@Boudewijn Mijn ouders hadden zo'n kleine stoomreiniger en ik vond dat maar niks. De hoeveelheid stoom die eruit komt stelt nauwelijks wat voor en de druk is in no-time eraf, waardoor hij niks meer doet.
Die grote tapijtreinigers heb je ook niks aan, er zit een lange stang aan en de grote voet is alleen maar onhandig. Die stoomreiniger van Kärcher in de verhuur ziet er wel kansrijker uit. Het is in ieder geval een apparaat gericht op de professionele markt (voor jouw beeld, adviesprijs is € 999).
Maar eigenlijk wil je een extractor hebben, zoals een Bissell Spotclean. Daarmee was je in feite de bekleding, wordt vervuiling opgelost in water en uit de bekleding gezogen. Ik heb een half jaar terug z'n ding gekocht en geen moment spijt van gehad. Het is namelijk ook perfect te gebruiken op meubels met stoffenbekleding (bank, eettafelstoel, etc).
Die grote tapijtreinigers heb je ook niks aan, er zit een lange stang aan en de grote voet is alleen maar onhandig. Die stoomreiniger van Kärcher in de verhuur ziet er wel kansrijker uit. Het is in ieder geval een apparaat gericht op de professionele markt (voor jouw beeld, adviesprijs is € 999).
Maar eigenlijk wil je een extractor hebben, zoals een Bissell Spotclean. Daarmee was je in feite de bekleding, wordt vervuiling opgelost in water en uit de bekleding gezogen. Ik heb een half jaar terug z'n ding gekocht en geen moment spijt van gehad. Het is namelijk ook perfect te gebruiken op meubels met stoffenbekleding (bank, eettafelstoel, etc).
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
:strip_exif()/f/image/2sYs0YtTiACJyobotL2EiUnL.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ZHMFECAR9YUoleYU6qxgLIr2.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/oOFI5fLb8N7CTc9ypOEsRity.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/QaQd6ClM6ZtrO0BEH3oLJZZW.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/D44nuAiBQrNlAB7oEpAC0PNO.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/yr1euvoY9T9vF6tGNMtBk5dS.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3PcXyFl3yrsuMu6NiXdL4dHe.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/cj2G1g5nOLJAk5YSiqAfhFco.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ObbVpSvoTq7KzdYYiImRP8cs.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/qMXZ3chCdRUtuFcn89xhomSn.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/EvQ35u2zqYh6qci01DrVRfeF.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/lm5QLRk1RHZ7IsI5D0sEOQJn.jpg?f=fotoalbum_large)