Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-09 09:38

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

ChojinZ schreef op donderdag 02 april 2015 @ 13:56:

Tja, ik heb er zelf ook niet zo'n problemen mee. Maar als het aan een groot gedeelte van de community ligt, zijn alle server pistol & knife only. :X
Iedereen moet gewoon schieten met wat je het beste ligt. Soms speel ik hele avonden achter elkaar met de M416 en M416, en de volgende dag speel ik weer met de UMP. Je hebt altijd wel van die zeikerds.

Overigens had ik eergisteren weer zo'n achterlijk potje er tussen zitten waar je K/D echt nooit meer positief wordt en je dat al weet na 50 seconden.
Was een pot CQ op Derailed. Ik spawn bij het begin in de chopper, spring eruit bij punt C waar de trein kan ontploffen. Loop net onder die spoorbrug: BOEM trein opgeblazen, brug kapot en ik lig er dood onder. Dat was na een kleine 20 seconden. Ik spawn opnieuw in de chopper, spring er weer uit, land vlak naast een kapotte auto: BOEM, auto ontploft en ik natuurlijk ook dood. Kijk je op het scoreboard, ben je de enige met 2 deaths. De 3e spawn, direct gekilled door een tegenstander :| Zo sta je binnen 50 seconden op 0-3. Rete irritant.....

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repelsteelke
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 31-01 07:31
Voor mij ben je een N00b als je door een N00b gekilled wordt :P Ik houd me er niet zo mee bezig met het N00b zijn, genoeg momenten/taktieken om irritante gasten af te straffen

PS4: DonSigario

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDeraGear
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-09 14:15

JDeraGear

Mighty Pirate!

ChojinZ schreef op donderdag 02 april 2015 @ 13:56:
[...]

Vreemd dat dat een probleem voor jou is want ik ervaar de netcode hetzelfde als in BF4. Ik ben nog geen zaken tegen gekomen die ik nog niet heb gezien in BF4.
Het is voor mij een wereld van verschil; als ik BF hardline even kort vergelijk met BF4 krijg je dit verschil:
YouTube: BF hardline netcode
YouTube: BF netcode vergelijking

En nog een keer hardline: YouTube: BFH netcode 3

Ik snap dat dit maar 3 clipjes zijn van slechts15s, maar voor mij gaat het in Hardline continu zo, hits registreren zeer laat, of ik zie niet dat een enemy zich al heeft omgedraaid. Ik zeg niet dat ik de beste speler ter wereld ben ofzo, maar hardline 'voelt' naar mijn idee vaak heel oneerlijk. Hoe leuk het spel ook is, dit soort gevallen frustreren nodeloos, want in BF4 kan het blijkbaar wel - als ik in BF4 doodga, wéét ik dat ik stoms gedaan heb, of dat de vijand een betere positie had.

Maargoed, voor wie het spel wél goed werkt zal het zeker een leuk spel zijn. Anders, verfrissend, vernieuwend- dat mag ik wel.

[ Voor 21% gewijzigd door JDeraGear op 02-04-2015 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JDeraGear schreef op donderdag 02 april 2015 @ 13:21:
netcode (waarom in hemelsnaam niet de netcode van BF4 overnemen??).
Ja, zeg het maar, het is mij ook een volslagen raadsel net zoals alle andere verbeteringen uit de laatste CTE patches. Dat zou prioriteit nummer 1 moeten zijn wat mij betreft, maar dat gaat wel even duren want de eerste patch notes zijn al bekend:

http://battlelog.battlefi...view/2955064791152946448/
BUG FIXES:
- Fixed a server crash in Rescue
- Increased the character limit in the MapList to support up to 150 maps in a rotation
- You can now set the time limit to 0 and it disables the time limit instead of instantly ending the round in Blood Money
- Various fixes for server crashes with rental servers (multiple issues addressed)
- Fix for the timer in Conquest freezing when the user set the time limit higher than 800
- Fix for MP squad join issue where after the squad leader gets disconnected, a new leader cannot kick members or disband
- Fix for the patch awarded in released game for reaching Rank 10 in the Beta
- Fix for Derailed Levolution where players were teleported to origin of Point B and killed in some circumstances
- Fix for crash if the UI is disabled in the .cfg file
- Fix for Bloodmoney exploit in HH where players could access the money pile through the floor/roof
- Fix on XB1 for players using invite/join on friend after Quickmatching
- Fix for the Uzi's weapon license cost, setting it to the correct value of $50,000
- Fix for X360 players being unable to invite friends while playing Rescue
- Fix for a rare crash in the Customize screen
- All platforms, miscellaneous low frequency crash fixes

GAMEPLAY CHANGES:
- Conquest tickets increased (CQL 999, CQS 600)
- Greatly decreased nearby bullet impact flinch; your aimpoint will not shift from rounds striking the environment near you
- Fixed some issues with FLIR/IRNV
- RPG reduced to 1 ammo from back of cars, with smaller explosion radius overall thus requiring more skill to use effectively
- TDM friendzones have been adjusted for better spawning
- Rescue / Crosshair exploit where players could skip the round start time by hitting START or ESC has been fixed
- Couch health reduced and repair rate decreased to a miniscule amount, making the Couch the one-off it was intended
- Player should no longer Quickmatch into servers with unsupported numbers of players
- K10: Reduce max damage to 33 and min damage to 8
- Saiga and PTR: reduce recoil to bring more in line with Cop faction DMRs
- HCAR and HK51: reduce recoil to bring more in line with SCAR-H and SA-58
- .410 Jury: Increase damage per pellet to become more effective
- FMG-9: increase damage per round to 25 and push out falloff start range to make these weapons more effective
- Battlerifle min damage increased to 25 across the board
- AKM min damage reduced to 24
Al met al, redelijke mwa patch. De RPG nerf is erg welkom net als de K10, maar verder wordt ik er niet warm of koud van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDeraGear

JDeraGear

Mighty Pirate!

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 02 april 2015 @ 14:36:
[...]

Ja, zeg het maar, het is mij ook een volslagen raadsel net zoals alle andere verbeteringen uit de laatste CTE patches. Dat zou prioriteit nummer 1 moeten zijn wat mij betreft, maar dat gaat wel even duren want de eerste patch notes zijn al bekend:

[...]

Al met al, redelijke mwa patch. De RPG nerf is erg welkom net als de K10, maar verder wordt ik er niet warm of koud van.
Ja precies, en dat is exact de reden waarom ik een refund heb aangevraagd. Naar mijn idee duurt het patchen nu al vrij lang, en ik bang met het binnenkort uitkomen van GTA V en Battlefront later op het jaar dat ik totaal niet mijn geld uit hardline ga halen qua speeltijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
Ik ben anders wel blij met langere CQL potjes (was nu tussen 5 en 8 minuten meestal), RPG nerf (maar niet te hard), betere TDM spawn, geen lege servers bij quick match, k10 nerf en akm nerf. Maar zonder m16/m416 nerf of andere wapens kom je er nog niet.

Overigens weer niets over rented servers op consoles (wat gewoon schandalig is) en ook niets over joinen buiten regio.

Wel moet ik zeggen dat ik de afgelopen dagen veel minder lag heb dan tijdens de EA Access preview of toen de game wel in de VS maar niet in Europa uit was (wat natuurlijk te maken had met Amerikanen die EU joinen). Ik ben weer op weg naar een k/d van 2

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zantiath
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-06 09:48
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 02 april 2015 @ 14:36:
[...]

De vraag of de nieuwe netcode veranderingen in de huidige CTE omgeving überhaubt naar BF4 vanilla komen is sowieso zeer groot. Momenteel zit er bijna niemand meer in de CTE servers. DICE gaat de huidige CTE netcode patches nooit live gooien zolang het niet getest word en er geen feedback op gegeven word. Dan gaat het op een gegeven moment allemaal weer offline. Battle(non)sense heeft hier een video over gemaakt op youtube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zantiath schreef op donderdag 02 april 2015 @ 15:08:
[...]
De vraag of de nieuwe netcode veranderingen in de huidige CTE omgeving überhaubt naar BF4 vanilla komen is sowieso zeer groot. Momenteel zit er bijna niemand meer in de CTE servers. DICE gaat de huidige CTE netcode patches nooit live gooien zolang het niet getest word en er geen feedback op gegeven word. Dan gaat het op een gegeven moment allemaal weer offline. Battle(non)sense heeft hier een video over gemaakt op youtube.
Op zijn minst mogen de verbeteringen zoals die zijn doorgevoerd tot en met de winterpatch aan BF4 wel naar Hardline komen. Net zoals een normale config ondersteuning overigens waar onder andere de sentivity gewoon precies goed kan worden ingevoerd, maar dat terzijde.

Dat de CTE er aan gaat, jammer, maar het is niet de verantwoordelijkheid van ons als consumenten om het product van EA te testen en er zijn legio andere manieren te verzinnen over hoe wij feedback kunnen leveren. Maar daar wil DICE/EA niets van weten en ze hebben ook nog nooit inhoudelijk reactie gegeven op de ladingen feedback die (op allerlei verschillende manieren) zijn aangeleverd vanaf BC. Dat dit nu wel gebeurt met de CTE komt alleen omdat er budget voor is vrijgemaakt en dat DICE LA erop is gezet. Sowieso is er trouwens maar budget voor de 'extra' BF(4) ondersteuning tot en met september 2015, dus het zal me niets verbazen als het daarna weer ouderwets stil is en blijft bij EA/DICE/Visceral.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Zantiath schreef op donderdag 02 april 2015 @ 15:08:
[...]

Er zijn al tal van CTE netcode fixes live gegaan naar vanilla BF4 en er zitten wel degelijk voldoende mensen daar..
Op een donderdag 15:30:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CxZX6m8.png

Op CTE zelf zitten ze al aan Patch #39 die 2 dagen geleden gereleased is. Een 5 dagen daarvoor was het Patch #38, etc..
http://cte.battlelog.com/bf4/news/ (moet ingelogd zijn)

Patch 35 staat zelf nog op "one week ago"
Ik zie die CTE nog lang niet verdwijnen. Zeker niet met die community map, de night maps en die nieuwe weapons crate DLC met gunmaster gamemode.
Plus het feit dat er veel meer mensen BF4 spelen dan BFH op PC. (33,4k piek vs 15,2k piek vandaag)

en als ze er te weinig hebben, dan zetten ze wel gewoon een bericht op vanilla BF4 dat ze wat meer mensen nodig hebben..

[ Voor 27% gewijzigd door SmokingCrop op 02-04-2015 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 11:42
Mijn ervaring met BF:HL: Ik heb in 2014 veel BF4 gespeeld met heel erg veel plezier op de PC (op Ultra settings)...nu Hardline op de PS4 en dat ziet er uit en voelt alsof je 4 jaar terug de tijd in gaat. Door mijn skills die ik heb van BF3 en BF4 spelen heb ik een aardige KD ratio van 1.4 (moest weer even wennen aan de controls, spawnpoints en de maps) die de laatste paar potjes vaak boven de 2 is. Hierdoor heb ik in ieder geval nog een goed gevoel van, maar all-in-all vind ik het zn geld niet waard (70 euro op PSN, ik weet het, ik ben gek, maar het regende buiten en wilde niet wachten noch naar buiten naar een winkel)

Hotwire is grappig, maar de maps zijn inspiratie loos en mist net even dat unieke waardoor je net niet die 'high-speed car chases' krijgt. VIP en Rescue zijn leuke toevoegingen en brengen me terug naar het oude America's Army van 10(?) jaar geleden en zijn een leuke toevoeging. Voor de overige spelmodi 'moet' je haast in team verband spelen, anders is er geen beginnen aan.

Het spawn drama is ook irritant, helemaal omdat iedereen om je heen kan spawnen en je dus geen echte defense kan opbouwen die door gebroken moet worden. Daarmee kom je dus ook niet aan een strategisch vuurgevecht toe en is het ala COD rennen en gunnen totdat iemand jou heeft of je moet ergens een 'goed' (lees: lame) camp plekje hebben.

De wapens (look & feel) zijn een grote stap terug in vergelijking met BF4 en ook de irritante onoverzichtelijke manier van levelen, customization en keuzes doen het hele zaakje geen goed. Zelfs de companion app is een flink aantal stappen terug...

Ik speel nu Hotwire om te cashen, TDM om wapens te levelen en voor de afwisseling Rescue en 'VIP' (naam ff kwijt), maar echt veel plezier haal ik er niet uit.

Na Destiny (wat ontzettend farmen is, maar qua look & feel zo lekker speelt) moet ik toch maar een ander zoethoudertje vinden totdat daar de nieuwe dlc uitkomt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benja_219
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16-08 20:07
Is er al iets bekend over de thema's/eigenschappen van de DLC's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 19:28
MRE-Inc schreef op donderdag 02 april 2015 @ 14:12:
[...]

Iedereen moet gewoon schieten met wat je het beste ligt. Soms speel ik hele avonden achter elkaar met de M416 en M416, en de volgende dag speel ik weer met de UMP. Je hebt altijd wel van die zeikerds.
yup! Helemaal mee eens. Uiteindelijk speel je dit voor je plezier en plezier word door iedereen weer anders ervaren.
JDeraGear schreef op donderdag 02 april 2015 @ 14:35:
[...]

Het is voor mij een wereld van verschil; als ik BF hardline even kort vergelijk met BF4 krijg je dit verschil:
YouTube: BF hardline netcode
YouTube: BF netcode vergelijking

En nog een keer hardline: YouTube: BFH netcode 3
Wow, das inderdaad wel heel erg!
Maar zo erg kom ik het dus zelden tegen. The old "bullet goes around the corner death" ben ik in 20 uur tijd misschien maar 2 a 3 keer tegen gekomen. Vreemd dat andere mensen hier veel meer last van hebben.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duckiee-Duck
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21-03 19:05
Hier worden nu verschillende wapens genoemd waarmee je als noob wordt uitgemaakt.
Zelf ben ik ook geen shotgun en granade launcher fan en kan hier ook wel een aardig woordje over vloeken.
Dit komt niet doordat de wapens me irriteren maar de op de manier hoe mensen deze wapens gebruiken.
Veel mensen met een shotgun gaan in een hoekje zitten dan ben je vaak kansloos want 1 shot is kill, en de mensen met een launcher staan vaak op daken te campen.

[BuG] Duckiee-Duck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Laatst online: 19-09 22:20

RoyK

Hobby tekenaar

Ze vinden het blijkbaar prima dat Hotwire een geld festijn is, en bijna niemand het speelt omdat ze het leuk vinden maar voor de quick cash. Ik ben benieuwd hoeveel mensen Hotwire nog spelen als het wat minder snel zou cashen.

[ Voor 22% gewijzigd door RoyK op 02-04-2015 16:42 ]

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-09 18:27
RoyK schreef op donderdag 02 april 2015 @ 16:42:
Ze vinden het blijkbaar prima dat Hotwire een geld festijn is, en bijna niemand het speelt omdat ze het leuk vinden maar voor de quick cash. Ik ben benieuwd hoeveel mensen Hotwire nog spelen als het wat minder snel zou cashen.
Ik vind Hotwire juist leuk, auto's die langs vliegen en er gebeurd altijd wat. Dit is juist de game mode om plezier te maken, tuurlijk heb je wel eens irritante mensen die gaan campen maar goed een andere server is zo gevonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
33% korting op de game via Origin zelf:
https://www.origin.com/nl...ase-game/standard-edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Haha, dat 2 weken na release, lekker voor de early adopters.
Ik wacht nog wel een maandje, dan pakken we hem mee voor 19.95.

[ Voor 4% gewijzigd door unfor op 02-04-2015 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
unfor schreef op donderdag 02 april 2015 @ 21:27:
[...]

Haha, dat 2 weken na release, lekker voor de early adopters.
Ik wacht nog wel een maandje, dan pakken we hem mee voor 19.95.
Niks nieuws toch?
Maar een slimme early adopter heeft em niet voor die 39,95 gehaald. Nog voor de release was de game al op meerdere plekken voor minder te koop. ;)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11-09 21:11

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Ik heb een vraagje.

Ik heb BF: Hardline (PC) nog niet, maar ik wil hem wel kopen.
Ik ga binnenkort nieuwe PC kopen, maar op Origin is BF Hardline €40
Is het waard om nu te kopen of beter te wachten?
Is het een leuk spel?

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:50

Christiano007

Ich bin der champion

Dutchredgaming schreef op donderdag 02 april 2015 @ 21:57:
Ik heb een vraagje.

Ik heb BF: Hardline (PC) nog niet, maar ik wil hem wel kopen.
Ik ga binnenkort nieuwe PC kopen, maar op Origin is BF Hardline €40
Is het waard om nu te kopen of beter te wachten?
Is het een leuk spel?
Persoonlijk vind ik het echt een top spel. De meeste mensen die het niets vinden vergelijken het met BF4. Hardline is een stuk sneller en daardoor ook meer chaotisch. Persoonlijk vind het een prima oplossing tussen COD en BF4.

Mensen klagen eerst over veel te veel wapens en accessoires, maar als Hardline dan gewoon een X aantal wapens doen en X aantal accessoires dan is het ook weer niet goed. De een vind de mappen weer te klein en de ander weer te weinig. Terwijl ik liever kwaliteit ipv kwantiteit heb.

Moet je Team Death Match doen bij Hardline? Ik zou het zelf niet doen daar zijn de mappen wat te klein voor en de spawn punten nog niet optimaal. Maar spelmodes zoals Heist e.d. zijn gewoon top.

Ik was eerst erg sceptisch en wilde het ook niet kopen voor het volle bedrag, maar heb voor €38,- geen minuut gedacht dat ik een miskoop kocht.

Oftewel, ik vind het een tof spel om te doen. BF4 deed ik nooit om zo even een potje te spelen, bij Hardline doe ik dit wel.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Tsja, het loop volledig verkeerd voor EA/BF Hardline, bijna meer mensen die BF3 spelen dan BFH op PC..

BF3: 11400 online
BF4: 26600 online - 34700 peak last 24h
BFH: 12500 online - 15100 peak last 24h
(middernacht)

Persoonlijk hoop ik dan ook dat ze dit concept niet meer doen, gewoon terug naar BF3/4 style, maar dan hopelijk eens à la Wereld Oorlog II.

[ Voor 14% gewijzigd door SmokingCrop op 03-04-2015 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Ww2 was 10 jaar geleden het tijdperk waar iedereen zat van was.
Maar na jaren modern combat verlang ik ook weer naar een game uit ww1 tot Vietnam tijdperk.
Bc2 Vietnam dlc was erg leuk, en momenteel vind ik Verdun (ww1) leuk om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Laatst online: 29-08 16:01
unfor schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 00:27:
Ww2 was 10 jaar geleden het tijdperk waar iedereen zat van was.
Maar na jaren modern combat verlang ik ook weer naar een game uit ww1 tot Vietnam tijdperk.
Bc2 Vietnam dlc was erg leuk, en momenteel vind ik Verdun (ww1) leuk om te spelen.
Mee eens... Ww1, ww2 etc mogen echt wel weer terug komen. Laatste games daar waren cod2 en rtcw...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMaxedTank
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-09 16:41
Brutal1ty schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 09:48:
[...]

Mee eens... Ww1, ww2 etc mogen echt wel weer terug komen. Laatste games daar waren cod2 en rtcw...
COD: World at war?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Christiano007 schreef op donderdag 02 april 2015 @ 22:17:
[...]

Persoonlijk vind ik het echt een top spel. De meeste mensen die het niets vinden vergelijken het met BF4. Hardline is een stuk sneller en daardoor ook meer chaotisch. Persoonlijk vind het een prima oplossing tussen COD en BF4. Ik vraag me dus af, is dit dan wel een BF game als de BF gamer van de afgelopen jaren massaal afhaken.

Mensen klagen eerst over veel te veel wapens en accessoires, maar als Hardline dan gewoon een X aantal wapens doen en X aantal accessoires dan is het ook weer niet goed. De een vind de mappen weer te klein en de ander weer te weinig. Terwijl ik liever kwaliteit ipv kwantiteit heb.

Moet je Team Death Match doen bij Hardline? Ik zou het zelf niet doen daar zijn de mappen wat te klein voor en de spawn punten nog niet optimaal. Maar spelmodes zoals Heist e.d. zijn gewoon top.

Ik was eerst erg sceptisch en wilde het ook niet kopen voor het volle bedrag, maar heb voor €38,- geen minuut gedacht dat ik een miskoop kocht.

Oftewel, ik vind het een tof spel om te doen. BF4 deed ik nooit om zo even een potje te spelen, bij Hardline doe ik dit wel.
Gelukkig smaken verschillen, voor EA. Ik heb een grote vriendenlijst (digitaal, in het echt niet ( :-( ) en die zijn echt stuk voor stuk BFH aan het verlaten, klagen er over of spelen het al niet meer. Het trekt gewoon een heel ander publiek aan dan de gemiddelde BF gamer die al jaren BF3 en BF4 spelen. Misschien wat een ander al aangeeft meer CoD spelers die eens wat anders willen. Dan is Hardline een leuke switch.

Ja, de mappen zijn een heel stuk kleiner en het wapen arsenaal is echt een heel stuk minder dan in BF4. Maar ze rekenen wel hetzelfde met je af aan de kassa.

Persoonlijk heb ik wel een paar leuke potjes gehad, maar toch nog meer dat ik een rondje afsloot met een mwjah gevoel. Wat moet ik er nu van vinden vraag ik me steeds af. Ik zal de game af en toe vast nog wel spelen maar ik ben blij dat ik hem voor een leuk prijsje heb kunnen aanschaffen. Want 40 euro is hij echt gewoon niet waard.

Ik vind het voor ieder leuk als hij / zij wel een boel plezier uit Hardline kan halen. Want dan hebben de devs niet voor niets hun best gedaan om er wat moois van te maken. Maar we kunnen er best eerlijk over zijn dat een boel niet klopt en wij de consument het blijkbaar ook niet afstraffen (including me). EA lacht zich rot, en dat doen ze al jaren. En dit systeem zal voorlopig nog blijven bestaan.

Wat betreft een WW2 setting, daar zou ik ook echt heel erg naar uitkijken. Met de game engines van nu moet er toch een prachtige WW2 sfeer neergezet kunnen worden. Zoeklichten in de hemel, gebouwen die instorten inclusief stofwolken van het puin.. pff.. ik stop maar met nadenken. Want ik heb het idee dat het er voorlopig niet van gaat komen. Al was er een gerucht dat CoD weer richting WW2 wil gaan?

http://www.xgn.nl/rubriek...ede-wereldoorlog-game/all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 15:41
Er zijn naar mijn mening te weinig maps in BFH. Het speelt lekker weg, een stuk sneller dan BF maar er is te weinig variatie qua maps.
Ook mis ik een echte favoriete map, in BF3 had je de publieksfavoriet Metro, in BF4 Operation Locker, in BFH ben ik die nog niet tegen gekomen. (note: ongeacht of je die maps leuk vond, ze werden veel gespeeld)

[ Voor 10% gewijzigd door Carthrax op 03-04-2015 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-09 02:43
Carthrax schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 11:30:
Er zijn naar mijn mening te weinig maps in BFH. Het speelt lekker weg, een stuk sneller dan BF maar er is te weinig variatie qua maps.
Ook mis ik een echte favoriete map, in BF3 had je de publieksfavoriet Metro, in BF4 Operation Locker, in BFH ben ik die nog niet tegen gekomen. (note: ongeacht of je die maps leuk vond, ze werden veel gespeeld)
Ja zeker zo, maar veel mensen vergelijken het met BF4 qua maps, en daar waren er natuurlijk ook meer omdat er al meerdere map-packs waren geweest. In het begin van BF4 had ik ook dat er vrij weinig waren.

Ik vind overigens ook niet echt één map erg tof ofzo. Als ik moet kiezen, dan denk ik Everglades.

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-09 13:51
Mensen stop eens bf4 + alle dlc te vergelijken met hardline zonder dlc. Natuurlijk komt bf4 er dan beter eruit.

En ik moet zeggen dat ik Bank job een heerlijke map vind voor bloodmoney.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qualixo
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 15-09 22:56
Bank job is ook een van mijn favorieten.
The Block vind ik ook wel leuk.

https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14
Maichel schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 11:44:
[...]

Ja zeker zo, maar veel mensen vergelijken het met BF4 qua maps, en daar waren er natuurlijk ook meer omdat er al meerdere map-packs waren geweest. In het begin van BF4 had ik ook dat er vrij weinig waren.

Ik vind overigens ook niet echt één map erg tof ofzo. Als ik moet kiezen, dan denk ik Everglades.
Van de vier dlc zijn ook maar een paar maps echt leuk dus effectief gezien zijn die extra maps nou ook niet echt een grote toevoeging. Er zullen ook vast wel meer maps komen voor hardline.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Volgens mij was de post van mij niet een vergelijk met BF4 maar meer dat de ik de maps nog niet geweldig vind. (Persoonlijk natuurlijk)
Bank job is inderdaad wel één van de beste en zeker voor blood money, die villa map is ook nog wel leuk maar de rest is maar mwa mwa.

Wachten op de DLC's dus voor nieuwe aanwinsten en het belangrijkste is dat ik mij nog prima vermaak met BFH en er nog heel wat uren in ga steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDeraGear

JDeraGear

Mighty Pirate!

itsleon schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 11:46:
Mensen stop eens bf4 + alle dlc te vergelijken met hardline zonder dlc. Natuurlijk komt bf4 er dan beter eruit.
In vanilla BF4 zit letterlijk iets van 5x meer content wat betreft wapens en gadgets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-09 22:44

Tags NL

Harmful or Harmless?

JDeraGear schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 14:24:
[...]

In vanilla BF4 zit letterlijk iets van 5x meer content wat betreft wapens en gadgets.
En ik moet zeggen.. Dat ik dat prima vindt, BFH heeft minder guns en gadgets (nog, misschien met DLC meer natuurlijk) Scheelt gewoon weer tig wapens masteren etc :)

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-09 13:51
JDeraGear schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 14:24:
[...]

Overdrijven is ook een vak he?
Wapens? ja bf4 had iets meer wapens.
Gadgets? Zo ver ik kan zien nee. (er vanuit gaan dat je de M320 als 1 versie ziet en niet 6)

Je had in bf4 meer keuze uit verschillende type wapens. (hardline 2, bf4 4 (carbine, dmr, shotgun zijn classe vrij))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:12
Net de K10 vrijgespeeld, wordt ie generfd :+

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Nog een mooie 'twee voor de prijs van één' bullshit multi kill :Y)

https://gfycat.com/ClosedPlasticHalcyon

[ Voor 15% gewijzigd door yinx84 op 03-04-2015 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royer
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-06 16:43
SmokingCrop schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 00:14:
[...]

Persoonlijk hoop ik dan ook dat ze dit concept niet meer doen, gewoon terug naar BF3/4 style, maar dan hopelijk eens à la Wereld Oorlog II.
Pffff alsjeblieft niet wéér Wereld Oorlog II.
Liever meer iets van deze tijd...... Balkan oorlog of zoiets.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Royer schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 19:35:
[...]

wéér? We zitten niet in het jaar 2008 eh. :?

BF 2142 = future (zelf nog niet eens de frostbite engine - dit is al weer 8-9 jaar geleden)
Bad Company 1 = modern
Bad Company 2 = modern (& expansion pack van vietnam oorlog wat na WWII was)
BF3 = modern
BF4 = modern
BFH = modern

Zelfde bij Call of duty.. Advanced warfare, Ghosts, Black Ops II, Modern warfare 3, black ops, modern warfare 2.. World at War is van 2008.

[ Voor 42% gewijzigd door SmokingCrop op 03-04-2015 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:58
Royer schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 19:35:
[...]

Jij wilt een soort Syrie simulator?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrInfamous
  • Laatst online: 10-09 10:04
R0y. schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 20:14:
[...]

Jij wilt een soort Syrie simulator?
Nu ik er bij stil sta zou een game die inspeelt op een huidig conflict het waarschijnlijk best nog goed doen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Laatst online: 19-09 09:38

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

-={Fred_Perry}=- schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 14:26:
[...]

En ik moet zeggen.. Dat ik dat prima vindt, BFH heeft minder guns en gadgets (nog, misschien met DLC meer natuurlijk) Scheelt gewoon weer tig wapens masteren etc :)
Ja en nee. Er is ook vee onbalans. Dan bedoel ik tussen de wapens en de verschillende classes. Vanmiddag maar weer eens met de Enforcer class gespeeld, maar de wapens van die class zijn echt 10x niks. Je hebt die SCAR H, HK51 en SA-58OSW. Al deze guns hebben een recoil van jewelste en ik was toch wel wat gewend qua wapen handling aangezien de PKP uit BF3 en BF4 ook niet makkelijk te hanteren waren. Toch had ik met de PKP in BF3 127+ service stars.

Vooral die SA-58 OSW is niet te handelen. Van dicht bij gewoon "over" schieten en geen hitmarkers krijgen omdat het wapen door de recoil zowat vertikaal gaat.

De M416 en M16 daarentegen zijn voor mijn gevoel weer bijna zonder recoil... Denk dat er daarom zoveel gescheld wordt op deze game.

Verder ben ik de mappen nu al wel weer zat. Die mappen met wolkenkrabbers vind ik sowiezo al niks aan want er kan niks aan stuk. Ik mis echt de 3/4 hoog verdieping gebouwen van BF3 zoals in Parijs en in de Back to Karkand mappen. Lekker veel destructie. Dat is in BFH totaal niet en in BF4 ook in veel mindere mate aanwezig en dat vind ik jammer voor een Battlefield game.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomTree
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
MRE-Inc schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 20:57:
[...]

Ja en nee. Er is ook vee onbalans. Dan bedoel ik tussen de wapens en de verschillende classes. Vanmiddag maar weer eens met de Enforcer class gespeeld, maar de wapens van die class zijn echt 10x niks. Je hebt die SCAR H, HK51 en SA-58OSW. Al deze guns hebben een recoil van jewelste en ik was toch wel wat gewend qua wapen handling aangezien de PKP uit BF3 en BF4 ook niet makkelijk te hanteren waren. Toch had ik met de PKP in BF3 127+ service stars.

Vooral die SA-58 OSW is niet te handelen. Van dicht bij gewoon "over" schieten en geen hitmarkers krijgen omdat het wapen door de recoil zowat vertikaal gaat.

De M416 en M16 daarentegen zijn voor mijn gevoel weer bijna zonder recoil... Denk dat er daarom zoveel gescheld wordt op deze game.

Verder ben ik de mappen nu al wel weer zat. Die mappen met wolkenkrabbers vind ik sowiezo al niks aan want er kan niks aan stuk. Ik mis echt de 3/4 hoog verdieping gebouwen van BF3 zoals in Parijs en in de Back to Karkand mappen. Lekker veel destructie. Dat is in BFH totaal niet en in BF4 ook in veel mindere mate aanwezig en dat vind ik jammer voor een Battlefield game.
De SCAR en de OSW zijn juist super wapens, heel krachtig en na een paar potjes heb je de recoil zo onder controle. Tap fire is de way to go. Na 90 kills kan je dus alle attachments erop zetten. Ga voor een angled grip plus compensator of heavy barrel en je hebt een top wapen in handen, zowel dichtbij als veraf krachtig en met de buff in de volgende patch word het op afstand nog beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Hmm ik kan ineens BFH niet meer full screen spelen, alleen maar windowd of borderless..

Is er trouwens al een BFH PC platoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Is Battlefield Hardline (€39.99 Origin) waard om te kopen? Is Deluxe Edition €46.66 (€6.67 extra) ook het waard om te kopen vanwegen 3 extra wapens en 7 extra battlepacks (Dus meer XP en geld boost)?

Ik speel bijna elke Battlefield games die zijn uitgekomen voor de PC, behalve BF Vietnam en BF 2142

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19-09 22:21
Nadat ik gisteren helemaal gek werd van spelers die totaal niet de objectives volgen of niet weten wat ze moeten doen maar weer even de GoT platoon gejoined (PSN = Erulezz). Hopelijk worden de potjes dan veel leuker als de mensen weten wat ze moeten doen :P

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming

Dutchredgaming

ICT Beheerder

R0y. schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 22:33:
Hmm ik kan ineens BFH niet meer full screen spelen, alleen maar windowd of borderless..

[...]
Nieuwste drivers geinstalleerd?
Heb je een screenshot?

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10-2024
Dutchredgaming schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 11:35:
Is Battlefield Hardline (€39.99 Origin) waard om te kopen? Is Deluxe Edition €46.66 (€6.67 extra) ook het waard om te kopen vanwegen 3 extra wapens en 7 extra battlepacks (Dus meer XP en geld boost)?

Ik speel bijna elke Battlefield games die zijn uitgekomen voor de PC, behalve BF Vietnam en BF 2142
Ik vind 39.99 nog te duur voor een spel wat in mijn ogen een DLC had moeten zijn. Om de battlepacks zou ik het sowieso niet doen. Misschien de extra wapens. De vraag is alleen of je die wapens ook daadwerkelijk gaat gebruiken. De ACWR schijnt wel goed te zijn (ik heb standaard editie gekocht).

Op dit moment 17 conquest servers online waarvan 7 servers met 3 of minder spelers. Filter is ingesteld op Europese servers met max. 32 man. Ik denk eerlijk gezegd dat dit spel een geval Titanfall/Medal of Honor gaat worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Dutchredgaming schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 13:08:
[...]

Nieuwste drivers geinstalleerd?
Heb je een screenshot?
Nieuwste drivers had ik al even nagekeken, zijn gewoon aanwezig.

Zodra ik BF hardline start (fulscreen) lijkt het alsof hij op de achtergrond blijft hangen, het scherm blijft zwart maar de geluiden zijn aanwezig.

Als ik vervolgens het scherm verklein met ALT+enter heb ik gewoon weer beeld. Vervolgens eens met de instellingen gaan worstelen en toen kwam borderless er als oplossing tijdelijk uit.
Zal straks eens een screenshot posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
R0y. schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 22:33:

Is er trouwens al een BFH PC platoon?
Heb je toevallig teamviewer aanstaan? Die zorgt er bij mij voor dat ik niet fullscreen kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MRE-Inc schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 20:57:
[...]

De shotguns zijn wel weer goed Bij de enforcer. Heb zelf bijna alleen Enforcer gespeeld (wil de double barreled shotgun hebben) en vind het geen verkeerde class. Je bent er alleen niet voor lange afstand werk maar juist voor kamers leegruimen. Die machine gunnetjes van die class vind ik ook maar niks maar wat moet je ook met een proppenschieter als je een Spas kan kiezen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
falcon123 schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 13:57:
[...]

Heb je toevallig teamviewer aanstaan? Die zorgt er bij mij voor dat ik niet fullscreen kan gaan.
Heb ik altijd aan staan, kan wel zo zijn dat ik gisteren was ingelogd (vaak moet ik alleen nog mijn wachtwoord inkloppen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Toch maar even gekocht, wel via Origin Mexico zodat ie uitkwam op 40 dollar, scheelt toch weer een paar euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Nu online
Hij is nog steeds 39,99 in de Nederlandse Origin shop hoor ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19-09 22:21
Heeft iemand de Menz in the Hood trophy al?

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erulezz schreef op zondag 05 april 2015 @ 17:52:
Heeft iemand de Menz in the Hood trophy al?
Hard op weg. Van waar je vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Gisteravond toch nog even 1,5 uur gespeeld na een drukke werkwerk en weinig tijd voor een potje knalwerk. Ik merkt dat het (alweer??) double xp was, dus dacht.. hey mooi meegenomen. Dit keer ben ik bankjob gaan doen.

Helaas moet ik toch concluderen dat dit gewoon niet mijn game is. Het gaat allemaal gewoon veel (te) snel. Knipper even met mn ogen en ik lig op de grond. Je gaat zo snel dood dat je geen tijd heb om te kunnen reageren. prrr dood, prrr dood. Voor de hele snelle fraggers is deze game een must have. En ik kan me heel goed voorstellen dat CoD spelers zich ook uitstekend thuis kunnen voelen in Hardline en het goed zullen doen. Aangezien ze de snelle gameplay wel gewend zijn. Ik ben dan misschien een wat meer tactische speler, een tikje terug in de game snelheid. Minder arcade en fraggen.

Ik volg al een paar jaar het kanaal van Matimio en Levelcap op youtube. Die hebben bijna een slecht woord over Hardline gerept terwijl ik toch andere geluiden hoor. Nu is het natuurlijk ook veel leuker als je 5 keer een x een 10 kill streak haal in een potje. Maar ik ben diegene die een onderdeel is van zijn kill streak en vind het dus wat minder leuk :)

Maargoed, genoeg gezeurd. Ik baal meer een beetje van mn 30 euro. Die had ik beter kunnen besteden. Mn zoontje vind het in ieder geval geweldig om in de politie wagen te rijden op een lege server. Ik krijg alleen die verdomde sirene niet aan (iemand tips?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
vinom schreef op zondag 05 april 2015 @ 15:32:
Hij is nog steeds 39,99 in de Nederlandse Origin shop hoor ;-)
Dollar != Euro ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-09 10:53
Ik lees best wel verschillende meningen over deze game. Heb vroeger altijd genoten van de CoD serie, en daarna de normale BF serie.

Twijfel om deze game aan te schaffen voor de ps4 of pc, maar ben dat de game heel snel gaat doodbloeden. Zien jullie ook al veel lege servers? Heb erg genoten van de beta op de pc, chaotisch en snel vind ik echt heerlijk. Maar om nou 60 euro (of 40 op pc) neer te tellen voor een game die binnen 2 maanden doodbloed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDeraGear

JDeraGear

Mighty Pirate!

RoyK schreef op maandag 06 april 2015 @ 09:13:
Mn zoontje vind het in ieder geval geweldig om in de politie wagen te rijden op een lege server. Ik krijg alleen die verdomde sirene niet aan (iemand tips?)
Als chauffeur van een politiewagen, klik linkermuisknop ;)

[ Voor 23% gewijzigd door JDeraGear op 06-04-2015 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-09 19:12
Gisteravond toch nog even 1,5 uur gespeeld na een drukke werkwerk en weinig tijd voor een potje knalwerk. Ik merkt dat het (alweer??) double xp was, dus dacht.. hey mooi meegenomen. Dit keer ben ik bankjob gaan doen.

Helaas moet ik toch concluderen dat dit gewoon niet mijn game is. Het gaat allemaal gewoon veel (te) snel. Knipper even met mn ogen en ik lig op de grond. Je gaat zo snel dood dat je geen tijd heb om te kunnen reageren. prrr dood, prrr dood. Voor de hele snelle fraggers is deze game een must have. En ik kan me heel goed voorstellen dat CoD spelers zich ook uitstekend thuis kunnen voelen in Hardline en het goed zullen doen. Aangezien ze de snelle gameplay wel gewend zijn. Ik ben dan misschien een wat meer tactische speler, een tikje terug in de game snelheid. Minder arcade en fraggen.

Ik volg al een paar jaar het kanaal van Matimio en Levelcap op youtube. Die hebben bijna een slecht woord over Hardline gerept terwijl ik toch andere geluiden hoor. Nu is het natuurlijk ook veel leuker als je 5 keer een x een 10 kill streak haal in een potje. Maar ik ben diegene die een onderdeel is van zijn kill streak en vind het dus wat minder leuk :)

Maargoed, genoeg gezeurd. Ik baal meer een beetje van mn 30 euro. Die had ik beter kunnen besteden. Mn zoontje vind het in ieder geval geweldig om in de politie wagen te rijden op een lege server. Ik krijg alleen die verdomde sirene niet aan (iemand tips?)
Vind zelf dat conquest large wel "trager" speelt. Heb je die soms al eens geprobeerd? De overige game modes vind ik eigenlijk zelf wel fun, gewoon een kwestie van gewenning. In het begin gaat het allemaal wat snel maar je went er snel aan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Powerblast schreef op maandag 06 april 2015 @ 14:44:
[...]

Vind zelf dat conquest large wel "trager" speelt. Heb je die soms al eens geprobeerd? De overige game modes vind ik eigenlijk zelf wel fun, gewoon een kwestie van gewenning. In het begin gaat het allemaal wat snel maar je went er snel aan :).
De conquest heb ik nog niet gedaan eigenlijk. Dat zal ik nog wel een keertje doen. Mn game vrienden spelen BFH middels niet meer en zitten weer in BF4 om sommigen zelfs weer in BF3 te knallen. Dus ik zal BFH hier en daar eens een potje doen. Waarschijnlijk te weinig om er aan te kunnen wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel battlefield Hardline ook sinds de release ik vind het wel een mooi spel. Ik speel het op de ps4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Met hotwire verdien je meeste en snelste geld, dat moge duidelijk zijn. Maar als ik snel kills wil halen met wapen voor unlocks, waar doen jullie dat dan mee? Tdm?

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42

De reden dat matimio en level cap geen verkeerd woord hebben gezegt over hardline is dat
ze betaald worden door EA.
Het vinden van eerlijke reviews is er niet makkelijker op geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Laatst online: 08:50

Christiano007

Ich bin der champion

NLsandman schreef op maandag 06 april 2015 @ 20:32:
[...]

De reden dat matimio en level cap geen verkeerd woord hebben gezegt over hardline is dat
Het vinden van neutrale reviews is ook onmogelijk. Alles wordt vergeleken met een andere game terwijl dit totaal iets anders is.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Heb de game nu een ruime dag en heb me toch al flink vermaakt terwijl ik eigenlijk nog enkel zoveel mogelijk geld aan t verzamelen ben. Heb vooral Hotwire gespeeld en ik heb er dikke pret mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Nu online
True that, AL ontloopt het elkaar bijna niet meer de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
vinom schreef op maandag 06 april 2015 @ 22:37:
[...]

True that, AL ontloopt het elkaar bijna niet meer de laatste tijd.
Klopt, t scheelde nu iets van €3,50 ofzo, de moeite waard vond ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mu.siQ schreef op maandag 06 april 2015 @ 19:15:
Met hotwire verdien je meeste en snelste geld, dat moge duidelijk zijn. Maar als ik snel kills wil halen met wapen voor unlocks, waar doen jullie dat dan mee? Tdm?
TDM of Blood Money en dan bij de kist of enemy vault rondhangen. Beetje verdedigen ipv cash rapen levert flink kills op. Vind ik persoonlijk leuker dan tdm ondanks dat je tijdsevenredig minder kills maakt.

In amder nieuws: XS is een held. Heb bijna de tweeloops shotty binnen. Als mensen op de One de achievement menz in tha hood willen halen, laat maar weten via Xbox Live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 19-09 09:35
Verwijderd schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 00:53:
[...]

TDM of Blood Money en dan bij de kist of enemy vault rondhangen. Beetje verdedigen ipv cash rapen levert flink kills op. Vind ik persoonlijk leuker dan tdm ondanks dat je tijdsevenredig minder kills maakt.

In amder nieuws: XS is een held. Heb bijna de tweeloops shotty binnen. Als mensen op de One de achievement menz in tha hood willen halen, laat maar weten via Xbox Live.
Voor de Camera coins zeker? Of Enforcer Tier 4?

Mja ben er momenteel niet echt mee bezig (eerst alle Gold Service Stars aan het behalen voor elke klasse, vind ik momenteel wat leuker), maar daarna ook maar boosten.
Het is jammer dat die game nog geen rented servers heeft, want dat maakt het ook wel makkelijker.

Overigens lijken me die camera coins makkelijker als je met 3 man bent. 1 voor de camera, 1 voor killen en 1 om elke keer af te schieten. Potjes zijn vrij kort en kan dus onmogelijk zijn. Maar goed, zoals ik zeg, nog niet mee bezig geweest.

Ik wist overigens niet dat je de game nog regelmatig deed?

[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 07-04-2015 07:22 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Het gaat met mij echt verschrikkelijk op en neer in dit spel.
De ene ronde ga ik heerlijk lekker, objectives gaan goed maar ook de KDR in de ronde.
De volgende ronde lijkt het dan alsof ik de eend ben van Duck Hunt :S

Zijn er zo weinig spelers dat er zelfs geen Tweakers BFH PC platoon is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Carthrax schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 11:51:
[PS4] Battlefield Hardline - Tweakers Platoon

Ik geniet af en toe nog wel van BF : H.
Het is ook een kwestie van goed kiezen
van je spawnpoint in conquest. Anders
kan je inderdaad snel dood zijn.

Edit : je bedoeld een PC platoon.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2015 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-09 16:10
Carthrax schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 11:51:
In principe zijn de platoons niet specifiek game gebonden, maar men van het BF4 platoon is van mening dat deze wel puur voor BF4 is.

Daarom heb ik maar een BFH platoon gemaakt.
Moet alleen nog een topic en een emblem (bak daar niets van) voor maken.

Platoon:
http://battlelog.battlefi...ns/view/2457856395223141/

Topic:
[PC] Battlefield Hardline - Tweakers Platoon

[ Voor 7% gewijzigd door Sypher op 07-04-2015 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
weet iemand of je ook het volume van de radio kan aanpassen? En zoja, hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 07:22:
[...]

Voor de Camera coins zeker? Of Enforcer Tier 4?

Mja ben er momenteel niet echt mee bezig (eerst alle Gold Service Stars aan het behalen voor elke klasse, vind ik momenteel wat leuker), maar daarna ook maar boosten.
Het is jammer dat die game nog geen rented servers heeft, want dat maakt het ook wel makkelijker.

Overigens lijken me die camera coins makkelijker als je met 3 man bent. 1 voor de camera, 1 voor killen en 1 om elke keer af te schieten. Potjes zijn vrij kort en kan dus onmogelijk zijn. Maar goed, zoals ik zeg, nog niet mee bezig geweest.

Ik wist overigens niet dat je de game nog regelmatig deed?
Tier 4 idd. Elke keer zelf naar 3 en dan een zetje van XS. Moet nog 80 shotgun kills en dan ben ik er.

Camera coins lukt ook prima alleen op Tdm. Al blijft dat wel een gare assignment.

Of ik Hardline blijf spelen na deze cheevo weet ik niet. Vind het wel een geinige game maar niet zo cool als fps spellen vroeger. Vooral BC2 heb ik heel veel gespeeld (naast Blops) maar ben nu meer van actiespellen en platformers. Internetsnelheid en reactiesnelheid zijn niet meer wat ze geweest zijn. Tactisch spelen vind ik niet leuk, wil altijd vol de actie in. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-09 21:54

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Sypher schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 12:15:
[...]

In principe zijn de platoons niet specifiek game gebonden, maar men van het BF4 platoon is van mening dat deze wel puur voor BF4 is.

Platoon:

Topic:
Daar zat ik op te wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramT
  • Laatst online: 19-09 21:46

BramT

Rule #1

Ik ben dan misschien een wat meer tactische speler, een tikje terug in de game snelheid. Minder arcade en fraggen.
Hier had ik zelf ook enorm last van en het was in het begin ook erg frustrerend. Het probleem zit 'm eigenlijk in dat je je BF4 speelstijl meeneemt in BFH en dat werkt simpelweg anders (=niet). In BFH is je strategie en 'loopstijl' nog meer belangrijk dan in BF4. Juist door de lagere TTK is het essentieel dat jij de ander eerder ziet; je moet dus meer voorzichtig/strategisch te werk gaan.

Door de lage TTK wordt team/squad-play ook belangrijker. Aangezien je sneller op je rug ligt en het zien/'ambushen' van de tegenstander dus meer telt (dan snelle reflexen) kan je met communicatie meer bereiken dan in BF4.

Mijn K/D in BFH is momenteel 0.75 of iets dergelijks en da's ongeveer de helft van wat ik in BF4 haal. In BFH haal ik regelmatig potjes met b.v. 6-16 of erger en in BF4 zou ik me dan echt helemaal kapotfrustreren omdat het dan overduidelijk "niet gaat".

In BFH is de frustratie veeeel minder aangezien je met zo'n score nog makkelijk aan het winnen kan zijn.

Dit is een mooi voorbeeld: http://battlelog.battlefi...39678282286912/339112902/

We werden absoluut afgemaakt in de meeste confrontaties zoals je ziet in de K/D's, maar het team werkte zo fantastisch samen dat we alsnog dik hebben gewonnen. Strategisch hadden ze gewoon geen drol in te brengen tegen onze tactieken. Het was fenomenaal om het team collectief aanwijsbaar slimmer te zien zijn dan de tegenstanders. Niet in een paar individuele acties, maar structureel en consequent.

Het klinkt dus misschien raar, maar BFH is naar mijn mening uiteindelijk dus strategischer dan BF4 ooit is geweest.

Dit geldt dus voor bloodmoney, heist, crosshair en rescue. In mindere mate voor hotwire.
Conquest/TDM zijn 'domme' run & gun modes waar weinig strategie bij komt kijken vergeleken bij de rest, en dus meer geschikt voor de de echte 'solo' FPS spelers. Het is ook deze groep mensen die het meeste 'last' hebben van de hoge TTK. Dat is omdat hun FPS-skills wat minder waard zijn geworden. In BF4 kon je met je snellere reflexen, accuratere aiming etc een gevecht in meer omstandigheden nog winnen (omdat je dus gewoon individueel beter bent) en in BFH is dat minder het geval. Nu is het belangrijker dat je op de juiste plek op het juiste moment bent.

Met een K/D van 0.75 zou ik in BF4 de ene na de andere rage-quit neiging hebben. In BFH heb ik daar totaal geen last van.

Kortom, *juist* als je een wat langzamere/strategische speler bent dan ga je op den duur BFH meer waarderen dan BF4. Althans, dat is bij mij dus het geval.

BF4 blijft de onbetwiste king van de shooters. Niks evenaart de 'epic awesomeness' wat BF4 brengt, maar mijn god wat heb ik simpelweg een lol in BFH. Het zou echt doodzonde zijn als deze spin-off het om de verkeerde redenen niet gaat halen...

You are the all-dancing, all-singing crap of the world - Jack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
BramT schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 15:48:
[...]

Het klinkt dus misschien raar, maar BFH is naar mijn mening uiteindelijk dus strategischer dan BF4 ooit is geweest.
Nee hoor, klinkt niet raar. Ik ervaar het ook zo. Voor mijn gevoel zijn mensen in BFH meer bezig met PTFO dan in BF4. Sterker nog, in BF4 had ik vaak helemaal geen PTFO gevoel bij andere spelers. In BFH heb ik dat vaak wel.
[...]

BF4 blijft de onbetwiste king van de shooters. Niks evenaart de 'epic awesomeness' wat BF4 brengt,
Dat ben ik dan weer niet met je eens. Voor mij persoonlijk BF3>BF4. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

[...]

Hier had ik zelf ook enorm last van en het was in het begin ook erg frustrerend. Het probleem zit 'm eigenlijk in dat je je BF4 speelstijl meeneemt in BFH en dat werkt simpelweg anders (=niet). In BFH is je strategie en 'loopstijl' nog meer belangrijk dan in BF4. Juist door de lagere TTK is het essentieel dat jij de ander eerder ziet; je moet dus meer voorzichtig/strategisch te werk gaan.

Door de lage TTK wordt team/squad-play ook belangrijker. Aangezien je sneller op je rug ligt en het zien/'ambushen' van de tegenstander dus meer telt (dan snelle reflexen) kan je met communicatie meer bereiken dan in BF4.

Mijn K/D in BFH is momenteel 0.75 of iets dergelijks en da's ongeveer de helft van wat ik in BF4 haal. In BFH haal ik regelmatig potjes met b.v. 6-16 of erger en in BF4 zou ik me dan echt helemaal kapotfrustreren omdat het dan overduidelijk "niet gaat".

In BFH is de frustratie veeeel minder aangezien je met zo'n score nog makkelijk aan het winnen kan zijn.

Dit is een mooi voorbeeld: http://battlelog.battlefi...39678282286912/339112902/

We werden absoluut afgemaakt in de meeste confrontaties zoals je ziet in de K/D's, maar het team werkte zo fantastisch samen dat we alsnog dik hebben gewonnen. Strategisch hadden ze gewoon geen drol in te brengen tegen onze tactieken. Het was fenomenaal om het team collectief aanwijsbaar slimmer te zien zijn dan de tegenstanders. Niet in een paar individuele acties, maar structureel en consequent.

Dit geldt dus voor bloodmoney, heist, crosshair en rescue. In mindere mate voor hotwire.
Conquest/TDM zijn 'domme' run & gun modes waar weinig strategie bij komt kijken vergeleken bij de rest, en dus meer geschikt voor de de echte 'solo' FPS spelers. Het is ook deze groep mensen die het meeste 'last' hebben van de hoge TTK. Dat is omdat hun FPS-skills wat minder waard zijn geworden. In BF4 kon je met je snellere reflexen, accuratere aiming etc een gevecht in meer omstandigheden nog winnen (omdat je dus gewoon individueel beter bent) en in BFH is dat minder het geval. Nu is het belangrijker dat je op de juiste plek op het juiste moment bent.

Met een K/D van 0.75 zou ik in BF4 de ene na de andere rage-quit neiging hebben. In BFH heb ik daar totaal geen last van.

Kortom, *juist* als je een wat langzamere/strategische speler bent dan ga je op den duur BFH meer waarderen dan BF4. Althans, dat is bij mij dus het geval.

BF4 blijft de onbetwiste king van de shooters. Niks evenaart de 'epic awesomeness' wat BF4 brengt, maar mijn god wat heb ik simpelweg een lol in BFH. Het zou echt doodzonde zijn als deze spin-off het om de verkeerde redenen niet gaat halen...
Dat is misschien ook gewoon iets wat je los moet laten in BFH. Je gaat gewoon dood, en vaak. Laat het gaan, laat het los.. k/d ratio is bijna bij iedereen bagger.. objective, daar gaat het om.

Wat ik alleen ervaar is dat de gameplay zo snel is, dat ik dat overzicht kwijt raak. Ik bel al dood voordat ik bij de objective ben. Even met je ogen knipperen en je hebt al een K10 op je knar en counteren kan niet meer want dan lig je al. Dat mag van mij (gaat niet gebeuren) een tikkie minder. Niet hetzelfde als BF4, maar zoals het nu is, is het wat mij betreft to-much.

Dat los laten van steeds maar weer dood gaan, dat vind ik maar moeilijk. Ik voel frustratie, begin dan te mokken (tegen mezelf) en na een 30x dood gaan ben ik het beu en knal ik hem uit. Na een week hard werken moet ik met niet gaan zitten frustreren in een game, het zou ontspanning moeten wezen haha >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Sypher schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 12:15:
[...]

Platoon:

Topic:
Yay thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanta
  • Registratie: September 2013
  • Nu online

Fanta

FordPerformance™️

NLsandman schreef op maandag 06 april 2015 @ 20:32:
[...]

Daar geloof ik niets van. Bovendien, als deze mensen niet de nadruk leggen op de positieve aspecten van de game, is er voor de mensen die er wel lol aan beleven weinig aan. Daarnaast hebben beide heren wel degelijk regelmatig een kritische noot over wapens die OP zijn en andere zaken die beter kunnen.

Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Laatst online: 23-07 21:54
Net Supremedhc ff gejoined. Is het blijkbaar een hele GoT platoon......

Toen was het nog alleen de vault proberen te beschermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Die mannen worden wellicht niet rechtstreek betaald door EA voor het zeggen van enkel goede dingen. Ze hebben er gewoon baat bij dat er een positieve sfeer hangt boven een spel waar ze hele dagen vids over maken..
De enige echte kritiek videos komen van mensen die helemaal niet afhankelijk zijn van battlefield. Integendeel, die zullen wellicht meer views krijgen door Battlefield Hardline nog wat extra hard aan te pakken ;) (het omgekeerde dus eigenlijk)
Om daarna terug over te gaan op andere games.

[ Voor 33% gewijzigd door SmokingCrop op 08-04-2015 01:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Fanta schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 22:05:
[...]

Daar geloof ik niets van. Bovendien, als deze mensen niet de nadruk leggen op de positieve aspecten van de game, is er voor de mensen die er wel lol aan beleven weinig aan. Daarnaast hebben beide heren wel degelijk regelmatig een kritische noot over wapens die OP zijn en andere zaken die beter kunnen.
http://www.reddit.com/r/b...by_ea_levelcaps_response/

Dat is het antwoord van levelcap toen iemand had gelekt dat EA een programma had genaamd
ronku.

Hij kan dan wel zeggen dat hij onafhankelijk is maar hij kreeg voor elke 1000 views 10 dollar
toendertijd met bf4, in mijn ogen ben je dan niet neutraal meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanta
  • Registratie: September 2013
  • Nu online

Fanta

FordPerformance™️

NLsandman schreef op woensdag 08 april 2015 @ 00:04:
[...]

http://www.reddit.com/r/b...by_ea_levelcaps_response/

Dat is het antwoord van levelcap toen iemand had gelekt dat EA een programma had genaamd
ronku.

Hij kan dan wel zeggen dat hij onafhankelijk is maar hij kreeg voor elke 1000 views 10 dollar
toendertijd met bf4, in mijn ogen ben je dan niet neutraal meer.
Ik ben wel benieuwd naar je bron waarmee je die betalingen per view kan aantonen. De rest van je punt wordt volledig ontkracht door die reddit post van Levelcap.

Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Fanta schreef op woensdag 08 april 2015 @ 07:23:
[...]

Ik ben wel benieuwd naar je bron waarmee je die betalingen per view kan aantonen. De rest van je punt wordt volledig ontkracht door die reddit post van Levelcap.
Betouwbaarheid van de bron mag je zelf bepalen. Maar het gerucht gaat al een tijdje de ronde:
http://www.digitaltrends....s-without-telling-public/

Dat gezegd hebbende: Ik lees geen enkele review meer. Ik kijk veel ingame materiaal op youtube, probeer een beta te spelen (mits deze er is) en doe vaak gewoon een gok wat betreft de aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ChojinZ schreef op woensdag 08 april 2015 @ 10:31:
Betouwbaarheid van de bron mag je zelf bepalen. Maar het gerucht gaat al een tijdje de ronde:
als ik zie hoeveel/vaak ik benaderd wordt voor (betaalde)reviews .....

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
himlims_ schreef op woensdag 08 april 2015 @ 10:33:
[...]

als ik zie hoeveel/vaak ik benaderd wordt voor (betaalde)reviews .....
Welk kanaal heb je, hoeveel views en hoe vaak word je benaderd dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

geen jijbuis, zie signature

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Sn0wblind schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 22:54:
Net Supremedhc ff gejoined. Is het blijkbaar een hele GoT platoon......

Toen was het nog alleen de vault proberen te beschermen.
Haha werd het toen lastig ;)
(btw je kan ook joinen hoor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:09

Gundogan

Rip and tear, until it is done

ChojinZ schreef op woensdag 08 april 2015 @ 10:31:
[...]

Dat gezegd hebbende: Ik lees geen enkele review meer. Ik kijk veel ingame materiaal op youtube, probeer een beta te spelen (mits deze er is) en doe vaak gewoon een gok wat betreft de aankoop.
Dat is geen gerucht meer omdat je dat nu moet vertellen volgens (Amerikaanse) wetgeving, Daarom ging het ook van -> niet vertellen -> het ver verbergen in de video beschrijving -> EA Ronku logo in de video.

Ik denk niet dat het merendeel van de youtubers altijd volledig bewust de kijkers heeft misleid, maar dat het meer onwetendheid was en dat je een (kleine) zak geld niet zomaar afslaat. Maar nu zouden zij en de uitgevers wel beter moeten weten (en dat doen ze nu ook wel beter).

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremedch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-11-2022

Supremedch

PSN: supremedch

Ricloo86 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 11:09:
[...]

Was wel lachuh om met de andere GoT-ers te gamen. Merk wel dat de meesten doorgewinterde BF-spelers zijn.

Weet niet meer wie het was maar diegene begon over een order request omdat ik squad leader was. Als cod-speler had ik natuurlijk geen flauw idee waar hij het over had. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Supremedch schreef op woensdag 08 april 2015 @ 11:51:
[...]

Was wel lachuh om met de andere GoT-ers te gamen. Merk wel dat de meesten doorgewinterde BF-spelers zijn.

Weet niet meer wie het was maar diegene begon over een order request omdat ik squad leader was. Als cod-speler had ik natuurlijk geen flauw idee waar hij het over had. 8)7
Haha herkenbaar, bij lvl 32 ofzo gestopt bij BF4, dus voor mij zijn er ook genoeg dingen nieuw (gewoon om uitleg vragen, iedereen helpt elkaar)

Maar als team Heist spelen is erg leuk en komt het echt neer op teamwork.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Laatst online: 23-07 21:54
Ricloo86 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 11:09:
[...]

Was wat vervelend haha. Zit ik in een team die er gewoon neit bij stilstond. Maar met 1 man een hele squad tegenhouden werkt ook niet echt.

De Squad zat vol overigens. Zal vanavond wel even Supremedch eerder op de avond joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Ricloo86 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 12:01:
[...]

Haha herkenbaar, bij lvl 32 ofzo gestopt bij BF4, dus voor mij zijn er ook genoeg dingen nieuw (gewoon om uitleg vragen, iedereen helpt elkaar)

Maar als team Heist spelen is erg leuk en komt het echt neer op teamwork.
Sn0wblind schreef op woensdag 08 april 2015 @ 13:51:
[...]

Was wat vervelend haha. Zit ik in een team die er gewoon neit bij stilstond. Maar met 1 man een hele squad tegenhouden werkt ook niet echt.

De Squad zat vol overigens. Zal vanavond wel even Supremedch eerder op de avond joinen.
Ik weet niet waar jullie het over hebben maar het klikt wel gezellig. Heb dus ook maar een aply gedaan voor de platoon. Ben benieuwd. Ik ben totaal nieuw wat betreft GoT platoons en weet absoluut niet wat ik kan verwachten... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
ChojinZ schreef op woensdag 08 april 2015 @ 14:07:
[...]

[...]

Ik weet niet waar jullie het over hebben maar het klikt wel gezellig. Heb dus ook maar een aply gedaan voor de platoon. Ben benieuwd. Ik ben totaal nieuw wat betreft GoT platoons en weet absoluut niet wat ik kan verwachten... :+
Sn0wblind schreef op woensdag 08 april 2015 @ 13:51:
[...]

Graag even aanmelden op bovenstaand forum (TS staat ook meer informatie)
Wij krijgen anders teveel leden die willen joinen die onbekend zijn, dat willen wij voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Ricloo86 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 14:42:
[...]

[...]

Graag even aanmelden op bovenstaand forum (TS staat ook meer informatie)
Wij krijgen anders teveel leden die willen joinen die onbekend zijn, dat willen wij voorkomen.
Kheb me aangemeld in dit topic:
ChojinZ in "[PC] Battlefield Hardline - Tweakers Platoon"

ben benieuwd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Haha dat loopt niet via ons, ik ben van PS4 platoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Ricloo86 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 15:21:
[...]

Haha dat loopt niet via ons, ik ben van PS4 platoon.
Klopt, zag ik ook pas later... :X
Maargoed, ook daar zullen vast wel gezellige mensen zitten! :)

Pagina: 1 ... 26 ... 29 Laatste

Let op:
~~~~~~~[html]Het is niet de bedoeling om hier om codes te vragen. Voor vragen over downloaden etc kun je de zoekfunctie gebruiken. De kans is groot dat dezelfde vraag al een keer is gesteld en misschien dus ook wel beantwoord.

Hou het hier ook over BF:Hardline en probeer dingen zoals BF3, BF4 en Origin er buiten te laten
Tweakers Heist & Blood Money server (PC)
Tweakers Blood Money & Hotwire server (PC)~~~~~~~[/html]