Katala schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 09:28:
Ik heb wel het idee dat als ik mee loop met een tegenstander dat ik moet sprinten om 'm bij te kunnen houden terwijl die tegenstander loopt.
Maar doorgaans als er eentje gaat lopen dan probeer ik dat op te vangen met een andere speler verder op i.p.v. mee te gaan lopen.
Ja, na paar matches begin ik me hieraan erg te irriteren.
De AI loopt gewoon van links naar rechts zonder een pass te geven aan iemand anders of wat dan ook.
Vervolgens moet ik als een gek sprinten om er bij te blijven.
Als ik wissel van speler dan draaien ze net weer om of lijken tackels niks te doen.
Daarnaast heb ik vaak dat me enige centrum spits helemaal terug rent naar achteren en zelfs dan op de vleugel staat, ook al zeg ik dat hij Centraal moet blijven spelen in zijn Rol.
Bij een counter gaat de AI altijd via de vleugel en moet ik echt blijven sprinten en LOOPT hij mij er gewoon uit, hij loopt en ik moet dus Sprinten (spelers zijn dus eerder moe)
en als je er dan bijna bent, dan geven ze een voorzet en kunnen ze hem makkelijk inkoppen
Daarnaast zijn de keepers echt VAAG, als ik RT druk (Xbox One) dan deed je in Fifa 14 en geplaatst schot. in Fifa 15 is dit een nutteloze trap en red de keeper hem ALTIJD.
Wanneer ik met LB schiet of zelfs zonder extra knop maar alleen Rondje, dan zit hij er vrijwel altijd in.
Al deze bovengenoemde punten zijn in Offline mode en op Amateur / Semi-prof.