Geen kleine vraag maar een klein verhaaltje. Ik kocht online bij HiFi Klubben een Argon Audio SA2. Merkte in een stille kamer dat als ie ingeschakeld was uit de luidsprekers, vooral de linker, een soort digitaal geruis/gefluit kwam (luider dan m'n milde tinnitus op een paar meter afstand). Zelf lopen hannesen, contact met support, niets hielp. Daarna naar een winkel in de buurt om 'm terug te sturen, maar met mijn vraag: als jullie tijd en zin hebben, wil je het dan zelf misschien proberen zodat ik weet of het aan een storingsbron in mijn huis ligt? Gedaan, mijn SA2 ingeplugd en gelukkig hetzelfde probleem in de winkel. De verkoper had de tijd, dus hun eigen SA2 ingeplugd: exact hetzelfde probleem, ook vooral de linker luidspreker! Geen toeval. Toen een derde uit de verkoopvoorraad geprobeerd: een lichte digitalige ruis, meer dan zou moeten mogen voor een product dat Ali Express-niveau zou moeten overtreffen, maar geen gefluit.
Kortom: er is iets grondig mis met deze lijn producten, onafhankelijke reviews zie ik amper, soms wordt de SA2 hier aangeraden, maar wees gewaarschuwd!
Wat denken jullie hiervan?