Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Ridicuul schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 23:56:
[...]

Voor de PC uitleg kan ik je niet helpen, wat tijd in de oefenarena doorbrengen en gewoon veel spelen.

Ik zou voor de PS4 gaan, het is een persoonlijke kwestie, maar ik ben opgegroeid met FIFA op de Playstation.

Ik kan alleen zeggen dat de PS4 iets betere specificaties heeft, maar dat scheelt niet veel.
Fifa speelt exact hetzelfde als op de console als je een controller gebruikt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NenF2018
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-12-2023
Gisteren potje online gedaan met Ajax tegen iemand die met PSV speelden. 88 min stond ik 3-2 voor, en hoppa verbinding weer verbroken met EA account. Zo irritant, want je verliest de wedstrijd automatisch met 0-3.

Niet de eerste keer. Zo gaat het plezier van online spelen erg snel weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:08
Ik dacht dat je ook een optie had dat je samen kon beslissen dat de verbinding ruk was en de game beiden kan quiten. Ik had gisterenavond tegen iemand echt een ruk verbinding. Hij trapte af , scherm liep even vast en stond voor mijn gevoel binnen een seconden voor mijn keeper. Ik had nog niet eens wat gedaan.
Aangezien het er niet beter op werd en ik de optie niet kon vinden, heb ik mijn controller neergelegd en gewacht tot de match over was. Resulteerde slechts in een 3-0 nederlaag.

Overigens sta ik op het punt te degraderen naar de laagste divisie. Ik heb gisteren vier potjes online gedaan en heb ze alle drie verloren met 3-2. Sta lange tijd met 1-0 achter, kom terug tot 2-1 in de 85 min. En daarna loopt mijn tegenstander weer vrolijk door mijn defensie heen...arghhh

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
Mars18 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 21:43:
[...]

Ik speelde veel toernooien, nu af en toe met vrienden nog. Maar ik organiseer nu toernooien :)
De toernooien zijn dan ook op locaties :)
Nice ik ga er ook weer mee beginnen. Heb vorig jaar op uitnodiging meegedaan aan het NK Fifa 14 in Amsterdam en sindsdien wordt ik voor verschillende toernooien uitgenodigd van uit EA zelf dus dat is wel leuk alleen door studie nog weinig aan toegekomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Ook ik blijf het moeilijk vinden om te kunnen verdedigen. (Ik heb er al meerdere versies problemen mee).

Dacht ik het eindelijk een beetje onder de knie te hebben door een paar wedstrijden geen goals tegen te krijgen op Semi-Pro, krijg je er toch weer 2 om de oren :(

Ik probeer ook mijn spelers wat te sparen door niet te veel mee te rennen, ik speel momenteel alleen FUT =)

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NenF2018
  • Laatst online: 29-12-2023
steefje schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 09:13:
Ik dacht dat je ook een optie had dat je samen kon beslissen dat de verbinding ruk was en de game beiden kan quiten. Ik had gisterenavond tegen iemand echt een ruk verbinding.
Verbinding was alleen prima. Totaal geen lag. En opeens, doei de mazzel.... ;w

Potje daarna ging weer prima. Maar die verloor ik helaas 5-0. Ook toevallig tegen iemand met PSV. Verlies ik niet graag van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-08 16:30

Jelte,89

Woodworking

Ik heb het luxe probleem, mezelf points aangeschaft voor 15 euro, 2x een IF (10k en 40k) gehad en veel verkocht...

Ik heb een goedkoop BPL team, (Naismith, Atsu, Cisse, Moses, Vorm, Rafael) en 100k aan cash...
Durf alleen niet echt spelers te kopen, in de wetenschap dat de prijzen over 3 maand totaal anders zijn..

Wat raden jullie aan, een goed team van 10k p.p. of een paar goeie dure?

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
Jelte,89 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 10:39:
Ik heb het luxe probleem, mezelf points aangeschaft voor 15 euro, 2x een IF (10k en 40k) gehad en veel verkocht...

Ik heb een goedkoop BPL team, (Naismith, Atsu, Cisse, Moses, Vorm, Rafael) en 100k aan cash...
Durf alleen niet echt spelers te kopen, in de wetenschap dat de prijzen over 3 maand totaal anders zijn..

Wat raden jullie aan, een goed team van 10k p.p. of een paar goeie dure?
Ik zou spelers kopen waar je fan van bent... dat zou ik wel willen, maar met 3k kan ik James niet kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:26

JSchut

.....

Gister 2 wedstrijden in de FUT starters cup gespeeld. Eerste wedstrijd van beginner op amateur gezet. Uiteindelijk 6-3. Geen uitgespeelde kansen tegen maar wel 3 vrije trappen die er ingingen waar je u tegen zegt. Niet normaal. Vraag me toch af of ik daar wat tegen kan doen. (Behalve niet iemand vlak voor de zestien neerhalen :P)

Tweede wedstrijd gewoon op beginner laten staan. 18-0 :S Maar zo snel mogelijk gaan wennen aan semi-pro denk ik xD

[ Voor 7% gewijzigd door JSchut op 02-10-2014 11:20 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ettie1990
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:42

ettie1990

PSN:ettiesick

ik wil niet lullig doen, spelbreker zijn of FUT afkraken maar er is toch een apart Topic voor de FUT scene...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Laatst online: 22:08
JSchut schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 11:19:
Gister 2 wedstrijden in de FUT starters cup gespeeld. Eerste wedstrijd van beginner op amateur gezet. Uiteindelijk 6-3. Geen uitgespeelde kansen tegen maar wel 3 vrije trappen die er ingingen waar je u tegen zegt. Niet normaal. Vraag me toch af of ik daar wat tegen kan doen. (Behalve niet iemand vlak voor de zestien neerhalen :P)

Tweede wedstrijd gewoon op beginner laten staan. 18-0 :S Maar zo snel mogelijk gaan wennen aan semi-pro denk ik xD
Je kan ook een vrije verdediger op de doellijn zetten. Doe ik vaak. Moet zeggen dat het vrije onderdeel een van de weinige aspecten is die ik wel beheers. Schiet rond de zestien bijna alles erin.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-08 16:30

Jelte,89

Woodworking

ettie1990 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 11:29:
ik wil niet lullig doen, spelbreker zijn of FUT afkraken maar er is toch een apart Topic voor de FUT scene...
Mijn excuus, ik was daar niet van op de hoogte, ik zal eens zoeken...

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
nw-31201-7 bij inloggen op psn via ps4. Nog meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambrium91
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-03 18:11
trix0r schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 12:15:
nw-31201-7 bij inloggen op psn via ps4. Nog meer mensen last van?
Ja het lijkt erop dat PSN er weer eens af ligt (twitter staat er ook alweer vol mee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R J
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 15:48

R J

Na heel wat frustraties begin ik het verdedigen nu eindelijk een beetje door te krijgen!
Wat ik nu vooral doe is afwachten en op het juiste moment (met een AI samen) erop duiken. Dat zorgt er ook nog eens voor dat de steekpasses van tegenstanders er niet meer doorheen komen.

Bij online co-op seasons gister was er ineens een tegenstander die niks meer deed, hij ging dus stil staan met de bal aan de voet.
Het is echt alsof er een soort van force field om die speler heen zit. Ik zat me echt stuk te lachen om hoe lastig het nog is om een bal af te pakken van een stilstaande speler. Vind dat wel vreemd hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:19
Kan iemand mij vertellen wat nou het fijnste speelt. Ben sinds vorige week met manual begonnen kan amper van semi prof winnen :) Vorige fifa versies ook nooit manual gespeeld maar dan was legendary nog makkelijk te doen. Heb vooral moeite met voorzetten vanaf de zijkant met manual, deze komen totaal niet op de plaats die ik wil. Of is het handig het langzaam af te bouwen van semi naar manual toe? Ga nu van vol automatisch naar 0 % automatisch of is het een kwestie van blijven spelen en het komt vanzelf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Is een gevoelskwestie, went vanzelf. Ik spel zelf met (lob)passes en steekpasses op manual, rest op semi. Kan dan veel meer gevoel de bal meegeven, online met vrienden ben ik dan ook vaak de rechtsbuiten. Die overige gasten spelen op één na op automatic en dat speelt toch een stuk minder lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just smile
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:37
Voor de voorzetten heb ik cross assistance op semi. Probeer vanaf de zijkant iets naar binnen te trekken, 90 graden zeg maar. Ongetwijfeld dat de voorzetten dan wel goed aan gaan komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• symbiotic
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-10-2022
Iemand hier die fifa 15 op 120/144hz monitor speeld en met evt 120 fps.
Zoja welke settings en welk systheem draai je
Als je FRAMS draaid welk FPS haal je dan , er zijn nogal wat probleempjes met FIFA
Radeon pro gebruik ik zelf om het een en ander aan te passen sinds er geen vsync is in fifa 15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
R J schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 14:15:

Bij online co-op seasons gister was er ineens een tegenstander die niks meer deed, hij ging dus stil staan met de bal aan de voet.
Het is echt alsof er een soort van force field om die speler heen zit. Ik zat me echt stuk te lachen om hoe lastig het nog is om een bal af te pakken van een stilstaande speler. Vind dat wel vreemd hoor.
Dat probleem heb ik ook, er lijkt inderdaad wel een soort veld om een speler heen te zitten waardoor je niet dichterbij kunt komen. Mijn verdedigingswerk bestaat alleen maar uit A indrukken en af en toe B, samen met rt (xbox). Meestal stelt dat niet veel voor... Als iemand nog tips heeft? :?
Ik weet wel wie ik zo ff ga scouten :p

[ Voor 10% gewijzigd door FireFoz op 02-10-2014 20:58 ]

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
Oh man, het blijft toch feest met seasons. 2 keer een zachte terug pas naar de keeper, die m gewoon van z'n voet laat stuiten en een eigen goal maakt. Wat frustrerend. Verdedigende tegenstanders en counters/steekpasses. ...zo overdreven sterk. Totaal onrealistisch. Naar mijn mening ook gewoon keiharde bugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:52
R J schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 14:15:
Na heel wat frustraties begin ik het verdedigen nu eindelijk een beetje door te krijgen!
Wat ik nu vooral doe is afwachten en op het juiste moment (met een AI samen) erop duiken. Dat zorgt er ook nog eens voor dat de steekpasses van tegenstanders er niet meer doorheen komen.

Geduld en timing is echt heel belangrijk. Niet blind naar voren rennen. En zoveel mogelijk zonder verdedigers,maar met middenvelders verdedigen als t even kan. Back four in line

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik blijf het tactical defending ook vervelend vinden. Speel offline (sowieso vrijwel altijd) op legacy, en dat gaat me prima af. Pro Clubs met wat vrienden is verplicht Tactical. Ik kan er maar niet aan wennen, mede omdat ik het mezelf niet aanleer offline. Vind het niet prettig werken en daardoor is het zo dat als we verliezen, het vaak aan verdedigende fouten ligt. Aan de aanval schort het niet. Maar goed, vooralsnog 11 van de 14 potjes online met elkaar gewonnen. Blijven oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Gewoon tactical doen en oefenen. Je krijgt t vanzelf door. Zo onwijs moeilijk is het niet toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
418O2 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 22:41:
Gewoon tactical doen en oefenen. Je krijgt t vanzelf door. Zo onwijs moeilijk is het niet toch
Die advanced defending in skill games is een goede oefening om tactical defending te leren. Het kan idd best lastig zijn voor de spelers die het niet gewend zijn, sowieso moet je ook dekken met L2 (en R2 om sprintend te dekken) en goed druk zetten waar nodig, nu is het wel lastiger geworden om kap bewegingen te stoppen, maar de truc is, noooit te snel druk zetten, als je verdediger gewoon niet te snel toehapt(dus niet onnodig de druk knop gebruiken), dan kun je bijna alles winnen.

Getimede slidings wil ook soms helpen, maar doe dat alleen als je echt in een veilige situatie zit, als bijv. een spits uitbreekt moet je uiteraard niet gaan sliden maar hem proberen weg te duwen met de schietknop(inhouden), dan ga je een fysieke duel aan (voor de spelers die dat niet weten), maar niet te lang in blijven houden want dan maak je een overtreding (shirtje trekken en etc.), gaat meer om die schouderduw die de speler uit balans raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrik A
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 29-08 10:39
waarom is Marseille 4 sterren..? twee spitsen in de van 81 en de rest boven de 75.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJRS7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21-05-2024
Ik heb FIFA 15 nu een aantal dagen voor de ps4 en speel online seasons divisie 6.
Wat me opvalt is dat echt iedereen met Real Madrid speelt en veel succesvolle solo's uitvoert vanaf de aftrap naar mijn doel.

Af en toe houd ik hem wel tegen maar die Ronaldo is echt een one man army. Bijna niemand speelt met Barça of Chelsea of Bayern.

Is Ronaldo echt zo extreem overpowered? Gisteren letterlijk 5-6 verloren en alle 6 van Ronaldo.
Doet me echt denken aan Adriano in PES6.

Hopelijk doen ze hier wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
bng07 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 09:12:
Af en toe houd ik hem wel tegen maar die Ronaldo is echt een one man army. Bijna niemand speelt met Barça of Chelsea of Bayern.
Speel jij toevallig met Barca?

Toen ik op Fifa 13 nog wel online speelde kwam ik altijd Real of Spanje tegen als ik met Barca speelde. Stapte ik over naar Real dan kwam ik juist Barca tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
  • Laatst online: 06-11-2024
Katala schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 09:50:
[...]

Speel jij toevallig met Barca?

Toen ik op Fifa 13 nog wel online speelde kwam ik altijd Real of Spanje tegen als ik met Barca speelde. Stapte ik over naar Real dan kwam ik juist Barca tegen.
Ik speel altijd met Barca en Ronaldo is zooo makkelijk te verdedigen he.. gewoon niet als een idioot gaan happen. Moet eerlijk zeggen dat ik meer moeite heb met Bale dan Ronaldo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJRS7
Nee ik speel met verschillende clubs.
Ik merkte dat als ik met Barça speelde alleen Real tegen kwam inderdaad.

Maar de laatste paar dagen speel ik met Bayern en nog steeds kom ik alleen Real tegen.
Zelfs als ik Real zelf kies, moet ik tegen Real.

Alsof niemand met andere teams kan en durft te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJRS7
Shadow343 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 09:53:
[...]

Ik speel altijd met Barca en Ronaldo is zooo makkelijk te verdedigen he.. gewoon niet als een idioot gaan happen. Moet eerlijk zeggen dat ik meer moeite heb met Bale dan Ronaldo..
Ja het hangt er vanaf, over het algemeen win ik meer dan dat ik verlies.
Heb er nu 20 gespeeld en 4 verloren.

Alleen als er iemand echt goed is in mannetjes uitspelen en tricks met Ronaldo, dan is ie veel moeilijker te stoppen t.o.v. fifa 14.

Ik speelde zelf divisie 1 in Fifa 14.
Voeg me maar toe: bng07

[ Voor 10% gewijzigd door CJRS7 op 03-10-2014 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

bng07 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 09:54:
Nee ik speel met verschillende clubs.
Ik merkte dat als ik met Barça speelde alleen Real tegen kwam inderdaad.

Maar de laatste paar dagen speel ik met Bayern en nog steeds kom ik alleen Real tegen.
Zelfs als ik Real zelf kies, moet ik tegen Real.

Alsof niemand met andere teams kan en durft te spelen.
Moet je is met een 4.5 ster team spelen, dan kom je veel verschillende teams tegen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJRS7
Ga ik zeker doen, alleen bij FIFA 14 als ik met dortmund, juve, arsenal of atletico wou spelen kwam ik alsnog 5 sterren tegen. Hier nog niet geprobeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iuuk
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-09 00:44
Bij Fifa 14 kwam ik (toen schommelend tussen divisie 3 en 1) met PSG toch juist Dortmund, Juve, Arsenal en Atletico tegen, heel soms Chelsea of Man U.
Bij Fifa 15 na een paar clubs toch maar weer voor PSG gekozen en nu kom ik vooral Chelsea en Man U tegen (in de 15 wedstrijden die ik gespeeld heb), nog nooit Real Madrid (behalve toen ik Chelsea uitprobeerde). Ik kan er ook echt geen drol meer van, maar dat komt omdat ik mezelf maar niet afgeleerd krijg R2 eens niet in te drukken. In Fifa 14 paste ik uiteindelijk m'n spel zelfs aan naar het rennen, ipv het indrukken van knoppen naar m'n spel.
In Fifa 15 ben ik ook meteen zo'n eikel die het voornamelijk van steekpassjes moet hebben, want voorlopig kom ik zelden tot een snel opgezette aanval.

Op het moment zit ik overigens in divisie 7, maar dat komt door m'n Fifa14 ranking, en niet door m'n Fifa15 skills.

[ Voor 7% gewijzigd door iuuk op 03-10-2014 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:23

Meneer iCy

swarma

iuuk. schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 15:32:
In Fifa 15 ben ik ook meteen zo'n eikel die het voornamelijk van steekpassjes moet hebben, want voorlopig kom ik zelden tot een snel opgezette aanval.
Die eikels winnen wel wedstrijden. Stond met 3-0 voor en verlies met 3-4 omdat die klote ronaldo gewoon snel is.

Hij maakt gewoon miljoen keer een steekpaas en hoopt op geluk en helaas krijgen ze die ook.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

iCy schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 15:46:
[...]

Die eikels winnen wel wedstrijden. Stond met 3-0 voor en verlies met 3-4 omdat die klote ronaldo gewoon snel is.

Hij maakt gewoon miljoen keer een steekpaas en hoopt op geluk en helaas krijgen ze die ook.
IK VIND DAT ZO FUCKING IRRITANT HE. Ik kan me daar echt zo boos over maken waarom zou je zo WILLEN winnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

garriej schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 15:58:
[...]

IK VIND DAT ZO FUCKING IRRITANT HE. Ik kan me daar echt zo boos over maken waarom zou je zo WILLEN winnen?
Achja, zo heb ik laatst wel gewonnen met soort van schwalbes :')

Hij continue steekpasen en ik in zijn 16meter rare truukjes doen, hij probeert een normale tackle en vaak vallen de spelers door de trukendoos en als je in de 16 meter valt is het 3 van de 4 keer automatisch een penalty :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnapCase
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23-12-2024
Ik heb eigenlijk alleen maar last van lag tijdens het spelen van online seasons. Gisterenavond ging het goed, maar vanmiddag is het echt drama.

Ik zoek nog een 4 á 4,5-sterren team om mee te spelen en voornamelijk om teams als Real te vermijden. Suggesties? FIFA 14 altijd met Liverpool gespeeld maar dat is nu ook een 5-sterren team geworden geloof ik en heeft zonder Suarez toch net even wat minder flair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

SnapCase schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 16:11:
Ik heb eigenlijk alleen maar last van lag tijdens het spelen van online seasons. Gisterenavond ging het goed, maar vanmiddag is het echt drama.

Ik zoek nog een 4 á 4,5-sterren team om mee te spelen en voornamelijk om teams als Real te vermijden. Suggesties? FIFA 14 altijd met Liverpool gespeeld maar dat is nu ook een 5-sterren team geworden geloof ik en heeft zonder Suarez toch net even wat minder flair.
Overstappen naar Everton ;)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iuuk
  • Laatst online: 01-09 00:44
iCy schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 15:46:
[...]

Daarom kies ik ook expres geen Real Madrid, als ik dan toch alleen kan winnen met steekpassjes, dan liever met een slome Ibrahimovic ;). Verder weet ik dat het een strontirritante methode is, maar als je anders alleen maar goals tegen krijgt zal je toch iets moeten doen.
SnapCase schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 16:11:

PSG is ook een vijfsterrenteam geworden, maar ik kom er dus nooit de echte topclubs mee tegen (geen Real, geen Bayern, geen Barca). Ik denk dat Liverpool ook gewoon gaat werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:44
Met Dortmund kwam je eerder ook alleen sub-top tegen, maar werd laatst gewoon tegenover Real neergezet. Ik denk dat je bij de sub-top van Engeland wel lager ingedeeld wordt. Spurs, Arsenal, etc. Everton heeft ook wel een mooi team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Die heb ik enorm veel gespeeld in Fifa11 met de roze shirtjes. Saha was toen bloedsnel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
  • Laatst online: 29-04-2022
Gisteravond ff een potje in Career gedaan.. stond 4-0 voor tegen Twente toen Mokhtar in de 90e minuut 4-1 binnen schoot en toen ineens besloot Fifa: weet je wat, ga jij maar lekker naar de rug van Mokhtar kijken terwijl ie klaar staat voor de aftrap.
Welke knop ik ook drukte, noppes.. Ik dacht: misschien hangt er weer iets en lost het zo vanzelf op, maar natuurlijk niet. Uiteindelijk heb ik Fifa af kunnen sluiten en mag ik de wedstrijd dus weer opnieuw spelen.
Nu weet ik weer waarom ik Fifa 14 over heb geslagen..

Edit, dit dus:
Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/vaGJx1Rc_ZwdA84RJ1x3I5rZgRUcRDsb1iv7b_hqdb_uwJIxCynCRmHVmL4WlmY59W9B7g=w1829-h842

[ Voor 12% gewijzigd door veldkampj op 03-10-2014 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just smile
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:37
Je kunt ook 'park the bus' aanzetten. De meeste tegenstanders van mij doen dat ook, in combinatie met 5 verdedigers. Erg vervelend, want zie er dan maar doorheen te komen. Maar met wat tikwerk moet dat wel lukken. Zelf speel ik vaak de formatie 4-1-2-1-2. Natuurlijk krijg ik nog steeds soms van die steekpasses om mijn oren, maar zoals hier al is genoemd kan je die nog wel redelijk verdedigen door even tegen de aanvaller aan te hangen en hem uit balans te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
4-2-3-1 werkt ook wel tegen verdedigende teams. Maar als ze echt voor de goal hangen, is het gewoon lastig natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel carriere met eigen speler, maar er klopt niets van de verdiensten. Zo heb ik nog maar 1 goal gemaakt terwijl het er 41 zijn, nog maar 5 wedstrijden voltooid, nog maar 2 keer man vd wedstrijd geweest terwijl mijn carrierestatistieken aangeven dat het al 13 keer is geweest.
Iemand anders met dit probleem cq een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Je offline pro is anders dan je online pro, dus misschien dat je die stats aan het bekijken bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxiootje
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-03 22:12
Iemand die weet op welke platformen FIWC te doen is dit jaar? Ik zie het op PC tot mijn teleurstelling niet in de menu's staan..

[ Voor 5% gewijzigd door Maxiootje op 03-10-2014 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-12-2023
mijn complete account blijkt nu verdwenen te zijn... de wachttijd bij ea is 2 uur -.-

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barns
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:21
Ik heb vandaag continu na een seconde of 10 online de melding: "An error has occurred, and you are no longer synced with online match".

Speel op de Xbox360, voorheen nooit problemen gehad. Meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-12-2023
na 1 uur aan de telefoon gehangen te hebben heb ik de hoop in mijn account op moeten zeggen.
Mijn account is spontaan verdwenen van de ea servers en dus is de 25 euro aan fifa points dus ook weg :(
word langzamerhand gek van EA

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:08

Phydomir

Dennis

Zo, eindelijk mijn eerste vrij trap gescored, zat er meteen lekker in.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusius-nl
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-03 12:35
Ik heb een 16 jarig talent met carreer mode een 1 jarig contract gegeven omdat meer niet mogelijk was.

nu loopt hij over 10 maanden af naar kan hem geen contract aanbieden....

wat is dit? Deze moet ik echt behouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Laatst online: 11-09 13:02
Jajaja ik begin t te leren die vrije trappen :)

Vrije Trap - Napoli (3-2): http://youtu.be/trTteNGOjAA

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Laatst online: 11-09 04:03
Is het ook mogelijk om Fifa op de pc zonder Origin te spelen? Ik heb de Fifa 15 demo geprobeerd en het spel is top, maar die Origin client komt steeds met reclame popups... zeer irritant, dan is Steam een stuk minder vervelend.

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01:04

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

ingame ORIGIN afsluiten, ff zoeken binnen de instellingen ervan..

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Exar schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 16:59:
Is het ook mogelijk om Fifa op de pc zonder Origin te spelen? Ik heb de Fifa 15 demo geprobeerd en het spel is top, maar die Origin client komt steeds met reclame popups... zeer irritant, dan is Steam een stuk minder vervelend.
Reclame pop-ups?
Bedoel je die als je Origin opstart, want die kan je uitzetten in opties (zoals je bij Steam ook kan):
Bovenaanlinks Origin -> toepassingsinstellingen -> geavanceerd -> Vandaag gefeatured aanvinken om te verbergen

ook handig: toepassingsinstellingen -> Algemeen -> Standaardtabblad -> "Mijn Games"
en toepassingsinstellingen -> Origin in-Game -> uitvinken (de overlay die je kan inschakelen, die je normaal niet ziet als je hem niet activeert met Shift+F1)

[ Voor 12% gewijzigd door SmokingCrop op 04-10-2014 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Laatst online: 09-09 17:25
Ok fifa op Nederlandse commentaar is echt verschrikkelijk. Ging het even testen.

Volgens fifa os vitesse de oudste club in de eredivisie. Sukkels

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Laatst online: 11-09 04:03
Pykow schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 19:38:
Volgens fifa os vitesse de oudste club in de eredivisie. Sukkels
Ik heb dat even opgezocht, maar lijkt gewoon te kloppen hoor.... :?
Heb je een bronvermelding van het tegendeel? :P

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Klopt volgensmij ook, 1892.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sparta toch in 1888? dus Vitesse het oudste in de huidige ere, klopt dus.

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2014 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambrium91
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-03 18:11
Sparta speelt momenteel niet in de eredivisie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 22:50
Kan iemand mij uitleggen hoe te verdedigen op een xbox controller?

ik win van iedereen die niet raak kan schieten. zodra men kan kappen ben ik volledig kansloos. ze lopen mijn verdedigers voorbij alsof het toeschouwers zijn.

Moet ik A ingedrukt houden? moet ik op een bepaalt moment een andere knop indrukken? Ik weet het echt niet meer.

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Laatst online: 09-09 17:25
Oeps mijn bron klopte niet. Ik dacht altijd dat sparta de oudste club was en daarna willem II. Verwarde het met de eerst club die betaald voetbal speelde in de eredivisie. Eerat seizoen speelde vitesse nog niet betaald voetbal zover bij mij bekennd.

Oja shirts van willem II kloppen ook niet in fifa 15. Er zitten geen 2 knoppen in de hals erg jammer.

[ Voor 11% gewijzigd door Pykow op 04-10-2014 22:20 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20:39
Pykow schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 22:19:
[...]

Oeps mijn bron klopte niet. Ik dacht altijd dat sparta de oudste club was en daarna willem II. Verwarde het met de eerst club die betaald voetbal speelde in de eredivisie. Eerat seizoen speelde vitesse nog niet betaald voetbal zover bij mij bekennd.

Oja shirts van willem II kloppen ook niet in fifa 15. Er zitten geen 2 knoppen in de hals erg jammer.
8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Gisteren paar potjes coop season gedaan. In alle potjes wilde ik wisselen, maar kon ik alleen maar wijzigingen aanbrengen in het team van de tegenstander (die niet werden doorgevoerd). Lekkere bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
ikbengoofy schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 22:03:
Kan iemand mij uitleggen hoe te verdedigen op een xbox controller?

ik win van iedereen die niet raak kan schieten. zodra men kan kappen ben ik volledig kansloos. ze lopen mijn verdedigers voorbij alsof het toeschouwers zijn.

Moet ik A ingedrukt houden? moet ik op een bepaalt moment een andere knop indrukken? Ik weet het echt niet meer.
iPodKiller schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 23:01:
[...]

Die advanced defending in skill games is een goede oefening om tactical defending te leren. Het kan idd best lastig zijn voor de spelers die het niet gewend zijn, sowieso moet je ook dekken met L2 (en R2 om sprintend te dekken) en goed druk zetten waar nodig, nu is het wel lastiger geworden om kap bewegingen te stoppen, maar de truc is, noooit te snel druk zetten, als je verdediger gewoon niet te snel toehapt(dus niet onnodig de druk knop gebruiken), dan kun je bijna alles winnen.

Getimede slidings wil ook soms helpen, maar doe dat alleen als je echt in een veilige situatie zit, als bijv. een spits uitbreekt moet je uiteraard niet gaan sliden maar hem proberen weg te duwen met de schietknop(inhouden), dan ga je een fysieke duel aan (voor de spelers die dat niet weten), maar niet te lang in blijven houden want dan maak je een overtreding (shirtje trekken en etc.), gaat meer om die schouderduw die de speler uit balans raakt.
Die PS knoppen kun je hopelijk wel omdraaien met xbox knoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:08

Phydomir

Dennis

Klopt het trouwens dat in FUT de DNF multiplier standaard op x0.50 begint. Ben er net aan begonnen en heb geen enkele DNF voor zover ik weet.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timper
  • Laatst online: 24-06 23:01
Net career mode gedaan, was in december 1e seizoen. Heb mijn erv points uitgegeven aan financiele overname en ster scouten. Mijn doelstelling was te promoveren en ik stond 6e. Had net bekerwedstrijd gewonnen met 4-0 en had deze doelstelling allang volbracht, krijg ik het bericht te zijn ontslagen, HEEL fijn, terwijl ik nog een half seizoen had om 4 plekken omhoog te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:19
digitaal heb ik de ultimate edition op de xbox one maar hoe krijg ik messi on loan en al die packages elke week? Ik zie nergens een optie om die goodies te collecten..

Ik hoor mensen over een code die moet invoeren, maar die heb je krijg je niet als je in de store koopt.

[ Voor 24% gewijzigd door PacinoAllstars op 05-10-2014 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusius-nl
Confusius-nl schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 12:00:
Ik heb een 16 jarig talent met carreer mode een 1 jarig contract gegeven omdat meer niet mogelijk was.

nu loopt hij over 10 maanden af naar kan hem geen contract aanbieden....

wat is dit? Deze moet ik echt behouden
Iemand enig idee waarom je een 16 jarige jeugdspeler maar 1jarig contract kan geven bij career mode? Vorige fifa kon dit wel.

Nu vrees ik top talenten kwijt te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:26

JSchut

.....

Ik merk dat ik eens van de sprintknop af moet blijven. Mijn spelers worden erg moe en op het laatst werkt dat heel erg tegen. Heb alleen vaak het idee dat ik sprinten nodig heb. Zal wel komen omdat het in Fifa 11/12 nog niet zo erg was om veel te sprinten. Oefenen op positioneren dan maar denk ik. :P

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:21

Christiano007

Ich bin der champion

JSchut schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 09:44:
Ik merk dat ik eens van de sprintknop af moet blijven. Mijn spelers worden erg moe en op het laatst werkt dat heel erg tegen. Heb alleen vaak het idee dat ik sprinten nodig heb. Zal wel komen omdat het in Fifa 11/12 nog niet zo erg was om veel te sprinten. Oefenen op positioneren dan maar denk ik. :P
Klopt, je krijgt ook (ik tenminste) veel blessures aan het einde van een wedstrijd. Eigenlijk té veel blessures

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NikkiNailz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-01 14:28
iPodKiller schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 10:47:
[...]

[...]

Die PS knoppen kun je hopelijk wel omdraaien met xbox knoppen.
Goede tip, ga ik direct proberen. Het nieuwe verdedigen heeft me bijna een controller gekost. Aanvallend ging het prima maar vervolgens liepen ze m'n verdedigers straal voorbij zonder dat ze ingrepen. En dat een keer of 10 in 3 potten. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Ik heb datzelfde probleem met het verdedigen. Het komt regelmatig voor dat een verdediger van de tegenpartij zo helemaal van de ene kant naar de andere kant kan dribbelen zonder dat ik er wat aan kan doen. Wat ook zo irritant is is dat als je er dan achteraan rent met een speler, er soms een andere speler van voren aan komt rennen en vervolgens weer weg rent...terwijl als ie even z'n been uit zou steken ie gewoon de bal zou hebben gehad |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-07 15:43

Remcom00

hij is gek

Hoe kun je de rating van een speler op een andere positie zien?

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Laatst online: 17:49
7 van de 10 afstandschoten zijn een doelpunt. Dit is toch wel erg jammer. Online gewoon veel schieten van afstand en er vliegt er altijd wel 1 in. pffft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:21

Christiano007

Ich bin der champion

jakz schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 12:35:
7 van de 10 afstandschoten zijn een doelpunt. Dit is toch wel erg jammer. Online gewoon veel schieten van afstand en er vliegt er altijd wel 1 in. pffft
Nou ik schiet er anders nooit 1 van afstand in ;(

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

ik heb ook erg veel gevoel dat ik rennen in moet houden, moeilijk af te leren.
Vooral wanneer je de 16 in komt, vaak als ik rennen loslaat herovert de verdediger vaak de bal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
Hoe doe je dat dan?

Ik schiet ook wel eens raak, 1 op 20 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igorvans
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-09 23:09
Ik heb het nederlands elftal veranderd. Strootman erin, kuyt eruit enz. Ik kan alleen niet vinden hoe ik met dat nieuwe team kan spelen / kiezen. Weet iemand dat hier? aanpassen > teams bewerken > nationale elftallen

*Gevonden*

[ Voor 16% gewijzigd door Igorvans op 06-10-2014 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusius-nl
Ik speel altijd tot 4 sterren.
Heb je der minder last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Laatst online: 17:49
Confusius-nl schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 14:17:
[...]

Ik speel altijd tot 4 sterren.
Heb je der minder last van.
Vrijdag in bijna elke pot met kameraden (offline) een afstandsdoelpunt gemaakt. Gewoon voluit schieten buiten de 16. Mij valt op dat die keeper ook ver voor zijn doel staat altijd. Verder dan in Fifa14 en hierdoor gaan die afstandschoten denk ik er beter in. maakt het niveau nog uit waarmee je tegen elkaar speelt? bijv pro,amateur,wereldklasse? dacht het niet toch? Wij spelen veel real, bayern,Chelsea, arsenal, etc tegen elkaar. Ik zal binnenkort eens een compilatie maken :)

[ Voor 3% gewijzigd door harrybeuker op 06-10-2014 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27
jakz schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 14:21:
maakt het niveau nog uit waarmee je tegen elkaar speelt? bijv pro,amateur,wereldklasse? dacht het niet toch? Wij spelen veel real, bayern,Chelsea, arsenal, etc tegen elkaar. Ik zal binnenkort eens een compilatie maken :)
Wij hebben het niveau standaard op legendarisch staan als we offline tegen elkaar spelen. Volgens mij maakt dat voor de keeper wel een verschil.

Afgelopen zaterdag met 3 vrienden avondje gespeeld. Maken random teams, d.w.z., kiezen om en om 2 spelers (m.u.v. eerste keuze) en gaan door totdat ieder team 19 spelers heeft (incl. 2 keepers). Dan nog de spelers veranderen van team en klaar is kees (alleen niet vergeten offline te spelen anders worden de teams online geupdate).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:44
[...]

Vrijdag in bijna elke pot met kameraden (offline) een afstandsdoelpunt gemaakt. Gewoon voluit schieten buiten de 16. Mij valt op dat die keeper ook ver voor zijn doel staat altijd. Verder dan in Fifa14 en hierdoor gaan die afstandschoten denk ik er beter in. maakt het niveau nog uit waarmee je tegen elkaar speelt? bijv pro,amateur,wereldklasse? dacht het niet toch? Wij spelen veel real, bayern,Chelsea, arsenal, etc tegen elkaar. Ik zal binnenkort eens een compilatie maken :)
Scheelt wel, qua ondersteuning met passen en schieten etc.
Het kan natuurlijk ook aan jezelf liggen als verdedigende partij; niet de tegenstander ruimte geven om uit te halen van buiten de 16.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ettie1990
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:42

ettie1990

PSN:ettiesick

zorg dat je binnen de 16 gebruik maakt van de L2 knop, dan dribbel je gewoon zonder snelheid, dan gaan ze er ook eerder in is mijn ervaring. Afstandsschoten heeft wel met een aantal factoren te maken in Fifa15. Ze gaan er niet klakkeloos allemaal erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusius-nl
[...]

Speel nu career modus met Portsmouth, League 1.
Mijn beste speler heeft 69. Op wereldklasse.

1x gepromoveerd en nu sta ik 2e ( promotie plek ).
Die gasten schieten nog niet alles er in die ik heb O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Maxiootje schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 18:10:
Iemand die weet op welke platformen FIWC te doen is dit jaar? Ik zie het op PC tot mijn teleurstelling niet in de menu's staan..
Op de ps3 jammer he.

Ik kan iedereen Aston Villa aanraden, 4 sterren. Maar wat een ploeg _/-\o_
9 van de 10 wedstrijden online gewonnen er mee, en nu in divisie 5.

Cole is goed, sterke verdediging.
Gabriel Agbonlahor is zo snel ;)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viavia28
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09-07 20:58
Hoe zie je hoe gelukkig spelers zijn in career mode? Je kon dat altijd zien in team management maar het lukt mij niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 06:58

Koppensneller

winterrrrrr

Viavia28 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 08:38:
Hoe zie je hoe gelukkig spelers zijn in career mode? Je kon dat altijd zien in team management maar het lukt mij niet meer.
Bij Squad Report :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-09 13:52
Met welke club zijn jullie een carrière begonnen? Ik wil er ook een beginnen, weet alleen niet echt een leuke club.

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

enig idee hoe je een speler kunt kopen bij career?
Ik heb tijdens de transfer window genoeg gescout en intresses getoond in spelers maar ik mis de optie om daadwerkelijk op spelers te bieden?

Nu moet ik wel zeggen dat ik dit in de maand augustus deed in mijn 1e seizoen (had aangevinkt dat transferwindow meteen open ging tijdens start nieuw seizoen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Curva schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 10:06:
Met welke club zijn jullie een carrière begonnen? Ik wil er ook een beginnen, weet alleen niet echt een leuke club.
Feyenoord ! :D :D :D :D :D

Ik zelf moet echt beter worden in FIFA. Ik deed eerst carriere op Professioneel, maar ik was het na een half seizoen al beu omdat ik elke wedstrijd met minimaal 3 goals verschil won. 8)7

Vervolgens seizoen opnieuw begonnen maar nu een niveautje hoger (Wereldklasse toch?), maar nu speel ik erg vaak gelijk, win af en toe en verlies af en toe. :(

Ik krijg wel wat kansen, maar ik heb het gevoel dat het afmaken niet zo goed lukt als op Professioneel. Ook scoort de tegenstander veel makkelijker nou. Gister 2-1 en 3-2 gewonnen van Groningen en FC Twente, krijg ik die week erna met 4-2 op me broek van PEC Zwolle. :(

Het komt wel dicht in de buurt van de realiteit, dat wel. :+
donvalentino schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 10:15:
enig idee hoe je een speler kunt kopen bij career?
Ik heb tijdens de transfer window genoeg gescout en intresses getoond in spelers maar ik mis de optie om daadwerkelijk op spelers te bieden?

Nu moet ik wel zeggen dat ik dit in de maand augustus deed in mijn 1e seizoen (had aangevinkt dat transferwindow meteen open ging tijdens start nieuw seizoen).
Weet je zeker dat de transferwindow aanstond? Want het is namelijk hetzelfde als op FIFA 14. Als je een speler scout staat er ook een optie om te informeren naar de speler, en als de transferwindow open is kan je een poging doen om de speler te huren / kopen. :)

[ Voor 28% gewijzigd door JST94 op 07-10-2014 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusius-nl
Portsmouth in de League 2! ( 4e niveau in Engeland ).
Sta nu op promotie plek in de League 1

Bij elkaar geschraapt zooitje. Alles in de jeugd opleiding stoppen en dan de CL proberen te winnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 21:45
Ajax - World Class

Na 11 wedstrijden gedeelde 1e plek. 1e 2 wedstrijden gelijk onnodig punten verspeeld, en daarna ging het eigenlijk wel lekker met een 5-1 tegen Heracles, en een 5-1 tegen NAC.

Als kers op de taart 3 punten gepakt in Eindhoven, en hoe! Bij een 1-1 stand kreeg ik in de 85e minuut een penalty tegen. Ik pakte de penalty, waaruit ik gelijk naar de 2-1 counterde. Welliswaar was het een beetje een rommel-doelpunt, maar wel 3 punten :D!

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusius-nl
EricNL schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 10:58:
Ajax - World Class

Na 11 wedstrijden gedeelde 1e plek. 1e 2 wedstrijden gelijk onnodig punten verspeeld, en daarna ging het eigenlijk wel lekker met een 5-1 tegen Heracles, en een 5-1 tegen NAC.

Als kers op de taart 3 punten gepakt in Eindhoven, en hoe! Bij een 1-1 stand kreeg ik in de 85e minuut een penalty tegen. Ik pakte de penalty, waaruit ik gelijk naar de 2-1 counterde. Welliswaar was het een beetje een rommel-doelpunt, maar wel 3 punten :D!
Vindt je dat een uitdaging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01:31

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Modbreak:Zouden jullie bij de volgende spammer je gewoon kunnen beperken tot reporten? Nu moet ik nog meer rotzooi posts opruimen en daar word ik chagrijnig van.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusius-nl
Volgens mij kun je spelers onder de 18 geen contract meer aanbieden in Januari transfer window.
Een 16 jarige kun je ook maar een 1 jarig contract aanbieden.

8)7

[ Voor 27% gewijzigd door Confusius-nl op 07-10-2014 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 11:57
Ik heb er verschillende geprobeerd.
United -> beviel me niet zo
Southampton -> mwah mwah

Nu een paar weken in het seizoen met Arsenal maar is het ook niet helemaal.
Fifa 14 veel Engelse competitie gespeeld, ga denk ik in de Serie B beginnen van de week.
Vind dat wel een leuke competitie.

Iemand suggesties voor andere leuke ploegen? Iets Duits? Of heel ander land met meerdere divisies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusius-nl
HansAnders07 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 11:44:
[...]

Ik heb er verschillende geprobeerd.
United -> beviel me niet zo
Southampton -> mwah mwah

Nu een paar weken in het seizoen met Arsenal maar is het ook niet helemaal.
Fifa 14 veel Engelse competitie gespeeld, ga denk ik in de Serie B beginnen van de week.
Vind dat wel een leuke competitie.

Iemand suggesties voor andere leuke ploegen? Iets Duits? Of heel ander land met meerdere divisies?
Ik zou een club met historie die afgezakt is lekker terug brengen naar hoogste niveau.
Of club met mooi logo / shirts...
Pagina: 1 ... 22 ... 29 Laatste