Ik ga iig weer voor gowiwi
. Als het goed is zijn mijn witches dan ook lvl 2.
Dat weet ik, maar waarom is 50% van de posts hier dan van jullie members, inclusief de war voortgang....Famous schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 00:32:
[...]
Uhh..
\[iOS/Android] Clash of clans [Tweakers]
Die is er
Omdat er ook om gevraagd wordt door mensen van Tweakers 3?Hoppa! schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 08:57:
[...]
Dat weet ik, maar waarom is 50% van de posts hier dan van jullie members, inclusief de war voortgang....
Ik snap jouw probleem niet zo..
Ik vind het juist mooi dat er ondanks de scheiding nog interesse wordt getoond in elkaar. Ben ook blij dat het op deze manier gaat en niet verwijten over en weer blijven gooien..
[ Voor 20% gewijzigd door Mathijs14 op 07-11-2014 09:30 ]
Haha, is dat eigenlijk mogelijk of is de matchmaking echt random? Zou wel vet zijn maar dan moet TW1 nog wel wat groeien
Omdat het eigenlijk nog steeds 1 clan is die door een paar ongelukkige (overhaaste) beslissingen uit elkaar is gevallenHoppa! schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 08:57:
[...]
Dat weet ik, maar waarom is 50% van de posts hier dan van jullie members, inclusief de war voortgang....
Maar jij zit toch in geen van beide clans? Wat doe jij hier eigenlijk?
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Hoe ging het met Kristof? Hij zei toch dat Hogs niks deden op TH10, checl
YouTube: Hog rider 3-ways attack strategy - The reborn of hogs - Clash of clans
How to combo:
- Combo 1: 38 hogs,3 witchs, 4 wall breakers, 6 barbs, 3 healings, 1 rage, 1 freeze
- Combo 1: 36 hogs, 2 giants, 2 witchs, 8 wall breakers, 10 barbs, 4 healings, 1 rage
- CC troops: 2 witchs, 2 wizs, 3 barbs
How to combo:
- Combo 1: 38 hogs,3 witchs, 4 wall breakers, 6 barbs, 3 healings, 1 rage, 1 freeze
- Combo 1: 36 hogs, 2 giants, 2 witchs, 8 wall breakers, 10 barbs, 4 healings, 1 rage
Ik blijf je filmpjes grappig vinden... merk je wel dat die gasten level 40 heroes hebben??? En zoals hij zegt op 1:46 "Many defences are destroyed by heroes". Probeer eens filmpjes te posten die meer van toepassing zijn op ons niveau, die nog niet alle heroes maxxen of normale troepen.Versteegrob schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 10:28:
Hoe ging het met Kristof? Hij zei toch dat Hogs niks deden op TH10, checl
How to combo:
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
Ze zijn niet altijd van toepassing inderdaad, desalnietemin vind ik ze vaak wel vermakelijk om even te kijken. En het gaat af en toe ook om de tips die gegeven worden qua plaatsen van spells en het maken van goeie tunnels omdat anders pekkas de 4 daagse gaan lopen etc.Steevo_S schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 10:49:
[...]
Ik blijf je filmpjes grappig vinden... merk je wel dat die gasten level 40 heroes hebben??? En zoals hij zegt op 1:46 "Many defences are destroyed by heroes". Probeer eens filmpjes te posten die meer van toepassing zijn op ons niveau, die nog niet alle heroes maxxen of normale troepen.
Was de verkeerde, die sloeg inderdaad nergens op dus excuses. . Post tegenwoordig altijd filmpjes met dezelfde hero's die wij ook hebben en dezelfde troepen zodat wij er ook iets aan hebben.Steevo_S schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 10:49:
[...]
Ik blijf je filmpjes grappig vinden... merk je wel dat die gasten level 40 heroes hebben??? En zoals hij zegt op 1:46 "Many defences are destroyed by heroes". Probeer eens filmpjes te posten die meer van toepassing zijn op ons niveau, die nog niet alle heroes maxxen of normale troepen.
Waar ik zelf bv veel aan heb gehad, is dit veel filmpje over een TH9 base waar je op kan letten.
YouTube: TH9 Base Building
Deze base redelijk nagemaakt, wel wat aanpassingen. 4 x 1 ster tegen een sterk leger.
YouTube: TH9 Base Building
Dit vind ik een van de betere video's voor hogriders. Heb sinds gisteren hogs lvl 5 icm heal 6 en dat gaat lekker. Direct deze twee upgraden gedaan op TH9. nu tijd voor reus 6. Pas 1 aanval kunnen doen en dat ging prima. Dit filmpje gaat er over hoe je de Queen kan uitschakelen. Golem in je CC en goed gebruik maken van jou hero's.
[ Voor 19% gewijzigd door Wackmack op 07-11-2014 11:32 ]
Persoonlijk gebruik ik: YouTube: Clash of Clans 3 Stars Clan Wars
Ik zoek de basis die het meest lijkt op de video's die er al staan (elke dag komen er videos bij) en bouw dan mijn leger op deze manier, vaak zijn de heroes in deze video's laag (5-15) en is het een stuk realistischer 3 sterren te halen
Ik zoek de basis die het meest lijkt op de video's die er al staan (elke dag komen er videos bij) en bouw dan mijn leger op deze manier, vaak zijn de heroes in deze video's laag (5-15) en is het een stuk realistischer 3 sterren te halen
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
Ook een erg goed kanaal, volg dit kanaal ook en The hulk files. Snap niet waarom de bekende sterren op youtube van coc zo populaire zijn met hun domme raids.
Omdat het altijd fokking vet is om een über leger (een zwakker) iemand de grond in te zien stampen?
Grappig om te zien hoe jouw upgrade-strategie op TH9 puur gericht is op offence/clanwarVersteegrob schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:22:
[...]
Heb sinds gisteren hogs lvl 5 icm heal 6 en dat gaat lekker. Direct deze twee upgraden gedaan op TH9. nu tijd voor reus 6. Pas 1 aanval kunnen doen en dat ging prima. Dit filmpje gaat er over hoe je de Queen kan uitschakelen. Golem in je CC en goed gebruik maken van jou hero's.
Intentionally left blank
Je moest Rob eens meemaken in de chat voordat we besloten hadden dat we gingen starten met een tweede CW vanaf aankomende weekcrisp schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 12:13:
[...]
Grappig om te zien hoe jouw upgrade-strategie op TH9 puur gericht is op offence/clanwar
Het ging alleen maar over CW en dat we een tweede moeten doen. Kregen die gozer niet gekalmeerd.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Hahahaha TW3 doen wel 2 cw's per week maar wij gelukkig ook volgende week
Check ff het overlopers topic \[iOS/Android] Clash of clans [Het grote Wallie evenement] . Zij hebben een geniaal plan voor een full wallie CW in een tijdelijke clan. Ik ben er zeker bij.
[ Voor 26% gewijzigd door westergas op 07-11-2014 16:07 ]
jullie nog een 30e man nodig voor de war? ik ben op zoek naar een clan
CoC name Starbass
CoC name Starbass
Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik
burgt, je had toch ook al bij TWK1 gereageerd. Wat wil je nu?
gedeclined om een of andere reden (?), maar ik zoek gewoon een nieuwe clan (eerste hop sinds ik gestart ben overigens). Ben actief.
Gerushte basis....burgt schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 16:03:
gedeclined om een of andere reden (?),
En bij zijn request stond "voor wallie CW" en die doen we nog niet.
Welke clan zit je nu?burgt schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 15:56:
jullie nog een 30e man nodig voor de war? ik ben op zoek naar een clan
CoC name Starbass
Vind je? Valt best mee, ben nog niet zo lang in TH9 en het meeste was al geupgrade voordat ik ernaartoe ging. Basis is inderdaad niet erg symetrisch, maar werkt wel goed.
Ah vandaar, zag het in het topic voorbij komen en leek me wel geinig voor een keer. Maar normaal val ik gewoon op de normale manier aanFamous schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 16:09:
[...]
En bij zijn request stond "voor wallie CW" en die doen we nog niet.
Kwam van de sleurhut clan (32VLQLPPV)
Welkom in Tweakers3burgt schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 16:14:
[...]
Vind je? Valt best mee, ben nog niet zo lang in TH9 en het meeste was al geupgrade voordat ik ernaartoe ging. Basis is inderdaad niet erg symetrisch, maar werkt wel goed.
Je bent inderdaad wel een beetje gerushed.
Er zijn nog wat aandachtspuntjes, maar als je actief genoeg bent komt dat vanzelf.
Ik zou in ieder geval niet naar TH10 rushen want daar is loot vinden moeilijker als je basis en je troepen niet zo sterk zijn.
Focus je in ieder geval op je muurtjes en je defenses.
Je hebt wel reus6 en hoggs4 dus dat is wel netjes.
Persoonlijk vind ik het niet zo'n probleem dat je beetje rushed bent.
Zeker omdat je zo te zien ook redelijk actief bent en omdat je in de CW ook 'minder' meetelt als je minder ver geüpgrade bent.
Je bent je wel bewust van het feit dat we 2x in de week een CW doen waar je verplicht 2x dient aan te vallen?
Thanks!
Ik was de komende maanden inderdaad sowieso niet van plan te upgraden naar TH10, eerst alles richting max.
Oude clan was ook 2x in de week war, dus dat ben ik gewend
Ik was de komende maanden inderdaad sowieso niet van plan te upgraden naar TH10, eerst alles richting max.
Oude clan was ook 2x in de week war, dus dat ben ik gewend
Hi!
Zoals jullie wellicht gelezen hebben willen TheDon en ik een Wallie CW event houden. Dit betekend dat we de gehele CW enkel en alleen wallbreakers zullen gebruiken in zowel de offense als in de defense.
Wat bereiken we ermee? Helemaal niets maar wel een hoop gezelligheid!
We hopen op zoveel mogelijk members van Tweakers, Tweakers2 en Tweakers3. Er is een apart topic aangemaakt hiervoor waar je jezelf kan inschrijven (vol = vol). Het topic kan je hier vinden: \[iOS/Android] Clash of clans [Het grote Wallie evenement]
Zoals jullie wellicht gelezen hebben willen TheDon en ik een Wallie CW event houden. Dit betekend dat we de gehele CW enkel en alleen wallbreakers zullen gebruiken in zowel de offense als in de defense.
Wat bereiken we ermee? Helemaal niets maar wel een hoop gezelligheid!
We hopen op zoveel mogelijk members van Tweakers, Tweakers2 en Tweakers3. Er is een apart topic aangemaakt hiervoor waar je jezelf kan inschrijven (vol = vol). Het topic kan je hier vinden: \[iOS/Android] Clash of clans [Het grote Wallie evenement]
Met die redenatie ben jij in geen van beide topics welkomHoppa! schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 00:02:
[mbr]*snip*[/]Topic is niet meer te volgen nu er twee clans lopen op te schepen over hun wars. Kunnen de Tweakers 1 heren niet in hun eigen topic gaan zitten....?
Hoe is jullie cw? Geen Chinezen Ivm het tijd stip?
Volgens mij lees je dan niet goed. Ik meld in dit topic niets over mijn eigen clan, het ging mij niet over welkom zijn van personen, maar over het onderwerp.De Koempert schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 21:47:
[...]
Met die redenatie ben jij in geen van beide topics welkom
Maar hey, als de heren van Tweakers 3 het best vinden, zal het mij een zorg zijn.
We hebben een turkse clan tegen ons. Qua matchup gelijkwaardig alleen vallen ze laag aan en ook nog slecht. Dus deze winnen we wel.Versteegrob schreef op zondag 09 november 2014 @ 00:58:
Hoe is jullie cw? Geen Chinezen Ivm het tijd stip?
edit 57-31
[ Voor 95% gewijzigd door westergas op 09-11-2014 16:52 ]
Ik heb de afgelopen dagen hier en daar wat zitten neuzen naar een Tweakers CoC, maar ondertussen eisen jullie alledrie th7+ en geven jullie eigenlijk aan dat th8 tot th10 een beetje de norm is. Begrijpelijk aangezien je na een half jaar tot een jaar spelen op dat niveau zit(eerder is wellicht ook mogelijk, geen idee, ik zit daar niet).
Nadeel is wel dat hierdoor geen tweakers clan is voor beginnende spelers, voor zover ik kon zien. Dit is wel een type clan die erg leuk zou zijn, leuke aanloop richting de sterkere tweaker clans. Nu zou ik die natuurlijk kunnen opstarten, maar ik ben net zo noob als iedere andere beginnende speler, dus ik voel me daar niet echt de aangewezen persoon voor.
Mijn voorstel is daarom het volgende:
- Nieuwe Tweakers clan voor townhall 2-7 spelers
- Geleid door iemand met ervaring in het spelletje, maar zelf geen high level townhall heeft (alternatief account of opnieuw begonnen, of opnieuw wil beginnen)
- Minimaal 1/2 spelers met ervaring die het leuk vinden om nieuwe spelers te helpen het spel te leren
- Serieus maar vergevingsgezind in opzet, fouten maken hoort erbij maar wel mensen stimuleren hun best te doen.
- Streven naar een groep van ongeveer 20 personen, lijkt me eenvoudiger voor clanwars in de afstemming
- Clanwar op vast moment in de week (1x), rondom weekend (lijkt me een goed begin)
Is er iemand die zich geroepen voelt om clanleader/mentor te zijn, of zit je in de doelgroep en zou je graag mee willen doen. Laat dat dan horen! Mocht je een Tweakers uit een andere clan weten die dit zou willen laat het me weten!
Nadeel is wel dat hierdoor geen tweakers clan is voor beginnende spelers, voor zover ik kon zien. Dit is wel een type clan die erg leuk zou zijn, leuke aanloop richting de sterkere tweaker clans. Nu zou ik die natuurlijk kunnen opstarten, maar ik ben net zo noob als iedere andere beginnende speler, dus ik voel me daar niet echt de aangewezen persoon voor.
- Geleid door iemand met ervaring in het spelletje, maar zelf geen high level townhall heeft (alternatief account of opnieuw begonnen, of opnieuw wil beginnen)
- Minimaal 1/2 spelers met ervaring die het leuk vinden om nieuwe spelers te helpen het spel te leren
- Serieus maar vergevingsgezind in opzet, fouten maken hoort erbij maar wel mensen stimuleren hun best te doen.
- Streven naar een groep van ongeveer 20 personen, lijkt me eenvoudiger voor clanwars in de afstemming
- Clanwar op vast moment in de week (1x), rondom weekend (lijkt me een goed begin)
Is er iemand die zich geroepen voelt om clanleader/mentor te zijn, of zit je in de doelgroep en zou je graag mee willen doen. Laat dat dan horen! Mocht je een Tweakers uit een andere clan weten die dit zou willen laat het me weten!
Make it fool proof and someone will make a better fool.
Wat houd je tegen om er zelf een te maken?
Gezien het toch een clan voor newbs (let op: geen noobs) zijn maakt het toch niet uit dat je het zelf ook niet bent?
Gezien het toch een clan voor newbs (let op: geen noobs) zijn maakt het toch niet uit dat je het zelf ook niet bent?
Klopt, maar het lijkt me juist leuk om geen zootje newbs bij elkaar te zetten, maar een component kennis en ervaring toe te voegen en zo te leren en door te kunnen stromen naar de high level clans wanneer ze/ik daar komen. En er zullen hopelijk mensen zijn die daar behoefte aan hebben en dit zou dan het gat kunnen opvullen dat er ondertussen is ontstaan.Famous schreef op zondag 09 november 2014 @ 18:14:
Wat houd je tegen om er zelf een te maken?
Het lijkt mij stug dat je een nieuwe clan gevuld kan worden met ~20 man Tweakers en dit kan vast houden wanneer er mensen overstappen.TheInsomniac schreef op zondag 09 november 2014 @ 18:24:
[...]
Klopt, maar het lijkt me juist leuk om geen zootje newbs bij elkaar te zetten, maar een component kennis en ervaring toe te voegen en zo te leren en door te kunnen stromen naar de high level clans wanneer ze/ik daar komen. En er zullen hopelijk mensen zijn die daar behoefte aan hebben en dit zou dan het gat kunnen opvullen dat er ondertussen is ontstaan.
De reden dat er de minimaal eis van TH7 is is omdat lagere mensen gewoon geen toegevoegde waarde kunnen zijn in de CW in de huidige clans behalve een voordeel voor de tegenstander. Als je een complete clan hiermee vult is het natuurlijk anders maar ik zie het niet gebeuren dat er zoveel mensen opeens CoC gaan spelen die Tweaker zijn.
Tevens zit je nu in een topic van een Tweakers clan en niet in het algemene CoC topic.
K
Uh, Tweakers.net heeft geen th7 eis hoor. Er zijn dan ook 4 tweakers clans.TheInsomniac schreef op zondag 09 november 2014 @ 17:42:
Ik heb de afgelopen dagen hier en daar wat zitten neuzen naar een Tweakers CoC, maar ondertussen eisen jullie alledrie th7+ en geven jullie eigenlijk aan dat th8 tot th10 een beetje de norm is. Begrijpelijk aangezien je na een half jaar tot een jaar spelen op dat niveau zit(eerder is wellicht ook mogelijk, geen idee, ik zit daar niet).
4? Hebben we er geen 5 tegenwoordig?De Koempert schreef op zondag 09 november 2014 @ 23:59:
K
[...]
Uh, Tweakers.net heeft geen th7 eis hoor. Er zijn dan ook 4 tweakers clans.
Tweakers 1
Tweakers2
Tweakers3
Tweakers.net
GnL
Of is tweakers 1 tweakers.net?
Woops! Ik heb een aanval gemist. Wij gingen 's ochtends met de kinderen naar Monkeytown in Leerdam. Mijn zoon viel in slaap, mijn dochter speelde lief, dus wij bleven wat langer. Maar ja, dan moet je ook eten. Dus ik was pas 5 minuten na einde CW online
. Nu kijken wat ik met mijn gowiwi leger doet. Misschien een leuke revenge, of wachten op de volgende CW haha (zoveel speel ik niet).
Dit zijn de clans:dragon2 schreef op maandag 10 november 2014 @ 08:20:
[...]
4? Hebben we er geen 5 tegenwoordig?
Tweakers 1
Tweakers2
Tweakers3
Tweakers.net
GnL
Of is tweakers 1 tweakers.net?
Tweakers.net (Geen CW)
[Tweakers] (2 CW's)
Tweakers2 (1 CW)
TweakersIII (2 CW's)
GnL is volgens mij van een Tweakeruser maar geen officiële Tweakers clan.
PSN: Curvaa_
Ik weet niet wat er "officieel" aan is of niet, maar volgens mij zitten er in GnL alleen tweakers, plus 2 van hun kinderen. En ik dusCurva schreef op maandag 10 november 2014 @ 08:34:
[...]
Dit zijn de clans:
Tweakers.net (Geen CW)
[Tweakers] (2 CW's)
Tweakers2 (1 CW)
TweakersIII (2 CW's)
GnL is volgens mij van een Tweakeruser maar geen officiële Tweakers clan.
1 CW overigens.
Zoals ik al zei: "volgens mij". Dat wist ik dus niet. Maar jullie hebben geen eigen topicdragon2 schreef op maandag 10 november 2014 @ 09:12:
[...]
Ik weet niet wat er "officieel" aan is of niet, maar volgens mij zitten er in GnL alleen tweakers, plus 2 van hun kinderen. En ik dus![]()
1 CW overigens.
PSN: Curvaa_
Nee klopt, daarom hang ik hier rondCurva schreef op maandag 10 november 2014 @ 09:16:
[...]
Zoals ik al zei: "volgens mij". Dat wist ik dus niet. Maar jullie hebben geen eigen topic

Ik zit nu in Tweakers III, maar ik merk dat er best een groot verschil is tussen mijn level (TH6) en mijn clangenoten. Dat zie je vooral terug bij wars. Soms doe ik niet mee, want te weinig cups, en als ik meedoe is het tegen tegenstanders met TH8. Kansloze verliespotjes tot nu toe.
Hoe is het met dat level gesteld bij de andere tweaker clans?
Hoe is het met dat level gesteld bij de andere tweaker clans?
"Honesty may be the best policy, but it’s important to remember that apparently, by elimination, dishonesty is the second-best policy." George Carlin
Alleen bij Tweakers.net is dat beter want die spelen geen clanwars. Maar je bent toch zo bij TH7 ? Als je draken kan maken wordt de CW stuk makkelijker.
Sorry, maar hier moest ik toch wel een beetje om lachen

Tweakers2 heeft ook geen th7+ eis. Wij willen alleen dat je minstens level 4 units hebt. TH8 is wel makkelijk met de clanwars maar wij hebben nu ook 1 a 2 leden die nog op th7 zitten en bijna elke war met hun draken 6 sterren halen op de laagste th8
Dat is ook zo. Even geduld maar.Frank_P schreef op maandag 10 november 2014 @ 10:17:
Alleen bij Tweakers.net is dat beter want die spelen geen clanwars. Maar je bent toch zo bij TH7 ? Als je draken kan maken wordt de CW stuk makkelijker.
"Honesty may be the best policy, but it’s important to remember that apparently, by elimination, dishonesty is the second-best policy." George Carlin
Haha, ligt het aan mij of is level 4 units een grotere eis dan TH7?SuperKneus schreef op maandag 10 november 2014 @ 10:37:
Tweakers2 heeft ook geen th7+ eis. Wij willen alleen dat je minstens level 4 units hebt. TH8 is wel makkelijk met de clanwars maar wij hebben nu ook 1 a 2 leden die nog op th7 zitten en bijna elke war met hun draken 6 sterren halen op de laagste th8
Nee, in lab level 5 kan je level 4 troops maken. Lab 5 kan je op TH7 maken moest je weten met Koning .
[ Voor 5% gewijzigd door Famous op 10-11-2014 15:11 ]
Ja daarom, th7 ben je dus eerder dan dat je level 4 troops hebt, dat duurt dan nl. nog wekenFamous schreef op maandag 10 november 2014 @ 15:11:
Nee, in lab level 5 kan je level 4 troops maken. Lab 5 kan je op TH7 maken moest je weten met Koning .

Dat was ook mijn redenering, twijfelde of ik op th6 wellicht twee lab levels kon pakken, maar dat lijkt niet erg voor de hand liggend.De Koempert schreef op maandag 10 november 2014 @ 20:05:
[...]
Ja daarom, th7 ben je dus eerder dan dat je level 4 troops hebt, dat duurt dan nl. nog weken
M'n draken zijn inmiddels klaar, de lvl4 archers moeten nog 23u
Dat gaat rap zat.x3rius schreef op maandag 10 november 2014 @ 23:33:
M'n draken zijn inmiddels klaar, de lvl4 archers moeten nog 23u
Aanmelding na die 23u ingame graag met vermelding van je tweakers username
Goedemorgen heren, ik ben weer in Nederland.
Hebben jullie mijn plekje nog vrij gehouden?
En op welke naam moet ik zoeken? Ik kan de clan niet vinden!
Hebben jullie mijn plekje nog vrij gehouden?
En op welke naam moet ik zoeken? Ik kan de clan niet vinden!
Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan
De naam is TweakersIII, of gebruiker de hash #9RJCQU0.
Word de war vandaag gewoon om 2000 gestart? Dit ivm leden die nog aan het buurten zijn bij het Wallie Event.
Lijkt me handig dit om 20:30 te doen?westergas schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 11:53:
Word de war vandaag gewoon om 2000 gestart? Dit ivm leden die nog aan het buurten zijn bij het Wallie Event.
Je zit inderdaad met een cooldown. Het duurde redelijk lang voordat we een tegenstander hadden dus denk dat 21:00 dan eerst komt.
Wij zitten met het zelfde probleem
Wij zitten met het zelfde probleem
Ja we zullen de war wat later starten als iedereen er is. Als iedereen dus vanavond na de wallie war meteen even switched dan komt het goed.
Ik vind 's avonds wel makkelijker aangezien ik dan mijn eerste aanval kan doen en die avond erop mijn 2e ivm werk etc
En geen AziatenJeroendeGroot schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 14:07:
Ik vind 's avonds wel makkelijker aangezien ik dan mijn eerste aanval kan doen en die avond erop mijn 2e ivm werk etc
We hebben nu een war tegen italianen. Op zich ook weer redelijk gelijkwaardig. Ben benieuwd!
Wij hebben hem tegen Iranezen welke in mijn ogen redelijke makkelijke lay-outs hebben.
Helaas was ik na het wallie event en tijdens de start van de CW niet online en doen beide Noobs aan de CW mee
Kan dus even 6 aanvallen gaan doen..
Met +++ kan ik nog wel wat sterren bikkelen maar die andere is TH5
Good luck in elk geval
Helaas was ik na het wallie event en tijdens de start van de CW niet online en doen beide Noobs aan de CW mee
Met +++ kan ik nog wel wat sterren bikkelen maar die andere is TH5
Good luck in elk geval

hahaha nou succes fam! 6 aanvallen muwhaha
https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=102416&sid=90116
Onze italiaanse tegenstander is hard van start gegaan.
Ze staan op dit moment stukje voor maar de punten halen ze vooral lager omdat ze relatief laag aanvallen.
Wij moeten dit dus nog wel in kunnen lopen.
Ze staan op dit moment stukje voor maar de punten halen ze vooral lager omdat ze relatief laag aanvallen.
Wij moeten dit dus nog wel in kunnen lopen.
Ze hebben wel relatief veel 2 stars in onze top 10 gehaald.
Mijn eerste aanval was maar 1 ster. Ik ging aanvallen, en dacht toen "wtf? waar zijn mijn wallies". Dus mijn golems ging lekker aan de wandel
. Voor vanavond 1 jump ipv 1 heal, en 4 wallies :-p. Ook 2 hogs. Misschien dat ik er 3 van maak, met 2 trok ik de CC net niet leeg.
Heksen werken trouwens lekker. Je moet ze alleen juist neerzetten, anders gaan zij ook aan de wandel. Maar dat zal ook met pekka's zijn.
Mijn eerste aanval was maar 1 ster. Ik ging aanvallen, en dacht toen "wtf? waar zijn mijn wallies". Dus mijn golems ging lekker aan de wandel

Heksen werken trouwens lekker. Je moet ze alleen juist neerzetten, anders gaan zij ook aan de wandel. Maar dat zal ook met pekka's zijn.
Hoop dat jullie winnen!
Bij onze war lijkt de tegenstander erg inactief? nog 11,5 uur en ze hebben pas 5/40 aanvallen geplaatst. wel 11 sterren gehaald.
We staan nu dus 43-11 voor en zelf hebben we 22 aanvallen gedaan. Ben benieuwd of ze in de laatste uren nog ineens massaal gaan aanvallen.
Succes nog!
Bij onze war lijkt de tegenstander erg inactief? nog 11,5 uur en ze hebben pas 5/40 aanvallen geplaatst. wel 11 sterren gehaald.
We staan nu dus 43-11 voor en zelf hebben we 22 aanvallen gedaan. Ben benieuwd of ze in de laatste uren nog ineens massaal gaan aanvallen.
Succes nog!
Goed dat je dit zegt, 2 is echt te weinig. Ga altijd voor 4, heb je altijd de lure. Koempert doet tegenwoordig vaak stuk of 8-10 hogs inc een heal, werkt ook erg goed. Zou ook wat meer wallies mee nemen, erg handig als je je golem zo door kan lopen.JBrennan schreef op donderdag 13 november 2014 @ 09:55:
Mijn eerste aanval was maar 1 ster. Ik ging aanvallen, en dacht toen "wtf? waar zijn mijn wallies". Dus mijn golems ging lekker aan de wandel. Voor vanavond 1 jump ipv 1 heal, en 4 wallies :-p. Ook 2 hogs. Misschien dat ik er 3 van maak, met 2 trok ik de CC net niet leeg.
Zoals Rob aangaf neem ik altijd hogs mee (standaard 12 stuks). Zal vanmiddag hier een filmpje uploaden van mijn aanval waar dit goed werkte (3* op de #4).JBrennan schreef op donderdag 13 november 2014 @ 09:55:
Mijn eerste aanval was maar 1 ster. Ik ging aanvallen, en dacht toen "wtf? waar zijn mijn wallies". Dus mijn golems ging lekker aan de wandel. Voor vanavond 1 jump ipv 1 heal, en 4 wallies :-p. Ook 2 hogs. Misschien dat ik er 3 van maak, met 2 trok ik de CC net niet leeg.
Wat is je setup dan koempert? Vast TH10, dan heb je 20 spots (=4 hogs) extra. Ik doe nu 3 golems, 5 heksen, 3 hogs, 4 wiz (+5 in cc), 10 barbs (makkelijker luren dan archers) en iets van 25 archers.
Nee TH9, heb net m'n filmpje opgenomen dus zal em binnen 20 min uploaden.
2 golems lvl 4
2 witches lvl 2
20 wiz lvl 5
6 wallies lvl 5
10 barb lvl 6
4 boog lvl 6
Jumpspell lvl 2
2x Ragespell lvl 5
1 healspell lvl 6
2 golems lvl 4
2 witches lvl 2
20 wiz lvl 5
6 wallies lvl 5
10 barb lvl 6
4 boog lvl 6
Jumpspell lvl 2
2x Ragespell lvl 5
1 healspell lvl 6
ah, ik ben benieuwd!
ik heb dat, behalve de golems. die zijn nog maar lvl 2. daarom dus 3.
Sorry het duurt een beetje lang. Zit met m'n macbook opt werk, maar het lukt me even niet om de audio van het filmpje te verwijderen (lees: ik ben een leek wat betreft editing).JBrennan schreef op donderdag 13 november 2014 @ 11:45:
ah, ik ben benieuwd!
Hij is al aan het uploaden, bijna klaar!
[ Voor 68% gewijzigd door De Koempert op 13-11-2014 12:07 ]
Hij is nog aan het verwerken op Youtube, maar staat al geruime tijd op 0%. Doet Youtube dit op de site (dus intern) of moet ik mn macbook nog open laten staan?
Hij doet het!
Je kan natuurlijk zeggen dat de muren van plastic zijn, maar ookal waren deze level 9 geweest had het natuurlijk geen verschil gemaakt met mijn wallies en jumpspell. Just saying
Je kan natuurlijk zeggen dat de muren van plastic zijn, maar ookal waren deze level 9 geweest had het natuurlijk geen verschil gemaakt met mijn wallies en jumpspell. Just saying
[ Voor 138% gewijzigd door De Koempert op 13-11-2014 12:07 ]
mooi, zo'n hutje dat als anchor voor je lure werkt haha.
die wizzies 6 met je heksen doden is ook goed, toch genoeg skellies!
ik ga dit zeker proberen de volgende CW (vind het zonde om een golem te droppen lol).
ik ga dit zeker proberen de volgende CW (vind het zonde om een golem te droppen lol).
Ik zag het zelf bij iemand voorbij komen dat ie clan castle met witches deed, in principe heb je op die manier alleen maar een wizard nodig. Je moet hier wel goed bij opletten dat je dan de clancastle lured naar de hoek vanaf waar jij wilt aanvallen, omdat anders je witches natuurlijk direct gesloopt worden.JBrennan schreef op donderdag 13 november 2014 @ 12:09:
Ik merk vaak dat ik door het luren van de cc aan het eind tijd te kort kom met een gowipe aanval. Dan lopen er aan het eind nog genoeg units rond maar is de tijd gewoon op.De Koempert schreef op donderdag 13 november 2014 @ 12:11:
[...]
Ik zag het zelf bij iemand voorbij komen dat ie clan castle met witches deed, in principe heb je op die manier alleen maar een wizard nodig. Je moet hier wel goed bij opletten dat je dan de clancastle lured naar de hoek vanaf waar jij wilt aanvallen, omdat anders je witches natuurlijk direct gesloopt worden.
Ik ga eens wat meer experimenteren met niet luren denk ik, zoals ik ook zag bij die jappanezen, kijken of dat beter gaat.
Ja snap ik, maar daarom lure ik juist met hogs met een heal. Normaal gesproken komen er eerst een stuk of 20 archers uit die vrijwel geen damage doen (en wat de healspell dus meteen terughealed) waardoor de hogs een aantal defense gebouwen kunnen slopen. Op deze manier heb je uiteindelijk ook een kleiner leger nodig omdat je al wat defense weg hebt.DyStiC schreef op donderdag 13 november 2014 @ 12:26:
[...]
Ik merk vaak dat ik door het luren van de cc aan het eind tijd te kort kom met een gowipe aanval. Dan lopen er aan het eind nog genoeg units rond maar is de tijd gewoon op.
Ik ga eens wat meer experimenteren met niet luren denk ik, zoals ik ook zag bij die jappanezen, kijken of dat beter gaat.
Als het zo is dat er bijvoorbeeld een draak of alleen maar wizards in zitten is het ook prima, want die kan je luren met 2 hogs, kan je de rest voor later bewaren
Overigens heb ik om de tijd-reden ook nog nooit pekka gebruikt, omdat ze gewoon veel te traag zijn. Je hebt dan vaak dat 2-3 pekka's op 1 gebouw aan het rossen zijn, terwijl dat gebouw met 1 klap van een pekka neer is, en die overige 2 dus overbodig zijn. Ik denk dus dat je te weinig firepower heb (verdeeld) en je leger te traag is. Zoals je in mijn filmpje ook ziet, verspreid ik m'n wizards over de halve base, zodat alle kanten aangevallen worden. Mijn mainleger (golems, heroes, paar wizards) gaan naar het midden en krijgen het grootste deel van de damage op zich, en de wizards die ik verspreid kunnen restgebouwen slopen die je anders op het eind zou overhouden.
[ Voor 26% gewijzigd door De Koempert op 13-11-2014 13:03 ]
JBrennan schreef op donderdag 13 november 2014 @ 12:09:
Zie vaak dat in een gowiwi/gowipe dit in de CC zitDe Koempert schreef op donderdag 13 november 2014 @ 12:11:
[...]
Ik zag het zelf bij iemand voorbij komen dat ie clan castle met witches deed, in principe heb je op die manier alleen maar een wizard nodig. Je moet hier wel goed bij opletten dat je dan de clancastle lured naar de hoek vanaf waar jij wilt aanvallen, omdat anders je witches natuurlijk direct gesloopt worden.
2 witch / 1 wizz en 2 barbs. Die laatste zijn zo belangrijk, doordat eerst je barb er uit gaat gaat de focus altijd op de barb van de cc. Zo wordt je witch niet gemaakt. Prima aanval, wel volgende even in 1080P opnemen
Ja ik vind het gewoon onbeschoft om steeds 2 witches te vragen, wil het zelf ook niet voor anderen maken dus vraag het ook nietVersteegrob schreef op donderdag 13 november 2014 @ 13:05:
[...]
[...]
Zie vaak dat in een gowiwi/gowipe dit in de CC zit
2 witch / 1 wizz en 2 barbs. Die laatste zijn zo belangrijk, doordat eerst je barb er uit gaat gaat de focus altijd op de barb van de cc. Zo wordt je witch niet gemaakt. Prima aanval, wel volgende even in 1080P opnemen
Ik zit overigens op het openbare gastennetwerk van het UMC Utrecht, dus 1080p uploaden zou een paar dagen duren
[ Voor 7% gewijzigd door De Koempert op 13-11-2014 13:19 ]
Haha ekte student he. Net met liefde 3 pekka's weg gegeven, loot interessant me niks. Straks geef ik aan iedereen witchs wegDe Koempert schreef op donderdag 13 november 2014 @ 13:18:
[...]
Ja ik vind het gewoon onbeschoft om steeds 2 witches te vragen, wil het zelf ook niet voor anderen maken dus vraag het ook niet
Ik zit overigens op het openbare gastennetwerk van het UMC Utrecht, dus 1080p uploaden zou een paar dagen duren
Oh ik heb ook al zo'n 50 gems uitgegeven deze CW om spul voor mensen te maken hoor, maar steeds een zooi witches per CW vind ik een beetje téVersteegrob schreef op donderdag 13 november 2014 @ 14:12:
[...]
Haha ekte student he. Net met liefde 3 pekka's weg gegeven, loot interessant me niks. Straks geef ik aan iedereen witchs weg
Super leuke war gister, echt mega spannend tot de laatste seconde!
We stonden slechts één puntje voor en hun nr#1 had nog een aanval over, die had een dik gowipe leger klaar staan (golem en pekka lvl5) en kon daarmee zeker nog 2 sterren pakken (wat hij ook deed). Uiteindelijk viel hij dus ook in de laatste secondes aan tezamen met 2 leden van ons die beiden een 2 ster naar 3 verbeterde. Net aan gewonnen met één puntje voorsprong!
We stonden slechts één puntje voor en hun nr#1 had nog een aanval over, die had een dik gowipe leger klaar staan (golem en pekka lvl5) en kon daarmee zeker nog 2 sterren pakken (wat hij ook deed). Uiteindelijk viel hij dus ook in de laatste secondes aan tezamen met 2 leden van ons die beiden een 2 ster naar 3 verbeterde. Net aan gewonnen met één puntje voorsprong!
Mooie overwinning inderdaad dankzij die twee extra sterren op het eind met 1 verschil gewonnen, dat is weer is wat anders dan op zo'n manier verliezen.
Streak gaat door al drie op rij nu!
Streak gaat door al drie op rij nu!
Burp
Was echt een super spannende war!
Ik heb er serieus van genoten, ik zat echt super gespannen op de bank
.
Mooie aanvallen op het laatst!
Ik vond mijn eigen aanval met GoWiWiPe ook erg lekker op hun nr7, ging beter dan verwacht en een mooie 3*.
Ondanks mijn golem1 en witch1 krijg ik deze manier van aanvallen wel steeds meer onder de knie.
Dit werkt in mijn ogen ook perfect op basissen welke moeilijk te luren zijn.
Je knalt de golems en wat wb's neer, maakt een funnel met een paar wizzies en dan ros je een hele sloot wizzies en witches naar binnen met rage.
De vijandelijke CC troepen weten niet wat ze overkomt en die worden met de grond gelijk gerost
Well done mannen!
Ik heb er serieus van genoten, ik zat echt super gespannen op de bank
Ik vond mijn eigen aanval met GoWiWiPe ook erg lekker op hun nr7, ging beter dan verwacht en een mooie 3*.
Ondanks mijn golem1 en witch1 krijg ik deze manier van aanvallen wel steeds meer onder de knie.
Je knalt de golems en wat wb's neer, maakt een funnel met een paar wizzies en dan ros je een hele sloot wizzies en witches naar binnen met rage.
De vijandelijke CC troepen weten niet wat ze overkomt en die worden met de grond gelijk gerost
Well done mannen!
Klopt en het is ook een leuk leger om mee aan te vallen, verveelt bij mij nog niet in ieder geval. Moet je alleen je wallbreakers niet vergeten mee te nemenFrank_P schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 09:25:
Was echt een super spannende war!
Ik heb er serieus van genoten, ik zat echt super gespannen op de bank.
De vijandelijke CC troepen weten niet wat ze overkomt en die worden met de grond gelijk gerost![]()
Well done mannen!

Haha, ja dat was wel een flinke fail!JeroendeGroot schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 09:28:
[...]
Klopt en het is ook een leuk leger om mee aan te vallen, verveelt bij mij nog niet in ieder geval. Moet je alleen je wallbreakers niet vergeten mee te nemen![]()
Ik weet zeker dat je dat niet nog eens gebeurt
Mooie war en goed terug gekomen van een achterstand, op het einde goed overlegd wie welke base zou aanvallen. Zelf pakte ik een lagere voor een zekere 3 ster. Alles viel op zijn plek en zo pakte we alsnog die overwinning, leukste war tot nu toe voor mij.
hand in hand
Via Jeroen heb ik veel goede verhalen gehoord over deze clan, daarom zou ik graag aan jullie clan willen deelnemen. Verzoek is verzonden onder de naam Gietema.
WelkomGietema schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 10:06:
Via Jeroen heb ik veel goede verhalen gehoord over deze clan, daarom zou ik graag aan jullie clan willen deelnemen. Verzoek is verzonden onder de naam Gietema.