Als afsluiting van deze game de 300 knockout vrij gespeeld. Wel een heel gedoe met coins en perks halen in veelvoud maar ach om de game voorgoed vaarwel te zeggen toch nog een try.
Bespaar je de moeite want ondanks alle lofzang en de -gemonteerde- filmpjes leg je het af tegen de M416 en M16A3, die het tot 200 meter veel beter doen dan een sniper riffle. Raar maar waar. Vandaar dat het overgrote deel met deze wapens rond huppelt.
Is de sniper vanaf het begin van de BF serie 1 van mijn favoriete karakters, in hardline is het een waardeloze toevoeging. Te kleine maps, elke strategie ontbreekt en het is rennen en spayen, zo niet een shotgun die in je nek hijgt. Te weing mogelijkheden om leuk een toevoeging te zijn voor je team, als er al sprake is van teamplay.
Wellicht voor iedereen anders maar deze versie ben ik snel op uitgekeken. Jammer dat de key aan mijn account is verbonden -waar alle voorgaande versies op staan- anders had ik voor een zacht prijsje de vijf disks weggedaan.
Zoek je een game met strategie dan moet je deze game niet kopen.
Wil je afwisseling en een jet, heli vliegen of een tank besturen dan moet je hardline links laten liggen.
Geniet je van een goed samenspel in een large concquest, dan zul je lang moeten zoeken in Hard pine.
Wil je lekker rondhuppelen met een gun en K/D over en weer, dan is Harline jouw game.
Speel je graag TDM in een wastijl dan moet je voor deze game gaan.
Heb ik BF games tot het einde en jarenlang gespeeld met steeds weer terugkerende interesse en spelplezier. Vooral de vele skills die je in sommige games eigen moet maken, zoals vliegen, voertuigen besturen en een diversiteit aan wapens hanteren. Dit alles ontbreekt in Hardline.
Hardline is voor mij de eerste game waar ik binnen vier dagen totaal op uitgeken ben en zeker geen blijvertje is.
Op de servers die beschikbaar zijn is het armoede troef en kom je overal dezelfde speelstijl tegen. Rennen en ........
Als deze eenheids worst de trend wordt is het voor mij persoonlijk over en sluiten en zal zolang mogelijk de voorgaande games spelen.
Dit is slecht mijn mening en zoek geen discussie en verwacht deze keer dat mijn bericht blijft staan.
Heb je er lol in gewoon Hardline blijven spelen.
[
Voor 3% gewijzigd door
TecTo op 29-03-2015 20:17
]