Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit er aan te denken om mijn PC up te graden voor FIFA 15. Heb geen console in de buurt, en wil toch graag online kunnen spelen.

Nu vroeg ik me af, is de community voor FIFA 15 online op de PC groot genoeg om vaak te kunnen spelen? En kan ik gewoon met een 360 controller online spelen? Of moet je hier niet aan willen beginnen, en even sparen voor een console?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2014 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:18

Christiano007

Ich bin der champion

Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 12:44:
Ik zit er aan te denken om mijn PC up te graden voor FIFA 15. Heb geen console in de buurt, en wil toch graag online kunnen spelen.

Nu vroeg ik me af, is de community voor FIFA 15 online op de PC groot genoeg om vaak te kunnen spelen? En kan ik gewoon met een 360 controller online spelen? Of moet je hier niet aan willen beginnen, en even sparen voor een console?
Ik speel met een xbox 360 controller op de pc en dat gaat juist uitstekend. Heb ook altijd wedstrijden om te spelen

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Ik heb al altijd direct kunnen spelen op PC, met fifa 13 (en een beetje 14) met de PS3 controller en nu met Fifa 15 heb ik de xbox one controller gekocht (40 euro) en dat is nice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 12:44:

Community op de PC is groot genoeg naar mijn mening. Met een XBOX 360-controller spelen gaat gewoon prima op Windows. Doe ik zelf ook, reden dat ik niet op console speel is dat ik het zonde vind veel geld uit te trekken voor een Console die alleen gebruikt zal worden voor FIFA. :)

Wat wel leuk zou is is als je twee controllers zou hebben, dan kan je eens met een vriend of familielid potje FIFA tegen elkaar doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Ik kwam gister weer een mooie bug tegen:

De aanvaller van de tegenstander geeft mijn verdediger een duw (eigelijk een elleboog), waardoor mijn verdediger struikelt en valt... maar wel precies op mijn tegenstander! Penalty!

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:19
Katala schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 07:37:
Ik kwam gister weer een mooie bug tegen:

De aanvaller van de tegenstander geeft mijn verdediger een duw (eigelijk een elleboog), waardoor mijn verdediger struikelt en valt... maar wel precies op mijn tegenstander! Penalty!
Dit had ik gisteren dus ook. Beetje jammer zeg maar..

Verder valt mij op dat bij het spelen van FUT echt onwijs veel spelers geblesseerd raken. Soms wel 4 spelers per wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
The Jackel schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 08:06:

Verder valt mij op dat bij het spelen van FUT echt onwijs veel spelers geblesseerd raken. Soms wel 4 spelers per wedstrijd.
Dan moet je spelers rouleren als hun fitness niet groen is (of een +fitness consumable toepassen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:19
Katala schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 08:25:
[...]

Dan moet je spelers rouleren als hun fitness niet groen is (of een +fitness consumable toepassen)
Ik zal dat eens gaan testen dan. Best irritant namelijk als er zoveel spelers geblesseerd uitvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Katala schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 08:25:
[...]

Ik heb het ook vaak als de fitness 99 is.
Ik heb ook vaak dat als ik druk wil zetten, de speler met wie ik druk zet eerst de verkeerde kant uitloopt en dan lig je daardoor alweer een seconde achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ettie1990
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-09 10:33

ettie1990

PSN:ettiesick

We zijn nog op zoek naar teamleden voor Tweakers FC 2 op de PS4 in Pro Clubs, dus heb je interesse en zou je af en toe een potje willen spelen dan horen wij dat graag. stuur een privé bericht naar ettie1990 of kiezo en vermeld je PSN, Origin ID, Tweakers ID en je telefoonnummer.

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timper
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 24-06 23:01
Iemand ook een idee waar je in je carrière kan zien hoeveel sterren je team heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 10:35:
[...]

Ik heb het ook vaak als de fitness 99 is.
Ik heb ook vaak dat als ik druk wil zetten, de speler met wie ik druk zet eerst de verkeerde kant uitloopt en dan lig je daardoor alweer een seconde achter.
Ren je vaak met je spelers? Dan is de kans op blessure's ook groter. Je moet switchen naar verschillende spelers i.p.v. er achter aan rennen.

Er is volgens mij ook een instelling waarin je kunt aangeven dat een speler nog even dezelfde kant oploopt als je naar 'm wisselt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
ettie1990 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 11:04:
We zijn nog op zoek naar teamleden voor Tweakers FC 2 op de PS4 in Pro Clubs, dus heb je interesse en zou je af en toe een potje willen spelen dan horen wij dat graag. stuur een privé bericht naar ettie1990 of kiezo en vermeld je PSN, Origin ID, Tweakers ID en je telefoonnummer.

Bedankt!
Ik ga me aanmelden _/-\o_

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ettie1990
  • Laatst online: 12-09 10:33

ettie1990

PSN:ettiesick

welkom bij de club

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20:39
Mijn PC versie is gepatched voor ca. 150 mb. Ziet er serieus uit. Kan alleen geen patch notes vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
hmm, kan er ook nog geen vinden.

Duitse website waar ze er over spreken, weet het ook nog niet:
http://www.gamesaktuell.d...Infos-zum-Update-1138492/

[ Voor 73% gewijzigd door SmokingCrop op 08-10-2014 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gstoffers
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17:18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timper
HansAnders07 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 11:44:
[...]

Ik heb er verschillende geprobeerd.
United -> beviel me niet zo
Southampton -> mwah mwah

Nu een paar weken in het seizoen met Arsenal maar is het ook niet helemaal.
Fifa 14 veel Engelse competitie gespeeld, ga denk ik in de Serie B beginnen van de week.
Vind dat wel een leuke competitie.

Iemand suggesties voor andere leuke ploegen? Iets Duits? Of heel ander land met meerdere divisies?
Ik vind 1. FC Kaiserlautern van de 2. Bundesliga zeer fijn, met een leuke historie. Nu speel ik met Fullham uit FL Championship.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 11:57
timper schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 22:52:
[...]

Ik vind 1. FC Kaiserlautern van de 2. Bundesliga zeer fijn, met een leuke historie. Nu speel ik met Fullham uit FL Championship.
Toevallig, Ik ben ook met Fulham begonnen!
Matig team wel zeg haha. Martial maar aangeschaft als aanvalspartner voor Ruiz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dageeknerd
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 09:13
Update voor FIFA 15 op de pc : http://forum.ea.com/uk/posts/list/0/2955705.page . Misschien dat ze de bugs in de ps4 versie ook gaan aanpakken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:44
Southampton is trouwens een geweldig team voor online/seasons ;)
In 5-3-2 met Pelle als aanspeelpunt(target man), Long achter de linies te laten lopen, en Tadic als op CAM.
Verdedigend sta je dan ook goed dordat je 3 centrale verdedigers hebt. De backs komen ver op zodat je ook spelers op de flanken hebt.
Voorheen ging ik in seasons verg veel onderuit bij het verdedigen en dan verlies je, maar met Southampton 5-3-2 kan ik het spel maken en is winnen ook veel makkelijker :)

Met 5 sterren teams als Real, Bayern etc. Wordt veel te veel gebruik gemaakt van de snelheid van Ronaldo/Bale of Robben/Ribery op de flanken, tegenover het moeilijkere verdedigen wat dan vaak mis gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savalie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-08 14:02
Heb dit arcade spelletje inmiddels verwijderd. Waarom? R2 + Reus, Aubameyang, Ronaldo, Bale, Diego Costa, Di Maria. Mijn verdedigers worden voorbij gerend alsof ik de sprint knop gewoon niet ingedrukt heb. In fifa 14 nooit last van sprint noobs. Nu alleen maar. Zag het al aankomen nadat ik de demo had gespeeld en de jongens van gamekings hadden het er ook al over. Vind het mooi geweest ik wacht wel op fifa 16.

Dit is voorlopig echt m'n laatste hardware aankoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Kevin De Bruyne ftw :P
van 81 - 12 miljoen naar 86 - 42,5 miljoen in één seizoen in 2e klasse premier league en tot begin november in premier league.
savalie schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 02:33:
Heb dit arcade spelletje inmiddels verwijderd. Waarom? R2 + Reus, Aubameyang, Ronaldo, Bale, Diego Costa, Di Maria. Mijn verdedigers worden voorbij gerend alsof ik de sprint knop gewoon niet ingedrukt heb. In fifa 14 nooit last van sprint noobs. Nu alleen maar. Zag het al aankomen nadat ik de demo had gespeeld en de jongens van gamekings hadden het er ook al over. Vind het mooi geweest ik wacht wel op fifa 16.
Idd, voor online zou ik het ook geen goed spel vinden..
ofwel R2, ofwel een dwaze doorsteekbal met een idiote keeper

[ Voor 71% gewijzigd door SmokingCrop op 09-10-2014 04:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In het echt lopen Di Maria en Bale ook iedereen eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:18

Christiano007

Ich bin der champion

Park the bus. Komen ze er echt niet zo snel doorheen. En laat de cpu de tegenstander aanvallen en geef zelf rugdekking zodat je zelf ook kunt verdedigen als hij daar langs gaat. En het sprintduel proberen te vermijden. Als je zeker langzamer bent moet je switchen van speler.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Faal.. time gewoon je tackles man. Totaal geen last van wat je aangeeft! En natuurlijk word je er wel eens uitgelopen door Ronaldo, dan bedenk je daar toch wat voor? A.k.a tactiek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R J
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 15:48

R J

Ik speel het meeste co-op seasons (op xbone). Nu worden we echt regelmatig gefrustreerd door het feit dat we niet kunnen wisselen als we de game pauzeren.
We komen namelijk in het scherm van de tegenstander terecht. Daar kunnen we dus de tactieken en spelers van de tegenstander wisselen.
Eerste keer vonden we dat wel lachen, dachten we alles voor de tegenstander te gaan verpesten. Echter wordt geen van deze veranderingen toegepast. Dat is maar goed ook, want dan zou het al helemaal frustrerend zijn!

Punt is dus dat we vaak niet kunnen wisselen omdat deze bug zich voordoet. Ik vraag me af of dit bij jullie ook wel eens is voorgekomen? (ik krijg de indruk dat het aantal mensen dat co-op seasons speelt relatief laag is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
  • Laatst online: 06-11-2024
Haahah even serieus.. een spel niet goed vinden omdat je door spelers die je in het echt er ook 4kant uitsprinten en ook in fifa alle hoeken van het veld laten zien? Kom op man leer dan verdedigen.. ik heb zelden dat ik er volledig wordt uitgesprint zodra je gewoon niet hapt blijft de aanvaller voor je.. kies je momenten en pak hem dan aan en overigens zorg er gelijk voor dat ze uberhaubt de ruimte niet krijgen om een sprint aan te gaan.

Is het trouwens mogelijk om op 1 ps4 een co-op seasons te gaan spelen?? Zodra ik en een kameraad me aanmeld krijgen we het geouwhoer dat 1 van de 2 niet in de lobby zit maar in menu's

[ Voor 17% gewijzigd door Shadow343 op 09-10-2014 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
Ik heb wel het idee dat als ik mee loop met een tegenstander dat ik moet sprinten om 'm bij te kunnen houden terwijl die tegenstander loopt.

Maar doorgaans als er eentje gaat lopen dan probeer ik dat op te vangen met een andere speler verder op i.p.v. mee te gaan lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

hoe kun je eigenlijk aanvallend het duel aangaan met een verdediger in een sprint?
Is dat gewoon L2 of rondje (ps4)?

Ik heb vaak dat ik omver gebeukt wordt door de verdediger maar kan er weinig aan veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusius-nl
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-03 12:35
Ik sta op promotie naar de Championship met Portsmouth!
Heb een 17 jarige keeper die al 76 heeft, top talentje :P
En een 16 jarige met 69 die kan ook 85~95 halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Katala schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 09:28:
Ik heb wel het idee dat als ik mee loop met een tegenstander dat ik moet sprinten om 'm bij te kunnen houden terwijl die tegenstander loopt.

Maar doorgaans als er eentje gaat lopen dan probeer ik dat op te vangen met een andere speler verder op i.p.v. mee te gaan lopen.
Gewoon een fysiek duel aangaan. Vaak is de sprint dan niet optimaal en kun je erin kleunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dageeknerd
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 09:13
Razorbite schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 08:59:
[...]

Faal.. time gewoon je tackles man. Totaal geen last van wat je aangeeft! En natuurlijk word je er wel eens uitgelopen door Ronaldo, dan bedenk je daar toch wat voor? A.k.a tactiek!
Hier ben ik het niet helemaal mee eens. Vaak springen ze gewoon over je sliding heen en als je een staande tackle doet ben jij degene die er last van heeft. Die sprintende spelers voelen niks. Verder zovaak een bus geparkeerd en de verdedigers de instructie gegeven niet mee naar voren te komen. Het resultaat is dan nog steeds dat je een aantal verdedigers rustig in de spits ziet lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
Razorbite schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 10:56:
[...]

Gewoon een fysiek duel aangaan. Vaak is de sprint dan niet optimaal en kun je erin kleunen.
Dat is de oplossing ja, maar het probleem is nog steeds dat een dribbelende AI zonder te sprinten vaak sneller is dan mijn speler die met 'm mee sprint :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savalie
Razorbite schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 08:59:
[...]

Tackelen heeft dan al geen zin meer... Jaa misschien met gogo gadget legs ofzo. Heb het vooral over de counters niet over reguliere aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
savalie schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 13:22:
[...]

Tackelen heeft dan al geen zin meer... Jaa misschien met gogo gadget legs ofzo. Heb het vooral over de counters niet over reguliere aanvallen.
Zelfde verhaal.. zorg gewoon dat je verdediging op orde is en niet dat ze als debielen naar voren gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savalie
SmokingCrop schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 03:46:
Kevin De Bruyne ftw :P
van 81 - 12 miljoen naar 86 - 42,5 miljoen in één seizoen in 2e klasse premier league en tot begin november in premier league.

[...]

Idd, voor online zou ik het ook geen goed spel vinden..
ofwel R2, ofwel een dwaze doorsteekbal met een idiote keeper
Precies.. Tis gewoon proberen. Mn tegenstanders geven 10 steekballen vanaf eigen helft waarvan ik er 7 simpel onderschep. Maar die overige 3x staan ze 1 op 1 met de keeper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savalie
Shadow343 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 13:25:
[...]

Zelfde verhaal.. zorg gewoon dat je verdediging op orde is en niet dat ze als debielen naar voren gaan.
Ben tot in de instructies geweest. Ze staan op 'niet mee aanvallen' maar dat heeft weinig zin. Ja alleen park the bus maar dat helpt alleen als je op voorsprong staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
savalie schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 13:29:
[...]

Ben tot in de instructies geweest. Ze staan op 'niet mee aanvallen' maar dat heeft weinig zin. Ja alleen park the bus maar dat helpt alleen als je op voorsprong staat.
Als je verdedigend speelt stoppen je backs iig al met naar voren gaan.. ultra verdedigend natuurlijk nog extremer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joepp12
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-12-2020
You've got mail!

Bedankt!

PSN ID: Shagsin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:19
Wat is een leuk team om op te bouwen in fifa 15 voor career mode? League 2 in Engeland is mij een te lange run om te doen :) Kan niet echt een team kiezen, ben nu weer met een topclub begonnen maar dat wordt te makkelijk en gaat vervelen. En de Nederlandse competitie is toch vrij beperkt. Zoek een leuke League 1 club of Championship club. Liefst een leuke League 1 club maar kom weinig bekende clubs met historie tegen zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25
Katala schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 09:28:

Ja, na paar matches begin ik me hieraan erg te irriteren.
De AI loopt gewoon van links naar rechts zonder een pass te geven aan iemand anders of wat dan ook.
Vervolgens moet ik als een gek sprinten om er bij te blijven.

Als ik wissel van speler dan draaien ze net weer om of lijken tackels niks te doen.

Daarnaast heb ik vaak dat me enige centrum spits helemaal terug rent naar achteren en zelfs dan op de vleugel staat, ook al zeg ik dat hij Centraal moet blijven spelen in zijn Rol.

Bij een counter gaat de AI altijd via de vleugel en moet ik echt blijven sprinten en LOOPT hij mij er gewoon uit, hij loopt en ik moet dus Sprinten (spelers zijn dus eerder moe)
en als je er dan bijna bent, dan geven ze een voorzet en kunnen ze hem makkelijk inkoppen :S

Daarnaast zijn de keepers echt VAAG, als ik RT druk (Xbox One) dan deed je in Fifa 14 en geplaatst schot. in Fifa 15 is dit een nutteloze trap en red de keeper hem ALTIJD.
Wanneer ik met LB schiet of zelfs zonder extra knop maar alleen Rondje, dan zit hij er vrijwel altijd in.

Al deze bovengenoemde punten zijn in Offline mode en op Amateur / Semi-prof.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timper
HansAnders07 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 23:00:
[...]

Toevallig, Ik ben ook met Fulham begonnen!
Matig team wel zeg haha. Martial maar aangeschaft als aanvalspartner voor Ruiz.
Ik vind Fulham niet eens zo slecht, Rodallega en McCormack(inmiddels verkocht) deden het prima. Ik heb nu paredes, Vilhena, Ben Yedder, Tah en Heintz er in na 1 seizoen en ben gepromoveerd. Ruìz wilde helaas weg.

Wel wil ik eigenlijk weten hoeveel sterren mijn team nu is, iemand die weet waar je dit kan zien?

[ Voor 9% gewijzigd door timper op 09-10-2014 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19

Bedankt!
Ik zal je straks even toevoegen. Bartriks is mijn psn, dus kan je die verwachten. Heb alleen geen headset.... Maar wel een redelijk fifa niveau ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterjula
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-03-2024
Hoi, wat is pro clubs? Klinkt leuk, ik ben aardig ge-skilled ;) Dus lijkt me leuk, maar wat uitleg is gewenst! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het dat pro-clubs niet meer in de Xbox360 en PS3 versie zit? Ik kan het op de xbox in ieder geval nergens vinden. Zou het wel heel vreemd vinden als het daar opeens niet meer in zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Pykow schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 16:48:
[...]

...
Daarnaast zijn de keepers echt VAAG, als ik RT druk (Xbox One) dan deed je in Fifa 14 en geplaatst schot. in Fifa 15 is dit een nutteloze trap en red de keeper hem ALTIJD.
Wanneer ik met LB schiet of zelfs zonder extra knop maar alleen Rondje, dan zit hij er vrijwel altijd in.

Geplaatst schot is RB (R1 op PS) (ook in Fifa 14)

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 00:13:
Klopt het dat pro-clubs niet meer in de Xbox360 en PS3 versie zit? Ik kan het op de xbox in ieder geval nergens vinden. Zou het wel heel vreemd vinden als het daar opeens niet meer in zat.
Zit er inderdaad niet meer in.

Verklaring EA:
We're very confident in the amount of innovation and depth we're delivering for FIFA 15 on PS3 and Xbox 360 but there are some things we couldn't do for FIFA 15 on PS3 and Xbox 360, either based on the limitations of these consoles, or our time and resources

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-04-2022
Pykow schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 16:48:
[...]

Keepers zijn imo allemaal Buffon.
Ik speel met Ajax in de Nederlandse competitie en keepers van de kleinste clubs houden de meest onmogelijke ballen tegen.

Ik heb Fifa 14 overgeslagen maar moet zeggen dat ik wel enorm moet wennen aan hoe het spel nu speelt. 13 was toch wel ff een tikje anders..
Wat wel overeenkomt is dat ik met Fifa 13 op professional alles (ruim) won en op wereldklasse werd ik zoek getikt. Dat heb ik nu met 15 maar dan tussen semi-pro en pro.
Op semi-pro doet de tegenstander niet/nauwelijks aan verdedigen, op pro ben ik blij als ik 3 aanvallen per wedstrijd eruit weet te persen.
Kwestie van blijven oefenen denk ik.

[ Voor 25% gewijzigd door veldkampj op 10-10-2014 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-09 13:52
veldkampj schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 13:36:
[...]

...
Wat wel overeenkomt is dat ik met Fifa 13 op professional alles (ruim) won en op wereldklasse werd ik zoek getikt. Dat heb ik nu met 15 maar dan tussen semi-pro en pro.
Op semi-pro doet de tegenstander niet/nauwelijks aan verdedigen, op pro ben ik blij als ik 3 aanvallen per wedstrijd eruit weet te persen.
Kwestie van blijven oefenen denk ik.
Dat heb ik dus ook. Het ergste is dat ze vaak in de laatste minuten van een helft scoren, waardoor ik verlies of gelijk speel..

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
Curva schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 13:48:
[...]

Dat heb ik dus ook. Het ergste is dat ze vaak in de laatste minuten van een helft scoren, waardoor ik verlies of gelijk speel..
Vertel mij wat.. gister de hele wedstrijd op 1-0 voor tegen PSG en in de 94e minuut een penalty tegen. Direct na de aftrap werd er afgefloten.
Toen was ik echt in staat om mn controller door de muur te gooien :')

Edit:
Vlak voor de penalty tegen kreeg ik nog een levensgrote kans op de 2-0, maar ik zuig met deze Fifa echt nog apenballen als het gaat om afmaken van kansen.. driekwart van mn schoten gaan gewoon recht op de keeper af, ondanks dat ik toch op een hoek denk te richten.
Zodra ik dan nog meer de hoek in wil richten raak ik vaak de paal of gaat de bal weer (net) naast..

[ Voor 28% gewijzigd door veldkampj op 10-10-2014 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Een penalty scoren op prof is moeilijker dan op semi. Ik heb tijdje op semi gespeeld omdat dat het niveau was van de toernooien en seizoenen in FUT offline. Maar op semi scoorde ik 9 van de 10 penalties, maar op prof mis is de helft, als het niet meer dan de helft is. Dit kan aan mijn (on)kunde liggen, of de keepers zijn gewoon veel beter daarin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
veldkampj schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:01:
[...]

Vertel mij wat.. gister de hele wedstrijd op 1-0 voor tegen PSG en in de 94e minuut een penalty tegen. Direct na de aftrap werd er afgefloten.
Daar speel je toch FIFA voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 21:52
Razorbite schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 16:33:
[...]

Daar speel je toch FIFA voor?
Eigenlijk wel he... Ik ben vaak onwijs getressed na Fifa, maar toch speel ik het elke keer weer. Doe nu een career met Ajax, dat maakt het al weer moeilijker.

En net als met Fifa 14 zijn de slechtere tegenstanders lastiger te verslaan dan de goede. Dat eindeloze gedribbel van de AI soms is wel irritant, doen de mindere teams meer dan de goede volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
veldkampj schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:01:
[...]

Edit:
Vlak voor de penalty tegen kreeg ik nog een levensgrote kans op de 2-0, maar ik zuig met deze Fifa echt nog apenballen als het gaat om afmaken van kansen.. driekwart van mn schoten gaan gewoon recht op de keeper af, ondanks dat ik toch op een hoek denk te richten.
Zodra ik dan nog meer de hoek in wil richten raak ik vaak de paal of gaat de bal weer (net) naast..
Heel herkenbaar :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ik denk erover om Fifa 15 aan te gaan schaffen op de PC na jaren geen fifa gespeeld te hebben.

Maar is het dan ook mogelijk om online tegen vrienden op de Xbox One of PS4 te spelen? Of moet ik dan ook een console aanschaffen?

*edit: en mocht het alleen per console of pc speelbaar zijn, kan een PS3 dan tegen een PS4 spelen?

[ Voor 18% gewijzigd door Ngangatar op 11-10-2014 10:10 ]

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 17:35
Ngangatar schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 09:51:
Ik denk erover om Fifa 15 aan te gaan schaffen op de PC na jaren geen fifa gespeeld te hebben.

Maar is het dan ook mogelijk om online tegen vrienden op de Xbox One of PS4 te spelen? Of moet ik dan ook een console aanschaffen?

*edit: en mocht het alleen per console of pc speelbaar zijn, kan een PS3 dan tegen een PS4 spelen?
derp

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:14
Ngangatar schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 09:51:

Kan helaas allemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Nee kan natuurlijk niet, ps3 en ps4 of x360 en x1 is ook niet mogelijk. Je moet echt dezelfde console hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wanneer ik "seizoenen" wil spelen op de ps4 krijg ik een melding over een netwerkfout. hebben meer mensen dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Dank je, ik had het idee al maar dan weet ik het nu zeker. Met Diablo precies hetzelfde probleem.

Dan nu maar eens gaan denken of ik op de PC met een XboxOne controller ga spelen voor 100 euro of een console ga aanschaffen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Verwijderd schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 11:17:
wanneer ik "seizoenen" wil spelen op de ps4 krijg ik een melding over een netwerkfout. hebben meer mensen dit?
Je bent niet de enige.

http://forum.ea.com/uk/posts/list/2957053.page
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2957052.page

[ Voor 12% gewijzigd door SR8 op 11-10-2014 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Ngangatar schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 11:25:
[...]

Dank je, ik had het idee al maar dan weet ik het nu zeker. Met Diablo precies hetzelfde probleem.

Dan nu maar eens gaan denken of ik op de PC met een XboxOne controller ga spelen voor 100 euro of een console ga aanschaffen...
100 euro? Eerder 80 :P
controller voor 44 euro: http://www.amazon.de/Micr...-Controller/dp/B00CM1KT8S
fifa 15 voor 35~ euro: http://www.g2play.net/category/10006/fifa-15-origin-key/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ik wilde vandaag aan de gang :). Dus de controller gehaald voor 50 euro, een verloop kabel voor 8 en inderdaad de key zo online kopen mits ik de controller aan de praat krijg.

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
Hoe kun je een transfer maken bij be a pro mode ? ik won met mijn speler de cl met pec, maar heb nog nooit een aanbieding gehad. En als ik transferverzoek indien word die afgewezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Ik dacht dat Fifa er niet voor was om fake te vallen om penalties te krijgen etc?
Nu al meerdere keren door enemy AI gehad.. Kunnen ze er net zo goed weer de schwalbe knop in steken (al was dat denk ik in TIF2005 wat toen een heel goed spel was :d) ..

[ Voor 15% gewijzigd door SmokingCrop op 11-10-2014 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FIFA 15 heeft voor mij 2 verbeteringen, de nieuwe spelersselecties en het feit dat het nu geen 10 minuten meer duurt voordat een online potje begint, als beide spelers niet op X drukken.

Als ze nu alleen nog het meest onnuttige ooit, namelijk het ELKE keer moeten selecteren van de taal en 100 keer op x drukken om door te gaan eruit halen, stuur ik blatter een doosje bonbons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RegularJohn
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Zijn er meer mensen die last hebben van haperingen tijdens het begin van een wedstrijd?

Zo lang de commentator de opstellingen voor leest, stottert de game bij mij, niet extreem, maar het valt wel op. Daarna is het gewoon goed.

Dit is op de PS4 btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusius-nl
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-03 12:35
Ruben1075 schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 19:03:
Zijn er meer mensen die last hebben van haperingen tijdens het begin van een wedstrijd?

Zo lang de commentator de opstellingen voor leest, stottert de game bij mij, niet extreem, maar het valt wel op. Daarna is het gewoon goed.

Dit is op de PS4 btw.
Nee ik heb eigenlijk totaal geen problemen met gamen.
Alleen wordt mijn PS4 wel erg heet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yur400
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-09 08:32
Iemand al een idee hoe player growth werkt in career mode? Zelf kon ik er vrij weinig over vinden buiten EA's eigen press release.

Sommige spelers waarvan je denkt dat ze uitgegroeid zijn groeien makkelijk nog met +2 +3 (Sturridge en Amrabat bij mij) terwijl jongens met veel groeimogelijkheden, zoals Depay en Bakkali, na 1 seizoen met slechts 1 punt omhoog gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Ik check altijd sofifa.com als ik nieuwe spelers nodig heb. Echte talenten zitten bij mij op +4-7 bij mij (kishna, ghazi, Fischer, Andersen) na bijna twee seizoenen.

Ik heb wel t idee dat de seasons erg gescript zijn. Soms kan ik vier wedstrijden op rij niet meer winnen van teams als Cambuur, terwijl ik daarvoor en daarna met 5-0 win

[ Voor 41% gewijzigd door 418O2 op 12-10-2014 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yur400
Ja, inderdaad! 4-1 van Bayern winnen om vervolgens geraped te worden door een 2.5 sterren team. Slaat nergens op.

oh, handige site!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Kompany is +1 gegaan bij mij zonder te groeien in de afzonderlijke stats..
Zelf check ik meestal de futhead website

[ Voor 22% gewijzigd door SmokingCrop op 13-10-2014 01:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
SmokingCrop schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 22:47:
Ik dacht dat Fifa er niet voor was om fake te vallen om penalties te krijgen etc?
Nu al meerdere keren door enemy AI gehad.. Kunnen ze er net zo goed weer de schwalbe knop in steken (al was dat denk ik in TIF2005 wat toen een heel goed spel was :d) ..
Ja dat heb ik ook. Meestal omdat er dan fysiek contact geweest is wat als overtreding wordt beoordeeld door de scheidsrechter.

Dit fysieke contact kan echter ook zijn dat de tegenstander zelf begint en dan struikelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
Meer mensen hier die Legacy Defending gebruiken?
Ik heb 14 overgeslagen dus geen idee hoe het daarin was, maar wat mij nog bijstaat van 13 is dat je met Legacy op vierkantje moest drukken om echt in te grijpen en L2 deed hetzelfde als wat het nu nog doet.
Nu is mij opgevallen dat vierkantje nu een 2e speler aanroept, terwijl dat voorheen volgens mij een andere knop was. Met andere woorden: verdedigend heb je met Legacy minder mogelijkheden aangezien je alleen L2 of rondje kan gebruiken.
Is dit een of andere vercrackte manier van EA om je zo toch richting dat verschrikkelijke Tactical Defending te pushen ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25
veldkampj schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 09:40:
Ik heb 14 overgeslagen dus geen idee hoe het daarin was, maar wat mij nog bijstaat van 13 is dat je met Legacy op vierkantje moest drukken om echt in te grijpen en L2 deed hetzelfde als wat het nu nog doet.
Nu is mij opgevallen dat vierkantje nu een 2e speler aanroept, terwijl dat voorheen volgens mij een andere knop was. Met andere woorden: verdedigend heb je met Legacy minder mogelijkheden aangezien je alleen L2 of rondje kan gebruiken.
Is dit een of andere vercrackte manier van EA om je zo toch richting dat verschrikkelijke Tactical Defending te pushen ofzo..
Ik gebruik sinds de eerste dag al Tactical defending, totaal geen problemen gehad met dit systeem.
Kwestie van timen en na een paar potjes wordt je vanzelf beter en beter erin.
Nadeel is dat te veel gedribbeld wordt door de tegenstander en dat het een soort kat en muis spel is geworden.

De sfeer is beter, maar de gameplay is een stuk achteruit gegaan.
Ik heb de game alweer een tijdje niet meer aangehad en wacht op een update voor de keepers.

ik weet niet wat de laatste tijd is bij gameontwikkelaars :S
Ubisoft komt alleen maar met games die dezelfde bugs bevatten en de games lijken allemaal op elkaar.
EA is al een jaar lang bezig rotzooi uit te leveren. BF4, Simscity, sims4 ,Dead space 3 stuk voor stuk niet al te best.
Activision heeft geen inspiratie en komt weer met een CoD deel die niet veel belovend is

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesserr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:27
veldkampj schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 09:40:
Ik doe ook legacy, maar merk weinig verschil. Wat jij zegt klinkt eerder alsof je een keer je controls ook hebt veranderd. Doe is tijdens een wedstrijd Select Sides en kijk is of het wel op classic staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
Valt het jullie ook op dat je eigen verdedigers soms een groot gapend gat achter laten zodat de AI hier lekker wat ruimte krijgt om te schieten?

Ik loop op zo'n moment zelf mee met mijn verdedigende middenvelder, dus ik creeer niet zelf zo'n gat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
Jesserr schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 10:16:
[...]

Ik doe ook legacy, maar merk weinig verschil. Wat jij zegt klinkt eerder alsof je een keer je controls ook hebt veranderd. Doe is tijdens een wedstrijd Select Sides en kijk is of het wel op classic staat?
Ik gebruik idd geen classic (vind schieten met vierkantje veel fijner werken), maar dat heb ik nooit gedaan. Zou het raar vinden als daar ineens het verschil vandaan komt maar zal vanavond even kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Katala schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 10:19:
Valt het jullie ook op dat je eigen verdedigers soms een groot gapend gat achter laten zodat de AI hier lekker wat ruimte krijgt om te schieten?

Ik loop op zo'n moment zelf mee met mijn verdedigende middenvelder, dus ik creeer niet zelf zo'n gat
Heb ik eigenlijk nooit, ik verdedig pas met mijn verdedigers als het niet anders kan. En het liefst selecteer ik een speler en laat ik een andere verdedigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
418O2 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 10:22:
[...]

Heb ik eigenlijk nooit, ik verdedig pas met mijn verdedigers als het niet anders kan. En het liefst selecteer ik een speler en laat ik een andere verdedigen
Dat doe ik dus ook, maar die achterste 4 trekken gewoon een gat voor de AI om te kunnen schieten.

Hetzelfde soort gedrag kun je heel goed zien op Amateur niveau. Dan loop je met jou speler richting hun verdediging en dan gaat de verdediging van de AI opzij zodat jij meer ruimte hebt :S Dit doen ze op Professional niet meer natuurlijk.

Maar het voelt dus een beetje aan alsof mijn eigen verdediging de AI van Amateur heeft :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 13:02
Pff, ik wil graag Engels commentaar met UT maar dat gaat dus nog steeds niet terwijl ik het wel op Engels gezet heb. Ik begreep dat dit een bug is/was die er ook al in FIFA14 was? Mooi kut, nu moet ik naar NL's commentaar luisteren wat ik dus niet wil.

Dit gedaan:

- In instellingen commentaar op Engels gezet.
- Start FUT -> commentaar is Nederlands.

Iemand die een workaroundje kent?

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Maichel schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 11:42:
Pff, ik wil graag Engels commentaar met UT maar dat gaat dus nog steeds niet terwijl ik het wel op Engels gezet heb. Ik begreep dat dit een bug is/was die er ook al in FIFA14 was? Mooi kut, nu moet ik naar NL's commentaar luisteren wat ik dus niet wil.

Dit gedaan:

Misschien kun je het NL taalbestand (dut) gewoon hernoemen naar eng. Dan hou je het spel voor de gek. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viavia28
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09-07 20:58
yur400 schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 23:12:
Iemand al een idee hoe player growth werkt in career mode? Zelf kon ik er vrij weinig over vinden buiten EA's eigen press release.

Sommige spelers waarvan je denkt dat ze uitgegroeid zijn groeien makkelijk nog met +2 +3 (Sturridge en Amrabat bij mij) terwijl jongens met veel groeimogelijkheden, zoals Depay en Bakkali, na 1 seizoen met slechts 1 punt omhoog gaan.
Ik had in mijn eerste career mode met Stoke City Laporte gekocht. Die groeide na 1 seizoen +5. Nu heb ik hem bij Man Utd en staat hij na 1,5 seizoen op +1.. Hij heeft ongeveer alles gespeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITssME
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-08 20:50
Maichel schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 11:42:

Dit gedaan:

Dit is inderdaad een FUT bug. Workaround is door Engels te kiezen tijdens het starten van fifa. helaas zijn de menu's dan ook Engels, maar alles beter dan dat Nederlands commentaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
misschien de nederlanse commentaar audio files uit uit installatiefolder doen? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boterham71
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10-09 12:01
Gezocht in de topic, maar niet gevonden.

Wat ik wil is als volgt:

Vroeger veel met vrienden offline toernooi gedaan, je neemt allemaal 1 team en speelt met totaal 32 teams en iedereen speelt dus groepsfase + knockout en uiteindelijk kom je tegen elkaar, of verlies je van de computer.

Nu wil ik bovenstaande, maar dan dat iedereen dit vanaf zijn eigen huis kan doen, dus een soort van online toernooi + computers. (2 mensen + 30 computers)

Kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 13:02
tweaker2010 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 11:53:
[...]

Misschien kun je het NL taalbestand (dut) gewoon hernoemen naar eng. Dan hou je het spel voor de gek. ;)
Zou super knap zijn als ik dat op de PS4 kon ;)

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickertsnaak
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 11:17:
Waarschijnlijk staat je NAT niet op 1 of 2? Dit is nodig om te kunnen connecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
rickertsnaak schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 16:02:
[...]

Waarschijnlijk staat je NAT niet op 1 of 2? Dit is nodig om te kunnen connecten.
Oud bericht, waarom nu nog quoten?
Er was onderhoud aan PSN en daardoor beperkte verbiningsmogelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutterd
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09-09 14:51

Nutterd

PSN: MRVleisboeketje

Fifa ook regelmatig gespeeld...helaas kan ik echt niet verdedigen en verlies ik op professioneel alles met Fulham (carriere) en ik vertik het om op semi-pro te gaan spelen :( wel een paar leuke transfers gedaan...helaas denk ik dat ik snel ontslagen word door mijn matig verdedigen...

Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Nutterd schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 16:11:
Fifa ook regelmatig gespeeld...helaas kan ik echt niet verdedigen en verlies ik op professioneel alles met Fulham (carriere) en ik vertik het om op semi-pro te gaan spelen :( wel een paar leuke transfers gedaan...helaas denk ik dat ik snel ontslagen word door mijn matig verdedigen...
Kijk eens wat van zulke filmpjes, hielp mij altijd wel

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Rdsl1h_32jY]

En verdedigen met een ander speler dan de geselecteerde (kan je beter ruimtes dichtlopen of doorkomende spelers dekken). En goed timen. En verdedigen met je middenvelders.

(niet ik dat pro ben, maar het werd er wel minder slecht op)

[ Voor 19% gewijzigd door 418O2 op 13-10-2014 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutterd
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09-09 14:51

Nutterd

PSN: MRVleisboeketje

418O2 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 16:13:
[...]

[video]
[video]

En verdedigen met een ander speler dan de geselecteerde (kan je beter ruimtes dichtlopen of doorkomende spelers dekken). En goed timen. En verdedigen met je middenvelders.

thanks! zal vanavond eens even kijken...

Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yur400
Ik stel een paar spelers ter beschiking voor loan, neem even pauze, start fifa15 weer op en ze zijn opeens al uitgeleend... wtf..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
Het ligt ongetwijfeld aan mij, maar ik speelde gister een potje tegen Argentinie op profesional en verloor gewoon ieder kop duel van beruchte koppers als Messi en Aguero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
418O2 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 16:13:
[...]

[video]
[video]

Handige video's :)
Ik verdedigde nooit met L1/LT. Het is even wennen, maar je bent wat wendbaarder en niet direct uitgeschakeld als je verkeerd timed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 23:10
Het is inderdaad heel erg wennen. Ik ben niet gewend om met 4 vingers achter op de knoppen te spelen. Terwijl dit volgens mij wel zo moet uiteindelijk.

Zit nu in Divisie 9 met PSV in Seasons, maar bak er echt geen reet van. Sommige die tikken mij helemaal dol. Zodra ik dan ook 0-1 achter kom, scoren ze al heel snel een tweede en derde.

De 10e divisie ging wel prima uiteindelijk, maar de 9e is al flink lastig. Zou het kunnen komen door PSV of ligt het een heel groot gedeelte aan mij?

Ook heb ik gemerkt dat ik de R1 knop erg lastig vind. Zodra ik die knop indruk, ren ik eigenlijk met 2 man naar 1 i.p.v. dat ik naar een ander ren...

Deze systemen in inzichten zitten er nog gewoon niet in... Vorige FIFA die ik speelde was FIFA 2003, dus daar kan het ook heel erg aan liggen ;)

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
Nutterd schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 16:11:
Ik heb precies hetzelfde. Semi-pro is aanvallend gezien gewoon veel te makkelijk aangezien je dwars door de verdediging wandelt, maar op Pro is het andersom. Dan wandelt de tegenstander zo door mijn defensie heen.
Ik heb het ff met Legacy Defending geprobeerd maar ik mis daar gewoon een knop in vergelijking met Fifa 13. Vierkantje was toen een (staande) tackle maken maar nu is het een 2e man aanroepen.
Gisteravond weer een poging gedaan met Tactical Defending aan maar zelfs Dordrecht loopt fluitend door mn defensie heen. Uiteindelijk uit pure frustratie mn PlayStation maar weer uit gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 23:52
Katala schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 08:13:
Het ligt ongetwijfeld aan mij, maar ik speelde gister een potje tegen Argentinie op profesional en verloor gewoon ieder kop duel van beruchte koppers als Messi en Aguero.
Dat ligt niet aan jou. Ik merk het zelf ook dat de AI gewoon de keuze heeft gemaakt om mij geen kopduels te laten winnen en dan maakt het niet uit hoe ik time, ik verlies elk duel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Laatst online: 10-09 12:55
xeple schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 13:16:
[...]

Dat ligt niet aan jou. Ik merk het zelf ook dat de AI gewoon de keuze heeft gemaakt om mij geen kopduels te laten winnen en dan maakt het niet uit hoe ik time, ik verlies elk duel.
Dat ligt zeker niet aan de AI, dit kan ik je garanderen. Met een verdediger tegen de aanvaller aanklimmen is vaak al voldoende om van de aanvaller te winnen. Je moet daarnaast wel goed timen. Ik vind het trouwens wel veel makkelijker om een kopduel met een verdediger te winnen dan met een aanvaller.
Pagina: 1 ... 23 ... 29 Laatste