Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-10 13:00
Het lijkt me verstandig als iedereen gewoon ophoudt. Dit is het TWK3 topic en daar wordt TWK3 gerelateerd gepost. Members van andere clans mogen hier best reageren (denk ik) als het maar inhoudelijk over CoC gaat.
Verder ben ik degene die deze ‘commotie’ heeft veroorzaakt en zal ik nu degene zijn die er het laatst iets van zegt! Ik had niet verwacht dat het zo groot ‘iets’ zou worden, dat heb ik onderschat. Verder is het moment misschien niet zo slim geweest en is dat ook inherent aan het feit dat ik niet gedacht had dat het zoveel commotie zou geven. Iedereen gaat nu zijn eigen weg en heeft zijn eigen denkwijze.

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CheapTweak
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-08 10:28
We zijn nu 30, maar iets kleiner dan twk2.
Ik zou er wel voor zijn om korte termijn niet uit te breiden. Even rust en alle neuzen zelfde richting weer voor we uitbreiden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:55
He Rooie....zit je nu in een andere clan of ben je echt helemaal gestopt?

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
  • Laatst online: 07-01 16:39
Ik idle vooralsnog een beetje, maar denk dat ik nu wel terugkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Famous schreef op maandag 03 november 2014 @ 13:19:
Vind dat jullie een beetje van een mug een olifant maken, jullie hebben nog genoeg members om leuk door te gaan met de CW. Curva heeft zelf een bericht gestuurd naar de leiding. Voordat dat gedaan was, was de clan nog niet opgezet.

Mensen (en dat waren er niet drie..) klaagde vaak zat over de CW enkel deed de leiding er niets mee. Jullie gaven aan dat jullie achter de schermen overleg hadden waar na een enige tijd eigenlijk uitkwam dat niets zou veranderen. Dat blijft jullie visie en die van ons is net wat anders. Als mensen dat net wat beter aanstaat zijn ze welkom bij ons maar dan moet je niet gaan zeggen dat wij mensen meetrekken want dat is niet zo.

Nu kan je ons wel zwart maken en zeggen dat we het niet volhouden want Tweakers1..
Ten eerste jullie hebben niet eens in Tweakers1 gezeten en weten dus ook helemaal niet hoe dat ging.
Ten tweede hadden we bij Tweakers1 continu CW en een soort gelijk strike systeem. Mensen zeggen wel "ik werd zonder pardon gekicked" maar hier gingen eerst zes CW's aan vooraf.
Daarnaast doen we het een stuk rustiger aan nu en is het totaal niet te vergelijken met de voorgaande clan. Jullie vinden het niet netjes hoe het verlopen is, ik vind het niet netjes dat jullie achter de rug om slecht praten/zwart maken. Zeker gezien jullie er niet eens bij waren. Na wat ik hoor zijn sommige members bij jullie zelfs blij dat ik weg ben, dus dikke prima dan toch?

Niet dat ik iets wil provoceren en weer mot tussen Tweakers clannen wil maar als je iets zegt als;ik wens jullie succes, kan je het ook daarbij laten.
Zucht, vooruit dan maar, ik zat wel in tweakers 1 en zodra de coup van jullie kwam werden er mensen zonder pardon uitgeknikkerd .... geen overleg niks. Prima, ik naar tweakers 3 lekker relaxed en dan is ineens tweakers 1 dood en komen de gasten die de coup hebben gepleegd ineens naar tweakers 3 en begint het precies weer van vooraan....

In plaats van een eigen clan op te bouwen met tweakers 1, wat jullie zo graag wilde en niet werkte ga je eerst naar tweakers 3 en dan mensen meenemen voor je eigen clan. Ja dat is absoluut niet netjes.
Dat je dit doet tijdens een cw en dan zegt, tja ik vind het niet netjes maar iedereen moet zijn eigen keuze maken wanneer hij/zij leaved is natuurlijk belachelijk. Je had ook gewoon tot na de CW kunnen wachten maar dat deed je niet omdat jullie "irritaties" te hoog opliepen? Nou ja, dat zegt toch al genoeg.

Het probleem wat ik persoonlijk met tweakers 1 heb is niet dat er fanatieker Cw worden gedaan. Dat vind ik zelf ook leuk maar de manier waarop jullie communiceren. De gang van zaken hoe hij nu weer is gelopen bevestigd dat gewoon. Het is niet gek dat mensen zijn geïrriteerd als de zaken lopen zoals ze nu lopen en dan gaan jullie ook nog even de slachtoffer rol uithangen.

Ik zou zeggen laat het rusten. Hoop dat de mensen die wilden overstappen nu zijn overgestapt en dat dit onderwerp met rust gelaten kan worden.

ps. ik ga wel een aantal van jullie missen ... veel succes in tweakers 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-06-2021

De Koempert

BuYaKasha!!

LStreafer, sorry maar jij was een van de slechtste spelers van Twk1. Wij hebben destijds bekend gemaakt volledig op CW over te gaan en hebben mensen een behoorlijk aantal CWs gegeven om zich te bewijzen voor een clan die altijd CW zou gaan doen. Jij kwam vrijwel als eerste op het lijstje van mensen die sowieso niet in aanmerking kwam. Dat is misschien zuur, maar daarom neem ik je commentaar nu ook niet zo serieus. Je hebt nl. geen idee waar je het over hebt.

Twk1 was succesvoller an actiever dan ooit toen wij het overnamen, er waren veel meer donaties door ons nieuwe donatiesysteem, er kwamen high lvls bij die zelf aangaven door de veranderingen wel te willen joinen en er waren meer mensen op de chat dan eerder. Toen kwamen de CWs en hebben we ervoor gekozen om ons hier volledig op te focussen. Na een groot aantal CWs waren er nog steeds mensen die nooit lurede en met barcharmies random targets gingen aanvallen. Die zijn logischerwijs gekickt, wat bij TweakersIII misschien ook wel zou gebeuren na zo veel wars die iemand faalt.

@rest van Twk3
Gisteravond en vanochtend waren er nog steeds allemaal mensen in de Twk3 chat als papegaaien elkaar na aan het praten terwijl niemand bij Twk1 aanwezig was of uberhaupt wist hoe het gegaan is. Vorm eens je eigen mening en bedenk voor jezelf of je niet gewoon redenen zoekt/verzint om je beslissing om bij Twk3 te blijven te rechtvaardigen.
Het enige wat er is gebeurd is dat wij minder soepel willen zijn met mensen die consistent falen, vrijwel iedereen die hier nu post heeft daarover niks te 'vrezen' dus kan een dergelijke verandering alleen maar positief voor je uitpakken. Mensen die jouw prestatie vernaggelen zullen er nl. niet meer zijn.

Maak het nou niet meer dan het is en de vergelijking met Twk1 slaat dan ook nergens op. Het is gewoon Twk3 met een iets strakker CW beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-07 09:14
Met alle respect voor iedereen hier, maar de eisen die sommige mensen stellen aan low level spelers zijn ook niet altijd realistisch. Ik denk dan ook dat er eigenlijk maar twee opties zijn voor deze actieve, gedreven en zeer serieus spelende Tweakers.

1. Een kleine Tweakersclan met die paar hele fanatieke spelers die zelden fouten maken. Ik vraag me alleen zeer af of er genoeg kwalitatieve Tweakerspelers zijn om zo'n clan te vullen zodat er uberhaupt CW gespeeld kan worden.

2. Die hele fanatieke Tweakers zoeken hun heil buiten de Tweakersclan. Er zijn genoeg clans die van zichzelf al zo fanatiek zijn en waar ze keurig mee kunnen draaien. Het mag toch onderhand duidelijk zijn dat het trachten om het fanatisme in een clan te verhogen, wanneer die basis er niet is, keer op keer tot ruzie leidt.

Ik zit nu in Tweakers.net en daar kijk ik het even aan. Het is er wel heel rustig..... Maar ik kom zeker niet meer in een Tweakers CW clan. Ik heb de afgelopen maanden in een aantal zeer goed georganiseerde (inter)nationale clans gezeten waar fanatiek CW werd gespeeld. Supermooi om te zien, en volgens mij is dat met louter Tweakers (wat ik er van gezien heb) een utopie.

[ Voor 18% gewijzigd door Hoppa! op 03-11-2014 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CheapTweak
De Koempert schreef op maandag 03 november 2014 @ 18:49:
@rest van Twk3
Gisteravond en vanochtend waren er nog steeds allemaal mensen in de Twk3 chat als papegaaien elkaar na aan het praten terwijl niemand bij Twk1 aanwezig was of uberhaupt wist hoe het gegaan is. Vorm eens je eigen mening en bedenk voor jezelf of je niet gewoon redenen zoekt/verzint om je beslissing om bij Twk3 te blijven te rechtvaardigen.
Koempert, ik snap niet waarom je zo reageert.
Ik zie dat zwartmaken niet zo, meer persoonlijke twijfels over de toekomst van Twk1 bij sommigen misschien.

En wat er in Twk3 gezegd wordt... waarom boeit het je? Ik verwacht dat je je handen vol zult hebben met Twk1 organiseren en voorbereiden op je eerste CW.

In Twk3 is er begrip en respect voor iedereen die naar Twk1 wilde gaan. Gun ons dezelfde respect voor iedereen die besloten heeft om bij Twk3 te blijven en die beter te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
streafer schreef op maandag 03 november 2014 @ 16:59:
[...]

Zucht, vooruit dan maar, ik zat wel in tweakers 1 en zodra de coup van jullie kwam werden er mensen zonder pardon uitgeknikkerd .... geen overleg niks. Prima, ik naar tweakers 3 lekker relaxed en dan is ineens tweakers 1 dood en komen de gasten die de coup hebben gepleegd ineens naar tweakers 3 en begint het precies weer van vooraan....

In plaats van een eigen clan op te bouwen met tweakers 1, wat jullie zo graag wilde en niet werkte ga je eerst naar tweakers 3 en dan mensen meenemen voor je eigen clan. Ja dat is absoluut niet netjes.
Dat je dit doet tijdens een cw en dan zegt, tja ik vind het niet netjes maar iedereen moet zijn eigen keuze maken wanneer hij/zij leaved is natuurlijk belachelijk. Je had ook gewoon tot na de CW kunnen wachten maar dat deed je niet omdat jullie "irritaties" te hoog opliepen? Nou ja, dat zegt toch al genoeg.

Het probleem wat ik persoonlijk met tweakers 1 heb is niet dat er fanatieker Cw worden gedaan. Dat vind ik zelf ook leuk maar de manier waarop jullie communiceren. De gang van zaken hoe hij nu weer is gelopen bevestigd dat gewoon. Het is niet gek dat mensen zijn geïrriteerd als de zaken lopen zoals ze nu lopen en dan gaan jullie ook nog even de slachtoffer rol uithangen.

Ik zou zeggen laat het rusten. Hoop dat de mensen die wilden overstappen nu zijn overgestapt en dat dit onderwerp met rust gelaten kan worden.

ps. ik ga wel een aantal van jullie missen ... veel succes in tweakers 1
Ik zal het kort houden..

1: Het ging in eerste instantie zoals nooit te voren. Juist mede door het nieuwe beleid werd Tweakers actiever en sterker. Nadat we besloten hadden om volledig voor de CW te gaan viel dit pas uit elkaar.
2: Niemand werd er zonder pardon "uitgeknikkerd" Er gingen sowieso zes CW's (dat zijn 12 aanvallen!) vooraf met veel tips en waarschuwingen. Een deel ging uit zich zelf weg omdat ze niet zoveel CW wilde spelen.
3: Het oorspronkelijke idee kwam niet eens van een oud Tweakers lid.
4: Wij nemen helemaal niemand mee. Mensen maken hun eigen keuzes. Toevallig een groot deel van de actieve mensen in TWK3.
5: Ik heb de clan op gezet en deed niet mee met de CW. De mensen die snel volgde hadden al twee aanvallen met de CW gedaan dus die miste je toch niet. Daarnaast zeiden we tegen iedereen die wilde komen doe in elk geval je tweede aanval en sluit het netjes af in Tweakers3. Naast dit had Curva de leiding ook op de hoogte gesteld van de plannen.
6: Ik heb nooit gezegd dat mijn irritaties te hoog opliepen?
7: Jij hebt in TWK1 gezeten en dan moet je ook weten dat het JUIST heel goed ging of ben je nog boos omdat je destijds gekickt bent en daarom nu dit?

Zoals ik al zei, het ging mij erom dat jullie het opblazen wat totaal niet nodig is. De CW, voor de mensen die zijn overgestapt, was allang voorbij dus dat is ook een nutteloos punt om aan te halen.
Daarnaast geven jullie ons een weekje tijd om "te overleven" (of wat er dan ook precies gezegd is) omdat.. Tweakers1 verhaal terwijl dit verhaal heel anders is :+
Er zijn ook niet voor niets een kwart members weg, er is genoeg gevraagd en geklaagd maar daar werd niet naar geluisterd (dan wel aangepast) en ja dan krijg je dit.

Lijkt mij totaal geen probleem. We zijn gewoon een nieuwe TWK3 die nét wat fanatieker is met de CW.
Nogmaals wij hebben niemand weggehaald bij TWK3.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

@GoW, we spelen vooralsnog maar 1 CW en het woord fanatiek wordt door vrijwel niemand gebruikt dan mensen buiten Twk1. Fanatieker? Ja, op een continuum zitten wij dan verder naar rechts. Zelf vind ik het gewoon minder mild. Ik vind mezelf alles behalve fanatiek, ik wil alleen kunnen verwachten dat mensen luren en niet 20 nummers onder zichzelf pakken zonder dat dat consequenties heeft. That's it. Het is dan ook alles behalve fanatiek, en ik zou het eigenlijk wel tof vinden als je eens komt buurten ;)

@cheaptweak, het is vooral naar streafer. Die was in Twk1 nog een newbie en is nu misschien een stuk beter, maar gaat nu de grote meneer uithangen die precies weet hoe het allemaal in elkaar steekt.
Zoals ik al eerder aangaf in de chat heeft niemand ruzie of problemen met elkaar, dat geldt ook voor mij. Ik moet wel zeggen dat er weinig respect of begrip blijkt uit wat ik op de chat zag bij jullie. Frank zegt ons het beste te wensen en vervolgens komen er allerlei berichten dat het toch niks gaat worden, wij ruzie zullen krijgen en het weer uitelkaar valt. Getuigt imo van weinig respect.

[ Voor 5% gewijzigd door De Koempert op 03-11-2014 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
  • Laatst online: 17-09-2023
Het wordt nu allemaal wel erg persoonlijk. Ik ken de hele voor geschiedenis niet maar de manier waarop is gewoon niet netjes. Is ook meer dan logisch dat er zulke reacties komen. vind het prima dat er een nieuwe clan is gestart, vind het ook logisch dat er veel zijn mee gegaan, ook dat was te verwachten.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
king Ray schreef op maandag 03 november 2014 @ 20:03:
Het wordt nu allemaal wel erg persoonlijk. Ik ken de hele voor geschiedenis niet maar de manier waarop is gewoon niet netjes. Is ook meer dan logisch dat er zulke reacties komen. vind het prima dat er een nieuwe clan is gestart, vind het ook logisch dat er veel zijn mee gegaan, ook dat was te verwachten.
Precies!

En het is voor beide ook wat beter.

Wij ergeren ons niet meer met de CW (als het goed is dan ;)) en jullie zijn van ons gezeur af :X

Nu weer alles lekker positief bekijken :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gingerbread
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-04 21:19
Ik vind het prima dat er een aparte clan wordt gestart voor de Tweakers die CW serieuzer nemen. De manier waarop dit is gebeurd vind ik echter discutabel.

Nu krijg ik hierop waarschijnlijk een hoop commentaar, maar het gaat hier om een ogenschijnlijke impulsieve actie midden in de CW. Vind het niet echt netjes hoe dit is gegaan. Je kon ook ruim van te voren aan kondigen dat er een nieuwe (serieuzere) clan zou komen en alvast een "selectie" maken op basis van uitslagen en statistieken.

Ook vind ik het jammer dat er nu een tweedeling word gevormd, terwijl we een paar dagen geleden nog een groep waren. Het lijkt ook alsof het leuk wordt gevonden om een discussie te voeren tussen de twee kampen en hierbij zelf op de man te spelen. Dit lijkt me nergens voor nodig. We zijn (veelal) volwassen mensen en we kunnen prima met elkaar omgaan.

Iedereen heeft wel fouten gemaakt, maar daar wordt soms op een onjuiste manier op gereageerd. Bijvoorbeeld door een sneer te geven of door ergernis uit te drukken. Ik begrijp dat die er is, maar dat kan je ook op andere manieren oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
De Koempert schreef op maandag 03 november 2014 @ 19:59:
@GoW, we spelen vooralsnog maar 1 CW en het woord fanatiek wordt door vrijwel niemand gebruikt dan mensen buiten Twk1. Fanatieker? Ja, op een continuum zitten wij dan verder naar rechts. Zelf vind ik het gewoon minder mild. Ik vind mezelf alles behalve fanatiek, ik wil alleen kunnen verwachten dat mensen luren en niet 20 nummers onder zichzelf pakken zonder dat dat consequenties heeft. That's it. Het is dan ook alles behalve fanatiek, en ik zou het eigenlijk wel tof vinden als je eens komt buurten ;)
Nou ja, ik denk dat de situatie in Tweakers 1 destijds voor zich spreekt. Nee, daar werd niet zonder reden gekickt en mensen kregen daar veel kansen. Maar uiteindelijk, toen jij het leiderschap opgaf, waren er nog 16 spelers over. Waarvan er een deel ook gewoon niet goed genoeg was om CW te spelen. Dat is geen verwijt naar jou, maar tekent wel het gebrek aan kwaliteit, fanatisme en inzicht binnen de Tweakers CoC spelers.

Dus, nee. Als ik weer CW wil spelen, dan is dat zeker niet binnen een Tweakers clan. Ik wil daar hooguit over nadenken als er echt een Tweakers elite clan komt waar alle hoog lvl Tweakerspelers fanatiek in willen spelen. En dan nog zou ik er stevig over na moeten denken, want zo gezellig vond ik het niet de laatste keer dat wij samen in een clan zaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:48
De Koempert schreef op maandag 03 november 2014 @ 19:59:
Zoals ik al eerder aangaf in de chat heeft niemand ruzie of problemen met elkaar, dat geldt ook voor mij. Ik moet wel zeggen dat er weinig respect of begrip blijkt uit wat ik op de chat zag bij jullie. Frank zegt ons het beste te wensen en vervolgens komen er allerlei berichten dat het toch niks gaat worden, wij ruzie zullen krijgen en het weer uitelkaar valt. Getuigt imo van weinig respect.
Ik wens jullie ook het beste hoor.
Als je het hebt over de DM. Ik geef gewoon mijn mening over hoe ik denk dat het zal gaan.
En daarbij zeg ik dat ik hoop dat jullie me het tegendeel bewijzen. Ik heb naar niemand hard feelings maar baal wel van de tweedeling, zo gek is dat niet. Dus heeft weinig te maken met weinig respect.

Meer ga ik er niet over zeggen.
Jullie doen het op jullie manier, wij op de onze.
Clash on.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-10 14:18
Hoppa! schreef op maandag 03 november 2014 @ 19:29:
Met alle respect voor iedereen hier, maar de eisen die sommige mensen stellen aan low level spelers zijn ook niet altijd realistisch. Ik denk dan ook dat er eigenlijk maar twee opties zijn voor deze actieve, gedreven en zeer serieus spelende Tweakers.

1. Een kleine Tweakersclan met die paar hele fanatieke spelers die zelden fouten maken. Ik vraag me alleen zeer af of er genoeg kwalitatieve Tweakerspelers zijn om zo'n clan te vullen zodat er uberhaupt CW gespeeld kan worden.

2. Die hele fanatieke Tweakers zoeken hun heil buiten de Tweakersclan. Er zijn genoeg clans die van zichzelf al zo fanatiek zijn en waar ze keurig mee kunnen draaien. Het mag toch onderhand duidelijk zijn dat het trachten om het fanatisme in een clan te verhogen, wanneer die basis er niet is, keer op keer tot ruzie leidt.

Ik zit nu in Tweakers.net en daar kijk ik het even aan. Het is er wel heel rustig..... Maar ik kom zeker niet meer in een Tweakers CW clan. Ik heb de afgelopen maanden in een aantal zeer goed georganiseerde (inter)nationale clans gezeten waar fanatiek CW werd gespeeld. Supermooi om te zien, en volgens mij is dat met louter Tweakers (wat ik er van gezien heb) een utopie.
Over welke fanatieke clan heb je het? Gewoon nieuwsgierigheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Versteegrob schreef op maandag 03 november 2014 @ 20:39:
[...]

Over welke fanatieke clan heb je het? Gewoon nieuwsgierigheid.
Er zijn er zoveel die gewoon voor de CW gaan en daarin eisen stellen. De laatste waar ik inzat had de weinig onderscheidende naam 'ADULT'. Amerikaanse clan met wat internationale leden. Ik ben er weggegaan omdat het vooral over American football ging op de chat en het tijdsverschil er voor zorgde dat we nauwelijks contact hadden.

Geen bijzondere clan qua levels, maar in de CW was de tegenstander steeds kansloos door goede afspraken en het feit dat iedereen van de 45 leden gewoon het spelletje beheerste op zijn niveau.

Trouwens ook nog even in de Nemesis clan van Cor Maater gezeten (nummer 12 van Nederland). Zeer fanatieke clan, maar spelen geen CW. Daar wordt je al gekickt als je verkeerd doneert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
Ik ook, heel jammer. Had liever een democratisch besluit (poll, anyone??) gezien waarbij tweakers3 grotendeels behouden had kunnen blijven. Nu zijn er een hoop leuke, actieve leden weg en dat is gewoon zonde.

Verder geen verwijt naar iemand want ik ergerde me ook wel eens met CW, alleen niet zo erg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Hoppa! schreef op maandag 03 november 2014 @ 20:56:
[...]

Er zijn er zoveel die gewoon voor de CW gaan en daarin eisen stellen. De laatste waar ik inzat had de weinig onderscheidende naam 'ADULT'. Amerikaanse clan met wat internationale leden. Ik ben er weggegaan omdat het vooral over American football ging op de chat en het tijdsverschil er voor zorgde dat we nauwelijks contact hadden.

Geen bijzondere clan qua levels, maar in de CW was de tegenstander steeds kansloos door goede afspraken en het feit dat iedereen van de 45 leden gewoon het spelletje beheerste op zijn niveau.

Trouwens ook nog even in de Nemesis clan van Cor Maater gezeten (nummer 12 van Nederland). Zeer fanatieke clan, maar spelen geen CW. Daar wordt je al gekickt als je verkeerd doneert.
Fanatieke clan en geen cw in 1 zin, apart :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

westergas schreef op maandag 03 november 2014 @ 21:04:
[...]

Ik ook, heel jammer. Had liever een democratisch besluit (poll, anyone??) gezien waarbij tweakers3 grotendeels behouden had kunnen blijven. Nu zijn er een hoop leuke, actieve leden weg en dat is gewoon zonde.

Verder geen verwijt naar iemand want ik ergerde me ook wel eens met CW, alleen niet zo erg ;)
Naja als er gewoon een strike werd gegeven voor elke gemiste aanval en voor elke aanval waarvan de intentie om te winnen duidelijk ontbrak, waren wij gewoon allemaal gebleven.

Het lijken mij echt geen strenge regels, maargoed daar wilde de leiding van Twk3 niet aan. Dan is het gevolg dat je 15-20 spelers kwijt raakt. Als het je dat waard is en je bent tevreden zo, prima toch? Wij konden zo niet verder iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Versteegrob schreef op maandag 03 november 2014 @ 21:34:
[...]

Fanatieke clan en geen cw in 1 zin, apart :o
Helemaal niet apart. Voor veel topspelers is de CW totaal niet interessant. Dit was een clan met een stuk of 8 Champions een bak Masterdivisie spelers en verder kristal. Onder de 110 lvl en kristal kwam je er niet eens in. Die zijn als clan alleen maar bezig om in cups te stijgen. CW is dan alleen maar irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
Hoppa! schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 06:20:
[...]

Helemaal niet apart. Voor veel topspelers is de CW totaal niet interessant. Dit was een clan met een stuk of 8 Champions een bak Masterdivisie spelers en verder kristal. Onder de 110 lvl en kristal kwam je er niet eens in. Die zijn als clan alleen maar bezig om in cups te stijgen. CW is dan alleen maar irritant.
Ze zouden eigenlijk een CW clanrank moeten maken op een of andere manier. Dan zou het wel interessant worden. Strijd je ook echt ergens om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Frank_P schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 07:15:
[...]

Ze zouden eigenlijk een CW clanrank moeten maken op een of andere manier. Dan zou het wel interessant worden. Strijd je ook echt ergens om.
Dat zou het wel leuk maken, maar dan moet je de clans ook indelen in divisies. Ik heb in een ongelooflijke noobclan namelijk 15 CW's op rij gewonnen, alleen omdat iedereen alle aanvallen gebruikte. Maar in een topclan win je veel minder makkelijk.

Zonder divisie indeling zouden de noobclans dan in de CW-ranking vrij makkelijk in de top komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
@iedereen in Tweakers3
We willen de clanwar die normaal op zaterdagochtend 10.00 wordt gestart verplaatsen naar vrijdag 20.00 's avonds starten.
Dit omdat we hebben gemerkt dat we zaterdagochtend erg veel chineze diehard clans tegenkomen die veelal boven ons uitstijgen qua niveau.

Wat denken jullie ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-10 20:23

w0w

Frank_P schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 13:35:
@iedereen in Tweakers3
We willen de clanwar die normaal op zaterdagochtend 10.00 wordt gestart verplaatsen naar vrijdag 20.00 's avonds starten.
Dit omdat we hebben gemerkt dat we zaterdagochtend erg veel chineze diehard clans tegenkomen die veelal boven ons uitstijgen qua niveau.

Wat denken jullie ervan?
Ik ben voor, niet alleen om moeilijke oppo's te ontwijken (ben er ook niet echt van overtuigd dat dat gaat werken...) maar de tijden komen mij wel beter uit! Maandagochtend voor 10u aanvallen is vaak erg lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-08 10:16
@iedereen in Tweakers3

Wat denken jullie ervan?
Misschien komen jullie ons dan tegen :)

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroendeGroot
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:36
@iedereen in Tweakers3

Wat denken jullie ervan?
Dikke prima d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:15

DyStiC

'Atta way, baby!

Steevo_S schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 13:47:
[...]
Dat zou wel heel erg vet zijn! :)
Helaas zijn de clans niet even groot voor een match.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
@iedereen in Tweakers3

Wat denken jullie ervan?
best

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
Steevo_S schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 13:47:
[...]

Haha wordt denk ik erg lastig, we moeten niet alleen zelfde leden aantal hebben maar ook nog ongeveer zelfde totale sterkte van alle basissen bij elkaar.
Zou echter wel leuk zijn.
We kunnen het is een keer proberen als we qua leden aantal gelijk zijn, dat we precies op het zelfde moment op 'start de oorlog' drukken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maomanna
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:37
@iedereen in Tweakers3

Wat denken jullie ervan?
gewoon doen, toch?

https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=102416&sid=90116

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
@iedereen in Tweakers3

Wat denken jullie ervan?
Kom maar op met die slappen hap nu :)

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
Zaterdagavond starten met CW?
Zal er op neer komen dat ik of een "tikje aangeschoten" aan moet vallen (gaat hem niet worden) of pas zondag ochtend. Pech voor mij...dan zijn alle mooie targets al weg -O-

Ik hoop dat het werkt qua matchmaking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
westergas schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 15:21:
Zaterdagavond starten met CW?
Zal er op neer komen dat ik of een "tikje aangeschoten" aan moet vallen (gaat hem niet worden) of pas zondag ochtend. Pech voor mij...dan zijn alle mooie targets al weg -O-

Ik hoop dat het werkt qua matchmaking.
Voordat je de hort op gaat kan je nog ff knallen met coc, zo kan je het ook zien ;)

In de loop van de zondag als de kater weg is kan jeje tweede aanval doen.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
Ja 2000 is nog wel te doen idd. Nou ja komt wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
Zoveel van de 'mooie' targets zijn dan nog niet weg, we zijn immers ook met minder nu :D.
En bovendien moeten ze allemaal toch 3* aan hun broek krijgen, dus maakt het niet uit welk target :p.
Maar je kan inderdaad proberen of je 20.00 kan aanvallen voordat je weg gaat.
En aangeschoten aanvallen kan misschien ook wel super goed werken ;).
Wat je normaal 2x fout doet doe je misschien nu wel in 1 keer goed.
Maar het is puur even om te kijken of we dan van die chinezen af kunnen komen.
Die maken ons het leven af en toe goed zuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thile
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-10 10:14
Ben er ook wel voor om eens te proberen. Mocht het echt niet lukken voor een aantal leden, kunnen we dan kijken of we terug willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
Ben benieuwd of het werkt maar het is het proberen waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

westergas schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 15:38:
Ben benieuwd of het werkt maar het is het proberen waard!
Ik ben ook benieuwd! Maar na die afslachting van afgelopen zondag wel het proberen waard denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CheapTweak
Wil het best proberen. za avond kan ik wel eens afwezig zijn. Maar kan ook zondag nog aanvallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Laatst online: 13-10 16:25

FlyEragon

Alien Monkeys

Gewoon doen, we zien wel waar het schip strand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mootjes1989
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13-05 22:25
Ik zal toch nog FF posten...

Jammer, zeker dat n groep uit elkaar valt
En in nieuwe groep krijg je vaak ook nieuwe frustraties...
Meeste mensen waar ik en donnie regelmatig contact mee hadden gingen, dan geeft dat de doorslag..
Al missen wij sommige leden natuurlijk ook

Tijdens n cw weggaan is vreemd maar er werd al gezegd dat je niet meer hoefde aan te vallen vandaar dat ik ook niet gewacht heb tot maandag..

Tijd v cw in het weekend was voor ons nooit gunstig, weet nog niet hoe dat bij [Tweakers] zal zijn daarover wordt nog overlegd, maarja ben benieuwd of jullie die fanatiekelingen nu beetje zullen ontlopen!

Hier no hard feelings en hopelijk wederzijds..
Wie weet groeien de verwachtingen etc van de groepen nog weer naar elkaar toe :)
Dus wie weet...tot ooit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zeg doen, die cw starten op vrijdagavond acht uur. Doen we in mijn nieuwe clan ook altijd en nog zeker geen diehard chinezen tegengekomen voor zover ik me kan herinneren, wel alles nog verloren maar dat komt meer door eigen incompetentie.

Volg jullie topic als oud clanlid nog steeds af en toe en zag dat de diehards zijn afgesplitst. In ieder geval veel succes met huidige voortzetting van tweakers3. Zodra er wordt teruggegaan naar 1 CW per week (startend op vrijdagavond) zou ik graag weer terug willen komen.

Misschien zien we elkaar wel eerder door matchmaking, starten immers tegelijkertijd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 23:20:
Ik zeg doen, die cw starten op vrijdagavond acht uur. Doen we in mijn nieuwe clan ook altijd en nog zeker geen diehard chinezen tegengekomen voor zover ik me kan herinneren, wel alles nog verloren maar dat komt meer door eigen incompetentie.

Volg jullie topic als oud clanlid nog steeds af en toe en zag dat de diehards zijn afgesplitst. In ieder geval veel succes met huidige voortzetting van tweakers3. Zodra er wordt teruggegaan naar 1 CW per week (startend op vrijdagavond) zou ik graag weer terug willen komen.

Misschien zien we elkaar wel eerder door matchmaking, starten immers tegelijkertijd....
Je kan sowieso terugkomen hoor. Dan leave je gewoon elke dinsdag ff kort als we war zoeken (of we kicken je en je joined weer).
Hoef je er maar 1 in de week mee te doen.
Laat maar weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Was eigenlijk van plan om te vragen of er nog plekje was in de clan, maar ik geloof dat ik mijn interesse hierin gezien bovenstaande discussie maar ff in de ijskast zet. Klinkt echt supergezellig en plezierig (uiteindelijk het belangrijkste in een clan imo).

Make it fool proof and someone will make a better fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mootjes1989
Sfeer was altijd goed daarom is het juist niet leuk dat de groep ging splitsen dus gewoon joinen zou ik zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

TheInsomniac schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 23:37:
Was eigenlijk van plan om te vragen of er nog plekje was in de clan, maar ik geloof dat ik mijn interesse hierin gezien bovenstaande discussie maar ff in de ijskast zet. Klinkt echt supergezellig en plezierig (uiteindelijk het belangrijkste in een clan imo).
Sfeer in zowel Twk1 en Twk3 is juist fantastisch, ook toen iedereen nog bij elkaar was. Het verschil was de kijk op CWs, was voor de rest nooit ruzie of wat dan ook. Gewoon joinen en kijk waar het je bevalt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

mootjes1989 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 23:06:

Meeste mensen waar ik en donnie regelmatig contact mee hadden gingen, dan geeft dat de doorslag..

Tijdens n cw weggaan is vreemd maar er werd al gezegd dat je niet meer hoefde aan te vallen vandaar dat ik ook niet gewacht heb tot maandag..

Tijd v cw in het weekend was voor ons nooit gunstig, weet nog niet hoe dat bij [Tweakers] zal zijn daarover wordt nog overlegd, maarja ben benieuwd of jullie die fanatiekelingen nu beetje zullen ontlopen!

Wie weet groeien de verwachtingen etc van de groepen nog weer naar elkaar toe :)
Dus wie weet...tot ooit!
Hai Mootje, je vertrek was wat abrupt dus leuk dat je nog even van je laat horen.
Ik snap je beslissing en absoluut no hard feelings hoor!
Succes met clanwarren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
mootjes1989 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 23:06:

Dus wie weet...tot ooit!
Zeker geen hard feelings, ik ben het ook wel eens met jullie filosofie alleen stap ik niet zo maar op uit mijn oude cluppie ;)

Ik vind ook dat beide clans gewoon bij elkaar horen met een strengere set regels maar dat zal wel niet gebeuren -O-

Maar wie weet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x3rius
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-10 16:49
Ik heb ook wel interesse om te joinen, alleen nog geen ervaring met CW's omdat ik voornamelijk in een friendsclan gezeten heb met maar 5 personen en ben pas een maandje bezig ;). TH7 over een paar uurtjes, check me ingame maar anders; username. Zal alvast een bericht sturen op CoC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mootjes1989
Mee eens rikkie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
TheInsomniac schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 23:37:
Het was gezellig en dat is het nog steeds hoor.
Alleen de afsplitsing zorgde even voor wat 'gedoe', maar niemand heeft voor zover ik weet hard feelings zoals je merkt.
Dus daarvoor hoef je het niet te laten hoor ;).
We hebben wel een eis aan nieuwe leden.
Deze dienen minimaal TH7 te zijn met boogjes4 en draken.
Dit is omdat we clanwars spelen en je als TH5/6 niks kan pakken omdat de laagsten vaak TH7 en 8 zijn van de tegenstander.
Als je zover bent, ben je welkom om ingame een request te doen met je username.
Anders zien we je misschien op een later tijdstip!
x3rius schreef op woensdag 05 november 2014 @ 11:28:
Ik heb ook wel interesse om te joinen, alleen nog geen ervaring met CW's omdat ik voornamelijk in een friendsclan gezeten heb met maar 5 personen en ben pas een maandje bezig ;). TH7 over een paar uurtjes, check me ingame maar anders; username Noewt. Zal alvast een bericht sturen op CoC
We hebben je request ingame gezien.
Helaas voldoe je nog niet aan de eisen om toegelaten te worden.
Zoals hierboven vermeld is dat vanwege de clanwars.
We zien je graag terug als je TH7 bent met lvl4 archers en draken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
Mee eens Mootjes en Rikkie :9

@Alle clanleden
We hebben iedereen zijn strikes kwijt gescholden om zo met een schone lei verder te kunnen gaan.

[ Voor 25% gewijzigd door Frank_P op 05-11-2014 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x3rius
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-10 16:49
Frank_P schreef op woensdag 05 november 2014 @ 12:04:
[...]

Het was gezellig en dat is het nog steeds hoor.
Alleen de afsplitsing zorgde even voor wat 'gedoe', maar niemand heeft voor zover ik weet hard feelings zoals je merkt.
Dus daarvoor hoef je het niet te laten hoor ;).
We hebben wel een eis aan nieuwe leden.
Deze dienen minimaal TH7 te zijn met boogjes4 en draken.
Dit is omdat we clanwars spelen en je als TH5/6 niks kan pakken omdat de laagsten vaak TH7 en 8 zijn van de tegenstander.
Als je zover bent, ben je welkom om ingame een request te doen met je username.
Anders zien we je misschien op een later tijdstip!

[...]

We hebben je request ingame gezien.
Helaas voldoe je nog niet aan de eisen om toegelaten te worden.
Zoals hierboven vermeld is dat vanwege de clanwars.
We zien je graag terug als je TH7 bent met lvl4 archers en draken!
Geen probleem hoor ;) de lvl4 archers en draken moeten geen probleem zijn voor deze week. Wat betreft de CWs, adviseer je om eerst bij een andere clan ervaring op te doen? Heb eens rondgekeken maar er zijn zoveel clans te vinden, vandaar dat ik uiteindelijk ook eerst hier ben komen kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
x3rius schreef op woensdag 05 november 2014 @ 13:59:
[...]

Geen probleem hoor ;) de lvl4 archers en draken moeten geen probleem zijn voor deze week. Wat betreft de CWs, adviseer je om eerst bij een andere clan ervaring op te doen? Heb eens rondgekeken maar er zijn zoveel clans te vinden, vandaar dat ik uiteindelijk ook eerst hier ben komen kijken :)
Dat is de instelling!
CW ervaring is opzich niet anders dan ervaring met normaal aanvallen.
Je valt alleen met een wat duurder en meer toegespitst leger aan.
En je hebt nu ruimschoots de tijd om een basis te analyseren en een goede strategie te bedenken.
Met een drakenleger kan je een hoop als TH7.
Kijk in onze startpost is voor wat tips etc en filmpjes betreffende de CW's.

Hier staat ook het e.e.a. in over het luren van troepen uit het clankasteel.
Wat mij betreft ben je welkom (als je boog4 en draken hebt), als je wil leren dan krijg je de benodigde ervaring zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Frank_P schreef op woensdag 05 november 2014 @ 12:04:
[...]

Mee eens Mootjes en Rikkie :9

@Alle clanleden
We hebben iedereen zijn strikes kwijt gescholden om zo met een schone lei verder te kunnen gaan.
Zo'n splitsing heeft aardig wat goeds gebracht binnen TW3. Bepaalde eisen, strikes weg, andere CW tijd, hoezo ineens zo radicaal? Wel prima beslissingen.

Hoe is jullie huidige CW? Toch niet weer Chinezen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:15

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Versteegrob schreef op woensdag 05 november 2014 @ 16:04:
[...]

Hoe is jullie huidige CW? Toch niet weer Chinezen :+
Nee, Finnen met rushed TH9's :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
crisp schreef op woensdag 05 november 2014 @ 16:08:
[...]

Nee, Finnen met rushed TH9's :)
Ze hebben inmiddels wel de moeite genomen hun CC's gedeeltelijk te vullen. Ze zitten nog niet allemaal helemaal vol...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Versteegrob schreef op woensdag 05 november 2014 @ 16:04:
Zo'n splitsing heeft aardig wat goeds gebracht binnen TW3.
Bepaalde eisen, strikes weg, andere CW tijd, hoezo ineens zo radicaal? Wel prima beslissingen.
Vraag me af, waarom dat nu opeens wel kan eigenlijk? En niet een weekje eerder?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
hindsight is altijd 20/20

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
CLB schreef op woensdag 05 november 2014 @ 16:22:
[...]

Hup, clans weer bij elkaar en lief spelen verder *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

CLB schreef op woensdag 05 november 2014 @ 16:22:
[...]

Nou geloof het of niet (en Curva kan dat trouwens bevestigen), er werd vorige week (pre-splitsing) al hevig gediscussieerd over voorwaarden voor recruitering, we waren alleen nog aan het overleggen of dat dan qua TH of unit level moest, of o.b.v. achievements.

En dat andere tijdstip is na gekomen na de zoveelste slachting door Aziaten, waarbij afgelopen zondag de druppel was. Dit werd toen al door iemand in de chat geopperd. (dit was toch trouwens ook geen issue toch?)

Dus zulke heftige veranderingen zijn het nou ook weer niet hoor :)
Maar los daarvan was dit alles wel een leerzame gebeurtenis hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
DyStiC schreef op woensdag 05 november 2014 @ 17:16:
[...]

Nou geloof het of niet (en Curva kan dat trouwens bevestigen), er werd vorige week (pre-splitsing) al hevig gediscussieerd over voorwaarden voor recruitering, we waren alleen nog aan het overleggen of dat dan qua TH of unit level moest, of o.b.v. achievements.

En dat andere tijdstip is na gekomen na de zoveelste slachting door Aziaten, waarbij afgelopen zondag de druppel was. Dit werd toen al door iemand in de chat geopperd. (dit was toch trouwens ook geen issue toch?)

Iets wat ik al 3 weken riep :+
Maargoed wat er destijds in Frank zijn post stond eigen kort; het blijft zo we veranderen niets we zijn casual. En nu wordt het alsnog aangepast terwijl ik (en andere) en toen ook al over vielen.
In mijn ogen raar dat dat pas kan wanneer 1/3 weg gaat van de clan.

Ach, wellicht heeft het wat ogen geopend dat kan natuurlijk ook :)
westergas schreef op woensdag 05 november 2014 @ 16:37:
[...]

Hup, clans weer bij elkaar en lief spelen verder *O*
Moet eerlijk zeggen vermaak mij zeer prima! Het is gezellig, veel gechat en nu met CW is het helemaal als een opening van een nieuwe Primark _/-\o_
Daarnaast hebben we zelfs al een afspraak staan om eens gezellig te doen in het ekte ekte leven ^)

[ Voor 16% gewijzigd door Famous op 05-11-2014 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
DyStiC schreef op woensdag 05 november 2014 @ 17:16:
Heftig niet, waarschijnlijk wel iets waardoor ik prima had blijven zitten ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
CLB schreef op woensdag 05 november 2014 @ 19:43:
[...]

Heftig niet, waarschijnlijk wel iets waardoor ik prima had blijven zitten ;)
Patience is a virtue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
Ik zie weinig boeiende veranderingen hoor.
CW tijdstip anders heb ik persoonlijk nooit iemand over gehoord als 'klacht'.

Strikes resetten is vanwege nieuwe start.

Het enige wat is veranderd is dat we nu eisen stellen aan nieuwe members qua th en units.
Dit is omdat die mensen niets kunnen winnen in de cw anders.
Voor de rest is er niks veranderd hoor.

Als dat de veranderingen waren waardoor je had gebleven dan klopt er iets niet :p

Anyways deze war is winnable maar ze zijn op papier iets sterker denk ik. Op dit moment staan we redelijk gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
Frank_P schreef op donderdag 06 november 2014 @ 08:26:
Anyways deze war is winnable maar ze zijn op papier iets sterker denk ik. Op dit moment staan we redelijk gelijk.
Qua sterren staan we gelijk maar zij hebben minder aanvallen nodig gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
Klopt maar zij hebben alle sterren op lage targets en gefaald op de hoge. We gaan ze gewoon pakken hoor! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
Mooi.
Ik ga zeker voor 3 sterren, alleen pas rond 1800.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rempro
  • Laatst online: 31-08-2022

rempro

Morazues

ik doe ook me laatste aanval rond 18:00

Morazues

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Mijn eerste gowiwi ooit. Faalde natuurlijk hard. Tweede keer ging het aardig, eerst wat gecleared voordat ik mijn witches + wizzies dropte. Jammer van de golems die rond gingen lopen. Wel 2 sterren in totaal dus :P. Volgende keer misschien een jump spell meenemen, kunnen die golems lekker over wat muurtjes springen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Vanavond ga ik mijn 2e aanval doen, ik ga uit van een simpele 3 ster!

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
JBrennan schreef op donderdag 06 november 2014 @ 10:24:
Mijn eerste gowiwi ooit. Faalde natuurlijk hard. Tweede keer ging het aardig, eerst wat gecleared voordat ik mijn witches + wizzies dropte. Jammer van de golems die rond gingen lopen. Wel 2 sterren in totaal dus :P. Volgende keer misschien een jump spell meenemen, kunnen die golems lekker over wat muurtjes springen.
Naast dat ze over muren kunnen springen trekt de jump spell ook redelijk aan waardoor troops juist erna toe lopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-08 10:16
JBrennan schreef op donderdag 06 november 2014 @ 10:24:
Zou je een herhaling kunnen posten wil best wat feedback geven :)

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
Steevo_S schreef op donderdag 06 november 2014 @ 10:52:
[...]

Zou je een herhaling kunnen posten wil best wat feedback geven :)
Het was in CW dus ik zou zeggen druk op "herhaling" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Hij zit niet in jullie clan he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
westergas schreef op donderdag 06 november 2014 @ 10:54:
[...]

Het was in CW dus ik zou zeggen druk op "herhaling" ;)
Bedankt voor het aanbod dan, maar nee, cba ;). Had wel wat van OneHive gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
my bad :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Mijn aanvallen gingen niet zo best gisteravond... Ik verkeek me een beetje op de defences ten opzichte van de lage level muurtjes :P

Eerste aanval ben ik maar Chinese-style zonder luren ingegaan want dat was echt bijna niet te doen (#10); dat viel op zich niet tegen, maar ik had niet verwacht dat alle tesla's rond het stadhuis zouden staan (waren nog veel andere open plekken), dus er bleef niet veel over van mijn troepen nadat ik (gelukkig wel) het stadhuis gerost had...

Tweede aanval op #15 dacht ik dat het soepeler zou gaan. Alle defences dicht bij elkaar, dus had verwacht met hogs wel een eind te komen. Echter bleken lv4 hogs dan toch ook weer tekort te schieten, dus ook weer een magere 1 ster :(

Ergo: ik heb toch sterkere troepen nodig, maar dat kost tijd.. veel tijd...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Wat wel erg positief is dat er weer enorm veel loot is de laatste tijd, en ook de cw geven meer uit, dus de bouwers en upgrades gaan af en toe weer aan, waar voorheen alle 4 de bouwers aan het niksen waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Frank_P schreef op donderdag 06 november 2014 @ 08:26:
Als dat de veranderingen waren waardoor je had gebleven dan klopt er iets niet :p
Gaat niet om deze specifieke veranderingen, gaat erom dat er 'opeens' dingen worden aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
CLB schreef op donderdag 06 november 2014 @ 11:46:
[...]

Gaat niet om deze specifieke veranderingen, gaat erom dat er 'opeens' dingen worden aangepast.
Omdat ineens je halve clan weg gaat zal dit een mooi moment geweest zijn, ook al was het eerder aangegeven. Wat maakt het allemaal nog uit, het probleem was ook een verschil in fanatisme met name in de wars. Nu hebben we het er weer over ipv het lekker te laten rusten en door te gaan met onze eigen clans.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
CLB schreef op donderdag 06 november 2014 @ 11:46:
[...]

Is niet 'opeens', zoals Rhayan al zei hebben we het er al over gehad.
Het besluit is gekomen omdat we nu opeens 2 aanvragen kregen van nieuwe low lvl members.
Dus hebben we nu maar de knoop doorgehakt om er ook echt een regel van te maken.
Het probleem is dat je lager dan TH7 bijna niet tegenkomt in de clanwars als bijna heel je clan TH9 is.
Behalve dat die mensen gratis 3* zijn voor de tegenstander is het voor hun ook niet leuk omdat ze zelf ook niks kunnen klaarspelen en geen * kunnen halen.
En omdat CW's toch een groot deel van Tweakers3 zijn is dat besluit nu definitief genomen.
Dat had ook gekomen als jullie er nog wel geweest waren hoor.
Hoe gaat de war bij jullie? Aan de winnende hand?

We staan in ieder geval voor nu in de CW.
Wij hebben in hun top meer sterren.
Ik zal straks mijn 1e aanval uitvoeren en wat later mijn 2e.
Heb nog niet veel tijd gehad helaas om aan te vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Frank_P schreef op donderdag 06 november 2014 @ 12:21:
[...]

Hoe gaat de war bij jullie? Aan de winnende hand?

We staan in ieder geval voor nu in de CW.
Wij hebben in hun top meer sterren.
Ik zal straks mijn 1e aanval uitvoeren en wat later mijn 2e.
Heb nog niet veel tijd gehad helaas om aan te vallen.
Wij hebben 2 punten meer met één aanval minder.
Hun top 5 hebben nog 4 aanvallen over en onze top 5 heeft nog 5 aanvallen over. Ondanks met de goede troops die ze hebben (Golem en PEKKA 5) houden we het nog goed uit! Toch heeft het imo wel wat zo'n kleine clan. Het is en zal altijd dicht op elkaar blijven of je nou faalt of niet. Wij begonnen goed en zij redelijk slecht en toch is het nog steeds close B)

Het was alleen jammer dat ik numemr 3 niet geclaimd had (ging ervan uit dat niemand die zou pakken) en toen had Gerben er 1* opgehaald waar 2* wel mogelijk is denk ik. Direct een leerproces wat we kunnen meenemen :)

Nu hopen dat we beide winnen. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Het was 1 ster met 49% :'(

Tijdens gowiwi gebeurd er zoveel tegelijkertijd (luren, golems droppen, daarachter wizzies, wb op het juiste moment inzetten, witches op het juiste moment inzetten, en dan ook nog wanneer je je heros op 't slagveld moet pleuren...), dat ik ben vergeten even vier archers op de army camps in de hoek te droppen.

Vond 't verder wel een mooie aanval. Tweakers3, doen jullie al veel aan GoWiWi of is het nog steeds vooral draken? Ik ben heel tevreden dat ik ben overgestapt naar GoWiWi. Nu wachten tot pekka 3 is en dan GoWiPe eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
En de CW tekst aanpassen wat ik ook meerdere keren heb gevraagd O-) Het stapelt wel op zo >:)
Dingen die ik vroeg/zei komen opeens oOo

[ Voor 8% gewijzigd door Famous op 06-11-2014 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Ik doe tegenwoordig (een poging tot) GoWiPe aangezien draken op TH9 meestal geen kans maken op 3 sterren. Ik heb wel pekka 3, maar golem is nog lv1 en ik merk dat die dan ook uiteindelijk redelijk snel dood zijn :(

Aankomend weekend zijn mijn reuzen level 6, dus wellicht dat ik die eens ga proberen in plaats van golems...

Mijn Dark Barrack is nu aan het upgraden zodat ik volgende week ook witches kan maken :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Zie ik nou enkele deserteurs onze clan topic vervuilen ? Rot naar je eigen topic ! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
Er staat wel een stijlfout in je tekst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Famous schreef op donderdag 06 november 2014 @ 13:55:
[...]

En de CW tekst aanpassen wat ik ook meerdere keren heb gevraagd O-) Het stapelt wel op zo >:)
Famous, je hebt helemaal gelijk! Wij hadden zoiets van "famous is toch weg, laten we nu alles maar doorvoeren!" 8)7 O-) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Famous schreef op donderdag 06 november 2014 @ 13:55:
[...]

Tis wat :O

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
Famous schreef op donderdag 06 november 2014 @ 12:53:
[...]

Wij hebben 2 punten meer met één aanval minder.
Hun top 5 hebben nog 4 aanvallen over en onze top 5 heeft nog 5 aanvallen over. Ondanks met de goede troops die ze hebben (Golem en PEKKA 5) houden we het nog goed uit! Toch heeft het imo wel wat zo'n kleine clan. Het is en zal altijd dicht op elkaar blijven of je nou faalt of niet. Wij begonnen goed en zij redelijk slecht en toch is het nog steeds close B)

Het was alleen jammer dat ik numemr 3 niet geclaimd had (ging ervan uit dat niemand die zou pakken) en toen had Gerben er 1* opgehaald waar 2* wel mogelijk is denk ik. Direct een leerproces wat we kunnen meenemen :)

Nu hopen dat we beide winnen. :Y
Wij staan er goed voor.
Ze hebben nog wel wat hoge aanvallen over, maar qua skills zijn ze niet goed, hun nr1 (dikke TH10) pakt 1 ster op onze nr12.
Ze hebben vooral onderin de sterren en bovenin pakken ze weinig.
Wij moeten daarentegen onderin nog wat extra sterretjes erbij knabbelen.
Denk wel dat we dit gaan winnen.

1e aanval van mij was GoWiWiHo welke goed uitpakte en 3* opleverde.
2e aanval was ook GoWiWiHo maar doordat mijn wallbreakers getoast werden kwam ik niet voorbij de Hogg ring en bleef ik steken op 1*.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
Gefeliciteerd mannen! Onze eerste war is gewonnen. Er waren goede en minder goede aanvallen maar de winst is binnen en dat is fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
JBrennan schreef op donderdag 06 november 2014 @ 14:36:
[...]

Famous, je hebt helemaal gelijk! Wij hadden zoiets van "famous is toch weg, laten we nu alles maar doorvoeren!" 8)7 O-) .
Dachten we al wel inderdaad _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Laatst online: 18-09 10:18
Gefeliciteerd jongens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
De eerste van een lange streak is binnen!!

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
*snip*Topic is niet meer te volgen nu er twee clans lopen op te schepen over hun wars. Kunnen de Tweakers 1 heren niet in hun eigen topic gaan zitten....?

[ Voor 6% gewijzigd door BM op 07-11-2014 08:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Hoppa! schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 00:02:*snip* Topic is niet meer te volgen nu er twee clans lopen op te schepen over hun wars. Kunnen de Tweakers 1 heren niet in hun eigen topic gaan zitten....?
Uhh..

\[iOS/Android] Clash of clans [Tweakers]

Die is er :+

[ Voor 2% gewijzigd door BM op 07-11-2014 08:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
Trouwens ook nog een thumbs up voor het feit dat we alle aanvallen hebben gebruikt!
Zoals eerder aangegeven zullen we vanavond om 20.00 uur de volgende war starten.

Hopelijk krijgen we weer een mooie tegenstander :D
Pagina: 1 ... 27 ... 59 Laatste