) Ga ik zeker proberen!

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJHH93
  • Laatst online: 07:49
Dat onder de 83 ga ik ook maar eens proberen dan..

Op het goede moment IF Cáceres ingekocht zo te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-07-2023
Ik speel alleen maar met teams onder de 80.
Heb wel toppers in mijn teams staan als Aguero en Zlatan e.d. maar de bank is gewoon dikke vette crap waardoor mijn team rating onder de 80 blijft.
Ik merk op sommige wedstrijden na niet dat er héél veel onverklaarbare dingen gebeuren, tuurlijk gebeurt het wel... maar ja dat is andersom ook wel zo.
Ik blijf maar in divisie 4 vastzitten trouwens, al 4 seizoenen op rij, 3 gewonnen, 3 gelijk en 3 verloren.
Ik vermaak me wel in deze divisie. Kom geen TOTY of IF's tegen, of lui die über goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NakedDutchy
Kunnen jullie mij dan eens uitleggen hoe het komt dat ik er sinds 2 a 3 weken continu last van hebt? Mijn team rating is 86, heb een goed team en goede bank. Beetje de top van alle competities.
Met kerst en oud en nieuw continu TOTY toernooi gespeeld, en nergens last van gehad. Ook kort daarna met divisie's niet. Maar ineens ging het minder en minder. Ben inmiddels gedegrageerd naar divisie 2, waar ik me net staande kan houden. Gisteren helemaal zoek gespeeld in een paar potjes. Tegenstanders die aktie's maken die ik op onverklaarbare wijze ineens niet meer kan. Lahm die mijn Bale inhaalt:P

Ik ga denk ik is even stoppen met spelen en alleen richten op handel.
Ik ben er voorlopig even helemaal klaar mee.

[ Voor 3% gewijzigd door NakedDutchy op 02-02-2015 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Rutgertje schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 14:22:
In welke spelers is het vandaag nuttig om in te handelen?
Zelf heb ik een SIF Rakitic gekocht, want hij zal in prijs stijgen en wellicht ook een winter upgrade krijgen
Ook heb ik een IF Sneijder, er wordt verwacht dat hij in de volgende TOTW zit.
Als laatste een Frank de Boer legend --> stijgt ook in prijs
Meer opties?
SIF Rakitic gaat nu ineens hard ja, 350 ongeveer nu...dus nu al 100K per kaart winst. En dan moet de winter upgrade nog komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
Maichel schreef op maandag 02 februari 2015 @ 11:25:
[...]

SIF Rakitic gaat nu ineens hard ja, 350 ongeveer nu...dus nu al 100K per kaart winst. En dan moet de winter upgrade nog komen :)
Blij dat ik die ook heb gehaald :) helaas had ik maar voor 1tje de coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Ferdi_lwd schreef op maandag 02 februari 2015 @ 12:04:
[...]

Blij dat ik die ook heb gehaald :) helaas had ik maar voor 1tje de coins.
Nog niet verkopen he! ;)

Update: 360K al :)

[ Voor 4% gewijzigd door Maichel op 02-02-2015 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
Maichel schreef op maandag 02 februari 2015 @ 12:36:
[...]

Nog niet verkopen he! ;)

Update: 360K al :)
Nope, ik hou dit forum goed in de gaten ;)
Heb er zelf vorige week 252k voor gegeven (ps4)

[ Voor 10% gewijzigd door Ferdi_lwd op 02-02-2015 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Laatst online: 11:20
Sif pogba gekocht voor 300k in begin en zie hem nu :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
llovesoccerx7 schreef op maandag 02 februari 2015 @ 12:53:
Sif pogba gekocht voor 300k in begin en zie hem nu :D
Jezus....lekker hoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Laatst online: 11:20
Heb nu al 1,5m winst gemaakt met handelen met if met deze markt. Gaat zo makkelijk allemaal. Hopelijk haal ik messi of Ronaldo dit jaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

We hadden Cuadrado aan moeten zien komen :/. Die lag vorige week nog voor onder de 10K op de PC markt. Nu gaat hij voor 40K, door de speculatie over zijn transfer naar Chelsea. Hier hadden we met een pricefix collectief mega misbruik van kunnen maken.

Pogba met z'n 5* weak foot winter upgrade gaat inderdaad ook door het dak. Had helaas geen geld voor z'n IF's. Heb wel zijn normale kaart liggen, maar ben er nogal aan verknocht.

[ Voor 26% gewijzigd door bbblije op 02-02-2015 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Heb toch 3 SIF Rakitic's, en aangezien ik in een lucky mood ben ga ik er gewoon nu eentje sellen (ook al gaan ze nog dik stijgen) en dan voor 370K Packs kopen zo....

Whish me luck! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
bbblije schreef op maandag 02 februari 2015 @ 13:32:
We hadden Cuadrado aan moeten zien komen :/. Die lag vorige week nog voor onder de 10K op de PC markt. Nu gaat hij voor 40K, door de speculatie over zijn transfer naar Chelsea. Hier hadden we met een pricefix collectief mega misbruik van kunnen maken.

Pogba met z'n 5* weak foot winter upgrade gaat inderdaad ook door het dak. Had helaas geen geld voor z'n IF's. Heb wel zijn normale kaart liggen, maar ben er nogal aan verknocht.
De gewone kaart van Pogba is al een baas!! 8) Die staat bij mij in elk team vast in de basis samen met Vidal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
Maichel schreef op maandag 02 februari 2015 @ 13:40:
Heb toch 3 SIF Rakitic's, en aangezien ik in een lucky mood ben ga ik er gewoon nu eentje sellen (ook al gaan ze nog dik stijgen) en dan voor 370K Packs kopen zo....

Whish me luck! 8)
Zou je dat nou wel doen.....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Ferdi_lwd schreef op maandag 02 februari 2015 @ 13:46:
[...]

Zou je dat nou wel doen.....?
Ja joh, heb er nog 2....en verveel me

Die andere bewaar ik tot ze rond de 800K zijn, duurt nog weekje ofzo (na de upgrade)

Zal een lijstje maken met wat ik allemaal gekregen heb!

[ Voor 26% gewijzigd door Maichel op 02-02-2015 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Heeft iemand een site waar er nog meer op staan http://www.fifagamenews.com/fifa-15-winter-upgrades-leaked/ ? De spelers die hier genoemd worden zijn al ridicuul in prijs gestegen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
bbblije schreef op maandag 02 februari 2015 @ 13:49:
Heeft iemand een site waar er nog meer op staan http://www.fifagamenews.com/fifa-15-winter-upgrades-leaked/ ? De spelers die hier genoemd worden zijn al ridicuul in prijs gestegen :/
Dat is de lijst die al een tijdje rond gaat, maar....die is niet "confirmed" hoor zoals ze daar aangeven.
We are not sure if that is what it looks but the odds are high. To ease your job, a Spanish website have filtered the potential upgrades. There are many players missing, but it is a good start. Here it is the incomplete list of FIFA 15 Ultimate Team Winter Upgrades subject to be confirmed:
Ik kijk zelf altijd hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaafM
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-12-2020
Wauw, ik heb 3 SIF Godin's

Diego Godín +4
NIF 84 -> 88
IF 85 -> 89
SIF 86 -> 90

en 8 SIF Naldo's

Naldo +4
NIF 80 -> 84
IF 81 -> 85
SIF 82 -> 86

Dat wordt cashen O+ O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
StaafM schreef op maandag 02 februari 2015 @ 13:52:
Wauw, ik heb 3 SIF Godin's

Diego Godín +4
NIF 84 -> 88
IF 85 -> 89
SIF 86 -> 90

en 8 SIF Naldo's

Naldo +4
NIF 80 -> 84
IF 81 -> 85
SIF 82 -> 86

Dat wordt cashen O+ O+
Kans is groot ja maar let op, die lijst is niet confirmed ofzo. Ik kan ook nog steeds pech hebben met mn SIF Raki's :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Trouwens weet iemand of het beter is om een groot aantal 15K packs te openen, of een nog groter aantal 7.5K packs?

Ik zou zeggen 15K packs omdat je dan 1 rare meer hebt, maar zijn hier geen theorien over ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaWkY61
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2024
Wanneer worden definitieve upgrades bekend gemaakt?

Wesside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
HaWkY61 schreef op maandag 02 februari 2015 @ 14:09:
Wanneer worden definitieve upgrades bekend gemaakt?
Onbekend....vorig jaar was het al geweest rond deze tijd, dus ik verwacht ieder moment. Grote kans dat het is met het nieuwe TOTW deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaWkY61
Zo veel mogelijk SIF met upgrades inkopen dus..

Wesside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
Iemand met flink geld op de ps4 die mij wil helpen?

Ik heb perongeluk op 3 emanuelsons geboden welke een hele lange looptijd hebben (uren tot ruim een dag).

Waarschijnlijk win je ze niet als je mij minimaal overbied, het probleem voor mij is dat het ongeveer al mijn geld is op mee te handelen dat nu vast staat ;)

Ik heb 2x 7,5k en 1x 9k geboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cwookie
  • Laatst online: 01-10 07:55
Maichel schreef op maandag 02 februari 2015 @ 14:10:
[...]

Onbekend....vorig jaar was het al geweest rond deze tijd, dus ik verwacht ieder moment. Grote kans dat het is met het nieuwe TOTW deze week.
Vorig jaar was de eerste upgrade batch op 14 februari toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Cwookie schreef op maandag 02 februari 2015 @ 14:30:
[...]

Vorig jaar was de eerste upgrade batch op 14 februari toch?
Hier heb je een goeie indicatie: http://www.fifagamenews.com/fifa-15-calendar/
13th, Friday
First Upgrade Cards Release
Inderdaad Februari dus, laatste keer althans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

jongf7 schreef op maandag 02 februari 2015 @ 14:21:
Iemand met flink geld op de ps4 die mij wil helpen?

Ik heb perongeluk op 3 emanuelsons geboden welke een hele lange looptijd hebben (uren tot ruim een dag).

Waarschijnlijk win je ze niet als je mij minimaal overbied, het probleem voor mij is dat het ongeveer al mijn geld is op mee te handelen dat nu vast staat ;)

Ik heb 2x 7,5k en 1x 9k geboden.
Als het goed is, ben je er nu vanaf. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
Held!

Dan kan ik weer wat handelen :)

Na al jullie berichten hier van de week eens mee begonnen, vroeger kocht ik van mijn wedstrijdmuntjes altijd meteen pakjes met het te verwachten slechte resultaat.
Nu in een weekje van +- 20k naar +-60k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Ok...net voor 400.000 ( :/ ) aan packs open gemaakt. Eigenlijk meer, want een deel heb ik steeds gequickselld en daarmee weer packs gekocht.

- 10 x 15K packs
- De rest 7.5K packs

Echt puur zaad, slechts één IF...en enkele spelers die een beetje iets opleveren. Heb ze spelers van 80 en hoger in een lijstje gezet:

86 Hummels
86 Rooney
85 Boateng
85 Cech
84 Santi Cazorla
83 Negredo
82 Motta
82 Adler
82 Griezmann
82 Mandana
81 Eto o
81 Sakho
80 Immobile
80 Michel Arteta
80 Boateng

En IF:

77 Moretti

Even de huidige BIN waardes opgezocht van dit, en dat is ongeveer 115K. Heb natuurlijk wel een hele shitload aan positie-kaartjes en team-condities, schat ook ongeveer voor zo aan 35/40K.

Ach ja....binnenkort na mn SIF Rakitic mega winsten (die komen nog) nog eens proberen :)

[ Voor 13% gewijzigd door Maichel op 02-02-2015 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
Maichel schreef op maandag 02 februari 2015 @ 15:17:
Ok...net voor 400.000 ( :/ ) aan packs open gemaakt. Eigenlijk meer, want een deel heb ik steeds gequickselld en daarmee weer packs gekocht.

- 10 x 15K packs
- De rest 7.5K packs

Echt puur zaad, slechts één IF...en enkele spelers die een beetje iets opleveren. Heb ze spelers van 80 en hoger in een lijstje gezet:

86 Hummels
86 Rooney
85 Boateng
85 Cech
84 Santi Cazorla
83 Negredo
82 Motta
82 Adler
82 Griezmann
82 Mandana
81 Eto o
81 Sakho
80 Immobile
80 Michel Arteta
80 Boateng

En IF:

77 Moretti

Even de huidige BIN waardes opgezocht van dit, en dat is ongeveer 115K. Heb natuurlijk wel een hele shitload aan positie-kaartjes en team-condities, schat ook ongeveer voor zo aan 35/40K.

Ach ja....binnenkort na mn SIF Rakitic mega winsten (die komen nog) nog eens proberen :)
Haha, vandaar dat ik je zei: weet je het wel zeker.. ;)
Blijft toch leuk he, die pakketjes te openen. Ik stop er ook niet mee, tegen beter weten in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Ferdi_lwd schreef op maandag 02 februari 2015 @ 15:51:
[...]

Haha, vandaar dat ik je zei: weet je het wel zeker.. ;)
Blijft toch leuk he, die pakketjes te openen. Ik stop er ook niet mee, tegen beter weten in.
Ja daarom :)

Ach ja...door alle nerf-shit vind ik het toch minder leuk om te spelen. Handelen en pakjes blijft leuker! Heb ook nog een zilver-team en daar is het nerf-gebeuren wel minder dus speel ik vooral daar mee. Kortom, heb mn coins niet echt meer nodig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Uit principe koop ik geen coins dus dan is het echt 'started from the bottum', en kijken hoever je kunt komen..
Open eigenlijk nooit pakjes, hooguit af en toe een bronzen. ;)
Voordeel daarvan is dat je sowieso geen verlies maakt.
Had net mooi een speler die voor 10K wegging, zo'n 25 keer de inleg dus. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
dutchgio schreef op maandag 02 februari 2015 @ 15:57:
Uit principe koop ik geen coins dus dan is het echt 'started from the bottum', en kijken hoever je kunt komen..
Open eigenlijk nooit pakjes, hooguit af en toe een bronzen. ;)
Voordeel daarvan is dat je sowieso geen verlies maakt.
Had net mooi een speler die voor 10K wegging, zo'n 25 keer de inleg dus. :+
Ik koop ook geen coins hoor, wel packs....

In het begin meerdere keren Lewandowski in packs gehad (keer of 3/4 in totaal) en vanuit daar verder gaan traden. Nu heb ik er niet zoveel zin meer in dus ik dacht...fuck it, alles of niets :)

[ Voor 17% gewijzigd door Maichel op 02-02-2015 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
Maichel schreef op maandag 02 februari 2015 @ 16:03:
[...]

Ik koop ook geen coins hoor, wel packs....

In het begin meerdere keren Lewandowski in packs gehad (keer of 3/4 in totaal) en vanuit daar verder gaan traden. Nu heb ik er niet zoveel zin meer in dus ik dacht...fuck it, alles of niets :)
En het werd niets.. :F
zonde, maar je hebt geklukkig nog 2x Rakitic SIF :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Ferdi_lwd schreef op maandag 02 februari 2015 @ 16:25:
[...]

En het werd niets.. :F
zonde, maar je hebt geklukkig nog 2x Rakitic SIF :)
Ja zo is het :)

Net dus al die packs gekocht en alle 80+ spelers op open bid gezet, in totaal 160K weer mee verdiend, met dit als resultaat :P

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YlCxBGJ.jpg?1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaWkY61
Godin vliegt echt omhoog he, staat inmiddels al op 520K :o

Had er 3 gekocht voor 70K bij de crash..

Wesside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Maichel schreef op maandag 02 februari 2015 @ 16:51:
[...]

Ja zo is het :)

Net dus al die packs gekocht en alle 80+ spelers op open bid gezet, in totaal 160K weer mee verdiend, met dit als resultaat :P

[afbeelding]
Waar koop en verkoop je Kuyt voor dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-10 22:50

Jelte,89

Woodworking

HaWkY61 schreef op maandag 02 februari 2015 @ 17:12:
Godin vliegt echt omhoog he, staat inmiddels al op 520K :o

Had er 3 gekocht voor 70K bij de crash..
Volgens mij krijgt hij ook een update, nog langer vast houden dus! :)

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-10 11:32

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Zijn er spelers van rond de 30k die interessant zijn om te verhandelen nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stijnb_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-09 00:26
Ik heb een week geleden fifa gekocht, en wil nu beginnen met FUT maar moet een beveiligingsvraag aanmaken. Maar krijg constant de melding dat deze niet kan worden aangemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog verstandig om te investeren in "Ruffier" ?? Heb nog 600k om te investeren namelijk. Naldo , Rakatic enz enz zijn al niet meer te krijgen onder de 400k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJHH93
Verwijderd schreef op maandag 02 februari 2015 @ 21:06:
Nog verstandig om te investeren in "Ruffier" ?? Heb nog 600k om te investeren namelijk. Naldo , Rakatic enz enz zijn al niet meer te krijgen onder de 400k.
Een tijdje terug 10 stuks Caceres gekocht voor 20k per stuk staan nu op 60 (ps4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MJHH93 schreef op maandag 02 februari 2015 @ 21:23:
[...]

Een tijdje terug 10 stuks Caceres gekocht voor 20k per stuk staan nu op 60 (ps4)
Ja bedoel meer vanwege ze aankomende upgrade? Ik heb ook week geleden Salvio en Mandanda rond de 20k gekocht. Beide stuk of 5. Ma verkocht ze amper en heb er nu nog zelfs 2 over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Prijzen zijn echt bizar! Ik probeer een Di Maria te bemachtigen, maar 200K voor deze man vind ik erg veel coins. Wat jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kunnen jullie online? ik krijg een melding over het niet hebben van een origin account (heb ik al jaren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06:52
Verwijderd schreef op maandag 02 februari 2015 @ 22:18:
kunnen jullie online? ik krijg een melding over het niet hebben van een origin account (heb ik al jaren)
Heb precies het zelfde. Was net klaar met een online potje en toen klapte de connectie er ineens uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Jackel schreef op maandag 02 februari 2015 @ 22:23:
[...]

Heb precies het zelfde. Was net klaar met een online potje en toen klapte de connectie er ineens uit..
wat een amateurs weer... is meer regel dan uitzondering in 2015

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
Verwijderd schreef op maandag 02 februari 2015 @ 22:28:
[...]

wat een amateurs weer... is meer regel dan uitzondering in 2015
Het gebeurd idd wel heel erg vaak.. Volgens mij is het een probleem met Origin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
The Jackel schreef op maandag 02 februari 2015 @ 22:23:
[...]

Tegenstander pauzeert. > potje plotseling beëindigd terwijl het 0-0 staat. > geen coins. > wedstrijd telt als verlies. > degradatie. 8)7 |:( ;w

Ben wel weer even klaar met FUT. handelen is prima en een leuke afwisseling, maar wedstrijden spelen is geen zak meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
Het werkt weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
bbblije schreef op maandag 02 februari 2015 @ 17:12:
[...]

Waar koop en verkoop je Kuyt voor dan?
Ik heb ze allemaal gekocht voor ongeveer 9800 / 10000. De discard waarde is 9500 dus al zou ik ze gewoon weggooien dan verlies ik hoogstens 500 coins.

Verkopen...dat hangt ervan af hoeveel geduld ik heb. Nu zitten ze in packs en zijn ze geen drol waard maar dat neemt heel snel toe als ze na woensdag uit packs zijn. Over week of twee zijn ze zeker tussen de 25/30k per stuk, of meer, en dan verkoop ik ze en koop ik weer de cheape IFs van die week.

IFs handelen is (nu) erg populair dus de kans op winst als je er snel bij bent is groot. Ander voorbeeld, SIF Rakitik kocht ik in zn pack weer voor 200k en week later is deze bijna 400k (en krijgt nog update waardoor die mogelijk naar de 800k gaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maichel schreef op maandag 02 februari 2015 @ 23:01:
[...]

Ik heb ze allemaal gekocht voor ongeveer 9800 / 10000. De discard waarde is 9500 dus al zou ik ze gewoon weggooien dan verlies ik hoogstens 500 coins.

Verkopen...dat hangt ervan af hoeveel geduld ik heb. Nu zitten ze in packs en zijn ze geen drol waard maar dat neemt heel snel toe als ze na woensdag uit packs zijn. Over week of twee zijn ze zeker tussen de 25/30k per stuk, of meer, en dan verkoop ik ze en koop ik weer de cheape IFs van die week.

IFs handelen is (nu) erg populair dus de kans op winst als je er snel bij bent is groot. Ander voorbeeld, SIF Rakitik kocht ik in zn pack weer voor 200k en week later is deze bijna 400k (en krijgt nog update waardoor die mogelijk naar de 800k gaat)
Onpopulaire Leauge, onpopulair land, veel te traag voor een flank speler. Je mag van geluk spreken als wat jij beweert uitkomt. Even een voorbeeld uit de totw van 2 weken terug, aangezien kuyt volgens jou dan 25/30k is. Joaquin van fiorentina, Spaanse nationaliteit, veel betere stats, zelfde positie. Is 13,5k ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
IF Young is ook over de kop gegaan, als LVV/Linker verdediger met Defence van 37. ;)
Maar wel een betere competitie inderdaad..

Maar zoals hij zelf al aangeeft is de discard waarde bijna gelijk aan de huidige BIN dus is wel een gokje waard, veel verlies zul je niet maken mocht ie niet stijgen of niet verkopen.

[ Voor 6% gewijzigd door dutchgio op 03-02-2015 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchelFC
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-09 04:07
Kan niet wachten op de update met cuadrado in BPL!

http://www.instagram.com/mitcheldenkers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
MitchelFC schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 01:02:
Kan niet wachten op de update met cuadrado in BPL!
Ik zit meer te wachten op ibarbo+doumbia bij roma :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supermach
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-10 12:26
Bananendoos schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 07:22:
[...]

Daar zit ik dus juist helemaal niet op te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zag dat bony MOTM is geworden. Stonden er al meerdere voor 1,3M op! Dus eentje gekocht voor 640K, is dat wat die MOTM cards? Of gewoon een miskoop geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:34
Hebben jullie ook last dat je geen spelers kan listen op de transferlijst?
Ik kan spelers die in 1 van de mijn 2 elftallen staan niet meer listen...
Spelers die (gisteren bijv.) niet in een elftal stonden kunnen wel gelist worden.. heel vreemd.

[ Voor 75% gewijzigd door Nachtapotheker op 03-02-2015 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
Supermach schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 08:10:
[...]

Daar zit ik dus juist helemaal niet op te wachten.
Ga ze iig uitproberen, heel het spel draait uiteindelijk om pace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Verwijderd schreef op maandag 02 februari 2015 @ 23:46:
[...]

Onpopulaire Leauge, onpopulair land, veel te traag voor een flank speler. Je mag van geluk spreken als wat jij beweert uitkomt. Even een voorbeeld uit de totw van 2 weken terug, aangezien kuyt volgens jou dan 25/30k is. Joaquin van fiorentina, Spaanse nationaliteit, veel betere stats, zelfde positie. Is 13,5k ;)
Hmm deze theorie klopte voorheen wel maar nu niet meer. ALLE IF's zijn minimaal verdubbeld nadat ze uit packs gegaan zijn. Even snel een paar spelers opgezocht die:

- Niet echt toppers zijn
- Niet echt bij een topclub spelen
- In een niet "super" competitie spelen

Al deze spelers waren in hun "pack week" rond de 10K en nu minimaal verdubbeld:

Brahimi Portugese Competitie 144000
Martins MLS 192000
Herrera Portugese Competitie 26750
Maher Eredivisie 51000
Luuk de Jong Eredivisie 31500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Ik weet trouwens niet of deze al voorbij was gekomen hier, maar is dit pack geluk of niet?

Suarez, Rooney, Sanchez en Hazard in één pack :o

spoiler:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BcVrOss.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Dat plot twist. ;)
En dan nog niet eens die IF Sanchez :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
SIF Rakitic nu al 434K :) Twee weken terug was die nog voor 210K op te halen, en dan moet de upgrade nog komen :)

Goeie investering :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:33
Bananendoos schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 07:22:
[...]

Like this? :P

http://www.futhead.com/15/squads/20569092/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
Maichel schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 09:49:
SIF Rakitic nu al 434K :) Twee weken terug was die nog voor 210K op te halen, en dan moet de upgrade nog komen :)

Goeie investering :)
Yooo dat dacht ik wel ja :) thanx vooor de tip afgelopen week..!
Heb ook nog maar een paar x Kuyt aangeschaft en Lustig voor de weggooi prijs. Kijken wat er gaat gebeuren.
Hoe lang moet je zo'n kaart vasthouden die afgelopen week in de packs zaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Ferdi_lwd schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 10:07:
[...]

Yooo dat dacht ik wel ja :) thanx vooor de tip afgelopen week..!
Heb ook nog maar een paar x Kuyt aangeschaft en Lustig voor de weggooi prijs. Kijken wat er gaat gebeuren.
Hoe lang moet je zo'n kaart vasthouden die afgelopen week in de packs zaten?
2 weken na dat ie uit packs is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJHH93
IF Ruffier is ook aardig aan het stijgen de afgelopen dagen, gelukkig heb ik die bewaard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
  • Laatst online: 09-10 13:50
MJHH93 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 10:13:
IF Ruffier is ook aardig aan het stijgen de afgelopen dagen, gelukkig heb ik die bewaard
ja die krijgt waarschijnlijk een upgrade. Vandaar dat hij gestegen is.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJHH93
Kr44nVogel schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 10:16:
[...]

ja die krijgt waarschijnlijk een upgrade. Vandaar dat hij gestegen is.
Oh nice, thanks! Dan houd ik die vast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Laatst online: 11:34
Nachtapotheker schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 09:00:
Hebben jullie ook last dat je geen spelers kan listen op de transferlijst?
Ik kan spelers die in 1 van de mijn 2 elftallen staan niet meer listen...
Spelers die (gisteren bijv.) niet in een elftal stonden kunnen wel gelist worden.. heel vreemd.
sterker nog ik kan niet eens spelers in mijn teams wissellen... Iemand anders dit wel eens gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
Wacht Ibarbo is RW nu? Daar gaat mn 442 met doumbia en Ibarbo voorop --'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NakedDutchy
Die prijzen blijven stijgen. Ik ziet net dat de bin van Lacazette SIF op 838k staat. 2 weken geleden was dat nog 350k-400k. Had ik maar.....

Rakitic SIF staat op de pc op 280k gemiddeld. Dus wel enige stijging, maar nog niet optimaal. Heb er inmiddels 8.

Sanchez SIF staat nu op 1,2 mil. Die gaat ook zoiezo een upgrade krijgen.
heb ik er 1 van

Godin staat de bin op 333k. Ik heb hem voor iets minder aangeschaft. Heb ik er 1 van.

Heb nu nog 1mil op mijn rekening. Als ik dit alles verkoop voor de geschatte prijzen waar ze voor te koop komen te staan straks dan ben ik voorlopig binnen, dan zit ik zo op 9 mil schat ik:-D

Btw, Vanochtend een tijd zitten zoeken naar medewerkers van EA. Aangezien je via de helpdesk geen emailadres gaat vinden, en bellen duurt te lang. Dus ik heb een (prive?) mailadres gevonden van 1 van de developers van FIfa 15, en die heb ik gemaild over al dat gezeik qua performance:D De kans dat hij reageerd is heel klein, maar niet geschoten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nachtapotheker schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 10:24:
[...]
sterker nog ik kan niet eens spelers in mijn teams wissellen... Iemand anders dit wel eens gehad?
Je moet even op de console inloggen. Jouw verbinding van de web app met de server is een soort van verbroken. Even naar fut op je pc/xbox/ps en dan moet het weer werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
Ik wil nadat ik m'n SIF Rakitic en IF Kuytjes e.d. heb verkocht een IF NL+Eredivisie team maken:
http://www.futhead.com/15/squads/20584979/
Vind het echt jammer dat die verdediging hier zo om te janken is.. Het middenveld is volgens mij ijzersterk zo en de spits, tja, denk dat een RVP daar beter tot z'n recht komt. Maar we gaan het zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NakedDutchy
Ferdi_lwd schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 12:26:
Ik wil nadat ik m'n SIF Rakitic en IF Kuytjes e.d. heb verkocht een IF NL+Eredivisie team maken:
Vind het echt jammer dat die verdediging hier zo om te janken is.. Het middenveld is volgens mij ijzersterk zo en de spits, tja, denk dat een RVP daar beter tot z'n recht komt. Maar we gaan het zien..
Waar is Robben TOTY? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Vlaar?
Robben?

Huntelaar heeft zo te weinig pace, dan moet je al 4-3-3 gaan spelen en vanaf de flanken voorzetten zodat ie m erin kan koppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
SIF Rakitic had je beter nog even kunnen bewaren joh...na de upgrade veel meer waard, dan had je RVP zeker ook kunnen kopen :)

Pagina: 1 ... 54 ... 63 Laatste