Het Kleine Audio en HiFi-vragen Topic

Pagina: 1 ... 102 103 Laatste
Acties:

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06:09

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

ppeterr schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 12:53:
Ik heb een leen toestel gekregen een Denon PMA 900 HNE, mijn speakers heb ik bananenpluggen aan laten zetten. Kan ik die in deze terminals steken als ik die middelste dopjes er af heb. En hoe haal ik ze er af zonder het stuk te maken?

[Afbeelding]
/latereactie

De dopjes kan je er inderdaad uithalen met bijvoorbeeld een keukenmesje

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:20
DaMarcus schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 19:03:
[...]

/latereactie

De dopjes kan je er inderdaad uithalen met bijvoorbeeld een keukenmesje
Evengoed thanks voor je reactie :) Maar het is natuurlijk al gelukt. Ik was vooral bang dat ik het leen toestel zou beschadigen, maar die staat nu dus al een tijdje te shinen hier. Hopelijk krijg ik snel mijn eigen versterker terug (hoewel ik stiekem wat ik te leen heb gekregen, ook top vind klinken)
Pagina: 1 ... 102 103 Laatste

Let op:
Dit is geen "wat-moet-ik-kopen"-topic: start zo'n discussie dan ook niet hier. Daarvoor is Beeld en geluid koopadvies Vul daar alle vragen van het format in als je een aankoopadviestopic opent. Iemand helpen bij aankoopadvies is goed bedoeld, maar ook uitdrukkelijk niet de bedoeling.

Dit is het "Het Kleine Audio en HiFi-vragen Topic". Een topic voor vragen die in één, misschien twee posts een antwoord vinden.
Voor vragen met meer diepgang graag een topic openen in Audio en HiFi. Altijd geldt: kijk ook in de handleiding!

Voor inhoudelijke discussie over het wel en wee van verschillende kabels, DAC's, versterkers en wat je oren kunnen horen is er Zilveren HIFI-kabels gesmeed door elfen bij maanlicht #6