Gezien de afbeelding in de handleiding, verwacht ik dat ook.Maasluip schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 11:07:
Waarschijnlijk cruisecontrol/limiter switch, pagina 1.48 of misschien open dak, pagina 1.46 uit het instructieboekje van het 2005 model.
Interessant om te zien of de cruisecontrol direkt werkt als je er een schakelaar op zet.
Voor dit soort vragen zou ik je willen aanraden je eerder in of het Renault-topic te vragen, of op een specifiek Renault-forum. Ieder merk en automodel gebruik gebruikt andere draadkleuren en stekkers dus valt er in algemene zin nooit iets zinnigs te zeggen over een losse stekker ergens in een auto.Blonde Tux schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 10:45:
Boekje geeft helaas niets aan. Knop aan de andere kant (die ik moest vervangen) is centrale deur vergrendeling.
Vanavond maar Wack-A-zekering spelen om het uit te vogelen, thanks voor de tip.
Op een Renault forum, of wellicht het subforum hier, zal er ongetwijfeld wel iemand zijn met toegang tot Renault-specifieke informatie over bedradingen en kan je aan de hand daarvan waarschijnlijk wel helpen.
Dit topic is meer bedoeld voor algemene hulp.
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier