Rood is óf dat je een headshot schoot óf dat je tegenstander dood is. Volgens mij het eerste?
Volgens mij is het meer dat als je op een auto schiet bijvoorbeeld dat hij wit is als je de auto raakt, maar rood als je de speler raakt, hoeft niet zo te zijn dat deze dan gelijk dood is.koentjje schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 12:21:
Rood is óf dat je een headshot schoot óf dat je tegenstander dood is. Volgens mij het eerste?
Headshots...shoombak schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 12:20:
ik heb al wat uurtjes gespeeld maar wat zorgt ervoor dat de crosshair soms rood wordt (op pc)?
Kan iemand mij vertellen of een link met uitleg geven waar de boost het beste in te zetten is? Heb bijvoorbeeld gearhead en speel hotwire, is dat dan handig.
Kan geen goede uitleg per boost vinden online.
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Ik heb regelmatig dat ik een rode crosshair krijg maar geen kill, dus of dat een headshot is ik vraag mij het af.
Wat wel makkelijker is geworden in deze BF is doodgaan. Heb af en toe het gevoel dat ik de loot pinata ben van de server
Wat wel makkelijker is geworden in deze BF is doodgaan. Heb af en toe het gevoel dat ik de loot pinata ben van de server
Headshots is een vaag iets in BF. Je ziet alleen iemands hoofd, je legt aan en je ziet gewoon de kogel door zn hoofd gaan... Geen headshot!
Zou ik ook willen weten.Ricloo86 schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 12:24:
Kan iemand mij vertellen of een link met uitleg geven waar de boost het beste in te zetten is? Heb bijvoorbeeld gearhead en speel hotwire, is dat dan handig.
En die boosts. Is dat per potje of permanent?
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Loopt op tijd. Gaat alleen tijd af als je daadwerkelijk met die class speelt.ChojinZ schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 12:32:
[...]
Zou ik ook willen weten.
En die boosts. Is dat per potje of permanent?
Zo lastig is dat toch niet om te vinden met google?Ricloo86 schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 12:24:
Assistant 25% Boost Boost Assisting Scores by 25%
Assistant 50% Boost Boost Assisting Scores by 50%
Assistant 100% Boost Boost Assisting Scores by 100%
Assistant 200% Boost Boost Assisting Scores by 200%
Elimination 25% Boost Boost Scores from kills by 25%
Elimination 50% Boost Boost Scores from kills by 50%
Elimination 100% Boost Boost Scores from kills by 100%
Elimination 200% Boost Boost Scores from kills by 200%
Gearhead 25% Boost Boost vehicle score by 25%
Gearhead 50% Boost Boost vehicle score by 50%
Gearhead 100% Boost Boost vehicle score by 100%
Gearhead 200% Boost Boost vehicle score by 200%
Quickdraw 25% Boost Boost scores from kill modifiers by 25%
Quickdraw 50% Boost Boost scores from kill modifiers by 50%
Quickdraw 100% Boost Boost scores from kill modifiers by 100%
Quickdraw 200% Boost Boost scores from kill modifiers by 200%
Objective 25% Boost Boost objective scores by 25%
Objective 50% Boost Boost objective scores by 50%
Objective 100% Boost Boost objective scores by 100%
Objective 200% Boost Boost objective scores by 200%
Reputation 25% Boost Boost the rate at which you earn Reputation Perks by 25%
Reputation 50% Boost Boost the rate at which you earn Reputation Perks by 50%
Reputation 100% Boost Boost the rate at which you earn Reputation Perks by 100%
Reputation 200% Boost Boost the rate at which you earn Reputation Perks by 200%
Teamplay 25% Boost Boost team-aiding action or gadget scores by 25%
Teamplay 50% Boost Boost team-aiding action or gadget scores by 50%
Teamplay 100% Boost Boost team-aiding action or gadget scores by 100%
Teamplay 200% Boost Boost team-aiding action or gadget scores by 200%
Wat goed werkt is de hoogste Objective boost te activeren die je hebt en dan hotwire spelen. Gewoon voor zorgen dat je zo veel mogelijk in de auto zit als bestuurder of bijrijder. Dan gaat het snel met de puntjes
LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.
Wel snel zijn want het zou mij niets verbazen als dat binnenkort weg word gepatched. Of in ieder geval minder lucratief word gemaakt.Rappa1985 schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 12:39:
Wat goed werkt is de hoogste Objective boost te activeren die je hebt en dan hotwire spelen. Gewoon voor zorgen dat je zo veel mogelijk in de auto zit als bestuurder of bijrijder. Dan gaat het snel met de puntjes
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
weet iemand wat het battlefest inhoud van volgende maand?
Hehe maak je geen zorgen, dat gebeurt op zijn vroegst over 2,5 maand pas. Het blijft EA heChojinZ schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 12:42:
[...]
Wel snel zijn want het zou mij niets verbazen als dat binnenkort weg word gepatched. Of in ieder geval minder lucratief word gemaakt.
Als ze het al gaan patchen. Het blijft EA heA.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 12:42:
[...]
Hehe maak je geen zorgen, dat gebeurt op zijn vroegst over 2,5 maand pas. Het blijft EA he
hehe, sterk punt!A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 12:42:
[...]
Hehe maak je geen zorgen, dat gebeurt op zijn vroegst over 2,5 maand pas. Het blijft EA he
En terecht ook. Had de 200% boost gekregen uit een battlepack en was in één potje van level 5 naar 10 gegaanChojinZ schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 12:42:
[...]
Wel snel zijn want het zou mij niets verbazen als dat binnenkort weg word gepatched. Of in ieder geval minder lucratief word gemaakt.
LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.
Idd. Ook 1 potje gedaan - hup! 30.000 credits erbij. Gaat echt nergens over...Rappa1985 schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 12:44:
[...]
En terecht ook. Had de 200% boost gekregen uit een battlepack en was in één potje van level 5 naar 10 gegaan

Ik snap de hele TTK discussie niet. Het is lastig om in je eentje twee man neer te schieten... Dat maakt het toch juist leuk? Anders kan je door het level rennen en hele groepen spelers tegelijk afmaken.
Een hele groep neer maaien is ook makkelijker dan 2 man he
Nee, het gaat idd maar om max. 2 spelers tegelijk. Je kunt jezelf minder onderscheiden door die lage TTK. Verschil tussen goede en minder goede spelers wordt een stuk kleiner - de één vindt dat minder, de ander vindt dat fijner.
Thnx!A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 12:37:
[...]
Zo lastig is dat toch niet om te vinden met google?
Assistant 25% Boost Boost Assisting Scores by 25%
Assistant 50% Boost Boost Assisting Scores by 50%
Assistant 100% Boost Boost Assisting Scores by 100%
Assistant 200% Boost Boost Assisting Scores by 200%
Elimination 25% Boost Boost Scores from kills by 25%
Elimination 50% Boost Boost Scores from kills by 50%
Elimination 100% Boost Boost Scores from kills by 100%
Elimination 200% Boost Boost Scores from kills by 200%
Gearhead 25% Boost Boost vehicle score by 25%
Gearhead 50% Boost Boost vehicle score by 50%
Gearhead 100% Boost Boost vehicle score by 100%
Gearhead 200% Boost Boost vehicle score by 200%
Quickdraw 25% Boost Boost scores from kill modifiers by 25%
Quickdraw 50% Boost Boost scores from kill modifiers by 50%
Quickdraw 100% Boost Boost scores from kill modifiers by 100%
Quickdraw 200% Boost Boost scores from kill modifiers by 200%
Objective 25% Boost Boost objective scores by 25%
Objective 50% Boost Boost objective scores by 50%
Objective 100% Boost Boost objective scores by 100%
Objective 200% Boost Boost objective scores by 200%
Reputation 25% Boost Boost the rate at which you earn Reputation Perks by 25%
Reputation 50% Boost Boost the rate at which you earn Reputation Perks by 50%
Reputation 100% Boost Boost the rate at which you earn Reputation Perks by 100%
Reputation 200% Boost Boost the rate at which you earn Reputation Perks by 200%
Teamplay 25% Boost Boost team-aiding action or gadget scores by 25%
Teamplay 50% Boost Boost team-aiding action or gadget scores by 50%
Teamplay 100% Boost Boost team-aiding action or gadget scores by 100%
Teamplay 200% Boost Boost team-aiding action or gadget scores by 200%
En wat versta ik onder vehicle score? Wanneer pak ik dan punten?
Alle punten die je maakt terwijl je in een voertuig zit. (killen reppen conquest noem maar op)
Oke, die is dus prima in hotwire 😉CamelNLD schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 13:13:
Alle punten die je maakt terwijl je in een voertuig zit. (killen reppen conquest noem maar op)
Jongens, als jullie me vanavond een plezier willen doen, ga even in een van de Tweakers servers zitten.. zolang daar niemand zit blijft die leeg, wat natuurlijk zonde is. Dan wordt het ook lastiger om dit soort acties te doen
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Ben al een paar keer langs geweest, maar inderdaad... altijd leeg helaas....MueR schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 13:39:
Jongens, als jullie me vanavond een plezier willen doen, ga even in een van de Tweakers servers zitten.. zolang daar niemand zit blijft die leeg, wat natuurlijk zonde is. Dan wordt het ook lastiger om dit soort acties te doen
Zal vanavond weer eens een kijkje nemen. Ben er rond een uurtje of 21:00.
Ik zal er vanavond ook rond 21:00 uur eens op inloggen. Is het een Hotwire servertje?MueR schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 13:39:
Ingame name: [TSG] Pigroaster
[ Voor 3% gewijzigd door Bullettooth op 26-03-2015 14:29 ]
Gravity is a habit that is hard to shake off.
Verwijderd
Wij van [TSG] komen vanavond ook wel even een kijkje nemenMueR schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 13:39:
Want hoe precies heb ik baat bij deze actie?MueR schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 13:39:
Ik waardeer het initiatief, maar wat maakt deze server zo bijzonder?
intergalactic.fm
Gezellig schieten als "tweakers"onder elkaar, is dat niet genoeg reden dan?
gewoon allemaal hotwire gaan spelen in tweakers server, afspreken dat we elkaar niet killen en dan rustig dollars verdienen
http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785
Duhhhh.... en vandaar de oproep....yrew schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 14:59:
Blijkbaar niet, want anders hadden ze al wel vol gezeten.
Maar het is geen verplichting hoor. Als je liever ergens anders gamed, prima toch?!
Duhhhh.... en vandaar de oproep....
Maar het is geen verplichting hoor. Als je liever ergens anders gamed, prima toch?!
[/quote]
hahaha wij komen wel ff buurten.
[/quote]
hahaha wij komen wel ff buurten.
Misschien is het geen verkeerd idee om op de Heist server toch even Hotwire te doen?
Zeker als de server niet helemaal vol komt is dat een mooiere mode om te spelen dan Heist. En de punten tikken ook wat sneller aan natuurlijk.
Zeker als de server niet helemaal vol komt is dat een mooiere mode om te spelen dan Heist. En de punten tikken ook wat sneller aan natuurlijk.
Lekker op een lege server rondjes rijden om geld te verdienen. Klinkt echt super leuk.
Niks leuker dan op een lege server met tasjes geld heen en weer rennen.
Het ging mij vooral om het zinnetje:ChojinZ schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 15:09:
[...]
Duhhhh.... en vandaar de oproep....![]()
" Dan wordt het ook lastiger om dit soort acties te doen
Daardoor klinkt het alsof er een dienst bewezen wordt waardoor ik me afvraag welke dat dan is.
Ik maakte me wel een beetje zorgen over de verplichting maar ik begrijp nu dat die er niet is. Dank je.
intergalactic.fm

Opzich goed dat Visceral bezig gaat met weapon balance, maar dit is veel te weinig.
De Scout zal samen met de .300 Stake-out overpowered blijven, M16A3 en M416 blijven de beste Operator wapens...
Show me your moves.
Nooo!!! AKM generfed !!!
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Aparte keuze inderdaad, maar misschien dat de drop-off ook aangepast wordt. Aan de andere kant, behalve op 40 en 50 meter heeft de AKM nu de laagste TTK in-game op elke afstand (van de operator uiteraard).
[ Voor 4% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 26-03-2015 16:53 ]
Ok, als jullie vanavond Hotwire willen doen, zet ik de BM server even om.
Toppie,MueR schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 17:09:
Is MueR er vanavond zelf ook bij als ik vragen mag?
Ik heb geen BFH helaas. Ik kijk wel mee via de admin tools
Er staat bij mij nu dubbel xp. Betekend dat ook dubble cash?
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Er word ons ook een kleine dienst bewezen: Iemand heeft zijn portemonnee getrokken zodat tweakers onder elkaar kunnen spelen. Verplichtingen zijn er (gelukkig) niet zover ik weet.yrew schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 16:03:
[...]
Het ging mij vooral om het zinnetje:
" Dan wordt het ook lastiger om dit soort acties te doen"
Daardoor klinkt het alsof er een dienst bewezen wordt waardoor ik me afvraag welke dat dan is.
Ik maakte me wel een beetje zorgen over de verplichting maar ik begrijp nu dat die er niet is. Dank je.
Niet iedereen hoor.MueR schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 17:09:
Ow, en hou er rekening mee dat het verzoek tot Hotwire mede komt omdat sommige hier willen statpadden/geld verdienen. Opzich niets mis mee maar statpad servers zijn naar mijn mening niet altijd even leuk.
Als je de server daarvoor gaat inzetten bestaat de kans dat een deel weg blijft.
Mixed mode is ook prima. Mijn idee voor Hotwire was meer geboren uit de gedachte om iets te doen dat ook met minder mensen nog een beetje leuk blijft.
Maar zo achteraf gezien is dat misschien ook niet het geval. Dan zou TDM misschien nog beter werken.
Eigenlijk is alles wat objective based is niet leuk om met te weinig mensen te doen.
Maar zo achteraf gezien is dat misschien ook niet het geval. Dan zou TDM misschien nog beter werken.
Eigenlijk is alles wat objective based is niet leuk om met te weinig mensen te doen.
Desalniettemin heb je volgensmij een terecht punt. Als ik me niet vergis wordt werving normaal niet toegestaan in dit soor topics.yrew schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 16:03:
[...]
Het ging mij vooral om het zinnetje:
" Dan wordt het ook lastiger om dit soort acties te doen"
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Ik vind het vooral niets toevoegen. Er zijn zat standaard servers die leeg staan en nu heb je er twee bij.
intergalactic.fm
Inderdaad, dat merkte ik ook al op:Help!!!! schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 19:27:
[...]
Desalniettemin heb je volgensmij een terecht punt. Als ik me niet vergis wordt werving normaal niet toegestaan in dit soor topics.
bvk in "Tweakers eigen Battlefield Hardline servers"
Huh, en nu is de dubbel XP weer weg. Dat is gek?
*edit*
Herstart en het staat er weer. Primaaa
*edit*
Herstart en het staat er weer. Primaaa
[ Voor 33% gewijzigd door Mu.siQ op 26-03-2015 22:16 ]
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Nee hoor? Althans ik heb nog steeds dubbel XP.
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
http://www.twitch.tv/jannustitannus/c/6405953
2 leuke potje met m16 en akm, half uurtje 80 kills totaal
Volgens mij was niemand niet bezig met PTFO
2 leuke potje met m16 en akm, half uurtje 80 kills totaal
Volgens mij was niemand niet bezig met PTFO
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Zo even meegedaan op de tweakers server, leuk maar ik doe liever blood money.
Ter land, ter zee en in de kroeg
Ik zal morgen de server op Mixed Mode zetten. Wat Blood Money, wat Hotwire, nog wat anders?
Wat is de standaard damage van de K10 ?Koninkje schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 16:17:
[afbeelding]
Opzich goed dat Visceral bezig gaat met weapon balance, maar dit is veel te weinig.
De Scout zal samen met de .300 Stake-out overpowered blijven, M16A3 en M416 blijven de beste Operator wapens...
33 damage zegt mij niet zo veel.
Mijn favo wapen om te sprayen met silencer.
edit: oh hier de link: http://battlelog.battlefi...ew/2955065241073453637/1/
Was 34, straks 33 dat overleef ik wel.
Je kan nu ook golden battlepacks kopen voor echte euro's, zal Angry Joe leuk vinden.
[ Voor 30% gewijzigd door nFo op 26-03-2015 23:51 ]
Ik zoek zelf nog een mixed server van Blood Money / Heist / Small conquest.MueR schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 23:05:
Ik zal morgen de server op Mixed Mode zetten. Wat Blood Money, wat Hotwire, nog wat anders?
Angry Joe is echt geweldig, hij overdrijft wel een beetje maar zijn kritiek op games is wel eerlijk, meestal ben ik wel met zijn reviews eens.nFo schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 23:31:
[...]
Wat is de standaard damage van de K10 ?
[...]
Je kan nu ook golden battlepacks kopen voor echte euro's, zal Angry Joe leuk vinden.
nothing stops this train
Weapon stats, kun alles vergelijken ect..
http://symthic.com/bf-hardline-stats
http://symthic.com/bf-hardline-stats
Is er ook een site waar je mapstats kunt vinden?
Toch is dat soms cruciaal hoor, die ene punt, is toch 4 ipv 3 kogelsnFo schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 23:31:
[...]
Wat is de standaard damage van de K10 ?
edit: oh hier de link: http://battlelog.battlefi...ew/2955065241073453637/1/
Was 34, straks 33 dat overleef ik wel.
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
K10 nerf van 34 naar 33 LOL daar veranderd dus niks.
K10 moet echt zwaar generfed worden, want dat ding is OP en verslaat alle M416,M16 spelers.
Daarnaast .300 sniper is 100 damage tot 80 meter ofzo iets ?
One hit kill op bijna iedere afstand.
Ik heb geen zin in Call of duty met sniper gastjes.
Oja ik begin nu in te zien dan 50 euro voor Battlefield Hardline VEELSTE VEEL is geweest.
ik heb er x aantal uur in zitten en ik ben er nu al klaar mee.
Mede doordat de Netcode nog niet zo goed/slecht is als in BF3 (wel veel beter dan in BF4)
VEELSTE weinig wapens en unlocks en de weapon balance is zo slecht dat je nadat je M416,M16 en K10 er verder niks meer te halen valt. Alle andere wapens zijn veelste zwak.
ik ben blij dat ik geen premium aangeschaft heb. minder DLC's ook nog eens en de game is al zo "Kaal".
Dan nu al een dubbel XP evenement
, game is net uit, hoe snel wil je mensen weg jagen.
als je straks max rank bent, plus je hebt de M16,M415 en K10 helemaal vrijgespeeld met de beste content, dan is er NIKS meer te doen.
K10 moet echt zwaar generfed worden, want dat ding is OP en verslaat alle M416,M16 spelers.
Oja ik begin nu in te zien dan 50 euro voor Battlefield Hardline VEELSTE VEEL is geweest.
Mede doordat de Netcode nog niet zo goed/slecht is als in BF3 (wel veel beter dan in BF4)
VEELSTE weinig wapens en unlocks en de weapon balance is zo slecht dat je nadat je M416,M16 en K10 er verder niks meer te halen valt. Alle andere wapens zijn veelste zwak.
ik ben blij dat ik geen premium aangeschaft heb. minder DLC's ook nog eens en de game is al zo "Kaal".
Dan nu al een dubbel XP evenement
als je straks max rank bent, plus je hebt de M16,M415 en K10 helemaal vrijgespeeld met de beste content, dan is er NIKS meer te doen.
Angelo NL / Global Cargo VTC
wat een oplichters bij EA.. 60 voor een mod.
Het spel moet opzichzelf staan maar het heet wel battlefield : hardline.
Hoe hard kan je je laten naaien door deze bagger aan te schaffen...
Onderbouw dit soort mening, nu heeft niemand er iets aan en verstoort het het topic alleen maar
Onderbouw dit soort mening, nu heeft niemand er iets aan en verstoort het het topic alleen maar
[ Voor 22% gewijzigd door Gropah op 28-03-2015 16:56 ]
Ja welkom in de wereld van BF en EA. Aanstellen is ook een vak appart. Ik ben allang blij dat hij wat kaler is dan we gewend zijn. Soms heb je al keuze uit 10 wapens in het begin, nu ligt m.i. de nadruk veel meer op het spelen dan op de wapens. Het balanceren komt vanzelf wel en de netcode zullen ze ook nog wel aanpassen dat hij acceptabel wordt net als in BF4.
Minder wapens is juist goed, het is makkelijker te balanceren. En makkelijker duidelijke klasses te maken.
Dan gaat het om het spel en niet om unlocken. Maar ja EA ziet geld in de unlockkiddies.
BF series moet terug naar de basis ipv die wapenpijperij.
Dan gaat het om het spel en niet om unlocken. Maar ja EA ziet geld in de unlockkiddies.
[ Voor 21% gewijzigd door Help!!!! op 27-03-2015 10:05 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Iemand zin om vanavond zin heeft om te gaan knallen op de PS4? Ik ben zelf rond 18:30 online
PSN = Roshgill.
PSN = Roshgill.
Net als BC2 en COD2. Die waren dan wel erg beperkt maar wel super.Help!!!! schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 10:04:
Minder wapens is juist goed, het is makkelijker te balanceren. En makkelijker duidelijke klasses te maken.
Same here. Daarnaast waren er wel wat momenten dat het wat uit de hand dreigde te raken in de chat. Trollen, flamen, je kent het wel.Christiano007 schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 22:52:
Zo even meegedaan op de tweakers server, leuk maar ik doe liever blood money.
Ik heb begrepen dat MueR zelf geen BFH speelt en dus ook niet aanwezig is op de server maar het zou wel prettig zijn als er wat admins rond liepen. Begon me op een gegeven ogenblik wel te irriteren aan de chat...
Ut lijkt wel een langspeelplaat die blijft hangen....shakespeare schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 09:27:
wat een oplichters bij EA.. 60 voor een mod.
[ Voor 24% gewijzigd door ChojinZ op 27-03-2015 10:13 ]
Ik vermaak me nog steeds prima met Hardline, dat het allemaal wat sneller gaat spreekt me wel aan, en de gamemodes zijn ook een stuk dynamischer dan in traditioneel BF
[ Voor 26% gewijzigd door shoombak op 27-03-2015 10:20 ]
meer huilen werkt zeker.Pykow schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 09:25:
Dan nu al een dubbel XP evenement, game is net uit, hoe snel wil je mensen weg jagen.
Elke keer kom ik in dit topic kijken of er weer leuke feitjes, tips en tricks staan.
En elke keer zie ik weer huilebalkjes die constant aangeven dat ze het spel niet leuk vinden ( sommige die het spel gespeeld hebben en andere zonder het spel gespeeld te hebben.)
Het punt is denk ik nu wel duidelijk en nee.... je gaat de personen die het wel leuk vinden niet overtuigen het spel ook niet leuk te vinden.....
Dus kom op, lekker terug naar BF4, ik zou mijn energie daarin stoppen dan constant op een forum gaan zitten klagen over een ander spel die je toch niet wilt spelen.
Blood Money is echt een hele toffe game mode.
Wat kunnen dat intense potjes zijn.
Van bijvoorbeeld 134 - 80 achter staan, de tegenstander zijn kluis leeg roven met zijn allen en hoppa 94 -150 winnen
heerlijk!
En elke keer zie ik weer huilebalkjes die constant aangeven dat ze het spel niet leuk vinden ( sommige die het spel gespeeld hebben en andere zonder het spel gespeeld te hebben.)
Het punt is denk ik nu wel duidelijk en nee.... je gaat de personen die het wel leuk vinden niet overtuigen het spel ook niet leuk te vinden.....
Dus kom op, lekker terug naar BF4, ik zou mijn energie daarin stoppen dan constant op een forum gaan zitten klagen over een ander spel die je toch niet wilt spelen.
Van bijvoorbeeld 134 - 80 achter staan, de tegenstander zijn kluis leeg roven met zijn allen en hoppa 94 -150 winnen
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Wel fijn om te lezen dat je toch zo slim bent geweest om het spel aan te schaffen, geld bij EA is binnenPykow schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 09:25:
Dan nu al een dubbel XP evenement, game is net uit, hoe snel wil je mensen weg jagen.
Ik vermaak me echt prima met de game, speelt veel lekkerder dan BF4!
Same here, zojuist premium aangeschaft.
Ik heb BF4 dan ook maar tot level 26 gespeeld omdat het gewoon een bagger game was tijdens de launch en lang daarna.
Ik heb BF4 dan ook maar tot level 26 gespeeld omdat het gewoon een bagger game was tijdens de launch en lang daarna.
[ Voor 58% gewijzigd door xeple op 27-03-2015 11:10 ]
Buizieeee! Ouwe gek! Speel je hardline op de pc?Buizerd__NL schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 22:12:
Nee hoor? Althans ik heb nog steeds dubbel XP.
Er mag hier dan gehuild worden, maar dan ben ik wel benieuwd of degene die zo laaiend enthousiast zijn over de game, het eens zijn met deze punten:
Jasteffeh schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 11:10:
[...]
Buizieeee! Ouwe gek! Speel je hardline op de pc?
Ik vind het wel grappig hoe ze door blijven zagen over battlerifle recoil. Misschien is het anders in de retail versie, maar in de beta vond ik ze toch wel makkelijk te hanteren*. Dat ze meer damage op long range mogen doen of de assault rifles minder sterk maken, sure, maar de recoil vond ik geen probleem. De HCAR en de criminal variant zijn te zwak omdat ze evenveel damage doen als de SCAR-H en SA-nog-wat, maar een veel lagere firerate hebben. Maak die 50 damage+ op (hele) korte range tot 33 damage op lange afstand ofzo en gooi de verticale recoil van die wapens flink omhoog, behalve in prone of geef ze een bipod als ze dat nog niet hebben.vinom schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 11:28:
Er mag hier dan gehuild worden, maar dan ben ik wel benieuwd of degene die zo laaiend enthousiast zijn over de game, het eens zijn met deze punten:
[video]
* Gundogan mompelt iets over vroegah...met Day of Defeat en dergelijke, toen hadden wapens nog eens recoil..
[ Voor 3% gewijzigd door Gundogan op 27-03-2015 11:52 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Ik vind zulke reacties, en ik pik die van jou eruit maar je bent echt niet de enige, echt nog sneuer. Er komen hier ook mensen die nog twijfelen of ze deze game willen aanschaffen. Dan is een gebalanceerde weergave van de ervaringen toch juist fijn. Als je dan een Pykow, die eerst nog enthousiast is en nu toch wat twijfels begint te krijgen over de waarde van het spel, meteen weg gaat zetten als huilebalkjes dan is dat toch raar?henkyyyyyyy schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 11:06:
Elke keer kom ik in dit topic kijken of er weer leuke feitjes, tips en tricks staan.
Alsof dit topic alleen maar 1 grote reclame pagina voor bfh moet zijn.
intergalactic.fm
Oh nee hoor hoeft zeker geen reclame pagina te zijn.yrew schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 11:49:
[...]
Ik vind zulke reacties, en ik pik die van jou eruit maar je bent echt niet de enige, echt nog sneuer. Er komen hier ook mensen die nog twijfelen of ze deze game willen aanschaffen. Dan is een gebalanceerde weergave van de ervaringen toch juist fijn. Als je dan een Pykow, die eerst nog enthousiast is en nu toch wat twijfels begint te krijgen over de waarde van het spel, meteen weg gaat zetten als huilebalkjes dan is dat toch raar?
Maar het begint nu wel heel erg vervelend te worden. Constant hetzelfde herhalen...
Geen Battlefield.....
Pfff dit had een DLC moeten zijn.....
enz enz.
Zijn er echt nog mensen die een spel kopen op basis van ervaringen van anderen?
Als ik dat hier had gedaan, had ik het spel zeker niet gekocht.
Ben blij dat ik eerst iets zelf probeer en dan kijk of ik het leuk vind.
Dat kan een ander niet voor mij bepalen.
Het zijn dus vooral de standaard negatieve commentaren waar ik mij aan stoor.
Met goed onderbouwende kritiek is niks mis.
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Alleen concurrenten van EA kunnen het ze lastig maken, wat ik doe is alleen mijn mening geven en dat is niet huilen, dat is gewoon de zaken op een rijtje zetten die ik heb geconsenteerd.
Eerlijk is eerlijk, de game speelt VEEEEL beter dan Battlefield 4, daar hoor je mij ook niet over.creapYYY schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 11:07:
[...]
Wel fijn om te lezen dat je toch zo slim bent geweest om het spel aan te schaffen, geld bij EA is binnen.
Ik vermaak me echt prima met de game, speelt veel lekkerder dan BF4!
alleen het is nog niet op het niveau van Battlefield 3, dat voor mij nog steeds de beste Battlefield game blijft, naast Battlefield 2 vroeger.
ik blijf erbij dat Battlefield Harline beter is dan Battlefield 4, alleen de game moet nog gebalanceerd worden en als je even googled, dan zie je overal hetzelfde verhaal dat er te weinig content is qua unlocks/ wapens.
ik lees ook verhalen over de aantal maps, maar daar hoor je mij niet over.
Eerste half jaar had Team Fortress 2 maar 6 maps, waarbij je maar 1 spelmodus had per map en daar heb ik me toen prima mee vermaakt.
Als de DLC's meer bevatten dan 4 maps en 4 wapens, dan zal ik ooit wel overstappen naar premium.
Mensen geven hun meninghenkyyyyyyy schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 11:06:
Van bijvoorbeeld 134 - 80 achter staan, de tegenstander zijn kluis leeg roven met zijn allen en hoppa 94 -150 winnenheerlijk!
Ik kan tenminste geen andere shooter op dit moment noemen die het goed doet.
ik wacht lekker op Roller coaster tycoon world en Overwacht(2016), verder ga ik nog zeker regelmatig BFH spelen, maar er zit niet zoveel uitdaging in voor mij.
Ik wil beloond worden als ik game met content.
Verwijderd
Ik heb battlefield hardline sindd release en ik vermaak mij prima. RPGs die beetje hotwire verstoren maar voor de rest geen klagen. Leuk dat ze fixes brengen omtrent de wapens.
Ik snap wat je bedoelt. Maar dit topic moet ook geen klaagbak worden waar elke teleurgestelde gamer zijn gal kan komen spuwen.yrew schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 11:49:
[...]
Ik vind zulke reacties, en ik pik die van jou eruit maar je bent echt niet de enige, echt nog sneuer. Er komen hier ook mensen die nog twijfelen of ze deze game willen aanschaffen. Dan is een gebalanceerde weergave van de ervaringen toch juist fijn. Als je dan een Pykow, die eerst nog enthousiast is en nu toch wat twijfels begint te krijgen over de waarde van het spel, meteen weg gaat zetten als huilebalkjes dan is dat toch raar?
Het is vaak ook een herhaling van zaken die bij 95% van de spelers al bekend is.
-Het had een DLC moeten zijn
-Visual Recoil is kut
-Netcode is kut
-etc.
Ik beleef veel plezier aan de game en wil daar graag met medespelers over praten. Dan is het heel irritant om elke 3 posts weer dezelfde dingen te horen. Op een gegeven ogenblik voegt het ook niets meer toe aan het topic en wekt het enkel irritatie's op.
Inderdaad ik heb wat twijfels over de content.yrew schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 11:49:
[...]
ik blijf erbij dat het nog steeds een leuke Battlefield is en dat je het niet hoeft te zien als een DLC, omdat de setting totaal anders is. Alleen ik ben er na 1 week al beetje op uitgekeken en dat vindt ik erg jammer.
Dit doet me denken aan titanfall, erg leuk om af en toe te spelen.
Het was gisteren goed vol
Ik kreeg de indruk dat de C4 nogal effectief is
Ik vind het juist een verademing dat ze de hoeveelheid wapens wat hebben teruggeschroefd! Het sloeg helemaal nergens op in BF4 en ook BF3 hoeveel verschillende/identieke wapens er waren, totaal onoverzichtelijk.
Trouwens is dit pas de release, per uitbreiding zullen er wapens en andere gadgets bijkomen.
De opmerkingen ten aanzien van balans en spawns zijn natuurlijk terecht maar dit zijn dingen die constant worden gefinetuned d.m.v. patches. Ik heb vertrouwen dat dit (net als in BF3 en BF4) goed komt.
Ik denk dat het voor veel mensen gewoon erg wennen is na BF4. Dat is de oorzaak van de meeste kritiek. Ik had zelf echter best wel behoefte aan wat close combat na 1,5 jaar BF4, dus ik ben blij met Hardline
Trouwens is dit pas de release, per uitbreiding zullen er wapens en andere gadgets bijkomen.
De opmerkingen ten aanzien van balans en spawns zijn natuurlijk terecht maar dit zijn dingen die constant worden gefinetuned d.m.v. patches. Ik heb vertrouwen dat dit (net als in BF3 en BF4) goed komt.
Ik denk dat het voor veel mensen gewoon erg wennen is na BF4. Dat is de oorzaak van de meeste kritiek. Ik had zelf echter best wel behoefte aan wat close combat na 1,5 jaar BF4, dus ik ben blij met Hardline
PS4 nu 30 euro bij de media markt.. weet het niet zeker of ik hem wel ga halen.. tricky ><
link;
http://www.mediamarkt.nl/...4,1902727.html?langId=-11
link;
[ Voor 42% gewijzigd door MueR op 27-03-2015 12:46 . Reden: Linkje gefixed ;) ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
van lvl 14 naar level 60 gegaan in een ochtendje wel saai, maar aan de andere kant wel relaxt dat je geen gedoe hebt dat je een wapen wilt kopen, maar niet genoeg geld hebt
haha super prijs,nu uitverkocht.Toch netjes van mm te grote voorraad.lanerios schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 12:44:
PS4 nu 30 euro bij de media markt.. weet het niet zeker of ik hem wel ga halen.. tricky ><
link;
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Fuck >< dus net te laat.. dan wachten tot budget bak
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
je moet ff op plaatsnaam zoeken, vaak liggen ze nog wel in de winkel
al gedaan, maar daar is die dus gewoon 60 Helaas
Misschien vanavond maar langs met screenshot van "kijk, dit is de site"
Veels te effectief. Paar keer mee gespeeld maar let maar op, dat gaan ze tzt ook nerfen.... Zeker in Hotwire is het te makkelijk om auto's op te blazen (pakketje op de weg plaatsen en wachten maar).MueR schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 12:32:
Het was gisteren goed volIk kreeg de indruk dat de C4 nogal effectief is
Jij ook dan?steffeh schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 11:10:
[...]
Buizieeee! Ouwe gek! Speel je hardline op de pc?
Wat is Origin ID?
Pykow, in hoeverre is het reëel om steeds te vergelijken met BF3?? Ik begrijp dat BF2 en 3 je top ervaringen zijn qua alles.Pykow schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 12:25:
[...]
Eerlijk is eerlijk, de game speelt VEEEEL beter dan Battlefield 4, daar hoor je mij ook niet over.
alleen het is nog niet op het niveau van Battlefield 3, dat voor mij nog steeds de beste Battlefield game blijft, naast Battlefield 2 vroeger.
Elke BF ermee vergelijken gaat denk niet werken, want dan gaat alles mank.
Top ervaringen zijn moeilijk te evenaren, zeker gezien het feit dat de wereld rond het uitbrengen van games en DLC's in rap tempo aan het veranderen is.
De consument vraagt ook steeds om meer en snellere levering van nieuwe games.
Kijk wat mij betreft nemen de makers van BF en CoD eens uitgebreid 2 jaar de tijd om een goeie game te maken zoals een CoD2 en BF 2 en 3 van vroeger.
Tot die tijd have fun on hardline
Iedereen die battlefield 4 zo goed als mogelijk niet heeft gespeeld moet dit nu nog eens doen.
Sinds de laatste patch draait dit toch ook weer lekker weg en veel spelers spelen dit spel toch nog.
Vind hardline verschrikkelijk slecht met de spawns en voertuigen, voordat dit meer op infantry is gerelateerd kan je hier geen tdm mee spelen.
Naar mijn idee ga ik de minste uren maken met deze battlefield, battlefield 3 250 uur gespeeld en battlefield 4 610uur gespeeld.
Sinds de laatste patch draait dit toch ook weer lekker weg en veel spelers spelen dit spel toch nog.
Vind hardline verschrikkelijk slecht met de spawns en voertuigen, voordat dit meer op infantry is gerelateerd kan je hier geen tdm mee spelen.
Naar mijn idee ga ik de minste uren maken met deze battlefield, battlefield 3 250 uur gespeeld en battlefield 4 610uur gespeeld.
[BuG] Duckiee-Duck
Op console is het altijd normaal geweest dat games zich snel opvolgen, de levens duur is heel kort, opLayumi schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 17:43:
[...]
Pykow, in hoeverre is het reëel om steeds te vergelijken met BF3?? Ik begrijp dat BF2 en 3 je top ervaringen zijn qua alles.
Elke BF ermee vergelijken gaat denk niet werken, want dan gaat alles mank.
Top ervaringen zijn moeilijk te evenaren, zeker gezien het feit dat de wereld rond het uitbrengen van games en DLC's in rap tempo aan het veranderen is.
De consument vraagt ook steeds om meer en snellere levering van nieuwe games.
Kijk wat mij betreft nemen de makers van BF en CoD eens uitgebreid 2 jaar de tijd om een goeie game te maken zoals een CoD2 en BF 2 en 3 van vroeger.
Tot die tijd have fun on hardline
pc is het altijd zo geweest dat games gemiddeld 5 jaar worden gespeeld.
Tegenwoordig proberen publishers pc en console gelijk te trekken en het zelfde wat op console normaal is ook op pc te doen.
Op zich is dat geen groot probleem alleen de doel groep op pc is nog steeds het zelfde als 10 jaar geleden, die willen goede games die men 5 jaar kan spelen, veel diep gang hebben en een hoge learning curve.
Op console zou de pc manier ook niet werken, een game zoals arma daar hebben console spelers geen
behoeft aan.
De groep casuals wordt wel steeds groter op pc maar de hardcore gamers zijn en blijven nog steeds de groep pc spelers aanvoeren.
ps: dit is geen bash naar console of pc, er is gewoon verschil tussen pc gaming en console gaming
[ Voor 7% gewijzigd door NLsandman op 28-03-2015 00:08 ]
Gisteravond eindelijk echt even voor kunnen zitten. Het waren grappige potjes, en minder grappige potjes. TDM werkt niet echt. Dat zal vast al veel besproken zijn. Spawn systeem is heel onbetrouwbaar.
Ik moet erg wennen aan de snellere gameplay. Tenminste, je ligt snel op de grond. Dat geeft weer de game in ieder geval een andere gameplay als BF4 wat goed is, en je zal anders moeten bewegen omdat een gangetje oversteken een instand kill kan betekenen. Tegelijk maak je soms gewoon geen kans. Het is killen of gekilled worden, en geen tijd om weg te duiken en met 10% health overblijven. Dat frustreerde me wel hier en daar.
Hotwire klopt gewoon helaas niet. En dat was in de beta zo, en verschillende grotere games op youtube hebben dat ook al maanden geleden aan de dev's aangegeven. Gewoon als bijrijder in een stoel zitten en niets doen bracht mij bovenaan de scorelijst. Later op de avond zelfs met een 200% booster in een tankwagen gereden op een no kill server. In misschien 15 minuten meer dan 100.000$ verdiend en 6 levels omhoog. Ik vind het prima, levels interesseren me geen zak. Ik wil gewoon een potje gamen als ik heel even kan gamen. Ik heb daar geen uren per week de tijd voor. Dus als ik even game vind ik het wel leuk dat ik gewoon alles heb en daar niet weken voor aan het ploeteren ben. Maar ik denk niet dat dit de bedoeling is.
al om al, een grappige game. Ik denk dat ik het daarmee wel beste uitleg. Een grappige game. Een tussendoortje waar ik (terecht) slechts 29.99 voor heb betaald. Meer is het in mijn ogen niet waard. Angry Joe heeft het prima uitgelegd in zijn review en ik zal me vast nog wel een boel uurtjes vermaken. Maar maar de honderden gaat het niet halen en vind het jammer voor de mensen die de hoofdprijs hebben betaald. Jullie worden er niet beter van en de gaming industrie wordt er niet beter van. middelmatige games voor de hoofdprijs is de nieuwe standaard. En hier zal ik vast wel weer op gebashed gaan worden, so be it!
Ik moet erg wennen aan de snellere gameplay. Tenminste, je ligt snel op de grond. Dat geeft weer de game in ieder geval een andere gameplay als BF4 wat goed is, en je zal anders moeten bewegen omdat een gangetje oversteken een instand kill kan betekenen. Tegelijk maak je soms gewoon geen kans. Het is killen of gekilled worden, en geen tijd om weg te duiken en met 10% health overblijven. Dat frustreerde me wel hier en daar.
Hotwire klopt gewoon helaas niet. En dat was in de beta zo, en verschillende grotere games op youtube hebben dat ook al maanden geleden aan de dev's aangegeven. Gewoon als bijrijder in een stoel zitten en niets doen bracht mij bovenaan de scorelijst. Later op de avond zelfs met een 200% booster in een tankwagen gereden op een no kill server. In misschien 15 minuten meer dan 100.000$ verdiend en 6 levels omhoog. Ik vind het prima, levels interesseren me geen zak. Ik wil gewoon een potje gamen als ik heel even kan gamen. Ik heb daar geen uren per week de tijd voor. Dus als ik even game vind ik het wel leuk dat ik gewoon alles heb en daar niet weken voor aan het ploeteren ben. Maar ik denk niet dat dit de bedoeling is.
al om al, een grappige game. Ik denk dat ik het daarmee wel beste uitleg. Een grappige game. Een tussendoortje waar ik (terecht) slechts 29.99 voor heb betaald. Meer is het in mijn ogen niet waard. Angry Joe heeft het prima uitgelegd in zijn review en ik zal me vast nog wel een boel uurtjes vermaken. Maar maar de honderden gaat het niet halen en vind het jammer voor de mensen die de hoofdprijs hebben betaald. Jullie worden er niet beter van en de gaming industrie wordt er niet beter van. middelmatige games voor de hoofdprijs is de nieuwe standaard. En hier zal ik vast wel weer op gebashed gaan worden, so be it!
Hangt erg van de franchise/game af. Tussen bijvoorbeeld Blizzard en Valve games zit soms 5-10+ jaar ja, maar bij Battlefield vaak maar 1 tot 3 jaar (tussen verschillende Halo games zit volgens mij gemiddeld een langere periode). Dat spelers 'blijven hangen' bij een bepaalde game komt op alle platformen voor. Zelfde geldt voor spelers die een multiplayer game 'uitspelen' (alles unlocken of max level behalen bijvoorbeeld) en dan naar de volgende gaan.NLsandman schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 23:50:
[...]
Op console is het altijd normaal geweest dat games zich snel opvolgen, de levens duur is heel kort, op
pc is het altijd zo geweest dat games gemiddeld 5 jaar worden gespeeld.
(en het is ook niet iets van de laatste tijd, tussen de eerste Doom en Quake games zat ook maar 1 of 2 jaar bijvoorbeeld)
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Let op:
~~~~~~~[html]Het is niet de bedoeling om hier om codes te vragen. Voor vragen over downloaden etc kun je de zoekfunctie gebruiken. De kans is groot dat dezelfde vraag al een keer is gesteld en misschien dus ook wel beantwoord.
Hou het hier ook over BF:Hardline en probeer dingen zoals BF3, BF4 en Origin er buiten te laten
Tweakers Heist & Blood Money server (PC)
Tweakers Blood Money & Hotwire server (PC)~~~~~~~[/html]
~~~~~~~[html]Het is niet de bedoeling om hier om codes te vragen. Voor vragen over downloaden etc kun je de zoekfunctie gebruiken. De kans is groot dat dezelfde vraag al een keer is gesteld en misschien dus ook wel beantwoord.
Hou het hier ook over BF:Hardline en probeer dingen zoals BF3, BF4 en Origin er buiten te laten
Tweakers Heist & Blood Money server (PC)
Tweakers Blood Money & Hotwire server (PC)~~~~~~~[/html]