streafer schreef op maandag 03 november 2014 @ 16:59:
[...]
Zucht, vooruit dan maar, ik zat wel in tweakers 1 en zodra de coup van jullie kwam werden er mensen zonder pardon uitgeknikkerd .... geen overleg niks. Prima, ik naar tweakers 3 lekker relaxed en dan is ineens tweakers 1 dood en komen de gasten die de coup hebben gepleegd ineens naar tweakers 3 en begint het precies weer van vooraan....
In plaats van een eigen clan op te bouwen met tweakers 1, wat jullie zo graag wilde en niet werkte ga je eerst naar tweakers 3 en dan mensen meenemen voor je eigen clan. Ja dat is absoluut niet netjes.
Dat je dit doet tijdens een cw en dan zegt, tja ik vind het niet netjes maar iedereen moet zijn eigen keuze maken wanneer hij/zij leaved is natuurlijk belachelijk. Je had ook gewoon tot na de CW kunnen wachten maar dat deed je niet omdat jullie "irritaties" te hoog opliepen? Nou ja, dat zegt toch al genoeg.
Het probleem wat ik persoonlijk met tweakers 1 heb is niet dat er fanatieker Cw worden gedaan. Dat vind ik zelf ook leuk maar de manier waarop jullie communiceren. De gang van zaken hoe hij nu weer is gelopen bevestigd dat gewoon. Het is niet gek dat mensen zijn geïrriteerd als de zaken lopen zoals ze nu lopen en dan gaan jullie ook nog even de slachtoffer rol uithangen.
Ik zou zeggen laat het rusten. Hoop dat de mensen die wilden overstappen nu zijn overgestapt en dat dit onderwerp met rust gelaten kan worden.
ps. ik ga wel een aantal van jullie missen ... veel succes in tweakers 1
Ik zal het kort houden..
1: Het ging in eerste instantie zoals nooit te voren. Juist mede door het nieuwe beleid werd Tweakers actiever en sterker. Nadat we besloten hadden om volledig voor de CW te gaan viel dit pas uit elkaar.
2: Niemand werd er zonder pardon "uitgeknikkerd" Er gingen sowieso zes CW's (dat zijn 12 aanvallen!) vooraf met veel tips en waarschuwingen. Een deel ging uit zich zelf weg omdat ze niet zoveel CW wilde spelen.
3: Het oorspronkelijke idee kwam niet eens van een oud Tweakers lid.
4: Wij nemen helemaal niemand mee. Mensen maken hun eigen keuzes. Toevallig een groot deel van de actieve mensen in TWK3.
5: Ik heb de clan op gezet en deed niet mee met de CW. De mensen die snel volgde hadden al twee aanvallen met de CW gedaan dus die miste je toch niet. Daarnaast zeiden we tegen iedereen die wilde komen doe in elk geval je tweede aanval en sluit het netjes af in Tweakers3. Naast dit had Curva de leiding ook op de hoogte gesteld van de plannen.
6: Ik heb nooit gezegd dat mijn irritaties te hoog opliepen?
7: Jij hebt in TWK1 gezeten en dan moet je ook weten dat het JUIST heel goed ging of ben je nog boos omdat je destijds gekickt bent en daarom nu dit?
Zoals ik al zei, het ging mij erom dat jullie het opblazen wat totaal niet nodig is. De CW, voor de mensen die zijn overgestapt, was allang voorbij dus dat is ook een nutteloos punt om aan te halen.
Daarnaast geven jullie ons een weekje tijd om "te overleven" (of wat er dan ook precies gezegd is) omdat.. Tweakers1 verhaal terwijl dit verhaal heel anders is

Er zijn ook niet voor niets een kwart members weg, er is genoeg gevraagd en geklaagd maar daar werd niet naar geluisterd (dan wel aangepast) en ja dan krijg je dit.
Lijkt mij totaal geen probleem. We zijn gewoon een nieuwe TWK3 die nét wat fanatieker is met de CW.
Nogmaals wij hebben niemand weggehaald bij TWK3.