Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Gekocht, maar toch maar weer een refund gedaan. Jammer dat ik deze 'review' niet eerder zag, gelukkig heb ik wel m'n geld terug.

YouTube: ☼ Battlefield Hardline - Impressions (March 2015)

Het geeft me toch een beetje het CoD gevoel. Heel erg casual... en iedereen spawnt overal om je heen. Verder alle frostbite puntjes natuurlijk. En dan de singleplayer... het is eerder een film dan een game. Je kan bijna niks, niet vrij rondrennen of zoiets. Gewoon de story volgen.

hierboven is denk ik de reden waarom hij het op console best goed doet (no offense)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:20
hmm ik heb dit spel gister besteld bij wehkamp....
maar misschien maar weer retourneren... ?? veel negatieve reacties zie ik hier....

kan je nog wel tanks/vliegtuigen enz in?

[ Voor 12% gewijzigd door Aggressor op 28-03-2015 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Aggressor schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 12:02:
maar misschien maar weer retourneren... ?? veel negatieve reacties zie ik hier....

heb je de beta niet gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-09 22:20

RoyK

Hobby tekenaar

Het is een middelmatige game maar het is geen drama. zou ik hem opnieuw kopen met de kennis van nu? Nee.

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:20
NLsandman schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 12:11:
[...]

heb je de beta niet gespeeld?
nee de beta heb ik niet gespeeld.

battlefield 4 heb ik toen wel gekocht, en alleen singeplayer gedaan ...
maar als ik dit zo allemaal lees, stuur ik het wel retour

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19-09 12:13
Aggressor schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 13:18:
[...]

Als je van BF4 alleen de single player hebt gedaan dan is dit sowieso geen spel voor jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
Aggressor schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 13:18:
[...]

Ik vind de singleplayer van hardline juist wel leuk (anders). Online valt me helaas erg tegen. Ik mis de oude shooters..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19-09 12:13
SC4RF4C3 schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 13:37:
[...]

Ik vind de singleplayer van hardline juist wel leuk (anders). Online valt me helaas erg tegen. Ik mis de oude shooters..
Heb maar even single player gespeeld. Vond het juist ontzettend corny. Misschien wordt het later beter maar daar heb ik geen geduld voor. Multiplayer daarentegen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14:40
BF Hardline ook aangeschaft.

Aardig wat filmpjes gekeken (vooral de wat negatievere) maar het spreekt mij toch erg aan.
BF3 vond ik geweldig maar BF4 vond ik juist weer niets (was de setting gewoon zat) dus BF hardline is wat dat betreft in mijn ogen een game met potentie!

Nog 0:43 (64% to go) voordat de download binnen is }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Layumi
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13:31
NLsandman schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 23:50:
[...]

De groep casuals wordt wel steeds groter op pc maar de hardcore gamers zijn en blijven nog steeds de groep pc spelers aanvoeren.

ps: dit is geen bash naar console of pc, er is gewoon verschil tussen pc gaming en console gaming
Helemaal eens, echter door de grotere groep casuals (niks mis mee overigens) is dit systeem ontstaan.
Ben totaal geen console speler, nooit geweest en gaat nooit gebeuren omdat de PC voor mij in ieder geval the thing is.

Vrees dat beleid hetzelfde blijft en er niets gaat veranderen. Money money....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:De vergelijkingen tussen de BF's zijn niet de bedoeling, zoals ook in de TW staat. Laat die dan ook achterwege

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Hackers scoren echt een belachelijke hoeveelheid punten op Conquest! Zelfs in rondjes waar ik letterlijk punten aan het binnenharken was met PTFO'en en 200% Objective boosts had de hacker in ons team 1/3e meer punten. Weet niet hoe ze het doen, heb nog geen hacker gespeeld... maar lijkt er op dat je met gemak altijd MVP kan worden als je een beetje weet wat je doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-09 18:29
Aggressor schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 12:02:

Zelf zou ik eigenlijk wel dit soort dingen van te voren uitzoeken in plaats van hem meteen te bestellen.. Maar die dingen zijn niet mogelijk nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Dat levelen gaat wel erg snel zeg!

Tijdens een potje heist 35k punten (had ook nog een objective boost), wat dus goed is voor zo'n 5 a 6 levels!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:34

ZieMaar!

Moderator General Chat
Ik heb alle vorige delen altijd op de pc gespeeld (bc2, bf3 en bf4) en speel nu voor het eerst op de PS4 maar vind het daardoor wel erg lastig (schieten met controller)...zijn daar nog tips voor? Ik vind 't sowieso wel een lekker spel, iets ander thema, veel minder wapens en daardoor misschien wel iets meer actie...

Ik wil het eigenlijk ff doorkrijgen op de console, dus als er tips zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
@ZieMaar!: Tips gewoon veel spelen je went vanzelf of niet,je kan altijd terug naar je pc.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
ZieMaar! schreef op zondag 29 maart 2015 @ 17:35:
Ik heb alle vorige delen altijd op de pc gespeeld (bc2, bf3 en bf4) en speel nu voor het eerst op de PS4 maar vind het daardoor wel erg lastig (schieten met controller)...zijn daar nog tips voor? Ik vind 't sowieso wel een lekker spel, iets ander thema, veel minder wapens en daardoor misschien wel iets meer actie...

Ik wil het eigenlijk ff doorkrijgen op de console, dus als er tips zijn...
Inderdaad gewoon veel doen lijkt me.

Afgelopen 2 COD's voor de console aangeschaft en kort daarna op de PC overgestapt, hetzelfde met BF4. Ik kan gewoon niet wennen aan de controller (of ik geef gewoon te snel op?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:34

ZieMaar!

Moderator General Chat
Ik wil niet terug dus dat zal dan wel heeeel veeeel spelen worden 😊...misschien dat ik YouTube nog wat vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
Als afsluiting van deze game de 300 knockout vrij gespeeld. Wel een heel gedoe met coins en perks halen in veelvoud maar ach om de game voorgoed vaarwel te zeggen toch nog een try.

Bespaar je de moeite want ondanks alle lofzang en de -gemonteerde- filmpjes leg je het af tegen de M416 en M16A3, die het tot 200 meter veel beter doen dan een sniper riffle. Raar maar waar. Vandaar dat het overgrote deel met deze wapens rond huppelt.

Is de sniper vanaf het begin van de BF serie 1 van mijn favoriete karakters, in hardline is het een waardeloze toevoeging. Te kleine maps, elke strategie ontbreekt en het is rennen en spayen, zo niet een shotgun die in je nek hijgt. Te weing mogelijkheden om leuk een toevoeging te zijn voor je team, als er al sprake is van teamplay.

Wellicht voor iedereen anders maar deze versie ben ik snel op uitgekeken. Jammer dat de key aan mijn account is verbonden -waar alle voorgaande versies op staan- anders had ik voor een zacht prijsje de vijf disks weggedaan.

Zoek je een game met strategie dan moet je deze game niet kopen.
Wil je afwisseling en een jet, heli vliegen of een tank besturen dan moet je hardline links laten liggen.
Geniet je van een goed samenspel in een large concquest, dan zul je lang moeten zoeken in Hard pine.

Wil je lekker rondhuppelen met een gun en K/D over en weer, dan is Harline jouw game.
Speel je graag TDM in een wastijl dan moet je voor deze game gaan.

Heb ik BF games tot het einde en jarenlang gespeeld met steeds weer terugkerende interesse en spelplezier. Vooral de vele skills die je in sommige games eigen moet maken, zoals vliegen, voertuigen besturen en een diversiteit aan wapens hanteren. Dit alles ontbreekt in Hardline.

Hardline is voor mij de eerste game waar ik binnen vier dagen totaal op uitgeken ben en zeker geen blijvertje is.

Op de servers die beschikbaar zijn is het armoede troef en kom je overal dezelfde speelstijl tegen. Rennen en ........

Als deze eenheids worst de trend wordt is het voor mij persoonlijk over en sluiten en zal zolang mogelijk de voorgaande games spelen.

Dit is slecht mijn mening en zoek geen discussie en verwacht deze keer dat mijn bericht blijft staan.

Heb je er lol in gewoon Hardline blijven spelen.

[ Voor 3% gewijzigd door TecTo op 29-03-2015 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 09:21
TecTo schreef op zondag 29 maart 2015 @ 20:09:

Hartstikke bedankt, ik blijf spelen!

Binnenkort premium kopen! *O*

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
henkyyyyyyy schreef op zondag 29 maart 2015 @ 20:21:
[...]
Binnenkort premium kopen! *O*
Weet zeker dat Dice etc. terug *O* en :)

[ Voor 4% gewijzigd door TecTo op 29-03-2015 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07:58
weg

[ Voor 99% gewijzigd door BM op 01-04-2015 07:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
weg

[ Voor 114% gewijzigd door BM op 01-04-2015 07:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:28
Nu all 33% korting bij Amazon. http://www.amazon.com/dp/B00KSLNI8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Wij zijn een Platoon onder de naam Gatheting of Tweakers gestart [GoT] op de ps4.

Eigenlijk hetzelfde idee als wat we met FIFA 15 pro clubs hebben.

Wil je graag joinen reageer dan hier of stuur mij even een privé bericht.

(Graag even een aankondiging als je mij een invite stuurt op de ps, weet onder tussen niet meer wie wie is ;))

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repelsteelke
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 31-01 07:31
Moet je voor het Platoon 24/7 spelen of is dit ook voor de Casuals? ;-) Ik speel dan wel elke dag Hardline maar een uurtje of 2 max ;-)

Ik heb er trouwens steeds meer plezier van. m'n K/D gaat eindelijk omhoog. Speel met een maatje met een headset, en dan kun je veel beter inspelen op die gekken die hoofdloos rond rennen. Je kunt ze flanken en lekker afknallen. Gister 23 Kills voor het eerst, met controler :P (Ik weet het, wellicht stelt het niets voor ;-)

Bij enforcer heb ik gekozen voor de HScar. Een geweldige machinegeweer met een bruutgeluid. die je alleen op semi-auto moet zetten. De terugslag is immens. Maar wat gaan die tegenstanders hard neer zeg. Lol. Ik heb echt veel fun in de game.

Over crosshair zie ik niets, dat is bescherm de VIP en dat vind ik een leuke tactische uitdaging. Zeker als je met een team speelt met headset.

Voor mij als casual gamer is Hardline erg leuk. De single speler voor het eerst in mn leven van een BF serie uitgespeeld... krijg je nog een moeilijkheidsgraad (Hardline) erbij hahha maar dat is niet veel moeilijker

Groet

PS4: DonSigario

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11
TecTo schreef op zondag 29 maart 2015 @ 20:09:
Als afsluiting van deze game de 300 knockout vrij gespeeld. Wel een heel gedoe met coins en perks halen in veelvoud maar ach om de game voorgoed vaarwel te zeggen toch nog een try.

Bespaar je de moeite want ondanks alle lofzang en de -gemonteerde- filmpjes leg je het af tegen de M416 en M16A3, die het tot 200 meter veel beter doen dan een sniper riffle. Raar maar waar. Vandaar dat het overgrote deel met deze wapens rond huppelt.

Is de sniper vanaf het begin van de BF serie 1 van mijn favoriete karakters, in hardline is het een waardeloze toevoeging. Te kleine maps, elke strategie ontbreekt en het is rennen en spayen, zo niet een shotgun die in je nek hijgt. Te weing mogelijkheden om leuk een toevoeging te zijn voor je team, als er al sprake is van teamplay.

Wellicht voor iedereen anders maar deze versie ben ik snel op uitgekeken. Jammer dat de key aan mijn account is verbonden -waar alle voorgaande versies op staan- anders had ik voor een zacht prijsje de vijf disks weggedaan.

Zoek je een game met strategie dan moet je deze game niet kopen.
Wil je afwisseling en een jet, heli vliegen of een tank besturen dan moet je hardline links laten liggen.
Geniet je van een goed samenspel in een large concquest, dan zul je lang moeten zoeken in Hard pine.

Wil je lekker rondhuppelen met een gun en K/D over en weer, dan is Harline jouw game.
Speel je graag TDM in een wastijl dan moet je voor deze game gaan.

Heb ik BF games tot het einde en jarenlang gespeeld met steeds weer terugkerende interesse en spelplezier. Vooral de vele skills die je in sommige games eigen moet maken, zoals vliegen, voertuigen besturen en een diversiteit aan wapens hanteren. Dit alles ontbreekt in Hardline.

Hardline is voor mij de eerste game waar ik binnen vier dagen totaal op uitgeken ben en zeker geen blijvertje is.

Op de servers die beschikbaar zijn is het armoede troef en kom je overal dezelfde speelstijl tegen. Rennen en ........

Als deze eenheids worst de trend wordt is het voor mij persoonlijk over en sluiten en zal zolang mogelijk de voorgaande games spelen.

Dit is slecht mijn mening en zoek geen discussie en verwacht deze keer dat mijn bericht blijft staan.

Helemaal met je eens..

Helaas wordt hier meningen omgebuigd naar "huilen in een hoekje".
Meestal zijn dat de casual gamers die niet alles opmerken en dus het verhaal vaak niet kunnen volgen.
Alle spelers die ik ken, vinden Battlefield Hardline wel leuk, maar niet uitdagend. Alle maps spelen een beetje hetzelfde.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Ik sluit me er ook bij aan. Na 4 dagen gespeeld te hebben vind ik het echt een ruk spel :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:28
Het zal mij dan ook niks verbazen als EA Visceral Games gaat sluiten, omdat de verkoopcijfers tegenvallen. Kijk wat ze hebben gedaan met Medal of Honor: Warfighter, daar begon het ook zo mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Repelsteelke schreef op maandag 30 maart 2015 @ 09:43:
Moet je voor het Platoon 24/7 spelen of is dit ook voor de Casuals? ;-) Ik speel dan wel elke dag Hardline maar een uurtje of 2 max ;-)

Groet
Wij spelen ook casual ;) (en sommige heel veel en vaak casual :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CamelNLD
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 04-09 21:45
Mwoah, de variatie in mappen vind ik nog wel redelijk. Ik heb alleen zo'n hekel aan die donkere levels. (Ik zie het gewoon niet al te best)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:01

Roshnak

PSN: Roshgill

Ricloo86 schreef op maandag 30 maart 2015 @ 10:33:
[...]

Wij spelen ook casual ;) (en sommige heel veel en vaak casual :))
ik stuur je zo een verzoek ( PSN = Roshgill )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
  • Laatst online: 16-09 07:54
Speel het nu een tijdje en ik weet niet echt wat ik ervan moet vinden. Vind het geen echte BF maar vind het opzich wel eens lekker om tussendoor te spelen. Erger me soms groen en geel aan de spray and prey games of the "place the C4 and wait" - "RPG snipers".

Hotwire vond ik in de beta grappig en leuk om te spelen. Nu is het gewoon onbegonnen werk, C4, RPG, iedereen loopt te campen niet die dingen. Bloodmoney, heb het idee dat niemand er wat van snapt. Heb regelmatig dat je in het verliezende team zit..., en niemand die eraan denkt om geld te pakken... en rustig C4 zit te plaatsen. Er is niet echt heel veel tactiek meer nodig in BFH.

Hadden ze dit in een Vietnam jasje gestoken, jungle levels, 2 tanks, met de bijbehorende wapens.. Dat had het best een BFBC2 opvolger kunnen zijn. Vind het wel redelijk prima spelen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Heeft iemand harde verkoopcijfers? Vind ik wel interessant.

Ik weet na een weekendje spelen nog niet wat ik er van vind... het leukste tot nu toe vind ik TDM... daar is de hele opzet goed voor. Hoewel ik me groen en geel erger aan het spawnsysteem.

Verder snap ik de rollen van de wapens niet. Ik had verwacht dat Battle Rifles de nieuwe LMG's waren... of in ieder geval de zelfde rol zouden vervullen. Maar ze zijn het in alle categorieën net niet. Assault Rifles zijn heer en meester en je ziet op TDM servers niets anders. Althans in de handen van de spelers die het team trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Kan iemand me uitleggen hoe ik die camera coins krijg? Die camera lijkt me wel zo nutteloos iets, als iemand naast mijn camera iemand spot dan is t al geen intel assist meer. Daarbij kan die camera maar 1 iemand spotten, ook al staan er 15 mensen voor.
Lekkere gadget is t O.o

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-09 22:44

Tags NL

Harmful or Harmless?

Mu.siQ schreef op maandag 30 maart 2015 @ 12:36:
Kan iemand me uitleggen hoe ik die camera coins krijg? Die camera lijkt me wel zo nutteloos iets, als iemand naast mijn camera iemand spot dan is t al geen intel assist meer. Daarbij kan die camera maar 1 iemand spotten, ook al staan er 15 mensen voor.
Lekkere gadget is t O.o
Heb ze ook met moeite gekregen, maar het lukt echt wel.. TDM met veel spelers op goede plekken richten, doe meestal een in een lange straat en richting een pleintje zeg maar.. Dust Bowl richting A op de heuvel vanaf twee kanten.. Het is irritant, maar wel te halen.. Uiteindelijk :)

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:08

Gundogan

Rip and tear, until it is done

yinx84 schreef op maandag 30 maart 2015 @ 12:33:
Heeft iemand harde verkoopcijfers? Vind ik wel interessant.
https://www.chart-track.c.../index_test.jsp&ct=110015
Voor het Verenigd Koninkrijk. Hardline #1 overal.

VS nog niet binnen voor maart (NPD cijfers)?

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:47
Pykow schreef op maandag 30 maart 2015 @ 09:59:
[...]

Helemaal met je eens..

Helaas wordt hier meningen omgebuigd naar "huilen in een hoekje".
Meestal zijn dat de casual gamers die niet alles opmerken en dus het verhaal vaak niet kunnen volgen.
Alle spelers die ik ken, vinden Battlefield Hardline wel leuk, maar niet uitdagend. Alle maps spelen een beetje hetzelfde.
Er is een verschil tussen mensen die hier lopen te huilen zonder de game gespeeld te hebben, en mensen die hun (negatieve) ervaringen delen. Jij en bijv. TecTo hebben het geprobeerd en vinden het niks, prima niks mis mee.

De mensen die het niet eens zijn met jullie kritiek wegzetten als casual noobs gaat natuurlijk nergens over, ik krijg dejavu's van het bf4 draadje :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 19:28
yinx84 schreef op maandag 30 maart 2015 @ 12:33:
Assault Rifles zijn heer en meester en je ziet op TDM servers niets anders. Althans in de handen van de spelers die het team trekken.
Mwah, zo ervaar ik het niet. K10> Assault riffles. Zelfs de m16/m416 zijn mijns inziens inferieur.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

da_PSI schreef op maandag 30 maart 2015 @ 11:45:
Speel het nu een tijdje en ik weet niet echt wat ik ervan moet vinden. Vind het geen echte BF maar vind het opzich wel eens lekker om tussendoor te spelen. Erger me soms groen en geel aan de spray and prey games of the "place the C4 and wait" - "RPG snipers".

Hotwire vond ik in de beta grappig en leuk om te spelen. Nu is het gewoon onbegonnen werk, C4, RPG, iedereen loopt te campen niet die dingen. Bloodmoney, heb het idee dat niemand er wat van snapt. Heb regelmatig dat je in het verliezende team zit..., en niemand die eraan denkt om geld te pakken... en rustig C4 zit te plaatsen. Er is niet echt heel veel tactiek meer nodig in BFH.

Hadden ze dit in een Vietnam jasje gestoken, jungle levels, 2 tanks, met de bijbehorende wapens.. Dat had het best een BFBC2 opvolger kunnen zijn. Vind het wel redelijk prima spelen... :)
In de beta bakte ik er meer van dan nu, ben een redelijke BF4-speler, maar in Hardline heb ik moeite om niet in de min te komen qua K/D. Nu hoeft dat an sich geen probleem te zijn als ik me vermaak, maar het lijkt wel alsof ik nog enorm moet wennen aan het "van alle kanten en overal" chaos gebeuren, BF4 speelt toch echt wel een stuk anders. Nu is het ook zo dat er nog niet zo heel veel BF4-maatjes Hardline leuk vonden en dus gekocht hebben, want een goede squad zorgt er voor elkaar ook voor dat het wat leuker wordt en je leert elkaar ook snel handigheidjes/trucjes e.d. En je houdt mekaar wat langer in leven :P
Maar heb geen spijt van de aankoop hoor, Hotwire blijf ik leuk vinden, Blood Money ook maar Heist is ook tof met een goede squad/goed team :) En voor het losse ff snel knallen gewoon Conquest.

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mu.siQ schreef op maandag 30 maart 2015 @ 12:36:
Lekkere gadget is t O.o
TDM is het makkelijst inderdaad. 2 op de helipad op Hollywood heights (1 links 1 rechts) werkt het beste. Had er daarmee zelfs 2 in 1 potje. Kan op alle maps wel aardig. Je moet wel een beetje voorspellen waar het gevecht heen gaat zodat je daarvoor al cameras geplaatst hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-09 22:44

Tags NL

Harmful or Harmless?

Verwijderd schreef op maandag 30 maart 2015 @ 14:59:
[...]

TDM is het makkelijst inderdaad. 2 op de helipad op Hollywood heights (1 links 1 rechts) werkt het beste. Had er daarmee zelfs 2 in 1 potje. Kan op alle maps wel aardig. Je moet wel een beetje voorspellen waar het gevecht heen gaat zodat je daarvoor al cameras geplaatst hebt.
Het is alleen zo irritant dat als je een plaatst het goed gaat, je loopt iets verder en wilt hem plaatsen.. Dan zie je niet de groene markering, je kijkt naar boven en beneden en schuifelt iets heen en weer en dan kan het wel en dan.. Dood :P

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
2Dutch schreef op maandag 30 maart 2015 @ 14:27:
[...]

In de beta bakte ik er meer van dan nu, ben een redelijke BF4-speler, maar in Hardline heb ik moeite om niet in de min te komen qua K/D. Nu hoeft dat an sich geen probleem te zijn als ik me vermaak, maar het lijkt wel alsof ik nog enorm moet wennen aan het "van alle kanten en overal" chaos gebeuren, BF4 speelt toch echt wel een stuk anders. Nu is het ook zo dat er nog niet zo heel veel BF4-maatjes Hardline leuk vonden en dus gekocht hebben, want een goede squad zorgt er voor elkaar ook voor dat het wat leuker wordt en je leert elkaar ook snel handigheidjes/trucjes e.d. En je houdt mekaar wat langer in leven :P
Maar heb geen spijt van de aankoop hoor, Hotwire blijf ik leuk vinden, Blood Money ook maar Heist is ook tof met een goede squad/goed team :) En voor het losse ff snel knallen gewoon Conquest.
Bij BF3/4 staan de helft van je tegenstanders op een afstand van minimaal 50 meter. In Hardline staat 90% van de tegenstanders op nog geen 10 meter afstand (kontquest uitgezonderd). Daar moest ik in het begin ook ff aan wennen.
Gameplay is inderdaad totaal anders dan de vorige BF games.
Niet dat dat per definitie slecht is hoor. Vermaak me kostelijk met dit spel! :)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-={Fred_Perry}=- schreef op maandag 30 maart 2015 @ 15:03:
[...]

Het is alleen zo irritant dat als je een plaatst het goed gaat, je loopt iets verder en wilt hem plaatsen.. Dan zie je niet de groene markering, je kijkt naar boven en beneden en schuifelt iets heen en weer en dan kan het wel en dan.. Dood :P
Haha. Komt erg bekend voor. Heb best veel intel assists gekregen terwijl ik dood op de grond lag baast mijn camera.

Heb nu de MAC11. Ik kijk wel even of ik er nog 10 wil halen later voor de knockout. :( Eerst maar eens die shotgun van de Enforcer syndicate halen. Al ben ik nog slechter met shotties dan met snipers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18-09 22:16
ChojinZ schreef op maandag 30 maart 2015 @ 14:19:
[...]

Mwah, zo ervaar ik het niet. K10> Assault riffles. Zelfs de m16/m416 zijn mijns inziens inferieur.
Close range is K10 beter dan assault ja, dat ben ik met je eens.

Op medium en long range zijn de assault rifles weer beter.

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lllustrious
  • Registratie: September 2014
  • Niet online
Ik voel me bijna schuldig dat ik het speel door alle reacties overal op het internet, maar ik vermaak me echt met dit spel. Ik speel na bf3 en 4 alleen te hebben gespeeld nu samen met een vriend en ik vind de teamwork echt heel vet! Het enige wat mij een beetje irriteert is het joinen van servers. Ik krijg best wel vaak de melding dat ik hem in taakbeheer moet beïndigen en het nog een keer moet proberen, waardoor ik weer terug in de queue kom. Maar daardoor laat ik mijn pret niet verpesten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-09 13:51
lllustrious schreef op maandag 30 maart 2015 @ 16:08:
Ik voel me bijna schuldig dat ik het speel door alle reacties overal op het internet, maar ik vermaak me echt met dit spel. Ik speel na bf3 en 4 alleen te hebben gespeeld nu samen met een vriend en ik vind de teamwork echt heel vet! Het enige wat mij een beetje irriteert is het joinen van servers. Ik krijg best wel vaak de melding dat ik hem in taakbeheer moet beïndigen en het nog een keer moet proberen, waardoor ik weer terug in de queue kom. Maar daardoor laat ik mijn pret niet verpesten :+
Agh ik heb het probleem dat af en toe mijn geluid het ingame niet doet. Teamspeak en andere geluiden of youtube na doen het dan nog wel. Moet dan Chrome en origin via taakbeheer afsluiten om het probleem op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
HertogJack schreef op maandag 30 maart 2015 @ 15:51:
[...]

Close range is K10 beter dan assault ja, dat ben ik met je eens.

Op medium en long range zijn de assault rifles weer beter.
Op medium heeft de K10 bij de voorkeur. Op long range.... bestaat dat eigenlijk wel in BF:H, long range? ;)
itsleon schreef op maandag 30 maart 2015 @ 16:39:
[...]

Agh ik heb het probleem dat af en toe mijn geluid het ingame niet doet. Teamspeak en andere geluiden of youtube na doen het dan nog wel. Moet dan Chrome en origin via taakbeheer afsluiten om het probleem op te lossen.
En ik zit weer met het probleem dat het spel eruitklapt met de melding dat mijn videokaart is losgekoppeld.
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/477CC.png
(schermprint is niet van mij. Zit zelf met een gtx 780)

Is een bekend probleem met Nvidia en BF:H. Enige oplossing tot nu toe is een driver rollback naar 2 versies terug. :(

[ Voor 5% gewijzigd door ChojinZ op 30-03-2015 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
ChojinZ schreef op maandag 30 maart 2015 @ 16:59:
[...]

Op medium heeft de K10 bij de voorkeur. Op long range.... bestaat dat eigenlijk wel in BF:H, long range? ;)

[...]

En ik zit weer met het probleem dat het spel eruitklapt met de melding dat mijn videokaart is losgekoppeld.
[afbeelding]
(schermprint is niet van mij. Zit zelf met een gtx 780)

Is een bekend probleem met Nvidia en BF:H. Enige oplossing tot nu toe is een driver rollback naar 2 versies terug. :(
Ow die heb ik ook gehad maar idd opgelost door een oudere versie te pakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
itsleon schreef op maandag 30 maart 2015 @ 17:02:
[...]

Ow die heb ik ook gehad maar idd opgelost door een oudere versie te pakken
Weet je nog welke versie jij hebt gepakt? Zowel de huidige (347.88) als de vorige (347.52) geven bij mij deze melding. 347.25 geeft geen problemen. Maar dat is wel een hele oude driver die totaal niet geoptimaliseerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
lllustrious schreef op maandag 30 maart 2015 @ 16:08:
Waarom schuldig voelen?

Als jij plezier hebt in hardline wat boeit het wat anderen er van vinden.
Ben al lang blij dat we allemaal verschillende meningen hebben anders was
het mooi een saaie boel geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrew
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:52
Ik moet zeggen dat ik hotwire wel een leuke gamemodus vind als je met minimaal 1 iemand op ts zit. Gisteren echt wat leuke potjes gedaan met een tracert en een rpg. Lekker op helicopters jagen. Vond het tijdens de beta echt helemaal niks maar nu ik het een paar potjes gespeeld heb, ben ik daar van terug gekomen.

intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aramiss
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:30
Voor de spelers op de ps4 zou ik willen vragen dat ze mij toevoegen: dixeN1337

Ik heb een gemiddelde skill van 480 bij Battlefield 4 op de PS4. Ik speel graag objective based en ben van het reviven of het plaatsen van een spawn beacon.

Inmiddels heb ik een paar psn vrienden die met mij meespelen maar hoe meer spelers hoe beter. Ik ben inmiddels al een tijd lid van de tweakers platoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Grimmie187 schreef op maandag 30 maart 2015 @ 13:10:
[...]

Er is een verschil tussen mensen die hier lopen te huilen zonder de game gespeeld te hebben, en mensen die hun (negatieve) ervaringen delen. Jij en bijv. TecTo hebben het geprobeerd en vinden het niks, prima niks mis mee.
Waarom is daar niks mis mee en wel met kritiek van mensen die het spel niet hebben gespeeld :?
De mensen die het niet eens zijn met jullie kritiek wegzetten als casual noobs gaat natuurlijk nergens over, ik krijg dejavu's van het bf4 draadje :p
Ik ben daar ook niet zo van gecharmeerd. Maar er moet toch een reden zijn dat die relatief te dure EA releases door zoveel mensen gekocht blijft worden. :? Zou het niet gewoon waar kunnen zijn dat er veel casual noobs zijn.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Laatst online: 19-09 22:20

RoyK

Hobby tekenaar

hmz, verschillende gamers om me heen waar ik al jaren mee speel beginnen langzaam al een beetje af te haken bij BFH. Missen toch iets. Misschien toch typisch een game die je leuk vind voor een uur of 50 en dan heb je het wel gezien. Wellicht trekt het ander publiek aan. Misschien dat CoD gamers zich meer kunnen vinden in deze game. (zou ik me kunnen voorstellen)

Mn game maten waren gematigd positief over de Beta, gokje gewaagd en de game gekocht, en nu het al een beetje beu. Laat ik het zo zeggen dat ik ze nu BF4 zie spelen en geen BFH. Ik kijk nu wel een beetje uit naar de Night maps voor BF4.

[ Voor 25% gewijzigd door RoyK op 30-03-2015 20:31 ]

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
RoyK schreef op maandag 30 maart 2015 @ 20:23:
hmz, verschillende gamers om me heen waar ik al jaren mee speel beginnen langzaam al een beetje af te haken bij BFH. Missen toch iets. Misschien toch typisch een game die je leuk vind voor een uur of 50 en dan heb je het wel gezien. Wellicht trekt het ander publiek aan. Misschien dat CoD gamers zich meer kunnen vinden in deze game. (zou ik me kunnen voorstellen)

Mn game maten waren gematigd positief over de Beta, gokje gewaagd en de game gekocht, en nu het al een beetje beu. Laat ik het zo zeggen dat ik ze nu BF4 zie spelen en geen BFH. Ik kijk nu wel een beetje uit naar de Night maps voor BF4.
Dit is wat je noemt een "Titanfalletje".

Lijkt op het eerste oog erg vernieuwend en speelt ook niet slecht maar toch ontbreekt er wat. Een element om langer je aandacht erbij te houden. Zoals je zelf al zegt: leuk voor 50 uur maar daarna heb je het wel gehad. Een tussendoortje naar de volgende nextgen shooter waar je honderden uren in gaat steken.

Voor hardcore gamers is dat jammer. Voor casual players zoals ik, die ongeveer 1 uur per avond spelen, is dat toch weer 2 maandjes zoet zijn met een spelletje. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millman
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-09 00:12

millman

6708Mhz @ -185c

denk voortaan éven twee tellen langer na voor je op Verstuur klikt

[ Voor 82% gewijzigd door BM op 01-04-2015 07:26 ]

'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repelsteelke
Titanfall had ik echt in 1 dag gezien. Hardline is toch wel veel leuker dan dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 11:42
weg

[ Voor 97% gewijzigd door BM op 01-04-2015 07:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
ChojinZ schreef op maandag 30 maart 2015 @ 17:14:
[...]

Weet je nog welke versie jij hebt gepakt? Zowel de huidige (347.88) als de vorige (347.52) geven bij mij deze melding. 347.25 geeft geen problemen. Maar dat is wel een hele oude driver die totaal niet geoptimaliseerd is.
Ik gebruik de 347.25 versie. En ja die is niet echt geoptimaliseerd maar je gfx is sterk genoeg om de game als nog op ultra te draaien.

Iets anders wat ik gisteren heb geprobeerd is spelen met de graphics options ingame. Kijken of er veel verschil in zit.

Heb wat screenshots gemaakt van de singleplayer (om een of andere reden was het level zwaar, want tijdens de mp is mijn fps hoger)

op www.itsleon.com/bfh kan je de screenshots vinden

img01, 02 is op ultra
img03 is op low maar AA op 4x en lighting op ultra (anders krijg je minecraft schaduwen)
img04 is op low zonder AA lighting op ultra en resolution scale op 150%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
Bankjob is een heerlijke map. Oke je moet het niet met 64man spelen maar voor de rest toch 1 van de betere maps.
The block is inderdaad een kut map en compleet unbalanced (in bloodmoney). En dat er maar 10 servers online zijn ligt denk ik toch aan je eigen zoek filter. En ja sommige maps zijn klein en de andere groter.

Ik speel zelf hoofdzakelijk bloodmoney 32man en dan is de game heerlijk.

[ Voor 25% gewijzigd door BM op 01-04-2015 07:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Aramiss schreef op maandag 30 maart 2015 @ 19:01:

Ik heb een gemiddelde skill van 480 bij Battlefield 4 op de PS4. Ik speel graag objective based en ben van het reviven of het plaatsen van een spawn beacon.

Inmiddels heb ik een paar psn vrienden die met mij meespelen maar hoe meer spelers hoe beter. Ik ben inmiddels al een tijd lid van de tweakers platoon.
Tweakers platoon? voor Hardline?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
weg
Xecuter NL schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 09:07:
[...]

Toch jammer van je, dit soort posts kan je beter op het FOK! forum plaatsen en zijn niet tweaker waardig.
Eens!

[ Voor 51% gewijzigd door BM op 01-04-2015 07:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aramiss
Ricloo86 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 09:58:
[...]

Tweakers platoon? voor Hardline?
Tweakers platoon voor BF4 en als ik in battlelog kijk staat er bij hardline ook Tweakers platoon. Misschien is deze overgenomen van BF4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvEs0r
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22-06 00:50
Aramiss schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 10:06:
[...]

Tweakers platoon voor BF4 en als ik in battlelog kijk staat er bij hardline ook Tweakers platoon. Misschien is deze overgenomen van BF4.
Ah, we wisten niet dat er voor BF4 al een platoon was. Volgens mij zijn deze platoons voor alle BF's (vanaf BF4), aangezien onze platoon ook bij mijn BF4 character staat, terwijl we deze platoon toch echt pas net hebben aangemaakt :)

Nee, ik ben géén Belg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aramiss
[GoT] platoon voor BF4 is aardig groot en heeft een actieve base van zo een 35 spelers die regelmatig spelen met een harde kern van 15 die dagelijks spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
itsleon schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 09:36:
[...]

Ik gebruik de 347.25 versie. En ja die is niet echt geoptimaliseerd maar je gfx is sterk genoeg om de game als nog op ultra te draaien.
Klopt maar ik heb een 100Hz scherm en ik zit pas aan de 60 frames. Elke frame is mooi meegenomen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millman

millman

6708Mhz @ -185c

Ricloo86 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 10:00:
[...]

Man man man, pak je nintendo DS en ga in een hoekje zitten huilie huilie
[...]

Eens!
Ik moest ff wat frusti kwijt, maar volgens mij speel ik nergens op de man is t niet? Beetje bijdehand hoor. Ik geef graag toe dat ik out of line was maar je persoonlijke benadering zint mij totaal niet. Ik heb geen DS overigens, als je dat leuk vind wellicht zelf eens naar kijken.

En ja ik vind deze BF zeker een flop. Er zijn maar weinig mensen online, conquest werkt niet lekker als je steeds naar kleine maps verhuist en nogmaals erg veel keuze is er niet. Ik heb alle BF vanaf 2 gespeeld en heb er zo'n 1500 uur inzitten, ik mag daarover mijn mening geven. zeker na 70u+.. ben er nu al op uitgekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
millman schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 10:37:
[...]
Ik moest ff wat frusti kwijt, maar volgens mij speel ik nergens op de man is t niet? Beetje bijdehand hoor. Ik geef graag toe dat ik out of line was maar je persoonlijke benadering zint mij totaal niet. Ik heb geen DS overigens, als je dat leuk vind wellicht zelf eens naar kijken.

En ja ik vind deze BF zeker een flop. Er zijn maar weinig mensen online, conquest werkt niet lekker als je steeds naar kleine maps verhuist en nogmaals erg veel keuze is er niet. Ik heb alle BF vanaf 2 gespeeld en heb er zo'n 1500 uur inzitten, ik mag daarover mijn mening geven. zeker na 70u+.. ben er nu al op uitgekeken.
Er zijn dit moment meer mensen online in BFH dan in BF4. Dus ligt aan je filter.
Klopt maar ik heb een 100Hz scherm en ik zit pas aan de 60 frames. Elke frame is mooi meegenomen. :)
Alle graphic options al op low gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
millman schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 10:37:
[...]

Een onderbouwde uiting van frustratie is niets mis mee maar jou eerste reactie ging nergens over, vandaar mijn reactie.

Nintendo DS laat ik voor wat het is, steek mijn tijd liever in BF Hardline omdat ik mij niet kan vinden in jou ergernissen.

In ieder geval succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millman

millman

6708Mhz @ -185c

5 gevulde conquest servers waarvan 3 kleine maps.. nee dat vind ik weinig keus voor de main gamemodus van de BF series.. Je blijft maar vast zitten aan het terug keren van die kleine niet werkende maps. Back to BF4 for sure.. Maargoed, zal mn gal niet langer spuwen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
millman schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 10:52:
5 gevulde conquest servers waarvan 3 kleine maps.. nee dat vind ik weinig keus voor de main gamemodus van de BF series.. Je blijft maar vast zitten aan het terug keren van die kleine niet werkende maps. Back to BF4 for sure.. Maargoed, zal mn gal niet langer spuwen hier.
Tuurlijk mag dat wel, maar kun je beter naar een oplossing vragen.
Ik herken je probleem niet op de PS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millman

millman

6708Mhz @ -185c

ok, ik heb het hier over pc, en er is, los van zelf een server gaan beheren geen oplossing voor.

[ Voor 56% gewijzigd door millman op 31-03-2015 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
het is natuurlijk enorm populair om op alles te bitchen wat EA maakt, maar goed vooralsnog denk ik dat het voornamelijk voor de wat meer casual gamer een prima game is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
shoombak schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 11:06:
het is natuurlijk enorm populair om op alles te bitchen wat EA maakt, maar goed vooralsnog denk ik dat het voornamelijk voor de wat meer casual gamer een prima game is.
Ben soms wel van mening dat met de hoeveelheid munten ze binnen harken sommige dingen wel beter kunnen regelen (maargoed in ieder bedrijf richt men zich voornamelijk op de cash cow)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
itsleon schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 10:41:
[...]

Alle graphic options al op low gezet?
Nee, maar dat wil ik ook niet. Ik wil een balance tussen goede graphics en een goede framerate.
Ben zelf nog aan het pielen met de settings maar daar gaat toch meer tijd in zitten dan dat ik dacht... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
ChojinZ schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 11:18:
[...]

Nee, maar dat wil ik ook niet. Ik wil een balance tussen goede graphics en een goede framerate.
Ben zelf nog aan het pielen met de settings maar daar gaat toch meer tijd in zitten dan dat ik dacht... :o
In 1 van mijn vorige posts heb ik wat screenshots gemaakt tussen ultra and low settings

je kan ze zien op itsleon.com/bfh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Laatst online: 13:23

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Wat blijft dat soms dom zeg dat je via quickmatch ook in die servers kan komen van hotwire [NO KILLING]

ik kom in een server, leg een c4 op de weg, blaas een auto op en boem! insta-kicked

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
millman schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 10:52:
Je weet dat je nu tijdens kantoor/school tijden zit te gamen he? En in bf4 zijn er maar net zoveel servers die nu op conquest staan. Daarbij denk ik dat de meeste mensen ook niet conquest spelen in hardline maar juist de andere game modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonk
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 05-04-2024
Aramiss schreef op maandag 30 maart 2015 @ 19:01:

Toegevoegd!

Voor de andere die ook op de ps4 spelen voeg mij gerust toe: Vonkgaming

Speel op dit moment met 2 collega's en tot nu toe enorm veel lol gehad!

Battle.net: Vonk#21469 PSN: Vonkgaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:01

Roshnak

PSN: Roshgill

Iedereen kan mij ook toevoegen op de PS4 voor een potje Hardline. PSN: Roshgill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CamelNLD
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 04-09 21:45
Ricmaniac schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 11:25:
Wat blijft dat soms dom zeg dat je via quickmatch ook in die servers kan komen van hotwire [NO KILLING]

ik kom in een server, leg een c4 op de weg, blaas een auto op en boem! insta-kicked
C4 is ook zo lame >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Terechte kick inderdaad als je het mij vraagt. No killing server of niet.
In plaats van C4 op de weg plakken, kan je volgens mij op andere manieren je team veel beter van dienst zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Fonta schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 15:10:
Terechte kick inderdaad als je het mij vraagt. No killing server of niet.
In plaats van C4 op de weg plakken, kan je volgens mij op andere manieren je team veel beter van dienst zijn.
Onzin.

1 van de doelen van hotwire is je tegenstander uit de auto krijgen. En laat dat nou perfect gaan met C4.
Gekicked worden omdat je je niet aan de regels houd, ok. Maar iemand kicken omdat er C4 op de weg word geplakt is bullshit.

Het begint met kicken voor gebruik van C4, vervolgens word je ook gekicked voor RPG-en en voordat je het weet zijn alle wapens gebanned en mag je enkel nog met 3 verschillende wapens spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
ChojinZ schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 15:41:
[...]

Onzin.

1 van de doelen van hotwire is je tegenstander uit de auto krijgen. En laat dat nou perfect gaan met C4.
Gekicked worden omdat je je niet aan de regels houd, ok. Maar iemand kicken omdat er C4 op de weg word geplakt is bullshit.

Het begint met kicken voor gebruik van C4, vervolgens word je ook gekicked voor RPG-en en voordat je het weet zijn alle wapens gebanned en mag je enkel nog met 3 verschillende wapens spelen.
Eens, alhoewel ik die C4 kneuzen nogal sneu vind.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Help!!!! schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 19:26:
[...]

Eens, alhoewel ik die C4 kneuzen nogal sneu vind.
Tja, skills heb je er in iedergeval niet voor nodig. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woask
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 12:35
Wat ik tot nu toe wel vind tegen vallen is dat als ik iets wil weten, dat ik al gauw moet uitwijken naar google, versie van Battlelog voor Hardline is alles behalve duidelijk, compleet en duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
PantoffelKnager schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 21:53:
Wat ik tot nu toe wel vind tegen vallen is dat als ik iets wil weten, dat ik al gauw moet uitwijken naar google, versie van Battlelog voor Hardline is alles behalve duidelijk, compleet en duidelijk.
Afbeeldingslocatie: http://img.gawkerassets.com/img/17et8bkuu6rlijpg/original.jpg

Zonder dat moet je battlelog niet bezoeken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repelsteelke
Al gebruik ik hotwire altijd om m'n geld snel aan te vullen als ik iets wil kopen, ik vind het toch wel vermakelijk. De C4 zie je vaak liggen op de weg en je ziet steeds meer mensen die zich daar bewust van zijn. Je ziet ze vreemde shortcuts nemen e.d. Soms neemt de tegenstander een brug in, om daar alle autos tegen te houden. Laatst had ik een fantastische battle om die brug weer in handen te krijgen met m'n squad. Je moet de fun soms gewoon even opzoek en uit die auto gaan en ff lekker knallen, zodat de andere door kunnen rijden. Ik moet zeggen dat ik nu al meer strategische momenten heb gekend ik Hardline dan BF4.

Voorlopig is de HCAR mijn favoriete wapen. wat een heerlijk wapen is dat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-09 02:43
Ik zat gisteren op de PS4 te kijken naar de "server browser", maar je kan geen TDM kiezen met 32 ipv 64 man? Ik dacht dat ergens gelezen te hebben hier. Zou fijn zijn, TDM met 32 man ivm het "spawn drama" bij TDM.

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
1 april wil Tweakers ook niet onopgemerkt voorbij laten gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11
Ricloo86 schreef op woensdag 01 april 2015 @ 14:45:
1 april wil Tweakers ook niet onopgemerkt voorbij laten gaan :)
Ik zie nergens een 1 april grap op tweakers.
misschien is dat wel de grap ?

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Pykow schreef op woensdag 01 april 2015 @ 15:39:
[...]

Ik zie nergens een 1 april grap op tweakers.
misschien is dat wel de grap ?
plan: Tweakers geeft moderatiebeleid nieuwe impuls met sms-tool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Voor de PS4 leden die graag ons Tweakers platoon willen joinen:

[PS4] Battlefield Hardline - Tweakers Platoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Laatst online: 19-09 09:38

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

ChojinZ schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 21:51:
[...]

Tja, skills heb je er in iedergeval niet voor nodig. :+
Tja en al heb je skills, dan nog krijg je PB's dat je een n00b bent omdat je met een M320 rondloopt. Headshotten met een M320. Ondanks dat de blast radius van de HE round echt flink generfed is en in Hardline stelt het al helemaal niks meer voor. Mjah, een rpg afschieten is niet n00b ondanks dat het ding gewoon recht vooruit gaat, maar een m320 is wel n00b ondanks dat je niks aan het vizier hebt en het ding ook nog eens met een boog (parabool) weg wordt geschoten. Dubbel zo moeilijk dus.

Op elk wapen is door de gehele community wel wat te zeiken. Als je met een M16 loopt (gewoon het beste wapen in Hardline) dan ben je een n00b, maar als je met een semi-auto DMR (en dan niet de standaard die veel te snel herlaadt) schot voor schot afschiet dan ben je een dmr n00b. Altijd wat met deze game ;)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/N2dMfX8.gif

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
MRE-Inc schreef op donderdag 02 april 2015 @ 11:49:
[...]

Tja en al heb je skills, dan nog krijg je PB's dat je een n00b bent omdat je met een M320 rondloopt. Headshotten met een M320. Ondanks dat de blast radius van de HE round echt flink generfed is en in Hardline stelt het al helemaal niks meer voor. Mjah, een rpg afschieten is niet n00b ondanks dat het ding gewoon recht vooruit gaat, maar een m320 is wel n00b ondanks dat je niks aan het vizier hebt en het ding ook nog eens met een boog (parabool) weg wordt geschoten. Dubbel zo moeilijk dus.

Op elk wapen is door de gehele community wel wat te zeiken. Als je met een M16 loopt (gewoon het beste wapen in Hardline) dan ben je een n00b, maar als je met een semi-auto DMR (en dan niet de standaard die veel te snel herlaadt) schot voor schot afschiet dan ben je een dmr n00b. Altijd wat met deze game ;)

[afbeelding]
Helemaal mee eens op het feit na dat de m16 het beste wapen is. De m416 is beter.

Heb al alles gehoord M67 noob, K10, shotgun, M16/416, rocket, scout, deagle.
Gisteren moest ik en heel familie zelfs dood omdat ik met een K10 aan het spelen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDeraGear
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-09 14:15

JDeraGear

Mighty Pirate!

Ik heb hardline een weekje geprobeerd. De spelmodi vond ik erg leuk gevonden- het idee erachter is verfrissend en leuk om te doen, maar de uitvoering van het spel laat voor mij teveel te wensen over: In vergelijking met BF4 vind ik het een achteruitgang in diversiteit (aantal wapens/gadgets), netcode (waarom in hemelsnaam niet de netcode van BF4 overnemen??) en graphics.

Ik heb dan ook zojuist gebruik gemaakt van de game garantie van EA en voor een refund gevraagd- en ik zit nog steeds met mijn mond open van verbazing over de service. Na het indienen van de ticket werd ik binnen 2 minuten gebeld op mijn mobiele telefoon, en na een gesprek van 2 minuutjes staat NU AL het geld weer op mijn paypal en is BFH van mijn account af. Wat een service!! petje af EA! Daar kan de service van steam nog wel wat van leren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Pak je iemand met C4 ben je een C4 noob, pak je iemand met een M16 ben je n M16 noob, shotgun noob is ook zoveel gehoord... als je met shotty mis schiet ben je er meestal geweest maar dat wordt vergeten en zo is t met elk wapen of gadget...ach :) Ik pak vaak C4 om lekker de haters te trollen, prachtig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
JDeraGear schreef op donderdag 02 april 2015 @ 13:21:
netcode (waarom in hemelsnaam niet de netcode van BF4 overnemen??) en graphics.
Vreemd dat dat een probleem voor jou is want ik ervaar de netcode hetzelfde als in BF4. Ik ben nog geen zaken tegen gekomen die ik nog niet heb gezien in BF4.
MRE-Inc schreef op donderdag 02 april 2015 @ 11:49:
[...]

[afbeelding]
Tja, ik heb er zelf ook niet zo'n problemen mee. Maar als het aan een groot gedeelte van de community ligt, zijn alle server pistol & knife only. :X

Pagina: 1 ... 25 ... 29 Laatste

Let op:
~~~~~~~[html]Het is niet de bedoeling om hier om codes te vragen. Voor vragen over downloaden etc kun je de zoekfunctie gebruiken. De kans is groot dat dezelfde vraag al een keer is gesteld en misschien dus ook wel beantwoord.

Hou het hier ook over BF:Hardline en probeer dingen zoals BF3, BF4 en Origin er buiten te laten
Tweakers Heist & Blood Money server (PC)
Tweakers Blood Money & Hotwire server (PC)~~~~~~~[/html]