Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3veNG
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-05-2021

R3veNG

Undercover Belg

96-86 voor met nog een klein uurtje te gaan. 'k Denk dat het gaat lukken.

CoC: MISSeR | Steam: r3veng

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Yay! We won. Jammer dat we zo veel aanvallen niet hebben gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Nvm, dubbelpost. Weet niet waarom, kreeg één of andere error :?

sorry!

edit: En El Matador is weg.

[ Voor 169% gewijzigd door Brogala op 30-10-2014 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Laatst online: 14-10 18:27
Ik heb de clan verlaten. Ik voelde me hier niet echt welkom. Allemaal leuk en aardig dat ik meteen in de war wordt geplaatst, maar als er geen één tegenstander van mijn town hall is terwijl mijn units ook nog niet maximaal level zijn kan ik niets betekenen. Dat ik dan ook nog eens wordt afgebrand is jammer. Ik heb nadien meerdere keren gekeken of er nog een aanval viel uit te voeren, maar de tegenstander had simpelweg te sterke bases voor mij om uberhaupt nog ergens een ster weg te plukken. Een iets minder sterke clan is voor mij beter. Maar jullie zouden ook wel wat vriendelijker mogen zijn voor nieuwe members.Succes in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3veNG

R3veNG

Undercover Belg

Het ga je goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-10 14:18
q-enf0rcer.1 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 20:14:
Ik heb de clan verlaten. Ik voelde me hier niet echt welkom. Allemaal leuk en aardig dat ik meteen in de war wordt geplaatst, maar als er geen één tegenstander van mijn town hall is terwijl mijn units ook nog niet maximaal level zijn kan ik niets betekenen. Dat ik dan ook nog eens wordt afgebrand is jammer. Ik heb nadien meerdere keren gekeken of er nog een aanval viel uit te voeren, maar de tegenstander had simpelweg te sterke bases voor mij om uberhaupt nog ergens een ster weg te plukken. Een iets minder sterke clan is voor mij beter. Maar jullie zouden ook wel wat vriendelijker mogen zijn voor nieuwe members.Succes in ieder geval!
Hahaha wij hebben jou niet in een clanwar geplaatst he. Dat heb je zelf gedaan door je cups. Qua matchmaking had je net een beetje pech maar dan kan je nog wel aanvallen lijkt mij. Succes in je nieuwe lagere clan. Verder lag het niet aan je tegenstander maar aan jezelf. Meerdere mensen uit onze clan die TH7 zijn halen meerdere sterren op een TH8. Jij lurde niet en had een slecht leger zoals tig boogjes/barbaren healer en 3draken. Hiermee ga je in een andere clan ook niks bereiken. Je had juist zoveel kunnen leren bij ons maar je bent alweer weg.

[ Voor 14% gewijzigd door Wackmack op 30-10-2014 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:00
Tsjah... Waar 2 'vechten' hebben 2 schuld heb ik altijd geleerd. Combi van ons te ijverig en jij niet serieus genoeg?
Het ga je goed iig! Wie weet tot over een tijdje als je wat sterker/meer ervaren bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:55
Er is altijd wel commentaar als je iets verneukt, niet alleen voor nieuwe leden. Doe wat met die kritiek, verbeter jezelf en ga lekker door. En vooral relativeren ;) Jammer dat je direct afhaakt.

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-06-2021

De Koempert

BuYaKasha!!

KJ
Als je mijn opmerking over dat ik het een slap excuus vond om niet aan te vallen al afbranden vindt dan ben je wel erg gevoelig. Het gaat erom dat je altijd aanvalt, probeer het in ieder geval gewoon. Met de troops en spells die je had kon je nog een degelijke aanval neerzetten, maar zo ver ik weet heb je nooit gevraagd om tips of wat dan ook.

Als ik 23 uur afwacht zijn ook al mijn wenselijke targets weg, dat zal bij 90% van de members zo zijn. Als echter iedereen dat excuus gaat gebruiken, valt er op een gegeven moment niemand meer aan.

Wat betreft het aardiger moeten zijn voor nieuwere mensen; wij hebben inderdaad een fanatieke kern die kritiek levert, maar die ook vaak zat kritiek in ontvangst neemt als daar reden toe is. Als alles maar door de vingers wordt gezien met een instelling van helaas pindakaas, word natuurlijk niemand beter. Er was voordat je joinde een duidelijk regel over het 2x aanvallen, zonder uitzonderingen. Daarbij komt dat als je de clan joint, en 6 man je welkom heet en je je eerste paar dagen niet op de chat te zien ben, niet echt een goede eerste indruk maakt. Als je dan ook meteen in je 1e CW een strike haalt, helpt dat ook niet.

Misschien zijn wij te fanatiek voor jouw stijl van spelen, maar om dan meteen te zeggen dat wij niet voor de fun te spelen, tja.. Persoonlijk heb ik meer 'fun' als ik succesvol ben in het spelletje en dat geldt voor veel mensen in de clan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mootjes1989
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13-05 22:25
Mooi gesproken koempert :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maomanna
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online
heer heer!

https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=102416&sid=90116

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Goeie teksten schrijf je, mooi verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3veNG

R3veNG

Undercover Belg

Is er al een consensus binnen het leidinggevend apparaat over het probleem dat Gerben gisteren net na het einde van de war opriep: "Waarom levert het verzuimen van beide aanvallen in een war niet twee strikes, maar slechts één strike op?".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroendeGroot
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:36
R3veNG schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 09:49:
Is er al een consensus binnen het leidinggevend apparaat over het probleem dat Gerben gisteren net na het einde van de war opriep: "Waarom levert het verzuimen van beide aanvallen in een war niet twee strikes, maar slechts één strike op?".
Als je de OP leest zou je zelfs verwachten dat iemand een kick krijgt bij het totaal niet uitvoeren van de aanvallen. Ik citeer "Als je 3x een aanval mist of in zijn geheel niet meedoet wordt je gekickt" Ik vind gewoon dat mensen lekker moeten aanvallen :) Je leert er veel van en het is gewoon leuk (vind ik iig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Oh ja, helemaal vergeten.

Waarom levert 2x niet aanvallen niet 2 strikes op?

Verder mooi verwoord koempert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:27

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Brogala schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 11:21:
Oh ja, helemaal vergeten.

Waarom levert 2x niet aanvallen niet 2 strikes op?
Ik denk dat je dan goed naar de situatie moet kijken. Als het logischerwijs dezelfde reden heeft dat iemand helemaal niet heeft kunnen aanvallen dan voelt het wat onrechtvaardig om daar dan een 'dubbele' straf voor te geven.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Je moet twee boetes betalen voor datum x.
Dat lukt beide niet vanwege iets, dan krijg je ook gewoonweg twee maal een ophoging en niet één keer...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:27

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
CLB schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 12:16:
Je moet twee boetes betalen voor datum x.
Dat lukt beide niet vanwege iets, dan krijg je ook gewoonweg twee maal een ophoging en niet één keer...
Een analogie is vaak niet een erg goed argument ;) Binnen 200 meter 2x geflitst worden voelt ook onrechtvaardig (en is reden tot intrekken van in ieder geval één boete)

Ik zeg ook niet dat het in alle gevallen op moet gaan, maar dat je moet kijken naar de omstandigheden en of die voor beide aanvallen geldt of niet.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3veNG

R3veNG

Undercover Belg

In het rechtsysteem kan je ook niet meer dan één keer vervolgd worden voor dezelfde feiten. Kwestie van nog een analogie er bij te zwieren :-P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:52

Beste Clanleden

We hebben als leiding heel wat pagina's gediscussieerd over van alles en nog wat. Hieronder is de opsomming van waar we als leiding over hebben gediscussieerd en wat we hebben besloten over sommige punten.

Casual of hardcore
Om meteen maar met het belangrijkste punt in huis te vallen, we hebben qua mensen een diverse clan. We hebben mensen die veel online zijn en erg fanatiek zijn en we hebben mensen die weinig online zijn en af en toe is aanvallen en wars doen. We hebben mensen die veel praten en mensen die weinig praten. Er is een tweedeling aan het ontstaan tussen deze mensen waarin de meer 'hardcore' mensen veel van zich laten horen en een toon proberen te zetten.
Tweakers3 is van origine een casual clan, gericht op mensen die meer en minder spelen, maar waar bovenal gezelligheid belangrijk is. Door de komst van de clanwars komt de competitie drang naar boven en wordt het verschil tussen fanatiek en minder fanatiek duidelijker.
We hebben veel gepraat over wat we verwachten van members in onze clan, bijv. of we regels gaan stellen aan activiteit, chat, war performance etc. Dit gaan we echter niet, we willen een casual clan blijven die echter wel van iedereen een bijdrage verwacht in de clanwars. Dit omdat clanwars de gehele clan beïnvloedt. We gaan dus geen mensen kicken omdat ze niet veel praten of omdat ze niet binnen het super fanatieke plaatje passen. Er moet plek zijn voor iedereen die in ieder geval normaal mee wil doen met 2 clanwars per week. We verwachten met deze wars wel een goede inzet en de wil om hier beter in te worden.

Nieuwe leden
Mensen komen en gaan. Regelmatig komen er nieuwe mensen in onze clan, maar helaas zitten daar ook vaak mensen bij die niet passen in Tweakers3. Van nieuwe leden wordt verwacht dat deze een bepaalde mate van activiteit hebben.
Immers je sluit je niet aan bij een clan om vervolgens er niks te doen. Nieuwe leden hoeven ons niet de oren van het hoofd te kletsen, maar we verwachten ze af en toe wel is te zien of te horen. Ook het forum vormt een belangrijk onderdeel van de clan omdat hier tips/trucs maar ook discussies worden gepost. Dit is ook waar je makkelijk vragen kan stellen of dingen kan voorstellen. We verwachten van nieuwe leden ook dat ze actief deelnemen in de wars.
Ben je nog niet ervaren of weet je niet wat te doen, dan kan je uiteraard hulp vragen, we staan altijd klaar met tips en trucs. Uiteraard hoef je niet super actief te zijn, er is plek voor fanatieke en actieve mensen, maar ook voor mensen die af en toe op de dag is eventjes spelen. Speel je echter slechts 1x in de 2 dagen dan is Tweakers3 misschien iets te actief voor jou.
Deze informatie zal ook in de startpost komen te staan en nieuwe leden zullen in het begin hierop worden beoordeeld en als deze niet passen binnen tweakers3, zullen we deze kicken.

Aanvallen tijdens clanwars
Veel frustraties ontstaan tijdens de clanwars. Deze komen onder andere voor door mensen die laag aanvallen. We hebben gekeken naar een goede oplossing voor wie wie aanvalt. Helaas is hier geen goed werkende oplossing voor. Reserveren is geen optie omdat dit wederom een extra verplichting is en veel forum activiteit of een app zoals line zou verplichten. In principe is de aanbeveling om max. 5 boven of 5 onder je aan te vallen.
Dit wordt echter geen regel omdat sommige tegenstanders zo sterk zijn dat dit sterren zou kosten. Probeer echter voordat je aanvalt te kijken wie er nog onder je moet aanvallen en gun deze mensen anders eerst de kans. Overleg anders eerst, communicatie is hier de sleutel tot succes.
Het komt regelmatig voor dat de lagere in onze clan geen targets meer over hebben om sterren te pakken omdat degenen boven hen deze al hebben gepakt. Gebruik dus een beetje common sense wanneer je aanvalt en hou rekening met elkaar. Uiteindelijk gaat het niet om jouw prestatie maar om de prestatie van de gehele clan bij elkaar. Wanneer wij merken dat je regelmatig veel te laag aanvalt (in het begin van de war, later is het toegestaan om extra sterren te pakken) zullen we je dm'en en vragen of je hier iets in kan verbeteren.
Veel frustraties ontstaan ook door het niveau van een aanval. Als iemand faalt door bijvoorbeeld niet te luren of door een verkeerde army composition. Als je niet goed weet welke army composition je moet gebruiken, of als je niet weet hoe je een basis moet aanvallen, vraag dan tips. We hebben vele ervaren mensen die je goed kunnen helpen. Oefening baart kunst, maar wel als je ook begrijpt wat je fout doet.

Toon van de muziek
Er wordt vaak feedback gegeven, tips, trucs, ideeën, commentaar. Dit is goed en zeker welkom. Helaas zien we ook vaak dat de toon hiervan niet constructief is maar vaak enigszins negatief of sarcastisch. Dit werkt dan vaak juist averechts. Niet iedereen is even fanatiek bezig met dit spel. Probeer elkaar te helpen op een normale toon, dit maakt het voor iedereen gezelliger. Denk aan een leraar, die heeft ook te maken met 'domme studenten' die hij elke keer weer iets moet leren. Die kan ook niet gefrustreerd raken maar dient ook kalm dingen goed te blijven uitleggen. Als je zelf goed bent in dit spel dan lijken dingen heel erg logisch, echter voor mensen die niet zo fanatiek zijn in dit spel zijn die dingen vaak niet logisch.

Commentaar op de leiding
Er is een kleine groep die erg veel aanwezig is en ook erg veel tips geeft en daardoor ook hun eigen idee hebben over hoe Tweakers3 zou moeten zijn. Tips, feedback, ideeën, dit is allemaal welkom en wordt ook gewaardeerd, echter moet je er niet vanuit gaan wanneer je dingen voorstelt, wij dit ook moeten gebruiken. We horen vaak 'insert random frustration, maakt toch niet uit want er wordt toch niks mee gedaan'. Dit is echter niet waar, wij bespreken alles wat we horen en zien (we hebben niet voor niks 24 pagina's in onze discussie). Echter nemen we niet overal maar besluiten over en zeker niet in een hele korte tijd. Tweakers3 is geen gevangenis waar we leven met regeltjes. Het meeste moet gewoon common sense zijn en komen met de tijd. Gezelligheid, ervaring en tijd is wat een clan hecht en goed maakt, niet de regels. We denken in het belang van de gehele clan en niet alleen van degenen die het meest aanwezig zijn qua commentaar. Alles wat we besluiten heeft zijn invloed op de clan en op iedereen die er in zit. We proberen het zoveel mogelijk mensen naar hun zin te maken, zowel de meer casual spelers als de fanatieken.
Echter als deze clan niet is wat jij ervan verwacht of je ergert je teveel dan ben je uiteraard vrij om een andere clan op te zoeken.

Final Notes
Wij vinden dat de huidige koers van de clan prima is. Het is geven en nemen en er is een goede mix tussen fanatiek en casual in onze ogen. Als iedereen elkaar respecteert en wat meer rekening met elkaar houdt komt het prima in orde. Frustratietjes en dingen die niet helemaal naar je zin gaan heb je altijd, maar probeer dit in verhouding te zien. Heb vooral veel plezier en hou het gezellig! Het is immers een spelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-10 13:00
De nieuwe startpost is ook online. Hier!
Aanvullingen, spelfouten etc., meldt het maar. Mocht je veel aanmerkingen hebben of foutjes ontdekken is het misschien handiger om een DM'tje te sturen ;)

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
@Frank_P Mooie post, maar niks nieuws toch? :) Volgens mij is dit allemaal al bekend en geaccepteerd. Wel mooi dat het nu in een duidelijke post staat om even na te lezen.

Startpost ga ik nu lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
TLDR; We gaan dus eigenlijk niets doen qua aanvallen met CW (of überhaupt iets veranderen) haal ik hieruit. Je (jullie) geeft wel aan dat overleg een key hierin is, wat ook zo is, maar mensen lezen en/of luisteren niet. Dit is al een paar keer gebeurd waardoor dit gewoon niet opschiet en zelfs onze Moo geïrriteerd raakt.

Ik snap dat we casual zijn maar i.m.o. moet er toch echt wel iets veranderen aan de CW als je wil dat iedereen wel gaat verplichten tot aanvallen.

@Curva; Betere openingspost zo. Kan je de kleur niet iets aanpassen zodat die hetzelfde is als de Tweakers kleur?

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
Mooie nieuwe startpost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
Curva schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 15:53:
De nieuwe startpost is ook online. Hier!
Aanvullingen, spelfouten etc., meldt het maar. Mocht je veel aanmerkingen hebben of foutjes ontdekken is het misschien handiger om een DM'tje te sturen ;)
2 opmerkingen:
- de rode kleur is verschrikkelijk :/
- deze linkjes doen het niet:
Clash of Clans Builder
Clash of Clans Tools
Officiële Clash of Clans forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
Famous schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 15:57:
TLDR; We gaan dus eigenlijk niets doen qua aanvallen met CW (of überhaupt iets veranderen) haal ik hieruit. Je (jullie) geeft wel aan dat overleg een key hierin is, wat ook zo is, maar mensen lezen en/of luisteren niet. Dit is al een paar keer gebeurd waardoor dit gewoon niet opschiet en zelfs onze Moo geïrriteerd raakt.

Ik snap dat we casual zijn maar i.m.o. moet er toch echt wel iets veranderen aan de CW als je wil dat iedereen wel gaat verplichten tot aanvallen.
Wat zou jij willen zien dan?
-5 +5 is toch een degelijk uitgangspunt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Famous schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 15:57:
@Curva; Betere openingspost zo. Kan je de kleur niet iets aanpassen zodat die hetzelfde is als de Tweakers kleur?
Nee, dat lukt niet. Dat heb ik lang geprobeerd... Maar er kunnen geen kleuren worden gedefinieerd doormiddel van RGB codes. Staat wel in de uitleg/FAQ, maar dit werkte niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manstaat
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-10 10:37
Nogmaals, ik lees het forum als ik kan. En ik lees soms ook de chat mee. Maar actief posten doe ik niet. Ik ben blij met deze koers. Want ik ben niet de actiefste verbaal, maar clanwars mee spelen vindt ik wel grappig. Daarom is dit voor mij de ideal clan! keep on fighting guys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kefco
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11-11-2022
manstaat schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 16:07:
Nogmaals, ik lees het forum als ik kan. En ik lees soms ook de chat mee. Maar actief posten doe ik niet. Ik ben blij met deze koers. Want ik ben niet de actiefste verbaal, maar clanwars mee spelen vindt ik wel grappig. Daarom is dit voor mij de ideal clan! keep on fighting guys!
+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mootjes1989
Is nu 800 of 1000cups? In CoC zelf staat 800...

Mooie startpost ziet er proffff uit :)

Mooi verhaal ook duidelijk maar veranderd indd niet echt iets

Iedereen weer lief doen 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Renzzie schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 16:03:
[...]

2 opmerkingen:
- de rode kleur is verschrikkelijk :/
- deze linkjes doen het niet:
Clash of Clans Builder
Clash of Clans Tools
Officiële Clash of Clans forum
Rode kleur is mooi B)
Die kwam het dichtste bij de Tweakers kleur. En die gele was helemaal fel.

Links: Fixed
mootjes1989 schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 16:08:
Is nu 800 of 1000cups? In CoC zelf staat 800...
Heb de info over de leagues niet uit CoC zelf haha maar van die Wikia.

[ Voor 22% gewijzigd door Curva op 31-10-2014 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Laatst online: 19-11-2023
Goeie post en startpost, hulde hiervoor!! _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door Ontzettende_Jan op 31-10-2014 16:44 ]

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3veNG

R3veNG

Undercover Belg

Mooi mooi. Zaterdag hopelijk geen Aziaten voor onze kiezen opdat we een nieuwe win-streak kunnen neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20:11
Mooie startpost inderdaad!

@ het bericht van Frank. Ik zal het kort houden, helder en logisch verhaal wat mij betreft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikersnaam
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-06 20:31

gebruikersnaam

Ja echt!

Hoi, kunnen jullie nog een actief lid gebruiken? Ik ben lev. 76, 1600 trophies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Renzzie schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 16:04:
[...]

Wat zou jij willen zien dan?
-5 +5 is toch een degelijk uitgangspunt?
Voorop stellende dat het nooit een utopie zal worden maar iedereen heeft wel zijn eigen gedachtegang en beeldvorming natuurlijk.

Het -5 +5 systeem werkt al niet voor de onderste clan members. Daarnaast ben ik van mening dat de onderste vier sowieso voor onze laatste twee moeten zijn. Hier waren en veel clanmembers mee eens maar dit is blijkbaar niet meegenomen. Terwijl in de post wel staat 'we kijken niet naar wat de actieve zeggen maar de gehele clan".
Tevens lees ik ook niets over de tweede aanvallen van de top terwijl dit toch echt besproken is en ook is "goedgekeurd" door de leiding? Naast dat het er leuk uit ziet veranderd er dus eigenlijk helemaal niets in of aan de clan. In mijn ogen dan ook een beetje nutteloos. Dit is wat we altijd al gedaan hebben en hebben nageleefd. Ik had er dan denk ik wat meer van verwacht i.p.v. het bovenstaande stuk.

Naast dit is er eigenlijk geen sanctie als je niet doet wat ze "voorstellen". Als ik nummer 40 pakt wat dan? Ik word er op aangesproken maar verder niets? Zo kan ik net zo goed enkel lage nummers pakken om lekker sterren te scoren voor de achievement.

Dit is niet lullig of aanvallend bedoelt tegen de leiding maar zoals ik al zei ik had er wellicht wat meer van verwacht. Zeker omdat leden en ook de leiding op dingen ingingen die eerder zijn aangehaald maar ik zie ze nergens terug.
gebruikersnaam schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 18:47:
We hebben nog een plek over dus meld je gewoon in-game aan :)

edit; Waarom de openingspost beginnen met die NOOB muren? :+

[ Voor 8% gewijzigd door Famous op 31-10-2014 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
gebruikersnaam schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 18:47:
Ziet er goed uit, join maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mootjes1989
Ik was geïnteresseerd int linkje over hoeveel wallies er voor welke muur nodig zijn
Klopt et dat ie et (nog) niet doet?? Of ligt et aan mn tablet?? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikersnaam

gebruikersnaam

Ja echt!

ik heb verzoek voor joinen gedaan, of moet ik nog eerst door de keuring? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mootjes1989
Er moet even iemand vd leiding zijn die je accepteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Linkse rijtje is level bombers daarna level muren:

1 1 2 2 2 3 5 6 7 9 12 15
2 1 1 2 2 3 4 4 5 7 9 11
3 1 1 1 1 2 3 3 4 5 6 8
4 1 1 1 1 2 2 2 3 4 5 6
5 1 1 1 1 1 2 2 2 3 3 4
6 1 1 1 1 1 1 2 2 2 3 3

zie; http://clashofclans.wikia.com/wiki/Walls

[ Voor 11% gewijzigd door Famous op 31-10-2014 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mootjes1989
Top thnx fam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamD
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-06 14:39
Ziet er prima uit jongens.. keep it up. :)

+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikersnaam

gebruikersnaam

Ja echt!

Ik ben nu member geworden van de clan. Mn nickname is Dutchsoldier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3veNG

R3veNG

Undercover Belg

Hallo 'Dutchsoldier' :-D. Netjes op tijd om aan de volgende war deel te nemen :-). Succes en veel plezier.

edit: Mootjes, je zit net buiten de eligible war participants.

[ Voor 25% gewijzigd door R3veNG op 01-11-2014 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
R3veNG schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 00:39:
Hallo 'Dutchsoldier' :-D. Netjes op tijd om aan de volgende war deel te nemen :-). Succes en veel plezier.

edit: Mootjes, je zit net buiten de eligible war participants.
Ik leave zo toch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3veNG

R3veNG

Undercover Belg

Gadver, het zijn toch niet weer Aziaten eh! Best een sterke tegenstander weer, uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Ga dan helemaal weg pipo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
Famous schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 19:00:
[...]

Voorop stellende dat het nooit een utopie zal worden maar iedereen heeft wel zijn eigen gedachtegang en beeldvorming natuurlijk.

Het -5 +5 systeem werkt al niet voor de onderste clan members. Daarnaast ben ik van mening dat de onderste vier sowieso voor onze laatste twee moeten zijn. Hier waren en veel clanmembers mee eens maar dit is blijkbaar niet meegenomen. Terwijl in de post wel staat 'we kijken niet naar wat de actieve zeggen maar de gehele clan".
Tevens lees ik ook niets over de tweede aanvallen van de top terwijl dit toch echt besproken is en ook is "goedgekeurd" door de leiding? Naast dat het er leuk uit ziet veranderd er dus eigenlijk helemaal niets in of aan de clan. In mijn ogen dan ook een beetje nutteloos. Dit is wat we altijd al gedaan hebben en hebben nageleefd. Ik had er dan denk ik wat meer van verwacht i.p.v. het bovenstaande stuk.

Naast dit is er eigenlijk geen sanctie als je niet doet wat ze "voorstellen". Als ik nummer 40 pakt wat dan? Ik word er op aangesproken maar verder niets? Zo kan ik net zo goed enkel lage nummers pakken om lekker sterren te scoren voor de achievement.

Dit is niet lullig of aanvallend bedoelt tegen de leiding maar zoals ik al zei ik had er wellicht wat meer van verwacht. Zeker omdat leden en ook de leiding op dingen ingingen die eerder zijn aangehaald maar ik zie ze nergens terug.

[...]

We hebben nog een plek over dus meld je gewoon in-game aan :)

edit; Waarom de openingspost beginnen met die NOOB muren? :+
Onze post geeft precies de lijn aan die Tweakers3 zal volgen.
Er komt geen regel voor wie wie aanvalt, omdat dit simpelweg nooit werkt.
Juist omdat het onderin niet werkt geven we ook aan dat het +5 -5 systeem niet werkt als regel.
Het is echter een goede leidraad om te gebruiken en voor de rest vragen we iedereen om een beetje common sense te gebruiken en goed te kijken wie er onder hem ook nog aanvalt.
Daarbij hoort dus dat de lage mensen ook rekening houden met dat de allerlaagsten ook nog iets kunnen pakken. Doen ze dit niet dan zullen we ze erop aanspreken, veranderen ze dit niet, dan zal dit uiteindelijk resulteren in een kick.
Tuurlijk kan jij de nummer 40 pakken zonder dat we je meteen kicken, maar je weet zelf ook dat dat voorbeeld nergens op slaat.
In deze war bijv. is het bijna niet te doen om -5 aan te vallen (zeker in de top), deze tegenstander is namelijk behoorlijk sterk.

Het bewaren van 1 aanval door de top10 is geen regel, het is een verzoek, dit is ook in de startpost opgenomen.
We hebben dit ook op het forum en ingame gevraagd.
Het zou handig zijn om nog wat achter de hand te hebben alleen niet iedereen heeft de luxe van tijd om een aanval voor het laatst te bewaren, vandaar dat het een verzoek is.
Ik val zelf buiten de top10 maar probeer ook meestal nog een aanval te bewaren.

Als wij vinden dat iemand gekke dingen doet zullen wij diegene daarover een DM sturen.
Als dit niet werkt dan kicken we diegene want dan past hij niet binnen Tweakers3.

Jij had denk ik verwacht dat we met een waslijst aan veranderingen en regels zouden komen.
We hebben ook diverse dingen overwogen en besproken (zowel regels als veranderingen die meer hardcore zouden zijn). Bijv. om nummers te reserveren of om te spiegelen, of max + of - 3 aan te vallen etc etc. Of om mensen te gaan beoordelen op war results.
Echter hebben we besloten om dit allemaal niet te doen omdat dit niet is hoe Tweakers3 was en zou moeten zijn.

De kern van het verhaal is dat we een gezellige clan willen zijn waar we fanatiek zijn met de wars maar waar we het proberen met zo min mogelijk regeltjes en waar we hopen dat iedereen met zijn gezonde verstand nadenkt in wat hij doet.
Een clan met overal regeltjes voor werkt gewoon niet.
Dat is de koers die Tweakers3 had en zoals we ook verder gaan.

Kortom het is een bevestiging voor iedereen hoe Tweakers3 is en zal blijven.

Niet iedereen hoeft het hiermee eens te zijn en iedereen is uiteraard ook vrij om OF naar een meer casual clan te gaan (bijv. Tweakers.net) of om naar een meer hardcore clan te gaan (OneHive?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Frank_P schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 11:31:
[...]

Of om mensen te gaan beoordelen op war results.
Echter hebben we besloten om dit allemaal niet te doen omdat dit niet is hoe Tweakers3 was en zou moeten zijn.
Ik vind dat je hier wel echt meer naar mag gaan kijken. Afgelopen war kwam er iemand 3 minuten voor het einde aanzetten, doet een aanval met een noobleger zonder spells, haalt 20% en stelt dan "Even snel aangevallen zodat ik geen strike krijg". Persoonlijk zou ik hier alsnog een strike voor geven omdat de aanval bewust nergens op sloeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3veNG

R3veNG

Undercover Belg

Als het zo flagrant is, dan vind ik ook dat die aanval niet als 'geldig' bestempeld mag worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
De Koempert schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 12:02:
[...]

Ik vind dat je hier wel echt meer naar mag gaan kijken. Afgelopen war kwam er iemand 3 minuten voor het einde aanzetten, doet een aanval met een noobleger zonder spells, haalt 20% en stelt dan "Even snel aangevallen zodat ik geen strike krijg". Persoonlijk zou ik hier alsnog een strike voor geven omdat de aanval bewust nergens op sloeg.
Dat zijn de uitersten en daar letten we wel op en daar zitten op ten duur ook consequenties aan.
Ik heb die bewuste aanval overigens niet gezien.
Zal eens kijken.
Edit: ik heb het gezien nu ja

Echter bedoelen we war performance met hoe goed iemand aanvalt. In het stuk staat dat we verwachten dat mensen hun best doen en willen proberen om beter te worden. Als iemand keer op keer niet leert dan houdt het voor diegene ook op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Frank_P schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 12:40:
[...]

Dat zijn de uitersten en daar letten we wel op en daar zitten op ten duur ook consequenties aan.
Ik heb die bewuste aanval overigens niet gezien.
Zal eens kijken.
Edit: ik heb het gezien nu ja

Echter bedoelen we war performance met hoe goed iemand aanvalt. In het stuk staat dat we verwachten dat mensen hun best doen en willen proberen om beter te worden. Als iemand keer op keer niet leert dan houdt het voor diegene ook op.
Feit is dat deze speler op 2 strikes zit, en het hem eigenlijk nog steeds niet zo veel boeit. Er is niet voldaan aan de verwachting om je best te doen en er werd dan ook niet om tips of wat dan ook gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mootjes1989
@curva ik bedoelde cups om te joinen..
In game staat 1000 opt forum 800 ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

mootjes1989 schreef op zondag 02 november 2014 @ 08:07:
@curva ik bedoelde cups om te joinen..
In game staat 1000 opt forum 800 ;-)
En het zou 1200 moeten zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Eerste aanval 98% gehaald met gowiwi, was 100% geweest met wat minions of als ik m'n barbarians niet gelijk inzetten. Was verder wel een mooie aanval naar mijn idee.

Heeft er iemand een golem lvl 2/3/4 voor mij? Ik wil m'n tweede gowiwi aanval doen maar ik heb nog geen golem :(.

Als m'n pekka eindelijk lvl 3 is snel golem 3 aanzetten. Nu de loot weer redelijk is ben ik weer goed bezig (ook al heb ik tot nu toe maar 33 keer aangevallen).

Verder hebben die chinezen echt geen leven, ik schat dat meer dan de helft nu al meer dan 100 aanvallen heeft buiten CW... en hun nmmr 9 heeft 231 aanvallen (vanochtend dan, is nu vast 250 aanvallen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
Deze war gaan we zoooo overduidelijk dik verliezen. Gaan we nu hier ook strikes uitdelen als je niet aanvalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Renzzie schreef op zondag 02 november 2014 @ 15:37:
Deze war gaan we zoooo overduidelijk dik verliezen. Gaan we nu hier ook strikes uitdelen als je niet aanvalt?
Jep, dat gebeurt gewoon.
Brogala schreef op zondag 02 november 2014 @ 15:28:
Eerste aanval 98% gehaald met gowiwi, was 100% geweest met wat minions of als ik m'n barbarians niet gelijk inzetten. Was verder wel een mooie aanval naar mijn idee.

Heeft er iemand een golem lvl 2/3/4 voor mij? Ik wil m'n tweede gowiwi aanval doen maar ik heb nog geen golem :(.

Als m'n pekka eindelijk lvl 3 is snel golem 3 aanzetten. Nu de loot weer redelijk is ben ik weer goed bezig (ook al heb ik tot nu toe maar 33 keer aangevallen).

Verder hebben die chinezen echt geen leven, ik schat dat meer dan de helft nu al meer dan 100 aanvallen heeft buiten CW... en hun nmmr 9 heeft 231 aanvallen (vanochtend dan, is nu vast 250 aanvallen).
Was inderdaad leuke aanval die eerste!
Koempert heeft volgens mij al je Golem aanstaan (level 4).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
Noteer alvast maar een strike dan voor mij. Ga hier echt geen elixer aan verpesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Renzzie schreef op zondag 02 november 2014 @ 15:58:
Noteer alvast maar een strike dan voor mij. Ga hier echt geen elixer aan verpesten.
Dan stem ik voor een kick!
Wat een belachelijke instelling!! Probeer het dan gewoon! 8)7

Net als de nieuwe telg in de clan, Dutchsoldier, 10 nummers onder zijn nummer aanvallen met zn eerste aanval terwijl er daarboven nog genoeg open nummers zijn die 0 sterren hebben! Chapeau! *O*

Ja misschien zit de post vol frustratie en is dit niet de manier, maar ik erger me echt groen en geel aan te laag aanvallen, want het zijn vaak dezelfde... Ongeacht dat dit een sterke (onmogelijke) tegenstander is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -WarAx-
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09-2022
Waarom oefen je niet een keer een aanval? Misschien een andere aanval style, wel één waar over is nagedacht. Ik wil zelfs nog steeds oefenen met lava hound en balloons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Curva schreef op zondag 02 november 2014 @ 16:11:
[...]

Dan stem ik voor een kick!
Wat een belachelijke instelling!! Probeer het dan gewoon! 8)7

Net als de nieuwe telg in de clan, Dutchsoldier, 10 nummers onder zijn nummer aanvallen met zn eerste aanval terwijl er daarboven nog genoeg open nummers zijn die 0 sterren hebben! Chapeau! *O*

Ja misschien zit de post vol frustratie en is dit niet de manier, maar ik erger me echt groen en geel aan te laag aanvallen, want het zijn vaak dezelfde... Ongeacht dat dit een sterke (onmogelijke) tegenstander is.
Helemaal mee eens. Aan zo'n instelling hebben we niks. Had van de nieuwe member ook meer verwacht inderdaad. Geen wonder dat ie zo veel CW sterren heeft :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamD
Al snap ik wat je bedoelt, dit is niet echt de juiste mentaliteit.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
Nog geen enkele strike gehaald, altijd netjes aangevallen en cc's gevuld voor en tijdens een war. Slechte instelling omdat ik geen elixer wil weggooien in een kansloze war? Tsjah, meningen verschillen denk ik zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamD
Weetje wat het is, als iedereen zo denkt en eerst X aantal uren afwacht.. om vervolgens erachter te komen dat we zwaar geownt worden, zullen we nooit een war winnen.

Ik heb momenteel ook een 400k+ leger die ik gewoon lekker inzet straks, met de 2e aanval zal ik een stuk minder kostbaar leger maken om dezelfde reden als jij net aangeeft.

Ja we zijn kansloos om dit te winnen, maar leren van de aanvallen doe je uitvoert doe je altijd, ook bij fails.

En ja, meningen verschillen vaak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Jammer van DutchSoldier. Hopelijk snapt ie 't nu wel. Ik ben een beetje klaar met de nieuwe members :+

Ik heb 't deze CW trouwens uitzonderlijk goed gedaan met gowiwi, 1x 98% op sterke TH9 en 1x 64% op TH10 met 2 infernos, 2x lvl 3 xbow.

Heb nu 2x golem lvl 4 van CLB en Koempert gekregen, die dingen zijn sterk _/-\o_ Ik zou haast m'n pekka 3 gemmen om zo snel mogelijk golem 3 te krijgen.

[ Voor 9% gewijzigd door Brogala op 02-11-2014 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Tweede aanvallen 3 sterren met hogs, zelfs 1 spellen over gehad.

Bij een cw val jr altijd aan. Wat maakt die elixer nou uit. Het is max 800K, dat heb je in enkele aanvallen bij elkaar.
Hoe meer jr aanvalt hoe beter het gaat. Vanmorgen eerste aanval ook maar 1 ster maar toch wat geleerd. Verder erg mooie aanvallen van dr Chinezen gezien.

Clb heeft een mooie verdediging en Gerben/koemprrt weer mooie aanvallen gedaan.
Famous volgende cw erbij dus woensdag weer ownen.

Te laag aanvallen blijft een hekel punt dus waarom geen regel invoeren? Max 5 onder je nummer en anders een strike. Ja misschien kost dit wat leden maar heb liever een war met 30 VS 30 dan 45 VS 45 met leden die het weinig boeit.

Centrale vraag, moet je kuren of niet?

Wat hebben andere gezien bij de Chinezen wat wij beter kunnen doen? Zal morgen is goed kijken maar de leger samenstelling. Die blijf ik raar vinden bij Kristof. Verder misschien maar is een base van de Chinezen overnemen.

[ Voor 3% gewijzigd door Wackmack op 02-11-2014 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Famous, Koemp en ik hebben zullen na de CW overstappen naar een andere clan. De reden hiervoor is de ergernissen die ontstaan tijdens de CW's.
Wij willen een clan die een duidelijker kader wat betreft CW's en het werven van nieuwe leden. Hierbij worden geen extreme eisen gesteld en hardcore wordt het NIET! Dit zal [Tweakers] worden.

We vonden het erg gezellig in de TWK3 clan en wensen jullie verder dan ook veel succes met de clan war!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Begrijpelijk en ik zal jullie joinen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
ben wel benieuwd naar jullie setje met regels. Maken jullie een nieuwe topic in strategy aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Renzzie schreef op zondag 02 november 2014 @ 18:26:
ben wel benieuwd naar jullie setje met regels. Maken jullie een nieuwe topic in strategy aan?
Die komt er inderdaad wel.
Echter zal de clan eerst opgestart moeten worden dus het topic zal ook geleidelijk gevuld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
Mmmm interessant. Wil ook wel vaker winnen met CW en pak meestal mijn sterren wel ;)
FF kijken hoe het loopt maar misschien wil ik wel joinen (als jullie me willen hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamD
Ik vraag me af in hoeverre dit anders word als de huidige clan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Aangezien er direct veel commotie ontstaat:
Ik heb de laatste tijd vaker gedacht om uit de clan te stappen aangezien ik mij redelijk kan ergeren aan dingen. Dit weekend is de beslissing genomen en stap ik eruit. De reden hiervoor is dat ik fanatieker ben geworden en niet het gevoel heb dat ik nog bij TWK3 pas. Mijn gedachtengang is anders dan de huidige koers van TWk3.

Ik heb mij met veel plezier ingezet en ik hoop dat jullie verder nog veel CW's gaan winnen.

Ps. mocht er iemand nog de statistieken willen overnemen, mag je mij PM'en ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

SamD schreef op zondag 02 november 2014 @ 18:32:
Ik vraag me af in hoeverre dit anders word als de huidige clan?
Het deel dat als fanatiek gezien wordt in deze clan zal op zichzelf gegaan. Dat betekent net zo laidback als Twk3 maar zullen we minder mild zijn omtrent CWs.

Kicken gaat echt niet snel, onze instelling is simpelweg dat je je best doet met CWs, dat het echt geprobeerd wordt, targets beter afstemmen en dat je je leger aanpast op de base die je aanvalt en dus niet zomaar een stel draken aanzet.

We denken dat de nieuwe leiding hier goede tips over kan geven en members zullen er daardoor ook baat bij hebben. We hebben echter geenszins zin om mensen van begin af aan alles bij te brengen en zijn dan ook op zoek naar mensen die zich al enigszins bewezen hebben of potentie hebben.

Het klinkt wellicht veel strenger dan het is. We willen gewoon met een duidelijkere structuur de CWs spelen en alleen verliezen doordat de tegenstander duidelijk beter is, niet door ons eigen falen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Aangezien dit het TWK3 topic is is er alvast een nieuwe topic aangemaakt.
Laten we de discussies, vragen en alles wat met de "nieuwe" clan te maken heeft dan ook daar voeren. Het moet nog opgemaakt worden maar dat komt allemaal nog :Y

Het topic kan je hier vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0HAN
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-09 22:59
De Koempert schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 13:23:
[...]

Feit is dat deze speler op 2 strikes zit, en het hem eigenlijk nog steeds niet zo veel boeit. Er is niet voldaan aan de verwachting om je best te doen en er werd dan ook niet om tips of wat dan ook gevraagd.
De betreffende speler ben ik. De opmerking "dat het hem nog steeds niet zoveel boeit" vind ik een beetje onzin. Ik kwam net (onverwacht laat) thuis uit mijn werk en moest nog een tweede aanval doen. Aangezien deze 5 minuten voor tijd niets meer ging opleveren en ik binnen 5 minuten geen serieus leger kon aanmaken heb ik maar gewoon aangevallen met wat ik nog had.
Heb ik om tips gevraagd of "mijn best" gedaan? Nee, maar dat had bij mijn aanval weinig zin meer. Telt dit niet als een serieuze aanval en wordt ik gekicked? Zou jammer zijn maar ik zou er begrip voor hebben.
Hopelijk kan ik gewoon blijven en beleven we allemaal weer wat meer plezier aan dit spelletje. Ik zou zeggen, niet te veel naar anderen kijken; doe zelf je best, probeer anderen te helpen maar neem het vooral niet TE serieus...

 MacBook Pro M1 (2021)  Mac Mini (2011)  iPhone 12 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

J0HAN schreef op zondag 02 november 2014 @ 19:02:
[...]

De betreffende speler ben ik. De opmerking "dat het hem nog steeds niet zoveel boeit" vind ik een beetje onzin. Ik kwam net (onverwacht laat) thuis uit mijn werk en moest nog een tweede aanval doen. Aangezien deze 5 minuten voor tijd niets meer ging opleveren en ik binnen 5 minuten geen serieus leger kon aanmaken heb ik maar gewoon aangevallen met wat ik nog had.
Heb ik om tips gevraagd of "mijn best" gedaan? Nee, maar dat had bij mijn aanval weinig zin meer. Telt dit niet als een serieuze aanval en wordt ik gekicked? Zou jammer zijn maar ik zou er begrip voor hebben.
Hopelijk kan ik gewoon blijven en beleven we allemaal weer wat meer plezier aan dit spelletje. Ik zou zeggen, niet te veel naar anderen kijken; doe zelf je best, probeer anderen te helpen maar neem het vooral niet TE serieus...
Ah joh, oud nieuws. Zoals je hierboven kan lezen heeft een groep mensen een iets andere kijk dan "niet naar anderen kijken" en gaan wij het op een andere manier proberen.

Het is een misperceptie dat we het te serieus nemen of fanatiek zijn. We willen gewoon winnen en niks aan het toeval overlaten. Dat is veel simpeler en minder intensief dan het klinkt, denk na over je leger en stel je leger af op de basis die je aanvalt. Dat gebeurt nu bij een groot deel van de aanvallen niet en zit ook geen verbetering in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikersnaam

gebruikersnaam

Ja echt!

Brogala schreef op zondag 02 november 2014 @ 17:09:
Jammer van DutchSoldier. Hopelijk snapt ie 't nu wel. Ik ben een beetje klaar met de nieuwe members :+

Ik heb 't deze CW trouwens uitzonderlijk goed gedaan met gowiwi, 1x 98% op sterke TH9 en 1x 64% op TH10 met 2 infernos, 2x lvl 3 xbow.

Heb nu 2x golem lvl 4 van CLB en Koempert gekregen, die dingen zijn sterk _/-\o_ Ik zou haast m'n pekka 3 gemmen om zo snel mogelijk golem 3 te krijgen.
Dutchsoldier hier, ik had een drakenleger klaarstaan.. bij de hogere basis had ik niet idee sterren te kunnen halen. Vandaar mijn keuze, zn eerste war wil je toch graag scoren..... :o, blijkbaar een foute keuze... Zal de volgende keer hoger mikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Ik wil eigenlijk toch nog wel even een dialoog met de TweakersIII leiding, via het forum danwel via DM. Als daar vanaf jullie kant behoefte aan is natuurlijk. Misschien hadden jullie ook niet verwacht dat er onvrede heerste binnen zo'n grote groep en niet alleen bij Famous en mij bijvoorbeeld. Laat maar horen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
  • Laatst online: 07-01 16:39
Ow, ik denk van wel hoor :). Je kan alleen niet iedereen tevreden houden. Dus je kiest wat je het beste ligt en wat je denk dat het beste voor de clan in zijn geheel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
Heren van TWK3, bedankt voor het verblijven in jullie clan. Altijd een fijne tijd gehad hier! Ik heb ook Tweakers gejoined. Ik denk dat hun visie beter aansluit op hetgene wat ik graag zou willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3veNG

R3veNG

Undercover Belg

Renzzie schreef op maandag 03 november 2014 @ 09:11:
Heren van TWK3, bedankt voor het verblijven in jullie clan. Altijd een fijne tijd gehad hier! Ik heb ook Tweakers gejoined. Ik denk dat hun visie beter aansluit op hetgene wat ik graag zou willen.
+1: legt het perfect uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meestal laat ik alles aan mij voorbij gaan maar na gisteren wil ik toch een paar zaken kwijt.

In iedere groep, club of clan waar dan ook zul je te maken hebben met verschillende meningen, inzichten en karakters. Na "val" van TweakersI hebben een aantal members zich aangesloten bij ons, dat ging in het begin best goed en het bracht ook reuring maar je zag ook steeds meer irritaties. Voor een groot deel ben ik het eens met de kritieken. Het niet luren, de hoge of de lage pakken, cw-aanvallen met een slecht leger is ook irritant. Maar een aantal van de overstappers heb ik ook slecht zien luren, te hoog aanvallen op momenten dat we sterren nodig hebben.

De impulsieve actie van gisteren valt bij mij echter wel verkeerd, dit had echt niet midden in een clanwar gehoeven. Gelukkig zijn we in de pan gehakt dus maakt het geen verschil voor de uitslag. Ik heb de statistieken erbij gepakt van de laatste wars maar daar zie ik maar weinig heldhaftige resultaten bij diegene die zijn overgestapt. Een goed begin kan ook bij jezelf beginnen.

@Curva; niet van jou verwacht, weinig integere actie om het zo aan te pakken, zeker naar de anderen van de leiding. Je bent imo altijd van grote waarde geweest met je inzet en betrokkenheid maar dit heb je echt totaal verkeerd aangepakt. Erg jammer.

@ Koempert en Gerben; misschien is het een goed moment om TweakersIII te verlaten. Jullie keuze staat vast en ik denk dat het voor beide clans weinig toevoegt als jullie nog langer blijven. Dit topic blijft nog wel even dus het lijntje blijft tussen de clans.

@Rob; je bent een goeie gast Rob, jammer dat ik niet meer bij je in de clan zit.

Waarschijnlijk als deze splitsing op een fatsoenlijke manier was gegaan, was ik ook overgestapt. Ik zie natuurlijk ook wel waar het mis gaat, stoor mij eraan en hoop dat het wat strenger wordt op enkele punten. De actie van gisteren past alleen niet bij mij, vandaar dat ik blijf.

@de rest; veel plezier en succes in Tweakers en wellicht strijden we ooit weer zij aan zij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
Ik blijf nog even lekker zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Ruben ; de nieuwe tweakers is echt niet impulsief gekomen door deze clanwar. Ik ergerde me al ontzettend lang aan alle noobs. Verder ga ik vanmiddag uit de clan.

Verder, wat is er zo verkeerd aangepakt? Zoals al gezegd heeft curva en ik ook veel dingen voorgesteld maar niks kwam er door heen. Ik zou graag in tweakers3 blijven maar als er niets wordt gedaan met wat ik of iemand anders voorsteld ...

Was een leuke tijd in tweakers3 :)

[ Voor 3% gewijzigd door Brogala op 03-11-2014 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Brogala schreef op maandag 03 november 2014 @ 10:31:
Ruben ; de nieuwe tweakers is echt niet impulsief gekomen door deze clanwar. Ik ergerde me al ontzettend lang aan alle noobs. Verder ga ik vanmiddag uit de clan.

Verder, wat is er zo verkeerd aangepakt? Zoals al gezegd heeft curva en ik ook veel dingen voorgesteld maar niks kwam er door heen. Ik zou graag in tweakers3 blijven maar als er niets wordt gedaan met wat ik of iemand anders voorsteld ...

Was een leuke tijd in tweakers3 :)
Je bent al gekicked dus daar hoef je niet over in te zitten O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Ik heb even navraag gedaan, er zaten nog een paar nieuwe Tweakers leden die toch nog in TweakersIII zaten te chatten. Dat is natuurlijk raar :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Verwijderd schreef op maandag 03 november 2014 @ 09:44:
Meestal laat ik alles aan mij voorbij gaan maar na gisteren wil ik toch een paar zaken kwijt.

In iedere groep, club of clan waar dan ook zul je te maken hebben met verschillende meningen, inzichten en karakters. Na "val" van TweakersI hebben een aantal members zich aangesloten bij ons, dat ging in het begin best goed en het bracht ook reuring maar je zag ook steeds meer irritaties. Voor een groot deel ben ik het eens met de kritieken. Het niet luren, de hoge of de lage pakken, cw-aanvallen met een slecht leger is ook irritant. Maar een aantal van de overstappers heb ik ook slecht zien luren, te hoog aanvallen op momenten dat we sterren nodig hebben.

De impulsieve actie van gisteren valt bij mij echter wel verkeerd, dit had echt niet midden in een clanwar gehoeven. Gelukkig zijn we in de pan gehakt dus maakt het geen verschil voor de uitslag. Ik heb de statistieken erbij gepakt van de laatste wars maar daar zie ik maar weinig heldhaftige resultaten bij diegene die zijn overgestapt. Een goed begin kan ook bij jezelf beginnen.

@Curva; niet van jou verwacht, weinig integere actie om het zo aan te pakken, zeker naar de anderen van de leiding. Je bent imo altijd van grote waarde geweest met je inzet en betrokkenheid maar dit heb je echt totaal verkeerd aangepakt. Erg jammer.

@ Koempert en Gerben; misschien is het een goed moment om TweakersIII te verlaten. Jullie keuze staat vast en ik denk dat het voor beide clans weinig toevoegt als jullie nog langer blijven. Dit topic blijft nog wel even dus het lijntje blijft tussen de clans.

@Rob; je bent een goeie gast Rob, jammer dat ik niet meer bij je in de clan zit.

Waarschijnlijk als deze splitsing op een fatsoenlijke manier was gegaan, was ik ook overgestapt. Ik zie natuurlijk ook wel waar het mis gaat, stoor mij eraan en hoop dat het wat strenger wordt op enkele punten. De actie van gisteren past alleen niet bij mij, vandaar dat ik blijf.

@de rest; veel plezier en succes in Tweakers en wellicht strijden we ooit weer zij aan zij.
Leuk om te horen Ruben, wederzijds. Top gozer, met top aanvallen en donaties. Verder zelf ook een fijne tijd gehad maar ik merkte al een tijdje dat ik vel meer hardcore ben dan TW3 wil zijn. Groot hekelpunt voor mij was het zomaar accepteren van iedereen deze mensen falen keer op keer. Denk dat een clan met meer de focus op CW mij beter bevalt. Het liefste ga ik van CW naar CW maar eerst mijn base verder uppen. Vind het leukste aan een CW, voor bereiding en de evaluatie zodat je samen echt beter wordt. Daar is TW3 iets te casual voor wat misschien ook wel begrijpelijk is met zo´n grote clan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-09-2023
Verwijderd schreef op maandag 03 november 2014 @ 09:44:

Ik had het niet beter kunnen verworden, helemaal mee eens.
De manier waarop dit allemaal is gegaan verdiend zeker niet de schoonheidsprijs.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
Versteegrob schreef op maandag 03 november 2014 @ 11:30:
[...]

Leuk om te horen Ruben, wederzijds. Top gozer, met top aanvallen en donaties. Verder zelf ook een fijne tijd gehad maar ik merkte al een tijdje dat ik vel meer hardcore ben dan TW3 wil zijn. Groot hekelpunt voor mij was het zomaar accepteren van iedereen deze mensen falen keer op keer. Denk dat een clan met meer de focus op CW mij beter bevalt. Het liefste ga ik van CW naar CW maar eerst mijn base verder uppen. Vind het leukste aan een CW, voor bereiding en de evaluatie zodat je samen echt beter wordt. Daar is TW3 iets te casual voor wat misschien ook wel begrijpelijk is met zo´n grote clan.
Toen jij joinde was je TH5 en faalde je ook veel.
Wat als wij nou ook 0 geduld zouden hebben gehad en jou er meteen maar weer uitgeknikkerd hadden?
Er zijn veel beginnende mensen bij ons gejoined die allemaal goed gegroeit zijn en sommige daarvan zijn nu volleerde clashers.
Iedereen moet het leren, verloochen je afkomst niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Laatst online: 18-09 10:18
Ik wil iedereen bedanken voor de periode dat ik erin zat. Ook al was dit nog niet bijster lang. Ik had het prima naar mijn zin en mijn voornaamste reden dat ik ben weggegaan is dat ik elke clanwar problemen had om een goed target te vinden, omdat de targets die voor mij geschikt zouden zijn al door hogere spelers waren weggesnoept. Dit komt natuurlijk ook omdat ik nu pas bijna een maxed TH7 ben maar hier werd gewoon geen rekening mee gehouden. Wel jammer aangezien ik serieus probeerde mijn steentje bij te dragen aan de CW's.

Misschien komt dit doordat de clan vrij groot is, of doordat niet iedereen op het forum/chat kijkt ingame maargoed. Heel veel succes in de komende CW's en nogmaals bedankt voor de gastvrijheid en alle tips&trucs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Ik wou nog even in tweakers3 blijven totdat cw voorbij is :)

Ik heb iig twee mooie aanvallen gedaan (ik kan dus naar tweakers1 ruben :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Frank_P schreef op maandag 03 november 2014 @ 12:24:
[...]

Wat als wij nou ook 0 geduld zouden hebben gehad en jou er meteen maar weer uitgeknikkerd hadden?
Er zijn veel beginnende mensen bij ons gejoined die allemaal goed gegroeit zijn en sommige daarvan zijn nu volleerde clashers.
Ik snap het allemaal wel van Rob en anderen. Maar ja, het verdiend allemaal niet de schoonheidsprijs. Als je weg wilt, even goede vrienden, maar dan moet je gewoon gaan. Neem alleen goed afscheid, nu zit aan deze situatie een behoorlijke wansmaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Frank_P schreef op maandag 03 november 2014 @ 12:24:
[...]

Zoveel viel volgens mij wel mee, heb gemiddeld 2.3 sterren gepakt in mijn eerste aanval en tweede aanval 1.9, wel prima. Als de clan beter wordt wat ik zag bij Tweakers dan zijn enkele eisen toch niet zo gek? Maar dit is gewoon verschil van inzicht, even goeie vrienden.

Misschien was het idd netter als het bericht van de nieuwe clan na de CW kwam, blijkbaar liepen de ergernissen hoog op. Zelf zit ik er een beetje tussen in. Hopelijk straks een CW tegen elkaar 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Vind dat jullie een beetje van een mug een olifant maken, jullie hebben nog genoeg members om leuk door te gaan met de CW. Curva heeft zelf een bericht gestuurd naar de leiding. Voordat dat gedaan was, was de clan nog niet opgezet.

Mensen (en dat waren er niet drie..) klaagde vaak zat over de CW enkel deed de leiding er niets mee. Jullie gaven aan dat jullie achter de schermen overleg hadden waar na een enige tijd eigenlijk uitkwam dat niets zou veranderen. Dat blijft jullie visie en die van ons is net wat anders. Als mensen dat net wat beter aanstaat zijn ze welkom bij ons maar dan moet je niet gaan zeggen dat wij mensen meetrekken want dat is niet zo.

Nu kan je ons wel zwart maken en zeggen dat we het niet volhouden want Tweakers1..
Ten eerste jullie hebben niet eens in Tweakers1 gezeten en weten dus ook helemaal niet hoe dat ging.
Ten tweede hadden we bij Tweakers1 continu CW en een soort gelijk strike systeem. Mensen zeggen wel "ik werd zonder pardon gekicked" maar hier gingen eerst zes CW's aan vooraf.
Daarnaast doen we het een stuk rustiger aan nu en is het totaal niet te vergelijken met de voorgaande clan. Jullie vinden het niet netjes hoe het verlopen is, ik vind het niet netjes dat jullie achter de rug om slecht praten/zwart maken. Zeker gezien jullie er niet eens bij waren. Na wat ik hoor zijn sommige members bij jullie zelfs blij dat ik weg ben, dus dikke prima dan toch?

Niet dat ik iets wil provoceren en weer mot tussen Tweakers clannen wil maar als je iets zegt als;ik wens jullie succes, kan je het ook daarbij laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maomanna
  • Nu online
mathijs55 schreef op maandag 03 november 2014 @ 12:37:
Ik wil iedereen bedanken voor de periode dat ik erin zat. Ook al was dit nog niet bijster lang. Ik had het prima naar mijn zin en mijn voornaamste reden dat ik ben weggegaan is dat ik elke clanwar problemen had om een goed target te vinden, omdat de targets die voor mij geschikt zouden zijn al door hogere spelers waren weggesnoept. Dit komt natuurlijk ook omdat ik nu pas bijna een maxed TH7 ben maar hier werd gewoon geen rekening mee gehouden. Wel jammer aangezien ik serieus probeerde mijn steentje bij te dragen aan de CW's.

Misschien komt dit doordat de clan vrij groot is, of doordat niet iedereen op het forum/chat kijkt ingame maargoed. Heel veel succes in de komende CW's en nogmaals bedankt voor de gastvrijheid en alle tips&trucs :)
Nou mathijs, de matchmaking zit m bij supercell en heeft niks met de clan zelf te maken. Hier valt dus geen rekening mee te houden. Dat 90% van de clan hoger is dan jezelf bent, zorgt ervoor dat er voor jou te zware tegenstanders komen. Dat zal je nu wssn alleen maar meer hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maomanna
  • Nu online
Laten we maar ophouden met het modder gooien.

Niemand wordt er wijzer en beter van. De ene in de ene clan de ander in de andere. Ieder zijn plek en eigen keuze toch?

============================================================================
GEEN MODDER ONDER DE STREEP
============================================================================

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Laatst online: 18-09 10:18
maomanna schreef op maandag 03 november 2014 @ 13:20:
[...]

Nou mathijs, de matchmaking zit m bij supercell en heeft niks met de clan zelf te maken. Hier valt dus geen rekening mee te houden. Dat 90% van de clan hoger is dan jezelf bent, zorgt ervoor dat er voor jou te zware tegenstanders komen. Dat zal je nu wssn alleen maar meer hebben.
Dat is helemaal niet waar ik op doel. Ik doel niet op de matchmaking van Supercell maar op het gezonde verstand van je mede-clangenoten. Ik was meestal nummer 43 in de lijst. Dus mijn range waarop ik kan 3-sterren beperkte zich meestal tot nr 40 bij de tegenstander. Als dan verschillende mensen rond de nr 30/35 een target van de onderste 5 gaat aanvallen wordt de keuze voor de lager geklasseerde spelers wel heel beperkt. Leuk die oproep van je om te stoppen met moddergooien en ook zeker terecht. Maar dan moet je het in je post daarvoor zelf ook niet doen he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
Blijft TK3 in princiepe plek houden voor 50 leden of zou het een idee zijn om dit iets te beperken? Dit om het overzicht in CW te krijgen/houden.

Pagina: 1 ... 26 ... 59 Laatste