[Multi] FIFA 15 Ultimate Team

Pagina: 1 ... 4 ... 63 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:41
To_Tall schreef op maandag 22 september 2014 @ 22:04:
Hmmm Consol even op Australia gezet.. maar helaas dat werkt ook niet :P
Dan maar wachten tot morgen :+
Jammer :)

Hmm zit net te lezen;

US 23Sep
UK 26Sep
NL 25Sep

Beetje vaag!!
Niets vaag aan toch? Er zijn alleen verschillende data voor de regios. Zet je console op US dan kun je de 23 spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
onimal schreef op maandag 22 september 2014 @ 22:37:
Hallo,

Ik ben van plan FIFA weer een beetje op te pakken, nadat ik FIFA 13 UT veel heb gespeeld op de PS3. Nu ben ik van plan FIFA 15 voor de PC te kopen.

Alleen heb ik een vraagje: is de community op de PC een beetje active op FUT? Ik begrijp dat jullie dat nu niet kunnen zeggen voor FIFA 15, maar de vraag is meer gericht op hoe dit bij FIFA 14 was.
Fut 14 op pc was een goede community op de ea forums. Ik verwacht dat er ongeveer evenveel gamers voor 15 op pc zijn. Omdat fifa15 op pc ook next gen engine heeft stappen een aantal mensen weer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-09 19:39
FUT heeft op PC wel een aardige community, maar de prijzen zullen in veel gevallen flink hoger zijn dan de consoles.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:22
Iemand een idee hoe het werkt met pre orders? Heb net ps4 versie bij mediamarkt besteld online. Krijg je dan automatisch een code voor 15 weken gratismpacks oid? En hoe zit het dan wanneer je gewoon op de dag van de release in winkel haalt, in principe toch dezelfde doosjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

Zo nu alleen nog uit het uitshirt van FC Groningen, maar zijn belachelijk duur. Badge en thuisshirt voor belachelijk goedkope prijzen gevonden, shirt voor 150 en badge voor 200.
SuperCrisz schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 00:00:
Iemand een idee hoe het werkt met pre orders? Heb net ps4 versie bij mediamarkt besteld online. Krijg je dan automatisch een code voor 15 weken gratismpacks oid? En hoe zit het dan wanneer je gewoon op de dag van de release in winkel haalt, in principe toch dezelfde doosjes?
Je krijgt de code bij de release. Verwacht dat je het ook in de winkel krijgt, want de gamemania zou het men ook in de winkel krijgen bij afhalen.

[ Voor 60% gewijzigd door Meneer iCy op 23-09-2014 08:02 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
MyUtd4Life schreef op maandag 22 september 2014 @ 23:44:
FUT heeft op PC wel een aardige community, maar de prijzen zullen in veel gevallen flink hoger zijn dan de consoles.
Lang niet voor alle spelers. De IF en high end spelers waren in 14 een stuk duurder maar spelers als Ramos en Kompany bijv. Stuk goedkoper dan op consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 14:00
youri_69 schreef op maandag 22 september 2014 @ 19:12:
[...]

Ja hoor, als je in de web app naar winkel gaat staat onderaan "je hebt geen fifa punten meer, koop meer punten." Ik speel het wel altijd op pc.

Alleen zijn die nu weg... Had er nog zo'n 1500 over

EDIT: opgelost, app opnieuw opstarten werkte niet maar volledig uitloggen en inloggen wel.
Ah, staat er niet bij mij hoor haha. Ik speel wel op de PS4, als dat wat uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ook tegenwoordig een vorm van scan, iets heel waardevols laten lijken en er zelf een beetje op bieden met een 2e account zodat jij gaat bieden, opletten en goed nadenken!!! d:)b
Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/00cf4bc91e20a33781b1aed5ce8602e7.png

[ Voor 5% gewijzigd door iPodKiller op 23-09-2014 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 10:28
Als ik de teams hier zo zie gaat er weer lekker veel pace abuse gedaan worden... Geef mij maar een heerlijke passer en dribbelaar of schutter. Kan ik veel meer mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-12-2022
Ik ben best onder de indruk van sommige teams - vrij netjes al, nog voor de release :o _/-\o_

Mijn initial packs waren behoorlijk slecht, dus ik heb alles verkocht/gediscard en me voorlopig gefocust op een Zilveren Eredivisie/NL team. Bij lange nog niet af trouwens...

Heb op dit moment Vilhena, Anita, Pröpper, Ola John, Bruma, Kongolo en Castaignos (die gast heerste in FUT 14) gefixt.

Op de lijst voor 'aanschaf' staan nog genoeg spelers - er is silver talent zat: o.a. nog Toornstra, Mulder, van Rhijn, Willems, Pieters, Beerens, Kishna, Rekik, Ziyech en Promes.

Maar met een whoppin' cointotaal van wel 11, vermoed ik dat mijn eerstkomende uitbreiding pas na release gaat plaatsvinden :P.

Butt-kicking! For goodness!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:44
Je kan ook elke dag kijken op de FUT app, ik heb tot nu toe elke dag nog een pack of coins gekregen..

Gisteren 5000 coins vandaag een gold pack..

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

ik tot nu toe alleen bronzen pakjes gekregen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Ik ook alleen bronzen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:44
Ik heb bronze goud en zilverpacks gekregen net als 500 coins maar ook 2500 en 5000 coins..

Ik heb geen idee hoe dit in balans is.. eigenlijk zouden ze iedereen dezelfde packs moeten geven als ze inloggen.. misschien andere spelers maar wel redelijk dezelfde ratings gebruiken..

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Geen enkele keer nog coins gekregen, wel 1x een goldpack. Spelers weet ik zo niet meer, maar wel 1500 coins uit kunnen plukken.
Thomas18GT schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 08:45:
[...]

Ah, staat er niet bij mij hoor haha. Ik speel wel op de PS4, als dat wat uitmaakt.
Console gamers kunnen in de webapp geen punten aanschaffen.

[ Voor 19% gewijzigd door Meneer iCy op 23-09-2014 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
ik kreeg 150 coins. lol gisteren ook al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberoon
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-06 11:32
iPodKiller schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 08:47:
Ook tegenwoordig een vorm van scan, iets heel waardevols laten lijken en er zelf een beetje op bieden met een 2e account zodat jij gaat bieden, opletten en goed nadenken!!! d:)b
[afbeelding]
YOU MAD FC .. op PS3 aantal keer tegen gespeeld.. Dit ben jij toevallig niet toch ?

Ik zag ook al zoiets staan, ik zocht naar de meest goedkope spelers en die staan voor miloenen buy now prijzen, lijkt op mensen die munten denken te kopen denk ik dan :| .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Uberoon schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 10:20:
[...]

YOU MAD FC .. op PS3 aantal keer tegen gespeeld.. Dit ben jij toevallig niet toch ?
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11:35
iCy schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 09:13:
Console gamers kunnen in de webapp geen punten aanschaffen.
Ik op de PC ook nog niet helaas :( via credit card krijg ik een NU2001 error en via Paypal een NU1010 error. Support word je ook weinig wijzer van, helaas. Als ik terug kom van vakantie, thuis maar eens op onderzoek. Jammer dat ik dan het early access voordeel wel kwijt ben.

[ Voor 15% gewijzigd door Jaap. op 23-09-2014 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stephankamp
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-08 16:22
Even een vraag hier, heb nog nooit FUT gespeeld.
Ik heb zojuist FIFA15 ultimate team edition gekocht, hoe kan ik vast aan de slag met FUT dan?
Als ik op de webapp kom zegt hij dat ik nog geen fut team heb, hoe maak je die aan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 13:48
stephankamp schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 12:07:
Even een vraag hier, heb nog nooit FUT gespeeld.
Ik heb zojuist FIFA15 ultimate team edition gekocht, hoe kan ik vast aan de slag met FUT dan?
Als ik op de webapp kom zegt hij dat ik nog geen fut team heb, hoe maak je die aan dan?
Als je nooit fut gespeeld hebt dan kan je niet in Fut komen. Je moet in Game je ultimate activeren. Daarna kan je wel gewoon op web app komen.. succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stephankamp
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-08 16:22
Ah oke, dus nog even wachten totdat fifa unlocked.
Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

JapieTalent schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 11:58:
[...]

Ik op de PC ook nog niet helaas :( via credit card krijg ik een NU2001 error en via Paypal een NU1010 error. Support word je ook weinig wijzer van, helaas. Als ik terug kom van vakantie, thuis maar eens op onderzoek. Jammer dat ik dan het early access voordeel wel kwijt ben.
Jij hebt de knop tenminste nog. Console gamers hebben de knop niet in de WebApp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07:37
Ook lekker zit nu in een potje fut, gaan de batterijen leeg van mijn controller, doe ik er nieuwe in en kan ik niet meer voetballen alleen de start toets reageert nog :(

0-4 na de 1e helft. Niet echt goed voor mijn doelpunten gemiddelde

[ Voor 17% gewijzigd door Ruudox op 23-09-2014 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
pruimman schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 14:37:
Ook lekker zit nu in een potje fut, gaan de batterijen leeg van mijn controller, doe ik er nieuwe in en kan ik niet meer voetballen alleen de start toets reageert nog :(

0-4 na de 1e helft. Niet echt goed voor mijn doelpunten gemiddelde
Batterijen?

Oh een Xbox natuurlijk.. :X

[ Voor 4% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 23-09-2014 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Laatst online: 11-09 13:02
Zou wel tof zijn als je wat meer filters zou hebben in de Web App, zoals bijvoorbeeld filteren op TOTW kaarten, filteren op eigenschappen zoals Pace, enzovoort.

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-09 15:44
Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 14:43:
[...]

Batterijen?

Oh een Xbox natuurlijk.. :X
Xbox struggles :+

Ik vermaak me nog wel even met de demo, heb daar al wel 6 uur in zitten. De FUT web app doet het niet op zowel m'n tablet als de PC, waarbij je bij die laatste wel uit kunt zoomen en het startteam te zien krijgt, maar de rest is teveel gevraagd, ding is ook al heel oud en traag :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aah, had de Dutch Day One edition met dus FIFA 15.
Code geactiveerd en heilig vanuit gegaan dat ik via de locatie Amerika wel kan spelen maar dat blijkt dus niet het geval.
Zou dit via een VPN ofzo wel kunnen werken of is het gewoon wachten tot donderdag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trees
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-09 23:30
Manman.. dit spel is al om zeep van voor het uit is!
Ik speel 5 matchen FUT, waarbij ik al tegen een ploeg uitkom die CR7 heeft, de volgende heeft Ribery, dan eentje die quit na 3sec, de volgende droogt mij af met een bronzen team en het 5e team speelt met een gans team Real (op CR7 na dan..)..
Dit is toch onmogelijk?
Ikzelf was al in de wolken met een pakje met 2000coins en spelers als Caceres, Bender, Draxler, maar dit slaat toch wel alles! Zijn dit heerschappen die een half loon verspelen aan coins ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaWkY61
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2024
Waarom onmogelijk om een goede team te hebben?

Web app is al een paar dagen uit -> Fifa punten kopen packs openen.
Heb je Ribery of Ronaldo of Messi -> Kan je toch lenen voor een paar wedstrijden tegenwoordig..?

Verliezen van een brons team moet je toch echt je zelf op aanrekenen :P

Wesside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Nou marktplaats wordt al overspoeld met coin sellers. Dus het is waarschijnlijk mogelijk om op grote schaal te frauderen. Ook zijn er mensen die veel geld uitgeven, maar zelfs al zou je 100.- euro aan fifa punten kopen krijg je ook geen Messi of CR7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trees
Een bronzen John Ogu met pace 44 die Blaszczykowski met 87 eruit loopt in de 10e minuut?
Sounds familiar to me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh1fty
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 06:37
Hallo, ik ben ook alvast begonnen met de web app voor wat traden, om zo een leuk (gouden) starter team te hebben voor als het spel uit is. Dit is mijn beoogde team om de eerste weken mee door te komen: http://www.futhead.com/15/squads/1039946/

Simpel Ligue 1 team voor het begin, het lijkt me niet handig om gelijk met een ingewikkelde hybrid te beginnen. Fun fact: Abdennour heeft erg vergelijkbare stats met Mangala (Man City). Abnennour heb ik opgepikt voor 900 coins, Mangala gaat op dit moment voor >10.000 coins. Nu ga ik ervan uit dat iedereen wel weet dat de BPL enorm overpriced is maar dit voorbeeld onderstreept dat maar eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venzio
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 05-06-2023
Nog niet af, maar zit op dit momenteel:

Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/1319810f1f7a202cb1b4ccb340fdab96.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bardu
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12:32
Venzio schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 17:00:
Nog niet af, maar zit op dit momenteel:
Wow - Robben erbij, nice. Ik heb wel een heel NL team inmiddels, maar geen supertoppers. Huntelaar en Sneijder zijn nog te betalen, Blind wordt al duurder en Robben en van Persie... *zucht*.

Wel leuk om zo te kunnen beginnen met een team dat ergens op lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Vanavond 21:00 uur komt Fifa toch pas uit in USA? Ik wilde althans dan gaan spelen met mijn Xbox up USA. Lukte me met Early access ook gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Riemer schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 17:30:
Vanavond 21:00 uur komt Fifa toch pas uit in USA? Ik wilde althans dan gaan spelen met mijn Xbox up USA. Lukte me met Early access ook gewoon.
Heb jij hem in de amerikaanse store gekocht? want dan kan je namelijk al spelen.
Niet als je een downloadcode hebt gekregen of in de nl store gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Nope via downloadcode. lukt het dan niet? Das jammer… Ik was in de veronderstelling dat ik hem als ik mijn xbox op USA zet wel kon spelen maar dat gaat dus niet lukken…. Is de game dan al helemaal uit in USA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Riemer schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 17:34:
Nope via downloadcode. lukt het dan niet? Das jammer… Ik was in de veronderstelling dat ik hem als ik mijn xbox op USA zet wel kon spelen maar dat gaat dus niet lukken…. Is de game dan al helemaal uit in USA?
de game is vandaag gereleased in de US, bij staat er ten minste dat het na de ea access korting nog 54$ kost en als ik regio op NL zet staat er dat ik hem vooraf gekocht heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
trees schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 16:52:
Een bronzen John Ogu met pace 44 die Blaszczykowski met 87 eruit loopt in de 10e minuut?
Sounds familiar to me!
Tsja, fysiek 85 helpt ook wel. Dan haal je zo'n speler niet zo makkelijk in, ook al ben je veel sneller.
Die John Ogu is ook niet voor niets duurder dan Fellaini he

[ Voor 8% gewijzigd door Thomas18GT op 23-09-2014 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 16:51:
Nou marktplaats wordt al overspoeld met coin sellers. Dus het is waarschijnlijk mogelijk om op grote schaal te frauderen.
Het scheen heel makkelijk te zijn om de autobuyers voor FUT15 aan te passen. EA heeft zijn best gedaan, de afgelopen maanden. *O*.

[ Voor 15% gewijzigd door SR8 op 23-09-2014 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12:20
Beetje afgekeken bij Venzio, maar deze hybrid lijkt me erg vet:

http://www.futhead.com/15/squads/1387043/

Helaas Rodriquez geen 9 chem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Yeah, FC Groningen Badge en Uit en Thuis shirt voor een schaamtelijke 550 punten totaal. Badge 150 en de thuis/uit shirt voor enkel 200. Wel een gelukje, want andere uit shirts ben ik tot 500 gaan bieden en niet gelukt.

Afbeeldingslocatie: http://s28.postimg.org/hb8r5cysc/Yeah.jpg
Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 16:51:
Nou marktplaats wordt al overspoeld met coin sellers. Dus het is waarschijnlijk mogelijk om op grote schaal te frauderen. Ook zijn er mensen die veel geld uitgeven, maar zelfs al zou je 100.- euro aan fifa punten kopen krijg je ook geen Messi of CR7
Zag idd op youtube al een methode om geld op je FUT15 account te toveren. Weet enkel niet of dit "true" is of fake.

Ga het niet proberen, want vind ik zonde van het spel.

[ Voor 49% gewijzigd door Meneer iCy op 23-09-2014 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07-09 07:31
Daimen schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 19:03:
Beetje afgekeken bij Venzio, maar deze hybrid lijkt me erg vet:

http://www.futhead.com/15/squads/1387043/

Helaas Rodriquez geen 9 chem...
alaba op 5 chem? :N
Rodriquez op 6 chem :N

Zal hem toch even aanpassen, hoe weet ik zo snel niet maar moet wel :P

Hey, Hey jij daar, dit is mijn signature :) #UnitedWeAre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Handelen is via de webapp nu niet mogelijk, tenminste voor mij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karimpie99
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23-08 17:22
Hier ook niet mogelijk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-08 19:33
Ik kan wel handelen alleen lukt me niet om echt winst te maken met handelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doncalitri
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 10:33
Niemand een manier gevonden om met een digitale download versie van Fifa 15 al te kunnen spelen? Regio veranderen van de xbone naar US helpt idd niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
25september is hij in NL te koop toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07:37
doncalitri schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 21:50:
Niemand een manier gevonden om met een digitale download versie van Fifa 15 al te kunnen spelen? Regio veranderen van de xbone naar US helpt idd niet..
korea misschien?
werkt op de pc iig wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dageeknerd
  • Laatst online: 12-09 09:13
Holymoly wat zijn die fifa points goedkoop in mexico :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
dageeknerd schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 22:29:
Holymoly wat zijn die fifa points goedkoop in mexico :)
Vertel! En hoe betaal je ze dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dageeknerd
Riemer schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 22:31:
[...]

Vertel! En hoe betaal je ze dan?
Gewoon het truukje met hola (VPN), en betalen gewoon via paypal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dageeknerd
[quote]dageeknerd schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 22:32:
[...]

Gewoon het truukje met hola (VPN), en betalen gewoon via paypal. Heb overigens FIFA op de pc.
[/quote]

Dubbelpost sorry

[ Voor 6% gewijzigd door dageeknerd op 23-09-2014 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 19:02
alleen voor pc mogelijk neem ik aan ?

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doncalitri
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 10:33
Wat kosten die in "mexico" dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trees
hetzelfde bedrag maar dan in dollars.. maw x .7.. Still too much to invest though :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Wauw, Di maria in een pack! Verkocht voor 650k en voor 550k een nieuwe teruggekocht.
Mijn team nu:
Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/28h2wrs.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NO2
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

NO2

40 usd en nu speelbaar :)

• Heyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-09 13:15
De Android versie is voor mij een echte teleurstelling.
De "special moves" zijn vedwenen. Een speler kan in Fifa 15 alleen pasen, lopen en schieten.
Of komt er naast Fifa 15 Ultimate Team App op 26 sept de echte Fifa 15 voor Android uit waar de special moves wel inzitten?

a backup is a man's best friend

• llovesoccerx7
Wat is jou manier van handelen op dit moment? Ik maak totaal geen winst op het moment.

• Thomas18GT
Het is nu ook lastig, zeker als je niet veel hebt..
Als je wat meer hebt kan je de goedkoopste 5 spelers kopen zodat de minimale prijs omhoog gaat, dan bied je hem 5 keer aan voor de laagste prijs.

Eigenlijk ben je al te laat om nog de grote winsten te halen.

• Xenophoben
Wat denken jullie van dit team ? Fellaini is een beeeeest! Gruwelijk sterk.

Waar denken jullie dat ik goede vervangen kan hebben voor niet te veel coins?
https://www.easports.com/...howoffId=bZtsY1B9bCcq:360

• Thomas18GT
Xenophoben schreef op woensdag 24 september 2014 @ 10:02:

Maak even een screenshot of maak hem na in futhead, nu kan ik hem niet zien haha

*Oh ik zie hem al :)

Moreno en walker als backs?

[ Voor 5% gewijzigd door Thomas18GT op 24-09-2014 10:12 ]

• garriej
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Xenophoben schreef op woensdag 24 september 2014 @ 10:02:

Fallaini in de punt naar achter en atsu naar links, maar liever gewoon vervangen. Dan komt Fallaini echt tot zijn recht.

Sowieso is je verdediging nu je zwakste punt, hier zou je naar kunnen kijken voor verbetering. Opkomende backs, een speler in het straatje van marcello bijvoorbeeld(die kun je natuurlijk niet voor weinig coins halen, maar ik bedoel een verdediger die sterk is in de aanval, hij is slechts een voorbeeld)

[ Voor 26% gewijzigd door garriej op 24-09-2014 10:12 ]

• Kr44nVogel
denken jullie dat die chemistry styles nog zullen stijgen na de release? Heb er een shitload gekocht voor 150 - 200 en hoop ze te verkopen voor minimaal 500

hoi

• Thomas18GT
Kr44nVogel schreef op woensdag 24 september 2014 @ 10:14:
denken jullie dat die chemistry styles nog zullen stijgen na de release? Heb er een shitload gekocht voor 150 - 200 en hoop ze te verkopen voor minimaal 500
Ik zou ze sowieso lekker houden, minder worden ze in ieder geval niet waard ;)

• Kr44nVogel
heb er in totaal 135 gekocht en hoop ze ongeveer met 300 winst te verkopen is toch al gauw 40.000 winst :) nu hopen dat het lukt en niet dat ik met 135 chemistry kaarten blijf zitten ;)

hoi

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-07 15:43

Remcom00

hij is gek

Thomas18GT schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 23:32:
Wauw, Di maria in een pack! Verkocht voor 650k en voor 550k een nieuwe teruggekocht.
Mijn team nu:
[afbeelding]
Beter wacht je een paar week en verkoop je die weer door, IF uit Week 1 zijn meestal na een tijdje heel veel waard omdat de meeste mensen dan nog niet spelen en er dus weinig van zijn.

hoidoei

• Thomas18GT
Remcom00 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 10:30:
[...]

Beter wacht je een paar week en verkoop je die weer door, IF uit Week 1 zijn meestal na een tijdje heel veel waard omdat de meeste mensen dan nog niet spelen en er dus weinig van zijn.
Precies, maar het is ook nog eens de beste CM/CAM uit de beste league van het spelletje, ik denk dat ik hem lekker hou. Vervangers zijn gelijk wel een heel stuk minder.

• llovesoccerx7
Thomas18GT schreef op woensdag 24 september 2014 @ 09:57:
Het is nu ook lastig, zeker als je niet veel hebt..
Als je wat meer hebt kan je de goedkoopste 5 spelers kopen zodat de minimale prijs omhoog gaat, dan bied je hem 5 keer aan voor de laagste prijs.

Eigenlijk ben je al te laat om nog de grote winsten te halen.
Dus echt beetje winst maken zit er niet meer in?

Ook niet als ik spelers zie met Buy-now van 2000 laagste die er is? En dan probeer te kopen voor 1500?

• Sh1fty
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 06:37
llovesoccerx7 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 11:22:
[...]

Ook niet als ik spelers zie met Buy-now van 2000 laagste die er is? En dan probeer te kopen voor 1500?
Dit is idd een prima methode

• Thomas18GT
llovesoccerx7 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 11:22:
[...]

Oh ja zeker wel, meestal kan je wel wat winst maken als je onder de laagste buy now price iets kan kopen

• dageeknerd
De webapp is echt super irritant, blijkbaar als je snel door kaarten heen scrollt krijg je het volgende:

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/2zhr6nd.png

• Kr44nVogel
yup had ik ook ....

hoi

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-08 08:25
Ik heb eergisteren de normale FIFA versie besteld, maar ik neem aan dat FUT hierin ook beschikbaar is?
Kan ik los ook een pack kopen dat ik bijv. 40 weken lang van die packs krijg?
Ben helemaal nieuw in deze game, maar FUT lijkt mij helemaal geweldig!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Protax schreef op woensdag 24 september 2014 @ 13:36:
Ik heb eergisteren de normale FIFA versie besteld, maar ik neem aan dat FUT hierin ook beschikbaar is?
Kan ik los ook een pack kopen dat ik bijv. 40 weken lang van die packs krijg?
Ben helemaal nieuw in deze game, maar FUT lijkt mij helemaal geweldig!
Ja FUT kun je gewoon spelen, de FUT krijg je alleen gold packs bij, die krijg je bij de normale versie niet.

• Protax
garriej schreef op woensdag 24 september 2014 @ 13:43:
[...]

Ja FUT kun je gewoon spelen, de FUT krijg je alleen gold packs bij, die krijg je bij de normale versie niet.
Ja, maar kan ik die packs alsnog kopen?
Hoe werkt dat?

• TictaCNL
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-08 09:49
dageeknerd schreef op woensdag 24 september 2014 @ 13:08:
De webapp is echt super irritant, blijkbaar als je snel door kaarten heen scrollt krijg je het volgende:

[afbeelding]
Ik ben er juist hartstikke blij mee, dit zorgt er voor dat het verpesten van de markt door coinsellers en autobuyers een stuk lastiger gaat worden.

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Protax schreef op woensdag 24 september 2014 @ 13:44:
[...]

Ja, maar kan ik die packs alsnog kopen?
Hoe werkt dat?
Tuurlijk kun je dat, je kunt punten toevoegen aan je account, hiermee kun je packs kopen.

• Protax
garriej schreef op woensdag 24 september 2014 @ 13:57:
[...]

Tuurlijk kun je dat, je kunt punten toevoegen aan je account, hiermee kun je packs kopen.
Ja dat dacht (en hoopte) ik al... Moet denk ik eerst eerst FIFA 15 aan mijn Origin account koppelen... :)

• llovesoccerx7
Welke spelers zijn lekker in te handelen op dit moment?

• Pykow
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Misschien dat ik me dit jaar een keer ga verdiepen in FUT.
Ik heb eigenlijk nog nooit naar FUT gekeken. ik raakte steeds in de war met alle kaartjes die je hebt enzo.

is FUT alleen online te spelen of ook Offline ?

Angelo NL / Global Cargo VTC

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
uitgespeeld

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/bLWZi/224953196e.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door shoombak op 24-09-2014 15:31 ]

• Riemer
Pykow schreef op woensdag 24 september 2014 @ 15:25:
Misschien dat ik me dit jaar een keer ga verdiepen in FUT.
Ik heb eigenlijk nog nooit naar FUT gekeken. ik raakte steeds in de war met alle kaartjes die je hebt enzo.

is FUT alleen online te spelen of ook Offline ?
Je zult geen spijt krijgen!

Je hebt diverse varianten. Offline seizoenen en toernooien maar ook online. Daarnaast single matches en natuurlijk kun je met je FUT team tegen vrienden spelen.

Ik vind het fantastisch iig. Heb nu genoeg coins om mijn team samen te stellen (bundes met Robben) nu doorsparen voor een mooie legend!

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-08 16:59

Odieus

Onuitstaanbaar

Niet helemaal, waar zijn Messi en Ronaldo? :$

Ziek elftal dat wel ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Odieus op 24-09-2014 15:35 ]

PSN: LinQ-NL

• Matedeor
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12:40
Welke competitie beginnen jullie of gaan jullie hybriden? Zat net te kijken voor mijn 4-3-3 team, maar elke competitie heeft wel zijn voor- en nadelen (als je het betaalbaar wil houden in ieder geval). Zit nog een beetje te twijfelen tussen serie a, bpl, bbva en bundesliga, neig om met serie a te beginnen:

Serie a (Lekker goedkoop, maar toch wel heel goed op sommige posities, vooral middenveld en verdediging)
Bundesliga (als je wat meer geld krijgt heel veel topspelers, en beste backs, maar middenveld bevalt mij niet echt)
BPL (Over het algemeen betaal je meer, veel topspelers, maar achterin en op lw positie weer wat minder keus).
BBVA (Echte toppers zijn onbetaalbaar, voor de rest vind ik niet heel veel keus op de vleugels en geen goede verdedigende middenvelders. Andere posities lijkt bbva wel verbeterd dit jaar).

[ Voor 16% gewijzigd door Matedeor op 24-09-2014 15:41 ]

• Riemer
llovesoccerx7 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:02:
Welke spelers zijn lekker in te handelen op dit moment?
Ik heb een paar IF spelers gekocht met idee ze over paar weken te verkopen. Verder wat populaire BPL spelers. Ik denk alleen dat je nu nog beter even kunt wachten tot nieuwe TOTW. Uit is met Ronaldo. Dan worden weer veel packs gekocht en koop je weer spelers goedkoop in.

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 20:57
TOTW Predictions - Week 2

Afbeeldingslocatie: http://media-titanium.cursecdn.com/attachments/62/0/totw-pred-2-squad.png17

[ Voor 14% gewijzigd door goosche op 24-09-2014 16:07 ]

• Riemer
En het uiteindelijke TOTW 2 zonder o.a. Ozil

http://www.futhead.com/15/totw/totw2/

[ Voor 52% gewijzigd door Riemer op 24-09-2014 17:29 ]

• Gunner_Youri
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-09 22:11
http://www.futhead.com/15/squads/1486124/

Dit is het team dat ik nu heb. Al deze spelers zie ik nu op de market voor (veel) hogere bedragen verkocht worden. Wat zou ik doen? Ik heb wel iedereen op rond de 30 matchen contract staan en iedereen heeft een nieuwe teamgeeststijl.

Want het uiteindelijke basis team dat ik wil hebben is het volgende:
http://www.futhead.com/15/squads/1486691/

Daar heb ik Kos, Ramsey en Coleman al van.
En je moet ook wisselspelers hebben voor elke positie natuurlijk...
Enige tips? :D

• Riemer
youri_69 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 17:45:
http://www.futhead.com/15/squads/1486124/

Dit is het team dat ik nu heb. Al deze spelers zie ik nu op de market voor (veel) hogere bedragen verkocht worden. Wat zou ik doen? Ik heb wel iedereen op rond de 30 matchen contract staan en iedereen heeft een nieuwe teamgeeststijl.

Want het uiteindelijke basis team dat ik wil hebben is het volgende:
http://www.futhead.com/15/squads/1486691/

Daar heb ik Kos, Ramsey en Coleman al van.
En je moet ook wisselspelers hebben voor elke positie natuurlijk...
Enige tips? :D
Verkoop je huidige team. In de komende dagen worden er mega veel packs geopend ivm mooi TOTW 2 en de release van fifa in europa / engeland. Je zult zien dat jouw BPL spelers wat goedkoper zullen worden.

• TictaCNL
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-08 09:49
Riemer schreef op woensdag 24 september 2014 @ 17:48:
[...]

Verkoop je huidige team. In de komende dagen worden er mega veel packs geopend ivm mooi TOTW 2 en de release van fifa in europa / engeland. Je zult zien dat jouw BPL spelers wat goedkoper zullen worden.
Niet per se waar. In voorgaande jaren waren de prijzen juist het hoogst in de eerste week NA de release. Er komen opeens miljoenen FUT spelers bij, die wedstrijden kunnen spelen en daardoor dus meer coins te besteden hebben. Hierdoor gaan de prijzen omhoog.

• Bananendoos
Denk dat ik begin met seizoen 8 halen met het startersteam, en daarna dit team ga maken: http://www.futhead.com/15/squads/1488899/

• Riemer
TictaCNL schreef op woensdag 24 september 2014 @ 17:52:
[...]

Niet per se waar. In voorgaande jaren waren de prijzen juist het hoogst in de eerste week NA de release. Er komen opeens miljoenen FUT spelers bij, die wedstrijden kunnen spelen en daardoor dus meer coins te besteden hebben. Hierdoor gaan de prijzen omhoog.
Direct na release zie je een daling. Je ziet het nu al. Daarna zullen de wat betere spelers weer stijgen maar hij heeft met name 76 -79 rated spelers. Die zullen naar mijn mening niet stijgen. De betere spelers stijgen de komende weken gestaag maar ik ga straks juist inslaan. IF's kopen en high rated spelers.

• llovesoccerx7
Ik heb net FIFA 15 gekocht en je krijgt daarbij het hoesje een 12 cijferige code voor FUT, maar die los ik in en je zou dan 15 packs krijgen maar ik zie verder niks bij winkel?

IEmand ervaring mee?

• Bananendoos
llovesoccerx7 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 19:29:
Ik heb net FIFA 15 gekocht en je krijgt daarbij het hoesje een 12 cijferige code voor FUT, maar die los ik in en je zou dan 15 packs krijgen maar ik zie verder niks bij winkel?

IEmand ervaring mee?
kan volgens mij soms even duren, misschien aan en uit zetten?

• Gunner_Youri
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-09 22:11
Riemer schreef op woensdag 24 september 2014 @ 17:48:
[...]

Jouw raad aangenomen en geen spijt! Al had ik nog meer winst kunnen maken denk ik.
Vargas en Welbeck elk voor meer dan het dubbele van wat ik betaald had kunnen verkopen. Na enkele minuten werd de "nu kopen" optie gelicht. Dus ik had wss nog meer kunnen vragen!
Pagina: 1 ... 4 ... 63 Laatste